Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 3

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.353 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44509

DoRRoN schreef op 29 augustus 2004 @ 21:33:
[...]

Dat probleem heb ik ook. Zou ook niet weten hoe ik het zou moeten oplossen. Misschien een beetje schuimrubber achter de batterij plaatsen misschien ?
Die van mij heeft dat ook (een beetje). Er zit geen speling in het klepje. Je ziet hem zeg maar niet bewegen, maar je voelt hem wel kraken. Dat voelt dan wel goedkoop aan (als je je er heel er in gaan verdiepen btw). Mijn oplossing: Stukje papier tussen batterij en batterijklepje. Gewoon een half post-it velletje 2 a 3 keer dubbel vouwen en ertussen frotten. Niets meer aan de hand.

Weet een "longterm poweruser" hier toevallig of er veel stof achter het scherm komt? Ik heb SE's gezien die na een tijdje compleet mistig werden, en dat is natuurlijk wel zonde. zeker als je het frontje er niet zo makkelijk af kunt halen, en het stof weg kunt halen.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 44509 op 30-08-2004 02:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaMini
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:34

thaMini

Tool !!

*zucht, ik reageer hier natuurlijk op de post van mariel18, maar ben vergeten te quoten*

Wat bedoel je precies als afspraken zonder tijd?
Deze kun je toch ook als "taken" of tasks maken?
Dan synchroniserenze bij mij wel goed.

[ Voor 29% gewijzigd door thaMini op 30-08-2004 08:56 . Reden: ff quote vergeten ]

Be small, act BIG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86903

ik heb nogal eens als ik iemand bel uit de snellijst (de oproepenlijst, dan hoef ik niet opnieuw het telefoonboek door) dat in het scherm staat dat ik die persoon bel, maar vervolgens iemand anders uit m´n telefoonboek krijg :?

ik wilde laatst een vriend bellen, kreeg ik m´n vader aan de lijn, terwijl in het scherm stond dat ik met die vriend belde (en nee, ze kennen elkaar niet ;) ) , eerder belde ik opeens met m´n voicemail ipv een persoon...vage shit..

iemand anders ook last van dit probleem? ik hoop dat ze dit oplossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122201

thaMini schreef op 30 augustus 2004 @ 08:54:
*zucht, ik reageer hier natuurlijk op de post van mariel18, maar ben vergeten te quoten*

Wat bedoel je precies als afspraken zonder tijd?
Deze kun je toch ook als "taken" of tasks maken?
Dan synchroniserenze bij mij wel goed.
Dank voor de snelle reactie. Wat ik bedoelde waren (met name terugkerende)afspraken die in de palm als "no time" gekozen kunnen worden en in outlook als "duurt hele dag". Bijvoorbeeld een afspraak waarvan je niet weet hoe laat die is of inderdaad de hele dag duurt. Gisteravond hadden dat soort afspraken dus hele rare tijden gekregen(12-11.59; 12.15-12.14; 12.30-12.29). Nu, nadat ik volgens mij niet eens meer gesynchroniseerd heb (maar dat zal dus wel) is het meeste wel "goed": ze hebben allemaal de tijd 0.00-23.59 gekregen. Alleen een paar nog niet. Dat zijn vooral verjaardagen: die staan er bijvoorbeeld in als 2.00-2.00 of driedubbel of helemaal niet. Heel vreemd! Ik heb nu al vaker gemerkt met deze telefoon dat iets een paar keer herhalen zonder enige instelling te veranderen al vaak tot de oplossing leidt!

Gek trouwens dat je in de palm dus kan kiezen voor hetzij "geen tijd"hetzij "duurt hele dag" terwijl met outlook er maar 1 keuze is.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 122201 op 30-08-2004 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mullah
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-04-2024
Nuttige info.. maar FMA 0.1.1.15c RC4 staat hier nog niet in de sourceforge downloads :'( of ben ik blind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:14
mullah schreef op 30 augustus 2004 @ 12:05:
[...]

Nuttige info.. maar FMA 0.1.1.15c RC4 staat hier nog niet in de sourceforge downloads :'( of ben ik blind?
vanuit de software update doen: help -> check for update

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

DDX

DDX schreef op 23 augustus 2004 @ 18:54:
goed bugje gevonden en probleempje :

iemand belt mij met z'n nieuwe nummer
ik dus achteraf even telefoonnummer opslaan bij contact
ik contact gekozen

contact eronder zou updated zijn (kreeg die naam te zien na het saven)
maargoed staat dus wel bij juiste contact

maar hoe verander ik nu type nummer ?
staat nu een huisje bij en het is een mobiel nummer
iemand idee ?

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:32

Priet

To boldly do what no one has..

Wanneer wordt die telefoon weer goedkoper? M'n huidige telefoon is bezig met overlijden dus ik moet een nieuwe hebben :P

En ik kan m'n abo + toestel pas verlengen vanaf 20 november. Dus dan koop ik wel een nieuw toestel voor de volle mep en doe ik gewoon een sim-only verlenging met korting :)

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 21:44

OMX2000

By any means necessary...

Zat ik ook mee, ik doe het nu met FMA. Het nummer heeft niet een categorie of type, maar er is een bepaald veld ingevuld. Helaas krijg je dat in de telefoon niet te zien, maar wel als je met FMA werkt.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:19

Laguna

Connaisseur

Zonder FMA is er eigenlijk geen oplossing voor met andere woorden nieuw nummer toevoegen opslaan als mobiel contact en prive nummer verwijderen.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermario16
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:15
Heb iets ontdekt (iig niet in deze topics gevonde, dat erover gepraat is), maar niet echt iets bijzonders (denk ik).

