Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.071 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arjan571 schreef op 23 juli 2004 @ 23:58:
[...]

Plaatje kun je er vanaf halen, heb ik ook met mijn voda exemplaar gedaan...
Je bedoelt dat het een 'plakplaatje' is? Staat eronder dan nog wel QuickShare - (dat laatste zal wel niet hè 8)7) Vond die 'olieletters' wel mooi namelijk ;) (ohw - lekker belangrijk! :P)
aKra schreef op 24 juli 2004 @ 00:39:
[...]

Ik zie handel B) 8)7

Iemand QuickShare plakplaatjes? € 10 p/stuk :+ ;)

Me nu niet gaan mailen als je ze echt wilt he, want ik heb ze niet :(
edit:
Damn :X
8)
Maarrr... wie wel?! :P
Nee, maar even serieus - als je dat 'T-Mobile' weghaalt - is ie dan niet heel erg lelijk?... want laten we eerlijk zijn - deze foon vinden we toch óók 'leuk' vanwege zijn (of 'haar' - maar net wat je voorkeur is ;)) uiterlijk! :+

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2004 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-09 20:52

aKra

Intentionally left blank.

Verwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 00:22:
[...]

Je bedoelt dat het een 'plakplaatje' is? Staat eronder dan nog wel QuickShare - (dat laatste zal wel niet hè 8)7) Vond die 'olieletters' wel mooi namelijk ;) (ohw - lekker belangrijk! :P)
Ik zie handel B) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Sorry voor mijn niet edit maar ik ben te lui :+

Een nieuwe theme! Ik dacht laat ik ook een auto maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6killer schreef op 23 juli 2004 @ 20:01:
[...]

vreemd dan zou het gewoon moeten werken, probeer de foto eens als png op te slaan, dat heb ik bij mijn themes gedaan.
lekker that works thanks man :7 probleem was dat dus :*)

hebben jullie trouwens ook dat probleem als je andere thema's gebruiken
dat je een blauw vlakje overhoud bij ontvangst gedeelte?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2004 07:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-09 07:54

RUFFNECK

Poentje

Verwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 07:05:
[...]

lekker that works thanks man :7 probleem was dat dus :*)

hebben jullie trouwens ook dat probleem als je andere thema's gebruiken
dat je een blauw vlakje overhoud bij ontvangst gedeelte?
Dat blauw vlakje was tog je GPRS bereik 8)7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SURFivor schreef op 23 juli 2004 @ 13:23:
[...]

1. Het schermpje is nog goed te zien in de volle zon (vergeleken met die Nokia 6100)
2. Er bestaat geen K700, alleen de 700i en 700c. De 700i is de internationale versie en de 700c is de Oost-Aziatische versie
Bedankt SURFivor..!!

Nog engekele vragen:

Hoe is de software die tmobile er al standaard op zet?
Worden de tmobile k700i simlockvrij geleverd?
Zit er op deze k700i de optie dat hij de uitkomende tijd die je beld bij houd en ook de smsjes en dataverkeer (net zo als bij de t630)

Vooral het laatste vind ik erg belangrijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RUFFNECK schreef op 24 juli 2004 @ 07:29:
[...]

Dat blauw vlakje was tog je GPRS bereik 8)7 :P
hmmm dat is waar heb net in handboek gekeken!
thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan je dan met fma een mp3 gebruiken/ knippen (30 secs) als beltone? ik zie de optie nog niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Verwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 09:55:
[...]

Bedankt SURFivor..!!

Nog engekele vragen:

Zit er op deze k700i de optie dat hij de uitkomende tijd die je beld bij houd en ook de smsjes en dataverkeer (net zo als bij de t630)

je kan er bijna 100% vanuit gaan dat gebrande toestellen niet simlock vrij zijn..daarom zijn ze vaak ook iets goedkoper (kijk maar toen de t610 net uit was en met tmobile was het erg goedkoop)

verder kan je met tmobile ook een simlockvrije unbranded toestel nemen.. dat is nooit een probleem..

abbos werken het volgende :

1. je hebt een toestel (die zoek je uit..het zij dus een tmobile of een voleldig simlockvrije)
2. het contract is een waardepapier dat een aantal x euros waard is..dat trek je van het toestel af.. en dan moet je bijbetalen .. of is voleldig gratis.. nooit cashbacks (alleen online winkels doen dat)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

Verwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 10:56:
hoe kan je dan met fma een mp3 gebruiken/ knippen (30 secs) als beltone? ik zie de optie nog niet!
Sleep mp3 naar telefoon, accepteer de mp3 op de telefoon en stel hem in als beltoon (kan direct na ontvangen van de mp3); heb je heel FMA niet voor nodig!

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

Kan iemand met een KPN (aldanniet mobilePlus) abbo zijn GPRS en MMS settings kunnen posten? De dame van de klantenservice had het toestel niet in haar database staan :(

Ik zoek vooral de niet-wap settings, voor het lezen van mijn email.

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aKra schreef op 24 juli 2004 @ 00:39:
[...]

Ik zie handel B) 8)7

Hier kan je de originele QuickShare plakplaatjes kopen:

http://www.cnn.cn/view_pr...095fde16aff4be84a2c64841b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

XKB schreef op 24 juli 2004 @ 12:37:
Kan iemand met een KPN (aldanniet mobilePlus) abbo zijn GPRS en MMS settings kunnen posten? De dame van de klantenservice had het toestel niet in haar database staan :(

bezoek de site..laat je instellingen per sms komen .. pak de instellingen van T610 .. dat moet werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
XKB schreef op 24 juli 2004 @ 12:37:
Kan iemand met een KPN (aldanniet mobilePlus) abbo zijn GPRS en MMS settings kunnen posten? De dame van de klantenservice had het toestel niet in haar database staan

Gitaarwerk schreef op 24 juli 2004 @ 12:47:
[...]

bezoek de site..laat je instellingen per sms komen .. pak de instellingen van T610 .. dat moet werken
Lukte mij eerst ook niet. Heb ook KPN Mobiel plus abo.
Met de instellingen van de T610 werkt GPRS wel. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

feli Ringstar :)
mms gaat gewoon over gprs. .maar ik weet niet of er dan aparte kosten voor zijn?? want ik heb geen imode/gprs bundel genomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XKB

XKB

Anonymous functional

kunnen jullie dan ook mail lezen? Bij mij blijft ie staan op "Server wordt gezocht..." bij profiel KPN-MMS.

Met mn laptop werkt het overigens wel.. dit is posted @laptop via KPN GPRS...
username: internet, passwd internet en dan n SE modem script..

[ Voor 47% gewijzigd door XKB op 24-07-2004 14:12 . Reden: laptop zut ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ik heb dat niet geprobeerd..aangezien het 17 euro per mb kost :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is echt een droomtelefoontje maar 1 ding weerhoudt me er toch van hem te kopen, namelijk het feit dat ie geen mmc cards ofzo ondersteund en dus niet uitbreidbaar is qua geheugen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

dat is zo Xas, nadat ik fabrieksinstellingen heb hersteld, hebik 41Mb over :) aardig wat dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjan
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06:40

Matjan

:D

Verwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 14:50:
Dit is echt een droomtelefoontje maar 1 ding weerhoudt me er toch van hem te kopen, namelijk het feit dat ie geen mmc cards ofzo ondersteund en dus niet uitbreidbaar is qua geheugen :'(
Het geheugen is niet uitbreidbaar ja, maar wat ga je allemaal doen met het toestel?

Foto's maken, melodieen, filmpjes?
Gewoon doorsturen naar je pc.....

Wel heeft de K700 een mp3-speler en met 40mb red je het niet dan....
Maar jah, heb me eigen mp3-speler en die batterij houdt het een stuk langer uit!!!

Toch wel genoeg memory dan, 40MB......

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _serial_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09 01:44

_serial_

and there was silence

Ik vind het ook wel een mooi telefoontje.

Alleen jammer dat vodafone zich "achter" de muziek industrie schaart en de mp3 functie er uitgesloopt heeft, ik hoop dat ze dat alsnog herstellen (soon) 8)7

Verder las ik ergens dat de carkit HCA-20 niet correct werkt met deze telefoon 8)7

Dus ja ik weet het nog net zo niet, om nou 100 nogwat euro extra te betalen voor een mp3 functietje is ook weer zoiets :?

somewhere there was silence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 10:56:
ik knip mijn mp3's met Mymp3 pro 4.0. Daar zit een edit functie in. Kan ik mp3tjes maken die ik wil gebruiken als ringtone. Begin en eind wegknippen, zodat het liedje wat kleinder wordt.

Een normale mp3 gebruiken neemt teveel ruimte in het geheugen. Op deze manier zorg je dat bij het overgaan je gelijk dat ene leuke stukje hoort van het liedje. Je laat nu eenmaal je telefoon niet eerst een minuut overgaan voordat je opneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ _/-\o_ Sorry hoor, wat zeuren jullie allemaal als er 41 Mb op kan zoals iemand zei hierboven, is dat tog zat, en je gebruikt de radio functie tog, of moet je daar ook eerst iets voor kopen _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 09:55:
[...]

Bedankt SURFivor..!!

Nog engekele vragen:

Daanje, Je hebt een optie in het menu waar je kan zien hoeveel minuten je hebt gebeld, hoeveel sms en mms berichten je hebt verstuurd en hoeveel het inkomende en uitgaande dataverkeer is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Verwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 18:08:
_/-\o_ _/-\o_ Sorry hoor, wat zeuren jullie allemaal als er 41 Mb op kan zoals iemand zei hierboven, is dat tog zat, en je gebruikt de radio functie tog, of moet je daar ook eerst iets voor kopen _/-\o_ _/-\o_
Jammer genoeg moet je daar de oordopjes voor in doen zodat hij een "antenne" heeft, had het wel anders verwacht van SE ;(

Overigens, die "flits" functie voor de camera functie is wel een zeer handig lampje, hopen dat er ooit eens een gratis programma wordt gemaakt die die triggered, lijkt me echt super handig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog een tip waar Mymp3 pro 4.0 te dowmloaden?
Verwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 16:48:
[...]

ik knip mijn mp3's met Mymp3 pro 4.0. Daar zit een edit functie in. Kan ik mp3tjes maken die ik wil gebruiken als ringtone. Begin en eind wegknippen, zodat het liedje wat kleinder wordt.

Een normale mp3 gebruiken neemt teveel ruimte in het geheugen. Op deze manier zorg je dat bij het overgaan je gelijk dat ene leuke stukje hoort van het liedje. Je laat nu eenmaal je telefoon niet eerst een minuut overgaan voordat je opneemt.
Modbreak:
warez requests zijn niet toegestaan op het forum

[ Voor 9% gewijzigd door Korakal op 25-07-2004 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

aKra schreef op 24 juli 2004 @ 18:52:
[...]

Jammer genoeg moet je daar de oordopjes voor in doen zodat hij een "antenne" heeft, had het wel anders verwacht van SE ;(

Overigens, die "flits" functie voor de camera functie is wel een zeer handig lampje, hopen dat er ooit eens een gratis programma wordt gemaakt die die triggered, lijkt me echt super handig :D
als je een klein beetje bekend bent met radio's weet je dat er altijd een redelijke antenne moet zijn.. niet zo een soort antenne als normale telefoons.. dat stoort ook gigantisch op je geluid.. bij iedere portable radio weet ik dat je oortelefoon als antenne dient..

buiten dat.. ik heb een spv waarin een sd kaart kan voor mp3 luisteren.. nou.. ik dacht dat dt een leuke oplossing was om muziek te luisteren en gene mp3 speler meer te kopen..

nu heb ik een iPOD :. B) :X 8)7 (niet wvanwege de ruimte.. maar met mp3 spelers wil je meestal toch wel een afstandsbediening) ..ik vond het gruwelijk irritant..mp3's luisteren op een headset.. de SE oortelefoontjes zijn ook :r.. maar dat vind ik van oordopjes in algemeen.. het geluid is prima..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aKra schreef op 24 juli 2004 @ 18:52:
[...]

Hoezo een antenne dan, omdat het eerste stuk altijd plastic is en hard

(Nieuw is ook de mogelijkheid om driedimensionale Java games te spelen, dankzij een exclusieve samenwerking met het Japanse Hi Corporation) Dit tussen haakjes las ik ergens, is dat echt zo, en waar kan je games voor de K700 vinden, is ook goed als je het via mail doet, omdathet hier niet mag

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2004 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou je via deze tel ook het internet via bluetooth opgaan? Bijvoorbeeld explorer of msn gebruiken? kunnen daar programma's voor ontwikkeld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 20:55
Verwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 19:26:
Zou je via deze tel ook het internet via bluetooth opgaan? Bijvoorbeeld explorer of msn gebruiken? kunnen daar programma's voor ontwikkeld worden?
Die zijn er al :P Zitten zelfs op de CD die bij de telefoon geleverd wordt.

Heb 'm nu ook een half weekje, batterij doet nog een beetje moeilijk, maar nu lijkt hij er toch steeds iets langer mee te gaan dan 24 uur :/
Ik ga maandag (of morgen, als ze dan open zijn) ook maar weer Orange bellen om ff Orange World te activeren :) Altijd handig als je op vakantie gaat met een notebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terranca schreef op 24 juli 2004 @ 19:35:
[...]

Die zijn er al :P Zitten zelfs op de CD die bij de telefoon geleverd wordt.
Huh? waar dan? k kan het niet vinden... wel een proggie om via een comp te internetten, maar niet om via je telefoon, die in verbinding staat met een bluetooth PC met internetverbinding, te internetten/msnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
Verwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 19:53:
[...]

Huh? waar dan? k kan het niet vinden... wel een proggie om via een comp te internetten, maar niet om via je telefoon, die in verbinding staat met een bluetooth PC met internetverbinding, te internetten/msnen..
Ik heb gewoon de PC Suite geinstalleerd, en als je Mobile Networking Wizard opstart en met een Seriele poort van de K700 connect, krijg ik een schermpje dat hij me telefoon herkent etc, dan komt hij in in dat Mobile Networking ding, daar staat ook iets met Bluetooth Connections en GPRS data. Weet verder nog niet precies hoe het werkt, maar als ik World heb geactiveerd zal ik 't ff verder uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 10:48
YoOOw !

Was vandaag naar Belcompany geweest en een abbo van T-mobile 150 1 jaar verlengen met de K700 kost tog egt wel gauw 260 euro met de simlock vrije versie

T-mobile bied de simlock versie K700 voor 99 euro ..

moeilijke keus want ik wil de T-mobile software niet egt in de phone hebbe

T- for telecom kost ie al gauw over de 300 ,-

wat zouden jullie doen ?

typ alsjeblieft even normaal...

[ Voor 9% gewijzigd door Korakal op 25-07-2004 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer ik op mijn K700 een afbeelding toevoeg aan een contactpersoon en vervolgens een synchronisatie uitvoer met Microsoft Outlook (2003), wordt de contactpersoon in kwestie in Outlook uit de lijst met contactpersonen verwijderd.

Zou iemand dit kunnen verifiëren en weet iemand misschien een oplossing?

edit:
Ik ben er achter gekomen dat dit alleen gebeurt wanneer de foto aan de contactpersoon is toegevoegd via 'Bestandsbeheer (Afbeeldingen > Meer > Gebruiken > Toev aan contact) en niet wanneer het via het telefoonboekmenu gebeurt. Vreemd, maar waar.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2004 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
Verwijderd schreef op 25 juli 2004 @ 09:34:
Wanneer ik op mijn K700 een afbeelding toevoeg aan een contactpersoon en vervolgens een synchronisatie uitvoer met Microsoft Outlook (2003), wordt de contactpersoon in kwestie in Outlook uit de lijst met contactpersonen verwijderd.

Zou iemand dit kunnen verifiëren en weet iemand misschien een oplossing?

edit:
Ik ben er achter gekomen dat dit alleen gebeurt wanneer de foto aan de contactpersoon is toegevoegd via 'Bestandsbeheer (Afbeeldingen > Meer > Gebruiken > Toev aan contact) en niet wanneer het via het telefoonboekmenu gebeurt. Vreemd, maar waar.
is het nou eigelijk mogelijk om met deze telefoon . dat als iemand belt dat je dan diegene zijn foto ziet op het scherm ?
want als ja heb ik tog besloten om de 260 euro te betalen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 20:58
MajinChaos schreef op 25 juli 2004 @ 10:37:
[...]

is het nou eigelijk mogelijk om met deze telefoon . dat als iemand belt dat je dan diegene zijn foto ziet op het scherm ?
want als ja heb ik tog besloten om de 260 euro te betalen !
Ja... bij bellen en smsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Bij bellen wel zeker, ik had met bluetooth even m'n hele telefoonboek overgepompt van mijn P900. En toen belde ik even met de thuistelefoon om te testen of de foon werkte en toen zag ik mijn moeder's foto, hij kiest dus ook weer vanaf A-Z met welke foto hij toont, want dat nummer staat ook in mijn profiel en in die van mijn vader, maar het is M(arlies), N(ander) en daarna W(illem) :+.

Ik heb hem ondertussen al 4 x moeten opladen, vind ik trouwens wel een beetje erg :/ Enige grote nadeel van deze phone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet wie dat thema heeft gemaakt in de startpost* maar dat meisje in kwestie ken ik toevallig.. :X

* = http://www.tweakers.net/ext/f/37298/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Ik kan haar ogen niet zien, hoe kan je haar dan zo goed op de rest herkennen? :)

--- Edit ---

PICS!!! :+

Modbreak:
Het is hier niet de huiskamer, laat dat offtopic dan weg ajb

[ Voor 49% gewijzigd door Korakal op 25-07-2004 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
Mr.David schreef op 25 juli 2004 @ 10:45:
[...]

Ja... bij bellen en smsen ;)
Yessssss dan ga ik em nu halen thx dave !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aKra schreef op 25 juli 2004 @ 11:00:
Ik kan haar ogen niet zien, hoe kan je haar dan zo goed op de rest herkennen? :)

--- Edit ---

PICS!!! :+
http://mysteryland.id-t.com/mysteryland2003/after/ -> Pictures -> foto 3 v/d 224 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik zou deze telefoon gebruikt willen hebben als mp3-speler en dan is 41MB te weinig. Kvind het gewoon een gemiste kans :/
Voor de rest is ie wel een pracht foon natuurlijk, mss koop ik em toch wel en later dan een mp3-spelertje apart :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah duszz dus voor euro's zeker! ja duuuuuuuuuuuuuuuh
wiebje12345 schreef op 24 juli 2004 @ 23:24:
[...]

Google misschien 8)7 8)7 8)7 Jah duszz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, maar wie heeft dat thema gemaakt? want denk niet dat zij dat leuk vindt, zo ongevraagd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 juli 2004 @ 11:15:
Jah duszz dus voor euro's zeker! ja duuuuuuuuuuuuuuuh

[...]
Het programma is van Steinberg Media TEchnologies. Je kunt het vinden via de gebruikelijke kanalen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
En hij is hier ook Binnuh !!! prachtige telefoon !

koste wel 260 euro maar tis het cker waard gelijk in de stopcontact voor 8 uurtjes

jullie praten steeds over village gedoe maar die staat bij mij ook nie ..

hmmm ik heb wel de simlock vrije versie hoop niet dta ze die eruit hebbe geslloopt !

Gr33tz

Majin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:03
Weet er inmiddels al iemand hoeveel SMSjes in de foon gaan? Mijn T300 had nl. een menu optie die liet zien hoeveel procent van het SMS-geheugen al bezet was. Op de K700 kan ik dit niet los vinden. Hij laat dit wel zien als er teveel instaan, dan kun je kiezen om berichten uit een map te verwijderen, en dan laat ie zien hoeveel berichten er in die map staan, maar nog altijd niet wat het maximum aantal is.

Wie o wie kan mij uithelpen? :P

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

F-Tim schreef op 25 juli 2004 @ 14:34:
RTFM :? :+
zou het niet in de manual staan? (ik heb em zelf ook niet echt doorgenomen.. moet ik eerlijk zeggen )

reageer dan niet...

[ Voor 11% gewijzigd door Korakal op 25-07-2004 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft het toestel eigenlijk ook een speaker (handsfree) functie? Ik heb het nog niet kunnen ontdekken, ook niet in de handleiding (slechts vluchtig doorgenomen), maar kan me niet voorstellen dat dat ontbreekt aan zo'n complete telefoon.

edit:
aKra: hoe activeer ik die tijdens een gesprek?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2004 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Verwijderd schreef op 25 juli 2004 @ 15:12:
Heeft het toestel eigenlijk ook een speaker (handsfree) functie? Ik heb het nog niet kunnen ontdekken, ook niet in de handleiding (slechts vluchtig doorgenomen), maar kan me niet voorstellen dat dat ontbreekt aan zo'n complete telefoon.
Ja, dat heeft hij... Maar tegenover mijn P900 is het wel een erg slechte :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 20:32
Weet er inmiddels al iemand hoeveel SMSjes in de foon gaan? Mijn T300 had nl. een menu optie die liet zien hoeveel procent van het SMS-geheugen al bezet was. Op de K700 kan ik dit niet los vinden. Hij laat dit wel zien als er teveel instaan, dan kun je kiezen om berichten uit een map te verwijderen, en dan laat ie zien hoeveel berichten er in die map staan, maar nog altijd niet wat het maximum aantal is.

volgens mij gewoon tot je geheugen (bijna) vol zit, en met zon 40 mb kan je best wat smsjes kwijt denk ik zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca

Lees op verschillende fora (oa Esato en HowardForums) dat het limiet ergens rond de 80-100 ligt. Snap niet waarom ze het niet hebben laten afhangen van de hoeveelheid vrije geheugen. Echt een totaal zinloze limiet, misschien als we gaan zeuren dat ze het eruit willen halen bij de volgende firmware? :P Heb zelf nog niet zoveel smsjes, maar er komt vast binnenkort iemand hier die ons kan vertellen waar de limiet ECHT ligt.

