Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellywoods
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
Ik heb ook net besteld.

Ik weet het niet hoor, er is één negatievere review en meteen zijn er mensen die erover gaan twijfelen. Het blijft maar een mening van een persoon die dat ding opstelt. Dit topic is namelijk heel erg positief geopend, en iedereen is ook positief gestart... volhouden dus :P

Maar goed, het blijft misschien een wat aan de grote kant toestel.. ik kan er niet mee zitten! Ik hoop trouwens dat ik een zwart toestel krijg, hopelijk zijn die er ook. Ik heb m besteld bij http://www.wirelesscircle.nl , soort regeling waar je als student aan kan deelnemen (3600 belminuten per maand!!). Hoop dat ze daar ook de zwarte gaan leveren :)

Ben benieuwd!!

http://www.jellywoods.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij wirelesscircle bieden ze volgens mij helemaal geen 6260 aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 00:04:
Ik zie hem ook niet staan??

Vandaag hopelijk me gsm binnen.... laten we het hopen _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die aanbieding van Typhone niet echt interessant...

Voor zover ik begreep wordt het toestel geflashed om de Nederlandse taal erop te krijgen......Maar voor zover ik weet vervalt garantie wanneer een toestel wordt geflashed.....

Misschien zit ik er helemaal naast hoor....Maar lijkt me wel fijn om even te weten....

En tjah...nog maar 2 weken ofzo en ik heb em ook...

na 3 maanden wachten kan ik dat geduld nog wel opbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan ook nog wel even wachte 8)7.
GSMhuis heeft mij verteld dat ze week 44 binnen komen.
Dus dat is bijna :9~ (duhh :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Week 44 binnen bij GSMhuis is inderdaad week 45 ongeveer binnen denk ik....en dat is over een week/2weken al :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 09:13:
[...]

Ik zie hem ook niet staan??

Vandaag hopelijk me gsm binnen.... laten we het hopen _/-\o_ _/-\o_
NIET DUS!!!!!!

Echt klote waarschijnlijk heb ik hem dan pas volgende week...

Is nog een kleine kans op vandaag ( zaterdag dus )
Maar goed daar reken ik niet op.... :'( :'(

Edit: Aaan de tpg post heb je dus ook niks.... })

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2004 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 01:52:
[...]

NIET DUS!!!!!!

Echt klote waarschijnlijk heb ik hem dan pas volgende week...

Is nog een kleine kans op vandaag ( zaterdag dus )
Maar goed daar reken ik niet op.... :'( :'(

Edit: Aaan de tpg post heb je dus ook niks.... })
Beetje jammer! Als je em hebt, geef je dan even je mening enzow? Maybe wat pics.. Ben erg benieuwd namelijk! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 14:41:
[...]

Beetje jammer! Als je em hebt, geef je dan even je mening enzow? Maybe wat pics.. Ben erg benieuwd namelijk! :*)
Ga ik zeker doen :*)

Nou maar hopen dat hij maandag komt... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 16:32:
[...]

Ga ik zeker doen :*)

Nou maar hopen dat hij maandag komt... _/-\o_
Oké dan. Ik heb bij de TPG gewerkt, en vaak worden er op maandag geen pakketjes gedaan. Dus reken maar op dinsdag.... |:( Maar dit kan per stad verschillen, dat weet ik niet . 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 18:28:
[...]

Oké dan. Ik heb bij de TPG gewerkt, en vaak worden er op maandag geen pakketjes gedaan. Dus reken maar op dinsdag.... |:( Maar dit kan per stad verschillen, dat weet ik niet . 8)7
Ik woon in een dorp dus waarschijnlijk dinsdag dan jah..... 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 09:31:
Ik vind die aanbieding van Typhone niet echt interessant...

Voor zover ik begreep wordt het toestel geflashed om de Nederlandse taal erop te krijgen......Maar voor zover ik weet vervalt garantie wanneer een toestel wordt geflashed.....

Misschien zit ik er helemaal naast hoor....Maar lijkt me wel fijn om even te weten....

En tjah...nog maar 2 weken ofzo en ik heb em ook...

na 3 maanden wachten kan ik dat geduld nog wel opbrengen.
Volgens mij als jij je telefoon laat flashen bij een Nokia Servicepunt, dan behoudt je toch gewoon je garantie. Of ben ik nou in de war met een software update? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me vader gaat deze foon mss kopen, en als die me dan bevalt koop ik hem ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft nou nog niemand dit toestel???? ben erg benieuwd naar de gebruikservaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-08 23:47

made

.. made by made ..

Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 11:21:
Heeft nou nog niemand dit toestel???? ben erg benieuwd naar de gebruikservaring
Ikke ook !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog nix dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte heer / mevrouw,
Onlangs hebben we u bericht dat de uitlevering van uw bestelling rond .10.04 zou gaan plaatsvinden.

Helaas moeten we u mededelen dat de uitlevering van uw bestelling vertraging heeft afgelopen. De verwachting is nu dat uw bestelling rond 08.11.04 zal worden uitgeleverd.

Onze welgemeende excuses voor de vertraging.

Met vriendelijke groet,

GSM.NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made

made

.. made by made ..

Wij verwachten de MPX 220 over 6 weken te kunnen leveren.

Met vriendelijke groet,

www.gsm.tv
En de nokia 6262 duurt dus ook nog 2 weken. Denk dat ik wacht totdat ze beide op de markt zijn. Dan kan ik ze ff in de hand houden en ze in real life zien.

Maar vindt het wel bagger dat nokia en motorola zo vaag zijn met release data.

[ Voor 5% gewijzigd door made op 25-10-2004 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

made schreef op 25 oktober 2004 @ 13:00:
[...]

En de nokia 6262 duurt dus ook nog 2 weken. Denk dat ik wacht totdat ze beide op de markt zijn. Dan kan ik ze ff in de hand houden en ze in real life zien.

Ik heb hem gewoon besteld.. geen zin meer om hele tijd te vergelijken en dan nog steeds te vergelijken en wanneer er weer een nieuwe uitkomt dat je daarmee gaat vergelijken 8)7

Ik had vroeger trouwens slechte ervaring met motorola's vooral die V series, zijn ze nu beter geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begin Week 46 dus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet hoe het met julie zit.. maar ik word een beetje ongeduldig 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

made schreef op 25 oktober 2004 @ 13:00:
[...]

Ja, daar wordt je echt een beetje moe van ja. Ik wacht ook maar tot ze beiden in de winkel liggen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellywoods
Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 00:04:
Ja hoor,
hij staat inderdaad niet op de website, maar ik heb gebeld... en ze hebben me een oplossing aangeboden... Dus ik krijg wel de Nokia 6260 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte heer / mevrouw,

Hierbij delen wij u mede dat uw bestelling vandaag verzonden is. Uw bestelling zal dan ook binnen 2 werkdagen door TPG-post aan u worden aangeboden.
Wanneer uw bestelling niet binnen 5 werkdagen bij u is afgeleverd, kunt u altijd contact met ons opnemen.
Graag bedanken wij u nogmaals voor het vertrouwen in ons bedrijf. Wij hopen dan ook dat wij u in de toekomst weer van dienst mogen zijn.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u een e-mail sturen naar: info@gsm.nl.

Met vriendelijke groet,

Elders Websales
GSM.NL
Ben benieuwd of ze alleen mijn SIM hebben verstuurd of ook de GSM :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 16:06:
[...]

Als ze de telefoon nog niet op voorraad hebben sturen ze alleen de sim op en zodra ze de telefoon hebben sturen ze de telefoon op.
[message]vanaf de gsm.nl site[/message]

Wanneer u het toestel aanschaft in combinatie met een abonnement, zal dit abonnement direct na ontvangst van uw contract in behandeling worden genomen en worden geactiveerd. De sim-kaart zult u dan ook binnen 8 werkdagen ontvangen. Het toestel zal separaat naar u worden verzonden zodra deze leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo heren,

net zoals jullie kon ik ook niet wachten op deze phone dus ben ik zaterdag naar Beverwijk gegaan om dit toestel in het echt te zien en vast te houden. Ik zat te twijfelen tussen de Nokia 7610 en de Nokia 6260.

Nou ik zal het jullie vertellen. Ik vond de Nokia 7610 aardig groot, maar nadat ik de 6260 in het echt gezien heb heb ik toch maar besloten om de 7610 te kopen.

Dat ding is groot, lomp, lelijk, enz. enz. Ligt totaal niet lekker in de hand. Als je 'm tegen je oor houd om te bellen heb je de toetsen in je smoel zitten om het zo maar ff uit te drukken.

Maar dit is natuurlijk mijn mening en wat ik heb ervaren. Ik schrijf dit echt niet om te voorkomen dat jullie dit toestel bestellen. Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen mening. Als er mensen zijn die 'm mooi vinden, dan zullen die mensen er natuurlijk op wachten, maar ik ga er niet meer op wachten want ik heb de 7610 al besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag ff naar de vodafone shop geweest waar ze de nokia 7200 (ja met die bontjas om) hadden. ff vastgehouden, omdat hij hetzelfde formaat schijnt te hebben als de 6260. Nou wat een bagger toestel was dit.... ik was behoorlijk verzot op de nieuwe 6260, maar als die net zo in de hand ligt en zo log is als de 7200 dan sla ik over....

Vervolgens bij de orange shop gaan informeren en die wisten mij te vertellen dat er een kans is dat ze de 6260 nieteens in het assortiment nemen (evenals de 7200) omdat die volgens hem nogal slecht werd getest. en dan met name de stabiliteit en degelijkheid van het toestel. vooral het roterende scherm schijnt bovengevoelig te zijn. Grote kans dat je als Orange klant dus naar andere retailers op zoek moet gaan en niet bij de orange shop hoeft aan te kloppen.

Daar adviseerden ze me trouwens eens naar de SPV C500 te kijken. Deze smartphone (die gewoon op Windows draait en dus niet via Symbian OS) is iets groter als de nokia 6100, dus ongeveer net zo groot als de 7610 en waarschijnlijk ook als de 6260. Maar dit zijn toestellen die eigenlijk een beter scherm hebben en vrij handzaam zijn vond ik zelf. Iemand ervaringen met zo'n SPV C500???

Afbeeldingslocatie: http://www.orange.com/images/14924.JPG

http://www.orange.com/Eng...ervice/thespv3.asp?bhcp=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 16:06:
[...]

Jongens, heb geduld, ik heb hetzelfde mailtje gehad 3 weken geleden,
ik heb alleen de simkaart ontvangen en het toestel komt in week 45, misschien
nog later!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 20:25:
Hallo heren,

net zoals jullie kon ik ook niet wachten op deze phone dus ben ik zaterdag naar Beverwijk gegaan om dit toestel in het echt te zien en vast te houden. Ik zat te twijfelen tussen de Nokia 7610 en de Nokia 6260.

Nou ik zal het jullie vertellen. Ik vond de Nokia 7610 aardig groot, maar nadat ik de 6260 in het echt gezien heb heb ik toch maar besloten om de 7610 te kopen.

Dat ding is groot, lomp, lelijk, enz. enz. Ligt totaal niet lekker in de hand. Als je 'm tegen je oor houd om te bellen heb je de toetsen in je smoel zitten om het zo maar ff uit te drukken.

Maar dit is natuurlijk mijn mening en wat ik heb ervaren. Ik schrijf dit echt niet om te voorkomen dat jullie dit toestel bestellen. Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen mening. Als er mensen zijn die 'm mooi vinden, dan zullen die mensen er natuurlijk op wachten, maar ik ga er niet meer op wachten want ik heb de 7610 al besteld.
Er zijn ook mensen die van groot houden, net als ik, het moet moet maar eens afgelopen zijn met die micro organisme-gsmmetjes, geef mij maar groot!!
puur een kwestie van smaak

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2004 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 21:55:
[...]

Er zijn ook mensen die van groot houden, net als ik, het moet moet maar eens afgelopen zijn met die micro orga-gsmmetjes, geef mij maar groot!!
puur een smaakkwestie
IdemDito :D Normaal gesproken als ik één toets indruk heb ik het hele telefoonboek van nederland al gebeld (bij wijze van spreken).. en die klep hoeft niet in je "smoel" te zitten hoor.. Als je hem in de werk modus zet kan je ook bellen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou mijn gsm is onderweg maar heb hem nog niet binnen :( :(
Als hij er morgen niet is ben ik het echt zat en ga ik bellen woensdag!!!

Het is een import met nederlandse taal dus die hebben ze op voorraad...

En ook ff op het hierboven genoemde bericht helemaal mee eens groot is beter dan dat kleine shit allemaal... ook smaak kwestie natuurlijk maar goed 8)

EDIT: ik vind het ook wel toevallig dat ik nadat hun mijn contract binnen hebben ze neit echt vaart achter me mailtjes zetten en ik ook nog steeds niet terug gemaild hebben..... vind typhone echt kut service hebben!!

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2004 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Mensen,

Ik heb vandaag het toestel aangeschaft. Heb alleen wel de UK versie...
Ben overigens erg te vreden met het toestel! Ja hij is wel groot, maar zoals al eerder gezegt: het moet eens afgelopen zijn met die micro.... _/-\o_

Kortweg: Fijn toestel!

Zal morgen aantal pic's maken ook met toestel etc...

...nu eerst maar es effe her tentamen gaan leren voor morgen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 21:32:
vandaag ff naar de vodafone shop geweest waar ze de nokia 7200 (ja met die bontjas om) hadden. ff vastgehouden, omdat hij hetzelfde formaat schijnt te hebben als de 6260. Nou wat een bagger toestel was dit.... ik was behoorlijk verzot op de nieuwe 6260, maar als die net zo in de hand ligt en zo log is als de 7200 dan sla ik over....

Vervolgens bij de orange shop gaan informeren en die wisten mij te vertellen dat er een kans is dat ze de 6260 nieteens in het assortiment nemen (evenals de 7200) omdat die volgens hem nogal slecht werd getest. en dan met name de stabiliteit en degelijkheid van het toestel. vooral het roterende scherm schijnt bovengevoelig te zijn. Grote kans dat je als Orange klant dus naar andere retailers op zoek moet gaan en niet bij de orange shop hoeft aan te kloppen.

Daar adviseerden ze me trouwens eens naar de SPV C500 te kijken. Deze smartphone (die gewoon op Windows draait en dus niet via Symbian OS) is iets groter als de nokia 6100, dus ongeveer net zo groot als de 7610 en waarschijnlijk ook als de 6260. Maar dit zijn toestellen die eigenlijk een beter scherm hebben en vrij handzaam zijn vond ik zelf. Iemand ervaringen met zo'n SPV C500???

[afbeelding]

http://www.orange.com/Eng...ervice/thespv3.asp?bhcp=1
Over deze telefoon is een eigen forum, check die maar! Je moet windows niet gaan vergelijken met symbian, dat is een wereld van verschil. Maargoed, de telefoon is mij ook te groot als hij uitgeklapt is, ik ga voor de Nokia 6630, waarschijnlijk in combinatie met een vodafone UMTS abo!

Ik denk dat dit toestel nog best verkocht zal worden onder de liefhebber, maar zeg nu zelf, het is gewoon geen hit als de 6230 destijds was! Dat wachten op telefoons bij Nokia is iedere keer hetzelfde liedje, in de eerste 5 delen van het Nokia 6230 forum ging het alleen maar over de specs zonder dat ook iemand dat toestel in zijn handen had gehad. (Dat forum is in oktober 2003 opgestart, en ik had mijn telefoon pas in april in handen!)

Iedereen nog succes met wachten, ik ben tevreden als ik in januari ergens mijn 6630 ophaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe mij ook maar groot ja.

Kheb namelijk nogal woorstenbroodjes van vingers en zo'n groot toestel is wel handig.

Heb ooit zo'n hele kleine motorola gehad....die heb ik na een week tegen de grond geketst omdat ik helemaal gek werd van dat ding.

Ik sluit mij aan bij de mensen die "tegen" microtelefoons zijn.

Verder heb ik mijn SIM kaart al iets van een maand geleden gekregen van GSM.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 23:26:
Hallo Mensen,

Ben overigens erg te vreden met het toestel! Ja hij is wel groot, maar zoals al eerder gezegt: het moet eens afgelopen zijn met die micro.... _/-\o_

Heb je wel een nederlandse taal erop zitten of??
Ik hoop dat je in iedergeval er snel pics op zet.
Welke heb je trouwens silver of zwart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made

made

.. made by made ..

Made wacht gespannen af op de foto's !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

made schreef op 26 oktober 2004 @ 19:08:
Made wacht gespannen af op de foto's !
Same here! Samen met de ervaringen...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2004 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 oktober 2004 @ 00:34:
[...]

Over deze telefoon is een eigen forum, check die maar! Je moet windows niet gaan vergelijken met symbian, dat is een wereld van verschil. Maargoed, de telefoon is mij ook te groot als hij uitgeklapt is, ik ga voor de Nokia 6630, waarschijnlijk in combinatie met een vodafone UMTS abo!

Ik denk dat dit toestel nog best verkocht zal worden onder de liefhebber, maar zeg nu zelf, het is gewoon geen hit als de 6230 destijds was! Dat wachten op telefoons bij Nokia is iedere keer hetzelfde liedje, in de eerste 5 delen van het Nokia 6230 forum ging het alleen maar over de specs zonder dat ook iemand dat toestel in zijn handen had gehad. (Dat forum is in oktober 2003 opgestart, en ik had mijn telefoon pas in april in handen!)

Iedereen nog succes met wachten, ik ben tevreden als ik in januari ergens mijn 6630 ophaal!
Ik ga ook voor de 6630, das pas een deftige telefoon!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het persoonlijk ook niet erg als hij wat groter is dan die kleine dingetjes, maar er is nog wel een verschil tussen groot en lomp. en ik ben bang (als ik naar die Nokia 7200 kijk) dat die 6260 ook "lomp" gaat worden. dus beetje hoekig en dik...
verder nog niemand iets horen zeggen over die degelijkheid van het toestel en dat Orange hem misschien niet in het assortiment neemt.... gebeurt dat wel vaker? en zegt dat dan ook meteen iets over het toestel of zijn het gewoon een stelletje mierenneukers bij Orange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me gsm binnen van typhone.nl

Nou echt waar ik vind het een KUT telefoon!!!!!!!!!!!
Maar het kan natuurlijk ook komen omdat hij volledig engels is en geen nederlandse taal zoals hun mij beloofde dus om nou echt alles lekker te kunnen vinden gaat niet vooral omdat de handleiding duits is!!!

Hij is ook niet in het zwart zoals ze me hadden toegezegt!!!!

De toestjes werken ook al niet lekker!!!

Hoe het allemaal komt weet ik niet kan komen omdat het gewoon een kut versie is die typhone.nl levert.
AL SNAP IK NIET DAT DIE NOG VERKOOPT WAT HUN SERVICE IS ECHT BAGGER :( :(

Ik ben voor groot maar hij is enorm |:(

Omdat hij zo groot is moet je het scherm wel flippen anders kan je niet eens normaal door het menu gaan :r

Nee deze versie gaat zeker terug dus helaas geen foto's voor de mensen hier

En bestel echt NOOIT bij TYPHONE.NL die heeft echt geen service en komt het niet na!!!

En de mensen die hem gaan halen bekijk hem eerst ff in de winkel voor dat je hem gaat halen.

Heb nu al spijt :'( :'(

EDIT: dit heb ik hun gemaild!

Beste typhone.nl,

Ik heb vandaag ( 26-10-04 ) me gsm ontvangen.

Was daar erg blij mee tot dat ik de doos open deed want toen zat er in plaats van de zwarte wat we afgesproken hadden een zilver kleurige in!!!!

Vond dat vreemd maar goed oké daar ga ik hem niet voor terug sturen want dat zou betekenen dat ik nog langer moet wachten dus dan had ik hem net zo goed in de winkel kunnen halen!

MAAR toen ik mijn sim kaart plaatste en ik hem aan zetten vond ik de toetsjes al niet zo lekker werken de bovenste in het midden kraakte zelfs!!!!!!

En tot mijn verbazing had ik geen Nederlandse taal zoals jullie ook hadden gezegd maar alleen engels, Duits of Turks!!!

Oké bij deze heb ik nog wel even gekeken maar aangezien het engels was kwam ik niet erg ver dus heb ik hem maar uit gezet me sim kaart eruit gehaald netjes terug in de doos gelegd en jullie krijgen hem mooi terug gestuurd want hier betaal ik niet voor en ik heb zwart op wit staan dat we dit niet hadden afgesproken.

Maar helaas heb ik automatische laten afschrijven ( althans het is nog niet gebeurd ) het bedrag voor het opsturen en de gsm zelf.

Ik bel morgen ( 27-10-04 ) ook even op omdat ik altijd heel erg lang moet wachten op antwoord en het laatste e-mail bericht heb ik niet eens antwoord op gekregen!!!!!!

Ben dan ook redelijk kwaad op jullie service en laat dit dus ook niet over me heen komen vooral omdat ik bevestiging van jullie heb over het feit dat hij zwart zou zijn

2 keer zelfs!!!!! En over het feit dat hij wel gewoon met Nederlandse taal zou zijn. Dus kom niet met een lul smoes aan want dat gaat niet werken!!!!

Hoe gaan we dit verder regelen is dus mijn vraag want jullie zullen wel gewoon het bedrag gaan afschrijven maar die gsm hou ik zeker niet in mij bezit die gaat net zo traag mag ik al wel bijna zeggen terug want daar moest ik ook nog eens lang op wachten!!

Ik heb wel zo een beetje gezegd wat ik wou zeggen er zit nog veel meer maar oké we zullen bij de hoofd zaken blijven. Ik ben ook heel benieuwd hoe jullie hier verder mee omgaan. Hoop voor jullie wel goed want zoals ik al zij heb alles zwart op wit staan dus jullie kunnen er NIET om heen!!

Waarschijnlijk gaat dit hele proces wel even duren dus ik denk dat we maar gaan wachten tot dat jullie de Nederlandse versie hebben.

Maar daar geef ik nog geen toestemming over dus begin nog maar niet met regelen. Ik ga namelijk alles via de telefoon regelen met jullie.

Het zou zelfs kunnen dat me vader het verder regelt omdat ik moet gaan werken om 11.45 en dan zitten jullie daar pas een kwartier dus zal wel niet veel kwijt kunnen.

Hij heeft daar ook toestemming voor dus ga maar niet over dat feit zeuren!!!!

Ik ga verder geen woorden meer aan jullie vuil maken ik bel morgen wel ( 27-10-04 )!!

Met vriendelijk groet

Jean-Paul Jacobs

Vind dat ik dat jullie even kan mee geven over typhone.nl want ik ken jullie neit maar gun het jullie niet om het zelfde mee te maken dus bestel niet bij typhone
:*)

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2004 00:46 . Reden: Mailtje naar typhone.nl ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 oktober 2004 @ 23:21:
Ik heb me gsm binnen van typhone.nl

Nou echt waar ik vind het een KUT telefoon!!!!!!!!!!!

Beste typhone.nl,

Ik heb vandaag ( 26-10-04 ) me gsm ontvangen. Was daar erg blij mee tot dat ik de doos open deed want toen zat er in plaats van de zwarte wat we afgesproken hadden een zilver kleurige in!!!! Vond dat vreemd maar goed oké daar ga ik hem niet voor terug sturen want dat zou betekenen dat ik nog langer moet wachten dus dan had ik hem net zo goed in de winkel kunnen halen! MAAR toen ik mijn sim kaart plaatste en ik hem aan zetten vond ik de toetsjes al niet zo lekker werken de bovenste in het midden kraakte zelfs!!!!!! En tot mijn verbazing had ik geen Nederlandse taal zoals jullie ook hadden gezegd maar alleen engels, Duits of Turks!!! Oké bij deze heb ik nog wel even gekeken maar aangezien het engels was kwam ik niet erg ver dus heb ik hem maar uit gezet me sim kaart eruit gehaald netjes terug in de doos gelegd en jullie krijgen hem mooi terug gestuurd want hier betaal ik niet voor en ik heb zwart op wit staan dat we dit niet hadden afgesproken. Maar helaas heb ik automatische laten afschrijven ( althans het is nog niet gebeurd ) het bedrag voor het opsturen en de gsm zelf. Ik bel morgen ( 27-10-04 ) ook even op omdat ik altijd heel erg lang moet wachten op antwoord en het laatste e-mail bericht heb ik niet eens antwoord op gekregen!!!!!! Ben dan ook redelijk kwaad op jullie service en laat dit dus ook niet over me heen komen vooral omdat ik bevestiging van jullie heb over het feit dat hij zwart zou zijn 2 keer zelfs!!!!! En over het feit dat hij wel gewoon met Nederlandse taal zou zijn. Dus kom niet met een lul smoes aan want dat gaat niet werken!!!! Hoe gaan we dit verder regelen is dus mijn vraag want jullie zullen wel gewoon het bedrag gaan afschrijven maar die gsm hou ik zeker niet in mij bezit die gaat net zo traag mag ik al wel bijna zeggen terug want daar moest ik ook nog eens lang op wachten!! Ik heb wel zo een beetje gezegd wat ik wou zeggen er zit nog veel meer maar oké we zullen bij de hoofd zaken blijven. Ik ben ook heel benieuwd hoe jullie hier verder mee omgaan. Hoop voor jullie wel goed want zoals ik al zij heb alles zwart op wit staan dus jullie kunnen er NIET om heen!!Waarschijnlijk gaat dit hele proces wel even duren dus ik denk dat we maar gaan wachten tot dat jullie de Nederlandse versie hebben. Maar daar geef ik nog geen toestemming over dus begin nog maar niet met regelen. Ik ga namelijk alles via de telefoon regelen met jullie. Het zou zelfs kunnen dat me vader het verder regelt omdat ik moet gaan werken om 11.45 en dan zitten jullie daar pas een kwartier dus zal wel niet veel kwijt kunnen. Hij heeft daar ook toestemming voor dus ga maar niet over dat feit zeuren!!!! Ik ga verder geen woorden meer aan jullie vuil maken ik bel morgen wel ( 27-10-04 )!!
Met vriendelijk groet
Jean-Paul Jacobs
Vind dat ik dat jullie even kan mee geven over typhone.nl want ik ken jullie neit maar gun het jullie niet om het zelfde mee te maken dus bestel niet bij typhone
:*)
Ik begrijp dat je een beetje pissed bent. Zou ik ook zijn als de telefoon ansich al een teleurstelling is en dan vervolgens ook nog eens niet in de kleur en taal die je had besteld.

Wat ik wel zou doen is morgen opnieuw een mail sturen met daarin je excuus voor je taalgebruik (want sorry maar met zo´n mail bereik je niet veel, je zet de mensen van typhone alleen maar tegen je) en je beroepen op het feit dat je als klant bij een verkoopovereenkomst altijd 10 dagen (ik weet het niet zeker het zou ook twee weken kunnen zijn) de tijd hebt om je bestelde levering terug te sturen. Volgens het Algemeen Burgerlijk Wetboek is de verkoper verplicht je toestel aan te nemen en het geld terug te sturen mits het toestel geen gebruikssporen heeft. Dan is natuurlijk wel de vraag of je je sim-kaart al reeds ontvangen hebt en hoe lang dat geleden is. Maar ik zou je daar niet al te druk om maken. Ik zou je in eerste instantie op een nette manier beroepen op je recht, en daarbij je excuus aanbieden voor je vorige boze mailtje, maar aandringen op retour zenden van je telefoon. Mocht Typhone hier niet op ingaan, kan ik je adviseren te dreigen met een kort geding. Voor dit soort zaken kun je altijd gratis advies krijgen bij de Rechtswinkel. Dit is een instantie die je gratis telefonisch te hulp staat bij consumenten vraagstukken.

Ik wens je veel succes, en mensen laat dit een teken zijn dat de telefoon er erg geil en cool uitziet, maar het is wel een kolos! Houd de telefoon eerst in je handen en beslis dan of je hem daadwerkelijk wilt hebben (mijn advies wacht op de 6630 ;) )

off topic: relaxed dat het forum weer werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

houdt daarnaast de bank in de gaten: als het automatisch wordt geincasseerd kun je de betaling direct laten storneren (terugboeken). Heb je in ieder geval je geld nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap ook dat je niet blij bent silverbull, maar dat mailtje is inderdaad wel een beetje onbeleefd en ze gaan denk ik niet sneller werken met zulke reacties (ook al begrijp ik je wel). Probeer inderdaad je geld terug te krijgen en stuur die telefoon terug en bestel ergens anders een andere.

Je weet nu dat je de nokia 6260 niks vind en nog steeds niks vind ook al was alles qua levering wél in orde geweest. Beroep je gewoon op het feit dat er van alles mis aan is en dan neem je gewoon een andere telefoon, bij een andere winkel/site.

Ben wel blij dat ik t nu weet, wat ik al vermoedde; toestel is gewoon wat te groot. Ik ga denk ik nu voor de i-Mate JAM Die heeft alles wat de nokia 6260 kan én meer.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2004 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:41
Met dat soort mailtjes ga je in ieder geval niks bereiken... Als je het mailtje nog niet gestuurd hebt zou ik het zeker ook niet doen, in een ander geval zou ik even een excuus mailtje sturen..

Bedrag kan je binnen 8 dagen na automatische afschrijving volgens mij nog storneren, dus dat is ook geen probleem. Je zit waarschijnlijk alleen met een probleem dat je abonnement al is aangesloten, dus van Typhone.nl kom je niet meer af...

Probeer het netjes met ze op te lossen, zodat je gewoon een andere telefoon kan uitzoeken.. Netjes duurt het langst..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellywoods
Haha, ik moet eerlijk zeggen dat ik hem nu wel een beetje begin te knijpen... wat betreft dat formaat enzo. Ik heb nu een 6310i, en daar is al menigeen van mening dat ie retegroot is. Maareuhm, je kiest dit toestel niet om zijn formaat maar om de volgende dingen:

- als je dat klepje een paar keer 360 graden draait, is het gross wel meteen stil
- deze telefoon heeft alles van een smarttelefoon: mobiel email uitlezen, internetten enz.
- de cameramode ziet er gewoon vet uit _/-\o_ :9
- ik heb nog geen ervaring met een radio/mp3-speler op de 6310i, dus dat is sowieso al een grote vooruitgang

Het zal inderdaad een groot toestel zijn... maar ik hou van groot >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jellywoods schreef op 27 oktober 2004 @ 09:45:
Haha, ik moet eerlijk zeggen dat ik hem nu wel een beetje begin te knijpen... wat betreft dat formaat enzo. Ik heb nu een 6310i, en daar is al menigeen van mening dat ie retegroot is. Maareuhm, je kiest dit toestel niet om zijn formaat maar om de volgende dingen:

- als je dat klepje een paar keer 360 graden draait, is het gross wel meteen stil
- deze telefoon heeft alles van een smarttelefoon: mobiel email uitlezen, internetten enz.
- de cameramode ziet er gewoon vet uit _/-\o_ :9
- ik heb nog geen ervaring met een radio/mp3-speler op de 6310i, dus dat is sowieso al een grote vooruitgang

Het zal inderdaad een groot toestel zijn... maar ik hou van groot >:)
6310i groot :|?? Ik zie deze nu voor me liggen maar ik vind dat nog reuze mee vallen.. die toetsen zijn veelste klein |:(

Maar inderdaad.. je heb gelijk.. die punten (streepjes :P) die je opnoemt zijn oppietoppie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de 6260 niets blijkt ga ik denk ik ook voor de 6630.....

Althans, als ik iets kan regelen met GSM.nl

Ik denk alleen nog steeds dat het een pracht-toestel is met zijn nadelen....maar dat heeft elke telefoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 09:17:
Snap ook dat je niet blij bent silverbull, maar dat mailtje is inderdaad wel een beetje onbeleefd en ze gaan denk ik niet sneller werken met zulke reacties (ook al begrijp ik je wel). Probeer inderdaad je geld terug te krijgen en stuur die telefoon terug en bestel ergens anders een andere.

Je weet nu dat je de nokia 6260 niks vind en nog steeds niks vind ook al was alles qua levering wél in orde geweest. Beroep je gewoon op het feit dat er van alles mis aan is en dan neem je gewoon een andere telefoon, bij een andere winkel/site.

Ben wel blij dat ik t nu weet, wat ik al vermoedde; toestel is gewoon wat te groot. Ik ga denk ik nu voor de i-Mate JAM Die heeft alles wat de nokia 6260 kan én meer.
Nou ten eertste heb ik het mailtje nog niet gestuurd.... wou het zowiezo ff laten lezen door ons pa is wat meer op de hoogte van dit soort dingen :*)

Ik ga vandaag ook bellen naar hun en probeer het via de telefoon te regelen dus als het goed is ga ik ook geen mailtje meer sturen.

Ik de gsm wel houden want als je het sherm 180 graden flip is hij wel handig en het is wel een aparte dus ik behoud hem wel.

Alleen door het feit ddat het gewoon niet het toestel wat ik wou en dat de toetsjes kraakte!! viel alles gewoon tegen. :*)

Maar even terug komend op het mailtje dat was vooral de kwaadheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made

made

.. made by made ..

Zat gisteren even te kijken naar de folder van de belcompany en zag de Nokia 7610.
Deze is bijna even groot als de 6260 als die ingeklapt is en de prijs komt ook dicht in de buurt van de 6260.
Oké geen radio maar wel 64 MB kaartje erbij. Ook mono mp3 verders volgens mij hetzelfde als de 6260. ( ohh nee 1 MP ipv vga ! )
De 6630 zal wel flink duurder zijn ( UMTS + 1.3 mp ! )
Verders heb ik inderdaad gelezen over de slechte kwaliteit foto's van de motorola MPx220. En als ik de live pic bekijk zal die niet veel kleiner zijn dan de 6260.

Dus misschien wordt het de 7610......

ps : Silverbull Succes !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 23:26:
Hallo Mensen,

...nu eerst maar es effe her tentamen gaan leren voor morgen 8)7
Heb je al foto's gemaakt :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik heb nu een review gezien en wou vragen wat jullie ervan denken. Ik zit serieus er over na te denken te switchen naar Nokia 6230

http://www.infosyncworld.com/reviews/n/5449.html

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2004 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 14:38:
Hoi, ik heb nu een review gezien en wou vragen wat jullie ervan denken. Ik zit serieus er over na te denken te switchen naar Nokia 6230

http://www.infosyncworld.com/reviews/n/5449.html
Ik heb het idee dat die website zijn conclusie hoofdzakelijk baseert op het fototoestel....en aangezien ik em daar niet voor heb gekocht...

Maar ik zit na al die verhalen inderdaad wel te twijfelen...maarja....ik merk het vanzelf wel als ie binnenkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 14:53:
[...]

Ik heb het idee dat die website zijn conclusie hoofdzakelijk baseert op het fototoestel....en aangezien ik em daar niet voor heb gekocht...

Maar ik zit na al die verhalen inderdaad wel te twijfelen...maarja....ik merk het vanzelf wel als ie binnenkomt :)
Ach screw it... ik ga deze houden.... mag van GSM.nl veranderen in 6230 Gratis, maar deze mist net de functionaliteit van Symbian die ik wil hebben...

Lijkt wel alsof ze veel harder tegen smartphones zijn. Nu wachten dan........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 14:57:
[...]

Ach screw it... ik ga deze houden.... mag van GSM.nl veranderen in 6230 Gratis, maar deze mist net de functionaliteit van Symbian die ik wil hebben...

Lijkt wel alsof ze veel harder tegen smartphones zijn. Nu wachten dan........
screw it?

Lijkt me niet goed voor je telefoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 16:28:
[...]

screw it?

Lijkt me niet goed voor je telefoon :P
De telefoon is er groot genoeg voor als ik bijna iedere negatieve mening heb mogen horen 8)7 ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand eigenlijk een mooie plek om van die RS-MMC kaartjes te kopen? Ik kan ze namelijk nogal moeilijk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 17:21:
Heeft iemand eigenlijk een mooie plek om van die RS-MMC kaartjes te kopen? Ik kan ze namelijk nogal moeilijk vinden.
Kijk hier eens:
http://www.expansys.nl/product.asp?code=107865

Op de site van expansys.nl is wel het één en ander te vinden!

Of:
http://www.interngeheugen.com

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2004 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 14:06:
[...]

Heb je al foto's gemaakt :9~
Wil k ook wel es weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensjes van het forum,

Ik heb naar typhone gebeld.
Er is van alles mis gegaan.... ze hadden alleen maar de zilveren versie op voorraad en engelse taal.
Nu heb ik vanmorgen gebeld naar hun en ik heb een email terug gekregen waar in staat wat ik afgesproken heb.

Het mailtje:

Geachte heer Jacobs,

Allereerst onze excuses voor het leveren van de verkeerde kleur Nokia 6260.

Zoals u weet hebben wij op dit moment de Nokia 6260 alleen in de kleur silver op voorraad.

Zodra wij de Nokia 6260 in de kleur zwart op voorraad krijgen zullen wij u deze opsturen.

Wij verwachten dat tegen die tijd het toestel ook met nederlandse software geleverd zal worden.

Wij hopen de Nokia 6260 in de kleur silver zo spoedig mogelijk van u retour te ontvangen.

Wij raden u aan om het pakket wel gefrankeerd / verzekerd te verzenden. Dit i.v.m. eventuele vermissing onderweg.

Uiteraard zullen wij u deze kosten vergoeden.

EINDE

Ik ga waarschijnlijk dus nog evev moeten wachten maar het is wel allemaal geregeld. :*)

Ik ben ook van mening als je bij typhone gewoon een toestel bestel waar van je weet dat hij op de markt is dat je geen probleem zult hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 23:09:
Beste mensjes van het forum,

Ik heb naar typhone gebeld.
Er is van alles mis gegaan.... ze hadden alleen maar de zilveren versie op voorraad en engelse taal.
Nu heb ik vanmorgen gebeld naar hun en ik heb een email terug gekregen waar in staat wat ik afgesproken heb.

Het mailtje:

Geachte heer Jacobs,

Allereerst onze excuses voor het leveren van de verkeerde kleur Nokia 6260.

Zoals u weet hebben wij op dit moment de Nokia 6260 alleen in de kleur silver op voorraad.

Zodra wij de Nokia 6260 in de kleur zwart op voorraad krijgen zullen wij u deze opsturen.

Wij verwachten dat tegen die tijd het toestel ook met nederlandse software geleverd zal worden.

Wij hopen de Nokia 6260 in de kleur silver zo spoedig mogelijk van u retour te ontvangen.

Wij raden u aan om het pakket wel gefrankeerd / verzekerd te verzenden. Dit i.v.m. eventuele vermissing onderweg.

Uiteraard zullen wij u deze kosten vergoeden.

EINDE

Ik ga waarschijnlijk dus nog evev moeten wachten maar het is wel allemaal geregeld. :*)

Ik ben ook van mening als je bij typhone gewoon een toestel bestel waar van je weet dat hij op de markt is dat je geen probleem zult hebben.
Ik denk niet dat ze zo hadden gereageerd als jij dat mailtje had gestuurd. Maar is wel goed opgelost zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo!

Ook ik ben enorm geintresseerd in dit toetsel... maar ik had nog een paar twijfel punten en wou ik graag wat vragen aan de gebruikers voorleggen:

- Hoe is de duurzaamheid van het toetsel? Is het een beetje stevig of voelt 't allemaal wat gammel aan? En de roterende klep, die is toch niet snel lam hoop ik.

-Hoe is de grootte en kwaliteit van het beeldscherm?

-Ik ben een groot smser, zo'n 300 berichten per maand. Maar, hoe is het typen van het bericht op dit toestel?

-Is het mogelijk worddocumenten te typen op dit toestel? (door middel van het externe toetsenbord)

-Hoe is de bediening? Lekker makkelijk zoals we altijd van Nokia gewend zijn of dit keer zeer lastig?

-En heel belangrijk, de gesprekskwaliteit... in bel zo'n 500 minuten in de maand dus gesprekskwaliteit en volume is er belangrijk :)

Kunnen jullie mij antwoord geven op deze vragen?

Vreselijk bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.mobile-phones-uk.org.uk/nokia-6260.htm

Hier vooral zeer goede reviews van de GSM die hem hebben gekocht!

Nokia 6260 Review
Phone rating: Outstanding!

Ook van GSMarena een goede review

http://www.gsmarena.com/nokia_6260-review-17.php

Maar ik was bij de beslissing gebleven om hem te houden.. vindt de zwarte nog steeds erg sexy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo hej, ik ben een hele tijd weggeweest van tweakers maar ben gelukkig weer terug :>

ontopic dan maar:

volgende week krijg ik mijn 6260 als alles goed gaat. Ik wil de telefoon uiteraard veel gebruiken voor mp3's af te spelen. De kwaliteit is niet uitmuntend, maar dat interesseert me niet zo veel. Als ik maar muziek kan luisteren, want je telefoon heb je immers ALTIJD bij je en een losse mp3speler niet.
Maar goed, de vraag van vandaag: kan de 6260 rsmmc kaartjes aan van 512 mb?? ik heb hier en daar gelezen dat dat wel eens problemen kan opleveren, maar in de handleiding van nokia staat hier niets over geschreven.

weet iemand hier iets van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 11:11:
zo hej, ik ben een hele tijd weggeweest van tweakers maar ben gelukkig weer terug :>

ontopic dan maar:

volgende week krijg ik mijn 6260 als alles goed gaat. Ik wil de telefoon uiteraard veel gebruiken voor mp3's af te spelen. De kwaliteit is niet uitmuntend, maar dat interesseert me niet zo veel. Als ik maar muziek kan luisteren, want je telefoon heb je immers ALTIJD bij je en een losse mp3speler niet.
Maar goed, de vraag van vandaag: kan de 6260 rsmmc kaartjes aan van 512 mb?? ik heb hier en daar gelezen dat dat wel eens problemen kan opleveren, maar in de handleiding van nokia staat hier niets over geschreven.

weet iemand hier iets van?
Ik heb er 1 van 256 MB Besteld. Denk dat ik daar genoeg aan heb....en anders bestel ik er nog 1. Zoals ik begreep kun je die verwisselen zonder het toestel uit te schakelen....Dus dat is ook een goede optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 11:21:
[...]

Ik heb er 1 van 256 MB Besteld. Denk dat ik daar genoeg aan heb....en anders bestel ik er nog 1. Zoals ik begreep kun je die verwisselen zonder het toestel uit te schakelen....Dus dat is ook een goede optie
Ik ben ook wel benieuwd.. Ik hoop ook dat ik hem volgende week binnen heb.. In mijn planning stond een 512mb kaartje te bestellen.. maar als dat niet werkt... dan houd t op :D.. ik zag in de review staan op http://www.mobile-phones-uk.org.uk/nokia-6260.htm
The internal memory is not huge at 6 Mbytes, but the memory can be expanded with 32 Mbyte memory cards.
Dus alleen 32 MB kaartjes werken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 11:41:
[...]

Ik ben ook wel benieuwd.. Ik hoop ook dat ik hem volgende week binnen heb.. In mijn planning stond een 512mb kaartje te bestellen.. maar als dat niet werkt... dan houd t op :D.. ik zag in de review staan op http://www.mobile-phones-uk.org.uk/nokia-6260.htm

[...]

Dus alleen 32 MB kaartjes werken???
Je krijgt een 32MB kaartje bij terwijl je standaard in de nokia 6260 standaard 6MB is ingebakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 11:56:
[...]

Je krijgt een 32MB kaartje bij terwijl je standaard in de nokia 6260 standaard 6MB is ingebakken
Hoe weet je dat zo zeker?
Letterlijk vertaald staat er:
"Het interne geheugen is niet groot, maar je kan het geheugen uitbreiden met 32 Mbyte geheugen kaarten.."

Er staat niet "met 32 Mbyte kaarten en hoger"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Memory

- 6 MB total internal memory
- 3.5 MB available shared memory
- MMC card slot (32 MB card included)

Afgehaald bij de gsmarena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 12:15:
Memory

- 6 MB total internal memory
- 3.5 MB available shared memory
- MMC card slot (32 MB card included)

Afgehaald bij de gsmarena
Ja okee.. maar ik heb nog steeds nergens zwart op wit gezien dat hij ook hoger als 32 mb ondersteund...

Ik zie alleen maar staan dat het geheugen uit te breiden is met 32 Mbyte kaartjes....

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2004 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 12:31:
[...]

Ja okee.. maar ik heb nog steeds nergens zwart op wit gezien dat hij ook hoger als 32 mb ondersteund...

Ik zie alleen maar staan dat het geheugen uit te breiden is met 32 Mbyte kaartjes....
Lijkt me toch raar als ze dat zeiden 8)7 , ze gebruiken gewoon dezelfde als die 6230 en daar weet ik zeker van dat die groter is dan 32mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 12:37:
[...]

Lijkt me toch raar als ze dat zeiden 8)7 , ze gebruiken gewoon dezelfde als die 6230 en daar weet ik zeker van dat die groter is dan 32mb
Ahg.. Ik merk het vanzelf wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 13:14:
[...]

Ahg.. Ik merk het vanzelf wel :P
Ik ook ben ik bang....want hijs vanochtend al binnengekomen hoorde ik....het geheugen dan he....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 13:42:
[...]

Ik ook ben ik bang....want hijs vanochtend al binnengekomen hoorde ik....het geheugen dan he....
Ook nog steeds niet de phone :(?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het trouwens niet zo dat je foon langzamer word naarmate je er grotere mmc's in doet? lijkt mij wel want meer geheugen = meer laden ...

maar om nu met 2x 256mb over straat te wandelen vind ik ook niet echt handig, doe mij maar fijn ene van 512 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 14:54:
is het trouwens niet zo dat je foon langzamer word naarmate je er grotere mmc's in doet? lijkt mij wel want meer geheugen = meer laden ...
Dat weet ik nog net zo niet.. een HD van 200GB loopt toch ook niet langzamer als eentje van 60GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nja boeie :P
ik moet gewoon 512 hebben en niet 256 daar krijg je net 2 cd's op 8)7
ik zal die shizzle wel gewoon bestellen en dan laat ik wel weten of het werkt de ja de nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nog niemand die de 6260 daadwerkelijk in zijn/haar bezit heeft?

Btw, naar mijn weten kan de 512mb er gewoon in! Sterker nog, volgens mij kan de 1gb er ook in! (als deze beschikbaar is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de 6170 geen goedkoper/kleiner/lichter alternatief voor de 6260?

Hij kan misschien wel wat minder, maar ik zou het er voor over hebben na wat ik hier allemaal lees ivm de lompheid van een 6260... :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook of de Mp3 speler mono is?
Ik las ergens dat de 6260 Mono mp3 is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 16:37:
Is de 6170 geen goedkoper/kleiner/lichter alternatief voor de 6260?

Hij kan misschien wel wat minder, maar ik zou het er voor over hebben na wat ik hier allemaal lees ivm de lompheid van een 6260... :7
Hallo, het is geen A-Team leger telefoon!!! stelletje mietjes 8)
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 18:58:
[...]

Hallo, het is geen A-Team leger telefoon!!! stelletje mietjes 8)
8)
Yup klopt, mensen zitten te zeiken dat het een klote grote telefoon is.. terwijl het klein is.. zeker voor een smartphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) klein? Hmmm, dat waag ik te betwijfelen. Het is gewoon een lomp zwaar ding >:) . Volgens mij is het ook de grootste Symbian telefoon (uitgeklapt). En die A-team telefoon is volgens mij zo'n satteliet telefoon.

Je moet het gewoon zo zien:

satteliet telefoon = tank
Nokia 6260 = Hummer

Inderdaad, een hummer is midden in een woestijn niet echt supergroot. Maar in ons kikkerlandje wel ;)

Maakt het wat uit? Wel als je een kleine telefoon verwachtte. Als je van groot (zoals een Hummer) houdt, is het een goede GSM lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 13:29:
:) klein? Hmmm, dat waag ik te betwijfelen. Het is gewoon een lomp zwaar ding >:) . Volgens mij is het ook de grootste Symbian telefoon (uitgeklapt). En die A-team telefoon is volgens mij zo'n satteliet telefoon.

Nokia 6260 = Hummer

Inderdaad, een hummer is midden in een woestijn niet echt supergroot. Maar in ons kikkerlandje wel ;)

Maakt het wat uit? Wel als je een kleine telefoon verwachtte. Als je van groot (zoals een Hummer) houdt, is het een goede GSM lijkt mij.
Het leuke is.. voor de Japanner

Satteliet telefoon = hummer
Nokia 6260 = Normaal

Het is namelijk normaal om daar een FOMA telefoon te hebben die toch best groot zijn. Dus een kleine jappanner heeft liever een grote GSM, de grote European liever een kleine GSM :? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 13:29:

Nokia 6260 = Hummer

Nokia 6260 = goed
de rest = te klein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maare... kom eens op met de ervaringen. Ik sta te kwijlen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikke dus ook... en nog steeds geen foto's....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made

made

.. made by made ..

Zaterdag in Den Haag bij de nokia store geweest.
Natuurlijk gevraagd of ze de nokia 6262 al hadden.. Maar helaas.

Wat ze wel hadden een dummie !!!

Eerste reactie : WOW wat groot.
Hij is groter dan de 7200 !
Misschien voor een smartphone gewoon, maar aangezien dat ik er meer mee ga bellen dan dat ik andere dingen erop doe heb ik toen besloten om maar op zoek te gaan naar een andere foon.

Ik vindt de 6670 wel gaaf, maar bij de nokia site staat dat ding er helemaal niet bij... 8)7

Weet iemand meer waarom hij niet bij nokia.nl staat ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de NOKIA 6260.
Super telefoon nog niets gevonden wat hij niet kan.

Vragen zijn welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 01:51:
Ik heb de NOKIA 6260.
Super telefoon nog niets gevonden wat hij niet kan.

Vragen zijn welkom
Vraag 'm eens een bakkie koffie te zetten?

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel realistisch blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verzoek:

Kun je een voorbeeld plaatsen van de foto's die eruit komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vragen? Zeker weten!

- Hoe is de duurzaamheid van het toetsel? Is het een beetje stevig of voelt 't allemaal wat gammel aan? En de roterende klep, die is toch niet snel lam hoop ik.

-Ik ben een groot smser, zo'n 300 berichten per maand. Maar, hoe is het typen van het bericht op dit toestel?

-Is het mogelijk worddocumenten te typen op dit toestel? (door middel van het externe toetsenbord)

-Hoe is de bediening? Lekker makkelijk zoals we altijd van Nokia gewend zijn of dit keer zeer lastig?

-En heel belangrijk, de gesprekskwaliteit... in bel zo'n 500 minuten in de maand dus gesprekskwaliteit en volume is er belangrijk

Brand maar los! Want ik zit te watertanden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 09:50:
Vragen? Zeker weten!

-En heel belangrijk, de gesprekskwaliteit... in bel zo'n 500 minuten in de maand dus gesprekskwaliteit en volume is er belangrijk

Brand maar los! Want ik zit te watertanden! :)
Eensgelijks.. Nu verwacht ik hem deze week te krijgen van GSMhuis.nl .. Maar toch heb ik er een hard hoofd in :? Zijn er meer mensen die de telefoon besteld hebben bij GSMhuis.nl? Of ben ik weer is de enige :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goof.
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-09 16:21
made schreef op 31 oktober 2004 @ 21:40:
Ik vindt de 6670 wel gaaf, maar bij de nokia site staat dat ding er helemaal niet bij... 8)7
8)7 1e hit op google;
http://www.nokia.com/nokia/0,,63733,00.html

Ik vin 't geen porem trouwes, maar goed dat is persoonlijk.

Assumption is the mother of all fuck-ups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

> Toestel is goed afgewerkt, stevig en de klep voelt stevig en lijkt mij erg sterk.

> Beeldscherm is super, formaat is groot en kwaliteit is perfect, geen pixels te zien video beelden zij super scherp. ( vooral Divx films )

> Het hele sms systeem is goed overnagedacht. navigeren gaat makkelijker. typen is het zelfde als je gewent bent van nokia. Er zijn wel meer opties bijgekomen.

> Word, Excel, Powerpoint allemaal mogelijk.

> Bediening is het zelfde als andere sybian telefoons. Persoonlijk vind ik het fijn.

> Geluids kwaliteit is goed en er komt een hoop herrie uit als je dat wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een dezer dagen is het zover mensen.... :9

En als ik het zo hoor wordt mijn geduld waarschijnlijk beloond met een lief telefoontje....uhm....lieve telefoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enorm bedankt! Ik ben blij dit te horen!

Nog een paar vraagjes:

-Hoe gaat het internetten op dit mobieltje? Is het bijvoorbeeld mogelijk om deze pagina te bezoeken?

-Wanneer je gebeld wordt en de klep is gesloten en je opent de klep, dan neem je toch niet automatisch op hoop ik. Ik wil graag eerst even kijken wie er belt en of ik op wil nemen :)

Nogmaals, enorm bedankt. Want een telefoon met de combo: radio, mp3 speler, geheugenslot, camera en een mooi groot scherm is lastig te vinden. Zeker met de radio, die ik persoonlijk enorm handig vind.

Zit er op de Nokia 6270 ook een radio en mp3? Want die ziet er inderdaad ook wel geinig uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is zijn formaten die ik van de Nokia site haal.
Een 3310 is toch niet echt buitensporig groot naar mijn mening....

Nokia 3310:
Formaat
Gewicht: 133 g (standaard batterij)
Afmetingen: 113 x 48 x 22 mm, 97 cc

Nokia 6260:
Formaat
Gewicht: 130 g
Afmetingen: 102 x 49 x 23 mm, 109 cc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balen! Geen radio op de 6270.

jammer, jammer, jammer! toch de 6260 weer :)

De afmetingen van een 3310 vallen inderdaad mee. Maar uitgeklapt blijf de 6260 natuurlijk 2 x zo groot he! je kunt em inderdaad bijna om je hoofd heen vouwen :P

Snel een bluethoot headset erbij _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 12:17:
Enorm bedankt! Ik ben blij dit te horen!

Nog een paar vraagjes:

-Hoe gaat het internetten op dit mobieltje? Is het bijvoorbeeld mogelijk om deze pagina te bezoeken?

-Wanneer je gebeld wordt en de klep is gesloten en je opent de klep, dan neem je toch niet automatisch op hoop ik. Ik wil graag eerst even kijken wie er belt en of ik op wil nemen :)

Nogmaals, enorm bedankt. Want een telefoon met de combo: radio, mp3 speler, geheugenslot, camera en een mooi groot scherm is lastig te vinden. Zeker met de radio, die ik persoonlijk enorm handig vind.

Zit er op de Nokia 6270 ook een radio en mp3? Want die ziet er inderdaad ook wel geinig uit :)
Waarschijnlijk neemt het toestel standaard op als je 'm openklapt...maar dit kan volgens mij altijd worden aangepast in de instellingen.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.