[OC] X800pro Naar X800xt Mod Topic deel 3

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 1.577 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Hoe zit het nu met dat 2ns geheugen? is dit gewoon random? dat het bij alle kaarten kan zitten of is het alleen bij bepaalde merken? Maakt het veder nog uit van welk merk je een vivo koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prettige reactie, kerel! Zo maak je het inderdaad véél gezelliger. Ook jij bent ooit begonnen in een thread. Ik hoop niet dat je direct zo'n lullige reactie heb gehad.
Ter informatie: ik heb deel 3 geheel doorgelezen, en de search werkt niet.

Nu wederom: iemand succes gehad met het softmodden van een asus x800 pro vivo (dus zowel enabelen pipelines als ook qua xt speed stabiel)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit: mijn reactie was voor sjoerdjanson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 13:43:
Prettige reactie, kerel! Zo maak je het inderdaad véél gezelliger. Ook jij bent ooit begonnen in een thread. Ik hoop niet dat je direct zo'n lullige reactie heb gehad.

Nu wederom: iemand succes gehad met het softmodden van een asus x800 pro vivo (dus zowel enabelen pipelines als ook qua xt speed stabiel)?
Heel de draad gelezen behalve de startpost?
Al snel werd het bekend dat de Vivo versies van de x800pro wél 100% modbaar waren en altijd lukte, en er hoeven geen hardmods meer uitgevoerd te worden, een bios flash was genoeg!
Dus iedere tweaker koopt tegenwoordig eigenlijk ViVo versies van de x800pro, omdat die softmodbaar zijn en en nix meer op de gpu gedaan hoeft te worden wat dus veel minder risico met zich meebrengt. Én je hoeft je niet meer druk je maken of je een GA of GB core hebt, ze werken dus (bijna, er is 1 kaart die 2ns mem had) áltijd
/edit

Of je de speeds van een XT haalt is niet te zeggen, moet je gewoon geluk hebben

[ Voor 5% gewijzigd door Aspje op 11-08-2004 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tikal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-03 14:28
Ik had nog een vraagje:
-Is het mogelijk om bv. ATiTools, RadLinker en Overdrive met elkaar te gebruiken (dus dat ze allemaal staan geinstalleerd)? Of geeft dat conflicten?

Bij voorbaat dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de startpost stond dat ook de kans bij een mod van een x800 pro vivo op een succesvolle mod niet 100% was (o.a. ook gebruik van sommige kaarten van 2 ns geheugen, of 4 pipelines zijn fysiek kapot), dus daarom heb ik mijn vraag gesteld of er mensen waren met softmod ervaring met asus x800 pro vivo kaarten (aannemende dat asus niet gaandeweg de produktie gewisseld is van geheugen).

Daarnaast is xt geheugen snelheid natuurlijk een kwestie van geluk, maar het zou best kunnen zijn dat het ene merk misschien een betere batch geheugenmodules gebruikt dan het andere merk, en ook daarom mijn ervaringsvragen naar anderen met een asus x800 vivo.

Eigenlijk zou er een database moeten zijn, waarin per merk alle al dan niet succesvolle softmods worden bijgehouden. Dan weet je wel merk de grootste kans van slagen geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Anoniem: 90220 schreef op 11 augustus 2004 @ 13:32:
[...]

humms nog nooit van gehoord?
met omega heb ik sooitje ellende gehad en neem ik nie meer maar dna beetje betrouwbaar?
Omega is hogere kwali beeld
DNA is snellere performance

dan Catalysts :)

ruw gezegd dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 14:39:
In de startpost stond dat ook de kans bij een mod van een x800 pro vivo op een succesvolle mod niet 100% was (o.a. ook gebruik van sommige kaarten van 2 ns geheugen, of 4 pipelines zijn fysiek kapot), dus daarom heb ik mijn vraag gesteld of er mensen waren met softmod ervaring met asus x800 pro vivo kaarten (aannemende dat asus niet gaandeweg de produktie gewisseld is van geheugen).

Daarnaast is xt geheugen snelheid natuurlijk een kwestie van geluk, maar het zou best kunnen zijn dat het ene merk misschien een betere batch geheugenmodules gebruikt dan het andere merk, en ook daarom mijn ervaringsvragen naar anderen met een asus x800 vivo.

Eigenlijk zou er een database moeten zijn, waarin per merk alle al dan niet succesvolle softmods worden bijgehouden. Dan weet je wel merk de grootste kans van slagen geeft.
Er zijn vivo kaarten gesignaleerd die niet meer geflashed konden worden. Deze hadden als kenmerkend beeld dat de hele helft 2,0 ns geheugenplankjes had en de andere kant de normale 1,6 ns.

Kijk in de winkel, als je 1,6 ns mem hebt op allebei de kanten kun je hem flashen voor zover ik begrepen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
  • Laatst online: 30-03-2024
Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 14:39:

Jonge je begint nu bestwel onware dingen te typen.
Er heeft Nooit in de startpost gestaan dat de pipes van een vivo kapot zouden kunnen zijn, deze hebben tenslotte een GA core (x800xt pe core) die dus nooit kapotte pipes heeft.
Er is alleen 1 zover ik weet x800pro VIVO opgedoken met 2,0 ns memory en die was dus niet flashbaar (maar volgens mij wel hardmodbaar vanwege de GA core).
Die pipes die kapot kunnen zijn gelden Aleen voor de Gewone X800 pro.
Duidelijk?

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl0cKeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-07 10:29

Bl0cKeR

titel

Is het ook bekend WELK MERK x800pro vivo 2,0 ns geheugen had? Dit kan ik nl. nergens terugvinden

sigh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
redeamed schreef op 11 augustus 2004 @ 17:12:
Is het ook bekend WELK MERK x800pro vivo 2,0 ns geheugen had? Dit kan ik nl. nergens terugvinden
Het was een sapphire geloof ik.

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90220

heb op beide kanten de zelfde samsung mems. dus kan ik er dan vanuit gaan dat ik 1.6 ms mem heb

Samsung 419
K4J55323QF-GC16

dat staat erop hehe

edit: recht uit google vandaan

The Radeon X800 card of the XT make offers 256 Mb GDDR3 SDRAM made up of eight Samsung K4J55323QF-GC16 chips of maximum frequency 600Mhz (resultant 1.2 GHz). In the BIOS of the video card, the memory frequency is set to 560(1120MHz), i.e. with some margin. The chips are set in four pieces on each of the sides and do not require any cooling. The supply voltage is 2.0V (compare it to 2.8-2.5V in the popular series of K4D263238E-GC chips).

http://www.digital-daily....radeon-x800xt/index03.htm

dus moet op xt speeds kunnen!

de pro heeft:

In the Radeon X800 Pro version, used was the low-end chip of the same series - Samsung K4J55323QF-GC20 but at the maximum clock speed 500MHz(1GHz). In the BIOS of the video card, the memory frequency is set to 450(900 MHz), i.e. again with some overclocking margin. But for now there aren't any tools to overclock with.

[ Voor 87% gewijzigd door Anoniem: 90220 op 11-08-2004 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tikal
Hoe zit het eigenlijk met dat Overdrive? Zitten ze bij de Catalyst drivers, of moet ik ze apart downloaden, ik kan hem namelijk niet zien in de Display Settings.
Ik heb trouwens versie 4.7 van Catalyst.
Ik wil namelijk wel een oogje houden op de temperaturen van m'n kaartje :).

Achja, ik ben nog ATi n00b, maar ik ben al zeer tevreden!

[ Voor 8% gewijzigd door Tikal op 11-08-2004 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik vind die ook nergens terug in me catalyst 4.7 :>

edit: schijnt dat overdrive aleen aangaat op de x800 xt? en niet de pro?
heb wel temporal aa setting

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 90220 op 11-08-2004 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101975

El Snorro schreef op 11 augustus 2004 @ 17:16:
[...]

Het was een sapphire geloof ik.
Powercolor, 2 maal @ Xtreme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmms zit er een tooltje bij me sapphire wat redline heet..
eerste keer werkt het niet ziet de kaart niet.. dan is er een pacth bij saph op de site.. dan werkt het wel maar dan vraagt het om een cd key die ik niet heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Juggy schreef op 11 augustus 2004 @ 17:30:
Hoe zit het eigenlijk met dat Overdrive? Zitten ze bij de Catalyst drivers, of moet ik ze apart downloaden, ik kan hem namelijk niet zien in de Display Settings.
Ik heb trouwens versie 4.7 van Catalyst.
Ik wil namelijk wel een oogje houden op de temperaturen van m'n kaartje :).

Achja, ik ben nog ATi n00b, maar ik ben al zeer tevreden!
Overdrive werkt idd alleen bij XT kaarten.

Ik zou verder gewoon dit http://www.radeon2.ru/atitray/ downloaden want dat werkt errug relaxed.
Anoniem: 90220 schreef op 11 augustus 2004 @ 17:47:
hmms zit er een tooltje bij me sapphire wat redline heet..
eerste keer werkt het niet ziet de kaart niet.. dan is er een pacth bij saph op de site.. dan werkt het wel maar dan vraagt het om een cd key die ik niet heb gehad.
De code staat op de het papierenzakje waar de CD in zit.

Als het er niet op staat zit de cd misschien in het verkeerde zakje.

Maar again ik zou dus gewoon ATI traytools gebruiken omdat je er veeeeel meer mee kan.

Ik quote mezelf ff:
Je kunt apart voor direct3d en apart voor OpenGL zoveel verschillende profielen voor Antialiasing en Anisotropic Filtering en andere opties zoals optimalisaties aanmaken als je wilt.

Ook kun je allerlei verschillende overkloksettingprofielen vastleggen.

Verder kun je ook apart profielen per spel aanmaken waar je vervolgens weer 1 vd Direct3D / OpenGl en overklokprofielen aanhangt.
Je kunt het zo instellen dat ie na een spel de standaardkloksnelheden van je kaart weer instelt.

Ook zit er een refreshratelock in en verder nog te veel om op te noemen.

[ Voor 27% gewijzigd door Help!!!! op 11-08-2004 18:58 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb echt geen cd key.. aleen bij splinter cell zit key op het hoesje.. voor de rest bij power dvd op de cd zelf..
ati tray tools heeft aleen bug met doom 3.. kan dan niet op high en hoger dan 1024.. kan wel maar dan wordt het beeld vaag.. haal ik die tools weg draait het goed.

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 90220 op 11-08-2004 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royjn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-07 14:20
Anoniem: 90220 schreef op 11 augustus 2004 @ 19:10:
heb echt geen cd key.. aleen bij splinter cell zit key op het hoesje.. voor de rest bij power dvd op de cd zelf..
ati tray tools heeft aleen bug met doom 3.. kan dan niet op high en hoger dan 1024.. kan wel maar dan wordt het beeld vaag.. haal ik die tools weg draait het goed.
ik heb ook geen code maar deze staat gewoon op de sapphire forum.
deze kun je gebruiken : MLIF-6B4W-MOK9-NFAO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thnx m8..
had sapphite tech en komplett al gemailed maar jah:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:57
Is er trouwens iets bekend over de modbaarheid van een CG core? :)
Heb er over gezocht maar kon het niet vinden en op xtremesystems kan je helaas niet zoeken op termen korter dan 4 letters, dus daar lukt het vinden ook niet echt. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115396

Ik heb al eerder vermeld dat ik mijn ViVo bij MyCom utrecht heb gekocht...
Daar zit naast de molex power aansluiting ook een gele aansluiting. Lijkt op een
audio connector.... Volgens mij zit ie erop voor front aansluiting voor ViVo,
zit dat ook op de ViVo van Komplett??? Ik heb de Sapphire, misschien zijn er meerdere ViVo modellen..

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 115396 op 11-08-2004 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115396 schreef op 11 augustus 2004 @ 20:23:
Ik heb al eerder vermeld dat ik mijn ViVo bij MyCom utrecht heb gekocht...
Daar zit naast de molex power aansluiting ook een gele aansluiting. Lijkt op een
audio connector.... Volgens mij zit ie erop voor front aansluiting voor ViVo,
zit dat ook op de ViVo van Komplett??? Ik heb de Sapphire, misschien zijn er meerdere ViVo modellen..
heb een sapphire vivo van komplett en die heeft ook zo'n soort stekker naast de paarse power molex.
ook blauwe pcb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115396

Anoniem: 90220 schreef op 11 augustus 2004 @ 20:26:
[...]

heb een sapphire vivo van komplett en die heeft ook zo'n soort stekker naast de paarse power molex.
ook blauwe pcb.
Ja ook een blauwe pcb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

er zit iig wel x800 xt mem op de pcb dus das wel nice:) moet aleen nog wachten op me barebone en floppydrive voordat ik kan flashen hehe
me floppydrive is al tijd terug gestorven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl0cKeR

Bl0cKeR

titel

Albinoraptor schreef op 11 augustus 2004 @ 19:45:
Is er trouwens iets bekend over de modbaarheid van een CG core? :)
Heb er over gezocht maar kon het niet vinden en op xtremesystems kan je helaas niet zoeken op termen korter dan 4 letters, dus daar lukt het vinden ook niet echt. :p
Hier ben ik dus ook erg benieuwd naar, ik heb zojuist ook maar ff de cooler verwijderd
http://home.zonnet.nl/blocker/x800 ook een GC core dus..

update: retail ATI X800XT PE BIOS zit erin, draai nu op 520/560 :9~

[ Voor 8% gewijzigd door Bl0cKeR op 11-08-2004 23:45 ]

sigh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119483

Probeer het zou ik zeggen. Veel gebeuren zal er niet, hij zal het anders gewoon niet doen, net zoals er bij een gb core niets gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aspje

Aspje

Blaat

Misschien ontploft je kaart wel als je het doet, een extra beveiliging die in de GC core zit :+

* Aspje krijgt x800 pro (met GC core) morgen en wil het opzich wel proberen (de mod)

[ Voor 5% gewijzigd door Aspje op 11-08-2004 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El snorro, volgens de thread op rage3d kunnen ook vivo's wel degelijk een kapotte pipeline hebben. Dat kan dus, naast het 2.0 + 1.6 ns memory hebben op de kaart, ook een mogelijk probleem zijn bij softmodden. zie http://www.rage3d.com/boa...?t=33766704&page=13&pp=30

Anoniem: 104409

Na het nalezen van al die topic over dit, wou ik zelf ook een Sapphire Radeon X800PRO VIVO 256MB DDR AGP,ATI X800PRO, VIVO, Full-Retail bestellen bij komplett.nl alleen het zijn nu dus nabestellingen. Enig idee of die van Sapphire nu ook gelocked worden of de pipelines wel in orde zijn met die nabestellingen anders is softmodden ook niet echt een keus :).

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 104409 op 12-08-2004 01:26 ]

• sjoerdjanson
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 13:43:

jou vraag vond ik zelfs nog wel redelijk normaal, maar daarboven werd door iemand drie keer dezelfde vraag gesteld zonder daarbij te zoeken, of te lezen wat de antwoorden erop waren, daar werd ik helemaal niet goed van :r

Verwijderd

dan excuses voor mijn reactie.

heb nog wat twijvels voor ik ga flashen.

lees op rage3d forums dat ze vivo sapphire's hebben met rode pcb?
met xt core en mem.

nu heb ik een sappire vivo met blauwe pcb en xt mem 1.6 ns
core weet ik niet want heb de koeler er niet afgerukt.

is het verschil aleen de kleur van de pcb of zijn de blauwe gelasercut?

dus wou ff weten wie ook een vivo sapphire heeft met BLAUWE pcb waarvan de softmod gelukt is?

Die kun je softmodden :o een maat van me heeft ook een Sapphire met blauwe pcb. Softmod = succes :9 , 16 pipes active

tja vond het gewoon beetje vaag waarom er 2 kleuren pcb waren. >:)
heb geen zin om 440 euri te verneuken:D maar ik gaat de poging wagen B)

Anoniem: 91807

Is het mogelijk om een X800 kaart te koelen met een Zalman ZM80C-HP? Of is het slimmer om een arctic te kopen?

• El Snorro
Anoniem: 91807 schreef op 12 augustus 2004 @ 10:18:
Is het mogelijk om een X800 kaart te koelen met een Zalman ZM80C-HP? Of is het slimmer om een arctic te kopen?
Op t.net stond laatst een bericht dat de x800 .. series niet warmer (iets koeler) bleven dan de 9800 xx series.
En aangezien ze daarop kunnen (aangeraden met fan erop) moet het gaan ja :)

Thx Snorro... Ik heb nog eens verder zitten kijken en op zich heeft die arctic wel als voordeel dat de warmte direct naar buiten geblazen wordt, dat scheelt natuurlijk weer wat warmte in mijn kast :)

tja ik ga mijn x800 in een barebone prakken.. lekker klein bakkie met veel power:)

• marsattacks
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-05 00:24
Even mijn ervaring met de softmod: ik heb een HIS Excalibur x800pro VIVO. Deze was zonder problemen te modden, alle pipes werken.. maarrrrr... ik kan de core niet hoger dan 450 draaien (terwijl deze in PRO mode zonder problemen op 520 draaide). Mem draait op 550.

Als ik de core toch sneller zet dan krijg ik een flikkerend beeld.. blijkbaar hebben de ramdacs er last van.

Desondanks is de 3dmark03 score van 9281 naar 11193 gegaan. Ik heb nu dus een soort monster van frankenstein.

ack ack, ack ackACK!

• El Snorro
Anoniem: 91807 schreef op 12 augustus 2004 @ 17:12:
Thx Snorro... Ik heb nog eens verder zitten kijken en op zich heeft die arctic wel als voordeel dat de warmte direct naar buiten geblazen wordt, dat scheelt natuurlijk weer wat warmte in mijn kast :)
Dat klopt :)
Daarom ga ik er ook miss tijdelijk een vga silencer op doen (binnekort water, moet alleen nog ff kijke wat voor vga blokje ik ga nemen enzo)

Verwijderd

Update: via komplett heb ik nog een powercolor vivo (laatste) te pakken gekregen. Kwam vandaag binnen, pcb en geheugen klopte, core heb ik niet bekeken. Direct geflashed (na maximum clock te hebben getest, was iets van 540/600). Ging allemaal prima, dus we hebben nu een x800 xt pe. Nu gaan testen op stabiliteit.

Voor de zekerheid zet ik er toch maar een nieuwe arctic cooler op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb ook ff eerst mijn pro op xt speeds getest. 60 graadjes op full stress.. nice stock koeler:)
520/560 draait ie stable en heb dan iets van 1000 puntjes meer in 3dmark03
11362. moet aleen nog wachten op me bestelling met nieuwe barebone case en floppy drive voordat ik um kan flashen:)

doom 3 en farcy ook stable zonder artifacts:) damn ik wil flashen heheh heb helaas ook ff fat 32 partitie :|

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 90220 op 13-08-2004 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadance074
  • Laatst online: 10-07 20:35
marsattacks schreef op 12 augustus 2004 @ 18:02:
Even mijn ervaring met de softmod: ik heb een HIS Excalibur x800pro VIVO. Deze was zonder problemen te modden, alle pipes werken.. maarrrrr... ik kan de core niet hoger dan 450 draaien (terwijl deze in PRO mode zonder problemen op 520 draaide). Mem draait op 550.

Als ik de core toch sneller zet dan krijg ik een flikkerend beeld.. blijkbaar hebben de ramdacs er last van.

Desondanks is de 3dmark03 score van 9281 naar 11193 gegaan. Ik heb nu dus een soort monster van frankenstein.
Heb je de X800XT retail bios eroverheen geflashed. Deze zou voor betere snelheden moeten zorgen. De 16 pipelines blijven enabled.

Intel Core 2 Quad Q9550 @ 3.20GHz, Gigabyte GA-EP35-DS4, 4GB OCZ PC2-6400 (4-4-4-15), 600 Watt ZM600-HP, Scythe Mugen 2, Sapphire HD5770, 120GB Intel 510 SSD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tikal
@Qualix
Waarmee check jij je videokaart temperaturen?
Bij voorbaat dank :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
Juggy schreef op 13 augustus 2004 @ 12:47:
@Qualix
Waarmee check jij je videokaart temperaturen?
Bij voorbaat dank :).
Ik geloof dat atitool dit mogelijk maakte?
En als je overdrive hebt kun je het ook zien geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik doe het idd met atitool.. heb temp refresh op 1 sec dan zie je dat in je taakbalk:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er schijnt, naast de 2 x800xt biossen zoals genoemd in de startpost, nog een 3e x800xt bios te rouleren (gezien bij een thread op rage3d).
Mochten dus beide biossen (gigabyte x800 xt en x800xt bios niet goed werken na de flash), dan is er nog een 3e x800xt bios om te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90220 schreef op 13 augustus 2004 @ 12:58:
ik doe het idd met atitool.. heb temp refresh op 1 sec dan zie je dat in je taakbalk:)
Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat er op de X800 pro geen temperatuur monitoring chip zit (lm63). Hoe kun je de temperatuur dan toch zien in atitool :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

omdat ik een vivo heb.. en dat zijn eigenlijk verijdelde xt's dus hebben dan wel een temp chip? iig temp klopt wel van atitool als ik het check met een termometer:)
rodelmannetje bedoelt: ATI.X800XT.256.Samsung16.bin?

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 90220 op 13-08-2004 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 13:21:
Er schijnt, naast de 2 x800xt biossen zoals genoemd in de startpost, nog een 3e x800xt bios te rouleren (gezien bij een thread op rage3d).
Mochten dus beide biossen (gigabyte x800 xt en x800xt bios niet goed werken na de flash), dan is er nog een 3e x800xt bios om te proberen.
Kun je daar miss een linkje van geven aub, dan kan ik de startpost aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tikal
Anoniem: 90220 schreef op 13 augustus 2004 @ 13:55:
iig temp klopt wel van atitool als ik het check met een termometer:)
Bij mij klopt de temp ook ongeveer met de warmte van m'n gehele case.
ATi Tray Tools gaat binnenkort trouwens ook een temp display erbij doen, voor diegene die dat programma gebruiken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoel: ati.x800xt.256mb.samsung.rev01

Maar: ik heb deze niet getest o.i.d.. Mocht iemand deze willen hebben (vb TS), dan kan ik deze wel mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-07 17:08
Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 18:01:

Maar: ik heb deze niet getest o.i.d.. Mocht iemand deze willen hebben (vb TS), dan kan ik deze wel mailen.
mail maar aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 18:01:

Zou je m aub naar me willen mailen?
Mail staat in mn profiel (hosting doe ikzelf wel enzo)
Bvd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerdjanson
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Anoniem: 91807 schreef op 13 augustus 2004 @ 13:47:
[...]

Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat er op de X800 pro geen temperatuur monitoring chip zit (lm63). Hoe kun je de temperatuur dan toch zien in atitool :?
ik heb een x800 pro, en kan ook mijn temperaturen zien/meten. dus dat klopt niet.
ik gebruik hiervoor rivatuner, die heeft er ook nog een handige log bij zitten, en die geeft ook nog een mooi overzichtje. vind ik errug prettig om mee te werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat is pcb precies. Ik ken die afkorting niet :) is dat gewoon de kleur van de printplaat ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Een pcb IS je printplaat. PCB is de afkorting voor Printed Circuit Board :)

Ik dacht btw dat ATi Tray Tools al temps uit kon lezen :? Maar ik haal het dan prob door de war met een ander stukje software.. :)
(Maar dan moest je ATi hotkey poller wel latern draaien volgens mij...)

[ Voor 15% gewijzigd door Okyah op 13-08-2004 19:49 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Okyah schreef op 13 augustus 2004 @ 19:48:
Een pcb IS je printplaat. PCB is de afkorting voor Printed Circuit Board :)

Ik dacht btw dat ATi Tray Tools al temps uit kon lezen :? Maar ik haal het dan prob door de war met een ander stukje software.. :)
(Maar dan moest je ATi hotkey poller wel latern draaien volgens mij...)
thx man. weer wat wijzer :D. Valt het niet gewoon aftelezen met een simpel tooltje als sisoft ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-07 19:21
Zijn er toevallig mensen die het voltage van de gpu hebben opgemeten? Bij de pencil-mod guide staat dat die standaard 1.31v is. Bij was dat 1.45v. Kan misschien aan mijn multimeter liggen maar ik weet het zo niet.
Kon eerst 3dmark03 niet stabiel draaien @ XT PE (max stable gpu was +/- 500mhz). Hij freezed dan vaak al in de eerste test en moest ik resetten. Heb nu de pencil-mod toegepast (easy!!) en alles gaat nu perfect. GPU van 1.45v (volgens mijn multimeter dan) verhoogd naar 1.55v. Krijg morgen mijn Ati silencer 4, zodat die wat beter gekoeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

net ff doom 3 gedaan op 520/560 met mijn pro en draaide perfectje. bleef zelfs koeler dan ik laaste post zei. kaart blijft 55 graadjes op die snelheid..
moet nogsteeds wachten op mijn bestelling van salland voordat ik de mijne kan flashen:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
patryk schreef op 13 augustus 2004 @ 20:01:
Zijn er toevallig mensen die het voltage van de gpu hebben opgemeten? Bij de pencil-mod guide staat dat die standaard 1.31v is. Bij was dat 1.45v. Kan misschien aan mijn multimeter liggen maar ik weet het zo niet.
Kon eerst 3dmark03 niet stabiel draaien @ XT PE (max stable gpu was +/- 500mhz). Hij freezed dan vaak al in de eerste test en moest ik resetten. Heb nu de pencil-mod toegepast (easy!!) en alles gaat nu perfect. GPU van 1.45v (volgens mijn multimeter dan) verhoogd naar 1.55v. Krijg morgen mijn Ati silencer 4, zodat die wat beter gekoeld wordt.
Heb je toevallig een link van die pencil mod?
Dan gooi ik die ook in de TS.

Lama heb al link gevonden :)

Btw, die bios is toegevoegd@ts :)

[ Voor 3% gewijzigd door El Snorro op 13-08-2004 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• langgelee2002
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-06-2018
Er is iets dat ik nog niet helemaal begrijp.

Sinds gisteren ben ik eigenaar van een MSI X800 PRO.

Ik begrijp uit alles wat ik tot nog toe gelezen heb dat ik dus helaas een hardwaremod moet doen. Ik heb de koeler er nog niet af gehad, dus of het GA is is onbekend. Laten we daar gemakshalve maar even van uit gaan.

Mijn vraag:

Ik begrijp uit de startpost(s) van deel 1 2 en 3 dat er na het linken van de twee punten op de core er ook nog een biosflash uitgevoerd moet worden.

Is deze flash noodzakelijk ? Of is dit enkel om de XT speeds als default op de kaart te zetten ? Mocht dit noodzakelijk zijn , kan iemand mij dan uitleggen wat een XT bios verder toevoegt ?

Tenslotte. Ik heb inmiddels deel 1, 2 en 3 doorgebuffeld, maar vind zeer weinig ervaringen van mensen met een MSI X800 PRO..
Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met deze kaart.

Tx ! ;)

Promoter of no cheats and fair play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb aleen een bug gevonden in doom 3..
heb geen 5.1 sound als atitool draait.. zet ik deze uit werkt het weer goed hehe..
klokspeeds blijven toch draaien ookal draait atitool niet. aleen niet de temp monitor. is er al een hack om overdrive tab zichtbaar te maken voor de pro vivo kaartjes?

el snorro. er moet aleen bij staan dat het bios file renamed moet worden als je in dos flashed want er is maar 8 char support:)

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 90220 op 13-08-2004 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
Anoniem: 90220 schreef op 13 augustus 2004 @ 20:40:
heb aleen een bug gevonden in doom 3..
heb geen 5.1 sound als atitool draait.. zet ik deze uit werkt het weer goed hehe..
klokspeeds blijven toch draaien ookal draait atitool niet. aleen niet de temp monitor. is er al een hack om overdrive tab zichtbaar te maken voor de pro vivo kaartjes?

el snorro. er moet aleen bij staan dat het bios file renamed moet worden als je in dos flashed want er is maar 8 char support:)
Ok, ik rename de bios zelf wel even.
Gedaan :) hij heeft nu x800xt.bin

Ook de pencil mod link is toegevoegd.

[ Voor 7% gewijzigd door El Snorro op 13-08-2004 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl0cKeR

Bl0cKeR

titel

El Snorro schreef op 13 augustus 2004 @ 20:43:
[...]

Ok, ik rename de bios zelf wel even.
Gedaan :) hij heeft nu x800xt.bin

Ook de pencil mod link is toegevoegd.
Ik zou de file even anders noemen, de retail ATI BIOS heet ook zo nl :)

Mijn HIS pro VIVO heeft nu de retail ATI BIOS, maar 520/560 haalt hij net niet. pc hangt dan na en 3dmark run(alleen game tests) 500/550 is wel stabiel. Is het naast de pencil trick ook een idee om je AGP voltage in je mainboard BIOS te verhogen of zou dit weinig helpen? Heeft iemand dit geprobeerd?

sigh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronim0
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-05 21:51
Jeronim0 schreef op 04 augustus 2004 @ 23:05:
In snelle tests in originele staat, kwam ik met het geheugen maximaal tot 587,25 en de core is nog een probleem. Ik krijg een soort van freeze boven de 520MHz. Voltage van de GPU heb ik overigens ook gemeten en was 1.394V. Potloodtrucje op die weerstand (416Ohm) kreeg ik niet voor elkaar met de potloden die ik in huis had.
472.5/452.25: 10241 (default)
472.5/587.25: 10913
500.x/587.25: 11225

Ben dus niet ontevreden, maar wel een klein beetje teleurgesteld.
Iemand wilde de voltages weten, dit was het dus toen het nog een Pro was. Flashen dus met Gigabyte tool, want de standaard tool activeert de 4 extra pipelines niet zoals ik heb ondervonden.

Jeronim0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
Voor de mensen die hem weer terug willen flashen naar de orginele bios en ook weer 12 pipes willen moet je de gigabyte tool gebruiken.
Heb het zelf getest en het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
redeamed schreef op 13 augustus 2004 @ 21:52:
[...]
Is het naast de pencil trick ook een idee om je AGP voltage in je mainboard BIOS te verhogen of zou dit weinig helpen? Heeft iemand dit geprobeerd?
Geprobeerd. Helpt geen drol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101975 schreef op 10 augustus 2004 @ 14:46:
Het is btw wel mogelijk als je een Vivo hebt terug te gaan van 16 pipes naar 12. http://forums.overclocker....php?s=&threadid=17246309
@Patryk, dat heb ik een tijdje geleden hier ook verteld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
Anoniem: 101975 schreef op 13 augustus 2004 @ 22:59:
[...]

@Patryk, dat heb ik een tijdje geleden hier ook verteld :P
lol sorry. had er vast overheen gelezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120991

yakamitsu schreef op 13 augustus 2004 @ 20:30:
Er is iets dat ik nog niet helemaal begrijp.

Sinds gisteren ben ik eigenaar van een MSI X800 PRO.

Ik begrijp uit alles wat ik tot nog toe gelezen heb dat ik dus helaas een hardwaremod moet doen. Ik heb de koeler er nog niet af gehad, dus of het GA is is onbekend. Laten we daar gemakshalve maar even van uit gaan.

Mijn vraag:

Ik begrijp uit de startpost(s) van deel 1 2 en 3 dat er na het linken van de twee punten op de core er ook nog een biosflash uitgevoerd moet worden.

Is deze flash noodzakelijk ? Of is dit enkel om de XT speeds als default op de kaart te zetten ? Mocht dit noodzakelijk zijn , kan iemand mij dan uitleggen wat een XT bios verder toevoegt ?

Tenslotte. Ik heb inmiddels deel 1, 2 en 3 doorgebuffeld, maar vind zeer weinig ervaringen van mensen met een MSI X800 PRO..
Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met deze kaart.

Tx ! ;)
Heb sinds vandaag de MSI RX800pro - VTD256. Core:
215radcga11f
gc0032.1
0422aa
Deze heb ik succesvol kunnen flashen, draait nu op 520/560 stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• langgelee2002
Anoniem: 120991 schreef op 13 augustus 2004 @ 23:42:
[...]

Heb sinds vandaag de MSI RX800pro - VTD256. Core:
215radcga11f
gc0032.1
0422aa
Deze heb ik succesvol kunnen flashen, draait nu op 520/560 stabiel.
Begrijp ik hieruit dat je kaart nu dus zonder hardwarematige mod 16 pipelines tot zn beschikking heeft na enkel een biosflash naar XT settings ? (zoals dit bij de vivo kaarten het geval is)

Ik draai de kaart namelijk zelf op XT snelheden met behulp van powerstrip, maar dan dus wel met de oorspronkelijke 12 pipelines ..

[ Voor 7% gewijzigd door langgelee2002 op 14-08-2004 03:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120991

Nee nee VTD = vivo versie wou juist is laten weten dat het met een msi ook werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
Heb net mijn Ati Silencer 4 eropgezet (werkt prima!) en gelijk de code van de gpu genoteerd.
code:
1
2
3
4
215RADCGA11F
GC0011.1
0423 AA
TAIWAN

Is het nou een GA of een GC core? Want in de 1e regel staat GA maar in de 3e staat weer GC.

[ Voor 25% gewijzigd door PhuSioN op 14-08-2004 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

patryk schreef op 14 augustus 2004 @ 12:25:
Heb net mijn Ati Silencer 4 eropgezet (werkt prima!) en gelijk de code van de gpu genoteerd.
code:
1
2
3
4
215RADCGA11F
GC0011.1
0423 AA
TAIWAN

Is het nou een GA of een GC core? Want in de 1e regel staat GA maar in de 3e staat weer GC.
Je moet in jouw geval naar de 2e regel kijken. Het is dus een GC core.

Zie ook hier.
[rml]Apple in "[ OC] X800pro Naar X800xt Mod Topic deel ..."[/rml]

Misschien moet het in de startpost toegevoegd worden want het blijft verwarrend.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• langgelee2002
Anoniem: 120991 schreef op 14 augustus 2004 @ 02:22:
Nee nee VTD = vivo versie wou juist is laten weten dat het met een msi ook werkt.
Ok, duidelijk.

Jammer, ik heb de TD versie ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadance074
  • Laatst online: 10-07 20:35
patryk schreef op 14 augustus 2004 @ 12:25:
code:
1
2
3
4
215RADCGA11F
GC0011.1
0423 AA
TAIWAN

Ik heb vandaag ook mijn ATI Silencer 4 binnen gekregen. Ik heb dus een GC0019.1 Core. Dacht ik even slim te zijn om Arctic Silver 3 als koelpasta te gebruiken. Dat ging dus helemaal fout. :( Ik dacht dat ik iets gesloopt had. :X Met ATI-Tool kreeg ik niks anders dan fouten en snelheden zakten als een speer naar beneden. Daarna maar toch de siliconenpasta gebruikt van Arctic Cooling. Na testen met ATI-Tool kwam ik uit op 525 Core en 575 Mem.

Hoever komen jullie met jullie Core en Mem en met wat voor Core en koeling?

Intel Core 2 Quad Q9550 @ 3.20GHz, Gigabyte GA-EP35-DS4, 4GB OCZ PC2-6400 (4-4-4-15), 600 Watt ZM600-HP, Scythe Mugen 2, Sapphire HD5770, 120GB Intel 510 SSD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aspje

Aspje

Blaat

Is er eigenlijk al iets bekend over de modbaarheid van de GC core?

Er duiken er nu steeds meer op dus iemand moet het wel een keer testen.

Zoals eerder gezegd wil ik dat wel doen, maar moet eerst zilverlijm hebben.

Ik zag hier dat er mensen zijn die een modbare VIVO hebben waar ook een GC core opzit. Zegt dit misschien iets over mogelijke modbaarheid?

/edit

Gisteren een heel klein btje zitten OC'en, core verhogen = lockup, mem had ik stable op 558 (2ns mem).

Kaart: HIS Excalibur X800 Pro IceQ II (arctic vga silencer)

[ Voor 20% gewijzigd door Aspje op 14-08-2004 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duck
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20-07 11:54
Ik heb vandaag eindelijk de tijd gehad om mijn Sapphire X800 Pro ViVo te modden (een exemplaar van komplett.nl en van dezelfde lading als Qualix en Juggy).

Met succes kan ik wel zeggen, na het flashen werkte hij zonder problemen als XT PE met Overdrive aan. Voor de mod liep de core echter zonder problemen op 550, na de mod werd dat 530 (de verwachtte 20 lager).

Uiteraard moest ik even proberen of er nog meer in zat en heb dus de pencil mod toegepast. Nu draait de core op 1,54 volt en haalt zonder artifacts, stabiel de 560 :9 Het voltage nog hoger levert artifacts op, dus dit lijkt de max.

De temps onder full load zijn nu 82° met stock koeling, niet echt slecht maar dat wordt nog beter, want mijn nieuwe WC set komt eraan.

Lekker kaartje dus >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cool duck!! ik ga nu mijn poging wagen!
haalde zowiezo al de xt stockspeeds met de pro dus zal mij benieuwen:)

ga eerst testen met gigabyte bios en als dat niet goed gaat de ati:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duck
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20-07 11:54
Ik draai zelf met de ATI bios, daarmee krijg ik mijn core het hoogst. De ATI/Samsung bios die ik wat replies eerder voorbij zag komen heb ik trouwens nog niet getest, die zal ik van het weekend eens aan wat testjes onderwerpen.

Ik ga nu eens ff kijken hoever ik mijn mem krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

whoohooo heb um met gygabity bios nu op xt stock speeds:) 16 pipes.. ff benchen en doom 3 doen of ik geen artifacts heb..
heb ook nu overdrive tab zonder de drivers te reinstallen:)
46 graadjes op idle:) en 76 op full load met artifact testen in atitool:)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 90220 op 14-08-2004 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
Duck schreef op 14 augustus 2004 @ 19:28:
Ik draai zelf met de ATI bios, daarmee krijg ik mijn core het hoogst. De ATI/Samsung bios die ik wat replies eerder voorbij zag komen heb ik trouwens nog niet getest, die zal ik van het weekend eens aan wat testjes onderwerpen.

Ik ga nu eens ff kijken hoever ik mijn mem krijg :)
Bedankt ,ik zoek namelijk nog ervaringen met die bios.
Kijken of ie beter presteert dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmmms 3dmark03 haalde ik met mijn pro @ xt speeds 11362 puntjes

nu met xt mod 10746. denk toch maar ff drivers reinstallen?

edit... denk iets mis gegaan? drivers eraf en heb nu maar 12 pipes active weer? weird.. ff drivers erop kwakken weer

ff opnieuw gigabyte rom erin gefrceerd en gelijk x800xt samsung rom erin..
nu weer 16 pipes en ff benchen:)

whoohoo met samsung bios en reinstall drivers:

12395 puntjes:) gaat al de goede kant op!! nu nog max overklok testen:D
en wordt niet warmer dan 70% stressed!!!!
18459 voor 3dmark01.

doom 3 loopt ook helemaal foutloos:) mesa happy man! :*) stable @ 520/560

[ Voor 82% gewijzigd door Anoniem: 90220 op 14-08-2004 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl0cKeR

Bl0cKeR

titel

De GC core zoals deze ook op mijn kaart zit is modbaar net als de GA core. Door het flashen van de Gigabyte BIOS(met Gigabyte tool) worden alle 16 pipes enabled. Ik draai mijn kaart nu stabiel op 500/550. Binnenkort toch maar de pencil trick proberen.

sigh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
redeamed schreef op 14 augustus 2004 @ 22:42:
De GC core zoals deze ook op mijn kaart zit is modbaar net als de GA core.
Geld dit ook voor pro's zonder ViVo? Zoja misschien nog wat bronnen waar je het vandaan hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• langgelee2002
Leuk hoor , al die 3dmark03 testjes. Maareh, de een draait alle testen, de ander enkel de gametesten. Daar heb je dus geen reet aan in je vergelijking (=benchmark) (dus enkel de score zonder toelichting)
Ik zou zeggen, weg laten dat soort commentaren. En wanneer je wel even wil laten weten hoe strak je 3dmark draait; vertel dan even welke testen je draait en hoe vaak je ze hebt geloopt. Verder zou je CPU snelheid en je geheugensnelheid/grootte ook wel handig zijn in het vergelijk ..

Ik draai momenteel 10500 marks in 3Dmark03, alle testen 3x, standaard test. Op een ongemodde overgeclockte X800 PRO (500 x 545)/XP3200 (originele snelheid, dus 2.2 Ghz)/1024MB PC3200 (cas2 7-3-3) ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
yakamitsu schreef op 14 augustus 2004 @ 23:13:
Leuk hoor , al die 3dmark03 testjes. Maareh, de een draait alle testen, de ander enkel de gametesten. Daar heb je dus geen reet aan in je vergelijking (=benchmark) (dus enkel de score zonder toelichting)
Ik zou zeggen, weg laten dat soort commentaren. En wanneer je wel even wil laten weten hoe strak je 3dmark draait; vertel dan even welke testen je draait en hoe vaak je ze hebt geloopt. Verder zou je CPU snelheid en je geheugensnelheid/grootte ook wel handig zijn in het vergelijk ..

Ik draai momenteel 10500 marks in 3Dmark03, alle testen 3x, standaard test. Op een ongemodde overgeclockte X800 PRO (500 x 545)/XP3200 (originele snelheid, dus 2.2 Ghz)/1024MB PC3200 (cas2 7-3-3) ..
De andere tests hebben geen invloed op je 3dmark score
De CPU tests hebben een CPU score en de rest telt gewoon nergens voor mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• langgelee2002
De andere tests hebben geen invloed op je 3dmark score
De CPU tests hebben een CPU score en de rest telt gewoon nergens voor mee.
Vertex, pixel etc tests tellen wel degelijk mee. Verder spelen de betreffende hardware en het aantal testruns wel degelijk een rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
yakamitsu schreef op 14 augustus 2004 @ 23:43:
[...]

Vertex, pixel etc tests tellen wel degelijk mee. Verder spelen de betreffende hardware en het aantal testruns wel degelijk een rol.
Wat jij wilt joh. :+
Benchmark Structure . 3DMark03 is a collection of 3D tests. These include a set of four game tests; these are the only tests used to calculate the overall 3DMark03 score. The benchmark also includes a set of CPU, feature, image quality, and sound tests. Each of these tests measures specific 3D-related functionality, but their result is not included in the overall score. They
En waarom zou je alles 3x moeten laten draaien? Denk je dat die toppers dat doen?

Zelfde geld voor Pifast, als Pifast 1 keer draait dan zijn de mensen al blij met hun scores en tellen ze, of het nu 24/7 stable is dat maakt ze niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat is eigenlijk die pencil mod waar ik jullie over hoor spreken :).

btw, de nieuwe sapphire vivo's komen pas 1 sept aan bij komplett -.- 47 stuks onbev.
nu ga ik me een geluk wagen maar dat doe ik wel in september. en mailtje sturen natuurlijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Anoniem: 104409 schreef op 15 augustus 2004 @ 00:44:

btw, de nieuwe sapphire vivo's komen pas 1 sept aan bij komplett -.- 47 stuks onbev.
nu ga ik me een geluk wagen maar dat doe ik wel in september. en mailtje sturen natuurlijk :).
Volt mod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yakamitsu schreef op 14 augustus 2004 @ 23:13:

12395 points 1024/768 volledige bench 1x (meerdere benches is onzinnig of je nou 10 punten meer of minder haalt per bench)
deed 11k op non modded pro op xt speed 520/560

p4 3.2 ghz/ 1gb ddr400/ x800 pro vivo @ xt

trouwens ik deed benches toelichten voor mensen die hun mod willen vergelijken met andere of nog willen modden.
waneer mod je jou kaart of ben je geen tweakert;)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 90220 op 15-08-2004 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• langgelee2002
waneer mod je jou kaart of ben je geen tweakert;) (meerdere benches is onzinnig of je nou 10 punten meer of minder haalt per bench)
En ach, laat jij nou net tijdens je tweede of derde loop artifacten en sneeuw krijgen ..

MegaGaap :Z

[ Voor 57% gewijzigd door langgelee2002 op 16-08-2004 05:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yakamitsu schreef op 15 augustus 2004 @ 01:17:
[...]

En ach, laat je nou net tijdens je tweede of derde loop artifacten en sneeuw krijgen ..

MegaGaap :Z
tja of je hebt een full x800 xt like me.. wie niet waagt wie niet wint. x800 vivo mod werkt 100% tenzij je geen vivo kaart hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
Anoniem: 104409 schreef op 15 augustus 2004 @ 00:44:
Zie de TS. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-07 14:49
mijn x800pro hangt nu aan randje dood :P

heb de voltages nu @ max gezet en 15min water @ 5c en kwam tot 647mhz core en 642mhz mem

gewone unmodded x800pro dus 12 pipes >:)
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.