Verwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 15:39:
Niet open staan voor iets anders dan X86?
Ik heb ervaring met sun4c, sun4m en MIPS architecturen, waaronder Sparcstation1, Sparcstation5, Sun Blade, SGI Octane en SGI O2 machines.
Ik heb ervaring met FreeBSD, OpenBSD, NetBSD, SunOS, Sun Solaris, SGI Irix, ongeveer alle bekende Linux distro's, en elke windows/dos versie sinds Dos 6.2.
wow man, gebruiken ze bij jullie bedrijf om de maand een ander OS, doe je het voor de hobbie? of heb je het meeste weleens "gezien"?
Dus ga alsjeblieft niet lopen oordelen voor je er iets van af weet.
ik zie geen Macs en OS X in het rijtje, lijkt me toch wel belangrijk voordat je je gal gaat lopen spuwen.
En haal nu niet de gebruiksvriendelijkheid van OS X, het software aanbod, of wat dan ook boven.
Want al wat ik zeg, is dat Apple computers VEEL te veel geld kosten, voor de performance/storage/memory dat je er in ruil voor krijgt.
En dat is een waarheid als een huis.
In de sectoren waar de Apple gebruikers zitten is geld blijkbaar niet zo'n probleem.
Presenteer jij maar eens een oplossing met bijbehorend OS en software die een G5 machine voor b.v. Dreamworks of elk willekeurig design bureau of muziekstudio overbodig maakt.
Dat een single Athlon 64 processor met bepaalde programma's de Dual G5 eruitloopt zegt in zoverre iets dat de programma's die getest zijn (nog) "geen" dual processor ondersteunen. Daarnaast is MS Word voor de mac b.v. niet gelijk aan word voor de PC, net zo min als andere Microsoft programma's dat zijn.
Over OS X en wat dan ook hoor je mij niks zeggen, ik doelde ENKEL op de prijs-prestatie verhouding van Apple, dat is alles.
Als makkelijk voorbeeld kan je kijken naar de Apple Powerbook.
Daar betaal je 2200 € voor een laptop, en dan heb je nog maar 256mb ram er in zitten ook.
Zielig hoor.
je hoeft het toch niet te kopen? Ik vind de prijzen ook veel te hoog, maar ik zou er graag eentje willen hebben ondanks die 256mb aan geheugen.
Je wil het misschien niet onder ogen zien, maar het is zo.
Apple kan kwalitatief zo goed zijn als je wilt, software bijleveren zo veel je wilt, maar ze naaien je gewoon op prijs-prestatie gebied.
En dat is wat ik er over te zeggen heb.
Thankyou & goodnight.
tja, innovatie en kwaliteit tegenover kwantiteit. Het is jouw mening als je beweerd dat software er niks toe doet en dat je beter illegaal spul of die brakke opensource meuk (met enkele uitzonderingen) kan gebruiken maar ik denk dat de gemiddelde bedrijven en gebruikers daar toch anders over denken.
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 17-07-2004 16:14
]