ik heb ook maar gejoined
altijd leuk deze stats
hehe
hehe
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hmm thanks, maar is dus niet iets officieelsVunzz schreef op 08 augustus 2004 @ 22:30:
[...]
Kennelijk heb je iets gemist ja![]()
Lees de rest van de draad nog maar eens door, uit m'n hoofd pagina acht...
EDIT:
Hmz... pagina 11--> Friday 06 August 2004 16:33 en de posts daarboven
Ik neem aan dat ze wel goed hun best doen tegen cheaters? keybd_event bv is niet zo moeilijk te detecteren, zoals de meeste dingen.curry684 schreef op 23 juli 2004 @ 15:00:
[...]
Nee, maar met het volgende C-programmatje wel:
<snip code>
Dit simpele programmaatje zorgt ervoor dat je volcontinue 600 keer per minuut de F14 toets aantikt, welke 'over het algemeen' geen effect heeft oftewel je kunt gewoon verder werken.
En doordat dit zo simpel is is dit 'project' tot dezelfde roemloze dood gedoemd als Project Dolphin waar de top 1000 ook achterlijke scores had.
Als je hieraan mee wil doen moet je het voor jezelf doen, in een team zit toch altijd een cheater.
Mot je wel nog ff GoT joinen he
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Waarom sta ik nog niet in de startpost?
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Wtf heb jij op je pc staan. Een tooltje dat om de zoveel tijd iets doet ofzo of een scriptjesander815 schreef op 09 augustus 2004 @ 08:31:
vanacht ff door laten draaien, 12 miljoen keystrokes.....
geen idee waarom ie dat doet, ik zal ook maar niet pulsen
[ Voor 52% gewijzigd door Fairy op 09-08-2004 10:56 ]
[ Voor 1% gewijzigd door spokje op 09-08-2004 11:48 . Reden: 0-etje vergeten :P ]
ik doe niks, als ik keycounting aanzet, loopt ie vanzelf op. Nu heb ik al begrepen dat dat ligt aan o.a. multimediatoetsen, volumeknop op toetsenbord enzo..Fairy schreef op 09 augustus 2004 @ 10:52:
[...]
Wtf heb jij op je pc staan. Een tooltje dat om de zoveel tijd iets doet ofzo of een scriptje
.
Deïnstalleer je programma eens dat dit aanstuurt. Bij Logitech is dat bijvoorbeeld iTouch. Kijken of het dan nog zo is... gebruik je diet toetsen überhaubt wel eens?sander815 schreef op 09 augustus 2004 @ 11:58:
[...]
ik doe niks, als ik keycounting aanzet, loopt ie vanzelf op. Nu heb ik al begrepen dat dat ligt aan o.a. multimediatoetsen, volumeknop op toetsenbord enzo..
Mja, dat is misschien wel zo, inderdaad.spokje schreef op 09 augustus 2004 @ 11:47:
Hoezo niet? Ligt er natuurlijk compleet aan wat je doet, als je hoop grafisch bezig bent klik je ook vreselijk veel
Volgens mij klik jij gewoon enorm weinig itt het typwerkzelf heb ik nu ~120000 keys en ~54000 clicks dus dat ook maar iets minder als de helft
[ Voor 38% gewijzigd door PromWarMachine op 09-08-2004 12:05 ]
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)
Lekker idee is dat. Als je zoveel keys hebt, dan zullen er ongetwijfeld ook wel mensen zijn die die keys wel pulsen en dan klopt het project dus niet...sander815 schreef op 09 augustus 2004 @ 11:58:
[...]
ik doe niks, als ik keycounting aanzet, loopt ie vanzelf op. Nu heb ik al begrepen dat dat ligt aan o.a. multimediatoetsen, volumeknop op toetsenbord enzo..
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Geen muis???Whuzz schreef op 25 juli 2004 @ 21:50:
Een user die tig-miljoen keys heeft, maar 0 clicks?
while ( !$succeed ) { $try++ }
keybd_event is onmogelijk te detecteren, het systeem gebruikt het zelf namelijk om keypresses het systeem in te schieten.BoomSmurf schreef op 09 augustus 2004 @ 00:48:
[...]
Ik neem aan dat ze wel goed hun best doen tegen cheaters? keybd_event bv is niet zo moeilijk te detecteren, zoals de meeste dingen.
Haha, zal wel weer linux zijn.. lols
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
heb ik al gedaan, daarna gaat het even goed, dan begint ie weer, itouch oid gebruik ik niet, multimediatoetsen ook nietPromWarMachine schreef op 09 augustus 2004 @ 12:04:
[...]
Deïnstalleer je programma eens dat dit aanstuurt. Bij Logitech is dat bijvoorbeeld iTouch. Kijken of het dan nog zo is... gebruik je diet toetsen überhaubt wel eens?
Verwijderd
Je merkt inderdaad al dat de verschillen stukken groter zijn nu en bijgevolg ook moeilijker te overbruggen. Is er niemand die op een geniale manier kan reclame maken hier op het forumVunzz schreef op 09 augustus 2004 @ 16:08:
...
Als we ooit nummer 1 willen worden,moeten we het aantal leden trouwens nog flink verhogen --> zeker verdubbelen ofzo. Er zijn niet véél grotere teams, maar van die grotere hebben sommige 300+ leden.
...
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Tesla Model Y RWD (2024)
tsja, op zon manier wel, alleen doe ik dat niet, ben geen cheater
--MeAngry-- schreef op 10 augustus 2004 @ 08:40:
Gisterochtend rond 10 uur ofzo was ik begonnen met het spelen van Doom III en daarvoor had ik de Whatpulse Client ff tijdelijk afgesloten omdat ik dacht dat het misschien in performance scheelde (hoewel je wel veel met WSAD en klikken zit in Doom, magoed) ik heb de rest van de dag dus ook zonder de client gedraaid omdat ik em vergeten was weer op te starten!
![]()
Ik loop nu dus zo'n 10000 keys en flink wat clicks achter
Heb jij dan echt al die 600.000-zoveel keys werkelijk ingetypt?sander815 schreef op 10 augustus 2004 @ 08:49:
[...]
tsja, op zon manier wel, alleen doe ik dat niet, ben geen cheater
keybd_event is te detecteren:curry684 schreef op 09 augustus 2004 @ 12:55:
[...]
keybd_event is onmogelijk te detecteren, het systeem gebruikt het zelf namelijk om keypresses het systeem in te schieten.
[ Voor 5% gewijzigd door PromWarMachine op 10-08-2004 13:32 ]
Hoe vaak koop je een nieuw toetsenbord dan of valt het elke keer weer onder garantiePromWarMachine schreef op 10 augustus 2004 @ 13:31:
Dat zou wel kunnen hoor, want ik heb een avondje flink gechat gisteren en had in totaal 22.000 keys. Op m'n werk (=hier) heb ik het ook geinstalleerd staan en heb ik alleen vandaag al 31.000 keys (programmeren). Als ik zo door ga, heb ik dus in 10 dagen, een half miljoen keys. Legaal!
Strak plan...DSK schreef op 10 augustus 2004 @ 22:19:
mss wel eens goed om hier iets over te beginnen in de HK
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
Heb HK acces, zal wel topicje starten
Blog (Linux-related)
[ Voor 25% gewijzigd door SanderTje! op 10-08-2004 23:12 ]
If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.
[ Voor 29% gewijzigd door AngelDust op 11-08-2004 00:00 ]
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Als je team GoT al wel gejoined hebt, maar pas na dat je je signature hebt gemaakt, duurt het 6 uur voordat ie is bijgewerkt.AngelDust schreef op 10 augustus 2004 @ 23:57:
Heb net ook ff gejoind
[afbeelding]
[edit] Hmm, mijn plaatje klopt niet
Ik zie "Team" en "Team Rank" er nog niet in staan
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
aha, naaj, dan zie ik het morgen welKing_Louie schreef op 11 augustus 2004 @ 00:11:
[...]
Als je team GoT al wel gejoined hebt, maar pas na dat je je signature hebt gemaakt, duurt het 6 uur voordat ie is bijgewerkt.
Bier fan Fryske grûn!
D2 acc: *Mrboomblasterhc
Verwijderd
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2004 02:17 . Reden: doh moment ]
Eve char: Warock <TEST>
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Verwijderd
![]() |
Eindstatistieken voor dinsdag 10 augustus 2004 |
Nog even wat stats aan het eind (Ja, ok.. begin) van deze dag: Plaats: 132 Leden: 182 Keys: 15,764,685 Gem. per user: 86,619 Er zijn nog 3 grotere teams voor ons: 1 #Team.Quakenet 184 leden 3 Hinnavaatlus 296 leden 6 Neowin.net 309 leden Vooral aan Neowin hebben we dus nog een flinke kluif. We hoeven nog maar 533.629.447 keys te pulsen om op plekje 1 te komen op dit moment. Boodschap voor nu is dus: Blijf het GoT team propageren op GoT! 0.07% van GoT is nou lid van het WhatPulse GoT team. |
doet niet aan icons, usertitels of signatures
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
zie mijn sigKlippy schreef op 11 augustus 2004 @ 09:48:
Plakbandjes werken niet
Wie kan trouwens nog een beetje korte pakkende tekst verzinnen voor in de ondertitels op GoT om wat mensen te trekken? Heb niet al te veel plaats meer in m'n sig dan dit.
Bier fan Fryske grûn!
Verwijderd
Sandertje zo'n stats zijn echt handug !
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2004 13:37 ]
Ik zal em in iedergeval vanavond nog een keer maken, maar dan met de gegevens van rond de 0:00 uur.Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 13:37:
[...]
Sandertje zo'n stats zijn echt handug !
Als je er zin en tijd voor heb wil ik graag iedere dag zo'n stats tabelletje zien![]()
Zo kunnen we volgen goe alles verloopt kan kunnen we na een tijdje zelfs grafiekjes maken van onze vooruitgang![]()
En ik zie heel veel nieuwe leden sinds gisteren, we zitten bijna aan 200, dus nog eens een stuk of 100 erbij en we zijn even groot als het grootste team neowin.net ! Keep it up !
edit : typo
[ Voor 5% gewijzigd door SanderTje! op 11-08-2004 13:48 ]
doet niet aan icons, usertitels of signatures
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2004 15:10 ]
Verwijderd
Die plaatst 125 is zo goed al de onze, want ik heb nog meer dan 14000 keys die ik straks zal pulsenVunzz schreef op 11 augustus 2004 @ 17:26:
Nog een paar toetsaanslagen en we staan alweer op plaats 125 en dus op pagina 4 van de teamstats.
(http://whatpulse.org/stats/teams.php?page=04)
Het begint erop te lijken dat we de volgende mijlpaal (plek 100) idd binnen het door onszelf gestelde ultimatum van aanstaande vrijdag gaan halen![]()
Volgende mijlpaal is wat mij betreft het inhalen van team GOToc, want een team met zo'n gejatte naam kan natuurlijk niet boven ons staan
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Ik heb helaas nog geen HK-access. Ik kom volgens mij wel in aanmerking. Binnenkort de FAQ nog maar eens doornemen en dan toch maar eens aanvragen.Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 17:59:
[...]
De oproep die blijkbaar in de HK geplaatst werd om ons team te promoten is goed aangekomen, ik ben nog altijd voorstander om ook op de frontpage eens iets te posten héhé, mss als we op 100 komen ofzo, om het te vieren
Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 19:24:
doe ook mee.. maar heb een eigen team opgezet voor onze clan![]()
[afbeelding]
D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro
Verwijderd
Héhé ik heb ook geen HK access, maar het werd een paar pagina's geleden hier gepost door iemand of door een modjeVunzz schreef op 11 augustus 2004 @ 18:45:
[...]
Ik heb helaas nog geen HK-access. Ik kom volgens mij wel in aanmerking. Binnenkort de FAQ nog maar eens doornemen en dan toch maar eens aanvragen.
Volgens mij mag ik je alsnog welkom heten bij de club.Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 19:24:
doe ook mee.. maar heb een eigen team opgezet voor onze clan![]()
[afbeelding]
Nee, hij is (in z'n eentjeblogbuster schreef op 11 augustus 2004 @ 22:07:
[...]
Volgens mij mag ik je alsnog welkom heten bij de club.
Verwijderd
2 momenteelVunzz schreef op 11 augustus 2004 @ 22:59:
[...]
Nee, hij is (in z'n eentje) lid van "team" HHFO.
Z'n sig loopt nog een uurtje of wat achter
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq