[PC]America's Army: Operations - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 13.321 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbolt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:48
Ik heb vandaag dit spel voor het eerst gespeeld. Ik heb 36 targets van de 40 geraakt bij Marksmanship (na 3 keer proberen en veel gevloek :o). Maar ik kan nog geen advanced marksmansship kiezen. Ik heb de basic training wel helemaal afgerond, de andere nog niet (medic etc.) Dus moet ik eerst die andere trainingen doen voordat ik advanced marksmanship kan doen?

edit: ik was niet ingelogd |:(

ps. Gaaf spel 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Starbolt op 01-09-2004 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whehe, vandaag weer op een server met allemaal noobs (net zoals ik trouwens). Crossing bridge op defence, deed het niet eens superslecht.

Klimde een gozer rechts op middle tower (of heet het assault tower? weet niet eigenlijk), dus ik zit op die gast te schieten vanuit ledge, niet dood :( Ik ff zeiken, granaat gooien, in teamsay "watch out, some dude up in middle tower". Granaat knalt, gozer dood, ik "never mind". :9

Tof spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, je hebt echt van die noobs.
Bij Bridge Crossings op defence, iedereen blijft een beetje rond die arch hangen maar één gozer gaat (ongezien) over de ledge naar de middelste toren zonder ff in te reporten(is dat een woord? :P) De tegenstander gaat dus allemaal smokes gooien, dus ik dacht: ik gooi der ff een granaatje middenin, je weet maar nooit.
Nog ff in de console kijken of er niemand heeft gereport bij de middelste toren, niet echt dus. Dus ik gooi mijn nade in de grote hoop met rook: die gozer (van ons) dood.

Begint die Krankjorumme schoft me helemaal verrot te schelden aan het eind van de game, en dat ik beter moet oppassen waar ik mijn granaten gooi. Maar volgens mij was het toch echt zijn fout dat hij niet ff op zijn "report in" knopje heeft gedrukt of zich terug trok toen de smokenades werden gegooid.

Wat vinden jullie nou, was zijn eigen schuld of had ie volkomen gelijk met izjn scheldpartijen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-10 14:42
Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 22:00:

[...]

Wat vinden jullie nou, was zijn eigen schuld of had ie volkomen gelijk met izjn scheldpartijen?
Hem heel duidelijk mkaen dat ie moet reporten. Want reporten is gewoon rete belangrijk. Om dit soort dingen te voorkomen.

Enne, dat schelden vind ik ook 'not done', want het TK'en kost je al genoeg aan punten.

Hij moet niet zeuren, en gewoon zich netjes melden. Btw, tip van flip, zet report op je mousescroll. Dat werk perfect! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om zulke situaties te voorkomen druk ikzelf altijd eerst op report. Als ik dan niemand zie in de buurt, dan gooi ik er een, anders blijf ik rustig wachten, want je moet niet op anderen gaan rekenen om uit jouw vuur te blijven, al is het uiteindelijk natuurlijk niet echt jou schuld als die gozer niet report waar hij staat (en zeker bij middle tower).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datkanveelbeter
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-12-2022
Waar kan ik zien wat mijn fragrate is.
8)7
Als ik inlog bij de www.americasarmy.com
Zie ik bv wel mijn honor staan maar niet mijn fragerate.
Zal wel een domme vraag zijn :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

datkanveelbeter schreef op 05 september 2004 @ 23:50:
Waar kan ik zien wat mijn fragrate is.
8)7
Als ik inlog bij de www.americasarmy.com
Zie ik bv wel mijn honor staan maar niet mijn fragerate.
Zal wel een domme vraag zijn :O
Momenteel kun je alleen via http://aaotracker.4players.de/ je fragrate zien. Je moet je dan wel eerst aanmelden. Vanaf dat moment wordt je FR bijgehouden.

In de toekomst komt er ook een soortgelijke officiele tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AA is een gaaf spel ,heel realistich ook
het is alleen jameer dat sinds patch 2.1 aa een beetje gaar is
critical errors,auth server vaak down ,en laggy als ....
dat was voorheen niet zo
dus ik heb het all 2mnd niet gespeelt in afwachting van de nieuwe patch,hopen dat hij snel komt en goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Misschien een stom vraagie, maar ik heb het antwoord nog niet kunnen vinden.

Ik was een tijdje terug genoodzaakt om Windows opnieuw te installeren en vervolgens daarbij natuurlijk ook een verse install van AA.
Alleen toen ik in had gelogd met mijn account bleken alle trainingen verdwenen te zijn (terwijl op internet ala account er degelijk alle trainingen zijn behaald), er werd dus ook gewoon doodleuk weer een training gestart en elke keer een melding van de server dat je je basis training moet doen :/

Ook had ik in de FAQ van AA gevonden dat je overal gewoon kan spelen met je account, maar dat zou dus betekenen dat die trainingen aan je account zijn gekoppeld. Maar waarom hier dan niet bij een verse install 8)7

Is hier misschien een oplossing voor (bestandje oid), want om na een reinstall elke keer die trainingen opnieuw te doen is domweg niet te doen :9

niet dat ik zo vaak reinstall doe van Windows maar tog ;)

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebbie je login naam en paswoord in je personal jacket gezet
zo ja druk op login (of wat er ook al weer staat) dan krijg je vanzelf transmision complete
want wanneer je dat doet haalt hij al je trainings ect van de auth server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er eigenlijk al nieuws over een nieuwe patch voor AA? Ik heb op de website nog weinig gevonden, en volgens mij las ik hier 2 weken geleden dat er toch al vrij snel een nieuwe patch uit zal komen voor de critical errors bug en stuff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 08:41:
hebbie je login naam en paswoord in je personal jacket gezet
zo ja druk op login (of wat er ook al weer staat) dan krijg je vanzelf transmision complete
want wanneer je dat doet haalt hij al je trainings ect van de auth server
Oke thnx, dan proberen we het nog eens ;)

dan zal het daar wel mis zijn gegaan, want heb dit al eens geprobeerd. Maar dan zat de Server vast in de weg

[ Voor 14% gewijzigd door rlkz op 06-09-2004 18:53 ]

I browse with Vivaldi

Verwijderd

Hier is een lang, soms melig en vaak best interessant interniew via IRC met [Dev]AveKilla: http://forum.americasarmy.com/viewtopic.php?t=74563

Enjoy :)

@Seiruu: "Vrij snel" is een relatieve term, en ze zullen nooit een tijdframe geven, dus het kan net zo goed 2 maanden wachten betekenen, helaas :/.

Verwijderd

sitrep aug 14th: expect the new patch to be released within 2 weeks,nou dat hebben we gezien.

fuck de devs en hun updating,ze geven helemaal geen shit om de cummunity.

Verwijderd

kom man houd het netjes

denk je dat de dev's de hele dag niets doen of zo
die gasten doen meer dan jij denk

Verwijderd

Dat kan wel zijn,maar hoe moeilijk en tijdrovend kan het zijn om een simpel sitrepje te schrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren 3 keer in 5 minuten gecrashed op een of ander franse server, dus maar een andere server gejoined.

Ik en me maat weer op bridge crossing. Ik sta op ledge, ik zie een hoofd bij assault middle tower, dus ik druk op u, me maat roept 'erb' en ik zie niemand reporten, granaatje er naartoe, boom een of andere gozer in mijn team dood. Ik beetje vloeken.

Begin van 2de ronde teamchat ik "When at middle report!". Maar die gozer vertikt het om te reporten: volgende ronde PRECIES hetzelfde en de ronde daarop sprong die in de vuurlijn van me maatje.

Gelukkig dat we die game beetje goed hebben gespeeld, dus toch met een positieve score geeindigd 8)

Hoop echt dat die patch snel komt, dit is natuurlijk wel irritant.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2004 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:09

dbzfan

Nee.

Welke patch veranderd dit probleem dan? Auto report? Overigens erger ik me wel dood aan critical errors, het probleem heb ik niet als ik spectate, met bevoorbeeld het f1 menu erboven. Zit nu op 12 honor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:47

charrel

Cortisol4life..

Ìk word echt gek van dat punkbuster,
Elke x zegt ie dat ie niet kan authenticate with server 1340/1341 > bof gekicked :(
Ik heb hem geupdate met dat progje, ik heb hem manual geupdate,
eraf gegooid en opnieuw gedownload en geinstalleerd( complete spel).
Daarna weer geupdate enz enz enz. Knaken pb. blijft me van de server kicken met die melding dat 1340/1341 niet goed is.

http://forum.americasarmy.com/viewtopic.php?t=88

http://forum.americasarmy.com/viewtopic.php?t=18221

Dingen die ook ook nog geprobeerd heb.

Zie ik wat over het hoofd? > ja dus.....

ff invoeren in de console : pb_security 0
dat deed wonderen :7

[ Voor 8% gewijzigd door charrel op 13-09-2004 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dbzfan schreef op 12 september 2004 @ 12:55:
Welke patch veranderd dit probleem dan? Auto report? Overigens erger ik me wel dood aan critical errors, het probleem heb ik niet als ik spectate, met bevoorbeeld het f1 menu erboven. Zit nu op 12 honor :D
Niets mis met autoreport hier, bedoel die critical errors. Is een of andere bug die alleen bij de nieuwste patch voorkomt. Dus dan moet er wel iets raars zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Critical errors komen het meeste voor wanneer je in spectating mode naar de sniper kijkt (vooral de M82). Je kunt het beste als je dood bent direct naar 1st person view gaan.

Wat betreft auto report in, dit lijkt me niet zo'n goed idee. Je kunt namelijk ook horen wanneer een opfor op report in druk. Lijkt me niet erg handig wanneer je je stil probeert te houden als je er eentje in de buurt hebt.

