[PC]America's Army: Operations - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 13.301 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-09 21:59

PromWarMachine

Forsaken Archer

Topicstarter
Falcon2107 schreef op 05 augustus 2004 @ 16:35:
[...]

DIt heb ik ook steeds. Echt kut. Ik heb al mijn account aangepast zoals ze op het AA Forum aangaven. maar daar is het probleem nog niet mee verholpen. Je wordt elke keer via punkbuster gekickt. Hoe is deze te updaten??
Inderdaad. Het werd mij teveel. 'k Heb een tijdelijke AAO stop ingelast. Van gemiddeld 2,5 uur per dag, naar helemaal niets. Even iets anders, want mijn favoriete server - als je er al op komt - lagged als de pest.

Ga je vervolgens naar een EU server die niet of nauwelijks lagged, dan blijkt deze server doomed by n00bs te zijn. Aangezien ik ook n00b geweest ben, heb ik helemaal geen hekel aan deze doelgroep, maar ik liet de 203 destijds voorlopig voor wat het was. N00bs van deze tijd denken daar blijkbaar anders over.

Toen ik op een gegeven moment 6 van de 7 keer in 1 ronde gekilled werd door een friendly, werd het me teveel. Dit in combinatie met lag en ronduit slechte service heeft mij doen besluiten even te stoppen. Bij de volgende patch, kom ik wel weer es langs. :z

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Falcon2107 schreef op 05 augustus 2004 @ 16:35:
[...]
DIt heb ik ook steeds. Echt kut. Ik heb al mijn account aangepast zoals ze op het AA Forum aangaven. maar daar is het probleem nog niet mee verholpen. Je wordt elke keer via punkbuster gekickt. Hoe is deze te updaten??
Moet je even naar www.evenbalance.com gaan, daar kun je voor je spel de update downloaden en volgens mij staat er wel een instructie bij. Het is één of ander klein exe-filetje die je in de PB map van AA moet zetten en dan runnen d8 ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Manic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-09 23:47
TheLemon schreef op 05 augustus 2004 @ 17:12:
[...]

Moet je even naar www.evenbalance.com gaan, daar kun je voor je spel de update downloaden en volgens mij staat er wel een instructie bij. Het is één of ander klein exe-filetje die je in de PB map van AA moet zetten en dan runnen d8 ik.
Klopt ja je moet even die file downloaden. Je ziet nu veel mensen met problemen die de servers niet kunnen opkomen. Ik heb trouwens na die update alle trainingen doorlopen terwijl ik alle medical & special forces trainingen nog moest doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een beetje een aparte vraag namelijk: of iemand voor mij de missie van SF wil halen. en of die een score van boven de 36 wil halen bij de schietcursus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@BigJapie: Ik denk dat de bedoeling van het spel is dat je bepaalde dingen moet verdienen. Sowieso is goed kunnen schieten een cruciale vaardigheid om het spel te kunnen spelen. Neem de tijd, oefen goed en haal de trainingen zelf. Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-09 21:59

PromWarMachine

Forsaken Archer

Topicstarter
Niet alleen schieten, maar hide and seek is ook erg belangrijk bij sommige maps. Dat zijn juist vooral de SF maps (Sandstorm anyone ;)), vandaar ook een dergelijke training. Uit luiheid wordt het mij ook wel eens gevraagd, maar je moet het echt zelf doen. Ik denk dat ik op de 36 targets wel zeker 20 keer geoefend heb. En da's niet leuk. Later heb je er wel profijt van. :)

Met wat mondelinge hulp van m'n clan op TS had ik de SF training in 2x ofzo. :P

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
lijkt het nou zo of is de marksman training (de allereerste) veel makkelijker is geworden sinds versie 1.2 (toen begon ik volgens mij te spelen en had ik die training gedaan)
want er was laatst iemand die ik ff het spel liet zien en hij ging die training doen en hij raakte bijna elk doel heel makkelijk, dus toen ging ik later ff proberen en het leek wel alsof het allemaal veel makkelijker geworden is alsof je nu minder op en neer gaat van je ademhaling. Ik haalde zonder moeite 40 uit 40 terwijl ik het de allereerste keer 37 had en toen later 39 uit 40, ik was nooit hoger gekomen.
of ligt dat aan mij? en is die training nog zelfde moeilijkheidsgraad? :)

hehe ik weet nog wel in het begin van het spel toen je nog gamespy moest gebruiken (oid) iedereen op die chat zat te vragen of je die marksman en sniper training voor hun kon doen

[ Voor 5% gewijzigd door Dark Lord op 07-08-2004 02:39 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04 12:36
Ze hebben volgens mij inderdaad de drempel wat verlaagd, om het spel geschikt te maken voor een groter publiek. Ik merkte dat toen ik de nieuwe versie voor het eerst speelde. Ik weet niet preecies wat het is, maar het lijkt allemaal wat makkelijker te zijn geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom niet verder bij de SF training. Als ik object A heb gehad. Ga ik naar beneden bij die brug. en kruip dan heel ver en kom op een gegeven moment bij een brug met een bewaker. Wat moet ik doen?
Moet ik daar langs proberen te gaan of moet ik terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor ale unlucky b00ns hier hebben de aao devs een nieuw irc chan opgericht voor account recovery:

The America's Army Team and SCI will be hosting an IRC channel for users with broken accounts caused by the recent auth migration.

Start Date: Aug. 9 @ 8:00am EDT
End Date: Aug. 12 @ 8:00am EDT

IRC Network: irc.americasarmy.com
IRC Channel: #aa-AccountHelp

We hope to have a 24hr coverage of this channel, but may have periods of inactivity between the hours of 5am - 8am EDT.

This process will only allow us to restore your account from the previous database. This will not be for general account "checks" for users who believe they lost a couple of honor points. If you do not have a broken account, please do not enter the channel. This is ONLY for users with broken accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Croccifixio schreef op 07 augustus 2004 @ 08:34:
Ze hebben volgens mij inderdaad de drempel wat verlaagd, om het spel geschikt te maken voor een groter publiek. Ik merkte dat toen ik de nieuwe versie voor het eerst speelde. Ik weet niet preecies wat het is, maar het lijkt allemaal wat makkelijker te zijn geworden.
ja inderdaad dat merkte ik dus ook.
En opzich vond ik die trainingen nog geeneens zo heel moeilijk, die eerste, marksman was dan mischien wel beetje lastig om er 36 te halen (voor de beginner iig) maar voorderest vond ik al die trainingen super simpel. Ik weet trouwens niet of ze ook nog andere trainingen makkelijker hebben gemaakt afgezien van marksman.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 23:56:
Ik kom niet verder bij de SF training. Als ik object A heb gehad. Ga ik naar beneden bij die brug. en kruip dan heel ver en kom op een gegeven moment bij een brug met een bewaker. Wat moet ik doen?
Moet ik daar langs proberen te gaan of moet ik terug?
Wanneer je A hebt gehaald moet je direct rechtsaf onder die brug en dan helemaal omlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Lord schreef op 09 augustus 2004 @ 14:34:
[...]

ja inderdaad dat merkte ik dus ook.
En opzich vond ik die trainingen nog geeneens zo heel moeilijk, die eerste, marksman was dan mischien wel beetje lastig om er 36 te halen (voor de beginner iig) maar voorderest vond ik al die trainingen super simpel. Ik weet trouwens niet of ze ook nog andere trainingen makkelijker hebben gemaakt afgezien van marksman.
Ze hebben het online spelen veel makkelijker gemaakt, tijdens het online gamen maak ik ze nog makkerlijker af dan voorheen. Beetje jammer.

AA is de laatste zwaar verkloot, enkele dagen terug werd ik op 3 verschillende gewaardeerde servers gekickt omdat men dacht dat ik cheatte. Ik was nog alleen op defense op pipeline (een map die ik al voor bijna 400 uur speel) en 80% van assault ongeveer 5 a 7 personen heb ik neergeschoten. Geen noobs, maar van redelijke honors. Erg jammer dat ze zo reageerde en die avond was het bijna de laatste druppel voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 15:52:
[...]

Ze hebben het online spelen veel makkelijker gemaakt, tijdens het online gamen maak ik ze nog makkerlijker af dan voorheen. Beetje jammer.

AA is de laatste zwaar verkloot, enkele dagen terug werd ik op 3 verschillende gewaardeerde servers gekickt omdat men dacht dat ik cheatte. Ik was nog alleen op defense op pipeline (een map die ik al voor bijna 400 uur speel) en 80% van assault ongeveer 5 a 7 personen heb ik neergeschoten. Geen noobs, maar van redelijke honors. Erg jammer dat ze zo reageerde en die avond was het bijna de laatste druppel voor mij.
Dat begint mij inderdaad ook zo langzamerhand de keel uit te hangen. Het komt vooral veel voor op EU servers als je tegen clans speelt.
Ik speel tegenwoordig veel IC maar ik heb 100-erden uren ervaring op 'open maps' (bridge, mp. etc.). Hierdoor kan ik relatief goed long range schieten.
Ga je vervolgens een map als IC spelen, dan heb ik nogal de neiging om eerst iedereen long range neer te schieten voordat ik het gebouw rush. Nou, de cheat accusations (ik weet ff geen ander woord hiervoor) vliegen je dan om de oren als je 3 of 4 kills long range krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel het hier met 2 personen over LAN. Is er ook een mogelijkheid om wat kleinere maps te selecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 15:53:
Ik speel het hier met 2 personen over LAN. Is er ook een mogelijkheid om wat kleinere maps te selecteren?
aangezien AA bedoeld was om met een team te spelen heb je geen 1on1 maps.
mout mckenna is niet echt groot, dus die zou dan nog het best geschikt zijn denk ik.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-08 14:30

styno

Koffie? Hmmm, ja, lekkerrr

Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 15:53:
Pak Bridge crossing, dan kun je elkaar in iedergeval bijna niet mislopen.

Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNyL
  • Niet online
Die maps van Javalin en Stryker die zijn toch nog niet te spelen online ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo
  • Laatst online: 14-01 18:01

Ivo

Ik heb net alle trainingen afgerond en nu ben ik volop bezig kmet MOUT Mc Kenna om de infantry training te completen. Maar wanneer heb je deze nou precies gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ViNyL schreef op 11 augustus 2004 @ 09:50:
Die maps van Javalin en Stryker die zijn toch nog niet te spelen online ?
nee,allhoewel de stryker wel al in maps zoals artic te vinden is,maar je kunt alleen de gun gebruiken.

Die javilin en stuureble stryker komen met ingang van versie 2.3/4 overatch,die ergens in 2005 komt ;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Ivo schreef op 11 augustus 2004 @ 13:27:
Ik heb net alle trainingen afgerond en nu ben ik volop bezig kmet MOUT Mc Kenna om de infantry training te completen. Maar wanneer heb je deze nou precies gehaald?
weet je om eerlijk te zijn blijft dat voor mij echt een raadsel
op mout mckenna had ik na 1 rondje (die ik verloor) was het al gelukt
maar op bridge had ik 2 ronde gewonnen en toen ik de volgende dag weer speelde en weer 1 ronde won was ie complete,
dus ik heb eigenlijk geen idee :P
gewoon net zolang spelen tot er completed staat

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:14

dbzfan

Nee.

Ik speel America's army nu sinds 1 dag. Ik heb 9 honor (daar begin je mee volgens mij) en heb diverse trainingen afgerond. In bijna alle servers die ik join (min 9 honor) vlieg ik er na een paar sec zonder melding uit. En kom ik in het main menu terrecht. Hoe komt dit? Ik heb voldoende honor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij begin je met 10 honor en op veel servers heb je 10 honor nodig of misschien staat je punkbuster disabled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Nope, volgens americasarmy.com heb ik 9 honor. En als je op een server klikt, en bij details staat min: 9 honor, max: 100 honor. Daar voldoe ik dan toch aan? PB staat aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan zijn dat je wat punkbuster update problemen hebt. Kijk in ArmyOps.log (in de system directory van je AA folder) naar meldingen. Lees ook dit topic op het officiele forum voor meer info over mogelijke problemen: http://forum.americasarmy.com/viewtopic.php?t=118

HTH :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2004 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
dbzfan schreef op 14 augustus 2004 @ 23:19:
Nope, volgens americasarmy.com heb ik 9 honor. En als je op een server klikt, en bij details staat min: 9 honor, max: 100 honor. Daar voldoe ik dan toch aan? PB staat aan :)
raar, ik begon met 10 honor.
Is dit weer iets nieuws dan ofzo om de beginners eerst te laten trainen op low honor servers?
iig in het begin begon je met 10 en de minimale honor was ook vaak 10 op servers omdat ze niet wilden dat de "n00bs" die zo slecht waren dat hun honor zakte naar 9 joinde
maar als je zeker weet dat het daar niet aan ligt, er zijn problemen met PunkBuster
dan moet je ff zo'n updater draaien, heb ik ook gedaan werkte goed voor mij.
Staat wel ergens in het topic een link naar die updater

[ Voor 13% gewijzigd door Dark Lord op 15-08-2004 02:26 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Laatst online: 10:42
Ik ben ook pas weer begonnen en ik begon ook gewoon met 10 honor. Zal ie wel per ongeluk wat team genooten geraakt hebben. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Ik ben punkbuster aan het updaten, die omschrijving past wel bij mijn probleem. Het teamkillen zijn waar kunnen zijn, maar er zijn genoeg servers die min 9 honor hebben, dus dat zou het probleem niet kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dbzfan schreef op 15 augustus 2004 @ 12:41:
Ik ben punkbuster aan het updaten, die omschrijving past wel bij mijn probleem. Het teamkillen zijn waar kunnen zijn, maar er zijn genoeg servers die min 9 honor hebben, dus dat zou het probleem niet kunnen zijn.
Ik probeer het ook maar krijg het bericht:
Attempting to download htm\ wc00107.htm <pleaswait>
Receive file wc00107.htm <.... bytes>

ERROR: Htm-to-Binary Conversion Failed ... htm\ wc00107.htm Removed

Iemand die weet wat dat is?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2004 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Hmmz, ik weet het niet, bij mij heeft de update niet geholpen. Heb een nieuw account aangemaakt, en heb nu idd 10 honor. Ik begin gewoon met een frisse start :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
dbzfan schreef op 15 augustus 2004 @ 16:51:
Hmmz, ik weet het niet, bij mij heeft de update niet geholpen. Heb een nieuw account aangemaakt, en heb nu idd 10 honor. Ik begin gewoon met een frisse start :)
heel goed idee, en zorg dat je deze keer geen teammates neerschiet ;)
denk eraan, jou team heeft helm en backpack tegenpartij niet

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een nieuwe SITREP:
Prepare for Deployment
Posted: August 14, 2004 - by Bacchus

As fall approaches, the America's Army Community should prepare for an onslaught of new content!

"NAME THE NEXT SOFTWARE VERSION" CONTEST:
That's right! We've got a new version of AA around the corner and we're looking to the America's Army Community to suggest a name for it. Previous versions of our game always have a name and theme associated with it (e.g. America's Army: Special Forces Downrange). Well now you can help us name the next version (e.g. AA:SF <fill in the blank>).We've created a special forum topic area for everyone to submit their ideas. The winners will be announced there in the forum topic. And don't post your contact info! We'll contact the winners via the information in your profile.

Preview New Map: SF Oasis

The question you've all been waiting for: what's going to be in America's Army v2.2? Take a look:

• New Multiplayer Map: SF Taiga
• New Multiplayer Map: SF Oasis
• Fixing "ROE" URL on support page and new-map URL
• Disable "set" command for non-config variables
• Fix spinny weapon freezing on level change
• Fix Auth Failure messages that have a URL
• Added "Invalid Group" failure message
• Save Group information to savefile
• Notify the player before joining a server that has Group restrictions
• Various game crash fixes

Ready to start suggesting names for America's Army v2.2?

America's Army v2.2 is tentatively scheduled for release within the next several weeks.

SERVER PATCH RELEASE:
The Public Applications team and SCI have been working together to address Community concerns related to several recent exploits, improve server stability, and to introduce map rotations. The server patch will include the following:

• Remove "query" exploit
• Add icon for third party official servers
• Add option to restrict server access by groups
• Add groups field to server info
• Fixed Admin spectate command
• Memory Leak fixes
• Admins can join Min/Max Honor servers
• Admin text is displayed as red
• Disable player color codes
• Fixed Punkbuster admin commands
• Allow normal user to be admins on Leased servers

The great news is that the server patch is almost ready for deployment! Additionally, America's Army players do not have to make any changes to their installed version. (Now what was that about 'third party official servers'? Hmmm....)

FUTURE APPLICATIONS (AAFA) SITREP:

In May 2004, we expanded the America's Army development team to two new locations. One of those is at the U.S. Army Armament Research, Development and Engineering Center at Picatinny, NJ (a.k.a. ARDEC). The team, which previously worked in military force-on-force simulation, is dedicated to using AA in Research, Development and Training. In this SITREP, we wanted to give you a look at what developments are emerging from the Future Applications studio.

XM25:
The Future Applications team has been working on implementing the XM25 Air Burst Assault Weapon into America's Army.

The XM25 is a future weapon system that allows the highly accurate placement of airbursting grenades using a state-of-the-art computer fire control system. Instead of the grenade exploding on impact, it determines how long it's been flying and can explode while airborne. Whereas the M203 relies upon a leaf sight, the XM25 uses a laser rangefinder to acquire range.

View XM25/Talon/Javelin: Photo Array

Despite the obvious advantage of precision fire control, the air burst feature allows the user to attack opponents in hard to reach places. If the enemy is hiding behind a wall, the XM25 user lases the wall, increases the range a meter beyond, and fires. The XM25 is but one of the future weapon systems you'll see in upcoming versions of AA, thanks to ARDEC!
TALON Robot:
Another example of future technology you'll see in AA is the TALON robot. TALON is an all-terrain, all-weather, radio-controlled robot. The TALON robot has a single arm with a two-fingered gripper, and includes 4 on-board cameras to aid in remote control. TALON supports the Global War on Terror and is currently used in Iraq and Afghanistan to destroy explosive devices. In fact, TALON was also deployed by Picatinny Soldiers during search and rescue operations at the World Trade Center in the days following 9/11.

JAVELIN Rocket Launcher:
AAFA is also developing the Javelin Missile system for release in a future release of America's Army. The Javelin is a man-portable, shoulder-fired missile that comes in two parts: the disposable tube that holds the missile, and the reusable Command Launch Unit (CLU). It is primarily an anti-vehicle weapon, but can be used on other targets as well. While looking through the CLU, the operator can choose one of three views: 4x zoom, 4x thermal zoom, and 9x thermal zoom. The Javelin is a fire-and-forget weapon, so a Soldier can fire it and move to a new position before the enemy even realizes that he is under attack.

Check back here for new SITREP's - we strive to update every other Saturday.
Eerlijk gezegd ben ik wat teleurgesteld dat de UT2004 code nog niet in 2.2 zit, want ik had graag in-game voice communicatie willen hebben in deze versie. De versie hierna zal pas volgend jaar komen vrees ik, en da's nog lang wachten.

Enniewee, enjoy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Hmm, ik snap er echt niets van. Ik heb m'n sniper training al heel lang, en laatst opnieuw gehaald. Toch kan ik 'm in game niet selecteren. Hij is disabled. Ik kan 1, 2, 3 geen oplossing vinden. Iemand hier misschien?

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Dark Lord schreef op 15 augustus 2004 @ 17:39:
[...]

heel goed idee, en zorg dat je deze keer geen teammates neerschiet ;)
denk eraan, jou team heeft helm en backpack tegenpartij niet
Het is gebeurd in een sneeuwlevel, op een paar honderd meter afstand. Een paar kleine zwarte stipjes, hoe kan ik het dan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het niet zeker weet is het het verstandigste om niet te schieten.

Dus wachten tot je kunt zien of het een enemy is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Verwijderd schreef op 15 augustus 2004 @ 19:15:
Een nieuwe SITREP:
[...]

Eerlijk gezegd ben ik wat teleurgesteld dat de UT2004 code nog niet in 2.2 zit, want ik had graag in-game voice communicatie willen hebben in deze versie. De versie hierna zal pas volgend jaar komen vrees ik, en da's nog lang wachten.

Enniewee, enjoy :)
ja ingame voice communicatie zou wel heel leuk zijn, zou het teamwork denk wel bevorderen.
of niet... en iedereen gaat schelden, maarja het zou iig wel handig zijn ingame voice communication.
dbzfan schreef op 15 augustus 2004 @ 22:39:
[...]

Het is gebeurd in een sneeuwlevel, op een paar honderd meter afstand. Een paar kleine zwarte stipjes, hoe kan ik het dan zien?
idd zoals zzzzzzz zei, niet schieten. Je kan beter een paar kills minder hebben (1 kill = 100 punten) dan je eigen teammate neerschieten want dat kost je veel meer dan 100 punten (ligt aan van hoe dichtbij en hoever in het spel) als je iemand neerschiet in de eerste zoveel seconden telt het zwaarder en als iemand heel dichtbij is (zodat je ze naam ziet als je op hem richt) dan telt het ook weer zwaarder
maar als je dus niet ziet wie het is, schiet niet! of vraag snel of iedereen ff zijn positie doorgeeft ofzo (niet dat veel mensen dat dan zullen doen)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Lord schreef op 16 augustus 2004 @ 02:21:
[...]

idd zoals zzzzzzz zei, niet schieten. Je kan beter een paar kills minder hebben (1 kill = 100 punten) dan je eigen teammate neerschieten want dat kost je veel meer dan 100 punten (ligt aan van hoe dichtbij en hoever in het spel) als je iemand neerschiet in de eerste zoveel seconden telt het zwaarder en als iemand heel dichtbij is (zodat je ze naam ziet als je op hem richt) dan telt het ook weer zwaarder
maar als je dus niet ziet wie het is, schiet niet! of vraag snel of iedereen ff zijn positie doorgeeft ofzo (niet dat veel mensen dat dan zullen doen)
Een kill geeft 10 punten, geen 100, dus is er nog minder reden om te schieten als je niet zeker bent van je zaak :).

Ikzelf heb volgens mij als enige op aarde geen last van critical errors (pas 2 sinds 2.0 en 2.1 geloof ik), maar hopelijk lost die patch het voor alle mensen die er wel last van hebben op. En twee nieuwe maps is ook altijd leuk ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las net een lijst met quotes van developers op het officiele forum, en las daarin het volgende:
quote:
[Dev]nXain
AA v2.2 "Q-Course" is a major expansion focusing on the SF experience. It is due out in the fall of 2004.

AA v2.3 "Overmatch" is a major expansion focusing on the SF's ability to control the battle space when faced with superior numbers of Opfor. It is scheduled for the spring of 2005.

There will be continuous development on the AA platform well past those two releases.

But this is not going to happen. Why? read more:

quote:
[Dev]blaster5k
To clarify on releases, 2.2 is not "Q-Course" now. It was originally planned as 2.2, but it was determined that a mandatory client patch was needed to correct immediate issues with the last version, hence the new versioning. Q-Course should now be 2.3.

As for engine changes... Well, I can't really consider the update to UE2.5 an "engine change" since it is fundamentally the same engine, though significantly enhanced. The merged codebase will not be used in the upcoming patch.
Kortom, de komende patch is extra ingelast, waarschijnlijk om een aantal grote bugs te fixen, zoals de critical errors. Als de Q-Course patch toch nog dit jaar uitkomt, kunnen we alsnog in-game voice comm krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel afgelopen week gedownload en alle trainingen uitgespeeld op de laatste SF training na. Ik zit vast vlak na checkpoint A, ik heb ergens gelezen dat je rechts de geul in moest gaan en dat heb ik ook gedaan waarna ik na een tijdje lopen over een rots ben geklommen en gelijk links voor een uitkijktoren ben gegaan. Dan word ik na een tijdje lopen (kruipen, wat je wil) tussen 2 rotsen in ineens gezien door een vijand. Maar ik kan die vijand helemaal niet zien, en normaal nadat je bent gezien, zie je door de ogen van de vijand waar je ligt maar dat gebeurde ook niet.
Kan iemand me helpen door te vertellen wat ik anders moet doen of hoe ik verkeerd ben gelopen? bij voorbaat dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 20:20
36 honor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Manic
  • Laatst online: 01-09 23:47
Gefeliciteerd maar wat moeten wij daarmee?????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het ook vandaag gedownload. Best wel een tof spel.

Snap alleen nog niet veel van die weapon sets. En crash ook nog vaak naar desktop. En ik word asociaal vaak geowned. Snipers rulen best wel op sommige mappen daaro.

Update

Haha, ik leeg nu als een echte noob elke keer 2 magz leeg richting het midden van crossing bridge in het begin van elk spel. In m'n laatste game echt iemand neergemaaid ook :)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2004 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Verwijderd schreef op 21 augustus 2004 @ 22:05:
Ik heb het spel afgelopen week gedownload en alle trainingen uitgespeeld op de laatste SF training na. Ik zit vast vlak na checkpoint A, ik heb ergens gelezen dat je rechts de geul in moest gaan en dat heb ik ook gedaan waarna ik na een tijdje lopen over een rots ben geklommen en gelijk links voor een uitkijktoren ben gegaan. Dan word ik na een tijdje lopen (kruipen, wat je wil) tussen 2 rotsen in ineens gezien door een vijand. Maar ik kan die vijand helemaal niet zien, en normaal nadat je bent gezien, zie je door de ogen van de vijand waar je ligt maar dat gebeurde ook niet.
Kan iemand me helpen door te vertellen wat ik anders moet doen of hoe ik verkeerd ben gelopen? bij voorbaat dank :)
volgens mij moet je dan eerder die geul uit ofzo, voordat je gezien word. en het helpt soms ook om langzaam te kruipen (door shift in te drukken) gaat heel langzaam maar op sommige stukken dacht ik wel nodig
Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 20:51:
Haha, ik leeg nu als een echte noob elke keer 2 magz leeg richting het midden van crossing bridge in het begin van elk spel. In m'n laatste game echt iemand neergemaaid ook :)
gefeliciteerd! :)
in het begin is het best wel moeilijk, zeker nu want de meeste spelers spelen het al langer :)
goede tactiek is soms gewoon rustig afwachten, je hoeft niet altijd als eerste een kill te maken je kan ook gewoon supporting fire geven ofzo, of het helpt soms ook om met een groepje mee te lopen, of achter 1 iemand.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeringJantje
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:33
Een vriend van mij heeft een probleem met AA. Hij heeft kabelinternet van UvT maar sinds gisteren wordt hij geblocked omdat ze zeggen dat hij portscans uitvoerd, danwel door een virus danwel zelf. Hij heeft geen virus en voert persoonlijk geen portscans uit.
Wel krijgt hij wanneer ie AA aan het spelen is van zijn firewall, Norton Personal Firewall 2003, een melding dat een pc met zijn ip een portscan uitvoerd. Ook krijgen zijn huisgenoten die melding. Nu heb ik even in de logs van mijn firewall gekeken, sygate personal firewall, en ik zie ook dat mijn pc verbinding probeert te maken met mijn pc. Voor mij maakt het niet uit, want het gaat alleen over mijn thuisnetwerk.

Die vriend van mij zit in een studentenhuis waar iedereen een eigen ip heeft van de UvT, ze hebben zover ik weet dus geen private netwerk. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Seiruu: Wat bedoel je met 'weapon sets'? Als je de M4 mod page bedoelt, dan moet ik je teleurstellen. Die zijn namelijk alleen beschikbaar op special forces maps, en daar kan jij waarschijnlijik nog niet op. Je moet voor SF maps namelijk alle trainingen hebben doorlopen en minimaal 15 honor hebben.
De crash naar de desktop is een probleem sinds de 2.1 versie (ten minste, ik ga ervan uit dat je de 'critical error' bedoelt). In de volgende patch die waarschijnlijk binnen een maand uitkomt zou die gefixed moeten zijn. Tot die tijd is het balen en afwachten vrees ik.
Bridge is een leuke map, maar je moet echt de map goed kennen en anti-sniper taktieken aanleren. Ken de 4 zwaktes van snipers en maak er gebruik van:
1) Een sniper kan maar een klein deel in zijn scope houden. Wat daarbuiten gebeurt, ziet hij niet. Multi-angle aanvallen zijn daarom een goede manier om een sniper te verslaan.
2) Een sniper heeft eigenlijk alleen voordeel op grote afstanden. Zorg dus dat je ongezien dichtbij komt (denk aan smoke, cover fire en dergelijke) en geef hem van dichterbij de volle laag of een frag op z'n donder.
3) Een sniper rifle herlaadt langzaam. Kort na een gemist schot is hij dus vaak kwetsbaar. Ook maakt dat het moeilijk om snel bewegende doelen neer te schieten.
4) Een sniper heeft een goede positie nodig om te schieten, meestal liggend of anders crouched. Alleen zeer goede spelers kunnen staand snipen, of vanuit dekking te voorschijn komen en direct raak schieten. Daarom zijn snipers meestal ook op vaste plekken te vinden, en blijven ze daar lang. Maak daar gebruik van tijdens het plannen van je route en aanval. Schiet met een saw in de richting van sniper posities en probeer hem te verwonden of in ieder geval verstoren. Als de kogels om de oren van een sniper vliegen, kan hij nauwelijks mikken.
Natuurlijk is een goede sniper zich hier ook bewust van en zal hij daar rekening mee houden, maar toch kan je het hem zo heel moeilijk maken.

@TeringJantje: Onder Norton Personal Firewall heeft hij waarschijnlijk ArmyOps.exe rechten gegeven om vrij het internet op te mogen. Wellicht kan hij ook een custom rule maken voor ArmyOps.exe, waarin hij alleen toestaat bepaalde poorten te gebruiken, en alleen naar bepaalde IP adressen (dwz: niet naar zichzelf). Eventueel is dit wel een goede vraag voor het technical support forum op de AA site zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben tot nu toe nog niet op servers gekomen waar mensen samenwerken, maar zal je tips niet vergeten.

Ook lastig dat je scherm alle kanten op flikkert als je geraakt wordt. Nogal moeilijk dogfighten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 20:06:
Ben tot nu toe nog niet op servers gekomen waar mensen samenwerken, maar zal je tips niet vergeten.

Ook lastig dat je scherm alle kanten op flikkert als je geraakt wordt. Nogal moeilijk dogfighten :(
ze willen het zo realistisch mogelijk, dus het is niet zo raar
als je in het echt geraakt word dan blijf je denk ook niet strak vooruit kijken :P
gewoon als eerste schieten >:)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-08 15:40
Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 20:06:

Dat komt nog wel. ;)
Zelf speel ik met een vriend, en hoofdzakelijk Pipeline. Als je een paar rondes met (bijna) hetzelfde team speelt, en ze rennen niet loos rond, dan weet je wat iedereen doet, en waar ie het liefste zit. Ook weet je dan de tactiek van OpFor een beetje en kan je daar op inspelen. En dan own je ze. :*)
En vergeet niet te reporten, want als iets irritant is is het wanneer je niet weet waar je maten ongeveer zijn..
Ook hebben we Ventrilo (een soort rogerwilco) en dat werkt perfect. Dus als je met vrienden speelt, gebruik Ventri, RogerW of voor mijn part Skype.

Suc6 met gamen, misschien zie ik je nog een keer in Pipeline. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timorad
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-09 23:23
Bolk schreef op 15 augustus 2004 @ 22:28:
Hmm, ik snap er echt niets van. Ik heb m'n sniper training al heel lang, en laatst opnieuw gehaald. Toch kan ik 'm in game niet selecteren. Hij is disabled. Ik kan 1, 2, 3 geen oplossing vinden. Iemand hier misschien?
Had ik eerst ook last van, was bij mij opgelost nadat ik bij de target range weer boven de 36 hits uitkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Begin er steeds meer lol in te krijgen :) IMO gaat het beter als je gewoon geduld hebt, en rustig afwacht, je ziet vanzelf wel een enemy verschijnen. Of een smoke gooien, en een stuk naar voren schuiven :)

Bridge crossing is m'n favoriet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo

Ivo

Wat voor pings worden er hier gehaald? Ik heb echt vel last van lag de laatste tijd. Bijna alle honor servers kom ik met een ping hoger dan 100 op. Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Vandaag had ik op veel servers een ping van 1 tot 10 :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sporasub
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-10-2022

sporasub

Hellfire: Orc Hunter lvl 40

Verwijderd schreef op 21 augustus 2004 @ 22:05:
ja klopt die geul is erg klote maar daar moet je doorheen.. je moet liggend er doorheen en je snelheid togglen op langzaam en dan af en toe stoppen en door bosjes kruipen...
Naar mijn idee is dat echt de gaarste training... :(
Succes :)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Username: Sporasub[NL] Honor: 34 Favorite map: Weapons Cache

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Ivo: op officiele servers heb ik meestal een ping van tussen de +/- 90 (EU) en 300 (VS West Coast). Ik kan tot een ping van 200 nog wel redelijk spelen, daarna wordt het snel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is jammer dat er veel oost europeanen op de servers zitten. Die zorgen vaak voor veel lag met hun hoge pings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@sanniejj: Dat is wel zo ja. Er zijn bijv. ontzettend veel Poolse AA spelers.

Abraxas, voorheen bekend als [Dev]Abraxas en als producer van AA, neemt afscheid van de AA community en vertelt zijn verhaal daarover:
Hello AA fans. It’s been far too long since we last spoke. Many things have changed since then, and yet many others have remained the same. For me, this will serve as my official—albeit belated—farewell to the community, and a fitting end to the chapter of my life that was the America’s Army project. No doubt many of you have wondered why I have remained silent for so long. Let me just say that due to the complexities of various relationships and ventures surrounding the game, I felt that it was necessary to remain silent until the appropriate time. That time, as evidenced by this writing, has come.

First off, I want to start by thanking those people in the community who kept me in their thoughts and prayers during a very difficult time in my life. As many of you know, last year during the holidays I was stricken with a serious and life-threatening medical condition that required emergency surgery and prolonged hospitalization. To make a long story short, I suffered an intestinal rupture and a massive infection that attempted to end my stay on this planet. It took me a few months to recover from the initial surgery and illness, and then I required a second operation this past April before I was finally put back together again in the proper order. This was a tough time for me, full of a lot of pain and suffering, but due to the immense skill and care of a local surgeon by the name of Michael Klein, I am still here to enjoy all that life has to offer. Throughout my recovery, I read the many posts that people made in my support, and I want you all to know how much your kindness and well-wishes encouraged and cheered me up. I feel very fortunate to have been touched by so many people, and you all have my sincerest gratitude. I am now fully recovered, and am in fact feeling better than I have in a long, long time.

With that said, I’d like to address my discontinued involvement in the development of the America’s Army game. I have read many posts on the official forums, and it appears that there has been great speculation and rumor surrounding my disappearance. I’m sorry that no one informed the community of the situation, but that was something that was not in my control. The truth is that neither I nor Jesse McCree (raYGunn) has been a part of the development team since the beginning of March. This change was a result of the Army’s decision to take the development of the game in a new direction and away from the MOVES Institute and the Naval Postgraduate School. Contrary to popular belief, I did not leave the project, nor was I assigned to another project, and I am certainly not returning. My tenure as the Executive Producer and Creative Director of America’s Army ended months ago. Until recently, I have remained a part of the MOVES Institute and have been working on various other projects and ventures.

Although it was not my choice to leave the project at the time and in the manner in which it happened, I do want to explain to people that I have no regrets or ill feelings over what transpired. The fact is that I knew for a long time that certain changes were inevitable, and that there was a crossroads where the Army and I would eventually part ways. I always understood that working on AA was going to be just another stop on my career path, and that eventually a time would come when the Army would no longer need me. Although that time came in March, I have to credit the Army for showing great integrity in the way that they handled our separation. They recognized that I was still dealing with medical issues and they ensured that I would be able to get through them without difficulty. They treated me with the utmost respect and honor, and acknowledged the contributions that I made to the game. Between the Army and the MOVES Institute, I have been well taken care of, and both organizations have my extreme appreciation.

Ultimately, working on the America’s Army project was an extraordinary experience, and one that I will always remember. It was an opportunity of a lifetime and an achievement that will forever have a place in gaming history. I feel honored to have been a part of it, and I must salute the Army for being so progressive as to utilize video games to increase public awareness about their storied organization. It was a refreshingly brilliant move on their part, and such a creative way to harness 21st century technology to reach a larger audience. The project was a great learning experience for me, and one that has allowed me to grow in ways that will forever affect my career in the game industry. I am thankful that the Army and MOVES saw fit to put their trust in my abilities, and I feel that together we created something that will be remembered by countless people for years to come.

Although many of the original members of the development team have now moved on, I just want to acknowledge the hard work and dedication that everyone put into America’s Army. I have never before worked with so many talented and passionate people, and we will forever remain connected through this unique and inspiring project. To all those who worked along side of me, I wish nothing but future success, prosperity and happiness. You are all talented and special individuals, and I have no doubt that you will continue to grow and excel at whatever you choose to do in life.

To the greater community, I want to thank you all for making this project so enjoyable. Your constant feedback and insights had an incredible impact on the evolution of the game. Although I wish that we could have better kept up with the ever-changing desires of such a diverse and dynamic community, I can honestly say that America’s Army would not be what it is today had it not been for the dedication of all of you who chose to play the game. While it was those of us with the Army and the Dev Team who created AA, it was all of you players that made it such an enormous success.

Finally, to wrap up a couple of loose ends for those who are curious about such things, Jesse McCree will soon be moving to the Pacific Northwest to join a prominent studio as a designer on a new game project for next-generation technology. As for myself, I’m heading down to southern California to become the senior producer on a major game title. I am incredibly excited about this opportunity, as it is in many ways a dream come true for me. By the same token, I know that I have my work cut out for me as this new position will test my abilities far beyond anything that I have ever worked on before. But like America’s Army, I know that this project will challenge me in new ways, and push me to raise the bar to increasingly new heights.

Farewell folks! I’ve had a blast, but it’s time for me to finally put my days of AA behind me. Perhaps we’ll meet again in some future arena. Until then, please continue to keep us game developers honest by holding us to such high standards.
-Abraxas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

In een server zijn de ranks en weapon sets me niet helemaal duidelijk. Ik kan kiezen tussen R en AR enz en tussen verschillende weapon sets.. Maar wat is welke set, en wat houd Ar en R enzo in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
dbzfan schreef op 25 augustus 2004 @ 14:37:
In een server zijn de ranks en weapon sets me niet helemaal duidelijk. Ik kan kiezen tussen R en AR enz en tussen verschillende weapon sets.. Maar wat is welke set, en wat houd Ar en R enzo in?
lol.

R = Rifle
AR = Automatic Rifle

en de sets kan je alleen in SF (Special Forces) servers gebruiken, en miss in sommige anderen. (maar die ben ik nog niet tegen gekomen)
Die sets kan je samenstellen in je Personal Jacket (zie ook eerder in het topic.)

En de ranks geven punten. Hoe hoger, hoe meer. En ook minpunten, hoe eerder dood en hoe hoger de rang, hoe meer punten eraf gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is wel een niet-SF server waarbij je weapon mods kan gebruiken, bridge crossings geloof ik. alleen is dat dan weer geen oficiele server :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Nee gasten dat zijn de SE kaarten, die zijn er van BC en WC... Daarbij wordt je gewone M16 burst rifle vervangen door een M4 automatic rifle!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
AJ1815 schreef op 25 augustus 2004 @ 16:06:
Nee gasten dat zijn de SE kaarten, die zijn er van BC en WC... Daarbij wordt je gewone M16 burst rifle vervangen door een M4 automatic rifle!!!
Dus in de SF maps krijg je een M4, en in de SE maps de M4 inclusief de weapon sets? Of is het nu andersom? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Tnx :) Heb idd een x gehad dat m'n m16 werd vervangen door een m4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AJ1815 schreef op 25 augustus 2004 @ 16:06:
Dat is niet altijd het geval. Een admin kan ook voor de fun een map als Bridge zetten op forceclass sf wapens. Eergisteren heb ik nog op een officiele SCI honor server gespeeld waar alleen pistols werden gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal ook eens tijd worden dat alle wapens eens 3D ironsights krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 16:12:
[...]

Dat is niet altijd het geval. Een admin kan ook voor de fun een map als Bridge zetten op forceclass sf wapens. Eergisteren heb ik nog op een officiele SCI honor server gespeeld waar alleen pistols werden gebruik.
Gaaf :)

Geef is wat ip's als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Kan iemand misschien de shooting training voor mij overdoen? Ik kom maar niet hoger dan 32 :( En wil toch verdergaan met de advanced training.

• Ivo

Ivo

Leuk, kill je iemand midden in de smoke blijkt het een teammate te zijn en wordt je direct gekickt. Ik vind die minpunten afstraffing wel genoeg eigenlijk.

Hoe lang heeft iedereen trouwens nodig gehad tot MOUT McKenna completed was. Ik speel al een paar weken alleen die map en nog steeds niet completed.

[ Voor 33% gewijzigd door Ivo op 26-08-2004 00:41 ]

• styno

styno

Ivo schreef op 26 augustus 2004 @ 00:40:
Leuk, kill je iemand midden in de smoke blijkt het een teammate te zijn en wordt je direct gekickt. Ik vind die minpunten afstraffing wel genoeg eigenlijk.

Hoe lang heeft iedereen trouwens nodig gehad tot MOUT McKenna completed was. Ik speel al een paar weken alleen die map en nog steeds niet completed.
Log je eerst wel in voordat je gaat spelen?

"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister

• styno

styno

Ach, van kinderachtige spelers zijn er een heleboel, vooral op de non-punkbuster servers.

Sommige mensen beginnen gewoon voor de lol een kickvote in de wetenschap dat iedereen toch wel op F6 drukt."Da's lache toch??"

Gewoon niks van aantrekken, ik zeg altijd sorry als ik een teammate raak en door mijn hoge honor wordt dat altijd geaccepteerd. En anders ga je naar een andere server waar minder losers zijn.

• Croccifixio
dbzfan schreef op 25 augustus 2004 @ 23:22:
Kan iemand misschien de shooting training voor mij overdoen? Ik kom maar niet hoger dan 32 :( En wil toch verdergaan met de advanced training.
Misschien zie ik dit verkeerd hoor, maar wat heb je te zoeken bij de advanced training als je niet meer dan 36 targets haalt?

Verwijderd

speel je wel op een officieele server?
als je niet op een off server speelt kan je namelijk spelen totdat je een ons weegt.

tja en die smoke... doe dit soort akties alleen als je zker weet dsat je de laatste bent off dat iedereen die over is zijn positie naar je heeft gecomminciceerd.

• freggel
Croccifixio schreef op 26 augustus 2004 @ 09:44:
[...]

Misschien zie ik dit verkeerd hoor, maar wat heb je te zoeken bij de advanced training als je niet meer dan 36 targets haalt?
Precies, en als je het toch zo graag wilt doen staan er nog een aantal goede tips in het topic. Zoals met je toetsenbord schieten ipv met je muis, ingezoomd blijven, schieten op het moment dat je uitademd etc. etc.

Zo kan je het zelf ook gewoon halen, is ook nog eens veel stoerder! :P

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Gebruik die tips ook, maar schiet soms gewoon mis :S vooral bij die veraf staan. Ik zal het dan maar weer gaan proberen...

• Ivo

Ivo

Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 09:53:
[...]

speel je wel op een officieele server?
als je niet op een off server speelt kan je namelijk spelen totdat je een ons weegt.

tja en die smoke... doe dit soort akties alleen als je zker weet dsat je de laatste bent off dat iedereen die over is zijn positie naar je heeft gecomminciceerd.
Er liep tevens een vijand in dat rookveld en ik had niet verwacht dat er nog een teammate rondliep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel nu al 1 jaar aa en nooit problemen gehad met spelen op official servers na herinstal van win xp kan ik maar 1 spel spelen en wordt ik gekickt door punbuster maar die staat aan dus wat doe ik mis? |:(

Name: DeadMasK - honnor: 58

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2004 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 09:37:
Speel nu al 1 jaar aa en nooit problemen gehad met spelen op official servers na herinstal van win xp kan ik maar 1 spel spelen en wordt ik gekickt door punbuster maar die staat aan dus wat doe ik mis? |:(

Name: DeadMasK - honnor: 58
Nofi, maar 't staat echt in 't topic.. :P Je moet PunkBuster updaten... ff Googlen naar pbweb.exe, downen en uitpakken in de \system\pb\ directory van AA. En dan het bestand uitvoeren. Kan je weer gamen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RambOo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Dat veranderen van wapens in een server gaat doormiddel van bytehacking maarja ik noem het liever modden van agp files :) Zelf heb k het ook gedaan en heb nu Mout Mckenna SF :z

Als je dat gedoe met punkbuster hebt moet je ffe alles updaten en als je het dan in sommige servers nog hebt dit in console typen:

pb_security 0

Dan krijg je geen gezeur als er servers zijn die nieuwere/oudere versies dan jij hebt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoke screens werken ook vrij vaak tegen je hoor. Elke keer als ik een screen gooi weet ik bijna 100% zeker dat iemand er een granaat ingooit of een mag leegt in die richting. Dat doe ik namelijk ook altijd. Al heb je vaak niets, je laat anderen wel weten dat je niet in de screen moet gaan stappen :)

Ik probeer nu rustig op de patch te w88 die mijn probleem met critical error crash moet oplossen. Hoop dat die snel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Aaah, frustrerend. Een ronde gespeelt, ging super, 700 punten. Ik disconnect, blijkt het geen off server te zijn :/ voor niets gespeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daarom heb ik alleen leased en off aan en let goed op welke servers ik kies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Alles is down hier btw... America'sarmy.com loginsite ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeringJantje
dbzfan schreef op 28 augustus 2004 @ 22:30:
Alles is down hier btw... America'sarmy.com loginsite ook.
Oh das meestal goed nieuws. Grote kans dat ze alles aan het voorbereiden zijn voor 2.2. De naam daarvan is trouwens ook bekend: AA: SF (Vanguard)

Geen flauw idee waar het op slaat maar vooruit dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Half uurtje nadat ik repliede deed ie het weer. Ik hoorde een paar gasten mauwen over dat ze een ander wapen hadden gezien etc. Maar weet niet wat ik daarvan moet geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom denk de halve aao com toch dat als alles effe down is,dat ze aant updaten zijn. |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Croccifixio schreef op 26 augustus 2004 @ 09:44:
[...]

Ik heb 34, vaak geoefend. Grootste probleem is echter die poppejtes vooraan. Schiet ik op hoofd, borst of benen (zowel met als zonder zoom), vuur ik met ctrl, 100% zeker dat het stipje er bijvoorbeeld op staat gaat ie toch niet om :( Gebeurt altijd wel 1 of 2 keer dus dat zijn al 2 van de 4 schoten die je mag missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 14:10:
[...]

Ik heb 34, vaak geoefend. Grootste probleem is echter die poppejtes vooraan. Schiet ik op hoofd, borst of benen (zowel met als zonder zoom), vuur ik met ctrl, 100% zeker dat het stipje er bijvoorbeeld op staat gaat ie toch niet om :( Gebeurt altijd wel 1 of 2 keer dus dat zijn al 2 van de 4 schoten die je mag missen.
Tip: mik niet precies in het midden van je target, maar iets links en beneden ervan. Hoeveel precies is een kwestie van oefenen. Je zal namelijk zien dat op het moment dat je schiet, je wapen afwijkt naar rechtsboven. Om dat te compenseren, moet je dus iets linksonder mikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 14:10:
[...]

schiet altijd met je iron sight! want die gewone crosshair is niet echt zo nauwkeurig, zeker niet voor iets verder weg.
Croccifixio schreef op 29 augustus 2004 @ 15:15:
[...]

Tip: mik niet precies in het midden van je target, maar iets links en beneden ervan. Hoeveel precies is een kwestie van oefenen. Je zal namelijk zien dat op het moment dat je schiet, je wapen afwijkt naar rechtsboven. Om dat te compenseren, moet je dus iets linksonder mikken.
mischien is dit wel zo, ik heb hier eigenlijk niet last van gehad. want zoals je zelf zegt op het moment dat je schiet gaat ie afwijken, dat is de terugslag van het wapen omdat de kogel eruit gaat? (of niet? lol :P ) dus dan zou de kogel toch al onderweg zijn?
iig, ik richte altijd op de borst van die targets, of op het hoofd, maakt niet zoveel uit.
je moet alleen op het goede moment schieten dus goed letten op je ademhaling.
soms werkt het ook om eerst zonder iron sight te richten dan snel op z drukken, kleine aanpassing maken eventueel en meteen schieten
want op dat moment moet ie nog beginnen met ademhalen dus beweegt je iron sight nog niet.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeringJantje
Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 13:05:
waarom denk de halve aao com toch dat als alles effe down is,dat ze aant updaten zijn. |:( |:(
Omdat ze toevallig net ook de naam voor versie 2.2 bekend gemaakt hebben. Lijkt me dan vrij logisch dat de nieuwe versie dan in aan tocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Heb inmiddels de sniper training voltooid :) Maar met 10 honor mag je als laatste een rank kiezen, dan is de snipe rank meestal al bezet :(

Heb vandaag wel veel last gehad van critical erros :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RambOo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
dbzfan schreef op 29 augustus 2004 @ 23:05:
Heb inmiddels de sniper training voltooid :) Maar met 10 honor mag je als laatste een rank kiezen, dan is de snipe rank meestal al bezet :(

Heb vandaag wel veel last gehad van critical erros :(
Nee hoor, in eerste instantie bepaald het aantal punten wat je in de vorige
ronde(s) gehaald hebt. Als er mensen zijn met gelijk aantal punten *dan* gaat
honor spelen. Bij medic zijn telt het aantal honor ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TeringJantje schreef op 29 augustus 2004 @ 19:29:
[...]

Omdat ze toevallig net ook de naam voor versie 2.2 bekend gemaakt hebben. Lijkt me dan vrij logisch dat de nieuwe versie dan in aan tocht is.
Kijk dit noem ik nou echt ongelooflijk,denk je nou WERKELIJK echt dat de aao devs ook maar een moment direct die naam implyen in de setup en install en logs enz.Als ze nog niet eens aan hun belofte van de sitreps kunnen houden(stay tuned troughout the rest of the e3 days for more sitreps,total sitreps postet: 1 )denk je dan werkelijk echt dat aao 2.2 direct zou komen?Sinds abraxis weg is bij aao(en dan heb ik het niet nadat hij afschijt heeft genomen,ik heb het over de tijd dat hij in het ziekenhuis lag.Sindsdien is aao nietmeer wat het geweest is.De devs geven geen f* om de community,nieuwe versies zitten vol met bugs omdat de de beta testers niet goed hun werk doen(alles wat hun intreseerd is dat ze ub3r l337 zijn omdat ze de nieuwe aao maps all hebben gespeeld)iedere noob kan het spel maar binnenstromen met hacks,sure punkuster kickt en hardware banned ze,halllllllo ik weet niet of ze al van de hardware spoofers gehoord hebben.

Sure ik zal de nodige geflame op deze post krijgen,niet dat het mij wat uit maakt,ik heb mijn mening gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-09 20:38
Is al 2 jaar bezig met AA maar nog nooit sniper-training gehaald:P

Speelt nu erg veel pipeline dat lvl roeleert gewoon ;)

(Iemand die mij wil helpen met sniper-training? zou erg dankbaar zijn :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Heb het 4x geprobeerd, 4e x had ik 36 hits :) Gewoon de tips volgen... (klinkt hypocriet omdat ik er zelf ook om gevraagd had maar ben nu toch wel beetje trots dat ik het zelf heb gehaald ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeringJantje
Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 21:03:
[...]

Kijk dit noem ik nou echt ongelooflijk,denk je nou WERKELIJK echt dat de aao devs ook maar een moment direct die naam implyen in de setup en install en logs enz.Als ze nog niet eens aan hun belofte van de sitreps kunnen houden(stay tuned troughout the rest of the e3 days for more sitreps,total sitreps postet: 1 )denk je dan werkelijk echt dat aao 2.2 direct zou komen?Sinds abraxis weg is bij aao(en dan heb ik het niet nadat hij afschijt heeft genomen,ik heb het over de tijd dat hij in het ziekenhuis lag.Sindsdien is aao nietmeer wat het geweest is.De devs geven geen f* om de community,nieuwe versies zitten vol met bugs omdat de de beta testers niet goed hun werk doen(alles wat hun intreseerd is dat ze ub3r l337 zijn omdat ze de nieuwe aao maps all hebben gespeeld)iedere noob kan het spel maar binnenstromen met hacks,sure punkuster kickt en hardware banned ze,halllllllo ik weet niet of ze al van de hardware spoofers gehoord hebben.

Sure ik zal de nodige geflame op deze post krijgen,niet dat het mij wat uit maakt,ik heb mijn mening gegeven.
Ten eerste weet jij niet wanneer ze precies de winnaar gekozen hebben, dus weet je ook niet hoever ze al zijn met het aanpassen van de name ingame enzo.

Ten tweede ben ik het met je eens dat het sinds Abraxases niet meer actief bezig was het zwaar achteruit is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 21:03:
[...]

"...De devs geven geen f* om de community,nieuwe versies zitten vol met bugs omdat de de beta testers niet goed hun werk doen(alles wat hun intreseerd is dat ze ub3r l337 zijn omdat ze de nieuwe aao maps all hebben gespeeld)..."
Er zullen idd beta's zijn die hun werk niet fatsoenlijk uitvoeren en daar alleen maar zitten om "1337" te wezen. Echter het merendeel doet het wel goed.
Het probleem ligt niet bij hun maar bij de dev's (en ik kan het weten want wij hebben 2 beta's in het team). Zij doen helemaal NIKS met de gevonden bugs :(

Wat betreft de dev's en hun interesse in de community, daar heb je gelijk in. Kijk maar eens naar het feedback forum.

Wat ze zouden moeten doen is, SCI de laan uitschoppen en eerst de huidige bugs fixen i.p.v. wuivende palmen, robots, etc. te implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helemaal waar,maar als sci weg is wie host dan de servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-09 20:38
Iemand ooit zin om met ze allen eens een keer op een servertje te gaan knallen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom word ik van elke server gekicked met de melding: ''Loading Map'' of zoiets dergelijks. Een vriend van mij heeft precies het zelfde, en daar een vriend van ook. Ik ben snipder gekwalificeerd met 38 schoten van de 40 en heb alle basistrainingen gedaan op SF en MEDIC na. Ik speel dan ook geen maps waar je deze klasse voor nodig hebt. Iemand ein idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Als je dit topic iets beter zou lezen, zou je (net als de velen die je voorgegaan zijn) het antwoord weten. Het staat niet eens ver terug.

hint: punkbuster heeft ermee te maken ;)

[ Voor 17% gewijzigd door TheLemon op 31-08-2004 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheLemon schreef op 31 augustus 2004 @ 21:09:
Als je dit topic iets beter zou lezen, zou je (net als de velen die je voorgegaan zijn) het antwoord weten. Het staat niet eens ver terug.

hint: punkbuster heeft ermee te maken ;)
Ik vind het persoonlijk nogal moeilijk om door heel veel pagina's heen te lezen, control-f biedt geen uitkomst. Punkbuster... Vreemd, servers waar het aan moet staan heb ik het aanstaan en op waar het niet hoeft, heb ik het uitstaan.
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.