Als je in camara modus, meer --> fotoafmeting --> uitgebreid zet krijg je foto's van 1280 * 960. Persoonlijk denk ik alleen dat de foon de jpg's gwoon rezised naar deze resolutie. Ik zie in ieder geval geen verschil met 'n andere foto op de normale 640 * 480 reso. (qua kwaliteit dan)

Excuses als het al voorbij is gekomen..... 8)7

Edit: typo

[ Voor 5% gewijzigd door Supermario16 op 30-08-2004 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:18
Anoniem: 23778 schreef op 29 augustus 2004 @ 18:16:
Ik heb een probleempje met mijn "Blue Tooth"
Als ik wat probeer te versturen via blue tooth naar een ander blue tooth apparaat (iemand anders zijn telefoon) dan vind hij hem wel zegmaar en als ik dan op ok klik. Dan probeerd hij verbinding te maken maar dan lukt dan niet en dan blijftie daar op hangen.
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Ik heb een kpn mobiel plus abo.
Moet je dan bv eerst wat instellingen instellen voordat je wat kan versturen via blue tooth?
Dit probleem isbekend en ook al meerdere keren voorbij gekomen in dit forum. Software update van de telefoon zou dit moeten verhelpen. Ik heb zelf ook last van dit probleem maar heb nog geen geen update uitgevoerd.

Ik vind het eigenlijk wel bagger van SE dat dit mogelijk is en dat er nog zoveel bugs in de software zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-07 16:54

JT

VETAK y0

Hoe vaak opladen/leeg gaan duurt het voordat je batterij bruikbaar wordt ? Bij mij houd het na 1 a 1,5 dag al wel op namelijk...

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:08

Zym0tiC

^_^

JT schreef op 30 augustus 2004 @ 19:13:
Hoe vaak opladen/leeg gaan duurt het voordat je batterij bruikbaar wordt ? Bij mij houd het na 1 a 1,5 dag al wel op namelijk...
Bij mij was het na de eerste keer opladen 2 dagen, na de 2de keer 4 dagen. Vaker heb ik hem nog niet hoeven op te laden eigenlijk.

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Batterij is bij mij nog steeds een drama, al een paar keer opgeladen. En als ik redelijk wat bel is op het eind van de dag dus echt leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:43
OMX2000 schreef op 30 augustus 2004 @ 21:46:
Batterij is bij mij nog steeds een drama, al een paar keer opgeladen. En als ik redelijk wat bel is op het eind van de dag dus echt leeg.
Het lijkt het grote probleem te zijn van de k700. Ik heb gelezen in dit topic dat de nieuwe firmware 20% zuiniger is met de batterij. Hoop ik dan maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

OMX2000 schreef op 30 augustus 2004 @ 21:46:
hoeveel is redelijk wat? is dat een half uurtje?2, 3 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
Ik heb ergens gelezen dat die nieuwe firmware alleen een bug in het batterij-metertje verhelpt, die ervoor zorgde dat het metertje te snel afliep. Die nieuwe firmware zou de batterij-lading realistischer aangeven. Echte batterij-winst zou je er dus niet mee moeten krijgen.

Vandaag is m'n foon weer een keer spontaan gaan resetten. Je krijgt dat een wit scherm dat een paar keer knippert en dan is 'ie opeens weer normaal. Het is geen totale reset, want je hoeft je PIN-code niet in te voeren. Ook heb ik een paar keer gehad dat een JAVA-spel niet opstarten wilde (dat spelletje waarbij je op een rivier moet varen). Ik denk dat het nu echt tijd wordt om de firmware te laten updaten.

What's the speed of Dark?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Zym0tiC schreef op 30 augustus 2004 @ 22:31:
[...]

hoeveel is redelijk wat? is dat een half uurtje?2, 3 uur?
veel vind ik 3-4 uur... en het was volgens mij 1 1/2 uur in totaal ongeveer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

OMX2000 schreef op 30 augustus 2004 @ 22:38:
[...]

veel vind ik 3-4 uur... en het was volgens mij 1 1/2 uur in totaal ongeveer
dat is idd niet erg veel nee. SE geeft 7 uur aan, natuurlijk in de meest ideale situatie maar dan zou je 1,5 uur zeker moeten halen. Toch wel vreemd dat zoveel mensen problemen hebben met hun accu, na 2 keer volledig herladen is mijn standby tijd al verdubbeld van 2 naar 4 dagen. Ik heb alleen maar last van dat metertje wat te snel afloopt maar daarom ga ik een van dees dagen de firmware maar eens updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Wat is nou de laatste firmware versie en waar haal ik die vandaan?

Welke tool moet ik gebruiken om firmware te laden en kan ik ook hiermee mijn huidige firmware bewaren?

Als ik nieuwe firmware laad ben ik dan alle settings/nummers in de phone kwijt?

Werkt bluetooth in de nieuwste firmware wel naar behoren? Ik merkte overigens ook dat ik geen snooze functie heb op de wekker (zoals mijn t610). Zit dit in de nieuwste firmware wel of zie ik 's ochtends vroeg wat over het hoofd als ik de wekker uitzet :) )?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:20
Hooli-gan schreef op 30 augustus 2004 @ 23:20:

Welke tool moet ik gebruiken om firmware te laden en kan ik ook hiermee mijn huidige firmware bewaren?

Werkt bluetooth in de nieuwste firmware wel naar behoren? Ik merkte overigens ook dat ik geen snooze functie heb op de wekker (zoals mijn t610). Zit dit in de nieuwste firmware wel of zie ik 's ochtends vroeg wat over het hoofd als ik de wekker uitzet :) )?
Firmware is voor zover ik weet alleen nog te updaten bij een SE service centre..
nog niet online.. of is dat inmiddels al wel mogelijk??

oh en snooze zit er wel degelijk op. gewoon de 'more' knop, dan gaat ie 9 minuten later weer ;)

[ Voor 7% gewijzigd door LordMithril op 30-08-2004 23:26 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Laatst online: 30-06 07:38
Zo heb ff een screensaver gemaakt. Dit filmpje is precies aangepast aan de tijd dat het mobieltje voor de screensaver heeft.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~rvdelaar/For%20the%20Birds%20-%20Pixar.gif

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Hooli-gan schreef op 30 augustus 2004 @ 23:20:

R2L001 is de laatste firmware versie en die is alleen verkrijgbaar via een SESP.

Als het online weer mogelijk wordt is dit alleen te doen via de CSS-25 desk stand die aardig wat kost geloof ik.

Bij het updaten naar nieuwe firmware raakte ik alleen me snelkoppelingen kwijt, maar die zijn zo weer in te stellen settings/nummers etc blijven gewoon intact.

Bluetooth werkt gewoon goed bij mij geen problemen mee. Als bij mij het alarm gaat heb ik de keuze snooze of uit, maar ik heb dan ook firmware R2L001 :)

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

Is er trouwens geen mogelijkheid om je op de hoogte te laten houden wanneer een nieuwe firmware wordt gereleased. Ik weet niet hoe frequent SE dit normaal doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaMini
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:34

thaMini

Tool !!

[quote]Anoniem: 122201 schreef op 30 augustus 2004 @ 09:33:
Heel verhaal :X
quote]
Hmmz, eigenlijk jammer dat deze functie niet in outlook zit...

Be small, act BIG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdm
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Just_I schreef op 29 augustus 2004 @ 21:07:
[...]

Jah leuk ... altijd een wattestokje bij je hebben om de lens schoon te moeten maken :Z . Misschien een andere idee .. een hoesje ;) .

[...]

Niet drukken >:)
CHECK: svdm in "Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121232

eyyyyyyyy mensen,,
ik heb ene vraagie, hoe kan ik de telefoon op de speaker zetten. En dan bedoel ik wanneer je iemand belt of je gebelt wordt????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Heb je de manual wel gelezen :?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikver
  • Laatst online: 16:29

erikver

Ik zeg...

Vorige week bij Complaza de Dss-25 besteld en vandaag zat het bij de post. Gelijk geinstalleerd natuurlijk, maar het wordt herkent als een DCU-11 en dus niet als DSS-25.

Zijn er meer mensen die hetzelfde hebben en ook bij Complaza.nl hebben besteld?
Deze gaat iig terug naar complaza, want dit heb ik niet besteld.

Life's not a Krentenbol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee dat doe ik nooit, is veel leuker om het zelf uit te vinden. Maar volgens mij staat dat er niet in....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maar kan iemand mij het plzz vertellen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mullah
Nou, als je het zelf wilt uitvinden.... waarom vraag je het dan hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tja ik kom er nie uit, en in dta boekie ken ik het ook nie vinden...

p.s. nou alleen op mij reageren als je het weet a.u.b _/-\o_ :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38669

Jaaaaaaaaaaaa, hij is binnen! Wat een design, prachtig gewoon :9~ . Lekker klein in verhouding met mijn oude Nokia 6310i!

Ligt nu aan de stroom en batterij indicator zegt dattie bijna vol is!! Kan niet wachten om hem aan te zetten!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-03 13:35
Staatie al aan? Ik zit er zeer sterk over te denken om 'm ook te kopen. Ik heb nu een Neukia 3200, via vodafone cp gekocht.
ik heb vodafone al een mailtje gestuurd of ik m'n toestel in kan ruilen met bijbetaling. Heeft iemand daar ervaring mee?

@ AlChemist26

Dat 'ja, ja, en nou?' hebbie zeker van Hans Teeuwn, eerste solo opstreden. Die met de vos en de raaf?

[ Voor 22% gewijzigd door ignatius op 31-08-2004 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yups, de beste show van Hans.

Hij staat aan, manoman wat een geile foon. Nu maar eens kijken of ik BT aan de praat ga krijgen via mijn sitecom dongle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quepee
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:56
Ik las laatst wat over een ledje dat zou moeten knipperen bij een gemist gesprek of ontvangen bericht ... Klopt dit want bij mij gebeurd dat dus niet of moet ik dat evt acctiveeren

ik heb firmware R2L001 (dit stond er al op toen ik hem kocht)

Thx ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

Quepee schreef op 31 augustus 2004 @ 13:48:
Ik las laatst wat over een ledje dat zou moeten knipperen bij een gemist gesprek of ontvangen bericht ... Klopt dit want bij mij gebeurd dat dus niet of moet ik dat evt acctiveeren

ik heb firmware R2L001 (dit stond er al op toen ik hem kocht)

Thx ...
is dat toevallig niet dat ledje bij de aan en uitknop die ook brand als de batterij bijna leeg is? zomaar een idee aangezien ik op het moment geen gemiste oproepen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113825

Het niveau van dit topic begint steeds verder te zakken ... jammer! Keep it together!
Zym0tiC schreef op 31 augustus 2004 @ 01:08:
Is er trouwens geen mogelijkheid om je op de hoogte te laten houden wanneer een nieuwe firmware wordt gereleased. Ik weet niet hoe frequent SE dit normaal doet.
Gewoon GoT of de het Esato forum (esato.com/board) in de gaten houden. Nieuwe firmware zorgt daar doorgaans voor de nodige opwinding, kan je niet missen!
Anoniem: 121232 schreef op 31 augustus 2004 @ 12:47:
eyyyyyyyy mensen,,
ik heb ene vraagie, hoe kan ik de telefoon op de speaker zetten. En dan bedoel ik wanneer je iemand belt of je gebelt wordt????
Druk tijdens een gesprek op de joystick en kies 'Speaker AAN'.
Quepee schreef op 31 augustus 2004 @ 13:48:
Dit is zoals Zym0tiC al suggereerde inderdaad het ledje onder de aan/uit-knop. Je hoeft/kan dat niet activeren, het staat standaard aan.

edit:
Foutje in BB code

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 113825 op 31-08-2004 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb ook een thema gemaakt voor mijn K700. Is mezelf op mijn motor, een YZF600r thundercat voor de kenners.

hier de screen:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~kruit477/images/k700i/yzf-theme.jpg

klik op het piccie om te downloaden. laat me weten wat je ervan vind als je hem gebruikt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-03 13:35
@ de mensen met een k700:

1 Wat is nou het verschil? Soms zie ik k700 staan, dan weer k700i(dit geld niet alleen voor dit draadje, maar ook voor verschillende sites.

2 Hoe zit het met de drukgevoeligheid van de joystick? Ik heb net met een T610 in m'n handen gestaan, en die heeft nog wel 's de neiging om eerder een kant opgedrukt te worden dan ingedrukt te worden.

3 Moet ik deze telefoon kopen als ik het geld heb? Ik heb nu een Neukia 3200, en ik wil er vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

ignatius schreef op 31 augustus 2004 @ 15:29:
@ de mensen met een k700:

1 Wat is nou het verschil? Soms zie ik k700 staan, dan weer k700i(dit geld niet alleen voor dit draadje, maar ook voor verschillende sites.

2 Hoe zit het met de drukgevoeligheid van de joystick? Ik heb net met een T610 in m'n handen gestaan, en die heeft nog wel 's de neiging om eerder een kant opgedrukt te worden dan ingedrukt te worden.

3 Moet ik deze telefoon kopen als ik het geld heb? Ik heb nu een Neukia 3200, en ik wil er vanaf.
1. De i versie heeft 41mb ipv 32mb. De non i is volgens mij ook alleen maar voor de asiatische markt.

2. geen last van eigenlijk.

3. ik zou het zeker doen. beleef nog iedere dag veel plezier aan mijn k700i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
ignatius schreef op 31 augustus 2004 @ 15:29:
Zijn precies hetzelfde. Zal wel om marketing-technische redenen gedaan zijn. Die "i" suggereert dat 'ie Internet-Ready is, waar wij Nederlanders misschien gevoelig voor zijn :)
Is precies goed. Beter dan bij de 610.
Je moet niks. Kijk wat je perse zoekt in een foon en zoek er dan een type bij. Wil je allerlei nieuwe functies dan is de K700 zeker een goede kandidaat. Maar wil je lange accu-tijden en veel intern geheugen dan zou ik voor een Nokia 6230 gaan. Aan de andere kant... Nokia sucks >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118743

Zym0tiC schreef op 31 augustus 2004 @ 15:57:
[...]

1. De i versie heeft 41mb ipv 32mb. De non i is volgens mij ook alleen maar voor de asiatische markt.
K700i = europese markt
K700a = amerika
K700c = china

Allemaal hebben ze 41 MB

Voor de laatste keer, dat is al 1000 maal voorbij gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb dus sinds vandaag de K700 ook en in het schermpje met iconen (SMS, camera enz.) staat als eerst een icoon dat heet playnow. Dit is iets waarmee je eerst ringtones enzo kunt beluisteren voordat je ze koopt via wap ofzo.

Wat stond daar eerst voor menu optie? En hoe krijg ik dit evt. weg?
Mijn firmware versie is de nieuwste versie en ik heb een unbranded foon (Hi-abo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
lekker, ble ik net naar de Sony Ericsson High Volume Center (alle reparaties en software updates), dacht die heben er wel verstand van om ff een vraag te beantwoorden, krijg ik het (zeer botte) antwoord, van meneer wij zijn geen technische helpdesk, wij repareren alleen maar. Ja maar hoe moet ik nou weten of ik hem moet opsturen naar het Sony Ericsson High Volume Center, of dat het met een firmware update ook is opgelost? ik word er soms ook zo moe van, is het nou zo'n moeilijke vraag of de K700 nou wel of niet meer dan 80 games aan kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:45

TMC

Hoort daar standaard te staan. Stond eerst dus niks anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ik weet hoe je met de nieuwe firmware kan fotograferen zonder dat hij geluid maakt :D

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

JT schreef op 31 augustus 2004 @ 18:05:
Ik weet hoe je met de nieuwe firmware kan fotograferen zonder dat hij geluid maakt :D
En dat ga jij verklappen... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Misschien... :P

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
vertel vertel, brand vna nieuwschierigheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

* Zym0tiC trommelt de GoT-knokploeg alvast op, just to be sure >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

MISSCHIEN HANDIG VOOR IN DE STARTPOST !
:D
Als je aan het bellen bent, camera knoppie ingedrukt houden en je kan fotograferen zonder extern geluid :Y) Dus als je een lekker kontje ziet ff je voicemail bellen ofzo, foto maken en weer ophangen and she won't hear a thing !

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Bel mijn beltegoed dan wel, kost me dan lekker niks :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

:D Welke nummers voor Voda kosten niks ?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Laatst online: 20:32

Priet

To boldly do what no one has..

Lol, smeerpijp :P Maar 't is niet echt praktisch he?

[ Voor 51% gewijzigd door Priet op 31-08-2004 20:27 ]

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Nee, maar het werkt wel :Y)

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

Ik lees net een review van de k700i op http://www.nieuwemobiel.nl/ en daar hebben ze het over standaard 3 games die aanwezig zijn:
Op de K700i zijn standaard drie Java-games te vinden: Darts, River Riders en Super Real Tennis.
Nu heb ik er maar 1 standaard aanwezig, ben ik de enige of heeft die gast toevallig een of andere wazige variant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Zym0tiC schreef op 31 augustus 2004 @ 22:49:
Ik lees net een review van de k700i op http://www.nieuwemobiel.nl/ en daar hebben ze het over standaard 3 games die aanwezig zijn:

[...]

Nu heb ik er maar 1 standaard aanwezig, ben ik de enige of heeft die gast toevallig een of andere wazige variant?
Nee, klopt er zijn standaard 3 games aanwezig, heb je soms bij fabrieksinstellingen alles resetten gedaan dan raak je namelijk 2 van de 3 games kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

Laguna schreef op 31 augustus 2004 @ 22:54:
[...]

Nee, klopt er zijn standaard 3 games aanwezig, heb je soms bij fabrieksinstellingen alles resetten gedaan dan raak je namelijk 2 van de 3 games kwijt.
nee ik heb niets gereset. bij mij hebben er nooit 3 games ingezeten, ik weet niet of ze in de winkel ermee hebben gespeeld en vervolgens een reset gedaan :(

is er nog een manier om aan die 2 ontbrekende spelletjes te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
Via de standaard "Sony Ericsson"-bookmark in je telefoon kun je een aantal van die games gratis downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ik kan trouwens niet connecten met FMA :/ Kan ook geen serial port maken maar gewoon browsen enz. lukt wel op m'n K700 :?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Laatst online: 21:57

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Anoniem: 121232 schreef op 31 augustus 2004 @ 12:47:
eyyyyyyyy mensen,,
tijdens bellen kies je 'meer' en daarna kies je 'speaker aan'

en pak gvd volgende keer ff dat boekie :/

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
Laguna schreef op 22 augustus 2004 @ 15:52:
Ook heb ik nog een probleem als ik op mijn pc via bluetooth in mijn mobiel zit te bladeren dat ik bij de nederlandse taal instelling niet in de mappen "Video's" en "Thema's" kan komen (heb een Sitecom Bluetooth Dongle) respectievelijk "Video's" en "Thema's" in verkenner als ik probeer in 1 van die 2 mappen te komen krijg ik de foutmelding "Bestand bestaat niet" als ik de taalinstelling op engels zet heb ik dit probleem niet aangezien er dan geen apostrof wordt gebruikt bij de namen van deze mappen. Weet iemand hoe dit te verhelpen is? Weet ook niet zeker waaraan dit probleem ligt, aan de software van SE of van Sitecom, ik denk zelf de laatste.
Ik heb dit probleem ook met mijn Conceptronic Bluetooth stick. Ik heb hun support-afdeling gemaild. Hier de mailtjes voor wie het interesseert.
> To: support@conceptronic.net
> Subject: CBT100U file transfer problem
>
> Hello,
>
> I've recently bought a Conceptronic USB Bluetooth stick
> (CBT100U) and I am experiencing some problems when I use it
> in combination with my mobile phone (Sony-Ericsson K700i).
> Using OBEX file transfer I want to transfer some files from
> my phone. This works fine, except for two folders. These two
> folders have the following names:
>
> Video's
> Thema's
>
> The problem is the apostrophe (') in the filenames. In the
> Windows Explorer (My Bluetooth Places) they show up as:
>
> Video's
> Thema's
>
> As you can see the apostrophe is replaced some sort of
> special code (that seem to resemble HTML alpha codes).
>
> When I want to transfer a file from any of those folders I
> get a warning messagebox displaying a "No such file" warning.
> I guess this happens because Windows Explorer is trying to
> open the folder using "Video's" as folder name whereas
> the real name of the folder is "Video's".
>
> I managed to solve the problem by changing my phone's
> language setting to English instead of Dutch (which changes
> the folder names to "Videos" and "Themes": no apostrophe!),
> but you must agree this isn't a very nice and clean solution.
> When I use other means of communicating with my phone (e.g.
> RS232 or USB) I get no problems, so I really think the
> problem is located somewhere in Conceptronic's hard-/software.
>
> I hope you can solve this problem, since it is very awkward.
>
> Greetings,
>
> Leon Zandman

Sir,

this problem is related to software issues we cannot support for our
CBT100U
With our software Widcomm is delivered. You can try to use latest
version of
the software: 1.4.2.11

Unfortunately we cannot give any alternatives.

Your question however we sent to our R&D to look for alternative
solutions
(like switching language etc.. )

Conceptronic Support
Nog geen oplossing dus :( Maar hun R&D afdeling gaat er misschien aan werken. Ik vind het maar een raar probleem. Zal wel te maken hebben met het feit dat die Bluetooth file transfer gebruik maakt van een XML-protocol en dat daarin de apostrophe verboden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
"Video's" en "Thema's" komt volgens mij door dat aanhalingsteken ;)
Bij andere mappen is dat niet, bij mij iig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
Ghannes schreef op 01 september 2004 @ 11:20:
"Video's" en "Thema's" komt volgens mij door dat aanhalingsteken ;)
Bij andere mappen is dat niet, bij mij iig...
Niet door een aanhalingsteken, maar een apostrophe ('). Dat had ik toch zelf al geconcludeerd? Of wilde je het gewoon nog een keer herhalen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mullah
speaker kabeltje doorknippen?

(laat maar, was een semi grappige oplossing om zonder geluid te fotograferen - vergeten te kijken naar hoeveel posts er nog achteraan kwamen)

[ Voor 72% gewijzigd door mullah op 01-09-2004 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

lzandman schreef op 01 september 2004 @ 10:06:
[...]

Ik heb dit probleem ook met mijn Conceptronic Bluetooth stick. Ik heb hun support-afdeling gemaild. Hier de mailtjes voor wie het interesseert.

[...]
Nog geen oplossing dus :( Maar hun R&D afdeling gaat er misschien aan werken. Ik vind het maar een raar probleem. Zal wel te maken hebben met het feit dat die Bluetooth file transfer gebruik maakt van een XML-protocol en dat daarin de apostrophe verboden is.
Bedankt voor het navragen ik hoop dat het ooit nog eens gefixed wordt, afwachten dan maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Niemand die enig idee heeft hoe het kan dat ik geen serial port kan aanmaken voor FMA ? Als ik dat doe dan krijg ik de melding dat hij geen connectie kan maken terwijl ik toch gewoon dingen kan up en downloaden.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:04
Whiee ik heb het mobieltje ook eindelijk binnen.

Ik heb het mobieltje via orange besteld. Hij is gelukkig niet in orange style gebranded :D.

Maar ik heb ook een rozige kleur toetsenbord :S

Niet dat ik het erg vind ofzo :).. ziet er wel geinig uit.

Alleen orange world werkt niet.
moet ik zeker nog even wachten of niet? 24 uur ofzo?

Weet iemand dat ook??

Groeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Orange world moet je aanvragen. Kost je 6,- p/mnd van je abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand mij vertellen wat een goed programma is om MP3 te editten? Bitrate verlagen en gedeelten van een orginele MP3 bewaren enzo??
Ben helemaal niet thuis in die meuk, dus als iemand een tip heeft dan hoor ik het graag.
Het liefst een freeware proggie ofzo, maar als je wat anders hebt is het ook OK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:04
Hmm owhke.. dan kan ik beter alles via bluetooth doen.. ?

Flits werkt niet als een echte flits he? meer als verlichting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-07 18:13

Just_I

What did you just say?

Anoniem: 38669 schreef op 01 september 2004 @ 16:40:
Kan iemand mij vertellen wat een goed programma is om MP3 te editten? Bitrate verlagen en gedeelten van een orginele MP3 bewaren enzo??
Ben helemaal niet thuis in die meuk, dus als iemand een tip heeft dan hoor ik het graag.
Het liefst een freeware proggie ofzo, maar als je wat anders hebt is het ook OK.
Als je Nero Burning Rom gebruikt heb je kans dat daar ook de Nero Wave ditor bij zit. Is heel simpel.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122421

Ik heb een Sony Ericsson K700i, infrarood adapter, een mpeg filmje en SmartMovieConvert. Ik wil dus dit filmpje omzetten naar .mp4 formaat zodat ik het op mijn sony kan afspelen. Ik krijg het niet geregeld, iemand ervaring met dit programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Tip om meer dan 1,5 uur muziek te krijgen op je K700i
1.) Download en installeer DBPower Amp
2.) Pleur al je mp3tjes bij elkaar in 1 dir die je erop wilt hebben
3.) Zet ze om in dat proggie met de Lame encoder naar het volgende: 22khz, mono, 48kbps (dat is gelijk aan een 96kbps stereo mp3tje) en je hebt muziek van acceptabele kwaliteit. Je kan natuurlijk een beetje spelen met de waardes om het groter of kleiner te krijgen, maar lager zou ik echt niet gaan !

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JT schreef op 01 september 2004 @ 18:03:
Tip om meer dan 1,5 uur muziek te krijgen op je K700i
1.) Download en installeer DBPower Amp
2.) Pleur al je mp3tjes bij elkaar in 1 dir die je erop wilt hebben
3.) Zet ze om in dat proggie met de Lame encoder naar het volgende: 22khz, mono, 48kbps (dat is gelijk aan een 96kbps stereo mp3tje) en je hebt muziek van acceptabele kwaliteit. Je kan natuurlijk een beetje spelen met de waardes om het groter of kleiner te krijgen, maar lager zou ik echt niet gaan !
tenks _/-\o_ Dit is precies wat ik zocht!

edit: Getver, die download via download.com loopt elke keer vast :( Heb je nog een ander linkie? Want de install via de mirror van de DBPower site is corrupted.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 38669 op 01-09-2004 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-07 11:41

S913

Abusus non tollit usum

Anoniem: 38669 schreef op 01 september 2004 @ 20:08:
[...]
edit: Getver, die download via download.com loopt elke keer vast :( Heb je nog een ander linkie? Want de install via de mirror van de DBPower site is corrupted.
Heb uhm daarnet nog via die mirror gedownload/installed, no problem hier ...

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
Laguna schreef op 01 september 2004 @ 12:56:
Bedankt voor het navragen ik hoop dat het ooit nog eens gefixed wordt, afwachten dan maar..
Volgens de Conceptronic supportmedewerker zit de fout in de Widcomm software (Widcomm is een van de bekendste Bluetooth leveranciers). Maakt jouw Bluetooth stick ook gebruik van Widcomm software (kun je zijn als je de properties van de drivers bekijkt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16053

Hebben jullie dit ook ?

Als ik bij als alarm een .midi neem, wordt er nix afgespeeld en knippert alleen het display (telefoon staat niet op stil), een mp3 als alarm doet het prima.

T-mobile branded geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119770

Nog wat Bluetoothvraagjes:

Heb sinds kort een SE BT carkit en bevalt tot nu toe prima maar nog wat onduidelijkheden waarvan ik de oplossing niet in het boekje kan vinden.

1. Als ik een gesprek voer in de auto en tijdens het gesprek de auto verlaat, hoe krijg ik dan het gesprek op mijn telefoon ipv via de box van de carkit. En andersom, als ik al bellend de auto instap en via de carkit verder wil praten.
2. Volgens mij moet het mogelijk zijn de K700 de BT carkit automatisch te laten vinden als ik in de buurt van de auto kom. Hoe krijg ik dit voor elkaar? Na het omdraaien van het contact zou ik denken dat de twee elkaar zouden moeten kunnen vinden maar vooralsnog moet ik de handel zelf connecten.
3. Als ik de BT verbinding te hele dag 'aan' laat staan (zonder er daadwerkelijk gebruik van te maken) wat voor effect heeft dat op mijn accu. Raakt de accu daardoor sneller leeg?

Bedankt alvast!

A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

lzandman schreef op 01 september 2004 @ 20:33:
[...]
Volgens de Conceptronic supportmedewerker zit de fout in de Widcomm software (Widcomm is een van de bekendste Bluetooth leveranciers). Maakt jouw Bluetooth stick ook gebruik van Widcomm software (kun je zijn als je de properties van de drivers bekijkt)?
Jah net ff gekeken en me Sitecom stick maakt ook gebruik van Widcomm drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

Anoniem: 119770 schreef op 01 september 2004 @ 21:15:
Nog wat Bluetoothvraagjes:

Heb sinds kort een SE BT carkit en bevalt tot nu toe prima maar nog wat onduidelijkheden waarvan ik de oplossing niet in het boekje kan vinden.

1. Als ik een gesprek voer in de auto en tijdens het gesprek de auto verlaat, hoe krijg ik dan het gesprek op mijn telefoon ipv via de box van de carkit. En andersom, als ik al bellend de auto instap en via de carkit verder wil praten.
2. Volgens mij moet het mogelijk zijn de K700 de BT carkit automatisch te laten vinden als ik in de buurt van de auto kom. Hoe krijg ik dit voor elkaar? Na het omdraaien van het contact zou ik denken dat de twee elkaar zouden moeten kunnen vinden maar vooralsnog moet ik de handel zelf connecten.
3. Als ik de BT verbinding te hele dag 'aan' laat staan (zonder er daadwerkelijk gebruik van te maken) wat voor effect heeft dat op mijn accu. Raakt de accu daardoor sneller leeg?

Bedankt alvast!

A.
1 en 2 zou ik niet weten.
Als je je bluetooth aan hebt staan heeft dit wel degelijk invloeden op je accu. Hoeveel korter je standby tijd is zou ik zo niet weten een kwestie van uitproberen. Ik weet wel dat als je naar connectivity -> bluetooth -> options -> visibility gaat en je kiest voor hide phone je minder stroom verbruikt dan bij show phone

• lzandman
  • Niet online
intruder1400 schreef op 11 augustus 2004 @ 10:39:
Ik las ergens dat er op de k700i een rood ledje onder de aan en uit knop zit dat knippert als er een sms is of als er een gemiste oproep is. Ik kan dit bij mij niet ontdekken.
Was dit nou onzin of niet? Ik heb dat lampje nog niet kunnen ontdekken.

• Quepee
Ja onder je uitknop zit een ledje dat rood knipperd als je accu bijna leeg is ....
Ze zeggen dat het ook knipperd als je een gemist gesprek hebt ....
ik heb alles geprobeerd maar bij mij is dit niet het geval .....

Er zal wel iemand geweest zijn die een gemist gesprek had terwijl zijn accu bijna leeg was ..

• Quepee
Ik vind dit trouwens ook wel appart ...

[img]"http://www.quepee.nl/fma.jpg"[/img]

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

Quepee schreef op 02 september 2004 @ 00:30:
Ik vind dit trouwens ook wel appart ...

[img]"http://www.quepee.nl/fma.jpg"[/img]
Afbeeldingslocatie: http://www.quepee.nl/fma.jpg

img tags gebruiken bij pics :)

Daar moet je niet te veel opletten, bij mij heb ik ook vaak absurde waardes staan.

[ Voor 13% gewijzigd door Zym0tiC op 02-09-2004 00:40 ]

Anoniem: 44509

JT schreef op 01 september 2004 @ 15:13:
Niemand die enig idee heeft hoe het kan dat ik geen serial port kan aanmaken voor FMA ? Als ik dat doe dan krijg ik de melding dat hij geen connectie kan maken terwijl ik toch gewoon dingen kan up en downloaden.
Ik heb hetzelfde probleem, FMA werkt niet, BT voor de rest prima.

Anoniem: 122475

Hi

Ik heb een probleem met mijn SE K700i. Ik heb zo'n geweldig kabeltje gekocht (DCU11), maar de bestandsoverdracht is ontzettend traag. Voor een foto van 200 kb moet ik 1.5 minuut wachten, is dit normaal? Wie heeft er tips voor mij? Ik heb wel wat gegevens gewijzigd bij mijn COM3, maar dit heeft de resultaten niet verbeterd. Ik open mijn telefoon gegevens na alles geïnstaleerd te hebben met het mapje 'mijn telefoons', wat automatisch op mijn desktop is verschenen! Wie kan mij verder helpen.... ben echt pissed op deze phone nu.... Met mijn Ngage ging het allemaal stukken makkelijker gegevens over te zetten of te kopieren!

Fernando

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-07 10:07

robbydw

live your life

Misschien hebben jullie het al gezien of is het al voorbij gekomen en vertel ik hier gewoon oud nieuws maar zag gisteravond op http://fma.sourceforge.net/index2.htm een nieuwe versie van FMA namelijk versie Fma 0.1.1.16 Stable

En hij werkt zeker stable :) heb hem gisteren geïnstalleerd na bluetooth dongle te hebben gekocht. Dat werkt een stuk fijner dan Irda zeg... Kan het idereen aanraden.

Ook afstandsbediening optie is grappig als je bijv. PP presentatie geeft of DVD'tje kijkt.

Daarnaast nog een vraagje over de firmware. Als ik het service menu opvraag, staat de firmware versie dan bovenaan bij Software info of....

Daar staat namelijk R2A041 Kan dit kloppen?

Geen commentaar

• Ghannes
robbydw schreef op 02 september 2004 @ 08:39:
Misschien hebben jullie het al gezien of is het al voorbij gekomen en vertel ik hier gewoon oud nieuws maar zag gisteravond op http://fma.sourceforge.net/index2.htm een nieuwe versie van FMA namelijk versie Fma 0.1.1.16 Stable

En hij werkt zeker stable :) heb hem gisteren geïnstalleerd na bluetooth dongle te hebben gekocht. Dat werkt een stuk fijner dan Irda zeg... Kan het idereen aanraden.

Ook afstandsbediening optie is grappig als je bijv. PP presentatie geeft of DVD'tje kijkt.

Daarnaast nog een vraagje over de firmware. Als ik het service menu opvraag, staat de firmware versie dan bovenaan bij Software info of....

Daar staat namelijk R2A041 Kan dit kloppen?
Ja dat is de firmware bij mijn weten.
Dat van PP en dvd'tje kijken was toch ook al bij de vorige versie? Maar wel leuk dat je 't post dat d'r een nieuwe versie uit is.

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

DDX

afgelopen week nu al 3 keer gehad:

opeens gaat display wit knipperen (aantal keer)
en dan start telefoon opnieuw op

https://www.strava.com/athletes/2323035

• knights16
  • Laatst online: 02-07 21:50
Anoniem: 122475 schreef op 02 september 2004 @ 02:06:
Hi

Ik heb een probleem met mijn SE K700i. Ik heb zo'n geweldig kabeltje gekocht (DCU11), maar de bestandsoverdracht is ontzettend traag. Voor een foto van 200 kb moet ik 1.5 minuut wachten, is dit normaal? Wie heeft er tips voor mij? Ik heb wel wat gegevens gewijzigd bij mijn COM3, maar dit heeft de resultaten niet verbeterd. Ik open mijn telefoon gegevens na alles geïnstaleerd te hebben met het mapje 'mijn telefoons', wat automatisch op mijn desktop is verschenen! Wie kan mij verder helpen.... ben echt pissed op deze phone nu.... Met mijn Ngage ging het allemaal stukken makkelijker gegevens over te zetten of te kopieren!

Fernando
Wat voor kabel heb je daar, als het een COMport kabel is, check dan de overdrachtssnelheid, deze is namelijk in te stellen ..

PVoutput

Anoniem: 2044

k heb em ook net binnen,.. in de startpost stonden links naar wap en mms configurators...
k heb de sms'jes binnen gekregen, geinstalled , maar werkt niet..
k heb me bij telfort wel aan laten melden voor gprs/mms.

ik snap niet echt waar het nou aan ligt.

ideetje?

• lzandman
  • Niet online
DDX schreef op 02 september 2004 @ 13:00:
afgelopen week nu al 3 keer gehad:

opeens gaat display wit knipperen (aantal keer)
en dan start telefoon opnieuw op
Ja, dat heb ik dus ook twee keer gehad. Het is geen totale reset, want je hoeft je PIN niet opnieuw in te voeren. Irritant he?

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Hmm het lukt mij niet om te connecten met me K700 bij FMA via de seriële bluetooth port (port com3 geeft ie aan bij apparaat beheer, dus ook bij de instellingen bij FMA port com3 ingesteld) bij debug mode krijg ik het volgende log:
13:27:23:914 Database: Unload all data and clear views...
13:27:23:924 Database: Unload done
13:27:23:924 Database: Loading from C:\Hulpmiddelen\Fma\
13:27:35:200 Establishing new connection via Serial.
13:27:35:200 Accessing device (may take a while)...
13:27:35:200 Connecting...
13:27:35:260 [TX] ATE0
13:27:50:622 ERROR: Wait timeout
13:27:50:642 Disconnecting...
13:27:50:652 Database: Saving to C:\Hulpmiddelen\Fma\
13:27:50:693 Phone disconnected or out of range.
13:27:50:713 Database: Saving to C:\Hulpmiddelen\Fma\
13:27:50:753 Connection failed
13:27:50:763 Database: Saving to C:\Hulpmiddelen\Fma\
Hoe krijg ik dit werkend :?

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-07 10:07

robbydw

live your life

Laguna schreef op 02 september 2004 @ 13:35:
Hmm het lukt mij niet om te connecten met me K700 bij FMA via de seriële bluetooth port (port com3 geeft ie aan bij apparaat beheer, dus ook bij de instellingen bij FMA port com3 ingesteld) bij debug mode krijg ik het volgende log:

[...]

Hoe krijg ik dit werkend :?
Heb je deze walkthrough gevolgd. http://home.planet.nl/~crapt001/FMA/ ?

Geen commentaar

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Mjah ik krijg alleen die seriële port niet connected :s

Ik heb ook geen "connect" optie alleen de opties "uitschakelen", "status" en "eigenschappen"..

[ Voor 17% gewijzigd door Laguna op 02-09-2004 14:29 ]

Anoniem: 2998

Laguna schreef op 31 augustus 2004 @ 22:54:
[...]

Euhm...moet dit niet 4 zijn? Ik had er zo uit de doos ook nog "Alpha Wing EX" bij. Erg gaaf, soort Silpheed/Nemesis achtig spelletje.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.