Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 3

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.406 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die ringtones zie je echt overal, type gewoon 'real tone' in in google.

Iets anders, weet iemand waar je interessante software kan vinden voor deze telefoon, die dan dus onder toepassing bij het menu kalender komt te staan. Ik ben erg benieuwd naar wat je daar zou kunnen neerzetten. Of als iemand interessante progjes weet om erop te zetten?
Mag ik iedereen trouwens wijzen op het programma 'jeyo remote' wijzen, dat is een programma dat veel dieper gaat dan de fma remote functies, je kan bv ook je winamp playlist zien op je telefoon, en gewoon de muis bedienen etc. Www.jeyo.com

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2004 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op 16 augustus 2004 @ 18:15:
Weet iemand waar je een gratis polyphone ringtone of mp3 ringtone kan vinden die het geluid van zo'n ouderwetse telefoon maakt, dus dat ringggggg ringgggg geluid???

Heb zelf al wel wat gezocht maar kon hem niet zo snel vinden :/
Hier staat wel wat tussen denk wat je zoekt.

Ringtone

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2004 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze kan weg per ongeluk op quote gedrukt

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2004 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:22

Laguna

Connaisseur

Qua bugs met de R2A041 firmware heb ik dat ie best vaak ff hangt wat behoorlijk irritant is en als ik ontvangstbevestiging bij SMS aanzet en dan SMS verstuur en kijk bij de status van die SMS bij Verzonden blijft ie gewoon op Niet ontvangen staan terwijl ie wel al ontvangen is geen idee of dit aan de firmware ligt of aan me provider heb Hi 20 abbo..

Ook mis ik de tijd bij gemiste gesprekken hoop dat ze dit wel allemaal fixen bij die firmware update. Bij alle gesprekken staat wel de tijd erbij maarja je wordt altijd naar het gemiste gesprekken gedeelte gestuurd als je een gemist gesprek hebt dus zou wel handig zijn als daar ook gewoon de tijd bij staat.

Ik was nog langs geweest bij de PhoneShop in Den Haag ook een SESP, maarja daar hadden ze alleen nog de engelse versie van de update nog niet de nederlandse dus ik wacht nog ff.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik eigenlijk vinden waar allemaal SE Service points zijn?

Wil eigenlijk de behuizing van m'n K700 laten vervangen, vindt die krassen die er door een val in het weekend op zijn gekomen toch een beetje te zonde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 19:48:
Waar kan ik eigenlijk vinden waar allemaal SE Service points zijn?

Wil eigenlijk de behuizing van m'n K700 laten vervangen, vindt die krassen die er door een val in het weekend op zijn gekomen toch een beetje te zonde...
Nederland:

EVIC Service & Repair Center
Voltaweg 12
6101 XK Echt
Tel: 0475-419941

Teleworld
Kinkerstraat 66-70
1053 DZ Amsterdam
Tel: 020-4120113

Bombeeck Antennes & Electronics
Hoogstraat 88-90
5615 PS Eindhoven
Tel: 040-2441834

Telecom Today
Oosterstraat 1
9711 NN Assen
Tel: 0592-330097

Reitsma Telecom
Ambachtsstraat 11C
3861 RH Nijkerk
Tel: 033-2460264

PhoneShop Den Haag
Korte Poten 5
2511 EB Den Haag
Tel: 070-4271686

D en S Kantoor en Telecom Vakhandel
Lange Brugstraat 43
4811 WP Breda
Tel: 076-5217555

Society Technical Service STA B.V
Bohrweg 1
3208 Kp Spijkenisse
Tel: 0181-618444

R.C.S. Computer Systems
Oranjestraat 3
7651 EG Tubbergen
0546-623720

Car Audio Plus
Rijksweg Noord 20
6162 AJ Geleen
046-4230333

België:

Auto Technic Alarm
chee de Maubeuge 300
B-7000 Mons
065-842270

Caraudio
Tiensestraat 224
B-3000 Leuven
016-235575

G.C.V. van Roy
Groot Brittannielaan 22
B-9000 Gent
09-2333333

Stephany Square (Global Stor)
Chee de Charleroi 2e
B-1050 Bruxelles
02-5341770

Phone Maintenance
Rue Astrid 8
B-7600 Peruwelz
069-776686

Communication Line
Rue de Bruxelles 8
B-5000 Namur
081-221707

Arc Zaventem
Leuvensesteenweg 52
B-1932 St. Stevens Woluwe
02-7122000

Airtime
Bld. De la Sauveniere 168
B-4000 Luik
04-2211233

Cartronics. s.a
Chaussee de Louvain 473
B-1300 Wavre
010-239393

Solutions Mobiles
Rue Richard Heinz 1
B-4000 Luik
04-3441919

Modular Groep
Driemasten 78
B-8560 Gullegem
056-423933

Audioscoop
Moerkerksesteenweg 4k
B-8310 Bruges
050-364686

SSB
Charlottalei 8a
B-2018 Antwerpen
03-3265694

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo'n beltoon staat op de T610 als midi. Maar om de 1 of ander vage reden klinkt elke monofone toon of elke midi rampzalig slecht en hoor je het bijna niet op de K700 :? Heeft nog iemand dit, anders moet ik eens naar de winkel weergaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, eindelijk MMS aan de praat gekregen (T-Mobile) via hun Klantenservice. Ook via t-zones een pop-mailadres ingesteld. Wat uiteraard werkt en ook wel geinig is.
Weet iemand welke instellingen ik moet gebruiken op de telefoon zelf? Of is het niet handig om email via de telefoon te ontvangen gezien evt. kosten die er aan vastzitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay..

Grote kans dat ik het antwoord ergens in dit topic zou kunnen vinden, maar om 21 pagina's uit te spitten lijkt me een beetje teveel van het goede ;).

Ik heb vanmiddag een S.E. K700i aangeschaft met een 2 jarig Hi 25 abonnement omdat ie dan gratis is.

Mijn neef heeft de T630 met een T-Mobile abonnement en kreeg de WAP en MMS instellingen per sms toegestuurd.

Ik niet, dus ben ik naar de homepage van S.E. gegaan en kwam op een pagina waar ze dat automatisch voor je checken en de instellingen naar je toesturen.

Ik ontving ze zojuist, maar er stond dat de data accounts list vol zit en ik data accounts moet verwijderen. Ik ben geen expert op dit gebied dus zou iemand me willen helpen ? :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 23:20:
Okay..

Grote kans dat ik het antwoord ergens in dit topic zou kunnen vinden, maar om 21 pagina's uit te spitten lijkt me een beetje teveel van het goede ;).

Ik heb vanmiddag een S.E. K700i aangeschaft met een 2 jarig Hi 25 abonnement omdat ie dan gratis is.

Mijn neef heeft de T630 met een T-Mobile abonnement en kreeg de WAP en MMS instellingen per sms toegestuurd.

Ik niet, dus ben ik naar de homepage van S.E. gegaan en kwam op een pagina waar ze dat automatisch voor je checken en de instellingen naar je toesturen.

Ik ontving ze zojuist, maar er stond dat de data accounts list vol zit en ik data accounts moet verwijderen. Ik ben geen expert op dit gebied dus zou iemand me willen helpen ? :( :(
Is het dan misschien niet aan te raden om er eerst een te verwijderen?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben geen expert op dit gebied zoals ik eerder zei, dus heb geen flauw idee hoe en waar ik dat kan verwijderen.

(Dit is mijn eerste SE)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2004 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw thema, geïnspireerd op een foto die ik gemaakt heb op het strand in Renesse, het vakantiegevoel zeg maar.

Bekijk thema - Download thema
* hernoemen naar .thm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit hier met m'n K700i in mijn hand en ben doodmoe dus please antwoord snel als je (anyone) er bent. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Laatst online: 12:24

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

menu -> verbindingen -> datacomm. -> data-accounts -> op account gaan staan -> meer -> verwijder... klaar
Oh, en natuurlijk geen kpn dingen weg gooien lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mullah
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-07 14:56
Ga naar: Verbindingen > Datacomm. > Data-accounts
Kies een account dat weg mag en klik op "c" ... kies ja en je account is weg

[edit]
hmm.. net te laat :)

[ Voor 19% gewijzigd door mullah op 16-08-2004 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:22

Laguna

Connaisseur

Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 23:46:
Ik zit hier met m'n K700i in mijn hand en ben doodmoe dus please antwoord snel als je (anyone) er bent. :o
Verbindingen -> Data comm. -> Data accounts

EDIT: Te laat :)

Trouwens iemand hier nog met dezelfde problemen als ik, beschreven in paar posts hierboven?

[ Voor 24% gewijzigd door Laguna op 17-08-2004 00:29 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Laguna schreef op 16 augustus 2004 @ 19:05:
Qua bugs met de R2A041 firmware heb ik dat ie best vaak ff hangt wat behoorlijk irritant is en als ik ontvangstbevestiging bij SMS aanzet en dan SMS verstuur en kijk bij de status van die SMS bij Verzonden blijft ie gewoon op Niet ontvangen staan terwijl ie wel al ontvangen is geen idee of dit aan de firmware ligt of aan me provider heb Hi 20 abbo..
Voor zover ik het weet ondersteund KPN ontvangsbevestigingen niet, misschien dat het daar aan ligt.
Ook mis ik de tijd bij gemiste gesprekken hoop dat ze dit wel allemaal fixen bij die firmware update. Bij alle gesprekken staat wel de tijd erbij maarja je wordt altijd naar het gemiste gesprekken gedeelte gestuurd als je een gemist gesprek hebt dus zou wel handig zijn als daar ook gewoon de tijd bij staat.
Ook als ze van diezelfde dag zijn? Ik weet namelijk wel dat hij de tijd niet vermeld bij gesprekken van gisteren en daarvoor. Maar dat is weer op te lossen door de datum terug te zetten naar de gewenste datum van het gesprek. Dan zie je de tijd opeens weer wel.
Ik was nog langs geweest bij de PhoneShop in Den Haag ook een SESP, maarja daar hadden ze alleen nog de engelse versie van de update nog niet de nederlandse dus ik wacht nog ff.
Volgens mij moeten ze nu wel een Nederlandse hebben :P

[ Voor 6% gewijzigd door Ginz op 17-08-2004 00:05 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:16
Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 23:46:
Dit is niet helemaal de bedoeling. Neem eens wat moeite om zelf de manual door te lezen. "t is hier geen persoonlijke helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whatever, daar ben ik uren mee bezig geweest, je weet niet eens wat er in de manual staat, kom je mij vertellen dat ik daarin moet kijken ;)

En over dat laatste : "t is hier geen persoonlijke helpdesk" Lees alle topics door, de beginners vragen de experts om hulp, tis wel een soort van helpdesk...

Maar goed... bedankt iedereen, het is gelukt, krijg helaas een communicatiefout als ik iets probeer te downen (als ik op download klik krijg ik een foutmelding)..zal vast aan KPN liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op 16 augustus 2004 @ 21:18:
[...]

SE Service centers Nederland....
Helemaal top! Thanx! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word de hele tijd gebeld door 1 of andere telesales mafkees van The Phonehouse, daar heb ik bijna 2 jaar geleden m'n huidige T68i gekocht... Hij wil me dus een nieuwe phone aansmeren als ik via hun m'n abo verleng. Ik heb gezegd dat ie maar even terug moest bellen omdat ik eerst nog fff wilde orienteren op de huidige modellen...

Mijn oog is dus gevallen op de K700i, ik vind dit een erg mooi toestel met veel leuke en handige opties.

Ik heb naast dit topic ook nog even deze review bekeken: http://www.mobile-review....onyericsson-k700-en.shtml --> gekke jappanners! :+ (check de movies bijvoorbeeld)

Waar ik helemaal weg van ben is die camera functie, vooral de panorama mogelijkheden, dat voegt toch weer een unieke feature toe aan deze phone!

Ik heb na het doorlezen van alle info nog wel een aantal vragen:

1. Waar ik helemaal gek van word op m'n huidige T68i is de latency/delay als je iets selecteert of als je een lange sms aan het maken bent.. Het is net alsof je windows XP en een zwaar 3D pakket op een Pentium I probeert te draaien... Is deze phone wel een beetje snel van begrip?

2. Ik las in die review dat ze binnenkort waarschijnlijk een versie van deze phone willen uitbrengen met MemoryStick slot erin... Is daar al meer over bekend? Met andere woorden: zal ik nog even een paar maandjes afzien of is dat niet de moeite waard?

3. Ik heb vroeger altijd Nokia phones gehad, maar daar ben ik op een gegeven moment van genezen omdat ik met de laatste 2 alleen maar problemen had (crashes, schermproblemen, accutrouble, etc) Nu las ik dat er nog een aantal dingen niet helemaal tof zijn in de firmware van de K700, ik gebruik zelf altijd de engelse taal-instelling omdat dat allemaal wat logischer is. Zijn de engelse firmware versies meer up-to-date dan de nederlandse en zijn de problemen daarmee opgelost?

4. Weet iemand toevallig of ik de K700 gratis kan krijgen als ik m'n abo verleng? (Ik heb nu een Hi 30 abo) En maakt het trouwens nog wat uit bij welke shop ik dat doe? Krijgen die gasten provisie ofzo?

Het is toch nog een aardige lijst geworden, ik hoop dat iemand me kan helpen met m'n vragen... Tot slot zou ik nog heeeeeeeel erg graag wat van die panorama pix willen zien.. dus als iemand nog wat leuks te delen heeft... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de vorige topics doorgespit, maar zo snel niets gevonden (search werkte weer eens niet), maar kunnen die links naar SE die in vrijwel elk menu staan (games, applicaties, etc.) verwijderd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 18:02
wat is eigenlijk het verschil tussen de MSI BT donlge en MSI BT usb adapter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eyyy.. ik heb een vraagie
Aan de achter kan van de SE K700 zit de camera, links daarvan het lampie, maar rechts van de camera zit ook iets... een rubberdingetje ofziets. iemand enig idee wat dat is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 23:44:
Nieuw thema, geïnspireerd op een foto die ik gemaakt heb op het strand in Renesse, het vakantiegevoel zeg maar.

Bekijk thema - Download thema
* hernoemen naar .thm!
nou het ziet er maar somber uit dat strand :? niet echt iets om een vakantiegevoel bij te krijgen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghannes schreef op 17 augustus 2004 @ 12:04:
wat is eigenlijk het verschil tussen de MSI BT donlge en MSI BT usb adapter?
geen verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 02:49:
van alle info nog wel een aantal vragen:

1. Waar ik helemaal gek van word op m'n huidige T68i is de latency/delay als je iets selecteert of als je een lange sms aan het maken bent.. Het is net alsof je windows XP en een zwaar 3D pakket op een Pentium I probeert te draaien... Is deze phone wel een beetje snel van begrip?

2. Ik las in die review dat ze binnenkort waarschijnlijk een versie van deze phone willen uitbrengen met MemoryStick slot erin... Is daar al meer over bekend? Met andere woorden: zal ik nog even een paar maandjes afzien of is dat niet de moeite waard?

3. Ik heb vroeger altijd Nokia phones gehad, maar daar ben ik op een gegeven moment van genezen omdat ik met de laatste 2 alleen maar problemen had (crashes, schermproblemen, accutrouble, etc) Nu las ik dat er nog een aantal dingen niet helemaal tof zijn in de firmware van de K700, ik gebruik zelf altijd de engelse taal-instelling omdat dat allemaal wat logischer is. Zijn de engelse firmware versies meer up-to-date dan de nederlandse en zijn de problemen daarmee opgelost?

4. Weet iemand toevallig of ik de K700 gratis kan krijgen als ik m'n abo verleng? (Ik heb nu een Hi 30 abo) En maakt het trouwens nog wat uit bij welke shop ik dat doe? Krijgen die gasten provisie ofzo?
1) De K700 heeft geen last van delays.

2) Het feit dat er een K700 met een memoryslot zou komen zijn enkel geruchten. Het is nooit bevestigd door Sony Ericsson, je kan dus met bijna 100 % zekerheid stellen dat die er niet komt. Vooral ook omdat binnen enkele maanden de S700 komt die wel een memoryslot heeft en de "opvolger" van de K700 zal worden.

3) De problemen kunnen niet kort beschreven worden, sommige hebben ze, anderen niet. De nieuwe firmware versies lossen sommige problemen op, andere dan weer niet. Het is allemaal heel vaag. Maar gelukkig zijn de problemen niet problematisch te noemen.

4) Als Belg zijnde ben ik niet op de hoogte van Nederlandse abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: foutje

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2004 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:55
Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 12:08:
eyyy.. ik heb een vraagie
Aan de achter kan van de SE K700 zit de camera, links daarvan het lampie, maar rechts van de camera zit ook iets... een rubberdingetje ofziets. iemand enig idee wat dat is??
zit daar niet gewoon de aansluiting voor een externe antenne?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand misschien de officiële, bijgeleverde SE themes beschikbaar maken? Ik heb deze nl. semi-per ongeluk gewist en de SE wap-site is zó traag ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zalex
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-06 16:44
ik weet niet waar dat rubberdingetje voor is. Het is ieder geval niet voor de antenne van de radio (mocht je die bedoelen) die is namelijk verwerkt in de headset.

Dan had ik zelf nog een vraagje:

het lukt me wel om spelletjes, thema's, ringtones en wallpapers op mijn telefoon te krijgen via FMA, maar toepassingen willen maar niet lukken. Ik zelf heb een paar toepassingen van internet gehaald (via de computer) en dan krijg ik altijd een map met meerdere bestanden (meestal met nog een "Manifest"-bestand en -map erin). Iemand enig idee hoe je deze op de k700 kan zetten want hij óf accepteert ze niet of ik kan ze alleen verwijderen of verzenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Hi word ik van het kastje naar de muur gestuurd (ik moet SE mailen of bellen terwijl de wapinstellingen goed zijn en ik het bij de internetprovider moet zoeken, dat staat in de foutmelding) :

Ik betaal steeds voor wallpapers en ringtones, maar kan ze niet downloaden.

Wapinstellingen zijn juist, want ik kan wappen, maar als ik op download klik krijg ik een communicatiefout. Heb het bij verschillende wallpaper/ringtone aanbieders geprobeerd, het wil maar niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onder het rubbertje zit de antenneaansluiting voor de carkit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Programma's overzetten via BT met Verkenner/Explorer gaat bij mij goed, ze komen echter altijd in de Games-map terecht. Daarna moet je ze verplaatsen naar de Toepassingen c.q. Applicaties-map (verkeerde vertaling). Softwareversie uit week 27 trouwens, binnekort maar eens de Raf bezoeken.

Op dit moment heb ik al met meerdere programma's een vastloper gehad. Door foutief gebruik kun je niet terug naar het hoofdmenu van de applicatie of van de foon. Erg irritant dus om iedere keer het hele appraat opnieuw aan en uit te zetten. Maar dat kan dus aan de software liggen, maar je bent gewaarschuwd ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2004 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.jungleman.nu/~tarzan/upload/skylinealmere_small.jpg
origineel formaat: 1664x416

Voor de niet-K700-bezitters die willen zien hoe de panorama-functie werkt en er uit komt te zien. Indien niet gewenst mag het bericht verwijderd worden :)

Eerst maak je de linker foto, het toestel houdt het meest rechtse gedeelte voor een paar pixels breed vast, waarmee je een tweede foto rechts van de eerste foto maakt. Door de overlapping kun je zien waar je gebleven bent. Daarna maak je de derde foto zoals met de tweede en heb je je panoramafoto.

Zoals je wel bij mij kan zien ging het fotograferen nog niet perfect. Door invallend zonlicht op m'n beeldscherm kon ik de overlap van de eerste op de tweede foto niet goed zien. Een mooie waas is het resultaat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Hier een aardig goed gelukte ring ring ringtone:
http://img6.exs.cx/img6/5614/oudetelefoon.jpg
(rechtermuisknop, opslaan als, hernoemen naar *.zip en uitpakken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnen nu en 3 weekjes ga ik ook een K700 halen
Een los toestel word het en daar druk ik me kaartje van me huidige lopende abbo dan in (loopt af in april en ga dan over op prepaid)
Nu was mijn vraag de losse toestellen zijn die al met de nederlandse firmware beschikbaar?
En ik heb gelezen in dit deel dat de k700 bij MM €399,- is kan iemand dat bevestigen? en waar is die anders nog meer te koop voor die prijs (kan hem ook bestellen via een inet shop (gekeken bij de price watch) alleen als je er dan wat mee hebt moet je hem weer opsturen dat vind ik wat minder
Iemand antwoord op mijn 2 vraagjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:36
is d'r iemand die een recente firmware heeft en FMA gebruikt ? Zo ja, wil diegene dan ff sjekken of toetsenbord un/locken vanuit FMA werkt? Er lijkt een bug mijn firmware (R2A041) te zitten waardoor dat niet werkt.

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 10:48
MerijnB schreef op 17 augustus 2004 @ 17:32:
is d'r iemand die een recente firmware heeft en FMA gebruikt ? Zo ja, wil diegene dan ff sjekken of toetsenbord un/locken vanuit FMA werkt? Er lijkt een bug mijn firmware (R2A041) te zitten waardoor dat niet werkt.
Je bedoeld Toggle Keyboard Lock / Unlock ? ik heb firmware R2L001 en dat lock werkt niet bij moi ! :P :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 12:11:
[...]

nou het ziet er maar somber uit dat strand :? niet echt iets om een vakantiegevoel bij te krijgen 8)7
Jij wilt natuurlijk weer allemaal naakte vrouwen ;) Maar goed, ik heb het thema voor mezelf gemaakt en dacht van laat ik hem delen met jullie :)
edit:
Het draait ook om míjn vakantiegevoel ha!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2004 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou hier is mijn 1e (edit: gewijzigde) thema! :) :)

Ik hoop dat hij het doet, kan ze zelf nog niet naar mijn telefoon zenden vandaar.. Ik dacht laat ik eens een leuk thema'tje voor ons (meiden) maken ;) Ik zie overal al blote dames.. :P

Aan- of opmerkingen hoor ik graag!

Afbeeldingslocatie: http://groups.msn.com/_Secure/0TAAMA2cWJmb49!emzbvPtZazUfLesRrJA3eXRe80CspvVGfANh77iqH4T6OuN3EVsYnK98EnAaBLmYHAN8W0O0xVpiu1jAaYhk!WCclS1E4gdoTKJeTBxQ/Brad%20Preview.JPG?dc=4675485312391469809

Download: http://nl.msnusers.com/rosanni/Documenten/Thema%20Brad2.thm

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2004 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was er vanaag nog, kostprijs 469 euri. Betr koop je bij een internetshop.
Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 17:00:
Binnen nu en 3 weekjes ga ik ook een K700 halen
Een los toestel word het en daar druk ik me kaartje van me huidige lopende abbo dan in (loopt af in april en ga dan over op prepaid)
Nu was mijn vraag de losse toestellen zijn die al met de nederlandse firmware beschikbaar?
En ik heb gelezen in dit deel dat de k700 bij MM €399,- is kan iemand dat bevestigen? en waar is die anders nog meer te koop voor die prijs (kan hem ook bestellen via een inet shop (gekeken bij de price watch) alleen als je er dan wat mee hebt moet je hem weer opsturen dat vind ik wat minder
Iemand antwoord op mijn 2 vraagjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He bah !
Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 20:04:
Nou hier is mijn 1e thema! :) :)

Ik hoop dat hij het doet, kan ze zelf nog niet naar mijn telefoon zenden vandaar.. Ik dacht laat ik eens een leuk thema'tje voor ons (meiden) maken ;) Ik zie overal al blote dames.. :P

[afbeelding]

Download: http://members.lycos.nl/rosan1985/Thema%20Brad.thm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd dat klopt, er is alleen nog geen houder voor de K700i, ism met externe antenne en carkit. Daarom de HCH 30 gebruiken (multi phone houder).
Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 14:24:
Onder het rubbertje zit de antenneaansluiting voor de carkit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

NOu zo erg ist ook weer niet. niet mijn smaak, je moet er van houden. Ik zelf heb toch liever zon olijk popje, of een auto met knipperende lichten :D. Buiten dat om, technisch gezien wel aardig, alleen jammer van dat hoofd dat iedere keer weer bij geselecteerde dingen komt, zo krijgt de arme man iedere keer een hoofd op zn buik.

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scyates
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-06 11:38
Mijn K700 is onlangs te pletter gevallen (net als mijn schouder trouwens) :'( . Ik probeer nu zo goedkoop mogelijk aan een nieuwe k700 te komen. Ik weet van pricewatch dat de laagste prijs ongeveer 390,- is. Soms is het maar iets duurder een abonnement of pre-paid te nemen (bijv. 1 jaar KPN flexibel + k700 = 417 euro). Heeft er iemand een tip voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha kijk maar uit! Ik kreeg nog meer inspiratie bij het zien van jou nickname :P:P

@Arie-Kanarie: Bedankt voor de tip maar ik laat hem maar zo, denk toch niet dat er veel mensen zijn hier die hem downloaden.. Denk dat ik dan ook maar eens zo'n schaars gekleed poppetje ga maken voor de fans... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Voortaan mogen zelfgemaakt thema's gepost worden in:

[rml][ SonyEricsson] Post hier je thema![/rml]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 20:04:
Nou hier is mijn 1e thema! :) :)

[afbeelding]

Download: http://members.lycos.nl/rosan1985/Thema%20Brad.thm
Op zich wel leuk thema voor jullie dames :p

Paar opmerkingen om hem denk ik nog iets mooier te maken.

1) Misschien is het bij tab title mooier om ipv het hoofd voor de geselecteerde icoontjes een geheel transparant vierkantje te gebruiken

2) Bij popup geld eigenlijk hetzelfde, voor de selectie is het denk ik mooier om de lijnen waar nu het gezicht in staat transparant te maken.

3) Bij popup klopt de afbeeldingen niet helemaal met de achtergrond, is mooier als het wel gelijk loopt met de achtergrond.

4) Verder cker wel een goede poging. Keep on the good work.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:49
Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 12:20:
[...]

1) De K700 heeft geen last van delays.

2) Het feit dat er een K700 met een memoryslot zou komen zijn enkel geruchten. Het is nooit bevestigd door Sony Ericsson, je kan dus met bijna 100 % zekerheid stellen dat die er niet komt. Vooral ook omdat binnen enkele maanden de S700 komt die wel een memoryslot heeft en de "opvolger" van de K700 zal worden.

3) De problemen kunnen niet kort beschreven worden, sommige hebben ze, anderen niet. De nieuwe firmware versies lossen sommige problemen op, andere dan weer niet. Het is allemaal heel vaag. Maar gelukkig zijn de problemen niet problematisch te noemen.

4) Als Belg zijnde ben ik niet op de hoogte van Nederlandse abonnementen.
1) De k700 heeft WEL degelijk last van delays. Vooral als je van de stanby stand naar het menu gaat en iets wil selecteren. Het duurd even voor hij dat door heeft. Ook als je vanuit in het menu weer naar iets toegaat en hier naar beneden wilt scrollen duurd het even voor hij dat door heeft. Met het typen van SMS heeft ie geen last van delays.

2)Dit is het eerste bericht of gerucht wat ik erover hoor dus kan hier niet op antwoorden. Denk dat 10-200 gelijk heeft en dat deze functie in een nieuwe telefoon komt (opvolger van k700).

3)Ik ondervind wel veel problemen met mijn software versie. Zoals dat de batterij nog steeds niet lang meegaat naar mijn idee en dat Bluetooth niet naar behoren werkt. Alsik mijn kaartje of iets wil zenden via bluetooth kan ie wel de phones vinden maar blijft ie op connect hangen.

4)Ik denk nogsteeds dat dit bij je eigen provider het goedkoopst is (althans voor mij was dat wel zo). Dus ik zou gewoon even contact opnemen met de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bhahahha :*) :*)

Waarschijnlijk zal een site met thema's voor de girls gretig aftrek vinden, je ziet
alleen maar thema's voor men tot nu toe, maar de dames zijn natuurlijk ook niet
"van steen" ;)

Ook grappig om te zien dat de girls ook de k700 ontdekken en er mee 'aan het spelen gaan' :) :) :)

[quote]Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 21:42:
[...]

Haha kijk maar uit! Ik kreeg nog meer inspiratie bij het zien van jou nickname :P:P

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2004 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
scyates schreef op 17 augustus 2004 @ 21:16:
Mijn K700 is onlangs te pletter gevallen (net als mijn schouder trouwens) :'( . Ik probeer nu zo goedkoop mogelijk aan een nieuwe k700 te komen. Ik weet van pricewatch dat de laagste prijs ongeveer 390,- is. Soms is het maar iets duurder een abonnement of pre-paid te nemen (bijv. 1 jaar KPN flexibel + k700 = 417 euro). Heeft er iemand een tip voor mij?
Waar is je oude, kapotte K700?

Ook als hij helemaal naar zijn grootje is, dan zou ik hem graag van jou willen hebben/kopen.
Dan kan ik namelijk onderdelen gebruiken. verzendkosten zijn natuurlijk voor mij.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op 17 augustus 2004 @ 21:50:
[...]

Op zich wel leuk thema voor jullie dames :p

Paar opmerkingen om hem denk ik nog iets mooier te maken.

1) Misschien is het bij tab title mooier om ipv het hoofd voor de geselecteerde icoontjes een geheel transparant vierkantje te gebruiken

2) Bij popup geld eigenlijk hetzelfde, voor de selectie is het denk ik mooier om de lijnen waar nu het gezicht in staat transparant te maken.

3) Bij popup klopt de afbeeldingen niet helemaal met de achtergrond, is mooier als het wel gelijk loopt met de achtergrond.

4) Verder cker wel een goede poging. Keep on the good work.
Hey thanks! Het maken van thema's is trouwens echt verslavend! Ik ben daarom maar weer meteen verder gegaan met "spelen" ;) ;) (resultaat: zie themaposts)

Toen ik hem aan het previewen was zag ik alweer dingetjes die beter hadden gekund maar ik vind hem zo goed genoeg voor een beginnertje
Welterusten... :O

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2004 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou mensen, ik ben net terug van mijn vakantie uit Egypte.

Ik heb de "is-mijn-SE-K700-zeewater-bestendig-test" uitgevoerd.
Het antwoord is nee!

Hij deed het wel voor 5 minuten. Daarna viel hij toch uit. Nu is mijn K700i is dood!
Niet dat ik de test expres uitvoerde. Hij viel per ongeluk in de Rode Zee. Iemand had het nog eruit kunnen vissen. Nu moet ik een nieuwe kopen, terwijl ik heb pas sinds 4 juli in bezit had |:(

Maar anyway, aangezien hij toch dood is, heb ik het opengebroken. Ik moet zeggen dat het frontje wel degelijk makkelijk eraf te halen is. Simpelweg een kleine platte schroevedraaier pakken, tussenzetten, een simpele draai beweging maken en hij klikt automatisch zonder geforceerd los!

Maar voor de liefhebbers, je kunt het K700i frontje in Engeland bestellen. Ik ga er 1 bestellen. Dan spuit ik het over naar een ander kleur (metallic-blauw?) en zet het op mijn nieuwe K700i.

http://www.blueunplugged....Ericsson_K700_Casing.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Ginz schreef op 17 augustus 2004 @ 23:16:
[...]

Waar is je oude, kapotte K700?

Ook als hij helemaal naar zijn grootje is, dan zou ik hem graag van jou willen hebben/kopen.
Dan kan ik namelijk onderdelen gebruiken. verzendkosten zijn natuurlijk voor mij.
Ga je je van t610 naar t630 getransformeerde sonyericsson nu verbouwen naar een k700? :+
Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 00:07:

Het antwoord is nee!

Hij deed het wel voor 5 minuten. Daarna viel hij toch uit. Nu is mijn K700i is dood!
Niet dat ik de test expres uitvoerde. Hij viel per ongeluk in de Rode Zee. Iemand had het nog eruit kunnen vissen. Nu moet ik een nieuwe kopen, terwijl ik heb pas sinds 4 juli in bezit had |:(

Maar anyway, aangezien hij toch dood is, heb ik het opengebroken. Ik moet zeggen dat het frontje wel degelijk makkelijk eraf te halen is. Simpelweg een kleine platte schroevedraaier pakken, tussenzetten, een simpele draai beweging maken en hij klikt automatisch zonder geforceerd los!

Maar voor de liefhebbers, je kunt het K700i frontje in Engeland bestellen. Ik ga er 1 bestellen. Dan spuit ik het over naar een ander kleur (metallic-blauw?) en zet het op mijn nieuwe K700i.

http://www.blueunplugged....Ericsson_K700_Casing.aspx
Zonde van je telefoon zeg, niet verzekerd begrijp ik eruit? Maar ik denk dat je wel een paar mensen kan vinden om eventuele verzendkosten te delen voor die frontjes, oa Sjoerdo en Scyates hebben ook wat 'tests' uitgevoerd namelijk. En mij misschien voor een batterij, 23 pond is zon 30 euro uit mn hoofd dat heb ik er wel voor over.

[ Voor 5% gewijzigd door 6killer op 18-08-2004 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
6killer schreef op 18 augustus 2004 @ 00:15:
[...]

Ga je je van t610 naar t630 getransformeerde sonyericsson nu verbouwen naar een k700? :+
Nee, maar het is zonde om de dingen weg te gooien.
Er zijn vast nog onderdelen die het nog wel doen, en die kan je dan weer gebruik in een ander kapot toestel waarvan dat ding juist stuk is. Zo zou het kunnen zijn dat je in de toekomst van meerdere kapotte toestellen één werkende kan maken.
Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 00:07:

Het antwoord is nee!

Voor jou geld het zelfde: ik ben wel geinteresseerd in jouw kapotte K700

[ Voor 5% gewijzigd door Ginz op 18-08-2004 00:43 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Oeps... Quote ipv Edit.....

[ Voor 96% gewijzigd door Ginz op 18-08-2004 00:43 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6 killer:

Ik heb net gelezen dat zij de verzendkosten berekenen op basis van het gewicht en niet per pakket. Dus het heeft niet veel zin om met z'n allen 1 pakket te proppen. Komt allemaal op hetzelfde bedrag uit.

Ginz:

Ik hou liever mijn telefoon. Ik gebruik namelijk ook de onderdelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op 16 augustus 2004 @ 16:57:
[...]

Heb je al een virtuele com poort aangemaakt? neem aan van wel als ik je berichtjes zo lees. Verder zou fma hem dan wel moeten kunnen herkennen. Bij mij gaf fma automatisch com 5 poort aan. Heb je wel de allernieuwste versie?

voor de nieuwe thema's hier, ziet er goed uit mensen :)
Een virtuele compoort aanmaken houd toch in dat je bij één van de twee seriële verbindingen op: rechtermuisknop -> verbinden drukt? Ja dat heb ik gedaan (bij beide geprobeerd.

Voor de rest heb ik versie 0.1.1.15 RC3

Verbinden met de software van SE lukt (zoals bij meerdere mensen in dit topic las ik) ook nog steeds niet. Hij herkent m'n telefoon eenvoudig weg niet. Terwijl BT wel degelijk werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 21:04:
Was er vanaag nog, kostprijs 469 euri. Betr koop je bij een internetshop.

[...]
Hmmmz ik ga vanmiddag wel ff kijken :)
Als die echt zo duur is bestel ik hem op internet
Iemand ervaring met www.gsm.tv? de bovenste in het lijstje van de pricewatch? of kan ik hem maar beter op gsm.nl bestellen? en hoelang zou dat duren ongeveer een los toestel opsturen en ontvangen uiteraard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 01:49:
[...]

Een virtuele compoort aanmaken houd toch in dat je bij één van de twee seriële verbindingen op: rechtermuisknop -> verbinden drukt? Ja dat heb ik gedaan (bij beide geprobeerd.

Voor de rest heb ik versie 0.1.1.15 RC3

Verbinden met de software van SE lukt (zoals bij meerdere mensen in dit topic las ik) ook nog steeds niet. Hij herkent m'n telefoon eenvoudig weg niet. Terwijl BT wel degelijk werkt.
Met virtuele com poort bedoel ik dat je met je rechtermuisknop op het bluetooth icoontje klikt (bij je klok in de menubalk) en dan naar snel verbinding maken en daar staat ie dan bij geloof ik. Heb het zelf al gedaan dus die optie is bij mij weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scyates
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-06 11:38
Nog een keer voor de mensen met Bluetooth problemen:
Connectieproblemen ed worden vaak veroorzaakt doordat de bluetooth dongle ingeplugd wordt op een USB-hub. Meestal (zoals bij mij) wil bluetooth data overdracht alleen probleemloos werken als de dongle wordt ingeplugd op een USB poort van de computer zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje kan niet alle antwoorden hier terugvinden.

Heb zelf een t610, precies een jaar geleden gekocht en mn abo is over.
Supergave telefoon maar er kleven vind ik ook wat nadelen aan en ik zou graag willen weten of deze verholpen/verbeterd zijn bij de k700i voordat ik deze ga aanschaffen.

Er zit veel stof onder mijn display en het joystickje hapert wel eens, ik vermoed ook doordat er stof onder zit. maar in tegenstelling tot de nokia's krijg ik dat frontje niet los. (of dat uberhaupt kan?) maar hoe zit dit bij de k700? Is dat frontje wel op een makkelijke manier los te krijgen zodat ik mn telefoon een beetje kan schoonhouden.

Ook hetzelfde stof probleem heb ik met de camera. omdat deze erin zit en niet goed afgeschermd is. komt er veel stof in? Hoe is dat bij de k700

De beltonen vond ik bijzonder zacht van volume bij de t610, gaan deze harder bij de k700?

Het smssen ging soms best wel traag, is de telefoon sneller dan de t610?

Hoe lang gaat de batterij mee als je niet veel speelt met je telefoon, mijn t610 houdt het wel 4 of 5 dagen vol (snachts uit) ik heb gelezen dat de batterij niet al te best is. Hoe zit dat? is de batterij slechter? wel een lithium ion batterij geloof ik.

De s700 moet ook binnenkort uitkomen geloof ik, zou het de moeite waard zijn om daar op te wachten?

Alvast bedankt!

Groeten
Eric

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2004 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

binnenkort ben ik ook de gelukkige bezitter van een k700i (een t-mobile branded maar toch)
ik heb gister namelijk mijn abonements verlengings papieren de deur uit gedaan en aangevinkt dat ik een k700i wou
nou zou ik graag weten hoe snel ik mijn phone in huis heb iemand ervaring ??
want ik kan niet wachten om van m'n oude sansung af te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 11:05:
Ik heb een vraagje kan niet alle antwoorden hier terugvinden.

Heb zelf een t610, precies een jaar geleden gekocht en mn abo is over.
Supergave telefoon maar er kleven vind ik ook wat nadelen aan en ik zou graag willen weten of deze verholpen/verbeterd zijn bij de k700i voordat ik deze ga aanschaffen.

Er zit veel stof onder mijn display en het joystickje hapert wel eens, ik vermoed ook doordat er stof onder zit. maar in tegenstelling tot de nokia's krijg ik dat frontje niet los. (of dat uberhaupt kan?) maar hoe zit dit bij de k700? Is dat frontje wel op een makkelijke manier los te krijgen zodat ik mn telefoon een beetje kan schoonhouden.

Ook hetzelfde stof probleem heb ik met de camera. omdat deze erin zit en niet goed afgeschermd is. komt er veel stof in? Hoe is dat bij de k700

De beltonen vond ik bijzonder zacht van volume bij de t610, gaan deze harder bij de k700?

Het smssen ging soms best wel traag, is de telefoon sneller dan de t610?

Hoe lang gaat de batterij mee als je niet veel speelt met je telefoon, mijn t610 houdt het wel 4 of 5 dagen vol (snachts uit) ik heb gelezen dat de batterij niet al te best is. Hoe zit dat? is de batterij slechter? wel een lithium ion batterij geloof ik.

De s700 moet ook binnenkort uitkomen geloof ik, zou het de moeite waard zijn om daar op te wachten?

Alvast bedankt!

Groeten
Eric
Zoek eens zelf op internet, alle vragen kan je gemakkelijk terug vinden als je via google eventjes zoekt. En ook hier op GoT (en nee niet 10 pagina's terug) staan een aantal antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:31
Ik ben deze telefoon aan het overwegen... voor mijn nieuwe gsm abbo.

Ik zit te twijfelen tussen de nokia 6230 en deze, de nokia kan worden uitgebreid met mmc geheugen. Is dit ook mogelijk met deze telefoon? Zijn er verder nog voor of nadelen ten opzichte van de nokia 6230?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scyates schreef op 18 augustus 2004 @ 10:43:
Nog een keer voor de mensen met Bluetooth problemen:
Connectieproblemen ed worden vaak veroorzaakt doordat de bluetooth dongle ingeplugd wordt op een USB-hub. Meestal (zoals bij mij) wil bluetooth data overdracht alleen probleemloos werken als de dongle wordt ingeplugd op een USB poort van de computer zelf.
Ik heb geen bluetooth problemen, ik kan met de BT software gewoon vanalles uitwisselen (pim dingen, bestanden etc.). En ik heb hem bovendien al direct in m'n pc zitten ;)
Ik heb meer een compoorten probleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devet
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-11-2020
Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 23:04:
Hehe, eindelijk MMS aan de praat gekregen (T-Mobile) via hun Klantenservice. Ook via t-zones een pop-mailadres ingesteld. Wat uiteraard werkt en ook wel geinig is.
Weet iemand welke instellingen ik moet gebruiken op de telefoon zelf? Of is het niet handig om email via de telefoon te ontvangen gezien evt. kosten die er aan vastzitten?
Beste JungleMan,

Zou je de MMS instellingen ff kunnen posten, dan kunnen ik en andere T-Mobile abonnee's hem ook aan de praat krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zalex
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-06 16:44
Binnetie schreef op 18 augustus 2004 @ 13:04:
Ik ben deze telefoon aan het overwegen... voor mijn nieuwe gsm abbo.

Ik zit te twijfelen tussen de nokia 6230 en deze, de nokia kan worden uitgebreid met mmc geheugen. Is dit ook mogelijk met deze telefoon? Zijn er verder nog voor of nadelen ten opzichte van de nokia 6230?

Alvast bedankt!
op mobilereview.com staan reviews van beide telefoons en op nieuwemobiel.nl kun je de 2 heel goed naast elkaar zetten, wat specificaties betreft.

Ik heb gekozen voor de K700 omdat ik eens een keer geen Nokia wilde. Bovendien schijnt het scherm van de K700 beter te zijn en ook de kwaliteit van de foto's. Enige nadeel voor mij was het gebrek aan een uitbreidbaar geheugen. Dit verwaarloost een beetje de mp3 functie, maar het intern geheugen bedraagt daarentegen 41 MB (incl OS) en dat is behoorlijk veel. Zou betekenen dat je er pak em beet max 10 mp3tjes op kunt zetten. De spelletjes en toepassingen voor de telefoon zijn klein van formaat (max 200KB).

Maargoed kijk zelf even op de sites en besluit zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaMini
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:24

thaMini

Tool !!

Beste mede SE-bezitters,

Mag ik even aanraden als je KPN hebt om geen mms te proberen te versturen als blijkt dat je instellingen niet helemaal goed zijn. Al mijn berichten waren verlopen, en dus niet verzonden, maar zijn wel in rekening gebracht, en je betaalt naast de €0,50 per mms ook nog voor het dataverkeer als zijnde I-mode verbruik :? , wat in mijn ogen dubbelop is. Misschien hoort deze klaagzang hier niet thuis. In dat geval Sorry :/

Heeft btw iemand al mms werkend met berichten die wel aankomen? Ook naar providers als Orange?

Be small, act BIG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem ik heb hem ik heb hem :D vanmiddag gehaald bij MM zwolle woeeei wat een stukje techniek zeg superrrrrrrrrr :D nog geen nadelen gevonden ;) hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
thaMini schreef op 18 augustus 2004 @ 15:02:
Beste mede SE-bezitters,

Mag ik even aanraden als je KPN hebt om geen mms te proberen te versturen als blijkt dat je instellingen niet helemaal goed zijn. Al mijn berichten waren verlopen, en dus niet verzonden, maar zijn wel in rekening gebracht, en je betaalt naast de €0,50 per mms ook nog voor het dataverkeer als zijnde I-mode verbruik :? , wat in mijn ogen dubbelop is. Misschien hoort deze klaagzang hier niet thuis. In dat geval Sorry :/

Heeft btw iemand al mms werkend met berichten die wel aankomen? Ook naar providers als Orange?
dat vind ik vreemd, ik heb ook een paar geprobeert te verzenden om te kijken of mn instellingen goed waren, maar telkens zette die ze in de concepten map omdat verzenden niet lukte. Ik heb het dus nog steeds niet werkend gekregen, met geluk wel de berichtencentrale voor sms gevonden, die veranderd als je van prepay naar abonnement gaat, beetje raar dat je daar nix over te horen krijgt.

En mms kosten liggen volgens mij ook aan de grootte van het mmsje, dat vond ik althans op de website van hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Laatst online: 23:44

Fjeze

AllesPerfect!

wie heeft er hier allemaal firmware versie R2L001?? is er al iemand gelukt om met deze versie het geluid van de camera uit te zetten? dat is het enige grote nadeel wat ik momenteel ondervind aan deze versie.
batterij gaat bij mij wel redelijk lang mee ( 4dagen wel en nog steeds maar 4 keer opgeladen ofsow).
dat is dus wel goed, alleen geluid bij foto maken is erg irritant, ook omdat het gewoon een hard rot geluid is.

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 18:02
Ja jongens ik heb 'm nu ook, icm een bt adapter. Zoals velen ben ik er zeer tevreden mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien beetje domme vraag maar probeer al van alles maar als ik wil wappen wil ik naar wap.esato.com ik kan wel verbinding krijgen maar dan blijft er rechtsboven in zo'n zandlopertje staan en ik kom niet op de wapsite zeg maar van esato of moet ik eerst een minuut wachten ofzo? :| iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghannes schreef op 18 augustus 2004 @ 17:28:
Ja jongens ik heb 'm nu ook, icm een bt adapter. Zoals velen ben ik er zeer tevreden mee!
idd, geweldige apparaat! Ongekende mogelijkheden voor je pc en gsm!!!! Ik heb een MSI class 1 (max 100m) gekocht bij Mycom Amersfoort; installatie ging niet helemaal vlekkeloos (ik heb win98), maar hij doet het naar behoren!!!! En ook nog redelijk snel met mp3 overzetten!!

Gr. Schnitzel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen last van telefoon vrijdag gehaald bij vodafone.

WEl wil mijn telfoon eens een enekel keer resetten als ik dingen als voice dialing of voice recording gebruik iemand dit probleem al ondervonden ?
UniCache2 schreef op 10 augustus 2004 @ 12:56:
[...]

Ja bij mij ook een paar seconden (debitel vodafone) en bij de vriendin van mijn broer ook (orange)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op 18 augustus 2004 @ 11:49:
[...]

Zoek eens zelf op internet, alle vragen kan je gemakkelijk terug vinden als je via google eventjes zoekt. En ook hier op GoT (en nee niet 10 pagina's terug) staan een aantal antwoorden.
Of je geeft in deze 3 zinnen even de antwoorden, heb nu 15 pagina's gelezen. Paar dingen gevonden maar t meeste gaat over bluetooth gedoen en thema. wat je zei klopt, een aantal antwoorden.

Kan het frontje los ivm stof?
Hoe zit t met de camera en stof.
Ringtone volume harder dan t610?
Verstandig om te wachten op de s700?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
N-E-R-D schreef op 18 augustus 2004 @ 17:22:
wie heeft er hier allemaal firmware versie R2L001?? is er al iemand gelukt om met deze versie het geluid van de camera uit te zetten? dat is het enige grote nadeel wat ik momenteel ondervind aan deze versie.
batterij gaat bij mij wel redelijk lang mee ( 4dagen wel en nog steeds maar 4 keer opgeladen ofsow).
dat is dus wel goed, alleen geluid bij foto maken is erg irritant, ook omdat het gewoon een hard rot geluid is.
Voor zover ik begrijp uit alle andere berichten over de nieuwe firmware is het niet mogelijk om het geluid van de camera uit te zetten. Jammer voor jou maar dus geen foto's meer maken onder de rokjes van nietsvermoedende vrouwen ;)

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Jahoor, ze hebben weer een superactie hoor de Belcompany met Orange Free 30 1 jaar, icm met K700i helemaal gratis!!! Lijkt er op dat Orange weer heeeeeeel veel klanten nodig heeft om het voortbestaan onbedreigd te laten... Wel goedkoop je K700 binnen, maar wel duur bellen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Le0032 op 19-08-2004 00:09 ]

Verwijderd

Ik heb inmiddels alle mogelijke Bluetooth software aan de praat. FMA, SE en ook nog de sitecom versie. Werkt allemaal top alleen ziet geen enkele software het mapje "Games" en "Applicaties". Heeft iemand dit probleem ook opgemerkt en hier eventueel een oplossing voor??

Verwijderd

Ik heb de wap instellingen voor KPN gevonden : http://www.gin.nl/wap/default.asp?WAP/instellingen

Ik weet alleen niet precies waar ik dit moet invullen, ik heb voorheen T-Mobile gehad, waar de MMS en Wap instellingen hetzelfde zijn en per SMS naar je toegestuurd worden en automatisch op je telefoon worden geïnstalleerd.

Bij datacomm en internetprofielen staan namelijk alleen gebruikersnaam/wachtwoord, ip/dns adres en niet alles wat op de site van gin staat....

Dus als iemand zo vriendelijk wilt zijn... :)

Waar moet ik de instellingen invullen ?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2004 00:11 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 00:10:
Ik heb de wap instellingen voor KPN gevonden : http://www.gin.nl/wap/default.asp?WAP/instellingen

Ik weet alleen niet precies waar ik dit moet invullen, ik heb voorheen T-Mobile gehad, waar de MMS en Wap instellingen hetzelfde zijn en per SMS naar je toegestuurd worden en automatisch op je telefoon worden geïnstalleerd.

Dus als iemand zo vriendelijk wilt zijn... :)

Waar moet ik de instellingen invullen ?
wil je wappen over gprs of over gps??

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 00:43:
[...]

Ik heb het werkend gekregen door info van KPN te combineren met info van www.gin.nl/wap.
Ik zal het proberen uit te leggen!! Best complex.

Maak onder verbindingen bij datacomm en Data-accounts een nieuw PS acount aan (dit is gprs) Noem deze b.v. GIN.

Vul in APN-adres is: internet
Gebruikersnaam: minfo
Wachtwoord: minfo

Verder hier niets invullen.

Nu ga je naar Internetinstell. (onder Datacomm bij verbindingen)
Maak hier een nieuw profiel aan en noem deze b.v. ook GIN

Kies verbinden via GIN
Internetmodus: Http
Proxy gebruiken: nee
IP-adres: 010.096.001.014

De rest leeg laten. of niet veranderen is toch niet actief en een gebruikersnaam en password heb je al bij je dataaccount ingevuld.

Ga nu naar je browser en have fun!!!
Als je er niet uitkomt, let me know

edit: tiepvout
Bovenstaand berichtje had ik reeds op page 15 gepost. Daar had je het kunnen vinden dus. Dit is voor WAP en Internet over gprs.

Verwijderd

Thnx!

Het werkt, na dagen te hebben gevloekt werkt het eindelijk..

• intruder1400
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb het idee dat het geluid van de speaker (die ik tegen mijn oor moet houden) te zacht is. Bij een beetje lawaai buiten heb ik veel moeite om de andere kant te verstaan. Bij mijn vorige foon (samsung A800) moest ik het zelfs zachter zetten omdat het anders zeer deed aan mijn oor.

Wie herkent dit probleem?
Hoe is het op te lossen (bijvoorbeeld update???)?

Verwijderd

Ik herken dit zeker. Ga z.s.m. de R2L001 erin laten jassen en hoop dat het dan beter wordt. Mijn t68i, t610 waren veel luider.
intruder1400 schreef op 19 augustus 2004 @ 09:20:
Ik heb het idee dat het geluid van de speaker (die ik tegen mijn oor moet houden) te zacht is. Bij een beetje lawaai buiten heb ik veel moeite om de andere kant te verstaan. Bij mijn vorige foon (samsung A800) moest ik het zelfs zachter zetten omdat het anders zeer deed aan mijn oor.

• MerijnB
@leonardo75 / intruder1400

weet je zeker dat je dat ding goed tegen je oor houdt (speaker zit helemaal boven). Ik moet hem ook zachter zetten, anders blaast ie de oren van m'n hoofd. Anders even kijken of er gras in je oren groeit ? O-)

@Charliee

ivm mapjes games en applicaties: dat lijkt beveiligt te zijn door de tel. Je kan het gewoon niet opvragen :|

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

• 13art

13art

Moderator Mobile
intruder1400 schreef op 19 augustus 2004 @ 09:20:

Ook hier is al een aantal keer over gepraat hier in het forum.
Antwoord: Probeer tijdens een gesprek eens het geluid op minimaal te zetten en daarna weer terug naar maximaal, waarschijnlijk is het geluid nu harder.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 13:28:
[...]

Hey hoe heb jij dat geregeld dat het maar 99 euri heeft gekost ik kan het nergens vinden online?
Mijn contract loopt in december af.
ff off-topic:
ik ben nu in totaal 3 jaar abonnee bij Ben / T-mobile; mijn huidige contract (2 jaar BEN regelmatig dacht ik á 12,50 eur) loopt in oktober af, maar kan je 3 maanden voor het einde verlengen met/zonder toestel. Ik kon hem alleen verlengen als ik naar T-Mobile 75 zou gaan (á 16,50 EUR) en ik heb um verlengd met 1 jaar; dit soort aanbiedingen worden door T-mobile gebaseerd op je belgedrag, dus of ze wel genoeg aan mij verdienen!! Blijkbaar wel dus!!!!

Verwijderd

Ik weet niet wat ik zie!!! Ik maak zojuist een foto en zie tot mijn verbazing bij de optie 'info' bij bestandbeheer dat ie en resolutie heeft van 1280 x 960 (1 miljoen megapixel)!!!!

Zijn er meer mensen met deze hoge resolutie?

Oja ik heb firmware R2A041!!!

Ik hoor het graag!!!

• MerijnB
Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 11:59:
1280 x 960 (1 miljoen megapixel)!!!!
nouw, 1 miljoen megapixel is wel veel hoor.

anyway 1280x960 is volgens mij de extended stand. Is soort van digitale zoom.

• 6killer
6killer schreef op 19 augustus 2004 @ 12:05:
Nou deze had best in het grote k700 topic gekunt, en hij heeft geen megapixel camera. Je kan een foto maken op 1280x960 maar dan interpoleert hij vanaf 640x480.

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op 18 augustus 2004 @ 23:59:
[...]

Voor zover ik begrijp uit alle andere berichten over de nieuwe firmware is het niet mogelijk om het geluid van de camera uit te zetten. Jammer voor jou maar dus geen foto's meer maken onder de rokjes van nietsvermoedende vrouwen ;)
Als je je profiel op vergadering zet is het geluid wel uit van de camera :)

• Tinuske
  • Laatst online: 26-08-2024
Ik maak verbinding met mijn K700 via infrarood met mijn laptop. Dit werkt uitstekend, ik kan alleen de file manager niet gevonden krijgen. het uploaden van plaatjes bijv gaat uitstekend met image editor, maar mp3's uploaden is tot dusver niet gelukt.
Is het alleen mogelijk om met een usb kabel of bluetooth mp3's te uploaden ofzo ?

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 15:23:
[...]

Als je je profiel op vergadering zet is het geluid wel uit van de camera :)
Ja dat is zo met de oudere firmware versie's maar niet met de nieuwe R2L versie. Daar kan je het geluid bij het maken van een foto niet meer mee uit zetten.

Voor mij geen probleem, vandaar dat ik morgen ook de nieuwe firmware erop ga laten zetten :D

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
@mrmilksop84: Kan kloppen hoor, esato gaat steeds down. Ik had/heb er ook last van. Dus ligt niet aan je telefoon :)

[ Voor 6% gewijzigd door Bianca op 19-08-2004 16:32 ]

Verwijderd

heb al een jaar een T610 gehad. Ik heb nu een K700i maar genomen bij een nieuwe abbo. Kan echt niet klagen. Hij is beter dan mijn T610. Jammer genoeg maakt het zo'n herrie bij het maken van foto's.. Ik weet nog dat ik als enige foto's kon maken zonder geluid met mn T610 :+ En nu weet de halve wereld het als ik een foto maak :'( .. Ik kan er wel mee leven dat het een geluid maakt.. maar zo hard is ook nie echt leuk.. :r

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 07:04:
Hmmmz ik ga vanmiddag wel ff kijken :)
Als die echt zo duur is bestel ik hem op internet
Iemand ervaring met www.gsm.tv? de bovenste in het lijstje van de pricewatch? of kan ik hem maar beter op gsm.nl bestellen? en hoelang zou dat duren ongeveer een los toestel opsturen en ontvangen uiteraard ;)
Ik heb hem besteld bij GSM.tv op een donderdagmiddag, heb van tevoren gebeld of ie voorradig was. Volgende dag keurig afgeleverd via TPG Post (onder rembours). Je krijgt er ook nog een track&trace-nummer bij zodat je je pakketje kan volgen (handig om te weten dat de TPG het pakketje in ontvangst heeft genomen en GSM.tv zijn werk keurig gedaan heeft, maar dat de TPG te laat is met uitleveren bij voorbeeld).
Devet schreef op 18 augustus 2004 @ 13:37:
Beste JungleMan,

Zou je de MMS instellingen ff kunnen posten, dan kunnen ik en andere T-Mobile abonnee's hem ook aan de praat krijgen!
De instellingen kreeg ik via de site van S.E. toegestuurd: http://www.sonyericsson.c...one=ps&lm=ps1_1&pid=10139
Je moet echter jezelf ook bij t-zones aanmelden. Anders zal het nooit werken (en daar kwam ik pas achter nadat ik de Klantenservice had gebeld). Dat aanmelden kun je ook doen via de site van t-mobile, maar Klantenservice voor abbonnees (nummer=1200) is toch gratis en de jongedame waar zeer aardig :P

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met de Raf in Amsterdam voor het flashen? Zijn ze daar snel (handig) in? Of duurt het een half uur?
Ik neem ook aan dat alle instellingen ongewijzigd overgenomen worden?
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.