[iPod] 4rd gen. al leverbaar?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 208 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Zelfde verhaal als de vorige iPod. Je moet gewoon een zakje hebben waarin je iPod kan bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Perfect leverbaar hoor , ik heb er ook een besteld op dinsdag 27-07 en heb em ontvangen op vrijdag 30-07. Het is enkel de ipod mini die slecht leverbaar is (4 weken staat op de site van apple).

Entarus,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artfuldodger
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-01 19:35
eeehmm... nou nee...dit berichtje ontving ik vrijdag van Apple:

"Geachte klant,

Wij stellen het op prijs dat u voor de Apple Store hebt gekozen.

De vraag naar het door u bestelde product is groter dan verwacht. Daardoor is het
niet mogelijk u het product op de opgegeven verzenddatum toe te sturen. Uiteraard zullen
wij het bestelde product zo spoedig mogelijk verzenden. De verzending zal nu naar verwachting
op 2 augustus 2004 plaatsvinden.

Wij danken u hartelijk voor uw bestelling en bieden u onze excuses aan voor het
ongemak."

Ik moet dus nog even geduld opbrengen voordat ik met mijn 20gig 4g aan de slag kan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:48

DyStiC

'Atta way, baby!

Ik had hem ook zo binnen, ik heb de iPod besteld op de dag dat de 4G gelanceerd werd, op 20-07 besteld (toen stond er op de site shipped on or before 02-08-2004), hij werd echter al op 23-07 shipped, en op 26-07 delivered. Valt me nix tegen van apple.
Nu is het alleen wachten tot er hoesjes voor te krijgen zijn (iSkin komt als het goed is in aug.) want ik vind hem mega kras gevoelig, ik word ook niet goed van die vette vingers achterop :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Dit is misschien een beetje een rare vraag :P maar om nou een nieuw topic te openen vind ik ook weer zo wat...

Ik ga naar spanje, (woensdag) nu denk ik dat ik de iPod daar koop omdat ze daar ook een stukkie goedkoper zijn :)
Hoe zit dat dan met de garantie? heb je die dan alleen is Spanje of ook in Nederland? stel dat die een probleem heeft, kan je hem dan bij Apple NL aangeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:13
Qorne schreef op 02 augustus 2004 @ 12:56:
Dit is misschien een beetje een rare vraag :P maar om nou een nieuw topic te openen vind ik ook weer zo wat...

Ik ga naar spanje, (woensdag) nu denk ik dat ik de iPod daar koop omdat ze daar ook een stukkie goedkoper zijn :)
Hoe zit dat dan met de garantie? heb je die dan alleen is Spanje of ook in Nederland? stel dat die een probleem heeft, kan je hem dan bij Apple NL aangeven?
garantie is wereldwijd, dus je kan hem ook hier afgeven te reparatie. In sommige gevallen is de bon niet eens nodig omdat ze aan het serienummer van je iPod genoeg hebben.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-09 19:36
Shailesh schreef op 02 augustus 2004 @ 14:53:
[...]

garantie is wereldwijd, dus je kan hem ook hier afgeven te reparatie. In sommige gevallen is de bon niet eens nodig omdat ze aan het serienummer van je iPod genoeg hebben.
Dan is het echt veeeeel goedkoper om hem in Amerika te halen (als je daarheen gaat toevallig of familie daar hebt)

Daar is de 40GB 400 dollar, omgerekend is dat ongeveer 330 euro, scheelt toch 120 euro met hier, en dat is niet nix B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Lawtje.com schreef op 02 augustus 2004 @ 14:58:
[...]

Dan is het echt veeeeel goedkoper om hem in Amerika te halen (als je daarheen gaat toevallig of familie daar hebt)

Daar is de 40GB 400 dollar, omgerekend is dat ongeveer 330 euro, scheelt toch 120 euro met hier, en dat is niet nix B)
In spanje zijn ze ook weer goedkoper :P en ik ga ff kijken of ik via studenten korting wat in spanje kan regelen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar het aan ligt dat bepaalde winkels hem nog niet hebben? Machouse in A'dam heeft beide modellen al liggen, maar de raf bijv. alleen de 20 gig. En laat ik nou net afhankelijk zijn van de raf (en ik wil dus de 40 gig) :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 14:19:
Weet iemand waar het aan ligt dat bepaalde winkels hem nog niet hebben? Machouse in A'dam heeft beide modellen al liggen, maar de raf bijv. alleen de 20 gig. En laat ik nou net afhankelijk zijn van de raf (en ik wil dus de 40 gig) :'(
Heb ik hier ook last van ik wil ook de 40gb en die hebben ze hier ook nergens, en als ze hem al hebben is die vaak gereseveert voor vaste klanten enzow :/ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Lawtje.com schreef op 02 augustus 2004 @ 14:58:
Had je de btw van ons (die er in de V.S. standaard niet bijstaat omdat dat per staat verschilt) al bij meegerekend? Dan is er nog steeds wel een aardig prijsverschil, maar toch minder groot dan jij nu stelt :)

Uiteraard doe je er van alles aan om te voorkomen dat je dat moet betalen, maar voor de officiele prijzen enzo... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artfuldodger
E I N D E L I J K _/-\o_
.....een teken van leven: mijn Ipod 20g is zojuist verscheept uit Shanghai...
Wacht nu al 2 weken, het aftellen is nu echt begonnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicolon
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Clownteun schreef op 03 augustus 2004 @ 17:23:
E I N D E L I J K _/-\o_
.....een teken van leven: mijn Ipod 20g is zojuist verscheept uit Shanghai...
Wacht nu al 2 weken, het aftellen is nu echt begonnen...
Nou ik zit me ook met zenuwen te wachten nu, zou op 3 augustus of eerder bericht krijgen over de verzending maar nog niets ontvangen!

Als ik morgen nog niets hoor erover misschien toch ff contact opnemen ofzo...

(ook geen bericht dat het niet op voorraad was oid, toen ik 't bestelde bij de AppleStore)

[ Voor 13% gewijzigd door semicolon op 03-08-2004 18:14 ]

:D/-<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbrother
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik werk bij zo een Apple reseller, en de iPod 4G is nog niet leverbaar door ons. Ook nog niet de Mini.

In zulke gevallen is de Apple store sneller in leveren dan de resellers omdat die ook maar afhangkelijk zijn van de vooraad bij de leveranciers. (als die er maar 20 inkopen bij apple....)

Daarom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een Ipod koopt bij zo'n reseller... kan je dan ook die korting aanvragen als je in het onderwijs werkt? Want anders moet ik naar Amsterdam toe en das niet zo dichtbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-10 22:04
Ik kreeg vanavond een mailtje dat mijn bestelling "waarschijnlijk op 6 augustus" verscheept zal worden ipv. op 3 augustus, zoals eerder werd aangegeven.
Het gaat dus toch niet zo super met de levertijden... :)

Ik vind het niet zo erg, ik heb nog een weekje geduld. 8)

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Laatst online: 13:47
Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 22:19:
Als je een Ipod koopt bij zo'n reseller... kan je dan ook die korting aanvragen als je in het onderwijs werkt? Want anders moet ik naar Amsterdam toe en das niet zo dichtbij...
de machouse.nl doet dat wel. geen idee wat dat is pcies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-10 19:31

Nitai

Live the life you love.

Ik heb eergisteren een iPod 4g 20 gb gehaald bij de Machouse Rotterdam, met docentenkorting. Online is dat iets van 302 euro, in de winkel was dat met docentenkorting 309,69 ietsje meer dus maar wel korting. Had m'n salarisstrook meegenomen als bewijs..dus K-Steez, je kan beter gewoon even bellen met de zaak en dan vragen.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb em gister binnen gekregen. Geen krassen, geen lijm, gewoon perfect.
Wat een apparaat. Een beauty. Een brok kunst.
Om dit te illustreren hier wat fotos:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/grey/ipod4g/3s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/grey/ipod4g/6s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/grey/ipod4g/12s.jpg

Veel meer (high res) foto's hier:
http://members.home.nl/grey/ipod4g/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

@ Aldie, ik heb wel lijm restjes van het stickertje aan de rechter-zijkant, jij niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Aldie, ik zie dat jij ook een 1G (of 2G?) iPod is, heb je die gebruikt zonder bescherming (zoals een iSkin oid?) hij ziet er namelijk nog best gaaf uit.
Ik heb sinds een tijdje ook een 4G iPod en ik vind hem aardig kwetsbaar voor krassen en vooral vette vingers enzo. Wat is jouw ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik heb ook een 1G en nu dus ook een 4G, die krassen zie je inderdaad niet snel op een foto, maar die 1G heeft ze wel degelijk. Principieel punt is dat een kras ook maar een oppervlakkig iets is. Het hele oppervlak van de 1G zit idd vol met krasjes, maar vanaf 1m zie je het niet meer, dan is het gewoon een iPod. De 4G zal dat overigens ook op den duur overkomen.

* Delerium heeft nu wel een hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de 1G inderdaad altijd zonder bescherming gebruikt en hij ziet er nog redelijk uit. Het is maar hoe je er mee om gaat. Ik vertik het om een hoesje te kopen en wel om de volgende redenen:
- Kost extra geld
- iPod wordt er een stuk dikker van
- iPod wordt er lelijker van
- ...wat the f*uck boeien een paar krasjes??

Heb de 4G nu een dag gebruikt en hij werkt echt fantastisch. Het clickwheel is wel wat aan de stugge kant.. Je moet aardig 'doordrukken' als je een knop wilt indrukken. Het wiel zelf werkt goed, scrollen gaat vloeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbrother
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 22:19:
Bij ons wel :)
Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 11:23:
Heb em gister binnen gekregen. Geen krassen, geen lijm, gewoon perfect.
Wat een apparaat. Een beauty. Een brok kunst.
Om dit te illustreren hier wat fotos:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Veel meer (high res) foto's hier:
http://members.home.nl/grey/ipod4g/
Met welke camera heb je die fotos geschoten?

[ Voor 51% gewijzigd door bbrother op 04-08-2004 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canon powershot a75, sommige met macro functie.
Gewoon een 3.2 megapixel, maar wel een erg goede camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
GoldieLox schreef op 03 augustus 2004 @ 22:29:
Ik kreeg vanavond een mailtje dat mijn bestelling "waarschijnlijk op 6 augustus" verscheept zal worden ipv. op 3 augustus, zoals eerder werd aangegeven.
Het gaat dus toch niet zo super met de levertijden... :)

Ik vind het niet zo erg, ik heb nog een weekje geduld. 8)
Vandaag weer een mail van Apple gehad, mijn bestelling is verzonden. Op 4 augustus dus ipv. 6 augustus. Oorspronkelijk zou hij op 3 augustus verzonden worden. Volg jij het nog? :)

Het valt dus wel mee met de lange levertijden lijkt het, maar goed, hij is natuurlijk nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicolon
  • Niet online
Ik had ook een mail over 6e gekregen, nu hopen dat ik hij ook 4e wordt verscheept.. is er meer kans dat ik 'm deze week nog heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Laatst online: 22:34
Let op!
Morgen krijgt BCC een hele levering Apple iPods 4e generatie binnen. Zorg dat je er snel bij bent want het zijn vaak minder dan 4 per vestiging. Ik heb het dan over de 20 GB versie. De 40 GB versie zijn er nóg minder per filiaal, vaak maar 1 of 2.

Dus als je ergens zoekt waar je ze in de buurt kunt halen, bij BCC dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Max v W schreef op 04 augustus 2004 @ 18:59:
Ik had ook een mail over 6e gekregen, nu hopen dat ik hij ook 4e wordt verscheept.. is er meer kans dat ik 'm deze week nog heb :D
Als je em hebt gooi je hem toch na een week in de hoek })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicolon
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 19:50:
[...]

Als je em hebt gooi je hem toch na een week in de hoek })
Neuh hoor, neem 'm mee op vakantie en gebruik m na de vakantie elke schooldag.. (vervangt m'n 64mb mp3 speler :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
Mensen die de 4g iPod al hebben, hebben jullie gecheckt of de jouwe last heeft van de koptelefoon/static-geluidsbug?

Zie ook http://ipodlounge.com/ipodnews_comments.php?id=4580_0_7_0_C

Ik hoop niet dat deze bug veel voor gaat komen, want dat zou een flinke domper zijn op de lancering van de nieuwe iPod... De oude versies hadden hier nooit last van... :(

Ik heb zo'n voorgevoel dat dit probleem wel eens een eigen topic zou kunnen gaan krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicolon
  • Niet online
GoldieLox schreef op 04 augustus 2004 @ 20:40:
Mensen die de 4g iPod al hebben, hebben jullie gecheckt of de jouwe last heeft van de koptelefoon/static-geluidsbug?

Zie ook http://ipodlounge.com/ipodnews_comments.php?id=4580_0_7_0_C

Ik hoop niet dat deze bug veel voor gaat komen, want dat zou een flinke domper zijn op de lancering van de nieuwe iPod... De oude versies hadden hier nooit last van... :(

Ik heb zo'n voorgevoel dat dit probleem wel eens een eigen topic zou kunnen gaan krijgen...
Is er al?
iPod 4G audio problemen gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Pff ik ben het wachten zat.

Heb de 23e besteld.
De 31e kreeg ik bericht dat hij "verzonden" zou zijn.
Tot op heden nog steeds geen update bij de verzenstatus.
Hoort dit zo lang te duren?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbrother
  • Niet online
Vooral geen geduld hebben nee, je bent de enige die er 1 wilt hebben ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Bij ons wel :)
is ons toevallig ook raf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

bbrother schreef op 04 augustus 2004 @ 22:17:
Vooral geen geduld hebben nee, je bent de enige die er 1 wilt hebben ..
Wat heeft dit er mee te maken?

Ik krijg van Apple te horen dat hij al verzonden zou zijn, maar volgens de tracking is dat dus niet het geval. Ik vind het vreemd dat het zo lang moet duren.

@Dystic.
Ja, site van TNT hou ik ook in de gaten. Ook niets.

[ Voor 9% gewijzigd door Shiver23 op 05-08-2004 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Shiver23 schreef op 05 augustus 2004 @ 08:29:
[...]

Wat heeft dit er mee te maken?

Ik krijg van Apple te horen dat hij al verzonden zou zijn, maar volgens de tracking is dat dus niet het geval. Ik vind het vreemd dat het zo lang moet duren.
Heb je al op de tracking site van TNT zelf gekeken? die van Apple loopt namelijk wat achter qua status updaten. Op de site van apple staat trouwens dat je na verzending rekening moet houden met 2-7 dagen tot ontvangst, dus imo nog geen reden om je ongerust te maken.

[ Voor 16% gewijzigd door DyStiC op 05-08-2004 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicolon
  • Niet online
DyStiC schreef op 05 augustus 2004 @ 08:52:
[...]

Heb je al op de tracking site van TNT zelf gekeken? die van Apple loopt namelijk wat achter qua status updaten. Op de site van apple staat trouwens dat je na verzending rekening moet houden met 2-7 dagen tot ontvangst, dus imo nog geen reden om je ongerust te maken.
Noemen ze die 2 - 7 dagen levertijd nou trouwens 'per expres' ?
Gezien op de helpsite van de applestore staat

€ 300,00 en hoger Gratis per expresse

oh ik zie nu overigens wel erbij staan:
Vanwege uitzonderlijke logistieke problemen kunnen zich vertragingen voordoen in de levering van producten en het beantwoorden van vragen die klanten per e-mail hebben gestuurd. Onze excuses voor enig ongemak.
bron: http://promo.euro.apple.c...nl/consumer/delivery.html

Nou maar hopen dat de mijne (heb net leveringsbevestiging gehad) wel snel gelevert wordt :)

[ Voor 6% gewijzigd door semicolon op 05-08-2004 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Max v W schreef op 05 augustus 2004 @ 10:15:
Noemen ze die 2 - 7 dagen levertijd nou trouwens 'per expres' ?
Gezien op de helpsite van de applestore staat

€ 300,00 en hoger Gratis per expresse
Jep, 'per expres' met de TNT. Ik had hem overigens 3 dagen na verzending in huis. En er stond dezelfde dag van de verzending op de TNT site dat het pakketje al was binnegekomen (cleared costums?).

Die melding van uitzonderlijke logistieke problemen staat er trouwens al vanaf de lancering van de 4G op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
Hmm, ik ben nu op mijn werk en zie op de site dat ze vanmorgen bij mij voor de deur hebben gestaan... :) Jammer dat ik er niet ben! Hopelijk komen ze vanavond nog een keer...
Weet iemand hoe TNT express dienst dat aanpakt?

Edit:

Krijg ik net een mailtje van Apple dat ik in aanmerking kom voor een korting van 25,- via de webstore... Als die aanbieding nou geldig was geweest voordat ik mn iPod besteld had... |:(

[ Voor 31% gewijzigd door estorino op 05-08-2004 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-09 07:34
Ik probeerde hem op t moment dat ie uit kwam te bestellen, via de Apple site. Alleen kon dat niet omdat mijn postcode volgens hen onjuist was. Wat ik ook invulde als postcode (echte + verzonnnen, met of zonder de letters) hij deed het niet!

Mail gestuurd naar Apple, 3 dagen later antwoord. Ja, beste Tekn0z, we kunnen niet bij de accounts dus kunnen we het niet testen :R

MAW, bestellen via de store zit er voor mij niet in. Echt bagger!

P.S. met inscriptie is leuk, gaat snel vervelen imho. En als je hem wilt gaan verkopen in de toekomst om wat voor reden dan ook is mogelijk. Maar is ie minder waard, aangezien de koper geen boodschap heeft aan jouw persoonlijke inscriptie! :)

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbrother
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 23:18:
[...]

is ons toevallig ook raf?
Nee, voor info kun je mailen. (Profile)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
  • Laatst online: 29-01 10:38
Shiver23 schreef op 04 augustus 2004 @ 22:13:
Pff ik ben het wachten zat.

Heb de 23e besteld.
De 31e kreeg ik bericht dat hij "verzonden" zou zijn.
Tot op heden nog steeds geen update bij de verzenstatus.
Hoort dit zo lang te duren?
Dat is apart? Ik had'm de 23e besteld en de 26e al in huis? :?
20gb 4gen model, zonder extra's

Rookworst zonder R is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Whoohoo :)

Activity Location Date / Time (GMT)
Depart Terminal LUXEMBOURG, LU, LU 05 Aug 2004 13:07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bbrother schreef op 05 augustus 2004 @ 15:24:
[...]

Nee, voor info kun je mailen. (Profile)
Thx voor het aanbod. Helaas ben ik afhankelijk van raf aangezien ik bij hen een foutief product heb teruggebracht en zij mij een 'waardebon' hebben gegeven.

En vandaag hebben ze ze nog steeds niet binnen (40 gig). Stond wel zo in de computer. Met een beetje mazzel is het morgen nog niet binnen en dan moet ik zonder muziek op vakantie. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
Ik ben net thuis, TNT was dus langsgeweest, ik was werken. TNT gebeld, morgen komen ze nog een keer, morgen heb ik een vrije dag... :)

Conclusie:
30-7 's avonds besteld
31-7 ontvangstbevestiging
4-8: verzendbevestiging
5-8: TNT is aan de deur geweest

Edit: Oeps, foutje, moet natuurlijk augustus zijn... :)

[ Voor 13% gewijzigd door estorino op 05-08-2004 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is knap... dat TNT eerder aan de deur komt dan dat je besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol
scherp _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superhuuper
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:40
Ik was vanavond bij een AppleCentre in Amsterdam (vriend van me, en mijn zusje hebben daar beide een iPod Mini gekocht) en hier hadden ze de 4rd gen iPod gewoon op voorraad (20 en 40 GB).
Ik heb er in de winkel ook even met de nieujwste 40GB gespeeld, en hij bevalt mij prima. Maarja, ik heb mijn 3rd gen iPod nog maar net een half jaartje, en die bevalt me ook nog steeds prima, nog geen seconde spijt gehad van mijn aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-04 10:59

wvdburgt

MacOS all the way baby!

ik heb er nu een bestelt in eindhoven bij youmac. als student krijg je er toch korting op of niet?
teminste bij de apple store wel.
is toch ook bij de reseller of niet?
nog een andere vraag: dat click wheel kun je dus ook rond draaien voor vulume of zo? ik kan et nergens zien en ik zag et wel op de oudere en dat zag er erg praktisch uit:D

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Yep, idd ronddraaien. Het reageert op de warmte van je vingers en je kunt het daarom niet met een pen bedienen o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdburgt

wvdburgt

MacOS all the way baby!

thnx dennis, wow die dingen zijn gewoon super haha.
wet iemand nog van die korting iets te vertellen?

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbrother
  • Niet online
Ja, bij resellers heb je vaak ook korting.
Alleen weet ik niet, hoe dat zit met studenden etc.

[ Voor 39% gewijzigd door bbrother op 06-08-2004 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de Apple store online krijg je 8 % korting. Ik haal zelf alles bij de Machouse Rotterdam. Daar krijg je zowieso als student zijnde altijd 6 % korting en meestal houden ze speciale acties in een maand waarbij je 10 % korting krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaag. Heb net met iemand van RAF gesproken. Hij zei dat het leveren van de 40 gig modellen voor alle resellers een probleem is. Daarom hebben zij ze nog niet en kunnen zij ook niet zeggen wanneer zij ze wel binnenkrijgen (in de computer staat bij hen 5 augustus :? ). Kan iemand bevestigen of zij de 40 gig modellen wel al bij resellers hebben zien liggen, en zo ja, waar? thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

Heb zelf een 4G (20 GB) besteld via de online store van Apple, wacht nu op een bestiging van m'n order (na verwerking van betaling...). Eerste keer dat ik iets via Apple bestel, geregd voor die shop en gister kreeg ik een mailtje dat ik bij m'n volgende bestelling 25 euro kosting krijg... iets te vlug besteld dus :P

Ach, ik heb geduld maar toch: hoe eerder hoe beter...

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Speedpete schreef op 06 augustus 2004 @ 15:26:
Heb zelf een 4G (20 GB) besteld via de online store van Apple, wacht nu op een bestiging van m'n order (na verwerking van betaling...). Eerste keer dat ik iets via Apple bestel, geregd voor die shop en gister kreeg ik een mailtje dat ik bij m'n volgende bestelling 25 euro kosting krijg... iets te vlug besteld dus :P

Ach, ik heb geduld maar toch: hoe eerder hoe beter...
Dat mailtje krijg je ook alleen als je al eens iets besteld hebt, het is dan ook een kortings coupon voor je volgende bestelling. Dus je bent niet te vlug geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Ik heb hem al een weekje nu, bevalt heel goed. Alleen valt me op dat er best snel krasjes op komen (al heb ik hem de hele tijd in een sok :+ rondgedragen), en dat de batterij nog niet helemaal op volle sterkte is. Maar ik heb hem ook nog niet één keer volledig leeggespeeld / volledig opgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

DyStiC schreef op 06 augustus 2004 @ 16:04:
[...]

Dat mailtje krijg je ook alleen als je al eens iets besteld hebt, het is dan ook een kortings coupon voor je volgende bestelling. Dus je bent niet te vlug geweest.
Owke, binnenkort nog maar es wat bestellen :)

Zag trouwens net dat het bedrag pas gister is overgeschreven, lang leve de postbank... Daarnaast laat ik m'n iPod graveren dus ik ben nog wel een tijdje zoet.. Zolang met m'n muvo rondhuppelen dan maar...

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Trouwens, wat ik ook vreemd vind, is dat ze de afstandsbediening niet los verkopen, dwz. alleen in combinatie met nog een extra setje oordopjes! Ik ga toch geen geld betalen voor nog een extra paar oordopjes terwijl ik alleen een remote wil :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet waar je woont, maar hier in amsterdam verkopen ze bijna overal waar ze de ipod verkopen ook los die ab (dus zonder oordopjes). Hij kost 39 eu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superhuuper
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:40
Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 15:04:
Vaag. Heb net met iemand van RAF gesproken. Hij zei dat het leveren van de 40 gig modellen voor alle resellers een probleem is. Daarom hebben zij ze nog niet en kunnen zij ook niet zeggen wanneer zij ze wel binnenkrijgen (in de computer staat bij hen 5 augustus :? ). Kan iemand bevestigen of zij de 40 gig modellen wel al bij resellers hebben zien liggen, en zo ja, waar? thx
Ik was gisteravond in het AppleCentre tegenover het centraal station (Amsterdam), en toen hadden ze de nieuwe iPod (20 en 40 Gb) beide nog op voorraad. De 40 Gb had ik gister zelfs nog in mijn handen (showroom model).
Ook de mini's waren daar gister nog op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Bij de BCC zijn ze ook nog op voorraad in een groot aantal filialen. Daar zijn vooralsnog echter nog geen Apple iPod mini's te verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 18:03:
Ik weet niet waar je woont, maar hier in amsterdam verkopen ze bijna overal waar ze de ipod verkopen ook los die ab (dus zonder oordopjes). Hij kost 39 eu.
machouse woerden: oordopjes + ab = 39 euro
dixons: oordopjes + ab = 39 euro
apple store: oordopjes + ab = 39 euro

Die van jou zullen dus ook wel met oordopjes zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Wat ik trouwens ook nog heb ontdekt, als ik buiten ben en naar mijn ipod luister zie ik in de linkerbovenhoek (eigenlijk de bovenrand) van het display een rare verkleuring, zegmaar een soort "olievlek" (wat je ook krijgt als je lcd schermpjes van bijvoorbeeld je rekenmachine in drukt).

Het rare is dat ik dit binnen niet heb, zal wel met polariserend buitenlicht te maken hebben :?

foto:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/jwam.alferdinck/ipod_kleur.jpg

Is dit iets wat ik moet aankaarten (bijvoorbeeld dat het display niet deugt), of is het geen defect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Zie [rml][ iPod] display vertoont vlekken[/rml] :) . Staat meer informatie over dit probleem.

[ Voor 1% gewijzigd door Harm op 06-08-2004 21:11 . Reden: BTW ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

da_rippah schreef op 06 augustus 2004 @ 21:02:
Wat ik trouwens ook nog heb ontdekt, als ik buiten ben en naar mijn ipod luister zie ik in de linkerbovenhoek (eigenlijk de bovenrand) van het display een rare verkleuring, zegmaar een soort "olievlek" (wat je ook krijgt als je lcd schermpjes van bijvoorbeeld je rekenmachine in drukt).

Het rare is dat ik dit binnen niet heb, zal wel met polariserend buitenlicht te maken hebben :?

foto:

[afbeelding]

Is dit iets wat ik moet aankaarten (bijvoorbeeld dat het display niet deugt), of is het geen defect?
M'n discman (philips) heeft een dergelijk effect al jaren... verder nooit problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

da_rippah schreef op 06 augustus 2004 @ 21:02:

foto:

[afbeelding]

Ik heb exact hetzelfde, ook bovenaan het schermpje, de hele boven rand. Ik moet zeggen dat je het echt allen ziet als je de ipod plat houd en als het ware over het scherm heen kijkt. En zodra je de backlight aan hebt zie je het al helemaal niet.
Het was me nooit opgevallen totdat ik jouw post las en ook de mijne ff goed bekeek. Ik stoor me er verder niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het heeft vaak ook met temperatuur te maken. Maar het vage is dat ik het binnen ook heb en het is niet het plexiglas plaatje, maar echt het LCD display.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
DyStiC schreef op 07 augustus 2004 @ 00:18:
[...]

Ik heb exact hetzelfde, ook bovenaan het schermpje, de hele boven rand. Ik moet zeggen dat je het echt allen ziet als je de ipod plat houd en als het ware over het scherm heen kijkt. En zodra je de backlight aan hebt zie je het al helemaal niet.
Het was me nooit opgevallen totdat ik jouw post las en ook de mijne ff goed bekeek. Ik stoor me er verder niet aan.
Nee, ik stoor me d'r verder ook niet aan, maar ik dacht dat het misschien gewoon een bekend defect was, dan had ik hem teruggestuurd namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:23
da_rippah schreef op 06 augustus 2004 @ 17:59:
Trouwens, wat ik ook vreemd vind, is dat ze de afstandsbediening niet los verkopen, dwz. alleen in combinatie met nog een extra setje oordopjes! Ik ga toch geen geld betalen voor nog een extra paar oordopjes terwijl ik alleen een remote wil :?
Twee weken geleden wilde een van de verkopers wel de meegeleverde doppen van mij kopen. Ik wilde zelf alleen de AB hebben, dus dat kwam mij wel prima uit. Wellicht wil een verkoper bij jouw winkel ook wel die 'grandioze' doppen hebben. Dat scheelt dan weer in de aanschafprijs. ;)

Maar inderdaad: niet iedereen zit op de meegeleverde doppen te wachten, als de AB nou eens 10 euro goedkoper werd gemaakt, zijn er meer mensen blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdburgt

wvdburgt

MacOS all the way baby!

mag ik vragen wat er mis is met de doppen? ik wil gewoon fatsoenlijk muziek luisteren en daar hoeven geen dure dingen bij. zolang de muziek goed te luisteren valt zonder dat die persoon een of andere audiofiel is. ik weet niet zo heel veel van geluid maar ik wil wel redelijk geluid:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

De dopjes van de 3rd gen iPod (lijken me hetzelfde gebleven bij de 4rd), zijn voldoende. Niks klinkt er echt slecht op, maar ook niet dat je denkt "wow wat goed!". Middelmatigheid dus :)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
ze zitten waardeloos, vind ik al reden genoeg om ze linea recta de vuilnisbak in te dumpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Hehe bij mij zitten ze veel beter dan de MX500 bijv. :)

Totdat ik de foamkussentjes op de MX500 deed that is.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
leokennis schreef op 07 augustus 2004 @ 15:52:
Hehe bij mij zitten ze veel beter dan de MX500 bijv. :)

Totdat ik de foamkussentjes op de MX500 deed that is.
;)
Shure E2c's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdburgt

wvdburgt

MacOS all the way baby!

jah ik vroeg me dus af of et dus gewoon redelijke dopjes zijn. ik ben geen audiofiel haha. gewoon goede netzoals met mijn oude diskman e220 van sony, daar zate gewoon goede bij dus.
khoop maar dat et vergelijkend is of beter:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
Mjah, maar is het dubbel en dwars waard :)

Als je tenminste waarde hecht aan goed geluid en je eigen oren :)
Met dat laatste bedoel ik dat deze dingen lang niet zo hard hoeven als 'normale' oordopjes om nog boven het geraas van de trein/bus/auto whatever uit te komen want ze dempen omgevingsgeluid doordat ze met schuimrand IN je gehoorskanaal zitten. Dus het is nog eens gunstig voor je trommelvliezen ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

BezurK schreef op 07 augustus 2004 @ 16:47:
[...]

[...]

Als je tenminste waarde hecht aan goed geluid en je eigen oren :)
[...]
Laatse off-topic post ok ;)

Als je waarde hecht aan je leven. Ik heb eens Sony E71's ingehad, die zijn ook in-ear, en als je dan fietst dan moet je echt zó goed opletten....

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Dopjes zijn inderdaad wel goed, niet bijzonder, maar gewoon ok. Ik heb ook sony ex51's, maar ja, die zijn zwart he 8)7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artfuldodger
E I N D E L I J K

Ipod 20gig 4g vanavond 20.00u gearriveerd in Arnhem (via TNT Tracker...)
Heeft iemand enig idee hoe lang het gaat duren voor 't pakketje wordt afgeleverd??? (omgeving eindhoven) morgen al? of moet ik nog 'n dagje langer geduld hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

da_rippah schreef op 07 augustus 2004 @ 17:30:
Dopjes zijn inderdaad wel goed, niet bijzonder, maar gewoon ok. Ik heb ook sony ex51's, maar ja, die zijn zwart he 8)7 ;)
Vuile YUP :P

Ik vind die bauwe MX500'en juist wel goed, vallen niet zo op...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdburgt

wvdburgt

MacOS all the way baby!

hoeveel kost een bescherm hoesje voor een nieuwe ipod eigelijk? kon et nergens vinden @ www.youmac.nl waar ik em heb bestel en apple.nl is er ook nie erg duidelijk over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicolon
  • Niet online
Clownteun schreef op 09 augustus 2004 @ 22:05:
E I N D E L I J K

Heeft iemand enig idee hoe lang het gaat duren voor 't pakketje wordt afgeleverd??? (omgeving eindhoven) morgen al? of moet ik nog 'n dagje langer geduld hebben....
Hoeveel tijd zat er tussen Luxemburg en arnhem bij jou? / Kun je jou overzichtje eens posten?
Mijn iPod zit nu in Luxemburg namelijk, en wacht ook al een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

Clownteun schreef op 09 augustus 2004 @ 22:05:
E I N D E L I J K

Ligt er net aan... Ik had eerst een bestelling (bestaande uit 2 dozen) en doos 1 hadden ze op een dinsdag, doos twee op een woensdag. Tegelijk verstuurd dus de bestelling was maar deels uit het magazijn gehaald. Tenzij het een foutje was, kan het dus een dagje extra duren.

Ga uit van twee dagen, kan het alleen maar meevallen. Ik moet vooralsnog wachten tot 23 augustus :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdburgt

wvdburgt

MacOS all the way baby!

[oftopic]mja wachten is niet leuk, ben maar uit frustratie een digitale ipod aan et maken. zie http://wieger.aerofx.nl/ipod/menu.html puur om van et wachte te komen lol[/oftopic]
maare heeft toevallig iemand een id hoeveel een hoesje moet kosten?

[ Voor 23% gewijzigd door wvdburgt op 10-08-2004 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
lammmetak schreef op 10 augustus 2004 @ 01:32:
[oftopic]mja wachten is niet leuk, ben maar uit frustratie een digitale ipod aan et maken. zie http://wieger.aerofx.nl/ipod/menu.html puur om van et wachte te komen lol[/oftopic]
maare heeft toevallig iemand een id hoeveel een hoesje moet kosten?
39 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicolon
  • Niet online
Ik heb gister alvast de hoofdtelefoon met afstandsbediening besteld, en die is nu al binnen... maarja die hoefte ook niet via t vliegtuig :P nu nog wachten op verandering in het track en trace gedoe van de applestore. (Ik kan het niet via het 80* nummer op tnt site checken.. hij zegt niets te vinden, wanneer kun je het via die site tracen dan? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artfuldodger
Orderstatus checken via de applesite werkt soms niet echt handig en is ook niet altijd even up to date (spreek uit ervaring)

Een goede alternatief is:

http://www.apecode.com/appletrack/

Vul je 10-cijferige applenr. in en hoppaaa... :*) werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artfuldodger
Max v W schreef op 09 augustus 2004 @ 23:20:
[...]

Hoeveel tijd zat er tussen Luxemburg en arnhem bij jou? / Kun je jou overzichtje eens posten?
Mijn iPod zit nu in Luxemburg namelijk, en wacht ook al een tijdje.
Ik kreeg afgelopen vrijdag het bericht dat mijn Ipodje in luxemburg was gearriveerd... dus zit (inclusief een zaterdag én zondag) zo'n vier dagen tussen dat bericht en de daadwerkelijke aflevering...

Mijn overzichtje:

06 aug 04 30 10 departed direct Apple, Shanghai
06 aug 04 40 69 accept scanned at EDC KN Luxemburg
03 aug 04 30 60 departed from product source Kuehne & Nagel Shanghai
03 aug 04 05 00 boxes scanned Kuehne & Nagel Shanghai
03 aug 04 00 05 Data received from supplier Apple, Shanghai

PS: is het trouwens geen goed idee een nieuwe Ipod-topic de lucht in te slingeren? ''Het grote Ipod 4g topic...)

[ Voor 8% gewijzigd door artfuldodger op 10-08-2004 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicolon
  • Niet online
Ziet er idd overzichtelijk uit, alleen loopt die achter hoor.
code:
1
2
3
    04 aug 04   30 60   departed from product source    Apple, Shanghai      
    04 aug 04   00 05   Data received from supplier     Apple, Shanghai      
    04 aug 04   05 00   boxes scanned   Kuehne & Nagel Shangha
En op de Apple tracking site zelf staat hij iets verder
code:
1
2
 Shipment Picked Up  (CNSHA02)   04 Aug 2004 11:11
 Depart Terminal     LUXEMBOURG, LU, LU  09 Aug 2004 14:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Clownteun schreef op 10 augustus 2004 @ 09:47:
[...]
PS: is het trouwens geen goed idee een nieuwe Ipod-topic de lucht in te slingeren? ''Het grote Ipod 4g topic...)
Als een moderator deze ff kan renamen ;) En iemand een startpost maakt voor de 4G iPod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Daar is chem niet zo gecharmeerd van dus..

chem in "Het grote (oude/nieuwe) iPod topic - Dee..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wacht al zo lang en gisteren was er helaas niemand thuis.
Even geregeld dat ze het bij het werk komen afleveren. Kan niet wachten! ;)

edit: Ooh. Inmiddels afgeleverd. Hij ligt nu lekker op te laden.

Wow wat is ie mooi!

Besteld op de 24-7.
31-7 melding gehad dat hij verzonden zou zijn.
9-8 binnen kunnen hebben. (niemand thuis)
10-8 binnen.

[ Voor 45% gewijzigd door Shiver23 op 10-08-2004 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artfuldodger
Jaaaaaaaaaaaaaaaa

eindelijk binnen....half uurtje geleden TNT aan de deur...
De (bijna) 3 weken wachttijd wordt beloond :9~
1e indruk: TOPapparaatje... klein, mooi, Clickwheel werkt perfect,
Nu ff opladen en dan maar hopen dat het vermeende audiodefect niet op mijn Ipod van toepassing is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
Clownteun schreef op 10 augustus 2004 @ 11:48:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa

eindelijk binnen....half uurtje geleden TNT aan de deur...
De (bijna) 3 weken wachttijd wordt beloond :9~
1e indruk: TOPapparaatje... klein, mooi, Clickwheel werkt perfect,
Nu ff opladen en dan maar hopen dat het vermeende audiodefect niet op mijn Ipod van toepassing is :/
Ik heb mijn 2e iPod* vandaag ook binnen gekregen, gisteren was TNT al aan de deur, maar ik was er niet, vandaag wel... :)

Raar dat je zo lang hebt moeten wachten, ik heb voor beide iPod's iets meer dan een week moeten wachten. Na de verzendbevestiging waren ze er beide de volgende dag al...

*: Ik had in eerste instantie een 20gb besteld, maar ik ging twijfelen. Een vriend gaf aan dat hij wel een 20gb wou hebben en ik had ook nog eens een financiele meevaller -> 40gb besteld. :)

Ik heb m via USB 2.0 aangesloten op mn Win XP bak, software geinstalleerd, ff een paar albums erop en naar mn werk gegaan...

Ik zal vanavond als ik thuis ben wat plaatjes posten!

Nu ga ik dus op zoek naar een prettig tasje. Het originele Apple tasje (ken ik van iemand die een 3g heeft) vind ik niks, dus ik zoek nu zoiets:

Crumpler (http://www.crumplerusa.co...sories/john_thursday.html)

Marware sportsuit sleeve (http://www.marware.com/sleeve3G.html)

[ Voor 7% gewijzigd door estorino op 11-08-2004 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Laatst online: 20:09

chem

Reist de wereld rond

Inmiddels is het wel duidelijke dat de 4th gen iPod her en der verkrijgbaar is. Een verdere discussie zie ik niet meer ontstaan hier.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Laatst online: 20:09

chem

Reist de wereld rond

Ach en Wee inderdaad...

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.