ook met de nieuwe firmware versie? want ik heb R2L001 en daar werkt dat dus niet meer.Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 15:23:
[...]
Als je je profiel op vergadering zet is het geluid wel uit van de camera
Fly or Die
ook met de nieuwe firmware versie? want ik heb R2L001 en daar werkt dat dus niet meer.Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 15:23:
[...]
Als je je profiel op vergadering zet is het geluid wel uit van de camera
Fly or Die
Verwijderd
Verwijderd
je krijgt er een headset bij. Vind ze alleen voor geen meter zittenVerwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 17:03:
Misschien een domme vraag, maar zit er een koptelefoon (voor de radio en mp3-speler) bij de telefoon als je 'm koopt, of moet je die er zelf bijkopen. Zo ja, welke, waar en hoe duur?
Verwijderd
Ik ben er uitstekend geholpen, aardige jongen, goede productkennis ... Duurde een minuutje of tien, alle instellingen werden overgenomen, met uitzondering van de snelkoppelingen (voor omhoog, omlaag, etc.).Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 16:45:
Heeft iemand ervaring met de Raf in Amsterdam voor het flashen? Zijn ze daar snel (handig) in? Of duurt het een half uur?
Ik neem ook aan dat alle instellingen ongewijzigd overgenomen worden?
Verwijderd
Verwijderd
Dit heb ik dus van de SE Knowledge Base gehaald.. Dus hij moet in principe wel uit te doen zijn... waarom dan niet bij de laatste firmware? (mijne kwam al met de laatste firmware).. In sommige Aziatische landen d8 ik dat het verplicht is dat de camera geluid maakt als je foto maakt.. Maar in de EU of althans NL niet toch?How to turn off the camera shutter sound (K700 series)
To mute the camera shutter sound, press and hold the "C" key when in standby screen. This will activate silent mode.
This solution is valid for the following product and environment:
K700c
K700i
This solution also answers the following questions:
Can I turn the camera shutter sound off
Deactivate camera sound
How to mute camera sound
How to set camera to silent
Le0032 schreef op 19 augustus 2004 @ 00:03:
Jahoor, ze hebben weer een superactie hoor de Belcompany met Orange Free 30 1 jaar, icm met K700i helemaal gratis!!! Lijkt er op dat Orange weer heeeeeeel veel klanten nodig heeft om het voortbestaan onbedreigd te laten... Wel goedkoop je K700 binnen, maar wel duur bellen
Voor de nieuwe firmware moet je naar een SE servce center hier in dit forum staan ergens allemaal. Die nieuwste voor zover ik weet is: R2L001Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 19:39:
wat is de nieuwste software versie?
waar kan je hem flashen?
en wat zijn de veranderingen?
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Waar heb je dat gezien???Le0032 schreef op 19 augustus 2004 @ 00:03:
Jahoor, ze hebben weer een superactie hoor de Belcompany met Orange Free 30 1 jaar, icm met K700i helemaal gratis!!! Lijkt er op dat Orange weer heeeeeeel veel klanten nodig heeft om het voortbestaan onbedreigd te laten... Wel goedkoop je K700 binnen, maar wel duur bellen
in de winkels van Belcompany, echter op de site staat dit niet, omdat Belcompany werkt met het zogenaamde 'name-dropping'. Als je bij een telefoon gaat kijken staat er meestal een heel hoog abonnement, waar ie al bij een lager abonnement gratis is, en de abonnementen van Orange staan er niet op, omdat BC nu bijvoorbeeld ook een hoog Telfort en KPN target moet realiseren en anders de aanbieding van Orange teveel in het oog springt vanwege het goedkope ( maar 30 euro ) en kortlopende ( 1 jaar maar!!! ) aspect...
[ Voor 3% gewijzigd door Le0032 op 19-08-2004 21:28 ]
Le0032 schreef op 19 augustus 2004 @ 21:28:
[...]
in de winkels van Belcompany, echter op de site staat dit niet, omdat Belcompany werkt met het zogenaamde 'name-dropping'. Als je bij een telefoon gaat kijken staat er meestal een heel hoog abonnement, waar ie al bij een lager abonnement gratis is, en de abonnementen van Orange staan er niet op, omdat BC nu bijvoorbeeld ook een hoog Telfort en KPN target moet realiseren en anders de aanbieding van Orange teveel in het oog springt vanwege het goedkope ( maar 30 euro ) en kortlopende ( 1 jaar maar!!! ) aspect...
Lekker doen inderdaad, want je kan al dat geld dat je betaalt kan je op vakantie uitgeven aan belletjes naar huis, je vriendin ( die thuis zit terwijl jij in Salou de hort op bentscyates schreef op 19 augustus 2004 @ 21:39:
Ik vrees dat ik dit vrijdag of zaterdag ga checken...![]()
![]()
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door Le0032 op 19-08-2004 21:56 ]
Fly or Die
Ondanks je zeer mooie thema's kan je dit beter posten in een ander forum, dit hoort hier niet thuis namelijk ondanks je zeer scherpe aanbiedingN-E-R-D schreef op 19 augustus 2004 @ 22:10:
ik heb ook nog wel een leuke aanbieding:
K700i zonder abbonement, simlock vrij, slechts 1,5 weekje oud voor maar €350,-. met standaard al Firmware R2L001.
mail maar f_vlokven[at]hotmail[punt]com
[ Voor 13% gewijzigd door Le0032 op 19-08-2004 22:33 ]
daar heb je helemaal gelijk in, maar d8 van hier zitten geloof ik al 2 mensen die een andere moeten kopen en aangezien ik er een heb voor de verkoop wilde ik deze mensen zo helpen. maar zal het er verder niet meer over hebben.Le0032 schreef op 19 augustus 2004 @ 22:32:
[...]
Ondanks je zeer mooie thema's kan je dit beter posten in een ander forum, dit hoort hier niet thuis namelijk ondanks je zeer scherpe aanbieding
Fly or Die
Dat er hier veel mensen komen die daar misschien interesse in hebben kan kloppen. Maar je kan jouw aanbieding degelijk beter plaatsen in V&A (Vraag & Aanbod) op de Frontpage. Daar komen namelijk nog véél meer mensen.N-E-R-D schreef op 19 augustus 2004 @ 23:33:
[...]
daar heb je helemaal gelijk in, maar d8 van hier zitten geloof ik al 2 mensen die een andere moeten kopen en aangezien ik er een heb voor de verkoop wilde ik deze mensen zo helpen. maar zal het er verder niet meer over hebben.
mijn excuses
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
1.R2L001 is de recenteblombo schreef op 20 augustus 2004 @ 02:17:
Ok, ik heb nu sinds een weekje de 700. Echt, ben er echt vet blij mee. Enorme vooruitgang ten opzichte van me ouwe t68i. En de fotofuncties zijn echt om overheen te kwijlen (hoewel, niet aan te raden natuurlijk, want mijn eerste t68i had het begeven na een fix potje kots en een vergeefse schoonmaak poging om half5 in de morgen). Maar ik heb toch een paar vraagjes waar ik nie uitkom (ook niet na het hele forum door te hebben gespit):
- Ik lees een hele hoop over firmware. Nou is mijn vraag wat nieuwer is:
R2A041 of R2A001
Wat mij namelijk logischer lijkt is dat de 41 nieuwer is maar toch lees ik
overal dat 01 juist de nieuwere is.
- Dan, firmware is te instaleren op iedere k700i, dus onafhankelijk of deze
telefoon nou van t-mobile, telfort of vodafone is?
- En dan het update van de firmware, is het ook mogelijk met een seriele
adapter in plaats van usb?
- Heeft er iemand al een beter idee om muziekjes te koppelen aan contacten
als ringtone in plaats van alles om te zetten van mp3 naar wav en van wav
naar amr? (aangezien vodafone zo flauw is om mp3 hiervoor niet toe te staan)
Vreemd, ik had de link al een keer gebruikt zonder dat het werkte nu nog eens geprobeerd en ja hoor! MMS naar mijn broertje met telfort abo no problemo! Zelfs al een email naar mijn mob gestuurd en ontvangen. Bedanki JungleMan.Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 16:42:
De instellingen kreeg ik via de site van S.E. toegestuurd: http://www.sonyericsson.c...one=ps&lm=ps1_1&pid=10139
Je moet echter jezelf ook bij t-zones aanmelden. Anders zal het nooit werken (en daar kwam ik pas achter nadat ik de Klantenservice had gebeld). Dat aanmelden kun je ook doen via de site van t-mobile, maar Klantenservice voor abbonnees (nummer=1200) is toch gratis en de jongedame waar zeer aardig
[ Voor 11% gewijzigd door [TazZ] op 20-08-2004 13:29 ]
If it ain't broke, fix it till it is...
What's the speed of Dark?
Verwijderd
Ringtones, Games en Thema's zijn overal op internet verkrijgbaar. Voor je zoekterm in, in Google, en er rollen een ontelbaar aantal sites uit. Daar kan je vast wel iets vinden.Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 19:03:
Hallo...ik heb sins gister de k700 ook. Nu is mijn vraag...waar kan ik thema's en java games downloaden? Die dus via bluetooth op de gsm kan zetten?
Alvast bedankt!
Groeten Tom
-
Graag gedaan hoorscyates schreef op 20 augustus 2004 @ 21:06:
Heb vandaag een K700 gehaald bij Belcompany: via een 1-jaars 30euro Orange abonnement. Questie van 5-10 minuten. Als je dan toch voor het toestel alleen gaat is dit de beste oplossing: 360 euro totaal EN elke maand beltegoed extra...
LE0032: nog bedankt voor de tip (zie boven)!
w00t
Ook ik heb gisteren dit abonnement afgesloten. Vorige telefoon is gejat, wilde er dus eigenlijk eentje los kopen. Dit is gewoon helemaal perfect!!!!!scyates schreef op 20 augustus 2004 @ 21:06:
Heb vandaag een K700 gehaald bij Belcompany: via een 1-jaars 30euro Orange abonnement. Questie van 5-10 minuten. Als je dan toch voor het toestel alleen gaat is dit de beste oplossing: 360 euro totaal EN elke maand beltegoed extra...
LE0032: nog bedankt voor de tip (zie boven)!
[ Voor 56% gewijzigd door F-Tim op 21-08-2004 17:50 ]
Wanna play?
Yep.. dat doet de mijne ook.. Ik verwacht niet dat het problemen op levert. (het was me eigenlijk pas opgevallen toen ik het van jou las...clamdxp schreef op 21 augustus 2004 @ 10:08:
na 5 x een nokia 6230 te hebben iingeruild heb ik dan toch ook maar besloten om de k700i te nemen.
Nou wat een perfect toestel ben er echt zeer blij mij en van de kwaliteit kan nokia wat leren!!!!!
Nou heb ik alleen een vraag als ik toetsenblokkering aan zet knippert het scherm heel even is nog geen kwestie van een seconde .
Is dit normaal ?? hebben meerdere gebruikers dit?
Verder doet het toestel het prima.
mvgrt clamdxp![]()
If it ain't broke, fix it till it is...
Er wordt vaak genoeg omgevraagd, ook om filmpjes, dus waarom wachten, go ahead share your stuffEppo © schreef op 21 augustus 2004 @ 18:06:
Heb trouwens ook een hoop foto's gemaakt op de vakantie (kleine 200) dus ls iemand nog foto's wil zien van wat voor kwaliteit de camera ongeveer is moet hij het maar zeggen dan zet ik er wel een paar online.
Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier
Verwijderd
Gg dusDevet schreef op 20 augustus 2004 @ 11:05:
[...]
Vreemd, ik had de link al een keer gebruikt zonder dat het werkte nu nog eens geprobeerd en ja hoor! MMS naar mijn broertje met telfort abo no problemo! Zelfs al een email naar mijn mob gestuurd en ontvangen. Bedanki JungleMan.
Ik mis overigens de berichten van de mensen met de nieuwe firmware. Zijn er ook nog verbeteringen te merken? Ik lees alleen maar dat het camerageluid niet langer meer stil te krijgen is. Ik vraag me af of het de moeite waard is om te laten flashen.
Verwijderd
Vergeet niet het nieuwe, mysterieuze "TTY-gesprek" profiel dat is toegevoegd aan de lijst ...Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 01:25:
Wat de R2L001 software verder heeft gewijzigd?
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2004 14:26 ]
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Laguna op 22-08-2004 16:00 ]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
w00t
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2004 18:16 ]
Leuk, alleen jammer van dat FC Utrecht logoVerwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 14:53:
Gelijk maar effe een theme gemaakt, het is de eerste dus commentaar is welkom.
Utreg.zip[/url]
Verwijderd
Verwijderd
Dit is voor zo ver ik kon vinden de enige winkel die de IAC-25 in het assortiment heeft. Mocht je hem bestellen, dan verwachten we natuurlijk wel een (beknopte) review!Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 19:10:
vond dit wel een mooi tasje voor me k700... ken em alleen nergens vinden?
Iemand een idee?
Verwijderd
Om je thema te laten zien is er hier een speciaal topic gemaakt zodat dit topic niet word "vervuild"met allemaal plaatjes van verschillende thema'sVerwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 14:53:
Gelijk maar effe een theme gemaakt, het is de eerste dus commentaar is welkom.
Downloaden kan ook: Utreg.zip
Als ik mijn debitel/kpn sim van het werk gebruik heb ik dat ook, als ik mijn vodafone sim gebruik kan ik vrijwel meteen naar het menu/tel.boek/whatever.Laguna schreef op 22 augustus 2004 @ 15:52:
Ook is bij mij de opstarttijd vrij lang vanaf het moment dat ik ok heb gedrukt na het invoeren van mijn pin (vrij lang bezig met "Zoeken..." van provider) totdat ik in het menu soepel kan navigeren duurt toch wel een minuut. Is dit bij iedereen zo?
Verwijderd
[ Voor 41% gewijzigd door 13art op 22-08-2004 23:11 ]
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2004 14:49 ]
Verwijderd
ckers... heb hem net besteld.... t ziet er op het plaatje wel mooi en stevig uit...Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 19:25:
[...]
Dit is voor zo ver ik kon vinden de enige winkel die de IAC-25 in het assortiment heeft. Mocht je hem bestellen, dan verwachten we natuurlijk wel een (beknopte) review!
http://www.nieuwetelefoon...ny-ericsson_tasje_iac-25/
Verwijderd
Nee, alleen in de Telecom-Today Assen. Als die uit Groningen dat ook is, dan is dat wel aangegeven.lzandman schreef op 23 augustus 2004 @ 11:56:
Ik wil mijn K700 ook updaten naar de laatste firmware-versie en ik lees hier op het forum dat Telecom-Today in Assen dit kan doen (als officieel service point). Betekent dit dat elke vestiging van Telecom-Today dit kan? Ik woon nl. in Groningen en hier zit ook een Telecom-Today winkel. Ik probeerde ze net te bellen, maar ze namen niet op (misschien pas vanmiddag open). Maar misschien weet iemand op GOT of dit zo is.
-
Denk niet dat het slecht is voor de batterij om er een watje tussen te doen. De buitenkant van de batterij wordt als het goed is niet zo heel erg heet. Dus een watje tussen de batterij en het hoesje (neem ten minste maar even aan dat je dat bedoeld) moet kunnen.Eppo © schreef op 23 augustus 2004 @ 14:07:
Nou was gisteren in de efteling en denk kan ik eindelijk eens testen met mijn bleutoot en ja hoor het werkte gewoon, ik had allemaal mobieltjes gevonden, maar wat dan? Ik dacht nou dat word pairen (had ik geleert met mijn PC) en ik denk nou netwerk code moet dan iets van 0000 zijn maar dat werkte steeds niet, nu leesde ik net het bluejacking topic door en blijkt dus dat ik een visite kaartje moet versturen via bleutooth en dan staat er boven aan zoeken naar apparaten (had ik dus nooit gezien) en nu vol ik me best wel dom (had ik eindelijk mijn kans om het te testen wist ik niet hoe het moest...)
Heb trouwens nog foto's proberen te maken in de efteling maar daar was het te donker voor en bewoog te veel dus die heb ik verwijdert.
Mijn mobiel gaat nu trouwens ook kraken bij de batterij, ik heb gelezen dat je daar een watje tussen kan doen, maar is dat niet slecht voor de batterij of zo, door de warmte?
Ook is het me nu gelukt om FMA werkend te krijgen, moet alleen nog ff kijken hoe ik voor elkaar krijg dat ik dingen mee kan opstarten (media player lukt, maar muis op PC weer niet), maar daar moet ik nog een hoop proberen, als het niet lukt laat ik het wel ff weten.
Ook ga ik binnenkort paar thema's (proberen) te maken, als het niet lukt kan ik dat toch gewoon hier vragen of moet ik dan in het topic voor thema's vragen (dat topic waar je thema's kan downloaden)? en werken thema's die voor een K700 zijn gemaakt ook op ouder toestellen (T630, T610)?
(sorry voor het misschien nuttelose post (vooral het eerste gedeelte) maar ik moest et ff kwijt...)
Verwijderd
Verwijderd
Nog maar een keer de zoveelste reactie op de zoveelste keer deze vraag:Hooli-gan schreef op 23 augustus 2004 @ 14:39:
Zijn de probleemtjes opgelost als je nieuwe firmware op je phone zet?
Momenteel heb ik firmware R2A041.
Met deze firmware heb ik last van delays in de menu's.
Versturen via bluetooth lukt niet (blijft maar bezig met connectie, tot ik phone reset).
Batterij is snel leeg (althans volgens indicator).
Kan je firmware zelf op de phone zetten of moet ik dat persé bij een service point laten doen?
Nee dat kan je inderdaad niet uitzetten, dat staat gewoon altijd in je beeld, helaas.Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 14:42:
Is het ook mogelijk om de tijd en datum niet in beeld te hebben? Ik heb al in de instellingen van de telefoon gekeken, maar niets gevonden, of over het hoofd gezien.
Dat is geen fout van de flitser hoor. Flitser moet je niet zien als de flitser op een fototoestel. Het is gewoon een LED lampje dat gaat branden om zo wat meer verlichting te geven in donkere ruimtes. Het is dus niet zo dat ie moet flitsen als een fototoestel. Ook bij de nieuwere firmware blijft ie gewoon branden ipv echt een flits te geven. Zelf denk ik ook niet dat dat ooit wel zo zal worden bij de k700iDoor DrWoetR - Monday 23 August 2004 14:45
Van het weekend de K700i gekocht, mooie foon. De S65 viel toch tegen, en dat na -tig maanden wachten. Maar ik had een vraagje over de flitser. Dat ding werkt bij mij niet goed? Als ik op foto-stand de flitser activeer, gaat ie gewoon continue branden. Is dat verholpen als ik een firmware-update uitvoer, of hoort het nu eenmaal zo?
Verwijderd
Dit lijkt per provider te verschillen, maar Telfort is ook hierin erg soepel en goedkoop. Van de Telfort-site:DjWannaB2002 schreef op 23 augustus 2004 @ 13:18:
2) betaal je nu de gprs kosten of de mms kosten? Want het mmsje wordt verzonden via gprs/http dus vraag ik me af wat je nu precies moet betalen, maar goed ik kan nu in ieder geval mms-en. Echt heel erg bedankt. Was er zelf anders nooit achter gekomen denk ik!!!!!
Bron: http://telfort.custhelp.c.../std_adp.php?p_faqid=1298Opmerking: mms werkt via GPRS maar u heeft geen aparte GPRS-bundel of een Samenbellen van Telfort nodig.
Deze hoeven dus ook niet aangesloten te worden!
U betaalt dus ook géén extra GPRS kosten voor mms -en het gaat ook niet af van uw GPRS bundel!
Verwijderd
Verwijderd
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
Verwijderd
Als jij idd het geluid van de camera niet uit kan zetten door je profiel op vergadering te zetten heb je al de nieuwste firmware en heeft het dus ook geen zin om een upgrade te doen. Nog niet in ieder geval.Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 15:14:
Tnx voor snelle replies! Maar nog een vraag: ik heb nog geen bugs ontdekt, behalve dat ik het geluid van mijn camera niet uit kan zetten (vind ik persoonlijk zeer irri, wel of geen bug), maar zitten er nog fouten in de standaard-firmware waardoor het wel aan te raden is een update uit te (laten) voeren?
Verwijderd
Verwijderd
Zo op Corsica geweest?? Prachtig eiland hè! Ik ben er in juni geweest en vond het fantatsisch.. Ook die Trou de la Bombe, dat gat heb ik op de foto, zij het niet op mijn toestel, want die had ik in juni nog niet.Eppo © schreef op 21 augustus 2004 @ 19:38:
Een zwart strand [...]
wilde ook nog panorama foto's maken maar dat valt tegen als er veel zon is, had liever gezien dat de helft van de oude foto gewoon duidelijk zichtbaar bleef en niet als een vage waas
Verwijderd
Yep was corsica, was een prachtig eiland en was ook blij dat ik lekker mijn mobieltje bij had voor de foto's, die als ze overdag met wat licht genomen worden helemaal niet verkeerd zijn...Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 18:03:
[...]
Zo op Corsica geweest?? Prachtig eiland hè! Ik ben er in juni geweest en vond het fantatsisch.. Ook die Trou de la Bombe, dat gat heb ik op de foto, zij het niet op mijn toestel, want die had ik in juni nog niet.
Groet!
[ Voor 22% gewijzigd door DDX op 23-08-2004 18:56 ]
Ja, dat zou ik ook wel eens willen weten; heb ook een Hi abbo. Mijn MMS-jes worden ook niet afgeleverd.Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 18:13:
Ik heb nog even alles zitten lezen van de afgelopen dagen en ik vroeg me af of iemand MMS al werkend heeft gekregen icm KPN (Hi20 in mijn geval).
Ook bij mij zijn i-mode kosten in rekening gebracht, ik kan me ook niets anders bedenken dan dat dat is voor mislukte afleverpogingen van MMS-jes, helaas.
Is de oplossing nabij voor MMS?? De helpdesk van KPN is niet echt meewerkend namelijk.
Verwijderd
Thanx! Dat zocht ik!DjWannaB2002 schreef op 23 augustus 2004 @ 16:51:
[...]
Firmware kan je checken door >*<<*<* In te toetsen waarbij < de richting van het joystickje is. Dan kom je in het service menu en daar kan je vinden welke firmware versie je hebt (R2L001 of R2A041). Er zijn trouwens wel meer firmware versies maar dit zijn de meest voorkomende.
Meer mensen die hier last van hebben?Laguna schreef op 22 augustus 2004 @ 15:52:
...
knip
...
Heb nog iets ontdekt wat hopelijk ook nog gefixed wordt namelijk als je in je telefoonboek zit te bladeren heb ik het regelmatig dat er bij 2 en soms bij zelfs 3 mensen onder elkaar hetzelfde nummer staat, dit is alleen in de telefoonlijst want als je dan de optie bekijken & bewerken kiest staat daar wel het goede nummer bij die persoon. Weet niet of meer mensen dit probleem ook ondervinden?
...
knip
...
Ook heb ik nog een probleem als ik op mijn pc via bluetooth in mijn mobiel zit te bladeren dat ik bij de nederlandse taal instelling niet in de mappen "Video's" en "Thema's" kan komen (heb een Sitecom Bluetooth Dongle) respectievelijk "Video's" en "Thema's" in verkenner als ik probeer in 1 van die 2 mappen te komen krijg ik de foutmelding "Bestand bestaat niet" als ik de taalinstelling op engels zet heb ik dit probleem niet aangezien er dan geen apostrof wordt gebruikt bij de namen van deze mappen. Weet iemand hoe dit te verhelpen is? Weet ook niet zeker waaraan dit probleem ligt, aan de software van SE of van Sitecom, ik denk zelf de laatste.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Ja dat vond ik ook al irri, maar je je went er aan...DDX schreef op 23 augustus 2004 @ 18:54:
edit:
ook een irritant bugje is dat je soms [ok] ziet staan links onder
maar dat je dit eigenlijk helemaal niet hoeft in te drukken
(omdat je anders al keuze maakt na die ok)
Ik heb ook last van die folder-namen, waardoor de verkenner ze niet kan vinden. Omschakelen op Engels dan maar... Maar ik heb tot nu toe alleen nog maar de folder "Geluiden" nodig gehad en die geeft geen problemen. Ik heb overigens een Conceptronic Bluetooth USB sticky (class 1)Laguna schreef op 23 augustus 2004 @ 23:21:
Meer mensen die hier last van hebben?
Of een oplossing weten?
Verwijderd
je kunt gewoon op je foon in Afbeeldingen een nieuwe map aanmaken.Eppo © schreef op 24 augustus 2004 @ 00:40:
Kom er nou ook net achter dat je niet een map in een map mag zetten (Afbeeldingen\babes\naam van babe\foto's vande babe.jpg kan dus niet), das wel zonde vind ik...
ik zal eens even in FMA duiken mbt dit probleem, misschien valt het daar op te lossen.Eppo © schreef op 24 augustus 2004 @ 00:40:
Kom er nou ook net achter dat je niet een map in een map mag zetten (Afbeeldingen\babes\naam van babe\foto's vande babe.jpg kan dus niet), das wel zonde vind ik...
A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Devet op 24-08-2004 14:09 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb op mijn bon 0 euro GPRS staan, maar kan dat wel gewoon gebruiken. Althans, ik kan surfen en het netwerk-sterktemetertje laat ook zien dat íe GPRS-verbinding heeft. Dus dan zal ik wel kunnen GPRS-en, maar misschien niet zo voordelig...Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 15:01:
Kun je bij Hi ook een 0 euro GPRS abo nemen ofzoiets? Dus dat je af en toe van GPRS gebruik kunt maken?
Volgens mij wel, met een DCU11 kabel:Ten tweede, kun je de K700 ook aansluiten via USB op je PC? en kan je dan ook FMA gebruiken om vanalles over te zetten tussen je foon en PC?
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Wat voor T-Zones troep is dat? Zou ik graag willen weten omdat ik óf m'n abonnement verleng met dit toestel erbij of het toestel van tevoren al los koop.jagermeister1 schreef op 24 augustus 2004 @ 19:34:
Heb hem vandaag binnen gekregen. Puik toestel, maar jammer van die T-zones troep enzo...
Verder moet ik er nog ff mee vogelen
"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"
Verwijderd
hmm interessant zo'n kabel aangezien mijn bluetooth (nog) niet correct werkt. Heb je misschien ook enig idee hoe duur dat kabeltje is ?lzandman schreef op 24 augustus 2004 @ 18:16:
[...]
Ik heb op mijn bon 0 euro GPRS staan, maar kan dat wel gewoon gebruiken. Althans, ik kan surfen en het netwerk-sterktemetertje laat ook zien dat íe GPRS-verbinding heeft. Dus dan zal ik wel kunnen GPRS-en, maar misschien niet zo voordelig...
[...]
Volgens mij wel, met een DCU11 kabel:
[afbeelding]
Een beetje Googlen en ik vond prijzen tussen de 30 en 40 euro.Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 19:56:
[...]
hmm interessant zo'n kabel aangezien mijn bluetooth (nog) niet correct werkt. Heb je misschien ook enig idee hoe duur dat kabeltje is ?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq