Een vriend van mij heeft ook de K700, met Hi (abbonement). Kan je daar nou mee MMS'en?
Of je leest het topic een beetje door?
Verwijderd
Het probleem mbt MMS bij mij is (KPN HI 20) dat ik wel MMS jes kan versturen maar dat de ontvangende telefoon ze niet binnenkrijgt. Aan de instellingen ligt het dus waarschijnlijk niet, wel aan KPN.
gr bon
gr bon
Ik lees meer over KPN, en als ik op de Hi site kijk zie ik MMS alleen onder het kopje I-mode staan. En een normaal Hi abbonement is iets anders een I-mode abbonement.Rio schreef op 12 augustus 2004 @ 16:31:
Of je leest het topic een beetje door?
En bovendien zijn het 17 pagina's en is ctrl+F niet alles omvattend.

Verwijderd
15 en 16 zijn waarschijnlijk het handigst om eerst even door te lezen...TerryC schreef op 12 augustus 2004 @ 16:53:
[...]
En bovendien zijn het 17 pagina's en is ctrl+F niet alles omvattend.
Verwijderd
Een vriend van mij (heeft KPN) heeft het nu voor elkaar gekregen dat hij wel MMS naar mij (heb Vodafone) kan verzenden (ik ontvang het ook) maar vervolgens kan hij niks van mij ontvangen..Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 16:48:
Het probleem mbt MMS bij mij is (KPN HI 20) dat ik wel MMS jes kan versturen maar dat de ontvangende telefoon ze niet binnenkrijgt. Aan de instellingen ligt het dus waarschijnlijk niet, wel aan KPN.
gr bon
Verwijderd
Hoi6killer schreef op 10 augustus 2004 @ 15:43:
[...]
Croppen kan ook, dan typ je in de venstertjes linksboven 176 px en 220 px dan selecteer je hoe jij je plaatje wil en crop je.
Dan heb je een plaatje van 176x220, dan kan je bijv 18 doen ipv 220 en de statusbar croppen en saven, dan weer terug naar plaatje en 26 ipv 220 doen dan heb je de softkeys. (om de standby/desktop te krijgen doe je 202 ipv 220 en selecteer je van onder af! je knipt zo de statusbar eraf, daarna doe 176 x 176 en dan van bovenaf selecteren en je hebt je desktop).
Het is wat omslachtig maar het gaat best snel zo, en het sluit precies aan.
even een vraag over dat knippen en plakken via photoshop. je begint met een grote afbeelding van bijv. 1024x 768 pix.
dan crop je naar 176 x 220 en 176 x 18 en 176 x 26. dat werkt goed opzich. alleen dan heb ik een probleem, namelijk als ik van die 176 x 220 het bovenstuk en onderstuk erafknip, houdt ik mijn desktop afbeelding over met twee zwarte balken boven en onder. Als ik die ga croppen naar 176 x 176 en uitsnijden blijft er een wazige afbeelding over vind ik, die niet mooi is voor als thema te gebruiken. Is dat gebruikelijk (aangezien het maar 176 x 176 pix zijn). doe ik iets fout verder?
Ik gebruik die walkthrough die staat op nr 12 van dit forum
gr bon
Ik vind het makkelijker om in plaats van steeds te croppen gewoon je gewenste gebiedje te selecteren met de <i>rectangular marqee tool</i> zoals die zo mooi heet.
Selecteer -> ctrl + c -> file -> new
Photoshop maakt dan automatisch een nieuwe afbeelding met de afmetingen van hetgeen je op je clipboard hebt.
Dan ctrl + v
et voila
Ja zo doe ik dat dus ook, en dat werkt echt makkelijk.Rio schreef op 12 augustus 2004 @ 18:47:
[...]
Ik vind het makkelijker om in plaats van steeds te croppen gewoon je gewenste gebiedje te selecteren met de <i>rectangular marqee tool</i> zoals die zo mooi heet.
Selecteer -> ctrl + c -> file -> new
Photoshop maakt dan automatisch een nieuwe afbeelding met de afmetingen van hetgeen je op je clipboard hebt.
Dan ctrl + v
et voila
O ja bijna een nieuw Theme af Featering Pharrel from N*E*R*D and The Neptunes
Fly or Die
quote:
mullah schreef op 29 juli 2004 @ 22:50:
[...]
Dit tooltje heeft dus als je hem download het volgende als inhoud
code:
1
The file type you have requested (jar) is invalid
Iemand een versie die het wel doet?
http://img58.exs.cx/img58...RebuildAndMaintenance.jpg
download met rechter muis knop doel opslaan
download with right mouse button then save target
ok en dan even renamen naar een .rar file
Heb ik gedownload en in mijn telefoon gezet. Hoe kan ik het gebruiken?
[...]
code:
1
Hier is mijn nieuwe Theme: Pharrel From N*E*R*D & The Neptunes!
Voorbeeld:

Download Pharrel made By N-E-R-D@GoT
Voorbeeld:

Download Pharrel made By N-E-R-D@GoT
Fly or Die
wow die is echt cool! ik was al de hele tijd op zoek naar een pharell theme
Thanks!
-edit- Wel jammer dat mijn providernaam net door zijn gezicht staat
[ Voor 29% gewijzigd door Bianca op 12-08-2004 20:06 ]
ik zie .rar, heb je het daarna ook uitgepakt?intruder1400 schreef op 12 augustus 2004 @ 19:12:
quote:
[...]
code:
1
ja dat klopt ja dat is idd wel jammer, maar kon hem niet lager maken om dat dit echt het bovenste deel van het plaatje was, als ik een nieuwe vind komt ie eraan!o0-Bianca-0o schreef op 12 augustus 2004 @ 20:03:
wow die is echt cool! ik was al de hele tijd op zoek naar een pharell themeThanks!
TIP: ik zou hem nu even opnieuw downloaden heb het standby scherm klein beetje aangepast. (groen rondom de tijd en datum i.p.v. dat oranje) vond ik persoonlijk mooier.
of als je zelf een pic hebt van Pharrel Let me know dan zal ik kijken of ik er een Theme van kan maken voor je.
[ Voor 9% gewijzigd door Fjeze op 12-08-2004 20:13 ]
Fly or Die
Verwijderd
Ik heb nmet effe gegoogeld en ik klikt het veerkeerde venster weg met mijn stomme kop anders had ik de link even neergezet . Maargoed wat ik wilde melden is dat vodafone vanaf september het gebruiken van een mp3 als beltoon wel ondersteund er komt dan een softwareupdate uit die je erop kan zetten waarna het gewoon werkt. Dit was het antwoord van vodafone aan imend die ze gemaild heeft. Er is dus (Legale
) hoop ! ik ga deze week mijn k700i halen en gezien ik al 4 jaar vodafone heb zal ik ook deze keer niet afwijken.
Ik had al een plaatje voor mijn pharell thema alleen de tab title en die popup lukte me niet
Echt moeilijk die thema's maken
wil je wel een handje helpen hoor, moet je maar even dat plaatje sturen.o0-Bianca-0o schreef op 12 augustus 2004 @ 21:58:
Ik had al een plaatje voor mijn pharell thema alleen de tab title en die popup lukte me nietEcht moeilijk die thema's maken
Toevallig MSN? is wel makkelijk met sturen
Fly or Die
Welnee is niet moeilijk. Gewoon ff wat kloten en als je het door hebt maak je ze achter elkaar. Vooral alle beschrijvingen die in dit topic te vinden zijn, zijn erg handig. Het is mij uiteindelijk ook gelukt.o0-Bianca-0o schreef op 12 augustus 2004 @ 21:58:
Ik had al een plaatje voor mijn pharell thema alleen de tab title en die popup lukte me nietEcht moeilijk die thema's maken
Hoe kan 'k nou via bluetooth java games op mijn mobiel krijgen?
Heb alles afgezocht, mr kan de map niet vinden van applicaties/games....
Verwijderd
hey,Mix-o-math-oze schreef op 13 augustus 2004 @ 00:37:
Hoe kan 'k nou via bluetooth java games op mijn mobiel krijgen?![]()
Rechtermuisklik op de game, dan send to, dan bluetooth, dan je telefoon.
Jaaaa, dat is het !Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 00:43:
[...]
hey,
Rechtermuisklik op de game, dan send to, dan bluetooth, dan je telefoon.
Thx
Btw, voor Winamp control gebruik'k FMA, is een fluitje van een cent met dat progje..
Iemand MMS met T-Mobile abo al aan de praat gekregen? Ben benieuwd naar de instellingen.
Ik heb overigens al geprobeerd om ze opgestuurd te krijgen via de link in het topic intro gedeelte maar dat werkt helaas niet. De gprs verbinding is overigens wel al werkende.
Ik heb overigens al geprobeerd om ze opgestuurd te krijgen via de link in het topic intro gedeelte maar dat werkt helaas niet. De gprs verbinding is overigens wel al werkende.
[ Voor 51% gewijzigd door Devet op 13-08-2004 11:32 ]
Ik kende geen .rar. Met winrar uitgepakt en naar mijn foon geIRd. Werkt perfect. Bedankt!
een idee voor het volgende topic van de k700; "wat zit er allemaal in de doos"
Check.Ghannes schreef op 13 augustus 2004 @ 11:32:
een idee voor het volgende topic van de k700; "wat zit er allemaal in de doos"
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Yooo Mensuh !
Kheb wat heel raars ontdekt !
ik heb mijn k700 sinds ik gekocht heb op de energie bespaar stand gezet en batterijen gaan altijd veels te snel leeg vaak binnen 24 uur en ik speel er vaak mee maar ik heb hem gezet voor de gein op automatisch ( bij instellingen) wat denk je ? het is nu dag 2 en hij heeft maar de helft gebruikt terwijl ik veel mee speel !
Misschien hebbe ze de spaar en automatisch omgedraait lol !
ik heb mijn k700 sinds ik gekocht heb op de energie bespaar stand gezet en batterijen gaan altijd veels te snel leeg vaak binnen 24 uur en ik speel er vaak mee maar ik heb hem gezet voor de gein op automatisch ( bij instellingen) wat denk je ? het is nu dag 2 en hij heeft maar de helft gebruikt terwijl ik veel mee speel !
Waar kan ik dan leuke gratis games krijgen? Als ik zoek op Google krijg je toch alleen maar betaalde games.Mix-o-math-oze schreef op 13 augustus 2004 @ 00:37:
Hoe kan 'k nou via bluetooth java games op mijn mobiel krijgen?![]()
Verwijderd
Dan zoek je niet goed genoeg.. Zet eens het woordje 'gallery' tussen je zoekopdracht in de Google searchbar 
ps: Ik heb de mijne net 10 minuten geleden binnengekregen!!
Ik heb hem maandag besteld bij Typhone (wel zonder nummerbehoud).. snelle service hoor!
ps: Ik heb de mijne net 10 minuten geleden binnengekregen!!
Ik heb hem maandag besteld bij Typhone (wel zonder nummerbehoud).. snelle service hoor!
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2004 15:25 ]
Hoe lang heb je hem al? Hij gaat na de eerste paar keer opladen al wel langer mee namelijk. Ik laadt hem nu op dus zal strax eens even proberen wat je zegt.MajinChaos schreef op 13 augustus 2004 @ 13:31:
Yooo Mensuh !
Verwijderd
Weet iemand nu al hoe je games in het mapje "games" kunt verzenden via infrarood, bluetooth, mail of whatever?? Wanneer ik een nieuwe game download en die in het mapje games terrecht komt staat er automatisch een slotje voor en kan de game niet meer verzonden worden. Is toch gek.
Dat is toch logisch, als jij een spelletje koopt en op je telefoon zet en het wil verturen is hetzelfde als een computerspel kopen en rippen om te verspreiden. Gratis spellen zouden wel moeten kunnen, tenzij het in de software van de telefoon zit als een ingebakken beveiligingVerwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 16:01:
Weet iemand nu al hoe je games in het mapje "games" kunt verzenden via infrarood, bluetooth, mail of whatever?? Wanneer ik een nieuwe game download en die in het mapje games terrecht komt staat er automatisch een slotje voor en kan de game niet meer verzonden worden. Is toch gek.
ik heb em nu ongeveer 3 weekies , maar batterijen is erg slegt gaat te snel leeg maar sinds ik em op automatisch zet gaat ie egt een stuk langer mee !6killer schreef op 13 augustus 2004 @ 15:21:
[...]
Hoe lang heb je hem al? Hij gaat na de eerste paar keer opladen al wel langer mee namelijk. Ik laadt hem nu op dus zal strax eens even proberen wat je zegt.
Aha ik ook zoiets, ik ga het ook uitproberen, zou wel een scoop zijn haha hij stond al op automatischMajinChaos schreef op 13 augustus 2004 @ 16:32:
[...]
ik heb em nu ongeveer 3 weekies , maar batterijen is erg slegt gaat te snel leeg maar sinds ik em op automatisch zet gaat ie egt een stuk langer mee !

Die is mooi NERD! Ik vind transparante tabs erg mooi, en dat heb je mooi gedaan! complimenten.
Nou ik heb nu eens getimed hoe snel de telefoon oplaadt. En het batterijtje geeft aan dat die vol zit (knippert niet meer), de melding bezig met opladen staat er nog wel. Dus volgens mij loopt er toch iets vast tijdens het opladen en gaat mede daarom de batterij bij mij ( en anderen waarschijnlijk ) niet zo lang mee.
[ Voor 30% gewijzigd door 6killer op 13-08-2004 17:04 ]
thnx 6Killer ik vind idd transparante tabs erb mooi ja, lukte eerst niet zo goed, maar ja zoals al eerder gezegd oefening baart kunst!
en DJWannaB2002, ook nog met nieuwe Themes bezig? laatste van jou zag er erg goed uit!
EDIT: O ja heb ook nog een nieuw Theme van pharrel af, dit maal zonder operaterlogo door zijn hoofd. heb ik voor iemand gemaakt dus w8 even met hem hier posten tot ik hem naar die persoon heb gestuurd.
dus hou het in de gate voor de Fans!
en DJWannaB2002, ook nog met nieuwe Themes bezig? laatste van jou zag er erg goed uit!
EDIT: O ja heb ook nog een nieuw Theme van pharrel af, dit maal zonder operaterlogo door zijn hoofd. heb ik voor iemand gemaakt dus w8 even met hem hier posten tot ik hem naar die persoon heb gestuurd.
dus hou het in de gate voor de Fans!
[ Voor 36% gewijzigd door Fjeze op 13-08-2004 16:56 ]
Fly or Die
Verwijderd
Hallo iedereen 
Ik heb blauwe achtergrond onder de streepjes die ontvangst met het netwerk geven. Ik had ze niet toen ik de gsm in het begin had, maar bij mijn eerste themechange kwam het erop. daarna heb ik een volledige reset gedaan en was het weer ff weg, maar bij nieuwe theme kwam die blauwe vierkant er weer, toen ik daarna weer reset deed ging het zelfs nietmeer weg. Zou iemand me hier mee kunnen helpen, misschien is het al is behandelt maar topic is wel heel lang en ik heb geen tijd om hem helemaal te lezen.
dank bij voorbaat
Ik heb blauwe achtergrond onder de streepjes die ontvangst met het netwerk geven. Ik had ze niet toen ik de gsm in het begin had, maar bij mijn eerste themechange kwam het erop. daarna heb ik een volledige reset gedaan en was het weer ff weg, maar bij nieuwe theme kwam die blauwe vierkant er weer, toen ik daarna weer reset deed ging het zelfs nietmeer weg. Zou iemand me hier mee kunnen helpen, misschien is het al is behandelt maar topic is wel heel lang en ik heb geen tijd om hem helemaal te lezen.
dank bij voorbaat
Dat je GPRS bereik, daar kan je niks aan doen.
-
Dat is normaal dat er staat bezig met opladen. Dat blijft ie altijd zeggen ook al is ie vol, niks aan de hand dus. Maar hoe lang duurde het dan voordat ie vol was???6killer schreef op 13 augustus 2004 @ 16:45:
[...]
Nou ik heb nu eens getimed hoe snel de telefoon oplaadt. En het batterijtje geeft aan dat die vol zit (knippert niet meer), de melding bezig met opladen staat er nog wel. Dus volgens mij loopt er toch iets vast tijdens het opladen en gaat mede daarom de batterij bij mij ( en anderen waarschijnlijk ) niet zo lang mee.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Daar is wel wat aan te doenGinz schreef op 13 augustus 2004 @ 17:58:
Dat je GPRS bereik, daar kan je niks aan doen.
ga naar: verbindingen --> datacommunicatie --> voorkeursservice --> zet die op Alleen gsm.
Weg is dat blauwe vierkantje. En als je telefoon gprs nodig heeft dan schakelt die dat vanzelf weer in. Het schijnt alleen iets langer te duren voordat je bericht krijgt dat je een mmsje binnen hebt, maar ja dat is ook maar iets van 10min.
hmm nee nog niet echt bezig met een nieuwe theme. Heb ff geen idee wat voor theme ik zal maken, maar nu ik dit schrijf komt er iets binnen druppelen.......... 24........ Tja das een hint maar hoe lang en wanneer weet ik nog niet. Zal wel ergens volgende week worden omdat ik er eerder geen tijd voor heb.N-E-R-D schreef op 13 augustus 2004 @ 16:54:
!
Tja, dat is ook niet echt een oplossing he?DjWannaB2002 schreef op 13 augustus 2004 @ 18:01:
[...]
Daar is wel wat aan te doen
ga naar: verbindingen --> datacommunicatie --> voorkeursservice --> zet die op Alleen gsm.
Weg is dat blauwe vierkantjedriehoekje. En als je telefoon gprs nodig heeft dan schakelt die dat vanzelf weer in. Het schijnt alleen iets langer te duren voordat je bericht krijgt dat je een mmsje binnen hebt, maar ja dat is ook maar iets van 10min.
Dan heb je het voordeel dat het blauwe weg is, maar dan je meer nadelen (als je GPRS gebruik). Het minder snel binnenhalen van MMS-jes en dan belt hij alleen in, wat duurder is.
[ Voor 4% gewijzigd door Ginz op 13-08-2004 18:08 ]
-
Ja dat wist ik dat normaal was, ben de oplaadtijd vergeten te zeggenDjWannaB2002 schreef op 13 augustus 2004 @ 17:59:
[...]
Dat is normaal dat er staat bezig met opladen. Dat blijft ie altijd zeggen ook al is ie vol, niks aan de hand dus. Maar hoe lang duurde het dan voordat ie vol was???

Verwijderd
Hallo,
Ff vraagje:
Ik ben van plan om de k700i (vodafone branded) te gaan halen (als opvolger van mij t610). Alleen wil ik weten of je met een software update wel je mp3's als ringtone kunt instellen.......
Ff vraagje:
Ik ben van plan om de k700i (vodafone branded) te gaan halen (als opvolger van mij t610). Alleen wil ik weten of je met een software update wel je mp3's als ringtone kunt instellen.......
Hmm is dat echt zo dat je moet inbellen??? Aangezien je alleen betaald voor het aantal kb dat je ontvangt.Ginz schreef op 13 augustus 2004 @ 18:07:
[...]
Tja, dat is ook niet echt een oplossing he?
Dan heb je het voordeel dat het blauwe weg is, maar dan je meer nadelen (als je GPRS gebruik). Het minder snel binnenhalen van MMS-jes en dan belt hij alleen in, wat duurder is.
Verwijderd
Kan iemand mij vertellen of een Nokia BT carkit CK-7W volledig compatible zou moeten zijn met een K700i ?
ik heb met een collega van mij even zitten kloten met een Nokia Car-kit, maar dat werkt toch niet helemaal lkkr. heb een K700i en een 6230 (twijfel nog heeeel klein beetje welke ik weg doe).Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 23:45:
Kan iemand mij vertellen of een Nokia BT carkit CK-7W volledig compatible zou moeten zijn met een K700i ?
maar het geluid van de beltoon gaat bij hem niet via de car-kit, terwijl dat bij de nokia wel is. en je moet via de telefoon opnemen, want als je op de opneemknop op de car-kit drukt dan werkt dat niet.
Fly or Die
Verwijderd
Whooaa.. dít is echt een leuke foon!
Donderdagmiddag om 4 uur besteld en vrijdagmiddag om 2 uur binnen. Direct van alles meegedaan (spelletjes, instellingen klooien, telefoonboek overzetten via Sim, etc.) en pas na 6en in de oplader moeten stoppten ivm lege accu. Die was voor iets minder dan 1/5e deel vol toen ik hem kreeg.
Verder klasse aan de themers, vooral de 24-theme wacht ik hoopvol af
Het is trouwens zeer vreemd dat T-Mobile wel een brandend-toestel verkoopt, maar de instellingen niet via de website beschikbaar stelt voor de K700i? Daar heb je dan weinig aan als trouwe abonnee die een nieuwe foon koopt...
Donderdagmiddag om 4 uur besteld en vrijdagmiddag om 2 uur binnen. Direct van alles meegedaan (spelletjes, instellingen klooien, telefoonboek overzetten via Sim, etc.) en pas na 6en in de oplader moeten stoppten ivm lege accu. Die was voor iets minder dan 1/5e deel vol toen ik hem kreeg.
Verder klasse aan de themers, vooral de 24-theme wacht ik hoopvol af
Het is trouwens zeer vreemd dat T-Mobile wel een brandend-toestel verkoopt, maar de instellingen niet via de website beschikbaar stelt voor de K700i? Daar heb je dan weinig aan als trouwe abonnee die een nieuwe foon koopt...
Verwijderd
Wat moet jij nou eigenlijk doen de als je je telefoon hebt, batterij instoppen en opladen zonder telefoon aan te leggen, of eerst hetgeen nog op de batterij zit volledig plat laten gaan? Ik weet dat je de volgende eerste keren de batterij volledig leeg moet laten gaan maar hoe moet het de allereerste keer?
Zijn die aanpassingen van T-Mobile zwaar irritant zodat je beter een unbranded model kan kopen?
"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"
Voordat je hem aanzet eerst helemaal opladen. Staat ook in de handleiding.Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 10:27:
Wat moet jij nou eigenlijk doen de als je je telefoon hebt, batterij instoppen en opladen zonder telefoon aan te leggen, of eerst hetgeen nog op de batterij zit volledig plat laten gaan? Ik weet dat je de volgende eerste keren de batterij volledig leeg moet laten gaan maar hoe moet het de allereerste keer?
Verder dat 24 theme wordt het toch niet, helaas. Heb nu wel iets anders in gedachte maar daarvoor moet ik eerst nog even wat rondsnuffelen op internet, maar heb wel een leuk idee-tje dus wie weet binnenkort weer zo'n super thema ;-)
(mijn thema's op esato zijn al 796 en de andere 5168 keer gedownload. Toch wel een reden om btje trots te zijn op mijn eigen thema's
Over dat t-mobile branded gedoe, ik zou het best irritant vinden, kleuren van menu zijn anders (meer roze enz), andere instellingen onder de knoppen, enz. Nee ik zou dan toch voor een unbranded gaan als ik jou was.
Hmm... is de werking van die knoppen niet meer te veranderen? En die kleuren, zit dat niet gewoon in het theme (dat je kunt veranderen)?
Is er ergens een overzicht oid te vinden waar de verschillen staan beschreven? Of misschien wil iemand hier met zo'n T-Mobile versie wat (positieve en negatieve) verschillen opsommen? Want 't scheelt toch wel een boel centjes...
Is er ergens een overzicht oid te vinden waar de verschillen staan beschreven? Of misschien wil iemand hier met zo'n T-Mobile versie wat (positieve en negatieve) verschillen opsommen? Want 't scheelt toch wel een boel centjes...
Tuurlijk een ander thema kan je er wel opzetten, maar met een thema verander je de kleuren van de menu iconen niet. En de instellingen wat er onder welke knop zit kan je volgens mij niet vernaderen. anders moet je gewoon is in de winkel vragen of ze hem even voor je aan kunnen zetten. Kan je zelf kijken wat je er van vind.Priet schreef op 14 augustus 2004 @ 12:16:
Hmm... is de werking van die knoppen niet meer te veranderen? En die kleuren, zit dat niet gewoon in het theme (dat je kunt veranderen)?
Tip: je hebt kans dat je via internet ergens een unbranded versie kan krijgen maar wel met t-mobile. Waarom wil je trouwens percee t-mobile? Waarom niet telfort om maar wat te noemen? Telfort is namelijk qua gebruikskosten goedkoper dan t-mobile. Persoonlijk ben ik ook beter te spreken over telfort dan t-mobile, maar dat is persoonlijk.
Ow even nog een andere opmerking tussendoor. Iedereen heeft het er over dat met de nieuwe firmware update de batterij langer mee gaat. Ik heb nog geen nieuwe firmware update maar zit al wel in de derde dag zonder op te laden, en nu zit ie wel in het rood. Denk dat ie vanavond, na 3,5 dagen, weer aan de oplader moet. Ik sms regelmatig, ook paar keer mee gebeld, wat bluetooth gebruikt. Gewoon dagelijks gebruik dus.
Wel heb ik vanaf het moment dat ik hem heb, de telefoon elke keer helemaal leeg laten lopen voordat ik hem weer oplaadde. Dus cker de moeite waard om dat te doen.
Wel heb ik vanaf het moment dat ik hem heb, de telefoon elke keer helemaal leeg laten lopen voordat ik hem weer oplaadde. Dus cker de moeite waard om dat te doen.
Ik heb nu ook al T-Mobile, en laat 'm dan gewoon verlengen.
Misschien kan iemand wat foto's posten van die T-Mobile 'adware'? Anders ga ik binnenkort gewoon ff langs bij een phoneshop
Misschien kan iemand wat foto's posten van die T-Mobile 'adware'? Anders ga ik binnenkort gewoon ff langs bij een phoneshop
Verwijderd
Is hier iemand misschien bekend met dit probleem?
Heb net 2 dagen een k700 met HI 25 abbo maar wanneer iemand mij probeert te bellen krijgen ze af en toe te horen dat ze naar een "niet bestaand nummer" bellen...
Bij kpn zeggen ze dat alles in orde is en dat het alleen nog aan het toestel kan liggen...
Heb net 2 dagen een k700 met HI 25 abbo maar wanneer iemand mij probeert te bellen krijgen ze af en toe te horen dat ze naar een "niet bestaand nummer" bellen...
Bij kpn zeggen ze dat alles in orde is en dat het alleen nog aan het toestel kan liggen...
Verwijderd
FF een paar vraagjes, heb gisteren mijn k700 met een hi abonnement gekregen.
Waar kan ik (gratis) software voor op de telefoon downloaden, bv een browser die via mijn pc op internet kan etc. En ergens bij kalender enzo staat ook "applicaties", maar daar staat nu nog nix, dus ik vroeg me af wat je daar kan installeren.
Ook vroeg ik me af hoe je via bluetooth met een ander kan chatten, als dat uberhaupt kan.
Waar kan ik (gratis) software voor op de telefoon downloaden, bv een browser die via mijn pc op internet kan etc. En ergens bij kalender enzo staat ook "applicaties", maar daar staat nu nog nix, dus ik vroeg me af wat je daar kan installeren.
Ook vroeg ik me af hoe je via bluetooth met een ander kan chatten, als dat uberhaupt kan.
Verwijderd
Dat ligt volgens mij toch echt aan KPN. KPN heeft de laatste tijd echt heel veel last van overbelasting. Te veel mensen die tegelijkertijd bellen of gebeld worden. Als jou dat gebeurd kan het zijn dat mensen die mededeling krijgen. Probeer je SIM eens een dagje in een ander toestel. Dan weet je zeker waar het aan ligt.Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 12:35:
Is hier iemand misschien bekend met dit probleem?
Heb net 2 dagen een k700 met HI 25 abbo maar wanneer iemand mij probeert te bellen krijgen ze af en toe te horen dat ze naar een "niet bestaand nummer" bellen...![]()
![]()
Verwijderd
Bedankt voor de tip ATB
Lijkt me ook niet dat het aan het toestel zelf ligt, ik ga het nu meteen proberen!
Heb even een paar mensen naar het toetsel laten bellen met andere sim en het werkte perfect, het ligt dus WEL aan kpn.. (Hoef ik mijn foon gelukkig niet op te sturen
) Ik ga ze maar weer eens bellen voor de verandering
Heb even een paar mensen naar het toetsel laten bellen met andere sim en het werkte perfect, het ligt dus WEL aan kpn.. (Hoef ik mijn foon gelukkig niet op te sturen
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2004 13:23 ]
Verwijderd
oja, nog iets, verbuiken die rlxde themes niet heel veel extra stroom? vooral die bewegende rotzooi van se zelf lijkt me niet echt voordelig voor de battery.
ik heb een aantal dagen getest met de ck-7w. 1e keer dacht ik dat deze perfect werkte met de k700i. Maar nu merk ik dat de verbinding tussen beide regelmatig wegvalt. Andere keren vindt het toestel bij het starten van de auto weer een nieuwe device, terwijl deze al gepaired is met het toestel!Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 23:45:
Ook voicedial werkt niet lekker. als ik tijdens het rijden de toets van de carkit indruk komt er op het display van de k700 te staan "zeg na de toon de naam..." Hier blijft het toestel echter op hangen, batterij eruit is de enige mogelijkheid dan.
Voicedialing via het toestel zelf (dus zonder carkit) werkt wel overigens.
Wellicht biedt een firmwareupdate de oplossing (heb nu R2A041)...
Anderen die ervaring hebben met deze of een andere carkit?
[ Voor 5% gewijzigd door bureno op 14-08-2004 13:40 ]
Aangezien ik een abbonement (hi 20) wil gaan halen lijkt dat me ook gelijk een goed moment op een nieuwe telefoon te gaan halen en de k700i is degene die me het meest aanspreekt momenteel, ik lees hier alleen dat MMS niet helemaal goed werkt met de K700i. Raden jullie dit toestel aan of kan ik beter nog even verder kijken?
Verder vraag ik me af of de lens van de fotocamera niet erg snel beschadigd doordat daar (voor zover ik heb gezien) geen bescherming omheen zit. Is dit zo?
Ik las ook ergens dat je mp3's kan luisteren met dit apparaatje maar er zit relatief weinig ruimte in voor mp3's (als ik het goed heb passen er zo'n 20 mp3's op). Is het mogelijk om er van die multimediakaartjes in te stoppen en daar muziek op te zetten? Ik kan hier namelijk niks over vinden.
Zit er verder bij het pakket een kabel/ontvanger voor de pc of moet deze los gekocht worden? Als deze los verkocht wordt, wat is dan een beetje een normale prijs ervoor?
Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen en als er vragen bij zitten die al eerder gesteld zijn bij deze alvast sorry. Ik heb de laatste 4/5 pagina's doorgelezen en daar werden deze vragen niet besproken.
Verder vraag ik me af of de lens van de fotocamera niet erg snel beschadigd doordat daar (voor zover ik heb gezien) geen bescherming omheen zit. Is dit zo?
Ik las ook ergens dat je mp3's kan luisteren met dit apparaatje maar er zit relatief weinig ruimte in voor mp3's (als ik het goed heb passen er zo'n 20 mp3's op). Is het mogelijk om er van die multimediakaartjes in te stoppen en daar muziek op te zetten? Ik kan hier namelijk niks over vinden.
Zit er verder bij het pakket een kabel/ontvanger voor de pc of moet deze los gekocht worden? Als deze los verkocht wordt, wat is dan een beetje een normale prijs ervoor?
Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen en als er vragen bij zitten die al eerder gesteld zijn bij deze alvast sorry. Ik heb de laatste 4/5 pagina's doorgelezen en daar werden deze vragen niet besproken.
1- MMS werkt nog niet met KPN omdat ze de teleoon nog niet ondersteuenen, maar volgens mij moet het als je i-mode erbij neemt wel mogelijk zijn. Dus verstuur je veel mms en heb je mensen die het ook al kunnen ontvangen en jouw sturen dan moet je nog even wachten of een andere telefoon nemen.piemail schreef op 14 augustus 2004 @ 15:27:
Aangezien ik een abbonement (hi 20) wil gaan halen lijkt dat me ook gelijk een goed moment op een nieuwe telefoon te gaan halen en de k700i is degene die me het meest aanspreekt momenteel, ik lees hier alleen dat MMS niet helemaal goed werkt met de K700i. Raden jullie dit toestel aan of kan ik beter nog even verder kijken?
2- Camera heeft geen bescherming maar zit erg diep, dus krassen erop is bijna niet te krijgen met gewoon gebruik, stof/vuil erop wel
3- 41 mb ruimte, ligt aan de grote van je mp3's dus (eigelijk alleen handig voor ringtones enzo) hij heeft geen multimediakaartjes en dat staat zon beetje overal (openingspost).
4- Nee, je kan een bureaulader nemen dss-20 dacht (? of css?), staat bij de accesoire lijst op SE.nl en in dit topic, je kan ook een bluetooth dongle kopen daar kan je alleen geen firmware mee flashen, maar wel synchroniseren en bestanden sturen zie pricewatch
Hallo allemaal
Ik heb verschillende keren hier gelezen dat mms niet lukt met de K700i
In combinatie met een Hi abonnement
Ook ik had er een probleem mee maar uiteindelijk is het me toch gelukt
Ik heb eerst alle data accounts verwijderd.
Daarna het ik via een sms de toestel code T610 naar 667 gestuurd.
Toen kreeg ik een sms terug met instelling en of ik die wilde installeren
toen dat gebeurd was werkte alles perfect ik kan nu mms ontvangen en verzenden
Ook van en naar t-mobile of vodafone is geen probleem.
Ook de e-mail heb ik inmiddels werkend via de gin methode zoals eerder in dit topic vermeld
Ik hoop dat iemand er iets aan heeft
Groet Eric
Ik heb verschillende keren hier gelezen dat mms niet lukt met de K700i
In combinatie met een Hi abonnement
Ook ik had er een probleem mee maar uiteindelijk is het me toch gelukt
Ik heb eerst alle data accounts verwijderd.
Daarna het ik via een sms de toestel code T610 naar 667 gestuurd.
Toen kreeg ik een sms terug met instelling en of ik die wilde installeren
toen dat gebeurd was werkte alles perfect ik kan nu mms ontvangen en verzenden
Ook van en naar t-mobile of vodafone is geen probleem.
Ook de e-mail heb ik inmiddels werkend via de gin methode zoals eerder in dit topic vermeld
Ik hoop dat iemand er iets aan heeft
Groet Eric
IPhone 3GS , IPad 16gb
Verwijderd
Hey
Ik heb ook de K700i met de firmware R2A041 is dit een beetje ok of is er al een betere verkrijgbaar?
M. vr. gr.
Trekkerpiloot
Ik heb ook de K700i met de firmware R2A041 is dit een beetje ok of is er al een betere verkrijgbaar?
M. vr. gr.
Trekkerpiloot
Is het waar dat je via Orange alleen e-mail kan versturen als je dat achterlijke Orange World aanschaft voor €6,- p/mnd? Ik kan nu namelijk geen MMS berichten naar e-mail sturen.
Bovendien kan ik niet wappen met mijn k700 (niet belangrijk maar wel vreemd). Als ik de wap instellingen doorstuur via Orange of SE dan kan ik niet meer MMS-en en als ik de MMS instellingen doorstuur kan ik niet meer wappen. Iemand anders hier ervaringen mee?
Bovendien kan ik niet wappen met mijn k700 (niet belangrijk maar wel vreemd). Als ik de wap instellingen doorstuur via Orange of SE dan kan ik niet meer MMS-en en als ik de MMS instellingen doorstuur kan ik niet meer wappen. Iemand anders hier ervaringen mee?
Heb het idee dat het luidsprekertje (voor tegen je oor te houden) wat te zacht geluid geeft. Ik heb veel moeite met het verstaan van de andere kant (ik geloof niet dat ik doof wordt). Ik heb het geluid op het hardst staan.
Ik geloof dat ik eerder in dit topic hierover iets heb gelezen, maar kan het niet meer terugvinden. Komen jullie dit ook tegen en wat kan ik er aan doen?
Ik geloof dat ik eerder in dit topic hierover iets heb gelezen, maar kan het niet meer terugvinden. Komen jullie dit ook tegen en wat kan ik er aan doen?
Mag ik, jullie K700 gebruikers nog even attenderen op:
Wireless Village, de toekomstige MSN voor je mobiel
Hier staat alles over 'My Friends' wat ook in jullie K700 zit. Hiermee kan je MSN-en met je K700.
Hier staat alles over 'My Friends' wat ook in jullie K700 zit. Hiermee kan je MSN-en met je K700.
[ Voor 5% gewijzigd door Ginz op 14-08-2004 20:44 ]
-
My friends is toch in zo goed als alle versies niet in de software opgenomen? Alleen wat engelse importmodellen hadden deze functie dacht ik (of is het werkbaar te krijgen, ik heb alleen de openingspost gelezen)Ginz schreef op 14 augustus 2004 @ 20:43:
Mag ik, jullie K700 gebruikers nog even attenderen op:
Ik kan in ieder geval met mijn, naar T630 omgebouwde T610 wel.
-
Verwijderd
Dan ligt het dus niet aan mijn carkit, waar ik een beetje voor vreesde. Ik kan wel bellen en opnemen maar dan via de knoppen van de foon. Niet handig dus. Dat wordt dan waarschijnlijk een carlit van SE. Iemand ervaring met een goeie? Ik lees hier en daar over de HCB-30 en over de HCB-300. Iemand een goeie tip?N-E-R-D schreef op 14 augustus 2004 @ 00:32:
[...]
ik heb met een collega van mij even zitten kloten met een Nokia Car-kit, maar dat werkt toch niet helemaal lkkr. heb een K700i en een 6230 (twijfel nog heeeel klein beetje welke ik weg doe).
maar het geluid van de beltoon gaat bij hem niet via de car-kit, terwijl dat bij de nokia wel is. en je moet via de telefoon opnemen, want als je op de opneemknop op de car-kit drukt dan werkt dat niet.
Verwijderd
Helaas, bij mij dus niet. Ik had het ff willen proberen. Er zit nu een knopje 'Play Now'. Een betaaldienst voor realringtones van Sony zelf. Met uiteraard de mensjes die bij Sony onder contract staan, dat hebben ze weer goed geregeld!Ginz schreef op 14 augustus 2004 @ 21:30:
Ik kan in ieder geval met mijn, naar T630 omgebouwde T610 wel.
En als je je firmware niet zelf gaat updaten dan is een Bluetooth-dongle voor de pc een echte aanrader. Lekker back-uppen, onnodige bestanden (niet gebruikte plaatjes/ringtones/etc.) verwijderen, gedownloade gamepjes en ringtones overzetten...
Probeer het eens te vinden in 'berichten':Verwijderd schreef op 15 augustus 2004 @ 00:30:
[...]
Helaas, bij mij dus niet. Ik had het ff willen proberen. Er zit nu een knopje 'Play Now'. Een betaaldienst voor realringtones van Sony zelf. Met uiteraard de mensjes die bij Sony onder contract staan, dat hebben ze weer goed geregeld!
En als je je firmware niet zelf gaat updaten dan is een Bluetooth-dongle voor de pc een echte aanrader. Lekker back-uppen, onnodige bestanden (niet gebruikte plaatjes/ringtones/etc.) verwijderen, gedownloade gamepjes en ringtones overzetten...

En dan de derde.
-
Verwijderd
Hoi daar,
ik wil graag jullie mening weten over dit thema
heb hem vandaag gemaakt
;

Greetz Fabi
ik wil graag jullie mening weten over dit thema
heb hem vandaag gemaakt
Greetz Fabi
de mijnes heeft het ook niet !! misschien is het verstopt ? ik kan het egt nergens vinden Wie hebben er allemaal My friends in hun k700i6killer schreef op 14 augustus 2004 @ 20:57:
[...]
My friends is toch in zo goed als alle versies niet in de software opgenomen? Alleen wat engelse importmodellen hadden deze functie dacht ik (of is het werkbaar te krijgen, ik heb alleen de openingspost gelezen)
ik heb zelfs een unbranded versie .. toch zie ik de mij friends nergens instaan misschien een andere naam ?
My Friends is een functie die niet in de NL Unbranded versie's zit
Wanna play?
Ik heb de Parrot CK3000, en dit werkt ook niet goed.bureno schreef op 14 augustus 2004 @ 13:38:
[...]
ik heb een aantal dagen getest met de ck-7w. 1e keer dacht ik dat deze perfect werkte met de k700i. Maar nu merk ik dat de verbinding tussen beide regelmatig wegvalt. Andere keren vindt het toestel bij het starten van de auto weer een nieuwe device, terwijl deze al gepaired is met het toestel!
Ook voicedial werkt niet lekker. als ik tijdens het rijden de toets van de carkit indruk komt er op het display van de k700 te staan "zeg na de toon de naam..." Hier blijft het toestel echter op hangen, batterij eruit is de enige mogelijkheid dan.
Voicedialing via het toestel zelf (dus zonder carkit) werkt wel overigens.
Wellicht biedt een firmwareupdate de oplossing (heb nu R2A041)...
Anderen die ervaring hebben met deze of een andere carkit?
Pairen gaat prima, maar ik kom niet in het Parrot menu.
Eerst had ik een SE T610, en dit werkte perfect samen met de CK3000.
Neeeeeeeeeejjjjjjjjjjjj tog he !! hoe kunnen wij dan gaan msn-en op onze phone ?F-Tim schreef op 15 augustus 2004 @ 05:08:
My Friends is een functie die niet in de NL Unbranded versie's zit
kan ut ook zonder de my friends dan ?
::edit:: ik heb net van iemand gehoord van howardforums dat door middel van een firmware de my friends optie bij is gekomen . laten we hopen dan maar !
::Edit:: orange world net geactiveerd ! alleen nog 1 vraagje als je geen my friends optie hebt betekend dat dan dat je geen msn - messenger op je mobiel kan gebruiken ?? of zijn er nog andere mogelijkheden ?> ??
gr33tz
Majin
[ Voor 46% gewijzigd door MajinChaos op 15-08-2004 15:24 ]
Verwijderd
Voor de 'carkit mensen' :
Neem een 'oude' HCA 20 carkit (ook voor t68 en t610) en koppel daar de HCH 30 houder en HCH 30 kabel aan en klaar is keessie :-)
Werkt top !
Neem een 'oude' HCA 20 carkit (ook voor t68 en t610) en koppel daar de HCH 30 houder en HCH 30 kabel aan en klaar is keessie :-)
Werkt top !
Verwijderd
Ik ben ook in het bezit van deze telefoon, en hij werkt prima! Heb alleen een vraagje over de software van ericsson die erbij is geleverd. Met de software van mijn bluetooth dongle (sitecom) kan ik mijn adressen, afspraken en taken syncroniseren. De notities neemt hij niet mee. De software van ericsson lijkt mijn telefoon niet te herkennen. Als ik kijk bij de opties van de "phone monitor" geeft hij helemaal geen toestellen aan. De file- en mmsmanagers herkennen dan dus ook niets. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen??
Verwijderd
Weet hier iemand hoe je die .3gp videobestanden kan omzetten naar avi of mpg? Verder is het wel raar dat Nederlands nergens in m'n toestel terug te vinden is, zowel de phone language niet als de tekst invoer taal....
Verwijderd
Ik ga morgen mss een abbo afsluiten bij vodafone, maar wat waren pcies de nadelen als de k700 vodafone branded is.
Ik weet alleen dat je geen mp3 ringtones kan spelen maar verder...?
Ik weet alleen dat je geen mp3 ringtones kan spelen maar verder...?
Zelfde hier, je moet in een van de twee SE telefoonicoontjes and eens gaan klooien met de COM-poort instellingen.. de SE programma's vinden het blijkbaar fijner om te doen alsof ze gewoon via een seriele kabel werken.Verwijderd schreef op 15 augustus 2004 @ 17:43:
Ik ben ook in het bezit van deze telefoon, en hij werkt prima! Heb alleen een vraagje over de software van ericsson die erbij is geleverd. Met de software van mijn bluetooth dongle (sitecom) kan ik mijn adressen, afspraken en taken syncroniseren. De notities neemt hij niet mee. De software van ericsson lijkt mijn telefoon niet te herkennen. Als ik kijk bij de opties van de "phone monitor" geeft hij helemaal geen toestellen aan. De file- en mmsmanagers herkennen dan dus ook niets. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen??
Maar voor zover ik mij herinner doen met de SE synch-station de notities het ook niet.
---
Heb em ook laten stuiteren, very annoying, zitten nu wat krasen op mijn batterijklepje en linksboven naast de camera.
---
Oh, en mijn quickshare stickertje is losgegaan, iemand nog tips voor goeie lijm om zoiets weer vast te plakken? (tis net een kunststof casebadge)
Verwijderd
Ja bij mij is er aan de achterkant dus niks aan de hand.. Op alle vier de hoeken zitten krassen en linksboven het scherm missen er een paar stukken uit de behuizing! Hij viel echt voor m'n neus op de straatstenen..mullah schreef op 15 augustus 2004 @ 23:08:
[...]
Heb em ook laten stuiteren, very annoying, zitten nu wat krasen op mijn batterijklepje en linksboven naast de camera.
domme vraag
Voor het eerst net ff gewapped, maar nu ben ik klaar en het wereldbolletje icoontje blijft bovenin staan. Betekent dit dat ik nog steeds connected ben?? En hoe sluit ik de verbinding dan

Yeshiiiiiiii ik ga zo naar de service center voor de nieuwe firmware !!
ff sony ericson net gebeld ze zeiden dat de k700i geen wireless village had bullshitt zijn genoeg die het hebben !!
mensen die geintresseerd zijn in de nieuwe firmware teleworld had het niet
hier is het adres waar ze het wel hebben Raf telecom rijnstraat 139 Amsterdam tel.020-5411361
ik ga er nu heen ik laat wel wat messages achter als het is gelukt !
Doeiiiii!
ff sony ericson net gebeld ze zeiden dat de k700i geen wireless village had bullshitt zijn genoeg die het hebben !!
hier is het adres waar ze het wel hebben Raf telecom rijnstraat 139 Amsterdam tel.020-5411361
Doeiiiii!
Verwijderd
Weer een thema gemaakt...inspiratie: De Olympische Spelen

Voor de liefhebbers nog een extra background...kan je een beetje varieren:

Downloaden kan hier, wel ff re-name van *.zip naar *.thm:
http://home.planet.nl/~hend2413/Olympics.zip
Laat maar weten of je het iets vindt!

is raf een officieel servicepoint dan ?MajinChaos schreef op 16 augustus 2004 @ 12:44:
Yeshiiiiiiii ik ga zo naar de service center voor de nieuwe firmware !!
Doeiiiii!
(en/of is het daar dus gratis?)
ja als je garantie hebt is het gratis he ! na je garantie denk ut niet !DDX schreef op 16 augustus 2004 @ 13:42:
[...]
is raf een officieel servicepoint dan ?
(en/of is het daar dus gratis?)
gok niet dat er al veel k700i's zijn zonder garantieMajinChaos schreef op 16 augustus 2004 @ 14:08:
[...]
ja als je garantie hebt is het gratis he ! na je garantie denk ut niet !
maar raf en gratis leek mij een lastige combinatie
Verwijderd
mooi manVerwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 13:38:
Weer een thema gemaakt...inspiratie: De Olympische Spelen
[afbeelding]
[afbeelding]
lool DDX Ja idd vond ik ook raar maar kheb zelf gebeld ik ga er nu heen ben er over uurtje terug ! cya then !DDX schreef op 16 augustus 2004 @ 14:13:
[...]
gok niet dat er al veel k700i's zijn zonder garantie
maar raf en gratis leek mij een lastige combinatie
Verwijderd
Hoe staan de instellingen van jouw compoorten dan? En welke BT merk heb je?mullah schreef op 15 augustus 2004 @ 23:08:
[...]
Zelfde hier, je moet in een van de twee SE telefoonicoontjes and eens gaan klooien met de COM-poort instellingen.. de SE programma's vinden het blijkbaar fijner om te doen alsof ze gewoon via een seriele kabel werken.
Maar voor zover ik mij herinner doen met de SE synch-station de notities het ook niet.
Ik kan FMA trouwens ook niet gebruiken. Als ik een verbinding maak met één van de twee com poorten van mijn telefoon, zegt hij dat hij verbinding heeft met com 5. FMA gaat helaas maar t/m com 4. Dat lukt dus ook niet
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2004 16:10 ]
Heb je al een virtuele com poort aangemaakt? neem aan van wel als ik je berichtjes zo lees. Verder zou fma hem dan wel moeten kunnen herkennen. Bij mij gaf fma automatisch com 5 poort aan. Heb je wel de allernieuwste versie?Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 15:21:
[...]
Hoe staan de instellingen van jouw compoorten dan? En welke BT merk heb je?
Ik kan FMA trouwens ook niet gebruiken. Als ik een verbinding maak met één van de twee com poorten van mijn telefoon, zegt hij dat hij verbinding heeft met com 5. FMA gaat helaas maar t/m com 4. Dat lukt dus ook niet
voor de nieuwe thema's hier, ziet er goed uit mensen
Ben weer terug van RAF !! was gratisMajinChaos schreef op 16 augustus 2004 @ 15:03:
[...]
lool DDX Ja idd vond ik ook raar maar kheb zelf gebeld ik ga er nu heen ben er over uurtje terug ! cya then !
maar wireless village is nie bijgekomen
1.Fullscreen de foto's bekijken bij slideshow das wel kewl !
2. camera is wat verbeterd loopt wat soepeler dan eerst !
3. in het menu geen lange gestotter meer tog wel heel kleint beetje ! merk er nix van wel als je goed oplet !
4. nieuwe draaiende aardbol als je met gprs gaat verbinden (LOL)
de rest zoek ik nog ff uit !
[ Voor 29% gewijzigd door MajinChaos op 16-08-2004 17:07 ]
Weet iemand waar je een gratis polyphone ringtone of mp3 ringtone kan vinden die het geluid van zo'n ouderwetse telefoon maakt, dus dat ringggggg ringgggg geluid???
Heb zelf al wel wat gezocht maar kon hem niet zo snel vinden
Heb zelf al wel wat gezocht maar kon hem niet zo snel vinden

Dit topic is gesloten.