Wat maakt Counter-Strike zo gaaf?

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 635 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

caspergt schreef op 12 juli 2004 @ 18:11:
[...]

Ja srry maar dat vindt ik dus echt helemaal bullshit :/
Ik speel op vele server, als je op CD enabled servers speelt of op VAC servers speelt (valve anti cheating) ofzoiets :P , heb je echt 99.9 % GEEN cheaters in de server.
En nou is het zo dat bijna alle server VAC aan hebben staan.
Ik speel Counter-Strike al bijna 2,5 jaar niet meer, en de reden daarvan was omdat ik veel te vaak cheaters tegen kwam online. Zal het binnenkort maar weer eens proberen online te gamen :).

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 10:13:
OMG Nokkie ook hier?! :(

Anyways, tis leuk om de "oude garde" weer eens terug te zien. Vuurvos, Un4, Nalin, Nok, Pica...
Helaas kan ik geen CS meer spelen, ben benieuwd of ze Steam nog gaan aanpakken met de release van HL....
hoi RadKill :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:39

FlashBang

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 21-09 15:22

bAdmuTs

mAzE

(jarig!)
_SouLmaN_ schreef op 13 juli 2004 @ 11:19:
Als je naast het hoofd schiet en dan nog een HS maakt zou ik maar snel eens naar je rates/interp kijken :) Bursten is echt nog wel aanwezig in 1.6, speel maar eens op andere servers (hoger niveau?).
Interp is niet meer te veranderen, hebben ze nu eindelijk gelockt.

Had het laatst met een awp, schoot cker ----- naast het hoofd en toch was het een headie :?

----- : de afstand dat ik naast het hoofd schoot :)

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Laatst online: 10-09 13:41
bAdmuTs schreef op 13 juli 2004 @ 18:56:
[...]

Interp is niet meer te veranderen, hebben ze nu eindelijk gelockt.

Had het laatst met een awp, schoot cker ----- naast het hoofd en toch was het een headie :?

----- : de afstand dat ik naast het hoofd schoot :)
Interp is zeker niet gelockt, het werkt wel anders dan in 1.5, maar gelockt, dacht het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 21-09 15:22

bAdmuTs

mAzE

(jarig!)
_SouLmaN_ schreef op 13 juli 2004 @ 19:18:
[...]

Interp is zeker niet gelockt, het werkt wel anders dan in 1.5, maar gelockt, dacht het niet :)
Waarom krijg ik dan deze melding te zien als ik interp probeer te veranderen :?

ex_interp forced down to 100 msec

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Laatst online: 10-09 13:41
Omdat zoals ik al zei interp anders is nu, hangt nu vast aan je cl_updaterate. Lees maar wat nieuwe tweakguides. Als je goede updaterate hebt, gewoon ex_interp 0 in console doen dan past hij hem automatisch aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dit filmpje is trouwens behoorlijk grappig, iemand die denkt dat er een bazooka in Counter-Strike zit... Helaas is de beeldkwaliteit wel slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

CorteX schreef op 13 juli 2004 @ 20:05:
Dit filmpje is trouwens behoorlijk grappig, iemand die denkt dat er een bazooka in Counter-Strike zit... Helaas is de beeldkwaliteit wel slecht.
Wie zegt dat er geen Bazooka in CS zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:35

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

De stekker gaat inderdaad uit WON.

Ook is er 0 support op oude HLDS versies. Dus server admins zitten nu met kwetsbare servers.
Voor security patches ben je afhankelijk van users die zo vriendelijk zijn iets in elkaar te knutselen.

Erg jammer dat WON down gaat. Ik ga in ieder geval geen moeite doen om met allerlei patches m'n servers op 1.5 te houden.

Steam loopt steeds beter en helaas is dit het systeem waar Valve haar lot aan heeft verbonden.
Misschien dat er meer content hosters komen zodat het Steam netwerk geschikt wordt voor de grote hoeveelheden data die er doorheen gaan met een update.
Dan kan Steam uitgroeien tot een systeem dat beter werkt dan WON.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09 11:39
Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 10:13:
OMG Nokkie ook hier?! :(

Anyways, tis leuk om de "oude garde" weer eens terug te zien. Vuurvos, Un4, Nalin, Nok, Pica...
Helaas kan ik geen CS meer spelen, ben benieuwd of ze Steam nog gaan aanpakken met de release van HL....
Lal, als je dan weer gaat spelen kom dan eens op www.afterburn.nu daar spelen sommige van de "oude garde" dus.

Jij zat toch in NWG of niet?

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moffin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 10:30
1.5 was nog leuk om te spelen maar nu men naar 1.6 gaat komen er al delays op de awm (minder erg) maar ook op de scout (HEEL ERG) en dat verpest de gameplay vind ik, misschien word het dus over een maand stoppen en ga ik mijn cs 1.5 server ook down gooien :(

[ pvoutput | 5760 wp @ O 45° - Z 10° - W 45°]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGuest
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-01-2024

TheGuest

De enige echte

Ik heb zelf nooit CS gespeeld. Maar zoals ik het lees is het niet veel anders dan Soldier Of Fortune 2. Dat speel ik best wel vaak en de gameplay is fantastisch naar mijn idee. Het heeft dan wel geen grote community en is niet gratis. Maar dat heeft weer zo zijn voordelen. Enfin, ik geloof nooit dat CS beter is dan SOF2 aangezien SOF2 alles heeft wat CS heeft en er nog beter uit ziet ook :P. Tenzij iemand mij ervan kan overtuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
TheGuest schreef op 13 juli 2004 @ 21:33:
Ik heb zelf nooit CS gespeeld. Maar zoals ik het lees is het niet veel anders dan Soldier Of Fortune 2. Dat speel ik best wel vaak en de gameplay is fantastisch naar mijn idee. Het heeft dan wel geen grote community en is niet gratis. Maar dat heeft weer zo zijn voordelen. Enfin, ik geloof nooit dat CS beter is dan SOF2 aangezien SOF2 alles heeft wat CS heeft en er nog beter uit ziet ook :P. Tenzij iemand mij ervan kan overtuigen.
Ik heb ook behoorlijk veel SoF2 gespeeld en ik kan je vertellen waarom SoF2, ondanks de goede gameplay online, een erg kleine community heeft: SoF2 is veel te eentonig. Het heeft maar een paar leuke maps en eigenlijk maar drie guns die je kunt gebruiken (M4, AK-47 en shotguns). Met 1.00 is dit helemaal erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Qua guns zijn er in CS eigenlijk ook maar 3 geweren die serieus gebruikt worden (ak/m4/awm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:03

HellBeast

Oh My GoT!

Topicstarter
unfor schreef op 13 juli 2004 @ 22:45:
Qua guns zijn er in CS eigenlijk ook maar 3 geweren die serieus gebruikt worden (ak/m4/awm).
MP5? :X

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09 17:28
nee joh,
het is veel beter uit gebalanceerd ,
als je minder geld hebt koop je meestal een smg die de taak ook goed doet maar een iets andere eigenschap heeft die je meot beheersen. Een shotgun @cs is ook heel handig bij maps die best klein zijn of waar veel close combat is. Dus ik vind dat bij CS veel verschillende wapens worden gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-09 16:47
kenny89 schreef op 13 juli 2004 @ 22:50:
nee joh,
het is veel beter uit gebalanceerd ,
als je minder geld hebt koop je meestal een smg die de taak ook goed doet maar een iets andere eigenschap heeft die je meot beheersen. Een shotgun @cs is ook heel handig bij maps die best klein zijn of waar veel close combat is. Dus ik vind dat bij CS veel verschillende wapens worden gebruikt
Office was bijvoorbeeld zo'n level waar je met shotgun nog wel eens kon ownen :P

Het enige wat ik ECHT nooit eerlijk gevonden heb was dat CT met een USP begon en T met die lame ass glock! Het kan prima aan mij gelegen hebben maar volgens mij heb ik met een knife nog meer kils gemaakt dan met dat onding. :X
Terwijl ik me met een USP nog enigzins kon weren, ook tegen beter bewapende mensen.

* Charly is trouwens ergens rond 1.0 afgehaakt door de verpeste sfeer en het grote aantal cheaters.

[ Voor 43% gewijzigd door Charly op 13-07-2004 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
ik had het dus over serieuze wapens :) mp5 is iets dat ik al jaren niet meer koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Charly schreef op 13 juli 2004 @ 22:57:
[...]

Office was bijvoorbeeld zo'n level waar je met shotgun nog wel eens kon ownen :P

Het enige wat ik ECHT nooit eerlijk gevonden heb was dat CT met een USP begon en T met die lame ass glock! Het kan prima aan mij gelegen hebben maar volgens mij heb ik met een knife nog meer kils gemaakt dan met dat onding. :X
Terwijl ik me met een USP nog enigzins kon weren, ook tegen beter bewapende mensen.

* Charly is trouwens ergens rond 1.0 afgehaakt door de verpeste sfeer en het grote aantal cheaters.
Glock is nu echt veel sterker ik vind m nogsteeds niet zo fijn als een USP maar hij kan zeker beter op tegen de USP als in de oude versies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Charly schreef op 13 juli 2004 @ 22:57:
[...]

Het kan prima aan mij gelegen hebben maar volgens mij heb ik met een knife nog meer kils gemaakt dan met dat onding. :X
heeft idd aan jou gelegen :p :p

Je kan met dan ding al springend schieten, op de 1 of andere manier is dat met de glock makkelijker, en met close combat zet je hem op burst en mik je op de kop..

Niks mis met dat ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 03:10
unfor schreef op 13 juli 2004 @ 23:02:
[...]

ik had het dus over serieuze wapens :) mp5 is iets dat ik al jaren niet meer koop.
Gweheheh, reken maar dat die mp5 nog heel veel gebruikt wordt, ikzelf sinds eergisteren in een "mp5" bui :)
24-2 op een redelijk skilled server :D

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05:06

m0nk

16-09-2003 15.15

glock ownt als je ermee om kan gaan, dus niet je muisknop blind indrukt zoals soms met een usp..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, heb het spel nog nooit gespeeld .. omdat Half Live nooi hier in de winkels ligt, met de illegale versie's op lanparty's, snapte ik nooit wat ik nou allemaal voor patches e.d. moest installen :X. Zal binnenkort eens kijken of ik ergens nog Half live kan kopen :P.

Lijkt me best wel een leuk spel, klinkt iig goed .. heb UT2K4 orgineel, maar speel het zelden online.. dit komt door het volgende, het spel is 5GB :|, had ik van te voren kunnen weten .. maar vind het toch irritant. Laden van een level duurt minsten 2 minuten, en soms zit je dan ook nog eens in een saai leven :(. CS lijkt me dan best ideaal met zijn matige graphics en korte laadtijden, vind gameplay toch belangrijker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Half-life ;)

Je kan het trouwens overal en nergens kopen, vaak voor 10 euro of minder.

http://www.freerecordshop...view.asp?ProductID=112600 Generations 1 voor 4,99 bijvoorbeeld. Als dat geen koopje is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 23:42:
Hmm, heb het spel nog nooit gespeeld .. omdat Half Live nooi hier in de winkels ligt, met de illegale versie's op lanparty's, snapte ik nooit wat ik nou allemaal voor patches e.d. moest installen :X. Zal binnenkort eens kijken of ik ergens nog Half live kan kopen :P.

Lijkt me best wel een leuk spel, klinkt iig goed .. heb UT2K4 orgineel, maar speel het zelden online.. dit komt door het volgende, het spel is 5GB :|, had ik van te voren kunnen weten .. maar vind het toch irritant. Laden van een level duurt minsten 2 minuten, en soms zit je dan ook nog eens in een saai leven :(. CS lijkt me dan best ideaal met zijn matige graphics en korte laadtijden, vind gameplay toch belangrijker :D
Klopt ja dat je soms beetje veel patches moet installen. Maar ligt er maar net aan welke type CS je hebt. Je kunt CS in de winkel gewoon kopen als Retail of gewoon HL en dan de CS Mod installen. Je kunt aan de versienrs zien welke je moet hebben. Ik geloof dat bijv. 1.5 voor Retail was en 1.005 voor als Mod. En eventueel als je nog met botjes wou spelen moest je nog weer PodBot er apart opgooien of andere bots. Ik gebruikte altijd podbot.

Ik heb trouwens een keer een setup gebouwd die podbot en cs 1.5 en custom skins en custom maps installed. Werd wel aardig groot, door die maps, maar was wel makkelijk altijd voor als je HL opnieuw moest installen of je computer, dan had je alles weer goed staan na de setup.

Vind eigenlijk jammer dat bijv PodBot niet standaard bij CS zit, want in die tijd waren nog veel lui zonder/slome internet. Ik speel zelfs nu ook nog wel eens met bots voor de fun. Ik speel eigenlijk nooit echt heel serieus. Als er bijv. een camper ergens zit ga ik hem niet uitschelden omdat het lame is en ik dan niet kan winnen van hem ofzo, maar probeer juist wel van hem te winnen, met flashbangs en M4a1 wil het nog aardig lukken ook. :) Ik speelde eerder altijd in Zwaar van de Kaart Fun server. Beetje reverse vliegen (door achterste in te drukken ging je naar voren) en oneindig sprayen enzo. Was fun server dus gingen we altijd kloten. Ook exploits misbruiken in de_dust (airwalken). Iedereen kent het wel. En daar een beetje bovenlangs gaan vliegen. Über vet gewoon.

Speelde trouwens ook veel funmaps enzo. Go_karts en die ene met die parkeerplaats in midden waar je niet op mocht staan enzo echt vet was dat gewoon.

Als ik echt serieus een keer alles van me af wil raggen speel in UT 2004, omdat je daar lekker snel lekker door kan raggen. Maar als ik gewoon een keer leuk in teamverband wil spelen start ik ook nog wel eens CS 1.5 op.

Vind trouwens 1.6 stuk slechter geworden, namelijk om het volgende:
• Loopt niet zo soepel als 1.5 en dat vind ik aardig irri.
• Steam heeft vaak grote updates.
• Menu en wapens zijn iets anders, maar dat is kwestie van wennen.
• De bugs in 1.6 (dat bijv. console niet altijd goed omhoog komt) vind ik erg irri.
• Dat schild vind ik zuigen, het past niet bij de CS feeling.
• Die delays vind ik ook erg irri en heeft ook niet echt de CS feeling.
• Je CS customizen gaat niet zo fijn als in 1.5.
• Steam zelf wil soms niet echt meewerken.
• Totaal neemt het meer schijfruimte in dan 1.5.

Is PodBot er trouwens ook voor 1.6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja er zijn zeker bots voor 1.6, weet niet zeker of het Podbot is.

En hetgeen je zegt over die delay, das inderdaag irritant, nu moet je weer naar de reload cycle van de awp gaan kijken. Toch moet ik eerlik zeggen dat ik er onderhand al weer aan gewend ben en me er niet zo heel erg meer aan erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:13
Ik vind het wel jammer dat ze de bots uit steam hebben gehaald. Met de beta's vroeger zaten er van die ingebouwde bots in deie zelf een map gingen analyseren. Die bots waren een stuk beter dan die podbot rommel die ook nog eens waypoints nodig hebben.

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-09 16:21

PnD

like in Pinda ^_^

Jason mode duidelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

POD-Bot voor 1.6

(en daarna hier kijken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cs is leuk om alle redenen die hier genoemd zijn :P

Ik heb zelf niet echt problemen met 1.6, het werkt eigelijk altijd alleen die delays op awp en scout vind ik echt irritant soms. Van mij mogen ze alleen wel die autosniper eruit halen ik word echt ziek van al die vervelende mensjes die de hele tijd met dat ding rondlopen. Ik bedoel, je hoeft nog geeneens te mikken met dat ding om wat te raken het is zoomen en je schietknop ingedrukt houden |:(

Ik speel het nu ongeveer 2 jaar denk ik en ik zuig nogsteeds al viel het het laatste jaar wel mee alleen omdat ik nu al 2 maanden niet meer heb gespeeld (bezig met hl2 casemod enzo) zuig ik nu weer apenballen (wat af en toe nog wel eens tot een scheldpartij wil leiden helaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Trouwens ik lees hier ook dat de MP5 Navy zo'n onding is, maar vind ik eig nog wel meevallen. Ik kocht dat ding best vaak als ik weinig geld had en T was. Naar een paar keer goed oefenen had ik toch ook redelijk wat skills om met dat ding om te gaan. Ik kon er op het laats redelijk vaak headshots mee maken. En voor close combat vind ik hem goed genoeg.

Als je een wapen wil hebben wat voor close combat en middellange afstanden goed is kun je beter de m4a1 nemen, die is wel beter en precieser. Mooie aan de m4a1 is ook dat je er een demper op kunt doen. Heel makkelijk om campers te besluipen en mee naar spectator mode te helpen. ;) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Laatst online: 03-09-2024
eghie schreef op 16 juli 2004 @ 21:01:
Trouwens ik lees hier ook dat de MP5 Navy zo'n onding is, maar vind ik eig nog wel meevallen. Ik kocht dat ding best vaak als ik weinig geld had en T was. Naar een paar keer goed oefenen had ik toch ook redelijk wat skills om met dat ding om te gaan. Ik kon er op het laats redelijk vaak headshots mee maken. En voor close combat vind ik hem goed genoeg.

Als je een wapen wil hebben wat voor close combat en middellange afstanden goed is kun je beter de m4a1 nemen, die is wel beter en precieser. Mooie aan de m4a1 is ook dat je er een demper op kunt doen. Heel makkelijk om campers te besluipen en mee naar spectator mode te helpen. ;) >:)
Hmm, ik prefereer een deagle of usp als ik te weinig geld heb voor een fatsoenlijke gun. Meestal knal je ff iemand neer met je deagle en pak je daarna z'n colt/ak. Elk wapen heeft zijn eigen voordelen, bij de MP5 is dat vooral dat de aim nauwelijks afneemt als je lopend schiet. Bij de veelal gehate Glock is dat weer de tijd dat iemand stil staat zodra 'ie geraakt wordt door een kogeltje van een Glock. Geeft je de tijd om op z'n hoofd te mikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Ik zal je zeggen wat ik vind van CS:
Ik speel CS nu een tijdje, niet online ofzo, meestal met bots e.d. of over LAN. nou, kwa gameplay is de game leuk, de wapens zijn goed uitgewerkt, en de twee teams zijn goed uitgebalanceerd...

Eigenlijk is het enige wat ik leuk vind aan CS gewoon de hele Movie scene eromheen (ooit al een Hard Clan - Die Hard gezien?) maar de game is leuk, voor mij blijft het UT'en, niets is leuker dan uitgezoomd met een sniper over een flinke afstand headshot's bouwen :)

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-G schreef op 16 juli 2004 @ 22:26:
voor mij blijft het UT'en, niets is leuker dan uitgezoomd met een sniper over een flinke afstand headshot's bouwen :)
je bedoelt denk ik ingezoomd ;) ?
Ik zelf speel cs ook al heel lang... denk tog dat het er aan ligt dat het vroeger een unieke game was, en je ermee opgroeid. Maar ik heb dan ook weer vrienden die het pas een jaar of minder spelen en er ook zwaar verslaafd aan zijn :? . Voor de rest is de gameplay goed, en komt er veel echte teamplay aan te pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 22:41:
[...]

je bedoelt denk ik ingezoomd ;) ?
Ik zelf speel cs ook al heel lang... denk tog dat het er aan ligt dat het vroeger een unieke game was, en je ermee opgroeid. Maar ik heb dan ook weer vrienden die het pas een jaar of minder spelen en er ook zwaar verslaafd aan zijn :? . Voor de rest is de gameplay goed, en komt er veel echte teamplay aan te pas.
Hij bedoelt dus wel uitgezoomd. ;) Met sniper in UT (classic) is het best makkelijk om uitgezoomd headshots te maken. Ik speel meestal ook UT, omdat ik meer van snelle gameplay hou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah ik vind zelf ook dat CS1.5 beter is/was .
De awp is daar echt flut geworden (1.6) .
Verder heb ik al een kleine verwachting van de overtwee komstige verzie :
Ik denk dat in die versie een colt met zoom en/of demper kan kopen , verder bij de P90 bij 1.6 een lasertje op je gun
ik denk dat die bij 1.8 (bij hoge resolutie) te zien is op muren enz.

Nog verder een trucje als je jumpt en weer op de grond komt verlies je normaal vaart.
Maar als je het dit doet maar dan als je weer jumpt op duck drukken als je op de grond komt en te gelijk op jump .
Als je dat een maal goed kent kan je je sneller over de map verplaatsen!!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2004 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vind iedereen toch zo erg aan Steam?
Ik heb er geen problemen :)
Alleen wil die friendslist niet altijd bij mij werken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Verwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 18:41:
Jah ik vind zelf ook dat CS1.5 beter is/was .
De awp is daar echt :r flut :r geworden (1.6) .
Verder heb ik al een kliene verwachting van de overtwee komstige verzie :
Ik denk dat in die verzie je een colt met zoom en demper kan kopen of de demper alleen of zoom allen, verder bij de P90 bij 1.6 een lasertje op je gun
ik denk dat die bij 1.8 (bij hoge resolutie) te zien is op muren enz.

Nog verder een trucje als je jumpt en weer op de grond komt verlies je normaal vaart.
Maar als je het ^^bovenstaande^^ doet maar dan als je weer jumpt op duck drukken als je op de grond komt en te gelijk op jump .
Als je dat een maal goed kent kan je je sneller over de map verplaatsen!!
Ik snap echt niet wat iedereen huilt over CS1.6 (niet over steam dus dat is nog wel een gaar) het is mischien anders maar iedereen moet het zo spelen dus het is helemaal niet oneerlijk ofzo. Mja het is anders maar zoveel scheelt het nou ook niet je moet alleen met awm iets rustiger spelen omdat je op de zoom moet wachten.

Ene dat bukken springen is gewoon bunnyhoppen 8)7 en dat gaat btw beter als je strafed en met je muis de kan op kijkt waar je naar strafed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Oké, ben net terug van een verhelderend potje CS. Ik heb alle cheats denkbaar in actie gezien, maar de duidelijkste waren speedhack en aimbot.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~olles/got/myg0t.jpg

Ze waren de cheats trouwens ook aan het verspreiden en na 10 minuten waren er al sowieso twee andere spelers met de cheats. VAC helpt dus maar weinig, want ik zie in CS nog steeds verreweg de meeste cheats. Zag gister ook al een hele duidelijke aimbotter (z'n aim flipte steeds en hij maakte headshots door boxen heen). Van hem is trouwens toen ook een demo gemaakt, maar of het zin heeft...

[ Voor 127% gewijzigd door CorteX op 19-07-2004 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

CorteX schreef op 19 juli 2004 @ 02:07:
Oké, ben net terug van een verhelderend potje CS. Ik heb alle cheats denkbaar in actie gezien, maar de duidelijkste waren speedhack en aimbot.

[afbeelding]

Ze waren de cheats trouwens ook aan het verspreiden en na 10 minuten waren er al sowieso twee andere spelers met de cheats. VAC helpt dus maar weinig, want ik zie in CS nog steeds verreweg de meeste cheats. Zag gister ook al een hele duidelijke aimbotter (z'n aim flipte steeds en hij maakte headshots door boxen heen). Van hem is trouwens toen ook een demo gemaakt, maar of het zin heeft...
lol myg0t, da's een cheatclan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapherder
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-01 08:34

Schaapherder

Blaat!

Maarja cheats zijn nooit uit te bannen uit een spel. Hoeveek moeite er ook wordt gedaan er blijven altijd mensen de potjes cs verpesten. En dan aangeven van een demo helpt volgens mij ook nietzoveel. Ik denk dat 9 van de 10 keer er niks meer wordt gedaan. maarja hopen dat cs 2
beter beveiligd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil niet lullig doen maar je loopt hier te zeuren over cheaters terwijl je zelf op een cheatserver speelt

Ik cs al redelijk lang en het is al meer dan 1 jaar geleden dat ik een cheater tegen gekomen ben, volgens mij speel jij gewoon op heel erg foute servers dan :|

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2004 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Russian Phoenix schreef op 19 juli 2004 @ 09:08:
lol myg0t, da's een cheatclan!
Ja, wie denk je dat die cheats aan het verspreiden waren? :p Maar die [myg0t] kerel was dus ook de speler met de speedhack en aimbot. [myg0t] is echt een heel vervelend stel pubers.
Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 11:50:
Ik wil niet lullig doen maar je loopt hier te zeuren over cheaters terwijl je zelf onder een cheat tag speelt 8)7
Huh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja, als er lui van myg0t of wannabe's daarvan aan het spelen zijn weet je dat er enorm ge-cheat word..
zoek wat leuke servers op zou ik zeggen, die zijn er genoeg hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Iedereen noemt hier steeds de namen van Wapens. Heeft iemand ook een overzicht met plaatjes. Dan weet ik vanavond ook welke ik moet nemen (als ik ze zie onthou ik het veel beter :) ).

Ik ben tot nu toe bij mijn weten nog geen enkele cheater tegengekomen met de Live versie

[ Voor 21% gewijzigd door PWM op 19-07-2004 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Ik heb cs meegemaakt vanaf beta 6.5 t/m 1.6. Beta 6.5 was al zo leuk, met de oldskool cs_office e.d. Vanaf beta 7.0 (als ik het goed heb) begon ik in een clan te spelen en toen werd het pas echt leuk. En dat is het sterkste punt van cs, de gameplay en de manier van teamwork die mogelijk is.

In je eentje op een public spelen is geen fuck aan, met een team van 5 man een ander team van 5 man uitschakelen is iets heel anders. Op een public doet iedereen maar wat, terwijl je hard afgeslacht wordt als je dat flikt in een clanwar waar de skill wat hoger ligt.

CS is het spel wat ik het langste heb gespeeld, zelfs tegen mn eigen verwachtingen in :) Kheb het uiteindelijk 3 a 4 jaar intensief gespeeld.

In mijn tijd waren er nog clans als BoZ, The Mystery Clan, Slashes, ERCD, 666, BmS, Squish, O8S, TRCC, $terf, Arise, 100pps etc

Sterke punten dus:
-Snelheid
-Teamplay
-Gameplay

Ik zat zelf dus in de clan FlipmodeSquad (FmS), vandaar mn avatar aan de linkerkant.

http://www.clanbase.com/claninfo.php?cid=18334

[ Voor 8% gewijzigd door aramdin op 19-07-2004 15:13 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 22:28
PWM schreef op 19 juli 2004 @ 14:49:
Iedereen noemt hier steeds de namen van Wapens. Heeft iemand ook een overzicht met plaatjes. Dan weet ik vanavond ook welke ik moet nemen (als ik ze zie onthou ik het veel beter :) ).

Ik ben tot nu toe bij mijn weten nog geen enkele cheater tegengekomen met de Live versie
worden meer fabrikanten genoemd als de daadwerkelijke wapens...
jaaa en dan pak ik dienen colt en shot em zo door zene kop!
maar eerlijk is eerlijk ;)

www.securityarms.com heeft een vette database, en uiteraard staan er op google ook tonnen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Schuey op 19-07-2004 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Nu online
Ik speel sinds begin 1.1, wel een paar keer gestopt tussen door (paar maandjes, half jaartje etc.) ben nu weer met 1.6 bezig en het wil wel goed lukken.
Het aantal cheaters is flink afgenomen in 1.6, paar maanden terug 1tje gezien en that's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-09 10:39

reapher

Z POWER

Tja indeed in een clan is het helemaal gaaf. Ga je veel meer team playen. Maar ook op publics is geinig vooral als er eenbeetje teamplay is. Helaas heb ik geen tijd/zin meer in clans dus moet ik het vooral doen met publics :D

De laatste tijd krijg ik enorm veel zin in cs en daarom ben ik ook maar weer eens begonnen met een level te maken. (hopelijk krijg ik deze wel af :D) Hij is gebaseerd op cs_militia en cs_estate en voornamelijk me eigen huisje zal de hoofdrol spelen. Nogmaals hopelijk krijg ik hem nu wel af ;)

Click hier niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-09 10:39

reapher

Z POWER

oeps!

[ Voor 99% gewijzigd door reapher op 19-07-2004 17:05 ]

Click hier niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
de awp/awm is toch nog goed te gebruiken als je het goed doet, gewoon iets eerder terug switchen, niet quickswitchen nadat je hebt geschoten.... simpel as that...

over een delay op een scout heb ik nog nooit iets gehoord/gemerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mhh ik ben dus een newbe op het gebied van CS...
Heb hem sinds een week in het bezit (10 euro voor halflife bij Intertoys :9 ).
Ik moet eerlijk zegen dat CS echt rouleert (en ook andere mods), al zijn m'n skills nog matig.

De graphics zijn dan wel niet super maar de gameplay dus wel _/-\o_ , BF-vietnam en CoD online laat ik mooi effe voor wat ze zijn. Cheaters ben ik nog niet echt (duidelijk) tegen gekomen, maar dat kan toeval zijn. Steam draait eigenlijk na wat opstartproblemen best wel ok.

offtopic: vind die mod 'Day of Defeat' ook errugg cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:05
Eigen server verhoogt plezier factor 10 :)

Zelf speel ik het ook al een hele tijd, sinds 1.3 echt aktief.
Het blijft gewoon leuk, elk potje is weer anders :)

#koekwaus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:22
Phydomir schreef op 12 juli 2004 @ 00:04:
Waarschijnlijk omdat je er goed in bent, je een hoop andere mensen uit de community kent en je het spel al heel erg lang speelt.

Ik heb hetzelfde met MoH:AA.

Toen BF42 uitkwam heb ik dat gelijk gekocht, ik zag het als de opvolger van MoH:AA en het spel waardoor MoH:AA waarschijnlijk stof zou gaan happen. Na ongeveer twee maanden begon ik weer MoH:AA te spelen en nu ligt BF42 stop te happen.

Hetzelfde gebeurde toen CoD uitkwam. In het begin heel erg fanatiek gespeeld. Maar uiteindelijk kom ik toch weer terug bij MoH:AA.

O+ MoH:AA O+
ik heb precies hetzelfde met MoH:AA :) de community maakt het spel ook zeker de moeite waard (en de arcade feel, en het leanen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netiul
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 18:36
Ach en ik heb dat weer met UT. Ik besloot om eens een keer wat anders te doen dan UT; CS gekocht, een paar maanden gespeeld en toen weer teruggegaan naar UT.

Zo ook met UT2k4, ook gekocht, gepreordered, ligt inmiddels ook weer in m'n la onder m'n bed...

Ik blijf maar hangen bij UT..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
Even een kick, ik heb steam gedownload om er vervolgens achter te komen dat de cd key die ik heb al in gebruik is. Toen werd het duidelijk dat mijn broer ooit met die key een account had aangemaakt (hebben dat account nog boven water geprobeerd te halen maar is niet gelukt) dus ik heb half-life nieuw gekocht.
Maar die cd-key werkt ook niet, terug naar de winkel voor een andere key en die werkt ook al niet :(

Emailtje gestuurd met foto en request voor een nieuwe key naar het emailadres dat op deze pagina staat maar hoe lang gaat zoiets duren? Of kan ik beter naar iemand anders mailen? Wie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HellBeast schreef op 11 juli 2004 @ 23:51:
Zelf vind ik 1.6 ook de meest slechte update van CS. Dit in combinatie met het superfrustrerende STEAM. :'(
Dat gezeur op Steam altijd. In de betatijd was het janken geblazen maar ik gebruik het al heel lang zonder problemen nu. Oh wacht, ik ben gek en jullie zijn allemaal doodnormaal? ;)

Dat gezeur over de updates van CS hangt me mijlenver de strot uit. Dat is al zo sinds beta 5.6, toen ik het een beetje begon te spelen. Iedere keer dat geblaat van "mijn aim is weg!" en "ze hebben het verneukt!!" en toch bleef de populariteit toenemen. Da's gek? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

ik kan niet eens meer cs-en, telkens crasht visual basic :? 8)7

anywayz, ik ga Doom3 en Half Life 2 wel kopen, misschien werken die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapherder
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-01 08:34

Schaapherder

Blaat!

Iedereen zijkt altijd over steam enz. En toch blijft iedereen het ook spelen. ik vindt steam wel gewoon eeen goed programma. Bij MIJ doet steam gewoon alles goed updaten enz.En fouten zijn er altijd. Counterstrike is gewoon leuk omdat je met zoveel mensen samenwerken enz... En dat heb je bij veel spellen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje oud topic maagoed :).

Ik heb vroeger veel Q3 online gespeeld. Dat was echt zo gaaf. Toen had een vriend van mij, met wie ik in een Q3 clan zat, het over Counterstrike. Mijn reactie was, ik weet het nog goed ;): Counterstrike? Wat is dat, kan je dat eten? Q3 is de bom man :+ . Toen nodigde hij mij uit om eens te komen kijken. Het was tevens een goede vriend en klasgenoot. Ik had 5 minuten gekeken en toen zei ik: Weg met Quake dit gaan we spelen O+.

Zo gezegd zo gedaan. Ik had HL nog liggen dus meteen geinstalleerd en toen kwam ik gelijk in de problemen :(. Dus ik die vriend bellen. Hij mij uitleggen en ik wist toen dat ik HL patch moest installeren en daarna de mod, genaamd Cs.
Toen begon ik te spelen, en oh, het werkte zo verslavend >:) . Ik bakte er toen nix van maar de drang om beter te worden die was aanwezig. Inmiddels, 2 jaar later, kan ik er wel wat van :+ . Het is heerlijk om iemand met 1 kogel van je Ak om te leggen (Hs :> ), of te glocken >:) .

Dan nu het antwoord op de vraag ;).

Imho zijn dit de belangrijke verslavende dingen in Cs.

- Teamplay
Het is heerlijk om in een goed draaiend team te spelen, zeker als je elkaar aanvoelt.

- Gameplay
Geen enkele fps speelt zo lekker als Cs... m.u.v. Painkiller

- Maps
De_dust1/2, De_Aztec, De_Train, Cbble, As_Assault :+

Alle mappen in Cs zijn perfect in balans. Goede spots voor vuurgevechten (tunnel Dust1 anyone?, BsA Dust2?), zo kan ik uren doorgaan 8) .

- Diepgang
Ik zie Cs niet echt als een spel, maar meer als een film. De achterliggende gedachte.
vb: Je bent alleen over als Terror samen met 4 Ct's. Sneaky sluip je door het veld. Zoekt de bom, sneakt naar een Bs. Ondertussen gooi je een smoke om de Ct's op een dwaalspoor te brengen. Eenmaal aangekomen bij de Bs plant je de bom. Ct's komen aanrennen maar net te laat. Ze zien je wegrennen, een ware kogelregen achter je en dan... B00m :+ . Ct's in de lucht _/-\o_ en jij hebt overleeft }) .

Idd ik speel altijd als Terror met de leet skin :*)

Verwijderd

Hehe ik speelde het "vroeger" ook superactief, toen nog op de Uithof[24/7] server (kent iemand die nog?) toen weer een tijdje gestopt (half jaar) en nu weer half actief bezig.

De cheaters in cs vind ik op zich wel meevallen, hoewel je soms dus wel mensen tegenkomt die heel opzichtig met speedhack andere mensen gaan knifen... Heel irritant maar ze zijn ook wel weer snel weg. Ook zijn de meeste mensen die *aimbotter* genoemd worden meestal gewoon heel goede spelers.

Verdere pluspunten van CS zoals balance, maps, teamplay en de adrenalinekick als je in je eentje een heel team afslacht zijn al genoemd dus daar ga ik niet verder op in.

Verder maakt veel van het plezier in cs ook uit met wie je speelt en hoe je speelt (war spelen vind ik altijd veel leuker dan losjes pubben)

Het schild is inderdaad erg irritant en geenszins leuk. Er riep net iemand (in het begin van dit topic) "dan loop je er toch gewoon omheen en pompt hem vol lood"

Tsjah kan je proberen, het wordt alleen nogal problematisch als een een teammaat van hem in de buurt is.

Blij dat het schild er in source en cs2 niet inkomt :*)

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
ik had toenet weer een 1 shot hs met deagle op 100 meter afstand, heerlijk! dat maakt cs zo lekker

Verwijderd

Ik wil heel graag CS 1.6 spelen, maar met mijn Intel Celeron 500 MHZ mmx processor kriig je met CS 1.6 dankzij steam 5 FPS. CS 1.5 was veel leuker omdat hij ook op de wat trage systemen werkte. :)

Verwijderd

Ik hoor jullie wel klagen over dat shield, maar heb je wel es geprobeert om op ze voetjes te schieten? :+

Dit is een serieuze reply.... het werkt nl nog echt ook :*)

• PromWarMachine
  • Laatst online: 19-09 22:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

Een multiplayer spel wordt niet alleen bepaald door de graphics, de gameplay of welk ander door de developer te beïnvloeden aspect dan ook. De community doet ook een hoop aan een spel. Dat kan zowel positief als negatief uitpakken.

Een maand of 2 geleden ben ik begonnen met Counter-Strike. Netjes Half-Life Generations gekocht, Steam geinstalleerd, CS geinstalleerd en werken maar. Na 10 servers geprobeerd te hebben, had ik geen zin meer en dat kwam alleen maar, omdat je als newbie wordt uitgelachen of gewoon genegeerd wordt. Dat is niet leuk.

Dit én de meningen die sommigen in #spielerij hebben over CS doen mij geloven dat de CS community grotendeels uit 12-jarige ettertjes bestaat die niets anders te doen hebben. :z

Niet iedereen is even vriendelijk tegen nieuwe spelers, maar van wat ik tot nu toe bij CS en véle andere spellen gezien heb, is de newbie-haat bij CS duidelijk 't ergst.

Dividend for Starters

• unfor
hoewel ik eigenlijk nooit wat zeg, heb ik wel een hekel aan beginners :D kan ik ook niks aan doen, irriteer me er gewoon aan :)
de mensen die lopen te zeiken en flamen op publics zijn uit de leeftijd 13-17 meestal, en dat zijn er jammergenoeg veel. voor beginners adviseer ik om op engelse servers te spelen UK2 bijvoorbeeld, maar andere engelse servers ook, want over het algemeen zijn engelsen vriendelijkere spelers. Ik merk eigenlijk alleen bij nederlanders dat irritante gedrag.

[ Voor 62% gewijzigd door unfor op 26-08-2004 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xhal3
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-08 12:52
Een ding wat ik een goed punt van cs vind is dat het een "snel spel" is.
Als je rent dan ren je ook echt en als je loopt dan loop je echt. (Beetje Johan Cruijf style but you know what I mean :))
Verder is de game play super.
Maar wat het echt top maakt is de competitie element van CS.
Er is niks lekkerder dan achter een pc te zitten en lekker een warretje te spelen.

5 on 5 got server low skilled :: pm :: :)

[ Voor 73% gewijzigd door xhal3 op 27-08-2004 07:12 ]

xhal3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 18:37:
Ik hoor jullie wel klagen over dat shield, maar heb je wel es geprobeert om op ze voetjes te schieten? :+

Dit is een serieuze reply.... het werkt nl nog echt ook :*)
Nou ahm, dat werkt dus inderdaad niet :P

Het punt van dat schild is gewoon dat het lame is in teamverband, want je moet dat schild wel in het oog houden (je kan er niet je rug of zij naar toekeren) maar je kan hem dus niet killen als hij hem voorhoudt. Verder helpt het dus echt niet om op iemand zn voeten te schieten want die zitten onder dat schild want het schild beschermt dus ook de voeten, en het is nog eens irritant om op te schieten wat het alleen maar moeilijker maakt als hij aan het strafen is. Wat wel helpt is van dichtbij proberen *op* hem te springen terwijl je fanatiek op zn hoofd mikt. Nadeel hiervan is wederom dat hij geen backup moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Laatst online: 16-09 14:15
offtopic:
Zoals unfor zegt, [UK2] eens proberen. Die hebben goede beginner-servers. Ik ben daar ook begonnen, een jaartje terug. Je kan daar de maps goed leren kenne, en de spelers zijn niet zo goed (soms wel, die gebruiken het als 'warmup'.. ), en na 10 - 12 kills wordt je voor een tijdje gekicked.
Ook hebben ze een speedtrap, dat houdt in dat als je score te goed is (0 - 7 bijv.), je ook gekicked wordt, maar dan voor een dag of 2 op alle [UK2] beginner-servers.

Maar back on topic, wat voor mij het zo leuk maakt, is de replay factor doordat het altijd anders is, en je tegen veel verschillende mensen speelt. Gisteren bijv. kon ik met (volgens anderen.. ;)) 1337 spelers best aardig meekomen, ik had zelfs een positieve score van 18 - 12 ofzo. (op nexus)
En natuurlijk het samenspel, zeker als je teamspeak gebruikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 20:39
Dat schild word al bijna nergens meer gebruikt joh. In wars is het verboden, en op de meeste fatsoenlijke publics is het gedisabled.

Het gewhine op publics komt ook vaak doordat het verschil in klasse nog steeds groot is. Als je in je 1tje een heel team loopt af te schieten word je al snel uit gescholden voor cheater. Dan verander je je naam naar de clan waar je bij hoort en dan kan het ineens allemaal wel. Sneu maar waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlitzZ
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-05 13:32
Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 13:29:
[...]

Dat gezeur op Steam altijd. In de betatijd was het janken geblazen maar ik gebruik het al heel lang zonder problemen nu. Oh wacht, ik ben gek en jullie zijn allemaal doodnormaal? ;)

Dat gezeur over de updates van CS hangt me mijlenver de strot uit. Dat is al zo sinds beta 5.6, toen ik het een beetje begon te spelen. Iedere keer dat geblaat van "mijn aim is weg!" en "ze hebben het verneukt!!" en toch bleef de populariteit toenemen. Da's gek? :?
Nou is het niet direct een 'zeur' van mij. Maar toen ik van de week 1.6 ging spelen, voelde de aim toch wel heeeel anders aan, dan in 1.5. (1.5 wel veel en fanatiek gespeeld) Krijg het idee bij 1.6, dat je toch iets meer 'mag sproeien'.

Maar goed, mag de pret niet drukken :) Denk dat ik er wel aan kan wennen :)

Met steam gelukkig ook totaal geen problemen meer ... draait (eindelijk) gewoon goed.

AMD 64 3200+, MSI K8N Neo2 Platinum, nForce 3 Ultra, 2 x 512MB Kingston pc3200, 200Gb Maxtor Sata +120 GB Maxtor , X800pro @ X800XT-PE, Samsung 213 T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
  • Laatst online: 21-04 03:10
Mwahh op de voet schieten helpt dus wel, ik hadt een awm, als T op dust 2, er liep een CT door het midden naar T spawn toe.
Hij stond stil hij wist dat ik daar stond, maakte een paar domme bewegingen, zovan hahahah ik heb een shieeeeeld lekker puhhh ! , ik zag zòn klein voetje onder zn shield en ik schoot erop ... 15 hp :) en jagen met je glockje })

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Laatst online: 16-09 14:15
caspergt schreef op 27 augustus 2004 @ 10:21:
[...] ik zag zòn klein voetje onder zn shield en ik schoot erop ... 15 hp :) en jagen met je glockje })
Evil jij! })

Er opaf rennen en tegen 'm aanlopen en dan sproeien werk ook nog wel eens. Het leukste is wanneer na een mislukte shieldrush heel T met een shield loopt.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4Skunk
  • Laatst online: 26-07 16:22

D4Skunk

Kind of Blue

offtopic:
[No flamewar intended]
Ik heb CS een poosje gespeeld, en alhoewel het niet slecht was, ben ik teruggekeerd naar Q1... Gezien het feit dat Q1 niet veel meer gespeeld werd, ben ik +/- een jaar geleden overgeschakeld naar Q3.
Ik hoor iedereen zeggen dat de tactics belangrijk zijn in cs, maar heeft iemand ooit al eens deftig Q3 1 vs 1 gespeeld tegen een ietwat betere speler ? Dan moet je als het ware even strategisch denken als bij een schaakspel (armour opofferen e.d.), maar wel aan een superhoog tempo (cfr. snelschaken). In het gemiddelde Q3 level duurt het +/- 15 sec voor je van de ene kant van het level naar de andere kant bent gegaan, dus het gaat zeeer snel. CS gaat op dat gebied net iets te traag voor mij; je kan iets niet 'direct' uitvoeren
Painkiller lijkt me een ideale vervanger, maar zit nog met AMD900 & GF2MX :(
[/No flamewar intended]

Mensen die anderen onterecht voor cheaters uitmaken zijn meestal mensen die niet strategisch spelen; ze lopen gewoon rond in het level, en schieten wanneer ze iemand zien, terwijl jij bv. allang verwacht dat die persoon een bepaalde route zal nemen, en je, perfect getimed, een rocket afschiet omdat je VERWACHT dat een persoon op een bepaald moment op een bepaalde locatie zal zijn.
Wanneer zo iemand mij uitmaakt voor cheater (ik speel zelf niet onaardig : Chorizo op csports.net/Q3), dan probeer ik dit uit te leggen, en 1 keer op 5 brengt dit de tegenspeler op andere gedachten, en wordt die er effectief beter van ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 09:15:
[...]

Nou ahm, dat werkt dus inderdaad niet :P

Het punt van dat schild is gewoon dat het lame is in teamverband, want je moet dat schild wel in het oog houden (je kan er niet je rug of zij naar toekeren) maar je kan hem dus niet killen als hij hem voorhoudt. Verder helpt het dus echt niet om op iemand zn voeten te schieten want die zitten onder dat schild want het schild beschermt dus ook de voeten, en het is nog eens irritant om op te schieten wat het alleen maar moeilijker maakt als hij aan het strafen is. Wat wel helpt is van dichtbij proberen *op* hem te springen terwijl je fanatiek op zn hoofd mikt. Nadeel hiervan is wederom dat hij geen backup moet hebben.
Onzin ;) , op voeten schieten werkt wel. Heb ik zo vaak van die lamers mee gekilled. Mss schiet jij scheef :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 14:35:
[...]

Onzin ;) , op voeten schieten werkt wel. Heb ik zo vaak van die lamers mee gekilled. Mss schiet jij scheef :+
Ik wil best wel even laten zien hoe scheef ik schiet hoor (check profiel voor msn/ email als je ff wil spelen)

Schilden zijn echt niet voor niets op clanbase verboden >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-veel servers bordevol met spelers dus duurt niet lang om een game te vinden
-makkelijk..maar niet te makkelijk
-goeie mappen die voor snelle games zorgen

en realistisch zou ik het niet noemen..als je in je benen wordt gezeefd met een mp5 ren je echt niet gewoon verder hoor,zelfde geldt voor granaten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle Counter-Strike fans er is nu een uitgebreide review online met een hoop in-game screenshots! Dus als je wilt weten was CS Source zo gaaf maakt, behalve de geweldige graphics bekijk de review :P

CS Source Review:
http://www.gameconnect.in...dex&req=showcontent&id=29

Dat wordt weer een flink aantal uurtjes online gamen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou zo fijn vind ik het niet sinds 1.6
ik leg even uit , je moet dus een eigen steam account maken afijn dit deed ik.
CS 1.5 vond ik toch nog mooier als 1.6 en speelde 1.5 gewoon verder. Maar toen kwam de ellende ik wou 1.6 gaan spelen en ik was mn paswoord kwijt, Je kan deze opvragen bij Steam maar homaar geen mail in mn inbox, hij zegt wel datik even mot wachten op mn mail maar hij komt nooit aan, ook niet in ongewenste post ofzo. Verder is dr geen mogelijkheid om het paswoord op te vragen dus ze hebben nu dus lekker mn cdkey verneukt en ik ga zeker niet nog een keer het spel kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Laatst online: 30-01-2023
Even iets anders, wat maakt CS nou juist NIET leuk? ik ben er sinds een tijdje mee gestopt om een aantal redenen, vraag me af of ik de enige ben die dit ziet:

Zoals PromWarMachine al zei, als newbie word je vaak uitgelachen enzo (nou zie k mezelf niet als ubernoob ofzo, maar het idee is er), ik heb tijden gedacht van, mja, dat is nou eenmaal zo, jammer dan... Om dat even samen te vatten, de community is ronduit ***, 12 jarige kiddo's die denken dat ze god zijn en omdat ze "toch maar via internet spelen" ze alles kunnen maken, cheaters, lamers, teamkillers, ga zo maar door...
Ik heb dit tijden over me heen laten komen tot ik op een gegeven moment een helder licht zag, Quake 3 genaamd :D De community daar is zo veel beter, relaxed en heeft gewoon meer sfeer, hetzelfde gaat voor ut2004.
CS blijft voorlopig een grote nee-nee voor mij, misschien zal ik af en toe om de tijd te doden maar es naar het goeie ouwe steam grijpen, maar 'k denk het niet... UT en Q3 all the way voor mij :D
zijn er mensen die hier ook 'n beetje hetzelfde over denken?

edit: CS:Source ga ik btw wel een kans geven denk ik zo, was toch wel van plan om hl2 te gaan kopen, dus ga 't wel proberen ook :)

[ Voor 8% gewijzigd door Wussie op 11-10-2004 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 18:13

Jumpiefox

Hoi ?

Ik moet zeggen dat met de komst van cs:source.....ik geen betere mp game kan bedenken, Cs:source heeft gewoon alles imo

-Sweet graphics
-Bad ass gameplay
-Big as community :P

Kan imo gewoon bijna niet beter...paar bugs hier en daar maar verder is dit gewoon DE mp fps game voor mij.

====
Ik vind dat mensen maar al te vaak overdriijven met dat "kiddie" 12 jarige zooi...ik heb de hele weekend zitten spelen vanaf zaterdag ochtend tot en met zondag nacht en ben nog steeds bezig..ben nog nergens dat gekut wat jullie beschrijven tegen gekomen.

[ Voor 32% gewijzigd door Jumpiefox op 11-10-2004 14:46 ]

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na onderhand vier jaar CS heb ik nooit gedacht van ik ga een ander spel spelen. Wat CS zo leuk maakt is dat het snel is en makkelijk te leren, maar zelfs na die vier jaren leer ik nog steeds bepaalde bugs te gebruiken, speciale plaatsen voor wallbangen en manieren om je flash te gooien. Het is net schaken, iedereen kan het leren maar het spel meesteren is een kunst! En wat is er nu leuker dan mensen neerknallen zonder dat ze dat doorhebben?
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
vin't zo humoristisch dat hier allemaal mensen cs "snel" vinden, zeker nog nooit Quake of UT2004 geprobeert? :D (nofi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Laatst online: 22-09 15:40

The_DoubleU

Tweaker in München

ook ff mij mening geven over CS.
Ik heb CS gespeeld toen het nog een beta mod was.
Heb verschillende online spelen gespeeld maar kwam toch altijd weer terug bij CS.
Quake vond ik nooit wat aan, de hele tijd rond rennen en je vuurknop ingedrukt houden. In CS moet je een beetje oppassen wat je doet. Als je dood gaat is het ook erg voor je team en niet alleen voor jezelf (vind ik dan).

Over newbies.
Ik geef mensen altijd wel raad als ze vragen van hoe doe ik dit, hoe doe ik dat. Maar je kan natuurlijk even snel in je keyboard settings kijken hoe jij het hebt ingesteld. In de meeste gevallen vind ik dat de CS community toch aardig is tegen newbies.
Hoewel nu met CS:Source je veel mensen ziet verdwijnen van een server nadat iemand schrijft. "Druk F10, om je FPS te zien" (F10 = quit game)

Over cheaters/mensen die beweren cheaters te zien:
Ik ben niet echt een ster in CS, maar speel goed genoeg om toch vaak meer kills te hebben dan gekilled te worden. Af en toe ben je heel lekker bezig, het lijkt wel of alles wat probeert te raken ook inderdaad in 1 keer goed raakt. En gaan mensen zeuren. Heel makkelijk - negeren. Je weet van jezelf dat je niet cheat.
Mensen die werkelijk cheaten of de boel verzieken (teamkill, team flashen). Heel makkelijk, vraag vriendelijk of ze ergens anders willen spelen, zo niet. Dan ga ik naar een andere server. Ik heb er genoeg in me favo lijstje en heb nu een aardig lijstje met servers waar bijna geen trammelant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WuSSiE schreef op 11 oktober 2004 @ 15:32:
vin't zo humoristisch dat hier allemaal mensen cs "snel" vinden, zeker nog nooit Quake of UT2004 geprobeert? :D (nofi)
snel op een realistische manier, quake en ut is leuk tot een bepaald punt.

maar vergelijk cs eens met bf1942 of mohaa, dat is stukken trager. maar niet dat die minder zijn speel die 2 nog wekelijks. Je hebt desert combat voor BF en die speelt ook stuk sneller.

maar om even op cs te komen

Brilliant spel. Speel het al sinds het begin, 98 ofzo. En heb me er nog nooit mee verveeld. Gewoon de geniale gameplay en het snel verlopen van het spel.

En speel sinds zaterdag de CS Source, en deze bevalt me nog beter. Vernieuwend qua graphics. En sommige dingen nog stukken realistischer. Zoals het bloed op de plek waar je geraakt bent uit je lichaam spuit. Met dit spel ga ik me vermaken tot Counter strike 2 uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-09 14:33
ik vraag me dus ook altijd af wat het nu zo gaaf maakt,.. ik heb het nog nooit gespeelt,... 1x geprobeerd maar daar is bijna niet - heel moeilijk in te komen.
je moet 100 updates, patches, mods, en andere stuff downloaden, tegen de tijd dat je dat game helemaal up-to-date hebt, heb je er al zo de scheit aan dat ik al weer naar mn soldiers of fortune 2 grijp...

ik denk trouwens dat sof2 en cs veel overeenkomsten, hebben.
veel players
gamechat
veel maps
realistische poppetjes
realistische wapens/muziek
in leuke servers een goeie, gezellige, sfeer
etc.

maar voor nieuwe sof2 players is het denk ik ook weer moeilijk om in te komen, ook omdat je updates, nieuwe maps, mods, en andere stuff moet hebben om lekker te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 dingen voor de originele heb je nodig

Half life cd
Half life update
CS 1.5

dat is alles

dus dat je 100 dingen moet downloaden vind ik maar een slap excuus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Opperhoof schreef op 11 oktober 2004 @ 15:44:
ik vraag me dus ook altijd af wat het nu zo gaaf maakt,.. ik heb het nog nooit gespeelt,... 1x geprobeerd maar daar is bijna niet - heel moeilijk in te komen.
je moet 100 updates, patches, mods, en andere stuff downloaden, tegen de tijd dat je dat game helemaal up-to-date hebt, heb je er al zo de scheit aan dat ik al weer naar mn soldiers of fortune 2 grijp...

ik denk trouwens dat sof2 en cs veel overeenkomsten, hebben.
veel players
gamechat
veel maps
realistische poppetjes
realistische wapens/muziek
in leuke servers een goeie, gezellige, sfeer
etc.

maar voor nieuwe sof2 players is het denk ik ook weer moeilijk om in te komen, ook omdat je updates, nieuwe maps, mods, en andere stuff moet hebben om lekker te kunnen spelen.
2 dingen nodig;
Steam
Half-Life key

en hoppa, even CS downloaden en klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 15:43:
[...]

snel op een realistische manier, quake en ut is leuk tot een bepaald punt.

maar vergelijk cs eens met bf1942 of mohaa, dat is stukken trager. maar niet dat die minder zijn speel die 2 nog wekelijks. Je hebt desert combat voor BF en die speelt ook stuk sneller.
ok, daar heb je wel gelijk aan :D Ik wil 'n creditcard zodat'k source al kan speleeheenn :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werkt die cs source met je halflife 1 key ?

of moet je die kope :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Thijs©
  • Laatst online: 21:15
Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 10:59:
werkt die cs source met je halflife 1 key ?

of moet je die kope :O
Apart kopen of course

daag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

of je leeft onder een steen ofzo, je krijgt CS:S bij HL2 als je em preload en dan koopt.

je kunt em ook gratis (illegaal) downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

owh jammer :) Wanneer is dit allemaal mogeljk ?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2004 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel CS af en toe. Samen met FarCry zijn dat de games die ik onder Linux draai.
Wat maakt het voor mij goed... eerlijk gezegd niet veel. Gewoon een fijn om te knallen, zonder meer.

Vroeger vond ik CS wel leuk. Kende mensen waar ik toen altijd mee samenwerkte.
Daarna zijn volgens mij erg veel servers verziekt door het cheaten en werd iedereen die een beetje headshots kon schieten uitgemaakt van cheater. Dat is spijtig genoeg ondertussen nog altijd zo. Heb CS meer dan 2 jaar niet meer aangeraakt. Ik ben een poosje geleden herbegonnen, met dat Steam gedoe (zuigen dat ik doe. Niet normaal meer :9 )

Tijdens de non-CS periode ben ik me gaan toespitsen op echte tactical shooters. Nou dat is pas fijn. Geen gerush, geen dwaze moves, realistische wapens en gedrag, tools & move die je bij CS gewoon nooit zult krijgen.

Met Swat 3 EE kon je glowtubes gooien als een ruimte clear was. Er ware spiegeltjes om om de hoek te kijken e.d. Daarna Raven Shield gespeeld. Mijn favoriete game tot nu toe.

Buigen om om de hoek te kijken, gaan liggen met een sniper rifle met silencer en thermal scope, customizable wapens, de deur op een kier zetten om een flashbang erin te gooien en de gedeoriënteerde tango's neer te leggen en noem maar op.
De manier waarop speler samenwerken is ook totaal anders. Geen pipo die gaat rushen, want volgende round weet ie wel waarom als ie het toch doet :>

CSers zeggen nu wel dat hun game geen tactical shooter is. Zoals het nu gespeeld wordt is dat ook niet het geval, maar ik denk dat het spel wel mits enkele toevoegingen perfect op die manier gespeeld kan worden ^^

Check dit eens: http://www.gamer.nl/nieuws/23985

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200410/1097651543_0.jpg

Is dat nu niet om te snoepen ? De gear, de sfeer prolly ook de gameplay en de mogelijkheden. Eerst denken, dan doen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
  • Laatst online: 10-09 07:29
Als je war mee gaat rekenen is CS zeker wel een tactical shooter! ;)

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spruit_elf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-08 01:09

Spruit_elf

Intentionally left blank

Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 11:35:

Check dit eens: http://www.gamer.nl/nieuws/23985

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200410/1097651543_0.jpg

Is dat nu niet om te snoepen ? De gear, de sfeer prolly ook de gameplay en de mogelijkheden. Eerst denken, dan doen _/-\o_
prachtig idd, maar dan bedenkl ik me dat cs: s er even mooi uit ziet en dat dit plaatje grandioos wordt verpest door die popekes die met 1 been in de lucht op dat schuine stukje staan... Cs: s vind ik dan toch leuker

[ Voor 59% gewijzigd door Spruit_elf op 13-10-2004 13:21 ]

Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
  • Laatst online: 23:07
Ik heb twee weken terug voor het eerst counterstrike gespeeld in een gamecenter. Nu vraag ik me af welke versie dat was. Volgens mij zag het er te mooi uit voor een counterstrike uit 98, maar ik vond de graphics verre van mooi. Een muur met tegels is gewoon een oppervlak wat is opgedeeld door lijntjes...Niks mooi gerenderd...

Ik speel zelf Frag-ops voor unreal 2004 en hoor daar vaak de term voorbij komen dat het een een CS-clone is. Maar ik ben na het spelen van CS toch heel snel terug gegaan naar mijn eigen PC om daar weer vrolijk los te gaan op Frag-ops.

Maar nu las ik dus net, en dat is de rede van mijn post, iets over WAR? Wat is dit, en hoe ziet de game-play er daar van uit?

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:44

scim

Nani?

Je speelt 5 tegen 5 en in tegenstelling tot de meeste publics functioneer je echt als een team. Ieder lid heeft een andere taak en een ander deel van de map om te verdedigen/aan te vallen.
Meestal worden ze gespeeld op de de maps (demolition dus, bommetje planten) en meoten de counter-terroristen de terroristen stoppen terwijl ze proberen de bom te planten.
Komt redelijk wat skill, denkvermogen, teamplay en tactiek bij kijken wil je op beetje niveau mee kunnen komen.

Er zijn dan nog 3 varianten met betrekking tot de regels.

Veruit de meest gespeelde is Maxrounds 12 (kort MR12) en aan iedere kant (T of CT) speel je 12 rondes en degene die het eerst 13 rondes heeft heeft gewonnen.
Bij deze variant is er geen tijdlimiet.

2de variant werd vroeger veel gespeeld: Charges only (CO rules)
Hierbij speel je aan iedere kant 20 of 30 minuten en worden alleen de winnende rondes als terrorist geteld.

3de variant is All Rounds Count (ARC)
Hierbij speel je ook op een tijdlimiet en tel je alle rondes en het team met de meeste rondes wint ;)

Alle 3 de types vereisen weer andere tactieken, zo is het bij CO rules veel rushen en snel aanvallen om zoveel mogelijk rondes te kunnen spelen en dus ook zoveel mogelijk Terrorist rondes te kunnen winnen. Bij Mr12 zie je veel afwachtende tactieken, rushes faken, terugvallen, weer oprukken en gewoon langzaam de tegenstander gek maken en ervoor zorgen dat ze heen en weer gaan lopen tussen bombspots en dus zwak worden op 1 bombspot.

Voor mij is dit vooral de reden dat CS leuk blijft, als ik een public join heb ik er vaak na 15 minuten al geen zin meer in. Of het gaat te makkelijk, of er huppelen een boel cheaters rond, teamkillers, teamflashers, blockers noem het maar op, zoveel manieren om je te ergeren. In wars heb je gewoon 2 teams die willen winnen en daar hun best voor doen (meestal, zitten natuurlijk ook rotte appels tussen helaas).
Plus dat je bevriend raakt met de gasten waarmee je samen speelt natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
  • Laatst online: 23:07
Bedankt voor de beschrijving. Ik dacht dat er een heel nieuw gametype geintroduceerd werd. Frag-Ops heeft dit namelijk sinds kort en dat noemen ze WAR. Hierin wordt afgestapt van het round-based systeem en krijg je een wave-based systeem. Het mooie is dat je in WAR zelf structures/wagens/helicopters kan bouwen. Ennieways dat is een heel ander verhaal. Ik dacht alleen dat CS met iets soortgelijks kwam. Ik blijf voorlopig toch nog maar ff FO spelen....

intergalactic.fm

Pagina: 1 2 3 Laatste