Ik houd mij aan de handleiding ja, maar op het moment speel ik er nog vrij veel mee. Java games, thema's, instellingen enz. Kortom het beeldscherm staat vrij veel aan, en dat is nou juist hetgene wat het meeste stroom vreet. Als jij radio luisterd dan hoeft je beeldscherm niet aan te staan en bespaar je gewoon ene heleboel stroom waardoor de standby tijd langer wordt.XKB schreef op 28 juli 2004 @ 09:33:
[...]
Het lijkt er overigens wel op dat er veel verschil is in accu tijden. Mijn k700 houdt het makkelijk 2 dagen vol, zelfs met +-8 uur radio luisteren. Ik gebruik de camera echter nooit (dies nog steeds niet helemaal goed). Hebben jullie je wel aan de handleiding gehouden?
Eerst minstens 4 uur opladen terwijl het toestel uit is, dan helemaal ontladen, vervolgens weer minstens 4 uur opladen. Herhaal dit een keer of 5 en je krijgt een optimale accu-duur.
Bluetooth is het handigst aangezien je daar niet met kabels loopt te kloten. En voor het upgraden van je firmware heb je volgens mij een docking station nodig want met alleen een datakabel gaat dat niet dus daarvoor heb je ook geen kable nodig. Ik zou voor de bluetooth gaan, of voor alleen een dockingstation.welke data overdracht is het beste
via bluetooth dongle op pc of via se datakabel dcu 11?
Ik heb precies hetzelfde probleem, maar even wachten totdat telfort zelf met de instellingen komt.ik kan nog steeds niet wappen via gprs via Telfort. Heb de instellingen van telfort.nl, van sony ericsson site en van de T630 al geprobeerd
[ Voor 14% gewijzigd door 13art op 28-07-2004 13:12 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis