Wat maakt Counter-Strike zo gaaf?

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 635 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:03

HellBeast

Oh My GoT!

Topicstarter
Ik speel al Counter-strike toen hij net uit kwam. Vond hem meteen al briljant, ook al had het toen nog veel bugs. (bunnyhopping etc.)
Na al die tijd zijn er heel wat games bij mij bijgekomen, maar Counter-strike speel ik altijd nog het meest. Ik heb hier heel wat FPS concurrentie liggen; FarCry, UT2004, Halo, BF 1942, noem het maar op. Dus wat dat betreft is het eigenlijk best vreemd.

Aan de graphics zal het niet liggen, CS is zwaar verouderd en zelfs de meest suffe games van nu hebben betere graphics. Dan moet het wel aan de gameplay liggen.
Wat heeft Counter-strike nu precies dat het voor veel mensen zo aantrekkelijk maakt? Een hoop games hebben dezelfde features;

* In-game chat
* grote community
* Tactisch samenspel
* eigen spray
* veel levels

etc. etc.

Toch vind ik het vreemd dat ik steeds weer wil CS-en, terwijl ik voor honderden euro's aan nieuwe games heb liggen. Wat denken jullie?

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

ik denk dat dit komt doordat je aan die game gewend bent, er mogelijk mensen van de community kent en je hierdoor snel geneigd bent om deze game te spelen.

Ik durf te wedden dat als je CS nu helemaal links zou laten liggen en een andere game zou pakken dat je hetzelfde gevoel na verloop van tijd weer terughebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:27

Piggen

Lekker bakkie

Het spel is gewoon erg goed uitgebalanceerd enzo.

Athans, dat heb ik ooit gehoord. Ik heb nooit CS gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Topicstarter
Terw_Dan schreef op 11 juli 2004 @ 23:33:
ik denk dat dit komt doordat je aan die game gewend bent, er mogelijk mensen van de community kent en je hierdoor snel geneigd bent om deze game te spelen.

Ik durf te wedden dat als je CS nu helemaal links zou laten liggen en een andere game zou pakken dat je hetzelfde gevoel na verloop van tijd weer terughebt.
Dus volgens jou heeft de game er niet veel mee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Same here, elk spel dat ik speel is na een tijdje saai, en dan ga ik weer csen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
* Werkt op bijna alle systemen, omdat het zo oud is.
* Komt redelijk overeen met de werkelijkheid. Namen vorm van wapens, geluid ed.
* Gratis
* Makkelijk om te beginnen met spelen

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Topicstarter
Die moet je me uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ik denk dat het komt door het realisme. Geen vage wapens zoals bij UT, en je kan ook lang niet zoveel hebben als bij UT..een paar kogels en je bent wel dood. Dat kan je van UT niet zeggen.
* Gratis
CS is niet gratis.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het komt door de community en de hype die er ooit omheen was of nog steeds is, ik heb nooit CS gespeeld, heb wel lang UT-TO gespeeld. Het gevoel wat jij omschrijft heb ik met UT en met Q3-TA. Ik moet weer een beetje erin komen voor Campzone dus speel ik eerst UT om weer wat in vorm te komen, hierna ga ik de wat nieuwere games spelen.

Edit: CS was toch ooit gratis ? downloadbare MOD voor Half-Life.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2004 23:44 . Reden: het v.v. door CS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Topicstarter
Glashelder schreef op 11 juli 2004 @ 23:40:
Ik denk dat het komt door het realisme. Geen vage wapens zoals bij UT, en je kan ook lang niet zoveel hebben als bij UT..een paar kogels en je bent wel dood. Dat kan je van UT niet zeggen.
Klopt, maar FarCry is bijvoorbeeld wel een stuk realistischer en BF1942/desert combat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 juli 2004 @ 23:40:
Ik denk dat het komt door de community en de hype die er ooit omheen was of nog steeds is, ik heb nooit CS gespeeld, heb wel lang UT-TO gespeeld. Het gevoel wat jij omschrijft heb ik met UT en met Q3-TA. Ik moet weer een beetje erin komen voor Campzone dus speel ik eerst UT om weer wat in vorm te komen, hierna ga ik de wat nieuwere games spelen.

Edit: het was toch ooit gratis ? downloadbare MOD voor Half-Life.
Dan moet je Half-life toch kopen? Die is echt niet gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Laatst online: 23-09 13:10

aapelite

Do the kirby!

Ik denk dat het ligt aan het feit dat de falance in het spel erg goed is. Ook vind ik de maps veel aantrekkelijker dan bij veel andere games. Ze zijn vaak duidelijk en over het algemeen ook gewoon goed uitgebalanceerd en nog eens sfeervol ook.
Het spel heeft denk ik de goede mix tussen simpel houden en toch taktisch moeten spelen.
Bij nieuwere spellen is het heel duidelijk dat ze het realisme heel hoog willen leggen, meer planten in de omgeving om achter te zitten taktische bergen enzo. Van mij hoeft dat niet zo en daarom bevalt cs mij iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:37

UTM

HellBeast schreef op 11 juli 2004 @ 23:42:
[...]

Dan moet je Half-life toch kopen? Die is echt niet gratis.
Nee ok, maar Counter Strike wel :) En daar gaat dit topic over

Verder maken de volgende punten imo CS zo 'gaaf':
  • De meeste van ons kennen andere die ook CS spelen: Het community gevoel is erg groot
  • Iedereen kan het spel spelen. Als beginner ben je mischien niet zo goed maar je _kan_ groeien. Je kan beter worden
  • _Counter Strike_ is gratis. Net als ET maakt dit de game enorm toegankelijk
  • Het spel is redelijk realistisch wat het leukt maakt
  • Shooters slaan altijd aan bij een groot publiek
:Y)

[ Voor 51% gewijzigd door UTM op 11-07-2004 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

HellBeast schreef op 11 juli 2004 @ 23:41:
[...]

Klopt, maar FarCry is bijvoorbeeld wel een stuk realistischer en BF1942/desert combat ook.
Bij battlefield e.d heb je telkens zo'n gekloot met die updates. Dat is bij CS altijd een stuk minder geweest. Tenminste ik heb wel eens BF '42 gespeeld en ik moest telkens updaten als ik wilde gamen , vergalt ook wel je plezier:r

CS is ook een stuk toegankelijker, geen hoge systeemspecs, geen goede internet verbinding nodig (nouja, niet zo als BF e.d)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik eraan denk, het genre, was in die tijd ook nieuw. team vs. team en killed is wachten op volgende ronde, enige andere mod wat dit had was Freezetag voor Q3.

Edit in vorige post :D het v.v. door CS :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik ga misschien ook weer beginnen met CS 1.6, omdat de MODs voor UT2004 tot nu toe nog erg tegenvallen. Strike Force 2004 duurt ook nog een eeuwigheid.

Maar ik vraag me af of de CS community nog wel zo groot is na alle kritiek op 1.6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Topicstarter
CorteX schreef op 11 juli 2004 @ 23:48:
ik vraag me af of de CS community nog wel zo groot is na alle kritiek op 1.6?
Omdat 1.5 nog steeds draait zeker wel. Deze maand wordt echter de stekker uit WON getrokken. Dan moet iedereen over op 1.6.

Zelf vind ik 1.6 ook de meest slechte update van CS. Dit in combinatie met het superfrustrerende STEAM. :'(

[ Voor 3% gewijzigd door HellBeast op 11-07-2004 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
HellBeast schreef op 11 juli 2004 @ 23:51:
Zelf vind ik 1.6 ook de meest slechte update van CS. Dit in combinatie met het superfrustrerende STEAM. :'(
Maar waarom doen ze er dan niets aan als er zoveel kritiek op is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Topicstarter
CorteX schreef op 11 juli 2004 @ 23:52:
[...]
Wie bedoel je met "ze"? De community of de makers van CS/Steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:27

Piggen

Lekker bakkie

De makers, Valve, neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind ook dat de eenvoud van het hele spel meetelt, je hoeft geen moeilijke toeren uit te halen met allerlei knoppen, gewoon recht toe recht aan knallen.
Natuurlijk zijn er meerdere games waarbij dit kan, maar CS heeft toch iets meer realisme (UT en Quake als voorbeeld: geen realstische wapens, en de gameplay is ook veels te snel).

En verder vind ik steam ook de slechtste update die ze hadden kunnen bedenken, mede daarom ben ik er ook mee gestopt :(.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2004 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Topicstarter
Ik weet het niet. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM

UTM

mpmad schreef op 11 juli 2004 @ 23:53:
De makers, Valve, neem ik aan.
Imo doen ze het zelf. Ze hebben toch wel een beetje CS 'kapot' gemaakt. Vroegâh kon je gewoon per maand oid een update installeren en klaar. Met steam veranderde een aantal dingen - Uber grote updates - Niet ingame kunnen komen etc. Mischien, mischien is het beter gegaan na verloop van tijd. Al het begin is immers moeilijk, maar toch vind ik Steam nog steeds niet geweldig. Ik zou het eerder slecht noemen - het loopt gewoon niet lekker/soepel
* UTM heeft heimwee naar CS 1.5 :/
Verwijderd schreef op 11 juli 2004 @ 23:54:

En verder vind ik steam ook de slechtste update die ze hadden kunnen bedenken, mede daarom ben ik er ook mee gestopt :(.
* UTM meldt :|

[ Voor 18% gewijzigd door UTM op 11-07-2004 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09 15:44
HellBeast schreef op 11 juli 2004 @ 23:51:
[...]
Zelf vind ik 1.6 ook de meest slechte update van CS.
Wat is er slecht aan? Even ter info want ik speel zelf geen CS. Ben zelf een redelijke tijd met Q3A/Q3TA bezig geweest, ook nog met Subspace Trenchwars, en ik herken het gevoel van TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w03f schreef op 11 juli 2004 @ 23:56:
[...]

/me heeft heimwee naar CS 1.5 :/
/me speelt nog heeeeeeeeel vaak 1.5 :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2004 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Topicstarter
DaCoTa schreef op 11 juli 2004 @ 23:57:
[...]

Wat is er slecht aan? Even ter info want ik speel zelf geen CS. Ben zelf een redelijke tijd met Q3A/Q3TA bezig geweest, ook nog met Subspace Trenchwars, en ik herken het gevoel van TS.
Ze waren bang dat de game ging vervelen en daarom hebben ze er wat extra dingen in gezet die mij persoonlijk niet zinden.

Bv de Riot Shield is er eentje van. Normaal is het met CS: Je ziet een mannetje, jij schiet, en hij gaat liggen. Met een Riot Shield kun je dus die andere persoon niet raken. Je staat dus als een aap je magazijn te legen op een schild en het haalt niets uit. Dat vind ik niet "CS".

Beetje moeilijk om uit te leggen... Bij CS zie je een tegenstander en dan is het de skill om hem eerder te raken dan hij jou. En niet dat je moet beoordelen; "Hey. Hij heeft een schild. Dan maar niet schieten, want dat heeft geen zin".

Beetje vage uitleg, maar ik hoop dat je er nog wat van begrijpt.... ;)

[ Voor 5% gewijzigd door HellBeast op 12-07-2004 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:40

Phydomir

Dennis

Waarschijnlijk omdat je er goed in bent, je een hoop andere mensen uit de community kent en je het spel al heel erg lang speelt.

Ik heb hetzelfde met MoH:AA.

Toen BF42 uitkwam heb ik dat gelijk gekocht, ik zag het als de opvolger van MoH:AA en het spel waardoor MoH:AA waarschijnlijk stof zou gaan happen. Na ongeveer twee maanden begon ik weer MoH:AA te spelen en nu ligt BF42 stop te happen.

Hetzelfde gebeurde toen CoD uitkwam. In het begin heel erg fanatiek gespeeld. Maar uiteindelijk kom ik toch weer terug bij MoH:AA.

O+ MoH:AA O+

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM

UTM

HellBeast schreef op 12 juli 2004 @ 00:02:
[...]

Ze waren bang dat de game ging vervelen en daarom hebben ze er wat extra dingen in gezet die mij persoonlijk niet zinden.

Bv de Riot Shield is er eentje van. Normaal is het met CS: Je ziet een mannetje, jij schiet, en hij gaat liggen. Met een Riot Shield kun je dus die andere persoon niet raken. Je staat dus als een aap je magazijn te legen op een schild en het haalt niets uit. Dat vind ik niet "CS".

Beetje moeilijk om uit te leggen... Bij CS zie je een tegenstander en dan is het de skill om het eerder te raken dan hij jou. En niet dat je moet beoordelen; "Hey. Hij heeft een schild. Dan maar niet schieten, want dat heeft geen zin".

Beetje vage uitleg, maar ik hoop dat je er nog wat van begrijpt.... ;)
Tsjah, ze hadden zeker nog nooit gehoord van:
Never change a winning team
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

Wat maakt counterstrike zo gaaf...
Nou, heel simpel. Het is realistisch, simpel, en makkelijk te volgen voor kinderen van 14 jaar die tijd zat hebben om elke dag met zijn 50.000en tegelijk te gaan lopen kkren omdat er een cheater is.

Mijn persoonlijke voorkeur gaat naar de wat moeilijk toegankelijkere games, zoals quake3 en nu ook Painkiller. Daar heb je tenminste ECHT een community die niet gaat lopen *** als je toevallig 4 airrockets met je laatste 4 rockets hebt. Dat kan gewoon. Klaar.

[ Voor 2% gewijzigd door Fuelke op 12-07-2004 18:14 ]

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Topicstarter
SeRRveR schreef op 12 juli 2004 @ 00:08:
Wat maakt cuntstrike zo gaaf...
Nou, heel simpel. Het is realistisch, simpel, en makkelijk te volgen voor kinderen van 14 jaar die tijd zat hebben om elke dag met zijn 50.000en tegelijk te gaan lopen kkren omdat er een cheater is.

Mijn persoonlijke voorkeur gaat naar de wat moeilijk toegankelijkere games, zoals quake3 en nu ook Painkiller. Daar heb je tenminste ECHT een community die niet gaat lopen kkren als je toevallig 4 airrockets met je laatste 4 rockets hebt. Dat kan gewoon. Klaar.
Cheaters en kleuters die schelden heb je bij ieder spel wel. Wat is nu je punt? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossenaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 20:18

Ossenaar

Oss de Gekste !!!

Wat maakt counterstrike zo gaaf...

Mijn persoonlijke voorkeur gaat naar de wat moeilijk toegankelijkere games, zoals quake3 en nu ook Painkiller. Daar heb je tenminste ECHT een community die niet gaat lopen XXX als je toevallig 4 airrockets met je laatste 4 rockets hebt. Dat kan gewoon. Klaar.
amen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

De reden waarom ik gestopt ben met cs is omdat elke kleuter :r :r ( druk ik me nog netjes uit ) denkt als er iemand beter is dan hem, die persoon meteen een cheater is en meteen maar uitgescholden moet worden. Hoe triest is dat toch. Het is maar een spelletje, maar als je soms op clanbase ( is dat nog levend :P ) leest of in pubs speelt merk je het al na 2 minuten : Het gevloek en getier op elkaar.
Nu zijn de topclans ook niet zo normaal sociaal maar ontzettend arrogant => de scene maakt zichzelf gewoon kapot.....

P.S. Niet zo zeuren over 1.6 update. Na elke update van cs was er altijd al gezeur over de update en zeiden mensen dat ze wilden gaan stoppen. Het is nooit goed |:( |:(

[ Voor 1% gewijzigd door Fuelke op 12-07-2004 18:15 ]

De kick van Electric!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

HellBeast schreef op 12 juli 2004 @ 00:10:
[...]

Cheaters en kleuters die schelden heb je bij ieder spel wel. Wat is nu je punt? :|
Dat het dus bij cs een stukje meer voorkomt.

Buiten dat ben ik wat vergeten toe te voegen, nee niet iets negatiefs.

De 'pro-scene' (NEE NIET DE HARDCORE-SCENE), de echte pro-scene, van mysod, sk, adrenaline, TSG etc. Dat vind ik klasse hebben, en dat maakt cs een mooie game. Maar de normale community, nee. Die moet ik niet. Te onpersoonlijk ook. Veel teveel rare tekentjes ;). Bij 'ons' *COUGH COUGH* is het tenminste nog beperkt tot wat kleurtjes.

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

HellBeast schreef op 12 juli 2004 @ 00:02:
[...]
.......Knippen doet......
Ik speel elke dag wel CS, maar ik kom het zelden tegen dat noobs een shield gebruiken. En als het gebeurt wordt er al snel gezeurd en dan gebeurt het niet meer. Maar het komt niet vaak voor (gelukkig, wat een gruwlijk irritant ding! Zelfs als je hem zelf gebruikt...).
Mijn persoonlijke voorkeur gaat naar de wat moeilijk toegankelijkere games, zoals quake3 en nu ook Painkiller. Daar heb je tenminste ECHT een community die niet gaat lopen kkren als je toevallig 4 airrockets met je laatste 4 rockets hebt. Dat kan gewoon. Klaar.
Je moet gewoon niet op de noobservers komen en als je er al komt moet je ze gewoon negeren. Extra headshot kunnen ze krijgen >:)

Ik zeg altijd gewoon: maak maar een demo en stuur op, wat kan mij het schelen. 9/10 mensen houden dan op, maar sommige houden vol en maken nog echt een demo ook, nog nooit wat van gehoord uiteraard ;)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmh, ja dat Steam gebeuren is een beetje wazig idd. Maar heb hem toch betrekkelijk snel ad praat gekregen.
Heb dus net Halflife (voor 10 euri bij Intertoys) gekocht. Toch maar es kijken of die veel geroemde gameplay inderdaad zo goed is. Van de graphics moet je het niet hebben in ieder geval... Maar ja de balance in BF-Vietnam, CoD en zo is nou ook weer niet best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 30-07 15:31
Waarom is cs zo leuk, nou ten eerste speel ik geen cs meer dat ligt meer aan de scene dan aan het spel. Ik wil niet vergeleken worden met al die pubertjes van 16 die cs I you know what I mean.
  • CS is gratis. Als je Half-Life hebt kan je nog altijd cs gratis downloaden.
  • Het is makkelijk om te leren.
  • Je kan even snel een spelletjes. Duurt geen uren om een server te joinen. Gewoon server joinen en klaar. Bij de meeste games duurt dit soms irritant lang.
  • Grote community
Maar Counter-Strike 1.5 en 1.6 zuigen gewoon, geef mij maar gewoon beta 5.2
Op me 56k modempje ownen, dat was nog eens leuk, beta 6.1 was ook erg cool. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat CS zo leuk maakt:

• Nogsteeds een gigantische communitie
• Verslavende gameplay
• Gratis te downloaden (althans moet je in bezit zijn van HL1 of een HL1 cd key hebben)
• Je hoeft geen snelle PC te hebben om het fatsoenlijk te spelen! Een simpele 800Mhz cpu met een simpel GF2 kaartje is al voldoende
• semi - realistisch. ;) (laat ik het zo maar noemen) CS is juist leuk omdat het niet 100% realistisch is. Het is niet leuk om gedood te worden als je met een klappertjes pistool 2 keer in het gezicht wordt geraakt, het is niet leuk om gedood te worden als je van 10 meter hoog valt, het is niet leuk om gedood te worden als je met een 4 Colt kogels in de borst wordt geraakt. CS is een perfecte mix tussen fun en wat realisme (bv wapens die in het echt ook voorkomen, die ook reageren in de game zoals in het echt etc. )

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2004 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Ik ga CS straks toch maar weer eens proberen. En dat de graphics nu extreem lelijk zijn vind ik wel meevallen, vooral qua leveldesign. Dat is bij een UT2004 MOD als Frag-Ops toch ook niet om aan te zien, komt ook gewoon omdat het niet makkelijk is en het vooral veel tijd vergt om een mooi level te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:13
En natuurlijk de giga hoeveelheid funmaps _/-\o_. Ik speel zelf bijna alleen maar fy_ maps.

Dat het er lelijk uit ziet maakt mij niet zoveel uit. Na een paar uur gamen kijk je daar toch niet meer echt naar.

't is ook wel fijn dat ik op m'n pctje altijd 100fps (vsync) heb. Dat gaat bij andere games meestal toch iets minder.

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:44

scim

Nani?

CS is gewoon de populairste en bekendste multiplayer game op de markt.
Het speelt lekker, is toegankelijk voor iedereen (die 10 euro wil neerleggen voor een HLkey) en de learning curve is niet zo hoog.
Nu moet ik wel zeggen dat het niveau op de meeste public servers tegenwoordig ook niet al te hoog is en dat vooral vanaf die public servers alle verhalen over cheaters, lamers etc. komen. Speel je echter wat meer in clanverband (dus "wedstrijden") dan heb je hier al veel minder last van en wordt de drang om beter te worden en sterkere tegenstanders te verslaan nog groter.

Buiten dat is het een teamgame, Q3, painkiller en UT hebben ook teambased games, maar uiteindelijk heeft naar mijn mening individuele "skill" de overhand bij die games. Bij CS kun je ook goed zijn ook al heb je niet de meest zieke aim, als je team en je tactieken goed in elkaar zitten kun je ook sterke tegenstanders verslaan. Dit spreekt denk ik ook veel mensen aan.

Ik speel CS omdat het me nog altijd boeit, omdat ik veel mensen heb leren kennen en het goed kan vinden met iedereen in mijn clan. En omdat ik nog altijd na al die jaren nog steeds de ambitie heb om beter te worden (als team, we spelen nu ook al 1,5 jaar met elkaar ofzo) en dat begint imho steeds beter te gaan en dat zien we ook terug in de behaalde resultaten op lans (zoals bijv. Netgamez).

Ik denk dat de uitgebalanceerde gameplay, het teamgebeuren en gewoon de naamsbekendheid de grote redenen zijn waarom CS nog altijd "leeft". De community houdt het overeind, bij iedere update vallen er mensen af en komen er nieuwe bij.
Daarbij is CS ook de game waarmee het meeste geld verdiend kan worden, nu is dit in NL nog niet zo sterk ontwikkeld als in andere landen zoals Zweden of Duitsland, maar het begint hier nu aardig op te komen. Er zijn al NL clans die gesponsord worden door AMD, MSI, Gigabyte, Aopen enz. en de hoeveelheid clans met sponsoren blijft groeien en dit is alleen maar goed voor de sport.
Clans krijgen fans en aanhang en mensen zijn geinteresseerd in het spel van anderen, niet alleen omdat het leuk is om naar te kijken, maar ook om van te leren. Zo zaten er gisteren 17000 man in de spectator server van de finale van het esports world championship in frankrijk (ook op het journaal geweest zaterdag). Gamen begint zich steeds meer te ontwikkelen en er zal binnenkort meer en meer geld in omgaan. Counter-strike draagt hier een belangrijk deel aan bij, omdat het zo populair is en dus voor bedrijven interessant om erin te investeren.

Maar zoals al gezegd, imo is hetgeen dat CS echt leuk maakt de teamplay en de drijfveer om steeds beter te worden. Vroeger was het voor mij een spel om gewoon een potje te schieten, nu is het meer iets geworden waar ik mee wil presteren en af en toe 's nachts nog wat lol hebben, overdag is het gewoon serieus :D (klinkt vaag, maar denk dat er zat mensen zijn die weten wat ik bedoel).
De makers hebben gewoon de perfecte balans gevonden tussen teamplay, individuele skill en tactiek en imo zijn er op het moment weinig tot geen games die dezelfde gameplay bieden als CS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
_SouLmaN_ schreef op 11 juli 2004 @ 23:37:
Same here, elk spel dat ik speel is na een tijdje saai, en dan ga ik weer csen :)
Same here...
[...]
Steam? Het heeft twee maanden gekost om Steam lekker draaiend te krijgen, het grote netwerk en alle updates voor clients enz. Nu draait Steam zalig hoor, alleen mensen doen vaak een beetje dommig en willen niet hun eerste indruk van Steam uit hun hoofd halen omdat ze het nu eenmaal leuk vinden om zich te verzetten tegen Steam. Dat beeld hebben ze voor ogen, waarom? Joost mag het weten...
Iig draait Steam nu zalig. :)

Wat maakt Counter-Strike zo gaaf? (De volgende punten zijn geen feiten maar meningen van mijn persoontje)
• De game speelt het lekkerst van elke game die er dan ook maar ooit is gemaakt! (FPS)
Ik heb tactical shooters voor Q3 en UT gespeelt, Strike Force enzo maar ik vond het allemaal bagger, kweet niet maar twas gewoon allemaal niets. Het werkte niet, ze hadden allemaal dat sfeertje niet, dat wat CS zo verslavend maakt. De maps waren niet zo goed. Ze maken zelf geen eigen sfeer, eigen ding, altijd het gevoel dat het wéér zon CS-alike tactical shooter is.
• Community is lekker groot
Heeft zijn voor en nadelen... grotere community is grotere alles, is veel cheaters, veel lamers, veel gezeik, maar ook heel veel plezier en fun.
• De mappen zijn zo beroemd en ijzersterk.
Wie kent de_dust, de_dust2 en de_aztec nou niet uit zn kop, wie herkent die melodietjes uit cs_italy nou niet. Het is het echte cs gevoel, zon beetje elke CS-er kent alle hoekjes van de_dust en de_dust2. De mappen zijn zo mooi gebouwd.
de_dust creert een echt goed teamverband, aan de ene kant staan de ct's, de andere kant de t's. Teamleden lopen achterlangs, alle kanten op, veranderen van front om te vechten. Heeft echt de sfeer dat je bezig met je team bent om stapje bij stapje dichterbij je doel te komen. De mappen zijn zo goed geballanceerd dankzij de leeftijd van cs. Zon beetje elke kist is telkens een stukje beter neergezet, vooral in het begin van Counter-Strike. Dankzij dat staat alles er perfect dat je er je voordeel uit kan halen maar niet teveel dat het uberspots worden. Tis allemaal zo goed gedaan.
• CS is gratis. Tis een MOD.
Natuurlijk moet je Half-Life in je bezit hebben maar als FPS-er heb je dat natuurlijk wel en CS is dus een gratis te downloaden mod. Bovendoen kost Half-Life in de winkel nu ik dit schrijf maar 8.50 euro. Poef daar hoef je het niet voor te laten, de beste FPS game van de vorige eeuw (en naar mijn mening nog steeds de beste)... voor dat geld, is het dubbel en dwars waard.
• Teamplay in CS is (als mensen een beetje meewerken) zalig om te zien/spelen.
De game is perfect voor clanwars en basicly geschreven daarvoor. Door de grote community is de ranglijst en het aantal clans het grootst van allemaal dus bovenaanstaan, en 500 clans onder je hebben staan is echt een hele goede prestatie. Tactics met je clan zijn ook mooi om uit te voeren, tis net als met voetbal. Je hebt niet heel veel mogelijkheden om bij het doel te komen maar door het combineren van dingen, bestaande tacs kan je bij je doel komen door je tegenstander te opserveren en inspringen daarop.
• Counter-Strike is Counter-Strike... het is gewoon, de game, de naam, de community.... de grootste online FPS.... de shit. 8)
Tblijft een mysterie... :)

Counter-Strike -> Veel mensen -> Grote bedrijven -> Zien potentiele consumeerders van hun producten -> Geld naar toernooien en andere sponsoring -> Meer bekendheid, aandacht media -> Grotere community -> Media-aandacht = Meer reclame -> Meer sponsoring - enz enz enz...

Gamers zijn immers een intresante doelgroep, ze kopen hi-end hardware en dergelijke voor hun hobby.

Excuus voor taalfaouten tis kwart over 4 (alweer)

[ Voor 6% gewijzigd door Novah op 12-07-2004 04:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweek
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-07-2004
cs is nog steeds cool.
ff wat vooroordelen wegnemen.ik ben 49 jaar en speel nog elke dag cs.
dus niks geen puber-game.
en als je dat gescheld en getier vervelend vind....
je kunt comm. gewoon uitzetten hoor :X :X

ik speel geen 1.6 met steam vanwege al die MEGA updates die soms een half uur staan te downen.

gewoon 1.5 zolang het nog kan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Topicstarter
kweek schreef op 12 juli 2004 @ 06:16:
cs is nog steeds cool.
ff wat vooroordelen wegnemen.ik ben 49 jaar en speel nog elke dag cs.
Ik wordt in november 27, dus behoor ik ook niet tot de kleuters op de servers. Overigens zijn er best jongens/meisjes van <15 die zich wel kunnen gedragen. Alleen moeten sommigen het verpesten voor anderen. De truuk is gewoon om een paar goede publics te vinden met rechtvaardige admins die de boel in de gaten houden. Ik heb toch al een hele lijst goede servers in mijn All Seeying Eye lijst staan, waar al dat gezeik nog maar minimaal voor komt.

[ Voor 19% gewijzigd door HellBeast op 12-07-2004 06:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

HellBeast schreef op 12 juli 2004 @ 06:27:
[...]

Ik wordt in november 27, dus behoor ik ook niet tot de kleuters op de servers. Overigens zijn er best jongens/meisjes van <15 die zich wel kunnen gedragen. Alleen moeten sommigen het verpesten voor anderen. De truuk is gewoon om een paar goede publics te vinden met rechtvaardige admins die de boel in de gaten houden. Ik heb toch al een hele lijst goede servers in mijn All Seeying Eye lijst staan, waar al dat gezeik nog maar minimaal voor komt.
Pcies.
Ik ben er een beetje mee opgegroied :P. En ik CS af en toe nog wel eens. Ik kom het niet vaak tegen dat er "koters" zijn die schelden, en stoer doen. Meestal is het gewoon hoe het hoort: Stil. Vroeger was het wel een tijdje irritant met veel gepats, maar ik denk dat die allang vertrokken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Als een echte HalfLife fan heb ik bij de aansluiting van ADSL meteen CS gestart (via Steam) om eens zelf te ervaren wat CS is na al die positieve ervaringen gehoord te hebben.

Ik heb in het begin CS vaak gespeeld, maar was zeker geen ster. En zeker als je het voor het eerst speelt, kan het frustrerend zijn dat je snel het loodje legt en moet wachten tot er weer een nieuwe ronde wordt gestart.

Maar er zijn nog meer gratis mods te spelen via Steam !

Dus ook eens Day of Defeat (DoD) gestart om te zien wat dat nu is. En ik moet zeggen, DoD is vele malen beter dan CS (IMHO). Het irritante wachten op een volgende ronde heb je daar niet. Je moet slechts de respawn-tijd wachten. Het realisme van DoD is tot nu toe onovertroffen. Uiteraard is het grafisch verouderd, maar DoD lijkt me meer gedetailleerd dan CS op veel punten. Ik speel ook andere games zoals BF1942, CoD etc, maar geen enkel spel kan de sfeer, realisme en playability van DoD overtreffen.

Dit is een beetje reclame voor DoD in een CS thread, maar ik raad alle CS spelers om DoD eens goed te proberen en het een kans te geven. Het speelt zeker volstrekt anders dan CS, maar als je het een beetje door hebt werkt het erg verslavend.

Kijk hier voor info en de online handleiding !

Ik kan dus niet wachten op DoD:Source, die gratis wordt meegeleverd met HalfLife2 !

[ Voor 4% gewijzigd door Xymox op 12-07-2004 08:21 ]

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ALS HL2 nog dit jaar uitkomt :) , dan komt er ook natuurlijk een nieuwe versie van CS, CS:Source

Paar filmpjes met impressies van de nieuwe CS. (tis koreaans, opgenomen tijdens een show, dus beetje shaky cam ) Mooie engine dat HL2..........

http://www.csnation.net/view.php/cssource/movies.csn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-09 16:21

PnD

like in Pinda ^_^

Het is geen spel meer, maar een onderhand een sport :)
Ik vergelijk het meestal met een potje voetbal als me ma zeurt dat ik niet reageer als ik aan het spelen ben.
Als ik op het veld aan ballen ben ga je toch ook niet vragen of me huiswerk gedaan is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Laatst online: 20-09 21:52
Zijn hier CS'ers die ook RTCW:Enemy Territory spelen? Zo jah.. wat vinden jullie de voor -en nadelen t.o.v. elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:39

FlashBang

Hoi.

en hier is alle info over cs:source: http://www.csnation.net/view.php/cssource/

(lol condition zero wordt ook geport naar de source engine zie ik net)

trouwens cs 1.5 kun je ook op steam spelen alleen niet "officieel", zoek es wat rond op het internet en je vind het vast wel.

oh ja, een tijdje terug kwam cs 1.3 voor steam op het internet en die werd massaal gespeeld, maar zoals je hier kunt zien, is die community een beetje doodgebloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

Silent Thunder schreef op 12 juli 2004 @ 09:45:
Zijn hier CS'ers die ook RTCW:Enemy Territory spelen? Zo jah.. wat vinden jullie de voor -en nadelen t.o.v. elkaar?
Ik heb RTCW:Enemy Territory 2 keer gespeeld, maar het is heel anders dan CS.

CS is: server inkomen, nieuwe ronde start, koop je wapens/items, rush of ga campen, schiet mensen af, wordt afgeschoten, wacht op nieuwe ronde, enz..

RTCW:ET speelt gewoon anders, strategischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Laatst online: 20-09 21:52
Russian Phoenix schreef op 12 juli 2004 @ 09:48:
CS is: server inkomen, nieuwe ronde start, koop je wapens/items, rush of ga campen, schiet mensen af, wordt afgeschoten, wacht op nieuwe ronde, enz..
Dus CS is gewoon elkaar wat afknallen en meer niet? (soort deathmatch?)

gaat dat niet vervelen op den duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

Silent Thunder schreef op 12 juli 2004 @ 09:49:
[...]

Nou er zitten wel strategische dingen in, maar dat moet je zelf kiezen, je kunt sluipen naar een bombspot en de bom daar planten (als je Terrorist bent)(en als het een DE_ map is natuurlijk) en dan kun je daar gaan verdedigen, maar de meeste mensen rushen gewoon naar de vijand en proberen zoveel mogelijk mensen af te knallen.

Maar wat ik bedoel is dat RTCW:ET veel meer strategisch is.

Probeer CS anders een keer bij een vriend/familielid, dan zie je het zelf :)

TOEVOEGING:

Uiteindelijk gaat alles vervelen, maar het vooruitzicht op CS:Source zorgt ervoor dat ik mijn skills weer aan het trainen ben op CS 1.6.

[ Voor 10% gewijzigd door FlashBang op 12-07-2004 09:57 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silent Thunder schreef op 12 juli 2004 @ 09:49:
[...]

Dat is het dus (mijns inziens) niet.. Het is zeker wel teamplay, genoeg communiceren enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:25
CS heeft voor mij een aantal goede puntjes die ik bij andere shooters wel mis:
*Hoog speltempo, ondanks de rounds zit je als je dan dood bent eigenlijk nooit langer dan 1.30 minuut te wachten op een nieuwe ronde.
*Uitdaging, wapens schieten eigenlijk héél slecht dus je hebt oefening en precisie nodig om ermee uit de voeten te kunnen. Dat maakt het het moeilijk, maar tegelijk houdt het de spanning erin, omdat wat je ziet voor velen niet meteen is wat je raakt.
*Veel updates, de game wordt contstant door ontwikkeld, waardoor overheersende spelelementen en bugs er vrij snel uitontwikkeld worden. Neem de AWP (snipergun) in het begin kon je door muren in één schot mensen doodrossen, dat kan niet meer en alleen een schot op de romp of het hoofd zullen nog in een keer dood zijn. Bovendien is de reload langer en de tijd tussen de schoten ook. Daardoor heb je een tactisch nadeel als je mist.
*Goed level ontwerp, de levels in CS bieden over het algemeen een uitdaging, met veel sneaky hoekjes, gaten trapjes ed. De balans is vaak goed, zodat strategische punten op de map voor beide teams ongeveer even snel te bereiken zijn/goed te dekken zijn.
*Realisme ed zijn al vaak genoemd. Niet zo 'echt' als bv. America's Army maar met genoeg 'natuurkundig' realisme om het geloofwaardig te houden. Wapens dragen hier aan bij.
*Ruime server keus, goed geregelde infrastructuur. CS spelen is makkelijk. Zelfs de grootste mongo kan servers vinden en beginnen. Die laagdrempeligheid trekt aan.
*Aanpasbaarheid. Je kan zo ongeveer alle variabelen aanpassen via je config file. Van grafische elementen, tot allerhande rates. Het geheel is relatief eenvoudig aan te passen en levert merkbaar voordelen op in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
Binnen 2 maanden komt CS Source, en waarschijnlijk komt ie eerder dan HL2. Ben benieuwd wanneer beta begint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

_SouLmaN_ schreef op 12 juli 2004 @ 10:29:
Binnen 2 maanden komt CS Source, en waarschijnlijk komt ie eerder dan HL2. Ben benieuwd wanneer beta begint :)
Valve's Doug Lombardi sent this to CS-Nation for release:

Starting later this summer, Valve will be conducting a limited-time beta of Counter-Strike: Source via Steam. The beta will first be open to subscribers of the Valve Cybercafé Program, and then extended to owners of Counter-Strike: Condition Zero. The next installment of the world's number 1 online action game, Counter-Strike: Source blends CS' intense teamplay with the advanced technology of Valve's Source engine. For more information, please visit www.steampowered.com.
The final version of Counter-Strike: Source is set to ship in conjunction with Half-Life 2. The exact date of release is still unknown, but Valve is pushing for the games to be on store shelves this fall.
CS: Source will be free for anyone that buys the full version of Half-Life 2. Anyone that buys the "lite" version of Half-Life 2 (single player version only) will have to purchase the additonal Source mods such as CS: Source for an additional fee via Steam.

In addition, it is likely that CS: Source will be offered completely separately via Steam, but that has not been confirmed by Valve. There is a possibility that CS: Source may also be sold in retail stores, just like Half-Life: Counter-Strike is now.
Bron: www.csnation.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 03:10
Even over een Reply over het Shield dat zoo lame was, elke wapen heeft zn voordelen en nadelen.
Als je met een m4 tegen een shield je magazijn gaat leegschieten op dat shield ben je gewoon noooob.
Omdat hij jouw dan makkelijk neer kan knallen, maar als je niet schiet, en om hem heen loopt pomp je hem zo neer.
Daar komt ook bij dat ze moeten reloaden en dat kan niet met shield ervoor.

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

caspergt schreef op 12 juli 2004 @ 11:02:
Even over een Reply over het Shield dat zoo lame was, elke wapen heeft zn voordelen en nadelen.
Als je met een m4 tegen een shield je magazijn gaat leegschieten op dat shield ben je gewoon noooob.
Omdat hij jouw dan makkelijk neer kan knallen, maar als je niet schiet, en om hem heen loopt pomp je hem zo neer.
Daar komt ook bij dat ze moeten reloaden en dat kan niet met shield ervoor.
Kom ik ook weer ff >:)

Geen Shield in CS:Source?

btw, caspergt, je link in je sig doet ut niet omdat het niet [url] aan het begin moet zijn maar:
code:
1
[url=http://www.link.nl]Mijn Link[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
Van dezelfde site af waar jij zo mooi vanaf quote:
We understand that CS: Source will be released prior to the release of Half-Life 2 via Steam. Is there a concrete date for this planned release? Furthermore, is it true that Half-Life 2 packages will include a free copy of CS: Source? And, is there any possibility that CS: Source will be released as an independent package?

Michael: Affirmative. Although I can't specifically announce the exact release date, I can at least say it will be released via steam within two months. Right now, I can't promise that the Half-Life 2 package and the CS: Source package will be sold separately; however, the combined Half-Life 2 + CS: Source package will be released with a reasonable retail price including the extra price for CS: Source by Vivendi Universal Games.
bron: http://www.csnation.net/viewnews.php/7312/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
COunterstrike is zeer laagdrempelig..
lage systeemeissen, er zijn veel spelers op veel verschillende niveaus, je kan altijd spelen met mensen van je eigen niveau en je wordt dus niet steeds geownt.
Ook zijn er heel veel counter-strike servers.
ook is de game heel makkelijk speelbaar, er zijn geen 100 dingen waar je rekening mee moet houden in tegenstelling tot andere games (BF1942)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-09 16:21

PnD

like in Pinda ^_^

Ik denk dat het onderscheid tussen CS op public en clanwars met een beetje niveau er niet in dit topic is..
Maar de meerderheid speelt ook alleen maar public of clanwars zonder echt doordachte tactics, dus opzich is het wel een leuk topic :)

Mooie van CS is dat je pas na een half jaar op de public fatsoenlijk wars kan spelen.. Er is héél veel te leren in CS.. speel het nu 3/4 jaar ofzo en nog worden er dingen "ontdekt" en nieuwe tactics/trucs verzonnen

offtopic:
hoi gamepoint soulman :) irritante roeler/pinda hier L@L@L

[ Voor 10% gewijzigd door PnD op 12-07-2004 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook ff reageren op de initeele vraag, waarom counterstrike zo leuk blijft.

Het heeft te maken dat het waarschijnlijk je eerste ervaring was met online gamen. Vergelijk het met de eerste keer een alleen op vakentie ofzo, alles is nieuw en spannend.

Een nieuw spel voelt dan altijd anders dan wat je al een aantal jaren gewend bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het blijft niet leuk... Omdat je het gewend bent en omdat je vaak in de top eindigt geeft het een voldoening.... En andere games uitproberen, nieuwe levels verkennen etc brengt met zich mee dat je weer als n00b je weg omhoog moet werken... Dat geeft geen voldoening en dus ga je weer CSen.

Aan de scene zal het iig niet liggen, want die is al tijden niet te pruimen... (nofi)

Ikzelf speelde ook altijd CS. Maar Steam dwong me BF te gaan spelen, en later Dc, en weer later BF:V. Nu ben ik helemaal hooked aan BF:V.
Echter na mijn vakantie ontdekte ik dat teveel BF:V heb gespeeld en nu speel ik dus meerdere online spellen waaronder RtcW : ET en Assault on Terror...
Echter als ik weer behoefte heb aan lekker en onbezonnen fraggen grijp ik toch weer naar BF:V

Moraal : een voldaan gevoel is erg belangrijk bij de keuze van het te spelen spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een spel wat te vergelijken is met CS is tactical ops. Dat was echt lol t/m versie 2.2. En toen kwam de evil 315 retail patch en was het compleet verneukt :(

Kortom: ik snap die devs niet die zomaar van alles veranderen waar helemaal niemand op zit te wachten. Ik vrees dat CS net zo'n beroerde patch gaat krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2004 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 14:19:
Een spel wat te vergelijken is met CS is tactical ops. Dat was echt lol t/m versie 2.2. En toen kwam de evil 315 retail patch en was het compleet verneukt :(

Kortom: ik snap die devs niet die zomaar van alles veranderen waar helemaal niemand op zit te wachten. Ik vrees dat CS net zo'n beroerde patch gaat krijgen.
CS kreeg al jaren geleden beroerde patches! Toen CS werd opgekocht door Valve kwamen er allerlei nieuwe guns en andere dingen waar niemand op zat te wachten. Ook werden nade beta 0.7 opeens de player models vervangen en totaal andere models erin gedaan! Sinds CS 1.0 a 1.1 vind ik de gameplay achteruit gegaan! Neem nou bv dat rennen met een mes en met een colt! Een tijdje terug ging je met een mes in de hand ruim sneller en met een geweer langzamer. Nu is dat (bijna) evensnel! CS is meer noob friendly geworden! Ze hebben rushen ontmoedigd en campen meer friendly gemaakt! /me verlangt nog altijd naar die tijd waar een mp5 het nog kon opnemen tegen een colt als het aankwam op springen en richten op het hoofd zonder al te veel recoil te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa
  • Laatst online: 16-06 19:33

JaWa

zie hier een icon

ook ik ben al sinds 2000 een cs speler alhoewel ik het afgelopen jaar amper meer speel en daarvoor ook al om het jaar een lange pauze had.. Dat is denk ik voor de meesten hier denk ik ook wel bekend. Je stopt er mee maar zodra je eraan begint is het meteen verslafend (daarom begin ik er ook niet meer aan).

De reden waarom ik er mee gestopt ben is niet zozeer het cheaten of het lamen maar alhoewel het fraggen wel leuk is telkens ronde na ronde hetzelfde doen... en 'eventjes een potje CS' bestaat niet. Zodra je inlogt ben je meteen voor een paar uur zoet vind ik nogal zonde van mijn tijd.

Ik krijg bijna de neiging om weer een potje op te starten (het staat gelukkig nog wel op mn desktop) ik heb trouwens ook vaak kunnen stoppen omdat ik na een fresh windows install gewoon weg CS niet meer heb geinstalleerd.. dat helpt ook wel.

DE verslafenheid zit hem gewoon in de simpelheid maar ook de dodelijke 1337e techniek die je kan ontwikkelen. Iedereen voelt de adreline rush wel als je als laatste over blijft en het tegenteam van 4 man 1voor 1 afmaakt.

DAmn vanavond toch maar weer een potje doen.
Saint.Jawa trekt zn AK weer uit de willigen

owja wat het lamen imo een stuk zou verminderen is een server opzetten met Leeftijd check :P 18 of 20+ dat zou het kiddy lame en cheaten een stuk verminderen denk ik Plus dat kan je nog eens denk ik normale tactics bespreken en niet een msn chatbox.

Ik speel voornamelijk op ZVDK lekker easy veel spelers en aardig mensen die ik daar ken (tenminste van saint dan) vroegah speelde ik vooral op strikerz

[ Voor 20% gewijzigd door JaWa op 12-07-2004 14:47 ]

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 12:44:
Het blijft niet leuk... Omdat je het gewend bent en omdat je vaak in de top eindigt geeft het een voldoening.... En andere games uitproberen, nieuwe levels verkennen etc brengt met zich mee dat je weer als n00b je weg omhoog moet werken... Dat geeft geen voldoening en dus ga je weer CSen.

Aan de scene zal het iig niet liggen, want die is al tijden niet te pruimen... (nofi)

Ikzelf speelde ook altijd CS. Maar Steam dwong me BF te gaan spelen, en later Dc, en weer later BF:V. Nu ben ik helemaal hooked aan BF:V.
Echter na mijn vakantie ontdekte ik dat teveel BF:V heb gespeeld en nu speel ik dus meerdere online spellen waaronder RtcW : ET en Assault on Terror...
Echter als ik weer behoefte heb aan lekker en onbezonnen fraggen grijp ik toch weer naar BF:V

Moraal : een voldaan gevoel is erg belangrijk bij de keuze van het te spelen spel
*amen*

hoewel het gewoon een kwestei is van de drempel overgaan :) speel nu heel veel Joint Ops

CS speel ik al tijden niet meer, heel soms ff 1 map en dan heb ik het wel gehad
vroeger greep ik nog wel terug naar TFC omdat dat gewoon zo simpel speelt }>

maar nuk JO goed onder de knie heb, doe ik helemaal geen CS of TFC meer

beide scenes hebben zichzelf om zeep geholpen, met hulp van valve, dat wel.

Maar alles veranderd nou eenmaal

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 12:44:

Jep hier ben ik het ook mee eens ;) na CS ben ik alleen nog maar aan BF1942/DC en BFV verslaafd geraakt (om de teamplay). Heb het gevoel met andere games dat je daar echt voor moet gaan zitten om het spelen, terwijl je CS gewoon ff opstart en je direct leuke gameplay hebt. CS is echt een game die je ff een half uurtje kan spelen.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door dit topic zijn alle mooie herinneringen aan CS weer naarboven gekomen, en toevallig stond cs 1.5 full en hl 1.1.1.0 nog op mn backup disk, dus gelijk weer geinstalleerd en ff een potje dust gedaan...heerlijk :).

Wat wel jammer is, dat eind deze maand alle WON (1.5) servers eraf gaan, dan blijven er weinig goede 1.5 servers over :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 14:43:
Door dit topic zijn alle mooie herinneringen aan CS weer naarboven gekomen, en toevallig stond cs 1.5 full en hl 1.1.1.0 nog op mn backup disk, dus gelijk weer geinstalleerd en ff een potje dust gedaan...heerlijk :).

Wat wel jammer is, dat eind deze maand alle WON (1.5) servers eraf gaan, dan blijven er weinig goede 1.5 servers over :(.
1.5 voor steam is uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 14:43:

dat is idd zwaar klote als dat gebeurt :(

Maja, gelukkig heb ik buiten wat privats nog veel goede public servers bij me favorieten staan in 1.6
servers waar geen schildn@@bs rondlopen en waar op heel hoog nivo gespeeld word.

Zijn bijna allemaal zweedse servers btw. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Idd lijkt wel of de nederlandse servers zijn verziekt, als ik een leuk spel wil spelen zit bijna altijd op een buitenlandse server.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T7D_Sneezy schreef op 12 juli 2004 @ 14:46:
[...]

1.5 voor steam is uit :P
Hoezo steam?
Afbeeldingslocatie: http://gallery.consumerreview.com/webcrossing/images/cs_15_won_eruit.jpg
Dit zie ik bij meerdere 1.5 servers, en dit is dus niet via steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-09 16:22

BitByter

Prutst dit forum

Phydomir schreef op 12 juli 2004 @ 00:04:
Waarschijnlijk omdat je er goed in bent, je een hoop andere mensen uit de community kent en je het spel al heel erg lang speelt.

Ik heb hetzelfde met MoH:AA.

Toen BF42 uitkwam heb ik dat gelijk gekocht, ik zag het als de opvolger van MoH:AA en het spel waardoor MoH:AA waarschijnlijk stof zou gaan happen. Na ongeveer twee maanden begon ik weer MoH:AA te spelen en nu ligt BF42 stop te happen.

Hetzelfde gebeurde toen CoD uitkwam. In het begin heel erg fanatiek gespeeld. Maar uiteindelijk kom ik toch weer terug bij MoH:AA.

O+ MoH:AA O+
inderdaad :) leaning pwn4g3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 14:37:
[...]

CS kreeg al jaren geleden beroerde patches! Toen CS werd opgekocht door Valve kwamen er allerlei nieuwe guns en andere dingen waar niemand op zat te wachten. Ook werden nade beta 0.7 opeens de player models vervangen en totaal andere models erin gedaan! Sinds CS 1.0 a 1.1 vind ik de gameplay achteruit gegaan! Neem nou bv dat rennen met een mes en met een colt! Een tijdje terug ging je met een mes in de hand ruim sneller en met een geweer langzamer. Nu is dat (bijna) evensnel! CS is meer noob friendly geworden! Ze hebben rushen ontmoedigd en campen meer friendly gemaakt! /me verlangt nog altijd naar die tijd waar een mp5 het nog kon opnemen tegen een colt als het aankwam op springen en richten op het hoofd zonder al te veel recoil te krijgen
Ik loop nog ruim sneller met een mes hoor :) En btw niet echt een reden om op een ander spel over te stappen. Ik vond elke patch in CS wel leuk, keer wat anders. Vond dat gezeik bij elke patch beetje overbodig, je moet je maar aanpassen. Heb met steam ook nooit problemen gehad, dingen zoals Friends vind ik echt een van de grote pluspunten, en dat je nu fatsoenlijke kan alt-tabben. Er kan wel gezegd worden dat je CS gewend bent en bij elk ander spel als n00b moet beginnen maar dit is lang niet altijd het geval, en mijn ervaring is dat er gewoon nog geen spel is wat zo lekker wegspeelt als cs :)

offtopic:
hey roeler, ben je alweer unbanned bij gp ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 14:58:
[...]

Hoezo steam?
[afbeelding]
Dit zie ik bij meerdere 1.5 servers, en dit is dus niet via steam.
precies zoals ik het zeg...........een groepje fanatiekelingen hebben 1.5 voor steam gemaakt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik speel CounterStrike nu elke dag op de XBOX. De graphics zijn een stuk mooier op de PC, maar de speelbaarheid is gelukkig net zo goed. Volgens mij connect ik met mijn XBOX ook gewoon met PC hosts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 22:28
Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 14:37:
[...]

vet ik wist niet dat er een colt in cs zat, 1911 of 1945? iig van de m4a1 weet ik het wel.

Iig, gaan de meesten van jullie ook cs:source spelen in de hoop dat dat net zo verslafend zal zijn? Ik kan me voorstellen dat een aantal mensen bang zullen zijn dat Valve toch de gameplay wat aanpast, alhoewel berichten hier niet op duiden. Dus kort gezegd, zouden de elementen waarover iedereen hier heeft gesproken nog aanwezig zijn of een beetje veranderd. Misschien wel een leuke zijstraat voor een discussie :)

trouwens, zie wel mensen roepen die de wapens zo realistisch vinden, vind het erg vies tegenvallen. Animaties bijv zijn niet geheel realistisch, vooral bij de m4a1 zit een dikke fout, dit is zelfs in de filmpjes van cs:source nog niet verbeterd! Zal een voorbeeld noemen, tegenwoordig is schijnbaar een trend, dat als je een wapen wisselt, eerst de slede eens naar achteren gehaald wordt bij pistolen ofzo, of bij rifles de charging handle. Allemaal leuk en aardig, maar waar blijft dan die verspilde huls! Want als je dit doet moet er een huls uitspringen. Beetje dom voor de show dus... Wat beter kan is gewoon de safety eraf halen, realistischer. Ook vind ik het ruk dat bij de m4a1 een silencer zomaar over de flashhider te draaien is... Dit is niet om cs af te zeiken, maar om het argument van realistische wapens even te ontkrachten ;)

bestaande wapens is misschien een beter argument.

[ Voor 30% gewijzigd door Schuey op 12-07-2004 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

-goede balans tussen realiteit en speelbaarheid... hoewel ik dit in 1.3 beter vond
-speelbaar op elke computer
-gratis
-fijne feeling van de hl engine

hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Topicstarter
Als ze alleen de graphics en effecten onder handen nemen en de gameplay nagenoeg hetzelfde laten, dan is iedereen blij. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Counter-Strike heb ik zelf ook jaren gespeeld, eigenlijk hebben tot nog toe alleen Medal of Honor en Call of Duty me aan mijn computer gekluisterd gehad met online gamen, voor de rest vind ik de meeste online game gewoon niet leuk genoeg. CS is gewoon een vreselijk goed spel en de gameplay is gewoon heel erg goed.

Ik moet overigens wel zeggen dat ik CS zelf niet meer speel, behalve de Single Player versie van Counter-Strike: Condition Zero. Online vind ik de game tegenwoordig niet zo leuk meer vanwege de vele cheaters die er vaak in games verschijnen.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

HellBeast schreef op 12 juli 2004 @ 16:11:
Als ze alleen de graphics en effecten onder handen nemen en de gameplay nagenoeg hetzelfde laten, dan is iedereen blij. >:)
Tsja. Kijk eens op de Xbox. Ziet er best gelikt uit. Als ze het naar de Xbox kunnen poorten en verfraaien, zouden ze het ook terug kunnen doen.

Afbeeldingslocatie: http://media.teamxbox.com/games/ss/578/1064894518.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.teamxbox.com/games/ss/578/1064894523.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.teamxbox.com/games/ss/578/1061596760.jpg

Kan er best mee door, ook in deze tijd.

[ Voor 26% gewijzigd door PWM op 12-07-2004 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb CS ook wel een paar jaar gespeeld, maar sinds een jaar oid heb ik het bijna niet meer gespeeld. Door al die cheaters/lamers etc. vond ik het niet zo veel meer aan, maar ook dat brakke Steam gedoe was nogal irritant. Ik heb bijv. wel soms nog es geprobeerd om CS te spelen, maar dan wil dat Steam updaten ofzo en dat gaat baggertraag. Na een kwartier heb ik het dan wel weer gezien en klik het weg. NAar aanleiding van dit topic heb ik steam weer es opgestart en ik zal nog es kijken wat er gebeurt :P Hij is iig bezig iets te downloadne met 1,2KB/s........

Sinds ong. een jaar speel ik eigenlijk alleen nog Battlefield Desert Combat. Vind ik toch wat gevarieerder en komt wat meer taktiek bij kijken. Vehicles mis ik wel wat bij CS (de_railroad vond ik altijd een cool level :P maar die is er al lang uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:25
Tja over de scene, ik heb eigenlijk maar één server waarop ik speel.
Dan ken je het grootste deel wel na een tijdje en weet je ook dat er niet ge'lamed wordt. Dan is het zelfs op een bepaalde manier wel 'gezellig'. Muziekje erbij en een beetje over ventrillo lullen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op 12 juli 2004 @ 16:38:
[...]

Tsja. Kijk eens op de Xbox. Ziet er best gelikt uit. Als ze het naar de Xbox kunnen poorten en verfraaien, zouden ze het ook terug kunnen doen.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Kan er best mee door, ook in deze tijd.
Ik zou zeggen, ga een filmpje over CS:Source scoren, dat ziet er ook heel fraai uit...counter striken op de half life 2 engine, als we daar gewoon even op w88, laat dan een xbox poort maar zitten :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

[...]
Punt is dat ze er niet veel aan kunnen doen.
Over de Steam problemen....

WON was makkelijk: zolang er maar authentication servers waren ging het wel goed. Patches en updates werden wel door de community verzorgd. Tuurlijk, bij een release ging het soms mis, maar uiteindelijk - als het goed werd aangepakt en de mirror sites werden optijd ingelicht, dan ging het als een idioot.

Wij konden op strikerz die patches ook uitstekend aanbieden. Dat was te throttelen, we konden een beperking opleggen op peering niveau, zodat onze provider ook niet pissig werd.

Steam mogen wij niet aanbieden vanwege de gegenereerde traffic, en ik vermoed dat dat met vele anderen ook zo is.

Bijkomend voordeel van WON was... je kon eventueel op een oude versie blijven hangen, dit itt steam waar je de nieuwste versie MOET draaien, en anders werkt het gewoon *niet*

Ik ben met de update naar DoD1.3 (ook een ijzersterke mod voor HL) bij elkaar 3 dagen geweest om de update er door te drukken.... 3 dagen waarin *NIEMAND* nog kon spelen.... Dat zuigt gewoon.

Het spel zelf loopt wel iets beter vind ik, mede omdat je gewoon normaal kan alt-tabben, en andere dingen zijn ook wat soepeler gemaakt (mits je een voldoende krachtige PC hebt.) Server kant is een ander verhaal.... die performance is vergeleken bij de oude versie in en in triest. Waar ik vroeger 7 servers kon hosten (in de 6.6 beta en 1.0 tijd) die het meestal goed hielden is het met Steam onmogelijk meer dan 3 servers actief op 1 box te hosten (met de zelfde hardware)

De CS-scene loopt trouwens onder Stoom een stuk beter dan de DoD community. Dodders blijven opmerkelijk veel langer op de oude 1.1 versie hangen.

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
Godjira schreef op 12 juli 2004 @ 16:17:
Counter-Strike heb ik zelf ook jaren gespeeld, eigenlijk hebben tot nog toe alleen Medal of Honor en Call of Duty me aan mijn computer gekluisterd gehad met online gamen, voor de rest vind ik de meeste online game gewoon niet leuk genoeg. CS is gewoon een vreselijk goed spel en de gameplay is gewoon heel erg goed.

Ik moet overigens wel zeggen dat ik CS zelf niet meer speel, behalve de Single Player versie van Counter-Strike: Condition Zero. Online vind ik de game tegenwoordig niet zo leuk meer vanwege de vele cheaters die er vaak in games verschijnen.
Ja srry maar dat vindt ik dus echt helemaal bullshit :/
Ik speel op vele server, als je op CD enabled servers speelt of op VAC servers speelt (valve anti cheating) ofzoiets :P , heb je echt 99.9 % GEEN cheaters in de server.
En nou is het zo dat bijna alle server VAC aan hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
ook ik speel al lekker lang CS (zo'n 4 jaar) en het blijft gewoon leuk om te spelen, je zou denken dat het spel na zo'n lange tijd niet meer leuk is maar het blijft gewoon het beste spel dat er is (vind ik dan)

ik speel verder ook de meeste games wel UT,COD enz. alleen speel ik dan de single player mode uit en daar blijft het dan ook bij, CS is voor mij het enige spel dat ik online speel, ook vind ik dat er niet eens zoveel cheaters zijn iig niet op de server waar ik speel en als ze er wel zijn worden ze meestal vrij snel gekickt en gebaned

ik kan me trouwens ook goed voorstellen dat sommige mensen er echt helemaal niets aan vinden aangezien als je er net mee begint het een erg moelijk spel is, helemaal als je naar een server gaat waar het niveau hoog ligt, want je komt binnen begint te lopen en BAM ! , headshot, dood :( en als je dat een aantal keer achter elkaar hebt is de lol er snel vanaf denk ik dan

wat ik het beste vind aan CS is dat dit spel gewoon het lekkerste speelt, ik probeer vrijwel elke FPS wel uit en CS blijft gewoon het lekkerste on te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

Filmpje CS:Source 1 (net nieuw)(88 MB)
Filmpje CS:Source 2 (net nieuw)(74.2 MB)
Filmpje CS:Source 3 (net nieuw)(161 MB)

Ze zijn van de beta test 1 week geleden in Zuid-Korea.

|:( vergeet ik te vertellen dat je een Bittorrent client moet hebben.

[ Voor 18% gewijzigd door FlashBang op 12-07-2004 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

Russian Phoenix schreef op 12 juli 2004 @ 09:46:

[...]

trouwens cs 1.5 kun je ook op steam spelen alleen niet "officieel", zoek es wat rond op het internet en je vind het vast wel.

oh ja, een tijdje terug kwam cs 1.3 voor steam op het internet en die werd massaal gespeeld, maar zoals je hier kunt zien, is die community een beetje doodgebloed.
Zei ik op de vorige pagina nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

ik irriteer me er ook altijd aan dat ze bij elke versie de graphics gaan opleuken.
sommige dingen zijn wel weer wel goed... smoke.
maar dat je op je 2600+, kt333, ddr333, gf ti4200 geen 100 fps constant kan krijgen gaat nergens over.

in v1.0 had ik met me amd900, pc133, gf 2 mx gewoon 100 fps vrijwel constant.
kan ook niet zeggen dat het zoveel mooier is geworden, en het mag duidelijk zijn dat het spel niet om de graphics word gespeeld. Bijna iedereen die zeurt over performance omdat het toch een zeer compentatief spel is.

al met al.... blijf met je fikke van engine af :(

hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

|:( 8)7

hier stond iets doms 8)

[ Voor 95% gewijzigd door FlashBang op 12-07-2004 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hornage
  • Laatst online: 24-09-2024
Ik had dus ook gelezen dat 1.5 er bijna helemaal uitging en omdat ik een onofficiele key had heb ik ook maar half-life gekocht. Ik dus steam installeren, daarna cs toevoegen aan mijn games, moest ik mijn key invullen. Dus ik overnemen van de cover van het boekje, krijg ik de melding dat er al iemand geregistreerd is met die key dus geen 1.6 voor mij :(
Nu las ik dat ik iets op kunnen sturen naar valve om dit op te lossen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Russian Phoenix schreef op 12 juli 2004 @ 19:23:
niet veel mooier?? dit is de hl2 engine!
het is zeker mooier!
:/

Hij bedoelt de verschillende versies onderling vanaf 1.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Laatst online: 22:13
Hmm net weer even cs1.6 gespeeld maar het valt toch best wel tegen :(. Normaal speel ik altijd 1.5.

Waar ik me vooral aan erger is dat nu 9 van de 10 kills een headshot zijn. Een beetje sproeien en voila, hs :(.

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

CorteX schreef op 12 juli 2004 @ 19:41:
[...]
:/

Hij bedoelt de verschillende versies onderling vanaf 1.0.
|:( |:( |:( |:( *edited*

________
Hmm net weer even cs1.6 gespeeld maar het valt toch best wel tegen . Normaal speel ik altijd 1.5.

Waar ik me vooral aan erger is dat nu 9 van de 10 kills een headshot zijn. Een beetje sproeien en voila, hs .
Zoek es op internet naar ports van cs 1.5 en 1.3 naar Steam.

[ Voor 44% gewijzigd door FlashBang op 12-07-2004 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NaLiN schreef op 12 juli 2004 @ 19:16:
ik irriteer me er ook altijd aan dat ze bij elke versie de graphics gaan opleuken.
sommige dingen zijn wel weer wel goed... smoke.
maar dat je op je 2600+, kt333, ddr333, gf ti4200 geen 100 fps constant kan krijgen gaat nergens over.

in v1.0 had ik met me amd900, pc133, gf 2 mx gewoon 100 fps vrijwel constant.
kan ook niet zeggen dat het zoveel mooier is geworden, en het mag duidelijk zijn dat het spel niet om de graphics word gespeeld. Bijna iedereen die zeurt over performance omdat het toch een zeer compentatief spel is.

al met al.... blijf met je fikke van engine af :(
idd, die graphics boeien mij niet zoveel, het is de gameplay, de aim, het gevoel wat juist zo lekker is bij CS.
ik speel CS nog steeds op 800*600 en details op medium/low
Leuk en aardig dat CS-source straks, maar ik wil toch echt mijn fps behouden en om eerlijk te zijn vind ik CS er prima uitzien zoals het nu is.
Heb al helemaal geen zin om mijn pc te gaan upgraden voor CS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt, ik ben begonnen op 640x480 en gewoon nooit van af geweken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
Denk je echt dat CS source zo brak zou zijn geprogrammeerd als cs 1.6 ? ja ok ik krijg 100 fps constant, maar vele die ik ken niet , met toch een configuratie die alle nieuwe gamezz goed kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Russian Phoenix schreef op 12 juli 2004 @ 19:03:
Filmpje CS:Source 1 (net nieuw)(88 MB)
Filmpje CS:Source 2 (net nieuw)(74.2 MB)
Filmpje CS:Source 3 (net nieuw)(161 MB)

Ze zijn van de beta test 1 week geleden in Zuid-Korea.

|:( vergeet ik te vertellen dat je een Bittorrent client moet hebben.
http://www.fight4ff.com/?...ct2]=show&vars[newsid]=48
hier kan je ze ook downen, zonder torrent gedoe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

caspergt schreef op 12 juli 2004 @ 20:03:
Denk je echt dat CS source zo brak zou zijn geprogrammeerd als cs 1.6 ? ja ok ik krijg 100 fps constant, maar vele die ik ken niet , met toch een configuratie die alle nieuwe gamezz goed kunnen draaien.
Dan doen zij iets goed fout, met sommige kaarten verijst het wat meer tweak werk,maar je hebt echt geen goede pc nodig om 100 fps te halen hoor.
Pagina: 1 2 3 Laatste