Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 3

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.322 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:01
F-Tim schreef op 06 augustus 2004 @ 19:01:
Okeej, de telefoon is dus gereset geworden, al kwam ik daar vanmorgen pas achter :P Dus ben nu weer ff alle bestanden naar de foon aant uploaden (Foto's Geluiden, standaard afbeeldingen, die had ik allemaal gebackupt gelukkig!)

En het witte frame om de icoontjes heen is gebleven, dus het zit standaard in de thema's erin (voor nix een foon reset gedaan dus |:( ) Het is me alleen nooit eerder opgevallen... maarja, zo leer je nog wat :P

Nu ben ik alleen de HiD dingen kwijt, Desktop, Media Player en Presenter. Degene die er origineel in zaten. De WinAmp HiD kan ik downloaden, maar wie heeft die andere 3 originele voor mij ? _/-\o_
Mja ik wil ze best sturen, probleem is dat ik ze niet naar mn pc krijg. Alles gaat goed tot ik hem wil verzenden van mn telefoon naar pc, dan mislukt de verbinding (pc -> telefoon gaat goed).

Dus als je daar een oplossing voor heb, ben jij blij en ik blij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:03

Laguna

Connaisseur

Voor zover dit hier nog niet gepost was de changelog van de laatste firmware update R2E011:

As announced by SE this firmware released is mainly to improve the standby time of the phone by 15% to 20%. (Estimated guide)
Software upgrade R2E011 to improve battery performance.
-Backlight off function from 40 to 20 seconds timed.
-Animated themes discontinued when backlight is off.
-Dimming backlight after 10 seconds (call, FM radio, mp3).
Please turn on the power save mode on the phone for better battery performance.
Go to setting
Go to Light
Select “power save” mode.
In adition to the above the new firmware fixes:
1. autorestart every 10 mins (many users experienced that...including myself)
2. battery indicator (while charging)
3. camera quality

[ Voor 3% gewijzigd door Laguna op 06-08-2004 20:48 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:27

DDX

hopenlijk is de online firmware update functie snel beschikbaar
anders maar eens naar een servicepoint gaan binnenkort

(ik heb nu firmware R2A041)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119601

Ik heb ook firmware R2A041. Overigens is er niks mis met mijn k 700.

Kan je die firmware ook zelf erop zetten vanaf de SE website. Met een bluetooth adapter kan dat niet toch?

Bij een service point hadden ze het over 'flashen' van de software van mijn k 700. Wat betekent dat?

Ook zei men dat dit flashen schadelijk kan zijn voor het toestel en dat het servicepoint (in casu: Next) dan niet aansprakelijk is.

gr b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120423

Ik ben mijn telefoon kwijtgeraakt in Kreta :'(

Maar nu wil ik natuurlijk zo snel mogelijk een nieuwe! ;) Dagenlang twijfel ik al tussen deze K700 en een Samsung E800 :? De Ericsson heeft veel meer functies (mp3, Bluetooth) maar ik vind de E800 weer mooier van buiten.. Is het ook zo dat het geheugen zo vol zit qua foto's/ video opnamen bij de K700? Ik heb alle vergelijk-sites en tests al bekeken en gedaan maar niets geeft bij mij de doorslag!

Weten jullie waarom ik bijv. voor de k700 zou moeten kiezen? Welke van de 2 maakt bijvoorbeeld de mooiste foto's? Please help me..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120423 schreef op 06 augustus 2004 @ 22:06:
Ik ben mijn telefoon kwijtgeraakt in Kreta :'(

Maar nu wil ik natuurlijk zo snel mogelijk een nieuwe! ;) Dagenlang twijfel ik al tussen deze K700 en een Samsung E800 :? De Ericsson heeft veel meer functies (mp3, Bluetooth) maar ik vind de E800 weer mooier van buiten.. Is het ook zo dat het geheugen zo vol zit qua foto's/ video opnamen bij de K700? Ik heb alle vergelijk-sites en tests al bekeken en gedaan maar niets geeft bij mij de doorslag!

Weten jullie waarom ik bijv. voor de k700 zou moeten kiezen? Welke van de 2 maakt bijvoorbeeld de mooiste foto's? Please help me..
Hoi, kijk de K700 is een prima gsm met veel functies. De camera en video functie zijn goed, vooral overdag met goed licht. S avonds minder natuurlijk maar dan helpt het lampje redelijk. De nachtmodus vind ik minder goed.

Verder vind ik persoonlijk de telefoon erg mooi en geeft ie een scherp beeld. De samsung heeft volgens mij wel een 256 k scherm ipv 65000 kleuren.

Ook MP 3 kan je met je SE afspelen enzo. Alleen heb je wel een beperkt geheugen van 41 mb. ik weet niet wat dat bij samsung is.

Als je een link (bluetooth of kabel) legt met je PC kan je al je filmpjes en fotos daar kwijt en kan je je geheugen legen als het ware.

Persoonlijk vind ik de K700 handiger aangezien de samsung een 'schuif open' telefoon is.

Dus... kiezen maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44509

Ik ben aan het twijfelen tussen een Nokia 6600 en (uiteraard) deze telefoon. Het belangrijkste wat ik zoek in een telefoon is (naast het bellen) de mogelijkheid om hem met Outlook te syncen (via BT). Ik wil hem dus echt als agenda gaan gebruiken (pim functies). Kan iemand hier iets over vertellen, ook in vergelijking met de Nokia 6600? Ik hoorde dat het syncen daar nog wel eens lastig kan verlopen. Daarnaast is de Nokia ouder, duurder en groter. Voordeel is wel natuurlijk dat daar een "echt" OS op draait, wat weer "interessant" is (progjes, lekker kloten e.d.). Heeft iemand misschien ervaring met beide telefoons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

hmms vast simpel, maar ik kan het niet vinden
hoe doe je handmatig een keylock ?
(heb hem wel op autolock gezet, maar wil hem voordat ik hem in broekzak steek soms ff handmatig locken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

DDX schreef op 07 augustus 2004 @ 01:13:
(heb hem wel op autolock gezet, maar wil hem voordat ik hem in broekzak steek soms ff handmatig locken)
In het mainscreen menu--> sterretje (of 6 d8 ik).

Hetzelfde als de t610 als ik me niet vergis.

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

heb hem al

* ingedrukt houden en dan toets rechts onder het scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 10:48
eindelijk een bericht gekregen van complaza dat mijn bestelling eraan komt !
de dss 25 met de bleu tooth dongle !

nou hopen dat de site sonyericson firmware het weer doet ! kan ik zelf ff thuis updaten met de syncstation !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:47
Hey 6killer, op deze wijze verstuur ik ze naar mijn pc.

(Heb het geprobeerd met de WinAmp HiD die ik op www.k-700.com had gevonden)

MainMenu -> Verbindingen -> BlueTooth -> Externe Besturing -> het HiD selecteren wat er gekopiëerd moet worden -> Meer (rechter softkey) -> Verzenden -> Via Bluetooth -> Xaser (PC Naam 8)7 ) -> Kiezen (linker softkey)

dan komen ze bij mij in de Bluetooth-uitwisselingsmap te staan in Mijn Documenten

Ik maak gebruik van een Sitecom Dongle. Mocht het bij jou zo niet lukken, dan wil ik de instellingen hiervan wel ff posten :)

--edit--
Wil ik net de bureaulader DSS-25 bestellen bij ComPlaza, kijk ik nog ff op de SonyEricsson site, en zie bij de CSS-25 staan dat ie nu opeens WEL gewoon compatible is met de K700i!!!! Dus voor mensen die toch graag de CSS-25 willen hebben, en het geduld hebben om eventjes te wachten..... WACHT >:)

Het stukje tekst op de site:

Telefoonhouder met speaker CSS-25
Binnenkort verkrijgbaar
Efficient werken doe je pas, wanneer je gelijktijdig gesprekken kunt voeren en je telefoon kunt laden en synchroniseren – en altijd met de beste geluidskwaliteit. De Telefoonhouder met speaker CSS-25 heeft een ingebouwde microfoon en speaker, dus waar in de ruimte je je ook bevindt, het wordt altijd een goed verstaanbaar gesprek. Voor een prive gesprek kun je gebruikmaken van – een Sony Ericsson Portable Handsfree, of een professionele headset met een 2.5 mm connector. De CSS-25 is compatibel met de portable handsfree van de Sony Ericsson K700i, P800, P900, P910i en Z1010. Naast de speaker, is de CSS-25 dus ook te combineren met een lader en te gebruiken als synchronisatie unit, waarmee je de contactgegevens en kalender in de telefoon en de PC up-to-date kunt houden. Gesprekken voeren is zelfs mogelijk terwijl de telefoon wordt geladen of gesynchroniseerd. Is er geen 220 v aanwezig, dan werkt CSS-25 zelfs op de batterij van de telefoon. Wil je echt efficient zijn - neem de lichtgewicht CSS-25 mee op een business trips of naar meetings waar je een speaker kunt gebruiken. Blijf 'up-to-date' en 'in touch' – altijd.
* Uitstekende geluidskwaliteit voor kleinere telefoonmeetings

* Gesprekken voeren, laden en synchroniseren – gelijktijdig!

* De CSS-25 en Sony Ericsson mobiele telefoon vervangt eenvoudig een vast toestel.

[ Voor 62% gewijzigd door F-Tim op 07-08-2004 08:33 ]

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120423

Anoniem: 119601 schreef op 07 augustus 2004 @ 00:15:
[...]

Hoi, kijk de K700 is een prima gsm met veel functies. De camera en video functie zijn goed, vooral overdag met goed licht. S avonds minder natuurlijk maar dan helpt het lampje redelijk. De nachtmodus vind ik minder goed.

Verder vind ik persoonlijk de telefoon erg mooi en geeft ie een scherp beeld. De samsung heeft volgens mij wel een 256 k scherm ipv 65000 kleuren.

Ook MP 3 kan je met je SE afspelen enzo. Alleen heb je wel een beperkt geheugen van 41 mb. ik weet niet wat dat bij samsung is.

Als je een link (bluetooth of kabel) legt met je PC kan je al je filmpjes en fotos daar kwijt en kan je je geheugen legen als het ware.

Persoonlijk vind ik de K700 handiger aangezien de samsung een 'schuif open' telefoon is.

Dus... kiezen maar ;)
Hey bedankt voor je reactie :*)
De samsung heeft ook 65000 kleuren maar ondanks dat heb je me over gehaald! Ga hem meteen bestellen! En als ik hem dan eindelijk heb kom ik hier ook lekker meepraten over de K700 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120314

Hier mijn eerste berichtje, ik heb alles redelijk doorgelezen maar ik zit nog met eem vraag. Ik krijg over max 10 dagen mijn k700i t-mobiled alleen is die net zo rag als de vodafoned? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 10:48
hmmm ... wel heel raaar ik heb de dss - 25 besteld en ik krijg net de dss - 20 binnen ?

misschien een foutje ? ik zal ze ff mailen !

wie iemand waar ik de driver van dss 20 kan downloaden ?

want de programma syncstation 1.2.9 is niet goed ! <--- gefixt ! www.driverguid.com

ik heb een nieuwe probleem na het herkennen van het syncstation krijg ik bij device manager dat bij overige apparaten de usb serial port een vraag teken heeft wie weet waar ik een driver voor deze kan halen ? ik heb sowieso al sp 1 en daar zit standaard usb 2.0 op <--- GEFIXT !

Gr33tz

Majin

[ Voor 72% gewijzigd door MajinChaos op 07-08-2004 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
F-Tim schreef op 07 augustus 2004 @ 07:46:
Hey 6killer, op deze wijze verstuur ik ze naar mijn pc.

(Heb het geprobeerd met de WinAmp HiD die ik op www.k-700.com had gevonden)

MainMenu -> Verbindingen -> BlueTooth -> Externe Besturing -> het HiD selecteren wat er gekopiëerd moet worden -> Meer (rechter softkey) -> Verzenden -> Via Bluetooth -> Xaser (PC Naam 8)7 ) -> Kiezen (linker softkey)

dan komen ze bij mij in de Bluetooth-uitwisselingsmap te staan in Mijn Documenten

Ik maak gebruik van een Sitecom Dongle. Mocht het bij jou zo niet lukken, dan wil ik de instellingen hiervan wel ff posten :)

knip.
ik doe het op dezelfde manier maar op het moment dat die gaat verbinden mislukt de overdracht, ik heb al met instellingen zitten rommelen maar helaas, andersom lukt wel, ik kan in de mappen van telefoon komen maar daar staan ze niet in. (heb een msi dongle )

edit:

Mijn nieuwe theme is eindelijk af, dus mochten er nog m5 liefhebbers zijn dan zal je deze wel wat vinden ;)

Afbeeldingslocatie: http://wijs.tweakdsl.nl/k700/m5preview1.gif
Download

[ Voor 18% gewijzigd door 6killer op 07-08-2004 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96948

wjoooh dat is echt een mooi thema! die moet ik zeker hebben.. alleen helaas krijg i kme telefoon pas over 2 weken.. maar die heb ik dan alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Vaag dan |:(

Bij mij werkt het wel zo, kan iemand anders ze dan hier op Tweakers posten? O+

Ik heb op internet reeds de volgende HID profielen gevonden
http://www.x0d.de/winamp.hid
http://www.x0d.de/desktop.hid

Deze versie van WinAmp is in exact dezelfde stijl als de standaard SonyEricsson HID's, en werkt iets beter met WinAmp 5 (met de andere kon ik bv niet terug spoelen, wel vooruit, en met deze werkt wel gewoon alles ;))

[ Voor 65% gewijzigd door F-Tim op 07-08-2004 17:47 ]

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37006

eindelijk me bleutoothadapter binnen. Eerst nog een heel gekloot, want met sp2 rc2 ging het mis. Met de sp2 RTM gaat al beter. (belkinadapter btw)

2 opmerkingen: de links naar in de SP zijn iet helemaal up-to-date meer. Er is bv een nieuwere versie van de mobile networking wizard (1.8.0.1)
Op orange.nl is nu ook handleiding voor het instellen voor orange world ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:03

Laguna

Connaisseur

Hmm ik heb hetzelfde probleem als 6killler probeerde gister met de T610 van een kennis van me mbv bluetooth ringtones uit te wisselen en van de T610 naar mijn K700 ging het goed maar andersom van mijn K700 naar zijn T610 bleef ie maar op bezig met verbinden staan en moest ik 'm uitzetten om 'm daarvan af te krijgen...

