Indd al zegge ze nou dat die batterije zijn ontploft want me muisie die doet niks zonder die batterijtjesheuker schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 23:39:
[...]
lol, ze weten de zaken daar wel om te draaien zeg:P
sorry voor de bump van dit topic maar:
mijn batterij ontplofte net ook in me muis...
het betreft hier ook een duracell ultra m3 battery
ik lees de kleine lettertjes: test @70F / 21C.. Het is hier 22.9 graad binnen, kan ie dus te warm geweest zijn??
ik zat lineage 2 te spelen, hand op me muis en ineens plof, muis schoot omhoog, en ik durfde me muis niet meteen op te tillen
ik heb heel snel het klepje van me muis afgehaald(logitec cordless desktop muis) en de batterij eruit gehaald. er zit wel "wit" op de contacten van me muis maarja.. hij doet het nog
die batterij: kan ik die nu veilig in de prullebak gooie?
ik heb em nu in een beker met koud water staan

schade is er dus eigelijk niet
mijn batterij ontplofte net ook in me muis...

het betreft hier ook een duracell ultra m3 battery
ik lees de kleine lettertjes: test @70F / 21C.. Het is hier 22.9 graad binnen, kan ie dus te warm geweest zijn??
ik zat lineage 2 te spelen, hand op me muis en ineens plof, muis schoot omhoog, en ik durfde me muis niet meteen op te tillen

ik heb heel snel het klepje van me muis afgehaald(logitec cordless desktop muis) en de batterij eruit gehaald. er zit wel "wit" op de contacten van me muis maarja.. hij doet het nog
die batterij: kan ik die nu veilig in de prullebak gooie?
ik heb em nu in een beker met koud water staan

schade is er dus eigelijk niet
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
niet in de prullebak maar in de chemobox
(of opsturen naar duracell met boze brief
)
Maak je muis goed schoon met bijv. wattenstaafjes.
Als je niet alle drab goed wegkrijgt, of er zit al aanslag op je contactpunten wat vast zit, kan je de contactpunten inwrijven met een beetje olie of vaseline (op een wattenstaafje).
Zodoende zal het niet veel verder corroderen, en hou je beter contact met de batterij.
22,9 graden is niet te warm voor een batterij
Maak je muis goed schoon met bijv. wattenstaafjes.
Als je niet alle drab goed wegkrijgt, of er zit al aanslag op je contactpunten wat vast zit, kan je de contactpunten inwrijven met een beetje olie of vaseline (op een wattenstaafje).
Zodoende zal het niet veel verder corroderen, en hou je beter contact met de batterij.
22,9 graden is niet te warm voor een batterij
[ Voor 13% gewijzigd door mr_petit op 18-12-2004 02:07 ]
"man is not truly one, but truly two,"
thnx voor je antwoord, het witte is er nu al wel vanaf
de batterrij doe ik wel in de chemobox(hebben we die wel... ?)
anyway
thnx!
de batterrij doe ik wel in de chemobox(hebben we die wel... ?)
anyway
thnx!
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Chemobox hebben we ook wel maar die komen ze maar 1 keer in de maand ophalen ofzo?
Wij flikkeren die batterijen enzo dus gewoon lekker in de prullenbak of grijze container.
(Hint: Buurman
)
Wij flikkeren die batterijen enzo dus gewoon lekker in de prullenbak of grijze container.
(Hint: Buurman

[ Voor 7% gewijzigd door TommyGun op 19-12-2004 01:14 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
WOOOOOT spannende titel

(Sorry voor je duracell)
(Sorry voor je duracell)
[ Voor 28% gewijzigd door Steph Kai op 19-12-2004 01:17 ]
Zusje een Logitech Cordless Optical mouse gegeven, blauw/zilver.
Philips batterij ontploft half jaar geleden, was geen krater, maar nou komt het:
Ik heb haar echt voor alles uitgescholden en gezegt dat ze ook Duracell batterijen had moeten gebruiken.
Scheef wel, nu ik dit zo lees
Muis ook overleden, boeltje in het grijze circuit beland.
Philips batterij ontploft half jaar geleden, was geen krater, maar nou komt het:
Ik heb haar echt voor alles uitgescholden en gezegt dat ze ook Duracell batterijen had moeten gebruiken.
Scheef wel, nu ik dit zo lees
Muis ook overleden, boeltje in het grijze circuit beland.
2240 Wp oost + 3300 Wp west + 2KWh accu + 1800 Wp zuid
Gauw een nieuwe muis + pakje batterijen geven dus !!!
Eerst zoeken, dan schelden
Eerst zoeken, dan schelden
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Dan toch wat over GP baterijen,Anoniem: 126255 schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 20:14:
of we gaan gewoon allemaal over op nimh van GP, tot dusver hoor ik daar nog geen klachten over op dit forum en mij bevalen ze extreem goed
Ik heb hier een AAA batery liggen welke waarschijnlijk interne kortsluiting heeft ofzo,
Het plastic dat er om heen zit is gesmolten geweest en ook de lader waar die in zat ziet er uit alsof dat die erg warm is geweest waar de batery zat.
Meeltje naar GP gestuurd en zij hebben mij 4 nieuwe baterijen gestuurd. Lader is nog wel goed.
Hmm beangstigend...
T geestige aan t verhaal is dat ik nog zo had voorgenomen geen duracells meer te kopen en dat ik 2 pakjes voor sint nicolaas heb gehad
T geestige aan t verhaal is dat ik nog zo had voorgenomen geen duracells meer te kopen en dat ik 2 pakjes voor sint nicolaas heb gehad
"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca
De aanhouder wint
Net belde gillete voor m'n rekening nummer waar ze de vergoeding van de muis op wouden storten. We hadden nog een brief naar gillete gestuurd dat ik de muis niet meer had. En net belde ze dus voor een mwa redelijke vergoeding. Heb me logitech mx-1000 muis nu dus voor niks
Is toch netjes... zo'n 70 euro vergoeding.robin222 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 15:32:
De aanhouder wintNet belde gillete voor m'n rekening nummer waar ze de vergoeding van de muis op wouden storten. We hadden nog een brief naar gillete gestuurd dat ik de muis niet meer had. En net belde ze dus voor een mwa redelijke vergoeding. Heb me logitech mx-1000 muis nu dus voor niks
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
sjacheraarrobin222 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 15:32:
De aanhouder wintNet belde gillete voor m'n rekening nummer waar ze de vergoeding van de muis op wouden storten. We hadden nog een brief naar gillete gestuurd dat ik de muis niet meer had. En net belde ze dus voor een mwa redelijke vergoeding. Heb me logitech mx-1000 muis nu dus voor niks
Ook misschien eens duracell kopen, had je alleen een brief zonder plof batterij gestuurd?
Ik wil ook wel een gratis muis
Had een brief met de foto's van de plof batterijen gestuurd, daarna schrefen ze een brief terug dat ze de plof baterijen wilde en de muis voor onderzoek. Die had ik dus niet meer. Toen weer een brief terug geschreven da k die niet meer had en de bon van me nieuwe muis er bij gedaan.
ik had het een x met een digicam van mij, ineens paf, klepje eraf etc, damn ik was lang bezig met schoonmaken, de batterij zat ook vast in de cam
maarja gebeld met duracell, batterij opgestuurd met foto's en jawel 2 weken later 4 12 packs batterijtjes met een begeleidende brief enz en of ik wel zeker wist dat de cam geen schade had, hmm volgens mij hebben ze dan toch geen schoon geweten!
Adjust non olet, plerumque...
Anoniem: 132776
Ik heb hier een lekker crimineel idee: ik ga een pakje Duracells gaan kopen, steek die in m'n digicam en zorg ervoor dat ze ontploffen. Wie weet krijg ik nieuwe cam
Heb toch een nieuwe nodig
Just kidding hé
maar het spookt wel rond in m'n hoofd....

Just kidding hé
achja.. zo kan het ook.. je kunt ook gaan werken en dan geld verdienen.. wat van dat geld op zij zetten.. met het andere geld je levensbehoefte kopen.. en van dat geld wat je op zij hebt gezet koop je een digi cam... gemiddelde doorsnee mens doet dat..Anoniem: 132776 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 21:18:
Ik heb hier een lekker crimineel idee: ik ga een pakje Duracells gaan kopen, steek die in m'n digicam en zorg ervoor dat ze ontploffen. Wie weet krijg ik nieuwe camHeb toch een nieuwe nodig
![]()
Just kidding hé![]()
Bedankt alvast
Ik vind het eigenlijk ook wel een idee.
Het is namelijk niet normaal dat die dingen zo ontploffen, ik schrik er behoorlijk van.
Ik hoor niks over andere merken die zo vaak ontploffen.
Duracell heeft dus een defect product dat ze blijkbaar bewust op de markt brengen.
Misschien mogen ze weleens op de blaren gaan zitten
Het is namelijk niet normaal dat die dingen zo ontploffen, ik schrik er behoorlijk van.
Ik hoor niks over andere merken die zo vaak ontploffen.
Duracell heeft dus een defect product dat ze blijkbaar bewust op de markt brengen.
Misschien mogen ze weleens op de blaren gaan zitten

Anoniem: 131655
Ja dat is waar Duracell batterijen zijn gemaakt voor apparaten die weinig stroom verbruik hebben.Mr. Liu schreef op donderdag 28 oktober 2004 @ 23:25:
[...]
Ik ben bang dat het een combinatie is van een -op zich vrij klein- probleem bij Duracell in combinatie met draadloze muizen, die hebben namelijk de neiging nogal hard aan batterijen te trekken (daarom gaan die batterijen ook zo kort mee).
Ze atverteren wel met die konijntjes dat ze langer meegaan maar dat is dus absoluut niet waar. HEt enige wat telt is de capaciteit van de batterij en de eigen zelfontlading.
De zelfontlading van een duracell batterij is veel lager. Dit betekent dat er in de batterij bijna geen lekstromen zijn en dus zichzelf niet ontlaad. Dit is heelhandig bij bijvoorbeeld een wekkerradio die aleen de batterij gebruikt als de spanning wegvalt (Backup spanning). OOk handig voor dingen die heel weinig stroom verbruiken.
Echter bij muizen werkt dit volgens mij niet omdat die veel stroom verbruiken. Mijn draadloze Qware muis met optische sensor haalt maximaal 2 weken met normale AAA baterijen, is gelukkig oplaadbaar met oplader.
Bij deze muizen kan je beter een batterij met hoge capaciteit gebruiken in mAh.
Hoeger dit getal hoe langer die meegaat.
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 131655 op 08-01-2005 02:47 ]
Anoniem: 132776
Ik heb een draadloze Microsoft muis met optische sensor, maar die werkt wel op AA batterijen en doet daar véél langer mee dan twee weken. Ik geef dat ding de meest onnozele batterijen (oplaadbaar hoge capaciteit, oplaadbaar lage capaciteit, batterijen die al màànden in m'n kast liggen, ...) maar nog nooit problemen mee gehad. Volgens mij ligt het probleem eerder aan de apparatuur, aangezien het blijkbaar enkel draadloze muizen zijn (meestal optisch, of ben ik hier verkeerd inAnoniem: 131655 schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 02:45:
[...]
Ja dat is waar Duracell batterijen zijn gemaakt voor apparaten die weinig stroom verbruik hebben.
Ze atverteren wel met die konijntjes dat ze langer meegaan maar dat is dus absoluut niet waar. HEt enige wat telt is de capaciteit van de batterij en de eigen zelfontlading.
De zelfontlading van een duracell batterij is veel lager. Dit betekent dat er in de batterij bijna geen lekstromen zijn en dus zichzelf niet ontlaad. Dit is heelhandig bij bijvoorbeeld een wekkerradio die aleen de batterij gebruikt als de spanning wegvalt (Backup spanning). OOk handig voor dingen die heel weinig stroom verbruiken.
Echter bij muizen werkt dit volgens mij niet omdat die veel stroom verbruiken. Mijn draadloze Qware muis met optische sensor haalt maximaal 2 weken met normale AAA baterijen, is gelukkig oplaadbaar met oplader.
Bij deze muizen kan je beter een batterij met hoge capaciteit gebruiken in mAh.
Hoeger dit getal hoe langer die meegaat.
Ik moet wel zeggen dat ik nooit Duracell gebruik en heb ook nog nooit problemen gehad - kan mss aan elkaar vasthangen, niet
Werken....Welleweerd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 01:42:
[...]
achja.. zo kan het ook.. je kunt ook gaan werken en dan geld verdienen.. wat van dat geld op zij zetten.. met het andere geld je levensbehoefte kopen.. en van dat geld wat je op zij hebt gezet koop je een digi cam... gemiddelde doorsnee mens doet dat..

Dit topic is gesloten.