Defragmenteren helpt
(bij mij althans)
Wat zijn btw de Must have mods op dit moment? heb hem inmiddels weer geinstalleerd
Anoniem: 34169
Ik zou zeggen alle officiële in ieder geval, en verder een leuke mod voor je eigen huis.
Kahleigh's Retreat is daarvoor erg aan te raden. Veel opslagruimte, een kat die je alchemy ingrediënte sorteert (heeeel handig), armor mannequins, etc.
Een andere leuke is de Weapon Rotate mod, dat klinkt heel suf maar het voegt weapon racks toe zodat je, naast je armor, ook je weapons goed kan showen
Kahleigh's Retreat is daarvoor erg aan te raden. Veel opslagruimte, een kat die je alchemy ingrediënte sorteert (heeeel handig), armor mannequins, etc.
Een andere leuke is de Weapon Rotate mod, dat klinkt heel suf maar het voegt weapon racks toe zodat je, naast je armor, ook je weapons goed kan showen
eh misschien raar vraagje , maar ik speel het spel nu een tijdje , maar kan nog geen weerwolf worden hmmz
Nou , dude ik heb de GOT edition, maar ik heb geen idee hoe jij bij de mainquest komt, Ik weet dat je bij de een eiland moet zijn met sneeuw that is it
http://www.uesp.net/morrow/bloodmoon/quest/bm_main.shtml
Misschien dat ik ook nog eens ga spelen, ik heb de mainquest van bloodmoon nooit afgemaakt. Maar het is wel lastig om verder te gaan met m'n huidige mannetje, geen idee meer waar ie mee bezig was, en weer opnieuw beginnen heb ik ook niet zoveel zin in.. moeilijk moeilijk
Ik kan tegenwoordig wel spelen met alle instelling vol open (16x ani.filter, 4x aa en settings ingame op max) zonder dat de fps onder de 40 uitkomt
Dat is wel ff wat anders dan met m'n ouwe pc (~10 fps buiten)
Misschien dat ik ook nog eens ga spelen, ik heb de mainquest van bloodmoon nooit afgemaakt. Maar het is wel lastig om verder te gaan met m'n huidige mannetje, geen idee meer waar ie mee bezig was, en weer opnieuw beginnen heb ik ook niet zoveel zin in.. moeilijk moeilijk
Ik kan tegenwoordig wel spelen met alle instelling vol open (16x ani.filter, 4x aa en settings ingame op max) zonder dat de fps onder de 40 uitkomt
[ Voor 82% gewijzigd door Haan op 26-04-2005 18:28 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
Gewoon opnieuw beginnen, ben gister opnieuw begonnen dit keer ben ik een vrouwlijke woodelf. Ben net level 2 en ben nu vlot door de imprial legion missions aan het werken zodat ik een redelijk armor heb voor ik echt ga beginnen met de rest. vind het alleen irri dat ik steeds word aangevallen door de dark brotherhood, nu moe ik eerst een keer naar morunhould om dan weer in gnisis veder te gaan met mijn orders.Haan schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 18:24:
http://www.uesp.net/morrow/bloodmoon/quest/bm_main.shtml
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Dan kijk je helemaal linksboven als je alles hebt geïnstalleerd en dan zie je daar een groot eiland. En er is op dat eiland ook een mainquest (van bloodmoon).Stronkie schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 17:41:
Nou , dude ik heb de GOT edition, maar ik heb geen idee hoe jij bij de mainquest komt, Ik weet dat je bij de een eiland moet zijn met sneeuw that is it
Imperial Legion armor sucktjdh009 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 22:01:
[...]
Gewoon opnieuw beginnen, ben gister opnieuw begonnen dit keer ben ik een vrouwlijke woodelf. Ben net level 2 en ben nu vlot door de imprial legion missions aan het werken zodat ik een redelijk armor heb voor ik echt ga beginnen met de rest. vind het alleen irri dat ik steeds word aangevallen door de dark brotherhood, nu moe ik eerst een keer naar morunhould om dan weer in gnisis veder te gaan met mijn orders.

Ga naar ghostgate, taunt een ventje dat glass armor/weapons verkoopt en voila.
En hoezo is het irri dat je door hun wordt aangevallen? Duur armor, superlicht, en zo slecht is het nou ook weer niet
Praat met iemand (wie dan ook, echt iedereen wil het je graag vertellen) over Solstheim.Stronkie schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 17:41:
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 27-04-2005 08:21 ]
Owkee Zal ik eens proberen
. TIs een leuk spel, Ik heb hem ook voor de xbox nu
Ik speel het spel nu helaas niet meer, ik ben zo goed (alles op 100) dat het spel erg saai is geworden ook heb ik erg veel goud dus de grote drijfveer om missies te doen is weg.
Een imperial soldier/ordinator haal ik binnen 1 klap neer zelfs op difficulty 100. Vivec is ook makkelijk te overwinnen.
heeft iemand tips om het spel weer wat leuker te maken, opnieuw beginnen zie ik niet als een optie, dat kost gewoon teveel tijd.

Een imperial soldier/ordinator haal ik binnen 1 klap neer zelfs op difficulty 100. Vivec is ook makkelijk te overwinnen.
[ Voor 10% gewijzigd door Koekje op 27-04-2005 10:19 ]
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.
Heb je Bloodmoon en Tribunal? Die zijn ingesteld op characters met wat hogere levels, alhoewel ook dat niet echt moeilijk voor je zal zijn als ik het zo lees.
De drijfveer mag dan misschien geen goud zijn, maar je krijgt er wel leuke artefacts
De drijfveer mag dan misschien geen goud zijn, maar je krijgt er wel leuke artefacts
Heb alle mainquests al uit, helaas.Anoniem: 34169 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:19:
Heb je Bloodmoon en Tribunal? Die zijn ingesteld op characters met wat hogere levels, alhoewel ook dat niet echt moeilijk voor je zal zijn als ik het zo lees.
Ik denk dat wachten op OB de emige optie is.
offtopic:
is er al een oblivion topic?
is er al een oblivion topic?
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.
wat me opvalt aan het spel is dat de textures wel een beetje onnatuurlijk overkomen. Ik ben nu eindelijk mijn eerste weerwolf tegengekomen.... Vreemde beesten. Zien er uit als uit de kluiten gewassen herdershonden hahaha. Een kameraad van mij heeft dus ook alles main quests uitgespeeld en speelt het spel ook niet meer. Hij had alleen de orginele zonder de uitbreidingen, nu wil hij de GOT edition halen voor onder de 10 euro , maar hier in twente kan ik ze nergens meer vinden. Misschien hebben jullie tips
Ik heb zeer goede ervaringen met http://www.nl.bol.com/ maar er zullen vast wel meer webshops zijn die die game verkopen.Stronkie schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:28:
wat me opvalt aan het spel is dat de textures wel een beetje onnatuurlijk overkomen. Ik ben nu eindelijk mijn eerste weerwolf tegengekomen.... Vreemde beesten. Zien er uit als uit de kluiten gewassen herdershonden hahaha. Een kameraad van mij heeft dus ook alles main quests uitgespeeld en speelt het spel ook niet meer. Hij had alleen de orginele zonder de uitbreidingen, nu wil hij de GOT edition halen voor onder de 10 euro , maar hier in twente kan ik ze nergens meer vinden. Misschien hebben jullie tips
klik
Kijk wel even of het de juiste versie is.
[ Voor 5% gewijzigd door Koekje op 27-04-2005 10:52 ]
Word dat nou nog steeds gespeeld?
hehe..Nou Super Spel echt, daar ben je wel een uurtje of 700 zoet mee met dat spel
Prachtige RPG..krijg ook weer zin om em te spelen als ik dit weer zie allemaal hehehe heb alleen die expansion packs nooit aangeschaft
Nou dan is nu je kans, de \GOT edition schijnt onder de 10 euro te krijgen te zijn. Ik speel het nu al weer meer dan een weekje, tezame met Wow
Toendertijd had ik een Geforce2 met 32Mb, dus dat wilde niet zo heel erg vlotjes
Laatst een betere grafische kaart gehaald en heb ik deze dus ook maar weer eens uit de kast gehaald.
Is toch wel een stuk beter zo moet ik zeggen.
Laatst een betere grafische kaart gehaald en heb ik deze dus ook maar weer eens uit de kast gehaald.
Is toch wel een stuk beter zo moet ik zeggen.
We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.
Anoniem: 41542
Koop de uitbreidingen als je die nog niet hebt, die zijn nog wel te krijgen voor een zacht prijsje. Of installeer een paar mods. Ik gebruik zelf momenteel Creature Pack en Morrowind Additions. Creature Pack voegt niet echt nieuwe monsters toe, maar bestaande monsters worden lastiger, afhankelijk van je level (tot level 200!). Morrowind Additions voegt wel allerlei nieuwe monsters toe, waarvan sommige best lastig kunnen zijn, en andere er vooral mooi uit zien. Met Creature Pack loop je iig niet zomaar meer een ancestral tomb binnen, zeker met een Revived Swordmaster (een upgraded skeleton warrior) die bijna niet te raken is, maar die met jou raken geen problemen heeft. Of een Enraged Ash Ghoul die met zijn elektrische bolletje van zo'n 30 pts over 10 secs het jou ook aardig lastig maakt. En wil je het jezelf moeilijker maken? Doe eens wat van je uber-gear uit. Of ga eens zonder armor rondlopen, dat ga je ook zeker wel merken.Koekje schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:13:
Ik speel het spel nu helaas niet meer, ik ben zo goed (alles op 100) dat het spel erg saai is geworden ook heb ik erg veel goud dus de grote drijfveer om missies te doen is weg.
Een imperial soldier/ordinator haal ik binnen 1 klap neer zelfs op difficulty 100. Vivec is ook makkelijk te overwinnen.heeft iemand tips om het spel weer wat leuker te maken, opnieuw beginnen zie ik niet als een optie, dat kost gewoon teveel tijd.
Wel weer een aardige exploit/bug/feature ontdekt in Morrowind. Als je Corprus hebt gekregen, krijg je iedere 24 uur dat je de ziekte hebt het berichtje dat je ziekte verergert is. Wat dus inhoud dat alle attributes die bij corprus gedrained worden weer eentje minder zijn geworden (intelligence, willpower, speed en personality), maar ook dat alle attributes die verhoogd worden er weer eentje bij krijgen (strength en endurance). Het grappige is nu dat als je genezen wordt van corprus, al je gedrainde stats hersteld worden, maar je fortified stats blijven zo staan. Dus heeft mijn character nu standaard 150 strength en endurance. Moet je wel 50 dagen voor wachten/rusten, maar voor wat hoort wat.
Die stats staan overigens wel in het grijs, net zoals ze zouden zijn als je ze door een item/potion gefortified zou hebben. Dus als je een drain strength of drain endurance krijgt, kan je het niet weer herstellen met restore strength/endurance tot je weer onder de 100 zit. Gewoon zorgen dat je 100% resist magicka hebt dus
Alle uitbreidingen heb ik uitgespeeld "de main quest tenminste" Ik heb al de mod giants die voegt al een heleboel monsters toe.zonder mijn gear ben ik nergens in het spel maar dat is ook logisch aangezien in het spel je strength vooral itembased is, ik heb het geprobeerd zonder uberitems vechten: zelf een armor verdienen zonder uitrusting, het spel is leuker en ook een stuk uitdagender.Anoniem: 41542 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 16:00:
Koop de uitbreidingen als je die nog niet hebt, die zijn nog wel te krijgen voor een zacht prijsje. Of installeer een paar mods. Ik gebruik zelf momenteel Creature Pack en Morrowind Additions. Creature Pack voegt niet echt nieuwe monsters toe, maar bestaande monsters worden lastiger, afhankelijk van je level (tot level 200!). Morrowind Additions voegt wel allerlei nieuwe monsters toe, waarvan sommige best lastig kunnen zijn, en andere er vooral mooi uit zien. Met Creature Pack loop je iig niet zomaar meer een ancestral tomb binnen, zeker met een Revived Swordmaster (een upgraded skeleton warrior) die bijna niet te raken is, maar die met jou raken geen problemen heeft. Of een Enraged Ash Ghoul die met zijn elektrische bolletje van zo'n 30 pts over 10 secs het jou ook aardig lastig maakt. En wil je het jezelf moeilijker maken? Doe eens wat van je uber-gear uit. Of ga eens zonder armor rondlopen, dat ga je ook zeker wel merken.
Items die het spel erg makkelijk maken zijn o.a. royal signet ring en mijn zelfgemaakte staf.
Ik bedoel maar, je hebt het helemaal zelf in de hand. Ik draag overigens ook meestal niet het beste armor, maar eerder wat ik zelf er een beetje mooi uit vind zien. Of ik ga thema gebaseerd. Doe ik Imperial Legion quests? Dan trek ik dus Imperial Legion armor aan. De Temple en ook de Imperial Cult hebben unarmored bij hun favoured stats staan, dus draag ik dan geen armor. Morag Tong? Maar 1 antwoord mogelijk: Dark Brotherhood armor. Het is natuurlijk ook een Role Playing GameKoekje schreef op woensdag 27 april 2005 @ 16:13:
Alle uitbreidingen heb ik uitgespeeld "de main quest tenminste" Ik heb al de mod giants die voegt al een heleboel monsters toe.zonder mijn gear ben ik nergens in het spel maar dat is ook logisch aangezien in het spel je strength vooral itembased is, ik heb het geprobeerd zonder uberitems vechten: zelf een armor verdienen zonder uitrusting, het spel is leuker en ook een stuk uitdagender.
Items die het spel erg makkelijk maken zijn o.a. royal signet ring en mijn zelfgemaakte staf.
Ik probeer alleen wel meestal 100% resist magicka te krijgen (50% van Breton al, dus dat scheelt), dan heb je geen last van drain attributes e.d.. Of leuke dingen als fortify acrobatics. Altijd leuk als je voor een gebouw staat en dan met 1 sprong erbovenop staat, of door een stad te navigeren door van dak naar dak te springen. En natuurlijk een restore fatigue spulletje, zodat ik straffeloos rond kan springen en rennen.
Das het probleem juist, ik wil niet meteen een armor van de DBH(hij is lelijk en je komt er te makkelijk aan). De vorige keer had ik al heel snel mijn armor bij elkaar gevonden die ik het hele spel aan kon hebben (+/- 275 als de stats allemaal 100 zouden zijn) heb toen nog wel wat gevonden waardoor ik er nog 320 van kon maken. en taunt heeft geen zin bij ghostgate er ligt daar een deel/heel glass armor en als de rest nie goed is jat ik de sleutels van de redoran, hluul of telvani vault wel gaan jaten of open breken maar das ook weer zo saai.Anoniem: 34169 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 08:20:
[...]
Imperial Legion armor suckt
Ga naar ghostgate, taunt een ventje dat glass armor/weapons verkoopt en voila.
En hoezo is het irri dat je door hun wordt aangevallen? Duur armor, superlicht, en zo slecht is het nou ook weer niet
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Ach als je het jezelf dan toch moeilijk wilt maken en zegt dat het een RPG is... Dan moet je gewoon standaard een Dark Elf zijn, en niks anders.Anoniem: 41542 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 16:51:
[...]
Ik bedoel maar, je hebt het helemaal zelf in de hand. Ik draag overigens ook meestal niet het beste armor, maar eerder wat ik zelf er een beetje mooi uit vind zien. Of ik ga thema gebaseerd. Doe ik Imperial Legion quests? Dan trek ik dus Imperial Legion armor aan. De Temple en ook de Imperial Cult hebben unarmored bij hun favoured stats staan, dus draag ik dan geen armor. Morag Tong? Maar 1 antwoord mogelijk: Dark Brotherhood armor. Het is natuurlijk ook een Role Playing Game
Ik probeer alleen wel meestal 100% resist magicka te krijgen (50% van Breton al, dus dat scheelt), dan heb je geen last van drain attributes e.d.. Of leuke dingen als fortify acrobatics. Altijd leuk als je voor een gebouw staat en dan met 1 sprong erbovenop staat, of door een stad te navigeren door van dak naar dak te springen. En natuurlijk een restore fatigue spulletje, zodat ik straffeloos rond kan springen en rennen.
Waarom? Je bent toch de reïncarnatie van een Dunmer generaal? Dat is toch geen kat die op twee poten kan lopen of een groen monster met slagtanden?
Dark Elf is zeker niet het beste ras, maar daar ging het toch niet om?
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 27-04-2005 20:09 ]
Zo deel ik het in, overigens zijn bretons erg handig door hun hoge resistance en veel magicka.Anoniem: 34169 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 20:09:
[...]
Ach als je het jezelf dan toch moeilijk wilt maken en zegt dat het een RPG is... Dan moet je gewoon standaard een Dark Elf zijn, en niks anders.
Waarom? Je bent toch de reïncarnatie van een Dunmer generaal? Dat is toch geen kat die op twee poten kan lopen of een groen monster met slagtanden?
hint
Khajiit/Woodelf-----------------Thief/Stealth
Highelf/Breton-------------------Mage/Magic
Nord/Orc/Redguard-----------Warrior
Argonian/Imperial/Darkelf---Misk/van alles wat
Als er een slecht ras zou zijn is het wel de High elf, die kunnen echt tegen niets!
Je bent misschien wel de reincarnatie, maar volgens de prophecy is die reincarnatie een outlander, dus technisch gezien kan je elk ras zijn dat je maar belieft.Anoniem: 34169 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 20:09:
Ach als je het jezelf dan toch moeilijk wilt maken en zegt dat het een RPG is... Dan moet je gewoon standaard een Dark Elf zijn, en niks anders.
