Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het spel FC ook maar weer eens geinstaleerd en nadat de patch 1.4 erop zat kon ik alleen niet meer in het spel zelf de muis meer gebruiken , wel in het menu overigens en andere spellen doen het ook prima . Heb al de-installatie zonder de patch gedaan en dan werkt het prima . Toch wil de patch gebruiken voor mischien online weer te gaan maar voorlopig zonder dat ik geen oplossing heb doe ik dat dus nog niet .
Beterft een G5 logitech muis maar denk niet dat het aan de muis ligt . Sorry dat ik deze vraag als eerst hier plant en niet in het juiste forum , waarom ik dat doe? Kweetniet , gevoelsmatig .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:25
Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 12:42:
Heb het spel FC ook maar weer eens geinstaleerd en nadat de patch 1.4 erop zat kon ik alleen niet meer in het spel zelf de muis meer gebruiken , wel in het menu overigens en andere spellen doen het ook prima . Heb al de-installatie zonder de patch gedaan en dan werkt het prima . Toch wil de patch gebruiken voor mischien online weer te gaan maar voorlopig zonder dat ik geen oplossing heb doe ik dat dus nog niet .
Beterft een G5 logitech muis maar denk niet dat het aan de muis ligt . Sorry dat ik deze vraag als eerst hier plant en niet in het juiste forum , waarom ik dat doe? Kweetniet , gevoelsmatig .
Ik had het gisteren ook al gepost, je moet de controls op default zetten (met het knopje), zelfs als ze al op hun standaardinstellingen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 15:48
Probeer je de patch 1.4 over het orgineel te installeren (1.0) of over latere patches (1.1 - 1.3)?? Ik heb zelf de full patch (+/- 180 MB) over het orgineel geinstalleerd, werkte perfect. Ik weet natuurlijk niet precies wat jij geprobeerd hebt, maar misschien heb je er wat aan...

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja het werkt weer , maar heb eigenlijk niet veel anders gedaan dan de heleboel opnieuw eraf te halen en toch opnieuw de full patch 1.4 -180mb) daarna , dus precies hetzelfde maar toch geprobeerd en het werkt prima nu . Dus originele game met 1.4 patch en klaar .Vreemd want heb niks anders gedaan en het werkt .

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2007 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Zijn toch aardig wat mensen die problemen hebben met het patchen van farcry, bij de ene kun je direct vanaf 1.0 de standalone 1.4 instaleren en bij de ander moet je elke patch apart instaleren.

Bij veel mensen werkt de muis niet meer ingame op patch 1,4 maar dat kun je verhelpen door de controls op default te zetten zoals al gezegd is.

Eigenlijk hoop ik dat er nog een keer een officele mappack uit komt voor farcry, dat is iets wat farcry online weer een stuk interesanter kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

JunkO schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 12:46:
Probeer je de patch 1.4 over het orgineel te installeren (1.0) of over latere patches (1.1 - 1.3)?? Ik heb zelf de full patch (+/- 180 MB) over het orgineel geinstalleerd, werkte perfect. Ik weet natuurlijk niet precies wat jij geprobeerd hebt, maar misschien heb je er wat aan...
Nou... ik heb alles weer verwijdert.
Mappen verwijdert.
Regclean gedaan.

En in plaats van de oude patches alleen 1.4 Cumulative gebruikt.

Nu werkt alles gelukkig weer, zelfs me oude savegames. :)

[ Voor 54% gewijzigd door Da_maniaC op 25-01-2007 15:29 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:52

Mystikal

It never hurts to help!

Ik moet zeggen dat ik jaren op de illegale servers gespeeld heb met idd een minder legale versie, maar 2 maanden geleden als nog de aankoop gedaan. Maar de legale servers vallen me erg tegen, veel cheaters en niveau is beduidend minder. Op zich jammer eigenlijk, de community op de illegale servers was een stuk hechter. Ik speel dit spel dan ook al vanaf het zowat uitkomt en nog steeds met veel plezier. Patch 1.4 heeft idd wel wat goede dingen, maar niet spectaculais mijn inziens. Verder niets dan lof over dit spel en ben ik zeer benieuwd naar Crysis, al is dat een compleet ander spel.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Speel dit spel al sinds het begin (orgineel) en heb heel zelden een cheater gezien, het is een beetje overdreven wat je daar zegt (of is iemand direct een cheater als hij jou killed?) , en als je echt denkt dat er zoveel cheater zijn ga je toch leuk op een punkbuster server spelen. Als je een community wilt kun je beter een clan joinen, je kan toch niet verwachten dat je een dikke communtiy hebt waar iedereen gewoon een beetje voor zichzelf speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Heb je toevallig AA aan staan, je moet bij 6800GT AA uit hebben wil je hdr kunnen zien
Nou ik heb even geprobeerd om AA uit te zetten en HDRrendering aan te zetten, maar ik zie echt geen verschil. Normaal gesproken moet je het duidelijk kunnen zien aan de zon en andere lichteffecten toch?? Heb ook nog even gekeken naar m'n FPS (die moet wel een indicatie kunnen geven), maar die zakt ook niet in..

Ik heb een XFX6800 GT en draai patch 1.4.

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Dan heb ik geen idee waar het aan zou kunnen liggen, in ieder geval moet AA uit staan en via "r_hdrrendering 7" moet hdr aan gaan. Werkt perfect bij mij, lijkt me bij jou meer een probleem van de kaart zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou mensen, ik heb een nog groter probleem. Ik verwacht niet veel hulp maar als iemand er hier verstand van heb...

Ik heb laatst Far Cry gereinstalleerd, de patch 4 er op gepleurt, toen Matto 3 en Matto 4 mods geinstalleerd.

Alles loopt goed, totdat ik het spel binnen kom. Ik kan me muis niet eens bewegen wanneer het spel begint. In de main menu kan ik rustig klikken, maar zodra ik Jack Carver bestuur kan ik niet meer 'Look Around doen', dus aimen, het belangrijkste wat je nodig hebt.

Bij google kwam niet veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Controls op default zetten, ook al is het al default (staat overgens al in deze topic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metalbuster schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 00:10:
Controls op default zetten, ook al is het al default (staat overgens al in deze topic).
Bedankt voor de hulp. Dat heeft het verholpen.

Verder vraag ik me af waarom ik nóg lag heb wanneer ik alles op very high heb staan, terwijl Far Cry zegt dat mijn computer Very High is. Tegenwoordig is mijn PC niet boeiend meer vergeleken met de nieuwe specs, maar met een GeForceje 6600 en 1 GB moet het toch wel lukken.

Toch toe aan die upgrade denk ik. Zelfs voor oude games.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2007 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 20:14

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Far cry heeft nou eenmaal zeer hoge systeemeisen om met alles op max te spelen.
Het is ook niet voor niets dat het spel zelfs vandaag nog superieur is aan zo velen anderen.

Apropos, Matto 4 is een hele mod, maar is Matto 3 dat nou ook? Ik bedoel, is dat een andere mod of gewoon een vorige versie?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 16:25
Tijgert schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 00:37:
Far cry heeft nou eenmaal zeer hoge systeemeisen om met alles op max te spelen.
Het is ook niet voor niets dat het spel zelfs vandaag nog superieur is aan zo velen anderen.

Apropos, Matto 4 is een hele mod, maar is Matto 3 dat nou ook? Ik bedoel, is dat een andere mod of gewoon een vorige versie?
Ik kan het op mijn laptop makkelijk op very high draaien. Heb volgens mij alles op max. En dat met een 7600 Go die niet veel beter is dan een 6600GT. Wel gek overigens, als ik auto detect doet zet hij alles op medium. Zal wel komen omdat hij mijn 1,83GHz processor niet waardeert zoals het moet.

[ Voor 16% gewijzigd door MarcoC op 30-01-2007 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Verder vraag ik me af waarom ik nóg lag heb wanneer ik alles op very high heb staan, terwijl Far Cry zegt dat mijn computer Very High is. Tegenwoordig is mijn PC niet boeiend meer vergeleken met de nieuwe specs, maar met een GeForceje 6600 en 1 GB moet het toch wel lukken.
Ik heb een 6800GT (@ 425 / 1130) met 1GB pc2700 geheugen en ik heb alles op High staan, ondanks dat kom ik in echt dichtbeboste gebieden onder de 30 fps, dus dan loopt het niet zo heel soepel. Binnenin gebouwen zit ik vaak boven 60 fps.
Als ik het spel automatisch de settings laat kiezen, staat alles op medium trouwens.. Ik heb een 2400+ @ +2800 speeds (niet zo heel denderend), zal daar wel door komen...

Ik speel het spel nu al een x aantal dagen en ben nu bij het level dat ik die scientist moet zoeken oid. Tot nu toe me goed vermaakt met het spel en de prachtige omgeving. Echter, ik kom nu die gemuteerde bastards tegen en dan gaat de lol er wel snel af. Ten eerste is het gewoon niet realistisch, ten tweede zijn die krengen moeilijk te killen en ten derde: je schrikt je elke keer de pleuris als zo'n ding in één keer voor je flashlight springt! :P

Nog meer mensen die HDRrendering niet aan de praat krijgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Met een 6600GT draai je alles op max zonder aa makkelijk, een 6800gt kan het misschien met 2x aa en een 7600gt heeft denk ik op sommige plekken nog lichte moeite met 4x aa.
En ik weet zeker dat je met een 6600 niet alles normaal op maximaal kan spelen, ik denk dat je bepaalde settings iets lager moet zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Ik heb HDRrendering inmiddels aan de praat gekregen, was waarschijnlijk vergeten om het spel opnieuw te starten zodat het geen effect had. Ik moet er nog wel een beetje aan wennen, het glimt af en toe iets TE naar mijn mening. De maan lijkt soms wel radioactief en wordt af en toe echt fel wit/blauw en zwakt daarna wat af...

Ik heb 'm dan nog maar op niveau 3 staan btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik heb een 6800XT en kreeg na patch 1.4 HDR werkend met:

"X:\Far Cry\Bin32\FarCry.exe" -DEVMODE "r_HDRRendering 3"

Via de console kan ik intikken wat ik wil maar dat heeft verder geen enkel effect dus ik moet de HDR settings aanpassen via de shortcut. Beetje omslachtig maar het werkt verder prima zolang ik AA maar niet aanzet. Want dan zijn ineens een hoop textures doorzichtig. Qua FPS heeft het nauwelijks impact, die komt zelden onder de 40 (in 1024X768, dat wel).

Hier staat trouwens een guide voor de 6800 serie, compleet met screenshots met HDR on/off. En met de FarCry Benchmark kun je vrij simpel de verschillende settings testen.

Echt kapot ben ik trouwens niet van dat HDR gedoe. Okee, sommige levels zijn verpletterend mooi,
zelfs zo mooi dat ik bijna kwijlend voor m'n scherm zit, alleen dan duikt er weer een overbright corps op en erger ik me weer dood. En geen AA is natuurlijk ook niet zo prettig om te zien, alhoewel dat minder storend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Het is niet zo dat als je hdr op 3 hebt staan dat het lichter of minder effect heeft als 7, het is gewoon hetzelfde. Volgens mij is alleen 5 een lichtere variant voor de rest is het hetzelfde als 7.

@bob
Vindt het erg raar dat bij jou HDR niet werkt via console, het gebruiken via devmode komt in feite op hetzelfde neer, merkwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Het is niet zo dat als je hdr op 3 hebt staan dat het lichter of minder effect heeft als 7, het is gewoon hetzelfde. Volgens mij is alleen 5 een lichtere variant voor de rest is het hetzelfde als 7.
Nee, er zijn om precies te zijn 3 niveau's, namelijk 0, 3 en 7. Dit is onder andere hier te lezen:

http://www.bit-tech.net/article/145/5

Erg interessant by the way! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Ja sorry hoor HDR 3 ziet er vrijwel hetzelfde uit als 7 ik zie geen verschil in iedergeval, ik ga eens kijken wat het met de fps doet of daar wel enig verschil in is bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Echt verschil zit er inderdaad niet in, zoals je in bovenstaande link kunt zien. Misschien dat het een paar FPS scheelt, dat is dan wel weer mooi meegenomen. Ik zal ook 's even kijken of het wat scheelt zodra ik weer thuis ben...

(Farcy spelen op 't werk lijkt me best leuk, maar of de baas het kan waarderen... ) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Zo'n zat laats gigantisch snel te lopen online veel sneller dan normaal en wou beweren dat het door zijn razendsnelle Conroe proc kwam. Persoonlijk dacht ik dat je via zo'n prosessor niet harder dan normaal zou kunnen lopen maar ik wil toch even zekerheid en kan iemand dat hier bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Metalbuster schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 22:39:
Zo'n zat laats gigantisch snel te lopen online veel sneller dan normaal en wou beweren dat het door zijn razendsnelle Conroe proc kwam. Persoonlijk dacht ik dat je via zo'n prosessor niet harder dan normaal zou kunnen lopen maar ik wil toch even zekerheid en kan iemand dat hier bevestigen?
Tuurlijk kan ie dan niet harder lopen :P Dat was alleen met spelletjes van vroeger het geval voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Dmv de beroemde "turbo knop"! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:06

-tom-562

Oliesjeik

ik ehb farcry ook maar weer eens uit de kast getrokken, en geinstalleerd. Alleen heb ik een probleem. Mijn muis werkt ingame niet.. In het menu enzo werkt de muis wel, maar in het spel zelf niet. Ik heb verder nog nooit problemen gehad, en op mijn oude pc draaide deze versie wel goed. Ik heb de laatste 1.4 patch gedownload.

:> net ff op default controls gezet en het werkt weer

[ Voor 8% gewijzigd door -tom-562 op 04-02-2007 16:25 ]

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm ook maar weer is geïnstalleerd, maar is de 1.4 versie nou veel moeilijker of niet? Ik heb het idee dat je gewoon veel sneller doodgaat dan bij de 1.3 of 1.3x versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Niemand enig idee of Matto3 nou anders is als Matto4?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Ja is anders, heeft volgens mij ook een andere singleplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Zijn inderdaad totaal anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net het level in Matto3 gespeeld. Zeker wel een toffe map en een aanrader voor iedereen die FC weer is wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Ok, dan heb ik net ook maar Matto 2 geleeched, zal dan ook wel een compleet andere mod zijn.
Weet iemand Matto 1 nog te vinden? Die is spoorloss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Matto (zoals Matto 1 heet natuurlijk ;) ) zit voor zover ik weet in het mappack spmappackv1.1.exe, google en je zult vinden denk ik (net even gekeken, is inderdaad te downloaden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

hehe, laat ik die mappack (700+MB) net geleeched hebben >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik ben net ook weer ff begonnen, maar ik vind die 'enge beesten' nog behoorlijk sterk. Twee tikken van ze en je bent weer aangewezen op je oude savegame... Ik ga net de research facility binnen en ben over een zooi loopbruggen gegaan. Nog niet zover dus denk ik?
Als ik 'm uitgespeeld heb ga ik ook eens kijken naar die map-packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Nee je zit nog in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Ik heb nu problemen met het hosten van een eigen server, sinds dat ik een deticated server had gemaakt en mezelf gebanned had was het raak. De poorten wat in de startpost staan zijn open en een server hosten heeft altijd gewerkt totdat ik mezelf gebanned had. Heeft iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen ?

Als je farcry opnieuw wilt instaleren hoe kan ik dat dan het beste doen? Gewoon alle voorgaande patchen instaleren en dan de 1,4(de kleinste) of gewoon direct naar een verse instalatie 1.4(de grooste) instaleren?

[ Voor 25% gewijzigd door Metalbuster op 10-02-2007 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Ik zou gewoon de complete 1.4 patch over het origineel installeren, heb ik ook gedaan en werkt perfect. Scheelt je nog tijd ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Heb farcry opnieuw geinstaleerd en ik kan weer servers hosten, ik wil toch even weten hoe dat komt? Want ik heb geen zin om farcry steeds opnieuw te isntaelren als ik weer een fout maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcg_nl
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
Metalbuster schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 19:02:
Heb farcry opnieuw geinstaleerd en ik kan weer servers hosten, ik wil toch even weten hoe dat komt? Want ik heb geen zin om farcry steeds opnieuw te isntaelren als ik weer een fout maak.
Volgens mij hoef je je zelf alleen maar te unbannen door bannedip.txt of bannedid.txt leeg te maken cq te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Nou ik heb 'm gister uitgespeeld, maar dat einde maakt mij nou niet bepaald de pis lauw..

(Om maar even in de Carnavalssfeer te blijven -O- )

Ik vind dat ze dat wel iets beter uit hadden mogen werken. Wel een tip voor al die mensen die gestopt zijn nadat de "aliens" op kwamen dagen, het spel biedt nog zeer veel extra na dit punt. Kwa settings, op grafisch gebied en op de aktie... Al met een al een erg vet spel die mij geboeid heeft tot aan het eind. Alleen jammer van het einde zelf.

En dat voor € 5.99.- :+

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Gisteren het spel geïnstalleerd, samen met de cumulatieve 1.4. Uitgebreid getest, geen problemen gekend. Alleen, waar is de aangekondigde quicksave-functie (1.2-patch?) naartoe.

Op de FAQ van Ubisoft staat:

Q: Is there any way to "quick save"?
A: Yes, type the following command in the console when you want to save: "\save_game 1". To load it, type "\load_game 1". The number 1 represents the save name.

Dit kan je toch niet menen, hè. Who the hell gaat dat tijdens het spel liggen intypen.
Console is te openen via de alombekende 'tilde' (~)?

[ Voor 51% gewijzigd door Hurtebise op 22-02-2007 09:41 ]

• sl1200
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Dat vroeg ik me ook af! Zo te zien willen ze niet dat je quick saved. Aan de ene kant maakt dat het spel uitdagender, maar op een gegeven moment wordt het wel verdomd irritant als je steeds in een lastigere level doodgaat. Moet je iedere keer opnieuw tot aan dat moeilijke punt, waar je steeds sterft :(

[ Voor 10% gewijzigd door sl1200 op 22-02-2007 13:54 ]

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:14
Zijn er al mensen die far cry onder windows vista geprobeerd hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
Emcee schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 09:34:
Ja, bij mij wilde het met geen mogelijkheid werken. Qua games vind ik Vista nog niets. Ik stap over een jaar of wat wel over.. :)

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200

sl1200

Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2004 @ 22:42:
Wat betreft quicksave/load, probeer het volgende eens:

Maak een backup van de DevMode.lua file in de farcry directory.
Open DevMode.lua en verwijder, indien nodig, de huidige bindings/actions naar F9 en F10. (b.v. zet er een "-" voor)

En zet dit stukje in DevMode.lua:

Input:BindAction("SAVEPOS", "f9", "default");
Input:BindAction("LOADPOS", "f10", "default");

of dit:

Input:BindCommandToKey("#Game:Save('Quicksave')","f9",1);
Input:BindCommandToKey("#Game:Load('Quicksave')","f10",1);

Start farcry met de -DevMode parameter
("C:\Program Files\Ubisoft\Crytek\Far Cry\Bin32\FarCry.exe" -devmode)

En zei daar: quicksave onder F9 en quickload onder F10
Prachtige oplossing, maar het heeft bij mij (om een of andere rare reden) slechts de eerste keer gewerkt :? Gisterenavond startte ik voor de 2e maal FarCry op (in -devmod modus), maar F9 en F10 werken niet. Ik moet het echt via console doen en de commando intypen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emcee schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 09:34:
Jep en ik heb het draaiende ook :) werkt subliem :D Via de website alle patches gedownload. Alleen ik heb geen flauw idee hoe ik het in HD mode ken spelen wat ik hier wel heb zien rondzweven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 18:50
Ik heb problemen met Farcry en m'n videokaart. Alles wordt goed en mooi weergegeven, behalve het water. Zie mijn screenshots (clickable) voor wat ik bedoel:

Afbeeldingslocatie: http://nijmegen.lommers.org/public/FarCry0000_small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://nijmegen.lommers.org/public/FarCry0001_small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://nijmegen.lommers.org/public/FarCry0002_small.jpg

Wat kan ik hieraan doen? Ik heb de laatste patch geinstalleerd. Mijn systeem specificatie is als volgt:

- Windows XP SP2
- GigaByte M55S-S3 Moederbord-
- AMD Athlon 64 3800+
- NVIDIA GeForce 7900 GS
- 1 Gb intern geheugen

Dit moet toch ruim voldoende zijn denk ik. Ik gok dan ook dat het een intstelling ofzo is, hebben jullie een idee welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Ik neem aan dat je Far Cry geinstaleerd hebt en daarna patch 1.4 standalone?
Zo ja alles weer goed verwijderen --> Far Cry schoon instaleren --> 1.4 cumulative patch instaleren
--> controls in Far Cry op default zetten (ook al heb je niks veranderd).

Het is namelijk zo dat de standalone cumulative moet zijn en andersom, standalone hoor je dus te instaleren na 1.3 enz maar is dus verkeerd zoals ik zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
probeer eens andere video drivers

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 18:50
joostve schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 23:49:
probeer eens andere video drivers
Andere? Ik gebruik gewoon de nieuwste Forceware (Version: 93.71). Welke andere kan ik proberen? Een oudere versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KKoning
  • Laatst online: 14:18
Bij mij is het water net zo. En ook ik heb een 7900GS met de laatste drivers. Wel van Asus overigens. Mssn ligt het aan de kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200

sl1200

KKoning schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 08:57:
Bij mij is het water net zo. En ook ik heb een 7900GS met de laatste drivers. Wel van Asus overigens. Mssn ligt het aan de kaart?
Jongens...wel even eerst de topic helemaal doorlezen! Ik HAD hetzelfde probleem, maar heb het makkelijk opgelost!
...ik ga anders voor jullie op zoek naar de oplossing...

EDIT: deze bug krijg je als je de water-settings hoog hebt staan (very-high, ultra-high geloof ik)
Als je die dus lager zet, ben je gelijk van het probleem af. Wil je de hoge settings behouden, dan moet je een schone install doen en dan de cumulative 1.4 patch eroverheen. Dan werken ook hoge water-settings goed.
Probleem wordt veroorzaakt door nVidia chips die G70 en hoger zijn (weet niet zeker, -> wat nieuwere nVidia kaarten in iedere geval)

[ Voor 35% gewijzigd door sl1200 op 31-03-2007 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
G71, en als je beter had gelezen was het probleem allang opgelost en was het posten van de vraag niet eens nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 08:59
Ik had het laatst met een vriend van me over deze game, en ik heb hem er weer eens opgegooit. Nu loop ik tegen hetvolgende probleem aan, als ik een savegame wil laden, dan crasht de computer, nadat het laden is voltooid! Level 1 en Level 2 werken wel, maar alle savegames in level 3 lijken corrupt...

Ik heb begrepen dat het mogelijk is om via de console een bepaald level te starten, maar dit wil ik niet (ivm inventory)
Ik kan veel informatie vinden over quicksave/quickload, maar dit betreft dus iets anders...

p5w - c2d 6400 - 2048 corsair - x1900xt

problem solved: vika drivers upgedate...

[ Voor 3% gewijzigd door mad_dog op 19-05-2007 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
  • Laatst online: 05-09 08:59
probleem lijkt toch weer op te spelen....zelfde omschrijving als hierboven.

Alle drivers up to date
Game draait laatste patch (1.4)
Windows XP 32bit volledig bijgewerkt met alle updates

Mensen die hier ook last van hebben, of wordt Farcry nog door te weinig mensen (opnieuw) gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:52

Mystikal

It never hurts to help!

mad_dog schreef op maandag 21 mei 2007 @ 16:29:
probleem lijkt toch weer op te spelen....zelfde omschrijving als hierboven.

Alle drivers up to date
Game draait laatste patch (1.4)
Windows XP 32bit volledig bijgewerkt met alle updates

Mensen die hier ook last van hebben, of wordt Farcry nog door te weinig mensen (opnieuw) gespeeld?
Spelen doe ik het nog vaak. Echter alleen online. Ik heb ook niet gehoord van je probleem. Feit blijft dat FC erg instabiel blijft in al die jaren dat ik het heb gespeeld. Problemen met krakend geluid, hick-ups, freezen van beeld. wellicht een re-install.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
Ik krijg de laatste tijd errors als ik aan het spelen ben, van xfire. Far Cry wordt dan afgesloten. Nooit last van gehad, wel nu pas sinds 1.4.. Jammer.. :'(

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinden jullie het nuttig/leuk om far cry opnieuw te spelen, nu ik een betere grafische kaart heb, dus van Ultra Low naar Ultra High settings? Of zal ik na 20 minuten me gaan vervelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Probeer het, zou ik zeggen.

Na 20 minuten heb je je antwoord.

