lol
scherp
scherp
AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl
AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl
[ Voor 39% gewijzigd door bbrother op 06-08-2004 07:42 ]
Verwijderd
Verwijderd
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Dat mailtje krijg je ook alleen als je al eens iets besteld hebt, het is dan ook een kortings coupon voor je volgende bestelling. Dus je bent niet te vlug geweest.Speedpete schreef op 06 augustus 2004 @ 15:26:
Heb zelf een 4G (20 GB) besteld via de online store van Apple, wacht nu op een bestiging van m'n order (na verwerking van betaling...). Eerste keer dat ik iets via Apple bestel, geregd voor die shop en gister kreeg ik een mailtje dat ik bij m'n volgende bestelling 25 euro kosting krijg... iets te vlug besteld dus
Ach, ik heb geduld maar toch: hoe eerder hoe beter...
Owke, binnenkort nog maar es wat bestellenDyStiC schreef op 06 augustus 2004 @ 16:04:
[...]
Dat mailtje krijg je ook alleen als je al eens iets besteld hebt, het is dan ook een kortings coupon voor je volgende bestelling. Dus je bent niet te vlug geweest.
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Verwijderd
Ik was gisteravond in het AppleCentre tegenover het centraal station (Amsterdam), en toen hadden ze de nieuwe iPod (20 en 40 Gb) beide nog op voorraad. De 40 Gb had ik gister zelfs nog in mijn handen (showroom model).Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 15:04:
Vaag. Heb net met iemand van RAF gesproken. Hij zei dat het leveren van de 40 gig modellen voor alle resellers een probleem is. Daarom hebben zij ze nog niet en kunnen zij ook niet zeggen wanneer zij ze wel binnenkrijgen (in de computer staat bij hen 5 augustus). Kan iemand bevestigen of zij de 40 gig modellen wel al bij resellers hebben zien liggen, en zo ja, waar? thx
machouse woerden: oordopjes + ab = 39 euroVerwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 18:03:
Ik weet niet waar je woont, maar hier in amsterdam verkopen ze bijna overal waar ze de ipod verkopen ook los die ab (dus zonder oordopjes). Hij kost 39 eu.
Zie [rml][ iPod] display vertoont vlekken[/rml]
[ Voor 1% gewijzigd door Harm op 06-08-2004 21:11 . Reden: BTW ]
M'n discman (philips) heeft een dergelijk effect al jaren... verder nooit problemen mee gehad.da_rippah schreef op 06 augustus 2004 @ 21:02:
Wat ik trouwens ook nog heb ontdekt, als ik buiten ben en naar mijn ipod luister zie ik in de linkerbovenhoek (eigenlijk de bovenrand) van het display een rare verkleuring, zegmaar een soort "olievlek" (wat je ook krijgt als je lcd schermpjes van bijvoorbeeld je rekenmachine in drukt).
Het rare is dat ik dit binnen niet heb, zal wel met polariserend buitenlicht te maken hebben
foto:
[afbeelding]
Is dit iets wat ik moet aankaarten (bijvoorbeeld dat het display niet deugt), of is het geen defect?
Ik heb exact hetzelfde, ook bovenaan het schermpje, de hele boven rand. Ik moet zeggen dat je het echt allen ziet als je de ipod plat houd en als het ware over het scherm heen kijkt. En zodra je de backlight aan hebt zie je het al helemaal niet.da_rippah schreef op 06 augustus 2004 @ 21:02:
Wat ik trouwens ook nog heb ontdekt, als ik buiten ben en naar mijn ipod luister zie ik in de linkerbovenhoek (eigenlijk de bovenrand) van het display een rare verkleuring, zegmaar een soort "olievlek" (wat je ook krijgt als je lcd schermpjes van bijvoorbeeld je rekenmachine in drukt).
Het rare is dat ik dit binnen niet heb, zal wel met polariserend buitenlicht te maken hebben
foto:
[afbeelding]
Is dit iets wat ik moet aankaarten (bijvoorbeeld dat het display niet deugt), of is het geen defect?
Verwijderd
Nee, ik stoor me d'r verder ook niet aan, maar ik dacht dat het misschien gewoon een bekend defect was, dan had ik hem teruggestuurd namelijkDyStiC schreef op 07 augustus 2004 @ 00:18:
[...]
Ik heb exact hetzelfde, ook bovenaan het schermpje, de hele boven rand. Ik moet zeggen dat je het echt allen ziet als je de ipod plat houd en als het ware over het scherm heen kijkt. En zodra je de backlight aan hebt zie je het al helemaal niet.
Het was me nooit opgevallen totdat ik jouw post las en ook de mijne ff goed bekeek. Ik stoor me er verder niet aan.
Twee weken geleden wilde een van de verkopers wel de meegeleverde doppen van mij kopen. Ik wilde zelf alleen de AB hebben, dus dat kwam mij wel prima uit. Wellicht wil een verkoper bij jouw winkel ook wel die 'grandioze' doppen hebben. Dat scheelt dan weer in de aanschafprijs.da_rippah schreef op 06 augustus 2004 @ 17:59:
Trouwens, wat ik ook vreemd vind, is dat ze de afstandsbediening niet los verkopen, dwz. alleen in combinatie met nog een extra setje oordopjes! Ik ga toch geen geld betalen voor nog een extra paar oordopjes terwijl ik alleen een remote wil
leoaq.fm // Jeune Loop
Rookworst zonder R is ook worst.
leoaq.fm // Jeune Loop
leokennis schreef op 07 augustus 2004 @ 15:52:
Hehe bij mij zitten ze veel beter dan de MX500 bijv.![]()
Totdat ik de foamkussentjes op de MX500 deed that is.
leoaq.fm // Jeune Loop
Mjah, maar is het dubbel en dwars waard
Laatse off-topic post okBezurK schreef op 07 augustus 2004 @ 16:47:
[...]
[...]
Als je tenminste waarde hecht aan goed geluid en je eigen oren![]()
[...]
leoaq.fm // Jeune Loop
Vuile YUPda_rippah schreef op 07 augustus 2004 @ 17:30:
Dopjes zijn inderdaad wel goed, niet bijzonder, maar gewoon ok. Ik heb ook sony ex51's, maar ja, die zijn zwart he![]()
leoaq.fm // Jeune Loop
Hoeveel tijd zat er tussen Luxemburg en arnhem bij jou? / Kun je jou overzichtje eens posten?Clownteun schreef op 09 augustus 2004 @ 22:05:
E I N D E L I J K
Ipod 20gig 4g vanavond 20.00u gearriveerd in Arnhem (via TNT Tracker...)
Heeft iemand enig idee hoe lang het gaat duren voor 't pakketje wordt afgeleverd??? (omgeving eindhoven) morgen al? of moet ik nog 'n dagje langer geduld hebben....
:D/-<
Ligt er net aan... Ik had eerst een bestelling (bestaande uit 2 dozen) en doos 1 hadden ze op een dinsdag, doos twee op een woensdag. Tegelijk verstuurd dus de bestelling was maar deels uit het magazijn gehaald. Tenzij het een foutje was, kan het dus een dagje extra duren.Clownteun schreef op 09 augustus 2004 @ 22:05:
E I N D E L I J K
Ipod 20gig 4g vanavond 20.00u gearriveerd in Arnhem (via TNT Tracker...)
Heeft iemand enig idee hoe lang het gaat duren voor 't pakketje wordt afgeleverd??? (omgeving eindhoven) morgen al? of moet ik nog 'n dagje langer geduld hebben....
[ Voor 23% gewijzigd door wvdburgt op 10-08-2004 01:33 ]
39 eurolammmetak schreef op 10 augustus 2004 @ 01:32:
[oftopic]mja wachten is niet leuk, ben maar uit frustratie een digitale ipod aan et maken. zie http://wieger.aerofx.nl/ipod/menu.html puur om van et wachte te komen lol[/oftopic]
maare heeft toevallig iemand een id hoeveel een hoesje moet kosten?
Ik kreeg afgelopen vrijdag het bericht dat mijn Ipodje in luxemburg was gearriveerd... dus zit (inclusief een zaterdag én zondag) zo'n vier dagen tussen dat bericht en de daadwerkelijke aflevering...Max v W schreef op 09 augustus 2004 @ 23:20:
[...]
Hoeveel tijd zat er tussen Luxemburg en arnhem bij jou? / Kun je jou overzichtje eens posten?
Mijn iPod zit nu in Luxemburg namelijk, en wacht ook al een tijdje.
[ Voor 8% gewijzigd door artfuldodger op 10-08-2004 09:49 ]
1
2
3
| 04 aug 04 30 60 departed from product source Apple, Shanghai 04 aug 04 00 05 Data received from supplier Apple, Shanghai 04 aug 04 05 00 boxes scanned Kuehne & Nagel Shangha |
1
2
| Shipment Picked Up (CNSHA02) 04 Aug 2004 11:11 Depart Terminal LUXEMBOURG, LU, LU 09 Aug 2004 14:13 |
Als een moderator deze ff kan renamenClownteun schreef op 10 augustus 2004 @ 09:47:
[...]
PS: is het trouwens geen goed idee een nieuwe Ipod-topic de lucht in te slingeren? ''Het grote Ipod 4g topic...)
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
[ Voor 45% gewijzigd door Shiver23 op 10-08-2004 11:48 ]
PSN: Shiver23
Ach en Wee.Nitai schreef op 10 augustus 2004 @ 10:59:
Daar is chem niet zo gecharmeerd van dus..
chem in "Het grote (oude/nieuwe) iPod topic - Dee..."
Ik heb mijn 2e iPod* vandaag ook binnen gekregen, gisteren was TNT al aan de deur, maar ik was er niet, vandaag wel...Clownteun schreef op 10 augustus 2004 @ 11:48:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa
eindelijk binnen....half uurtje geleden TNT aan de deur...
De (bijna) 3 weken wachttijd wordt beloond![]()
1e indruk: TOPapparaatje... klein, mooi, Clickwheel werkt perfect,
Nu ff opladen en dan maar hopen dat het vermeende audiodefect niet op mijn Ipod van toepassing is
[ Voor 7% gewijzigd door estorino op 11-08-2004 15:24 ]
https://www.strava.com/athletes/10490675
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq