Ik heb me gsm binnen van typhone.nl
Nou echt waar ik vind het een KUT telefoon!!!!!!!!!!!
Maar het kan natuurlijk ook komen omdat hij volledig engels is en geen nederlandse taal zoals hun mij beloofde dus om nou echt alles lekker te kunnen vinden gaat niet vooral omdat de handleiding duits is!!!
Hij is ook niet in het zwart zoals ze me hadden toegezegt!!!!
De toestjes werken ook al niet lekker!!!
Hoe het allemaal komt weet ik niet kan komen omdat het gewoon een kut versie is die typhone.nl levert.
AL SNAP IK NIET DAT DIE NOG VERKOOPT WAT HUN SERVICE IS ECHT BAGGER
Ik ben voor groot maar hij is enorm
Omdat hij zo groot is moet je het scherm wel flippen anders kan je niet eens normaal door het menu gaan
Nee deze versie gaat zeker terug dus helaas geen foto's voor de mensen hier
En bestel echt NOOIT bij TYPHONE.NL die heeft echt geen service en komt het niet na!!!
En de mensen die hem gaan halen bekijk hem eerst ff in de winkel voor dat je hem gaat halen.
Heb nu al spijt
EDIT: dit heb ik hun gemaild!
Beste typhone.nl,
Ik heb vandaag ( 26-10-04 ) me gsm ontvangen.
Was daar erg blij mee tot dat ik de doos open deed want toen zat er in plaats van de zwarte wat we afgesproken hadden een zilver kleurige in!!!!
Vond dat vreemd maar goed oké daar ga ik hem niet voor terug sturen want dat zou betekenen dat ik nog langer moet wachten dus dan had ik hem net zo goed in de winkel kunnen halen!
MAAR toen ik mijn sim kaart plaatste en ik hem aan zetten vond ik de toetsjes al niet zo lekker werken de bovenste in het midden kraakte zelfs!!!!!!
En tot mijn verbazing had ik geen Nederlandse taal zoals jullie ook hadden gezegd maar alleen engels, Duits of Turks!!!
Oké bij deze heb ik nog wel even gekeken maar aangezien het engels was kwam ik niet erg ver dus heb ik hem maar uit gezet me sim kaart eruit gehaald netjes terug in de doos gelegd en jullie krijgen hem mooi terug gestuurd want hier betaal ik niet voor en ik heb zwart op wit staan dat we dit niet hadden afgesproken.
Maar helaas heb ik automatische laten afschrijven ( althans het is nog niet gebeurd ) het bedrag voor het opsturen en de gsm zelf.
Ik bel morgen ( 27-10-04 ) ook even op omdat ik altijd heel erg lang moet wachten op antwoord en het laatste e-mail bericht heb ik niet eens antwoord op gekregen!!!!!!
Ben dan ook redelijk kwaad op jullie service en laat dit dus ook niet over me heen komen vooral omdat ik bevestiging van jullie heb over het feit dat hij zwart zou zijn
2 keer zelfs!!!!! En over het feit dat hij wel gewoon met Nederlandse taal zou zijn. Dus kom niet met een lul smoes aan want dat gaat niet werken!!!!
Hoe gaan we dit verder regelen is dus mijn vraag want jullie zullen wel gewoon het bedrag gaan afschrijven maar die gsm hou ik zeker niet in mij bezit die gaat net zo traag mag ik al wel bijna zeggen terug want daar moest ik ook nog eens lang op wachten!!
Ik heb wel zo een beetje gezegd wat ik wou zeggen er zit nog veel meer maar oké we zullen bij de hoofd zaken blijven. Ik ben ook heel benieuwd hoe jullie hier verder mee omgaan. Hoop voor jullie wel goed want zoals ik al zij heb alles zwart op wit staan dus jullie kunnen er NIET om heen!!
Waarschijnlijk gaat dit hele proces wel even duren dus ik denk dat we maar gaan wachten tot dat jullie de Nederlandse versie hebben.
Maar daar geef ik nog geen toestemming over dus begin nog maar niet met regelen. Ik ga namelijk alles via de telefoon regelen met jullie.
Het zou zelfs kunnen dat me vader het verder regelt omdat ik moet gaan werken om 11.45 en dan zitten jullie daar pas een kwartier dus zal wel niet veel kwijt kunnen.
Hij heeft daar ook toestemming voor dus ga maar niet over dat feit zeuren!!!!
Ik ga verder geen woorden meer aan jullie vuil maken ik bel morgen wel ( 27-10-04 )!!
Met vriendelijk groet
Jean-Paul Jacobs
Vind dat ik dat jullie even kan mee geven over typhone.nl want ik ken jullie neit maar gun het jullie niet om het zelfde mee te maken dus bestel niet bij typhone
[
Voor 60% gewijzigd door
Verwijderd op 27-10-2004 00:46
. Reden: Mailtje naar typhone.nl ]