[iPod] 4rd gen. al leverbaar?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 208 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Hallo iedereen,

Ik zag dat er vanaf nu geen groot iPod topic meer is dus ik stel mijn vraag maar via een nieuw topic. Ik wil graag een 20 GB iPod (4de generatie) bestellen bij de Apple Store (www.apple.nl).

Daar zag ik staan dat je ook een lijst van Authorized Apple resellers op kon vragen, dit leek mij handiger aangezien ik er dan gelijk langs kon gaan om hem op te halen, en echt van een verkoper iets kopen heeft toch mijn voorkeur boven het bestellen van een (duur) product via het internet.

Ik belde dus zo'n reseller bij mij in de buurt (Larix te Velp), een medewerker daarvan vertelde mij dat hij de nieuwe iPods nog niet binnen had. Ik zei dat ze volgens de website van apple al leverbaar waren. Daarop zei hij dat "ze je gewoon laten betalen, en dan begint het grote wachten".

Maar op de site staan gewoon dat de iPod binnen 1-2 dagen verstuurd wordt en daarna een levertijd heeft van max. 7 dagen.

Ik vroeg me af of er hier al iemand is die zon nieuwe iPod via internet heeft besteld? Ik heb namelijk geen zin in maanden wachten terwijl het geld al van mijn rekening is, dat begrijpen jullie.

BvD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicolon
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik heb hem woensdag besteld bij de Apple Store (telefonisch), ook de 20gb versie, maar nog niet binnen, maar er staat bij order status dan ook bij mij:
Estimated shipping: On or before 03/08/2004

En de dag dat hij verstuurd wordt kun je 'm meestal de volgende werkdag al verwachten denk ik... (via TNT en bestellingen boven de 300 zijn gratis 'snelle' levering had ik ergens op de site gelezen?).

Die ergens was hier

[ Voor 19% gewijzigd door semicolon op 30-07-2004 18:16 ]

:D/-<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Max v W schreef op 30 juli 2004 @ 18:14:
Ik heb hem woensdag besteld bij de Apple Store (telefonisch), ook de 20gb versie, maar nog niet binnen, maar er staat bij order status dan ook bij mij:
Estimated shipping: On or before 03/08/2004

En de dag dat hij verstuurd wordt kun je 'm meestal de volgende werkdag al verwachten denk ik... (via TNT en bestellingen boven de 300 zijn gratis 'snelle' levering had ik ergens op de site gelezen?).

Die ergens was hier
Hoe gaat dat telefonisch? Krijg je dan echt een telefoniste aan de lijn of moet je je gegevens bij een computer inspreken?

En ik ga waarschijnlijk volgende week kamperen; ik ben er dan dus niet als hij bezorgd mocht worden. Gaat hij dan naar het dichtsbijzijnde postkantoor of leggen ze hem in mijn brievenbus? Ik heb liever niet dat hem aan mijn buurvrouw geven, die begint een beetje dement te worden dus die zal hem aan jan en alleman meegeven die erom vraagt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicolon
  • Niet online
We (ik en vader, ben zelf nog minderjarig dus geen creditcard) kregen gewoon een echt levend persoon aan de foon.
Je moet dan telefonisch ff account aanmaken enzo, maar het is als ik me niet vergis een gratis nummer, en ze hebben een leuk wachtgeluidje :7

Ze zullen hem waarschijnlijk niet bij het postkantoor afgeven (en ook niet aan buren), gezien het via TNT gaat. Maar 100% zeker weet ik dit niet, nog nooit eerder iets hier besteld, en als ik iets online bestel zorg ik meestal gewoon dat ik thuis ben, of dat iemand anders in huis is die het kan aannemen. Dus heb zoiezo nooit ervaring gehad met het niet thuis zijn bij pakketjes.

[ Voor 20% gewijzigd door semicolon op 30-07-2004 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hoor, al gewoon leverbaar via de Apple Store (rechtstreeks bij Apple)
Ik heb afgelopen vrijdag 23 juli de 40 GB besteld. Er stond toen shipping estimated on or before 29 July.

Maar de maandag kreeg ik al een mailtje dat het pakketje was verstuurd vanuit Ierland. Woendag stond de TNT koerier voor de deur.
Via de TNT tracking page website zag ik em steeds dichterbij komen.
En ik kan je vertellen, de iPod is zooo mooi van dichtbij, witter dan wit :*)

Kortom, supersnelle service van Apple! (en TNT Express)

edit: TNT bezorgt ook eventueel ook bij buren of zelfs.... op het werk gaf de telefoniste aan. Ik miste nl. woensdag de koerier, superbehulpzaam die TNT, pluim!

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2004 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 18:50:
Ja hoor, al gewoon leverbaar via de Apple Store (rechtstreeks bij Apple)
Ik heb afgelopen vrijdag 23 juli de 40 GB besteld. Er stond toen shipping estimated on or before 29 July.

Maar de maandag kreeg ik al een mailtje dat het pakketje was verstuurd vanuit Ierland. Woendag stond de TNT koerier voor de deur.
Via de TNT tracking page website zag ik em steeds dichterbij komen.
En ik kan je vertellen, de iPod is zooo mooi van dichtbij, witter dan wit :*)

Kortom, supersnelle service van Apple! (en TNT Express)

edit: TNT bezorgt ook eventueel ook bij buren of zelfs.... op het werk gaf de telefoniste aan. Ik miste nl. woensdag de koerier, superbehulpzaam die TNT, pluim!
Okee dan, goed om te horen! Raar dan dat die Apple-reseller hem nog niet heeft :P

Maar goed als ik er volgende week niet ben, wat gebeurd er dan met mijn pakketje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Ik heb afgelopen zondag besteld en gelijk via rabo internetbankieren overgemaakt.
Dinsdag stond TNT al aan de deur, maar niemand thuis. Uiteindelijk woensdag gekregen. Dus ja hij is nu al leverbaar, afhankelijk van de betaalmiddel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Kan het ook via Postbank internet bankieren denk je? Ik kan mijn vader wel vragen om zijn creditcard te trekken maar het liefst regel ik het zelf eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicolon
  • Niet online
Als je via de telefoon zou bestellen werd trouwens niet gevraagt of je een inscriptie wilt, maar volgens mij hebben ze bij mij mijn naam als inscriptie genomen ofzo, en dat het bij mij daarom zo lang duurt..

Hij staat namelijk zo bij orderstatus:
code:
1
2
3
IPOD 20G W/CLICK WHEEL PERSONALIZED-FDN        On or before 03/08/2004   1   
            iPod Custom Engraving    
            *mijn full naam

Achja, ik denk dat ik hem zelf wel spoedig heb :)
Hoop inelkgeval nog voor de vakantie :p

[ Voor 9% gewijzigd door semicolon op 30-07-2004 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

Het kan ook via postbank, maar ja postbank is echt drama. Dus het kan het kan een week duren voordat ze het geld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
O.D.Smolik schreef op 30 juli 2004 @ 20:03:
Het kan ook via postbank, maar ja postbank is echt drama. Dus het kan het kan een week duren voordat ze het geld hebben.
Dan maar via creditcard :*)
Inscriptie zit ik nog over te twijfelen of ik dat doe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicolon
  • Niet online
da_rippah schreef op 30 juli 2004 @ 20:10:
[...]

Dan maar via creditcard :*)
Inscriptie zit ik nog over te twijfelen of ik dat doe...
Ik zit er niet zo erg mee hoor, kan een klasgenoot 'm inelkgeval minder snel jatten zonder genaait te worden ;)
En gezien het toch een verjaardagskadotje voor mezelf is.., het maakt het iets persoonlijker om het zo maar te zeggen :)

Probleem is dat hij dan iets langere levertijd had, en tja als je hem liefste zo snel mogelijk wilt.. :p

-edit2
volgens mij zit ik echt elke post die ik maak te editten, moet toch 's beter nadenken voor ik op de knop klik ;p

[ Voor 25% gewijzigd door semicolon op 30-07-2004 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

Dat inscriptie gedoe is maar verwijfd, bestel hem gewoon lekker kaal.
In het begin is het leuk, maar daarna niet meer.
Je hebt dan je iPod volgende week nog binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

ze hebben er hier al 3 liggen hoor :P
hoe het met de Store zelf zit weet ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-10 11:14
post eens een plaatje in real life als iemand hier er 1 heeft :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
O.D.Smolik schreef op 30 juli 2004 @ 20:20:
Dat inscriptie gedoe is maar verwijfd, bestel hem gewoon lekker kaal.
In het begin is het leuk, maar daarna niet meer.
Je hebt dan je iPod volgende week nog binnen.
Hm, volgende week ben ik er dus niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

da_rippah schreef op 30 juli 2004 @ 19:26:

Okee dan, goed om te horen! Raar dan dat die Apple-reseller hem nog niet heeft :P

Maar goed als ik er volgende week niet ben, wat gebeurd er dan met mijn pakketje?
Je krijgt een briefje door de deur als je er niet bent met de vraag om te bellen voor een nieuwe dag. Helaas alleen een dag, geen tijdstip, ook niet ongeveer.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2004 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Oh, das niet erg, ik heb vakantie dus ik kan best een dagje thuisblijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Qorne schreef op 30 juli 2004 @ 20:32:
ze hebben er hier al 3 liggen hoor :P
hoe het met de Store zelf zit weet ik niet...
Waar is hier? Ik wil d'r wel eentje! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

kenny89 schreef op 30 juli 2004 @ 20:40:
post eens een plaatje in real life als iemand hier er 1 heeft :9~ :9~
Alsje:
Afbeeldingslocatie: http://arethusa.tweakers.net/~acm/pics/ipod/DSC01123s.JPG
Afbeeldingslocatie: http://arethusa.tweakers.net/~acm/pics/ipod/DSC01124s.JPG
Afbeeldingslocatie: http://arethusa.tweakers.net/~acm/pics/ipod/DSC01125s.JPG
Afbeeldingslocatie: http://arethusa.tweakers.net/~acm/pics/ipod/DSC01126s.JPG

Was op woensdag 21-7 besteld bij de applestore en op maandag 26-7 binnen... En daar zat nog een weekend bij in ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Hij is zooo gaaf :D Ik moet zon ding hebben!!
Werkt dat clickwheel trouwens een beetje lekker?

[ Voor 36% gewijzigd door da_rippah op 30-07-2004 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:47
hoi ik ben ook sinds gisteren een trotse bezitter van de 4e gen ipod. (20gig)
Ik heb hem opgehaald bij de machouse in Woerden waar ze die zelfde ochtend aangekomen waren.
Ik heb ook de mini in mijn handen gehad: kan me voorstellen dat de wat minder eisende gebruiker eerder dan de mini zou kopen.
Ik heb nooit eerder een ipod gehad maar het clickweel went snel en is best wel praktisch.
Alleen iTunes snap ik eigenlijk nog helemaal geen snars van. Het heeft een gebruikersvriendelijke look maar ik heb er nog geen cd mee kunnen omzetten of een mooie playlist mee kunnen maken. Dat wordt dus nog maar even een tijdje wat manuals bestuderen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
savale schreef op 30 juli 2004 @ 21:33:
hoi ik ben ook sinds gisteren een trotse bezitter van de 4e gen ipod. (20gig)
Ik heb hem opgehaald bij de machouse in Woerden waar ze die zelfde ochtend aangekomen waren.
Ik heb ook de mini in mijn handen gehad: kan me voorstellen dat de wat minder eisende gebruiker eerder dan de mini zou kopen.
Ik heb nooit eerder een ipod gehad maar het clickweel went snel en is best wel praktisch.
Alleen iTunes snap ik eigenlijk nog helemaal geen snars van. Het heeft een gebruikersvriendelijke look maar ik heb er nog geen cd mee kunnen omzetten of een mooie playlist mee kunnen maken. Dat wordt dus nog maar even een tijdje wat manuals bestuderen denk ik.
Savale ik heb geloof ik een paar livesets van je op mijn pc staan :P Of het is iemand anders met dezelfde naam :)

Maar terzijde, ik denk dat ik hem maar gewoon bestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
da_rippah schreef op 30 juli 2004 @ 21:35:
[...]

Savale ik heb geloof ik een paar livesets van je op mijn pc staan :P Of het is iemand anders met dezelfde naam :)

Maar terzijde, ik denk dat ik hem maar gewoon bestel.
haha foei beetje streams rippen op puredj cker? of zijn het setjes die ik in how to become a dj heb geplaatst :) nouja inet is niet zo groot blijkt maar weer :)

ontopic: bestellen --> je krijgt er zeker geen spijt van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzer22
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-10 23:31
ik zit er ook al naar te kijken maar wat me ook opviel is dat alleen de 40 gb versie nog een dock heeft en dat de afstandsbediening in het snoer geschrapt is.

in hoeverre heb je het docking station eigenlijk nodig bij de 4e iPod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nodig heb je het nooit; Je hebt immers de kabel. Wel is het erg fijn om hem voor de 3G te hebben. Je komt thuis, je gooit je iPod in de dock en je hoeft verder niets te doen. Het voorkomt krassen en het neemt minder ruimte op je bureau in, zodat die niet de weg zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzer22
het is dus in feite een dure houder om t maar cru te zeggen ;) okee dankje dan ga ik gewoon voor de 20 GB versie :p >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
* oVRoM heeft er ook een (20GB)... Zondagnacht (vorige week) besteld en dinsdag binnen (betaald met creditcard). Geen spijt van, ding bevalt prima :)

[ Voor 50% gewijzigd door oVRoM op 30-07-2004 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cazzer22 schreef op 30 juli 2004 @ 22:40:
het is dus in feite een dure houder om t maar cru te zeggen ;) okee dankje dan ga ik gewoon voor de 20 GB versie :p >:)
Je kan hem er altijd nog bijkopen voor 39 Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

he shit ik wou hem begin deze week ook kopen, maar wist niet of ik hem dan nog voor de vakantie zou hebben AARG en nu zou dat wel zo geweest zijn ik ga 4aug op vakantie.

Weet iemand hier of ze die iPods ook op Schiphol verkopen? ik wil de G4 40GB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzer22
ik ben net terug van vakantie en had op Stansted gevraagd of ze de iPod verkochtten, daar kreeg ik terug dat er een nieuw model was, maar dat ze die nog niet binnen hadden dus helaas... maar goed, dat is Engeland, daar loopt men 50 jaar achter... dus het kan best zijn dat Schiphol ze al heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
Sinds vandaag zal hij in een aantal Dixons filialen te koop zijn ... ik heb hem al in handen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-10 22:04
Ik heb vanavond de 4th gen. 20Gb. iPod besteld via de onderwijsstore van apple.com/nl, de levertijd was 1 a 2 dagen, dus ik ga er vanuit dat de levertijd echt geen probleem is momenteel...

P.S. In augustus komt er een iSkin voor de nieuwe iPods, daar zal ik wel even op moeten wachten dus... :)

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artfuldodger
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-01 19:35
Ik heb de mijne (4g 20gig) de 22e besteld bij de applestore en zou zo rond vandaag moeten zijn afgeleverd...
Niet dus :(
Wegens enorme vraag toch vertraging, nu wordt ie pas maandag (2aug) opgestuurd en heb ik 'm waarschijnlijk pas eind volgende week in huis...
Kortom: totale ''wachttijd'' op Ipod: >2weken |:(
De mijne is overigens wél gepersonaliseerd :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Clownteun schreef op 31 juli 2004 @ 03:16:
Ik heb de mijne (4g 20gig) de 22e besteld bij de applestore en zou zo rond vandaag moeten zijn afgeleverd...
Niet dus :(
Wegens enorme vraag toch vertraging, nu wordt ie pas maandag (2aug) opgestuurd en heb ik 'm waarschijnlijk pas eind volgende week in huis...
Kortom: totale ''wachttijd'' op Ipod: >2weken |:(
De mijne is overigens wél gepersonaliseerd :*)
Ja als je een inscriptie laat zetten duurt het volgens mij zowieso een week langer voordat je hem hebt.

Savale zei dat hij hem bij machouse in Woerden had gekocht, dus ik wil nu heel graag naar Woerden om er eentje te kopen, maar mijn vader had geen zin om erheen te rijden :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Bertuss schreef op 30 juli 2004 @ 23:32:
Sinds vandaag zal hij in een aantal Dixons filialen te koop zijn ... ik heb hem al in handen gehad.
Weet je ook welke filialen? Arnhem by any chance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarvdb
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:22

oscarvdb

and like that...

da_rippah schreef op 31 juli 2004 @ 09:21:
[...]

Savale zei dat hij hem bij machouse in Woerden had gekocht, dus ik wil nu heel graag naar Woerden om er eentje te kopen, maar mijn vader had geen zin om erheen te rijden :{
Trein? Anders bel je even wat meer applewinkels af, tamelijk grote kans dat er nog eentje is die ze al levert.

... he's gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Tja, trein is toch weer 20+ euro extra, en naar machouse is een uur lopen vanaf het station zag ik. Ik zal eens kijken of er nog meer applewinkels zijn in de buurt van Arnhem. Thx 4 the tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien er geen groot iPod topic meer is :X :P

Hoe werkt dat nieuwe klikwiel? Lekker? Ik heb alleen ervaring met de 3G, dus met de knoppen boven het scrollwiel. Met je duim over het wiel razen == browsen door het menu :)
Hoe werkt dat bij deze nieuwe? Ik kan me er geen voorstelling van maken, aangezien de knoppen nu op dit wiel zitten... Reageren die knoppen alleen als je ze echt duidelijk 'aantikt' ofzow :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:13
Verwijderd schreef op 31 juli 2004 @ 13:00:

Hoe werkt dat nieuwe klikwiel? Lekker? Ik heb alleen ervaring met de 3G, dus met de knoppen boven het scrollwiel. Met je duim over het wiel razen == browsen door het menu :)
Hoe werkt dat bij deze nieuwe? Ik kan me er geen voorstelling van maken, aangezien de knoppen nu op dit wiel zitten... Reageren die knoppen alleen als je ze echt duidelijk 'aantikt' ofzow :?
Ik ben het gister ff zelf gaan ervaren in de winkel, en ik vind het persoonlijk echt niks vergeleken bij de 3rd gen. Het wiel zit er niet eens "in" maar steekt een beetje af, en voor de kleur geldt hetzelfde. Bovendien vind ik het bedienen niet echt goed gaan, nou kan het zijn omdat ik de lichte touch van de 3rd gen ben gewend, maar het klikwiel moet ik te hard indrukken om het nog comfortabel te vinden, het browst naar mijn idee niet meer zo lekker. Maar ik heb ook gelijk de mini uitgecheckt, en daarop komt het klikwiel helemaal tot zijn recht. De mini is dan ook veel kleiner waardoor het klikken niet meer zo onergonomisch wordt ervaren door mij. Nu heb ik dus wel 4 weken geleden de hele 350 euro betaald voor mijn 15 gb ipod :( , maar ik ben er wel blij mee.

-edit-

Wel vergeten, maar het scrollen gaat bij de nieuwe wel makkelijker...precieser, dat ik dan wel het voordeel, want hij zit aan het oppervlak van de ipod, en er zitten dus ook geen irritante randjes zoals bij de 3rd gen.

[ Voor 10% gewijzigd door B-Bandit op 31-07-2004 13:09 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Verwijderd schreef op 31 juli 2004 @ 13:00:
Ik dacht dat ik ergens in een sticky topic had gelezen dat die er niet meer is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sidefx
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-10 20:06
Ik heb mijn 4Gen 20GB ipod afgelopen maandag avond besteld bij de applestore en heb hem woensdag middag binnen gekregen (of eigenlijk de buren dan). Echt hulde voor de snelle levering.
Ik had ook al een aantal keren naar de Dixons gebeld (aangezien die voor mij de dichtsbijzijnde iPod reseller is) maar die zouden hem misschien volgende week maandag hebben. Een andere Apple reseller dacht dat het wel 2 à 3 weken kon gaan duren voor die binnen was, dus de keuze om bij apple zelf te bestellen was toen niet moeilijk meer.

Ik heb nog nooit een iPod gehad en vind het echt een super ding.
Een cradle mis ik niet echt, het enige voordeel voor mij zou zijn dat ik hem niet meer op mijn buro hoef te leggen en zo voorkom dat er beschadigingen optreden.

Het wieltje vind ik echt heerlijk, naar mijn idee is hij iets "stroever" qua feel, wat ik zelf lekkerder vind. Mijn enige referentie is een 1Gen ipod, dus misschien zijn die wel het zelfde qua feel maar zat daar een paar jaar vette vingers op ;)
Het klikken op het wiel werkt ook heel prettig, het hele wiel is "gevoelig" voor bewegingen, iets waar ik een beetje bang voor was was dat je op de plaats van de knoppen geen respons krijg, maar dit is dus niet zo. Ik vind niet dat de knoppen te hard ingedrukt moeten worden. Maar misschien dat het idd wel lekkerder werkt op de "oude" iPods, ik han dat niet beoordelen.

Ik vond trouwens wel dat ie heel erg heet werd nadat ik er achter elkaar 8GB op had gezet. Misschien is daar die chrome achterkant voor, dan kan je er een ei op bakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Ik heb em! Vanochtend in Woerden gehaald, bij Machouse. Snel afgehandeld, niets op aan te merken :)

(slechte) foto:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/jwam.alferdinck/ipod.jpg

Wat een vet ding zeg, ik heb er gelijk een zooi albums opgezet, netjes de ID3 tags in orde gemaakt en het ding werkt echt superfijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
da_rippah schreef op 31 juli 2004 @ 18:15:
Ik heb em! Vanochtend in Woerden gehaald, bij Machouse. Snel afgehandeld, niets op aan te merken :)

(slechte) foto:

[afbeelding]

Wat een vet ding zeg, ik heb er gelijk een zooi albums opgezet, netjes de ID3 tags in orde gemaakt en het ding werkt echt superfijn!
haha cool ding he? maaruh je bent toch geen uur gaan lopen vanaf t station? Toen ik toch bij de Machouse in Woerden was heb ik meteen de Dual G5 ook maar eens aangevoeld :)
Waren ze trouwens nog steeds goed op voorraad bij de Machouse? Misschien is dat wel handige info voor andere gebruikers hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unSOUND
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-06 19:31
cazzer22 schreef op 30 juli 2004 @ 22:40:
Dat niet alleen, in de dock zit ook een line-out, om op je stereo of autoradio aan te sluiten. Het volume van de line-out is beter dan die van de jack-plug op de iPod zelf, en wordt niet beinvloed door volume-instellingen of equalizers... dus als je hem op je versterker aan wilt sluiten is het dock een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
savale schreef op 31 juli 2004 @ 18:27:
[...]

haha cool ding he? maaruh je bent toch geen uur gaan lopen vanaf t station? Toen ik toch bij de Machouse in Woerden was heb ik meteen de Dual G5 ook maar eens aangevoeld :)
Waren ze trouwens nog steeds goed op voorraad bij de Machouse? Misschien is dat wel handige info voor andere gebruikers hier.
Hij is, voor zover ik weet, nog gewoon in voorraad. Je kunt altijd bellen naar machouse (www.machouse.nl) en dan gewoon vragen of ze hem nog hebben :)

Ik ben trouwens niet gaan lopen, ik heb vanochtend de hele auto gewassen en gestofzuigd (O-)), toen heb ik mijn vader gevraagd of er een retourtje Arnhem-Woerden inzat; en dat mocht :)

Jammer alleen dat er nog geen beschermhoesjes voor zijn (voor de 4de generatie, that is), ik heb nu echt het idee dat ik hem met fluwelen handschoentjes aan moet pakken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-10 12:51
Zoals in m'n andere topic al bekend was, ik heb ook een 4e gen. iPod, afgelopen dinsdag binnen gekregen na hem zaterdag middag besteld te hebben (Apple Store "Onderwijs" en Creditcard).