't schijnt btw dat in de whitepapers van de firmware er nergens iets staat over een limiet. Misschien hebben ze 't zelfs per ongeluk gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

hmm.. ik ha em een paar dagen geleden al vol zitten.. ik gok dus iets van 80 (incl verzonden berichten)

ik ga eens SE mailen om te kijken of ze in de nieuwe firmware sms ringtones willen bakken.. :)

is het trouwens mogelijk om via bluetooth je numeric pad te kunnen gebruiken om je telefoon te bedienen? (dat je wat toetsen kan toewijzen ofzo )

[ Voor 27% gewijzigd door gitaarwerk op 25-07-2004 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-12-2024
Heeft er iemand al de firmware kunnen updaten via de SE site ?
Hoor d'r maar niks meer over op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XKB

XKB

Anonymous functional

arjan571 schreef op 25 juli 2004 @ 20:24:
Heeft er iemand al de firmware kunnen updaten via de SE site ?
Hoor d'r maar niks meer over op het forum.
Die site lijkt nu down te zijn. Ik kom er iig al sinds vrijdag niet op en krijg een maintenance page als ik probeer naar de root van die site te gaan.. http://www.sonyericsson.com/updateservice/ dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Is er al een beschikbare update dan? aangezien ik inderdaad hetzelfde al zie.. heb het geloof ik niet 1x gezien dat het mogelijk was om te updaten..

Het zou wel asociaal zijn om deze service ineens niet meer aan te bieden. Ik heb deze telefoon mede gekocht en extra docking station om deze firmware te kunnen updaten.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
Gitaarwerk schreef op 25 juli 2004 @ 20:46:
Is er al een beschikbare update dan? aangezien ik inderdaad hetzelfde al zie.. heb het geloof ik niet 1x gezien dat het mogelijk was om te updaten..

Het zou wel asociaal zijn om deze service ineens niet meer aan te bieden. Ik heb deze telefoon mede gekocht en extra docking station om deze firmware te kunnen updaten.. :/
Een paar mensen op Esato hebben SE al gebeld en gemailed hierover, en ze zeggen dat ze nu bezig zijn met het verbouwen van de site, maar dat hij op vrij korte termijn gewoon weer online komt :) Je hebt 'm dus hoogstwaarschijnlijk niet voor niks gekocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
hoe kan je nou zien welke firmwareversie je in je foon hebt?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Dat is wel fijn Terranca :), ik heb ze ook ff gelijk gevraagd (want had et al gemailed) of er sms ringtones en meer smsjes erin kan...hopelijk willen ze dat met een firmware veranderen.

@SURFivor, volgends mij kan je dat met het service menu doen die bij de tips staat in de startpagina :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:34

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op 25 juli 2004 @ 10:57:
ik weet niet wie dat thema heeft gemaakt in de startpost* maar dat meisje in kwestie ken ik toevallig.. :X

* = http://www.tweakers.net/ext/f/37298/full.jpg
Haha, ja dat ben ik geweest, en dat is mijn vriendin, Renate, maar dat wist je dan als het goed is al.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casio fx-100
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-07 11:38
Handige site: http://www.k-700.com

Hebben oa remotecontrol voor Winamp :Y)
http://www.k-700.com/media/index.php?category=6

[ Voor 54% gewijzigd door Casio fx-100 op 26-07-2004 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
SURFivor schreef op 25 juli 2004 @ 21:13:
hoe kan je nou zien welke firmwareversie je in je foon hebt?????
Dat kan je zien in het servicemenu en daar kom je zo: >*<<*<*
De pijltjes zijn de joystickbewegingen. En let op je moet wel al een snelkoppeling voor de rechtse joystickbeweging ingesteld hebben anders lukt het uiteraard niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op 25 juli 2004 @ 21:54:
[...]

Haha, ja dat ben ik geweest, en dat is mijn vriendin, Renate, maar dat wist je dan als het goed is al.
renate ken ik ja. was in de happy dayzz in culemborg met pavo, toen heb ik haar nog op de foto gezet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
o0-Bianca-0o schreef op 25 juli 2004 @ 22:04:
[...]

Dat kan je zien in het servicemenu en daar kom je zo: >*<<*<*
De pijltjes zijn de joystickbewegingen. En let op je moet wel al een snelkoppeling voor de rechtse joystickbeweging ingesteld hebben anders lukt het uiteraard niet :)
En waar moet die snelkoppeling dan naar toe gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:46
_serial_ schreef op 24 juli 2004 @ 16:32:

Verder las ik ergens dat de carkit HCA-20 niet correct werkt met deze telefoon 8)7
is er nou al iemand die dit first-hand kan bevestigen ? Ik heb het nergens in dit (of vorige) draadje gevonden (misschien gemist :?)

als ik google vind ik wel ergens een draadje op een forum waar iemand uiteindelijk van SE e-shop heeft gehoord dat het zou moeten werken.

Ook vaag, als je op de site van SE kijkt bij de HCA-20, staat de k700 daar niet bij, maar als je bij de k700 -> accesoires kijkt, staat de HCA-20 er wel bij 8)7

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MerijnB schreef op 25 juli 2004 @ 22:44:
[...]

Ook vaag, als je op de site van SE kijkt bij de HCA-20, staat de k700 daar niet bij, maar als je bij de k700 -> accesoires kijkt, staat de HCA-20 er wel bij 8)7
Kijk ik dan met mijn neus, want ik zie bij K700 -> accesoires de HCA-20 niet staan, wel de HCA-200.

Ik wil het wel graag weten, want ik zou het jammer vinden als ik die carkit niet meer kan gebruiken. Als ik google dan kom ik alleen webshops tegen die gewoon beweren dat ze wel samengaan, maar ik vermoed dat ze daar gewoon blind vanuit gaan. Had ik namelijk ook bijna gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Eppo © schreef op 25 juli 2004 @ 22:21:
[...]

En waar moet die snelkoppeling dan naar toe gaan?
Dat maakt niet uit. Ik heb zelf een shortcut naar de filemanager staan omdat ik dat zelf handiger vind. Het gaat er alleen om dat je die code in kan voeren, en als je daar niks onder hebt staan dan vraagt je telefoon of je dat in wil stellen en op die manier kom je niet in het servicemenu. Dus waarnaar die snelkoppeling verwijst maakt niks uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga ook deze phone halen want ook ik vind 'm supergaaf.

Kreeg van T-mobile deze week een aanbieding om m'n Relax150 te verlengen voor 2-jaar en dan was hij gratis! Ik wil echter ook die branded 'zooi' er niet op dus waarschijnlijk wordt het een Hi20 2jr via BC en dan kost hij ook niets (wel met € 0,- gprs-abo dan...)

Volgens mij kan ik zowat alles van m'n T68i ook op de K700i gebruiken dus da's ook niet verkeerd :P

@ SJOE®DO: die DSS-25 bureaulader wordt geleverd mét datakabel maar vervangt die dan ook volledig een losse datakabel (zelfde functionaliteit)?

(DSS-25 kost ca. €25,- en een losse datakabel ca. € 39.- :?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 juli 2004 @ 23:07:
[...]

Kijk ik dan met mijn neus, want ik zie bij K700 -> accesoires de HCA-20 niet staan, wel de HCA-200.

Ik wil het wel graag weten, want ik zou het jammer vinden als ik die carkit niet meer kan gebruiken. Als ik google dan kom ik alleen webshops tegen die gewoon beweren dat ze wel samengaan, maar ik vermoed dat ze daar gewoon blind vanuit gaan. Had ik namelijk ook bijna gedaan.
Ze bedoelen volgens mij ook de HCA-200 en het lijkt me sterk dat ie niet zou werken als die op de SE-site als accessoire wordt aangegeven.

Had dat niet met het pairen te maken... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
o0-Bianca-0o schreef op 25 juli 2004 @ 23:19:
[...]

Dat maakt niet uit. Ik heb zelf een shortcut naar de filemanager staan omdat ik dat zelf handiger vind. Het gaat er alleen om dat je die code in kan voeren, en als je daar niks onder hebt staan dan vraagt je telefoon of je dat in wil stellen en op die manier kom je niet in het servicemenu. Dus waarnaar die snelkoppeling verwijst maakt niks uit :)
Krijg nou wat, het werkt bij mij ook gewoon (en nu werken die dingen van de taal ook (<8888> en <0000>)) bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ben nu bezig om een eerder gemaakt thema te optimaliseren loopt nu alleen tegen een probleem aan waar iemand anders ook al tegen aan liep. Ik heb dus het thema aangepast en opgeslagen, alleen als ik hem naar de telefoon dtuur dan neemt ie dus niet alle afbeeldingen over en zie je de grijze vlakken ipv de images die ik gekozen had. Bijzonder vreemd heb dit nog nooit eerder gehad met het maken van een thema. misschien iets te veel png files gebruikt? Kan het me haast niet voorstellen maar je weet maar nooit. Bestandje is wel wat aan de grote kant 320kb, zal dat het kunnen zijn?

Iemand enig idee wat het is. Zowel met de theme creator van SE als de theme creator van myThemeCreator gebeurd dit. HELP!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Eppo © schreef op 26 juli 2004 @ 00:39:
[...]

Krijg nou wat, het werkt bij mij ook gewoon (en nu werken die dingen van de taal ook (<8888> en <0000>)) bedankt
graag gedaan hoor :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 juli 2004 @ 23:34:
[...]

Ze bedoelen volgens mij ook de HCA-200 en het lijkt me sterk dat ie niet zou werken als die op de SE-site als accessoire wordt aangegeven.

Had dat niet met het pairen te maken... :?
Met de HCA-200 werkt ie ook wel. Maar met de HCA-20 dus niet (beweert support). Ik weet verder niet wat het verschil is tussen deze twee, maar veel kan het niet zijn. En 'pairen' is alleen van toepassing als je het over Bluetooth hebt volgens mij.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2004 06:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:46
Verwijderd schreef op 25 juli 2004 @ 23:07:
[...]

vage shit, ik zal gisteravond wel verkeerd gekeken hebben.

Anyway, deze blijft dan toch vaag http://66.102.11.104/sear...0+k700+%22hca-20%22&hl=en (is cache page uit google, omdat ik niet op de site kwam vanmorgen ...

eej, hier zelfde thread nog een keer http://www.esato.com/boar...hp?topic=62226#post810970

[ Voor 11% gewijzigd door MerijnB op 26-07-2004 08:28 . Reden: url toegevoegd ]

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ej..die themas he..die achtergrond plaatjes..stel vor dat ik een aardig grote ga gebruiken (geanimeerde) zou de telefoon daar ook minder vlot door lopen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Gitaarwerk schreef op 26 juli 2004 @ 09:07:
ej..die themas he..die achtergrond plaatjes..stel vor dat ik een aardig grote ga gebruiken (geanimeerde) zou de telefoon daar ook minder vlot door lopen? :P
Hoe grote het bestand des te langer het duurt voordat die geladen is. Kan me ook voorstellen dat op eenbepaald punt de telefoon langzamer gaat lopen.

Zelf heb ik ook nog even een thema aangepast (dit is trouwens niet het bewuste probleem thema zoals hier paar berihten boven beschreven). Dit thema had ik al eerder gemaakt alleen nu een paar aanpassingen gedaan waardoor ie nog beter is.

Afbeeldingslocatie: http://www.imagemotel.com/uploaded/Kb13Hh7D.jpg

Hier te downloaden (rechter muisknop, opslaan als en hernoemen naar *.zip:
http://www.imagemotel.com/uploaded/V1y2YE4v.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 06:52:
[...]

En 'pairen' is alleen van toepassing als je het over Bluetooth hebt volgens mij.
Yep, you're right... HCA-200 is geen Bluetooth... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ok dat thema wat ik wilde aanpassen maar wat eerst niet wilde lukken is nu wel gelukt. Ben gewoon helemaal opnieuw begonnen, en nu is ie dan klaar.
Dit is het geworden:
Afbeeldingslocatie: http://www.imagemotel.com/uploaded/40pWZACn.jpg

Je kan hem hier downloaden(rechtmuis knop, opslaan als, hernoemen naar *.zip):
http://www.imagemotel.com/uploaded/ZS147r6X.jpg

Als je een van mijn thema's download wil ik natuurlijk wel graag een reactie wat je er van vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:26
volgens mij zit er nog een klein foutje erin. In het laatste beeld zie ik rechts boven nog een gedeelte van de hoofd van een ander plaatje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Maite schreef op 26 juli 2004 @ 12:00:
volgens mij zit er nog een klein foutje erin. In het laatste beeld zie ik rechts boven nog een gedeelte van de hoofd van een ander plaatje :)
Nee hoor dat is geen fout, daar kan je helaas weinig aan doen, aangezien het laatste boven op het een na laatste scherm komt En dus blijf je het scherm onder het laatste scherm zien. En in dit geval dus een klein stukje hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:26
nou dan zou ik het plaatje vervangen met het plaatje waar het girl an de rechte kant staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
Firmware

ik heb versie:
R2A041 prgCXC125821_EU_1_C

Aanpassing:
CDA 102298/42 R3A cxc 125822 R1A EU_3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Laatst online: 10:25
Als je deze foon nu in de winkel haalt, is hij dan al nederlandstalig of krijg je nog een engelstalige?

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 20:32
Nou dan show ik mijn theme's tot nu toe ook maar even:

Afbeeldingslocatie: http://www.wijs.tweakdsl.nl/k700/amdb9preview.jpg
Download

Afbeeldingslocatie: http://www.wijs.tweakdsl.nl/k700/ampreview.jpg
Download

Afbeeldingslocatie: http://www.wijs.tweakdsl.nl/k700/eftgpreview.jpg
Download
Adagio schreef op 26 juli 2004 @ 12:48:
Als je deze foon nu in de winkel haalt, is hij dan al nederlandstalig of krijg je nog een engelstalige?
gewoon de nederlandse versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
Adagio schreef op 26 juli 2004 @ 12:48:
wat denk je zelf? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Met wat voor programma's maken jullie die themes (en is dat ook geschikt voor de T630, het programma dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Laatst online: 10:25
Ik neem aan dat ze nederlandstalig zijn :)

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
Rox_NL schreef op 26 juli 2004 @ 13:35:
Met wat voor programma's maken jullie die themes (en is dat ook geschikt voor de T630, het programma dan)
http://www.ginz.nl/SE%20Theme%20creator.exe

ik heb geen idee of ze ook geschikt zijn voor een T630...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
SURFivor schreef op 26 juli 2004 @ 13:46:
[...]

http://www.ginz.nl/SE%20Theme%20creator.exe

ik heb geen idee of ze ook geschikt zijn voor een T630...
Is geschikt voor een heleboel toestellen, thnx, zal ik eens aan het rommelen gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) :) :) Jullie hadden het in de vorige pagina over dat je kunt updaten, maar dan heb ik de vraag, kun je dan ook het camara beter krijgen want het was nu 0,3 MP dat het dan 1,3 MP word waar jullie het over hebben. Kan dat is de vraag ??? :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Nee volgens mij kan dat niet, want je lens blijft gewoon hetzelfde, of hij moet het software matig gaan oprekken, maar daar word je foto niet beter van....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Ik begin me nu wel te ergeren aan de batterij die zo snel leeg gaat, dat had de T610 toch niet? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 14:25:
:) :) :) Jullie hadden het in de vorige pagina over dat je kunt updaten, maar dan heb ik de vraag, kun je dan ook het camara beter krijgen want het was nu 0,3 MP dat het dan 1,3 MP word waar jullie het over hebben. Kan dat is de vraag ??? :) :) :)
*ahum* wat denk je zelf?

edit: zie Eppo ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Gully op 26-07-2004 15:49 ]

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
aKra schreef op 26 juli 2004 @ 14:57:
Ik begin me nu wel te ergeren aan de batterij die zo snel leeg gaat, dat had de T610 toch niet? :/
Hoe lang doe je ermee dan? En wat doe je dan allemaal?

Mijn batterij gaat nu 4 dagen mee zonder uit te zetten. Echter, ik heb mijn schermpje wel op de stroombesparing-stand gezet dus hij gaat helemaal uit en blijft verder gewoon aan staan. Omdat ik hem nog niet 15x heb opgeladen, verwacht ik dat ik er ook een week mee kan doen over 2 maanden.

Als je constant zit te spelen met je mobieltje, dan gaat je batterijtje snel op ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aKra schreef op 26 juli 2004 @ 14:57:
Ik heb hem vrijdag opgeladen. Redelijk wat mee gespeeld, bluetooth gebruikt er een paar fotootjes meegenomen en ook een kleine drie kwartier gebeld. Ik moest hem vandaag weer opladen.
Ik vind het dus ook wel meevallen met die batterij. Als ik de telefoon alleen standby laat staan weet ik zeker dat ie een dag of 6 blijft doen, misschien wel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Nog een thema gemaakt vandaag:

Afbeeldingslocatie: http://www.imagemotel.com/uploaded/arfg7dwa.jpg

het is een geanimeerd thema:
Afbeeldingslocatie: http://www.imagemotel.com/uploaded/OC6F3ZLV.gif

Download(rechte muisknop, opslaan als, hernoem naar *.zip, uitpakken):
http://www.imagemotel.com/uploaded/9va3y65L.jpg

ps in de preview lijkt het allemaal erg druk maar dat valt reuze mee in het echt.

Hahahahahahahahahaha, dik en fatzig (of wat je er ook van maakte), jongen je zou jaloers zijn op een vriendin met zo'n figuur, ze is alles behalve dat. Hahaha :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joehoeoeoeoe! Mijne is vandaag verstuurd! Nog 1 a 2 dagen en ik heb m ook in huis! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
Ben ook zeer tevreden met m'n aankoop :) eerste 2 keer ging de accu maar zo'n 24-28 uur mee, maar 2 dagen geleden voor 't laatst uit de oplader gehad en accu is nu net leeg, heeft het dus zo'n 52 uur volgehouden, hopen dat die trend zich voortzet! Volgens mij scheelt het ook flink als je de PowerSaving modus gebruikt. (Zat gisteren in het rood en nadat ik powersaving aanzette hield hij het nog zo'n 16 uur uit, terwijl hij de rest in zo'n 36 uur had opgemaakt)

Foto's zijn overdag heel goed, maar in nachtstand is het echt een ramp. Enorm veel ruis! Met 'flits' (het is eerder een gewoon lampje :P) en normale instelling is het 's avonds wel redelijk. Ben er nog niet achter of ik meer tevreden ben met de Fine of de Normal instelling :P (Fine wil wel eens voor 'pixelige' randen zorgen) Bluetooth is echt heel erg handig :D Blij dat ik niet meer van die polyfone ringtones van sites af hoef te halen tegen idioot hoge prijzen, maar nu gewoon lekker een mp3 via bluetooth erop kan zetten en die gebruiken, veel betere kwaliteit ook nog!

En het scherm is gewoon een verademing. Altijd het eerste commentaar wat ik erop krijg: WOW wat een mooi scherm. Lekker scherp, ook in zonlicht nog vrij goed zichtbaar, animated themes O+ en natuurlijk een echt SE menu, weinig op aan te merken, snel en overzichtelijk :) Snap alleen het nut van die 'Groepen' niet. Je voegt er mensen aan toe en dan...? Je kan er geen mensen meer uithalen en geen speciale eigenschappen toewijzen aan die groep? Ik ga dr nog maar eens de handleiding op naslaan :P

Hijs bij mij btw nog maar 1x vastgelopen, scherm werd wit en kreeg weer het welkomstscherm, waarna hij het weer prima deed en nooit meer raar heeft gedaan .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb deze telefoon nu ongeveer een week.
Nu is hij 2 x vast gelopen dat ik dus echt helemaal niks meer kan.
Dan moet ik de batterij eruit halen en weer opnieuw aanzetten.
Hebben meer mensen dit probleem gehad?
Heb geen zin om hem heel lang kwijt te zijn als ik hem terug ben.
Of kan ik dat toch maar beter wel doen?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2004 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he

ik heb mij se k 700 sinds vorige week. hij is vooral tijdens invoeren van namen een aantal keer vastgelopen. ik kon niet afzetten dus moest de accu loshalen en terugplaatsen. verder geen problemen meer gehad. ik denk dat ie vastloopt als je tijdens het invoeren van namen bij het opslaan (dat duurt ff) je te gretig op de toetsen drukt. Net als een pc dan wel eens vastslaat als je te veel commandos achter elkaar geeft.

wel problemen met:

- bluetooth: vind t610 van mijn maat wel , maar ik kan niets versturen, wel ontvangen. andere (nokia) telefoon geen probleem.

- MMS: ik kan niet mms'en. ALs ik op de SE website de instellingen krijg via sms, krijg ik melding: lijst met data accounts is vol... hoe los je dat op?

- Icoon PlayNow in menu. Mijn toestel is unbranded. met KPN HI 20 abo : toestel gratis! :P
alleen zit er linksboven in het menu een PlayNow icoontje: als ik het intoets gaat ie verbinding maken maar vervolgens mislukt de verbinding. WEet iemand wat dit ding voor functie heeft? overigens heb ik per ongeluk wel een verkeerde instelling gemaakt daarbij: per ongeluk voor telford gekozen ipv KPN. MOet ik dan alles resetten naar fabrieksinstellingen?

Verder vind ik de video en foto functie best geinig. Foto's zijn goed vooral overdag. s avond wel minder. Ook de instelling van de fotokwaliteit: goed of normaal maakt niet zoveel uit. beetje vreemd.

Ook vind ik het jammer dat je niet met elke toets kan opnemen, zoals bij nokia dat wel kon.

Tot slot: weet iemand al of er een software update beschikbaar is voor de k 700?
ik zelf heb de versie: R2A041.

Het is wel een erg mooi en multifunctioneel toestel. _/-\o_
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.