Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 3

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.405 views sinds 30-01-2008

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:04

Fjeze

AllesPerfect!

Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 15:23:
[...]

Als je je profiel op vergadering zet is het geluid wel uit van de camera :)
ook met de nieuwe firmware versie? want ik heb R2L001 en daar werkt dat dus niet meer.

Fly or Die

Verwijderd

Misschien een domme vraag, maar zit er een koptelefoon (voor de radio en mp3-speler) bij de telefoon als je 'm koopt, of moet je die er zelf bijkopen. Zo ja, welke, waar en hoe duur?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 17:03:
Misschien een domme vraag, maar zit er een koptelefoon (voor de radio en mp3-speler) bij de telefoon als je 'm koopt, of moet je die er zelf bijkopen. Zo ja, welke, waar en hoe duur?
je krijgt er een headset bij. Vind ze alleen voor geen meter zitten

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 16:45:
Heeft iemand ervaring met de Raf in Amsterdam voor het flashen? Zijn ze daar snel (handig) in? Of duurt het een half uur?
Ik neem ook aan dat alle instellingen ongewijzigd overgenomen worden?
Ik ben er uitstekend geholpen, aardige jongen, goede productkennis ... Duurde een minuutje of tien, alle instellingen werden overgenomen, met uitzondering van de snelkoppelingen (voor omhoog, omlaag, etc.).

Verwijderd

wat is de nieuwste software versie?
waar kan je hem flashen?
en wat zijn de veranderingen?

Verwijderd

How to turn off the camera shutter sound (K700 series)

To mute the camera shutter sound, press and hold the "C" key when in standby screen. This will activate silent mode.

This solution is valid for the following product and environment:

K700c

K700i

This solution also answers the following questions:

Can I turn the camera shutter sound off

Deactivate camera sound

How to mute camera sound

How to set camera to silent
Dit heb ik dus van de SE Knowledge Base gehaald.. Dus hij moet in principe wel uit te doen zijn... waarom dan niet bij de laatste firmware? (mijne kwam al met de laatste firmware).. In sommige Aziatische landen d8 ik dat het verplicht is dat de camera geluid maakt als je foto maakt.. Maar in de EU of althans NL niet toch? 8)7

• scyates
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-06 11:38
Kijk, dit is nou es nuttige info! Ik neem dat abbo wel gratis bij de telefoon... Zeg het wel meteen op :7 . Of zijn er nog gunstigere aanbiedingen?
Le0032 schreef op 19 augustus 2004 @ 00:03:
Jahoor, ze hebben weer een superactie hoor de Belcompany met Orange Free 30 1 jaar, icm met K700i helemaal gratis!!! Lijkt er op dat Orange weer heeeeeeel veel klanten nodig heeft om het voortbestaan onbedreigd te laten... Wel goedkoop je K700 binnen, maar wel duur bellen ;)

• 13art
  • Laatst online: 16:53

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 19:39:
wat is de nieuwste software versie?
waar kan je hem flashen?
en wat zijn de veranderingen?
Voor de nieuwe firmware moet je naar een SE servce center hier in dit forum staan ergens allemaal. Die nieuwste voor zover ik weet is: R2L001

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:13
Le0032 schreef op 19 augustus 2004 @ 00:03:
Jahoor, ze hebben weer een superactie hoor de Belcompany met Orange Free 30 1 jaar, icm met K700i helemaal gratis!!! Lijkt er op dat Orange weer heeeeeeel veel klanten nodig heeft om het voortbestaan onbedreigd te laten... Wel goedkoop je K700 binnen, maar wel duur bellen ;)
Waar heb je dat gezien???

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
jswinkels schreef op 19 augustus 2004 @ 21:23:
[...]

Waar heb je dat gezien???
in de winkels van Belcompany, echter op de site staat dit niet, omdat Belcompany werkt met het zogenaamde 'name-dropping'. Als je bij een telefoon gaat kijken staat er meestal een heel hoog abonnement, waar ie al bij een lager abonnement gratis is, en de abonnementen van Orange staan er niet op, omdat BC nu bijvoorbeeld ook een hoog Telfort en KPN target moet realiseren en anders de aanbieding van Orange teveel in het oog springt vanwege het goedkope ( maar 30 euro ) en kortlopende ( 1 jaar maar!!! ) aspect...

[ Voor 3% gewijzigd door Le0032 op 19-08-2004 21:28 ]

• scyates
Ik vrees dat ik dit vrijdag of zaterdag ga checken... 8) :9~
Le0032 schreef op 19 augustus 2004 @ 21:28:
[...]

in de winkels van Belcompany, echter op de site staat dit niet, omdat Belcompany werkt met het zogenaamde 'name-dropping'. Als je bij een telefoon gaat kijken staat er meestal een heel hoog abonnement, waar ie al bij een lager abonnement gratis is, en de abonnementen van Orange staan er niet op, omdat BC nu bijvoorbeeld ook een hoog Telfort en KPN target moet realiseren en anders de aanbieding van Orange teveel in het oog springt vanwege het goedkope ( maar 30 euro ) en kortlopende ( 1 jaar maar!!! ) aspect...

• Le0032
scyates schreef op 19 augustus 2004 @ 21:39:
Ik vrees dat ik dit vrijdag of zaterdag ga checken... 8) :9~

[...]
Lekker doen inderdaad, want je kan al dat geld dat je betaalt kan je op vakantie uitgeven aan belletjes naar huis, je vriendin ( die thuis zit terwijl jij in Salou de hort op bent :D )...

[ Voor 6% gewijzigd door Le0032 op 19-08-2004 21:56 ]

• Fjeze

Fjeze

AllesPerfect!

ik heb ook nog wel een leuke aanbieding:

K700i zonder abbonement, simlock vrij, slechts 1,5 weekje oud voor maar €350,-. met standaard al Firmware R2L001.

mail maar f_vlokven[at]hotmail[punt]com

Fly or Die

• Le0032
N-E-R-D schreef op 19 augustus 2004 @ 22:10:
ik heb ook nog wel een leuke aanbieding:

K700i zonder abbonement, simlock vrij, slechts 1,5 weekje oud voor maar €350,-. met standaard al Firmware R2L001.

mail maar f_vlokven[at]hotmail[punt]com
Ondanks je zeer mooie thema's kan je dit beter posten in een ander forum, dit hoort hier niet thuis namelijk ondanks je zeer scherpe aanbieding ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Le0032 op 19-08-2004 22:33 ]

• Fjeze

Fjeze

AllesPerfect!

Le0032 schreef op 19 augustus 2004 @ 22:32:
[...]

Ondanks je zeer mooie thema's kan je dit beter posten in een ander forum, dit hoort hier niet thuis namelijk ondanks je zeer scherpe aanbieding ;)
daar heb je helemaal gelijk in, maar d8 van hier zitten geloof ik al 2 mensen die een andere moeten kopen en aangezien ik er een heb voor de verkoop wilde ik deze mensen zo helpen. maar zal het er verder niet meer over hebben.
mijn excuses

Fly or Die

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
N-E-R-D schreef op 19 augustus 2004 @ 23:33:
[...]

daar heb je helemaal gelijk in, maar d8 van hier zitten geloof ik al 2 mensen die een andere moeten kopen en aangezien ik er een heb voor de verkoop wilde ik deze mensen zo helpen. maar zal het er verder niet meer over hebben.
mijn excuses
Dat er hier veel mensen komen die daar misschien interesse in hebben kan kloppen. Maar je kan jouw aanbieding degelijk beter plaatsen in V&A (Vraag & Aanbod) op de Frontpage. Daar komen namelijk nog véél meer mensen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, van dat flashen is duidelijk. Tnx!

Vraag ik me af nu N-E-R-D z'n K700 verkoopt: waarom na 1,5 week wegdoen? Is er een betere (ander merk kan ook)? Heb je (te) veel problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blombo
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09-2021

blombo

Get drunk or die trying

Ok, ik heb nu sinds een weekje de 700. Echt, ben er echt vet blij mee :). Enorme vooruitgang ten opzichte van me ouwe t68i. En de fotofuncties zijn echt om overheen te kwijlen (hoewel, niet aan te raden natuurlijk, want mijn eerste t68i had het begeven na een fix potje kots en een vergeefse schoonmaak poging om half5 in de morgen). Maar ik heb toch een paar vraagjes waar ik nie uitkom (ook niet na het hele forum door te hebben gespit):

- Ik lees een hele hoop over firmware. Nou is mijn vraag wat nieuwer is:
R2A041 of R2A001
Wat mij namelijk logischer lijkt is dat de 41 nieuwer is maar toch lees ik
overal dat 01 juist de nieuwere is.
- Dan, firmware is te instaleren op iedere k700i, dus onafhankelijk of deze
telefoon nou van t-mobile, telfort of vodafone is?
- En dan het update van de firmware, is het ook mogelijk met een seriele
adapter in plaats van usb?

- Heeft er iemand al een beter idee om muziekjes te koppelen aan contacten
als ringtone in plaats van alles om te zetten van mp3 naar wav en van wav
naar amr? (aangezien vodafone zo flauw is om mp3 hiervoor niet toe te staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 10:48
blombo schreef op 20 augustus 2004 @ 02:17:
Ok, ik heb nu sinds een weekje de 700. Echt, ben er echt vet blij mee :). Enorme vooruitgang ten opzichte van me ouwe t68i. En de fotofuncties zijn echt om overheen te kwijlen (hoewel, niet aan te raden natuurlijk, want mijn eerste t68i had het begeven na een fix potje kots en een vergeefse schoonmaak poging om half5 in de morgen). Maar ik heb toch een paar vraagjes waar ik nie uitkom (ook niet na het hele forum door te hebben gespit):

- Ik lees een hele hoop over firmware. Nou is mijn vraag wat nieuwer is:
R2A041 of R2A001
Wat mij namelijk logischer lijkt is dat de 41 nieuwer is maar toch lees ik
overal dat 01 juist de nieuwere is.
- Dan, firmware is te instaleren op iedere k700i, dus onafhankelijk of deze
telefoon nou van t-mobile, telfort of vodafone is?
- En dan het update van de firmware, is het ook mogelijk met een seriele
adapter in plaats van usb?

- Heeft er iemand al een beter idee om muziekjes te koppelen aan contacten
als ringtone in plaats van alles om te zetten van mp3 naar wav en van wav
naar amr? (aangezien vodafone zo flauw is om mp3 hiervoor niet toe te staan)
1.R2L001 is de recente

2. nou volgens mij als je k700 branded is moet je natuurlijk ook branded software van die provider hebbe , later hebbe ze vast wel wat nieuwe snufjes bij

3.updaten van de firmware moet met een syncstation gebeure de DSS-20 en de DSS-25 kan je bestellen bij www.complaza.nl (de update service van sony ericson is tog al een tijdje uit de lucht , zal later pas weer online komen) dus voorlopig geen firmware updaten thuis :)

4. Uhhh ik heb zelf geen vodaphone gelukkig maar ergens op het forum werd er gezegd dat een software update in september zou komen met de mp3 als ringtone ondersteuning :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devet
  • Laatst online: 17-11-2020
Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 16:42:

De instellingen kreeg ik via de site van S.E. toegestuurd: http://www.sonyericsson.c...one=ps&lm=ps1_1&pid=10139
Je moet echter jezelf ook bij t-zones aanmelden. Anders zal het nooit werken (en daar kwam ik pas achter nadat ik de Klantenservice had gebeld). Dat aanmelden kun je ook doen via de site van t-mobile, maar Klantenservice voor abbonnees (nummer=1200) is toch gratis en de jongedame waar zeer aardig :P
Vreemd, ik had de link al een keer gebruikt zonder dat het werkte nu nog eens geprobeerd en ja hoor! MMS naar mijn broertje met telfort abo no problemo! Zelfs al een email naar mijn mob gestuurd en ontvangen. Bedanki JungleMan. ;)

Ik mis overigens de berichten van de mensen met de nieuwe firmware. Zijn er ook nog verbeteringen te merken? Ik lees alleen maar dat het camerageluid niet langer meer stil te krijgen is. Ik vraag me af of het de moeite waard is om te laten flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [TazZ]
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-06 15:06
Sinds gisteren heb ik ook deze telefoon. Tot nu toe bevalt het toestel super goed en werken (bij mijn weten) alle functies naar behoren. Hij is gekocht in combinatie met een KPN abbo en dus een unbranded toestel.

Mijn toestel komt uit week 28 en heeft firmware R2L001. Wat ik echter dus irritant vind is dat het geluid van de camera niet uit te schakelen is bij deze firmware. De enige vastloper die ik tot nu toe heb gehad is wanneer ik aan het syncen was bestanden gaan verzenden naar het toestel en vervolgens op de telefoon het syncen probeerde te beëindigen (niet zo vreemd dus dat hij vast liep).

Inmiddels heb ik al wat lopen knutselen waaronder een MP3 beltoon. Ik weet echter niet of het toegestaan is, omdat het een klein stukje uit een copyrighted nummer is (Dj's At Work - Balloon (Techno Mix)). Het is dat stukje waarbij een ballon wordt opgeblazen en met een snerpend geluid wordt leeggelaten. Als het toegestaan is post ik hem wel.

De MMS heb ik nog niet kunnen testen, omdat ik hier zo geen MMS telefoon binnen handbereik heb.

[ Voor 11% gewijzigd door [TazZ] op 20-08-2004 13:29 ]

If it ain't broke, fix it till it is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Nou, heb vanmiddag ook een K700i aangeschaft bij T For Telecom (met Hi 20 euro abbo). Helaas mocht ik 'm nog niet direct meenemen, want de automatische aanmelding bij KPN ging niet goed (er moesten "extra handelingen worden verricht"). Moet nu minimaal een dag wachten :(

Ik hoop echt dat ik een goede keuze gemaakt heb...

What's the speed of Dark?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo...ik heb sins gister de k700 ook :P . Nu is mijn vraag...waar kan ik thema's en java games downloaden? Die dus via bluetooth op de gsm kan zetten?
Alvast bedankt!

Groeten Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 19:03:
Hallo...ik heb sins gister de k700 ook :P . Nu is mijn vraag...waar kan ik thema's en java games downloaden? Die dus via bluetooth op de gsm kan zetten?
Alvast bedankt!

Groeten Tom
Ringtones, Games en Thema's zijn overal op internet verkrijgbaar. Voor je zoekterm in, in Google, en er rollen een ontelbaar aantal sites uit. Daar kan je vast wel iets vinden.

Hier op Tweakers mogen wij helaas geen Games etc... uitwisselen:
Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scyates
Heb vandaag een K700 gehaald bij Belcompany :7 : via een 1-jaars 30euro Orange abonnement. Questie van 5-10 minuten. Als je dan toch voor het toestel alleen gaat is dit de beste oplossing: 360 euro totaal EN elke maand beltegoed extra...
LE0032: nog bedankt voor de tip (zie boven)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
scyates schreef op 20 augustus 2004 @ 21:06:
Heb vandaag een K700 gehaald bij Belcompany :7 : via een 1-jaars 30euro Orange abonnement. Questie van 5-10 minuten. Als je dan toch voor het toestel alleen gaat is dit de beste oplossing: 360 euro totaal EN elke maand beltegoed extra...
Graag gedaan hoor :P
Ik wil graag weten of er nieuwere firmware uitkomt zodat de flitser echt gaat 'flitsen', ipv continu branden. Wat ik nu namelijk vaak zie bij het maken van foto's met de flits aan, is een gelige gloed op de foto en wat ik ook vreemd vind is dat dit niet bij alle K700's zijn maar slechts bij enkelen die ik heb gezien... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:32
Dat lampje is best wel sterk. heb de foon nu 2 dagen, en het bevalt me best wel moet ik zeggen. Ben de t68i gewend en dan is dit echt genieten.

Wat niet genieten is, dat die vodafone troep nu al mn oren uit komen. Ik dacht laat ik us kijken op dat irc channel, misschien zijn daar mensen die met me erover willen praten. Is er de hele dag niemand daar gekomen :? , waarom staat die link er dan.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:13
scyates schreef op 20 augustus 2004 @ 21:06:
Ook ik heb gisteren dit abonnement afgesloten. Vorige telefoon is gejat, wilde er dus eigenlijk eentje los kopen. Dit is gewoon helemaal perfect!!!!!

LE0032: _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clamdxp
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-12-2024
na 5 x een nokia 6230 te hebben iingeruild heb ik dan toch ook maar besloten om de k700i te nemen.
Nou wat een perfect toestel ben er echt zeer blij mij en van de kwaliteit kan nokia wat leren!!!!!
Nou heb ik alleen een vraag als ik toetsenblokkering aan zet knippert het scherm heel even is nog geen kwestie van een seconde .
Is dit normaal ?? hebben meerdere gebruikers dit?
Verder doet het toestel het prima.
mvgrt clamdxp _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:37
Bij mij knippert het scherm bij toetsenblok niet hoor
Ik heb firmware R2A041

--Edit:--
Als ik op * en dan op de rechter softkey klik, dan gaat het scherm van full-licht in half-licht, en na verloop van tijd gewoon uit. Heb mijn instelling op "Automatisch" staan.

[ Voor 56% gewijzigd door F-Tim op 21-08-2004 17:50 ]

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
Nou, ik heb 'm dan eindelijk ook. Eerste indruk is zeer goed. Alleen vind ik de manier waarop de SIM-card erin zit nogal fragiel. Ook de manier van opladen, met zo'n irritant rubberen klepje dat net iets te moeilijk opengaat (en ook nog naar de verkeerde kant) is een minpunt. Om nog maar niet te spreken van die onmogelijk connector van de oplader. Waarom niet gewoon zo'n simpel stekkertje als bij Nokia?

Later meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [TazZ]
  • Laatst online: 25-06 15:06
clamdxp schreef op 21 augustus 2004 @ 10:08:
na 5 x een nokia 6230 te hebben iingeruild heb ik dan toch ook maar besloten om de k700i te nemen.
Nou wat een perfect toestel ben er echt zeer blij mij en van de kwaliteit kan nokia wat leren!!!!!
Nou heb ik alleen een vraag als ik toetsenblokkering aan zet knippert het scherm heel even is nog geen kwestie van een seconde .
Is dit normaal ?? hebben meerdere gebruikers dit?
Verder doet het toestel het prima.
mvgrt clamdxp _/-\o_ _/-\o_
Yep.. dat doet de mijne ook.. Ik verwacht niet dat het problemen op levert. (het was me eigenlijk pas opgevallen toen ik het van jou las... :P)

Wat ik heb is dat als de bluetooth aan staat en mijn computer zijn adapter staat ingeschakeld dat hij eens per x aantal minuten even de verlichting aan en uit laat gaan zodat je dat klokje even ziet. Ik vermoed dat dat komt doordat de telefoon dan even aan geeft dat er verbinding gemaakt wordt ofzo.

Zelf heb ik eerst ook sterk staan denken over de 6230, maar omdat ik daar ook qua PC software nogal wat problemen mee zag heb ik besloten dit niet te doen.. Al is het natuurlijk wel een heel kewl toestel met het uitbreidbare geheugen (wat ik bij deze wel een beetje mis ivm. de MP3 speler)

If it ain't broke, fix it till it is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Nou ben weer terug van vakantie en ik heb op vakantie in eens de melding gekregen dat hij mijn MP3 bestand niet kon afspelen, dus ik dacht ach zit vast een foutje in het mp3-tje en heb het toen weg gegooit, maar omdat ik toch nog een beetje twijfelde probeerde ik ook maar ff een standaard ingtone af te spelen, maar niks deed het meer. Ik kreeg steeds de melding krijgen dat de muziek bestand niet goed was. Na het uit en aan zetten van de mobiel werkte hij weer goed.

Heb trouwens ook een hoop foto's gemaakt op de vakantie (kleine 200) dus ls iemand nog foto's wil zien van wat voor kwaliteit de camera ongeveer is moet hij het maar zeggen dan zet ik er wel een paar online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Eppo © schreef op 21 augustus 2004 @ 18:06:
Heb trouwens ook een hoop foto's gemaakt op de vakantie (kleine 200) dus ls iemand nog foto's wil zien van wat voor kwaliteit de camera ongeveer is moet hij het maar zeggen dan zet ik er wel een paar online.
Er wordt vaak genoeg omgevraagd, ook om filmpjes, dus waarom wachten, go ahead share your stuff :).

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Een zwart strand (large)
Afbeeldingslocatie: http://img63.exs.cx/img63/6985/Afbeelding121.jpg

Zwarte strand met 2x zoom (med)
Afbeeldingslocatie: http://img63.exs.cx/img63/4123/Afbeelding122.jpg

Zwarte strand met 4x zoom (Small)
Afbeeldingslocatie: http://img63.exs.cx/img63/4614/Afbeelding123.jpg

Ff een landschap foto-tje
Afbeeldingslocatie: http://img8.exs.cx/img8/4550/Afbeelding118.jpg

Een geweldig idee van Kronenbourg, de hele verpakking zo in de koelkast
Afbeeldingslocatie: http://img63.exs.cx/img63/733/Afbeelding91.jpg

Torren van Pisa van onderen (met schemering)
Afbeeldingslocatie: http://img63.exs.cx/img63/8670/Afbeelding85.jpg

Torren vcan Pisa van een afstandje (nog steeds schemering)
Afbeeldingslocatie: http://img8.exs.cx/img8/1593/Afbeelding110.jpg

Berg in een wolk
Afbeeldingslocatie: http://img33.exs.cx/img33/4031/Afbeelding125.jpg

Een heldere dag:
Afbeeldingslocatie: http://img33.exs.cx/img33/5135/Afbeelding135.jpg

Een gat in de rots (komt door wind en regen)
Afbeeldingslocatie: http://img33.exs.cx/img33/2675/Afbeelding174.jpg

Mijn Pa in het donker
Afbeeldingslocatie: http://img33.exs.cx/img33/2186/Afbeelding184.jpg

Mijn pa in het donker met nachtmodus
Afbeeldingslocatie: http://img53.exs.cx/img53/2004/Afbeelding185.jpg

Mijn pa in het donker met nachtmodus en flits
Afbeeldingslocatie: http://img33.exs.cx/img33/4273/Afbeelding186.jpg

wilde ook nog panorama foto's maken maar dat valt tegen als er veel zon is, had liever gezien dat de helft van de oude foto gewoon duidelijk zichtbaar bleef en niet als een vage waas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Devet schreef op 20 augustus 2004 @ 11:05:
[...]

Vreemd, ik had de link al een keer gebruikt zonder dat het werkte nu nog eens geprobeerd en ja hoor! MMS naar mijn broertje met telfort abo no problemo! Zelfs al een email naar mijn mob gestuurd en ontvangen. Bedanki JungleMan. ;)

Ik mis overigens de berichten van de mensen met de nieuwe firmware. Zijn er ook nog verbeteringen te merken? Ik lees alleen maar dat het camerageluid niet langer meer stil te krijgen is. Ik vraag me af of het de moeite waard is om te laten flashen.
Gg dus :)

Vandaag de nieuwe firmware er op laten zetten bij Raf Amsterdam. Ging erg eenvoudig als eerder beschreven. Waar je nog op moet letten is dat de Bluetooth-naam terug gewijzigd wordt naar 'K700i'. M'n pc zag mijn gsm eventjes niet meer.

Wat de R2L001 software verder heeft gewijzigd? Eigenlijk geen idee, behalve dat de accu toch langer meegaat als daarvoor. Na 1 hele dag Bluetoothen/bellen/gamen was ie al leeg. Nu nog lang niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 01:25:
Wat de R2L001 software verder heeft gewijzigd?
Vergeet niet het nieuwe, mysterieuze "TTY-gesprek" profiel dat is toegevoegd aan de lijst ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vrijdag ook in het bezit van dit mooie toestel. Gekocht in combinatie met een orange free 30 abonnemen, twee jaar. Heb er natuurlijk al flink mee gespeeld en vooral het scherm, de agenda en de e-mailclient bevallen goed.

Camera is redelijk voor af en toe een foto, voor het echte werk neem ik toch liever de echte camera mee.

Helaas is de accu snel leeg. Na een dag spelen, en vooral veel de Ir verbinding gebruikt te hebben was tie leeg. Zodra er een accu met grotere capaciteit op de markt komt moet ik deze maar aanschaffen. Of is deze er al?

Ik lees hier veel over de firmware van de telefoon, hoe kan ik zien welke firmware in mijn telefoon gebakken zit?

Ik gebruik een mrhandsfree-butterfly (www.mrhandsfree.nl) voor in de auto iemand ook ervaring hiermee? Het is jammer dat de voicedailing zeer slecht werkt met deze BT-headset. Waarschijnlijk wordt de naam niet goed herkend als je deze inspreekt. Het is niet mogelijk om de namen in op te nemen door de BT-headset, dit kan alleen in de telefoon zelf, toch?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2004 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelijk maar effe een theme gemaakt, het is de eerste dus commentaar is welkom.

Afbeeldingslocatie: http://www.jwweb.nl/gsm/theme/utreg/preview.jpg

Downloaden kan ook: Utreg.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:26

Laguna

Connaisseur

Ben tot nu toe erg tevreden met mijn K700, heb afgelopen woensdag de firmware laten updaten (van R2A041 naar R2L001) en de batterij indicator gaat nu een stuk langzamer leeg, ook staat er nu bij gemiste gesprekken de tijd aangegeven van het gemiste gesprek :)

Nog wel een paar aanmerkingen:

Je kan nu het geluid als je een foto maakt helemaal niet meer uitzetten hoop dat dit bij een volgende update nog aangepast wordt, zodat als je je K700 op stil zet hij ook helemaal stil is ook bij het maken van een foto.
Heb nog iets ontdekt wat hopelijk ook nog gefixed wordt namelijk als je in je telefoonboek zit te bladeren heb ik het regelmatig dat er bij 2 en soms bij zelfs 3 mensen onder elkaar hetzelfde nummer staat, dit is alleen in de telefoonlijst want als je dan de optie bekijken & bewerken kiest staat daar wel het goede nummer bij die persoon. Weet niet of meer mensen dit probleem ook ondervinden?
Ook is bij mij de opstarttijd vrij lang vanaf het moment dat ik ok heb gedrukt na het invoeren van mijn pin (vrij lang bezig met "Zoeken..." van provider) totdat ik in het menu soepel kan navigeren duurt toch wel een minuut. Is dit bij iedereen zo?

Verder had een bevestiging van het opladen wel handig geweest iets in de trant van, dat als de batterij opgeladen is ipv de tekst bezig met opladen zou staan batterij opgeladen of de telefoon zichzelf uitschakeld. Radio ontvangst is bij mij meestal niet super, en als ik automatisch zoeken doe vind ie meestal niks of 1 zender en als ik handmatig zoek kom ik meestal wel meer zenders tegen beetje vreemd.

Ook heb ik nog een probleem als ik op mijn pc via bluetooth in mijn mobiel zit te bladeren dat ik bij de nederlandse taal instelling niet in de mappen "Video's" en "Thema's" kan komen (heb een Sitecom Bluetooth Dongle) respectievelijk "Video's" en "Thema's" in verkenner als ik probeer in 1 van die 2 mappen te komen krijg ik de foutmelding "Bestand bestaat niet" als ik de taalinstelling op engels zet heb ik dit probleem niet aangezien er dan geen apostrof wordt gebruikt bij de namen van deze mappen. Weet iemand hoe dit te verhelpen is? Weet ook niet zeker waaraan dit probleem ligt, aan de software van SE of van Sitecom, ik denk zelf de laatste.

[ Voor 14% gewijzigd door Laguna op 22-08-2004 16:00 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:32
Heb een vraag over hoe ik opgenomen gesprekken .arm bestanden kan omzetten naar mp3.

En mp3 naar .arm. Weet iemand dit?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- al opgelost -

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2004 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De originele themes kan je downloaden (via WAP) vanaf www.sonyericsson.com/fun .

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2004 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 14:53:
Utreg.zip[/url]
Leuk, alleen jammer van dat FC Utrecht logo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lzandman schreef op 22 augustus 2004 @ 18:20:
[...]

Leuk, alleen jammer van dat FC Utrecht logo :P
Tja, smaken verschillen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vond dit wel een mooi tasje voor me k700... ken em alleen nergens vinden?
Iemand een idee?

Active Case IAC-25

Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgc/GPD_12005high_35_0_4000.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 19:10:
vond dit wel een mooi tasje voor me k700... ken em alleen nergens vinden?
Iemand een idee?
Dit is voor zo ver ik kon vinden de enige winkel die de IAC-25 in het assortiment heeft. Mocht je hem bestellen, dan verwachten we natuurlijk wel een (beknopte) review!
http://www.nieuwetelefoon...ny-ericsson_tasje_iac-25/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 14:53:

Downloaden kan ook: Utreg.zip
Om je thema te laten zien is er hier een speciaal topic gemaakt zodat dit topic niet word "vervuild"met allemaal plaatjes van verschillende thema's

[rml][ SonyEricsson] Post hier je thema![/rml]

Ik heb er inmiddels 16 gemaakt :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francois
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 09:22

Francois

Dus...

Laguna schreef op 22 augustus 2004 @ 15:52:
Ook is bij mij de opstarttijd vrij lang vanaf het moment dat ik ok heb gedrukt na het invoeren van mijn pin (vrij lang bezig met "Zoeken..." van provider) totdat ik in het menu soepel kan navigeren duurt toch wel een minuut. Is dit bij iedereen zo?
Als ik mijn debitel/kpn sim van het werk gebruik heb ik dat ook, als ik mijn vodafone sim gebruik kan ik vrijwel meteen naar het menu/tel.boek/whatever.

Dus ik denk dat dat aan de sim ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar aanleiding van het S700i topic vraag ik me af of iemand weet of je in een buitenlandse Sony Ericsson andere talen kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Werkt bij iemand met een telfort abo het mms-en al met de k700i? Volgens de helpdesk had deze week het al moeten werken, alleen ik krijg het nog niet aan de praat :-S Iemand anders wel?????

Nog even een toevoeging:
Voor iedereen die op zoek is naar een applicatie die de batterij van je telefoon vrij snel laat leeg lopen: http://sek700.ic.cz/aplik...d_Maintenance_by_BFLM.jar
Heb hem geprobeerd en hij werkt!!!

[ Voor 41% gewijzigd door 13art op 22-08-2004 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJWannaB,
Ik heb toevallig MMS via Telfort (abo) na lang prutsen aan de praat gekregen.
Ik gebruik de volgende settings:

Verbindingen > Datacomm. > Data-accounts

Telfort MMS
APN-adres: multimedia.o2.nl
Gebruikersnaam: 02nl
Wachtwoord: password
Wachtwoor?: Uit
Voorkeursservice: Automatisch
IP-adres: ...
DNS-adres: ...
Verificatie: Normaal, Geen
Datacompressie: Uit
Headercompressie: Uit

Verbindingen > Internetinstell. > Internetprofielen

Telfort MMS (Meer > Instellingen)

Verbinden via: Telfort MMS
Internetmodus: Http
Proxy gebruiken: Ja
IP-adres: 193.113.200.195
Poortnummer: 8080
Gebruikersnaam: o2nl

Telfort MMS (Meer > Geavanceerd > Wijz. homepage)

Naam: Telfort
URL: http://mmsc.mms.telfort.nl:8002

Berichten > Instellingen > MMS
Internetprofiel: Telfort MMS

Laat even weten of het lukt!

edit:
Foutje in het IP-adres.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2004 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 19:25:
[...]

Dit is voor zo ver ik kon vinden de enige winkel die de IAC-25 in het assortiment heeft. Mocht je hem bestellen, dan verwachten we natuurlijk wel een (beknopte) review!
http://www.nieuwetelefoon...ny-ericsson_tasje_iac-25/
ckers... heb hem net besteld.... t ziet er op het plaatje wel mooi en stevig uit...
zal wel wat echte foto's maken van dichtbij,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ prtl:

Ha bedankt eindelijk de Telfort MMS settings waar ik ook al zo lang op heb gewacht, aangezien Telfort niet in staat was om de juiste aan me door te geven. Ik heb zojuist een MMS naar mijn mail adres gestuurd en dit werkt nu eindelijk.
Ik ga nog proberen om een bericht naar een mobiel te sturen, maar ik verwacht dat dit dan ook wel lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
Ik wil mijn K700 ook updaten naar de laatste firmware-versie en ik lees hier op het forum dat Telecom-Today in Assen dit kan doen (als officieel service point). Betekent dit dat elke vestiging van Telecom-Today dit kan? Ik woon nl. in Groningen en hier zit ook een Telecom-Today winkel. Ik probeerde ze net te bellen, maar ze namen niet op (misschien pas vanmiddag open). Maar misschien weet iemand op GOT of dit zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
lzandman schreef op 23 augustus 2004 @ 11:56:
Ik wil mijn K700 ook updaten naar de laatste firmware-versie en ik lees hier op het forum dat Telecom-Today in Assen dit kan doen (als officieel service point). Betekent dit dat elke vestiging van Telecom-Today dit kan? Ik woon nl. in Groningen en hier zit ook een Telecom-Today winkel. Ik probeerde ze net te bellen, maar ze namen niet op (misschien pas vanmiddag open). Maar misschien weet iemand op GOT of dit zo is.
Nee, alleen in de Telecom-Today Assen. Als die uit Groningen dat ook is, dan is dat wel aangegeven.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
@ prtl: Jij bent mijn held van de dag!!! Het is gelukt, alleen heb ik nog 2 dingetjes

1) het ip adres klopte niet dat moest 193.bla.bla.bla zijn ipv 192.bla.bla.bla Maar dat maakt verder niet uit was zo opgelost.

2) betaal je nu de gprs kosten of de mms kosten? Want het mmsje wordt verzonden via gprs/http dus vraag ik me af wat je nu precies moet betalen, maar goed ik kan nu in ieder geval mms-en. Echt heel erg bedankt. Was er zelf anders nooit achter gekomen denk ik!!!!!

Hier nog even een keer de instellingen voor mms via Telfort (abonnement) en nu met het goede ip adres:

Verbindingen > Datacomm. > Data-accounts

Telfort MMS
APN-adres: multimedia.o2.nl
Gebruikersnaam: 02nl
Wachtwoor?: Uit
Voorkeursservice: Automatisch
IP-adres: ...
DNS-adres: ...
Verificatie: Normaal, Geen
Datacompressie: Uit
Headercompressie: Uit

Verbindingen > Internetinstell. > Internetprofielen

Telfort MMS (Meer > Instellingen)

Verbinden via: Telfort MMS
Internetmodus: Http
Proxy gebruiken: Ja
IP-adres: 193.113.200.195
Poortnummer: 8080
Gebruikersnaam: o2nl

Telfort MMS (Meer > Geavanceerd > Wijz. homepage)

Naam: Telfort
URL: http://mmsc.mms.telfort.nl:8002

Berichten > Instellingen > MMS
Internetprofiel: Telfort MMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Nou was gisteren in de efteling en denk kan ik eindelijk eens testen met mijn bleutoot en ja hoor het werkte gewoon, ik had allemaal mobieltjes gevonden, maar wat dan? Ik dacht nou dat word pairen (had ik geleert met mijn PC) en ik denk nou netwerk code moet dan iets van 0000 zijn maar dat werkte steeds niet, nu leesde ik net het bluejacking topic door en blijkt dus dat ik een visite kaartje moet versturen via bleutooth en dan staat er boven aan zoeken naar apparaten (had ik dus nooit gezien) en nu vol ik me best wel dom (had ik eindelijk mijn kans om het te testen wist ik niet hoe het moest...)

Heb trouwens nog foto's proberen te maken in de efteling maar daar was het te donker voor en bewoog te veel dus die heb ik verwijdert.

Mijn mobiel gaat nu trouwens ook kraken bij de batterij, ik heb gelezen dat je daar een watje tussen kan doen, maar is dat niet slecht voor de batterij of zo, door de warmte?

Ook is het me nu gelukt om FMA werkend te krijgen, moet alleen nog ff kijken hoe ik voor elkaar krijg dat ik dingen mee kan opstarten (media player lukt, maar muis op PC weer niet), maar daar moet ik nog een hoop proberen, als het niet lukt laat ik het wel ff weten.

Ook ga ik binnenkort paar thema's (proberen) te maken, als het niet lukt kan ik dat toch gewoon hier vragen of moet ik dan in het topic voor thema's vragen (dat topic waar je thema's kan downloaden)? en werken thema's die voor een K700 zijn gemaakt ook op ouder toestellen (T630, T610)?

(sorry voor het misschien nuttelose post (vooral het eerste gedeelte) maar ik moest et ff kwijt...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:49
Zijn de probleemtjes opgelost als je nieuwe firmware op je phone zet?

Momenteel heb ik firmware R2A041.

Met deze firmware heb ik last van delays in de menu's.
Versturen via bluetooth lukt niet (blijft maar bezig met connectie, tot ik phone reset).
Batterij is snel leeg (althans volgens indicator).

Kan je firmware zelf op de phone zetten of moet ik dat persé bij een service point laten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Eppo © schreef op 23 augustus 2004 @ 14:07:
Nou was gisteren in de efteling en denk kan ik eindelijk eens testen met mijn bleutoot en ja hoor het werkte gewoon, ik had allemaal mobieltjes gevonden, maar wat dan? Ik dacht nou dat word pairen (had ik geleert met mijn PC) en ik denk nou netwerk code moet dan iets van 0000 zijn maar dat werkte steeds niet, nu leesde ik net het bluejacking topic door en blijkt dus dat ik een visite kaartje moet versturen via bleutooth en dan staat er boven aan zoeken naar apparaten (had ik dus nooit gezien) en nu vol ik me best wel dom (had ik eindelijk mijn kans om het te testen wist ik niet hoe het moest...)

Heb trouwens nog foto's proberen te maken in de efteling maar daar was het te donker voor en bewoog te veel dus die heb ik verwijdert.

Mijn mobiel gaat nu trouwens ook kraken bij de batterij, ik heb gelezen dat je daar een watje tussen kan doen, maar is dat niet slecht voor de batterij of zo, door de warmte?

Ook is het me nu gelukt om FMA werkend te krijgen, moet alleen nog ff kijken hoe ik voor elkaar krijg dat ik dingen mee kan opstarten (media player lukt, maar muis op PC weer niet), maar daar moet ik nog een hoop proberen, als het niet lukt laat ik het wel ff weten.

Ook ga ik binnenkort paar thema's (proberen) te maken, als het niet lukt kan ik dat toch gewoon hier vragen of moet ik dan in het topic voor thema's vragen (dat topic waar je thema's kan downloaden)? en werken thema's die voor een K700 zijn gemaakt ook op ouder toestellen (T630, T610)?

(sorry voor het misschien nuttelose post (vooral het eerste gedeelte) maar ik moest et ff kwijt...)
Denk niet dat het slecht is voor de batterij om er een watje tussen te doen. De buitenkant van de batterij wordt als het goed is niet zo heel erg heet. Dus een watje tussen de batterij en het hoesje (neem ten minste maar even aan dat je dat bedoeld) moet kunnen.

De thema's voor de k700 werken niet op de t610/t630 aangezien je daar met een ander scherm en andere afmetingen te maken hebt. Dus helaas, je moet echt de t10/t630 thema's hebben maar die zijn op esato.com en ik denk ook wel op mobile9.com te vinden.

Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogelijk om de tijd en datum niet in beeld te hebben? Ik heb al in de instellingen van de telefoon gekeken, maar niets gevonden, of over het hoofd gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Oke dan weet ik het, dan noem ik het wel duidelijk een k700 thema (om nou een thema te gaan maken voor een mobiel die ik niet heb vind ik te gek worden..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van het weekend de K700i gekocht, mooie foon. De S65 viel toch tegen, en dat na -tig maanden wachten. :( Maar ik had een vraagje over de flitser. Dat ding werkt bij mij niet goed? Als ik op foto-stand de flitser activeer, gaat ie gewoon continue branden. Is dat verholpen als ik een firmware-update uitvoer, of hoort het nu eenmaal zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Hooli-gan schreef op 23 augustus 2004 @ 14:39:
Zijn de probleemtjes opgelost als je nieuwe firmware op je phone zet?

Momenteel heb ik firmware R2A041.

Met deze firmware heb ik last van delays in de menu's.
Versturen via bluetooth lukt niet (blijft maar bezig met connectie, tot ik phone reset).
Batterij is snel leeg (althans volgens indicator).

Kan je firmware zelf op de phone zetten of moet ik dat persé bij een service point laten doen?
Nog maar een keer de zoveelste reactie op de zoveelste keer deze vraag:
Veel problemen zijn opgelost ja. Delays zijn stuk minder, batterij gaat langer mee, enz. En je kan nu alleen nog maar via een Service Centre je firmware laten upgraden. Over een tijdje moet het via internet kunnen (heb je wel de DSS-20 deskstand nodig) maar nog niemand weet precies wanneer dat is.

Volgens mij heb ik stiekem toch de R2L001 al zegt de telefoon zelf dat er R2A041 in zit, want ik heb nog geen problemen gehad met verzenden van items via bluetooth, ook geen problemen met vastlopen van de telefoon, enz. alleen die batterij gaat nog altijd niet lang mee, maar ja ben dan ook redelijk vaak aan het sms-en, spelletjes spelen, bellen enz. Blijkbaar is er ook nog een groot verschil tussen de ene firmware R2A041 en de andere R2A041 firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 14:42:
Is het ook mogelijk om de tijd en datum niet in beeld te hebben? Ik heb al in de instellingen van de telefoon gekeken, maar niets gevonden, of over het hoofd gezien.
Nee dat kan je inderdaad niet uitzetten, dat staat gewoon altijd in je beeld, helaas.
Door DrWoetR - Monday 23 August 2004 14:45
Van het weekend de K700i gekocht, mooie foon. De S65 viel toch tegen, en dat na -tig maanden wachten. Maar ik had een vraagje over de flitser. Dat ding werkt bij mij niet goed? Als ik op foto-stand de flitser activeer, gaat ie gewoon continue branden. Is dat verholpen als ik een firmware-update uitvoer, of hoort het nu eenmaal zo?
Dat is geen fout van de flitser hoor. Flitser moet je niet zien als de flitser op een fototoestel. Het is gewoon een LED lampje dat gaat branden om zo wat meer verlichting te geven in donkere ruimtes. Het is dus niet zo dat ie moet flitsen als een fototoestel. Ook bij de nieuwere firmware blijft ie gewoon branden ipv echt een flits te geven. Zelf denk ik ook niet dat dat ooit wel zo zal worden bij de k700i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op 23 augustus 2004 @ 13:18:
2) betaal je nu de gprs kosten of de mms kosten? Want het mmsje wordt verzonden via gprs/http dus vraag ik me af wat je nu precies moet betalen, maar goed ik kan nu in ieder geval mms-en. Echt heel erg bedankt. Was er zelf anders nooit achter gekomen denk ik!!!!!
Dit lijkt per provider te verschillen, maar Telfort is ook hierin erg soepel en goedkoop. Van de Telfort-site:
Opmerking: mms werkt via GPRS maar u heeft geen aparte GPRS-bundel of een Samenbellen van Telfort nodig.

Deze hoeven dus ook niet aangesloten te worden!

U betaalt dus ook géén extra GPRS kosten voor mms -en het gaat ook niet af van uw GPRS bundel!
Bron: http://telfort.custhelp.c.../std_adp.php?p_faqid=1298

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Datum en tijd zou je eventueel kunnen wegpoetsen binnen een thema, door de juiste tekst-, omlijnings- en achtergrondkleur te kiezen.

Wat betreft de flitser, deze moet ook functioneel zijn tijdens het maken van video-opnamen en ik denk (als leek zijnde) dat één en dezelfde lamp niet zowel echt kan flitsen als continue branden. Vandaar waarschijnlijk de keuze voor een lamp "op z'n camera's".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Vond het lampje (cq flits) wel handig, heb het gewoon gebruikt als zaklamp op vakantie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tnx voor snelle replies! Maar nog een vraag: ik heb nog geen bugs ontdekt, behalve dat ik het geluid van mijn camera niet uit kan zetten (vind ik persoonlijk zeer irri, wel of geen bug), maar zitten er nog fouten in de standaard-firmware waardoor het wel aan te raden is een update uit te (laten) voeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:20
Na 6 dagen spelen gaat de telefoon maar lekker terug naar de Belcompany. Ben echt blij dat ik hem daar heb gekocht, gewoon weer inruilen. Es kijken of ik de Sendo wat vind. Alleen moet ik dan wel wat bij lappen :'( .

Ik doe hem overigens weg omdat ik hem maar niet gesynchroniseerd krijg met Outlook. Die standaard software van hun krijg ik niet eens aan de praat. Orange World vind ik ook niet zo fijn op deze telefoon. "Gratis MSN" lukt mij niet op dit ding en dat is toch wel 1 reden om Orange te hebben. En achteraf vind ik 41MB toch wel wat weinig. In mijn SPV had ik 256. Misschien ga ik gewoon voor de SVP E200. Dan maar een oud model en rustig nog 1 jaar wachten....

U is gegroet en nog allemaal veel succes en plezier van je K700i. Ik mot m niet meer.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Zojuist een SE BT carkit besteld (HCB-30). Schijnt een van de betere carkits te zijn. Het probleem is alleen dat er geen telefoonhouder bijgeleverd word. Volgens de site van SE is er een orginele houder (HCB-38) maar die kan ik nergens vinden op het net.

Zijn er andere houders die ook voldoen?

thnx,

A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 15:14:
Tnx voor snelle replies! Maar nog een vraag: ik heb nog geen bugs ontdekt, behalve dat ik het geluid van mijn camera niet uit kan zetten (vind ik persoonlijk zeer irri, wel of geen bug), maar zitten er nog fouten in de standaard-firmware waardoor het wel aan te raden is een update uit te (laten) voeren?
Als jij idd het geluid van de camera niet uit kan zetten door je profiel op vergadering te zetten heb je al de nieuwste firmware en heeft het dus ook geen zin om een upgrade te doen. Nog niet in ieder geval.

Firmware kan je checken door >*<<*<* In te toetsen waarbij < de richting van het joystickje is. Dan kom je in het service menu en daar kan je vinden welke firmware versie je hebt (R2L001 of R2A041). Er zijn trouwens wel meer firmware versies maar dit zijn de meest voorkomende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Synchronisatie met Outlook is inderdaad 'a bitch', om het zo maar te zeggen. Ik heb erg veel problemen met het niet respecteren van de gegevens van contactpersonen (bijv. de 'opmaak' van telefoonnummers wijzigen), dupliceren van contactpersonen, afspraken en verjaardagen op verkeerde data zetten, etc.

Voorlopig laat ik synchronisatie dan ook even voor wat het is. Heb al m'n contactpersonen van m'n PC naar m'n K700 gezet (dat gaat altijd prima, problemen doen zich pas voor wanneer je items gaat wijzigen op de K700) en toen alle synchronisatie-mogelijkheden dicht gegooid om verdere problemen te voorkomen.

Als FMA zo ver is weer 's proberen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
Heb net ff met Telecom Today is Assen gebeld, maar hoewel ze officieel Service Point zijn kunnen ze nog geen K700i's flashen naar de nieuwste firmware :( Volgens die gast was de enige optie dat ik 'm via mijn dealer laat versturen naar een ander Service Center. Maar dat duurt natuurlijk weer een week ofzo. Ik wacht wel gewoon. Heb overigens nog geen problemen met mijn foon ondervonden, dus zo slecht is die eerste firmware nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eppo © schreef op 21 augustus 2004 @ 19:38:
Een zwart strand [...]
wilde ook nog panorama foto's maken maar dat valt tegen als er veel zon is, had liever gezien dat de helft van de oude foto gewoon duidelijk zichtbaar bleef en niet als een vage waas
Zo op Corsica geweest?? Prachtig eiland hè! Ik ben er in juni geweest en vond het fantatsisch.. Ook die Trou de la Bombe, dat gat heb ik op de foto, zij het niet op mijn toestel, want die had ik in juni nog niet.

Groet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog even alles zitten lezen van de afgelopen dagen en ik vroeg me af of iemand MMS al werkend heeft gekregen icm KPN (Hi20 in mijn geval).
Ook bij mij zijn i-mode kosten in rekening gebracht, ik kan me ook niets anders bedenken dan dat dat is voor mislukte afleverpogingen van MMS-jes, helaas.
Is de oplossing nabij voor MMS?? De helpdesk van KPN is niet echt meewerkend namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 18:03:
[...]

Zo op Corsica geweest?? Prachtig eiland hè! Ik ben er in juni geweest en vond het fantatsisch.. Ook die Trou de la Bombe, dat gat heb ik op de foto, zij het niet op mijn toestel, want die had ik in juni nog niet.

Groet!
Yep was corsica, was een prachtig eiland en was ook blij dat ik lekker mijn mobieltje bij had voor de foto's, die als ze overdag met wat licht genomen worden helemaal niet verkeerd zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Hmm heb de k700i vandaag bestelt orange.

mijn vraag is.. hoelang gaat dit duren? ze zeggen binne 10 dagen komt er een koerier blabla..

Kan ik dna ook gelijk bellen of moet ik eerst nog paar dagen wachten tot dat orange mijn handtekeing heeft?

dus dan moet ik eigelijk wel meer dan 10 dagen wachten dat ik eindelijk weer kan bellen?
Dit is mijn eerste x dat ik naar abonnement ga dus..

groeten ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Laatst online: 17:25

DDX

goed bugje gevonden en probleempje :

iemand belt mij met z'n nieuwe nummer
ik dus achteraf even telefoonnummer opslaan bij contact
ik contact gekozen

contact eronder zou updated zijn (kreeg die naam te zien na het saven)
maargoed staat dus wel bij juiste contact

maar hoe verander ik nu type nummer ?
staat nu een huisje bij en het is een mobiel nummer

edit:

ook een irritant bugje is dat je soms [ok] ziet staan links onder
maar dat je dit eigenlijk helemaal niet hoeft in te drukken
(omdat je anders al keuze maakt na die ok)

[ Voor 22% gewijzigd door DDX op 23-08-2004 18:56 ]

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 18:13:
Ik heb nog even alles zitten lezen van de afgelopen dagen en ik vroeg me af of iemand MMS al werkend heeft gekregen icm KPN (Hi20 in mijn geval).
Ook bij mij zijn i-mode kosten in rekening gebracht, ik kan me ook niets anders bedenken dan dat dat is voor mislukte afleverpogingen van MMS-jes, helaas.
Is de oplossing nabij voor MMS?? De helpdesk van KPN is niet echt meewerkend namelijk.
Ja, dat zou ik ook wel eens willen weten; heb ook een Hi abbo. Mijn MMS-jes worden ook niet afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op 23 augustus 2004 @ 16:51:
[...]
Firmware kan je checken door >*<<*<* In te toetsen waarbij < de richting van het joystickje is. Dan kom je in het service menu en daar kan je vinden welke firmware versie je hebt (R2L001 of R2A041). Er zijn trouwens wel meer firmware versies maar dit zijn de meest voorkomende.
Thanx! Dat zocht ik!

Iemand hier aanwezig die mijn ervaring met de mrhandsfree BT headset kan delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:26

Laguna

Connaisseur

Laguna schreef op 22 augustus 2004 @ 15:52:

...
knip
...

Heb nog iets ontdekt wat hopelijk ook nog gefixed wordt namelijk als je in je telefoonboek zit te bladeren heb ik het regelmatig dat er bij 2 en soms bij zelfs 3 mensen onder elkaar hetzelfde nummer staat, dit is alleen in de telefoonlijst want als je dan de optie bekijken & bewerken kiest staat daar wel het goede nummer bij die persoon. Weet niet of meer mensen dit probleem ook ondervinden?

...
knip
...

Ook heb ik nog een probleem als ik op mijn pc via bluetooth in mijn mobiel zit te bladeren dat ik bij de nederlandse taal instelling niet in de mappen "Video's" en "Thema's" kan komen (heb een Sitecom Bluetooth Dongle) respectievelijk "Video's" en "Thema's" in verkenner als ik probeer in 1 van die 2 mappen te komen krijg ik de foutmelding "Bestand bestaat niet" als ik de taalinstelling op engels zet heb ik dit probleem niet aangezien er dan geen apostrof wordt gebruikt bij de namen van deze mappen. Weet iemand hoe dit te verhelpen is? Weet ook niet zeker waaraan dit probleem ligt, aan de software van SE of van Sitecom, ik denk zelf de laatste.
Meer mensen die hier last van hebben?
Of een oplossing weten?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
DDX schreef op 23 augustus 2004 @ 18:54:
edit:
ook een irritant bugje is dat je soms [ok] ziet staan links onder
maar dat je dit eigenlijk helemaal niet hoeft in te drukken
(omdat je anders al keuze maakt na die ok)
Ja dat vond ik ook al irri, maar je je went er aan...

Ook zou ik het wel handig vinden als je kan kiezen hoe te sorteren in telefoonboek, dus ipv op alfabetische volgorde dat je kan sorteren op "plaatjes" (dus al de huisjes bij elkaar, al de mobieltjes bij elkaar, al de kantoren bij elkaar, enz..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
Laguna schreef op 23 augustus 2004 @ 23:21:
Meer mensen die hier last van hebben?
Of een oplossing weten?
Ik heb ook last van die folder-namen, waardoor de verkenner ze niet kan vinden. Omschakelen op Engels dan maar... Maar ik heb tot nu toe alleen nog maar de folder "Geluiden" nodig gehad en die geeft geen problemen. Ik heb overigens een Conceptronic Bluetooth USB sticky (class 1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Kom er nou ook net achter dat je niet een map in een map mag zetten (Afbeeldingen\babes\naam van babe\foto's vande babe.jpg kan dus niet), das wel zonde vind ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eppo © schreef op 24 augustus 2004 @ 00:40:
Kom er nou ook net achter dat je niet een map in een map mag zetten (Afbeeldingen\babes\naam van babe\foto's vande babe.jpg kan dus niet), das wel zonde vind ik...
je kunt gewoon op je foon in Afbeeldingen een nieuwe map aanmaken.
Ga naar mapje foto's, meer, bestandsbeheer, nieuwe map, en dan kiezen in welke hoofdmap die moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:44
Eppo © schreef op 24 augustus 2004 @ 00:40:
ik zal eens even in FMA duiken mbt dit probleem, misschien valt het daar op te lossen.

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff, heel veel gepost sinds de laatste keer dat ik gelezen heb. Heb nu zelf ook de K700 en een paar vragen, dus vergeef me als het al gevraagd is.

1. Als ik een oproep gemist heb, dan staat daar geen tijd bij. Dit vind ik reuze onhandig, is hier wat aan te doen?

2. Als ik sms en een zin begin met een hoofdletter en hij het woord niet kent, voer ik het nieuwe woord in. Hij onthoudt dit MET hoofdletter. Telkens als ik het woord midden in een zin tik, zet hij m automatisch met hoofdletter neer. Kennelijk moet ik er dus opletten dat ik het woord eerst opsla met kleine letter. Echter, hoe krijg ik woorden die nu standaard met hoofdletter staan, weer uit mijn telefoon?

3. Als de telefoon uit- en aangezet heb, moet ik altijd als ik een smsje ga tikken, weer zeggen dat het een sms is en dat ie voor het netwerk maximum geldt. Kan dit niet geskipped worden?

Had nog een paar onhandigheden, maar daar kan ik nu niet opkomen. Alvast bedankt voor de moeite om te beantwoorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
1. Volgens mij lost dat zich op als je hem laat updaten (de firmware)

2. Even het woord typen, dan naar links drukken met je knuppeltje zodat het woord onderstreept staat en dan op meer en woord aanpassen kiezen.

3. Ik zou niet weten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devet
  • Laatst online: 17-11-2020
@newsradio
Punt 3. Heb je een T-mobile abo? Dan komt het door de sim kaart. Ik heb het nu met K700 en had het met siemens s55 ook.

[ Voor 4% gewijzigd door Devet op 24-08-2004 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net het gehele topic door zitten lezen ( achteraf tijdverspilling ;) ) en ben niet tot een oplossing gekomen voor mijn probleem.

probleem: bluetooth

ik heb een sitecom usb dongle, hij detecteert me tel etc werkt allemaal prima.
Nu heb ik het volgende probleem, ik kan alleen games, themes etv uploaden naar mn telefoon als ik hem net heb aangezet. Als ik later weer een nieuwe game op mn telefoon wil zetten moet ik eerst mn toestel uit doen en weer aanzetten voordat het werkt. Nu heb ik in dit topic gelezen dat het aan mn usb aansluiting kan liggen, maar dat lijkt me sterk.

iemand met hetzelfde probleem, of enig idee hoe ik dit oplos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Ik heb nu een lijp probleem, ik wil gewoon ff een spelletje op mijn telefoon hoppen (126.976 bytes), dus ikverstuur hem via mijn bluetooth en mijn mobiel loopt te zeuren dat hij vol is, terwijl er nog 17394 Kb vrij is.

Volgens bestandsbeheer heb ik dit:

Telefoon: 16Mb Beschikbaar
Afbeeldingen: 12 MB 244 bestanden
Geluiden: 755 Kb 24 bestanden
Video's: 633 Kb 1 bestanden
Thema's: 2.1 MB 18 Bestanden
Games: 8.7 MB 79 Bestanden
Applicaties: 24 Kb 1 bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehehe, na 5 dagen alle 3 de delen te hebben gelezen kan ik niet meer wachten totdat mijn K700 binnen is. Besteld via GSM.NL met Hi-25 abo.

Nou weet ik niet of dat de volgende vraag hier gesteld mag worden maar dat hoor ik vanzelf wel :*)

Kun je bij Hi ook een 0 euro GPRS abo nemen ofzoiets? Dus dat je af en toe van GPRS gebruik kunt maken?

Ten tweede, kun je de K700 ook aansluiten via USB op je PC? en kan je dan ook FMA gebruiken om vanalles over te zetten tussen je foon en PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 15:01:
Kun je bij Hi ook een 0 euro GPRS abo nemen ofzoiets? Dus dat je af en toe van GPRS gebruik kunt maken?
Ik heb op mijn bon 0 euro GPRS staan, maar kan dat wel gewoon gebruiken. Althans, ik kan surfen en het netwerk-sterktemetertje laat ook zien dat íe GPRS-verbinding heeft. Dus dan zal ik wel kunnen GPRS-en, maar misschien niet zo voordelig...
Ten tweede, kun je de K700 ook aansluiten via USB op je PC? en kan je dan ook FMA gebruiken om vanalles over te zetten tussen je foon en PC?
Volgens mij wel, met een DCU11 kabel:

Afbeeldingslocatie: http://www.mobiles.co.uk/images/accs/dcu11.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Heb hem vandaag binnen gekregen. Puik toestel, maar jammer van die T-zones troep enzo...

Verder moet ik er nog ff mee vogelen :P

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 22:58

Priet

To boldly do what no one has..

jagermeister1 schreef op 24 augustus 2004 @ 19:34:
Heb hem vandaag binnen gekregen. Puik toestel, maar jammer van die T-zones troep enzo...

Verder moet ik er nog ff mee vogelen :P
Wat voor T-Zones troep is dat? Zou ik graag willen weten omdat ik óf m'n abonnement verleng met dit toestel erbij of het toestel van tevoren al los koop.

Zou je wat screenshots kunnen posten misschien?

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lzandman schreef op 24 augustus 2004 @ 18:16:
[...]
Ik heb op mijn bon 0 euro GPRS staan, maar kan dat wel gewoon gebruiken. Althans, ik kan surfen en het netwerk-sterktemetertje laat ook zien dat íe GPRS-verbinding heeft. Dus dan zal ik wel kunnen GPRS-en, maar misschien niet zo voordelig...

[...]
Volgens mij wel, met een DCU11 kabel:

[afbeelding]
hmm interessant zo'n kabel aangezien mijn bluetooth (nog) niet correct werkt. Heb je misschien ook enig idee hoe duur dat kabeltje is ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 16:49
Heb even een GoT thema in elkaar gezet. Staat in het "post hier je SE thema" topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 19:56:
[...]
hmm interessant zo'n kabel aangezien mijn bluetooth (nog) niet correct werkt. Heb je misschien ook enig idee hoe duur dat kabeltje is ? :)
Een beetje Googlen en ik vond prijzen tussen de 30 en 40 euro.

En nu heb ik een vraag. Ik krijg het maar niet voor elkaar om te MMS-en en mijn GPRS-instelling is volgens mij ook niet goed. Omdat mijn telefoon standaard allerlei internet en data-profielen aan boord had en ik er niets meer van snapte heb ik alles ff verwijderd. Toen heb ik via de Sony Ericsson website die wizard gebruikt, zodat ze mijn instellingen via een SMS toestuurden. Nu is er een KPN Mobile profiel aanwezig, maar MMS lijkt nog steeds niet te werken... :(

Ik heb een KPN Hi abbo. Ik heb geen GPRS voor zover ik weet, maar ik kon gisteren wel internetten met mijn foon. Maar het kan zijn dat dit via WAP was en niet via GPRS. Maar als ik nu naar het internet ga, dan kom ik op zo'n I-Mode aanmeldscherm.

Ik snap het allemaal niet meer. Is I-Mode nu synoniem van KPN's GPRS abbo? Ik wil gewoon mijn e-mail op kunnen halen en kunnen websurfen via mijn K700, maar ik wil dus echt geen I-Mode hebben. Want daar kost bijna elke site geld en dat heb ik er niet voor over. Wie weet wat je nu precies moet instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Niemand zon toestel bij orange besteld?

Wou graag weten hoe lang het allemaal gaat duren?
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.