Over het click wheel

Het clickwheel is een rond touchpad met in het midden een knop "Ok". Als je op een van de punten drukt druk je dus werkelijk het clickwheel daar in, alsof het een stukje "kantelt" (wat het dus niet doet).

Het werkt erg praktisch iig, maar dit is dan ook mijn eerste Pod :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unSOUND schreef op 31 juli 2004 @ 18:32:
[...]

Dat niet alleen, in de dock zit ook een line-out, om op je stereo of autoradio aan te sluiten. Het volume van de line-out is beter dan die van de jack-plug op de iPod zelf, en wordt niet beinvloed door volume-instellingen of equalizers... dus als je hem op je versterker aan wilt sluiten is het dock een must.
Klopt helemaal, plus er zit een DAC in die dock, las dat paar weken geleden in HVT. Een DAC is een digitaal analoog convertor die kwalitatief beter schijnt te zijn dan degene die in de iPod zelf zit. En idd, als je dan de line out naar de AV receiver/stereo plugt wordt de iPod equalizer en volume instellingen overgeslagen. HVT is erg onder de indruk van de iPod's geluidskwaliteiten en helemaal in combinatie met gebruik van de dock (3G was het nog). En ik moet zeggen met de 4G 40 GB die standaard een dock heeft hoor ik ook direct het verschil; het geluid klinkt 'voller' en heeft meer detail als ik dat zo kan zeggen.

HVT is een hifi blad voor audiofielen waarbij niet naar moeilijk wordt gedaan over 500 euro meer of minder voor een kabeltje *sigh*. Dat gaat mij zelf veel te ver maar toen de iPod op de cover stond heb ik em toch even snel doorgebladerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die zieter zo vet uit die nieuwe ipod, ik ben er al een heel jaar verliefd op .

Ma die kost zo schijteveel! ik ga hem einde augustus kopen alsek mijn geld gekregen heb van mijn vakantiewerk!

Hij is het geld waard, maar het is zo fucking veel!

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die van mij 17 juli besteld en ik kreeg 24 juli een mailtje dat hij verzonden was maar ik heb hem nog steeds niet binnen!! Ook kan ik mijn pakketje niet tracen via de link die in de mail stond. Weten jullie misschien of ik hem via de site van TNT wel kan tracen, en welke code ik dan nodig heb???

Edit: Ah hij is ondertussen in luxenburg... (iig. een teken van leven!!!)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2004 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op de orderstatus ( https://store.apple.com/Your/WebObjects/OrderStatusEurope ) pagina krijg je een link naar applestore.bridge-point.com en dan nog wat er achter, dat is 1 van de 2 trackingsmogelijkheden die ik vond. In de leverings-mail staat een 'Leveringsnummer', dat vul je bij www.tnt.nl in als 'referentie' en dan zie je bij tnt hoe en wat. De tijden en plaatsen in hun overzicht weken bij mij trouwens wat af, maar het verhaal kwam op hetzelfde neer verder :) Dat nummer staat ook op die applestore-link trouwens.

[ Voor 6% gewijzigd door ACM op 01-08-2004 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat leveringsnummer is dat het tracking number???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami
  • Laatst online: 09-10 11:29

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Again omdat er geen algemeen iPod topic is (:X):

Hoe zit het met de kras gevoeligheid van de 4G t.o.v. 3G? Want de 3G was van horen zeggen erg gevoelig? Toch wel een groote minpunt als je coolste gadget onder de krassen zit. En ja ik overweeg ook een 4G :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

Zelfde verhaal als de vorige iPod. Je moet gewoon een zakje hebben waarin je iPod kan bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Perfect leverbaar hoor , ik heb er ook een besteld op dinsdag 27-07 en heb em ontvangen op vrijdag 30-07. Het is enkel de ipod mini die slecht leverbaar is (4 weken staat op de site van apple).

Entarus,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artfuldodger
eeehmm... nou nee...dit berichtje ontving ik vrijdag van Apple:

"Geachte klant,

Wij stellen het op prijs dat u voor de Apple Store hebt gekozen.

De vraag naar het door u bestelde product is groter dan verwacht. Daardoor is het
niet mogelijk u het product op de opgegeven verzenddatum toe te sturen. Uiteraard zullen
wij het bestelde product zo spoedig mogelijk verzenden. De verzending zal nu naar verwachting
op 2 augustus 2004 plaatsvinden.

Wij danken u hartelijk voor uw bestelling en bieden u onze excuses aan voor het
ongemak."

Ik moet dus nog even geduld opbrengen voordat ik met mijn 20gig 4g aan de slag kan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:00

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Ik had hem ook zo binnen, ik heb de iPod besteld op de dag dat de 4G gelanceerd werd, op 20-07 besteld (toen stond er op de site shipped on or before 02-08-2004), hij werd echter al op 23-07 shipped, en op 26-07 delivered. Valt me nix tegen van apple.
Nu is het alleen wachten tot er hoesjes voor te krijgen zijn (iSkin komt als het goed is in aug.) want ik vind hem mega kras gevoelig, ik word ook niet goed van die vette vingers achterop :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Dit is misschien een beetje een rare vraag :P maar om nou een nieuw topic te openen vind ik ook weer zo wat...

