Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 8.069 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:02

13art

Moderator Mobile
XKB schreef op 28 juli 2004 @ 09:33:
[...]
Het lijkt er overigens wel op dat er veel verschil is in accu tijden. Mijn k700 houdt het makkelijk 2 dagen vol, zelfs met +-8 uur radio luisteren. Ik gebruik de camera echter nooit (dies nog steeds niet helemaal goed). Hebben jullie je wel aan de handleiding gehouden?

Eerst minstens 4 uur opladen terwijl het toestel uit is, dan helemaal ontladen, vervolgens weer minstens 4 uur opladen. Herhaal dit een keer of 5 en je krijgt een optimale accu-duur.
Ik houd mij aan de handleiding ja, maar op het moment speel ik er nog vrij veel mee. Java games, thema's, instellingen enz. Kortom het beeldscherm staat vrij veel aan, en dat is nou juist hetgene wat het meeste stroom vreet. Als jij radio luisterd dan hoeft je beeldscherm niet aan te staan en bespaar je gewoon ene heleboel stroom waardoor de standby tijd langer wordt.
welke data overdracht is het beste

via bluetooth dongle op pc of via se datakabel dcu 11?
Bluetooth is het handigst aangezien je daar niet met kabels loopt te kloten. En voor het upgraden van je firmware heb je volgens mij een docking station nodig want met alleen een datakabel gaat dat niet dus daarvoor heb je ook geen kable nodig. Ik zou voor de bluetooth gaan, of voor alleen een dockingstation.
ik kan nog steeds niet wappen via gprs via Telfort. Heb de instellingen van telfort.nl, van sony ericsson site en van de T630 al geprobeerd
Ik heb precies hetzelfde probleem, maar even wachten totdat telfort zelf met de instellingen komt.

[ Voor 14% gewijzigd door 13art op 28-07-2004 13:12 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 11:29:
Ik heb zpjuist Belcompany gebeld en gevraagd hoeveel de K700 kost met Orange 30 1 jaar verlenging. Hij gaf een prijs van 149 euro aan (terwijl het op de site 79 euro is).

Maar wat mij echt opviel was de prijs van de telefoon met een nieuw Orange 30 1 jaar abon. Hierbij is het toestel namelijk GRATIS.

Ik word dus met 79 euro genaaid omdat ik al een jaar lang een trouw klant ben bij Orange. En de nieuwe klanten die kunnen hun geluk niet op.

DAT IS NOU WAT JE NOEMT BULLSHIT!!!!!!!! :( :(
Die prijzen bepaald Belcompany zelf... Als je bij Orange zelf verlengd of een nieuw abonnement aansluit betaal je wel dezelfde prijs. Er is al vaker over gesproken maar Belcompany moet een bepaald aantal nieuwe aansluitingen realiseren om een flinke bonus van Orange te krijgen. Verlengingen interesseren ze dus helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik heb zpjuist Belcompany gebeld en gevraagd hoeveel de K700 kost met Orange 30 1 jaar verlenging. Hij gaf een prijs van 149 euro aan (terwijl het op de site 79 euro is).

Maar wat mij echt opviel was de prijs van de telefoon met een nieuw Orange 30 1 jaar abon. Hierbij is het toestel namelijk GRATIS.

Ik word dus met 79 euro genaaid omdat ik al een jaar lang een trouw klant ben bij Orange. En de nieuwe klanten die kunnen hun geluk niet op.

DAT IS NOU WAT JE NOEMT BULLSHIT!!!!!!!! :( :(
Abbo van te voren op zeggen, dan naar Belcompany gaan zeggen dat je die wil in combinatie met abbo (lul iets over geweldige aanbieding) en vraag nummer behoud aan, of zou dat niet werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan de hand van de reactie van ATB op mijn bericht, wil ik het volgende weten.

Hoeveel kost een K700 bij een Orange 30 1 jaar abon. BIJ ORANGE ZELF!!.

Ik weet dat ze het nog niet binnen hebben, maar als jullie er iets over weten ben ik hier zeer benieuwd naar.

Volgens mij hebben de Orange shops het dus nog niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eppo © schreef op 28 juli 2004 @ 13:51:
[...]

Abbo van te voren op zeggen, dan naar Belcompany gaan zeggen dat je die wil in combinatie met abbo (lul iets over geweldige aanbieding) en vraag nummer behoud aan, of zou dat niet werken?
Hier is het probleem dat ik dan twee maanden moet wachten op de beeindiging van mijn Orange abon. Dat is namelijk de vaste periode hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 13:54:

Ik weet dat ze het nog niet binnen hebben, maar als jullie er iets over weten ben ik hier zeer benieuwd naar.

Ze hebben 'm daar al 2 weken en hij kost nog € 144,95 bij 1 jaar Free € 30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-09 07:54

RUFFNECK

Poentje

Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 13:57:
[...]

Ze hebben 'm daar al 2 weken en hij kost nog € 144,95 bij 1 jaar Free € 30.
Langer dan 2 weekjes zelf (toen ik de mijne gehaald had 2 weekjes geleden). Maar wil je het bij de Orange shops zelf doen wel snel zijn, deze week of misschien nu al, alleen Orange branded daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kunnen jullie mischien een foto maken van de k700 met een t-mobile abonnement. ik zou graag willen weten of dat rode balkje onderaan gewoon weg kan ofniet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Welke Bluetooth-dongle is het beste om te hebben? (merk) En als je een dongle heb die 100m kan zenden, kan je dan op 50m vanaf je dongle pairen met je telefoon???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:14
nope want je apperaat kan maar max 10 meter ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er nog meer van die bookmarks zoals met dat sms'en. Bijvoorbeeld om de radio aan te zetten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6killer schreef op 27 juli 2004 @ 16:52:
Dat doe ik ook, maar het viel me ineens op dat als ik m na een nacht laden eruit wil halen dat er gewoon nog staat bezig met opladen nou kan dit wel normaal zijn, maar ik bedacht me ineens dattie misschien vastloopt tijdens het laden?

Zijn er meer die dit zien als de telefoon al klaar zou moeten zijn met laden, of staat er wat anders? (pictogram is dan wel gewoon groen en beweegt ook niet)
Heb ik ook is wel een beetje vreemd, de display verlichting blijdt ook de hele tijd aan. Wanneer je hem uitzet tijdens het laden dan gaat de display verlichting weer wel uit... Vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 14:46:
Games:

Ik heb nu op mijn K700i:

1. Fifa 2004
2. Prince of persia (sand of times)
3. XIII
4. Splintercell
5. Brutal Fighting
6. Dead or Alive Volyball
7. Brutal Fighting
8. Evil Dead Pinball
9. Flintsones
10. Formula BMW
11. Fruitmachine
12. Streetfighter Plus
13. Rayman Golf
14. Rayman 3
15. Rollerblade
16. Sexy Poker II
17. Siberian EP II (vlieg shooter)
18. Super Mario
19. The Italian Job(movie game)

Deze files zijn .jar files. Via FMA zet ik die games op mijn k700i. Ik heb een vodafone branded toestel, maar hij zet die games automatisch in de games folder. De games worden over het hele scherm getoond.

Vragen over waar heb je die games vandaan beantwoord ik niet. Wees creatief en bedenk waar ik ze vandaan kan hebben. >:) TIP: Games van maker GAMELOFT werken erg goed en zien er heel mooi uit.
Heb je er voor betaald...? Want die heb ik al honderden gevonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Hoe kan ik in hemelsnaam mijn adresboek vanuit mijn SL55 gekopieerd krijgen naar de K700? In de K700 staan nu enkel drie nummers.

Dank is groot!

A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
ik heb zojuist geïnternet via mijn mobiel (orange). toevallig kwam ik dit venster tegen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.michelos.nl/div/gprs.gif

kan je dus zien wat je batterijcapaciteit is en je firmware-versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:56

TMC

Zie je ook bij FMA, tenminste, bij de T610.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met mijn T-Mobile K700 foontje kan ik nergens de optie vinden om het trilalarm in te stellen. Volgens de gebruiksaanwijzing moet ik zoeken onder INSTELLINGEN - GELUID & SIGNALEN - TRILALARM. Ik kan echterr nergens onder de knop instellingen GELUID & SIGNALEN VINDEN...

Wie helpt?
thnx,
A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net in de stad op zoek gegaan naar 1 van de 2 bureauladers geen 1 telefoon winkel zal ze gaan verkopen kreeg ik te horen .

Ik weer thuis op zoek gegaan naar een webshop paar gevonden maar overal moet je met creditcard betalen (heb ik niet).

Dus mijn vraag weet iemand hier een webshop waar ik een bureaulader kan bestellen maar dan geen betaling met Creditcard het liefst rembours .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op www.salesplaza.nl krijg je een factuur meegestuurd die je moet betalen. En daar hebben ze allebei de bureauladers van Sony Ericsson.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 20:34:
Met mijn T-Mobile K700 foontje kan ik nergens de optie vinden om het trilalarm in te stellen. Volgens de gebruiksaanwijzing moet ik zoeken onder INSTELLINGEN - GELUID & SIGNALEN - TRILALARM.
scroll eens naar beneden in dat menu GELUID & SIGNALEN? :)

Hoe snel gaat nou de overdracht van een MP3'tje met Bluetooth?

[ Voor 10% gewijzigd door SURFivor op 28-07-2004 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 13:54:

Bij belcompany is de K700i gratis bij een 1-jarig orange abonnement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 21:15:
Bij belcompany is de K700i gratis bij een 1-jarig orange abonnement
Voortaan iets verder kijken dan je neus lang is?
...
...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 19:27:
[...]

Heb ik ook is wel een beetje vreemd, de display verlichting blijdt ook de hele tijd aan. Wanneer je hem uitzet tijdens het laden dan gaat de display verlichting weer wel uit... Vreemd
Zo had ik als de telefoon uit stond en ik aan het laden was dat de display aan stond. Oplossing was om van stoombesparende stand naar de automatische stand te schakelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:03
Kan misschien aan mij liggen he, maar ik kan de bureaulader van SE toch niet vinden op Gsmplaza.nl....

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Vandaag weer 2 thema's gemaakt >:)

Iemand intresse want dan zet ik ze hier nog ff neer zodat ze te downloaden zijn.

Afbeeldingslocatie: http://www.imagemotel.com/uploaded/416ASm2c.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.imagemotel.com/uploaded/8106vL1h.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

DjWannaB2002 schreef op 28 juli 2004 @ 21:25:
Vandaag weer 2 thema's gemaakt >:)
zijn dat je vriendinnen? _/-\o_

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Gully schreef op 28 juli 2004 @ 21:28:
[...]

zijn dat je vriendinnen? _/-\o_
Hmmm ik kom erg in de verleiding om nu JA te zeggen >:) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@DjWannaB2002

Op wat voor een resolutie heb jij je plaatjes in je thema? Ik ben er zelf ook mee bezig, maar krijg o.a. geen transparacy effect bij 'highlights', ik maak gebruik van png bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F-Tim schreef op 28 juli 2004 @ 21:24:
Kan misschien aan mij liggen he, maar ik kan de bureaulader van SE toch niet vinden op Gsmplaza.nl....
Sorry, moet www.salesplaza.nl zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 21:44:
@DjWannaB2002

Op wat voor een resolutie heb jij je plaatjes in je thema? Ik ben er zelf ook mee bezig, maar krijg o.a. geen transparacy effect bij 'highlights', ik maak gebruik van png bestanden.
De resolutie van de bestanden zijn bij mij 72 pixels/inch

Die transparant effecten krijg je oa door de layers opacity op 50% te zetten (als je photoshop gebruikt) Png wil niet automatisch zeggen dat het transparant wordt.

Nog een tip, als je een plaatje opslaat doe dit dan via het 'save for web' hierdoor heb je minimaal kwaliteit verlies en toch een hele goede compressie waardoor het uiteindelijke theme bestand niet te groot wordt.

Succes, als je vragen hebt dan hoor ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Ff vraagje, ik vind je bovenste thema wel mooi (Tja blote babes doen het altijd goed :P) maar hoe krijg ik ze nu op mijn telefoon als thema?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 10:48
djwanna : ik wil ze wel hebben hoor ! :P:P:P:P we want more we want more !

enne mensen voor de bureau laders check even hier

http://www.complaza.nl zonder creditcard ik heb zelf ook 1tje besteld met blue tooth dongle

Grr33tz

Majin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Eppo © schreef op 28 juli 2004 @ 22:13:
Ff vraagje, ik vind je bovenste thema wel mooi (Tja blote babes doen het altijd goed :P) maar hoe krijg ik ze nu op mijn telefoon als thema?
Zal hem hier dan even voor je neer zetten zodat je hem kan downlaoden. Doe ik ze meteen maar alle twee

Dowloaden moet als volgt:
1) rechtmuisknop opslaan als
2) Hernoemen van *.jpg naar *.zip.
3) Het bestandje uitpakken en daarna naar je telefoon sturen via bluetooth oid.

1ste thema: http://www.imagemotel.com/uploaded/0SCReD0F.jpg

2de thema: http://www.imagemotel.com/uploaded/TSkr00Un.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kunnen jullie mij helpen volgens mij is mijn telefoon niet helemaal lekker :'(
ik geef een zo duidelijk mogelijke beschrijving van de fout.

wat is er mis.
als ik mijn joystick in druk dan gaat hij naar menu maar als ik dan weer mijn joystck gewoon ergens heen drukt springt die gelijk in een willekeurig menu
het lijkt met als of hij onder elke knop dat bevestigen heeft zitten.

ik krijg dat niet uitgezet,

ook als ik een sms-tje typ en beweeg mijn joystickje gaat hij gelijk een submenu is in beweeg ik hem weer gelijk weer een menu in
erg vervelend weet iemand hoe ik dit oplos?

want als ik hem uit zet en de batterij eruit haal is het weg!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben al een heel eind verder. Ik zou ook graag het toestel zo instellen dat er alleen een trilsignaal volgt als er een smsje binnenkomt. Volgens mij kan de K700 dat niet. Er staan allerlei opties in het menu maar niet iets van 'tril' oid.

Klopt dit of zoek ik met m'n.....

A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is het verschil tussen de vodafone versie en de t-mobile versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een wijze om het t9 woordenboek te vullen op je pc en vervolgens naar de phone te pompen? Hebben SE eventueel ergens een nederlands woordenboek te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
@ DJWANNABEE thanks voor de leuke theme's

welk programma gebruik je om te resizen voor de themes ? ik heb geprobeerd met powertoys maar werkt niet egt denderent

Greetz

Majin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 13:56:
[...]

Hier is het probleem dat ik dan twee maanden moet wachten op de beeindiging van mijn Orange abon. Dat is namelijk de vaste periode hiervoor.
Zeg gewoon je huidige Orange abonnement op, laat dit omzetten naar Orange Ready ( prepaid ). Ga naar Belcompany, sluit een nieuw contract aan met Orange 1 jr icm K700i. Laat het nieuwe Orange abonnementje liggen in de kast ( beltegoed is toch onbeperkt houdbaar ) en als je huidige abo omgezet is naar prepaid, ga dan naar een Orange shop en laat dit huidige nummer op het nieuwe abonnement zetten. Snap je het nog? :P Maak je in ieder geval geen zorgen want veel mensen worden gedupeerd hierin, tijd zal het allemaal leren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

MajinChaos schreef op 28 juli 2004 @ 22:23:
djwanna : ik wil ze wel hebben hoor ! :P:P:P:P we want more we want more !

enne mensen voor de bureau laders check even hier

http://www.complaza.nl zonder creditcard ik heb zelf ook 1tje besteld met blue tooth dongle

Grr33tz

Majin
ik ook, maar heb jij em al binnen? Ik heb de DSS-25 besteld.. die duurt geloof ik nog ff :{ de DSS-20 staat ineens niet meer op de SE site! :X

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 11:25:

En ev68, met wat van abo er bij dan
Voda 120 2 jr (geen Live, geen sms) wel € 0,- GPRS abo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Hier heb ik nog een programmatje gevonden voor het leeg trekken van je batterij, zodra je batterij aan geeft dat hij bijna leeg is start je dit op en je mobiel gaat trillen en knipperen en dan is je batterij eerder leeg (vooral handig als hij 15x volledig moet ontladen)

http://rain.prohosting.co...d_Maintenance_by_BFLM.jar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou graag het verschil tussen de vodafone versie en de t-mobile versie willen weten. ( zijn de themes bij alle 2 helemaal gefokt en kan je die niet meer aanpassen dan of blijft er iets staan ofzo ? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
Gitaarwerk schreef op 28 juli 2004 @ 23:46:
[...]

ik ook, maar heb jij em al binnen? Ik heb de DSS-25 besteld.. die duurt geloof ik nog ff :{ de DSS-20 staat ineens niet meer op de SE site! :X
Yow !! noppes ik moest nog weekje wachten want dan hebben ze het weer op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
MajinChaos schreef op 28 juli 2004 @ 23:16:
@ DJWANNABEE thanks voor de leuke theme's

welk programma gebruik je om te resizen voor de themes ? ik heb geprobeerd met powertoys maar werkt niet egt denderent

Greetz

Majin
Ik gebruik sony ericssons Theme creator. En je kan ook MyTheme creator gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SURFivor schreef op 28 juli 2004 @ 21:06:
[...]

scroll eens naar beneden in dat menu GELUID & SIGNALEN? :)

Hoe snel gaat nou de overdracht van een MP3'tje met Bluetooth?
Ik heb eeb sitecom dongel voor tien meter en daar mee haal ik gemideld 23KByte mee.(dit is wel onder linux met windows weet ik het niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 22:50:
Ben al een heel eind verder. Ik zou ook graag het toestel zo instellen dat er alleen een trilsignaal volgt als er een smsje binnenkomt. Volgens mij kan de K700 dat niet. Er staan allerlei opties in het menu maar niet iets van 'tril' oid.
ik weet niet of het werkt maar zet de trilfunctie eens aan en het berichtsignaal uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

MajinChaos schreef op 29 juli 2004 @ 02:07:
[...]

Yow !! noppes ik moest nog weekje wachten want dan hebben ze het weer op voorraad
yo :P hehe.. klinkt goed..weekje wachten..is te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
ik word eigenlijk wel een klein beetje moe van die abonnementenverhalen, waar ze hem halen, met wat voor abbo etc. etc. dat gaat ten koste van het topic imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
DjWannaB2002 schreef op 29 juli 2004 @ 07:18:
[...]

Ik gebruik sony ericssons Theme creator. En je kan ook MyTheme creator gebruiken.
Sony ericsson theme creator die heb ik ook maar mijn plaatjes zijn vaak best wel groot dus ik moet ze eerst 176 x 176 maken voordat het mooi op het schermpie komt hoe zorg jij ervoor dat het goed op de scherm past ? of resized theme creator het zelf ? ik heb grote plaatjes ingedaan maar ik zie dan alleen een grote hoofd die lichaam zie ik niet mee meer . ik zou er ook paar zelf willen maken .

Gr33tz

Majin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SURFivor schreef op 29 juli 2004 @ 10:22:
ik word eigenlijk wel een klein beetje moe van die abonnementenverhalen, waar ze hem halen, met wat voor abbo etc. etc. dat gaat ten koste van het topic imo.
Inderdaad!!! Kan dat niet in een ander topic: "waar toestel x met zo min mogelijk kosten is te krijgen."
De startpost is erg goed in elkaar gezet, dit topic zou ook vooral over features / problemen, handige software enz mogen gaan en NIET over mensen die willen melden dat ze er (net) een hebben / gaan hebben/ misschien willen hebben / nooit gaan hebben / niet willen hebben / enz. Ook discussies over abbo's mogen in een ander topic.

Misschien handig om een nieuw deel te starten over de K700i waar ook duidelijk wordt vermeld dat discussies over abbo's en nodeloos geleuter niet gewensd is. Maw back to the core of the topic please!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2004 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu helemaal de draad kwijt, gisteren was de prijs van een K700 met Orange 30 1 jaar, 79 euro. deze aanbieding was geldig tot 31 juli.

Maar nu opeens is de prijs gestegen naar 209 euro. Volgens mij is er iets mis met de site of mijn internetaansluiting, want dit is echt lachwekkend. :P :9 :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 11:35:
[...]

Inderdaad!!! Kan dat niet in een ander topic: "waar toestel x met zo min mogelijk kosten is te krijgen."
De startpost is erg goed in elkaar gezet, dit topic zou ook vooral over features / problemen, handige software enz mogen gaan en NIET over mensen die willen melden dat ze er (net) een hebben / gaan hebben/ misschien willen hebben / nooit gaan hebben / niet willen hebben / enz. Ook discussies over abbo's mogen in een ander topic.

Misschien handig om een nieuw deel te starten over de K700i waar ook duidelijk wordt vermeld dat discussies over abbo's en nodeloos geleuter niet gewensd is. Maw back to the core of the topic please!
Tsja, je kan het als vervelend ervaren maar volgens mij is het allemaal in relatie tot de K700 en volgens mij heet dit topic "Het Grote SonyEricsson K700 Topic - deel 2" dus volgens mij hoort die info óók hier thuis.

Als je nog geen K700 hebt zal je denk best geïnteresseerd zijn waar ze goed verkrijgbaar zijn, tegen welke prijs en of er ergens een zaak mee aan het stunten is of een goeie deal heeft ed.

Vervelend is wel mensen die om de bekende weg vragen en reeds genoemde info bij herhaling vragen in plaats van te zoeken. Daar mag wel wat van gezegd worden imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, je kan het als vervelend ervaren maar volgens mij is het allemaal in relatie tot de K700 en volgens mij heet dit topic "Het Grote SonyEricsson K700 Topic - deel 2" dus volgens mij hoort die info óók hier thuis.
Maar als je op zoek bent naar informatie of een technisch probleem hebt moet je eerst door 90% blabla heenploeteren voordat je iets kunt vinden met als gevolg dat mensen dat niet doen en gewoon een nieuwe post doen (die al 3x eerder is beantwoord)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2004 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-09 07:54

RUFFNECK

Poentje

Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 12:44:
[...]

Als je nog geen K700 hebt zal je denk best geïnteresseerd zijn waar ze goed verkrijgbaar zijn, tegen welke prijs en of er ergens een zaak mee aan het stunten is of een goeie deal heeft ed.

Vervelend is wel mensen die om de bekende weg vragen en reeds genoemde info bij herhaling vragen in plaats van te zoeken. Daar mag wel wat van gezegd worden imo.
Gewoon www.telecomvergelijker.nl in de startpost ook zetten ofzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 12:49:
[...]

Maar als je op zoek bent naar informatie of een technisch probleem hebt moet je eerst door 90% blabla heenploeteren voordat je iets kunt vinden met als gevolg dat mensen dat niet doen en gewoon een nieuwe post doen (die al 3x eerder is beantwoord)
Dan kan je net zo goed alles opsplitsen:

K700 - algemene info
K700 - problemen en technische ondersteuning
K700 - tips & tricks
K700 - games
K700 - prijzen en aanbiedingen
K700 - randapparatuur en instellingen
K700 - camera en video
K700 - enz.enz.

Wel lekker duidelijk :9 (als er niet gekruispost gaat worden dan hè 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de 4e keer al.

ik zou graag het verschil tussen de vodafone versie en de t-mobile versie willen weten. ( zijn de themes bij alle 2 helemaal gefokt en kan je die niet meer aanpassen dan of blijft er iets staan ofzo ? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 14:03:
voor de 4e keer al.

offtopic:
En als er de eerste drie keer geen antwoord op gegeven is, dan zal dat nu ook niet gedaan worden. Zeker niet op deze pushende manier.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 13:17:
Dan kan je net zo goed alles opsplitsen
de postings over prijzen van een K700i icm een abonnement vind ik INDIRECT iets met de telefoon te maken hebben. Het hoofdonderwerp is dan 'welke abbo is het voordeligst met mijn telefoon?' Alle andere info heeft DIRECT een relatie met de K700i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He lui,

Ik heb ff een vraagje voor de mensen die ook de Sitecom Class 1 Bluetooth dongle hebben (met dat kleine antennetje). Ik probeerde zonet om een plaatje via Bluetooth naar mijn laptop te sturen, dus níet via 'My Bluetooth Places' ofzoiets. Dit mislukte echter...

Nu heb ik na het installeren van de Sitecom software het aangemaakte mapje in Mijn Documenten > 'Bluetooth Exchange....' (nogwat) verwijderd, ik denk dat 'alles' wat je vanaf je K700i verstuurd via Bluetooth daarin geplaatst wordt. Ik weet echter de exacte naam niet meer, zou iemand die even willen posten?! Het is -naar mijn weten- niet mogelijk om hiervoor een andere map te selecteren aangezien ik die instelling(-en) simpelweg niet kan vinden.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op 29 juli 2004 @ 14:09:
[...]

offtopic:
En als er de eerste drie keer geen antwoord op gegeven is, dan zal dat nu ook niet gedaan worden. Zeker niet op deze pushende manier.
waar moet ik deze vraag dan stellen. het gaat toch over de k700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 12:44:
[...]

(..)

En nu ontstaat er een eindeloze discussie wat er wel en niet in dit topic thuishoort. De mensen die iets zoeken, moeten zich ook hierdoor heen worstelen voordat ze een antwoord op hun vraag vinden.

Een vraag: Als mijn k700 vebinding maakt met mijn handfree oortje (JABRA BT200) vraagt de telefoon steeds of ik mijn spraakbesturing wil instellen. Deze heb ik standaard uit staan. Hoe kom ik van deze mededeling af, behalve dan dat ik de mededeling elke keer weer moet wegdrukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 14:03:
Je kan van mij aannemen dat beide versies zo zijn gebranded dat je niet zomaar nieuwe themes kan maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 14:34:
[...]

waar moet ik deze vraag dan stellen. het gaat toch over de k700
Sorry dat ik niet echt lief O+ reageer, maar misschien is het na 2x vragen zonder antwoord een optie om eens zelf op zoek te gaan. Het antwoord is namelijk gewoon te vinden.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjan
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:46

Matjan

:D

Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 14:37:
[...]

En nu ontstaat er een eindeloze discussie wat er wel en niet in dit topic thuishoort. De mensen die iets zoeken, moeten zich ook hierdoor heen worstelen voordat ze een antwoord op hun vraag vinden.

Een vraag: Als mijn k700 vebinding maakt met mijn handfree oortje (JABRA BT200) vraagt de telefoon steeds of ik mijn spraakbesturing wil instellen. Deze heb ik standaard uit staan. Hoe kom ik van deze mededeling af, behalve dan dat ik de mededeling elke keer weer moet wegdrukken?
Je kan bij

menu=>bluetooth=>handsfree=>inkomend gesprek

instellen waar je het inkomende gesprek wilt ontvangen....
In telefoon of in headset...

Ga maar ff checken

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SURFivor schreef op 29 juli 2004 @ 14:41:
[...]

Je kan van mij aannemen dat beide versies zo zijn gebranded dat je niet zomaar nieuwe themes kan maken. :)
Ik kan bij mijn T-Mobile branded T610 gewoon andere themes instellen. Kan de originele daarentegen niet verwijderen, maar daar kan ik mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjan

Matjan

Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 15:07:
[...]

Ik kan bij mijn T-Mobile branded T610 gewoon andere themes instellen. Kan de originele daarentegen niet verwijderen, maar daar kan ik mee leven.
Heb je dan nog wel de T-Mobile icoontjes in het menu??

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjan

Matjan

Matjan schreef op 29 juli 2004 @ 15:16:
[...]

Heb je dan nog wel de T-Mobile icoontjes in het menu??
Hey Hou je een beetje bij de topic!!!!
ik ben er met handen en voeten ingetrapt!!!

Dit is

Het Grote SonyEricsson K700 topic

!!! })

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matjan schreef op 29 juli 2004 @ 14:55:
[...]

Je kan bij

menu=>bluetooth=>handsfree=>inkomend gesprek

instellen waar je het inkomende gesprek wilt ontvangen....
In telefoon of in headset...

Ga maar ff checken
Hij staat in de headset.

Probleem is dat de telefoon elke keer als ik in mijn auto stap en verbinding maakt mij headset, vraagt of ik spraakbesturing wil instellen. Dat doe ik elke keer door het maar weg te drukken. Ik wil echter deze mededeling niet meer en ook geen spraakbesturing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Salesplaza is superduur in vergelijk met Complaza! (53,95 tegenover 25)

En ik had ook bijna een fout gemaakt... ik dacht dat de DSS 25, de CSS 25 was (die met speaker en microfoon ingebouwd)

Weet iemand of er behalve Speaker en mic nog andere verschillen zijn? Kan ik wel de originele headset in de bureaulader steken, of niet? En werkt de Speakerfunctie van m'n K700i nog gewoon als die op de synchronisatiestand staat? En weet iemand mogelijk ook een richtprijs van de CSS25?

Want mocht ik tijdens het opladen gewoon kunnen bellen met de K700i, middels de eigen speakerfunctie, dan lijkt me die van de CSS een beetje overbodig. En als ie dan ook nog veel duurder is, dan is dat een beetje onzin om die te kopen, of niet dan? Batterij gaat inmiddels alweer langer mee :D Nu al 2 dagen met heel veel gebruik ervan! Camera, Bluetooth, Fotografie, Bellen, SMS, werkt perfect!

Alleen zoek ik nou nog altijd een programmatje om van MP3 bestanden MP3Pro bestanden te maken. Ik heb wel een programma gevonden om een reeks bestanden te converteren naar een lagere bitrate, maar momenteel nog niets wat naar MP3 Pro converteert. Wie kan me hierbij uithelpen?

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjan

Matjan

Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 16:31:
[...]

Hij staat in de headset.

Probleem is dat de telefoon elke keer als ik in mijn auto stap en verbinding maakt mij headset, vraagt of ik spraakbesturing wil instellen. Dat doe ik elke keer door het maar weg te drukken. Ik wil echter deze mededeling niet meer en ook geen spraakbesturing.
jah dan weet ik het niet echt...
Misschien spraakbesturing uitzetten?
Kan in menu=> instellingen

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F-Tim schreef op 29 juli 2004 @ 17:16:
Alleen zoek ik nou nog altijd een programmatje om van MP3 bestanden MP3Pro bestanden te maken. Ik heb wel een programma gevonden om een reeks bestanden te converteren naar een lagere bitrate, maar momenteel nog niets wat naar MP3 Pro converteert. Wie kan me hierbij uithelpen?
Cool edit pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F-Tim schreef op 29 juli 2004 @ 17:16

Je kunt van www.mp3prozone.com een Winamp plugin downloaden, die mp3's of .wav (weet het zo niet uit mijn hoofd) omzet naar mp3pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
MajinChaos schreef op 29 juli 2004 @ 10:30:
[...]

Sony ericsson theme creator die heb ik ook maar mijn plaatjes zijn vaak best wel groot dus ik moet ze eerst 176 x 176 maken voordat het mooi op het schermpie komt hoe zorg jij ervoor dat het goed op de scherm past ? of resized theme creator het zelf ? ik heb grote plaatjes ingedaan maar ik zie dan alleen een grote hoofd die lichaam zie ik niet mee meer . ik zou er ook paar zelf willen maken .

Gr33tz

Majin
Ik moet ze eerst zelf resizen naar 176x176. Wat handig is is om eerst het totale scherm te nemen wat je wil, dat is 176x220. En dan daaruit knippen dan weet je cker dat alles mooi aansluit. Ik gebruik zelf photoshop, maar paintshop pro zou het ook moeten kunnen en anders is the Gimp (weet niet of je het zo goed schrijft) wel iets voor je. Dat kan je gratis downloaden (programma is sowieso gratis) en je kan er ook heel veel dingen mee die je met photoshop ook kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
SURFivor schreef op 29 juli 2004 @ 09:01:
[...]

ik weet niet of het werkt maar zet de trilfunctie eens aan en het berichtsignaal uit?
Ik had vandaag wel iets vaags, ik had de geluiden uit gezet (# toets ingedrukt houden) en toen kreeg ik eerst de smsjes binnen met alleen trilfunctie, maar later toen was er wel opeens geluid bij en was er geen trillen meer bij. Erg vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net deze bureaulader besteld Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgc/GPD_9609high_35_0_4000.jpg

En heb ergens in dit topic of in deel 1 iemand gezien die er ook 1 had
Ik wou graag de ervaring ermee even weten of als iemand anders er wat over weet te vertellen mag ook :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:32
Weet iemand of het mogelijk is de softkeybar ook als animated gif te laten werken?
Ik krijg het niet voor elkaar, maar weet ook niet zeker of het wel kan. Zou jammer zijn in iedergeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 19:19:
Heb net deze bureaulader besteld [afbeelding]

En heb ergens in dit topic of in deel 1 iemand gezien die er ook 1 had
Ik wou graag de ervaring ermee even weten of als iemand anders er wat over weet te vertellen mag ook :Y)
Wacht gewoon maar even op de CSS-25.

Dat is de DSS-25 en de CSS-20 in-een

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ginz schreef op 29 juli 2004 @ 20:20:
[...]

Wacht gewoon maar even op de CSS-25.

Dat is de DSS-25 en de CSS-20 in-een
Tja je kan er leuk op wachten maar de CSS-25 is niet geschikt voor de K700i. Ik vond het zelf ook vreemd maar SE gemaild en idd die CSS-25 is niet geschikt voor de K700i, ze hebben het daar zelf uitgeprobeerd stond in het mailtje.

Maar als jij wil wachten........... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Owja, betreffende de Online Update Service;

Die komt met een aantal weken weer online.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier toevallig info over de beschikbaarheid en prijs van de Bluetooth headset HBH-300? Wil die graag bij de K700 maar krijg niet hard antwoord op m'n mailtjes... :/

(edit: eigenlijk ook off-topic 8)7 )

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2004 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op 29 juli 2004 @ 20:43:
[...]

Tja je kan er leuk op wachten maar de CSS-25 is niet geschikt voor de K700i. Ik vond het zelf ook vreemd maar SE gemaild en idd die CSS-25 is niet geschikt voor de K700i, ze hebben het daar zelf uitgeprobeerd stond in het mailtje.

Maar als jij wil wachten........... ;)
Da's balen, wou daar ook op wachten :(

Goeie info! :) (dat dan weer wél...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mullah
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-07 14:56
DjWannaB2002 schreef op 27 juli 2004 @ 22:43:
[...]

Denk eerder dat ie het niet helemaal goed heeft ingevuld want bij mij doet het gprs het ook nog niet helemaal maar hij moet zelfs helemaal naar niks gaan zoeken hij moet meteen een leeg sms scherm laten zien.

Dus als volgt:
1.) Ga naar internet Services in je menu
2.) Druk op 'meer'
3.) Ga naar 'favorieten'
4.) Ga naar 'nieuwe favoriet'
5.) Vul bij titel 'sms' in
6.) Vul bij URL 'sms:' in (let op de dubbele punt moet achter 'sms' staan!!!!)
7.) Druk op 'opslaan'
8.) Nu staat in de lijst favorieten 'Sms' er bij. Ga hier op staan en druk op 'meer'
9.) Ga daarna naar 'Nwe homepage' en druk op 'kiezen'

Als het goed is is nu onder de online knop de sms ingesteld en als je even kort op de online knop drukt ga je naar een leeg sms scherm.

Dat lukt dus allemaal nog bij mij, maar versturen gaat dus fout :?
Heej.. het page not found probleem is opgelost dankzij de 'sms:' (met dubbele punt dus)

Ik weet nu ook waarom het versturen misgaat, als je een nummer kiest zie je dat je smsje ook wordt verzonden aan een blanco telefoonnummer -> en dat kan natuurlijk niet. Best wel irri, want ik zou niet weten hoe je dat oplost behalve door een heleboel handelingen om die lege geadresseerde te verwijderen (c knop dus, en dan bevestigen) en daarmee is het idee van die sneltoets voor je sms natuurlijk weer helemaal verwenen.

Wat ik wel ontdekte hier is dat je dus smsjes kunt versturen aan meerdere mensen, gewoon 'meer' klikken en geadresseerde toevoegen voordat je een smsje verstuurt.

----

Op het moment vindt float's mobile agent trouwens dat mijn accu dor het opladen op ongeveer 7300 graden Celsius zit, lijkt me persoonlijk wat warm, vooral omdat ik hem nog kan vastpakken :)

----

Heeft er iemand trouwens een werkende .jar applicatie om de accu leeg te leechen? Ik had ergens zo een tooltje gevonden, maar die was niet goed gedownload ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag een nieuwe k700i gehaald
die andere had veel klachten en werkte gewoon niet
was niet fatsoenlijk mee te werken.
heb nu een nieuwe en die doet het volgens mij heel goed.
ook gelijk een bluetooth dongle gehaald
werkt erg goed. ben heel erg te vreden over het toestel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
FMA zegt bij mij NOOIT een temperatuurweergave :? Heel vaag, maarja. Vind het wel jammer dat de CSS-25 niet met de K700i werkt! Niet voor het synchroniseren, want dat gebruik ik toch niet! Misschien ooit eens Online Update, maar dat is ook maar DAN, en niet nu. Maar het leek me wel handig om toch een losse speaker te hebben mits de prijs niet extreem veel duurder was dan de DSS-25

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mullah
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-07 14:56
Eppo © schreef op 29 juli 2004 @ 00:31:
Hier heb ik nog een programmatje gevonden voor het leeg trekken van je batterij, zodra je batterij aan geeft dat hij bijna leeg is start je dit op en je mobiel gaat trillen en knipperen en dan is je batterij eerder leeg (vooral handig als hij 15x volledig moet ontladen)

http://rain.prohosting.co...d_Maintenance_by_BFLM.jar
Dit tooltje heeft dus als je hem download het volgende als inhoud
code:
1
The file type you have requested (jar) is invalid

Iemand een versie die het wel doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
tja bij de site waar hij stond doet hij het ook niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
DjWannaB2002 schreef op 29 juli 2004 @ 19:08:
[...]

Ik moet ze eerst zelf resizen naar 176x176. Wat handig is is om eerst het totale scherm te nemen wat je wil, dat is 176x220. En dan daaruit knippen dan weet je cker dat alles mooi aansluit. Ik gebruik zelf photoshop, maar paintshop pro zou het ook moeten kunnen en anders is the Gimp (weet niet of je het zo goed schrijft) wel iets voor je. Dat kan je gratis downloaden (programma is sowieso gratis) en je kan er ook heel veel dingen mee die je met photoshop ook kan.
oki ik ga die programma ff proberen maar met the gimp kan je die foto's ook resizen he ? thankss Djwanna

Greetz

Majin :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mullah schreef op 29 juli 2004 @ 22:50:
[...]

Dit tooltje heeft dus als je hem download het volgende als inhoud
code:
1
The file type you have requested (jar) is invalid

Iemand een versie die het wel doet?
http://img58.exs.cx/img58...RebuildAndMaintenance.jpg

download met rechter muis knop doel opslaan
download with right mouse button then save target

ok en dan even renamen naar een .rar file

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
MajinChaos schreef op 30 juli 2004 @ 00:34:
[...]

oki ik ga die programma ff proberen maar met the gimp kan je die foto's ook resizen he ? thankss Djwanna

Greetz

Majin :*)
Graag gedaan laat maar weten al je een thema af hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Toch vind ik het raar dat de DSS-25 het niet doet met de k700i, de site staat wel dat het werkt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
Gitaarwerk schreef op 30 juli 2004 @ 10:42:
Toch vind ik het raar dat de DSS-25 het niet doet met de k700i, de site staat wel dat het werkt!!
Dss-25 is tog de bureau lader die je bij de p900 bijkrijgt ?

volgens veel mensen werkt ie gewoon erop bij sommigen weer nie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij doet de link van de startpost voor nieuwe firmware het niet. Iemand enig idee wanneer de site weer online is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
Ik zit te denken om mijn k700 terug naar de winkel te brengen .

alles werkt goed behalve het sturen van java games naar mijn telefoon 90% van de spellen krijg ik een ongeldig applicatie .

terwijl anderen mensen met de zelfde firmware als mij hebben en die melding niet krijgen .

ik zend het wel via irda , weet niet of het uit zal maken als je via bluetooth zend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
ik heb nog een vreemde bug ontdekt.

als je een SMS typ en je wilt deze versturen, dan kan je contacten zoeken. maar als je perongeluk een verkeerd contact gebruikt, kan je dit niet ongedaan maken. herkent iemand dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
SURFivor schreef op 30 juli 2004 @ 12:00:
ik heb nog een vreemde bug ontdekt.

als je een SMS typ en je wilt deze versturen, dan kan je contacten zoeken. maar als je perongeluk een verkeerd contact gebruikt, kan je dit niet ongedaan maken. herkent iemand dit probleem?
Hmm je kan ze wel gewoon verwijderen hoor alleen via een omweg. Als je het verkeerde adres hebt genomen ga je naar 'meer' en dan naar 'geadresseerden'. Dan ga je op de foute naam staan klik op 'meer' en dan op 'verwijder'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Gitaarwerk schreef op 30 juli 2004 @ 10:42:
Toch blijft lezen moeilijk he??? We hebben het over de CSS-25 die het niet doet met de K700i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
En weer een thema af:

Afbeeldingslocatie: http://img56.exs.cx/img56/1300/preview.jpg

download (doel opslaan als, hernoemen naar *.zip en dan uitpakken):
http://img56.exs.cx/img56/4267/Amanda.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de DSS-25 en het aansluiten gaat in ieder geval goed. Driver + cradle werken. Alleen kon FMA mijn telefoon niet vinden op (Virtuele) COM3...dus misschien niet echt goed werkend; heb er nog niet zoveel tijd aan besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
DjWannaB2002 schreef op 30 juli 2004 @ 12:27:
Hmm je kan ze wel gewoon verwijderen hoor alleen via een omweg. Als je het verkeerde adres hebt genomen ga je naar 'meer' en dan naar 'geadresseerden'. Dan ga je op de foute naam staan klik op 'meer' en dan op 'verwijder'.
thnx :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.