Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 01:53:
YES YES YES IK HEB EM!!!!!!! Hij maakt helemaal GEEN!!!! gammele indruk....Hij is inderdaan errug groot...fijn he ;) ...hij is nu aan het opladen...morgen mijn volledige review....
Heb je de zwarte of zilveren uitvoering??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 07:06:
[...]

Heb je de zwarte of zilveren uitvoering??
Als je het forum goed leest dan had je geweten dat hij de zilvere versie besteld had.. Ik word wel ff gek als hij nu juist de zwarte heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 08:36:
[...]

Als je het forum goed leest dan had je geweten dat hij de zilvere versie besteld had.. Ik word wel ff gek als hij nu juist de zwarte heeft :P
Ik heb dus een zwarte....:P

nee geintje, heb gewoon de zilveren...

Ik moet zeggen dat ik em erg gaaf vind.

Ik zie weinig negatieve kanten.

Ok, hij is groot (let op, ERG groot), maar dit is voor mij geen nadeel.
Wel is het toestel erg licht.
Menu's zijn duidelijk en overzichtelijk.
Bij het toestel krijg je meteen een headset dus dat is ook wel handig.
Geluidskwaliteit is erg goed.
Jammer is dat het batterij-klepje nogal goedkoop en slap is. En dat de navigatieknop wel eens blijft hangen.
Toestel heeft lekker veel functies en die zijn natuurlijk ook nog eens uit te breiden.
Het verwisselen van de RS-MMC card is mogelijk met het toestel aan, maar nagels zijn wel een vereiste.
Fototoestel is wel grappig. Geen hoge kwaliteit natuurlijk, maar ach, het is leuk om een foto te maken van mooie dames in de auto naast je ;) .
Het is overigens wel erg wennen dat de knoppen op 2 verschillende gedeeltes van het teostel zitten. terwijl deze volgens mij makkelijk bij elkaar hadden kunnen zitten.

Al met al ben ik er erg blij mee, en weet ik zeker dat ik erg veel plezier van dit toestel ga beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 09:49:
[...]
Jammer is dat het batterij-klepje nogal goedkoop en slap is. En dat de navigatieknop wel eens blijft hangen.
Ik lees hier dus gewoon wel een gammel toestel: gammer batterij klepje en gammele navigatietoets.

Ik vind dit toch erg triest voor zo'n duur toestel. Ik ben ook erg benieuwd naar de kwaliteit van het draaimechanisme van het scherm (stof en zand-gevoeligheid)

Sorry dat ik zo negatief ben, maar ik ben dit topic erg aan het volgen omdat ik deze graag zou willen als volgend toestel (nu Samsung e700), maar ik verwacht toch wel een degelijk iets voor 1000 piek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb dus een zwarte....:P

nee geintje, heb gewoon de zilveren.
...
...
Je had me dus bijna te pakken :*)
Word er trouwens ook een datakabel bijgeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vond ik dus ook. Vandaar de gammele indruk. Verder is het een toptoestel. Ik zal hier het komende jaar zeker veel plezier aan beleven. Helaas hebben ze er geen usb kabel bijgeleverd. Aangezien ik nog geen bluetooth op mijn pc en laptop heb moest ik dus een aantal dingen uitproberen via infrarood. Software installeren gaat soepel. Ik heb ook een mp3tje verstuurd via de infrarood (duurt ongeveer een half uur), maar de kwaliteit hiervan was niet al te best. Maar dat kan komen doordat het via de infrarood niet zo best gaat. Vandaag even een bluetooth adapter kopen en dan weer testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je trouwens instellen dat ie een MP3 afspeelt als beltoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 11:44:
Kun je trouwens instellen dat ie een MP3 afspeelt als beltoon?
Ikzelf heb in verschillende reviews gelezen dat een MP3 als beltoon bijna een vereiste is omdat je de rest niet hoord of matige kwaliteit is :?
Maarja, ik heb het toestel nog nooit in me handen gehad en heb dus geen idee of het werkelijk zo is..
Ben eigenlijk ook wel benieuwd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net even mijn 6260 naast een 6230 gehouden van een collega. Dichtgeklapt zijn ze ongeveer even groot. De 6260 is iets breder en iets dikker, maar het verschil is erg klein. Hij oogt alleen wat lomper door de kubistische vorm.

Volgens mij kun je een mp3 wel als ringtone instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 12:00:
Ik heb net even mijn 6260 naast een 6230 gehouden van een collega. Dichtgeklapt zijn ze ongeveer even groot. De 6260 is iets breder en iets dikker, maar het verschil is erg klein. Hij oogt alleen wat lomper door de kubistische vorm.

Volgens mij kun je een mp3 wel als ringtone instellen.
Weet ik wel zeker ;). Heb ik tenslotte al gedaan :).

Wordt geen datakabel bij geleverd....who needs een datakabel als je een bluetooth telefoon hebt....of zeg ik nu iets doms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 14:04:
[...]

Weet ik wel zeker ;). Heb ik tenslotte al gedaan :).

Wordt geen datakabel bij geleverd....who needs een datakabel als je een bluetooth telefoon hebt....of zeg ik nu iets doms?
Ja.. want ik heb een USB Dongle van Microsoft.. telefoons werken er best mee op m'n XP machine.. maar op mijn stage ben ik bang dat ik hem niet aan de praat ga krijgen via bluetooth op een windows 2000 bak.. (heb t nog niet geprobeerd, maar er staat XP only op die dongle :$)..

Edit: Oowjaah.. een datakabel gaat trouwens velen malen sneller als via bluetooth neem ik aan |:(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2004 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-02 09:57
Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 10:47:
[...]

Ik lees hier dus gewoon wel een gammel toestel: gammer batterij klepje en gammele navigatietoets.

Ik vind dit toch erg triest voor zo'n duur toestel. Ik ben ook erg benieuwd naar de kwaliteit van het draaimechanisme van het scherm (stof en zand-gevoeligheid)

Sorry dat ik zo negatief ben, maar ik ben dit topic erg aan het volgen omdat ik deze graag zou willen als volgend toestel (nu Samsung e700), maar ik verwacht toch wel een degelijk iets voor 1000 piek.
1000 piek?Dacht het niet! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

awwexl schreef op 10 november 2004 @ 16:09:
[...]

1000 piek?Dacht het niet! |:(
Hij kost toch ongeveer 400€? = 881 is ongeveer 1000 piek.
In ieder geval al genoeg! Voor dat geld zoeken we wel kwaliteit en niet alleen kwantiteit.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2004 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 16:26:
[...]

Hij kost toch ongeveer 400€? = 881 is ongeveer 1000 piek.
In ieder geval al genoeg! Voor dat geld zoeken we wel kwaliteit en niet alleen kwantiteit.
Gewoon ff snel bij gsm.nl gekeken waar hij voor zover ik weet het goedkoopst is: 362,00 Euro. Om precies te zijn is dat: 362 * 2,21 = 800 Peik. Wel een ruime schatting die 1000 piek maar ok!Wat voor alternatieven heb je voor een telefoon die dan ook zulke features heeft zon vet design!dus kwaliteit en kwantiteit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

awwexl schreef op 10 november 2004 @ 16:49:
[...]

Gewoon ff snel bij gsm.nl gekeken waar hij voor zover ik weet het goedkoopst is: 362,00 Euro. Om precies te zijn is dat: 362 * 2,21 = 800 Peik. Wel een ruime schatting die 1000 piek maar ok!Wat voor alternatieven heb je voor een telefoon die dan ook zulke features heeft zon vet design!dus kwaliteit en kwantiteit!
Ik heb er wel 0 euro voor betaald...maar heb dan wel een 2 jarig abbo...maar aangezien ik die toch al 3 jaar heb kunnen 2 extra jaartjes er ook wel bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 14:39:
[...]

Ja.. want ik heb een USB Dongle van Microsoft.. telefoons werken er best mee op m'n XP machine.. maar op mijn stage ben ik bang dat ik hem niet aan de praat ga krijgen via bluetooth op een windows 2000 bak.. (heb t nog niet geprobeerd, maar er staat XP only op die dongle :$)..

Edit: Oowjaah.. een datakabel gaat trouwens velen malen sneller als via bluetooth neem ik aan |:(
Mja, ok....maar hij zit er iig niet bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

I-Mate Jam! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

http://www.expansys.nl/product.asp?code=I-MATE_JAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zou ik voor die HP Ipaq gaan waar je ook mee kunt bellen....dat vind ik dan een veel mooier ding...maarja, wie ben ik he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 08:36:
[...]

Ja, maar het is ''wishfull thinking'' if you catch my drift!!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2004 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 17:08:
[...]

Dan zou ik voor die HP Ipaq gaan waar je ook mee kunt bellen....dat vind ik dan een veel mooier ding...maarja, wie ben ik he :)
Met de I-mate Jam kan je óók bellen hoor! Zit alles op en is relatief klein, kortom naar mijn mening de beste keus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 17:56:
[...]

Met de I-mate Jam kan je óók bellen hoor! Zit alles op en is relatief klein, kortom naar mijn mening de beste keus!
Snap natuurlijk ook wel dat je met die Jam kunt bellen....ging er meer over dat er maar 1 ipaq is waar je mee kunt bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 18:22:
[...]

Snap natuurlijk ook wel dat je met die Jam kunt bellen....ging er meer over dat er maar 1 ipaq is waar je mee kunt bellen
Hehe, ok ik las het anders! Ipaq is ook niet verkeerd, maar de jam is kleiner en kan hetzelfde.. Maar ik zal erover ophouden, want dit is tenslotte het 6260 forum... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rrrr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:35
Ok het is duidelijk dat gsm.nl de 6260 al geleverd heeft. Hoe zit het met gsmhuis.nl?

Heeft iemand al bericht van ze gehad, ik heb hem namelijk daar besteld. En ik wil niet steeds een meeltje sturen met de vraaf of ze hem al hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-10 14:04
Jippie de postbode is vandaag bij mij langs geweest. Helaas was ik er niet dus ik kan hem morgen ophalen bij het postkantoor. Jippie!!!1

Ik heb hem overigens besteld bij gsmshop.nl. Als ik morgen na het werk de gsm opgehaald heb zal ik een first impression geven.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Verwijderd

Ik heb hem vandaag binnengekregen en net als voor de v3 geld ook voor dit toestel: wat een knakending zeg...de camera is ontiegelijk slechte kwaliteit, 0.1mp ofzo, tis echt slecht, en hij is ook erg langzaam. Daarbij waren meteen 2 knoppen half kapot, en werkt dat hele principe op dit toestel niet...mocht je zoiets willen kun je beter overgaan naar de LG71(00/50). Die is een stuk beter, ok al heeft hij geen bluetooth...

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 14:34
Rrrr schreef op 10 november 2004 @ 19:17:
Ok het is duidelijk dat gsm.nl de 6260 al geleverd heeft. Hoe zit het met gsmhuis.nl?

Heeft iemand al bericht van ze gehad, ik heb hem namelijk daar besteld. En ik wil niet steeds een meeltje sturen met de vraaf of ze hem al hebben :P
ze hebben de eerste levering zilveren gehad, en de zwarte zouden elk moment binnen kunnen komen. (zwarte komen tegelijk volgens nokia).

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 00:08:
Ik heb hem vandaag binnengekregen en net als voor de v3 geld ook voor dit toestel: wat een knakending zeg...de camera is ontiegelijk slechte kwaliteit, 0.1mp ofzo, tis echt slecht, en hij is ook erg langzaam. Daarbij waren meteen 2 knoppen half kapot, en werkt dat hele principe op dit toestel niet...mocht je zoiets willen kun je beter overgaan naar de LG71(00/50). Die is een stuk beter, ok al heeft hij geen bluetooth...
Mja, ach.....sinds wanneer koop je een telefoon voor het fototoestel vraag ik me dan af.... Op die camera na vind ik echt dat er weinig mis is met dit toestel. Alleen 1 knopje inderdaad (van batterijklepje merk je niets als die dicht is)

• awwexl
Belcompany en The Phonehouse hebben hem ook al in hun assortiment opgenomen!Leuk detail voor mensen die hem eerst in hun handen willen hebben en dan een beslissing nemen!

• made
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-08 23:47

made

.. made by made ..

awwexl schreef op 11 november 2004 @ 11:01:
Belcompany en The Phonehouse hebben hem ook al in hun assortiment opgenomen!Leuk detail voor mensen die hem eerst in hun handen willen hebben en dan een beslissing nemen!
Ook de zwarte ??

• awwexl
Niet gezien, moet je ze ff bellen!

Verwijderd

[...]

Ik lees hier meer en meer commentaar van slechte kwaliteit. Word er een beetje bang van :(
Slechte camere kwaliteit en de feelting van de knopjes die niet zo goed is. Voor 800€ mag dit toch wel goed zijn...

IK ga kijken of ik er binnenkort eentje in mijn hand kan vasthouden..

Iemand enige voorkeur ten opzichte van de 6600? Deze kan natuurlijk veel meer, maar toch?

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 13:39

DancePlaza

ninja

in amsterdam heb ik hem wel gezien ..hij oogt wel lomp dat is wel jammer.

bij nokiastore op de muntplein is hij in het zilver al te krijgen

Van het kastje naar de muur lopen...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 14:20:
[...]

Ik lees hier meer en meer commentaar van slechte kwaliteit. Word er een beetje bang van :(
Slechte camere kwaliteit en de feelting van de knopjes die niet zo goed is. Voor 800€ mag dit toch wel goed zijn...

IK ga kijken of ik er binnenkort eentje in mijn hand kan vasthouden..

Iemand enige voorkeur ten opzichte van de 6600? Deze kan natuurlijk veel meer, maar toch?
800 gulden he ;)....

En de feeling van de knopjes is prima nu....bij mij is het nu iig zoals het hoort...

Verder is het echt een heerlijke telefoon....vandaag wel wat zitten knoeien met bluetooth, maar dat ligt aan mij ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 14:48:
[...]

800 gulden he ;)....

En de feeling van de knopjes is prima nu....bij mij is het nu iig zoals het hoort...

Verder is het echt een heerlijke telefoon....vandaag wel wat zitten knoeien met bluetooth, maar dat ligt aan mij ;)
Waarom is de feeling van de knopjes nu wel prima? Secondelijm :P?

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 10:19

silitek

Tubes Only

Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 00:08:
of de Siemens sx1 in combinatie met route66 mobile...toch wel ff een supertoestel

Tubes....It's what make music music!

• Hugo
Net opgehaald bij het postkantoor.

Eerste indruk:

Erg licht
Dicht geklapt kleiner dan orange spv
toetsen zijn even wennen maar daarna werkt het lekker
Radio geeft redelijk goed geluid
Goed scherp en helder beeld

Klepje van de batterij voelt idd goedkoop aan maar zal volgens mij echt niet zomaar losraken.

Vanavond en morgen lekker mee spelen. Nu eerst even opladen.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Verwijderd

Heb jij ook het gevoel dat de toetsen een beetje goedkoop (brak) aanvoelen?

• Hugo
Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 17:14:
Heb jij ook het gevoel dat de toetsen een beetje goedkoop (brak) aanvoelen?
Nee niet echt. Het is alleen wennen met platte toetsen te werken maar het voelt bij mij niet brak of zelfs goedkoop aan.

Verwijderd

hij bevalt mij tot nu toe prima, heb hem sinds gisterenavond. Voor diegene die SP2 van Windows XP al hebben geinstalleerd: download eerst Nokia-suite 6.4 van de site want met de bijgeleverde cd-rom kreeg ik hem niet aan de praat met de PC. Na herinstallatie met 6.4 werkt alles prima. Voor de rest een goede foon met fijne knoppen, groot en plat.

Verwijderd

Vandaag mijn rs-mmc kaart ontvangen van 512 MB(60 euro bij interngeheugen.com). Werd direct herkend door de telefoon. Toen ik hem wilde formatteren in de telefoon liep de hele telefoon vast. Toen de kaart geformatteerd in een cardreader(fat32), werd hij niet meer herkend in de telefoon. Toen weer geformatteerd als fat en werd toen weer herkend in de nokia. Tomtom mobile erop gezet. Werkt ook prima.

Verwijderd

Heb je alleen de software van TOM TOM Mobile? Zodat je makkelijk je straat vind, of heb je er ook een gps receiver bij? Wat vind je ervan?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 00:34:
Okay, ik ga me als verkoopsletje (van o.a. gsm) dus weer behoorlijk irriteren aan al deze frustratries van teleurgestelde Nokia fans.

Punt 1: ik geloof nooit dat ze mij op uiterlijk geselecteerd hebben! Anders hadden ze echt zat andere mensen kunnen krijgen. Ik weet dan ook wel wat symbian is!

Punt 2: ik las vandaag ook het krantje van de belcompany waar de 6260 in staat, terwijl ze hem nog niet in de winkel hebben. Oorzaak is heel eenvoudig, namelijk dat Nokia in het 2e kwartaal van 2004 in Nederland aan de betreffende telefoonzaken gemeld heeft dat het toestel begin november op de markt komt. In het 3e kwartaal worden de folders samengesteld en op basis van de huidige gegevens tot 1 folder gebracht, die vervolgens in de week van 9 november verspreid zullen worden. Tja, dat Nokia dan weer zijn distributie niet op orde heeft, kun je die jongen in de winkel de schuld niet voor geven.

Punt 3: Bovendien heeft die jongen in de winkel ook helemaal gelijk als hij zegt dat het toestel deze week binnen kan komen maar ook over 3 weken. Wij hadden dit toestel nl. 4 weken geleden besteld bij de leverancier en die zou vandaag binnenkomen. Maar toen belde de leverancier dat de eerste voorraad al was uitverkocht. Dus nu is het wachten op de 2e levering en ja, dat kan zomaar 3 weken duren bij Nokia.
Dat verklaart waarom sommige mensen hem al wel hebben en anderen niet!
Ik sluit me zeker aan bij dit bericht. Werk zelf ook in een telefonie winkel en kan me er behoorlijk aan storen dat mensen zo kortzinnig kunnen denken over een winkel. Wij zijn nog altijd afhankelijk van de leverancier en als die je iets beloofd wat uiteindelijk niet waar gemaakt kan worden dan kan een winkel er niks aan doen. Als je het beter denkt te kunnen ga dan zelf in een winkel werken.... |:(

Verwijderd

ik werk niet in een telefoonwinkel maar erger me net zo aan al dat commentaar als jullie. Als je het niet eens bent met de policy hier moet je een grote jongen zijn en het mobieltje gewoon in amerika of asie of via expansys bestellen. Betaal dan fors wat meer en je hebt hem als eerste. Wil je dit niet, wacht dan net netjes je beurt in Nederland af. Je kunt niet altijd voor een dubbeltje op de eerste rang zitten

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 19:33:
Vandaag mijn rs-mmc kaart ontvangen van 512 MB(60 euro bij interngeheugen.com). Werd direct herkend door de telefoon. Toen ik hem wilde formatteren in de telefoon liep de hele telefoon vast. Toen de kaart geformatteerd in een cardreader(fat32), werd hij niet meer herkend in de telefoon. Toen weer geformatteerd als fat en werd toen weer herkend in de nokia. Tomtom mobile erop gezet. Werkt ook prima.
Heb je dat gekocht of zo??

Verwijderd

Ik heb de 6260 net in het echt gezien.. Hij is echt enorm enorm groot, ik dacht dat het allemaal wel mee zou vallen..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 20:25:
Heb je alleen de software van TOM TOM Mobile? Zodat je makkelijk je straat vind, of heb je er ook een gps receiver bij? Wat vind je ervan?
Ik heb nog geen gps receiver helaas. Maar de software werkt in ieder geval. Ik kan straatjes opzoeken e.d. Ik wacht nog even met het kopen van een gps receiver want ik vind ze nog vrij prijzig. Ik heb er in principe dus nog geen kloot aan, maar het is wel leuk dat het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 21:38:
ik werk niet in een telefoonwinkel maar erger me net zo aan al dat commentaar als jullie. Als je het niet eens bent met de policy hier moet je een grote jongen zijn en het mobieltje gewoon in amerika of asie of via expansys bestellen. Betaal dan fors wat meer en je hebt hem als eerste. Wil je dit niet, wacht dan net netjes je beurt in Nederland af. Je kunt niet altijd voor een dubbeltje op de eerste rang zitten
Hallo!!!, daar zijn we nederlanders voor >:) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 15:11:
[...]

Waarom is de feeling van de knopjes nu wel prima? Secondelijm :P?
Denk dat het nieuwigheid was. Was overigens alleen de navigatieknop.

Heb Route66 geinstalleerd (icm een Belin GPS ontvanger die we hier nog op de zaak hadden). Pakket werk echt erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zie de humor van jou antwoord wel in max2slow maar als je geen of weining geld uit wil geven aan een mobieltje moet je dat niet uitleven op de winkelbediende. Overigens is jou antwoord de verklaring waarom in Nederlands tien- tot honderdduizenden gasten rondlopen met soms wel 10 abonnementen. Maar daar komt snel een eind aan als de plannen van de aanbieders door gaan om geen subsidie meer te geven op het mobiel maar op het abonnement. Dus eerst het mobieltje betalen en via de abo-kosten weer terug krijgen. Dat lost ook het btw-probleem op dat de winkels hebben met de gratis toestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop dat die zwarte toch snel komt, want heb niet zo'n zin om nog een maand of 2 te wachten :(
dat ze bij nokia maar es wat vaart erin zetten, anders zie ik me dalijk nog geneigd om TOCH de zilvere te kopen 8)7
ik wil die zwarte en wel nu! gvd, ben al veel te lang aant wachten op dat ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 november 2004 @ 11:17:
ik hoop dat die zwarte toch snel komt, want heb niet zo'n zin om nog een maand of 2 te wachten :(
dat ze bij nokia maar es wat vaart erin zetten, anders zie ik me dalijk nog geneigd om TOCH de zilvere te kopen 8)7
ik wil die zwarte en wel nu! gvd, ben al veel te lang aant wachten op dat ding
Straks ziet Nokia jouw bericht en krijg je hem helemaal niet meer :P
Maarja.. ik wacht nog rustig af op de zwarte versie O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de site van TOM TOM staat dat de 6260 niet gesupporteerd wordt ism TOM TOM Mobile. Toch zou het dus werken. Die van Route 66 werkt er al wel mee.

Lijkt me echt super om deze gsm met gps navigatie te hebben. Te meer omdat de 6600 geen hotswapping van MMC kaarten heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
Ik heb de 6260 net in men handen gehad bij de Mediamarkt!Nou ik zou dus op dat moment beslisen of ik hem zou aanschaffen de ja of de nee.Nou als het om de grote gaat vind ik het allemaal wel meevallen hoor!Hij past in ieder geval wel in je broekzak, nou als dat past vind ik het prima!Verder vind ik hem supergaaf!Dus nu maar bestellen op internet want dat blijft toch het geodkoopst.Heeft iemand een tip voor me voor een shop waar hij het goedkoopst is met abbo en waar men het best tevreden is over de eravaringen van de shop qua levering en afhandeling enz.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 november 2004 @ 11:25:
[...]

Straks ziet Nokia jouw bericht en krijg je hem helemaal niet meer :P
Maarja.. ik wacht nog rustig af op de zwarte versie O-)
Ik heb de Nokia Careline gevraagd wannneer de zwarte versie op de markt komt. Ze konden nog helemaal geen datum of periode geven. Daarnaast heeft Typhone.nl mij gemeld dat het op zijn vroegst begin 2005 wordt, maar dit wordt zoals gewoonlijk dus nog wel wat later. Ik wilde ook perse de zwarte versie hebben, maar dit gaat nog zolang duren dat het dus de zilveren maar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

awwexl schreef op 12 november 2004 @ 13:31:
Ik heb de 6260 net in men handen gehad bij de Mediamarkt!Nou ik zou dus op dat moment beslisen of ik hem zou aanschaffen de ja of de nee.Nou als het om de grote gaat vind ik het allemaal wel meevallen hoor!Hij past in ieder geval wel in je broekzak, nou als dat past vind ik het prima!Verder vind ik hem supergaaf!Dus nu maar bestellen op internet want dat blijft toch het geodkoopst.Heeft iemand een tip voor me voor een shop waar hij het goedkoopst is met abbo en waar men het best tevreden is over de eravaringen van de shop qua levering en afhandeling enz.?
Ik ben erg tevreden over GSM.nl. En schijnt niet duur te zijn daar.

Enige wat ik jammer vond is dat de response-tijd niet zo goed is bij GSM.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
Moet ook een nieuwe abbo hebben!Vodafone 150 1 jaar + 6260+ 108 euro bij

http://www.2call.nl/vodafone-abb.php

Leuke aanbieding toch en zijn er mensen met ervaringen bij deze shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag toch maar gevraagd de zilveren te mogen ontvangen :( Als Nokia zelf niet eens weet wanneer die komt dan weet ik het wel.. Vind het dan wel fout van Typhone dat ze zeggen hem al gehad te hebben.. maarja dan is er ook nog verschil tussen het vroege model en het model dat echt voor de productie was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fritske
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-09 17:44

Fritske

'Knowledge' is power

Ik heb vandaag nog maar eens naar de Belcompany gebeld.

Ze hadden em binnen... He he, eindelijk...

Bleek dat ze em binnen 2 uur weer kwijt waren. :?

Dus maar een bestelling geplaatst voor de telefoon. Nu maar hopen dat ie snel binnenkomt.

Hier zou wat zinnigs moeten staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
Fritske schreef op 12 november 2004 @ 15:01:
Ik heb vandaag nog maar eens naar de Belcompany gebeld.

Ze hadden em binnen... He he, eindelijk...

Bleek dat ze em binnen 2 uur weer kwijt waren. :?

Dus maar een bestelling geplaatst voor de telefoon. Nu maar hopen dat ie snel binnenkomt.
Koop je hem bij Belcompany los of i.c.m een abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem net gekregen, echt schitterend allemaal.
Maar toen ik het multimedia kaartje in mijn 9 in 1 kaart-
lezer wilde stoppen was daar helemaal geen gat voor.
Dus heb ik hem in het "SD/MMC" gaatje gepropt waarna
ik hem er niet meer uitkreeg, na wat puzzelen heb ik hem
er uit gekregen. Maar weet iemand hoe je dat dan moet doen
met zo'n kaartje in je kaartlezer, heb je daar iets voor nodig ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet je een verloopstukje hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dat duur? en weetje waar je dat kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fritske
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-09 17:44

Fritske

'Knowledge' is power

awwexl schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 15:03:
[...]

Koop je hem bij Belcompany los of i.c.m een abbo?
Icm een abbo. Moet mijn flexibel gaan verlengen. Maar ik zet het abbo over op een Mobile Plus 30. voor 2jr is ie voor nop. Als ik het goed lees op de site.

Hier zou wat zinnigs moeten staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 15:17:
is dat duur? en weetje waar je dat kan kopen?
Ik kreeg em gelukkig gratis bij mijn 256MB kaartje....misschien moet je even bij Expansys kijken.

Het is iig een klein lullig frut-metaaltje. Dus zal niet extreem duur zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een probleempje met de berichten,
hij slaat die namelijk automatisch op op het
telefoongeheugen, hoe verstel je dat naar
je geheugenkaartje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag bij gsm.nl, dat ze de zwarte 6260 in een keer in hun overzicht van nokia
telefoons hebben staan, dat was gisteren nog niet!! :) :)

hopelijk krijg ik hem nu eindelijk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,
Heb net deze mobiel gekocht.. maar eh hoe copy ik mijn contacten van me sim card naar de mobiel? ken het niet vinden :P

verder wel rete fijn ding.. Oh ja enig idee of je deze ken synchen met outlook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made
  • Laatst online: 21-08 23:47

made

.. made by made ..

Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 21:37:
verder wel rete fijn ding.. Oh ja enig idee of je deze ken synchen met outlook?
8)7 :? |:( waarom heb je deze gekocht... of kon de verkoper in de winkel het niet vertellen ... >:)

@topic, Tuurlijk, het is een telefoon waar je gewoon je routeplanner op kunt draaien en VEEEEEL MEEEER !!!

HAve Fun met de Foon, !!!

ps heb je de zwarte ??

[ Voor 52% gewijzigd door made op 12-11-2004 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nope, de silvere..

ja die pipo in die winkel wist er niet veel van :P

btw koste 0 euri :P

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2004 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 21:52:
nope, de silvere..

ja die pipo in die winkel wist er niet veel van :P

btw koste 0 euri :P
Met watvoor abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow sorry,

T mobile 150 2 jaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht nog wel even op Voda, nooit geen T-mobile meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt gelijk airliner,

Laat ons het houden bij de 6260.. mijn excuus :)

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2004 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airliner
  • Laatst online: 19-05 09:47

airliner

Swell

hoe kan die startpost nou opeens zo ver***** zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al krijg ik een berichtje dan slaat die dat automatisch op
op het telefoongeheugen, hoe kan je dat veranderen zodat
hij het automatisch op het geheugenkaart geheugen zet, al
krijg ik namelijk iets groots via bluetooth dan past het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 22:13:
[...]

Ik wacht nog wel even op Voda, nooit geen T-mobile meer :(
Same here....heb mijn abbo bij T-mobile opgezegd voor Vodafone 150 2 jarig.

Kreeg ik em bij GSM.nl ook gratis biij,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al krijg je een berichtje dan slaat die dat automatisch op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha_Wrecka schreef op dinsdag 09 november 2004 @ 12:52:
hmm ik heb bij http://www.rn-aalburg.nl/ gekocht. da's mijn local phone dealer.

Ik vind het inderdaad eigenlijk ook wel een erg groot toestel, maar ik heb ook een Nokia 6600 gehad en deze is qua formaat vergelijkbaar.

Ik heb van wat vrienden mp3's gehad via bluetooth, die zet hij in de inbox op de phone, deze kan ik dus niet verplaatsen naar de memory card (32 mb standaard). na 2 mp3s in mijn Phone te hebben gezet krijg ik de foutmeling dat het geheugen vol is :?
Zou het het werkgeheugen zijn of het telefoon geheugen?

Hij speelt de mp3s uit zijn inbox af met een music player, daarin kan je het volume niet eens regelen. ik wil mp3s op mijn MMC kaart en ze afspelen met de ingebouwde Realplayer! Hoe?

Als je het klepje te langzaam open doet dan gaat de camera uit zichzelf aan. Dit is vervelend als je rustig je phone open doet om een sms te typen. 8)7

Over de afwerking en knopjes ben ik wel redelijk tevreden. De knopjes zijn wat "Lossig" maar dat went snel.

Voor de rest ben ik er tevreden mee nog even wat dingetjes uitvogelen maar daar is dit forum voor :)

nog een vraag: Welke softwareversie heeft iedereen? ik heb V 3.0436.0 (03-09-04) AM-25
Misschien beetje laat antwoord maar ik ben er achter gekomen dat je de MP3 gewoon kunt opslaan als deze NIET afspeelt... Misschien dat je er iets aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fritske schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 15:22:
Icm een abbo. Moet mijn flexibel gaan verlengen. Maar ik zet het abbo over op een Mobile Plus 30. voor 2jr is ie voor nop. Als ik het goed lees op de site.
Je betaald bij verlengen van je KPN abonnement nog véél voor het toestel, dit in tegenstelling tot een nieuw abonnement (waar je nu hebt gekeken)... Absoluut niet gratis dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 't toestel in mijn handen gehad en na alle terror verhalen op dit forum over grote viel 't me juist reuze mee :)

Ik denk dat ik er voor ga! Aangezien ik ontzettend tevreden ben met mijn Telfort abo ga ik er een leuke aanbieding voor zoeken :) Iemand suggesties voor goede site's voor een Telfort 400 abo + deze GSM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 16:08:
Al krijg je een berichtje dan slaat die dat automatisch op
Bij mijn Nokia 3650 gaat dat zo:
  • Ga naar 'Berichten'
  • Kies 'Opties' -> 'Instellingen'
  • Ga naar 'Overige'
  • Verander 'Gebruikt geheugen'
Wellicht gaat het met de 6260 ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik niet helemaal snap is dat iedereen zo klaagt over die grootte, ik heb hem nog niet in het echt gezien maar als je bijvoorbeeld naar de volgende foto kijkt:

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/art16/Nokia_6260//15.jpg

..dan kan hij toch nooit heeeel groot zijn :?

Op de afbeelding is hij nagenoeg net zo groot als die bankpas... of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 13:48:
Wat ik niet helemaal snap is dat iedereen zo klaagt over die grootte, ik heb hem nog niet in het echt gezien maar als je bijvoorbeeld naar de volgende foto kijkt:

[afbeelding]

Op de afbeelding is hij nagenoeg net zo groot als die bankpas... of mis ik iets?
Je merkt het wel als je em een keer hebt vastgehad.

Ik heb em nu 5 dagen ofzo, en ben er al wel aan gewend.

Heerlijk toestel, hoewel ik in het menu nog wel eens iets verkeerd wil "klikken".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 13:48:

[afbeelding]

Wacht maar totdat je em in je handen hebt... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 15:12:
[...]

Wacht maar totdat je em in je handen hebt... :'(
Ik vind de grootte van het toestel heel erg meevallen. Hij past makkelijk in je zak en is daarmee dus zeer mobiel. Menig sleutelbos is zwaarder en groter dan een gsm en daar zeurt men zelden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nope, gaat niet, staat er helemaal niet bij bij overige, maar toch bedankt
voor de reactie.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 13:39:
[...]

Bij mijn Nokia 3650 gaat dat zo:
  • Ga naar 'Berichten'
  • Kies 'Opties' -> 'Instellingen'
  • Ga naar 'Overige'
  • Verander 'Gebruikt geheugen'
Wellicht gaat het met de 6260 ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je nGage games op de nokia 6260
speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 18:01:
nope, gaat niet, staat er helemaal niet bij bij overige, maar toch bedankt
voor de reactie.

[...]
Het schijnt dus ook echt niet te kunnen:
http://www.allaboutsymbian.com/forum/showthread.php?t=29799

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 6260 nu bijna een week.. Het is een perfecte telefoon! Ben er zeer tevreden mee.

Het enige nadeel is dat het dus niet mogelijk is om mp3tjes in stereo af te spelen.. ;/ Mag hopen dat daar nog een update voor komt..

Grtz
Gq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 21:26:
Ik heb de 6260 nu bijna een week.. Het is een perfecte telefoon! Ben er zeer tevreden mee.

Het enige nadeel is dat het dus niet mogelijk is om mp3tjes in stereo af te spelen.. ;/ Mag hopen dat daar nog een update voor komt..

Grtz
Gq
Dit lag toch aan de soort software waarmee je het afspeeld? De standaard software kon het naar mijn weten niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 11:45:
[...]

Dit lag toch aan de soort software waarmee je het afspeeld? De standaard software kon het naar mijn weten niet...
Ff kijken of er dan ergens een andere te vinden is...ben op de PC ook al geen vorostander van Realplayer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop de zilvere versie deze week te krijgen van gsmhuis :$ ik ga ook maar alvast een mediaspeler zoeken voor symbian :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat programma photo base heette het dacht ik stond eerst in try & buy, dat vond ik echt een perfect programma, weet iemand waar ik dat kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg van nokia te horen dat de zilveren en zwarte variant tegelijk
geproduceerd zijn, alleen de afnemers zoals gsmplaza, gsm.nl etc.
bestelden alleen de zilveren variant, vreemd niet??
hier het bericht:

''Bedankt voor het contacteren van de Nokia Helpline.

De grijze en zwarte toestellen zijn standaard in de verpakking, dit is
natuurlijk afhankelijk van wat de dealer besteld en de leverancier
toekrijgt, beide kleuren zijn beschikbaar en kunnen besteld worden.

Indien u nog verdere informatie wenst , aarzel dan niet om ons opnieuw te
contacteren.

Met vriendelijke groeten,
Nokia Service Professional
Nokia Helpline''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 14:34
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 06:07:
Ik kreeg van nokia te horen dat de zilveren en zwarte variant tegelijk
geproduceerd zijn, alleen de afnemers zoals gsmplaza, gsm.nl etc.
bestelden alleen de zilveren variant, vreemd niet??
hier het bericht:

''Bedankt voor het contacteren van de Nokia Helpline.

De grijze en zwarte toestellen zijn standaard in de verpakking, dit is
natuurlijk afhankelijk van wat de dealer besteld en de leverancier
toekrijgt, beide kleuren zijn beschikbaar en kunnen besteld worden.

Indien u nog verdere informatie wenst , aarzel dan niet om ons opnieuw te
contacteren.

Met vriendelijke groeten,
Nokia Service Professional
Nokia Helpline''
Dit bericht kreeg ik ook, en gsmhuis.nl vertelde mij dat ze de zwarte gewoon niet gekregen hadden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ColTju schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 07:26:
[...]

Dit bericht kreeg ik ook, en gsmhuis.nl vertelde mij dat ze de zwarte gewoon niet gekregen hadden
Nu word ik wel gek |:( GSMhuis heeft mij verteld dat het onbekend is wanneer ze de zwarte krijge.. en Nokia heeft gezegd dat het onbekend is wanneer deze geleverd gaat worden.. Typhone heeft eerst gezegd hem al gehad te hebben.. vervolgens zeggen ze dat ze het toestel nog niet gehad hebben en niet weten wanneer deze komt :?

Vreemd niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze weten het gewoon niet :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je in het buitenland kijkt (Engeland en Tjechie bv, en ook bij expansys) zie je dat de zilveren duurder is dan de zwarte. Bij gelijke procentuele winstmarge zit er dus op een zilveren meer winst dan op een zwarte. Misschien is dat een reden om liever een zilveren dan een zwarte te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Jongens ,

Wat ik mij afvroeg mijn abbo van de toenmalige 7650 actie van Ben is bijna afgelopen en afgezien van wat krassen en brakke batterij werkt hij nog steeds mijn 7650 nu zat ik na te denken over een 6260 maar ik ben altijd bang dat dit meganisme gaat breken . Kan iemand mij gerust stellen

P.s. Hij zal denk ik niet groter zijn dan een 7650 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan niemand zeggen, want hij is pas een paar dagen uit. Maar hij ziet er degelijk uit en volgens mij zijn er zelden dat soort problemen met klaptoestellen.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.