doet het ook nietVerwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 00:48:
[...]
http://img58.exs.cx/img58...RebuildAndMaintenance.jpg
download met rechter muis knop doel opslaan
download with right mouse button then save target
ok en dan even renamen naar een .rar file

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Verwijderd
hmmz me vriendin het sinds deze week ook de k700i met een hi abbonoment.
nu is het zo die paar dagen dat ze hem al heeft, heeft zel al een paar complete vastlopers gehad. beetje vreemd voor een nieuw toestel niet waar?
meer mensen die daar last van hebben? anders moeten we maar eens terug gaan naar BC.
tevens nog een vraag
hoe stel je mms in op die k700i met hi abbo? het nl. geen imode wat toch gebruik maakt van gprs.
op de kpn site kwam ik tegen dat je 313 moest bellen en mms moest activeren en daarna moet je de toestel code sms'en naar 667 maar de k700i staat er helemaal niet in het lijstje? we hebben het ook gewoon zo geprobeerd maar kregen een sms terug dat het toestel code onbekend is.
lijkt me toch logisch dat je mms kunt ontvangen en versturen ook al heb je geen imode.
link: http://www.kpn.com/kpn/show/id=375518/sc=738205
nu is het zo die paar dagen dat ze hem al heeft, heeft zel al een paar complete vastlopers gehad. beetje vreemd voor een nieuw toestel niet waar?
meer mensen die daar last van hebben? anders moeten we maar eens terug gaan naar BC.
tevens nog een vraag
hoe stel je mms in op die k700i met hi abbo? het nl. geen imode wat toch gebruik maakt van gprs.
op de kpn site kwam ik tegen dat je 313 moest bellen en mms moest activeren en daarna moet je de toestel code sms'en naar 667 maar de k700i staat er helemaal niet in het lijstje? we hebben het ook gewoon zo geprobeerd maar kregen een sms terug dat het toestel code onbekend is.
lijkt me toch logisch dat je mms kunt ontvangen en versturen ook al heb je geen imode.
omdat het toestel zo nieuw is, is dit vrij gewoon. wanneer kreeg ze de vastlopers dan?Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 15:13:
Hmm ik zelf heb nog maar 2 keer gehad dat de telefoon vast liep 1x bij het versturen van een mailtje wat niet lukte omdat de instellingen fout waren (toen liep die niet echt vast maar starte opnieuw op) en de 2de keer toen ik een nieuw spel aan het spelen was.Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 15:13:
hmmz me vriendin het sinds deze week ook de k700i met een hi abbonoment.
tevens nog een vraag
Op de site van SE kan je smsje laten sturen met daarin de mms gegevens.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
als ik de instellingen wil uitvoeren, krijg ik de melding 'lijst met data-accounts is vol'. waar kan ik deze wijzigen???DjWannaB2002 schreef op 30 juli 2004 @ 15:46:
Op de site van SE kan je smsje laten sturen met daarin de mms gegevens.
Bovendien kun je ook de toestelcodes van de T610 of de T630 gebruiken. De K700i zal hier gewoon perfect mee werken!
Maar ik heb de instellingen van de SE site afgehaald, en ik hoefde totaal niets in te stellen, echt geniaal! Enkel 1x op "Ja" klikken. Weet niet of dit bij KPN hetzelfde geval is. Probeer in ieder geval beide, en het werkt vast wel dan!
Wat betreft de vastlopers/reboots, ik heb er ook al 4 gehad nu:
- Equaliser aanpassen bij beluisteren MP3
- Kader kiezen bij foto
- Bluetooth een bestand versturen
- Versturen van een lege sms via die "tip" om de zijtoets te gebruiken voor nieuwe sms (maar het feit dat je dan een leeg nummer moet verwijderen op een kut manier maakt nix uit
)
Maar ik heb de instellingen van de SE site afgehaald, en ik hoefde totaal niets in te stellen, echt geniaal! Enkel 1x op "Ja" klikken. Weet niet of dit bij KPN hetzelfde geval is. Probeer in ieder geval beide, en het werkt vast wel dan!
Wat betreft de vastlopers/reboots, ik heb er ook al 4 gehad nu:
- Equaliser aanpassen bij beluisteren MP3
- Kader kiezen bij foto
- Bluetooth een bestand versturen
- Versturen van een lege sms via die "tip" om de zijtoets te gebruiken voor nieuwe sms (maar het feit dat je dan een leeg nummer moet verwijderen op een kut manier maakt nix uit
edit:
SURFivor je kunt anderen gewoon verwijderen. Menu -> Verbindingen -> Datacom -> Data-accounts en dan degene die niet van je eigen provider zijn verwijderen, heb ik ook gedaan. Heb nu alleen mog maar KPN MMS, KPN WAP GPRS en KPN Mobile erin staan. En ik kan nu van alles perfect gebruik maken!
SURFivor je kunt anderen gewoon verwijderen. Menu -> Verbindingen -> Datacom -> Data-accounts en dan degene die niet van je eigen provider zijn verwijderen, heb ik ook gedaan. Heb nu alleen mog maar KPN MMS, KPN WAP GPRS en KPN Mobile erin staan. En ik kan nu van alles perfect gebruik maken!
[ Voor 20% gewijzigd door F-Tim op 30-07-2004 16:11 ]
Wanna play?
Ook email? Met alleen die 3 accounts? Wat staat er precies in die mobile account?F-Tim schreef op 30 juli 2004 @ 16:09:
edit:
[ Voor 7% gewijzigd door XKB op 30-07-2004 16:20 ]
Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon
Ga naar vebindingen, en dan naar datacomm en dan data-accounts daar moet je er een paar verwijderen en dan kan ie er wel bij.SURFivor schreef op 30 juli 2004 @ 16:05:
[...]
als ik de instellingen wil uitvoeren, krijg ik de melding 'lijst met data-accounts is vol'. waar kan ik deze wijzigen???
en je kan ook naar verdingen gaan, en dan internetinstellingen, internetprofielen en dan kan je er daar ook nog een paar verwijderen. Verwijder ze gewoon allemaal op die van kpn/Hi na.
Als je dat gedaan hebt moet het lukken denk ik.
Voor telfort werk het in ieder geval niet (helemaal). Ik kan bijvoorbeeld wel e-mail versturen en ontvangen, maar ik kan niet 'internetten' via gprs. Naar verschillende wap sites gaan lukt dus niet omdat ie dan een communicatie fout aangeeft. Erg vreemd omdat e-mailen dus wel lukt.F-Tim schreef op 30 juli 2004 @ 16:09:
Bovendien kun je ook de toestelcodes van de T610 of de T630 gebruiken. De K700i zal hier gewoon perfect mee werken!
edit:
Net weer iets nieuws uitgevonden. Dat het smsen via de online button niet echt werkte omdat er een leeg nummer in stond wisten we al. Maar als je na de dubbele punt achter dat 'sms' een telefoon nummer invult dan heb je dus een shortcut voor een nieuwe sms naar dat nummer toe. En dan is het probleem van het lege nummer opgelost. Dus als er iemand is die je elke dag bijvoorbeeld smst kan je die onder de 'online' knop zetten.
Verwijderd
ik zit met een probleem
als ik met fma connect via mijn bluetooth device
dan kan ik wel beltonen en themes zien
maar ik kan de video's en mijn eigen foto's niet zien.
hoe kan ik dit oplossen aangezien ik ze graag op mijn computer zet!!
wie heeft het antwoord
als ik met fma connect via mijn bluetooth device
dan kan ik wel beltonen en themes zien
maar ik kan de video's en mijn eigen foto's niet zien.
hoe kan ik dit oplossen aangezien ik ze graag op mijn computer zet!!
wie heeft het antwoord
1012 posts, ik weet niet of Ginz de nieuwe weer wil maken, zijn startpost is mooi namelijk of dat je dat kan copiën.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Dit topic is gesloten.