Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 3

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.402 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi

ik heb drie vragen

1. Bij het programma Float Mobile Agent geeft het programma onder video's alleen de video' s weer die in de map: 'video's' staan en niet de door mij zelf gemaakte video filmpjes onder de map : ' video clips'. Moet je nu al die filmpjes gaan kopieeren naar de map 'video's' om ze in FMA weer te geven? Hetzelfde geldt voor de map: afbeeldingen: de foto s daar in geeft FMA wel weer, maar de door mij gemaakte fotos in de map: ' foto's geeft FMA niet weer. Oplossing iemand?

2. Ik heb ook de Theme creator gedownload. Is er een of andere walktrough of uitleg hoe je zelf een thema kan maken?

3. Voor wat betreft de gemiste oproepen, eerder op dit forum. De tijd wordt wel aangegeven op het eerste tabblaadje (telefoon icoontje, meteen als je op gesprek toetst) maar idd niet meer als je naar de laatste tab gaat van ' gemiste oproepen'.

Weet iemand trouwens hoe je kan opnemen met ' iedere toets' bij mijn k 700 gaat dat niet, terwijl bij mijn nokia 6510 dit wel kon

gr bon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:08
Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 17:28:
Hoi

ik heb drie vragen

1. Bij het programma Float Mobile Agent geeft het programma onder video's alleen de video' s weer die in de map: 'video's' staan en niet de door mij zelf gemaakte video filmpjes onder de map : ' video clips'. Moet je nu al die filmpjes gaan kopieeren naar de map 'video's' om ze in FMA weer te geven? Hetzelfde geldt voor de map: afbeeldingen: de foto s daar in geeft FMA wel weer, maar de door mij gemaakte fotos in de map: ' foto's geeft FMA niet weer. Oplossing iemand?

2. Ik heb ook de Theme creator gedownload. Is er een of andere walktrough of uitleg hoe je zelf een thema kan maken?

3. Voor wat betreft de gemiste oproepen, eerder op dit forum. De tijd wordt wel aangegeven op het eerste tabblaadje (telefoon icoontje, meteen als je op gesprek toetst) maar idd niet meer als je naar de laatste tab gaat van ' gemiste oproepen'.

Weet iemand trouwens hoe je kan opnemen met ' iedere toets' bij mijn k 700 gaat dat niet, terwijl bij mijn nokia 6510 dit wel kon

gr bon
1: doet die bij mij ook, je kan van je telefoon ook proberen te verzenden naar je pc, dit zpu moeten lukken (ik heb een instelling nog niet goed staan)

2: Kijk een paar posts hierboven daar staat een link naar een pdf file

3: klopt, was al gezegd geloof ik

4: iedere toets opnemen staat in de instellingen kan je zelf kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:43

Rio

Ik heb al een boek

Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 17:28:
Hoi

ik heb drie vragen

gr bon
1. Voor die video's moet je andersom te werk gaan; via je telefoon ipv via FMA. Ga naar het filmpje toe, klik op meer, klik op verzenden, klik via bleutooth. Voila. Had ook last van hetzelfde probleem.

2. Zie mijn eerdere post op deze (of de vorige) pagina.

3. Moet ik je schuldig blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Verder in photoshop heb je een venstertje waarin je kan zien hoeveel pixels je precies selecteerd (in de breedte en lengte) onder het kopje info staat dat (in dat schermpje staat ook nog eens histogram en navigator erbij). Zo kan je dus zien of je precies het juiste aantal pixels hebt geselecteerd.

Succes.

ps mocht het niet lukken maar ik wel wat screenshots om te laten zien wat ik bedoel.
Durf het bijna niet te vragen omdat ik al een jaar of twee Photoshop heb, maar hoe doe je dit. Ik heb me een ons lopen zoeken! Ik denk dat ik weet welk venster je bedoeld, maar daar staan bij mij geen pixels in, maar (denk ik) centimeters!

edit: lama, is een instelling onder edit -> preferences -> units & rulers

[ Voor 6% gewijzigd door Rio op 10-08-2004 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53

13art

Moderator Mobile
6killer schreef op 10 augustus 2004 @ 16:57:
[...]

hmmz ik kon geen vaste selectie instellen bij marque tool, maar het kan zijn dat dat er wel in zit, ik heb het nog niet gevonden.

Kan jij ze daarmee ook in 1 keer allemaal met de juiste afmeting selecteren en saven?
Heb je ook niet nodig. Kijk hier maar eens naar:
Afbeeldingslocatie: http://img65.exs.cx/img65/1569/photoshop-selectie.jpg

Dan zie je dat ik onderin de softkeys balk heb geselecteerd en in dat scherm erboven kan je rechtsonder zien hoeveel pixels je geselecteerd hebt. zo kan je dus precies het juiste aantal pixels nemen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Laatst online: 10:04

Fjeze

AllesPerfect!

DjWannaB2002 schreef op 10 augustus 2004 @ 15:32:
[...]

Kijk eens naar dit schema, dan moet je er wel uit kunnen komen denk ik:
[afbeelding]

Verder in photoshop heb je een venstertje waarin je kan zien hoeveel pixels je precies selecteerd (in de breedte en lengte) onder het kopje info staat dat (in dat schermpje staat ook nog eens histogram en navigator erbij). Zo kan je dus zien of je precies het juiste aantal pixels hebt geselecteerd.

Succes.

ps mocht het niet lukken maar ik wel wat screenshots om te laten zien wat ik bedoel.
Hey DjWannaB2002,
alvast heel erg bedankt voor je hulp tot nu toe. ben al bezig met een Theme.
nu heb ik alleen nog een vraagje: hoe maar je die highlights? die zin bij bijvoorbeeld dat Theme van Caprice erg mooi gedaan. met in het midden transparanter dan aan de buitenkant en met die groene rand erin.
kan je me vertellen hoe je dat gemaakt hebt? _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik weet niet of deze link al ergens eerder in dit forum staat maar hier staan allemaal foto's en filmpjes gemaakt met de K700 :*) Je moet jezelf alleen eerst ffies registreren en inloggen..

http://www.esato.com/archive/t.php/t-61289

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
DjWannaB2002 schreef op 10 augustus 2004 @ 17:52:
[...]

Heb je ook niet nodig. Kijk hier maar eens naar:
[afbeelding]

Dan zie je dat ik onderin de softkeys balk heb geselecteerd en in dat scherm erboven kan je rechtsonder zien hoeveel pixels je geselecteerd hebt. zo kan je dus precies het juiste aantal pixels nemen.
Maar dan blijf je toch steeds kijken en verschuiven, ik heb ze nu met de crop tool allemaal Tool Presets gemaakt, en die klik ik aan, selecteer wat ik wil, croppen en saven. Enige voordeel van jouw manier is dat de foto in zn geheel blijft staan waarschijnlijk, ik moet steeds ff een stap terug om de cropping weer ongedaan te maken.

Maar photoshop is behoorlijk uitgebreid, dus als er nou eens iemand met veel ervaring ons even uitlegd hoe we op een simpele manier de juiste selecties kunnen maken en opslaat, dan kunnen we Preset (of hoe dat heet) opslaan en uploaden dan heeft iedereen er wat aan (of is dat verboden? zijn wel je eigen instellingen toch?)

edit:

Nou dat blijkt hartstikke makkelijk 8)7 Ik heb hier de presets, download die en importeer ze in de Marquee Tool (selecteer marquee tool, druk driehoekje, vervolgens weer een driehoekje en dan Load Tool Presets)

Dan staan ze stap voor stap zoals je met de SE Theme Creator ze moet importeren en dan kan er weinig misgaan :)

Download Presets

En met dit plaatje erbij kan je zien waar wat zit, en hoe je af en toe moet rekenen om het passend te krijgen (popup bijvoorbeeld) (thnx djwannabe)

En de tutorial nog maar een keer voor mer uitleg en voorbeelden (thnx rio)

Hier staan de meeste plaatjes die je als transparant kan gebruiken (kan je zo importeren in theme creator)

Hiermee moeten beginners een aardig eindje kunnen komen ;) Save je plaatjes als png, ze blijven mooi en de k700 laat ze zonder problemen zien.

Mijn voorbeelden: 1 , 2 , 3 , 4
Download: 1 , 2 , 3 , 4 ,

(Neem aan dat presets wel aangeboden mogen worden)

[ Voor 45% gewijzigd door 6killer op 10-08-2004 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
N-E-R-D schreef op 10 augustus 2004 @ 17:58:
[...]

Hey DjWannaB2002,
alvast heel erg bedankt voor je hulp tot nu toe. ben al bezig met een Theme.
nu heb ik alleen nog een vraagje: hoe maar je die highlights? die zin bij bijvoorbeeld dat Theme van Caprice erg mooi gedaan. met in het midden transparanter dan aan de buitenkant en met die groene rand erin.
kan je me vertellen hoe je dat gemaakt hebt? _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Pfffff dat is behoorlijk veel werk om dat uit te leggen. Het is gewoon een vlak maken en dan met de effecten kloten, daarna het middenstuk eruit knippen, en daar weer een ander (mbv een nieuwe layer) half transparant stuk overheen plakken. En daarna het bestand opslaan als een *.png bestand. Doe dit wel (trouwens ook met alle andere bestandjes) als save for web, dit scheelt enorm ipv 300kb is je theme bijvoorbeeld maar 80kb.

Verder moet je hier maar eens kijken:
http://www.good-tutorials.com/

Erg handige ne leuke site voor als je met photoshop gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze

Fjeze

AllesPerfect!

DjWannaB2002 schreef op 10 augustus 2004 @ 19:14:
[...]

Pfffff dat is behoorlijk veel werk om dat uit te leggen. Het is gewoon een vlak maken en dan met de effecten kloten, daarna het middenstuk eruit knippen, en daar weer een ander (mbv een nieuwe layer) half transparant stuk overheen plakken. En daarna het bestand opslaan als een *.png bestand. Doe dit wel (trouwens ook met alle andere bestandjes) als save for web, dit scheelt enorm ipv 300kb is je theme bijvoorbeeld maar 80kb.

Verder moet je hier maar eens kijken:
http://www.good-tutorials.com/

Erg handige ne leuke site voor als je met photoshop gaat werken.
heel erg bedankt voor al je uitleg zover, ik heb nu zelf ook een Theme in elkaar gezet, ik ga hem hier wel ff posten. ff kijken of me webspace al geactiveerd is.
zou je me kunnen zeggen wat je ervan vind?
en de rest ook natuurlijk!

Zal vast een hint geven, het heeft veel te maken met mijn Nicname hier. zie ook de tekst onder me nic, en me signature!

dus voor de fans >:) >:)

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanx

Zeg mbv welk programma zetten jullie mp 3 op je k700. Ik heb al paar keer geprobeerd. maar krijg foutmelding: kopieeren mislukt: ongeldige FTP aanvraag.

Wat doe ik fout 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze

Fjeze

AllesPerfect!

ok als het goed is is het gelukt.

hier is mijn eerste Theme, van zoals gezegd N*E*R*D.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fvlokven/N-E-R-D%20theme%20donker.jpg

en hier kan je hem downloaden:

N*E*R*D Theme K700i Made By N-E-R-D@GoT

ik hoop dat het allemaal werkt, is de eerste keer dat ik dit zo doe. :X

Edit: ok het is dus gelukt zo te zien, laat maar weten wat jullie van me Theme vinden

[ Voor 35% gewijzigd door Fjeze op 12-08-2004 14:32 ]

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
N-E-R-D schreef op 10 augustus 2004 @ 20:33:

[afbeelding]

[url= knip [/url]

Edit: ok het is dus gelukt zo te zien, laat m

aar weten wat jullie van me Theme vinden
ik zie een kruisje en krijg een inlog scherm :)

Ja nu doettie t

[ Voor 12% gewijzigd door 6killer op 10-08-2004 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze

Fjeze

AllesPerfect!

6killer schreef op 10 augustus 2004 @ 20:36:
[...]

ik zie een kruisje en krijg een inlog scherm :)
als het goed is doet ie het nu wel, laat even weten als hij wel of niet doet a.u.b. alvast bedankt!

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 22:46

Just_I

What did you just say?

Doet het hoor 8)7

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ey N-E-R-D,

Heb je netjes in elkaar gezet dat thema. Ik heb zelf niet echt op of aanmerkingen. Het enige wat ik persoonlijk zou veranderen zijn de highlights. Deze lijken net als de achtergrond wat vaag. Als je snapt wat ik bedoel. Net alsof er over de highlights ook een witte waas zit. Persoonlijk zou ik die witte waas daar vanaf halen. Maar goed zoals ik zei, dat is puur persoonlijk. Verder is alles duidelijk leesbaar.

Ga zo door. Ben benieuwd wat je volgende thema's worden.

Zelf ga ik morgen weer aan de slag denk ik. kijken of ik nog wat leuks kan bedenken.

Ff nog een berichtje waar ik zelf wel trots op ben >:) Mijn Amanda Marcum thema heb ik op Esato gezet en daar is ie alweer 4390 keer gedownload 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door 13art op 10-08-2004 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen, zouden jullie een newbie op gebied van GSM applicaties en software |:( kunnen helpen met 2 vragen

1. mbv welk programma zetten jullie mp 3 op je k700. Ik heb al paar keer geprobeerd. maar krijg foutmelding: kopieeren mislukt: ongeldige FTP aanvraag.

Wat doe ik fout. Ik gebruik de file manager van SE (die cd rom) die bij aankoop zit. Hoe kan je daarmee mp 3 uploaden.

2. Die mooie thema's van jullie. :*) . als ik zip bestand uitpak en het 'thm bestand' krijg, ga ik naar kopieren naar (rechter mk) en dan selecteer ik mijn toestel. Echter dan krijg ik de fout: ' fout bij kopieren bestand'. Hoe zetten jullie je themas in je k 700.

3. Lijkt het of het groene deel van de batterij indicater sneller op gaat dan het rode. Bij mij gaat vooral het laatste stukje rood erg lang mee. terwijl het eerste stukje groen relatief snel op is. :?

thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 22:21:
Beste mensen, zouden jullie een newbie op gebied van GSM applicaties en software |:( kunnen helpen met 2 vragen

1. mbv welk programma zetten jullie mp 3 op je k700. Ik heb al paar keer geprobeerd. maar krijg foutmelding: kopieeren mislukt: ongeldige FTP aanvraag.

Wat doe ik fout. Ik gebruik de file manager van SE (die cd rom) die bij aankoop zit. Hoe kan je daarmee mp 3 uploaden.

2. Die mooie thema's van jullie. :*) . als ik zip bestand uitpak en het 'thm bestand' krijg, ga ik naar kopieren naar (rechter mk) en dan selecteer ik mijn toestel. Echter dan krijg ik de fout: ' fout bij kopieren bestand'. Hoe zetten jullie je themas in je k 700.

3. Lijkt het of het groene deel van de batterij indicater sneller op gaat dan het rode. Bij mij gaat vooral het laatste stukje rood erg lang mee. terwijl het eerste stukje groen relatief snel op is. :?

thanx
1) Ik gebruik geen programma, gewoon zoals jij met je rechtermuisknop en dan op bluetooth en dan de k700i selecteren. Je kan het anders nog met FMA proberen. En natuurlijk wel eerst bluetooth aanzetten op je telefoon (als je bluetooth gebruikt ten minste; 'meer' knop indrukken en dan blueooth kiezen) dan zou het moeten werken,

2) Het zetten van de thema's in de telefoon gaat het zelfde als mp3. De telefoon herkend het bestandje vanzelf en plaatst hem dan in de goede map, natuurlijk kan je ook deze keer FMA gebruiken.

3) Dit klopt, dit is ook een kleine bug die in veel SE toestellen zit. Het schijnt dat dit met de nieuwe firmware verholpen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Hier is alvast een preview van het thema waar ik nu mee aan de slag ben gegaan, als het goed is komt ie morgen in de loop van de dag wel af.

Afbeeldingslocatie: http://img43.exs.cx/img43/8840/prepreview.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mix-o-math-oze
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mix-o-math-oze

Look, but don't stare

Hoe zit het nog met de prijzen van de K700 in België.
Heb naar een paar winkels gebeld en daar kwam ik tussen de 469 en 489 euro uit... Zijn er nog ergens goedkopere winkels? Van wanneer beginnen de prijzen te dalen?

Wordt de foon nog verwacht die juist dezelfde specificaties heeft als de K700 maar met nog MS-Duo uitbreiding erbij...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze

Fjeze

AllesPerfect!

DjWannaB2002 schreef op 10 augustus 2004 @ 23:34:
Hier is alvast een preview van het thema waar ik nu mee aan de slag ben gegaan, als het goed is komt ie morgen in de loop van de dag wel af.

[afbeelding]
ziet er ook weer erg netjes uit dat theme, tenminste wat ik er nu van zie. voor de verandering een keer geen blote dame ;) .

ik ga morgen denk ik ook maar weer eens wat proberen, wil zoiezo nog wat N*E*R*D Themes maken. geen idee of er op GoT ook fans zitten, maar hier (zoals jullie vast wel gemerkt hebben) wel een dus ;) _/-\o_

ga nu nog maar ff biertje pakken in de stad, en ben er morgen weer!

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:58
Weet iemand of je contacten en zo blijven behouden als je de firmware laat updaten...en is er al nieuwe firmware? Ik lees wel in enkele posts dat het batterij-indicator bugje verholpen is ermee.
Verder no probs met me foon gehad! Erg goeie keuze om voor de k700i te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil dr iemand even naar mijn post, Samsung c100 datakabel, kijken? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-02 22:34

Pan

Ik ben net aan het prutsen geweest met het omzetten van een aflevering van Naruto naar het 3gp formaat, dat warempel zelfs werkt! (heb het trouwens met Nokia multimedia converter gedaan, daar SE geen software ervoor heeft ??? )

Maar klopt het dat je niet kan doorspoelen met behulp van de mediaplayer in de K700?

GigaByte X48-Ds5, Q6600 @3250mhz, Ati 3870, 4x1024mb DDR2, 2x Samsung F1 1 tb hd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze

Fjeze

AllesPerfect!

Theme nog beetje aangepast, bedankt nog voor de tip DJWannaB2002. is inderdaad mooier met donkerdere Highlights.
dus hier is ie opnieuw:

Voorbeeld:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fvlokven/N-E-R-D%20theme%20donker.jpg

en hier is hij te downloaden:

N*E*R*D Theme verbeterd K700i Made By N-E-R-D@GoT

ga nu slapen, morgen nog maar eens wat proberen.
Want zoals ze zeggen oefening baart Kunst, en een K700i met kunst als achtergrond is altijd mooi meegenomen >:) >:) >:)

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:49
DjWannaB2002 schreef op 10 augustus 2004 @ 15:33:
[...]

hmm vreemd want die van mij is wel degelijk unbranded (gelukkig maar). Zullen ze wel het een en ander aangepast hebben bij orange maar toch dezelfde naam gehouden hebben.
Wilde beweren dat je een unbranded toestel van Orange hebt. Dus dat er geen Orange sticker op zat ipv een quickshare. Dat je naast je knop voor internet/wap niet Orange World hebt staan en dat je in het menu geen oranje gekleurde iconen hebt (zoals een oranje envelop ipv geel ,etc, etc...). Bovendien staan er iconen in zoals Orange World & Orange Downloads ipv andere iconen die daar horen. Daar komt nog is bij dat de iconen op een andere plaats staan dan een un-branded toestel.

Ik heb in de standby stand ook 3 "snelkoppelingen" staan. Orange World, Berichten & Telefoonboek. Weet niet of dit bij de unbranded ook het geval is maar deze vind ik wel gemakkelijk. Alleen wil ik die Orange World wel in iets anders veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu te wachten op mijn k700i van T-mobile :Z . Ben erg benieuwd! Ik heb um trouwens voor 99 euri gekocht door mijn contract (t-mob relaxed 75) te verlengen met één jaar! Das toch best goedkoop dacht ik!

P.S. Zijn er andere gebruikers van de k700i met een t-mobile Sim-Lock?? Zo ja, wat zijn jullie ervaring met de functionaliteit v/h toestel (zijn er bijv. nog functies uitgeschakeld t.o.v. het orginele toestel?)

Alvast bedankt! Gr. Schnitzel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag dit op K-700.com en esato.com:

<quote>
R2L Firmware for the k700.

Check it out:
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=65571

---------------------------------
Quoted from esato:

"I've got the update. It fixes 95% of all bugs!!!
When i got it back from the servicce point, i thought it was a new phone!!!!
*No more reboot on sync!
*Fullscreen images on slide show mode, even if they are rotated or not!
*Now it's possible to delete one contact from a group without deleting the whole group
*At missed calls list, it's now shown the time of the last missed call
*After java games, no problem playing sounds and videos
*Smoother video playback
*When in phonebook, it's now possible to change keyboard language by simply press the # key.
*Faster image browsing
*Enhanced battery life
*Battery indicator shows the real status of battery (not less)
*Light is fading out, when in any menu for some seconds"
</quote>

Weet iemand of de SESPs in Nederland al deze firmware hebben of heeft iemand al deze release en kan hij bevestigen dat de battery life langer is dan voor de upgrade?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2004 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intruder1400
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik las ergens dat er op de k700i een rood ledje onder de aan en uit knop zit dat knippert als er een sms is of als er een gemiste oproep is. Ik kan dit bij mij niet ontdekken.

Wanneer knippert dit lampje precies?
Bij welke instellingen zien jullie dit lampje knipperen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
austin_77 schreef op 11 augustus 2004 @ 00:36:
Weet iemand of je contacten en zo blijven behouden als je de firmware laat updaten...en is er al nieuwe firmware? Ik lees wel in enkele posts dat het batterij-indicator bugje verholpen is ermee.
Verder no probs met me foon gehad! Erg goeie keuze om voor de k700i te gaan!
Contacten blijven gewoon in je lijst na een update. en voor de verbeteringen na de update zie een paar berichten boven dit bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Hooli-gan schreef op 11 augustus 2004 @ 08:53:
[...]

Wilde beweren dat je een unbranded toestel van Orange hebt. Dus dat er geen Orange sticker op zat ipv een quickshare. Dat je naast je knop voor internet/wap niet Orange World hebt staan en dat je in het menu geen oranje gekleurde iconen hebt (zoals een oranje envelop ipv geel ,etc, etc...). Bovendien staan er iconen in zoals Orange World & Orange Downloads ipv andere iconen die daar horen. Daar komt nog is bij dat de iconen op een andere plaats staan dan een un-branded toestel.

Ik heb in de standby stand ook 3 "snelkoppelingen" staan. Orange World, Berichten & Telefoonboek. Weet niet of dit bij de unbranded ook het geval is maar deze vind ik wel gemakkelijk. Alleen wil ik die Orange World wel in iets anders veranderen.
Tja zo kan je het ook bekijken maar dat is een beetje omslachtig. Die R2A041 is officiele sony ericsson firmware. moet je maar even op het forum van mobile 9 kijken, dan zie je dat daar ook mensen zijn met een unbranded telefoon met deze firmware versie. Maar verder boeit het ook niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:11
intruder1400 schreef op 11 augustus 2004 @ 10:39:
Ik las ergens dat er op de k700i een rood ledje onder de aan en uit knop zit dat knippert als er een sms is of als er een gemiste oproep is. Ik kan dit bij mij niet ontdekken.

Volgens mij knippert dat alleen als je batterij (bijna) leeg is. Bij mij wel tenminste. 't Is ook niet echt een goed zichtbaar ledje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze

Fjeze

AllesPerfect!

Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 10:10:
Ik zag dit op K-700.com en esato.com:

<quote>
R2L Firmware for the k700.

Check it out:
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=65571

---------------------------------
Quoted from esato:

"I've got the update. It fixes 95% of all bugs!!!
When i got it back from the servicce point, i thought it was a new phone!!!!
*No more reboot on sync!
*Fullscreen images on slide show mode, even if they are rotated or not!
*Now it's possible to delete one contact from a group without deleting the whole group
*At missed calls list, it's now shown the time of the last missed call
*After java games, no problem playing sounds and videos
*Smoother video playback
*When in phonebook, it's now possible to change keyboard language by simply press the # key.
*Faster image browsing
*Enhanced battery life
*Battery indicator shows the real status of battery (not less)
*Light is fading out, when in any menu for some seconds"
</quote>

Weet iemand of de SESPs in Nederland al deze firmware hebben of heeft iemand al deze release en kan hij bevestigen dat de battery life langer is dan voor de upgrade?
dat is dus toch de nieuwe firmware, die ik in mijn toestel heb dan :9~ :9~ . ik heb firmwareversie R2L001.
maar over de duur van de batterij kan ik nog niet zo veel zeggen, aangezien ik het toestel pas voor de 2e ker opgeladen heb en de batterij dus nog optimaal aan het worden is.
wel lijkt het of je in deze firmware met geen mogelijkheid het geluid van de camera uit kan zetten :( :( , wat ik wel erg vervelend vind, aangezien het nogal een lawaai is wat het toestel dan maakt.

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi

Ik heb een probleem met mijn bluetooth verbindingen. Op zich kan ik alles uploaden en downloaden van mijn telefoon. Alleen na een poosje kan ik niets meer doen met bluetooth. Ik kan niets verzenden of ontvangen via Bluetooth omdat ie dan de fout geeft: ' bluetooth is momenteel bezet', ook het bluetooth tekentje bovenin laat dit zien adv twee kleine blauwe driehoekjes links en rechts van het teken: < bt > (zo dus ;) ) Ik krijg met geen mogelijkheid hier verandering in. Alleen als ik mijn pC opnieuw opstart wel dan gaat ie weer naar gewoon bluetooth.

Heeft iemand dit probleem wel eens gehad?

gr bon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi nog ff een vraagje.

- met welk programma bewerken jullie je MP 3 voordat je m naar je K700 stuurt. Dat SE sound editor vind ik niet zo goed. wat gebruiken jullie om je MP3 te knippen?

gr bon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 12:26:
Hoi nog ff een vraagje.

- met welk programma bewerken jullie je MP 3 voordat je m naar je K700 stuurt. Dat SE sound editor vind ik niet zo goed. wat gebruiken jullie om je MP3 te knippen?

gr bon
Zijn verschillende programma's voor, je had makkelijk ff google kunnen gebruiken om dit te vinden. Dus ga eerst even de volgende keer zelf op zoek, maar ik zal over mijn hart strijken ;) Zelf gebruik ik adobe audition. En met bijv audiograbber (ook meteen programma om cd's te rippen), kan je de mp3's makkelijk omzetten naar een lagere bitrate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 11:57:
Hoi

Ik heb een probleem met mijn bluetooth verbindingen. Op zich kan ik alles uploaden en downloaden van mijn telefoon. Alleen na een poosje kan ik niets meer doen met bluetooth. Ik kan niets verzenden of ontvangen via Bluetooth omdat ie dan de fout geeft: ' bluetooth is momenteel bezet', ook het bluetooth tekentje bovenin laat dit zien adv twee kleine blauwe driehoekjes links en rechts van het teken: < bt > (zo dus ;) ) Ik krijg met geen mogelijkheid hier verandering in. Alleen als ik mijn pC opnieuw opstart wel dan gaat ie weer naar gewoon bluetooth.

Heeft iemand dit probleem wel eens gehad?

gr bon
Tja k700 is bekend met bluetooth problemen. Deze had ik zelf nog niet eerder gehoord. Maar hoeft natuurlijk niet percee aan de telefoon te liggen kan ook aan de comp liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Zo 3 berichten op een rij.

Hier is mijn nieuwe thema, ben er zelf nog niet helemaal tevreden over dus wie weet veranderd er in de loop der tijd nog wat aan.
Afbeeldingslocatie: http://img27.exs.cx/img27/5058/preview1.jpg

Download (rechtmuisknop, opslaan als, hernoemen naar *.zip en uitpakken):
http://img27.exs.cx/img27/3756/Manga.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 09:27:
Ik zit nu te wachten op mijn k700i van T-mobile :Z . Ben erg benieuwd! Ik heb um trouwens voor 99 euri gekocht door mijn contract (t-mob relaxed 75) te verlengen met één jaar! Das toch best goedkoop dacht ik!

P.S. Zijn er andere gebruikers van de k700i met een t-mobile Sim-Lock?? Zo ja, wat zijn jullie ervaring met de functionaliteit v/h toestel (zijn er bijv. nog functies uitgeschakeld t.o.v. het orginele toestel?)

Alvast bedankt! Gr. Schnitzel :)
Hey hoe heb jij dat geregeld dat het maar 99 euri heeft gekost ik kan het nergens vinden online?
Mijn contract loopt in december af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik moet nog even wachten op mijn telefoon, hij was teruggestuurd vanwege vele bugs, vastlopers. Ben zeer ontevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb nu al 2 maal opnieuw Themes Creator 1.40 geinstalleerd (win 2000).

Maar elke keer als ik een plaatje (176x176, png of jpg) wil importeren, geeft ie de melding:

" An error has occured while processing the file ***.jpg: The data is invalid."

Ook als ik een thema van iemand anders open, geeft ie geen plaatjes weer, alleen de kleur-instellingen etc. Hij staat gewoon op k700i, dus dat kan het niet zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devet
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-11-2020
intruder1400 schreef op 11 augustus 2004 @ 10:39:

Bij mij ook geen brandend ledje te zien, ben benieuwd of iemand hierover nog iets meer weet! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 13:28:
[...]

Hey hoe heb jij dat geregeld dat het maar 99 euri heeft gekost ik kan het nergens vinden online?
Mijn contract loopt in december af.
Ik heb contact opgenomen met klantenservice betreffende eventuele contractverlenging. Ze zouden mij een aanbieding toesturen. Tussen de aanbiedingen stond de k700i (gratis) in combinatie met een relax 150 abonnement (24 maanden). Misschien een idee voor je.

Iemand overigens ervaring met het toegestuurd krijgen van een phone door T-mobile? Hoe gaat dit in zijn werk en duurt het lang voordat je hem ontvangt?

[ Voor 4% gewijzigd door jagermeister op 11-08-2004 13:37 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op 11 augustus 2004 @ 12:44:
[...]

Zijn verschillende programma's voor, je had makkelijk ff google kunnen gebruiken om dit te vinden. Dus ga eerst even de volgende keer zelf op zoek, maar ik zal over mijn hart strijken ;) Zelf gebruik ik adobe audition. En met bijv audiograbber (ook meteen programma om cd's te rippen), kan je de mp3's makkelijk omzetten naar een lagere bitrate.
Thanx. Ja weet ik op google (2cows) kan je veel vinden maar dan zit er allemaal van die spyware bij en aangezien ik net die #@# mysearch balk na veel keer proberen 8)7 weg heb gekregen...

maar adobe is goede tip bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op 11 augustus 2004 @ 13:35:
[...]

Ik heb contact opgenomen met klantenservice betreffende eventuele contractverlenging. Ze zouden mij een aanbieding toesturen. Tussen de aanbiedingen stond de k700i (gratis) in combinatie met een relax 150 abonnement (24 maanden). Misschien een idee voor je.

Iemand overigens ervaring met het toegestuurd krijgen van een phone door T-mobile? Hoe gaat dit in zijn werk en duurt het lang voordat je hem ontvangt?
duurt officieel 10 werkdagen nadat zij hem hebben ontvangen, vorig jaar kreeg ik het toestel binnen 5 werkdagen na verwerking van het formulier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 13:32:
Kheb nu al 2 maal opnieuw Themes Creator 1.40 geinstalleerd (win 2000).

Maar elke keer als ik een plaatje (176x176, png of jpg) wil importeren, geeft ie de melding:

" An error has occured while processing the file ***.jpg: The data is invalid."

Ook als ik een thema van iemand anders open, geeft ie geen plaatjes weer, alleen de kleur-instellingen etc. Hij staat gewoon op k700i, dus dat kan het niet zijn.....
Hmm vreemd, ik denk dat het met windows 2000 dan niet goed werkt, wel vreemd, maar het is niet anders. Je kan ook LasykmyThemeCreator proberen. Ik vind die zelf wat onhandiger dan de theme creator van SE maar dan heb je in ieder geval iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan de juiste Telfort MMS instellingen posten voor de K700. Ik krijg het niet voor elkaar. :?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Kunnen er niet is wat mooie linux themes gemaakt worden? Ik kan ze nog niet vinden op inet (heb al gegoogled, etc). Ik ben niet zo handig met het maken van dit soort dingen. Geen geduld voor.

Wordt erg gewaardeerd als iemand een een paar mooie linux themes maakt (redhat ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 14:37:
Wie kan de juiste Telfort MMS instellingen posten voor de K700. Ik krijg het niet voor elkaar. :?

Alvast bedankt.
He Polko, Dit issue is een aantal posts terug aan bod gekomen (datum van 10 augustus).

Daar stond o.a. deze message tussen:
<knip>
Ok, ik ben er uit wat het mms betreft. Het antwoord is vrij simpel. Iedereen met een Telfort Abonnenment moet nog een week geduld hebben volgens de helpdesk want mms wordt door telfrot voor dit type toestel nog niet ondersteund. Hier gaat volgende week verandering in komen. Dus iedereen met een telfort abonnement, nog eventjes geduld, vanaf volgende week zouden we moeten kunnen mms-en.
<knip>

Dus het lijkt erop dat we nog even geduld moeten hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 14:01:
[...]

duurt officieel 10 werkdagen nadat zij hem hebben ontvangen, vorig jaar kreeg ik het toestel binnen 5 werkdagen na verwerking van het formulier :)

ff afwachten dan maar.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Hooli-gan schreef op 11 augustus 2004 @ 15:00:
Kunnen er niet is wat mooie linux themes gemaakt worden? Ik kan ze nog niet vinden op inet (heb al gegoogled, etc). Ik ben niet zo handig met het maken van dit soort dingen. Geen geduld voor.

Wordt erg gewaardeerd als iemand een een paar mooie linux themes maakt (redhat ofzo).
Kijk eens op mobile9.com daar staan een aantal thema's met oa die pinguin van linux er in verwerkt, en anders maak je ze toch zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze vraag al eerder gesteld, maar helaas geen antwoord gekregen:
Hoe activeer je tijdens een gesprek de speaker functie (dus handsfree bellen terwijl de telefoon op je bureau ligt, zonder headset - heb begrepen dat dit mogelijk moet zijn).

Daarnaast vind ik het gewone volume tijdens gesprekken veel te zacht, zelfs als ik het op de hoogste stand zet. Hebben meer mensen hier last van, en is er iets aan te doen?

edit:

Is er trouwens iemand bekend met TeleWorld (SE service center op de Kinkerstraat, Amsterdam) en weet die misschien of zij firmware updates gratis uitvoeren?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2004 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 17:49:
Ik heb deze vraag al eerder gesteld, maar helaas geen antwoord gekregen:
Hoe activeer je tijdens een gesprek de speaker functie (dus handsfree bellen terwijl de telefoon op je bureau ligt, zonder headset - heb begrepen dat dit mogelijk moet zijn).

Daarnaast vind ik het gewone volume tijdens gesprekken veel te zacht, zelfs als ik het op de hoogste stand zet. Hebben meer mensen hier last van, en is er iets aan te doen?

edit:
Is er trouwens iemand bekend met TeleWorld (SE service center op de Kinkerstraat, Amsterdam) en weet die misschien of zij firmware updates gratis uitvoeren?
Heb je vorige post gemist denk ik, maar als antwoord op je eerste vraag:
Druk op de joystick (net alsof je naar het menu wil gaan) en daar staat de optie dan bij om de speaker aan/uit te zetten.

Even over je tweede vraag, bij mij is het hard genoeg, echter als je de telefoon net even verkeerd tegen je oor aan houdt dan hoor je het slechter. Maar dat is logisch. Wat mij betreft had de speaker functie wel wat harder gemogen, of ik moet een auto hebben die stiller is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Tijdens het gesprek op 'meer' en dan op 'speaker aan'?

Ik vind trouwens dat het speakertje tijdens een gesprek retehard kan. Belangrijker is om de foon goed tegen je oor aan te zetten, niet te hoog houden je foon. Speaker zit bijna op bovenste hoekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Hier is mijn dingetje in verbeterde vorm.

Bekijk - Download

Commentaar is welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het waar dat KPN de K700 nog niet ondersteund voor E-mail en MMS? Een vriend van mij belde vandaag naar KPN en kreeg dat te horen.. Ze wisten nog niet binnen wat voor tijdsperiode dit wel zou kunnen! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
DjWannaB2002 schreef op 11 augustus 2004 @ 16:39:
[...]

Kijk eens op mobile9.com daar staan een aantal thema's met oa die pinguin van linux er in verwerkt, en anders maak je ze toch zelf?
Ik wil niet tux. Heb al verschillende tux themes gezien maar vind die niet mooi.
Ik had op mijn T610 een mooi redhat theme zitten. Die wil ik eigenlijk ook wel op mijn k700.

Ik zei toch dat ik niet zelf een thema kon maken maar als niemand zich geroepen voelt dan probeer ik zelf wel wat in elkaar te prutsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 18:54:
Is het waar dat KPN de K700 nog niet ondersteund voor E-mail en MMS? Een vriend van mij belde vandaag naar KPN en kreeg dat te horen.. Ze wisten nog niet binnen wat voor tijdsperiode dit wel zou kunnen! :?
Ik heb hetzelfde te horen gekregen van KPN. Echt wazig, maar ik moet zeggen dat ik na wat gepiel nu wel een MMS-je naar mijn e-mailadres heb gestuurd. Het tweede MMS-je naar hetzelfde e-mailadres is nooit aangekomen, dus ik vrees dat we echt geduld moeten hebben. Blijft jammer, want ze beloven het in de winkel wel allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraag, ik hoor iedereen hier over firmware kletsen, maar hoe weet je nu welke versie er in je phone zit en vooral hoe je die eventueel dan kunt updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Rio schreef op 11 augustus 2004 @ 18:40:
Hier is mijn dingetje in verbeterde vorm.

Bekijk - Download

Commentaar is welkom.
Er is bovenaan een kleine verschuiving te zien tussen de statusbalk en de achtergrond. Misschien wil je dat nog btje aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

N-E-R-D schreef op 10 augustus 2004 @ 20:33:

[afbeelding]

N*E*R*D Theme K700i Made By N-E-R-D@GoT

Edit: ok het is dus gelukt zo te zien, laat maar weten wat jullie van me Theme vinden
Zeer gaaf gedaan, zeker gezien het van N*E*R*D is! Wel is jammer dat het logo niet exact in het midden staat, ook mag hij iets lager staan wat mij betreft.
Maar ik laat hem lekker even in mijn K700 staan! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 19:39:
[...]
Blijft jammer, want ze beloven het in de winkel wel allemaal.
Echt he!

Dan sluit je dus gewoon een abo af omdat het zogenaamd allemaal werkt en vervolgens blijkt dat dus allemaal niet het geval te zijn! Die vriend van mij wil het liefst eigenlijk weer van zijn abo af nu omdat het allemaal niet werkt, maarja dat is nu natuurlijk te laat..

Ik heb echt al allerlei instellingen geprobeert op z'n telefoon, van de kpn site, van de SE site, niks werkt helaas.. Afwachten dan maar.... :/

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2004 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

DjWannaB2002 schreef op 11 augustus 2004 @ 19:46:
[...]

Er is bovenaan een kleine verschuiving te zien tussen de statusbalk en de achtergrond. Misschien wil je dat nog btje aanpassen.
Ja, heb ik gezien, thanks. Maar is zo klein dat ik daarvoor geen zin heb om te pielen. Als je je geroepen voelt: be my guest. Desnoods mail ik je alle jpg'jes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 19:57:
[...]

Ik heb echt al allerlei instellingen geprobeert op z'n telefoon, van de kpn site, van de SE site, niks werkt helaas.. Afwachten dan maar.... :/
Ik zou nog terug kunnen gaan, heb het toestel pas een paar dagen en als je iets gekocht hebt en dat niet gekregen hebt, heb je wettelijk wel het recht om te ruilen (en zelfs nog een jaar na dato volgens mij). Het stomme is, ik denk niet eens dat ik veel MMS zal gebruiken, maar het feit dat het niet werkt irriteert me enorm.

Of heeft iemand het hier wél werkend gekregen icm KPN (ik heb Hi20).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op 11 augustus 2004 @ 16:01:
[...]

ff afwachten dan maar.
Ik heb vorie week maandag (2-08-2004) de aanvraag verstuurd (t-mobile k700i voor 99EUR 1 jaar Relaxed 75) en ik heb mijn k700i nog niet. Vandaag gebeld met klantenservice en hij zou deze week of uiterlijk volgende week komen via select vracht (niet TPG).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op 11 augustus 2004 @ 18:29:
[...]

Heb je vorige post gemist denk ik, maar als antwoord op je eerste vraag:
Druk op de joystick (net alsof je naar het menu wil gaan) en daar staat de optie dan bij om de speaker aan/uit te zetten.

Even over je tweede vraag, bij mij is het hard genoeg, echter als je de telefoon net even verkeerd tegen je oor aan houdt dan hoor je het slechter. Maar dat is logisch. Wat mij betreft had de speaker functie wel wat harder gemogen, of ik moet een auto hebben die stiller is ;)
Bedankt voor je reply. De speakerfunctie werkt, maar ook die is in de luidste stand te zacht om echt functioneel te zijn. Ik zal nog even verder zoeken/experimenteren, anders maar 's langs een SE service point ... ?

edit:

Heel vreemd! Heb het volume tijdens een gesprek op minimaal gezet (stond altijd op maximaal) en toen weer naar maximaal, en nu werkt alles naar behoren! Vaag, maar ik ben hoe dan ook blij!

Iemand nog info over Teleworld in Amsterdam (zie vorige post)?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2004 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 19:45:
Nog een vraag, ik hoor iedereen hier over firmware kletsen, maar hoe weet je nu welke versie er in je phone zit en vooral hoe je die eventueel dan kunt updaten.
Zie startpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze

Fjeze

AllesPerfect!

ok ik heb nog een N*E*R*D Theme inelkaar gezet, dit keer van de Cover van Fly or Die.
weet nog niet of ik er wel helemaal tevreden mee ben, dus als er iemand op- of aanmerkingen heef, laat ze maar horen! (zowel positief als negatief uiteraard)

Hier is een voorbeeld:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fvlokven/Fly%20or%20Die.jpg

en hier is hij te downloaden:

N*E*R*D - Fly or Die Theme made By N-E-R-D@GoT

For the Fans! >:) >:) >:)

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-09 07:54

RUFFNECK

Poentje

Over de speakerfunctie..wel jammer dat je niet meteen daarmee kan opnemen (bij de 6230 kan dat wel). :)

Verwijderd

Voor de echte 'PIMPers' onder ons heb ik een Louis Vuitton Theme gevonden! >:)

Ik vond het thema alleen een beetje onduidelijk omdat veel letters (van o.a. de softkeys) niet goed te lezen waren!

Ik heb het thema dus zelf een beetje aangepast en dit is het resultaat!

SJOE®DO's Customized Louis Vuitton Theme!

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/LV_Theme.jpg

Het Thema is hier te downloaden:

http://members.chello.nl/j.j.reitsma/Louis_Vuitton.zip

Het .zip bestand even renamen naar .thm en voila! ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/k700i_lv.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2004 00:45 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 20:14:
[...]

Ik zou nog terug kunnen gaan, heb het toestel pas een paar dagen en als je iets gekocht hebt en dat niet gekregen hebt, heb je wettelijk wel het recht om te ruilen (en zelfs nog een jaar na dato volgens mij). Het stomme is, ik denk niet eens dat ik veel MMS zal gebruiken, maar het feit dat het niet werkt irriteert me enorm.

Of heeft iemand het hier wél werkend gekregen icm KPN (ik heb Hi20).
Ik heb het werkend gekregen door info van KPN te combineren met info van www.gin.nl/wap.
Ik zal het proberen uit te leggen!! Best complex.

Maak onder verbindingen bij datacomm en Data-accounts een nieuw PS acount aan (dit is gprs) Noem deze b.v. GIN.

Vul in APN-adres is: internet
Gebruikersnaam: minfo
Wachtwoord: minfo

Verder hier niets invullen.

Nu ga je naar Internetinstell. (onder Datacomm bij verbindingen)
Maak hier een nieuw profiel aan en noem deze b.v. ook GIN

Kies verbinden via GIN
Internetmodus: Http
Proxy gebruiken: nee
IP-adres: 010.096.001.014

De rest leeg laten. of niet veranderen is toch niet actief en een gebruikersnaam en password heb je al bij je dataaccount ingevuld.

Ga nu naar je browser en have fun!!!
Als je er niet uitkomt, let me know

edit: tiepvout

Verwijderd

Werkt dit ook met MMS?

Verwijderd

geen idee, ben ik niet zo in thuis!! Maar de APN: internet is in principe voor alles bruikbaar, dus e-mail ( werkt bij mij prima), wap, http, pda etc. MMS heb ik nog niet geprobeerd omdat ik geen mms vriendjes heb :-(

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2004 01:12 . Reden: tiepvout ]

Verwijderd

Op de Se site kun je MMS instellingen voor KPN naar je mobieltje laten sms-en. Vervolgens bij MMS het betreffende account selecteren.

Verwijderd

Ik heb een Thema gemaakt van de film I-Robot:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~hend2413/i-robot.jpg

Hij is deels gebaseerd op de originele SE WAIP theme.
Laat ff weten wat je ervan vind? Ik ben zelf best wel tevreden :D

Het Thema is hier te downloaden:
http://home.planet.nl/~hend2413/I-Robot.zip

Gewoon even het .zip bestand re-namen naar .thm

--------------------------------------------------------------------------------------
Heeft iemand de ORIGINELE VODAFONE THEMES voor me? _/-\o_
Kan die persoon die Posten in dit forum of per mail sturen?
--------------------------------------------------------------------------------------

THNX

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 00:57:
[...]

Op de Se site kun je MMS instellingen voor KPN naar je mobieltje laten sms-en. Vervolgens bij MMS het betreffende account selecteren.
Ja dit werkt dus niet helaas...

Verwijderd

wat werkt niet? Dat sms-je versturen of de instellingen die door dat sms-je worden gedaan?? heb je mijn instellingen al geprobeerd?? Denk dat het niet werkt want je moet iets met poorten klooien.

• Geek77
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-08 17:09
Hi Allemaal,

Sinds kort ben ik ook de trotse bezitter van een k700.
Ik heb wellicht nog een aardige tip voor jullie.
Het is mogelijk zelf .3gp (video) bestanden uit verschillende soorten video bestanden (avi, mpg etc) aan te maken. Gezien het kleine beeldscherm is een vrij heftige compressie mogelijk. Ik ben nog een beetje aan het spelen met de settings, maar tot nu toe krijg ik rips van 200MB (divx) verkleind tot ca 25Mb..
Beeld en geluid zijn dan van een zeer acceptabele kwaliteit.

Het recept:
*Aangezien ik niet echt bekend met de regels wat betreft het posten van (links naar) warez (en te lui om het uit te zoeken), zul je zelf ook nog wat werk moeten verrichten...*
Haal ergens MpegAbleX4live vandaan
Een uitleg staat hier http://3gp.spawnweb.dk/

Graag wil ik zelf het volgende weten.
- Het toestel dat ik zelf gebruik is Vodafone branded. Het gebruik van mp3's als ringtones is hierbij uitgeschakeld. Het omzetten van een mp3 naar een midi (.mid) geeft een waardeloos resultaat. Ook het omzetten van mp3 naar .amr geeft niet het gewenste resultaat. Het .amr bestand wordt al bij het downloaden via BT niet geaccepteerd door het tst. Iemand nog tips om toch een mp3 (bron) bestand als ringtone te gebruiken??

- Ik krijg de .hid voor winamp niet aan de praat. Externe besturing geeft sowieso een foutmelding. De SonyEricsson CD heb ik nog niet gebruikt, ik zit niet te wachten op die meuk. Is het alsnog nodig dingen hiervandaan te installeren, of is er een omweg?

Tips betreffende mijn vragen graag via mail:
sim UNDERSCORE ba AT zonnet PUNT nl

Groet,

Geek.

• Geek77
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-08 17:09
Het probleem betreffende het .amr bestand is opgelost.. Er was niet genoeg vrij geheugen om het bestand te downloaden :) Suf.

Verwijderd

Ik heb een wat vreemde vraag.

Op mijn oude nokia 5210 had mijn kalender de functie om verjaardagen toe te voegen, die hij dan doortelde [niks opnieuw invullen een jaar later bijvoorbeeld, en leeftijd erbij], en dat mis ik bij de kalender van mijn k700.

Een vriend van me heeft een SE T610 geloof ik, en daarbij kan je bij het toevoegen van een afspraak aan de kalender een type kiezen, waaronder verjaardag, ik heb verder niet doorgevraagd of dit net zo werkt als op mijn oude trouwe nokia, maar anders had ik de vraag of iemand hiervoor een script heeft, of dat ik de enige ben met die probleem en mijn antwoord moet zoeken in een firmware upgrade.

Alvast bedankt hierbij.

Reactie ten op zichte van voorgaande replys, het rode ledje heb ik zien knipperen, alleen bij een lege batterij. Verder is mijn toestel pas 1 keer vastgelopen (ik moest toen de batterij eruit halen en opnieuw erin stoppen), ik heb hem nu sinds 31 juli, dus dat valt mee. Verder bevalt de telefoon me prima, zolang je niet teveel gebruik maakt van bluetooth/spelletjes/camera of gaat klooien met je telefoon heeft hij zo 4 dagen standby tijd geloof ik. Maar dan heeft hij ook nog niet de volledige batterij capaciteit bereikt.

Verwijderd

Geek77 schreef op 12 augustus 2004 @ 03:16:
Het probleem betreffende het .amr bestand is opgelost.. Er was niet genoeg vrij geheugen om het bestand te downloaden :) Suf.
Geek77,

Ik denk dat je MP3 probleem niet echt op te lossen is, Vodafone schijnt hier de muziek-industrie te steunen en mp3-ringtones niet te willen ondersteunen ivm copyrights etc.

Aangezien jij een vodafone-branded K700i hebt....Kun jij toevallig die 2 originele vodafone themes mailen of posten in GoT? Ik zou ze graag ook hebben... :o

THNX

• AMD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 08:53

AMD

Life is short. Play more

Vraagje:
Kan ik mijn K700i ook op speaker zetten als ik bel?
De speaker voor de ringtones is daar iig sterk genoeg voor.

Verwijderd

AMD schreef op 12 augustus 2004 @ 10:38:
Vraagje:
Kan ik mijn K700i ook op speaker zetten als ik bel?
De speaker voor de ringtones is daar iig sterk genoeg voor.
Als je tijdens het gesprek op de joystick drukt/klikt kun je "speaker AAN" selecteren. That's all...

• AMD

AMD

Life is short. Play more

w00t!
thnx man!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 18:54:
YEP dat is zo. Ik heb geprobeerd de instellingen van de SE te halen en van KPN zelf (de T610) instellingen weliswaar, de K 700 stond niet tussen het lijstje van beschikbare telefoons.

Mijn MMS werkt nog steeds niet. Ik heb mail teruggehad van KPN dat ik de instellingen nogmaals moet controleren of anders met technische dienst moet bellen :r

• Bulligan
Ik ben nu eindelijk bezig met een het maken van een eigen theme en ik moet zeggen dat het beter gaat (dankzij jullie hulp :) ) dan ik dacht. Ik hoef aleen nog maar dat popup scherm te maken. Ik hoop dat ik hem vandaag nog even kan posten.

Ik wilde eigenlijk weten hoe groot jullie theme's gemiddeld zijn. Die van mij zit nu al boven 200Kb en vroeg me af of dit een beetje normaal was.

Verwijderd

Ik heb me nog niet gewaagd aan die moeilijke instellingen mbt GIN, omdat ik begreep dat dat voor MMS niet zoveel zin had... Is het nu echt een kwestie van wachten op KPN totdat de K700 MMS gaat ondersteunen of is er echt geen andere oplossing??? Wie o wie heeft het antwoord??

• 13art

13art

Moderator Mobile
Zo alles gelezen tijd voor wat reacties:

Nerd: weer leuk thema-tje in elkaar gezet, probeer eens of je het popup scherm gelijk kan laten lopen met de afbeelding erachter. Dat je zeg maar alleen een zwarte lijn ziet die het popup scherm afzonderd. Dit kan je vrij makkelijk doen met dat schema wat ik hier in GoT al een paar keer geplaatst heb. Misschien ook leuk idee om de highlights nu eens een keer transparant te maken in het midden? Verder keep on going.

Remco H: mooi strak thema, duidelijk en overzichtelijk. Ben benieuwd wat je volgende (wel compleet zelf bedachte?) thema wordt.

Geek: een ander handig programma is Nokia multimedia converter. Heb er zelf nog niet mee gewerkt maar schijnt heel handig te zijn. Verder is het programma Video Cleaner van Riverpast een handig programma om verschillende video bestanden om te zetten naar bijv avi bestanden en van daaruit weer makkelijk om te zetten naar 3gp.

Pyrodog: Ik heb me nog niet echt verdiept in de kalender, maar als het in de gebruiksaanwijzing niks over staat kan je er vanuit gaan dat het niet kan.

AMD: speakerfunctie stond net een paar berichten boven de jouwe al beschreven, maar wat vind jij van het volume ervan? hard genoeg? Als ik bijv in de auto rij dan vind ik het niet hard genoeg, echter in een huiskamer is het wel weer hard zat.

Hooli-gan: ben benieuw met wat voor thema je gaat komen. Let us know als je er mee klaar bent of geef iets van een sneak preview. Wat betreft de grote van je thema, als je photoshop gebruikt sla de bestandjes dan eens op via de optie: 'save for web' staat onder 'save as' Daarmee bespaar je een heleboel ruimte en de kwaliteit gaat minimaal tot niet achteruit. Bij psp zal ook wel zo'n functie zitten ik weet alleen niet waar.

Ow ja, 1 minountje waar ik zelf net achter kwam, je kan nergens een optie uitzetten om de verzonderen berichten niet op te slaan. Automatisch slaat ie alle verzonden smsjes op, heb ik zelf niet echt behoefte aan maar ja.....

[ Voor 9% gewijzigd door 13art op 12-08-2004 11:54 ]

• AMD

AMD

Life is short. Play more

DjWannaB2002 schreef op 12 augustus 2004 @ 11:52:
AMD: speakerfunctie stond net een paar berichten boven de jouwe al beschreven, maar wat vind jij van het volume ervan? hard genoeg? Als ik bijv in de auto rij dan vind ik het niet hard genoeg, echter in een huiskamer is het wel weer hard zat.
Nou ik ben nog niet gebeld sinds dat bericht hier op het forum, maar ik denk wel dat je gelijk hebt. In de auto kan je natuurlijk ook de bijgeleverde headset gebruiken niet?

• intruder1400
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Als ik van SE een berichtje krijg (voor MMS instellingen) dan geeft mijn foon aan: lijst data accounts is vol. Moet ik eerst verwijderen. Wie kan me vertellen wat ik moet doen? En kan ik hetzelfde berichtje weer ergens terugvinden of moet ik opnieuw op de site van SE het berichtje opvragen?

Edit: Heb het al gevonden: onder verbindingen, datacomm.

Ik heb eerder iets gelezen over een proggie dat je batterij verder leeg maakt. Kan het alleen niet vinden. Wie kan mij daaraan helpen?

Edit: Hier ben ik dus nog niet verder mee. Wie?

[ Voor 13% gewijzigd door intruder1400 op 12-08-2004 13:54 . Reden: ben erachter ]

• Bulligan
Hoe kan ik zo'n preview maken van het thema wat ik heb gecreëerd? Ik kan wel met theme creator een preview zien maar dat is anders als previews die ik hier zie. (met een plaat op de achtergrond).

• Fjeze

Fjeze

AllesPerfect!

Hooli-gan schreef op 12 augustus 2004 @ 12:25:
Hoe kan ik zo'n preview maken van het thema wat ik heb gecreëerd? Ik kan wel met theme creator een preview zien maar dat is anders als previews die ik hier zie. (met een plaat op de achtergrond).
ik doe het als volgt:

bij Themecreator zit een knop van preview all (onder het voorbeeld scherm.
dat open ik en maak ik met print screen een kopie van en die plak ik dan in Photoshop.
vervolgens knip ik de rechtese helft en plak deze onder de linkse helft, zodat de afbeelding een stuk minder breed word, en hij mooi op dit forum past.

Zo doe ik het ik weet niet of er andere (snellere) manieren zijn, maar zo moet lukken denk ik.

Fly or Die

• Bulligan
DjWannaB2002 schreef op 11 augustus 2004 @ 12:48:
Zo 3 berichten op een rij.

Hier is mijn nieuwe thema, ben er zelf nog niet helemaal tevreden over dus wie weet veranderd er in de loop der tijd nog wat aan.
[afbeelding]

Download (rechtmuisknop, opslaan als, hernoemen naar *.zip en uitpakken):
http://img27.exs.cx/img27/3756/Manga.jpg
Waarom staat dit thema hier onder een andere gebruikersnaam? http://www.esato.com/logos/colour/k700themes.php?p=2

• 6killer
Hooli-gan schreef op 12 augustus 2004 @ 13:29:
[...]

Waarom staat dit thema hier onder een andere gebruikersnaam? http://www.esato.com/logos/colour/k700themes.php?p=2
Ik denk dat dat djwannabees internationale nickname is :P Hij zal ze niet gestolen hebben, aangezien hij er al heel wat gemaakt heeft en uitleg erover geeft.

Bovendien is esato vrij bekend dus dan kan je er op wachten dat je 'ontmaskerd' wordt, dus hij zal ze daar ook gepost hebben denk ik zo B) (net als ik net :))

• 13art

13art

Moderator Mobile
Hooli-gan schreef op 12 augustus 2004 @ 13:29:
[...]

Haha, inderdaad, djwannab is mijn naam hier op dit forum plus nog een aantal andere forums/sites (waar ik eigenlijk bijna nooit meer kom op GoT na dan). Sharkbite is gewoon djwannab, oftewel, dat ben ik. Zou wel stom wezen om een thema te jatten van Esato. En als je naar de datum had gekeken, dan kon je ook zien dat ie eerder hier op GoT stond dan op Esato. Maar goed, Dat thema is dus ook van mij.

Trouwens op Esato staat een van de nieuwste versies. Op mijn eigen phone heb ik de aller nieuwste staan, waarom tekst bij bijv het versturen van een smsje stuk beter te lezen is. Kwam ik laatst achter dat dat niet goed te zien was op de grijze achtergrond vlak voordat je een smsje verstuurd.

[ Voor 5% gewijzigd door 13art op 12-08-2004 14:08 ]

• 13art

13art

Moderator Mobile
intruder1400 schreef op 12 augustus 2004 @ 12:19:
Als ik van SE een berichtje krijg (voor MMS instellingen) dan geeft mijn foon aan: lijst data accounts is vol. Moet ik eerst verwijderen. Wie kan me vertellen wat ik moet doen? En kan ik hetzelfde berichtje weer ergens terugvinden of moet ik opnieuw op de site van SE het berichtje opvragen?

Edit: Heb het al gevonden: onder verbindingen, datacomm.

Ik heb eerder iets gelezen over een proggie dat je batterij verder leeg maakt. Kan het alleen niet vinden. Wie kan mij daaraan helpen?

Edit: Hier ben ik dus nog niet verder mee. Wie?
Zo'n programma is er wel, maar voor de k700 is er nog geen werkende gevonden geloof ik.

• 13art

13art

Moderator Mobile
AMD schreef op 12 augustus 2004 @ 12:00:
[...]

Nou ik ben nog niet gebeld sinds dat bericht hier op het forum, maar ik denk wel dat je gelijk hebt. In de auto kan je natuurlijk ook de bijgeleverde headset gebruiken niet?
Klopt idd. (gna gna, ben een man van lange antwoorden ;) )

• Fjeze

Fjeze

AllesPerfect!

Ik weet niet hoe je iemand een PM stuurt, dus vandaar dat ik het hier maar zet. Ginz ik heb de link naar mijn eerste N*E*R*D Theme gewijzigd, dus als je dat in die post waar alle Themes staan ook kan doen?
want nu staat er een kruisje omdat die oude link niet meer werkt.

Fly or Die

• 13art

13art

Moderator Mobile
N-E-R-D schreef op 12 augustus 2004 @ 14:35:
Ik weet niet hoe je iemand een PM stuurt, dus vandaar dat ik het hier maar zet. Ginz ik heb de link naar mijn eerste N*E*R*D Theme gewijzigd, dus als je dat in die post waar alle Themes staan ook kan doen?
want nu staat er een kruisje omdat die oude link niet meer werkt.
volgens mij kan je niet pm-en.

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:45

TMC

Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 11:22:
[...]

YEP dat is zo. Ik heb geprobeerd de instellingen van de SE te halen en van KPN zelf (de T610) instellingen weliswaar, de K 700 stond niet tussen het lijstje van beschikbare telefoons.

Mijn MMS werkt nog steeds niet. Ik heb mail teruggehad van KPN dat ik de instellingen nogmaals moet controleren of anders met technische dienst moet bellen :r
Werkt het ook niet als je gewoon handmatig de instellingen invoert?

Ik snap zulk sorot dingen eigenlijk nooit, als de gegevens kloppen zou het moeten werken dacht ik altijd. Maarj a :/
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.