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119209

Heb mn telefoontje nog niet binnen! 3 weken geleden al bij gsm.nl besteld. Vertraging komt door KPN nummerbehoud.
Ik heb vandaag al wel de CAR-100 gekocht. Kan nu helemaal niet meer wachten op de telefoon! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Ik kan de Nokia HS-3W krijgen voor €59,95 maar nu wil ik weten of dit wel goed icm met de SE K700i functioneert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118509

F-Tim schreef op 07 augustus 2004 @ 07:46:
--Knip--

Wil ik net de bureaulader DSS-25 bestellen bij ComPlaza, kijk ik nog ff op de SonyEricsson site, en zie bij de CSS-25 staan dat ie nu opeens WEL gewoon compatible is met de K700i!!!! Dus voor mensen die toch graag de CSS-25 willen hebben, en het geduld hebben om eventjes te wachten..... WACHT >:)

Het stukje tekst op de site:

Telefoonhouder met speaker CSS-25
Binnenkort verkrijgbaar
Efficient werken doe je pas, wanneer je gelijktijdig gesprekken kunt voeren en je telefoon kunt laden en synchroniseren – en altijd met de beste geluidskwaliteit. De Telefoonhouder met speaker CSS-25 heeft een ingebouwde microfoon en speaker, dus waar in de ruimte je je ook bevindt, het wordt altijd een goed verstaanbaar gesprek. Voor een prive gesprek kun je gebruikmaken van – een Sony Ericsson Portable Handsfree, of een professionele headset met een 2.5 mm connector. De CSS-25 is compatibel met de portable handsfree van de Sony Ericsson K700i, P800, P900, P910i en Z1010. Naast de speaker, is de

--Knip--
Hij is compatibel met de Portable handsfree van de K700i, de headset dus (voor het voeren van prive gesprekken met die CCS-25). De telefoon komt zelf niet voor in de lijst met compatible producten. Er is dus een hele goede kans dat die niet voor de k700 geschikt is lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Ik heb gisteren de DSS-25 binnen gehad :) wel aardig dingetje, heb nog geen synchronisatie gedaan.. maar dat komt wel..

*even geprobeert*
lukt niet :{ hijziet mijn telefoon niet :?

(vanavond ff handleiding doorlezen maar :X )

[ Voor 35% gewijzigd door gitaarwerk op 08-08-2004 10:35 ]

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Kan het niet zo zijn dat hij de foon dan automatisch op het "Portable Hansfree" profiel zet? Dat het eigenlijk gewoon een soort van headset wordt dus zeg maar?

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120488

DDX schreef op 07 augustus 2004 @ 01:13:
Druk op de * toets en vervolgens verschijnt op het beeldscherm de tekst: "Lock keys".
Kies de desbetreffende toets om dit te activeren (de rechter - toets). Uitschakelen werkt op dezelfde manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Allereerst wat een gave phone. Ik heb hem sinds gisteren en heb al aardig wat dingetjes uitgeprobeerd. Hij ligt lekker in de hand, vindt de snelheid van het menu niet storend traag of zo en tot nu toe nog geen vastlopers gehad. Ik ben blij dat ik toch voor de coole K700 ben gegaan i.p.v. Nokia 6230. :*)

Ik heb een TELFORT abbo en momenteel heb ik 2 problemen:
1) Internet via GPRS (wap) werkt niet
Error message: Communication error Try again or contact your Internet Service Provider. :(
Ik heb de GPRS instellingen gedownload van de TELFORT site voor de K700i. Daarnaast kan ik wel op mijn PDA GPRSsen via de K700 (bluetooth verbinding) :), dus dat werkt wel. Maar als ik via Internet services iets wil doen, dan krijg ik een error. Ik kan dus volgens mij ook geen ringtones binnenhalen, aangezien je daarvoor de WAP werkend moet hebben.

Op de telfort site staat vermeld dat telfort nog geen WAP 2.0 ondersteunt en de K700 heeft dit. Zou dit een reden kunnen zijn dat ie het niet doet?

2)
Ik kan wel email ontvangen op de phone via mijn zonnet ADSL account, maar niet versturen.
Error message: Send failed (hij geeft net voor de error wel de message: server found). Ik heb gewoon de mail instellingen van mijn PC overgenomen.

Zijn er mensen die ook een van deze problemen hebben en inmiddels een oplossing hebben gevonden? Please let me know, want ik weet het even niet meer. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

toch nog wel wat bugs (fw R2A041)

in foto mode, bij more 'frames' kiezen (geen idee wat dit moet doen?)
krijg ik paar keer wit scherm te zien
en dan is telefoon opnieuw opgestart

ook kan ik niets versturen via bluetooth
gisteren geprobeerd foto te sturen naar mijn oude t68i en naar t610 van een vriend
beide keren blijft telefoon oneindig op connecting staan
(en kan ik ook niet cancellen, alleen uit knop werkt nog)

ontvangen bluetooth gaat prima

[ Voor 3% gewijzigd door DDX op 08-08-2004 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
DDX schreef op 08 augustus 2004 @ 12:08:

gisteren geprobeerd foto te sturen naar mijn oude t68i en naar t610 van een vriend

die frames laten om de foto een fotolijstje zien, dus dan maak je bijvoorbeeld een foto met een hartje eromheen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

6killer schreef op 08 augustus 2004 @ 12:24:
[...]

die frames laten om de foto een fotolijstje zien, dus dan maak je bijvoorbeeld een foto met een hartje eromheen oid.
nou daar crasht ie dus hard op dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:23

Rio

Ik heb al een boek

In tegenstelling tot foto's lukt het me niet om die filmpjes van mijn foon af te halen. Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:20

13art

Moderator Mobile
Anoniem: 120488 schreef op 08 augustus 2004 @ 11:43:
Allereerst wat een gave phone. Ik heb hem sinds gisteren en heb al aardig wat dingetjes uitgeprobeerd. Hij ligt lekker in de hand, vindt de snelheid van het menu niet storend traag of zo en tot nu toe nog geen vastlopers gehad. Ik ben blij dat ik toch voor de coole K700 ben gegaan i.p.v. Nokia 6230. :*)

Ik heb een TELFORT abbo en momenteel heb ik 2 problemen:
1) Internet via GPRS (wap) werkt niet
Error message: Communication error Try again or contact your Internet Service Provider. :(
Ik heb de GPRS instellingen gedownload van de TELFORT site voor de K700i. Daarnaast kan ik wel op mijn PDA GPRSsen via de K700 (bluetooth verbinding) :), dus dat werkt wel. Maar als ik via Internet services iets wil doen, dan krijg ik een error. Ik kan dus volgens mij ook geen ringtones binnenhalen, aangezien je daarvoor de WAP werkend moet hebben.

Op de telfort site staat vermeld dat telfort nog geen WAP 2.0 ondersteunt en de K700 heeft dit. Zou dit een reden kunnen zijn dat ie het niet doet?

2)
Ik kan wel email ontvangen op de phone via mijn zonnet ADSL account, maar niet versturen.
Error message: Send failed (hij geeft net voor de error wel de message: server found). Ik heb gewoon de mail instellingen van mijn PC overgenomen.

Zijn er mensen die ook een van deze problemen hebben en inmiddels een oplossing hebben gevonden? Please let me know, want ik weet het even niet meer. :'(
1) Dit probleem heb ik ook, als er iemand is die het wel al voor elkaar heeft gekregen om te gprs-en via telfort abo, zet dan even hier je instellingen neer svp. Hakeem T zei dat het hem wel gelukt was, maar heb verder gen bericht meer van hem gezien hier (helaas).

2) je moet bij de uitgaande server smpt.telfortmail.nl instellen, of het is .com dat weet ik even niet uit mijn hoofd, maar dit is ook terug te vinden op de site van telfort.

