Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112054

Rio schreef op 03 augustus 2004 @ 14:40:
[...]

Ik heb net even zo'n Bluetooth adaptertje gehaald. Alles ziet er goed uit, maar ik krijg niks ge-upload, telkens stopt hij na een seconde of vijf met de overdracht. Ik kan verder wel van alles uit mijn telefoon halen, dat gaat probleemloos.
Gezien het aantal problemen met overdracht v/d k700 naar de pc, zou ik graag willen weten of er hier mensen zijn met een BlueTooth dongle die geheel probleemloos werkt, en dan vooral welke dat is.. Moet nog steeds zo'n ding kopen nl. :P
Bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:37

Rio

Ik heb al een boek

Als het gaat om overdracht VAN je telefoon NAAR je pc: dat gaat perfect bij mij, met mijn sitecom Bluetooth usb dongle.

Andersom gaat het echter voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Anoniem: 34043 schreef op 03 augustus 2004 @ 15:05:
[...]

ja ik ken dat probleeem ligt aan je usb poorten
klinkt raar heb er ook een tijd mee te kampen gehad
met data over dracht welliswaar niet met een blauwstokje
maar andere data overdracht dingen
probleem is je usb
Hmm, dat zou kunnen, want ik heb dat ding in een usb-hubje geprikt. Zal hem eens in een echte usb poort hangen. Dank voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:56
Bij mij werkt het VAN telefoon NAAR pc perfect hoor!
Zowel als ik het in de foon doe ("Verzenden via Bluetooth") of als ik op de pc in m'n foon aant browsen ben.

Heb een Sitecom Dongle (Wel maar Class II, want Class I was hier NERGENS te krijgen :X )

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112054

@Rio & F-tim: dank voor jullie snelle reactie!

Het ziet er dus naaruit dat een Sitecom dongle een goede keus is (zonder reclame te willen mk), mits direct op een usb-poort aangesloten. Aangezien ik geen zin heb om mezelf een Trust dongle te geven en er vervolgens achter te komen dat het ding amper functioneerd (zou me niet erg verbazen gezien eigen ervaringen met andere Trust producten.. :X ). Jammer genoeg moet ik nog wel even wachten op het moment dat ik zo'n Sitecom BT kan kopen; ik woon helaas nogal perifeer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Jij perifere leefomstandigheden hoeven een bestaan met Bluetooth niet in de weg te staan:

http://www.tweakers.net/pricewatch/55484

Heb er zelf in de winkel 29 euro nogiets voor betaald, dus dat maakt geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119601

hoi

maakt het nog iets uit of je een class 1 adapter hebt of niet? wat is daarin t verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-06 11:56

RUFFNECK

Poentje

Anoniem: 119601 schreef op 03 augustus 2004 @ 17:35:
hoi

maakt het nog iets uit of je een class 1 adapter hebt of niet? wat is daarin t verschil?
Maak niet veel uit, zie de start post voor meer info (bereik verschil van 10m en 100m)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Ik heb voor de mijne maar 26 nogwat betaald, ik kreeg korting :9

Wat betreft Class I of Class II..... je foon ondersteund alleen Class II, dus een Class I biedt (momenteel) geen voordeel, maar bij toekomstige apparaten kan het dus wel zo zijn dat de Class I chip voordeel biedt (bv. de Z1010)

Persoonlijk heb ik zoiets van... het duurt nog 2 jaar voordat ik een nieuwe foon krijg (misschien volgend jaar als ie in de cola valt ofzo >:) Verzekering roeleert 8)7 ) en tegen die tijd hebbik vast wel een andere pc, en dan kan er een Class I adapter van dan 15/20€ (verwacht ik de prijzen dan) ook nog wel van af (of het zit reeds geintegreerd, want m'n toekomstige pc wordt een laptop ivm Uni).... Dus in principe maakt het niet zo heel veel uit. Als je alvast op de toekomst voorbereid wilt zijn, dan Class I, als je tegen die tijd zoiets hebt van, ik koop dan wel een nieuwe óf 10m is ver genoeg (als je bv in een flat woont kan iedereen verbinding maken met je pc als je een Class I adapter hebt.... :+ ) Dan gewoon Class II

[ Voor 5% gewijzigd door F-Tim op 03-08-2004 17:59 ]

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toelet245
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-06-2024
Het lukt mij niet om die truck met het "online knopje" aan de zijkant te doen.
Ik heb een Vodafone branded K700i maar ik zie de favoriet wel in FMA maar niet in mijn telefoon :?

Verder is hij trouwens TOP!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Is gelukt met Bluetooth, lag idd aan het feit dat ik hem in een hubje had zitten.

Voor iedereen: prik je Bluetooth dongle rechtstreeks op een usb-poort in je pc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Laatst online: 24-12-2024
Anoniem: 117932 schreef op 03 augustus 2004 @ 16:06:
beetje schmeksite maar toch... bestaat nog maar net volgens mij (2 augustus) en het enige dat je doet is € 35,= betalen - hiervoor krijg je een cd thuisgestuurd (geen idee welke) daarmee plaats je je op de lijst (en misschien sta je wel nummer 1 - er staat nu nog niemand, maar dat kan 48 uur duren voordat de lijst ge-update is - dus hoe lang deze is voor de K700i weet ik niet...)
Sta je op nummer 1 en er hebben zich 19 mensen voor de K700i aangemeld dan krijg je de telefoon simlockvrij thuisgestuurd...

http://www.winkelplein.nu...2PeYuGRzyf0EikjjMKuz3jqnc

Ik heb me er overigens niet aan gewaagd 8) maar misschien hier mensen... of mensen die er ervaring mee hebben??

edit:
oh... of mochten dit soort dingen niet meer in deel 3? :|
NEE, DIT IS NIETS MEER DAN EEN PIRAMIDE SPEL !
(de maker van de site vangt veel euro's, en iedereen maar wachten op zijn telefoon...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83963

heb ook maar ff een theme gemaakt met elisha cuthbert erop O+ :9~ :

Afbeeldingslocatie: http://membres.lycos.fr/spnews/Elisha_screen.jpg

http://membres.lycos.fr/spnews/Elisha.jpg
(rechter-muisknop, opslaan als, hernoemen naar zip en dan uitpakken)

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100424

he hallo,

misschien een domme vraag, maar hoe krijg ik een spelletje op mijn telefoon. Heb hem nu gedownload op de computer en nu moet ie naar de telefoon. Kan toch niet moeilijk zijn.

Maarja, hoe dan.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96948

Is er al iemand die de T-mobile versie heeft en wat is daar allemaal anders aan dan aan de normale versie? ben namelijk van plan een T-mobile versie te halen, maar niet als ie ook geen mp3ringtones ondersteund zoals Vodafone. Mijn huidige T-mobile T610 heeft eigenlijk als enig ding anders een simlock en een niet verwijderbaar theme, maar daar valt wel mee te leven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-06 11:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Anoniem: 100424 schreef op 03 augustus 2004 @ 23:19:
he hallo,

misschien een domme vraag, maar hoe krijg ik een spelletje op mijn telefoon. Heb hem nu gedownload op de computer en nu moet ie naar de telefoon. Kan toch niet moeilijk zijn.

Maarja, hoe dan.

Alvast bedankt
Gewoon... Overknallen naar je K700 misschien?

Als je dat dan ook maar 1 keer geprobeerd zou hebben, dan merk je automatisch dat dat de manier wel of niet is. In dit geval had je er dan achter gekomen dat het te makkelijk is, ja.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119035

Anoniem: 96948 schreef op 03 augustus 2004 @ 23:27:
Is er al iemand die de T-mobile versie heeft en wat is daar allemaal anders aan dan aan de normale versie? ben namelijk van plan een T-mobile versie te halen, maar niet als ie ook geen mp3ringtones ondersteund zoals Vodafone. Mijn huidige T-mobile T610 heeft eigenlijk als enig ding anders een simlock en een niet verwijderbaar theme, maar daar valt wel mee te leven
Wat ik begrepen had is dat nu weer het geval. Simlock en een theme die je niet kan verwijderen. Daarnaast is de hele telefoon op T-zones gericht, dus sommige knoppen hebben ten aanzien van de unbranded versie een andere functie (lees: T-zones koppeling) gekregen. Er is dus geen beperking in de mp3 functie zoals bij Vodafone (die ze nog ook weer aan het terug draaien zijn na alle klachten, maar dat kan nog wel even duren volgens de Vodafone medewerker).
Ik vertel je dit allemaal wel uit de 2e hand, want ik heb hem vanmorgen besteld bij T-mobile, dus heb hem pas over een weekje binnen ofzo denk ik.

p.s. Mocht ik ernaast zitten, mag iemand me natuurlijk ff verbeteren (hoop alleen dat ik er niet tever naast zat dan... :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toelet245
Bij de Vodafone branded zit er natuurlijk dat stickertje op de plaats waar normaal het quickshare stickertje zit.
Gaat de garantie eraf als je dat vervangt door een quickshare sticker? Ik zag toevallig een link waar je die kunt bestellen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ginz schreef op 04 augustus 2004 @ 00:16:
[...]

Gewoon... Overknallen naar je K700 misschien?

Als je dat dan ook maar 1 keer geprobeerd zou hebben, dan merk je automatisch dat dat de manier wel of niet is. In dit geval had je er dan achter gekomen dat het te makkelijk is, ja.
Dat snap ik ja, mp3tjes enzo werkt ook gewoon, maar de spelletjes werkt toch anders?

Tenminste als ik hem overknal, zet ie hem automatisch in de map overig en kan ik er vervolgens niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toelet245
Anoniem: 100424 schreef op 04 augustus 2004 @ 08:32:
[...]

Dat snap ik ja, mp3tjes enzo werkt ook gewoon, maar de spelletjes werkt toch anders?

Tenminste als ik hem overknal, zet ie hem automatisch in de map overig en kan ik er vervolgens niks mee.
Met een datakabel of een Bluetooth dongle. Dan zet hij geluiden in geluiden, spelletjes in spelletjes en themas in het mapje themas op je telefoon.
Dit werkt bij mij perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

toelet schreef op 04 augustus 2004 @ 08:57:
[...]

Met een datakabel of een Bluetooth dongle. Dan zet hij geluiden in geluiden, spelletjes in spelletjes en themas in het mapje themas op je telefoon.
Dit werkt bij mij perfect.
ik doe dat dus met een usb dongle, maar ziet alleen de mapjes afbeelding/geluiden/video/overig en de rest dus niet. Dus geen thema's en spelletjes.

Dus kom ik nog niet verder. Anders had ik het wel geweten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Heb je al geprobeerd om je spelletje in het mapje overige te plaatsen?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Gebruik je Float's Mobile Agent? Ik wel, en ik zie de mapjes wel (op mijn unbranded versie)

Helpt het ook niet als je gewoon upload en daarna in het betreffende mapje kijkt? Moet automatisch in juiste map terecht komen namelijk.

[ Voor 45% gewijzigd door Rio op 04-08-2004 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52637

over de branded T-mobile versie: ik heb hem zaterdag ontvangen, en het klopt: er is wel aardig wat t-zones troep opgekomen. In alle mapjes staan linkjes als: 'Meer games', die dan verwijzen naar wap-sites waar je dat kan downloaden.
Het meest irritante is echter dat de 'softkey' "Meer" op het hoofdvenster is vervangen door een roze "t-zones" knop. En die blijft altijd staan, ook als je het thema veranderd. zucht.

Daarnaast zijn in mijn hoofdmenu 2 (!) knopjes vervangen door t-zones links. Ik heb dus geen aparte internet knop meer in het menu, behalve die t-zones-troep.
Ik hoop dat voor deze dingen ooit een manier komt om ze aan te passen.......

Ik heb wel de functie van het knopje aan de zijkant rechtsboven kunnen verwijzen naar het bellen van m'n vriendin, das wel handig. (met de homepage-truc, eerder beschreven in dit topic).

Voor de rest werkt het perfect: mp3's, camera, radio, video kijken (kan net een aflevering van je favoriete serie op van 30 minuten ofzo)(leuk voor in de trein)

Als je mobiel op nederlands staat heb je wel een probleempje met bluetooth, door een bugje kan je niet in de folders met een apostrof in de naam. Met fma (grandioos programma) zie je door een bug weer niet de subfolders (mensen met Delphi en k700 kennis wordt gevraagd in het forum van fma, dus geef je op!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ginz schreef op 04 augustus 2004 @ 10:28:
Heb je al geprobeerd om je spelletje in het mapje overige te plaatsen?
Dat heb ik al geprobeerd, maar dan kan ik nks met het bestand. Alleen maar verzenden of verwijderen ofzo.

Welk type bestand moet het zijn dan, niet dat het daar al mis gaat.

En waar kan ik "Float's Mobile Agent" dan vandaan halen? Misschien dat het dan lukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Anoniem: 100424 schreef op 04 augustus 2004 @ 11:32:
[...]

Dat heb ik al geprobeerd, maar dan kan ik nks met het bestand. Alleen maar verzenden of verwijderen ofzo.

Welk type bestand moet het zijn dan, niet dat het daar al mis gaat.

En waar kan ik "Float's Mobile Agent" dan vandaan halen? Misschien dat het dan lukt
Gezien je laatste vraag kan ik zien dat je de startpost met onwijs veel informatie niet gelezen heb. Ik zou dat dus dan ook maar eerst eens goed doen

Je moet natuurlijk wel het .jar file versturen, en niet de .jad!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Laatst online: 12:04
Anoniem: 52637 schreef op 04 augustus 2004 @ 11:07:
(mensen met Delphi en k700 kennis wordt gevraagd in het forum van fma, dus geef je op!).
kan neit vinden op forum.. heb je linkje ?

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ginz schreef op 04 augustus 2004 @ 11:55:
[...]

Gezien je laatste vraag kan ik zien dat je de startpost met onwijs veel informatie niet gelezen heb. Ik zou dat dus dan ook maar eerst eens goed doen

Je moet natuurlijk wel het .jar file versturen, en niet de .jad!
Heb de .jar verstuurd, dus daar kan het dan ook niet aan liggen, moet vanavond thuis dan toh nog maar een keer goed voor gaan zitten. Zou alleen wel geholpen zijn als ik iets van een programma heb die dus het mapje games en themes wel ziet. Dat mis ik dus nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Anoniem: 100424 schreef op 04 augustus 2004 @ 12:01:
[...]

Heb de .jar verstuurd, dus daar kan het dan ook niet aan liggen, moet vanavond thuis dan toh nog maar een keer goed voor gaan zitten. Zou alleen wel geholpen zijn als ik iets van een programma heb die dus het mapje games en themes wel ziet. Dat mis ik dus nu.
Okay :X

Float Mobile Agent kan je met uitleg vinden in de startpost

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52637

MerijnB schreef op 04 augustus 2004 @ 11:58:
[...]

kan neit vinden op forum.. heb je linkje ?
http://fma.xinium.com/forums/index.php?showtopic=1384 , ergens onderaan...

doe je best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoi

dat FMA lijkt me een goed programma voor de K700 i, alhoewel op het eerder aangegeven forum meer info toegespitst is voor de se T610.

Waar kan je trouwens dat FMA downloaden zonder dat je allerlei shit binnenhaalt. Mijn Norton virusscan kwam namelijk met de melding: warning : dit is een ongeldig windows script.. toen ik FMA binnengehaald had

:P thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Dat komt omdat FMA een aantal scripts moet laten draaien nadat je geinstalleerd hebt. Virussen werken ook vaak met scripts, dus is het logisch dat Norton gaat flippen. Deed hij bij mij ook. Gewoon toestemming geven, niks aan de hand, is geen spyware ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119084

Anoniem: 100424 schreef op 04 augustus 2004 @ 12:01:
[...]

Misschien moet je het volgende proberen: Zet je telefoontaal op Engels....en ga dan nogmaals via bluetooth verbinding maken, als het goed is, herkent ie nu wel alle mapjes!

Ik had naemlijk het probleem dat ik niet in de mappen video's eb thema's kwam...maar zodra ik de taalinstelling had veranderd, kwam ik wel overal in!
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

krijg hem niet gedownload, ook niet via hun site,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:38
Anoniem: 100424 schreef op 04 augustus 2004 @ 17:58:
[...]

krijg hem niet gedownload, ook niet via hun site,
Nou ik zie dat de link in de startpost is veranderd Hmmz dat is het niet, het doet t wel en niet :?. Maar met Google had je een heel eind gekomen.

Maar ik zal je de directe link geven naar de download site, dan kan Ginz m in de startpost ook weer fixen: http://prdownloads.source...1.1.15-setup.exe?download

[ Voor 22% gewijzigd door 6killer op 04-08-2004 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 13:59

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Mensen, ik weet niet precies of ik het mag vragen, dus als het niet mag zeg het dan ff op een normale manier :P

Ik heb een aanbod van T-mobile ontvangen ivm contractverlenging. Ik kan de k700i gratis krijgen in combinatie met een 2 jarig Relax 150 abonnement.

Andere toestellen die ik kan kiezen:

Nokia:
3100
3410
7250i

Sharp:
TM100

Samsung:
E700
SGH-E820

Motorola:
V300

SonyEricsson:
T230
T630
K700i

Ik ben totaal niet op de hoogte van de huidige stand van zaken op mobiel gebied en dus heb ik wat vragen.

Wat zijn de minpunten van een K700i? Zelf heb ik niet echt een goede ervaring met Sony Ericsson. Mijn t68i heeft een traag menu, slecht kleurenscherm (lage resolutie, contrast en weinig kleuren), Bij kou wordt ie nog trager, nummers zijn spontaan uit mijn telefoonlijst verdwenen (lege regels op de plaatsen waar de namen stonden) Dus hoe zit dat bij de K700i?

Verder lees ik hierboven over een batterij die snel leeg is. In hoeverre heeft iedereen hier last van? En hoe zit het met de software? Ik las ook over vastlopers en zo.... iedereen hier last van of moet je pech hebben?

Staan er hierboven nog toestellen die misschien ook de moeite waard zouden kunnen zijn?

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119209

jagermeister1 schreef op 04 augustus 2004 @ 18:27:
Mensen, ik weet niet precies of ik het mag vragen, dus als het niet mag zeg het dan ff op een normale manier :P

bla bla bla...

Andere toestellen die ik kan kiezen:

Nokia:
Sharp:
Samsung:
Motorola:
SonyEricsson:

...bla bla bla...

Staan er hierboven nog toestellen die misschien ook de moeite waard zouden kunnen zijn?
Kijk eerst even zelf naar de toestellen! De Nokia 3410 bijvoorbeeld, leuk telefoontje, maar totaal niet te vergelijken met de K700i!
Kijk gewoon naar wat je met je toestel wilt. Wil je een camera, kleurenscherm... kies dan voor bijvoorbeeld een K700i en heb je genoeg aan een 'simpele' telefoon koop dan bijvoorbeeld een 3410 of T230 o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Anoniem: 119209 schreef op 04 augustus 2004 @ 18:39:
[...]

Kijk eerst even zelf naar de toestellen! De Nokia 3410 bijvoorbeeld, leuk telefoontje, maar totaal niet te vergelijken met de K700i!
Kijk gewoon naar wat je met je toestel wilt. Wil je een camera, kleurenscherm... kies dan voor bijvoorbeeld een K700i en heb je genoeg aan een 'simpele' telefoon koop dan bijvoorbeeld een 3410 of T230 o.i.d.
Camera is leuk, Design vind ik nog leuker, maar het allerleukste vind ik een goed toestel. Ik vind de k700i opzich een erg strak ogend toestel, maar of ie goed doet wat ie moet doen is mij niet helemaal duidelijk. Ik wil er op zijn minst toch wel 2 jaar mee kunnen doen. Ik spring opzich zuinig om met telefoons, maar ze moeten wel tegen een stootje kunnen. Dat soort dingen zijn toch wel van belang.

Kleurenscherm vind ik niet echt een must alhoewel de mooiere toestellen tegenwoordig toch wel een kleurendisplay aan boord hebben. Spelletjes interesseren me niet echt. Die radio + MP3 speler daarentegen vind ik wel weer erg grappig. Het feit dat je ook 3rd party software op dat ding kwijt kunt spreekt me toch ook wel erg aan.

De T28i (of s, dat weet ik niet precies meer) had een traag menu (vond ik) de T68i idem.... heeft de K700i hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37259

Heren, ik heb een GROOT probleem.

Mijn K700 heeft de neiging om na een tijdje een wit beeld te geven, wat vervolgens gaat flikkeren. Ook gaat daarna het licht van het toetsenbord aan. In feite valt even mijn hele telefoon uit, lijkt wel. Want zodra hij het weer doet zie ik dat hij moet zoeken naar mijn netwerk...
Iemand ervaringen of enig idee wat dit kan zijn? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Anoniem: 37259 schreef op 04 augustus 2004 @ 18:53:
Heren, ik heb een GROOT probleem.

Mijn K700 heeft de neiging om na een tijdje een wit beeld te geven, wat vervolgens gaat flikkeren. Ook gaat daarna het licht van het toetsenbord aan. In feite valt even mijn hele telefoon uit, lijkt wel. Want zodra hij het weer doet zie ik dat hij moet zoeken naar mijn netwerk...
Iemand ervaringen of enig idee wat dit kan zijn? :?
Kijk dit soort dingen bedoel ik nou. Komt dit nou vaak voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

6killer schreef op 04 augustus 2004 @ 18:10:
[...]

Nou ik zie dat de link in de startpost is veranderd Hmmz dat is het niet, het doet t wel en niet :?. Maar met Google had je een heel eind gekomen.

Maar ik zal je de directe link geven naar de download site, dan kan Ginz m in de startpost ook weer fixen: http://prdownloads.source...1.1.15-setup.exe?download
nou, het is gelukt, alles werkt, maar ik kan nu nog steeds geen mapje vinden wat games heet om de spelletjes in te zetten, jammer, iemand nog ideeen

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 100424 op 04-08-2004 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Die "Reboot" (zoals ik dat flikkeren betitel) is bij mij inmiddels 3x gebeurd, en 1x moest ik de batterij eruit halen. En ik heb het toestel nu al een weekje of 4. Strax als ik de desktop stand heb (DSS-25, want de CSS-25 werkt niet :(), en er is een nieuwe firmware uit, dan ff flashen, en dan is dat ook weer weg dat probleem. Bovendien zou een nieuwe firmware 20% zuiniger zijn met de batterij heb ik gehoord. Dus je loopt nu met de meest moderne telefoon rond die je kunt bedenken :*) Met heel soms een reboot, of je koopt een verouderd model omdat ze daar al 10 nieuwe firmware's voor hebben uitgebracht...... Ik zou de keuze wel weten hoor

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36960

Ik ben van plan om deze mobiel aan te schaffen. Hij ziet er heel mooi uit. En de mogelijkheden lijken wel onbeperkt. :9 Mijn vraag is: hebben jullie grote problemen ondervonden aan deze telefoon. En dan denk ik aan defecten en errors in de software? :? Misschien een domme vraag maar wat voor een cijfer zouden jullie deze telefoon willen geven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

F-Tim schreef op 04 augustus 2004 @ 19:42:
Die "Reboot" (zoals ik dat flikkeren betitel) is bij mij inmiddels 3x gebeurd, en 1x moest ik de batterij eruit halen. En ik heb het toestel nu al een weekje of 4. Strax als ik de desktop stand heb (DSS-25, want de CSS-25 werkt niet :(), en er is een nieuwe firmware uit, dan ff flashen, en dan is dat ook weer weg dat probleem. Bovendien zou een nieuwe firmware 20% zuiniger zijn met de batterij heb ik gehoord. Dus je loopt nu met de meest moderne telefoon rond die je kunt bedenken :*) Met heel soms een reboot, of je koopt een verouderd model omdat ze daar al 10 nieuwe firmware's voor hebben uitgebracht...... Ik zou de keuze wel weten hoor
Die "reboot" gebeurt me iedere 10 minuten! Ook ik heb hem nog niet langer dan 2 maandjes. Verdienen ze geen punten mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Dan heb jij wel een hele slechte Popular, mijne doet het gewoon perfect hier. En die 4x vind ik totaal niet storend. Alles werkt gewoon zoals het behoord te werken.

Ik ben wel achter 1 irritante "bug" gekomen. Als je een aantal foto's hebt in je album, en je verwijderd ze met je pc via BT. Als je dan nieuwe foto's maakt komt het wel eens voor dat de thumbnails nog diegene is van de foto die je via de pc verwijderd hebt (dus niet van de echte foto)! Oplossing daarvoor is, zoveel nieuwe foto's maken dat je het aantal vorige foto's hebt overschreven, dan alle foto's verwijderen via je telefoon, en geen foto's meer via BT verwijderen, maar via de foon zelf ;) Maar ook dat verwacht ik dat opgelost zal worden met een nieuwe Firmware!

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
6killer schreef op 04 augustus 2004 @ 18:10:
[...]

offtopic:
Mijn link werkt bij mij gewoon nog hoor.

Andere mensen die problemen hebben met mijn link naar FMA in de startpost?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 08:56
Ik heb dit toestel ook sinds gisteren. Het is icm een Orange abbo en ook delen hun tegenwoordig "branded" telefoons uit. Iets wat ik niet gewend ben van Orange. Er zijn idd wat dingen anders in het menu dan een niet branded toestel (als ik in de manual vergelijk) maar ik heb er niet zo'n last van. Het is een mooi en fijn toestel en ben er erg blij mee. Hopelijk ondervind ik geen problemen zoals ik in dit topic allemaal lees. MMS berichten sturen gaat in ieder geval zonder problemen.

FF wat anders. Ik ben opzoek naar een Linux theme (redhat ofzoiets, had ik ook op mijn T610 staan). Heb ge-googled maar kan niks vinden.

[ Voor 3% gewijzigd door Bulligan op 04-08-2004 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Anoniem: 37259 schreef op 04 augustus 2004 @ 19:55:
[...]

Die "reboot" gebeurt me iedere 10 minuten! Ook ik heb hem nog niet langer dan 2 maandjes. Verdienen ze geen punten mee...
Probeer eens een factory reset, je hebt er vast een hoop plaatjes, mp3s. themes, spelletjes enzo op staan misschien zit er iets niet helemaal goed. Of probeer een firmware update (welke firmware versie heb je? zie startpost hoe te vinden) bij een service station of ruilen in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
K700 Thema opsom post

Afbeeldingslocatie: http://img42.exs.cx/img42/1300/preview.jpg
Download (save as, rename to *.zip and extract):
Downloaden

Afbeeldingslocatie: http://img56.exs.cx/img56/1300/preview.jpg
Downloaden

Afbeeldingslocatie: http://img40.exs.cx/img40/1553/preview7.jpg
Downloaden

Afbeeldingslocatie: http://membres.lycos.fr/spnews/Elisha_screen.jpg
Downloaden

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/tranceforce/Preview.jpg
Downloaden
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/tranceforce/Digitalis_screensaver.gifAfbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/tranceforce/Digitalislogo_animated.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/37298/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/37297/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://wijs.tweakdsl.nl/k700/m5preview1.gif
Download
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fvlokven/Theme%20N-E-R-D.jpg
Downloaden
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~hend2413/i-robot.jpg
Downloaden
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fvlokven/Olsen%20Twin.jpg
Downloaden
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~hend2413/olympicspreview.jpg

Extra achtergrondje

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~hend2413/Olympic_mascotte.jpg
Downloaden

[ Voor 41% gewijzigd door Ginz op 16-08-2004 14:58 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114673

Ik heb ook even een thema gemaakt.. M'n eerste en ben er nogal lang mee bezig geweest, ik hoop dat jullie 'm leuk vinden. Oh ja, het is mijn vriendin die erop gefeatured wordt O+

Bekijk thema - Download thema
* hernoemen naar .thm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toelet245
Weet iemand al iets over die "quickshare" stickertjes en de garantie van branded models? Ik wil liever zo'n quickshare stickertje, dat is mooier dan dat Vodafone logo. :)
Met het Tweakers.net logo zou nog leuker zijn! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Waar maken jullie die themes mee? Met dat programma van SE, of iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik gebruik zelf de SE Theme Creator, voor het bewerken van de plaatjes gebruik ik Adobe Photoshop en Macromedia Fireworks.

Wil je weten hoe alles inelkaar steekt qua grootte van plaatjes ed raad ik aan om dit pdf bestand eens te bekijken. K700 Tutorial Ik heb er veel aan gehad.

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 114673 op 05-08-2004 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

6killer schreef op 04 augustus 2004 @ 20:06:
[...]

Probeer eens een factory reset, je hebt er vast een hoop plaatjes, mp3s. themes, spelletjes enzo op staan misschien zit er iets niet helemaal goed. Of probeer een firmware update (welke firmware versie heb je? zie startpost hoe te vinden) bij een service station of ruilen in de winkel.
De constante spontane resets komen nu niet meer voor, dus een harde reset naar fabrieksinstellingen vind ik even wat te spoedig.
Ook de firmare kan ik niet vinden (staat dat in de startpost dan?), wel zie ik dat mijn telefoon van week 28 komt, aan de batterij te zien: 04W28.
Zou een nieuwe firmware aan te raden zijn? Ik meen dat dit via de Service Points te doen is he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

@ J0rdy

Thanks, kan inderdaad van pas komen. Ik heb ook een theme gemaakt, maar het lukt mij niet om ook de knoppen in de afbeelding te laten overlopen.

Als ik bijvoorbeeld mijn 'desktop' zie, zit er een zwart kader om mijn afbeelding heen. In dat zwarte kader zitten bovenin mijn batterij- en netwerkicoon etc. Onderin zitten apart twee softkeys 'netwerk' en 'meer'.

Als ik de themes zie die mensen hier gemaakt hebben, lijkt alles 1 geheel te zijn en hebben de softkeys ook een andere vorm. Hoe hebben jullie dit gedaan? Ik heb oa de mogelijkheid om de softkeys zo aan te passen niet gevonden in het programmatje van SE. Of ik moet er overheen gekeken hebben, dat kan natuurlijk ook.

En dan nog iets; in mijn hoofdmenu is het icoon 'Internet Services' verminkt geraakt lijkt wel. Als ik hem selecteer ziet hij eruit zoals hij hoort. De thumbnail verdwijnt echter voor het grootste (onderste) deel zodra ik de cursor op een ander icoon zet. Dit blijft zo, ook al selecteer ik een ander, standaard thema.

[ Voor 25% gewijzigd door Rio op 05-08-2004 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

Mijnez komt ook uit week 28, ik heb welgeteld maar 3 keer ofzo een vastloper gehad en 2 van die keren tijdens het spelen van de Tennis game. Die 2 keren echter toen ie vastliep op back knop lang gedrukt om terug te gaan naar desktop, lukte niet, toen de powerknop ingedrukt gehouden en toen liep ie weer los en kwam netjes het scherm "Exit Application?" en was alles weer goed.
De 1e keer dus alleen moest ik m'n hele batt. eruit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn k700 is keer of 3/4 vastgelopen.

- 2 of 3 keer bij invoeren van contacten. waarschijnlijk doordat ik te snel en te vaak achter elkaar op de ' opslaan' knop drukte.
Soms is het bij mij zo dat als ik een bepaalde knop indruk, bijv. tijdens het scrollen door het menu, het heel even duurt, voordat hij het commando opvolgt.

- een paar keer toen de telefoon aan de batterijlader lag en ik de verlichting niet op automatisch had staan (dan blijft de verlichting nl aan staan terwijl de foon ligt te laden). Andere ochtend was telefoon vastgelopen. Batterij moeten loshalen en opnieuw erin. Nu de schermverlichting uit staat geen problemen meer

gr bon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ik heb toch voor de K700i gekozen in combinatie met contractverlenging bij T-mobile. Formulieren gaan vandaag de deur uit. Nu maar hopen dat ze dat toestel snel opsturen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Rio

De afbeelding loopt in elkaar over door één plaatje (176x220 pixels) te knippen in de drie verschillende onderdelen: statusbar, standby/desktop en softkey(s). Maar ik ga er haast vanuit dat je dat wel zo gedaan hebt..? Anders stuur je thema even naar mij door, met de originele images, kan ik even voor je kijken. Mail het maar naar j_vdheide@hotmail.com. Let wel, ik ga morgen op vakantie...

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:49

DDX

wat is er trouwens precies aangepast in de Vodafone versie/firmware ?
alleen extra dingen in het menu of zijn er dingen uitgeschakeld ?

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

DDX schreef op 05 augustus 2004 @ 15:08:
wat is er trouwens precies aangepast in de Vodafone versie/firmware ?
alleen extra dingen in het menu of zijn er dingen uitgeschakeld ?
Oa MP3-ringtones zijn uitgeschakeld.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

dat is wel weer minder dan
of krijg je die vodafone k700 alleen als je abbo afsluit bij de vodafone store
en krijg je bij belcompany oid gewoon een normale k700 ?

(wil wel weer eens iets anders dan mijn huidige t68i)

trouwens had zelfde vraag :
Anoniem: 19704 schreef op 31 juli 2004 @ 20:14:
Kan je bij deze GSM de SMS toon ZEER luid zetten en het geluidje veranderen? Ik heb nu een t68 en hierbij kan je het SMS geluid niet luider zetten dan standaard (veel te stil). Ik kan ook geen ander geluidje instellen.

[ Voor 47% gewijzigd door DDX op 05-08-2004 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten810
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-06 20:20
Vandaag bij belcompany langs geweest om te vragen wat de k700i nou los kost bleek het dus even 465 euro te zijn 8)7 en ik maar denken dat ie al onder de 400 zou zitten balen dus! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Ik stuur hem op zodra ik thuis ben, omstreeks half zes!

Ik heb dat overigens Niet gedaan met dat in stukken knippen. Was meer nog in de prutsfase, een eerste theme. Het viel me niet tegen verder, dus heb ik hem gelijk ge-upload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Is de T-mobile versie ook een afgeslankte versie of kun je van alle mogelijkheden gebruik maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-06 16:47

Just_I

What did you just say?

Volgens de startpost wel ;) .

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toelet245
DDX schreef op 05 augustus 2004 @ 15:31:
dat is wel weer minder dan
of krijg je die vodafone k700 alleen als je abbo afsluit bij de vodafone store
en krijg je bij belcompany oid gewoon een normale k700 ?

[...]
Ik heb zelf een Vodafone abbo en met verlenging was hij gratis. De Vodafone versie welliswaar, de non-branded was 250,- bij verlenging. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92917

Net deze "bureaulader" binnen gekregen via deze link :

http://www.complaza.nl/inquire.php3?prodid=10394

Faktuur binnen 14 dagen te betalen maar het kan aan mij liggen maar ik krijg dus alleen een USB stekkertje en de DSS-20 zelf

Hoort er geen normale stekker bij om op te laden of software cdtje ? :/

Me windows installert hem nu namelijk niet zelf hij herkent hem niet zit onder op nog een aansluiting voor iets (ik neem aan voor de oplaad stekker?)

Vraag het eerst even hier voor ik hun ga mailen van het is niet compleet
maar volgens mij klopt het gewoon niet

EDIT : ok slim van me moet me eigen oplader gebruiken en die er in pluggen moet je ook maar opkomen .....

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 92917 op 05-08-2004 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorry ik had me zelf gequote :X

[ Voor 109% gewijzigd door Anoniem: 92917 op 05-08-2004 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-06 12:50
Anoniem: 92917 schreef op 05 augustus 2004 @ 17:39:
EDIT : ok slim van me moet me eigen oplader gebruiken en die er in pluggen moet je ook maar opkomen .....
Laadt hij niet op via de usb-kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee moet je eigen lader die je bij je telefoon krijgt dus er extra bij doen dan laadt hij nu nog alleen software herkennen

Snap niet waarom er nou niet gewoon een boekje bij zit net of iedereen gelijk weet hoe je moet synchroniseren enz .

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 92917 op 05-08-2004 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

@ JOrdy: Ik heb je gemaild hoor

Hier is mijn dingetje

Bekijk - Download

Je mag je mening geven, ook hoe hij verbeterd kan worden!

[ Voor 118% gewijzigd door Rio op 05-08-2004 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100348

Hitman666 schreef op 05 augustus 2004 @ 16:05:
Vandaag bij belcompany langs geweest om te vragen wat de k700i nou los kost bleek het dus even 465 euro te zijn 8)7 en ik maar denken dat ie al onder de 400 zou zitten balen dus! :(
dacht dat ik m bij Mediamarkt voor 399 pleuro had gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88405

Enige dagen geleden heb ik onderstaande vragen gesteld en tot op heden nog geen antwoord. Nu dus 2e (en laatste) poging alhier om hopelijk antwoorden te krijgen.

1) vraagje mbt maken themes: wat kan de oorzaak zijn dat een plaatje (jpg-standard, gesaved vanuit PS) wat wel wordt afgebeeld in Themes Creator toch niet zichtbaar is op de K700? Heb hetzelfde prentje ook al geprobeerd als png en gif: geen resultaat. Daarna d-softkeys.jpg geprobeerd op plaats van softkeys en nu werken ze beide niet meer. Alle andere plaatjes werken wel. In de xml lijkt alles wel goed te staan.

Afbeeldingslocatie: http://www.1i.nl/softkeys.jpg

code:
1
<Standby_softkey_image Source="softkeys.jpg"/>

2) Vraag tav overzenden informatie: is het mogelijk om de vraag om bevestiging uit te zetten zodra men via IR data overzend maw zodra ik vanaf de laptop data overpomp wil ik dat niet hoeven bevestigen op de foon.

3) Is er een schema te vinden die alle functies en menus op de k700i 'uitklapt' waardoor alle functies in 1 oogopslag (en hierarchisch georienteerd) zijn te zien?

4) Is het T9 woordenboek op de pc te vullen waarna dit wordt overgepompt naar de k700?

5) Heeft iemand een overzicht van alle zaken die zijn in te stellen in de xml-file bij een theme?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 88405 op 09-08-2004 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mullah
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-04-2024
(jarig!)
Anoniem: 100424 schreef op 04 augustus 2004 @ 18:56:
[...]

nou, het is gelukt, alles werkt, maar ik kan nu nog steeds geen mapje vinden wat games heet om de spelletjes in te zetten, jammer, iemand nog ideeen
Dat mapje is ook niet nodig, je moet gewoon met FMA de game uploaden, en de telefoon herkent het als het goed is als game en zet het op de goeie plek neer.

Zo niet, dan kun je het met bestandbeheer van de telefoon nog verplaatsen naar de goeie plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Ik wil ook mijn eigen thema maar gaan maken aangezien ik nergens kan vinden wat ik zoek. Bestaat er een soort tutorial over hoe een je thema kan maken. Aangezien ik iedereen hoor klagen van dit werkt niet en dat lukt niet......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120336

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Idd een mooi plaatje... Volgens mij is dit geen theme maar een screensaver.. Als ik hem open met theme creator dan zie ik alleen maar dit plaatje in de standby staan. Verders helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

Word een beetje gek van die vragen over een games map.
Als je je bluetooth adapter hebt geinstalleerd kan je als het goed is het volgende doen:
Rechtermuisklik op je .jar file (de game dus), Send To, Bluetooth, K700i

Gewoon zonder FMA dus en zet ie em automatisch in de games map.
Ik geloof dat sommige mensen hun telefoon taal naar Engels moesten doen om dit werkend te kunnen krijgen, maar goed, probeer maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120336

De onderste file is een theme file!

dit is de theme.
http://people.freenet.de/...lder/Blue.Planet.v0.1.thm
Hooli-gan schreef op 05 augustus 2004 @ 21:32:
Idd een mooi plaatje... Volgens mij is dit geen theme maar een screensaver.. Als ik hem open met theme creator dan zie ik alleen maar dit plaatje in de standby staan. Verders helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Die had ik uiteaard ook gedownload. Maar zoals ik al zei ik zie alleen maar de animatie picture in theme craetor and verder niks dan een saaie grijze achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3672

Ik heb een gek probleempje. De spelletjes in de "Games" map kunnen in tegenstelling tot alle andere bestanden in het "Bestandsbeheer", niet verzonden worden. Er staat ook automagisch een sleuteltje voor de naam van de game. Dit is niet alleen het geval bij reeds geinstalleerde games zoals tennis maar ook met games die ik zelf het gedownload en via bluetooth naar mijn foon heb gestuurd.

Weet iemand hiervoor een oplossing?? _/-\o_

edit: Ik heb mij helemaal ziek gezocht in de manual, alle menuutje doorlopen en op de website van SE gezocht maar kan niets over dit fenomeen vinden. Heb nog niet geprobeerd om via de PC games te versturen.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 3672 op 06-08-2004 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

vanavond ook maar even gehaald
contact overzetten via bluetooth ging iig goed met bluetooth (t68i -> k700i)

joystick van k700 is wel even wennen tov de t68
(t68 beweegt wat makkelijker)

van het weekend maar ff mee spelen verder
trouwens klopt het dat er bij phone status geen info staat over batterij status ?
(bij t68i stond daar standby/talk time)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Hier is mijn dingetje

Bekijk - Download

Je mag je mening geven, ook hoe hij verbeterd kan worden!

En dan nog iets; in mijn hoofdmenu is het icoon 'Internet Services' verminkt geraakt lijkt wel. Als ik hem selecteer ziet hij eruit zoals hij hoort. De thumbnail verdwijnt echter voor het grootste (onderste) deel zodra ik de cursor op een ander icoon zet. Dit blijft zo, ook al selecteer ik een ander, standaard thema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Hooli-gan schreef op 06 augustus 2004 @ 00:15:
[...]

Die had ik uiteaard ook gedownload. Maar zoals ik al zei ik zie alleen maar de animatie picture in theme craetor and verder niks dan een saaie grijze achtergrond.
ik heb em erop staan..ziet er nice uit :)

als ik mijn cradle eindelijk heb..dan hoop ik ook leuke dingen ermee te gaan doen :)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118743

Inderdaad heel erg mooi, maar de animatie gaat wat traag, kan iemand de animatie wat sneller maken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Beste Tweakers, ik heb een probleem, ik kan geen reset van de foon doen :? Zowel alleen instellingen als alles pakt hij niet. Reden waarom ik hem wil resetten is omdat ik bij het menu nu bij het selecteren van een icoontje nu een witte rechthoek OM het icoontje heb (iets wat niet hoort, en wat er ook nooit was :S)

Weet iemand hoe ik op een andere manier de telefoon kan resetten? Of weet iemand hoe ik dat rechthoekje om het icoontje weg kan krijgen? Bij Voorbaat Dank!

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
F-Tim schreef op 06 augustus 2004 @ 10:46:
Beste Tweakers, ik heb een probleem, ik kan geen reset van de foon doen :? Zowel alleen instellingen als alles pakt hij niet. Reden waarom ik hem wil resetten is omdat ik bij het menu nu bij het selecteren van een icoontje nu een witte rechthoek OM het icoontje heb (iets wat niet hoort, en wat er ook nooit was :S)

Weet iemand hoe ik op een andere manier de telefoon kan resetten? Of weet iemand hoe ik dat rechthoekje om het icoontje weg kan krijgen? Bij Voorbaat Dank!
andere theme instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Ander theme helpt niet, ik heb een soortgelijk probleem:

(3e keer posten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

Dat witte rechthoekje heb ik ook en eerlijk gezegd weet ik niet of ik het al had of niet. Let er nu pas op hoe ik het bericht gelezen heb. Eerlijk gezegd vind ik het ook niet erg, maakt het er alleen maar duidelijk op op welk icoontje je je bevind :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mullah
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-04-2024
(jarig!)
Rio schreef op 06 augustus 2004 @ 11:35:
Zoiets heb ik ook een keertje of twee gehad, maar dan wat het hele icoon weg, na de telefoon FF uit en aan te zetten was het weer ok...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
F-Tim schreef op 06 augustus 2004 @ 10:46:

RUFFNECK schreef op 06 augustus 2004 @ 13:00:
Dat witte rechthoekje heb ik ook en eerlijk gezegd weet ik niet of ik het al had of niet. Let er nu pas op hoe ik het bericht gelezen heb. Eerlijk gezegd vind ik het ook niet erg, maakt het er alleen maar duidelijk op op welk icoontje je je bevind :P
O wacht ff, ik weet wat je bedoeld :)

Dat is heel normaal want dat kan je instellen in je thema :D, volgens mij is het pop up frame kleur maar dat weet ik niet helemaal zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

mullah schreef op 06 augustus 2004 @ 13:46:
[...]

Zoiets heb ik ook een keertje of twee gehad, maar dan wat het hele icoon weg, na de telefoon FF uit en aan te zetten was het weer ok...
Telefoon uit, batterij eraf, weer erin, telefoon aan en.... heeft niet geholpen. Damn! Heeft iemand een idee wat de oorzaak van mijn 'probleem' kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Vandaag ook ff dat thema met die planet geprobeerd. Helaas zoals ik al eerder melde zit hier geen thema aan vast en zie je animatie alleen als de telefoon in standby staat. Als je je menu induikt dan is alles saai grijs.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik toch een beetje spijt begin te krijgen van mijn aankoop. De batterij is onwijs snel leeg. Vooral als je ff synchroniseerd of iets in die trand. Ik moet elke 24 uur wel mijn batterij laden. Mijn T610 hield het vele malen langer vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjan
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04:21

Matjan

:D

Hey Mensen op Got....

Ik heb een SEK700 met een Telfort abo...
Omdat ze bij Telfort de instellingen nog niet hebben, kan ik er nog niet mee GPRS-en!!!

Sommige mensen is het wel gelukt om te GPRS-en.....

Hierbij wil ik jullie vragen hoe jullie het gedaan hebben!!!!!!

Thanks, Matjan

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Laatst online: 12:04
ik heb hem net gehaald bij Telfort, ze hebben vanuit de winkel op via of andere site een site een smsje met instellingen naar m'n telefoon gestuurd.

ik weet nog niet of het werkt, nog niet getest.

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-06 16:47

Just_I

What did you just say?

Ik denk er ook over om de K 700 te kopen, maar ik heb nog een vraagje.
Mijn oude mobiel ( Ericcson R600 die helaas tragisch verzopen is, maar wel schoon is :+ ) heeft toetsen van een soort kunststof dat redelijk zacht is met daaroverheen de opdruk. Alleen nud is bij de opdruk (na twee jaar dienst) er al voor een deel afgesleten, zie foto.

Nu si mijn vraag of de toetsen van de K 700 ook van een zachte kunststof zijn met een ruw oppervlak. Een heraling van dit 'geintje' heb ik liever niet.

Het mobieltje is overigens gesleten door het in en uit mijn broekzak halen en erin zitten ook.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scyates
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-06 11:38
De nummers zitten AHW in de toetsen, en deze toetsen zijn van hard plastic! Dus dat hoeft je niet van de k700 te weerhouden

>>>
Just_I schreef op 06 augustus 2004 @ 17:16:
Ik denk er ook over om de K 700 te kopen, maar ik heb nog een vraagje.
Mijn oude mobiel ( Ericcson R600 die helaas tragisch verzopen is, maar wel schoon is :+ ) heeft toetsen van een soort kunststof dat redelijk zacht is met daaroverheen de opdruk. Alleen nud is bij de opdruk (na twee jaar dienst) er al voor een deel afgesleten, zie foto.

Nu si mijn vraag of de toetsen van de K 700 ook van een zachte kunststof zijn met een ruw oppervlak. Een heraling van dit 'geintje' heb ik liever niet.

Het mobieltje is overigens gesleten door het in en uit mijn broekzak halen en erin zitten ook.
;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Okeej, de telefoon is dus gereset geworden, al kwam ik daar vanmorgen pas achter :P Dus ben nu weer ff alle bestanden naar de foon aant uploaden (Foto's Geluiden, standaard afbeeldingen, die had ik allemaal gebackupt gelukkig!)

En het witte frame om de icoontjes heen is gebleven, dus het zit standaard in de thema's erin (voor nix een foon reset gedaan dus |:( ) Het is me alleen nooit eerder opgevallen... maarja, zo leer je nog wat :P

Nu ben ik alleen de HiD dingen kwijt, Desktop, Media Player en Presenter. Degene die er origineel in zaten. De WinAmp HiD kan ik downloaden, maar wie heeft die andere 3 originele voor mij ? _/-\o_

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glival
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-05 10:46
* Glival heeft er sinds gisteren ook 1 :)

Ik heb nog een probleempje met spraakbesturing; na het bellen dmv spraakbesturing en het beëindigen van het gesprek moet ik eerst naar het menu en weer terug voordat ik weer spraakbesturing kan gebruiken. Het icoontje bovenin is weg na het verbreken van de verbinding. Is dit een bekend probleem?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.