In vind persoonlijk het hele reporting in gebeuren een beetje onzin. Als je gewoon om je heen kijkt en het spel een beetje volgt, dan weet je meestal wel waar een friendly of opfor uithangt. Ik zie nogal eens vaker dat mensen totaal geen idee hebben wat er om hun heen gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 23:54:

[...]

In vind persoonlijk het hele reporting in gebeuren een beetje onzin. Als je gewoon om je heen kijkt en het spel een beetje volgt, dan weet je meestal wel waar een friendly of opfor uithangt. Ik zie nogal eens vaker dat mensen totaal geen idee hebben wat er om hun heen gebeurt.
NFI, maar petje af voor jou dan.. Ik ben na 1 tot 2 minuten echt wel kwijt waar iedereen zit. Zeker in Pipeline. Als je daar niet report, dan heb je zo een TK te pakken. Want rustig even kijken als er iemand de hoek om komt stormen is er voor mij iig niet bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:49
ik heb het spel net ook geinstalleerd.

ziet er wel leuk uit.

eerste training was easy. 36 raak.

ben nu bij de 2e training maar deze lukt me niet. die sergeant begint de hele tijd te zeiken als ik over een bepaald ding heen moet klimmen en dan via het net naar beneden... "maybe this is your way but it aint the army way :("

ik zie niet wat ik verkeerd doe. telkens als ik bovenaan ben en via dat net naar beneden ga. vage zooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
THE_CR0SS schreef op 14 september 2004 @ 13:02:
ik heb het spel net ook geinstalleerd.

ziet er wel leuk uit.

eerste training was easy. 36 raak.

ben nu bij de 2e training maar deze lukt me niet. die sergeant begint de hele tijd te zeiken als ik over een bepaald ding heen moet klimmen en dan via het net naar beneden... "maybe this is your way but it aint the army way :("

ik zie niet wat ik verkeerd doe. telkens als ik bovenaan ben en via dat net naar beneden ga. vage zooi
Zorg dat je binnen je baan blijft. Dit luistert heel nauw volgens mij.. Ik denk dat dit je wel door de training helpt.. (en achteruit (achterstevoren dus) de touwen af..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dino78 schreef op 13 september 2004 @ 15:11:
[...]

NFI, maar petje af voor jou dan.. Ik ben na 1 tot 2 minuten echt wel kwijt waar iedereen zit. Zeker in Pipeline. Als je daar niet report, dan heb je zo een TK te pakken. Want rustig even kijken als er iemand de hoek om komt stormen is er voor mij iig niet bij...
Yup, reporten is een must. Zelfs bij bridge crossing raak je al gauw je eigen mennekes kwijt. Een smokeje hier, een smokeje daar en je durft niets meer te schieten voordat je op u hebt gedrukt.

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Hoppa, net uurtje Radio Tower gespeelt, 2000 punten erbij :D 15 honor nu (zondag had ik 12)

• Rambo
  • Laatst online: 19-12-2024
Ik kom er niet meer uit, wie kan mij zeggen hoe ik het volgende voor elkaar krijg:

Wanneer ik inzoom (mouse3) dan wil ik dat de sensitivity veranderd, zodat wanneer ik mijn muis veel beweeg, de cursor niet veel verplaatst.
Hoe bind ik dat? En kan het dan ook dat wanneer ik weer op mouse3 klik, om uit te zoomen, dat de sensitivity dan weer op 2 staat. (onrelease?).

Verwijderd

misschien kan je een bind maken die de sensitivity veranderd, en telkens als je in of uitzoemt dat je dan ff op een knopje drukt ofzo. Ik denk niet dat er een andere oplossing is.
Dus zoeken naar consolecommands voor de sensitivity

• Rambo
  • Laatst online: 19-12-2024
Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 21:30:
misschien kan je een bind maken die de sensitivity veranderd, en telkens als je in of uitzoemt dat je dan ff op een knopje drukt ofzo. Ik denk niet dat er een andere oplossing is.
Dus zoeken naar consolecommands voor de sensitivity
Zover kwam ik ;)
Ik had dit, maar het werkt niet:

bind tab sensitivity 2 | onrelease sensitivity 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-02 08:01
ik heb sinds maart niet meer gespeeld. Maar wilde weer een keer gaan spelen, dus ik wilde inloggen op americasarmy.com. Maar dat lukt dus niet, er komt te staan dat ik verkeerd password of username gebruik. Maar misschien is mijn account expired d8 ik, dus weet iemand na hoelang accounts verlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
sorry voor de kick, maar ik wil zo graag spelen :'( . Weet iemand antwoord op de vraag.

[ Voor 11% gewijzigd door Spits op 05-10-2004 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
  • Laatst online: 04-10 16:27
Kun je hier niets mee??

Klik

En dan

Expired Account

If you account has expired, you will need to re-activate it. Expired accounts will not be allowed to play until they have been reactivated.

[ Voor 57% gewijzigd door Tupel op 05-10-2004 16:07 ]

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
nee dat is het probleem, ik heb gisterochtend mijn account geprobeerd te heractiveren, maar heb nog steeds geen antwoord gekregen van AA. Dus ik d8 misschien is mijn account nog niet verlopen.
Ook op het aanvragen van een nieuw wachtwoord heb ik nog steeds geen antwoord gekregen. Ik weet niet hoelang het duurt bij hun, maar ik had gedacht dat zo'n nieuw wachtw aanvragen wel door een bot zou worden gedaan, dus dat ik antwoord zou krijgen binnen paar minuten, niet dus :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topic aanmaken op het AA forum Spits18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
ok dat is een goed id ja, ga ik doen. thnx, als ik weet wat het was en nuttig voor andere zal ik het hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spits18 schreef op 05 oktober 2004 @ 16:10:
nee dat is het probleem, ik heb gisterochtend mijn account geprobeerd te heractiveren, maar heb nog steeds geen antwoord gekregen van AA. Dus ik d8 misschien is mijn account nog niet verlopen.
Ook op het aanvragen van een nieuw wachtwoord heb ik nog steeds geen antwoord gekregen. Ik weet niet hoelang het duurt bij hun, maar ik had gedacht dat zo'n nieuw wachtw aanvragen wel door een bot zou worden gedaan, dus dat ik antwoord zou krijgen binnen paar minuten, niet dus :'(
'

gebruik je toevallig hotmail of een andere free email service ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 14:51:
[...]
gebruik je toevallig hotmail of een andere free email service ?
Dan moet je eens in je trashcan kijken!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
ik gebruik hotmail, maar het zit niet in mijn ongewenste post/prullenbak. Ben nog steeds aan het wachten, ben ondertussen met nieuwe account begonnen, maar heb geen zin om weer zoveel moeite te gaan voor die 36/40 hits en al die andere trainingen. Want ik had ze allemaal al. Dus ik hoop dat ik snel reply krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Laatst online: 17:06
Hmm, ik wordt continu door punkbuster eruit gegooid :? Ik kan de laatste versie niet ophalen o.i.d.? Firewall is al uitgeschakeld. Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
Misschien heb je hier iets aan. (er van uitgaand dat je windows draait)

Dit bestandje uitvoeren in de system/pb map van je AA map. Het update je pb handmatig.
Type daarna in het spel in het console(~): pb_security 0 en enter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-10 08:13
spits, heb je je account al terug? zo niet, gebruik je dc++ of ander downloadprogramma?
ik ben fanatiek AA speler, en heel vaak worden accounts gejat doordat mensen hun user.ini sharen, waarin username en password staan...
probeer hier eens in te loggen: http://login.americasarmy.com
als dat niet lukt en je weet cker dat je goeie gegevens hebt...ben ik bang dat je genaait bent

iemand hier trouwens ook een trackeraccount? (www.aaotracker.com)
hier is mijne:
http://aaotracker.4players.de/usertracker.php?userid=82078

trouwens, dat van pb_security 0 dat update je files niet automatisch, het zorgt ervoor dat je pc geen pakketjes meer stuurt naar punkbuster.
Er zit een fout in op het moment, punkbuster zelf loopt achter, terwijl je zelf de nieuwste versie hebt. zeer vervelend voor nieuwe spelers.

[ Voor 22% gewijzigd door Tommzz op 14-10-2004 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:18
iemand die nog een beetje redelijke nederlandse clan weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
Tommzz schreef op 14 oktober 2004 @ 23:01:
spits, heb je je account al terug? zo niet, gebruik je dc++ of ander downloadprogramma?
Ja sorry helemaal vergeten te posten. Ik heb mijn account terug. Ik was vergeten dat ik mijn account had veranderd in Sp1ts ipv spits18, nogal stom dus 8)7 . Ik kwam erachter toen ik een nieuw wachtwoord aanvroeg dmv het invullen van mijn email en zonder het geven van account naam.
trouwens, dat van pb_security 0 dat update je files niet automatisch, het zorgt ervoor dat je pc geen pakketjes meer stuurt naar punkbuster.
Er zit een fout in op het moment, punkbuster zelf loopt achter, terwijl je zelf de nieuwste versie hebt. zeer vervelend voor nieuwe spelers.
Oh dat wist ik niet, ik zit dus gewoon iemand verkeerde tips te geven :X , sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Laatst online: 17:06
Spits18 schreef op 15 oktober 2004 @ 15:13:
Oh dat wist ik niet, ik zit dus gewoon iemand verkeerde tips te geven :X , sorry
Maakt niet veel uit, ik zie het topic nu toch pas. :+ Maar toch bedankt!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04 12:36
Toch is het een handige tip, 'pb_security = 0'. Het kan nogal eens voorkomen dat jij door het handmatig updaten van PB een nieuwere versie draait dan de server waarop je speelt. En dan wordt je alsnog gekicked. Door 'pb_security = 0' te gebruiken wordt dit voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
DeadKnight schreef op 15 oktober 2004 @ 09:42:
http://aaotracker.4players.de/clanprofile.php?clanid=10259

die clan bestaat al een behoorlijke tijd, en heeft relaxte members, ken 1 van de leaders wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook aan AA begonnen :P wel een kicken spel .. ik heb even een paar vraagjes :

1. Is het erg als je niet al die trainingen hebt uitgespeeld? ( ik heb namelijk de bekende 2e SF niet uigespeeld )

2. Als ik een missie online ga doen , heb ik heel vaak dat ik zomaar ineens naar het main menu wordt gestuurd terwijl ik een missie speel?
Soms heb ik het ook als ik nog niet eens begonnen ben.

3. Wordt ik gekicked wegens mijn nick ? (Pascallio[NL]) dat zei nl iemand tegen me maar dat lijkt me niet.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Pascallio:
1) Nee, alleen betekent dat je SF missies alleen als IF kan spelen. Pipeline SF spelen is niet mogelijk omdat er geen IF op die map zijn. In de toekomst zullen er meer SF missies uitkomen, dus om die maps volledig te kunnen spelen is SF wel nodig, maar als beginner zijn de andere maps ook leuk zat.
2) Je hebt waarschijnlijk een probleem met PunkBuster. Meer over dit probleem staat eerder in dit topic, dus zoek maar even door. Ook op het officiele forum staat daar veel over.
3) Bedoel je nou dat mensen een votekick tegen je beginnen of bedoel je het probleem van punt 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

De 2e SF training al stuk of 10x geprobeerd, still no luck :/ Zou het ERG koel vinden als iemand dat voor me wou doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 oktober 2004 @ 16:45:
@Pascallio:
3) Bedoel je nou dat mensen een votekick tegen je beginnen of bedoel je het probleem van punt 2?
Dank voor de tips :)
Nee ik vroeg gister aan iemand waarom ik gekicked zou kunnen worden , hij zij dat het me nick was .. maar ik geloof er niet echt in :)
Ik zal dat punkbuster gedoe wel even doorlezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@dbzfan: op het internet zijn met de juiste zoekwooorden vast wel een walk trough te vinden voor die training.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 oktober 2004 @ 17:57:
@dbzfan: op het internet zijn met de juiste zoekwooorden vast wel een walk trough te vinden voor die training.
Nou das mij nogsteeds niet gelukt
ik kom niet verder als tips zoals : kruip en rits niet te veel door de bosjes , duh daar was ik ook wel achter :)
maar ik heb die trainingsmissie al zeker 15x geprobeerd , lukt me toch niet

EDIT : Ik heb PB geupdate , maar online spelen lukt nog niet , wordt na max 5 seconde gekicked :?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2004 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat dacht je van beter je best doen ik heb hem ook vervloekt deze training.
Maar uiteindelijk voel je je toch een stuk beter als je het "gewoon" zelf oplost.
Geen walktrough er zit geen fout in de training.
Als deze te moeilijk voor je is dan verdien je toch gewoon niet om de missies te mogen spelen?
Wees een kerel en probeer het dan maar voor de 16e keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Pascallio heeft SF E&E completed :P

Maar nu Adv. Markmanship .. hoe unlock ik die , die staat op Unavailible

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2004 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datkanveelbeter
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-12-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

http://www.spielerij.net/nieuws.php?newsid=301
Mirrors toegevoegd, zogauw er nieuwe bijkomen zal ik ze linken :)

Mjah, heb ik net eergister versie 2.1 eens geinstalled, komt versie 2.2 uit 8)7
Achja, morgen maar eens downloaden :)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
Verwijderd schreef op 18 oktober 2004 @ 21:45:
*Pascallio heeft SF E&E completed :P

Maar nu Adv. Markmanship .. hoe unlock ik die , die staat op Unavailible
36/40 halen op de 1e training

k ben nu bzig met 2.2 downloade, full version is bijna binnen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2.2 even getest en ben geen enkele critical meer tegengekomen, dus da's mooi. De nieuwe maps heb ik nog niet bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2.2,noemen ze dit een patch ?? slechte maps in het ookwel,dit spel gaat echt downhill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tommzz schreef op 19 oktober 2004 @ 23:10:
[...]

36/40 halen op de 1e training
Viel niet mee :D toch geluk met 37/40

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2004 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 13:21:
2.2,noemen ze dit een patch ?? slechte maps in het ookwel,dit spel gaat echt downhill.
Evenals met jou zinsbouw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waarom ik de Adv.Markmanship M24 training niet haal
Dan moet je op zon wit geval gaan schieten , ik schiet denk ik ieder schot dat ik probeer raak , maar toch telkens faillure
moet je een bepaalde tijd wachten ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 13:28:
[...]

Evenals met jou zinsbouw ;)
da zei mn nl leraar eergister ook :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Ehm, welke maps zijn nu nieuw? Ik zie btw geen veranderingen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Pascallio: Ik snap niet wat je bedoelt. Wat doe je, wat gebeurt er?

@dbzfan: SF Taiga en SF Oasis, plus was fixes, zie http://www.americasarmy.com/intel/fullstory.php?i=1221

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 16:52:
@Pascallio: Ik snap niet wat je bedoelt. Wat doe je, wat gebeurt er?

@dbzfan: SF Taiga en SF Oasis, plus was fixes, zie http://www.americasarmy.com/intel/fullstory.php?i=1221
Bij de Advanced markmanship trainingen , de M24 moet je een wit silhouet ofzo neerschieten , je hebt 1 kogel.
Nou ik gaat daar liggen , support me geweer met H , en schiet recht op dat wit ding af , en dan zul je denken dat je hem hebt gehaald, mooi niet : Mission Failure :? Hoe heb jij hem gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf even gekeken, want het is alweer een eeuw geleden dat ik het haalde en ik wist niet meer hoe het eruit zag, maar het lukt mij nu oook niet zo 1 2 3 en ik weet eerlijk gezegd niet wat ik verkeerd zou doen. Al die rode poppetjs vallen als vliegen, maar dat witte ding blijft rustig staan. Misschien een bugje in 2.2? Ik weet het niet, kan je ook niet verder helpen, sorry.

Edit:
Ja, een bug, en er zijn er wel meer: http://forum.americasarmy.com/viewtopic.php?t=81253

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2004 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 16:54:
[...]

Bij de Advanced markmanship trainingen , de M24 moet je een wit silhouet ofzo neerschieten , je hebt 1 kogel.
Nou ik gaat daar liggen , support me geweer met H , en schiet recht op dat wit ding af , en dan zul je denken dat je hem hebt gehaald, mooi niet : Mission Failure :? Hoe heb jij hem gehaald?
Dat heeft met het ademhalen te maken, in en uit. Als gij op het punt schiet waar meneertje helemaal is ingeademd of is uitgeademd (dus wanneer het stil is) dan raak je meer imo.

Tenminste dat was de truk hiero :9

en als je nog steeds gekicked word: Open console dmv ~ en typ dan pb_security 0

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:28
in de MOUT training zit trouwens ook een bug. Als je door de eerste deur gaat nadat je je flash gegooid heb. Als je dan op die borden (tegenstanders) schiet, gebeurt er ook niets met ze. Ze horen naar beneden te zakken maar er gebeurt niets. Daardoor kan je ook niet meer verder met die training.

Gelukkig heb ik die training toch al lang een keer gedaan B)

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@x86-based: Goede tip, maar in dit geval is het een bug.

@FRidh: Yup, las ik net ook. En er zijn al veel meer bugs en exploits gevonden, ook sommigen die al bekend waren zijn niet gefiixed. Ik vraag me af of ik niet gewoon een ander spel moet gaan spelen, want dit is wel triest zo.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2004 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Pascallio gaat v2.1 weer instaleren om de M24 en die andere te halen en om vervolgens 2.2 weer te installen :P :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongens hoe update ik die punkaars punkbuster?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

um probeer ens via pwweb da je kan vinden op de evenbalance.com site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 20:11:
jongens hoe update ik die punkaars punkbuster?
Spits18 schreef op 06 oktober 2004 @ 19:53:
Misschien heb je hier iets aan. (er van uitgaand dat je windows draait)

Dit bestandje uitvoeren in de system/pb map van je AA map. Het update je pb handmatig.
Type daarna in het spel in het console(~): pb_security 0 en enter.
Had je kunnen vinden een pagina terug - but he, iam in tha mood :9

edit:
hmm had ff op refresh moeten klikken :X

[ Voor 6% gewijzigd door rlkz op 20-10-2004 20:51 ]

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is gelukt tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
Tommzz schreef op 14 oktober 2004 @ 23:01:
(-----)
Sorry dat was dus niet waar wat ik toen zei. :X
Maar als het heeft gewerkt, weet ik het ook niet meer. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Niet online
edit:
omg lezen is ook een vak :X

ik als n00b op een servertje ;) klik
o jah mijn nick is btw "freechase" nu

[ Voor 120% gewijzigd door rlkz op 23-10-2004 16:46 ]

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
x86-based schreef op 21 oktober 2004 @ 15:37:
edit:
omg lezen is ook een vak :X

ik als n00b op een servertje ;) klik
o jah mijn nick is btw "freechase" nu
Gelukkig zijn je tegen/medespelers ook ultra-noobs en is het nog niet echt een prestatie de meeste punten hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GVD :(
Eerst heb ik AA een hele tijd niet kunnen spelen omdat ik om de haverklap een critical error kreeg en nu komt er steeds een bericht in beeld: Loading map.
En dan klap ik eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen waarom ik maar een paar games kan joinen... ik kan geen officiele survers joinen.. mis ik dan iets of moet ik er perse de advanced training voor halen..?

of moet ik op de site een surver toevoegen die officieel is?

grzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@basmoezel: Er is een neiuwe versie uit, 2.2. Die zul je nodig hebben om de servers te joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 02-10 22:05

PromWarMachine

Forsaken Archer

Topicstarter
Onder het motto: Beter laat dan nooit, zal ik de gematigde changelog quoten. Volgens mij is er veel meer gefixed, maar melden ze niet alles.
What's New

New Multiplayer Missions
Included in this version of America's Army are two new multiplayer missions. Both of these new missions are Special Forces missions containing both the Special Forces playable Soldier class, as well as the Indigenous Forces playable class.

- SF Oasis:
Enemy forces have established an outpost from which to launch reconnaissance patrols and conduct ambushes of friendly indigenous forces operating in a remote desert location. Reconnaissance of the outpost must be conducted in order to identify the location of this guerilla base. A Special Forces ODA, along with the help of Indigenous Forces, must then proceed to the proper safe location in order to upload their reconnaissance findings to HQ.

- SF Taiga:
Enemy forces purchased a small number of SAGGER anti-armor missiles to better equip their counter-insurgency forces. They are hiding these missiles within civilian camps along a high-altitude mountain road. These missiles will enable the nsurgency to ambush both civilian and government convoys at extended ranges. A Special Forces ODA along with Indigenous Forces has been deployed to locate and destroy SAGGER missile caches in order to disrupt enemy combat operations within the area of operations.

What's Fixed

Client:

- Fixed various client crashes
-"'JRTC Farm Raid" filters correctly in server browser
- Running in 16-bit windowed mode no longer has render errors
- Fixed reflex sight accuracy
- Fixing "ROE" URL on support page and new-map URL
- Disable "set" command for non-config variables (devmode exploit)
- Fix Auth Failure messages that have a URL

Server:

- Minor memory fixes
- Fixed various server/client crashes
- Remove "query" exploit
- Fixed server stability issues
- Fixed Admin spectate command
- Memory Leak fixes
- Fixed pb admin commands

What's Changed

- Admin kicks no longer give ROE
- Admins can join Min/Max Honor servers
- Admin text is displayed as red
- Allow normal user to be admins on Leased servers
- Disable player color codes
- Add option to restrict by groups
- GameSpy: Display third-party icon
- GameSpy: Display groups field in server info
- Allow Auth to set third-party flag
- Added "Invalid Group" failure message
- Save Group information to savefile
- Notify the player before joining a server that has Group restrictions
Ik hoop dat dit dan echt een oplossing voor de Critical Errors is. Ben erg benieuwd. Nieuwe maps ben ik niet zo in geintresseerd, omdat ik bijna alleen maar Insurgent Camp speel. :P

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor nieuwe spelers is het niet meer nodig om Mout training te voltooien, omdat die training in 2.2 bugs bevat zodat je hem niet kunt afronden. Toch leuk van die jongens ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

um hoe kunnen ze nou bugs in een map krijgen die al sinds versie 1.0 goed werkt ? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door hard werken en veel talent, denk ik .... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Laatst online: 10-10 08:36
Het is een gratis game hoor!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus? Als het nou een klein project van hobbyisten was (zoals bijv. soldat), dan was het anders. Dit is een game dat gemaakt wordt door profs, met een heel beta team, en dan nog zitten er dit soort bugs in, die er dus niet in de quality control uit zijn gevist. Ik maak zelf software dus ik weet hoe dat moet, dus ik weet ook dat dit gewoon flut is.

Als jij een gratis auto zou krijgen die niet rijdt en verder ook niets nuttigs oplevert, zou je hem ook niet willen hebben. Gratis is geen excuus voor een slecht produkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Laatst online: 10-10 08:36
Ik snap je punt en je hebt gelijk, maar dat geklaag allemaal. Ze hadden het ook bij versie 1.0 kunnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand tips voor die 2e missie van Special Forces ben nu al voor de 5e keer bezig:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-10 23:02

Maartenvs

For Sale

Neem de tijd. Gewoon blijven kruipen en zo ver mogelijk van die torens blijven. Duurde bij mij ook ong 45 min - 1 uur maar had hem toen wel, en die extra wapens is het zeker waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 16:50:
Heeft iemand tips voor die 2e missie van Special Forces ben nu al voor de 5e keer bezig:'(
Oh jah en maak gebruik van de grachten, rivieren of hoe je het ook maar wilt noemen.
zo kom je iig een heel stuk verder ;)

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en vooral bijna overal liggen niet willn lopen maar lekker op het gemak doen liggen en in de bosjes:p:p
ja zal blij zijn dat je hem hebt:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Topicstarter
Is er iemand die na het installeren van AA z'n Windowspartitie heeft aangepast en nu foutmeldingen krijgt bij het updaten?

Ik ben zo iemand. AA staat op F:\, Windows op D:\. Na het opnieuw installeren van Windows, zijn de registry keys van AA verdwenen. Spelen gaat gewoon prima na zo'n reinstall, maar het update programma wil graag keys zien. Iemand enig idee hoe ik die beveiliging kan omzeilen of misleiden, anders moet ik de hele game opnieuw downloaden.

Dat is dan 2GB ipv 38MB...

[ Voor 11% gewijzigd door PromWarMachine op 23-10-2004 23:28 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Niet online
PromWarMachine schreef op 23 oktober 2004 @ 23:27:
...maar het update programma wil graag keys zien. Iemand enig idee hoe ik die beveiliging kan omzeilen of misleiden, anders moet ik de hele game opnieuw downloaden.

Dat is dan 2GB ipv 38MB...
Euh volgens mij is dat 751MB ipv 2GB. typ foutje misschien? ;)
en jouw probleem, euhm wordt vrij lastig imo...

[ Voor 10% gewijzigd door rlkz op 24-10-2004 00:16 ]

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een nieuwe site voor AA stats tracking: http://aastats.instanthq.com Op deze site zijn ook wat screenshots van beta maps te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Topicstarter
x86-based schreef op 24 oktober 2004 @ 00:13:
[...]

Euh volgens mij is dat 751MB ipv 2GB. typ foutje misschien? ;)
en jouw probleem, euhm wordt vrij lastig imo...
Volgens mij was ik in de war met een installer van een andere game ;)

Bovendien kwam ik er achter dat ik de installer van 2.0.0a op CD had, ergens... dus hoef ik alleen maar 2.0.0a -> 2.1 en 2.1 -> 2.2 te downloaden. Zo ga ik het dus doen. Is minder moeite dan registry keys gaan overnemen van m'n computer beneden of iets in die trant. :)

Ben nu alleen tijdelijk verslaafd aan een andere game, dus AA moet even wachten. :P
Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 00:26:
Er is een nieuwe site voor AA stats tracking: http://aastats.instanthq.com Op deze site zijn ook wat screenshots van beta maps te vinden.

Op zich best grappig dat er een tweede tracking site is gekomen, maar als ik zie hoe traag de thumbs van de plaatjes en de kleine banners aan de rechterkant laden, dan heb ik er weinig vertrouwen in dat zo'n site 100.000+ users van stats kan voorzien.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

wat zijn iedereen zijn stats eigenlijk?
misschien wel leuk om een keer te posten.

verder zie ik weinig tot geen verschil tussen 2.1 en 2.2

stats :

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
Username: cKy2K3  
Userrank: Private 
Honorlevel: 48 
Tracked since: 24.07.2003 (459 days) 
Total time played: 241.7 hours (0.5 hrs. per day) 
Longest Session: 03:16:12 

--------------------------------------------------------------------------------

Enemy Kills: 4,709 
Killed in Action: 1,602 
Fragrate: 2.94 (194%) 
Score Points: 102,826 
Leader / Goal Points: 16,955 / 48,730 
ROE Points: 18,661 

--------------------------------------------------------------------------------

Average KILLS per hour / day: 19 / 10 
Average KIA per hour / day: 7 / 3 
Average ROE per hour / day: 77 / 41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:10
cky schreef op 25 oktober 2004 @ 11:49:
wat zijn iedereen zijn stats eigenlijk?

stats :

code:
1
2
3
Enemy Kills: 4,709 
Killed in Action: 1,602 
Fragrate: 2.94 (194%)
Jemig, netjes hoor! Ik durf nauwelijks mijn stats te posten. Mijn fragrate zit zo rond de 0.7 Dit was vroeger nog veel lager, maar ik krijg het nauwelijks meer hoger omdat 1 kill relatief erg weinig invloed meer heeft. Nu komt mijn lage fragrate deels door mijn onkunde, en deels door mijn brakke pc. Een framerate van 12 helpt nu eenmaal niet echt. :'(

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
DeadKnight schreef op 15 oktober 2004 @ 09:42:
De [FOK!] clan. Allemaal een stelletje gekken. Lekker veel on- en offtopic geblaat. Vele goede spelers.
MAar het belangrijkste is nog wel, dat dit misschien wel de relaxte clan van NL is.

Geen stomme regels, gewoon plezier hebben met zijn allen.
Het is immers een game.

Ik ben trouwens ook een clanmember. Voor meer info:
http://forum.fok.nl/topic/618860

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
Username: -=QRF=-$hocker
Userrank: Major General
Honorlevel: 76
Tracked since: 15.10.2003 (376 days)
Total time played: 739.7 hours (2 hrs. per day)
Longest Session: 04:08:07

Enemy Kills: 15,906
Killed in Action: 6,483
Fragrate: 2.45 (145%)
Score Points: 622,639
Leader / Goal Points: 142,180 / 370,597
ROE Points: 48,427

Average KILLS per hour / day: 22 / 42
Average KIA per hour / day: 9 / 17
Average ROE per hour / day: 65 / 129
mijn stats >:)
Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.