Is er iemand trouwens die ook het mms-en met een telfort abo voor elkaar heeft gekregen? Zo ja wat zijn de instellingen? ik heb de instellingen van de telfort site genomen, maar mms blijft in de Postvak-Uit box staan. :S

Zo als er iemand kan helpen, heel erg graag......

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DjWannaB2002 schreef op 08 augustus 2004 @ 13:54:
[...]
2) je moet bij de uitgaande server smpt.telfortmail.nl instellen, of het is .com dat weet ik even niet uit mijn hoofd, maar dit is ook terug te vinden op de site van telfort.
Yep dat was de setting die ik zocht. Thanks nu kan ik ook mail versturen. _/-\o_

Nu die GPRS nog aan de praat zien te krijgen. Ik zal morgen eens contact opnemen met Telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Anoniem: 120488 schreef op 08 augustus 2004 @ 14:32:
[...]

Yep dat was de setting die ik zocht. Thanks nu kan ik ook mail versturen. _/-\o_

Nu die GPRS nog aan de praat zien te krijgen. Ik zal morgen eens contact opnemen met Telfort.
Als je het aan de praat hebt, please let me know..........
Werkt mms trouwens bij jou wel gewoon? Zo ja wat zijn je instellingen???

[ Voor 10% gewijzigd door 13art op 08-08-2004 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120499

Ik heb net Float's Mobile Agent geïnstalleerd en kan géén verbinding krijgen met m'n K700i...:(

Ik gebruik een Sitecom USB gevalletje.

Heeft iemand een duidelijke handleiding over hoe ik 't allemaal moet instellen?

Alvast bedankt!

P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Anoniem: 120499 schreef op 08 augustus 2004 @ 16:34:
Ik heb net Float's Mobile Agent geïnstalleerd en kan géén verbinding krijgen met m'n K700i...:(

Ik gebruik een Sitecom USB gevalletje.

Heeft iemand een duidelijke handleiding over hoe ik 't allemaal moet instellen?

Alvast bedankt!

P.
Heb je al een virtuele com poort aangemaakt via bluetooth in je menubalk?(bluetooth icoontje bij de klok in windows)

Zo ja dan moet je die poort selecteren in FMA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Weet iemand hoe ik zelfgemaakte filmpjes van mijn telefoon af kan halen? Met foto's gaat het prima, maar filmpjes lukken niet.

Zowel mbv FMA als rechtstreeks via Windows geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120499

DjWannaB2002 schreef op 08 augustus 2004 @ 16:39:
[...]

Heb je al een virtuele com poort aangemaakt via bluetooth in je menubalk?(bluetooth icoontje bij de klok in windows)

Zo ja dan moet je die poort selecteren in FMA
Het werkt....:9~

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:29

Just_I

What did you just say?

Just_I schreef op 06 augustus 2004 @ 17:16:
Ik denk er ook over om de K 700 te kopen, maar ik heb nog een vraagje.
Mijn oude mobiel ( Ericcson R600 die helaas tragisch verzopen is, maar wel schoon is :+ ) heeft toetsen van een soort kunststof dat redelijk zacht is met daaroverheen de opdruk. Alleen nud is bij de opdruk (na twee jaar dienst) er al voor een deel afgesleten, zie foto.

Nu si mijn vraag of de toetsen van de K 700 ook van een zachte kunststof zijn met een ruw oppervlak. Een heraling van dit 'geintje' heb ik liever niet.
Laat deze vraag maar zitten. Ik ben gister even langs de winkel geweest en heb gewoon even het mobieltje in de hand gepakt. De toetsen zijn dus van een heel andere materiaal, wat harder.
Wat me wel opviel was dat de toetsen bij het indrukken een klik geluid maakt. Is dit uit te zetten oid of kwam het gewoon omdat het een showmodel is. Op het display zat ook nog een zilveren rand geloof ik die heel erg versleten was. Hebben de huidge gebruikers daar ook last van ?

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100348

Kheb een K700 zonder simlock. Nu is het probleem dat ie wanneer ik een sms'je krijg, helemaal niets laat weten. Geen tone, tril, popup of enveloppe in het scherm. Pas wanneer ik naar mn inbox ga springt er een kleine enveloppe linkbovenin. Maar das dus niet helemaal de bedoeling....

Heeft iemand het zelfde probleem? Is het een bug of zijn het mn instellingen? Ik had hiervoor een K700 van tmobile, die het wel lekker deed.

aub help, want ik ben al een date misgelopen :'( :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Als je een filmpje selecteert in Bestandsbeheer -> Video's

Moet je op "Meer" klikken, dan "Verzenden" en dan "Via Bluetooth", en dan selecteer je daar je pc uit de lijst met beschikbare apparaten. Dan komt ie te staan in Mijn Documenten\Bluetooth-Uitwisselingsmap

zo werkt het bij mij met mijn K700i in ieder geval

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Ja, inderdaad, zo lukt het wel. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Rio, kun je zo ook bij Verbindingen -> Bluetooth -> Externe Besturing de Desktop, Presenter en Media Player dingen naar de PC kopieren (zijn HID bestanden).

Ik ben na een foon reset die van mij nl. kwijt geraakt :'( en je zou me zo heel goed kunnen helpen

[ Voor 3% gewijzigd door F-Tim op 09-08-2004 03:01 ]

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:24

JT

VETAK y0

Hoe lang gaat de batterij van dat ding nou mee nu ze al een beetje wat vaker zijn geladen ?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 08:56
Laguna schreef op 07 augustus 2004 @ 19:01:
Hmm ik heb hetzelfde probleem als 6killler probeerde gister met de T610 van een kennis van me mbv bluetooth ringtones uit te wisselen en van de T610 naar mijn K700 ging het goed maar andersom van mijn K700 naar zijn T610 bleef ie maar op bezig met verbinden staan en moest ik 'm uitzetten om 'm daarvan af te krijgen...
Dit probleem ondervond ik ook afgelopen weekend. Ik wou ff mijn kaartje sturen via bluetooth. Hij zag de T610 van mijn maat wel maar dat ik hem verstuurde bleef ie maar op verbinden staan en moest ik mijn phone uitzetten om hier vanaf te komen.

Zijn er meer mensen die dit probleem hebben met bluetooth dingen versturen naar andere phones.

[ Voor 4% gewijzigd door Bulligan op 09-08-2004 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
oeps.... Mezelf gequote ipv edit.

[ Voor 94% gewijzigd door Bulligan op 09-08-2004 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:23
JT schreef op 09 augustus 2004 @ 03:10:
Hoe lang gaat de batterij van dat ding nou mee nu ze al een beetje wat vaker zijn geladen ?
de mijne houdt 't nu 3 dagen vol (dag en nacht aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
JT schreef op 09 augustus 2004 @ 03:10:
Hangt er helemaal vanaf wat je er mee wil doen. Als ie alleen maar standby staat houdt ie het zo een paar dagen vol. Gebruik je hem ook om af en toe mee te bellen en te smsen dan houdt ie het idd een dag of 3 maximaal 4 vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Ik merk ook dat ie het langer vol lijkt te houden. Gewoon een paar keer leeg laten lopen alvorens je hem gaat opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Weet iemand waar je een sony ericsson service center in de buurt kan vinden? Op de SE site zie ik nergens een link waarnaar je hier kan zoeken. Zou dit graag willen weten aangezien er voor de K700 nieuwe firmware is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

F-Tim schreef op 09 augustus 2004 @ 03:00:
Rio, kun je zo ook bij Verbindingen -> Bluetooth -> Externe Besturing de Desktop, Presenter en Media Player dingen naar de PC kopieren (zijn HID bestanden).

Ik ben na een foon reset die van mij nl. kwijt geraakt :'( en je zou me zo heel goed kunnen helpen
Zo te zien kan dat wel ja. Ik zal het vanavond als ik thuis ben voor je proberen. Of misschien is er nu al iemand hier die een poging kan wagen voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:23
DjWannaB2002 schreef op 09 augustus 2004 @ 11:05:
Weet iemand waar je een sony ericsson service center in de buurt kan vinden? Op de SE site zie ik nergens een link waarnaar je hier kan zoeken. Zou dit graag willen weten aangezien er voor de K700 nieuwe firmware is.
zie SonyEricsson SESP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Kee thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61668

DDX schreef op 08 augustus 2004 @ 12:08:

van die frames had mijn vriendin ook last van, toestel bleef gewoon hangen heb em terug gebracht naar belcompany en heb een nieuwe mee gekregen die dat niet deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Die versie heb ik ook. Ik heb geen problemen met die kaders maar wel met bluetooth. Hij blijf idd op verbinden hangen als ik wat probeer over te sturen via bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Laatst online: 18:56

Fjeze

AllesPerfect!

vandaag ook mijn K700i gehaald. nu aan het opladen dus zal als ie klaar is met opladen (waarschijnlijk morgen, moet hem d8 ik 12 uur aan de lader laten de 1e keer) eens laten weten welke firmware enzo ik heb.
ook zal ik laten weten of ik bug's tegenkom.

EDIT: Of hoef je de tel de eerste keer maar 4 uur op te laden, tenminste dat staat in de handleiding? zou iemand hier a.u.b. antwoord op kunnen geven?

[ Voor 24% gewijzigd door Fjeze op 09-08-2004 18:43 ]

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-06 18:14
Gewoon je foon aan de lader laten hangen totdat de batterij-indicator niet meer beweegt...dan is ie volledig opgeladen. Het beste is om vanaf dan je foon pas op te laden als je accu volledig leeg is. Eerder in deze topic meen ik gelezen te hebben dat na ongeveer 15-20 keer laden de accucapaciteit het grootste is.

Ik heb zelf mijn k700i nu voor de 6e keer opnieuw opgeladen. Iedere keer gaat ie langer mee (nu ongeveer 3-4 dagen). Als ik veel doe met bluetooth, kalendar, etc. dan natuurlijk korter.
Wat jammer is, is dat als de batterij-indicator bijna compleet leeg is en je in een gesprek zit de telefoon dan abrupt uitgaat. Ik kreeg geen geluidje of zo van batterij is bijna leeg, althans de accu was zo leeg dat dat ook niet meer kon denk ik.

[ Voor 42% gewijzigd door austin_77 op 09-08-2004 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze

Fjeze

AllesPerfect!

austin_77 schreef op 09 augustus 2004 @ 19:59:
Gewoon je foon aan de lader laten hangen totdat de batterij-indicator niet meer beweegt...dan is ie volledig opgeladen. Het beste is om vanaf dan je foon pas op te laden als je accu volledig leeg is. Eerder in deze topic meen ik gelezen te hebben dat na ongeveer 15-20 keer laden de accucapaciteit het grootste is.

Ik heb zelf mijn k700i nu voor de 6e keer opnieuw opgeladen. Iedere keer gaat ie langer mee (nu ongeveer 3-4 dagen). Als ik veel doe met bluetooth, kalendar, etc. dan natuurlijk korter.
Wat jammer is, is dat als de batterij-indicator bijna compleet leeg is en je in een gesprek zit de telefoon dan abrupt uitgaat. Ik kreeg geen geluidje of zo van batterij is bijna leeg, althans de accu was zo leeg dat dat ook niet meer kon denk ik.
Heel erg bedankt voor je reactie!
klopt het dat er op het scherm blijft staan bezig met opladen? of komt er iets te staan van volledig opgeladen ofzo als hij klaar is met laden?
is namelijk best moeilijk om de tel niet van de lader te trekken en ermee te spelen om te kijken wat ie allemaal kan enzo >:) >:) :9~

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41541

Hee DBor and DjWannaB2002,

GPRS onder Telfort werkt prima bij mij! 8)

De instellingen van de Telfort site, maar ook die van de Sony Ericsson site werken niet 100%. Ik weet niet exact waar het aan ligt, waarschijnlijk iets met de standaard poort die Telfort wilt dat je gebruikt, in de MMS instellingen maken ze een verschil tussen WAP 1.x en WAP 2.x toestellen.

Zet even de "Internetmodus" op Http. Kun je vinden in je "Internetprofiel" voor Telfort GPRS. Voila...online :+

Nog ff een knip-en-plak aktie van de Telfort site (wel inloggen via Mijn Telfort):
https://www.telfort.nl/pr...iensten/wap/instellingen/

WAP GPRS
Proxy name: Telfort GPRS
Homepage URL: http://wap.telfort.nl/
Proxy address: 193.113.200.195
Port: 9201
Access point name: internet
PPP user name: username
PPP password: password

MMS (abonnement)
Connection name: Telfort MMS
Bearer: GPRS
MMS Homepage URL: http://mms
Access point name: multimedia.o2.nl
Connection type: Continuous
Connection security: Off
User name: - leeg laten -
Password: - leeg laten -
Authentication type: Normal
WAP proxy IP address: 193.113.200.195
Poort (WAP 1.x toestellen): 9201
Poort (WAP 2.x toestellen): 8080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog even iets...ik heb een un-branded K700i...kan m'n Telfort sim van de Zaak erin, maar ook mijn Vodafone Live sim.

Ik heb dus standaard geen Vodafone themes in m'n K700 zitten, kan iemand met een Vodafone-branded K700i deze 2 (toch?) themes even posten in dit forum. Klinkt vreemd want iedereen wil die Vodafone shit niet hier, maar ik wil toch die themes graag ff bekijken... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-06 18:14
Heel erg bedankt voor je reactie!
klopt het dat er op het scherm blijft staan bezig met opladen? of komt er iets te staan van volledig opgeladen ofzo als hij klaar is met laden?
is namelijk best moeilijk om de tel niet van de lader te trekken en ermee te spelen om te kijken wat ie allemaal kan enzo >:) >:) :9~
Het klopt dat er op het scherm blijft staan "bezig met opladen".
Als de accu vol is, dan beweegt de inhoud van het batterij-icoontje niet meer.
Gewoon effe geduld hebben en hem niet voortijdig van de lader afhalen, dan heb je het langste plezier! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

F-Tim schreef op 09 augustus 2004 @ 03:00:

Yo, ik heb die drie dingen voor je. Zeg ff waar ik ze heen kan mailen aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120064

Weg

At your Service :*) :*) :*)

[ Voor 104% gewijzigd door Xandrios op 09-08-2004 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoi, ik heb een vraag.

Ik ben al tijden bezig met het instellen van MMS. Ik heb op de SE site de MMS instellingen van mijn K700 gehaald en vanaf de KPN site / Hi site.

Probleem is dat ik wel MMS berichten kan versturen, maar dat deze niet aankomen bij de ontvanger.

Heeft iemand toevallig ook een KPN HI 20 Abonnement of vergelijkbaar abonnement en een K 700 natuurlijk ;) die wel kan MMS en en waarbij de MMS jes ook aankomen? Zou ik daarvan de instellingen mogen overnemen?

gr bon _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:15
Zie je E-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze

Fjeze

AllesPerfect!