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04 20:11

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 15:02:
Vinden jullie het nuttig/leuk om far cry opnieuw te spelen, nu ik een betere grafische kaart heb, dus van Ultra Low naar Ultra High settings? Of zal ik na 20 minuten me gaan vervelen?
Nou, ik had datzelfde dilemma toen ik nog een opgefokte PC (opteron 146 @ 2,8ghz, 2gb mem @ 280mhz, X800GTO² @ X850XTPE) kocht na tijdenlang 'relatief bagger' (PIII 1ghz, 1gb pc133, GF ti4200 @ 4600 ofzo, dat weet ik niet meer precies)
Opnieuw spelen op mega vette graphics (incl. 64-bits patch etc..) of laten zitten?
Ik heb het geprobeerd op toentertijd mijn 19" 930BF met alles op z'n hoogst incl. FSAA, etc. Ik keek mijn ogen uit en heb het spel opnieuw gespeeld! Te gaaf, alleen jammer dat mijn videokaart nog geen HDR ondersteunde...
d:)b

Edit:
Een vorige post van mij met hoe het eruit zag toen ik opnieuw begon:
DaViDoViTsCh in "[PC] Far Cry deel 6"
Jammer genoeg heb ik er geen screens bijgedaan van hoe het eruit zag op mijn oude PIII-bak om het verschil te zien...

[ Voor 13% gewijzigd door DaViDoViTsCh op 15-06-2007 15:49 ]

Ici kann uw Werbung staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 15:02:
Ik wilde het zelf binnenkort gaan uitproberen nu ik mijn PC helemaal op orde heb gekregen :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poeh, nu pas herinner ik me dat het 5 CD'tjes waren, en dan ook nog een patch van 180MB, én nu maar hopen dat Vista het trekt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

ik heb far cry nu 3x utigespeeld geloof ik. Samen met HL2 mijn all time favourite single player fps games. Betere graphics? Gaaaaaan! :D How do you like these pineapples?!

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Tja met alles op max is het ook een supermooi spel !! En gewoon de omgeving, dat paradijs is zooo vet .. En libelles die rondvliegen, al die vissen, vogels etc .. Goede AI, alleen beetje jammer nog steeds van die Trigens ... Maar abosluut een topgame imo !

Dus ja, het is zeker de moeite waard om hem weer te spelen, maar dan nu op max settings ! Go for it Jack :-). Met je mooie shirtje .. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

Jazzper schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 17:55:
ik heb far cry nu 3x utigespeeld geloof ik. Samen met HL2 mijn all time favourite single player fps games. Betere graphics? Gaaaaaan! :D How do you like these pineapples?!
Ik heb hem al 7x uitgespeeld in SP. Elke keer als ik een nieuwe VGA had en soms als ik me verveelde. Het blijft een mooi spel. Ook is het leuk om te zien hoe het spel 25 FPS haalt op gemiddelde settings 1280x1024 met een FX5950U en dat steeds vloeiender gaat draaien door X800Pro -> X800GTO overclocked -> X1900XTX -> HD2900XT.

En als ik mijn full HD 42 inch televisie heb ga ik hem nog een keer uitspelen. 1920x1080 op HDMI dat is gewoon waanzinnig. >:)

Maargoed, als Crysis uit is verdwijnt deze game misschien definitief in de kast. Ik heb ook een 5 CD versie..

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 02:54
Ik ga die Far Cry toch ook maar een kopen. Heb laatst de demo gespeeld en die vond ik wel mooi. Het ding kost nog maar €5,99 bij Dixons :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Trigens zijn juist cool. Zowel mensen als tegenstander als Trigens. Icing on the cake is dat die twee mekaar nog eens bevechten ook. Daar kun je leuke dingen mee doen en lekker naar kijken dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Net ook maar eens far cry gekocht voor 4,99 bij de intertoys...

vista amd x2 6000+ hd2900 alles op mega full natuurlijk. Loopt als een zonnetje hoor. Niks geen patch of whatever. Gewoon gaan.

Ziet er mooi uit maar is toch wel erg 2004.....
Verhaal is leuk en het water en onder water vind ik gaaf.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:49
Wel erg 2004? Ik vind Far Cry vaak nog mooier dan de nieuwste spellen uit 2006/2007. Vooral het water ziet er kwijlbaar mooi uit, maar dan moet je waarschijnlijk wel de nieuwste patch voor hebben, want anders pakte ie ultra high water bij mij niet.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

damn ... nu wil ik hem gelijk ook weer installen ...hehehehe ..

Nah, maar effe weer doen dan ... Krijg gelijk weer zin om te spelen als ik al die posts weer lees :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

tja misschien bedoel ik: ik had er nog meer van verwacht. Heb nl wat jaartjes teveel met een oud systeem gespeeld en had nu de verwachting dat ik helemaal flabbergasted zou gaan worden met die hd2900.

Half life 2 vond ik wel mooi, far cry iets minder mooi vergeleken daarmee maar de scenes in far cry zijn wel echt mega vet. Je krijgt gewoon een vakantiegevoel. eeh totdat je word beschoten that is.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

JediUberknaft schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 19:14:
damn ... nu wil ik hem gelijk ook weer installen ...hehehehe ..

Nah, maar effe weer doen dan ... Krijg gelijk weer zin om te spelen als ik al die posts weer lees :+
Nja ik ook, maar met mijn specs kom ik niet zo ver helaas wat betreft kwijlfactor... :'(

[ Voor 61% gewijzigd door DaViDoViTsCh op 16-06-2007 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Je krijgt gewoon een vakantiegevoel. eeh totdat je word beschoten that is.
Lol ... inderdaad ... trek elke keer mun zwembroek aan, snorkel op mun hoofd .. ga zwemmen, komen die gasten met die fijne boot met kanon mijn hardverdiende vakantie verpestten 8)7

En @ DaViDoViTsCh ... Klein beetje investeren, en je kan ook al kwijlen hoorz :-) ..

[ Voor 13% gewijzigd door JediUberknaft op 16-06-2007 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

begint hier ook weer te jeuken :D

"You'd better have a really good reason for not telling me about the apeshit circus freak with the giant fucking arm! "

Een van de lastigste stukken vond ik trouwens in het begin. Als je op het dek komt van de flight carrier. Als je niet binnen no time die heli weg krijgt dan ben je zuur. En nog lastiger: op het zinkende schip... goeie genade. Heb het op tig manieren geprobeerd. Enige manier was zwemmen naar dat eilandje met het wrak erop.

oh man ik moet hem weer!

Je hebt ook een co-op patch he. Kun je via Himatchi met zijn 2-en alles doen. Wil ik nog steeds een keer doen, lijkt me geweldig.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Dinictus208 schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 17:56:

vista amd x2 6000+ hd2900 alles op mega full natuurlijk. Loopt als een zonnetje hoor. Niks geen patch of whatever. Gewoon gaan.

Dan moet je zeker de laatste patch installeren want daarmee heb je HDR en meer detail in de textures. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:50

darkphoenix

Chikara

peke schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 21:59:
[...]

Dan moet je zeker de laatste patch installeren want daarmee heb je HDR en meer detail in de textures. :)
zeker doen!!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
hehe heb het toevallig vandaag ook weer geinstalleerd. Nieuwe PC binnen dus denk even kijken hoe het er nu uit ziet en wat blijft het toch een pareltje zeg. Ik heb patch 1.1 t/m 1/4 geinstalleerd. Plus die extra content enzo en die patch heb nog niet gezien of die textures en nu zo uit zien :) maar goed boeit verder niet :). Is AA echt niet aan tezetten met HDR trouwens? Want als ik AA aanzet en ik doe HDR aanzetten dan krijg ik artifacts met textures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

JediUberknaft schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 19:42:
[...]
En @ DaViDoViTsCh ... Klein beetje investeren, en je kan ook al kwijlen hoorz :-) ..
Nja, I know, maar met de laptop wordt dat vrij moeilijk en ik heb stiekem toch wel andere prioriteiten... Misschien over een tijdje pas weer ofzo. Goedkope c2d op de kop tikken, simpele hardware met een relatief lekkere videokaart, hoeft niet zo duur te zijn allemaal...
Maar goed, eerst me rijbewijs afronden, de auto verzekeren & op vakantie! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik heb ook maar eens weer FC uit het stof gehaald :)

Nu zou ik graag willen weten welke stappen ik moet ondernemen om die HDR meuk + andere zooi te draaien.

Welke patches heb ik daarvoor nodig? Kan ik gewoon die hele grote patch van 1.4 downloaden? Of moet ik van 1.1 tm 1.4 downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Laatst online: 05-08 09:21

Not Pingu

Dumbass ex machina

Jazzper schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 19:42:
Een van de lastigste stukken vond ik trouwens in het begin. Als je op het dek komt van de flight carrier. Als je niet binnen no time die heli weg krijgt dan ben je zuur.
Als je nog benedendeks in het vliegdekschip bent, kun je op een gegeven moment al het rubberbootje zien. Dan kun je de touwtjes losschieten, in het water springen en wegvaren zonder heel het dek te moeten leegvagen.

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
PcManiaxx schreef op zondag 17 juni 2007 @ 11:23:
Ik heb ook maar eens weer FC uit het stof gehaald :)

Nu zou ik graag willen weten welke stappen ik moet ondernemen om die HDR meuk + andere zooi te draaien.

Welke patches heb ik daarvoor nodig? Kan ik gewoon die hele grote patch van 1.4 downloaden? Of moet ik van 1.1 tm 1.4 downloaden?
als je vanaf 1.0 gaat moet je de cumulative of hoe je dat ook schrijft patch gebruiken naar 1.4. En dan voor de neiuwe textures die andere updates :) die kan vinden via google weet even de links nie tmeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

WeAreLegion schreef op zondag 17 juni 2007 @ 11:45:
[...]
die kan vinden via google weet even de links nie tmeer.
Of via de search in dit topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 02:54
Dinictus208 schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 17:56:

Haha, heb jij 'm nog goedkoper ook, ik betaalde er net wel €5,99 voor bij Dynabyte! Zat geen boekje bij ook. Ik hoorde wel iets heen en weer schuiven in het gesealde dvd-doosje, dus ik dacht : he, een boekje. Maar het was de dvd, die zat weer in zo'n dun kartonnetje. Waarschijnlijk een dvd uit het tijdperk dat er nog kartonnen doosjes omheen zaten die ze later in een dvd-doosje gestopt hebbben.
Van de week maar eens installeren. Wel aardig van die meneer was dat hij vroeg of ik Vista of XP draai ivm eventuele problemen, vond ik wel attent van hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

WeAreLegion schreef op zondag 17 juni 2007 @ 11:45:
[...]

als je vanaf 1.0 gaat moet je de cumulative of hoe je dat ook schrijft patch gebruiken naar 1.4. En dan voor de neiuwe textures die andere updates :) die kan vinden via google weet even de links nie tmeer.
Ok, hartelijk dank. Voor die textures ga ik wel eventjes googlen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Heb even de uitleg hoe je die patches installeert uit het topic gevist voor je en hier vind je de patches Jolt Downloads (snelle downloads ging bij mij 1200kb/s)
OK, here is what to do to made the 64 bit ECU and Patch 1.32 work on 32 bit:

Download both packages:
farcry_amd64upgrade_us_uk.exe
and
farcry_amd64_ecu.exe
and from cmd install them on your 32bit OS with
farcry_amd64upgrade_us_uk.exe /a
and
farcry_amd64_ecu.exe /a
this will create an unpack of the installation files on new folders you choose

Copy all the new files over your Far Cry installed files.

So far I can see the offset bumps working in Catacombs level, all the new details on textures: rocks, etc... More birds and vegetation, increased distance view.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Not Pingu schreef op zondag 17 juni 2007 @ 11:42:
[...]

Als je nog benedendeks in het vliegdekschip bent, kun je op een gegeven moment al het rubberbootje zien. Dan kun je de touwtjes losschieten, in het water springen en wegvaren zonder heel het dek te moeten leegvagen.
Klopt, ik had iedereen weggevaagd en was vervolgens een uur bezig in de boot heen en weer te schommelen tot hij naar beneden zou vallen... uit frustratie de kettingen maar doorgeschoten, had ik in het begin al eens geprobeerd, maar toen vermoedelijk misgeschoten ... het was laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 15:09

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Nu Far Cry lekker goedkoop is geworden zit ik er over te denken om het aan te schaffen voor de multiplayer. Wordt FC nog veel gespeeld online? Wat zijn de populairste mods en hoe gaat het met het downloaden van custom maps (zorgt de game voor het streamen of moet je het handmatig doen zoals bij Battlefield (waardoor er daar geen custom maps gespeeld worden)?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcg_nl
  • Nu online
Bor de Wollef schreef op zondag 17 juni 2007 @ 21:29:
Nu Far Cry lekker goedkoop is geworden zit ik er over te denken om het aan te schaffen voor de multiplayer. Wordt FC nog veel gespeeld online? Wat zijn de populairste mods en hoe gaat het met het downloaden van custom maps (zorgt de game voor het streamen of moet je het handmatig doen zoals bij Battlefield (waardoor er daar geen custom maps gespeeld worden)?
Bij de normale farcry installatie moet je inderdaad de custom maps handmatig dowloaden.
Er is echter een mod XTv3 (beta) waar dit wel al ingebakken zit. Straks als de Xtv4 uitkomt zou dit probleem helemaal opgelost zijn.

Het aantal spelers is niet veel, maar word zeker nog wel gespeeld door de echte diehards.
Om online te kunnen spelen heb je patch 1.33 of 1.4 nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

Misschien een ideetje om eens vétte vétte screens te posten op ware resolutie met een thumbnail? Ben wel eens benieuwd hoe het eruit ziet op zo'n nieuwe hightech videokaart van tegenwoordig á la 8800 of 2900 :9 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Je hebt ook een co-op patch he. Kun je via Himatchi met zijn 2-en alles doen. Wil ik nog steeds een keer doen, lijkt me geweldig.
Damn! Dat lijkt me echt super! beetje met elkaar kletsen ook... pincer move, ambush, base sneaken terwijl de ander met de verrekijker alles in de gaten houdt!

Als er liefhebbers zijn voor dit, ik wil wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-06 23:03

Tiny

Wat eten we?

Ik heb het sinds dit weekend ook maar weer eens opnieuw geinstalleerd, was weer ff wennen met de controls, plus dat sommige maps ietsjes zijn veranderd zijn volgens mij.

Maar was weer vette fun! Zo veel fun dat ik een servertje ga opzetten, als ik een standalone dedicated server vind tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

@tijgert: ik ben nog 2 weekjes druk en daarna meer tijd. Dan kunnen we door de week 's avonds wel eens even kijken wie hier allemaal willen co-oppen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

Werkt die co-op een beetje? kan me een tijdje terug herrinneren dat dit voor geen meter functioneerde, veel last van lag etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Rally maps zijn ook erg leuk, vooral als je net voor de finish een ravijn in rijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Zo, ik heb FC in huis voor maar 4 euro :) Net al even online gespeeld. Er zijn voldoende servers en voldoende spelers om erg veel fun te hebben. Ik scoorde nog niet zo slecht ook :)

Wat zijn de must-download downloads voor online play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

Hmmm ik kan alleen maar een dedicated server voor Linux vinden.... is er geen standalone Win32 server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

waar heb je hem voor 4 euro? Dit is nou typisch zo'n spel voor Steam. Ik zou met liefde 5 euro ofzo betalen om een key ervoor te krijgen. Nu moet ik dus weer naar een bart smit of andere toko donderdagavond na mijn werk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

4 euro was de prijs van een laatste exemplaar bij de Intertoys. Ik ben er in ieder geval blij mee. FC is inderdaad erg geschikt voor steam. Bij andere winkels is de game tussen de 4,99 en 5,99. Nog steeds een koopje dus.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste