Ik heb een toestel via Orange. Ben gewoon naar een orange shop geweest dat gaat het snelst. Orange shop nearby is te vinden op hun website.
Zou ik wel willen doen, maar ik heb nog geen Bleutooth. Heb wel IR op mijn laptop, maar moet dat nog helemaal installeren enzo.Priet schreef op 24 augustus 2004 @ 19:46:
[...]
Wat voor T-Zones troep is dat? Zou ik graag willen weten omdat ik óf m'n abonnement verleng met dit toestel erbij of het toestel van tevoren al los koop.
Zou je wat screenshots kunnen posten misschien?
T-zones troep:
Roze linkjes naar T-zones... overal, maar dan ook overal. In het hoofdmenu 2 stuks, bij entertainment ook een aantal en ga zo maar door. Beetje jammer, maar verder is het niet echt heel storend.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Ik heb hem dan toch maar besteld, los zonder abbo, domme gedoe bij Hi met hun nieuwe abbo's.
Besteld bij gsm.tv benieuwd hoe lang het duurt, ik hoop snel natuurlijk.
Besteld bij gsm.tv benieuwd hoe lang het duurt, ik hoop snel natuurlijk.
>> Signature?
Als je de T-Mobile branded versie hebt, kan je dan ook een (gewone) firmware upgrade doen? En zou, in principe, het niet mogelijk zijn om een gewone firmware er over heen te doen, waardoor je alle T-Mobile shit kwijt raakt?
de k700i is hij ook door orange in orange style gebranded? net als bij vodafone en t-mobile?Hooli-gan schreef op 24 augustus 2004 @ 21:03:
Ik heb een toestel via Orange. Ben gewoon naar een orange shop geweest dat gaat het snelst. Orange shop nearby is te vinden op hun website.
Ja ik heb het mobieltje online besteld maar vroeg eigelijk af hoe lang dat gaat duren.
Bedankt voor je reactie!.
Nee, en een SonyEricsson Service Point geeft jou alleen een software update als T-Mobile een nieuwe verbeterde firmware samen met SonyEricsson heeft gemaakt. Ze zullen onder geen beding jouw K700 T-Mobile troep vrij maken.ChrisM83 schreef op 24 augustus 2004 @ 22:58:
Als je de T-Mobile branded versie hebt, kan je dan ook een (gewone) firmware upgrade doen? En zou, in principe, het niet mogelijk zijn om een gewone firmware er over heen te doen, waardoor je alle T-Mobile shit kwijt raakt?
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
En komen er vaak nieuwe branded-firmware updates uit?
"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"
Vanaf vandaag gelden deze aanbiedingen niet meer, ik zag iemand roepen dat het tot het einde van de maand was, maar het is nu helaas voor een paar onder ons al afgelopen omdat ze hun 'target' binnen hebbenLe0032 schreef op 19 augustus 2004 @ 00:03:
Jahoor, ze hebben weer een superactie hoor de Belcompany met Orange Free 30 1 jaar, icm met K700i helemaal gratis!!! Lijkt er op dat Orange weer heeeeeeel veel klanten nodig heeft om het voortbestaan onbedreigd te laten... Wel goedkoop je K700 binnen, maar wel duur bellen
Ginz schreef op 24 augustus 2004 @ 23:11:
[...]
Nee, en een SonyEricsson Service Point geeft jou alleen een software update als T-Mobile een nieuwe verbeterde firmware samen met SonyEricsson heeft gemaakt. Ze zullen onder geen beding jouw K700 T-Mobile troep vrij maken.
Verwijderd
Ik heb dat dus ook ik heb nu als ik het woordje "ben" in wil typen met t9 dat de eerste keus "ado" isVerwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 11:49:
Pfff, heel veel gepost sinds de laatste keer dat ik gelezen heb. Heb nu zelf ook de K700 en een paar vragen, dus vergeef me als het al gevraagd is.
Knip
2. Als ik sms en een zin begin met een hoofdletter en hij het woord niet kent, voer ik het nieuwe woord in. Hij onthoudt dit MET hoofdletter. Telkens als ik het woord midden in een zin tik, zet hij m automatisch met hoofdletter neer. Kennelijk moet ik er dus opletten dat ik het woord eerst opsla met kleine letter. Echter, hoe krijg ik woorden die nu standaard met hoofdletter staan, weer uit mijn telefoon?
Knip
Had nog een paar onhandigheden, maar daar kan ik nu niet opkomen. Alvast bedankt voor de moeite om te beantwoorden!
Helaas is de k700 als je hem bij orange haalt in orange style branded (oranje iconen) en staat er net als bij vodafone en t-mobile veel in voor orange world.albert04 schreef op 24 augustus 2004 @ 23:10:
[...]
de k700i is hij ook door orange in orange style gebranded? net als bij vodafone en t-mobile?
Ja ik heb het mobieltje online besteld maar vroeg eigelijk af hoe lang dat gaat duren.
Bedankt voor je reactie!.
[ Voor 3% gewijzigd door Bulligan op 25-08-2004 07:47 ]
Is dat niet gewoon een kwestie van IR aanzetten in het bios van je laptop, zodat 'ie automatisch wordt herkend en geinstalleerd door Windows (XP)? Zo was het bij mij wel. En FMA werkt bij mij alleen via IR. Ik kan wel bestandjes enz. op mijn K700i gooien via Bluetooth, maar FMA pakt 'm niet.jagermeister1 schreef op 24 augustus 2004 @ 21:13:
[...]
Zou ik wel willen doen, maar ik heb nog geen Bleutooth. Heb wel IR op mijn laptop, maar moet dat nog helemaal installeren enzo.
Overigens nog even een reactie op mijn eerdere bericht. Ik kan mezelf wel MMS-en, maar bij mijn vrouw komen ze niet binnen. Raar.
[ Voor 13% gewijzigd door lzandman op 25-08-2004 08:18 ]
What's the speed of Dark?
Verwijderd
Gisteren de mrhandsfee bt headset (butterfly) teruggebracht naar de winkel. Deze werkt niet goed met de K700i !!
Ben nu in het bezit van de SonyEricsson hbh-600. Deze werkt een stuk wel goed. Ook schijnt het beter te verstaan te zijn aan de andere kant van de lijn. Wel had ik het probleempje dat de verbinding tijdens standby een keer werd verbroken, om de headset weer te gebruiken moest ik de telefoon uit en aan zetten.
Misschien met de volgende firmware update?
Ben nu in het bezit van de SonyEricsson hbh-600. Deze werkt een stuk wel goed. Ook schijnt het beter te verstaan te zijn aan de andere kant van de lijn. Wel had ik het probleempje dat de verbinding tijdens standby een keer werd verbroken, om de headset weer te gebruiken moest ik de telefoon uit en aan zetten.
Misschien met de volgende firmware update?
Ik heb geen "orange style" toestel. Alles is gewoon standaard.
Ik heb mijn toestel gehaald bij belcompany icm een Orange abbo.
Ik heb mijn toestel gehaald bij belcompany icm een Orange abbo.
Hooli-gan schreef op 25 augustus 2004 @ 07:47:
[...]
Helaas is de k700 als je hem bij orange haalt in orange style branded (oranje iconen) en staat er net als bij vodafone en t-mobile veel in voor orange world.
Nee eigenlijk niet. alles werkt bij mij zoals het zou moeten werken.Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 10:38:
niemand problemen met bluetooth ?
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Kijk is even of je taal op de juiste is ingesteld?Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 01:28:
[...]
Ik heb dat dus ook ik heb nu als ik het woordje "ben" in wil typen met t9 dat de eerste keus "ado" isis een keer foutgegaan alleen dat krijg je dus echt niet weg
-
Verwijderd
Alleen heel soms problemen met verbinden van de hbh-600 headset.Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 10:38:
Als ik jou was zou i kdan meteen een docking station kopen ipv een usb kabel. Dit omdat het ten eerste mooi staatVerwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 15:01:
Ten tweede, kun je de K700 ook aansluiten via USB op je PC? en kan je dan ook FMA gebruiken om vanalles over te zetten tussen je foon en PC?
Verwijderd
mooiDjWannaB2002 schreef op 25 augustus 2004 @ 11:31:
[...]
Nee eigenlijk niet. alles werkt bij mij zoals het zou moeten werken.

Ik heb nog steeds problemen met bluetooth. Als ik iets via bluetooth wil versturen naar een ander mobiel, dan vind ie wel andere mobiels maar alsik er 1 selecteer blijft ie hangen op het maken van connectie. (niet echt hangen maar hij blijft proberen connectie te maken en dat lukt niet. Ik moet de telefoon aan/uit doen om eraf te komen).Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 10:38:
Verwijderd
Als ik dat gedoe met bluetooth zo allemaal lees dan is het misschien toch makkelijker om een USBpverbinding te maken met je foon naar je PC.
wat zijn de voordelen van BT ten opzichte van USB?
wat zijn de voordelen van BT ten opzichte van USB?
nou, uhm.. draadloos..
en een usb bluetooth adapter is volgens mij goedkoper dan een usb datakabel
Verwijderd
daar heb ik dus ook last van, de enige oplossing bij mij is de batterij eruit halenHooli-gan schreef op 25 augustus 2004 @ 12:20:
[...]
Ik heb nog steeds problemen met bluetooth. Als ik iets via bluetooth wil versturen naar een ander mobiel, dan vind ie wel andere mobiels maar alsik er 1 selecteer blijft ie hangen op het maken van connectie. (niet echt hangen maar hij blijft proberen connectie te maken en dat lukt niet. Ik moet de telefoon aan/uit doen om eraf te komen).
Verwijderd
mja misschien is een bluetooth adapter wel goedkoper, maar als hij niet werkt dan geef ik liever 10 euro meer uit aan een usb datakabel met de garantie dat dat wel naar behoren wertkmullah schreef op 25 augustus 2004 @ 12:40:
nou, uhm.. draadloos..
Mijn Bleutooth werkt ook gewoon naar beoren en et werkt makkelijker, als ik nu ergens mijn telefoon heb laten liggen kan ik gewoon opnemen met mijn PC, ok ff dingen over zetten kan mijn mobiel gewoon in mijn broekzak blijven zitten. Wat Hooli-gan zei was naar andere telefoons en dat hoeft dan niet perse de schuld te zijn van jou mobiel
tja, als een USB kabel niet werkt, dan heb je er ook niks aan.Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 12:46:
[...]
mja misschien is een bluetooth adapter wel goedkoper, maar als hij niet werkt dan geef ik liever 10 euro meer uit aan een usb datakabel met de garantie dat dat wel naar behoren wertk
Koop nou gewoon een Bluetooth dongle. Als je namelijk in een de toekomst een ander bluetooth telefoontje koop, dan is het dus niet nodig om een nieuwe datakabel te kopen, maar dan kan je gewoon met je bluetooth dongle ook weer een verbinding tot stand brengen.
-
Bluetooth werkt bij mij ook perfect. Ook met andere telefoons, helemaal nog geen last gehad van dat mijn telefoon gaat hangen ofzo.
Ik kan alleen geen native Bluetooth verbinding met FMA gebruiken, maar daar hebben meer mensen last van. Ik gebruik nu gewoon IR of de Bluetooth seriele poort en dat werkt perfect.
Ik kan alleen geen native Bluetooth verbinding met FMA gebruiken, maar daar hebben meer mensen last van. Ik gebruik nu gewoon IR of de Bluetooth seriele poort en dat werkt perfect.
Verwijderd
Maar kan je via BT ook je firmware updaten dan? Dat kon toch alleen via USB?
Heeft er niemand een schema ofzo van zo'n USB kabel,misschien zijn die wel makkelijk zelf te maken
Heeft er niemand een schema ofzo van zo'n USB kabel,misschien zijn die wel makkelijk zelf te maken
Kan alleen via de SonyEricsson DSS-20 of de DSS-25.Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 13:53:
Maar kan je via BT ook je firmware updaten dan? Dat kon toch alleen via USB?
Bluetooth is namelijk een onderdeel van de firmware, dus dan kan je via bluetooh natuurlijk nooit updaten.
-
Verwijderd
hebben mensen ook oververhitte batterijen met het opladen? als ik de oplader erin stop, en laadt de k700 vervolgens op dan krijg ik een mooi schermpje, maar als de batterij vol zit dan schakelt die zichzelf niet uit en wordt de batterij steeds heter, heb het wel een paar keer meegemaakt dat ik ´t vergeten was en dat de batterij enorm heet werd
bij andere merken telefoons die ik heb gehad had ik dit probleem niet namelijk
bij andere merken telefoons die ik heb gehad had ik dit probleem niet namelijk
Verwijderd
Ohw, wist ik niet. Heb weinig verstand van dat soort dingenGinz schreef op 25 augustus 2004 @ 13:59:
[...]
Kan alleen via de SonyEricsson DSS-20 of de DSS-25.
Bluetooth is namelijk een onderdeel van de firmware, dus dan kan je via bluetooh natuurlijk nooit updaten.
Dus daarvoor moet je dan naar een SESP? En is dat dan nog gratis om die update erop te gooien? Of moet dat weer geld kosten?
ff nog een vraag, heeft iemand een MP3 van dat liedje van Herman Finkers TelefoonTelefoonTelefoon (enz). Wil die wel als ringtone instellen als ik dat ding binnen heb.
Als je weet uit welke show enzo het komt dan is het ook goed, dan ga ik daar wel naar opzoek.
*zucht* wat duur wachten toch lang *diepere zucht*
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2004 14:15 ]
Verwijderd
@Eppo en @Devet
Bedankt voor de antwoorden.
En ik heb inderdaad T-Mobile! Dan is dat ook weer opgeklaard!
Bedankt voor de antwoorden.
En ik heb inderdaad T-Mobile! Dan is dat ook weer opgeklaard!
weet iemand trouwens waarom ik niet meer dan 80 games/aplicaties mag hebben (ondanks ik nog 17 Mb vrij heb...). Ik denk dat ik zometeen sony daarover ff een mailtje stuur....
Actie is nu verlengd tot en met 5 september dus liefhebbers die nog geen K700i hebben...Le0032 schreef op 24 augustus 2004 @ 23:33:
[...]
Vanaf vandaag gelden deze aanbiedingen niet meer, ik zag iemand roepen dat het tot het einde van de maand was, maar het is nu helaas voor een paar onder ons al afgelopen omdat ze hun 'target' binnen hebben
[ Voor 3% gewijzigd door Le0032 op 25-08-2004 15:21 ]
Verwijderd
ik heb een bluetooth dongle van iemand geleent en daar heb ik problemen mee dus vandaar dat ik zit te twijfelen tussen een usb kabel en een bluetooth dongle.Ginz schreef op 25 augustus 2004 @ 13:36:
[...]
tja, als een USB kabel niet werkt, dan heb je er ook niks aan.
Koop nou gewoon een Bluetooth dongle. Als je namelijk in een de toekomst een ander bluetooth telefoontje koop, dan is het dus niet nodig om een nieuwe datakabel te kopen, maar dan kan je gewoon met je bluetooth dongle ook weer een verbinding tot stand brengen.
woei net terug uit de stad en heb me ook een K700i gehaald icm debitel 90 2 jaar (vodafoon)
Die gsm is echt 100x vetter dan in die foldertjes of zo'n demo exemplaar.
Gelukkig de unbranded kunnen krijgen, moest daarvoor wel naar een andere filiaal maar dat lag maar 10 minuutjes lopen vanaf de plek waar ik was.
Ben nu nog met IRda aan het spelen, binnenkort maar een bluetooth dongle kopen aangezien dat een stuk sneller gaat
Die gsm is echt 100x vetter dan in die foldertjes of zo'n demo exemplaar.
Gelukkig de unbranded kunnen krijgen, moest daarvoor wel naar een andere filiaal maar dat lag maar 10 minuutjes lopen vanaf de plek waar ik was.
Ben nu nog met IRda aan het spelen, binnenkort maar een bluetooth dongle kopen aangezien dat een stuk sneller gaat
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
- Als het goed is is het gratis jaVerwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 14:05:
*knip
- Dus daarvoor moet je dan naar een SESP? En is dat dan nog gratis om die update erop te gooien? Of moet dat weer geld kosten?
- ff nog een vraag, heeft iemand een MP3 van dat liedje van Herman Finkers TelefoonTelefoonTelefoon (enz). Wil die wel als ringtone instellen als ik dat ding binnen heb.
Als je weet uit welke show enzo het komt dan is het ook goed, dan ga ik daar wel naar opzoek.
- Heb ff voor je gezocht, maar dat nummer heb ik -tegen mijn verwachting in- nergens kunnen vinden voor je.
Verwijderd
toch bedankt voor het zoekenRio schreef op 25 augustus 2004 @ 16:22:
[...]
- Als het goed is is het gratis ja
- Heb ff voor je gezocht, maar dat nummer heb ik -tegen mijn verwachting in- nergens kunnen vinden voor je.
* MerijnB steekt finger opVerwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 14:05:
[...]
ff nog een vraag, heeft iemand een MP3 van dat liedje van Herman Finkers TelefoonTelefoonTelefoon (enz).
waar moet ie heen ?
A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
Weet iemand of via een K700 + T Mobile via 2 Call unbranded is?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
USB, IR enz. zijn ook allemaal onderdeel van de firmware. Of althans, de drivers daarvoor moeten in de firmware zitten. Het zou best via Bluetooth moeten kunnen, alleen moet dan eerst de complete firmware worden opgehaald. Als 'ie eenmaal in het geheugen staat zou de telefoon vanaf het geheugen geflasht moeten kunnen worden. Maar kennelijk doet Sony het anders.Ginz schreef op 25 augustus 2004 @ 13:59:
Kan alleen via de SonyEricsson DSS-20 of de DSS-25.
Verwijderd
als ik plaatjes etc van me tel af wil halen door middel van bluetooth moet ik iedere keer me telefoon uit en weer aanzetten voordat me bluetooth weer werkt.Eppo © schreef op 25 augustus 2004 @ 15:31:
Welk probleem heb je dan?
Hmmmm, omdat het SonyEricsson kanaal op IRC wel errug leeg is en ik geen zin heb om nog 12 pagina's met berichten door te lezen vraag ik het hier maar even.
Hoe krijg ik die WinAMP hid geinstalleerd. Had al ergens gelezen dat het naar de root moest van de telefoon, maar dat werkt niet. Ook naar overige kopieren dan kan ik hem alleen verzenden via IR en BT.
Hoe krijg ik die WinAMP hid geinstalleerd. Had al ergens gelezen dat het naar de root moest van de telefoon, maar dat werkt niet. Ook naar overige kopieren dan kan ik hem alleen verzenden via IR en BT.
Als er gebeld word, Krijg je trillen en melodie tegelijk?
het geluid ook hard of best wel zacht?
is de trilling ook redelijk hard?
Want ik heb nu een samsung C100 en dat is echt behoorlijk slecht
Verwijderd
jep de k700i voldoet aan deze eisen, je kunt het geluid zelf instellen en de trilalarm doet ook goed zn werkalbert04 schreef op 25 augustus 2004 @ 17:57:
Als er gebeld word, Krijg je trillen en melodie tegelijk?
ik heb het toch ffies anders gedaan, was beetje grootVerwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 17:26:
[...]
Hee goed man, doe maar naar ruud_26@hotmail.com
http://www.xs4all.nl/~bosma/telefoon.wav
laat ff weten als je hem hebt
[ Voor 6% gewijzigd door MerijnB op 25-08-2004 18:20 ]
A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
Toetsenbord verlichting van een T-mobile branded K700i is roze... 
Normaal is dit toch blauw of niet?

Mooi.. das beter..Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 18:11:
[...]
jep de k700i voldoet aan deze eisen, je kunt het geluid zelf instellen en de trilalarm doet ook goed zn werk
Maar ook gewoon tegelijk?? melodie en trilling?
Thnx voor je reactie
Ook tegelijk jaalbert04 schreef op 25 augustus 2004 @ 19:10:
[...]
Mooi.. das beter..
Maar ook gewoon tegelijk?? melodie en trilling?
Thnx voor je reactie
Owhke.. dank u..
Ik heb hem al besteld maar ik wou dat even weten Haha.
Samsung C100 is echt een schijtding.. Word er helemaal knetter gek van
maja.. Groeten.
Is het eigenlijk ook mogelijk om een MP3 als SMS-geluidje te gebruiken (ik bedoel dus als er een SMS/MMS binnenkomt, dat 'ie dat een MP3 afspeelt). Ik kan alleen maar van die kant en klare toontjes selecteren...
Verwijderd
Heb hem, thanks!MerijnB schreef op 25 augustus 2004 @ 18:19:
[...]
ik heb het toch ffies anders gedaan, was beetje groot
http://www.xs4all.nl/~bosma/telefoon.wav
laat ff weten als je hem hebt
Verwijderd
ff opnieuw. Misschien hebben jullie erover heen gelezen
Hoi,
Zojuist een SE BT carkit besteld (HCB-30). Schijnt een van de betere carkits te zijn. Het probleem is alleen dat er geen telefoonhouder bijgeleverd word. Volgens de site van SE is er een orginele houder (HCH-38) maar die kan ik nergens vinden op het net.
Zijn er andere houders die ook voldoen? Hebben jullie ervaringen met verschillende houders?
thnx,
A.
Hoi,
Zojuist een SE BT carkit besteld (HCB-30). Schijnt een van de betere carkits te zijn. Het probleem is alleen dat er geen telefoonhouder bijgeleverd word. Volgens de site van SE is er een orginele houder (HCH-38) maar die kan ik nergens vinden op het net.
Zijn er andere houders die ook voldoen? Hebben jullie ervaringen met verschillende houders?
thnx,
A.
Argh roze??!!jagermeister1 schreef op 25 augustus 2004 @ 18:49:

Zijn ze bang dat ze anders teveel van die dingen verkopen ofzo
Kun je er een fotootje van maken?
"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"
Google gebruiken? Gezocht op HCH-38 en eerste hit: http://www.expansys.nl/product.asp?code=114065Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 20:49:
ff opnieuw. Misschien hebben jullie erover heen gelezen![]()
Hoi,
thnx,
A.
Kunnen mensen die ook firmware R2L001 hebben dit alsjeblieft even checken?Laguna schreef op 22 augustus 2004 @ 15:52:
...
knip
...
Heb nog iets ontdekt wat hopelijk ook nog gefixed wordt namelijk als je in je telefoonboek zit te bladeren heb ik het regelmatig dat er bij 2 mensen onder elkaar hetzelfde nummer staat, dit is alleen in de telefoonlijst want als je dan de optie bekijken & bewerken kiest staat daar wel het goede nummer bij die persoon. Weet niet of meer mensen dit probleem ook ondervinden?
...
knip
...
(heb Hi 20 abbo van KPN maar lijkt me niet dat het daar iets mee te maken heeft...)
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Verwijderd
Kunnen andere T-Mobilers bevestigen dat het toetsenlicht roze is, anders is dat wel zó'n afknapper!!
wil je die online zettenLord_Mithril schreef op 25 augustus 2004 @ 21:53:
Morgen ga ik een nieuwe telefoon halen. Word zeker weten de K700![]()
Ben al bezig alle software zut te installen enzo.. ook maar ff mn eigen theme gemaakttja, je moet toch wat he op een loze avond
ziet hier mn theme-pjedie theme maker is trouwens nog best buggy...
[afbeelding]
/offtopicmodus
Als we zo door gaan met posten, dan halen we de nokia post misschien nog in?
/ontopicmodus
Ik heb firmware R2A041 en ik moet zeggen dat ik in tegenstelling tot eerdere posts alhier ik geen last heb van die zelfde telefoonnummers bij contacten.
Maar goed ik heb gemerkt dat veel van die bugs die gemeld worden ik niet heb.
Ik ga binnenkort toch maar een nieuwe firmware erop laten zetten. Het stoort me namelijk dat de batterij-indicator wel erg snel op rood springt, terwijl de stanbytijd nu toch na herhaaldelijk opladen richting de 5 dagen gaat (zonder gespeel dus).
Als we zo door gaan met posten, dan halen we de nokia post misschien nog in?
/ontopicmodus
Ik heb firmware R2A041 en ik moet zeggen dat ik in tegenstelling tot eerdere posts alhier ik geen last heb van die zelfde telefoonnummers bij contacten.
Maar goed ik heb gemerkt dat veel van die bugs die gemeld worden ik niet heb.
Ik ga binnenkort toch maar een nieuwe firmware erop laten zetten. Het stoort me namelijk dat de batterij-indicator wel erg snel op rood springt, terwijl de stanbytijd nu toch na herhaaldelijk opladen richting de 5 dagen gaat (zonder gespeel dus).
twijfel nog of ik hem wil laten updaten, alleen voor de batterij boeit het me niet, meestal is hij een keer tegen de avond leeg en dan laad ik hem op en dan de volgende ochtend haal ik hem er weer uit en issie vol. Het ergste nadeel vind ik dat ik mijn telefoon dan niet meer op stil kan zetten met de camera en dat vind ik behoorlijk irritant...
Tja dat is het gevolg van die japanners destijds die onder rokjes aan het fotograferen waren met hun telefoons.Eppo © schreef op 26 augustus 2004 @ 00:17:
Het ergste nadeel vind ik dat ik mijn telefoon dan niet meer op stil kan zetten met de camera en dat vind ik behoorlijk irritant...
Ik moet zeggen dat ik ook geen last heb van vertragingen in het menu. Dus blijkbaar is die R2A041 toch nie zo slecht?
Ach ja, ik vind het gewoon storend als ik ergens een foto van maak dat hij een geluid geeft, of dat nu onder een rokje, midden in het centrum of ergens in het bos is. Vind het ook irri als mijn mobiel af gaat waar het druk is, iedereen kijkt je gelijk zo aan (nu met mijn K700 sta ik die eerst trots te showen voordat ik opneem, maar met mijn oude mobieltje dus niet...).
Dus ik denk dat ik lekker wacht op een nieuwe firmware waar misschien (zal wel niet) het fototoestel geen geluid maakt of allleen 1x geluid als je voor fotomodus kiest.
Kan trouwens iemand de startpost aanpassen, staat nog steeds:
Laatste firmware:
Post ff een berichtje als er een nieuwe firmware uit is, dan kan ik 't bijwerken.
Dus bij deze...
Dus ik denk dat ik lekker wacht op een nieuwe firmware waar misschien (zal wel niet) het fototoestel geen geluid maakt of allleen 1x geluid als je voor fotomodus kiest.
Kan trouwens iemand de startpost aanpassen, staat nog steeds:
Laatste firmware:
Post ff een berichtje als er een nieuwe firmware uit is, dan kan ik 't bijwerken.
Dus bij deze...
Roze ?jagermeister1 schreef op 25 augustus 2004 @ 18:49:

--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---
Hmja.. het gekke is dat het bij daglicht een beetje blauw-paars aandoet. 'S avonds vind ik het echter erg in de buurt van rose komen.
Zijn er trouwens ook programma's waarmee je snel de batterij mee kunt leegtrekken. Dat zou namelijk wel handig zijn om hem helemaal goed te kunnen ontladen.
net even een limit=999 gedaan en gezocht maar ik vind toch niets
net even een limit=999 gedaan en gezocht maar ik vind toch niets
edit:
Gevonden
niet door te zoeken maar gewoon wat zinloos heen en weer scrollen en plost zag ik hem: DjWannaB2002 in "Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel..."
Gevonden
[ Voor 50% gewijzigd door Zym0tiC op 26-08-2004 15:19 ]
Volgens mij heb ik er een paar pagina's geleden nog een voorbij zien komen. En ik ga echt niet voor je zoeken.
heb em nu.. is echt een lief ding
Nu ff de software aan t configgen enzo.. is echt een heerlijk ding
Nu ff de software aan t configgen enzo.. is echt een heerlijk ding
Bier, Whiskey en Metal!!
Weet iemand trouwens hoe dat firmware flashen gaat bij RAF? Kun je gewoon binnenwandelen? Woon om de hoek en moet er zo toch langs.
[ Voor 3% gewijzigd door Rio op 26-08-2004 15:41 ]
Met de auto lijkt me een beetje overdoneRio schreef op 26 augustus 2004 @ 15:40:
Weet iemand trouwens hoe dat firmware flashen gaat bij RAF? Kun je gewoon binnenwandelen? Woon om de hoek en moet er zo toch langs.
Wat ik heb begrepen duurt alles bij elkaar nog geen 10 minuutjes en kost het je niets als je je aankoop bon kunt tonen.
* Zym0tiC is nog aan het twijfelen of ik ga flashen. Vind het wel handig dat mijn camera nu ook stil kan fotograferen ipv een hoop kabaal.
Alleen heeft die nieuwe firmware weer het voordeel dat de batterij langer mee gaat
Lijkt mij ook wat overdone, zeker gezien het feit dat ik er lopend binnen anderhalve minuut ben. Als ik zeg om de hoek bedoel ik om de hoek. Maar thanks, weet ik iig dat ik mijn bon mee moet nemen.Zym0tiC schreef op 26 augustus 2004 @ 15:49:
[...]
Met de auto lijkt me een beetje overdone
Wat ik heb begrepen duurt alles bij elkaar nog geen 10 minuutjes en kost het je niets als je je aankoop bon kunt tonen.
* Zym0tiC is nog aan het twijfelen of ik ga flashen. Vind het wel handig dat mijn camera nu ook stil kan fotograferen ipv een hoop kabaal.
Alleen heeft die nieuwe firmware weer het voordeel dat de batterij langer mee gaat
Verwijderd
laat je hier even weten hoe het gegaan is en welke versie je gekregen hebt?Rio schreef op 26 augustus 2004 @ 15:58:
anderhalve minuut ben. Als ik zeg om de hoek bedoel ik om de hoek. Maar thanks, weet ik iig dat ik mijn bon mee moet nemen.
Verwijderd
Ook mijn toetsenbord licht roze op, weet iemand hoe dat anders kan? ziet er niet uit....
Oja, weet iemand ergens op een website een polyfone ringtone 'mission impossible' voor de K700i ? Gewone betaalsite bedoel ik natuurlijk.
Oja, weet iemand ergens op een website een polyfone ringtone 'mission impossible' voor de K700i ? Gewone betaalsite bedoel ik natuurlijk.
Ben er net geweest. Een ongeintresseerd ventje met rood haar dat me hielp, had nergens verstand en ik moest € 12,50 betalen. Duurde ongeveer een kwartier, dat kwam omdat dat mannetje er na 5 minuten een collega bij moest halen. Daarna nog tien minuutjes.
Ik vond die 12,50 overigens geen punt moet ik er bij zeggen hoor. Dat rooie mannetje was wel irritant. Nu maar hopen dat het een gunstige invloed op mijn batterijduur heeft.
edit: heb nu R2L001
edit 2: bijkomend voordeel: er was een icoon (Internet Services) stuk in mijn hoofdmenu. Nu niet meer.
Ik vond die 12,50 overigens geen punt moet ik er bij zeggen hoor. Dat rooie mannetje was wel irritant. Nu maar hopen dat het een gunstige invloed op mijn batterijduur heeft.
edit 2: bijkomend voordeel: er was een icoon (Internet Services) stuk in mijn hoofdmenu. Nu niet meer.
[ Voor 23% gewijzigd door Rio op 26-08-2004 17:34 ]
ook zonde dat je gewoon 12,50 moet betalen voor een fout van sony, ik zou het niet gedaan hebben als ik jou was...
Ook een T-mobile?Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 17:27:
Ook mijn toetsenbord licht roze op, weet iemand hoe dat anders kan? ziet er niet uit....
Net dat FMA werkende gekregen
best geinig. gewoon sms tikken op je pc.
Heb helaas de oudere firmware, dus moet ff kijken of hier ergens zo'n service point geval zit. huppel zaterdag wel ff de stad door (TfT of BelC zullen toch wel zoiets hebben??).
Heb helaas de oudere firmware, dus moet ff kijken of hier ergens zo'n service point geval zit. huppel zaterdag wel ff de stad door (TfT of BelC zullen toch wel zoiets hebben??).
Bier, Whiskey en Metal!!
Er staat niks voor niks een mooie quote op de FMA site:Lord_Mithril schreef op 26 augustus 2004 @ 18:30:
Net dat FMA werkende gekregenbest geinig. gewoon sms tikken op je pc.
"...try a SE and you will see, and the best thing happend to SE is FMA. just FMA makes it worth to buy a phone from SE..."
[ Voor 3% gewijzigd door Le0032 op 26-08-2004 18:34 ]
Rio schreef op 26 augustus 2004 @ 17:27:
Ben er net geweest. Een ongeintresseerd ventje met rood haar dat me hielp, had nergens verstand en ik moest € 12,50 betalen. Duurde ongeveer een kwartier, dat kwam omdat dat mannetje er na 5 minuten een collega bij moest halen. Daarna nog tien minuutjes.
Ik denk ook niet dat hij een bonnetje heeft gehad, maar dat het mannetje die 12,50 in zn zak gestoken heeft, zo ben ik er ooit in iedergeval wel in gestonken voor 20 €Eppo © schreef op 26 augustus 2004 @ 17:35:
ook zonde dat je gewoon 12,50 moet betalen voor een fout van sony, ik zou het niet gedaan hebben als ik jou was...

[ Voor 3% gewijzigd door 6killer op 26-08-2004 18:57 ]
Verwijderd
Woei... vandaag besteld..
Nu ook via HI verkrijgbaar...
Bij een HI 20 2 jarige verlenging kost hij nog maar 69 euro... direct gedaan !
Gister bij de Belcompany werd mij nog verteld dat hij 270 euro koste bij een 2 jarige verlenging.. maar nee dus...
Nu ook via HI verkrijgbaar...
Bij een HI 20 2 jarige verlenging kost hij nog maar 69 euro... direct gedaan !
Gister bij de Belcompany werd mij nog verteld dat hij 270 euro koste bij een 2 jarige verlenging.. maar nee dus...
Verwijderd
jagermeister1,
Welke versie van de firmware staat er op de t-mobile branded? En heeft deze versie enig effect op de batterij. Had gelezen dat de duur van de batterij was verbeterd met een bepaalde versie.
Bedankt,
Metin
Welke versie van de firmware staat er op de t-mobile branded? En heeft deze versie enig effect op de batterij. Had gelezen dat de duur van de batterij was verbeterd met een bepaalde versie.
Bedankt,
Metin
Yes...nu eindelijk R2L001!
En gewoon gratis erop laten zetten. Nu wist me de gast bij het SESP te vertellen dat je ook echt klachten moet hebben wil dit binnen de garantie kostenloos gebeuren. Daar dit voor Sony geld zou kosten.
Maar goed...benieuwd hoe de batterylife nu is.
Fma werkend. Fijne software.
Echt blij dat ik deze foon gekozen heb!
En gewoon gratis erop laten zetten. Nu wist me de gast bij het SESP te vertellen dat je ook echt klachten moet hebben wil dit binnen de garantie kostenloos gebeuren. Daar dit voor Sony geld zou kosten.
Maar goed...benieuwd hoe de batterylife nu is.
Fma werkend. Fijne software.
Echt blij dat ik deze foon gekozen heb!
Hoe heb je die nieuwe Firmware gekregen dan?
Heb gebeld met Vodafone... Daar vertelden ze me dat er op korte termijn een update uitkwam waarbij MP3 ringtones ondersteund zou worden. Ik wilde dit echter ook op schrift hebben en heb gemailed... Via de mail waren ze echter wat minder toegevend en draaiden een beetje om het onderwerp heen... Heb weer teruggemailed... ben benieuwd naar t antwoord.. anders breng ik t ding mooi terug.
Heb gebeld met Vodafone... Daar vertelden ze me dat er op korte termijn een update uitkwam waarbij MP3 ringtones ondersteund zou worden. Ik wilde dit echter ook op schrift hebben en heb gemailed... Via de mail waren ze echter wat minder toegevend en draaiden een beetje om het onderwerp heen... Heb weer teruggemailed... ben benieuwd naar t antwoord.. anders breng ik t ding mooi terug.
"Never argue with a fool. He will only drag you down to his level and beat you on experience."
Heb trouwens een vaag probleem. Als ik mijn foon synch met Outlook 2003 dan lopen afspraken in Outlook een uur later, terwijl op mijn foon als op de pc de tijden goed staan. Iemand enig idee ???
Over dat roze licht van de toetsen. Dat heeft niks met t-mobile te maken. De ene K700 heeft er meer last van dan de andere. Heeft met de ledjes te maken en het keypad te maken. Om de een of andere vage reden geven niet alle ledjes altijd dezelfde kleur. En met dat keypad erop wordt dat verschil nog iets groter. Daardoor kan, zoals bij mij, de ene kant wat paars/blauw/roze lijken en de andere kant wit/blauw.
Verwijderd
Dat van die verschillende kleuren verlichting is ook een probleem geweest bij de Nokia 8310. Sommige waren helder wit, andere blauwig en weer andere groenig... Raar maar waar!
Heb hem sinds 2 dagen. Net het hoesje wat eerder in dit topic vermeld stond besteld....
Tot nu toe vrij tevreden icm Hi20, ga dalijk even plaren met die gprs instellingen. )ga et niet veel gebruiken, maar is altijd handig als et werkt
)
Zal nog wel wat foto's van hoesje posten, aangezien vorige mensen dit niet gedaan hebbe...
Tot nu toe vrij tevreden icm Hi20, ga dalijk even plaren met die gprs instellingen. )ga et niet veel gebruiken, maar is altijd handig als et werkt
Zal nog wel wat foto's van hoesje posten, aangezien vorige mensen dit niet gedaan hebbe...
Geloof me, Vodafone zegt dit gewoon lekker makkelijk mondeling tegen al zijn klanten, schriftelijk iets toezeggen ho maar en straks zit je buiten de periode dat ze het nog willen terugdraaien en ben je al zover dat je het produkt, een K700 Vodafone branded, niet meer mag terugbrengen. Ik was laatst bij een Vodafone City Point en die gozer kwam met allemaal praatjes dat mp3's als ringtones helemaal niet mooi zuiver klinkenJarlian schreef op 26 augustus 2004 @ 20:32:

[ Voor 3% gewijzigd door Le0032 op 26-08-2004 23:30 ]
Gewoon naar Sony Ericsson service point gegaan en gevraagd of ik de nieuwe firmware erop kon krijgen. Wel moest ik mijn aankoopbewijs laten zien i.v.m. garantie. Ter info...dit gaat dus alleen maar als je een unbranded k700i hebt. Dus geen simlock en geen t-mobile of vodafone versie!Jarlian schreef op 26 augustus 2004 @ 20:32:
En nogmaals kan dit alleen als je echt klachten hebt, anders moet je toch een vergoeding betalen (hoeveel weet ik niet).
Hoe heet dat ook alweer? Geïndroctuneert?Le0032 schreef op 26 augustus 2004 @ 23:29:
[...]
Geloof me, Vodafone zegt dit gewoon lekker makkelijk mondeling tegen al zijn klanten, schriftelijk iets toezeggen ho maar en straks zit je buiten de periode dat ze het nog willen terugdraaien en ben je al zover dat je het produkt, een K700 Vodafone branded, niet meer mag terugbrengen. Ik was laatst bij een Vodafone City Point en die gozer kwam met allemaal praatjes dat mp3's als ringtones helemaal niet mooi zuiver klinkenen dat de ringtones op Vodafone Live! beter klinken en hij had het over dat Vodafone dit doet om de muziek industrie te beschermen... Zeg dan niks
-
volgens mij mag je updaten als er gewoon een nieuwe firmware is , ik was naar raf gegaan en ze hoefden mijn aankoopbon niet eens te zien , ik zei alleen over firmware update en hij zegt no problem , maarja als er problemen zijn mag je alleen upgraden? , dat slaat tog nergens op ? als je een programma koopt en er is een update ervan , mag je tog ook gratis updatenaustin_77 schreef op 26 augustus 2004 @ 23:33:
[...]
Gewoon naar Sony Ericsson service point gegaan en gevraagd of ik de nieuwe firmware erop kon krijgen. Wel moest ik mijn aankoopbewijs laten zien i.v.m. garantie. Ter info...dit gaat dus alleen maar als je een unbranded k700i hebt. Dus geen simlock en geen t-mobile of vodafone versie!
En nogmaals kan dit alleen als je echt klachten hebt, anders moet je toch een vergoeding betalen (hoeveel weet ik niet).
lijkt mij het zelfde
Je mag mijn bonnetje wel zien hoor. Maar ik ga nu wel even SE mailen, wie weet...6killer schreef op 26 augustus 2004 @ 18:56:
[...]
[...]
Ik denk ook niet dat hij een bonnetje heeft gehad, maar dat het mannetje die 12,50 in zn zak gestoken heeft, zo ben ik er ooit in iedergeval wel in gestonken voor 20 €
Nee, een SESP mag zelf bepalen wat ze ervoor vragen, en hoe streng ze zijn. Ze zullen zich daarintegen helaas weer wel aan de richtlijnen met betrekking tot unlocken en debranden moet houden. Het hangt natuurlijk ook een beetje af van de welwilligheid van de medewerker zichzelf.MajinChaos schreef op 26 augustus 2004 @ 23:41:
[...]
volgens mij mag je updaten als er gewoon een nieuwe firmware is , ik was naar raf gegaan en ze hoefden mijn aankoopbon niet eens te zien , ik zei alleen over firmware update en hij zegt no problem , maarja als er problemen zijn mag je alleen upgraden? , dat slaat tog nergens op ? als je een programma koopt en er is een update ervan , mag je tog ook gratis updaten![]()
lijkt mij het zelfde
De ene SESP is wat soepeler dan de andere. Een kassabon lijkt mij momenteel ook erg overbodig aangezien de K700 niet ouder kan zijn dan een jaar.
-
Hoefde ook geen bon te laten zien trouwens.
Dit topic is gesloten.