Ik heb even een Theme in elkaar gezet en nu wil ik die graag met julie delen. ik zie dat iedereen dan 2 links neerzet van bekijk het theme en download het theme. ik heb echter geen idee hoe dit werkt. kan iemand mij dit uitleggen?
of kan anders iemand voor mij die Themes hier neerzetten en het mij daarna uitleggen, gaat wat sneller denk ik.
alvast bedankt!

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Rio, mail ze maar naar...

--edit--

Super bedankt ervoor kerel!

Zodra ik ze binnen heb zal ik het email adres hier uit de post weghalen ;)

Uvt, bij mij werkt het wel gewoon! Heb een Hi25 abo, en ook de settings van de SE site afgeplukt, en ze doen het hier perfect! :)

[ Voor 7% gewijzigd door F-Tim op 10-08-2004 16:41 . Reden: E-Mail Verwijderd ]

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

REMCO_H, Thanks voor je posting, maar het lijkt toch ergens nog niet te lukken.
Tijdens internet krijg ik nu de message connecting totdat ik een ons weeg en daarna de message connection failed.

Nu moet er dus ergens nog een verschil zitten tussen jouw instellingen en de mijne. Kun je aangeven waar het anders zit?

Ik heb onder verbindingen, datacomm. het volgende data account:
Telfort GPRS
APN: internet
Username: username
Password: password
IP-adres: 193.113.200.195
DNS-adres: <leeg>

Ik heb onder verbindingen, internetinstellingen, internetprofielen het volgende profiel:
Telfort internet (staat ook als default profiel gekozen)
verbinden via: Telfort GPRS
Internetmode: Http
Proxy? : Ja
Poort: 9201

Where did I go wrong?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120488 schreef op 10 augustus 2004 @ 08:09:

Ik heb onder verbindingen, datacomm. het volgende data account:
Telfort GPRS
APN: internet
DNS-adres: <leeg>

Ik heb onder verbindingen, internetinstellingen, internetprofielen het volgende profiel:
Telfort internet (staat ook als default profiel gekozen)
verbinden via: Telfort GPRS
Internetmode: Http
Proxy? : Ja
Poort: 9201

Where did I go wrong?
Hee DBor,

Je hebt een IP-Adres ingesteld staan in je data-account, dat moet leeg zijn, IP-adres zit je internetprofiel! Ook in je internetprofiel zit iets niet goed, Proxy moet "nee" zijn, poort moet 8080 zijn, username en password moeten [leeg] zijn.

Verwijder gewoon ff je complete Data-account en Interprofiel en probeer het van scratch met de onderstaande instellingen:

Hier dan mijn (werkende) Telfort GPRS instellingen :*) :

Datacomm. --> Data-accounts --> Telfort GPRS
APN-adres : internet
Gebruikersnaam : username
Wachtwoord : password
Wachtwoord? : Uit
Voorkeurservice : Automatisch
IP-adres : ...
DNS-adres : ...
Verificatie : Normaal + Geen aanvinken
Datacompressie : Uit
Headercompressie : Uit

Internetinstell. --> Internetprofielen --> Telfort GPRS
Verbinden via : Telfort GPRS
Internetmodus : Http
Proxy gebruiken : Nee
IP-adres : 193.113.200.195 (niet nodig, grayed-out als proxy=Nee)
Poortnummer: 8080 (niet nodig, grayed-out als proxy=Nee)
Gebruikersnaam : [leeg]
Wachtwoord : [leeg]
Homepage : http://wap.telfort.nl

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 41541 op 10-08-2004 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

REMCO_H, het werkt. Thanks man. _/-\o_ :P _/-\o_
Het feit dat ik op 2 plekken een IP adres had staan met username en password was afkomstig van de Telfort helpdesk. Helaas was deze info dus onjuist. Nevertheless, ik kan eindelijk GPRSsen.
BTW, username telfortnl werkt ook (paswoord blijft password).

Werkt MMS bij jou? Indien ja, dan durf ik het bijna niet te vragen, maar zou je die settings dan ook kunnen posten. Mijn dank is groot.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 120488 op 10-08-2004 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen idee of MMS werkt want ik heb Telfort zakelijk van m'n baas en ik kan dus niet MMS-en met m'n Telfort sim. Met Vodafone Live werkt het in ieder geval prima.

Ik heb wel ff op de Telfort site gezocht naar de instellingen en wat zaken aangepast net als bij de standaard GPRS instellingen.

Give it a try, als het niet werkt dat delete ik deze post wel weer...

Datacomm. --> Data-accounts --> Telfort MMS
APN-adres : multimedia.o2.nl
Gebruikersnaam : o2nl

Internetinstell. --> Internetprofielen --> Telfort MMS
Verbinden via : Telfort MMS
Homepage : http://mms

Berichten --> Instellingen --> MMS
Berichtenserver : http://mmsc.mms.telfort.nl
Internetprofiel : Telfort MMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze

Fjeze

AllesPerfect!

weet iemand hier wat de nieuwste firmware is?
ik heb zelf gisteren mijn te opgehaald en heb er een uit Week 29, mijn Firmware is: R2L001.
ik moet zeggen dat ik nog niet echt bugs tegen gekomen ben zoals van die kaders ofzo. iemand nog wat bugs om uit te proberen?

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm, ik heb de settings zo ingesteld als hierboven, maar als ik een MMS aanmaak en deze dan naar een mail adres verstuur of naar mezelf (gsm), dan wordt ie in mijn outbox gezet met de status: Bericht is in wachtrij voor verzending geplaatst. En vervolgens gebeurt er niets (staat nu al 40 minuten met deze status in de outbox).

Ik heb een SMS gehad van Telfort waarin stond dat mijn toestel geactiveerd is voor MMS, dus het zou moeten lukken.
Aangezien ik voor deze gsm een nokia 3310 (geen MMS) had, heb ik geen flauw idee hoe de K700 normaal reageert als het versturen van een MMS wel lukt.

Ik zal de helpdesk nog maar eens opbellen, want nu wil ik dit werkend hebben ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Anoniem: 41541 schreef op 10 augustus 2004 @ 10:28:
Geen idee of MMS werkt want ik heb Telfort zakelijk van m'n baas en ik kan dus niet MMS-en met m'n Telfort sim. Met Vodafone Live werkt het in ieder geval prima.

Ik heb wel ff op de Telfort site gezocht naar de instellingen en wat zaken aangepast net als bij de standaard GPRS instellingen.

Give it a try, als het niet werkt dat delete ik deze post wel weer...

Datacomm. --> Data-accounts --> Telfort MMS
APN-adres : multimedia.o2.nl
Gebruikersnaam : o2nl

Internetinstell. --> Internetprofielen --> Telfort MMS
Verbinden via : Telfort MMS
Homepage : http://mms

Berichten --> Instellingen --> MMS
Berichtenserver : http://mmsc.mms.telfort.nl
Internetprofiel : Telfort MMS
Ey remco, je bent echt de held van deze dag, denk dat je veel mensen geholpen hebt met de gprs instellingen, bij mij werkt het nu eindelijk ook. Alleen mms wil nog steeds niet werken helaas. Versturen in ieder geval niet en ontvangen weet ik niet. Maar goed gprs werkt nu in ieder geval wel. Thnx!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116928

Ook ik heb problemen met MMS in combinatie met een Hi20 abonnement
Het SMSje dat ik van de SE site kreeg met de instellingen werkt niet. Heb zelf het IP adres aangevuld en 30 minuten gebeld met de helpdesk van KPN. Ik kon het uiteindelijk doen met "Wij ondersteunen dit toestel niet",misschien in de toekomst, maar wij kunnen je niet helpen. Ook bij Belcompany waar ik het toestel vandaan heb, konden ze niet helpen, die stuurden me door naar de helpdesk van KPN.

Wie weet hoe je de K700 samen met KPN werkbaar kunt krijgen zodat je MMS-jes kunt versturen?

Ik voel me zelfs al een beetje belazerd door Belcompany, want die hebben het toestel aangeprijsd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-06 11:56

RUFFNECK

Poentje

Vergeet dit steeds te vragen, maar hebben jullie het ook dat als je gebeld wordt, je opneemt en het altijd een seconde of anderhalf duurt voor beide partijen daadwerkelijk connected zijn?

Wordt irritant nu hoe ik het steeds zo gaat:
- Riiingggg (telefoon gaat over)
- Ik neem op: "Hallo"
- Ik hoor niks en hoor dan wel de soort van overgang in geluid naar het echte gesprek en hoor de andere partij dan zeggen: "Hallo?? (as in, zeg wat dan!)"
- Ik zeg: "Ik zei hallo, maar jij zei niks" |:(

Dus nu moet ik steeds onthouden bij het opnemen ff een seconde ofzo te wachten voor ik daadwerkelijk m'n 1e "hallo" zeg.

Ik heb btw Orange, maar met m'n oude toestel had ik dat niet (zelfde simkaart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze

Fjeze

AllesPerfect!

heeft iemand hier al de foto's van de Nokia 6230 vergeleken met deze van de K700i? ik merk namelijk dat als de het niet helemaal licht is de K700i echt een flinke ruis laat zien in de foto's terwijl de 6230 dat helemaal niet heeft dan. (bedoel niet als het superdonker is he, maar gewoon met wat minder licht).
zal proberen 2 voorbeeldjes te posten maar ben nog even aan het kijken hoe dat werkt.

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ok, ik ben er uit wat het mms betreft. Het antwoord is vrij simpel. Iedereen met een Telfort Abonnenment moet nog een week geduld hebben volgens de helpdesk want mms wordt door telfrot voor dit type toestel nog niet ondersteund. Hier gaat volgende week verandering in komen. Dus iedereen met een telfort abonnement, nog eventjes geduld, vanaf volgende week zouden we moeten kunnen mms-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
RUFFNECK schreef op 10 augustus 2004 @ 12:11:
Vergeet dit steeds te vragen, maar hebben jullie het ook dat als je gebeld wordt, je opneemt en het altijd een seconde of anderhalf duurt voor beide partijen daadwerkelijk connected zijn?

- Ik hoor niks en hoor dan wel de soort van overgang in geluid naar het echte gesprek en hoor de andere partij dan zeggen: "Hallo?? (as in, zeg wat dan!)"

Dus nu moet ik steeds onthouden bij het opnemen ff een seconde ofzo te wachten voor ik daadwerkelijk m'n 1e "hallo" zeg.

Geen last van, misschien dat dat iets van orange is ipv het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniCache2
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-06 08:25

Ja bij mij ook een paar seconden (debitel vodafone) en bij de vriendin van mijn broer ook (orange)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze

Fjeze

AllesPerfect!

kan iemand mij helpen? ik las hier dat je als je het profiel vergadering instelt het geluid van de camera ook uit moet zijn. Nu heb ik echter ook als het profiel vergadering ingesteld staat dat ik een geluid hoor als ik een foto maak. en aangezien dat geluid nogal hard gaat vind ik dat best irritant.
Ik heb trouwens Firmware: R2L001.

hoop dat iemand kan helpen

verder echt mega vet toestel! ga nu ook wat Themes maken, als ik mijn eigen webspace heb zal ik er hier een aantal neerzetten.

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
N-E-R-D schreef op 10 augustus 2004 @ 13:01:
kan iemand mij helpen? ik las hier dat je als je het profiel vergadering instelt het geluid van de camera ook uit moet zijn. Nu heb ik echter ook als het profiel vergadering ingesteld staat dat ik een geluid hoor als ik een foto maak. en aangezien dat geluid nogal hard gaat vind ik dat best irritant.

verder echt mega vet toestel! ga nu ook wat Themes maken, als ik mijn eigen webspace heb zal ik er hier een aantal neerzetten.
Heb je een geimporteerd toestel? Zo ja dan kan het zijn dat het daarom niet lukt. Dat verschilt per land, dit heeft te maken met de regelgeving van dat land. Je kan nog proberen door het gewone profiel te nemen en alleen het geluid uit te zetten (# ingedrukt houden), maar ik betwijffel of dat ook werkt. Als je geen import hebt dan weet ik het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze

Fjeze

AllesPerfect!

DjWannaB2002 schreef op 10 augustus 2004 @ 13:05:
[...]

Heb je een geimporteerd toestel? Zo ja dan kan het zijn dat het daarom niet lukt. Dat verschilt per land, dit heeft te maken met de regelgeving van dat land. Je kan nog proberen door het gewone profiel te nemen en alleen het geluid uit te zetten (# ingedrukt houden), maar ik betwijffel of dat ook werkt. Als je geen import hebt dan weet ik het ook niet.
ik heb gewoon een origineel nederlands toestel, gisteren bij de belcompany gehaald. toestel uit wk 29 met de eerder vernoemde firmware R2L001. weet jij toevallig of dat een nieuwe versie van de firmware is? dat het misschien daar aan kan liggen? dat zou wel heeel vervelend zijn namelijk, en ook meteen een rede voor veel mensen hier denk ik om niet de nieuwe firmware erop te zetten |:( |:(

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
N-E-R-D schreef op 10 augustus 2004 @ 13:18:
[...]

ik heb gewoon een origineel nederlands toestel, gisteren bij de belcompany gehaald. toestel uit wk 29 met de eerder vernoemde firmware R2L001. weet jij toevallig of dat een nieuwe versie van de firmware is? dat het misschien daar aan kan liggen? dat zou wel heeel vervelend zijn namelijk, en ook meteen een rede voor veel mensen hier denk ik om niet de nieuwe firmware erop te zetten |:( |:(
`
hmm of het nieuwe firmware is durf ik niet te zeggen. Zelf heb ik R2A041 En dat is van een unbranded versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
N-E-R-D schreef op 10 augustus 2004 @ 13:01:

Ga eens naar instellingen en dan kies je een profiel dan doe je profiel bewerken en dan zet je het belvolume op 0, dan maakt die geen lawaai meer met het fotograferen (en dus ook niet als je gebeld wordt, dus tril alarm zou ik dan ook instellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze

Fjeze

AllesPerfect!

DjWannaB2002 schreef op 10 augustus 2004 @ 14:14:
[...]

`
hmm of het nieuwe firmware is durf ik niet te zeggen. Zelf heb ik R2A041 En dat is van een unbranded versie.
ja ik vroeg mij dat dus ook af, want mijne is ook een unbranded versie maar de code van de firmware is wel heel anders, terwijl het wel gewoon een NL tel is.

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze

Fjeze

AllesPerfect!

6killer schreef op 10 augustus 2004 @ 14:25:
[...]

Ga eens naar instellingen en dan kies je een profiel dan doe je profiel bewerken en dan zet je het belvolume op 0, dan maakt die geen lawaai meer met het fotograferen (en dus ook niet als je gebeld wordt, dus tril alarm zou ik dan ook instellen)
ook da theb ik al geprobeerd, maar dan nog maakt hij dat lawaai als hij een foto maakt |:( |:( |:(

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intruder1400
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
intruder1400 schreef op 09 augustus 2004 @ 22:43:
Mijn se k700i geeft geen tijd weer bij mijn gemiste oproepen. Ik vind dit bijzonder lastig. Hebben alle toestellen dit, is dit te verhelpen/in te stellen?
netblade schreef op 09 augustus 2004 @ 22:57:
[...]

volgens mij als je even op het gesprek blijft staan zie je wel het tijdstip waarop er gebeld is
intruder1400 schreef op 09 augustus 2004 @ 23:23:
Bij mij verandert de weergave niet wanneer ik langer op de gemiste oproep blijf staan. Geen tijdsweergave te zien.

Maar ik ben wel achter het volgende gekomen. Er zijn 4 subonderwerpen/menu's:
1. Alle
2. Beantwoord
3. Uitgaand
4. Gemist

Bij 1, 2 en 3 wordt het tijdstip wel weergegeven. Bij 4 niet. Onder 1 (Alle) staan ook de gemiste. Dus het gebruikersongemak valt dan wel mee. Wat lastig blijft is dat als ik een gemiste oproep heb gehad en ik kies voor weergeven, dat ik dan in 4 terecht kom en ik dus niet direct kan zien om welke tijd ik gebeld ben. scrollen naar 1 en daar de juiste gemiste oproep opzoeken is het alternatief. Niet echt gebruiksvriendelijk.
intoxicated schreef op 10 augustus 2004 @ 09:56:
Dit past prima in het grote topic over de K700. Ik weet zeker dat je dat topic met de search kunt vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze

Fjeze

AllesPerfect!

vraag aan DjWannaB2002:

Ik ben nu zelf ook met adobe Photoshop bezig, die gebruikte jij toch ook? vandaar de vraag aan jou.
nu heb ik mijn image al geresized naar 176 x 220 (de grote van het totale scherm inclusief status en softkeys) maar hoe kan je nu dat plaatje zo precies in 3 stukken verdelen voor de desktop, statusbalk en de softkeys? ik zag dat jij dat erg mooi gedaan hebt, nu is mijn vraag hoe doe je dat?

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

http://w1.504.telia.com/~...heme%20Tutorial(v1.0).pdf

Is geen zaligmakende tutorial, maar moet handig genoeg zijn om je vraag te kunnen beantwoorden.

[ Voor 46% gewijzigd door Rio op 10-08-2004 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Heeft iemand die default icon shadow picture ook van Orange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
DjWannaB2002 schreef op 10 augustus 2004 @ 14:14:
[...]

`
Orange gebruikt deze anders ook en die is wel degelijk branded. Misschien niet zo erg als een vodafone toestelmaar wel degelijk branded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
N-E-R-D schreef op 10 augustus 2004 @ 15:09:
vraag aan DjWannaB2002:

Ik ben nu zelf ook met adobe Photoshop bezig, die gebruikte jij toch ook? vandaar de vraag aan jou.
nu heb ik mijn image al geresized naar 176 x 220 (de grote van het totale scherm inclusief status en softkeys) maar hoe kan je nu dat plaatje zo precies in 3 stukken verdelen voor de desktop, statusbalk en de softkeys? ik zag dat jij dat erg mooi gedaan hebt, nu is mijn vraag hoe doe je dat?
Kijk eens naar dit schema, dan moet je er wel uit kunnen komen denk ik:
Afbeeldingslocatie: http://img53.exs.cx/img53/5762/overallschema.th.jpg

Verder in photoshop heb je een venstertje waarin je kan zien hoeveel pixels je precies selecteerd (in de breedte en lengte) onder het kopje info staat dat (in dat schermpje staat ook nog eens histogram en navigator erbij). Zo kan je dus zien of je precies het juiste aantal pixels hebt geselecteerd.

Succes.

ps mocht het niet lukken maar ik wel wat screenshots om te laten zien wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Hooli-gan schreef op 10 augustus 2004 @ 15:22:
[...]

Orange gebruikt deze anders ook en die is wel degelijk branded. Misschien niet zo erg als een vodafone toestelmaar wel degelijk branded.
hmm vreemd want die van mij is wel degelijk unbranded (gelukkig maar). Zullen ze wel het een en ander aangepast hebben bij orange maar toch dezelfde naam gehouden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
'

Ik weet niet wat je wil bereiken met al die quotes maar toch. Even als antwoord op die eerste vraag over dat er geen tijd wordt aangegeven. Dat is met de nieuwe firmware update verholpen. Evenals nog een aantal andere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
DjWannaB2002 schreef op 10 augustus 2004 @ 15:32:
[...]

Kijk eens naar dit schema, dan moet je er wel uit kunnen komen denk ik:
[afbeelding]

Verder in photoshop heb je een venstertje waarin je kan zien hoeveel pixels je precies selecteerd (in de breedte en lengte) onder het kopje info staat dat (in dat schermpje staat ook nog eens histogram en navigator erbij). Zo kan je dus zien of je precies het juiste aantal pixels hebt geselecteerd.

Succes.

ps mocht het niet lukken maar ik wel wat screenshots om te laten zien wat ik bedoel.
Croppen kan ook, dan typ je in de venstertjes linksboven 176 px en 220 px dan selecteer je hoe jij je plaatje wil en crop je.

Dan heb je een plaatje van 176x220, dan kan je bijv 18 doen ipv 220 en de statusbar croppen en saven, dan weer terug naar plaatje en 26 ipv 220 doen dan heb je de softkeys. (om de standby/desktop te krijgen doe je 202 ipv 220 en selecteer je van onder af! je knipt zo de statusbar eraf, daarna doe 176 x 176 en dan van bovenaf selecteren en je hebt je desktop).

Het is wat omslachtig maar het gaat best snel zo, en het sluit precies aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119193

dit probleem heb ik ook icm Orange, heel irritant! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
6killer schreef op 10 augustus 2004 @ 15:43:
[...]

Croppen kan ook, dan typ je in de venstertjes linksboven 176 px en 220 px dan selecteer je hoe jij je plaatje wil en crop je.

Dan heb je een plaatje van 176x220, dan kan je bijv 18 doen ipv 220 en de statusbar croppen en saven, dan weer terug naar plaatje en 26 ipv 220 doen dan heb je de softkeys. (om de standby/desktop te krijgen doe je 202 ipv 220 en selecteer je van onder af! je knipt zo de statusbar eraf, daarna doe 176 x 176 en dan van bovenaf selecteren en je hebt je desktop).

Het is wat omslachtig maar het gaat best snel zo, en het sluit precies aan.
Dan is mijn manier makkelijker denk ik. Selecteren, copieren, nieuw bestand openen, plakken en opslaan en klaar ben je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Rio, heel erg bedankt kerel! :)

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
DjWannaB2002 schreef op 10 augustus 2004 @ 16:38:
[...]

Dan is mijn manier makkelijker denk ik. Selecteren, copieren, nieuw bestand openen, plakken en opslaan en klaar ben je.
hmmz ik kon geen vaste selectie instellen bij marque tool, maar het kan zijn dat dat er wel in zit, ik heb het nog niet gevonden.

Kan jij ze daarmee ook in 1 keer allemaal met de juiste afmeting selecteren en saven?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.