Ik ga naar spanje, (woensdag) nu denk ik dat ik de iPod daar koop omdat ze daar ook een stukkie goedkoper zijn :)
Hoe zit dat dan met de garantie? heb je die dan alleen is Spanje of ook in Nederland? stel dat die een probleem heeft, kan je hem dan bij Apple NL aangeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:13
Qorne schreef op 02 augustus 2004 @ 12:56:
Dit is misschien een beetje een rare vraag :P maar om nou een nieuw topic te openen vind ik ook weer zo wat...

Ik ga naar spanje, (woensdag) nu denk ik dat ik de iPod daar koop omdat ze daar ook een stukkie goedkoper zijn :)
Hoe zit dat dan met de garantie? heb je die dan alleen is Spanje of ook in Nederland? stel dat die een probleem heeft, kan je hem dan bij Apple NL aangeven?
garantie is wereldwijd, dus je kan hem ook hier afgeven te reparatie. In sommige gevallen is de bon niet eens nodig omdat ze aan het serienummer van je iPod genoeg hebben.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-09 19:36
Shailesh schreef op 02 augustus 2004 @ 14:53:
[...]

garantie is wereldwijd, dus je kan hem ook hier afgeven te reparatie. In sommige gevallen is de bon niet eens nodig omdat ze aan het serienummer van je iPod genoeg hebben.
Dan is het echt veeeeel goedkoper om hem in Amerika te halen (als je daarheen gaat toevallig of familie daar hebt)

Daar is de 40GB 400 dollar, omgerekend is dat ongeveer 330 euro, scheelt toch 120 euro met hier, en dat is niet nix B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Lawtje.com schreef op 02 augustus 2004 @ 14:58:
[...]

Dan is het echt veeeeel goedkoper om hem in Amerika te halen (als je daarheen gaat toevallig of familie daar hebt)

Daar is de 40GB 400 dollar, omgerekend is dat ongeveer 330 euro, scheelt toch 120 euro met hier, en dat is niet nix B)
In spanje zijn ze ook weer goedkoper :P en ik ga ff kijken of ik via studenten korting wat in spanje kan regelen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar het aan ligt dat bepaalde winkels hem nog niet hebben? Machouse in A'dam heeft beide modellen al liggen, maar de raf bijv. alleen de 20 gig. En laat ik nou net afhankelijk zijn van de raf (en ik wil dus de 40 gig) :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 14:19:
Weet iemand waar het aan ligt dat bepaalde winkels hem nog niet hebben? Machouse in A'dam heeft beide modellen al liggen, maar de raf bijv. alleen de 20 gig. En laat ik nou net afhankelijk zijn van de raf (en ik wil dus de 40 gig) :'(
Heb ik hier ook last van ik wil ook de 40gb en die hebben ze hier ook nergens, en als ze hem al hebben is die vaak gereseveert voor vaste klanten enzow :/ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Lawtje.com schreef op 02 augustus 2004 @ 14:58:
Had je de btw van ons (die er in de V.S. standaard niet bijstaat omdat dat per staat verschilt) al bij meegerekend? Dan is er nog steeds wel een aardig prijsverschil, maar toch minder groot dan jij nu stelt :)

Uiteraard doe je er van alles aan om te voorkomen dat je dat moet betalen, maar voor de officiele prijzen enzo... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artfuldodger
E I N D E L I J K _/-\o_
.....een teken van leven: mijn Ipod 20g is zojuist verscheept uit Shanghai...
Wacht nu al 2 weken, het aftellen is nu echt begonnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicolon
  • Niet online
Clownteun schreef op 03 augustus 2004 @ 17:23:
E I N D E L I J K _/-\o_
.....een teken van leven: mijn Ipod 20g is zojuist verscheept uit Shanghai...
Wacht nu al 2 weken, het aftellen is nu echt begonnen...
Nou ik zit me ook met zenuwen te wachten nu, zou op 3 augustus of eerder bericht krijgen over de verzending maar nog niets ontvangen!

Als ik morgen nog niets hoor erover misschien toch ff contact opnemen ofzo...

(ook geen bericht dat het niet op voorraad was oid, toen ik 't bestelde bij de AppleStore)

[ Voor 13% gewijzigd door semicolon op 03-08-2004 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbrother
  • Niet online
Ik werk bij zo een Apple reseller, en de iPod 4G is nog niet leverbaar door ons. Ook nog niet de Mini.

In zulke gevallen is de Apple store sneller in leveren dan de resellers omdat die ook maar afhangkelijk zijn van de vooraad bij de leveranciers. (als die er maar 20 inkopen bij apple....)

Daarom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een Ipod koopt bij zo'n reseller... kan je dan ook die korting aanvragen als je in het onderwijs werkt? Want anders moet ik naar Amsterdam toe en das niet zo dichtbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
Ik kreeg vanavond een mailtje dat mijn bestelling "waarschijnlijk op 6 augustus" verscheept zal worden ipv. op 3 augustus, zoals eerder werd aangegeven.
Het gaat dus toch niet zo super met de levertijden... :)

Ik vind het niet zo erg, ik heb nog een weekje geduld. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 22:19:
Als je een Ipod koopt bij zo'n reseller... kan je dan ook die korting aanvragen als je in het onderwijs werkt? Want anders moet ik naar Amsterdam toe en das niet zo dichtbij...
de machouse.nl doet dat wel. geen idee wat dat is pcies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-10 19:31

Nitai

Live the life you love.

Ik heb eergisteren een iPod 4g 20 gb gehaald bij de Machouse Rotterdam, met docentenkorting. Online is dat iets van 302 euro, in de winkel was dat met docentenkorting 309,69 ietsje meer dus maar wel korting. Had m'n salarisstrook meegenomen als bewijs..dus K-Steez, je kan beter gewoon even bellen met de zaak en dan vragen.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb em gister binnen gekregen. Geen krassen, geen lijm, gewoon perfect.
Wat een apparaat. Een beauty. Een brok kunst.
Om dit te illustreren hier wat fotos:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/grey/ipod4g/3s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/grey/ipod4g/6s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/grey/ipod4g/12s.jpg

Veel meer (high res) foto's hier:
http://members.home.nl/grey/ipod4g/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-10 19:31

Nitai

Live the life you love.

@ Aldie, ik heb wel lijm restjes van het stickertje aan de rechter-zijkant, jij niet?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Aldie, ik zie dat jij ook een 1G (of 2G?) iPod is, heb je die gebruikt zonder bescherming (zoals een iSkin oid?) hij ziet er namelijk nog best gaaf uit.
Ik heb sinds een tijdje ook een 4G iPod en ik vind hem aardig kwetsbaar voor krassen en vooral vette vingers enzo. Wat is jouw ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik heb ook een 1G en nu dus ook een 4G, die krassen zie je inderdaad niet snel op een foto, maar die 1G heeft ze wel degelijk. Principieel punt is dat een kras ook maar een oppervlakkig iets is. Het hele oppervlak van de 1G zit idd vol met krasjes, maar vanaf 1m zie je het niet meer, dan is het gewoon een iPod. De 4G zal dat overigens ook op den duur overkomen.

* Delerium heeft nu wel een hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de 1G inderdaad altijd zonder bescherming gebruikt en hij ziet er nog redelijk uit. Het is maar hoe je er mee om gaat. Ik vertik het om een hoesje te kopen en wel om de volgende redenen:
- Kost extra geld
- iPod wordt er een stuk dikker van
- iPod wordt er lelijker van
- ...wat the f*uck boeien een paar krasjes??

Heb de 4G nu een dag gebruikt en hij werkt echt fantastisch. Het clickwheel is wel wat aan de stugge kant.. Je moet aardig 'doordrukken' als je een knop wilt indrukken. Het wiel zelf werkt goed, scrollen gaat vloeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbrother
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 22:19:
Bij ons wel :)
Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 11:23:
Heb em gister binnen gekregen. Geen krassen, geen lijm, gewoon perfect.
Wat een apparaat. Een beauty. Een brok kunst.
Om dit te illustreren hier wat fotos:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Veel meer (high res) foto's hier:
http://members.home.nl/grey/ipod4g/
Met welke camera heb je die fotos geschoten?

[ Voor 51% gewijzigd door bbrother op 04-08-2004 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canon powershot a75, sommige met macro functie.
Gewoon een 3.2 megapixel, maar wel een erg goede camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
GoldieLox schreef op 03 augustus 2004 @ 22:29:
Ik kreeg vanavond een mailtje dat mijn bestelling "waarschijnlijk op 6 augustus" verscheept zal worden ipv. op 3 augustus, zoals eerder werd aangegeven.
Het gaat dus toch niet zo super met de levertijden... :)

Ik vind het niet zo erg, ik heb nog een weekje geduld. 8)
Vandaag weer een mail van Apple gehad, mijn bestelling is verzonden. Op 4 augustus dus ipv. 6 augustus. Oorspronkelijk zou hij op 3 augustus verzonden worden. Volg jij het nog? :)

Het valt dus wel mee met de lange levertijden lijkt het, maar goed, hij is natuurlijk nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicolon
  • Niet online
Ik had ook een mail over 6e gekregen, nu hopen dat ik hij ook 4e wordt verscheept.. is er meer kans dat ik 'm deze week nog heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Laatst online: 18:11
Let op!
Morgen krijgt BCC een hele levering Apple iPods 4e generatie binnen. Zorg dat je er snel bij bent want het zijn vaak minder dan 4 per vestiging. Ik heb het dan over de 20 GB versie. De 40 GB versie zijn er nóg minder per filiaal, vaak maar 1 of 2.

Dus als je ergens zoekt waar je ze in de buurt kunt halen, bij BCC dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Max v W schreef op 04 augustus 2004 @ 18:59:
Ik had ook een mail over 6e gekregen, nu hopen dat ik hij ook 4e wordt verscheept.. is er meer kans dat ik 'm deze week nog heb :D
Als je em hebt gooi je hem toch na een week in de hoek })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicolon
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 19:50:
[...]

Als je em hebt gooi je hem toch na een week in de hoek })
Neuh hoor, neem 'm mee op vakantie en gebruik m na de vakantie elke schooldag.. (vervangt m'n 64mb mp3 speler :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
Mensen die de 4g iPod al hebben, hebben jullie gecheckt of de jouwe last heeft van de koptelefoon/static-geluidsbug?

Zie ook http://ipodlounge.com/ipodnews_comments.php?id=4580_0_7_0_C

Ik hoop niet dat deze bug veel voor gaat komen, want dat zou een flinke domper zijn op de lancering van de nieuwe iPod... De oude versies hadden hier nooit last van... :(

Ik heb zo'n voorgevoel dat dit probleem wel eens een eigen topic zou kunnen gaan krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicolon
  • Niet online
GoldieLox schreef op 04 augustus 2004 @ 20:40:
Mensen die de 4g iPod al hebben, hebben jullie gecheckt of de jouwe last heeft van de koptelefoon/static-geluidsbug?

Zie ook http://ipodlounge.com/ipodnews_comments.php?id=4580_0_7_0_C

Ik hoop niet dat deze bug veel voor gaat komen, want dat zou een flinke domper zijn op de lancering van de nieuwe iPod... De oude versies hadden hier nooit last van... :(

Ik heb zo'n voorgevoel dat dit probleem wel eens een eigen topic zou kunnen gaan krijgen...
Is er al?
iPod 4G audio problemen gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Pff ik ben het wachten zat.

Heb de 23e besteld.
De 31e kreeg ik bericht dat hij "verzonden" zou zijn.
Tot op heden nog steeds geen update bij de verzenstatus.
Hoort dit zo lang te duren?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbrother
  • Niet online
Vooral geen geduld hebben nee, je bent de enige die er 1 wilt hebben ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Bij ons wel :)
is ons toevallig ook raf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

bbrother schreef op 04 augustus 2004 @ 22:17:
Vooral geen geduld hebben nee, je bent de enige die er 1 wilt hebben ..
Wat heeft dit er mee te maken?

Ik krijg van Apple te horen dat hij al verzonden zou zijn, maar volgens de tracking is dat dus niet het geval. Ik vind het vreemd dat het zo lang moet duren.

@Dystic.
Ja, site van TNT hou ik ook in de gaten. Ook niets.

[ Voor 9% gewijzigd door Shiver23 op 05-08-2004 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Shiver23 schreef op 05 augustus 2004 @ 08:29:
[...]

Wat heeft dit er mee te maken?

Ik krijg van Apple te horen dat hij al verzonden zou zijn, maar volgens de tracking is dat dus niet het geval. Ik vind het vreemd dat het zo lang moet duren.
Heb je al op de tracking site van TNT zelf gekeken? die van Apple loopt namelijk wat achter qua status updaten. Op de site van apple staat trouwens dat je na verzending rekening moet houden met 2-7 dagen tot ontvangst, dus imo nog geen reden om je ongerust te maken.

[ Voor 16% gewijzigd door DyStiC op 05-08-2004 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicolon
  • Niet online
DyStiC schreef op 05 augustus 2004 @ 08:52:
[...]

Heb je al op de tracking site van TNT zelf gekeken? die van Apple loopt namelijk wat achter qua status updaten. Op de site van apple staat trouwens dat je na verzending rekening moet houden met 2-7 dagen tot ontvangst, dus imo nog geen reden om je ongerust te maken.
Noemen ze die 2 - 7 dagen levertijd nou trouwens 'per expres' ?
Gezien op de helpsite van de applestore staat

€ 300,00 en hoger Gratis per expresse

oh ik zie nu overigens wel erbij staan:
Vanwege uitzonderlijke logistieke problemen kunnen zich vertragingen voordoen in de levering van producten en het beantwoorden van vragen die klanten per e-mail hebben gestuurd. Onze excuses voor enig ongemak.
bron: http://promo.euro.apple.c...nl/consumer/delivery.html

Nou maar hopen dat de mijne (heb net leveringsbevestiging gehad) wel snel gelevert wordt :)

[ Voor 6% gewijzigd door semicolon op 05-08-2004 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Max v W schreef op 05 augustus 2004 @ 10:15:
Noemen ze die 2 - 7 dagen levertijd nou trouwens 'per expres' ?
Gezien op de helpsite van de applestore staat

€ 300,00 en hoger Gratis per expresse
Jep, 'per expres' met de TNT. Ik had hem overigens 3 dagen na verzending in huis. En er stond dezelfde dag van de verzending op de TNT site dat het pakketje al was binnegekomen (cleared costums?).

Die melding van uitzonderlijke logistieke problemen staat er trouwens al vanaf de lancering van de 4G op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
Hmm, ik ben nu op mijn werk en zie op de site dat ze vanmorgen bij mij voor de deur hebben gestaan... :) Jammer dat ik er niet ben! Hopelijk komen ze vanavond nog een keer...
Weet iemand hoe TNT express dienst dat aanpakt?

Edit:

Krijg ik net een mailtje van Apple dat ik in aanmerking kom voor een korting van 25,- via de webstore... Als die aanbieding nou geldig was geweest voordat ik mn iPod besteld had... |:(

[ Voor 31% gewijzigd door estorino op 05-08-2004 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-09 07:34
Ik probeerde hem op t moment dat ie uit kwam te bestellen, via de Apple site. Alleen kon dat niet omdat mijn postcode volgens hen onjuist was. Wat ik ook invulde als postcode (echte + verzonnnen, met of zonder de letters) hij deed het niet!

Mail gestuurd naar Apple, 3 dagen later antwoord. Ja, beste Tekn0z, we kunnen niet bij de accounts dus kunnen we het niet testen :R

MAW, bestellen via de store zit er voor mij niet in. Echt bagger!

P.S. met inscriptie is leuk, gaat snel vervelen imho. En als je hem wilt gaan verkopen in de toekomst om wat voor reden dan ook is mogelijk. Maar is ie minder waard, aangezien de koper geen boodschap heeft aan jouw persoonlijke inscriptie! :)

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbrother
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 23:18:
[...]

is ons toevallig ook raf?
Nee, voor info kun je mailen. (Profile)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-01 10:38
Shiver23 schreef op 04 augustus 2004 @ 22:13:
Pff ik ben het wachten zat.

Heb de 23e besteld.
De 31e kreeg ik bericht dat hij "verzonden" zou zijn.
Tot op heden nog steeds geen update bij de verzenstatus.
Hoort dit zo lang te duren?
Dat is apart? Ik had'm de 23e besteld en de 26e al in huis? :?
20gb 4gen model, zonder extra's

Rookworst zonder R is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Whoohoo :)

Activity Location Date / Time (GMT)
Depart Terminal LUXEMBOURG, LU, LU 05 Aug 2004 13:07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bbrother schreef op 05 augustus 2004 @ 15:24:
[...]

Nee, voor info kun je mailen. (Profile)
Thx voor het aanbod. Helaas ben ik afhankelijk van raf aangezien ik bij hen een foutief product heb teruggebracht en zij mij een 'waardebon' hebben gegeven.

En vandaag hebben ze ze nog steeds niet binnen (40 gig). Stond wel zo in de computer. Met een beetje mazzel is het morgen nog niet binnen en dan moet ik zonder muziek op vakantie. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
Ik ben net thuis, TNT was dus langsgeweest, ik was werken. TNT gebeld, morgen komen ze nog een keer, morgen heb ik een vrije dag... :)

Conclusie:
30-7 's avonds besteld
31-7 ontvangstbevestiging
4-8: verzendbevestiging
5-8: TNT is aan de deur geweest

Edit: Oeps, foutje, moet natuurlijk augustus zijn... :)

[ Voor 13% gewijzigd door estorino op 05-08-2004 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is knap... dat TNT eerder aan de deur komt dan dat je besteld
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.