You can't control the wind, but you can adjust your sails.

[ Voor 17% gewijzigd door Shakespeare2000 op 01-08-2004 15:40 ]
The whole thing is based on respect, respect to the music, respect to the DJ's,
respect to the crowd and respect to one another!

Doe al een tijdje mee bij Project Dolphin, draai nu deze er maar naast

[ Voor 71% gewijzigd door Dick op 01-08-2004 15:45 ]
Die je dan op een flop zet (waar dus je login gegevens al vast in zijn, en je voorkeuren) en dan op school bijv.. ding erin, en gaan met da banaan.
Met een koe was het wel mogenlijk.
Ik sta nog steeds 1e PWND
[ Voor 8% gewijzigd door Timo op 01-08-2004 21:02 ]
Anoniem: 84159

yaay ik sta eindelijk op de eerst pagina
23ste
[ Voor 5% gewijzigd door Valkyre op 02-08-2004 00:34 ]

[ Voor 25% gewijzigd door EvoII op 02-08-2004 04:40 ]
2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb
Beetje overbodig misschien, maar heb je 't vinkje wel gezet bij "keep record of..." in dat key frequencies window?Gohan-san schreef op 02 augustus 2004 @ 00:34:
bij mijn key freqeuncies zie ik dus helemaal niks, en heb toch echt wel mijn tobo gebruikt hoe kan dit?
yaay ik sta eindelijk op de eerst pagina
23ste
oops vergeet mijn post maarBoukeHaarsma schreef op 02 augustus 2004 @ 10:22:
[...]
Beetje overbodig misschien, maar heb je 't vinkje wel gezet bij "keep record of..." in dat key frequencies window?

Niet vergeten allemaal om even een linkje in je sig te zetten!
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Ben wel geregistreerd en bij Pulse stond ik tijdenlang overall +- op plaats 50
Wij worden #1 binnenkort! Zo'n JPGtje heb ik nog niet gemaakt, dat ga ik binnenkort wel doen. Op m'n werk zit ik de hele dag te devven, daar tikt het lekker aan en daar heb ik het nu dus ook geinstalleerd. Vanavond thuis ook. Daar doe ik veel chatten en online gamen, dus de keystrokes kunnen aan alle kanten binnenstromen.
Username: PromWarm
[ Voor 5% gewijzigd door PromWarMachine op 02-08-2004 16:31 ]
Dus de enige reden dat er mouseclicks worden geteld, is puur informatief en verder niet?
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Ik heb zo ook het idee. Misschien omdat er veel geklikt wordt tijdens games of zoSanderTje! schreef op 02 augustus 2004 @ 16:42:
Volgens mij helpden muiskliks geen enkele biet om hoger in de ranking te komen? Als je de lijsten af gaat van boven naar beneden heeft de beste de meeste keystrokes, en de laatste de minste..
Dus de enige reden dat er mouseclicks worden geteld, is puur informatief en verder niet?
Ja, nog meer mensen moeten ons team joinen!!
[ Voor 5% gewijzigd door SanderTje! op 02-08-2004 23:59 ]
Tijdens het spelen van een FPS wordt er door mij ook behoorlijk hard op toetsen gerosd hoor.Ik heb zo ook het idee. Misschien omdat er veel geklikt wordt tijdens games of zo
Maar tijdens 2D of 3D ontwerp werk klik ik me juist een ongeluk. Vind dat dat ook wel mee zou mogen tellen.
-Met ongeveer 10x zoveel keystrokes komen we in de top 25.
-Met ongeveer 100x zoveel keystrokes komen we op nummer 1.
ALS de teams die daar nu staan stoppen tenminste

[ Voor 2% gewijzigd door Vunzz op 04-08-2004 16:17 . Reden: Ehh, maal 10 natuurlijk 8)7 ]
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
Plak er dus overal nog maar een nulletje aanVunzz schreef op 03 augustus 2004 @ 21:13:
Een beetje doortypen allemaal!!!!![]()
@TS: pas de topic start eens aan, we staan al op pagina 9 van de teamlijst ipv 11
[ Voor 12% gewijzigd door Admiral Freebee op 03-08-2004 22:13 ]
leoaq.fm // Jeune Loop
Gewoon wat extra loze keys bij typenVunzz schreef op 03 augustus 2004 @ 21:13:
Een beetje doortypen allemaal!!!!![]()
CheaterSanderTje! schreef op 03 augustus 2004 @ 23:39:
[...]
Gewoon wat extra loze keys bij typenJe zit zo op de 1000..

Ik vind eigenlijk wel dat ze clicks ook mee moeten tellen, ik sta nu 23ste maar heb wel bijna 100k clicks
Anoniem: 119603
Alle kleine beetjes helpen nietwaar...
edit: Mouse clicks tellen niet mee?
das jammer aangezien ik een hoop click in q3a:/
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 119603 op 04-08-2004 00:25 ]
We staan btw op plaatsje 224
[ Voor 5% gewijzigd door spokje op 04-08-2004 15:42 ]
Ook al gaat het al wel redelijk snel maar om nummer 1 te worden moeten we toch wat meer power hebben.
* Tundreq gaat nog maar een keertje fluschen
Dan ga je maar wat mails in voren kloppen, Ik sta er op dat GOT op 1 MOET.seweso schreef op 04 augustus 2004 @ 23:39:
Het gaat met mij nu even niet zo snel omdat mijn vriendin op vakantie is, msn en email tikte namelijk flink aan (hoogste is ongeveer 21.000 toets-aanslagen voor één mailtje). Daarnaast zit ik op mijn werk momenteel op 3 computers te werken én ik heb maar op één computer WhatPulse draaien...
Daarom heb ik me maar ingezet nog wat meer techpost te doen en extra duidelijk en zeer uigebreid te kloppen
Anoniem: 60479
JaXx has been a participant since 2004-08-03, and in that time has typed 14,229 keys and clicked 5,603 times in total, averaging 0.1 keys and 0.04 clicks per second. This user last sent a pulse to this server on 2004-08-04 15:53:28 and has sent a total of 14 pulses overall. JaXx lives in Netherlands.
The homepage for this user is at
This user is in team GoT and is ranked 79th in that team.
Ja of we voeren gewoon een grote GoT-WhatPulse reclamecampagne..Tundreq schreef op 05 augustus 2004 @ 00:24:
[...]
Dan ga je maar wat mails in voren kloppen, Ik sta er op dat GOT op 1 MOET.
Daarom heb ik me maar ingezet nog wat meer techpost te doen en extra duidelijk en zeer uigebreid te kloppen
Zet ook een link in je sig naar dit topic, helpt goedSanderTje! schreef op 05 augustus 2004 @ 00:40:
[...]
Ja of we voeren gewoon een grote GoT-WhatPulse reclamecampagne..
Ik ben lui_Ernst_ schreef op 05 augustus 2004 @ 00:43:
[...]
Zet ook een link in je sig naar dit topic, helpt goed
*Kijkt liev* Kun je de code uit je sig even posten?
1
| [b]--[[url=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/937788]Join het GoT Pulse-Team![/url]]--[/b] |
De verschillen tussen de teams worden wel steeds groter, we moeten nog ruim 1 miljoen toetsen beroeren om op 200 te komen.
EDIT: Nu nog maar 500K
[ Voor 10% gewijzigd door Vunzz op 05-08-2004 22:11 . Reden: Nu nog maar 500K ]
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
Eichii tikt langzaam mee...
http://whatpulse.org/stats/team.php?tid=1295
Zijn er trouwens nog meer mensen waarbij die grafiekjes van Last 10 pulses voor geen meter kloppen?
Want hoe hoger als je in de ranglijsten komt hoe groter de stappen zijn, met andere woorden we zitten nu tussen een hele grote groep die bijna of er helemaal niet meer aan doet.
Dus meer reclame, naast het al grbruikte ding in de sig, wie heeft een idee
Eigenlijk gaat het best snel, als je ziet dat we nog maar een paar weekjes meedoen, en dat andere teams al een paar maanden meedoen.
Ik denk dat het wel gaat lukken om op de eerste plaats te komen, vroeger met Pulse stonden we ook bovenaan
Ik zal er voor gaan bidden dat we flink hoger komen, ik baal in iedergeval van de vakantie want er is bijna niemand in mijn msn lijst om mee te praten en zo flink de score op te krikken.Super__Nerd schreef op 05 augustus 2004 @ 23:47:
Nog maar een kleine 400.000 keys en dan zitten we al over de 200
Eigenlijk gaat het best snel, als je ziet dat we nog maar een paar weekjes meedoen, en dat andere teams al een paar maanden meedoen.
Ik denk dat het wel gaat lukken om op de eerste plaats te komen, vroeger met Pulse stonden we ook bovenaan
En al die warme dagen helpen ook niet echt want dan zitten er ook veel minder mensen achter hun pc.
Maar het zal wel wat tijd kosten maar we zullen 1 worden
Weten jullie zeker dat het geen SpyWare is of iets dergelijks ??
* nero355 typt/clickt/gamed/chat heel wat af dus zou een flinke bijdrage worden
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Spyware free, gegarandeerd. En een andere user had al eens gechekt dat niet je inhoudelijke keys worden verstuurd. Dus volkomen veilig...nero355 schreef op 06 augustus 2004 @ 00:09:
Kan je ook een eigen achtergrond plaatje maken of na een tijdje deze zelf veranderen ??
Weten jullie zeker dat het geen SpyWare is of iets dergelijks ??
* nero355 typt/clickt/gamed/chat heel wat af dus zou een flinke bijdrage worden
Je kunt het plaatje volledig aanpassen naar jouw wensen.
Hee, das wel mooi, had ik nog niet gezienGohan-san schreef op 06 augustus 2004 @ 00:18:
standaard word er op de whatpulse site op keystrokes gesorteerd, als je boven aan op mouseclicks klikt dan word er gesorteerd op mouseclicks
mm zondag 3 weken op vakantie, zal lang duren voordat ik daarna me clicks en keys weer een beetje heb bijwerkt voor mijn plaats in het got team. Laptop gaat btw wel mee maar zal niet veel op getikt worden.
Nog effe vanalles instellen....
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
"vakantie" het zou verboden moeten worden
zit op een boot dus neem me laptop ook niet mee.
[ Voor 27% gewijzigd door Valkyre op 06-08-2004 11:10 ]
Anoniem: 55165 schreef op 06 augustus 2004 @ 11:27:
hmmm ik doe mee met een tactical ops forum wist nie eens dat hier ook een topic over was
naja mijn sigje ook al niet bij got...
[afbeelding]
[kibbelige moeder modus]
Join jij is gauw het GoT forum!
[/kibbelige moeder modus]
[ Voor 3% gewijzigd door SanderTje! op 06-08-2004 11:49 ]
Gefeliciteerd allemaal!
199 alweer :-D
Maaruh... gefeliciteerd
Nog eens zoveel kloppen en dan staan we (bijna) in de top 100, onze volgende mijlpaal
Ten slotte hadden we in het begin nog maar een paar leden, en nu ruim 100
OK, let's synchronize our watches.Super__Nerd schreef op 06 augustus 2004 @ 16:29:
We zijn nog geen 2 weken bezig nu, dus moeten we in een week wel in de top 100 kunnen komen.
Ten slotte hadden we in het begin nog maar een paar leden, en nu ruim 100
13-08-04 om 16h30 CET staan we op nummer 100

Ik wil GoT ook wel mee naar de top helpen
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Anoniem: 55165 schreef op 06 augustus 2004 @ 11:27:
hmmm ik doe mee met een tactical ops forum wist nie eens dat hier ook een topic over was
naja mijn sigje ook al niet bij got...
[afbeelding]
Ik ga je echt nooit helpen bij PC problemen als je niet heeeeel snel bij GoT gaat zitten
Heb mijn image gefiXord :

Anoniem: 30685
*Woei* weer een belg bij
En ondertussen zijn we ook al op plaatsje 197 geraakt.
Wel irr dat je steeds de juiste pagina moet zoeken om te weten wat onze ranking is ... Gisteren heb ik op het forum van whatpulse ook het antwoord gekregen dat de Team RSS stream NIET bijgewerkt zal worden zodat de ranking van de teams erin komt ...
Hmm, da's wel jammer, want dat zoeken is idd irr.Anoniem: 30685 schreef op 06 augustus 2004 @ 18:19:
[...]
Gisteren heb ik op het forum van whatpulse ook het antwoord gekregen dat de Team RSS stream NIET bijgewerkt zal worden zodat de ranking van de teams erin komt ...
Gelukkig is dat niet meer nodig als we op pagina 1 staan
het is jmr dat het niet op mijn werk wilt werken anders had ik echt massa's aan keys er bij, moet nogal veel administreren op een dagVunzz schreef op 06 augustus 2004 @ 18:27:
[...]
Hmm, da's wel jammer, want dat zoeken is idd irr.
Gelukkig is dat niet meer nodig als we op pagina 1 staan
Maar je weet nooit
Werkt niet.. Weet ik uit ervaring. Ik moest noodgedwongen systeemherstel uitvoeren waarna WhatPulse direct begon te mekkeren dat ik wel is met die .bin file had kunnen lopen rommelen. Dat was natuurlijk niet het geval, XP had hem gewoon teruggezet..Anoniem: 30685 schreef op 07 augustus 2004 @ 02:17:
Nog niet geprobeert om die .BIN file door te sturen en dan thuis proberen te pulsen ofzo ? Daarin worden blijkbaar de keys bijgehouden, maar heb er geen idee van hoe het verder werkt. Niet veel kans op natuurlijk dat het lukt, anders kan je zo'n file met veel keys gewoon meerdere keren gaan pulsen
Maar je weet nooit
Weg keys dus. Opzich geen probleem. We rammelen vrolijk verder.
Nog even wat stats voor we gaan slapen
Plaats: 193, 7 hoger dan begin van de dag.

This team has 111 member(s), which have typed 10,010,400 keys and clicked 3,675,279 times alltogether.
The team holds 0.1% percent of all the teams/users of this project.
We hebben op dit moment nog zo'n 15000 keys nodig om op de volgende plek te komen. Peulenschilletje!
[ Voor 7% gewijzigd door SanderTje! op 07-08-2004 02:45 ]
Dan voelen we ons toch een beetje belangrijk hoor, dat je nog zolaat regdkillswitch schreef op 07 augustus 2004 @ 04:14:
zo en weer een member erbij voor het got team![]()
om kwart over 4 snachts![]()
[afbeelding]
Tesla Model Y RWD (2024)

Joepie!
leoaq.fm // Jeune Loop
ook maar ff sigje posten

[ Voor 62% gewijzigd door Veen op 07-08-2004 12:15 ]
geen toets ingedrukt, maar dat rood wat steeds aangaat bij elke click en toetsaanslag blijft flikkeren, en ik zit al op 625.000 toetsaanslagen....
ik kan nu ook niet de resultaten posten: activity throttle breached. please wait an hour or so. Ik denk dat da hier mee te maken heeft
mijn sig

Cheatersander815 schreef op 07 augustus 2004 @ 16:38:
ik heb me ook aangemeld, allen doet dat programma vreemd bij mij
geen toets ingedrukt, maar dat rood wat steeds aangaat bij elke click en toetsaanslag blijft flikkeren, en ik zit al op 625.000 toetsaanslagen....
ik kan nu ook niet de resultaten posten: activity throttle breached. please wait an hour or so. Ik denk dat da hier mee te maken heeft
mijn sig
[afbeelding]
Nope maar het is wel leuk om te weten. Als iedereen het nu maar blijft draaienWhuzz schreef op 07 augustus 2004 @ 17:49:
Iemand er al bij stil gestaan dat we al het op 4-na-grootste team zijn ofzo?
en dat nederland op de 10e plaats staat in de landen top 10 en dat duitsland eerste is en dat we daar echt wat aan moeten doenWhuzz schreef op 07 augustus 2004 @ 17:49:
Iemand er al bij stil gestaan dat we al het op 4-na-grootste team zijn ofzo?
The whole thing is based on respect, respect to the music, respect to the DJ's,
respect to the crowd and respect to one another!
We gaan wel goed trouwens nu als team
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Anoniem: 48970

Ben wel benieuwd hoeveel ik typ, klik en dat soort zaken
hmm best wel veel mensen hebben Cats Eyes. Maar die is ook wel heel mooi...
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 48970 op 08-08-2004 09:04 ]
Ik laat wel de link in m'n signature hier staan en wens jullie heel veel geluk!

Ik hoop dat je toetsenbord stuk gaatamour021 schreef op 08 augustus 2004 @ 12:10:
@TS: kun je m'n sig uit de topicstart verwijderen want ik heb een ander team gejoined (ja ik weet het, verrader). Het forum waar ik S-MOD op ben begon namenlijk ook een WhatPulse team en als staff member moet je toch meedoen?
Ik laat wel de link in m'n signature hier staan en wens jullie heel veel geluk! [afbeelding]
Hmzz ik kom maar niet van die 40e plaats af, zitten jullie allemaal binnen met dit lekkere weer ofzo?
euh ... JA, anders komen we nooit op 1 tegen volgende weekspokje schreef op 08 augustus 2004 @ 12:31:
[...]
Ik hoop dat je toetsenbord stuk gaat
Hmzz ik kom maar niet van die 40e plaats af, zitten jullie allemaal binnen met dit lekkere weer ofzo?
Het doel is trouwens volgende week onder de 100 komen, de 1e plaats zal wel niet lukken dan
Gewoon wat MSN Messenger gesprekjes doen en het gaat vlot vooruit danspokje schreef op 08 augustus 2004 @ 12:31:
[...]
Ik hoop dat je toetsenbord stuk gaat
* Admiral Freebee gaat nu eens naar buiten
13-08-04 om 16h30 CET moeten we op 100 staan om precies te zijnSuper__Nerd schreef op 08 augustus 2004 @ 12:54:
Binnen is het al warm, buiten zal het wel helemaal heet zijn.
Het doel is trouwens volgende week onder de 100 komen, de 1e plaats zal wel niet lukken dan
En aangezien we nu alweer op 169 staan denk ik dat het nog wel gaat lukken ook!
Was destijds namelijk wel zo, met de oorspronkelijke Pulse client
Edit: Hmm, zojuist is hun SQL server plat gegaan. Nu kan ik niet eens een team joinen
[ Voor 18% gewijzigd door dawuss op 08-08-2004 14:58 ]
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Ik mis alleen nog 1 ding, en dat is de afstand in kilometers die je met de muis aflegt. Hier ben ik ook wel eens een tooltje voor tegengekomen
* nero355 heeft hem gehad en na 3 dagen weggeflikkerdFairy schreef op 08 augustus 2004 @ 18:45:
Ik mis alleen nog 1 ding, en dat is de afstand in kilometers die je met de muis aflegt. Hier ben ik ook wel eens een tooltje voor tegengekomen
Wegens mijn afwezigheid heb ik niemand meer toe kunnen voegen. Ik zit momenteel weer in m'n inheemse stoel en wil vragen of jullie allemaal een reply geven op mijn berichtje hier (een quote eigenlijk) zodat ik jullie op de eerste plek kunnen zetten.
Thnx
Ik snap je volgens mij niet helemaal, bedoel je dat je iedereen die nog niet toegevoegd zijn in het eerste bericht van dit topic nog gaat toevoegen.blogbuster schreef op 08 augustus 2004 @ 20:46:
Heren,
Wegens mijn afwezigheid heb ik niemand meer toe kunnen voegen. Ik zit momenteel weer in m'n inheemse stoel en wil vragen of jullie allemaal een reply geven op mijn berichtje hier (een quote eigenlijk) zodat ik jullie op de eerste plek kunnen zetten.
Thnx
Zo ja dan heb je iig nog veel werk
Hoezo moeten?Vunzz schreef op 08 augustus 2004 @ 14:28:
[...]
13-08-04 om 16h30 CET moeten we op 100 staan om precies te zijn![]()
En aangezien we nu alweer op 169 staan denk ik dat het nog wel gaat lukken ook!
Kennelijk heb je iets gemist jaspokje schreef op 08 augustus 2004 @ 21:03:
[...]
Hoezo moeten?Is er een bepaalde wedstrijd gaande ofzo zodat de eerste 100 doorgaan voor de eerste plaats?
heb ik iets gemist?
Lees de rest van de draad nog maar eens door, uit m'n hoofd pagina acht...
EDIT:
Hmz... pagina 11--> Friday 06 August 2004 16:33 en de posts daarboven
[ Voor 12% gewijzigd door Vunzz op 08-08-2004 22:51 ]
zo staan we zo op de eerste plaats
Spijtig dat je rank volgens het aantal keystrokes wordt bepaald en niet volgens het aantal mouseclicks...sander815 schreef op 08 augustus 2004 @ 22:33:
ik kan helaas allen met mouseclicks meedoen, zogauw ik keystrokes aanzet loopt ie vanzelf op, met 100 per second oid....gaat wel hard, alleen niet eerlijk
zo staan we zo op de eerste plaats
De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Dit topic is gesloten.