Ik heb gisteravond een XFX 6800 GT in mijn systeem gezet, en die doet met stock koeling zonder getweak 425/1190 (3D Mark stabiel) 
Op 430 wordt de core wat onstabiel (koeling denk ik), maar wat ik echt vreemd vind is dat Coolbits me niet toe staat het geheugen verder te overclocken, terwijl dit volgens mij nog wel meer potentie heeft. Als ik de slider van 1.19 naar 1.20Ghz zet begint Coolbits te klagen over tests die niet voltooid worden (of iets dergelijks), terwijl het geheugen geen krimp geeft op 1.19Ghz.
Zijn er nog andere (minder beperkende) OC tooltjes?
Ben ook benieuwd wat hij met een Arctic NV Silencer 5 gaat doen... kan iemand die er al zo eentje op zijn kaart heeft zitten misschien vertellen hoeveel verschil het qua geluid maakt met de GT stock cooler in "silent" mode?
Ik ben nogal een stiltephreak en ben een fanloze 9800 Pro (@XT+ speeds
) met Zalman ZM80C gewend. GT Performance mode vindt ik niet fijn (slaat tot nu toe gelukkig ook in 3D niet aan), maar de "silent" mode is me ook nog wat te veel dB's, dus ben naarstig op zoek naar een noisekiller voor dat ding
Op 430 wordt de core wat onstabiel (koeling denk ik), maar wat ik echt vreemd vind is dat Coolbits me niet toe staat het geheugen verder te overclocken, terwijl dit volgens mij nog wel meer potentie heeft. Als ik de slider van 1.19 naar 1.20Ghz zet begint Coolbits te klagen over tests die niet voltooid worden (of iets dergelijks), terwijl het geheugen geen krimp geeft op 1.19Ghz.
Zijn er nog andere (minder beperkende) OC tooltjes?
Ben ook benieuwd wat hij met een Arctic NV Silencer 5 gaat doen... kan iemand die er al zo eentje op zijn kaart heeft zitten misschien vertellen hoeveel verschil het qua geluid maakt met de GT stock cooler in "silent" mode?
Ik ben nogal een stiltephreak en ben een fanloze 9800 Pro (@XT+ speeds
[ Voor 5% gewijzigd door Cheetah op 24-09-2004 04:16 ]
ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz