Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.070 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 10:38
Vanmiddag opgehaald, nu al bier over het ding geflikkerd.

Hij is verzekerd, daarom durf ik hem niet los te halen. Ik heb hem zo goed als het kon afgedroogd tussen de toetsen, maar de bovenste rij van het toetsenbord doet nog steeds vaag.

Kans datie het morgen weer doet of moet ik morgen maar eens contact opnemen met de verzekeraar?

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:32
Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 18:42:
he

ik heb mij se k 700 sinds vorige week. hij is vooral tijdens invoeren van namen een aantal keer vastgelopen. ik kon niet afzetten dus moest de accu loshalen en terugplaatsen. verder geen problemen meer gehad. ik denk dat ie vastloopt als je tijdens het invoeren van namen bij het opslaan (dat duurt ff) je te gretig op de toetsen drukt. Net als een pc dan wel eens vastslaat als je te veel commandos achter elkaar geeft.

wel problemen met:

- bluetooth: vind t610 van mijn maat wel , maar ik kan niets versturen, wel ontvangen. andere (nokia) telefoon geen probleem.

- MMS: ik kan niet mms'en. ALs ik op de SE website de instellingen krijg via sms, krijg ik melding: lijst met data accounts is vol... hoe los je dat op?

- Icoon PlayNow in menu. Mijn toestel is unbranded. met KPN HI 20 abo : toestel gratis! :P
alleen zit er linksboven in het menu een PlayNow icoontje: als ik het intoets gaat ie verbinding maken maar vervolgens mislukt de verbinding. WEet iemand wat dit ding voor functie heeft? overigens heb ik per ongeluk wel een verkeerde instelling gemaakt daarbij: per ongeluk voor telford gekozen ipv KPN. MOet ik dan alles resetten naar fabrieksinstellingen?

Verder vind ik de video en foto functie best geinig. Foto's zijn goed vooral overdag. s avond wel minder. Ook de instelling van de fotokwaliteit: goed of normaal maakt niet zoveel uit. beetje vreemd.

Ook vind ik het jammer dat je niet met elke toets kan opnemen, zoals bij nokia dat wel kon.

Tot slot: weet iemand al of er een software update beschikbaar is voor de k 700?
ik zelf heb de versie: R2A041.

Het is wel een erg mooi en multifunctioneel toestel. _/-\o_
- Je kan bij je data accounts gewoon verwijderen, dan zou die weer een plaastje vrij moeten hebben

- Hoe je opnemen wil is gewoon in te stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:52

aKra

Intentionally left blank.

Ik heb er af en toe mee gespeeld, maar grotendeels zit hij in de powersaving en dan ligt hij gewoon... Stil, niet bewegend, stilleven, rustig, etc. :+

Ik heb hem vanochtend (11.30) toen ik uit bed kwam uit de lader gerukt en hij zit nu al in het rood...

Wat ik ook mis is een optie dat je kan zien hoeveel procent, je kan wel toestelinformatie opvragen maar niet hoeveel procent je accu is :/

Verder prima toestel hoor ;)

Komt wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adagio schreef op 26 juli 2004 @ 21:42:
Vanmiddag opgehaald, nu al bier over het ding geflikkerd.

Hij is verzekerd, daarom durf ik hem niet los te halen. Ik heb hem zo goed als het kon afgedroogd tussen de toetsen, maar de bovenste rij van het toetsenbord doet nog steeds vaag.

Kans datie het morgen weer doet of moet ik morgen maar eens contact opnemen met de verzekeraar?
Superkut!

Ik krijg mn toestel morgen of overmorgen en heb dan als het goed is een week om een verzekering af te sluiten. Weet nog niet of ik dit ga doen, maar als ik jou zo hoor, is het misschien niet geheel onverstandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, dit is mijn eerste post op dit forum _/-\o_

Ik heb ook een K700 en daar had ik een vraagje over: Hoe kun je via bleutooth games en applicaties naar je gsm zenden?(miss is dit al eens in dit forum besproken maar vond het dan niet...)

Alvast bedankt,
Michiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me zeggen of je de video's ook full screen kan afspelen op een k700 ?
Dus zonder die irritante timebalk bovenin beeld !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

- Kan iemand me iets meer vertellen over die PlayNow functie in het menu van mijn K 700. HOe kan je daar iets instellen?

- Hoe kan je 'opnemen met iedere toets?' dit staat niet in de gebruikshandleiding

- hoe kan je het beste/goedkoopste de data tussen je K700 en je PC uitwisselen: via een USB kabel voor dit toestel of via een Bluetooth dongle :? wat dat ook moge zijn?

bvd gr bon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-09 07:54

RUFFNECK

Poentje

Veel PlayNow vragen laatste tijd. Dit ken ik echter helemaal niet? Of is dit alleen bij de KPN abbonees? (Ik heb zelf Orange, unbranded, ned)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanaf morgen bij BelCompany: de K700 gratis icm Orange 30 1 jr :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 22:02:
[...]

Superkut!

Ik krijg mn toestel morgen of overmorgen en heb dan als het goed is een week om een verzekering af te sluiten. Weet nog niet of ik dit ga doen, maar als ik jou zo hoor, is het misschien niet geheel onverstandig.
Gewoon doen idd. Mijn toestel lijkt het nu weer volledig te doen nadat ik hem een half uur in de warme luchtstroom van een fohn gehouden heb... I just hate myself sometimes...

Es kijken wat hij morgen allemaal (niet) doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:40
Ik heb hem ondertussen ook ontvangen. Wat een mooi apparaatje zeg. En veel sneller dan de t610. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raar dat sommige problemen hebben met dit toestel
ik was denk ik een v/d eerste die m had (via 2call.nl) en ik vind m nog steeds net zo mooi
ik zit nu in amerika en maak regelmatig fototjes en filmpjes met me foon en dat gaat prima en t geheugen is ook nog lang niet vol
baterij gaat echt gewoon erg lang mee bij mij... dagen lang met regelmatig gebruik (ook foto's / filmpjes) is totaal geen probleem... hoeveel dagen precies durf ik niet te zeggen

sommige dingen ben ik het wel mee eens, hoop wel dat er nieuwe firmwares komen (alhoewel ik daar 0.0 bekend mee ben op) om de functionaliteiten te verbeteren
ik zou wel graag een mogelijkheid zien om het klokje ipv digitaal, analoog te zien :) maar dat zal wel niet kunnen?

groeten uit amerika btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 22:56:
En ik heb er gewoon 144,95 voor betaalt :( :(

Ik had ook de mogelijkheid voor zo'n verzekering, maar had de algemene voor waarden even opgevraagt en eigenlijk was hij nergesn tegen verzekerd alleen tegen kapot vallen en gejat uit je huis (zakenrollen was ook niet verzekerd..) dus dacht ik, laat ook maar zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
@ HS:veel plezier in amerika :)

Over dat play now lees ik best veel ja, ik heb het zelf nog niet in mijn mobiel kunnen ontdekken terwijl die toch unbranded is. Maar wat het nou precies is wil ik toch ook wel weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

aKra schreef op 26 juli 2004 @ 21:47:
Ik heb er af en toe mee gespeeld, maar grotendeels zit hij in de powersaving en dan ligt hij gewoon... Stil, niet bewegend, stilleven, rustig, etc. :+

Ik heb hem vanochtend (11.30) toen ik uit bed kwam uit de lader gerukt en hij zit nu al in het rood...

Wat ik ook mis is een optie dat je kan zien hoeveel procent, je kan wel toestelinformatie opvragen maar niet hoeveel procent je accu is :/

Ik merk sinds vandaag dat de streepjes amper verspringen.. betekent dat de batterj een stukje langer houd baar is.. zet eens je telefoon uit en laad em nog eens flink op.. misschien heb je em een paar dagen later dan mij(ik heb em vanaf de 20e en sinds vandaag doet ie et perfect met de batt..

ik stop em verder iedere dag in de lader.. dus..kijk/vergelijk en probeer het :Y)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
RUFFNECK schreef op 26 juli 2004 @ 22:52:
Veel PlayNow vragen laatste tijd. Dit ken ik echter helemaal niet? Of is dit alleen bij de KPN abbonees? (Ik heb zelf Orange, unbranded, ned)
PlayNow gaf eerst een foutmelding bij mij, en na het activeren van gprs bij 313, het verwijderen van nutteloze internetprofielen en internetinstellingen en tot slot het sms-en van T610 naar 667 (dan krijg je de mms-instellingen) levert het drukken op PlayNow de startpagina van imode op.

Maar WAT is PlayNow. Gewoon een of andere funky startpagina van SE die geoverruled wordt door i-mode bij KPN? Welk icoontje zit normaal linksboven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is PlayNow (unbranded, met Orange) een lijstje met (oude) MP3 ringtones. Het valt me op dat de pagina is opgemaakt als een Orange World pagina. Als je op een ringtone klikt wordt 'ie gedownload en afgespeeld. In beeld staat dan de vraag of je 'm wilt aanschaffen voor € 2,20 of dat je naar Orange World wilt voor meer ringtones. Typisch, maar zo lijkt een unbranded toestel toch niet helemaal unbranded.

Overigens is er vanaf volgende week een een Orange (World) branded versie van de K700i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Ik heb hem nog niet langer dan 2-4 uur aan de lader gehad, vol is vol vind ik... Ik zal hem eens een hele dag aan de lader hangen en daarna helemaal leegbellen, sms'en en spelen... En daarna weer :)

Kijken of dat veel helpt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Laatst online: 14-09 20:55
aKra schreef op 26 juli 2004 @ 21:47:

Je kan als je een bluetooth dongle hebt via FMA het percentage bekijken, kan wel eens handig zijn :) Schijnt dat een nieuwe firmware (R2E?) een betere accu-verbruik veroorzaakt, zo'n 20% ofzo. Weet alleen niet of je in NL Service centres die update er al op kan laten zetten, na m'n vakantie maar eens gaan bellen. Anders hoop ik dat SE ooit nog een 1000mAh (oid) accu uitbrengt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb een paar games gedownload, maar die staan nu in de map overige, en ik kan ze niet opstarten, ik kan ze enkel versturen. Raar genoeg kan ik ze ook niet in de originele map games zetten; hoe kan ik die games toch opstarten dan? graag hulp (.jar files)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 00:50:
Bij mij is PlayNow (unbranded, met Orange) een lijstje met (oude) MP3 ringtones. Het valt me op dat de pagina is opgemaakt als een Orange World pagina. Als je op een ringtone klikt wordt 'ie gedownload en afgespeeld. In beeld staat dan de vraag of je 'm wilt aanschaffen voor € 2,20 of dat je naar Orange World wilt voor meer ringtones. Typisch, maar zo lijkt een unbranded toestel toch niet helemaal unbranded.

Overigens is er vanaf volgende week een een Orange (World) branded versie van de K700i.
My Friends ontbreekt op mijn 'unbranded' KPN overigens ook....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 02:35
ik heb ook de unbranded zonder myfriends en met playnow linksboven in 't menu... zou dit door de kpn kaart komen die erin zit?

Nog een vraagje: heeft er iemand een idee of het mogelijk is het operator logo te wijzigen? Staat nu debitel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrycan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-11-2022
Howdy,
binnenkort ga ik mijn Nokia 3510 wellicht vervangen door de K700. Heb nu een officiële Nokia carkit (inclusief houder, oplader en externe antenne en microfoon).

Wie heeft er reeds ervaring met deze telefoon in combinatie met een volwaardige carkit?

<nope geen vermeldingen van hoe snel mijn systeem wel niet is>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bureno schreef op 27 juli 2004 @ 09:19:
ik heb ook de unbranded zonder myfriends en met playnow linksboven in 't menu... zou dit door de kpn kaart komen die erin zit?

Nog een vraagje: heeft er iemand een idee of het mogelijk is het operator logo te wijzigen? Staat nu debitel :(
ik heb ook unbrand zonder myfriends en met playnow linksboven
en ik heb nu t-mobile kaart erin zit nog steeds niet op die myfriends

ik had abonnement met hi 20 kpn genomen denk dat kpn dat hbt gedaan
wel my toestel wel simlockvrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjan
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:46

Matjan

:D

Hey Mensen,

PlayNow is een manier van SonyEricsson om extra geld te verdienen.....
Je kan daar Mp3-beltonen downloaden...

Eerst kan je de toon beluisteren en dan wordt er gevraagd of je de beltoon wilt kopen..... 2,20!!!!!!

Ik ben er al twee keer ingetrapt!!!!!

Dus je kan beter zelf een mp3 knippen op je pc en dan doorsturen naar je K700,
dan kan je zelf de leukste stukjes van een lied uitknippen en gebruiken als beltoon!!!

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:02

13art

Moderator Mobile
Mensen denken te moeilijk over het plaatsen van games in je telefoon. Bij mij gebeurd dat allemaal automatisch. Ik klik in windows verkenner met mijn rechtmuisknop op het bestand dat ik naar mijn telefoon wil copiëren, dan klik ik op copiëren naar, en dan staat daar bij mij bluetooth bij en vanuit bluetooth kan ik weer kiezen voor de k700i. En als ik daar dan op klik dan verstuurd ie het bestandje naar mijn telefoon en klaar ben ik. Telefoon zet het bestandje zelf in de goede map.

Ik zou ook niet eens weten hoe ik het anders zou moeten doen, want connecten via de SE software lukt niet aangezien ie daar over com poorten zeurt en ik heb bluetooth in usb poort.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjan

Matjan

DjWannaB2002 schreef op 27 juli 2004 @ 11:28:
Mensen denken te moeilijk over het plaatsen van games in je telefoon. Bij mij gebeurd dat allemaal automatisch. Ik klik in windows verkenner met mijn rechtmuisknop op het bestand dat ik naar mijn telefoon wil copiëren, dan klik ik op copiëren naar, en dan staat daar bij mij bluetooth bij en vanuit bluetooth kan ik weer kiezen voor de k700i. En als ik daar dan op klik dan verstuurd ie het bestandje naar mijn telefoon en klaar ben ik. Telefoon zet het bestandje zelf in de goede map.

Ik zou ook niet eens weten hoe ik het anders zou moeten doen, want connecten via de SE software lukt niet aangezien ie daar over com poorten zeurt en ik heb bluetooth in usb poort.
_/-\o_ Goeie Tip!!!!

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MajinChaos schreef op 24 juli 2004 @ 21:34:
YoOOw !

Was vandaag naar Belcompany geweest en een abbo van T-mobile 150 1 jaar verlengen met de K700 kost tog egt wel gauw 260 euro met de simlock vrije versie

T-mobile bied de simlock versie K700 voor 99 euro ..

moeilijke keus want ik wil de T-mobile software niet egt in de phone hebbe

T- for telecom kost ie al gauw over de 300 ,-

wat zouden jullie doen ?

<span style="color:blue">typ alsjeblieft even normaal...</span>
voor telfort gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Ik heb nog steeds geen bluetooth dongle, maar wel een DSS-25 wat voor mij altijd prima werkte, maar jammer genoeg niet met de K700i, heeft iemand nog meer de DSS-25 en evt. de oplossing zodat hij werkt? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 22:56:
als het goed is, is ie nu branded >:)
Gitaarwerk schreef op 27 juli 2004 @ 00:42:
ik stop em verder iedere dag in de lader.. dus..kijk/vergelijk en probeer het :Y)
Je moet hem alleen opladen als de batterij VOLLEDIG leeg is. Dus niet zomaar in de lader gooien. Het hoeft niet persé maar dit is wel de beste en snelste manier om je batterij in een goede conditie te krijgen.

btw, de problemen met de trage overdracht via de datakabel zijn voorbij. ik moet het nog uitproberen maar mijn Norton verhindert de snelle dataoverdracht.

ik laat het nog weten...

[ Voor 34% gewijzigd door SURFivor op 27-07-2004 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjan

Matjan

MajinChaos schreef op 24 juli 2004 @ 21:34:
YoOOw !

Was vandaag naar Belcompany geweest en een abbo van T-mobile 150 1 jaar verlengen met de K700 kost tog egt wel gauw 260 euro met de simlock vrije versie

T-mobile bied de simlock versie K700 voor 99 euro ..

moeilijke keus want ik wil de T-mobile software niet egt in de phone hebbe

T- for telecom kost ie al gauw over de 300 ,-

wat zouden jullie doen ?

<span style="color:blue">typ alsjeblieft even normaal...</span>
Wacht ff, augustus beginnen nieuwe acties met T-mobile bij T4T

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Matjan schreef op 27 juli 2004 @ 11:42:
[...]

Wacht ff, augustus beginnen nieuwe acties met T-mobile bij T4T
Als je nou ff wacht tot december, dan is er weer een nieuwe nog betere telefoon uit :p ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Heeft er iemand de pcsuite van SE al aan de praat gekregen met een usb bluetooth dongle? Niet dat dit noodzakelijk is, maar leek me wel ff geinig, want voor zover ik kan zien kan je de synchronisatie alleen maar gebruiken als je een syncstation of telefoon kabel hebt die is aangesloten op je com poort, en niet met een usb bluetooth dongle :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
aKra schreef op 27 juli 2004 @ 11:38:
Ik heb nog steeds geen bluetooth dongle, maar wel een DSS-25 wat voor mij altijd prima werkte, maar jammer genoeg niet met de K700i, heeft iemand nog meer de DSS-25 en evt. de oplossing zodat hij werkt? ;(
Vreemd, want de DSS-25 zou het volgens de SE site gewoon moeten doen met de K700i, hij staat bij de k700i gewoon onder accessoires.
http://www.sonyericsson.c...one=pp&lm=pp4_1&pid=10161

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjan

Matjan

DjWannaB2002 schreef op 27 juli 2004 @ 11:48:
[...]

Als je nou ff wacht tot december, dan is er weer een nieuwe nog betere telefoon uit :p ;)
En dat zeg je nu pas!!!
Heb de K700 nou al!!!

:'(

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 10:48
Hoi gotterrs ,

Ik heb geprobeerd wat jave spelletjes inde phone te douwen maar alleen een paar werken , de rest krijg ik allemaal applicatie ongeldig .
terwijl het wel allemaal .jar files zijn
denken jullie dat het aan de firmware kan liggen dat hij het niet accepteerd ?
maar tetris en pacman heb ik overgezet en die doen het wel alleen bepaalde goeie games pakt ie niet

anderen nog problemen hiermee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MajinChaos schreef op 27 juli 2004 @ 12:03:
Hoi gotterrs ,

Ik heb geprobeerd wat jave spelletjes inde phone te douwen maar alleen een paar werken , de rest krijg ik allemaal applicatie ongeldig .
terwijl het wel allemaal .jar files zijn
denken jullie dat het aan de firmware kan liggen dat hij het niet accepteerd ?
maar tetris en pacman heb ik overgezet en die doen het wel alleen bepaalde goeie games pakt ie niet

anderen nog problemen hiermee ?
zijn de spelletjes wel bestemd voor de k700???
ik heb ook wat spelletjes maar die zijn niet speciaal
voor de k700 gemaakt dan krijg je applicatie ongeldig dan ligt het niet
aan de firmware, toch mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 12:36:
[...]

zijn de spelletjes wel bestemd voor de k700???
ik heb ook wat spelletjes maar die zijn niet speciaal
voor de k700 gemaakt dan krijg je applicatie ongeldig dan ligt het niet
aan de firmware, toch mensen?
Ja en nee, er zijn bijvoorbeeld spellen die niet voor de k700 gemaakt zijn maar wel werken op de k700 alleen zijn de dan niet fullscreen, of ze zijn zonder geluid. Maar er zijn ook spellen die bijvoorbeeld voor de nokia 6600 gemaakt zijn maar die ook gewoon werken op de k700. En zo zullen er ook spellen zijn die het gewoon helemaal niet doen op de k700. Zoek eens op het forum van mobile9 daar zijn een heleboel games te vinden die wel werken op de k700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgende keer graag zonder capslock.

[ Voor 94% gewijzigd door intoxicated op 28-07-2004 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hoeft niet zo te schreeuwen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nou wat aan het surfen op internet en aangezien ik nog even moet wachten voor ik een andere gsm ga halen ben ik nog aan het kijken op internet.

nu heb ik de nokia 6260 gevonden
(zie: http://www.nokia.nl/NL/Telefoons/Modellen/6260/index.html )

Wie kan hier mischien meer over zeggen welke ik zou moeten nemen de k700 of nog even wachten en deze nokia pakken. nokia heeft wel mmc kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daar heb ik ze ook vandaan, en dan kan ik ze niet in de games map krijgen, en (dus) niet opstarten! waar ligt dat aan?
DjWannaB2002 schreef op 27 juli 2004 @ 12:40:
[...]

Ja en nee, er zijn bijvoorbeeld spellen die niet voor de k700 gemaakt zijn maar wel werken op de k700 alleen zijn de dan niet fullscreen, of ze zijn zonder geluid. Maar er zijn ook spellen die bijvoorbeeld voor de nokia 6600 gemaakt zijn maar die ook gewoon werken op de k700. En zo zullen er ook spellen zijn die het gewoon helemaal niet doen op de k700. Zoek eens op het forum van mobile9 daar zijn een heleboel games te vinden die wel werken op de k700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Games:

Ik heb nu op mijn K700i:

1. Fifa 2004
2. Prince of persia (sand of times)
3. XIII
4. Splintercell
5. Brutal Fighting
6. Dead or Alive Volyball
7. Brutal Fighting
8. Evil Dead Pinball
9. Flintsones
10. Formula BMW
11. Fruitmachine
12. Streetfighter Plus
13. Rayman Golf
14. Rayman 3
15. Rollerblade
16. Sexy Poker II
17. Siberian EP II (vlieg shooter)
18. Super Mario
19. The Italian Job(movie game)

Deze files zijn .jar files. Via FMA zet ik die games op mijn k700i. Ik heb een vodafone branded toestel, maar hij zet die games automatisch in de games folder. De games worden over het hele scherm getoond.

Vragen over waar heb je die games vandaan beantwoord ik niet. Wees creatief en bedenk waar ik ze vandaan kan hebben. >:) TIP: Games van maker GAMELOFT werken erg goed en zien er heel mooi uit.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NIEUWS NIEUWS NIEUWS,

Ik keek zonet naar de K700 bij Belcompany. Ik weet dat de nieuwe acties pas op 1 augustus van start gaan, maar volgens mij zijn ze bij Belcompany iets eerder begonnen . De K700 is nu nog maar 79 euro met een Orange 30 abo voor 1 jaar.

Misschien is er iets mis met mijn internetverbinding, maar indien dit klopt dan is dit echt een UITSMUITER.
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mullah
  • Laatst online: 19-07 14:56
Ik zit hier al een uurtje te spelen met de mijne .. KPN Hi 20, bel-company €0,- nederlands, unbranded met playnow button

Bij mijn telefoon kreeg ik toch echt een aardig briefje erbij wat die playnow voorstelt: gewoon online tegen betaling bij sony ericsson mp3 ringtones enzo downloaden.
In de handleiding staat er verder dat op die plek in het menu normaal een "sony ericsson" link hoort te staan... dus dat die nu playnow heet is niet echt raar vind ik.

Als je je ergert aan de radio over koptelefoon, je kunt hem ook op de speakerphone zetten:
Menu - Radio - Meer - Speaker Aan
Moet de koptelefoonkabel er wel in zitten.

Binnenkort maar even een bluetooth key halen om die foon aan mijn compu te koppelen.

[ Voor 5% gewijzigd door mullah op 27-07-2004 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adagio schreef op 27 juli 2004 @ 09:11:
My Friends ontbreekt op mijn 'unbranded' KPN overigens ook....
Bij mij ook... Heel vreemd eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mullah schreef op 27 juli 2004 @ 14:57:
Bij mijn telefoon kreeg ik toch echt een aardig briefje erbij wat die playnow voorstelt: gewoon online tegen betaling bij sony ericsson mp3 ringtones enzo downloaden.
Wie leest er dan ook eerst de gebruiksaanwijzing en bijbehorende papieren door? :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mullah
Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 15:02:
[...]

Wie leest er dan ook eerst de gebruiksaanwijzing en bijbehorende papieren door? :+ ;)
Oeps.. Ik dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eppo © schreef op 27 juli 2004 @ 00:05:
[...]

En ik heb er gewoon 144,95 voor betaalt :( :(

Ik had ook de mogelijkheid voor zo'n verzekering, maar had de algemene voor waarden even opgevraagt en eigenlijk was hij nergesn tegen verzekerd alleen tegen kapot vallen en gejat uit je huis (zakenrollen was ook niet verzekerd..) dus dacht ik, laat ook maar zitten...
Sjit zeg ik heb hem gratis bij een 2jarig 30free abo das jammer had ik liever maar een jaar gedaan.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 13:57:
Nu we toch over games bezig zijn: IK KRIJG DIE GAMES(GEEN ENKELE) NAAR MEN K700 GESTUURD! OOK NIET MET DE TIP VAN DJWANNAB2002! KAN IEMAND MIJ ALSTUBLIEFT HELPEN? GAAT DAT NIET VIA FMA OFZO??? BIJ DIE TIP VAN DJWANNAB STAAT BIJ MIJ 'BLEUTOOTH' NIET BIJ 'KOPIEREN NAAR'!

MET VRIENDELIJKE GROETEN
MICHIEL
@ Michel : als je bluetooth hebt probeer rechtermuisknop op de file die je wilt sturen en dan sturen met bluetooth naar je K700 hij komt dan automatisch in de games map , gebruik je infra rood dubbel klik dan ff op de infrarood icoontje rechtonderin je scherm vanuit daar kan je files uitkiezen en verzenden naar je K700 en hij slaat em automatisch op in de games map

ik snap nog steeds geen bal van waarom sommige mensen splintercell met succes naar hun mobiel sturen en bij mij krijg ik steeds foutmelding application invalid

gr33tz

Majinchaos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SURFivor schreef op 27 juli 2004 @ 11:40:
[...]

[...]

Je moet hem alleen opladen als de batterij VOLLEDIG leeg is. Dus niet zomaar in de lader gooien. Het hoeft niet persé maar dit is wel de beste en snelste manier om je batterij in een goede conditie te krijgen.
idd helemaal leeg en goed vol niet 2-4 uur >6 uur, bij mijn 4 keer laden is het al mogelijk om ongeveer 3 dagen te doen regelm. bellen veel fotos en veel radio.
Dus moraal... gewoon niet de hele tijd aan die lader frotten in het begin de eerste 10 á 20 keer gewoon zo laden, daarna kan dar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woeiiii! Ik heb m nu ook binnen! :D
Hi 20 2 jaar abootje erbij en krijg nog 22 euri op mn rekening teruggestort.
Ding zit nu in de lader, maar heb er stiekem al heel even mee gespeeld. Ziet er super uit allemaal en de radio klinkt ook erg goed! _/-\o_
Kan niet wachten tot het ding volledig opgeladen is! Nog 3 uurtjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 15:33:
Woeiiii! Ik heb m nu ook binnen! :D
Hi 20 2 jaar abootje erbij en krijg nog 22 euri op mn rekening teruggestort.
Ding zit nu in de lader, maar heb er stiekem al heel even mee gespeeld. Ziet er super uit allemaal en de radio klinkt ook erg goed! _/-\o_
Kan niet wachten tot het ding volledig opgeladen is! Nog 3 uurtjes...
Geef mij daar de link eens effe van kan hem nergens vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 16:05:
[...]

Geef mij daar de link eens effe van kan hem nergens vinden
Omdat je het zo vriendelijk eist :) :
http://www.2call.nl/kpn-abb.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap er niets van, is het zo dat dat wat er bij een jaar staat dat je dat voor een jaar betaalt ma dan wel in termijnen. En moet je dan ook nog 52 voor aansluitkosten betalen ??? Leg het anders effe uit ??? Sorry hoor, ma ik snap niets van abonementen

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 16:30:
[...]

Ik snap er niets van, is het zo dat dat wat er bij een jaar staat dat je dat voor een jaar betaalt ma dan wel in termijnen. Leg het anders effe uit
Als voorbeeld:
Bijna helemaal onderaan >>>
Sony Ericsson K700 >>>
Hi 20 >>>
250 | -26 >>>

Dit houdt in dat je een SE K700 koopt, icm met een Hi 20 abonnement. Het eerste vakje, 250, gaat om een 1-jarig Hi abo. Je betaalt elke maand de 20euro voor het Hi 20 abo, gedurende 1 jaar. Daarnaast betaal je 250 euro aan de webwinkel, voor de telefoon.
Het tweede vakje, -26, houdt in dat je 2 jaar lang, elke maand een Hi 20 abo betaalt, 20 euro per maand dus. Daarnaast krijg je de telefoon EN je krijgt nog eens 26 euro van de webwinkel gestort op je rekening.

(Aansluitkosten zijn overigens al verwerkt in dat bedrag geloof ik. Ze zijn hoe dan ook momenteel gratis!)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:32
Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 15:32:
[...]

idd helemaal leeg en goed vol niet 2-4 uur >6 uur, bij mijn 4 keer laden is het al mogelijk om ongeveer 3 dagen te doen regelm. bellen veel fotos en veel radio.
Dus moraal... gewoon niet de hele tijd aan die lader frotten in het begin de eerste 10 á 20 keer gewoon zo laden, daarna kan dar wel.
Dat doe ik ook, maar het viel me ineens op dat als ik m na een nacht laden eruit wil halen dat er gewoon nog staat bezig met opladen nou kan dit wel normaal zijn, maar ik bedacht me ineens dattie misschien vastloopt tijdens het laden?

Zijn er meer die dit zien als de telefoon al klaar zou moeten zijn met laden, of staat er wat anders? (pictogram is dan wel gewoon groen en beweegt ook niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6killer schreef op 27 juli 2004 @ 16:52:
[...]

Dat doe ik ook, maar het viel me ineens op dat als ik m na een nacht laden eruit wil halen dat er gewoon nog staat bezig met opladen nou kan dit wel normaal zijn, maar ik bedacht me ineens dattie misschien vastloopt tijdens het laden?

Zijn er meer die dit zien als de telefoon al klaar zou moeten zijn met laden, of staat er wat anders? (pictogram is dan wel gewoon groen en beweegt ook niet)
als pictogram niet meer beweegt is ie opgeladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op 27 juli 2004 @ 12:40:
[...]

klopt meeste spellen die op nokia's doen doen het ook op k700
maar sommige heb je wel klein beeld maar de meeste spellen die van siemens zijn krijg jemeestal applicatie ongeldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 15:01:
[...]

Bij mij ook... Heel vreemd eigenlijk.
jep...bij mij ook.. ligt dat aan de simkaart dan? Ik heb nog 3 andere simkaarten hier liggen :Y) misshcien heeft et zin misschien?
( Over: My Friends)

[ Voor 4% gewijzigd door gitaarwerk op 27-07-2004 17:48 ]

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je ook andere frontjes voor deze GSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
MajinChaos schreef op 27 juli 2004 @ 15:27:
[...]

@ Michel : als je bluetooth hebt probeer rechtermuisknop op de file die je wilt sturen en dan sturen met bluetooth naar je K700 hij komt dan automatisch in de games map , gebruik je infra rood dubbel klik dan ff op de infrarood icoontje rechtonderin je scherm vanuit daar kan je files uitkiezen en verzenden naar je K700 en hij slaat em automatisch op in de games map

ik snap nog steeds geen bal van waarom sommige mensen splintercell met succes naar hun mobiel sturen en bij mij krijg ik steeds foutmelding application invalid

gr33tz

Majinchaos
Lol, ik heb twee verschillende soorten splinter cell op mn telefoon staan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Hier nog even een lijst met tips en trucs die ik bijelkaar gesprokkeld heb:

1) Codes:
>*<<*<* Zo kom je bij het service menu
>*<<*<*11 Zo kan je zien welke firmware op je telefoon staat

> =beweeg de joystick naar rechts
< =beweeg de joystick naar links
* =druk op de ster knop
1 =druk op nummer 1

2) Stille modes:
Om snel stille modus in of uit te schakelen druk "c" of "#"

3) Snelkoppelingen:
De joystick kan je in alle richtingen instellen voor snelkoppelingen.

4) Snel naar namen in het telefoonboek:
Door een nummer ingedrukt te houden ga je rechtstreeks naar het telefoonboek en naar de letter die op de toets van die telefoon staat. Bijvoorbeeld als je de 5 ingedrukt houdt ga je rechtstreeks naar de personen in je lijst die met een J beginnen.

5) Speeddial:
Voor speeddial druk de knop in van het nummer waar je een speeddial nummer hebt zitten en druk dan op bellen.

6) Sneltoetsen voor de camera:
-"1" switchen tussen de camera resoluties
-"2" nachtmodes aan/uit
-"3" switchen tussen de special effects
-"4" automatische ontspanner aan of uit – dit werkt niet in de "video mode"
-"5" ledlampje aan/uit
-joystick omhoog of omlaag, is in of uit zoomen
ZOOM kan je alleen bebruiken bij:
-video modes: 176 - 2x zoom - 128 - 2x 4x zoom
-foto modes: 320 - 2x zoom - 160 - 2x4x zoom

7) Sneltoetsen in de camera modes:
Video camera shortcuts
1 – switchen tussen resoluties
2 – Nachtmodes aan of uit
3 – Switchen tussen de verschillende effecten
5 – Ledlampje aan of uit.

8) Snelkoppelingen:
Als je telefoon standby staat druk op de ‘meer’ toets en je kan vanuit daar je Bluetooth, infrarood aanzetten. En nog een paar opties (voor zover ik weet alleen bij een niet branded telefoon.)

9) Telefoon status:
Vanuit het standby scherm druk op de volumetoets.

10) De screensaveklok aan of uit:
Ga naar instellingen, beeldscherm, licht, automatisch.

11) Backlight met de klok:
Om het backlight aan te zetten terwijl de klok op de achtergrond staat, druk op de +/- toets.

12) Stop het bel geluid en het trillen:
Als je terwijl je gebeld wordt op de volume knop aan de zijkant van je telefoon drukt stopt zowel het geluid als het trillen zonder dat je het telefoontje weg drukt.

13) Screensaver:
Door het # en het * tegelijk in te drukken begint de screensaver.

14) Nutteloze informatie:
Als je de 7 indrukt, ingedrukt houdt en daarna de negen verschijnt er 7p in je scherm, wat je daarmee kan is mij onbekend.

15) Geen camera klik:
Om het klik geluid van de camera uit te zetten moet je de telefoon in stille modes zetten (# ingedrukt houden)

16) IMEI
*#06# laat het IMEI-nummer zien.

17) Gebruik je online key voor het maken van een nieuw sms/mail bericht:
Maak een nieuw bookmark/favoriet:
Naam: Sms
URL: sms:
Opslaan
Stel de Bookmark/favoriet in als Homepage

Als je dan op de online button klikt kan je als het goed is een nieuwe sms bericht schrijven..

voor het maken van een nieuwe e-mail:
Naam: Email
URL: mailto:

18) Wisselen van radio stations.
Als je radio luisterd kan je deze minimaliseren en daarna je telefoon ‘locken’ de +/- toets kan je echter dan nog wel gebruiken om tussen radio statios te wisselen.

19) Handmatig de belichting instellen in de camera modes:
Om de belichting te verminderen houd het * ingedrukt en beweeg de joystick (bij mij werkt dit niet maar misschien bij de engelse modellen wel).

Om de belichting toe te laten nemen houd de ‘0’ ingedrukt en beweeg de joystick (ookt dit werkt bij mij niet, in plaats van de belichting te laten toenemen gaat het led lampje bij mij aan en uit bij het bewegen van de joystick)
De volume knop werkt echter wel voor het verminderen of het juist laten toenemen van de belichting.

20) Meer als 4x zoom:
Heb je genoeg van de 4x zoom, neem een verrekijker en zet die voor de lens en je kan nog veel verder inzoomen.

21) Bellen vanaf de simkaart:
Druk elk gewenst nummer in en daarna het # en je gaat dan naar de 'Bel vanaf de SIM' lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan geen email ophalen.
Bij connectivity heb ik nieuwe account aangemaakt, alles ingevuld. Vervolgens bij email ophalen deze account geselecteerd. Ding gaat verbinden, 'finding server' en verbreekt dan zonder reden. Wat doe ik fout? Waar gaat het mis?
Overigens, als ik naar internet services ga krijg ik met deze instelling ook geen verbinding. De standaard t-mobile instelling deed het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
DjWannaB2002 schreef op 27 juli 2004 @ 18:10:
20) Meer als 4x zoom:
Heb je genoeg van de 4x zoom, neem een verrekijker en zet die voor de lens en je kan nog veel verder inzoomen.
Afbeeldingslocatie: http://forum.clubcharts.nl/smilies/biggrin.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 10:26:
[...]

Ik wilde hem gebruiken met mijn HBH-65 headset en dat werkt OP ZICH prima, nadeel is dat de K700i de verbinding niet verbreekt met de HBH-65 na een gesprek en dat hij dus actief blijft. Dan moet ik dus de headset uitzetten en weer aan. Ik hoop dat dat met een firmware op te lossen is. De T610/T630 heeft hier geen last van. Aangezien ik mijn headset met meerdere toestellen gebruik, is dit lastig!
Ik heb hetzelfde met de HBH-60, met mn T68i hoefde ik alleen mn headset aan te doen en de rest ging vanzelf. Ik moet nu eerst Bt activeren en dan mn headset en inderdaad het uitzetten gaat nog omslachtiger. Ik moet eerst mn verbinding verbreken dan pas kan ik hem uitzetten en soms lukt dit niet eens en krijg ik steeds spraakbesturing! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 19:24:
Bij connectivity heb ik nieuwe account aangemaakt, alles ingevuld. Vervolgens bij email ophalen deze account geselecteerd. Ding gaat verbinden, 'finding server' en verbreekt dan zonder reden. Wat doe ik fout? Waar gaat het mis?
Overigens, als ik naar internet services ga krijg ik met deze instelling ook geen verbinding. De standaard t-mobile instelling deed het wel.
Ik kan mijn mail wel ophalen maar niet versturen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 19:44:
[...]

Ik heb hetzelfde met de HBH-60, met mn T68i hoefde ik alleen mn headset aan te doen en de rest ging vanzelf. Ik moet nu eerst Bt activeren en dan mn headset en inderdaad het uitzetten gaat nog omslachtiger. Ik moet eerst mn verbinding verbreken dan pas kan ik hem uitzetten en soms lukt dit niet eens en krijg ik steeds spraakbesturing! :(
Ik zeg: kom maar op met die nieuwe firmware :p kan dat bluetooth probleem meteen opgelost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op 27 juli 2004 @ 20:01:
[...]

Ik kan mijn mail wel ophalen maar niet versturen :S
Ben je in elk geval verder dan ik.
Ik heb ook die instellingen op de se site ingeklopt en ze hebben me 2 smsjes gestuurd staat er. Nooit gehad natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft hier iemand al de Sony bij GSM TV gehaald voor ongeveer 400 euro, en doet die het goed, want ik ben het ook van plan :9 :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 20:18:
[...]

Ben je in elk geval verder dan ik.
Ik heb ook die instellingen op de se site ingeklopt en ze hebben me 2 smsjes gestuurd staat er. Nooit gehad natuurlijk!
Hmm ik heb de instellingen van de t630 van telfort naar mijn phone laten sturen. En de instellingen van mijn mail provider (tiscali) met de hand ingesteld op mijn telefoon en toen kon ik mijn mail binnenhalen. Best wel vreemd want ik kan niet naar andere dingen zoals de wap site van telfort enz. echt vaag. Wel op internet om mijn mail binnen te halen maar dus niet dat wappen of internetten hoe je het ook noemen wil om ringtones te downloaden ofzo.

BTW ik had ook smsje laten sturen vanaf SE site maar ik heb hem wel gewoon ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem zelf ook ff gehaald met een orange 30 1jr gratis bij belcompany :*)
SURFivor schreef op 27 juli 2004 @ 11:40:
nee hoor, gewoon sim-lock vrij :P
Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 14:47:
NIEUWS NIEUWS NIEUWS,

Ik keek zonet naar de K700 bij Belcompany. Ik weet dat de nieuwe acties pas op 1 augustus van start gaan, maar volgens mij zijn ze bij Belcompany iets eerder begonnen . De K700 is nu nog maar 79 euro met een Orange 30 abo voor 1 jaar.

Misschien is er iets mis met mijn internetverbinding, maar indien dit klopt dan is dit echt een UITSMUITER.
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
hij is sinds vandaag zelfs GRATIS bij belcompany bij dat abonnement!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op 27 juli 2004 @ 20:23:
[...]

Hmm ik heb de instellingen van de t630 van telfort naar mijn phone laten sturen. En de instellingen van mijn mail provider (tiscali) met de hand ingesteld op mijn telefoon en toen kon ik mijn mail binnenhalen. Best wel vreemd want ik kan niet naar andere dingen zoals de wap site van telfort enz. echt vaag. Wel op internet om mijn mail binnen te halen maar dus niet dat wappen of internetten hoe je het ook noemen wil om ringtones te downloaden ofzo.

BTW ik had ook smsje laten sturen vanaf SE site maar ik heb hem wel gewoon ontvangen.
Ik denk dat het KPN sms service centre erin staat wellicht. Weet iemand het nummer van T-mobile? Momentee lstaat er bij mij 0624000000

edit: Even mn hi card erin gedaan die ik bij de telefoon gekregen heb. Op dat nummer krijg ik wel direct het smsje van SE.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de logica dat de '@' de ene keer onder de '0' zit en de andere keer onder de '1'? Hetzelfde geldt voor een zooi andere tekens. Het leesteken '.' is de ene keer de eerste klik op '1' en de andere keer moet je wel 5 keer klikken ofzo. Beetje irritant, of ligt het aan mij?

Nog meer vage zooi. In het hoofdmennu heette het icoontje links bovenin bij mij eerst Sony Ericsson, nu heet het email. VAaggggg

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Iemand nr 17 van de tips al geprobeerd die ik hier boven gepost had? Ik zelf wel. Alles gaat goed totdat ik het smsje daadwerkelijk wil versturen, om de een of andere vage reden wil dat niet lukken. Iemand die dit probleem ook heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

20) Meer als 4x zoom:
en het werkt ook nog!! :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mullah
DjWannaB2002 schreef op 27 juli 2004 @ 21:33:
Iemand nr 17 van de tips al geprobeerd die ik hier boven gepost had? Ik zelf wel. Alles gaat goed totdat ik het smsje daadwerkelijk wil versturen, om de een of andere vage reden wil dat niet lukken. Iemand die dit probleem ook heeft?
Doet het bij mij ook niet, geeft een pagina not found achtig iets... http://sms/ kan ie niet vinden :'(

Maar dat kan er gewoon aan liggen dat mijn internetinstelling nog niet goed is.. moet nog FF wachten tot mijn hi abo geactiveerd wordt want ik zit nu nog met ouwe vodafone sim...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mullah schreef op 27 juli 2004 @ 22:12:
[...]

Doet het bij mij ook niet, geeft een pagina not found achtig iets... http://sms/ kan ie niet vinden :'(

Maar dat kan er gewoon aan liggen dat mijn internetinstelling nog niet goed is.. moet nog FF wachten tot mijn hi abo geactiveerd wordt want ik zit nu nog met ouwe vodafone sim...
Heeft dit niet te maken dat je bij : Data Communicatie --->SMS Toegang--->
datie dan staat op GSM en niet op GPRS. Volgens mij kan je niet allebei tegelijk instellen? Dat je dus en met je gsm en via gprs het verstuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 22:29:
[...]

Heeft dit niet te maken dat je bij : Data Communicatie --->SMS Toegang--->
datie dan staat op GSM en niet op GPRS. Volgens mij kan je niet allebei tegelijk instellen? Dat je dus en met je gsm en via gprs het verstuurd
Denk eerder dat ie het niet helemaal goed heeft ingevuld want bij mij doet het gprs het ook nog niet helemaal maar hij moet zelfs helemaal naar niks gaan zoeken hij moet meteen een leeg sms scherm laten zien.

Dus als volgt:
1.) Ga naar internet Services in je menu
2.) Druk op 'meer'
3.) Ga naar 'favorieten'
4.) Ga naar 'nieuwe favoriet'
5.) Vul bij titel 'sms' in
6.) Vul bij URL 'sms:' in (let op de dubbele punt moet achter 'sms' staan!!!!)
7.) Druk op 'opslaan'
8.) Nu staat in de lijst favorieten 'Sms' er bij. Ga hier op staan en druk op 'meer'
9.) Ga daarna naar 'Nwe homepage' en druk op 'kiezen'

Als het goed is is nu onder de online knop de sms ingesteld en als je even kort op de online knop drukt ga je naar een leeg sms scherm.

Dat lukt dus allemaal nog bij mij, maar versturen gaat dus fout :?

[ Voor 8% gewijzigd door 13art op 27-07-2004 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Voor de mensen die geen datakabel hebben en wel bluetooth maar het niet voor elkaar krijgen om de telefoon met outlook enz te synchronisren hier de oplossing.

Steek je bluetooth aparaat in de usb poort, als het goed is krijg je dan rechtsonder in de startbalk (in je statusbalk met al die icoontjes van programma's die op de achtergrond draaien) het bluetooth icoontje te zien.

Zet dan op je K700i bluetooth aan.

Vervolgens klik je met je rechtermuisknop op het bluetooth icoontje in je statusbalk van je computer.

Dan klik je op 'snel verbinding maken'. En daarna op 'seriële bleutooth poort'. Dan verschijnt er nog een optie en daar moet je op klikken, als het goed is gaat je computer dan op zoek naar bluetooth apparaten in de buurt. In dit geval dus de telefoon als ie die vind maakt je computer een vituele 'com' poort aan. Ga nu naar 'Mijn telefoons' Als je de pc suite hebt geinstalleerd dat mee kwam met je telefoon staat dit icoontje op je bureaublad.

Als alles goed gaat verschijnt er nu in de statusbalk rechtsonderin een zwart telefoontje. Dubbelklik hierop en er opent zich nu een nieuw scherm. Ga naar het tabblad 'Com-poorten' Daar zie je dan ook de nieuwe virtueel aangemaakt com-poort bij staan. In mijn geval was dat Com poort 5. Deze moet je dan aanzetten. Even wachten (+/- 15 sec) en dan verschijnt er weer een nieuw scherm waarop wordt aangegeven dat je telefoon is gevonden en dat de computer wat instellingen gaat proberen te achterhalen.

Vanaf nu kan je met je usb bluetooth apparaat je adressen afspraken enz, met je telefoon synchroniseren. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 19:24:
Hey dat heb ik precies hetzelfde. Weet iemand hier een oplossing voor??
Heb ik speciaal weer pop3 email genomen en dan kan ik mijn mail niet eens ophalen op mijn telefoon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kon het niet laten heb hem vandaag ook gehaald met een orange 30 1 jaar
toestel was gratis. ik heb er even mee zitten spelen
wat een gaaf ding
die ringtones zijn ook erg strak de mp3 format
klinkt allemaal goed
ik ben helmaal blij met mijn toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
15) Geen camera klik:
Om het klik geluid van de camera uit te zetten moet je de telefoon in stille modes zetten (# ingedrukt houden)
werkt bij mij dus niet, moet echt ff handmatig mijn bel signaal uit zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Eppo © schreef op 27 juli 2004 @ 23:44:
[...]

Klopt dit werk met de nederlandse modellen niet, maar met een import model waarschijnlijk wel. En aangezien die er hier ook zijn hier in nederland staat ie erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 02:35
Eppo © schreef op 27 juli 2004 @ 23:44:
[...]

inderdaad; of meeting profile kiezen, hierbij staat het belvolume al op 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
en als ik zo'n firmaware van een geïmporteerde er over heen gooi, kan die truuk dan wel werken? en wat zit er dan meer voor verschil in zo'n geimporteerde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: Kan je bij de T-Mobile Branded versie wel je eigen themes veranderen, of blijf je aan het wit-roze t-mobile-theme vast zitten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 00:20:
Vraagje: Kan je bij de T-Mobile Branded versie wel je eigen themes veranderen, of blijf je aan het wit-roze t-mobile-theme vast zitten??
volgens mij kan je wel theme veranderen alleen het roze balkje onderaan blijft had ik ergens gelezen (correct me if i am wrong )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan nog steeds niet wappen via gprs via Telfort. Heb de instellingen van telfort.nl, van sony ericsson site en van de T630 al geprobeerd.

Wie heeft hier ook nopg last van en weet al een oplossing?

Heeft iemand ervaring met het grprssen samen met je PDA (ipaq 3970) ?

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat de battery van de k700 rete slecht is.(mijn oude j70 kon naar 2,5 jaar nog gemakkelijk 1,5 week standbij staan terwijl een mijn k700 binnen 24 uur er al mee stopt.)
Had ik de battery en oplader van de t68 en k700 vergleken en wat mij opvalt is dat de battery presies het zelfde is 3.6 volt en 700mA (ook hebben ze beide 3 aansluitpunten de worden verbonden met 5 pinnetjes vanuit de telefoon). Maar de lader van de t68 is inplaats van 4,9 volt 5,1 volt. Wat ik mij afvraag zou het uitmakken als je de ladere van de t68 gebruikt inplaast van de orginele. Het stekkertje is exact het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 09:27:
Omdat de battery van de k700 rete slecht is.(mijn oude j70 kon naar 2,5 jaar nog gemakkelijk 1,5 week standbij staan terwijl een mijn k700 binnen 24 uur er al mee stopt.)
Maar je oude j70 had vast geen kleurenscherm, camera, mp3-geluid ed.. Dat kost ook allemaal vermogen! Het lijkt er overigens wel op dat er veel verschil is in accu tijden. Mijn k700 houdt het makkelijk 2 dagen vol, zelfs met +-8 uur radio luisteren. Ik gebruik de camera echter nooit (dies nog steeds niet helemaal goed). Hebben jullie je wel aan de handleiding gehouden?

Eerst minstens 4 uur opladen terwijl het toestel uit is, dan helemaal ontladen, vervolgens weer minstens 4 uur opladen. Herhaal dit een keer of 5 en je krijgt een optimale accu-duur.

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Gobbles, InQ je zei dat de K700 gratis was bij een Orange 30 1 jaar abo.

Weet je dat wel zeker, want op de site van Belcompany staat er niets over, daar is het nog 79 euro. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 11:06:
Hey Gobbles, InQ je zei dat de K700 gratis was bij een Orange 30 1 jaar abo.

Weet je dat wel zeker, want op de site van Belcompany staat er niets over, daar is het nog 79 euro. :'(
Niet op letten! Gewoon naar de winkel gaan...

Klopt wel meer niet van die prijzen op de site; met vodafone zou die ook niet gratis zijn maar ik heb 'm gisteren toch echt 'gekocht' un-branded en simlock-vrij voor nop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naja, niemand antwoord op mijn vraag, dan nog maar een keer

Heb je ook frontjes voor de K700

Heeft iemand hier al de K700 al bij gsm tv gehaald, en doet die het goed, en snelle berzorging

En ev68, met wat van abo er bij dan

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zpjuist Belcompany gebeld en gevraagd hoeveel de K700 kost met Orange 30 1 jaar verlenging. Hij gaf een prijs van 149 euro aan (terwijl het op de site 79 euro is).

Maar wat mij echt opviel was de prijs van de telefoon met een nieuw Orange 30 1 jaar abon. Hierbij is het toestel namelijk GRATIS.

Ik word dus met 79 euro genaaid omdat ik al een jaar lang een trouw klant ben bij Orange. En de nieuwe klanten die kunnen hun geluk niet op.

DAT IS NOU WAT JE NOEMT BULLSHIT!!!!!!!! :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 11:29:
Ik heb zpjuist Belcompany gebeld en gevraagd hoeveel de K700 kost met Orange 30 1 jaar verlenging. Hij gaf een prijs van 149 euro aan (terwijl het op de site 79 euro is).

Maar wat mij echt opviel was de prijs van de telefoon met een nieuw Orange 30 1 jaar abon. Hierbij is het toestel namelijk GRATIS.

Ik word dus met 79 euro genaaid omdat ik al een jaar lang een trouw klant ben bij Orange. En de nieuwe klanten die kunnen hun geluk niet op.

DAT IS NOU WAT JE NOEMT BULLSHIT!!!!!!!! :( :(
Tja, en dit is nou bij elke provider.

Providers bieden meer korting aan nieuwe klanten dan aan bestaande klanten. Daarom is het ook altijd voordeeliger om over te hoppen naar een ander provider. Maar dan zit je helaas altijd weer met meer werk, wachttijd etc.....

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
15) Geen camera klik:

Dit werkt idd niet.
Mijn oplossing is om een apart profiel aan te maken en daar alle geluiden op 0 te zetten. Dan werkt het wel met de camera.
En heb ik een snelkoppeling gemaakt naar profielveranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He,

welke data overdracht is het beste

via bluetooth dongle op pc of via se datakabel dcu 11?

gr bon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 12:27:
quote:
15) Geen camera klik:

Dit werkt idd niet.
Mijn oplossing is om een apart profiel aan te maken en daar alle geluiden op 0 te zetten. Dan werkt het wel met de camera.
En heb ik een snelkoppeling gemaakt naar profielveranderen.
Je had geen nieuw profiel hoeven aan te maken hoor, je kan ook gewoon het profiel, vergadering kiezen dan staat ook alles uit, maar goed zo kan het dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 11:25:
Naja, niemand antwoord op mijn vraag, dan nog maar een keer

Heb je ook frontjes voor de K700

Heeft iemand hier al de K700 al bij gsm tv gehaald, en doet die het goed, en snelle berzorging

En ev68, met wat van abo er bij dan
voor zover ik weet zijn er geen frontje voor de K700.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.