Levertijd MSI K8N Neo 2 Platinum Socket 939

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 2.463 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

www.alternate.de heeft wel de GigaByte voor de socket 939 voorradig. Wel pittig die prijs. Hoe lang zit de levertijd tussen Duitsland en Nederland in? 1 dag onder rembours?

En wat moet ik dan aanklikken? :?

General Logistics Systems
Deutsche Post AG <-- lijkt me niet ;)
Trans-o-Flex
TOF Express
TOF Sammstag
TOF SpatExtress

'nachnahme' is Rembours neem ik aan...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2004 14:40 ]

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
tormentor1985 schreef op 12 augustus 2004 @ 14:16:
[...]

volgende week maandag? of aanstaande maandag? :'(
aanstaande, maar dat kon ze uiteraard weer niet bevestigen... :'(

grrrrrr, ik baal hier echt zo erg van :( :( :( :'(

[ Voor 13% gewijzigd door Cartman! op 12-08-2004 14:35 ]

• steven2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-08 20:53
Ik kreeg net een mailtje dat het hoogstwaarschijnlijk morgen zal binnenkomen bij Salland :?

ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001

• tormentor1985
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:54
Het wordt er op deze manier niet allenmaal duidelijk op. Bellen is de enige manier waarop je duidelijke feed-back krijgt, want mails zijn vertraagd. Er wordt nu gezegt aanstaande maandag, wat niet bevestigd kan worden. Laten we eerst maandag/dinsdag maar afwachten.....

• pelican
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

pelican

steven2 schreef op 12 augustus 2004 @ 14:28:
Ik kreeg net een mailtje dat het hoogstwaarschijnlijk morgen zal binnenkomen bij Salland :?
Ze houden ons allemaal aan het lijntje heb ik het idee....
Ze hebben zelf geen flauw idee wanneer het precies binnenkomt, en blijven gewoon zeggen dat het 2 dagen later weer binnenkomt, zodat iedereen toch maar z'n order bij hun laat staan....
Na 1,5 maand wachten wordt ik dit best wel beu... en het is o zo verleidelijk om gewoon een asus a8v-tje te kopen...
-----------------
net ook even gebeld en wordt nu inderdaad maandag pas verwacht....
vanavond sturen ze naar die 50 man een mailtje...

[ Voor 12% gewijzigd door pelican op 12-08-2004 14:45 ]

Verwijderd

Andere winkels zeggen dat het zeker nog een dikke 1 a 2 weken of mogelijk meer gaat duren. Ik vind het dan raar dat Salland zegt eerst woensdag, daarna donderdag (bleek ook te zijn bevestigd door de leverancier aldus Salland) en daarna opeens weer vrijdag of volgende week.

Ik zit heel wat weken te wachten op de mobo terwijl al een ruime week hier de 3800+ en X800 op de mobo zit te wachten. ;)

• Atomic-NI
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-08 20:59
pelican schreef op 12 augustus 2004 @ 14:38:
[...]

Ze houden ons allemaal aan het lijntje heb ik het idee....
Ze hebben zelf geen flauw idee wanneer het precies binnenkomt, en blijven gewoon zeggen dat het 2 dagen later weer binnenkomt, zodat iedereen toch maar z'n order bij hun laat staan....
Na 1,5 maand wachten wordt ik dit best wel beu... en het is o zo verleidelijk om gewoon een asus a8v-tje te kopen...
-----------------
net ook even gebeld en wordt nu inderdaad maandag pas verwacht....
vanavond sturen ze naar die 50 man een mailtje...
Ik heb net zelf 30 minuten geleden Salland op gebeld hoe het zit met het MOBO. En toen werd er tegen mij gezegt, vandaag of morgen komt het binnen.

Dus nu begint het wel erg vaag te worden allemaal, en ondertussen worden de andere onderdelen die ik bij Salland heb besteld goedkoper.

• Cartman!
  • Niet online
Heb even MSI distributeurs gebeld net :

- Acal : wilde niks kwijt behalve dat ie niet leverbaar is nog
- XS2 : had het bord niet eens in de computer staan
- Bas Computers (ik begreep dat dit ook Salland's MSI kanaal is) : volgende week maandag

Tja, en verder is dus ook echt nergens uit te vinden hoe ht komt dat we al 1,5 maand aan t lijntje worden gehouden :(

edit : mail van hieronder ontvang ik ook net

[ Voor 8% gewijzigd door Cartman! op 12-08-2004 15:33 ]

• tormentor1985
Ben bang dat ik voor de MSI ga met VIAK8T800PRO...

pricewatch: MSI K8T NEO2-FIR, K8T800 Pro (ATX, AGP, Sound, LAN, SATA, RAID, 1394)

Of is dit echt HEEL ERG DOM ???? en zo ja, waarom ?

<krijg net een mail binnen>

Geachte klant,

u heeft bij ons een MSI moederbord besteld.
Van onze importeur hadden wij te horen gekregen dat wij uiteindelijk donderdag 12 of vrijdag 13 augustus zouden kunnen gaan uitleveren.
Dit is door problemen bij MSI opgeschoven naar maandag of dinsdag a.s.

Wij bieden onze excuses aan voor de steeds uitgestelde levertijden en zullen u bij binnenkomst van dit artikel u zo snel mogelijk gaan uitleveren.

Met vriendelijke groet,

....................
Salland Automatisering
afd. Verkoop

<edit>

Opzich zeer netjes van ze, hun kunnen er ook niks aan doen :'(
</edit>

[ Voor 71% gewijzigd door tormentor1985 op 12-08-2004 15:31 ]

Verwijderd

Oke volg al een tijdje deze topic en heb het idee om zelf een nieuwe kast op te bouwen. Door de topics heen heb ik enige setups bekeken en hier voor mijzelf een lijstje van gemaakt. Zouden jullie er eens naar willen kijken en deze waar nodig aan te vullen. Ik ben geen hardcore gamer (af en toe is leuk) en wil graag stabiliteit en snelheid, wel wil gaan video bewerken. Bij voorbaat dank voor het meedenken. Kosten besparende tips mogen ook. Heb niet veel (tot geen) ervaring met zelfbouw en wil ook niet iedere week die kast open te hoeven schroeven.

CPU: 3500+ of 3800+ (afhankelijk van totaal prijs)
mobo: MSI neo 2 platinum
geheugen: corsair twinx1024-3200XLpro
Videokaart: ? hierbij graag jullie mening zie bovenstaande vereisten.
harde schijf: western digital 74 gig 10.000 rpm (is dit nodig?) en andere schijf
monitor: tft benq fp767 12ms

suggesties ?

• tormentor1985
Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 15:34:
Oke volg al een tijdje deze topic en heb het idee om zelf een nieuwe kast op te bouwen. Door de topics heen heb ik enige setups bekeken en hier voor mijzelf een lijstje van gemaakt. Zouden jullie er eens naar willen kijken en deze waar nodig aan te vullen. Ik ben geen hardcore gamer (af en toe is leuk) en wil graag stabiliteit en snelheid, wel wil gaan video bewerken. Bij voorbaat dank voor het meedenken. Kosten besparende tips mogen ook. Heb niet veel (tot geen) ervaring met zelfbouw en wil ook niet iedere week die kast open te hoeven schroeven.

harde schijf: western digital 74 gig 10.000 rpm (is dit nodig?) en andere schijf

suggesties ?
Net systeempje, alleen die raptor??? Kijk het is leuk dat je een paar mb per seconde sneller gaat, maar heb je het echt nodig? Het verschil zal je nauwelijks merken, stop dat geld in een grote ata-133 schijf. Begin niet aan Sata, want die zijn bridged en alleen maar langzamer dan sata schijven...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 14:22:
www.alternate.de heeft wel de GigaByte voor de socket 939 voorradig. Wel pittig die prijs. Hoe lang zit de levertijd tussen Duitsland en Nederland in? 1 dag onder rembours?

En wat moet ik dan aanklikken? :?

General Logistics Systems
Deutsche Post AG <-- lijkt me niet ;)
Trans-o-Flex
TOF Express
TOF Sammstag
TOF SpatExtress

'nachnahme' is Rembours neem ik aan...
Ik moest even contact opnemen met Ausland.Je belt even met de klantenservice en zegt dat je uit Nederland komt.Dan krijg je het telefoonnummer van de afdeling die buitenland doen.Deze zijn te bereiken tot 17.00u en die regelen verder alles.Je geeft er aan door hoe je het wilt hebben rembours= Nachname of vooruit betalen.Ze zeggen dat het 48 uur duurt onder rembours maar ik hebt toen maar 24 uurgewacht.Ligt eraan hoe laat je besteld.
Hoe ik het uitleg hier zo is het bij mij gegaan.Kan zijn dat het nou weer anders gaat.

Beste is gewoon de klantenservice bellen en dan boeit die 0.12 cent ook niet.Dan hoor je het verder.En ze zijn heel vriendelijk aan de telefoon , als je zegt ik probeer mijn beste Duits dan is het al helemaal goed.Ik vindt het een topwinkel , iets beter dan alternate.nl.

Succes ermee.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2004 15:53 ]

Verwijderd

Oke daar hebben we wat aan weer een beetje verder.

Verwijderd

tormentor1985 schreef op 12 augustus 2004 @ 15:36:
[...]

Net systeempje, alleen die raptor??? Kijk het is leuk dat je een paar mb per seconde sneller gaat, maar heb je het echt nodig? Het verschil zal je nauwelijks merken, stop dat geld in een grote ata-133 schijf. Begin niet aan Sata, want die zijn bridged en alleen maar langzamer dan sata schijven...
Ikzelf hebt een Raptor 36.8 gb erin zitten deze gebruikt ik alleen voor windows en bepaalde programma's maar dat merk je echt wel dat ze sneller zijn , vele malen snellere toegangsnelheid tot bepaalde programma's.ook met installeren merk ik het.Maar ja dat is bij iedereen anders.
Als ik de tip mag geven ga voor een Raptor en een dikke ander schijf.en zet windows en bpaalde programma's op die raptor.Ga je videobewrken etc dan zal ik er 100% voor gaan
Ikzelf hebt nog een 80 gb en een 160GB erbij zitten deze niet op SATA.

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Voor die paar daagjes extra ga ik echt geen mobo kopen die behoorlijk onder het niveau van de Neo 2 ligt. Lijkt erop dat ze nu ECHT maandag binnen komen dus i don't care :)

Helemaal omdat mijn overige componenten (zoals een Athlon FX 53 cpu :p) nog in backorder staan...

Overigens is het niet echt netjes dat ze de adressen van alle klanten die een neo 2 hebben gekocht in het TO field hebben gezet. Is het nu zo moeilijk om alles even in het BCC veld te zetten? |:(

suggesties ?
Nouja... t ligt een beetje eraan WAT je nu precies wilt met video editing maar als je een beetje deftig aan de slag wil met een pakket als Premiere ofzo dan zou ik in ieder geval zorgen voor flink wat schijfcapaciteit en dan liefst ook nog in RAID opstelling. Daarnaast is een groot beeldscherm (minstens 19") ook wel prettig als je lekker wil werken. (als je budget het toelaat is 2 stuks zelfs nóg beter).

Qua videokaart zou ik gaan voor een kaart met goede 2D beeldkwaliteit zoals een Matrox, maar juist weer niet als je ook weleens iets als Doom 3 wil spelen omdat 3D acceleratie op Matrox kaarten niet helemaal geweldig is (maar daar zijn die kaarten dan ook in de 1e plaats niet voor gemaakt.). Wil je dus ook een beetje deftig gamen én daarnaast ook nog goede beeldkwaliteit hebben dan kom je vrij snel bij een kaart uit de Radeon serie van ATI terecht.

Voor flinke hoeveelheden video heeft trouwens de Raptor veels te weinig capaciteit. Je zou er wel vanaf kunnen booten, maar voor de opslag van je rauwe/bewerkte video zou ik er een extra grote/snelle hdd naast zetten.

<edit>whoops... een beetje offtopic maar goed...</edit>

[ Voor 115% gewijzigd door mindcrash op 12-08-2004 16:18 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Verwijderd

mindcrash schreef op 12 augustus 2004 @ 16:01:
[...]

Voor die paar daagjes extra ga ik echt geen mobo kopen die behoorlijk onder het niveau van de Neo 2 ligt. Lijkt erop dat ze nu ECHT maandag binnen komen dus i don't care :)

Helemaal omdat mijn overige componenten (zoals een Athlon FX 53 cpu :p) nog in backorder staan...

Overigens is het niet echt netjes dat ze de adressen van alle klanten die een neo 2 hebben gekocht in het TO field hebben gezet. Is het nu zo moeilijk om alles even in het BCC veld te zetten? |:(
Ik denk niet dat ze maandag binnenkomen deze plankjes 8)7 Ze zeggen dat nou al een paar weken dan komen ze die dag , dan weer die dag etc etc. |:(
Ik denk dat ze pas echt begin september komen.

Even een vraag wat versta jij onder behoorlijk onder het niveau van de neo 2?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2004 16:06 ]

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 16:05:
[...]

Ik denk niet dat ze maandag binnenkomen deze plankjes 8)7 Ze zeggen dat nou al een paar weken dan komen ze die dag , dan weer die dag etc etc. |:(
Ik denk dat ze pas echt begin september komen.
Tja, dat probleem heb je met de nieuwe kaarten van Nvidia/ATI ook ;)

MSI zal wel een kleine fuckup hebben gemaakt met het leveren van de borden anders zouden ze er allang zijn geweest. Immers bij sommige shops worden ze al verkocht, in kleine hoeveelheden weliswaar, maar goed...
Even een vraag wat versta jij onder behoorlijk onder het niveau van de neo 2?
Lees wat reviews... you'll see ;)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Verwijderd

Zie deze review maar: http://www.anandtech.com/mb/showdoc.aspx?i=2128

de neo2 komt het beste uit de bus. ;)

Die 4 a 5 dagen kan ik nog wel wachten. Maar als ze er maandag of dinsdag daar niet aangekomen zijn dan cancel ik meteen de mobo en koop ik een Abit/Asus wel ergens anders en nooit weer iets bij Salland.

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Is dit een beetje goede combinatie ?

Antec Lifestyle Sonata
AMD Athlon64 3500+
MSI Nforce3 K8N Neo2 Platinum
2x512 MB PC3200 Kingston ValueRam (cas 3)
160GB Maxtor DiamondMax Plus9 7200RPM
XFX Geforce FX6800 Ultra / MSI NX6800 Ultra-T2D256
Creative Soundblaster Audigy2 ZS

ik heb wel goedkoper geheugen, omdat Corsair (2-2-2-5) veel duurder is,
en dat scheelt wellicht maar een enkele procent in snelheid ?

• daniel_ev
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-01-2024
Ik zou dan voor cas 2,5 gaan: is echt niet zoveel duurder (een stuk goedkoper dan cl 2 iig) en je merkt het gelijk. Om geld te besparen kun je een 6800 GT nemen, want het verschil tussen een GT en een Ultra zul je in de praktijk nu juist weer níet merken ;)

Toch?

Verwijderd

mindcrash schreef op 12 augustus 2004 @ 16:16:
[...]

Tja, dat probleem heb je met de nieuwe kaarten van Nvidia/ATI ook ;)

MSI zal wel een kleine fuckup hebben gemaakt met het leveren van de borden anders zouden ze er allang zijn geweest. Immers bij sommige shops worden ze al verkocht, in kleine hoeveelheden weliswaar, maar goed...

[...]

Lees wat reviews... you'll see ;)
Dat hebt ik gedaan bij tomshardware vind ik het niet een heel groot verschil , Anandtech ook niet zozeer maar tussen de prijsverhouding MSI neo2 en gigabyte wel 199 euro gigabyte tegenover 129 euro MSI dan wel dan is de MSI op prijsverhouding beter.
Anandtech in vele een nihil sneller msi NF3 bordje.Als ik het ga vergelijken met een A8V vind ik niet dat het deze behoorlijk onder niveau van de MSI ligt.Hij ligt wel wat onder niveau in sommige testen maar echt niet behoorlijk.En soms is de A8V beter.

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Topicstarter
Vandaag ook maar bij salland besteld (heb er nu eigk 3 in bestelling :P) WIe het snelst levert is de gelukkige. Toch is maandag nog steeds de verwachting:
Geachte klant,

u heeft bij ons een MSI moederbord besteld.
Van onze importeur hadden wij te horen gekregen dat wij uiteindelijk donderdag 12 of vrijdag 13 augustus zouden kunnen gaan uitleveren.
Dit is door problemen bij MSI opgeschoven naar maandag of dinsdag a.s.

Wij bieden onze excuses aan voor de steeds uitgestelde levertijden en zullen u bij binnenkomst van dit artikel u zo snel mogelijk gaan uitleveren.

Met vriendelijke groet,

Ben Oosterveen
Salland Automatisering
afd. Verkoop

4015Wp west (Dordrecht)

• tormentor1985
Onthoud wel, dat deze mail alleen naar 50 mensen gestuurd is, dus mensen die nu willen bestellen kunnen nog wel even wat langer wachten. Tutti-frutti (enkele anderen) en ik waren wat eerder met bestellen en zitten dus bij de eerste 50. (ze krijgen er ook maar 50 binnen)
Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 16:21:
Zie deze review maar: http://www.anandtech.com/mb/showdoc.aspx?i=2128

de neo2 komt het beste uit de bus. ;)

Die 4 a 5 dagen kan ik nog wel wachten. Maar als ze er maandag of dinsdag daar niet aangekomen zijn dan cancel ik meteen de mobo en koop ik een Abit/Asus wel ergens anders en nooit weer iets bij Salland.
Beetje zielig hor, om zo je conclusies te trekken. Salland is een goeie shop, goeie ervaring tot nu toe, en hun kunnen er ook niks aan doen dat ze die borden niet krijgen terwijl ze ze wel verwachten van msi.

[ Voor 54% gewijzigd door tormentor1985 op 12-08-2004 17:53 ]

Verwijderd

suggesties ?
Voor de helderheid zal ik mijzelf even quoten.

Resume;
- harde schijf met 10.000 rpm wel interesant vooral als boot misschien de kleinere variant en daarnaast een grote voor het opslagwerk?
- videokaart kaart radeon serie, de video editing is echt hobby (sw pinnacle nivo dus) dus lijkt mij dit dan een betere oplossing?
- monitor 17 inch lijkt mij echt wel voldoende zie bovenstaande betreffende video editing

thanx voor de hulp zover _/-\o_ , meer suggesties altijd welkom (of is dit te offtopic? O-) ).

Verwijderd

Hoi allemaal...

Ik heb nu al erg veel over dit moederbordje gelezen... en wil hem gaan bestellen. Maar ik zit met een vraag... ( echt een hele stomme, dat weet ik nu al )
Want ik ga zelf mijn hele pc samenstellen en wil dit dus even voor de duidelijk heid weten want anders bestel ik straks iets fouts ...

Op dit bordje ( socket 939 ) kan dus geen AMD Athlon 63 3700 + socket 754 ??
Ik weet dat het stom is en ik denk dat ik het antwoord ook wel weet.. maar wil zekerheid want als ik het bestel moet het wel goed zijn ( ja ik schaam me voor deze stomme vraag :P

GReetz

• M55
  • Niet online

M55

daniel_ev schreef op 12 augustus 2004 @ 17:00:
Ik zou dan voor cas 2,5 gaan: is echt niet zoveel duurder (een stuk goedkoper dan cl 2 iig) en je merkt het gelijk. Om geld te besparen kun je een 6800 GT nemen, want het verschil tussen een GT en een Ultra zul je in de praktijk nu juist weer níet merken ;)
dus 0.5 cas verschil merk je ? maar hoe merk ik dat dan :)
hoeveel FPS zou dat bv kunnen schelen om maar iets te noemen.. Tussen GT en Ultra zit toch nog wel redelijk wat verschil.

Het systeem moet weer 3 jaar meegaan.. (net zoals mijn huidige gedaan heeft/doet, zie specs)

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

M55 schreef op 12 augustus 2004 @ 16:54:
Is dit een beetje goede combinatie ?

Antec Lifestyle Sonata
AMD Athlon64 3500+
MSI Nforce3 K8N Neo2 Platinum
2x512 MB PC3200 Kingston ValueRam (cas 3)
160GB Maxtor DiamondMax Plus9 7200RPM
XFX Geforce FX6800 Ultra / MSI NX6800 Ultra-T2D256
Creative Soundblaster Audigy2 ZS

ik heb wel goedkoper geheugen, omdat Corsair (2-2-2-5) veel duurder is,
en dat scheelt wellicht maar een enkele procent in snelheid ?
Volgens mij scheelt het wat meer dan 1 procent... op intel plankjes maken die 2-2-2-5 dimmetjes inderdaad weinig verschil qua performance, maar amd plankjes krijgen vleugels door ze. Vraag me trouwens af waarom je een socket 939 mobo en cpu koopt en geheugen wat iets minder vlot loopt... da's net een ferrari kopen met een lada motor ofzo... als je toch geld aan het uitgeven bent kun je net zo goed wat meer investeren in beter en sneller geheugen waardoor je hele systeem in het algemeen een heel stuk vlotter loopt ;)

overigens zou ik i.p.v. die msi de xfx nemen als je het maximum uit je 6800 wil halen aangezien de nx geleverd wordt met een stock 6800 (geklokt op 400/1100 als ik me niet vergis) en ook niet verder over te klokken is omdat hij afaik geleverd wordt met 1 connector. on the other hand is hij wel een stuk minder luidruchtig, maar gezien de geluiddempende werking van je kast zal dat ook weinig uit moeten maken ;)

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 20:28:
Hoi allemaal...

Ik heb nu al erg veel over dit moederbordje gelezen... en wil hem gaan bestellen. Maar ik zit met een vraag... ( echt een hele stomme, dat weet ik nu al )
Want ik ga zelf mijn hele pc samenstellen en wil dit dus even voor de duidelijk heid weten want anders bestel ik straks iets fouts ...

Ik weet dat het stom is en ik denk dat ik het antwoord ook wel weet.. maar wil zekerheid want als ik het bestel moet het wel goed zijn ( ja ik schaam me voor deze stomme vraag :P

GReetz
Op een 939 pins socket past inderdaad geen 754 pins processor.

MSI heeft voor socket 754 cpu's de k8n neo platinum. is ongeveer precies hetzelfde alhoewel deze geen actieve cooling op de chip én geen 2e gbit link heeft en dus uitgerust is met een 754 socket i.p.v. 939 - als je dus die 3700+ wil is dit bordje uitstekend :)

Let er wel op dat er geen dualchannel DDR support op dit bordje aanwezig is (vanwege de mem controller op de s754 cpu's)! Om dit te compenseren hebben deze cpu's 1 mb cache.

Op de K8N Neo2 passen de volgende cpu's: 3500+ (redelijk goedkoop), 3800+ (redelijk pittig geprijsd) en de s939 variant van de fx-53 (behoorlijk duur, dus alleen voor de echte freaks :p). Mocht je dus toch een neo 2 willen dan zijn dit dus de cpu's waar je naar moet kijken ;)

• tormentor1985
Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 20:28:
Hoi allemaal...

GReetz
Past idd. niet koop of 3500+ of 3800+

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

tormentor1985 schreef op 12 augustus 2004 @ 20:53:
Past idd. niet koop of 3500+ of 3800+
Of een FX53 als je het beste van het beste wil (en flink wil overclocken, want dat schijnen die 3500+ en 3800+ niet echt lekker te kunnen doen) ;)

[ Voor 200% gewijzigd door mindcrash op 12-08-2004 20:56 ]

Verwijderd

huh dat snap ik even niet ( sorry ) maar ben nog beetje een noob in dit ) :>
Dus je wilt zeggen dat het wel kan een socket 754 op een socket 939 moederboord ?

GReetz

• M55
  • Niet online

M55

mindcrash schreef op 12 augustus 2004 @ 20:43:
[...]

Volgens mij scheelt het wat meer dan 1 procent... op intel plankjes maken die 2-2-2-5 dimmetjes inderdaad weinig verschil qua performance, maar amd plankjes krijgen vleugels door ze. Vraag me trouwens af waarom je een socket 939 mobo en cpu koopt en geheugen wat iets minder vlot loopt... da's net een ferrari kopen met een lada motor ofzo... als je toch geld aan het uitgeven bent kun je net zo goed wat meer investeren in beter en sneller geheugen waardoor je hele systeem in het algemeen een heel stuk vlotter loopt ;)

overigens zou ik i.p.v. die msi de xfx nemen als je het maximum uit je 6800 wil halen aangezien de nx geleverd wordt met een stock 6800 (geklokt op 400/1100 als ik me niet vergis) en ook niet verder over te klokken is omdat hij afaik geleverd wordt met 1 connector. on the other hand is hij wel een stuk minder luidruchtig, maar gezien de geluiddempende werking van je kast zal dat ook weinig uit moeten maken ;)
hehe ik heb juist goedkoper geheugen omdat mijn budget op was :).. nou ja mischien dan toch maar duurder geheugen :/ . heb je mischien url voor onderbouwing dat cas2 zoveel meer oplevert

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 21:00:
Dus je wilt zeggen dat het wel kan een socket 754 op een socket 939 moederboord ?

GReetz
Nee juist niet.

Je kan alleen maar socket 754 processors op een socket 754 mobo doen en alleen een socket 939 processor op een socket 939 mobo.

http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/46/top <-- hier kan je eventueel kijken wat voor AMD Athlon64 processors zijn met het socketnummer.

• M55
  • Niet online

M55

Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 21:00:

GReetz
nee NIET dus ;)

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

M55 schreef op 12 augustus 2004 @ 21:09:
[...]

hehe ik heb juist goedkoper geheugen omdat mijn budget op was :).. nou ja mischien dan toch maar duurder geheugen :/ . heb je mischien url voor onderbouwing dat cas2 zoveel meer oplevert
Zoek maar eens via Google naar reviews van de 3200XLPRO DIMMs ;) (en vooral die van hardware fanatics sites, omdat je daar ook de overclock resultaten kunt zien)

[ Voor 12% gewijzigd door mindcrash op 12-08-2004 21:23 ]

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
mindcrash schreef op 12 augustus 2004 @ 21:22:
[...]

Zoek maar eens via Google naar reviews van de 3200XLPRO DIMMs ;) (en vooral die van hardware fanatics sites, omdat je daar ook de overclock resultaten kunt zien)
Ik neem waarschijnlijk ook Corsair TWINX 1024 300XLPro reepjes erbij :9 . De
FX 53 is volgens mij beter te overklocken om dat die niet ge-locked is en de 3500+ en de 3800+ wel.

• M55
  • Niet online

M55

mindcrash schreef op 12 augustus 2004 @ 21:22:
[...]

ik ben nog niet overtuigd :)

in benchmarks zoals sisoft sandra presteert het wel leuk die reepjes, maar daar betaal ik niet voor, tevens is de performance winst in games tot 5% wat ik het geld niet waard vind eigenlijk.

Tevens is het niet goed te overclocken:

http://www.rojakpot.com/d...ocation=3&var1=109&var2=0
http://www.sudhian.com/showdocs.cfm?aid=562&pid=2132

of kijk ik nu op de verkeerde sites 8)7

• Evink
  • Laatst online: 30-07 15:07
Goh, Salland maakt de mobo's maar ff 15 pleuro duurder?
128 ->143... :/
mjah, dan maar ff wachten met bestellen van een nieuwe PC totdat er wat meer shops zijn die ze leveren

Verwijderd

Nog even wat geleuter gezien er toch nog niemand ervaringsgegevens kan doorspelen.

Dit bord zou geleverd worden door bepaalde shops in kleinere hoeveelheden lees ik hierboven ergens? Heeft er iemand al enige getuigenis gelezen van een eindgebruiker die dit bordje daatwerkelijk in z'n bezit heeft? Dacht van niet.

Volgens mij hebben Anandtech en PC Perspective een of ander pre-productiemodel gekregen. Zware prestaties, dat wel, maar als dan achteraf compatibiliteitsproblemen opduiken dient MSI hard aan de noodrem te trekken en de boel tot nader order te delayen.

Ik hoop alleen dat het bordje dat we eventueel begin september zullen voorgeschoteld krijgen nog enigszins aan de beschrijving van Anandtech voldoet (overclockingsgewijs) Anders kun je nu net zo goed onmiddellijk die Gigabyte gaan halen. 50€ extra betalen of veertien dagen niet gamen is een simpele keuze wat mij betreft.

Ok, Asus A8V versie 2.0 (gegarandeerd werkende pci/agp-lock) lijkt ook wel in orde: Helaas, daar heeft mijn leverancier nog nooit van gehoord, maar hij wil me ongetwijfeld met veel genoegen een versie 1.2 verkopen. Wachten dus. Terug bij af :Z Of misschien toch de Gigabyte?

Hopelijk past de XP-120 van Thermalright op die Gigabyte met z'n ongelukkig geplaatste condensatoren. Als ik de Gigabyte te pakken krijg en die koeler past erop dan zal ik mezelf alvast niet langer tot de minderbedeelden dezer aardbol moeten rekenen. 8)

Groeten aan allen en veel sterkte tijdens deze helse wachtperiode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M55 schreef op 12 augustus 2004 @ 22:01:
[...]

ik ben nog niet overtuigd :)

in benchmarks zoals sisoft sandra presteert het wel leuk die reepjes, maar daar betaal ik niet voor, tevens is de performance winst in games tot 5% wat ik het geld niet waard vind eigenlijk.

Tevens is het niet goed te overclocken:

http://www.rojakpot.com/d...ocation=3&var1=109&var2=0
http://www.sudhian.com/showdocs.cfm?aid=562&pid=2132

of kijk ik nu op de verkeerde sites 8)7
Misschien is het waard eens te kijken naar OCZ PC3700EB? Ik heb het zelf vandaag binnen gekregen en het werkt heerlijk. Doet 270Mhz met maar 3V, en dat met 2x512Mb reepjes. Cas latency van 3 maakt in dit geval niks uit door EB, wat je steeds meer gaat merken hoe hoger je komt.
Op Xtreme wordt het ook gezegd en ik zal het dan ook doen, voor A64 is het beste geheugen OCZ EB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

http://www.anandtech.com/memory/showdoc.aspx?i=2145&p=1

hier staat ook wel een leuke review van verschillende ddr400 chips
getest op neo2 mobo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Evink schreef op 12 augustus 2004 @ 22:30:
Goh, Salland maakt de mobo's maar ff 15 pleuro duurder?
128 ->143... :/
mjah, dan maar ff wachten met bestellen van een nieuwe PC totdat er wat meer shops zijn die ze leveren
Ik weet niet hoe je daarbij komt maar in mijn browser zie ik ze nog steeds te koop staan voor 128 euro hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evink
  • Laatst online: 30-07 15:07
hmm denk dat ze de prijs snel weer trug gezet hebben... is idd weer 128 Euri
(heh, misschien volgen ze dit topic) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

Wat zou het gewenste voltage zijn om de Athlon64 3500+ proc op 1000MHz FSB te kunnen draaien?

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hi,
Wat mij opvalt is dat de FSB 800Mhz of is dat alleen bij de voorganger met de 754proc. De Asus A8V Deluxe S939 heeft eentje van 1.6Ghz. de processors draaien toch ook op 800Mhz, ik volg niet waarom Asus een 1.6Ghz plankie neerzet.

Ben ook benieuwt naar de geluidsprestaties, ga er geen muziek mee bewerken, dus zal wel goed zijn, gewoon MP3 draaien en gamen, Ook nog een goed speakersetje bij uitzoeken.

Dan nog de vraag welk plankie is beter de Asus A8V Deluxe S939 of dit plankie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tormentor1985
MrJayMan schreef op 13 augustus 2004 @ 11:27:
Wat zou het gewenste voltage zijn om de Athlon64 3500+ proc op 1000MHz FSB te kunnen draaien?
Als ik het goed heb draaien de 3500+ 3800+ en fx-53 op 1000 mhz FSB (eigenlijk HTT bus) dit komt door gebruik van socket 939 i.c.m. de nieuwe chipset die 5 x htt ondersteunen i.p.v. 4x
Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 12:20:
hi,
Wat mij opvalt is dat de FSB 800Mhz of is dat alleen bij de voorganger met de 754proc. De Asus A8V Deluxe S939 heeft eentje van 1.6Ghz. de processors draaien toch ook op 800Mhz, ik volg niet waarom Asus een 1.6Ghz plankie neerzet.

Ben ook benieuwt naar de geluidsprestaties, ga er geen muziek mee bewerken, dus zal wel goed zijn, gewoon MP3 draaien en gamen, Ook nog een goed speakersetje bij uitzoeken.

Dan nog de vraag welk plankie is beter de Asus A8V Deluxe S939 of dit plankie.
De msi k8n-neo2 is uiteraard beter, dit is duidelijk geworden in vele benchmarks waarvan de links meerdere malen gepost staan in dit topic. die 1,6 ghz = overkill. de max. haalbare HTT (fsb) is 5 x 300 mhz bij de nforce ultra en 5 x 280 bij de via k8t-pro

Salland kan er idd. niks aan doen, hier een mail van alternate

Geachte heer/mevrouw,

Het door u gewenste moederbord zou vandaag afgeleverd worden, maar
ontbrak in de levering van de leverancier. Dit kan er op duiden dat er
een leveringsprobleem is met dit model en dat de leverdatum buiten de 5
werkdagen komt. Het kan ook zijn dat ze volgende week wel voorradig
komen, maar daar is op dit moment helaas nog geen duidelijkheid over.
Wij vertrouwen erop dat wij u hiermee voldoende hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Het Alternate team

Ik ga aanstaande vrijdag (over 1 week dus) op vakantie, straks komt er nog stof op me brand-new mobo die dan tijdens mijn vakantie oud ligt te worden op het postkantoor :(

[ Voor 41% gewijzigd door tormentor1985 op 13-08-2004 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online

JJ Le Funk

tormentor1985 schreef op 13 augustus 2004 @ 12:34:
[...]
Als ik het goed heb draaien de 3500+ 3800+ en fx-53 op 1000 mhz FSB (eigenlijk HTT bus) dit komt door gebruik van socket 939 i.c.m. de nieuwe chipset die 5 x htt ondersteunen i.p.v. 4x
wel balen, heb ik net 1GB Corsair TwinX XL Pro mem in huis met het idee dit geheugen in toekomstig (dual channel AMD64) mobo ten volste te kunnen benutten, blijkt dus in de test van AnandTech dat 500MHz wel gehaald wordt, maar met timings die hoger uitvallen dan standaard voor 500MHz DDR. :(
Misschien toch maar Socket 754 overwegen, presteert ook geweldig ondanks singlechannel geheugenbus, betere prijs/kwal. verhouding en 1MB L2 valt ook wat voor te zeggen...

[ Voor 6% gewijzigd door JJ Le Funk op 13-08-2004 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil me er ook nog even mee bemoeien. Ik zit ook al vanaf 20/07/04 te wachten op de MSI K8N Neo2 Platinum. Salland zegt ze maandag/dinsdag binnen te krijgen. Iedere keer is er weer uitstel en dat is vervelend. Het enige dat ze kunnen doen is aangeven dat het nog wel weken zal duren voordat het bordje geleverd wordt. Komt het eerder, ben je blij. Je weet waar je aan toe bent. Nu niet. Maar goed, het is het wachten echt wel waard. De MSI K8N Neo2 Platinum is bij Anandtech inmiddels omgedoopt tot testboard voor allerlei hardware en dat doen ze alleen als ze weten dat het bordje echt goed en stabiel is.

En dan nog dit. Sommige mensen hier posten echt de meest onzinnige dingen over hardware. Lees toch eerst wat over het onderwerp waar je het over gaat hebben, je staat zo ontzettend voor lul als je je over iets uitlaat waar je blijkbaar geen reet verstand van hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenavond, ik wou zelf dit bordje ook kopen, en heb ook al overal rond gekeken, en heb OOK dezelfde emailtjes gekregen :S
Maar nadat ik op een link gevolgd heb ergens op de pagina (http://193.109.188.29/catalog/default.php), kwam ik *schokkend* nieuws tegen:
---------------------------------------------------------------------
"MSI ANNULEERT DE K8N-NEO2 - Friday 13 August, 2004

MSI annuleert de K8N-NEO2 en vervangt ze binnenkort door een revisiemodel met WIFI Onboard. Iedereen kende wel de leverproblemen van het bord, blijkbaar was er nog meer mee mis en hebben ze nu beslist een nieuw model uit te brengen.

Dit model gaat 12,5 € duurder worden dan de z'n gefaalde voorganger.

Normaal beschikbaar vanaf eind volgende week!

Persbericht MSI volgt zometeen"
----------------------------------------------------------------------
Weet iemand hier meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online

JJ Le Funk

Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 21:43:
...En dan nog dit. Sommige mensen hier posten echt de meest onzinnige dingen over hardware. Lees toch eerst wat over het onderwerp waar je het over gaat hebben, je staat zo ontzettend voor lul als je je over iets uitlaat waar je blijkbaar geen reet verstand van hebt...
Als iedereen de hele dag de tijd had alle reviews door te spitten heeft dit forum geen bestaansrecht.
welkom op GoT. Policy is geen aanhef en groetjes e.d.
MSI ANNULEERT DE K8N-NEO2
Nog een goede reden om voor revisie 2 van Socket754 te kiezen: bewezen stabiel, uitgekristaliseerde technologie.

[ Voor 44% gewijzigd door JJ Le Funk op 13-08-2004 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net wat ik dacht. De marketing huppelt duidelijk weer even voor op de realiteit. De hardware doorloopt zo ongeveer volgende ontwikkelingsstadia tegenwoordig: alfa - beta - anandtech/tom - release

Dus voor mijn part mag Anandtech nog veel plezier hebben met z'n speciaal handpicked, door MSI op zijn eigen testmethodiek getunede bordje dat hij reeds als universeel testplatform heeft uitgeroepen,nietwaar SpikeyNL, overige bezitter van een K8N Neo 2 en dit trots verkondigend eind juli? http://forums.anandtech.c...catid=29&threadid=1361381
Maar te vroeg getest is slecht getest in de met holle frasen doorspekte hardwarewereld.
Wie speculeert gaat vroeg of laat 'ns op z'n bek, nietwaar RodePit -bestel-NU-nog-3-stucks-in-voorraad-nummer-1-IT-shop? :r
Spijtig dus ook voor het imago van MSI maar wie moet er nog overtuigd worden van het feit dat het enige bord waarvan we nog geen review hebben gezien de K8N Neo2 is? Natuurlijk zullen de prestaties van de borden min of meer identiek zijn, maar zal de K8N Neo2 nog de grote OC uitblinker zijn?
Hopelijk wel en anders heeft het nog steeds de coole zwarte pcb en de extravagant geplaatste socket zeker? En WIFI niet te vergeten!
We zien wel.. maar waar ga ik morgen dan maar 'ns op wachten?
Mmhm..Asus uiteindelijk toch zo fair geweest van hun halfwas bordje uit die review te houden, dat verdient bij nader inzicht wel respect. _/-\o_

De groeten :7

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2004 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomic-NI
Ben ff wezen speuren op MSI forums en kwam dit tegen (vandaag daar geposts):
Just got this in the mail from MSI...

Dear MSI customers,

We apologize for the long wait of our K8N Neo2 platinum motherboard. This motherboard has been highly anticipated by computer users like you. Our production team members are working around the clock to make sure we receive the first shipment of the motherboards for the N. American market by the end of this week. Users should be able to buy the motherboard within a few days from major etailers, such as mwave.com, newgg.com, zipzoomfly.com...

We would like to thank you for your patience and your support is very much appreciated. It always has been, and continues to be MSI's goal to provide top quality product and support to its valued customers.

Sincerely,
MSI Computer Corp.

The MSI web site says the 18th of Aug. now...
Dit gaat dan wel over MSI USA, maar als er toch iets mis is met het moederbord zal het toch wel overal zo zijn. Dus waarom wordt ie daar wel geshipped?

Wordt helemaal gek van de miscommunicatie tussen MSI en hun aflever adressen.
Heb ondertussen MSI Nederland ook maar een mail gestuurd met de vraag erin wat hun "shipping date" is.

[ Voor 8% gewijzigd door Atomic-NI op 13-08-2004 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online

JJ Le Funk

Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 23:53:
Net wat ik dacht. De marketing huppelt duidelijk weer even voor op de realiteit. De hardware doorloopt zo ongeveer volgende ontwikkelingsstadia tegenwoordig: alfa - beta - anandtech/tom - release

Dus voor mijn part mag Anandtech nog veel plezier hebben met z'n speciaal handpicked, door MSI op zijn eigen testmethodiek getunede bordje dat hij reeds als universeel testplatform heeft uitgeroepen,nietwaar SpikeyNL, overige bezitter van een K8N Neo 2 en dit trots verkondigend eind juli? http://forums.anandtech.c...catid=29&threadid=1361381
Maar te vroeg getest is slecht getest in de met holle frasen doorspekte hardwarewereld.
Wie speculeert gaat vroeg of laat 'ns op z'n bek, nietwaar RodePit -bestel-NU-nog-3-stucks-in-voorraad-nummer-1-IT-shop? :r
Spijtig dus ook voor het imago van MSI maar wie moet er nog overtuigd worden van het feit dat het enige bord waarvan we nog geen review hebben gezien de K8N Neo2 is? Natuurlijk zullen de prestaties van de borden min of meer identiek zijn, maar zal de K8N Neo2 nog de grote OC uitblinker zijn?
Hopelijk wel en anders heeft het nog steeds de coole zwarte pcb en de extravagant geplaatste socket zeker? En WIFI niet te vergeten!
We zien wel.. maar waar ga ik morgen dan maar 'ns op wachten?
Mmhm..Asus uiteindelijk toch zo fair geweest van hun halfwas bordje uit die review te houden, dat verdient bij nader inzicht wel respect. _/-\o_

De groeten :7
Duidelijke taal. Met name die quote van SpikeyNL's post op Anandtech forum:
07/28/2004 03:07 AM
Great board! Just got it! For information about the idea behind the on single chip gigabit ethernet, read this review of Anandtech: http://www.anandtech.com/...s/showdoc.aspx?i=2004&p=6. Note the difference between PCI Gigabit LAN and on chip Gigabit LAN.
Spikey

-------------------------
MSI K8N Neo2 nForce3 Platinum
AMD Athlon 64 3500+
Zalman CNPS7000A-Cu
Corsair TWINX1024-3200XLPRO
Western Digital Raptor 36 GB
Western Digital Caviar SE 80 GB
Nu Tech DDW-081 Upgraded to DDW-082
Antec Sonata Life Style
Coming Soon (I think) Video: MSI RX9800PRO-TD128

SpikeyNL
Junior Member
Vlasmarkter heerscht _/-\o_ (Spikey is nu vast bezig nieuw GoT accountje aan te maken;))

[ Voor 3% gewijzigd door JJ Le Funk op 14-08-2004 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Hm

Volgens Komplett is de Platinum 54G (Neo2 met wifi?) over 4 daagjes bij hun leverbaar. Dan krijgen ze 31 stuks binnen...

Dit is bevestigd door hun distribiteur (of MSI zelf gezien de grootte van Komplett?) dus die datum van zo rond 18 augustus zou best kunnen kloppen...

Wel behoorlijk weird, want MSI zelf kent volgens hun eigen site alleen de versie zoals deze door Salland wordt geleverd - zonder wifi dus... |:(

Ze hebben wel weer een prijsvraag op de site staan waarin staat dat je een Platinum 54G kunt winnen en dat deze een Gold Award heeft gewonnen in een review van Anandtech... (dat reviewbord is dus nog steeds een Neo 2 versie zonder wifi - maar goed preretail, dus dat zou best kunnen)

Dit is dus lekker verwarrend allemaal, want nu lijkt het erop dat er ineens wifi wordt meegeleverd met de Neo 2 bordjes die deze week gaan retailen bij Komplett... ben benieuwd hoe ze daar aan geraken, omdat MSI zelf totaal niets van zo'n bord afweet! 8)7

Overigens is het bord bij Komplett wel een dikke 20 euro duurder...

Nouja we zien wel... wifi of geen wifi, het is in ieder geval een bord waar ik m'n fx53 op kan prikken zodra deze gebackordered is :p

[edit] blijkbaar zijn er dus versies zónder en mét wifi te koop. Lijkt erop dat de versie mét wifi deze week het reseller kanaal ingaat - komplett sites wereldwijd hebben dit bevestigd staan.

ben dus inmiddels érg benieuwd welke bordjes salland in godsnaam gaat binnenkrijgen deze week (áls dit tenminste al gebeurd uiteraard!), aangezien ik nog nergens heb gezien dat er k8n neo2's ZONDER wifi verkocht gaan worden deze week :)

[ Voor 121% gewijzigd door mindcrash op 14-08-2004 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tormentor1985
MrJayMan schreef op 14 augustus 2004 @ 00:06:
[...]

Duidelijke taal. Met name die quote van SpikeyNL's post op Anandtech forum:

[...]

Vlasmarkter heerscht _/-\o_ (Spikey is nu vast bezig nieuw GoT accountje aan te maken;))
_/-\o_ You're mean ;) _/-\o_
Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 21:43:
En dan nog dit. Sommige mensen hier posten echt de meest onzinnige dingen over hardware. Lees toch eerst wat over het onderwerp waar je het over gaat hebben, je staat zo ontzettend voor lul als je je over iets uitlaat waar je blijkbaar geen reet verstand van hebt...
Over gezond verstand gesproken... Iedereen maakt wel is fouten, daarom leef je op dit forum. Als er iets fout gezegt wordt, ZEG dan wat er fout is, i.p.v. zeggen dat mensen voor lul staan. Op deze manier blijft de informatie fout, maar jah jij weet natuurlijk alles al van dit bord want je hebt hem al sinds het einde van jullie heh |:( over je zelf voor lullen zetten gesproken |:(

[ Voor 56% gewijzigd door tormentor1985 op 14-08-2004 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En eindelijk zullen we onze moederbordjes krijgen ;-) AMEN

"MSI annuleert de K8N-NEO2 en vervangt ze binnenkort door een revisiemodel met WIFI Onboard. Iedereen kende wel de leverproblemen van het bord, blijkbaar was er nog meer mee mis en hebben ze nu beslist een nieuw model uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 20:28:
En eindelijk zullen we onze moederbordjes krijgen ;-) AMEN

"MSI annuleert de K8N-NEO2 en vervangt ze binnenkort door een revisiemodel met WIFI Onboard. Iedereen kende wel de leverproblemen van het bord, blijkbaar was er nog meer mee mis en hebben ze nu beslist een nieuw model uit te brengen.

Dus toch met WIFI, ik had al zo'n vermoeden :p

Waar heb je dit nieuws vandaan?

[UPDATE] Ik heb aan Salland een reactie gevraagd t.o.v. deze move van MSI, ze zijn nu gesloten dus volgende week hopelijk snel antwoord...

[ Voor 12% gewijzigd door mindcrash op 14-08-2004 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van een Belgische shop ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van hofline.de heeft hij de mobo vandaan maar Hofline heeft ze pas weer over een dikke week.

Ik hoop niet dat het weer wachten wordt tot het einde van volgende week (ivm die nieuwe wifi mobo's). Wel of geen wifi maakt mij in dit geval niets uit. Ik wil gewoon dat stabiele en high performance bordje zo snel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Is het nu al door MSI zelf bevestigd dan :? In computer totaal staat ook een advertentie van de Neo2 en das zonder WiFi dus erop ook... lijkt me sterk dat MSI wel adverteert terwijl dat bord zelf niet meer bestaat. En ik wil helemaal geen onboard WiFi, heb er niks aan :{ veel liever 100/1000Mbit via kabeltje.... kost alleen weer extra geld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 22:57:
[...]

Van hofline.de heeft hij de mobo vandaan maar Hofline heeft ze pas weer over een dikke week.

Ik hoop niet dat het weer wachten wordt tot het einde van volgende week (ivm die nieuwe wifi mobo's). Wel of geen wifi maakt mij in dit geval niets uit. Ik wil gewoon dat stabiele en high performance bordje zo snel mogelijk.
Je bedoelt vast hofline.be O-)

Bij de meeste shops retailed de Platinum 54G vanaf 18 augustus... denk dat we maandag meer horen van MSI - het is immers weekend ;)
g00fy schreef op 14 augustus 2004 @ 23:54:
Is het nu al door MSI zelf bevestigd dan :? In computer totaal staat ook een advertentie van de Neo2 en das zonder WiFi dus erop ook... lijkt me sterk dat MSI wel adverteert terwijl dat bord zelf niet meer bestaat. En ik wil helemaal geen onboard WiFi, heb er niks aan :{ veel liever 100/1000Mbit via kabeltje.... kost alleen weer extra geld :(
Die WIFI is extra, naast de 2 gbit links op de plank zelf... en wat betreft het bedrag: als je reeds besteld hebt zijn ze volgens mij wettelijk verplicht om het product tegen de prijs op de dag waarop je het product hebt besteld te leveren. Dus waarschijnlijk zijn de mensen die m reeds hebben besteld een stuk goedkoper uit dan de mensen die m nog moeten gaan bestellen ;)

[ Voor 41% gewijzigd door mindcrash op 15-08-2004 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
  • Laatst online: 09-09 19:40
Ik twijfel ook om deze set (3500+ en dit mobo) aan te gaan schaffen. Enigste wat me tegenhoudt is de prijs :P Voor een 3500+ betaal je 350 euro, terwijl je voor voor een paar procent mindere prestaties je een 3200+ hebt. Voor deze cpu betaal je slechts 200 euro. Scheelt toch weer 150 euro, voor slechts een paar procent extra performance.

Waarom dan toch massaal een 3500+ aanschaffen? Of zie ik iets over het hoofd?

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Payne schreef op 15 augustus 2004 @ 20:41:
Ik twijfel ook om deze set (3500+ en dit mobo) aan te gaan schaffen. Enigste wat me tegenhoudt is de prijs :P Voor een 3500+ betaal je 350 euro, terwijl je voor voor een paar procent mindere prestaties je een 3200+ hebt. Voor deze cpu betaal je slechts 200 euro. Scheelt toch weer 150 euro, voor slechts een paar procent extra performance.

Waarom dan toch massaal een 3500+ aanschaffen? Of zie ik iets over het hoofd?
3200 (op dit moment) is geen socket 939, (dus geen dual channel), btw het mobo heeft natuurlijk nog wel wat toekomst. Je kan er dus vele toekomstige CPU's nog opzetten. Het is maar wat je wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey all..

Hier komt miss de stomste vraag ooit..
Ik heb nu net de Hardisk en I/O Controlers FAQ gelezen en ben er wat duidelijker van geworden maar heb nog wel een paar vragen.. ik hoop dus dat jullie mij ff er uit kunnen helpen...
Ik ga dus zelf een computer in elkaar zetten en ben nu dus alles aan het uitzoeken.. Nu wil ik dus het volgende :
een MSI K8N Neo 2 Platinum Socket 939 en een hardeschijf van 160 gb
een dvd speler een dvd brander.... Nu heb ik op de FAQ al de beste indeling gelezen en dat snap ik nu..
Maar het enigste ( tot nu toe ) wat ik niet snap is het volgende..:
Dual Fast ATA-133 IDE controllers <-- is van dit mobo !!
Dit betekend dus dat ik 4 ATA 133 apparaten aan kan sluiten toch ???
En daarnaast kan ik nog 4 SATA controllers aansluiten toch ???

En dan hen ik nog een vraag...
Op veel sites zie ik dus dat er kabels worden aangeboden met de volgende naam :
Rounded Cable ATA133 maar hier staat dan voor een harde schijf en eventueel een 2 de hardeschijf... Maar dit kan toch ook bijvoorbeeld een hardeschijf en een DVD-brander zijn..
En dat je dan nog zo'n kabel hebt voor je DVD speler.. en nog een apparaat toch ??

Ik hoop echt dat jullie mij ff kunnen helpen want snap er nu echt niks meer van..

Alvast hartstikke bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Ja op dat apparaat kan je 4 IDE devices en 4 SATA devices aansluiten..

De rounded cables die je bij je moederbord geleverd krijgt zijn vaak voor 1 'kanaal' waardoor je vaak nog een tweede rounded cable nodig hebt, of dit zo is bij dit mobo weet ik niet maar toch.. Overigens kan ik je adviseren voor een SATA schijf te kiezen, ook om in de toekomst de boel aan de gang te houden en geen interferentie met andere apparatuur zoals je DVD-speler te creeren...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tormentor1985
Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 01:33:

En dan hen ik nog een vraag...
Op veel sites zie ik dus dat er kabels worden aangeboden met de volgende naam :
Rounded Cable ATA133 maar hier staat dan voor een harde schijf en eventueel een 2 de hardeschijf... Maar dit kan toch ook bijvoorbeeld een hardeschijf en een DVD-brander zijn..
En dat je dan nog zo'n kabel hebt voor je DVD speler.. en nog een apparaat toch ??
Je kan wel twee harde schijven op 1 zo'n rounded cable aansluiten. Let dan wel even op master/slave jumper instellingen (staat op de hd. hoe je dit instelt) Maar ik raad je toch aan je dvd-brander NIET op dezelfde kabel aan te sluiten als je harde schijf. Dit omdat je dan niet de volledige snelheid benut.

Iemand trouwens al iets gehoord over ons bordje???

<edit>

HA HA HA ik wel :D

namelijk dat ze op voorraad zijn bij salland :D _/-\o_ _/-\o_ met een levertijd van 1 a 2 dagen _/-\o_ _/-\o_

http://www.tormentor.demon.nl/opvoorraad.jpg

</edit>

[ Voor 18% gewijzigd door tormentor1985 op 16-08-2004 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep ;-) ik kan het moederbordje ook morgen of woensdag uiteindelijk dan toch ook gaan afhalen. Nu heb ik het tijdelijk met een ASUS A8V gedaan, die ik mocht lenen ;-)

Wie eerst is post foto's? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje:

Is Kingston HyperX pc 3500 compatible met dit moederbord? Heb namelijk weinig trek om ander geheugen aan te gaan schaffen voor de upgrade naar 939 Athlon 64.

En hoe zit het nou met die AGP / PCI lock, is dat gefixed?

En nog iets: kan er ook waterkoeling op de cpu bij dit bordje?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2004 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

tormentor1985 schreef op 16 augustus 2004 @ 10:00:
[...]
<edit>

HA HA HA ik wel :D

namelijk dat ze op voorraad zijn bij salland :D _/-\o_ _/-\o_ met een levertijd van 1 a 2 dagen _/-\o_ _/-\o_

http://www.tormentor.demon.nl/opvoorraad.jpg
</edit>
Hm, nou of je hier blij mee kan zijn is op dit moment een beetje een 2e.

Ik heb iig per mail gevraagd of ze nu de originele versie gaan sturen of de revisie met WIFI, dit omdat de originele versie kwalitatief niet erg goed zou zijn (MSI zal namelijk niet voor niets een reden hebben gehad om deze te annuleren/terug te roepen)

Afwachten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:55
Ik stel voor wie eerst is met pics en ervaringen een nieuw, goed gestart, topic gaat beginnen want dit zgn. ervaringen topic is een 230+ posts janboel geworden over levertijden, wel of niet te in productie en noem maar op behalve ook maar één duidelijke ervaring :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
Op meervoudig verzoek weer open. Blijkbaar heerst er nogal wat onduidelijkheid over de leveringsdata en de revisie van het bord. Dan stel ik voor dat wanneer dit wat duidelijker is er een nieuw topic wordt geopend wanneer iemand daadwerkelijk wat ervaringen heeft opgedaan.

Ik vind het helemaal niet erg dat er wat geklept wordt over een bord maar tot dusver kunnen we het onmogelijk een ervaringen topic noemen :+
Enfin, hij is tijdelijk weer open maar hou het voorlopig wel on-topic, d.w.z. leverbaarheid van het bord en evt. revisie nieuwtjes, niet welk geheugen je het beste kunt nemen om maar wat te noemen (dat weet niemand nog) :)

[edit]Heb 'Ervaringen' maar uit de title gesloopt en vervangen door 'Levertijd'

[ Voor 7% gewijzigd door Abbadon op 16-08-2004 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomic-NI
Mooi dat ie weer open is ;)
Heb vandaag ff weer naar Salland gebeld ivm onduidelijkheden van de levering van het MSI bord.
Vanmorgen namelijk keek ik mijn order status na en was de levering 1 a 2 dagen en lag ie tevens op vooraad in het externe magazijn.
Toen ik vanmiddag nog een keer keek was dat allemaal weer omgezet en was de levertijd binnen 2 weken en niet op vooraad in extern magazijn.

Toen heb ik maar ff gebeld naar Salland, kreeg iemand aan de lijn die niet echt meer zekerheid wist te bieden en vertelde me maar een mail te sturen naar de verkoop afdeling. Dus dat heb ik maar ff gedaan, hier het antwoord.

Heer #####,

wij kunnen vanaf donderdag dit moederbord gaan uitleveren.

de rest van de mail stuur ik door naar de betreffende afdeling

met vriendelijke groet,

Ben Oosterveen
Salland Automatisering
www.sallandautomatisering.nl

Ook blijkt er niets bekend te zijn over de evt terug name van de MSI borden en deze te vervangen met de versie met WiFi erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag contact opgenomen met Salland. De borden worden donderdag pas bij hun geleverd. Dat had MSI aan Salland beloofd. Salland verstuurt diezelfde dag nog de bords naar de klanten dus dan kunnen we ze vrijdag verwachten.

De voorraadindicatie was vanmorgen idd eerst '1 a 2 werkdagen' maar nu weer op 'binnen 2 weken' gezet!

Komplett heeft nu de MSI K8N NEO2 Platinum-54G S939 (dus met wifi) op voorraad

http://www.komplett.nl/k/ki.asp?sku=300872&cks=SER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomic-NI
Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 20:19:
Ik heb vandaag contact opgenomen met Salland. De borden worden donderdag pas bij hun geleverd. Dat had MSI aan Salland beloofd. Salland verstuurt diezelfde dag nog de bords naar de klanten dus dan kunnen we ze vrijdag verwachten.

De voorraadindicatie was vanmorgen idd eerst '1 a 2 werkdagen' maar nu weer op 'binnen 2 weken' gezet!

Komplett heeft nu de MSI K8N NEO2 Platinum-54G S939 (dus met wifi) op voorraad

http://www.komplett.nl/k/ki.asp?sku=300872&cks=SER
Nou vraag ik me af, is degene die Komplett aanbied een revisie van de "normale" MSI K8N Neo2 Platinum?
Enige verschil wat ik gezien heb is de benaming: nForce3 256GB ipv nForce3 250GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Atomic-NI schreef op 16 augustus 2004 @ 20:38:
[...]

Nou vraag ik me af, is degene die Komplett aanbied een revisie van de "normale" MSI K8N Neo2 Platinum?
Enige verschil wat ik gezien heb is de benaming: nForce3 256GB ipv nForce3 250GB
Ja, 256Gb is MSI's benaming voor bedrade gigabit uplink + WIFI. Klinkt inderdaad een beetje vaag maar goed O-)

Voor de mensen die bij Salland hebben besteld heb ik trouwens ook goed nieuws :p

Uit een mailtje van een van de medewerkers:
Goedenavond,

Wij krijgen de MSI K8N Neo2 Platinum woensdag of donderdag binnen.

Dit is definitief door onze leverancier bevestigd.

Wij krijgen de versie met W-Lan 54G binnen.
Now can you say "WOOT": de Platinum 54G voor de goedkoopste prijs van Nederland zo ver ik kan zien! :+ ;) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tormentor1985
Ik heb salland maar een mail gestuurd, dat als ze voor vrijdag nie kunnen leveren ze me de k8n neo2-FIR mogen sturen. Bewezen stabiel en tsja vrijdag ga ik op vakantie en wil voor die tijd alles testen i.v.m. garantie. (nee je vindt niet 1,2,3 iemand die een socket 939 mobo heeft om te testen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diontjuh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-11-2014

diontjuh

for president

dus de normale versie die we bij salland hadden besteld komt gewoon niet? mja ben blij als dit mobo niet zoveel problemen heeft en lekker gaat lopen.. maibe eens denken aan een Wlan met de buurtjes nu :p

-=-=- [CM] Stainless Art -=-=-[cip] blauwe plexi cube -=-=-=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Topicstarter
offtopic:
Ik zou graag de topicstart willen houden, ik krijg waarschijnlijk morgen ook mijn neo2 wifi versie van komplett. Ik zal dan wel zorgen voor een ERVARINGEN topic ;). Of hebben jullie hier problemen mee :)

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tutti-frutti schreef op 17 augustus 2004 @ 10:58:
offtopic:
Ik zou graag de topicstart willen houden, ik krijg waarschijnlijk morgen ook mijn neo2 wifi versie van komplett. Ik zal dan wel zorgen voor een ERVARINGEN topic ;). Of hebben jullie hier problemen mee :)
offtopic:
Ik heb em nu ook maar bij Komplett besteld die met wifi

Heb em pas gisteren besteld, orderstatus staat nu op 'order wordt gelopen / bevestigd'.

update: ik krijg em ook morgen binnen. :Y)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2004 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Update vanuit het Salland kamp:
Geachte heer/mevrouw,

Wij zullen de MSI K8N Neo2 Platinum morgen bij ons binnnen krijgen.

Dit is overigens de MSI K8N Neo2 Platinum 54G geworden.

Wij vertrouwen erop dat wij u hiermee voldoende hebben geinformeerd.
Overmorgen dus (*knock on wood*) wellicht het plankje in huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net het zelfde bericht binnen :)
heb alleen nog meer in bestelling staan, dus we wachten nog even af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Blijkbaar wordt de Neo2 Platinum helemaal niet meer zonder wifi geleverd:
http://www.msi-slovenia.com/mb/tabela.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Topicstarter
Morgen zal ik het ervaringen topic openen. Ik post daar direct foto's bij, en wat opmerkelijke dingen die ik tegenkom. Misschien kan ik ook wat meer vertellen over de plaats van de 250gb chip, ik ben namelijk van plan om daar een zalman northbridge koeler op te doen, ik denk dat dat wat knippen wordt ;).

Even voor de duidelijkheid. Dit topic moet gewoon gebruikt worden voor de levering, het ervaringen topic moet over echte ervaringen of vragen gaan, die geen betrekking hebben over de levering.

Waarschijnlijk kan dit topic ook binnenkort dicht, omdat vele shops de bordjes deze week al binnenkrijgen en de levering EINDELIJK op gang komt :) Hehe.

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelican
  • Niet online

pelican

Je hebt denk wel heel veel spijt van je "enige goed te leveren moederbord" wat je in je beginpost oorspronkelijk had staan denk 8)
Hoe staat je orderstatus nu? Verstuurd? Mijne nog op "picking complete", packing en versturen moet nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pelican schreef op 17 augustus 2004 @ 18:16:
Je hebt denk wel heel veel spijt van je "enige goed te leveren moederbord" wat je in je beginpost oorspronkelijk had staan denk 8)
Hoe staat je orderstatus nu? Verstuurd? Mijne nog op "picking complete", packing en versturen moet nog...
Bij Komplett heb ik nogsteeds staan: "Orderstatus: Order is gelopen/Bevestigd"

en verder:
Released for picking: 2004-08-16T18:14:05
Picking started: 2004-08-16T18:14:05
Picking completed: 2004-08-17T16:24:05
Komplett heeft verteld dmv een reply op m'n email dat mobo wel vandaag naar me wordt verstuurd en dat ik em hoogst waarschijnlijk morgen kan verwachten. Ik hoop het maar... ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2004 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelican
  • Niet online

pelican

Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 18:37:
[...]

Bij Komplett heb ik nogsteeds staan: "Orderstatus: Order is gelopen/Bevestigd"

en verder:

[...]

Komplett heeft verteld dmv een reply op m'n email dat mobo vandaag naar me wordt verstuurd en dat ik em hoogst waarschijnlijk morgen kan verwachten.
Dit is het complete lijstje van m'n vorige bestelling:

1 in delivery 8*********
Released for picking: 2004-08-04T17:21:05
Picking started: 2004-08-05T15:59:09
Picking completed: 2004-08-05T15:59:09
Packing completed: 2004-08-05T17:18:13
Shipped: 2004-08-05T17:18:13
Tracking number: 3S***********

De 5e was het (aan de hand van het tracking nummer) inderdaad binnen bij de tpg, 6e kwamen ze langs.
Ben benieuwd, maar die ene dag boeit eigenlijk ook niet meer...

[ Voor 3% gewijzigd door pelican op 17-08-2004 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelican
  • Niet online

pelican

dubbel ... sorry

[ Voor 147% gewijzigd door pelican op 17-08-2004 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het product is verstuurd. 8)
Released for picking: 2004-08-16T18:14:05
Picking started: 2004-08-17T16:24:05
Picking completed: 2004-08-17T16:24:05
Packing completed: 2004-08-17T18:51:58
Shipped: 2004-08-17T18:51:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Topicstarter
Alsof het gewoon niet aan wil komen. Nu heeft de TPG mijn pakketje weer eens naar de verkeerde kant gestuurd. Lag gistren hier in dordrecht.. is het naar ridderkerk gegaan... ik wordt hier zooo pissed van :(

Kwou jullie zo graag pics etc laten zien. Nieuwe startpost (verschilt klein beetje) staat al klaar. Mijn eigen ervaring komt daar ook in, maarja.. dat wordt moeilijk vandaag ben ik bang :'(

[ Voor 33% gewijzigd door Tutti-frutti op 18-08-2004 12:02 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelican
  • Niet online

pelican

Ik heb hem! Ik heb hem! Ik heb hem!
Yaaaahooo!!!!
ff uitpakken, laat het zo weten, ga m straks inbouwen....
YES eindelijk van komplett.nl

M'n eerste ervaringen zal ik hier vanmiddag/avond posten, de startpost laat ik over aan tutti omdat ie al aangaf dat te willen doen en ik er niet goed in ben! YES!
--------------
Alles zit erin denk.. 2 s-ata kabeltjes, floppy en hdd, voedingkabeltje voor sata, diskje met drivers, cdke... ga hem nu in m'n kast zetten, kan ff gaan duren...

[ Voor 24% gewijzigd door pelican op 18-08-2004 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven2
  • Laatst online: 18-08 20:53
Nu maar hopen dat Salland hem vandaag ook binnen heeft.

Pelican: Zat er bij jouw in de doos ook een wireless kaart?

ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diontjuh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-11-2014

diontjuh

for president

steven2 schreef op 18 augustus 2004 @ 12:30:
Nu maar hopen dat Salland hem vandaag ook binnen heeft.

Pelican: Zat er bij jouw in de doos ook een wireless kaart?
die wireless zit onboard, niet op een kaart ;)

bij salland staat nog steeds niet op vooraad in extern magazijn :( wanneer zou dat mobo komen

[ Voor 16% gewijzigd door diontjuh op 18-08-2004 13:23 ]

-=-=- [CM] Stainless Art -=-=-[cip] blauwe plexi cube -=-=-=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Even Salland gebeld : ZE ZIJN BINNEN!

Ze hebben er 55 binnen en er zijn 53 orders. Ze zijn bezig met alles in te pakken ed. en hopelijk wordt het vandaag verstuurd :) :) :)

diontjuh : er zit toch een soort van insteekkaartje bij wel voor de WLAN voor de antenne?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Topicstarter
pelican schreef op 18 augustus 2004 @ 12:15:
Ik heb hem! Ik heb hem! Ik heb hem!
Yaaaahooo!!!!
ff uitpakken, laat het zo weten, ga m straks inbouwen....
YES eindelijk van komplett.nl

M'n eerste ervaringen zal ik hier vanmiddag/avond posten, de startpost laat ik over aan tutti omdat ie al aangaf dat te willen doen en ik er niet goed in ben! YES!
--------------
Alles zit erin denk.. 2 s-ata kabeltjes, floppy en hdd, voedingkabeltje voor sata, diskje met drivers, cdke... ga hem nu in m'n kast zetten, kan ff gaan duren...
IK HEB HEM OOK :D

Hij kwam wat laat vandaag, en tegenwoordig klopt het dat het eerst naar ridderkerk ging. Vanavond komt het ervaringen topic, ik ga pics schieten etc :D

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Topicstarter
Little preview ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.chastelet.demon.nl/1/doos.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.chastelet.demon.nl/1/accesoires.JPG

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelican
  • Niet online

pelican

Die wireless zit op een apart kaartje (zie de foto van tutti).
Alles zit in m'n kast nu, alleen heb ik ff problemen met het booten van m'n raptor.
Met cd'tje erin, en dan niet vanaf cd booten lukt het wel, maar als ie direct van m'n raptor wil booten dan geeft ie een "invalid partition table" of een ntldr missing error. Maar dat zoek ik wel ff uit.
Let the experiences topic begin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Topicstarter
pelican schreef op 18 augustus 2004 @ 15:54:
Die wireless zit op een apart kaartje (zie de foto van tutti).
Alles zit in m'n kast nu, alleen heb ik ff problemen met het booten van m'n raptor.
Met cd'tje erin, en dan niet vanaf cd booten lukt het wel, maar als ie direct van m'n raptor wil booten dan geeft ie een "invalid partition table" of een ntldr missing error. Maar dat zoek ik wel ff uit.
Let the experiences topic begin!
Vanavond denk ik hem wel af te hebben, komen namelijk direct wat dingetjes in van mijn ervaring. Even geduld nog :). Verder moet je gewoon opnieuw windows installeren (f6 rammen op het begin), en dan moet er als het goed is wel een goede partitietable aangemaakt worden :)

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelican
  • Niet online

pelican

Tutti-frutti schreef op 18 augustus 2004 @ 16:46:
[...]

Vanavond denk ik hem wel af te hebben, komen namelijk direct wat dingetjes in van mijn ervaring. Even geduld nog :). Verder moet je gewoon opnieuw windows installeren (f6 rammen op het begin), en dan moet er als het goed is wel een goede partitietable aangemaakt worden :)
F6 was niet nodig, hij pakt de sata waar m'n raptor op zat ook zonder. Oplossing was om m'n oude hd ff uit te zetten (stroom eraf), dan zette windows wel alles goed op m'n raptor. Daarna de andere hd er weer bij, en dan klopt alles. Werkt goed tot nu toe, maar moet wel effe een weg zoeken in alle opties/controllers/drivers enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
Sweet :P Nou dan zien we je topicstart vanzelf. Deze mag nu wel dicht me dunkt :)

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.