Mensen, ik weet niet precies of ik het mag vragen, dus als het niet mag zeg het dan ff op een normale manier
Ik heb een aanbod van T-mobile ontvangen ivm contractverlenging. Ik kan de k700i gratis krijgen in combinatie met een 2 jarig Relax 150 abonnement.
Andere toestellen die ik kan kiezen:
Nokia:
3100
3410
7250i
Sharp:
TM100
Samsung:
E700
SGH-E820
Motorola:
V300
SonyEricsson:
T230
T630
K700i
Ik ben totaal niet op de hoogte van de huidige stand van zaken op mobiel gebied en dus heb ik wat vragen.
Wat zijn de minpunten van een K700i? Zelf heb ik niet echt een goede ervaring met Sony Ericsson. Mijn t68i heeft een traag menu, slecht kleurenscherm (lage resolutie, contrast en weinig kleuren), Bij kou wordt ie nog trager, nummers zijn spontaan uit mijn telefoonlijst verdwenen (lege regels op de plaatsen waar de namen stonden) Dus hoe zit dat bij de K700i?
Verder lees ik hierboven over een batterij die snel leeg is. In hoeverre heeft iedereen hier last van? En hoe zit het met de software? Ik las ook over vastlopers en zo.... iedereen hier last van of moet je pech hebben?
Staan er hierboven nog toestellen die misschien ook de moeite waard zouden kunnen zijn?