[PC] Counter-Strike: Source Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.391 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-04 16:28
Matched: counter, source, strike
Afbeeldingslocatie: http://img.villagephotos.com/p/2004-7/786975/cs_source_logo.jpg
Thx Turismo voor het logo!

Over het spel

Over het spel zelf valt niet zoveel te vertellen, want Counter-Strike is een heel basic spel waarvan je na 10 minuten spelen zegt: Oh, zo werkt dit spel! Makkelijk!
Dus ik zal in deze startpost vooral informatie geven en links naar filmpjes en screenshots.

Informatie

Counter-Strike: Source is Counter-Strike zoals iedere gamer het wel kent (niet? foei!) maar dan overgezet naar de nu al beroemde Source engine waarop Half Life 2 is gemaakt.

Interessante feitjes: (van CS-Nation.net)
"» After the initial release, Valve plans to add more maps that utilize the engine's capabilities.
» New Counter-Strike maps may be up to 10 times larger than current ones
» Valve wanted to do jungles maps for a while (*hint hint*)
» They're currently figuring out to what extent new objects are being placed in the maps."

Goed nieuws voor mensen met een HL2 coupon (die bij de ATi kaarten zaten):
Nadat veel mensen een dure ATi kaart hebben aangeschaft om een Half-Life 2 coupon te krijgen, krijgen die mensen toch nog een extraatje mee.

Afbeeldingslocatie: http://cs.counter-strike.nl/i/p/1497.jpg

Want iedereen weet dat je met een legale kopie van CS:Condition-Zero deel mag nemen aan het bèta testen van het nieuwe CS:Source.

Goed nieuws voor de mensen die een dure ATi kaart hebben gekocht. Namelijk wil Greg Coomer, product designer bij VALVe ook de mensen met een Half-Life2 coupon de bèta van source uit laten proberen.

"Hi. The current plan is to make the CS:S beta open to people who have an ATI coupon, probably at the same time that it's made available to those who own CZ."

Voor sommigen is dit in het voordeel, want wou je het spelen maar heb je geen CS:CZ maar wel een coupon, dan hoef je CZ ook niet meer te kopen. En natuurlijk hebben sommige mensen nog pech die geen coupon noch CZ hebben.

Bron: CSnation.net
Nieuws round-up
Nieuws round-up 2

Vraagjes

:? Komen er nieuwe spelelementen/wapens in CS:Source?

Nee. CS:Source is een poort van Counter-Strike naar de Source engine.

:? Is dit nou Counter-Strike 2?

Nee. Counter-Strike 2 wordt een compleet nieuw spel en dat is CS:Source niet.

:? Condition Zero is veel 1337-er dan gewoon CS!! :)

Goed nieuws! Condition Zero wordt ook overgezet naar de Source engine!

:? Relaxed! Wanneer komt er een Beta???
De beta is al uit, en mensen met een CZ key of een ATi coupon zouden hem nu moeten kunnen spelen.

:? Mag ik die Beta houden?

Nee.

:? En de volledige versie dan? Is die gratis?

"CS: Source will be free for anyone that buys the full version of Half-Life 2.

In addition, it is likely that CS: Source will be offered completely separately via Steam, but that has not been confirmed by Valve. There is a possibility that CS: Source may also be sold in retail stores, just like Half-Life: Counter-Strike is now. "

:? Wat zijn de Systeemeisen voor CS:Source?

Min:
1.2 GHz Processor
256MB RAM
DirectX 7 graphics card
Windows 2000/XP/ME/98
Mouse
Keyboard

Preferred:
2.4 GHz Processor
512MB RAM
DirectX 9 graphics card
Windows 2000/XP

Mouse
Keyboard

:? En dat &$%#%@^shield dan? Zit die er ook in?

Valve heeft dit op een forum gezet:

"What would you guys think if we gave the shield the boot?

Cliffe
VALVe"

Toch lijkt het schild erin te zitten.

:? Ik wil hebben, hebben, hebben!!!!

Ja ja, rustig maar, zo denken meer mensen erover :*)

De release info is (nu nog) dit: "The final version of Counter-Strike: Source is set to ship in conjunction with Half-Life 2. The exact date of release is still unknown, but Valve is pushing for the games to be on store shelves this fall. "
Oh, en een quotje van Michael Dunkle (van Valve) ; "it will be released via steam within two months." thx, _SouLmaN_!

:? Ik heb nog meer vraagjes!!

Ga dan maar hier naar toe!

Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://www.csnation.net/images/content/image_29325.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.csnation.net/images/content/image_29575.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.csnation.net/images/content/image_29571.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.csnation.net/images/content/image_29574.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.csnation.net/images/content/image_29576.jpg
(Alle plaatjes zijn klikbaar)

Ik wil meer screenshots zien!!
Nieuwe Screenshot 1
Nieuwe Screenshot 2

Alle nieuwste (ingame) shots
Nog een paar

Video's

Ga hier naar toe voor alle tot nu toe gemaakte video's van CS:Source.

High res video van de E3

Groot artikel + interview

CS: Source Media Archive

Heb je problemen met de Beta? kijk hier of hier eens.
CS:Source beta updates <-- check dit als je de beta hebt.

Startpost gemaakt door Russian Phoenix, tables door DDG- , grootste bron van info: CS-Nation.net
Suggesties, Spelfouten, meer onfo? Mail me a.u.b.!

[ Voor 73% gewijzigd door FlashBang op 19-08-2004 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Geen matches
Die maps zijn zo te zien hetzelfde maar in een ander jasje gezet? Lijkt me opzich wel leuk een x een verbetering. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-04 17:17
Matched: source
ik meen ergens gelezen te hebben dat zaterdag source beta available is voor het cyber programm, can't wait :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Geen matches
CS:S lijkt me wel aardig.
Alleen niet goed genoeg om er de volle prijs voor te betalen.
Daarvoor voegt het teweinig toe.

Maar nu vermaak ik me nog genoeg met gewoon CS.
Nu maat hopen dat CS:S net zo goed draait als CS.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:17
Geen matches
Vanitas schreef op 13 juli 2004 @ 13:07:
CS:S lijkt me wel aardig.
Alleen niet goed genoeg om er de volle prijs voor te betalen.
Daarvoor voegt het teweinig toe.

Maar nu vermaak ik me nog genoeg met gewoon CS.
Nu maat hopen dat CS:S net zo goed draait als CS.
je hoeft er ook niet de volle prijs voor te betalen.......

en btw. er kwamen toch wel wat nieuwe spelelementen, zoals tafels die waarmee je doorgangen kan baricaderen enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33810

Ik heb wat filmpjes van CS:Source bekeken, en het ziet er zeker een stuk beter uit :)
Nu maar hopen dat het ook nog een beetje fatsoenlijk blijft draaien, dat was immers een van de elementen die counter-strike tot een prachtspel hebben gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
T7D_Sneezy schreef op 13 juli 2004 @ 13:31:
[...]

je hoeft er ook niet de volle prijs voor te betalen.......

en btw. er kwamen toch wel wat nieuwe spelelementen, zoals tafels die waarmee je doorgangen kan baricaderen enzo?
precies, zoals je op veel filmpjes kunt zien kun je ook autobanden een stuk wegschieten en tonnen voor deuren leggen.

enne, inderdaad CS:Source is gratis voor iedereen die HL2 full koopt (staat ook in de startpost).

[ Voor 11% gewijzigd door FlashBang op 13-07-2004 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-04 15:10
Geen matches
Noob-vraagje: Waarom zie ik op CS screenshots het wapen zo vaak links? Allemaal linkshandige spelers ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
Geen matches
Haay schreef op 13 juli 2004 @ 13:47:
Noob-vraagje: Waarom zie ik op CS screenshots het wapen zo vaak links? Allemaal linkshandige spelers ofzo?
Ja, de wapens kunnen ook rechts hoor, maar in Azië (waar de beta test was) zijn veel mensen links (geloof ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-03 17:03
Geen matches
Haay schreef op 13 juli 2004 @ 13:47:
Gooseman, de progger, is links, daarom zijn linkshandige wapens de standaard-instelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05:37
dit is ook wel interessant :)
We understand that CS: Source will be released prior to the release of Half-Life 2 via Steam. Is there a concrete date for this planned release? Furthermore, is it true that Half-Life 2 packages will include a free copy of CS: Source? And, is there any possibility that CS: Source will be released as an independent package?

Michael: Affirmative. Although I can't specifically announce the exact release date, I can at least say it will be released via steam within two months. Right now, I can't promise that the Half-Life 2 package and the CS: Source package will be sold separately; however, the combined Half-Life 2 + CS: Source package will be released with a reasonable retail price including the extra price for CS: Source by Vivendi Universal Games.
bron: http://www.csnation.net/viewnews.php/7312/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27195

Geen matches
Russian Phoenix schreef op 13 juli 2004 @ 13:52:
[...]
Ja, de wapens kunnen ook rechts hoor, maar in Azië (waar de beta test was) zijn veel mensen links (geloof ik).
Oh, volgens mij zijn 1 op de 10 mensen links, en dat verandert niet zo per continent.

Ik denk meer dat het nog steeds op de defaultsetting (das linkshandig in HL1/CS) stond. Meer omdat cliffe (of die ander, de maker, linkshandig is :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
Geen matches
thx, added aan de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Geen matches
is de netcode ook hetzelfde?

and what about the hitboxes (lees hoofd zo groot als een watermeloen :X)

[ Voor 3% gewijzigd door Tripp op 13-07-2004 18:21 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58670

Alweer zo'n topic ?
Er is toch nog een andere waar ze het over HL2/CS:Source hebben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
executor schreef op 13 juli 2004 @ 18:21:
is de netcode ook hetzelfde?

and what about the hitboxes (lees hoofd zo groot als een watermeloen :X)
+1 Grappig ;)

hitboxes worden verbeterd in 1.6 stond op de site van Strie...eh..Steam, dus in CS:Source zal dat ook wel zo zijn.

leg ff uit wat je bedoelt met netcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115621

Geen matches
wordt dit gratis of bij hl2 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
Anoniem: 58670 schreef op 13 juli 2004 @ 18:42:
Alweer zo'n topic ?
Er is toch nog een andere waar ze het over HL2/CS:Source hebben :9
ik zie geen officieel cs:source topic, en dat andere topic gaat hoofdzakelijk over HL2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
Geen matches
Anoniem: 115621 schreef op 13 juli 2004 @ 18:50:
wordt dit gratis of bij hl2 ??
:O Waarvoor is die startpost ook al weer? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115621

oh ja lol

En de volledige versie dan? Is die gratis?

"CS: Source will be free for anyone that buys the full version of Half-Life 2. Anyone that buys the "lite" version of Half-Life 2 (single player version only) will have to purchase the additonal Source mods such as CS: Source for an additional fee via Steam.

In addition, it is likely that CS: Source will be offered completely separately via Steam, but that has not been confirmed by Valve. There is a possibility that CS: Source may also be sold in retail stores, just like Half-Life: Counter-Strike is now

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
Anoniem: 115621 schreef op 13 juli 2004 @ 18:56:
oh ja lol

En de volledige versie dan? Is die gratis?

"CS: Source will be free for anyone that buys the full version of Half-Life 2. Anyone that buys the "lite" version of Half-Life 2 (single player version only) will have to purchase the additonal Source mods such as CS: Source for an additional fee via Steam.

In addition, it is likely that CS: Source will be offered completely separately via Steam, but that has not been confirmed by Valve. There is a possibility that CS: Source may also be sold in retail stores, just like Half-Life: Counter-Strike is now
Niet zoveel snuiven >:) lees dat stukje nog eens als je weer helder bent (of als je je Engels cursus hebt afgemaakt).

________

Ik lijk net een spammer door die ultra-domme vragen :'(

[ Voor 6% gewijzigd door FlashBang op 13-07-2004 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Russian Phoenix schreef op 13 juli 2004 @ 18:49:
[...]

+1 Grappig ;)

hitboxes worden verbeterd in 1.6 stond op de site van Strie...eh..Steam, dus in CS:Source zal dat ook wel zo zijn.

leg ff uit wat je bedoelt met netcode.
ehh tja netcode, misschien verkeerd woord maar das de code die de multiplayer communicatie verzorgt :P.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
Geen matches
executor schreef op 13 juli 2004 @ 20:01:
[...]

ehh tja netcode, misschien verkeerd woord maar das de code die de multiplayer communicatie verzorgt :P.
lijkt me dan wel, het gaat ook weer via Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
Van Gamez.nl:
"Half-Life 2 verschuift naar de herfst
In een recent interview geeft Doug Lombardi van Valve toe dat Half-Life 2 niet aan het einde van de zomer, maar pas in de herfst te koop zal zijn.
Door Paul Hulsebosch 14 jul 2004, 10:38 uur
Rond Half-Life 2 is het weer schuiven geblazen. Zo'n maand geleden kwam ontwikkelaar Valve Software met de (onofficiële) mededeling dat het spel deze zomer te koop zou zijn. Het einde van de zomer, maar toch. Twee weken geleden kwam er de mededeling dat Valve hoopte in augustus het spel in definitieve vorm bij uitgever Vivendi Universal in te kunnen leveren. Dat zou op tijd zijn voor release aan het einde van de zomer.

Maar inmiddels geeft PR man Doug Lombardi van Valve al aan dat Valve hoopt dat Half-Life 2 in de herfst te koop zal zijn. Dat stelt hij tenminste in een recent interview. Valve denkt nog steeds wel in augustus klaar te zijn met het spel, maar kennelijk heeft men dan tot de herfst nodig om het spel te verminigvuldigen. Dat is behoorlijk lang. Het lijkt meer te bevestigen wat al vermoed werd; uitgever VU wil Half-Life 2 bewust pas in de herfst in de winkel hebben om niet te snel na Doom 3 (dat begin augustus in de winkel lijkt te verschijnen) uit te komen."

Ik hoop niet dat CS:Source ook vertraagd hierdoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Geen matches
Laten we hopen dat de gameplay hiervan weer de oude CS 1.5 feeling terug geeft.

Als ik de screenies en de filmpjes moet geloven gaat dit nog wel mooi worden. Nu maar hopen dat er weer funmaps/funservers daarvoor komen, vond altijd wel lachen eig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
Geen matches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97167

Weer zo'n artikel dat ze alles gaan afkraken, terwijl ze het nog niet eens gespeeld hebben.. |:( Voor die lui staat alles al vast wat ze in die filmpjes zien, terwijl het spel nog in de uber-beta stage is waarschijnlijk. Dat ze in deze beta niet konden boosten is ook zo iets, waarschijnlijk kunnen ze dat vrij gemakkelijk updaten.. Ze trekken veel te snel conclusies.

Ik denk trouwens ook niet dat je er een hele high-end pc voor nodig hebt, je kan altijd nog wat met de settings rommelen om het wel goed te laten lopen. En de engine van hl/cs nu is ook zo buggy als wat, dus een nieuwe source zal alleen maar beter lopen op de meeste pc's.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Geen matches
De engine van hl1 is gemaakt om op p1 133Mhz's te lopen, iedereen zit tegenwordig wel boven 1.5Ghz (amd) dan kan die engine nog zo buggy zijn maar pc's zijn onderhand zoveel sneller dat het onmogelijk langzaam kan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Anoniem: 93354 schreef op 15 juli 2004 @ 13:40:
De engine van hl1 is gemaakt om op p1 133Mhz's te lopen, iedereen zit tegenwordig wel boven 1.5Ghz (amd) dan kan die engine nog zo buggy zijn maar pc's zijn onderhand zoveel sneller dat het onmogelijk langzaam kan lopen.
Als je kijkt hoe die radeons lopen met cs/hl, dat is gewoon echt bagger.. Steeds flinke fps drops e.d. .. Ik denk dat een nieuwe engine wel goed gaat uitpakken voor de meeste mensen .. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Geen matches
Ik mag ook meedoen :D En heb geen CS:CZ
heb gewoon mailtje gestuurd dat ik van halflife-2.nl was en rgaag mee zou willen doen, en het mocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
Geen matches
Xrenity schreef op 15 juli 2004 @ 14:02:
heb gewoon mailtje gestuurd dat ik van halflife-2.nl was en rgaag mee zou willen doen, en het mocht :)
Ja tuurlijk, als jij mee doet kun jij reclame maken ervoor op je site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Anoniem: 97167 schreef op 15 juli 2004 @ 13:59:
[...]

Als je kijkt hoe die radeons lopen met cs/hl, dat is gewoon echt bagger.. Steeds flinke fps drops e.d. .. Ik denk dat een nieuwe engine wel goed gaat uitpakken voor de meeste mensen .. :)
Ik heb een radeon 9600xt en ik heb nooit framedrops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Geen matches
Xrenity schreef op 15 juli 2004 @ 14:02:
En er stond dat er geen uitzonderingen waren :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Geen matches
Ik moet zeggen.. het ziet er zéééééééééééér gaaf uit, ik ben echt een Cs Freak!

Dit is echt een WANT TO BUY GAME !!!! _/-\o_ _/-\o_

Deze ga ik dus echt kopen :)

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
According to Jason X, who now works at Planet Half-Life, a Gabe Newell e-mail he received talks about the Counter-Strike: Source BETA being preloaded for Counter-Strike: Condition Zero owners:

"It isn't tonight. It will be closer to the 28th. We'll give people plenty of warning."

- Gabe Newell

So it's only a few more weeks before the BETA is handed down to the CS:CZ-owning masses? Awesome!
Duss.......(niks meer aan toe te voegen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:17
Geen matches
Anoniem: 97167 schreef op 15 juli 2004 @ 13:59:
[...]

100 fps constant met mn 9700.......

en BTW, ik vind het niet slim dat ze die Beta alleen aan de CZ owner geven, dat verschilt namelijk nogal van het normale cs, en het is gewoon een feit dat veel noobs dat spel hebben......deze kunnen imho geen relevante feedback geven op CS: S omdat ze vaak ook de vorige cs versies niet hebben gespeeld, en dus niet goed kunnen beoordelen wat er veranderd kan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
Geen matches
T7D_Sneezy schreef op 16 juli 2004 @ 10:49:
[...]

100 fps constant met mn 9700.......
Dat jij dat hebt wil niet zeggen dat iedereen dat moet kunnen hebben, zijn genoeg problemen bekend met ATI kaarten en fps drops in cs, is gewoon een feit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-04 18:45

m0nk

16-09-2003 15.15

Geen matches
hangt denk ik van je config af, ook ik draai cs gewoon @ 100fps zonder drops met een 9800pro.. en dat er problemen zijn met ATI kaarten en dat dat zogenaamd een HEEL bekend probleem is wil niet zeggen dat ook iedereen met een ATI kaart die problemen heeft..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:27

steveman

Comfortabel ten onder

Geen matches
Wel beetje jammer dat die m4 model nog steeds niet klopt, als ie herlaadt trekt die gast aan een ding waar je helemaal niet aan kunt trekken :D (moet je juist tegenaan meppen als de kamer niet goed afsluit)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
Geen matches
steveman schreef op 16 juli 2004 @ 10:55:
Wel beetje jammer dat die m4 model nog steeds niet klopt, als ie herlaadt trekt die gast aan een ding waar je helemaal niet aan kunt trekken :D (moet je juist tegenaan meppen als de kamer niet goed afsluit)
Dat jij dat ook ziet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
m0nk schreef op 16 juli 2004 @ 10:55:
hangt denk ik van je config af, ook ik draai cs gewoon @ 100fps zonder drops met een 9800pro.. en dat er problemen zijn met ATI kaarten en dat dat zogenaamd een HEEL bekend probleem is wil niet zeggen dat ook iedereen met een ATI kaart die problemen heeft..
Nou dat lijkt me ook niet, want ik heb al tig settings geprobeerd zonder resultaat.. ;)
Maar laten we verder on-topic gaan .. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
double :<

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 97167 op 16-07-2004 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
mm die filmpjes zien er vet uit :)

ik ga hl2 toch voor multiplayer kopen, dus cs:source word echt cool :)

[ Voor 53% gewijzigd door BasieP op 16-07-2004 11:19 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Geen matches
Nog een noob vraagje: ;)
Wat is boosten en waarom is het erg als dat niet meer in CS:S mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
Geen matches
Haay schreef op 16 juli 2004 @ 11:28:
Nog een noob vraagje: ;)
Wat is boosten en waarom is het erg als dat niet meer in CS:S mogelijk is?
Op elkaar springen en daardoor op plekken komen waar je in je 1tje niet kan komen. Word veel gebruikt door de "pro's" en levert nogal onverwachte situaties op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Geen matches
Ah, zodat je op daken kunt komen dus, en dus vanaf onverwachte plekken de vijand kunt neerschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 11:33
Geen matches
steveman schreef op 16 juli 2004 @ 10:55:
Dat zou denk ik de afsluiter zijn.. :P Die trek je alleen naar achteren als het magazijn en de kamer leeg zijn, en de afsluiter niet naar achteren staat. (dat doet ie als je je magazijn leeg schiet, dat naar achteren blijven staan..)

Bij tussentijds bijladen hoef je alleen maar het magazijn te wisselen, want er zit nog een patroon in de kamer. Als je dan de afsluiter naar achteren trekt ben je een patroon kwijt.. (dit is denk ik dat ding waar ie aan trekt in jouw verhaal)

Dat slaan doe je alleen maar als de afsluiter nog naar achteren staan, of als je storing hebt (maar dat is in het spel niet echt van toepassing.. Denk ik. :))

[ Voor 4% gewijzigd door freggel op 16-07-2004 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Het onrealistische boosten (meer dan 1 mens op de onderste) mag van mij wel uit. Is volgens mij ook verboden bij officiele wars (niet het stapelen zelf, maar op plaatsen komen waar je alleen met behulp van twee of meerdere anderen bij kan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Geen matches
Anoniem: 27195 schreef op 16 juli 2004 @ 19:56:
Het onrealistische boosten (meer dan 1 mens op de onderste) mag van mij wel uit. Is volgens mij ook verboden bij officiele wars (niet het stapelen zelf, maar op plaatsen komen waar je alleen met behulp van twee of meerdere anderen bij kan).
Vind ik juist een onderdeel van teamplay en taktiek (dat boosten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
eghie schreef op 16 juli 2004 @ 20:11:
[...]

Vind ik juist een onderdeel van teamplay en taktiek (dat boosten).
Zeg ik van niet :?

Ik zeg alleen tot een bepaalde hoogte, dus niet van: 5 mannetjes op een lantaarnpaal ofzo, we zijn geen ninja's ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Weet jij wel hoe koel het is om voor de lol met 10 man een torentje te bouwen? Ik heb met mijn clan wel eens torents gemaakt met het andere team en als we dan klaar waren met ze alle op elkaar schieten :P boosten mag er van mij wel inblijven, ik zie liever dat ze van die rigels waar je IRL nooit opkan zitten dat ze die er ook uithalen want dat is soms echt lame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

Geen matches
Afbeeldingslocatie: http://www.csnation.net/images/content/image_29901.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.csnation.net/images/content/image_29902.jpg
Clickbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64512

Geen matches
Anoniem: 93354 schreef op 15 juli 2004 @ 13:40:
ik hoop het toch niet jongens dat je een zware pc nodig heb wantik heb nog stted al 6 jaar een p2 450 mhz (vet bagger maar vooruit) hoop op eind van jaar een nieuwe pc

dus...
en de screenshot zien er mooi uit hoop dat het spel ook goed draait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1545

Anoniem: 64512 schreef op 17 juli 2004 @ 02:01:
[...]

ik hoop het toch niet jongens dat je een zware pc nodig heb wantik heb nog stted al 6 jaar een p2 450 mhz (vet bagger maar vooruit) hoop op eind van jaar een nieuwe pc

dus...
en de screenshot zien er mooi uit hoop dat het spel ook goed draait
op dat systeem kan je CS Source wel vergeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82495

Blijft de oude versie van cs ook gewoon nog bestaan, of word je gedwongen naar source up te daten? Ik ben namelijk beetje bang dat die nieuwe graphix en de physics engine het echte cs gevoel weghaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
Counter-Strike: Source Screenshots en een interview
Anoniem: 82495 schreef op 17 juli 2004 @ 02:32:
Blijft de oude versie van cs ook gewoon nog bestaan, of word je gedwongen naar source up te daten? Ik ben namelijk beetje bang dat die nieuwe graphix en de physics engine het echte cs gevoel weghaalt.
Waarom dat?

Toen CS uitkwam toen waren da toch ook mooie graphics (voor die tijd)?
Waarom zou het nu dat gevoel weghalen door de graphics te updaten?

(BTW. CS 1.6 blijft nog echt wel bestaan want lang niet iedereen's PC voldoet aan de systeemeisen)

* FlashBang updated startpost met nieuw artikel + interview en nieuwe Screenshots.

[ Voor 20% gewijzigd door FlashBang op 17-07-2004 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Geen matches
_SouLmaN_ schreef op 16 juli 2004 @ 11:31:
[...]

Op elkaar springen en daardoor op plekken komen waar je in je 1tje niet kan komen. Word veel gebruikt door de "pro's" en levert nogal onverwachte situaties op.
oei ik doe het ook altijd, ben ik nou ook een pro ? :X :P ;)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Geen matches
BasieP schreef op 17 juli 2004 @ 10:43:
[...]

oei ik doe het ook altijd, ben ik nou ook een pro ? :X :P ;)
Hmm ik denk het wel dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82495

Russian Phoenix schreef op 17 juli 2004 @ 09:34:
Counter-Strike: Source Screenshots en een interview

[...]

Waarom dat?

Toen CS uitkwam toen waren da toch ook mooie graphics (voor die tijd)?
Waarom zou het nu dat gevoel weghalen door de graphics te updaten?

(BTW. CS 1.6 blijft nog echt wel bestaan want lang niet iedereen's PC voldoet aan de systeemeisen)

* Anoniem: 82495 updated startpost met nieuw artikel + interview en nieuwe Screenshots.
Mja kweet niet, maar met die nieuwe graphix lijkt het gewoon niet meer op het goede oude cs :P. Gelukkig kan ik altijd nog terugvallen op 1.6 als source niet bevalt ^^. Is er trouwens ook iets bekend over hoe het gaat met raken (of je nu wel echt iemand hoofd moet raken om headshot te maken etc)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:30
Geen matches
Anoniem: 82495 schreef op 17 juli 2004 @ 15:02:
[...]

Is er trouwens ook iets bekend over hoe het gaat met raken (of je nu wel echt iemand hoofd moet raken om headshot te maken etc)?
Lijkt me wel, want het zou niet realistisch zijn als je iemand in zijn benen schiet en ineens HEADSHOT!! ziet verschijnen.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 08-03 15:42

bAdmuTs

mAzE

Geen matches

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
The release of CS:Source [BETA] is basically the Source engine plus CS game code plus the content to play one map (probably de_dust).

The reason we are doing this is primarily to find out what problems there are with the Source engine when we give it to a couple of hundred thousand people.

We're doing this before we [release candidate] Half-Life 2 to give us time to fix any issues that surface (e.g. "on this graphics card with this version of this BIOS and this video adapter the game won't run in widescreen modes").

We also get information back from the engine when it crashes, which is also very useful in evaluating how close we are to being done (one crash per play year - good! One crash per play hour - bad!).

So don't think of this as a CS:Source beta as much as it is a Source engine configuration and compatibility test.

CS:Source is in great shape, and I don't see it impacting the RC date. It is the plan to include it in the regular and collectors edition boxes.

Gabe
Lijkt me duidelijk.
Anoniem: 82495 schreef op 17 juli 2004 @ 15:02:
[...]

Mja kweet niet, maar met die nieuwe graphix lijkt het gewoon niet meer op het goede oude cs :P. Gelukkig kan ik altijd nog terugvallen op 1.6 als source niet bevalt ^^. Is er trouwens ook iets bekend over hoe het gaat met raken (of je nu wel echt iemand hoofd moet raken om headshot te maken etc)?
CS-Nation: Counter-Strike's models have been un-touched for years now. How is Valve ensuring that new weapon models will look great while still being identifiable to long-time CS fans?

cliffe: Longtime CS players will feel right at home with the upgraded weapons. We've directly ported the great majority of the weapon animations so it will feel quite familiar. The upgraded models are all faithful to their HL1 engine counterparts, while still raising the art quality considerably. In addition, the weapon models are now higher-poly and use specularity and/or normal mapping.

cliffe: Counter-Strike: Source will be included with all versions of Half-Life 2. However, we will also make it available as a stand alone purchase for those who'd prefer to purchase CS:S a la carte.

CS-Nation: Is CS: Source the only multiplayer game shipping with Half-Life 2?

cliffe: Half-Life 2 will come with CS: Source. Right now, we do not plan to include any other multiplayer games with Half-Life 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 24-12-2024

DeX

Geen matches
Afbeeldingslocatie: http://www.csnation.net/images/content/image_29902.jpg
Wat heeft die Linker gast in zijn hand?

Edit:

Ik zie het al: het is een Huls van zijn Gun (glock of baretta, weet ff niet.)

[ Voor 30% gewijzigd door DeX op 18-07-2004 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Laatst online: 22-02 12:08
Geen matches
DeX schreef op 18 juli 2004 @ 11:33:
[afbeelding]

Edit:

Ik dacht eerst dat die gast z'n hand in een prullenbak had gestoken :X.

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Geen matches
LOL, nu je het zegt ja :) is idd gewoon een huls uit zijn glock. Ik d8 ook van, wtf, UT achtige elementen ofzo :) ziet er wel erg vet uit, tegen die tijd ff pc upgraden en hopen dat het een beetje speelt dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Geen matches
Hehe idd.. Maar het is de huls van de speler die je ziet... Beetje rare plaats toen de screenshot is gemaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 24-12-2024

DeX

Geen matches
Zelf dacht ik dat het een stormram was om een deur te breachen ofzo.
Maar dat is meer iets voor ravenshield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33810

Geen matches
geforceddq schreef op 18 juli 2004 @ 11:41:
[...]

Ik dacht eerst dat die gast z'n hand in een prullenbak had gestoken :X.
Ik dacht een of ander anti-tank wapen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Geen matches
kunnen die barrels op de 1e pic ontploffe? >:)

hmm ik dacht eerst van: waarom staan die uberhaupt daar :?. Maar als je ze ff verschuift kan je op die kisten daar gaan zitten/staan/camperen :P

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 22:39
Geen matches
[afbeelding]

Edit:

tis een glock17 en het is beretta ;)
DeX schreef op 18 juli 2004 @ 11:56:
Zelf dacht ik dat het een stormram was om een deur te breachen ofzo.
Maar dat is meer iets voor ravenshield.
die zijn vaak zwart of grijs :)

en als het daadwerkelijk de huls is dan is het wel heel erg triest.. dom dat de wapens nog steeds gespiegeld worden, heel erg gaar :r

[ Voor 38% gewijzigd door Schuey op 18-07-2004 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
Geen matches
[afbeelding]

Edit:

Lol, ik keek naar die gast rechts van de linker en ik dacht Wat? O-benen? maar dat is dus een autoband en die vent staat erachter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sachiel
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Geen matches
Russian Phoenix schreef op 18 juli 2004 @ 14:28:Lol, ik keek naar die gast rechts van de linker en ik dacht Wat? O-benen? maar dat is dus een autoband en die vent staat erachter.
LOL
Lijkt idd net een soort Charlie Chaplin die daar staat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
De E3 video van CS:Source in high resolution

Tja, wat moet ik er nog van zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Geen matches
.Sachiel schreef op 19 juli 2004 @ 10:40:
[...]

LOL
Lijkt idd net een soort Charlie Chaplin die daar staat :D
LOL :>
Wel vage screenshot :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:45

Turismo

Clobberin' time!

Geen matches
Heb ff een logo gesoept aan de hand van de nieuwe uitgekomen video.

Feel free to use it.

Afbeeldingslocatie: http://img48.exs.cx/img48/9259/cs_source_logo.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Turismo op 21-07-2004 19:36 ]

Werkbak You know, I'm something of a tweaker myself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
Half-Life Portal heeft Gabe Newell van VALVe een mailtje gestuurd met daarin de volgende vragen:

1. I wonder how big (megabyte) the CS:S Beta will be? If you dont know it exactly, is it more or less than 500 mb?

2. Do you think it is possible that I (CZ Owner) can play the CS:S Beta within the next two weeks?

Gabe Newell antwoorde het volgende:

1. 300 MB the last time I checked.

2. August 10th is the day for CZ owners (it will start pre-loading on the 5th).

Dit betekend dus dat alle mensen met een versie van CS-CZ 5 augustus Counter-Strike Source BETA kunnen downloaden (300MB) en op 10 augustus gaan spelen.

Dit is dus weer goed nieuws van VALVe.

Bron: CS-Nation

[ Voor 60% gewijzigd door FlashBang op 21-07-2004 14:28 . Reden: iets uitgebreider gemaakt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
En hoelang duurt die beta test? Want als CS Source samen met HL2 verkocht wordt moet deze dus eerst af zijn. Kans is dus wss klein dat we HL2 in augustus zien, tenzij de beta test maar van korte duur is.

[ Voor 31% gewijzigd door XWB op 21-07-2004 09:26 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Ik denk dat Valve dan wel aardig snel de bugs fixed aangezien dat dan het enigste is wat ze moeten doen. Valve heeft ook aangegeven dat het nog 16 dagen duurt (nu 15 maar :P) voordat alle bugs gefixt zijn. Met de betatest zullen er nog wel wat bijkomen maar ik denk dat ze gewoon de (slechte volgens Valve zelf) planning aanhouden.

Daarnaast zou het wel leuk zijn als iemand een Steam-cache-ripper heeft en CS:Source eruit kan rippen ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:30
Geen matches
Ik heb gisteren toch maar even snel Condition Zero gekocht, om aan die BETA mee te kunnen delen....geloof dat ie vet word!! >:) Meteen ook een goede benchmark voor HL² denk ik....

[ Voor 6% gewijzigd door Yonix op 21-07-2004 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
Dutchmega schreef op 21 juli 2004 @ 10:00:
Ik denk dat Valve dan wel aardig snel de bugs fixed aangezien dat dan het enigste is wat ze moeten doen. Valve heeft ook aangegeven dat het nog 16 dagen duurt (nu 15 maar :P) voordat alle bugs gefixt zijn. Met de betatest zullen er nog wel wat bijkomen maar ik denk dat ze gewoon de (slechte volgens Valve zelf) planning aanhouden.

Daarnaast zou het wel leuk zijn als iemand een Steam-cache-ripper heeft en CS:Source eruit kan rippen ofzo :P
Hehe, zo ben ik aan CZ gekomen :P

Ach die beta staat nog dezelfde dag op internet om te downen.

Ik heb me vorige post nog ff wat mooier en duidelijker gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Geen matches
Russian Phoenix schreef op 21 juli 2004 @ 14:30:
[...]

Hehe, zo ben ik aan CZ gekomen :P

Ach die beta staat nog dezelfde dag op internet om te downen.

Ik heb me vorige post nog ff wat mooier en duidelijker gemaakt.
denk niet dat men warez-talk tollereert op tweakers, nu maak je de indruk dat het spel straks overal te downloaden is wat niet waar is! het is namelijk uiterst illegaal, en besides je zal er weinig aan hebben omdat je eerst met steam moet connecten om te spelen, misschien rond lopen in een leeg level, maar zo simpel zal dat niet zijn verwacht maar niet dat je hem straks kan spelen, koop gewoon CZ als je de beta wilt spelen!

ontopic:

op halflife.net is een email van gabe newell te lezen dat de souyrce beta voor CZ owners 4 augustes wordt ge pre-load, 10 augustes kunnen we spelen,

de 28ste deze maand zou dan waarschijnlijk de pre-load datum zijn voor de cyber cafees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80791

Geen matches
Russian Phoenix schreef op 18 juli 2004 @ 14:28:
[...]

Lol, ik keek naar die gast rechts van de linker en ik dacht Wat? O-benen? maar dat is dus een autoband en die vent staat erachter.
Hahahhahahaha ja nu je het zegt! :*) :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
BlowFish schreef op 21 juli 2004 @ 14:36:
[...]

denk niet dat men warez-talk tollereert op tweakers, nu maak je de indruk dat het spel straks overal te downloaden is wat niet waar is! het is namelijk uiterst illegaal, en besides je zal er weinig aan hebben omdat je eerst met steam moet connecten om te spelen, misschien rond lopen in een leeg level, maar zo simpel zal dat niet zijn verwacht maar niet dat je hem straks kan spelen, koop gewoon CZ als je de beta wilt spelen!

ontopic:

op halflife.net is een email van gabe newell te lezen dat de souyrce beta voor CZ owners 4 augustes wordt ge pre-load, 10 augustes kunnen we spelen,

de 28ste deze maand zou dan waarschijnlijk de pre-load datum zijn voor de cyber cafees
Oke :O Maar waarom zou ik CZ kopen om zo'n beta te spelen als HL2 + CS:Source toch binnen 2/3 maanden komt... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Geen matches
Mee eens :D kijk als het maar 15 euro koste ok waarom niet , maar 45 euro ofzo is echt te veel voor cs : cz 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35919

Geen matches
beetje idioot naar mijn idee dat mensen die HL2 vouchers hebben niet mogen meebeta'en..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amotea
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 17:45
Matched: counter, strike
Door een spel te betatesten bewijs je de developer van de desbetreffende game in mijn ogen een dienst. Dat je hier voor moet betalen vind ik dan ook belachelijk.

Niet dat ik ooit Counter-Strike zou willen spelen :Z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:12
Geen matches
Zoveel mensen hebben ook CZ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
het gaat er niet om dat je een dienst bewijst, het is iets extra's voor de mensen die CZ hebben gekocht, Valve had van te voren al aangekondigd leuke extra's te releasen na de release van CZ, nou dit is een begin, en als je het er niet voor over heb ok, dan wacht je gewoon totdat het hele spel te koop is / hl2 met cs:source

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5832

play.com:
Counter Strike: Condition Zero
In stock.
Usually dispatched within 24 hours.
our price: EUR 20.99 Delivered
hmmm 21 euro voor een betatest? mischien ga ik het nog doen ook :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amotea
Geen matches
Win win voor Sierra/Valve dus :r.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5832

Geen matches
Amotea schreef op 22 juli 2004 @ 01:11:
Ja stel je voor dat Valve geld krijgt waarmee ze geweldige spellen kunnen maken! wat zal dat erg zijn! ;) :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 5832 op 22-07-2004 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Laatst online: 23-04 08:16
Amotea schreef op 22 juli 2004 @ 01:11:
Ga eens een les economie volgen of zo

Lijkt me leuk. Maar Counter Strike 2 wordt dat een standalone game? (Betaald dus?) Dat staat geloof ik niet in de startpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
stefijn schreef op 22 juli 2004 @ 01:25:
[...]

Lijkt me leuk. Maar Counter Strike 2 wordt dat een standalone game? (Betaald dus?) Dat staat geloof ik niet in de startpost
Counter Strike 2 is nog niet eens aangekondigd?

Als je het over CS:Source hebt, lees dan de startpost maar es overnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
Geen matches
Turismo schreef op 20 juli 2004 @ 18:08:
Heb ff een logo gesoept aan de hand van de nieuwe uitgekomen video.

Feel free to use it.

[afbeelding]
thx, k heb em op eigen webspace gezet en aan startpost toegevoegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Laatst online: 23-04 08:16
Russian Phoenix schreef op 22 juli 2004 @ 09:21:
[...]

Counter Strike 2 is nog niet eens aangekondigd?

Als je het over CS:Source hebt, lees dan de startpost maar es overnieuw.
Moet je misschein zelf even doen:
Is dit nou Counter-Strike 2?

Nee. Counter-Strike 2 wordt een compleet nieuw spel en dat is CS:Source niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amotea
Geen matches
[...]

Natuurlijk is het hun goed recht dit te doen.

Maar wat ik bedoel is dat ik het een beetje flauw vind dat ze zo'n beta test alleen door mensen laten doen die CS:CZ hebben. De andere mensen hebben toch ook CS gespeeld, en hebben Half-Life groot gemaakt door het spel veel te spelen en MODs te maken en spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

Rmg

[...]

staat wel in de startpost.

"CS: Source will be free for anyone that buys the full version of Half-Life 2. Anyone that buys the "lite" version of Half-Life 2 (single player version only) will have to purchase the additonal Source mods such as CS: Source for an additional fee via Stea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

Rmg

Geen matches
lama*dubbelpost :/

[ Voor 57% gewijzigd door Rmg op 22-07-2004 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116850

Geen matches
Jammer van dat schild. Daarmee kon je lekker klieren, of in elk geval een ander soort gameplay beleven dan het standaard raggen met AK47 of Colt. Want als je het schild eruit haalt kunnen de Beretta's er ook wel uit want die zijn ook nutteloos, tenzij je voor Antonio Banderas wil spelen.

Persoonlijk vond ik al die kritiek op dat schild onterecht. Al is het wel sympathiek dat Valve ingaat op de druk vanuit de community. Dat schild is er namelijk ook debet aan dat er nog steeds veel 1.5 servers zijn, en veel (soms botweg hardnekkige) puristen die schijten op Steam, wat ik persoonlijk een ideaal systeem vind.

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 116850 op 22-07-2004 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Geen matches
Tuurlijk is steam een ideaal systeem, maar ze moeten toch iets doen aan hun servers.

March of the Eagles

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.