Yeah duizendste reply!!! Tijd voor deel4???
1001... dat schiet opAnoniem: 119595 schreef op 02 september 2004 @ 15:17:
Yeah duizendste reply!!! Tijd voor deel4???
Denk dat vanavond wel weer een topic komt... Deel IV
Dit probleem heb ik dus ook met mijn telefoon van 1 dag oud gehad.lzandman schreef op 02 september 2004 @ 13:27:
[...]
Ja, dat heb ik dus ook twee keer gehad. Het is geen totale reset, want je hoeft je PIN niet opnieuw in te voeren. Irritant he?
Alleen was 't bij mij nog iets extremer. Hij deed het elke keer als ik een foto of filmpje wilde maken. Ook liep hij helemaal vast (moest dan de accu eruit halen) als ik wilde bellen.
Heb hem dus maar terug gestuurd want er was echt niets mee te beginnen.
Als 't goed is krijg ik vandaag of morgen weer een nieuw exemplaar binnen. Hopen dat die wel goed werkt.
Weet iemand vanaf wanneer dat rode ledje onder de aan/uitknop begint te knipperen? Bij mij begon ie vanaf dat de battery-indicator op rood sprong.
Anoniem: 120423
De mijne begint te knipperen meteen na het eerste lege batterij waarschuwingssignaal.austin_77 schreef op 02 september 2004 @ 18:06:
Weet iemand vanaf wanneer dat rode ledje onder de aan/uitknop begint te knipperen? Bij mij begon ie vanaf dat de battery-indicator op rood sprong.
Hmmz, ik kan me foto's die ik met me toestel maak, niet uploaden naar me pc?
Andersom gaat het wel. Zou dat komen omdat ik zo'n T-debiel geval heb?
Edit:
Okee ik kan ze via me telefoon wel naar me pc stuuren.
Maar via FMA lukt het niet met de k700i terwijl het met me T610 wel lukte?
Hebben meer mensen hier last van ?
Andersom gaat het wel. Zou dat komen omdat ik zo'n T-debiel geval heb?
Edit:
Okee ik kan ze via me telefoon wel naar me pc stuuren.
Maar via FMA lukt het niet met de k700i terwijl het met me T610 wel lukte?
Hebben meer mensen hier last van ?
[ Voor 40% gewijzigd door StaarTT op 02-09-2004 21:25 ]
--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---
Anoniem: 21725
Ik heb een SE K700i en een Siemens HKW-600 BT carkit.
http://www.siemens-mobile...oth_HKW-600_Datasheet.pdf
Ik heb deze carkit gekocht omdat hij even duur is als een SE carkit maar inclusief display is. Je kun dus zien wie je belt, door het telefoonboek bladeren e.d.
Alleen nu gaat het niet helemaal goed.
Als ik via bladeren in het telefoonboek (via de carkit) een nummer bel dan zie ik het nummer van de beller zonder + voor het nummer. dus bijv. 31505123456 ipv +31505123456 en vervolgens "dit nummer is niet bereikbaar blah blah....". Ik moet dus m'n nummers zonder +31 in m'n telefoon gaan zetten
Het zal wel een incompatibiliteitsprobleempje zijn.... maar misschien iemand enig idee? of wellicht het probleem opgelost?
Verder is het een mooie carkit, goed geluid, erg tevreden
http://www.siemens-mobile...oth_HKW-600_Datasheet.pdf
Ik heb deze carkit gekocht omdat hij even duur is als een SE carkit maar inclusief display is. Je kun dus zien wie je belt, door het telefoonboek bladeren e.d.
Alleen nu gaat het niet helemaal goed.
Als ik via bladeren in het telefoonboek (via de carkit) een nummer bel dan zie ik het nummer van de beller zonder + voor het nummer. dus bijv. 31505123456 ipv +31505123456 en vervolgens "dit nummer is niet bereikbaar blah blah....". Ik moet dus m'n nummers zonder +31 in m'n telefoon gaan zetten
Het zal wel een incompatibiliteitsprobleempje zijn.... maar misschien iemand enig idee? of wellicht het probleem opgelost?
Verder is het een mooie carkit, goed geluid, erg tevreden
Als je rechtsonder in je scherm rechts klikt op het Bluetooth icoontje, vervolgens snel verbinding maken -> Seriële BT poort en dan andere apparaten... nu zou je telefoon gedetecteerd moeten worden en kan een poort toegewezen worden.Laguna schreef op 02 september 2004 @ 14:24:
[...]
Mjah ik krijg alleen die seriële port niet connected
Ik heb ook geen "connect" optie alleen de opties "uitschakelen", "status" en "eigenschappen"..
Geen commentaar
Ik heb een bluetooth adapter (X-micro) werkt allemaal goed automatisch plug en play gaat ook.
Maar als ik mijn k700 heb gekoppeld en de beschikbare serrvices bekijk dan zijn er alleen:
Dial up networking (DUN)
Drivers for keyboard and mice (HID)
Serial Port (SPP)
Ik mis dus bijvoorbeeld OBEX en PIM voor synchroniseren en file transfers. Enige manier nu is via FMA. Maar ik wil gewoon graag via de SE software kunnen kijken naar de inhoud van mijn foon. Wat nu dus niet werkt omdat ie hem niet ziet!
Maar als ik mijn k700 heb gekoppeld en de beschikbare serrvices bekijk dan zijn er alleen:
Dial up networking (DUN)
Drivers for keyboard and mice (HID)
Serial Port (SPP)
Ik mis dus bijvoorbeeld OBEX en PIM voor synchroniseren en file transfers. Enige manier nu is via FMA. Maar ik wil gewoon graag via de SE software kunnen kijken naar de inhoud van mijn foon. Wat nu dus niet werkt omdat ie hem niet ziet!
En daar is 'ie:
Deel 4:
Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 4
Graag hier verder.
Deel 4:
Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 4
Graag hier verder.
[ Voor 14% gewijzigd door Ginz op 02-09-2004 23:04 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Dit topic is gesloten.