Anoniem: 72703
vraagje over wizards island,
ik heb een nieuw char aangemaakt, 24 uur geslapen en ben aangesproken door die gast, maar wanneer en hoe kan je dan naar het eiland? is het de bedoeling dat je eerst in het gewone spel gaat lvlen?
ik heb een nieuw char aangemaakt, 24 uur geslapen en ben aangesproken door die gast, maar wanneer en hoe kan je dan naar het eiland? is het de bedoeling dat je eerst in het gewone spel gaat lvlen?
beetje laat, maar...als ik nog kan helpen
kan je dat wat specifieker vragen? ik snap niet wat je bedoelt... (Wizards Island? :Vvardenvell/Solstheim/Sadrith Mora?)
kan je dat wat specifieker vragen? ik snap niet wat je bedoelt... (Wizards Island? :Vvardenvell/Solstheim/Sadrith Mora?)
Simplicity is de bom...
Wizards Islands is een hele grote mod voor Morrowind, hij heeft die mod maar het lukt hem niet om er te komen. Zoek maar eens op google, schijnt een hele goede (grote!) mod te zijn.Colan schreef op maandag 16 mei 2005 @ 14:44:
beetje laat, maar...als ik nog kan helpen
raar...ik ken de meeste mods wel (speel ze niet), maar deze kende ik niet...
maar zodra Tamriel-Rebuilt uit is, ga ik los
ik zal wel ff op TES-forums kijken...
maar zodra Tamriel-Rebuilt uit is, ga ik los
ik zal wel ff op TES-forums kijken...
Simplicity is de bom...
Op http://www.tamriel-rebuilt.org:
Not goodThe Tamriel Rebuilt's Server's Hard Disk drive failed on Friday the 13th of May.
I hope that Zephyr or an admin has a backup of the data, or it will cost $750 to recover.
In the mean time I have changed all tr dns's to point to another server, so people will know what is happening
--
garfield
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transformation.
Als hij nou even paypal had neergezet!
Wel, als het te moeilijk wordt speel je toch gewoon unarmored?
kom ik daar met m'n 104+5 skill unarmored...ben dol op positive bugs... 
ik zit nu over de 600 uur realtime geloof ik...alle chars samen opgeteld zou ik op day 5000 zitten...ik ben laatst weer begonnen, maar ik doe het nu rustig aan, anders zit je na 1 dag weer op lvl 50 ofzo...
je wordt het niet zat, het wordt niet saai, het wordt geen routine...ja gaat gewoon anders kijken na een tijdje...
en jammer van Tamriel Rebuilt trouwens...
ik zit nu over de 600 uur realtime geloof ik...alle chars samen opgeteld zou ik op day 5000 zitten...ik ben laatst weer begonnen, maar ik doe het nu rustig aan, anders zit je na 1 dag weer op lvl 50 ofzo...
je wordt het niet zat, het wordt niet saai, het wordt geen routine...ja gaat gewoon anders kijken na een tijdje...
en jammer van Tamriel Rebuilt trouwens...
Simplicity is de bom...
Anoniem: 71555
Ik heb hem nu ook maar eens aangeschaft, na het eerst even te hebben uitgeprobeerd bij een vriend van me.
Toen kon ik er niet echt diep op in gaan, maar ik ben nu wel verslingerd aan deze giga wereld. Ik heb gelijk maar de GOTY editie gekocht (7.99 is niets voor een spel met 2 uitbreidingen) en heb ook op aan raden van iemand het Nord huisje naast Balmora geplant. Erg grappig dat dat zo gemakkelijk gaat.
Ik level volgens mij lang niet zo snel als andere mensen heb ik het gevoel (nu net level 5 na toch 4 a 5 dagen spelen).
Ik had enkel een vraagje, als sinds een tijdje zijn bij mij de hoofdstats "luck" en "personality" rood en lager dan ze zouden horen (22 ipv 34 bijvoorbeeld bij personality). Nu was ik in een FAQ al tegen gekomen dat het eventueel common disease zou kunnen zijn maar die potions (en andere) lijken niet te helpen
. Iemand een andere idee waarom precies deze stats in een keer lager zouden zijn?
Kan het te maken hebben dat ik bij de Mages en bij de Fighters zit, of iets in die richting?
Toen kon ik er niet echt diep op in gaan, maar ik ben nu wel verslingerd aan deze giga wereld. Ik heb gelijk maar de GOTY editie gekocht (7.99 is niets voor een spel met 2 uitbreidingen) en heb ook op aan raden van iemand het Nord huisje naast Balmora geplant. Erg grappig dat dat zo gemakkelijk gaat.
Ik level volgens mij lang niet zo snel als andere mensen heb ik het gevoel (nu net level 5 na toch 4 a 5 dagen spelen).
Ik had enkel een vraagje, als sinds een tijdje zijn bij mij de hoofdstats "luck" en "personality" rood en lager dan ze zouden horen (22 ipv 34 bijvoorbeeld bij personality). Nu was ik in een FAQ al tegen gekomen dat het eventueel common disease zou kunnen zijn maar die potions (en andere) lijken niet te helpen
Kan het te maken hebben dat ik bij de Mages en bij de Fighters zit, of iets in die richting?
Het kan zijn dat je een common of blight disease te pakken hebt gekregen. In dat geval zou je iets dergelijks ook moeten kunnen zien in je stat scherm. Boven je spells heb je een stuk of wat icoontjes. Door ze af te gaan kun je controleren of het gaat om een ziekte. Dit kun je oplossen door zelf een cure common of blight disease (probeer eerst maar de common disease) te casten, of ga naar een tempel of imperial cult shrine om je te laten genezen. Overigens zou je het snel genoeg moeten merken als je een ziekte hebt door met andere mensen. Zij zullen als je ze nadert iets roepen van "Go away" en zullen vaak ook iets zeggen over dat ze de ziekte niet van jou over willen nemen.Anoniem: 71555 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 21:23:
Ik had enkel een vraagje, als sinds een tijdje zijn bij mij de hoofdstats "luck" en "personality" rood en lager dan ze zouden horen (22 ipv 34 bijvoorbeeld bij personality). Nu was ik in een FAQ al tegen gekomen dat het eventueel common disease zou kunnen zijn maar die potions (en andere) lijken niet te helpen. Iemand een andere idee waarom precies deze stats in een keer lager zouden zijn?
Nou ik loop er al een tijdje mee rond dus
.
Mensen hebben nog niet dat tegen mij gezegd, en als ik al eerder zei potions (blight en common) lijken niet te helpen, maar ik zal eens kijken of ik een imperial cult shrine kan vinden.
Maar misschien is het een of ander item dat ik heb opgepakt. Ik loop namelijk wel in heavy armor.
Mensen hebben nog niet dat tegen mij gezegd, en als ik al eerder zei potions (blight en common) lijken niet te helpen, maar ik zal eens kijken of ik een imperial cult shrine kan vinden.
Maar misschien is het een of ander item dat ik heb opgepakt. Ik loop namelijk wel in heavy armor.
Dat probleem heb ik ook gehad. Werd diseased door een Greater Bonewalker(->strength drain). Spells en potions hielpen niet. Het bleek oa. te komen door de items die ik aanhad, nl. fists of rangulf. Die gaven boost op een stat waarin ik diseased was. Restore spell hielp niet totdat ik besloot het item af te doen. Toen spell gecast en de stat keerde weer terug naar de oorspronkelijke waarde. Vervolgens weer item aan en voila, problem solved.
Dit schijnt te gebeuren met items die dus een stat boost geven. Die 'locken' je stat op bepaalde waarde en voorkomen dat je genezen wordt tenzij je ze dus even unequiped.
Dit schijnt te gebeuren met items die dus een stat boost geven. Die 'locken' je stat op bepaalde waarde en voorkomen dat je genezen wordt tenzij je ze dus even unequiped.
Elder Scrolls IV: Oblivion trailer: http://www.gamer.nl/nieuws/26319
alhoewel het een trailer is van de xbox versie, t ziet er geil uit
Ik had die al gepost in het: [rml][ PC/Next-Gen Consoles] The Elder Scrolls IV: Oblivion[/rml] topicADMK schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 04:20:
http://media.xbox.gamespy.com/media/702/702493/vids_1.html (36MB)
Het ziet er gaaf uit, ik kan niet wachten!
Waar kan ik een nier verkopen? Weet iemand dat?ADMK schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 04:20:
Shit man, ik ben dit spel nu al helemaal aan het hypen voor mezelf.....als ie uitkomt (op de pc, dat is), ben ik waarschijnlijk een week compleet afgezonderd en alleen maar Oblivion a/h spelen: )
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Het ziet er inderdaad goed uit! vandaag komt ook de highres-trailer uit, ik kan niet wachten.armageddon_2k1 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 09:40:
[...]
Waar kan ik een nier verkopen? Weet iemand dat?
Shit man, ik ben dit spel nu al helemaal aan het hypen voor mezelf.....als ie uitkomt (op de pc, dat is), ben ik waarschijnlijk een week compleet afgezonderd en alleen maar Oblivion a/h spelen: )
Het spel komt Winter 2005 uit (confirmed by bethesda, op het forum)
Nadat ik me had gestript voor een wizard die potions verkocht, (hij reageerde not amused) en twee potions had gekocht (een restore luck en een restore personality) was ik er inderdaad vanaf!. Ik weet niet precies wat mijn stat zou tegen houden, want ik heb nog niet van die "stat boost" magic items, maar ik ben iig er vanaf. Thanks.Westlake schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 23:13:
Dat probleem heb ik ook gehad. Werd diseased door een Greater Bonewalker(->strength drain). Spells en potions hielpen niet. Het bleek oa. te komen door de items die ik aanhad, nl. fists of rangulf. Die gaven boost op een stat waarin ik diseased was. Restore spell hielp niet totdat ik besloot het item af te doen. Toen spell gecast en de stat keerde weer terug naar de oorspronkelijke waarde. Vervolgens weer item aan en voila, problem solved.
Ik wilde eigenlijk maar heel even spelen maar ik was weer zo 2 uur verder.
ja, dat is helemaal aan het begin gezegd...Koekje schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 20:33:
[...]
Het ziet er inderdaad goed uit! vandaag komt ook de highres-trailer uit, ik kan niet wachten.
Het spel komt Winter 2005 uit (confirmed by bethesda, op het forum)
de community op TES-forum verwacht dat het 2006 zal worden, maar met deze trailer zal de boel wel gaan veranderen...
Bethsoft heef zich tot nu toe aardig aan de release-dates gehouden
Simplicity is de bom...
Ze zijn nu bezig met de clutter-fase, de rest is al gebeurd: ik verwacht dus 2005, ook ivm de launch van de Xbox 360.Colan schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 19:09:
[...]
ja, dat is helemaal aan het begin gezegd...
de community op TES-forum verwacht dat het 2006 zal worden, maar met deze trailer zal de boel wel gaan veranderen...
Bethsoft heef zich tot nu toe aardig aan de release-dates gehouden
Heb je misschien een linkje: dat het 2006 gaat worden?
nou...meest relevante topique's:
http://www.elderscrolls.c...hp?act=ST&f=4&t=86909&st=
http://www.elderscrolls.c...x.php?showtopic=98823&hl=
toch denken de meesten wel dat het op tijd zal zijn
http://www.elderscrolls.c...hp?act=ST&f=4&t=86909&st=
http://www.elderscrolls.c...x.php?showtopic=98823&hl=
toch denken de meesten wel dat het op tijd zal zijn

Simplicity is de bom...
Anoniem: 7533
ik heb een item verkocht wat ik nodig heb voor de hlaalu quest(die helm van quest 1) was compleet vergeten dat ie daarbij hoorde.
kan je nu een andere helm gebruiken of moet het echt die zijn? uiteraard weet ik niet waar ik hem heb verkocht. kan je dit item respawnen zodat ik die missie kan doen? ik zag al dat je mannetjes kon spawnen dus dit wellicht ook.
kan je nu een andere helm gebruiken of moet het echt die zijn? uiteraard weet ik niet waar ik hem heb verkocht. kan je dit item respawnen zodat ik die missie kan doen? ik zag al dat je mannetjes kon spawnen dus dit wellicht ook.
ik heb het opgezocht en het kan. - Player-> AddItem "Exact_Item_ID" #(number of items you are adding) will place an item in your inventory. Use the editor to find the ID code. Useful for when you lose a quest item.
ik heb alleen niet de editor geinstalleerd en hij heeft een melding dat ie de cd niet kan lezen dus ik kan het ook niet installeren.
zou wellicht iemand die hem wel heeft een item kunnen opzoeken? het gaat om de helm in deze quest
"Nileno Dorvayn asked me to disguise myself as the deceased Redoran Relmerea Saram. While disguised I should get a package from Neminda in Ald'ruhn by using the code phrase "Orphan of Arnesia."
zou erg relaxed zijn
ik heb alleen niet de editor geinstalleerd en hij heeft een melding dat ie de cd niet kan lezen dus ik kan het ook niet installeren.
zou wellicht iemand die hem wel heeft een item kunnen opzoeken? het gaat om de helm in deze quest
"Nileno Dorvayn asked me to disguise myself as the deceased Redoran Relmerea Saram. While disguised I should get a package from Neminda in Ald'ruhn by using the code phrase "Orphan of Arnesia."
zou erg relaxed zijn
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 29-05-2005 00:41 ]
Misschien dat hier het bijstaat: http://www.uesp.net/morrow/hints/mwitemtable.shtml
ja idd daar stond ie. quest is al gelukt 
eigenlijk zou je key items gewoon niet moeten kunnen verkopen/wegdoen en ze zouden ook niks moeten wegen. beetje onzinnig namelijk. nouja ik kan weer verder.... ff wat thief questen doen. best lastig nog.
eigenlijk zou je key items gewoon niet moeten kunnen verkopen/wegdoen en ze zouden ook niks moeten wegen. beetje onzinnig namelijk. nouja ik kan weer verder.... ff wat thief questen doen. best lastig nog.
Anoniem: 9942
Je weet toch welk item een quest-item is? Als je die verkoopt, is het toch echt je eigen schuldeigenlijk zou je key items gewoon niet moeten kunnen verkopen/wegdoen en ze zouden ook niks moeten wegen. beetje onzinnig namelijk. nouja ik kan weer verder.... ff wat thief questen doen. best lastig nog.
En er is natuurlijk altijd de console.
Dat is vaak juist het probleemAnoniem: 9942 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 08:44:
[...]
Je weet toch welk item een quest-item is? Als je die verkoopt, is het toch echt je eigen schuldDie vrijheid is juist wel handig, zeker als je mercantile een beetje hoog is
Verkochte items verdwijnen namelijk niet, je kan ze altijd weer terugkopen.
En er is natuurlijk altijd de console.

In ieder geval een waarschuwing zou fijn zijn
[ Voor 8% gewijzigd door Quadro! op 30-05-2005 14:14 ]
als een item geen hele specifieke naam heeft en het is alweer een dag of week geleden dan weet ik dat echt niet meer hoor.
je zou eigenlijk een apart scherm moeten hebben met key items. dan weet je ook weer welke quests je nog moet doen.
ben alweer redelijk op weg. level 15 ofzo en al een AC van 45 en al een redelijk bak geld.
je zou eigenlijk een apart scherm moeten hebben met key items. dan weet je ook weer welke quests je nog moet doen.
ben alweer redelijk op weg. level 15 ofzo en al een AC van 45 en al een redelijk bak geld.
Ik heb 'm ook eindelijk dan maar aangeschaft, alleen ik speelde het al een tijdje (zeg maar vanaf het begin, heb 'm al 2 keer uitgespeeld). Schaam me diep dat ik het niet eerder gekocht heb.Anoniem: 71555 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 21:23:
[...]
Ik heb hem nu ook maar eens aangeschaft, na het eerst even te hebben uitgeprobeerd bij een vriend van me.
Toen kon ik er niet echt diep op in gaan, maar ik ben nu wel verslingerd aan deze giga wereld. Ik heb gelijk maar de GOTY editie gekocht (7.99 is niets voor een spel met 2 uitbreidingen) en heb ook op aan raden van iemand het Nord huisje naast Balmora geplant.
[...]
Het is heel raar, als een spel 50 Euro kost dan MOET ik kopen kopen kopen, maar zo'n fantastisch mooi pakketje voor 7,99 laat ik iedere keer weer liggen...
Maar ja, ik wilde al een tijdje Tribunal en Bloodmoon hebben, dus toen ik van de week bij de vrije opneem zaak was en de goty edition zag liggen dacht ik, pakken, afrekenen, naar huis en voorlopig geen daglicht meer zien
Eerst weer wat plugins geinstalleerd (deurtje naar onze talking mudcrab, een hele zooi visuele aanpassingen (better heads, better bodies, hogere res textures, weathered signs) en nog wat anderen en ben weer helemaal overnieuw begonnen.
Doel is eigenlijk weer om eerst rustig Morrowind zelf weer uit te spelen en dan eens gaan kijken naar Tribunal en uiteindelijk Bloodmoon, maar ik zie wel hoever mijn geduld me brengt
Het begint spontaan weer te jeuken dus ik denk dat ik nog maar eens een middagje ga verpesten...
ik heb hem ook aangeschaft maar baal nogal van de slechte graphics, dus zou iemand ff een linkje kunnen plaatsen waar je die plugins vandaan haaltBioWEB schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:52:
Eerst weer wat plugins geinstalleerd (deurtje naar onze talking mudcrab, een hele zooi visuele aanpassingen (better heads, better bodies, hogere res textures, weathered signs) en nog wat anderen en ben weer helemaal overnieuw begonnen.
Doel is eigenlijk weer om eerst rustig Morrowind zelf weer uit te spelen en dan eens gaan kijken naar Tribunal en uiteindelijk Bloodmoon, maar ik zie wel hoever mijn geduld me brengtZit alweer op level 18 of 19 nu en heb maar eens gekozen voor een echte Fighter, uiteraard aangesloten bij de Fighters Guild. Heb behalve wat enchanted items nog geen magic gebruikt en ik moet zeggen dat deze manier me ook wel begint te bevallen.
Het begint spontaan weer te jeuken dus ik denk dat ik nog maar eens een middagje ga verpesten...
Heeft geen signature.
Must have plugins die ik zelf nu ook heb:BioWEB schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:52:
[...]
Ik heb 'm ook eindelijk dan maar aangeschaft, alleen ik speelde het al een tijdje (zeg maar vanaf het begin, heb 'm al 2 keer uitgespeeld). Schaam me diep dat ik het niet eerder gekocht heb.
Het is heel raar, als een spel 50 Euro kost dan MOET ik kopen kopen kopen, maar zo'n fantastisch mooi pakketje voor 7,99 laat ik iedere keer weer liggen...
Maar ja, ik wilde al een tijdje Tribunal en Bloodmoon hebben, dus toen ik van de week bij de vrije opneem zaak was en de goty edition zag liggen dacht ik, pakken, afrekenen, naar huis en voorlopig geen daglicht meer zien
Doel is eigenlijk weer om eerst rustig Morrowind zelf weer uit te spelen en dan eens gaan kijken naar Tribunal en uiteindelijk Bloodmoon, maar ik zie wel hoever mijn geduld me brengtZit alweer op level 18 of 19 nu en heb maar eens gekozen voor een echte Fighter, uiteraard aangesloten bij de Fighters Guild. Heb behalve wat enchanted items nog geen magic gebruikt en ik moet zeggen dat deze manier me ook wel begint te bevallen.
- Better Bodies / Better Heads (Duh
- Visual Pack XT [ High Res Texture ]
- KP_MW_Visual_Pack_2.2_[nature] [ High res natuur texture ]
- Morowind Eden (en Part 2) [ voegt dieren toe in het natuur en stad zoals honden/eenden/insecten etc ]
- BALMORA EXPANSION 1.4 [ maakt balmore een heel wat groter! ziet er top uit! ]
- Bank Mod by Indestructible 2.2 [ Stort je geld op je rekening
- Ultimate Knight Shop [ Voor de echte knights onder ons een shop met allemaal nieuwe shields/wapens en armor ]
- Weatherd Signs
Wat ook een leuke mod is is deze kan je lekker gaan koken en je eigen vreten bakken
Mods haal je hiero: http://www.rpgplanet.com/morrowind/
je hebt nog veel meer websites waar je mods vandaan kan halen maar
[ Voor 8% gewijzigd door ADMK op 03-06-2005 13:13 ]
Dit zijn inderdaad ook alle visuele plugins die ik heb geinstalleerd, dus Dommerick >>> waar ik ze vandaan heb weet ik niet meer (rpgplanet/morrowind vault/,,,), maar dit zijn dus de namen van de plugins:ADMK schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 05:12:
[...]
Must have plugins die ik zelf nu ook heb:
- Better Bodies / Better Heads (Duh) [ Voegt hoge res skins en hoofden toe ]
- Visual Pack XT [ High Res Texture ]
- KP_MW_Visual_Pack_2.2_[nature] [ High res natuur texture ]
- Morowind Eden (en Part 2) [ voegt dieren toe in het natuur en stad zoals honden/eenden/insecten etc ]
- BALMORA EXPANSION 1.4 [ maakt balmore een heel wat groter! ziet er top uit! ]
- Bank Mod by Indestructible 2.2 [ Stort je geld op je rekeningkrijg meer geld door rente, leen geld etc. heel erg handig! ]
- Ultimate Knight Shop [ Voor de echte knights onder ons een shop met allemaal nieuwe shields/wapens en armor ]
- Weatherd Signs
Wat ook een leuke mod is is deze kan je lekker gaan koken en je eigen vreten bakken
Mods haal je hiero: http://www.rpgplanet.com/morrowind/
je hebt nog veel meer websites waar je mods vandaan kan halen maar
- Better Bodies / Better Heads
- Visual Pack XT
- KP_MW_Visual_Pack_2.2_[nature]
- Weathered Signs
Verder heb ik nog Illuminated Windows gedownload. Is wel aardig. Voegt wat random lichten toe 's nachts, die wisselend aan en uit gaan, om wat meer verandering en diversiteit te krijgen...
Die Eden plugin ga ik zeker bekijken. Vind het altijd wel leuk om Morrowind meer te vullen met beesten/monsters/npc's/vlinders/...
Zijn er toevallig nog meer van dit soort leuke, en belangrijker complete, plugins die dingen op dat gebied toevoegen ? Met complete bedoel ik dus dat ik niet nog ergens de meshes uit een ander pakket moet halen en vervolgens een aparte plugin moet downloaden voor de textures en dan nog maar een andere plugin omdat die sounds zijn gebruikt...
[ Voor 7% gewijzigd door KneoK op 03-06-2005 17:05 ]
Het spel is al !jaren! oud dus ik vraag me af waarmee je de 'slechte' graphicks mee vergelijktdommerick schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 13:12:
[...]
ik heb hem ook aangeschaft maar baal nogal van de slechte graphics, dus zou iemand ff een linkje kunnen plaatsen waar je die plugins vandaan haalt
ik had geloof ik nog een mod gezien @ http://files.tessource.net/ wat een eiland toevoegt en nog meer dieren zoals olifanten en draken etc. ik weet niet of dit samen met Morrowind Eden gaat werken maar je kan het uitproberen!BioWEB schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 17:01:
[...]
Dit zijn inderdaad ook alle visuele plugins die ik heb geinstalleerd, dus Dommerick >>> waar ik ze vandaan heb weet ik niet meer (rpgplanet/morrowind vault/,,,), maar dit zijn dus de namen van de plugins:
- Better Bodies / Better Heads
- Visual Pack XT
- KP_MW_Visual_Pack_2.2_[nature]
- Weathered Signs
Verder heb ik nog Illuminated Windows gedownload. Is wel aardig. Voegt wat random lichten toe 's nachts, die wisselend aan en uit gaan, om wat meer verandering en diversiteit te krijgen...
Die Eden plugin ga ik zeker bekijken. Vind het altijd wel leuk om Morrowind meer te vullen met beesten/monsters/npc's/vlinders/...
Zijn er toevallig nog meer van dit soort leuke, en belangrijker complete, plugins die dingen op dat gebied toevoegen ? Met complete bedoel ik dus dat ik niet nog ergens de meshes uit een ander pakket moet halen en vervolgens een aparte plugin moet downloaden voor de textures en dan nog maar een andere plugin omdat die sounds zijn gebruikt...
Trouwens dat bank plugin is ook tip! je kan namelijk bij dat bank een estate kopen in balmora, caldera, pelgiad en nog een andere stad. erg orgineel!
dit is trouwens ook een leuke mod, het voegt een romijnse stad toe. heb hem zelf nog niet bezocht maar heb hem voor de zekerheid alvast geinstalleert
Ook een gave mod is
[ Voor 7% gewijzigd door ADMK op 03-06-2005 17:34 ]
2 vragen :
1 Ik heb een slaaf gekocht waar kan ik die vinden
?
2 Hoe installeer ik The Great House mod ?
1 Ik heb een slaaf gekocht waar kan ik die vinden
2 Hoe installeer ik The Great House mod ?
Top ! Dan ga ik nog eens even lekker neuzen naar die mods die je noemde. Ik heb overigens al een andere hide-out plugin, die ook een huis toevoegt in Balmora, in de lijst staat 'ie als DC House Balmora 2. Leuk optrekje met de 2 supplychests van Fighters en Mages guild en flink wat opslagruimte.ADMK schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 17:27:
[...]
ik had geloof ik nog een mod gezien @ http://files.tessource.net/ wat een eiland toevoegt en nog meer dieren zoals olifanten en draken etc. ik weet niet of dit samen met Morrowind Eden gaat werken maar je kan het uitproberen!
Trouwens dat bank plugin is ook tip! je kan namelijk bij dat bank een estate kopen in balmora, caldera, pelgiad en nog een andere stad. erg orgineel!
dit is trouwens ook een leuke mod, het voegt een romijnse stad toe. heb hem zelf nog niet bezocht maar heb hem voor de zekerheid alvast geinstalleert
Ook een gave mod ishier kan je ook een eigen huis krijgen zonder iemand te doden, je moet er wel voor betalen maar dat maakt het wel leuker!
is er ook een 'cheat' om sneller te lopen. ik word soms niet goed van dat uren rondlopen. in battles zou het een cheat zijn(wegrennen), maar daar wil ik het ook niet voor gebruiken. alleen voor lange stukken sneller te lopen door de bossen enzo... irriteert me soms behoorlijk.
Je hebt ergens de boots of blinding speed. Daar kun je snel mee lopen, en is geen cheat.Anoniem: 7533 schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 16:28:
is er ook een 'cheat' om sneller te lopen. ik word soms niet goed van dat uren rondlopen. in battles zou het een cheat zijn(wegrennen), maar daar wil ik het ook niet voor gebruiken. alleen voor lange stukken sneller te lopen door de bossen enzo... irriteert me soms behoorlijk.
1 hint: "boots of blinding speed"! (zonder te cheaten) even uit caldera staat er iemand die vraagt of je haar/hem wil begeleiden naar een bepaalde plek, als je dat doet krijg je die hele snelle schoenen.Anoniem: 7533 schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 16:28:
2.potions/spells
3. cheat: player->setspeed,XXX
Verder niet al te veel spullen mee is ook handig als je ongeduldig bent!
[ Voor 9% gewijzigd door Koekje op 04-06-2005 16:36 ]
Ik zet meestal acrobatics in mijn minor skills en doe al hoppend en springend de eerste paar quests om tijdens het levelen al aardig wat aan mijn speed te kunnen doen. Je moet er wat geduld voor hebben (en een skill inleveren, maar dat vind ik geen probleem), maar ik vind het leuker dan in het begin al vol steroids het hele eiland rond racen...Koekje schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 16:33:
[...]
1 hint: "boots of blinding speed"! (zonder te cheaten) even uit caldera staat er iemand die vraagt of je haar/hem wil begeleiden naar een bepaalde plek, als je dat doet krijg je die hele snelle schoenen.![]()
2.potions/spells
3. cheat: player->setspeed,XXX
Verder niet al te veel spullen mee is ook handig als je ongeduldig bent!
En maak ook slim gebruik van de verschillende transportatie middelen (siltstrider/mages guild/bootdiensten/...) om dichter bij je doel te starten en dus minder te hoeven lopen...
Mark en Recall vind ik wel handig voor plaatsen waar ik veel naar terug moet of op moeilijk te bereiken plaatsen waar je ineens zonder potions komt te zitten ofzo.
Die "Boots of Blinding Speed" heten trouwens niet voor niets zo he... Maar dat merk je vanzelf wel.
ik moet een 1 of ander wijf naar de ghostgate shrine brengen en ik moet daar sowieso al naartoe voor de temple quest. maar waar zit dat ding? ik ben volgens mij al veel te ver de red mountain in.... en die chick is ook half dood...
[edit] al gevonden. vlak nadat je de poort doorloopt rechts stijle heuvel op. leek net alsof je daar niet op kon namelijk...
iemand?
[edit] dan zal ik binnenkort wel ff langs caldera lopen
waar staat die gast precies? anders ben ik weer uren rond caldera aan het rondlopen
[edit] al gevonden. vlak nadat je de poort doorloopt rechts stijle heuvel op. leek net alsof je daar niet op kon namelijk...
iemand?
[edit] dan zal ik binnenkort wel ff langs caldera lopen
[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 04-06-2005 19:02 ]
Hier is altijd nog wat aan te doen door een resist magicka potion in te nemen, zodat het blind effect niet werkt en je weer "normaal" kan lopen met de extra speed boost.BioWEB schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 16:54:
Die "Boots of Blinding Speed" heten trouwens niet voor niets zo he... Maar dat merk je vanzelf wel.
[ Voor 11% gewijzigd door jdh009 op 04-06-2005 21:46 ]
Jawel, maar als je met je level 3 mannetje voor de eerste keer een beetje door de wereld aan het reizen bent dan ben je waarschijnlijk nog niet helemaal op de hoogte van dat soort zaken en genoeg resources om sterke potions te maken/kopen met een bijna constant effect zou je dan ook nog niet mogen bezitten lijkt me...jdh009 schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 21:44:
[...]
Hier is altijd nog wat aan te doen door een resist magicka potion in te nemen, zodat het blind effect niet werkt en je weer "normaal" kan lopen met de extra speed boost.
Acrobatics doet niets aan je speed, acrobatics hoort bij strength. Dus als je hoppend en springend de eerste paar levels doorgaat om je speed te vergroten, ben je verkeerd bezigBioWEB schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 16:54:
[...]
Ik zet meestal acrobatics in mijn minor skills en doe al hoppend en springend de eerste paar quests om tijdens het levelen al aardig wat aan mijn speed te kunnen doen. Je moet er wat geduld voor hebben (en een skill inleveren, maar dat vind ik geen probleem), maar ik vind het leuker dan in het begin al vol steroids het hele eiland rond racen...
Ik doe dat ook wel, maar gewoon om mn strength te vergroten... wel handig voor melee wapens en zware equipment.
Als je je speed wilt vergroten, moet je juist gaan voor Athletics, dus normaal rennen en zwemmen. Of natuurlijk veelvuldig gebruik maken van Short Blades, Hand-to-Hand, en Unarmored skills.
"And men saw his sails coming up out of the sunset, dyed as with scarlet and gleaming with red and gold, and fear fell upon the dwellers by the coasts, and they fled far away." - Akkalabeth, The Silmarillion
Oeh, ik weet t niet uit mijn hoofd, ik vond het binnen een paar seconden. zorg wel dat je een goede magicka resist hebt als je die schoenen draagt.Anoniem: 7533 schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 17:39:
[edit] dan zal ik binnenkort wel ff langs caldera lopenwaar staat die gast precies? anders ben ik weer uren rond caldera aan het rondlopen
edit! *spoiler*
Escort Pemenie - Caldera
6 September 2002
Find the trader Pemenie on the road North of Caldera on the way to Ald'ruhn. She will ask you to escort her to the Gnaar Mok in return for the Boots of Blinding Speed. Agree to do so and escort her to Gnaar Mok to the West. Once you cross the bridge into town, you will be rewarded with the boots. The boots increase speed by 200 points but also have a 100% blindness on them, meaning you'll be fast, but have no idea where you're going. The trick to using the boots is to use a Resist Magic spell or item. If you have 50% Resist Magic, you'll only be 50% blind, meaning that things will be a bit darker. You can also find out from people in Caldera or Gnaar Mok that Pemenie is a wanted felon.
[ Voor 52% gewijzigd door Koekje op 05-06-2005 16:51 ]
Hahaha, je hebt helemaal gelijk. Ik heb ze alletwee in mijn minor skills staan dus haalde ze door mekaar. Zijn, vind ik, erg handige skills voor het levelen, omdat je met relatief weinig moeite continu bezig bent met die skills te verhogen.ArPharazon schreef op zondag 05 juni 2005 @ 16:43:
[...]
Acrobatics doet niets aan je speed, acrobatics hoort bij strength. Dus als je hoppend en springend de eerste paar levels doorgaat om je speed te vergroten, ben je verkeerd bezig![]()
Ik doe dat ook wel, maar gewoon om mn strength te vergroten... wel handig voor melee wapens en zware equipment.
Als je je speed wilt vergroten, moet je juist gaan voor Athletics, dus normaal rennen en zwemmen. Of natuurlijk veelvuldig gebruik maken van Short Blades, Hand-to-Hand, en Unarmored skills.
Als je bv destruction wil trainen kan je het best een goedkope spell maken (1 magicka) en deze continu doen, je zal daardoor heel snel levelen. dat is ook een exploit.BioWEB schreef op zondag 05 juni 2005 @ 20:45:
[...]
Hahaha, je hebt helemaal gelijk. Ik heb ze alletwee in mijn minor skills staan dus haalde ze door mekaar. Zijn, vind ik, erg handige skills voor het levelen, omdat je met relatief weinig moeite continu bezig bent met die skills te verhogen.
Hoezo is dat een exploit? Je kan het gewoon zien als trainen. Er zijn wel andere dingen die de titel 'exploit' veel meer waard zijn. Zoals bijvoorbeeld door middel van een constant effect item met bound erop waarmee je allerlei items kunt dupen. Kun je gewoon ieder uniek item zo vaak dupliceren als je maar wilt. Kijk, dat is nou een exploit.Koekje schreef op maandag 06 juni 2005 @ 09:07:
Als je bv destruction wil trainen kan je het best een goedkope spell maken (1 magicka) en deze continu doen, je zal daardoor heel snel levelen. dat is ook een exploit.
Overigens, over dat sneller voortbewegen, als je de hele tijd springt, ben je in ieder geval sneller als dat je gewoon wandelt, dus je kunt inderdaad door je acrobatics te trainen je sneller voortbewegen. Of je daar ook sneller mee bent dan met gewoon rennen, weet ik niet. Als je een lage athletics skill hebt is het volgens mij sneller om te springen dan om te lopen, alhoewel ik dit niet met getallen ondersteunen kan.
Ik noem het een exploit omdat die makers van dit spel waarschijnlijk niet bedoelt hebben dat je met buttonbashen binnen een paar uurtjes level 100 bent. en dat dupliceren is gefixed in een patch.Anoniem: 41542 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 11:03:
Hoezo is dat een exploit? Je kan het gewoon zien als trainen. Er zijn wel andere dingen die de titel 'exploit' veel meer waard zijn. Zoals bijvoorbeeld door middel van een constant effect item met bound erop waarmee je allerlei items kunt dupen. Kun je gewoon ieder uniek item zo vaak dupliceren als je maar wilt. Kijk, dat is nou een exploit.
vraagje vlakbij ald velothi kom je een wijf en een half doorzichtige gast tegen. nou moet ik een ring uit de vijver voor hun halen, maar na 5x die vijver rond was ik het zat 
waar ligt ie?
waar ligt ie?
die had ik ook gedaan, dat ring ligt dus ergens in dat vijver. goed zoekenAnoniem: 7533 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 19:36:
vraagje vlakbij ald velothi kom je een wijf en een half doorzichtige gast tegen. nou moet ik een ring uit de vijver voor hun halen, maar na 5x die vijver rond was ik het zat
waar ligt ie?
ja ik heb het een tijdje geleden al gedaan dus ik weet het niet meer precies maar als je goed kijkt zie je diep in het vijver een klein cirkeltje en dat is hem dan
Ik heb die quest maar opgegeven, maar als het een ge-enchante ring is kan je t volgens mij makkelijk doen met: detect enchantment.ADMK schreef op maandag 06 juni 2005 @ 22:31:
ja ik heb het een tijdje geleden al gedaan dus ik weet het niet meer precies maar als je goed kijkt zie je diep in het vijver een klein cirkeltje en dat is hem dan
Het is geen ring met een enchantment, maar als je via dat paadje op het vijvertje af loopt, ligt ie aan de linkerkant, een beetje verstopt tussen de plantjes.Koekje schreef op maandag 06 juni 2005 @ 22:41:
Ik heb die quest maar opgegeven, maar als het een ge-enchante ring is kan je t volgens mij makkelijk doen met: detect enchantment.
edit:
Als je de naam van het vrouwtje dat je die quest geeft weet, kun je het natuurlijk ook opzoeken in de CS
Als je de naam van het vrouwtje dat je die quest geeft weet, kun je het natuurlijk ook opzoeken in de CS
Overigens werkt dat dupen bij mij wel nog steeds. Min of meer. Ik heb in ieder geval een groeiende verzameling bound items in mijn inventory die ik er ook niet meer uit krijg (dat hebben ze in ieder geval wel gefixed, je kan nu geen bound items die altijd blijven meer verkrijgen door ze uit je inventory te droppen en dan een uurtje te snurken). Ik krijg dus die gratis bound items door een ring met een constant effect bound item. Als dat item wat slijtage begint te vertonen, deed ik dus altijd ring af, ring om, en hij was weer zo goed als nieuw. Alleen af en toe verdwijnt het bound item dus niet, maar wordt vervangen door een nieuw bound item, waarbij het oude bound item naar mijn inventory wordt verplaatst. Ik dacht dus dat dit diezelfde dupe truc was.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 41542 op 06-06-2005 23:40 ]
Wat helpt is tijdelijk je brightness op max te zetten, dan valt die ring veel meer opKoekje schreef op maandag 06 juni 2005 @ 22:41:
[...]
Ik heb die quest maar opgegeven, maar als het een ge-enchante ring is kan je t volgens mij makkelijk doen met: detect enchantment.
Kater? Eerst water, de rest komt later
Dat is nou een tip waar ik wat een gehad zou hebben, maar ik ben igg niet zo'n powergamer, als ik na een kwartiertje intensief zoeken zo'n ding niet kan vinden, is echt de motivatie weg.Haan schreef op maandag 06 juni 2005 @ 23:47:
Wat helpt is tijdelijk je brightness op max te zetten, dan valt die ring veel meer op
edit:
zeker als het zoiets knulligs is als een ring (die ik dan ook weer weg 'moet' doen)
[ Voor 17% gewijzigd door Koekje op 06-06-2005 23:54 ]
je krijgt er anders wel een leuk ding voor terug(als je nog in het begin bent dan). tis zekr de moeite waard om ff te kijken, heb je meteen iets leuks erbij.
als je trouwens iets in een willekeurig huis in een willekeurige kist stopt wordt het dan gejat? maw is er een kans dat als je terug het er niet meer is?
Dat heb ik nog nooit meegemaakt.Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 18:27:
als je trouwens iets in een willekeurig huis in een willekeurige kist stopt wordt het dan gejat? maw is er een kans dat als je terug het er niet meer is?
aah ok das wel beter. af en toe wegen key items erg veel of wil ik iets even tijdelijk bewaren.
Dan kan je het beter gewoon op de grond gooien. Dat blijft ook altijd liggen. Met containers in huizen kan het gebeuren dat je je eigen spul uit hun container haalt en dat je dan opeens een bounty op je hoofd hebt vanwege stelen. Dit komt omdat die containers als eigendom van iemand staan. Het gaat dan niet om de items die je eruit haalt, maar om het feit dat je items uit die specifieke container haalt.Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 19:36:
aah ok das wel beter. af en toe wegen key items erg veel of wil ik iets even tijdelijk bewaren.
Of dat opeens het interior veranderd (door een quest), dus dan ben je alles kwijt dat je hebt neergelegd.Anoniem: 41542 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 20:48:
[...]
Dan kan je het beter gewoon op de grond gooien. Dat blijft ook altijd liggen. Met containers in huizen kan het gebeuren dat je je eigen spul uit hun container haalt en dat je dan opeens een bounty op je hoofd hebt vanwege stelen. Dit komt omdat die containers als eigendom van iemand staan. Het gaat dan niet om de items die je eruit haalt, maar om het feit dat je items uit die specifieke container haalt.
De meeste ervaren Morrowind spelers 'claimen' dan vaak ook een huis, liefst een met planken enzo, waar ze al hun dure, maar niet te verkopen Daedric Armor enzo uitstallen voor de lol.
Ik had daar best wel genoeg van, om dus telkens het spul wat eigenlijk wat waard was voor niks ergens weg te leggen, dus heb ik even een bepaalde trader een paar honderd duizend gegeven.
Ik ben sinds enige tijd weer met Morrowind bezig BTW, het lag al maanden op de plank omdat ik bezig was met andere games, maar in de tussentijd had ik beide expansions gevonden voor een laag prijsje. Ik ben nu bezig om weer een fatsoenlijke character te krijgen en de main quest te halen, alsmede om dingen te doen die ik verder nog nooit gedaan had. Er zijn nog zoveel plaatsen waar ik nog nooit geweest ben, zoveel dingen die ik nog nooit gedaan heb... Zonde om het spel te laten verrotten
.
Generiek warrior-type, heavy armor, long blade, etcetera. Is wel cool en niet al te moeilijk. Wizards vind ik irritant om een of andere reden, en thieves zijn wel leuk maar een beetje te zwak. Een goede combinatie vind ik ook niks, maar ja zo ben ik gewoon.
Doel: Full Daedric armor zien bij elkaar te schrapen, main quest halen, en naar Mournhold / Solstheim gaan
.
Ik had daar best wel genoeg van, om dus telkens het spul wat eigenlijk wat waard was voor niks ergens weg te leggen, dus heb ik even een bepaalde trader een paar honderd duizend gegeven.
Ik ben sinds enige tijd weer met Morrowind bezig BTW, het lag al maanden op de plank omdat ik bezig was met andere games, maar in de tussentijd had ik beide expansions gevonden voor een laag prijsje. Ik ben nu bezig om weer een fatsoenlijke character te krijgen en de main quest te halen, alsmede om dingen te doen die ik verder nog nooit gedaan had. Er zijn nog zoveel plaatsen waar ik nog nooit geweest ben, zoveel dingen die ik nog nooit gedaan heb... Zonde om het spel te laten verrotten
Generiek warrior-type, heavy armor, long blade, etcetera. Is wel cool en niet al te moeilijk. Wizards vind ik irritant om een of andere reden, en thieves zijn wel leuk maar een beetje te zwak. Een goede combinatie vind ik ook niks, maar ja zo ben ik gewoon.
Doel: Full Daedric armor zien bij elkaar te schrapen, main quest halen, en naar Mournhold / Solstheim gaan
warriors zijn voor mietjes 
mijn favo char is altijd thief of monk niet van die brute domme kracht maar sneaken en intelligent spelen.
wizards vind ik meestal leuk om te nemen als ik een spel 2x speel. dan ken je het veld een beetje en wizard is altijd vrij moeilijk dooordat je zo slap bent. ligt ook aan het spel trouwens met spells. sommige spellen zijn wizards weer makkelijker.
het jammere is wel dat je questen niet wat veranderen door je char. je akn overal lid worden en alles doen. als je dat spreid over een aantal chars dan heeft het meer replay value
mijn favo char is altijd thief of monk niet van die brute domme kracht maar sneaken en intelligent spelen.
wizards vind ik meestal leuk om te nemen als ik een spel 2x speel. dan ken je het veld een beetje en wizard is altijd vrij moeilijk dooordat je zo slap bent. ligt ook aan het spel trouwens met spells. sommige spellen zijn wizards weer makkelijker.
het jammere is wel dat je questen niet wat veranderen door je char. je akn overal lid worden en alles doen. als je dat spreid over een aantal chars dan heeft het meer replay value
stel ik wil later in het spel vampire worden. lijkt me wel lachen. maar ik heb nu al redeljik wat vampirennesten uitgemoord en net zelfs een die audun heet(van de vampireclan aundun)
kan dit nu later nog wel? ik zag ook dat je vampiren 'plaatsen' hebt waar je een smid had en een winkel enzo, maarja ik ben geen vampier dus ze pakken me... of ik hun beter gezegd.
hoe werkt dit precies? ik las trouwens dat als je vampier wilt worden je gebeten moet zijn en dan 72 uur(in het spel) moet wachten?
kan dit nu later nog wel? ik zag ook dat je vampiren 'plaatsen' hebt waar je een smid had en een winkel enzo, maarja ik ben geen vampier dus ze pakken me... of ik hun beter gezegd.
hoe werkt dit precies? ik las trouwens dat als je vampier wilt worden je gebeten moet zijn en dan 72 uur(in het spel) moet wachten?
UESP.net beantwoord al je vragen. In dit geval is het natuurlijk de vraag of je nog een van de nesten van de vampieren clans hebt heel gelaten, zodat er nog vampieren zijn om quests voor te doen. Anders kun je alsnog wel vampier worden door een paar 'wilde' vampieren op je in te laten meppen, of desnoods zelfs door een console command. Er zijn dan nog steeds leuke quests om te doen, maar misschien is het toch een idee om dat te bewaren voor een volgend spel.Anoniem: 7533 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 20:01:
stel ik wil later in het spel vampire worden. lijkt me wel lachen. maar ik heb nu al redeljik wat vampirennesten uitgemoord en net zelfs een die audun heet(van de vampireclan aundun)
Verder puntje is dat als je de corprus disease al hebt gehad in de main quest, je immuun bent voor gewone ziekten (wat vampirisme eigenlijk is, in het begin in ieder geval), dus zul je dan iets van weakness to disease 100% op jezelf moeten casten om toch nog vampirisme te kunnen krijgen.
Als je eenmaal vampirisme hebt, dan moet je nog drie dagen wachten. Dan krijg je een droom en ben
je een vampier geworden.
ik vind juist crusader lekker spelen, heavy armor, lange grote zwaarden (claymore oidYopY schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:30:
De meeste ervaren Morrowind spelers 'claimen' dan vaak ook een huis, liefst een met planken enzo, waar ze al hun dure, maar niet te verkopen Daedric Armor enzo uitstallen voor de lol.
Ik ben sinds enige tijd weer met Morrowind bezig BTW, het lag al maanden op de plank omdat ik bezig was met andere games, maar in de tussentijd had ik beide expansions gevonden voor een laag prijsje. Ik ben nu bezig om weer een fatsoenlijke character te krijgen en de main quest te halen, alsmede om dingen te doen die ik verder nog nooit gedaan had. Er zijn nog zoveel plaatsen waar ik nog nooit geweest ben, zoveel dingen die ik nog nooit gedaan heb... Zonde om het spel te laten verrotten.
Doel: Full Daedric armor zien bij elkaar te schrapen, main quest halen, en naar Mournhold / Solstheim gaan.
je moet als je vampier wilt worden ten eerste niet zo ver zijn in de main quest omdat je vampirsm oploopt als een "ziekte", dan heb je een paar dagen (24, 48, of 72 dat weet ik niet meer) om je te laten genezen. Als je dit niet doet dan krijg je een of andere droom waaruit blijkt dat je niet meer tegen de zon enzo kan.
Er zijn 3 vampier clans zoals je misschien al in het spel gezien of gelezen hebt of van iemand gehoort hebt, dit zijn de Berne, Aundae, and Quarra. Ze hebben allemaal ergens een hoofdkwartier waar je terecht kan voor quests, bij elke clan 3 quest. Zolang je de leider niet dood kun je volgens mij gewoon de quests doen, maar da kun je altijd ff checken door naar alle hooftkwartieren te gaan.
Berne: Galom Daeus dit is een dwemerbase ten westen van Tel Urivith en noordwest van het Erabenisum camp
Aundae: Ashmelech Tomb op een van de eilanden zuidwest Dagon Fel (weet het nie precies meer)
Quarra: Druscashti ten oosten van khuul
Als je al wat veder bent in de mainquest en je hebt al resist tegen alle ziektes dan kun je als je echt vampier wilt zijn ook het script actieveren door het volgende in het console te typen terwijl je slaapt!!, dit om de droom die je dan krijgt niet te missen
Om een Quarra Clan vampier te worden toets je in je console
StartScript "vampire_quarra_PC"
Om een Berne Clan vampire te worden toets je in je console
StartScript "vampire_berne_PC"
Om een Aundae Clan vampire te worden toets je in je console
StartScript "vampire_aundae_PC"
Ik heb hiervan gebruik gemaakt omdat ik de mainquest al had uitgespeelt en toch een keer een vampier wou zijn. Om te genezen van het vampier zijn hoef je alleen maar ff naar de Daedric shrine Bal Ur ten noorden van Suran. Er staan ook wel wat handige dingen in het boek Vampires of Vvardenfell, Volume II.
Er zijn 3 vampier clans zoals je misschien al in het spel gezien of gelezen hebt of van iemand gehoort hebt, dit zijn de Berne, Aundae, and Quarra. Ze hebben allemaal ergens een hoofdkwartier waar je terecht kan voor quests, bij elke clan 3 quest. Zolang je de leider niet dood kun je volgens mij gewoon de quests doen, maar da kun je altijd ff checken door naar alle hooftkwartieren te gaan.
Berne: Galom Daeus dit is een dwemerbase ten westen van Tel Urivith en noordwest van het Erabenisum camp
Aundae: Ashmelech Tomb op een van de eilanden zuidwest Dagon Fel (weet het nie precies meer)
Quarra: Druscashti ten oosten van khuul
Als je al wat veder bent in de mainquest en je hebt al resist tegen alle ziektes dan kun je als je echt vampier wilt zijn ook het script actieveren door het volgende in het console te typen terwijl je slaapt!!, dit om de droom die je dan krijgt niet te missen
Om een Quarra Clan vampier te worden toets je in je console
StartScript "vampire_quarra_PC"
Om een Berne Clan vampire te worden toets je in je console
StartScript "vampire_berne_PC"
Om een Aundae Clan vampire te worden toets je in je console
StartScript "vampire_aundae_PC"
Ik heb hiervan gebruik gemaakt omdat ik de mainquest al had uitgespeelt en toch een keer een vampier wou zijn. Om te genezen van het vampier zijn hoef je alleen maar ff naar de Daedric shrine Bal Ur ten noorden van Suran. Er staan ook wel wat handige dingen in het boek Vampires of Vvardenfell, Volume II.
[ Voor 8% gewijzigd door jdh009 op 16-06-2005 20:47 ]
ik ben eigenlijk nog niet eens met de main quest begonnen 
alleen die arkghand missie ofzo. ik heb al wel 30% van de wereld gehad ofzo dus ik zal weleens binnenkort wat main quest missies doen(die ik niet echt leuk vind vandaar ik ken ze al van vorige keer spelen)
ik heb volgens mij quarra en audea ofzo al afgeslacht dus als ik besluit vampier te worden dan respawn ik ze wel.
als je vampier bent kan je neem ik aan niet meer bij guilds of (main/guild) quests doen?
is het trouwens uberhaupt leuk om als vampier te spelen?
alleen die arkghand missie ofzo. ik heb al wel 30% van de wereld gehad ofzo dus ik zal weleens binnenkort wat main quest missies doen(die ik niet echt leuk vind vandaar ik ken ze al van vorige keer spelen)
ik heb volgens mij quarra en audea ofzo al afgeslacht dus als ik besluit vampier te worden dan respawn ik ze wel.
als je vampier bent kan je neem ik aan niet meer bij guilds of (main/guild) quests doen?
Zolang je vampier bent kun je geen gewone quests doen, maar je kunt wel een paar quests doen die je anders niet had kunnen doen, zie ook de UESP. De meeste gewone mensen zullen niet met je willen praten, en als je probeert te praten met een Guard of Ordinator, vallen die je aan. Het feit dat gewone mensen (met een paar uitzonderingen, zie de bovenstaande link) niet met je willen praten betekent ook dat je geen gebruik kunt maken van de fast travel services, behalve dan de mage guild fast travel. Maar ik moet zeggen dat ik het wel erg leuk vind om met 150 acrobatics door het landschap te springen. Dwars door en over de Ashlands is leuk en makkelijk op die manier. Je kan zelfs van de top van een berg springen zonder dat het pijn doet. Of vanaf de grond in 1 keer op de tweede verdieping van een gebouw springen. Dat je overdag niet normaal kunt reizen is wel vervelend, alhoewel je de schade vrij gemakkelijk volledig op kunt vangen door een ring met Restore Health (constant effect dus) te enchanten. Alleen iedere keer dat rode over je scherm is irritant.Anoniem: 7533 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 21:31:
volgens mij ben ik de vorige keer toen ik morrowind speelde, jaar of 3 terug ofzo ook vampier geweest. toen wist ik het alleen niet en moest ik een boel save games terug om weer normaal verder te kunnen 
ik wil eerst proberen bij elke guild zo hoog mogelijk te komen daarna ga ik dat doen denk ik.
ben al bijna hoogste rank in imperial legion en lekker op weg met de anderen
alleen de temple questen willen nog niet zo(moet nog die pelgrim shit doen)
ik wil eerst proberen bij elke guild zo hoog mogelijk te komen daarna ga ik dat doen denk ik.
ben al bijna hoogste rank in imperial legion en lekker op weg met de anderen
alleen de temple questen willen nog niet zo(moet nog die pelgrim shit doen)