Gaat ie uit en niet meer aan. Door 1 knop in te drukken gaat de verlichting aan, ookal is het maar 5 secs.
[ Voor 80% gewijzigd door Hidde op 20-08-2004 12:40 ]
[ Voor 80% gewijzigd door Hidde op 20-08-2004 12:40 ]
[ Voor 49% gewijzigd door NEK op 20-08-2004 13:01 ]
Dat probleem heb ik ook gehad. Ik snapte er eerst helemaal geen hol van, maar nu gelukkig wel.the_master schreef op 20 augustus 2004 @ 23:53:
vandaag mijne binnen gekregen. Het is een zilveren en tot nu toe ben ik er zeer tevreden over. In het begin wel ff aan het klote geweest met itunes.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Apple zegt zelf dat AAC op 128 Kbps ongeveer hetzelfde klinkt als MP3 op 160 Kbps, en is dus een betere compressie (eigenlijk is het de opvolger van MP3, gezien AAC van dezelfde makers is).Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 09:39:
Ja ik gebruik itunes ook al, om in te werken ;-)
maar het werkt 10x beter dan al die andere shit. Ik converteer trouwens alles wat ik zelf binnenhaal naar mp3, omdat dit toch in andere situaties meer handelbaar is. maar nu las ik dat aac hoorbaar beter is dan mp3, iemand ervaringen hiermee?
Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq