Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.074 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou nog ff wat laten weten zodra ik met relatiebeheer van T-mobile had gebeld:

Met een t-mobile 400 of 500 contractsvernieuwing voor 1 jaar kost de K700i bij T-mobile e.45,- . Een zeer net aanbod dacht ik zo.

Ik ben alleen vergeten te vragen wat de beperkingen van de T-mobile branded telefoon zijn. Maak wel even een edit als ik meer weet.

**EDIT**

Heb net weer even met de T-mobile relatiebeheer aan de lijn gehangen. De T-mobile branded versie bevat, voorzover zij wist, geen beperkingen. Het toestel is alleen gesimlocked en de t-zones instellingen staan er al in. Dus geen idiote menu veranderingen en mp3 beperkingen zoals bij Vodafone. Ideaal dus...!!!

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2004 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Douwe63 schreef op 20 juli 2004 @ 15:27:
Ik bel heel weinig dus ga waarschijnlijk niet vaak over die 30 minuten heen.

Neem je er trouwens nog een GPRS/Vodafone live achtig iets bij voor mail/mms etc.? Zou je dat ook bij Debitel moeten regelen of rechtstreeks bij Vodafone?
Ik neem geen gprs abo, daar maak ik waarschijnlijk toch heel weinig gebruik van en dan betaal ik wel gewoon veel teveel voor die paar KB dataverkeer...
Voor ringtones, thema's, games etc. hoef je 't ook niet te doen; BT is hier het 'toverwoord' :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:37

robhof

Lembongan view

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 11:19:
net ff een hoesje gehaald voor mijn k700i zodat het schermpje mooi blijft.
Heb bij T4T een bodyglove hoesje gevonden die prima past en het clipje aan de achterkant trek je er zo uit !!
BETER!!!

http://members.home.nl/rba/k700ihoesje.jpg

nog ff een vraagje
ik heb een sitecom bluetooth adapter gekocht
hiermee kan ik verbinding krijgen met de phone
maar ik kan niet in de video & theme directory komen
deze bestaat niet volgens het programma

als iemand een oplossing weet hoor ik het graag

mvg,
Richard Koolen
Ik heb het hoesje ook net gekocht. :)

Hoe heb jij die 'clip' er dan makkelijk afgekregen? Wil mij namelijk niet echt lukken zonder grof geweld...

edit:
Never mind... toch iets meer geweld gebruiken! 8)

[ Voor 6% gewijzigd door robhof op 22-07-2004 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robhof schreef op 22 juli 2004 @ 12:57:
[...]

nog ff een vraagje
ik heb een sitecom bluetooth adapter gekocht
hiermee kan ik verbinding krijgen met de phone
maar ik kan niet in de video & theme directory komen
deze bestaat niet volgens het programma

als iemand een oplossing weet hoor ik het graag

mvg,
Richard Koolen
[/edit]
Zet je telefoon op engelse taal, dan kom je erin. Of gebruik FMA lees FAQ

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2004 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek nog steeds die BMW Thema,
Met die knipperende koplamp. Iemand had hem gemaakt, op dit forum, misschien in deel 1 ik weet niet meer zeker. Ik kan hem niet vinden, als iemand heb heeft gevonden, react please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Laat maar, verkeerd gelezen... [kon hem niet verwijderen]

[ Voor 85% gewijzigd door Eppo © op 22-07-2004 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
hoe kan je zien welke firmware je toestel heeft en waar kan je deze zelf flashen?

De batterij heb ik al 2x opgeladen en nu zit ik op een standby-tijd van +80 uur dag en nacht aan. Ik moet er eerlijk bij zeggen dat ik em nauwelijks gebruik (3x gebeld, 5x ge'sms't en een paar keer beldeuntjes laten horen aan anderen) en het scherm op de stroomspaarmodus staat.

[ Voor 69% gewijzigd door SURFivor op 22-07-2004 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil alle posters in deze thread en in die van de Orange tariefwijziging (maandje terug) hartelijk bedanken. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Ben nu sinds zaterdag trotse eigenaar van dit juweel.
Orange Shop Nijmegen had er nog 4 en we hebben er 2 besteld, eigenlijk 3 maar zo meer daarover. Abbo Free 30, toestel gratis, en dankzij zomeractie € 40 euro cashback en leuke rugtas (zo'n ding met 1 band..) met cameraatje (analoog ;) ) en beachtennis rackets.

Erg grappig: tijdens het invullen van het contract had ik een bankafschrijving bij me waarop nog de laatste vorige Free 30 afboeking te lezen was 8)7
... dus die verkoper keek me eens raar aan, want ik had 'm net verteld dat ie mijn Orange Prepay nummer moest omzetten ... O-)
Inderdaad, een maand terug brief geschreven ivm tariefwijziging en contract geannuleerd (moest nog 1,5 jaar). Tegoed over laten zetten op mijn simcard die ineens Prepay was geworden.... maandje gewacht op leuke aanbieding die dus weer van Orange kwam. Bij de weg, "oude" simcard is ondertussen alweer geporteerd naar Free30 abbo. Totaal 2 werkdagen.

Terugkomend op mijn begin, we waren dus met 3 man, maar bij de 3e werd het abbo geweigerd!!! Jaja, dat kan dus heren Tweakerds! Als men vermoedt dat je te kwader trouw bent, of vaker "geintjes" uithaalt om zo een nieuw toestel aan te schaffen heeft men het recht je als abbonnee te weigeren! Ook al was je reden tot opzeggen van je vorige abbo legitiem. |:(

Zo... terug naar mijn phone voor een potje tennis... klote Mark met zijn aces :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robhof schreef op 22 juli 2004 @ 12:57:
[...]

Ik heb het hoesje ook net gekocht. :)

Hoe heb jij die 'clip' er dan makkelijk afgekregen? Wil mij namelijk niet echt lukken zonder grof geweld...

edit:

Never mind... toch iets meer geweld gebruiken! 8)

mooi dingetje
toch .... !?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 12:44:

Met een t-mobile 400 of 500 contractsvernieuwing voor 1 jaar kost de K700i bij T-mobile e.45,- . Een zeer net aanbod dacht ik zo.

Ik ben alleen vergeten te vragen wat de beperkingen van de T-mobile branded telefoon zijn. Maak wel even een edit als ik meer weet.

**EDIT**

Heb net weer even met de T-mobile relatiebeheer aan de lijn gehangen. De T-mobile branded versie bevat, voorzover zij wist, geen beperkingen. Het toestel is alleen gesimlocked en de t-zones instellingen staan er al in. Dus geen idiote menu veranderingen en mp3 beperkingen zoals bij Vodafone. Ideaal dus...!!!
Da's mooi!!
Ik had het ook al gevraagd aan de mevrouw van T-Mobile, maar dat kon ze me niet vertellen. Daarvoor in de plaats begon ze de specificaties van de website op te dreunen 8)7 :P

Aandoenlijk O+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Laatst online: 23:37

robhof

Lembongan view

Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 13:53:
[...]

mooi dingetje
toch .... !?
Zekers.... maar heb 'm nog verder gesloopt... ook dat draaimechanisme en het 'verharde' stukje waar het op zat heb ik eraf gesloopt! :)

Ziet nu wel de gaatjes waar het vastgenaaid zat en een gat in het midden waar het draaiding zat, maar ach... past nu nog beter in m'n broekzak! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjan
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:21

Matjan

:D

Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 14:09:
[...]

Da's mooi!!
Ik had het ook al gevraagd aan de mevrouw van T-Mobile, maar dat kon ze me niet vertellen. Daarvoor in de plaats begon ze de specificaties van de website op te dreunen 8)7 :P

Aandoenlijk O+ :P
Volgens mij is de "T-Mobile-branded" K700i wel helemaal in de T-mobile stijl... Inclusief menuveranderingen enzo...
Kijk maar naar de SET630...

Het "Meer-knopje" is dan een irritante snelkoppeling naar T-zones en de sommige icoontjes in het menu zijn onveranderbaar.......

:|

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Matjan schreef op 22 juli 2004 @ 16:54:
[...]

Volgens mij is de "T-Mobile-branded" K700i wel helemaal in de T-mobile stijl... Inclusief menuveranderingen enzo...
Kijk maar naar de SET630...

Het "Meer-knopje" is dan een irritante snelkoppeling naar T-zones en de sommige icoontjes in het menu zijn onveranderbaar.......

:|
Dat is bij de T630. Niet bij de T610.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjan

Matjan

Shiver23 schreef op 22 juli 2004 @ 16:58:
[...]

Dat is bij de T630. Niet bij de T610.
Nee bij de T610 niet,

maar de T630 en de K700i zijn dan twee "T-Zones" toestellen...
Die worden helemaal verpakt in een plastic omdoos van T-Mobile...
Bijj de T610 van T-Mobile was T-Zones nog niet echt ontwikkeld bij T-Mobile...
Nu besteden ze er veel aandacht aan en komen er steeds meer T-Zones-toestellen..

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjan

Matjan

en volgens mij hebben we het over de K700i.....
Toch?
:/ :| :) :*) B)

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matjan schreef op 22 juli 2004 @ 17:36:
[...]

Nee bij de T610 niet,

maar de T630 en de K700i zijn dan twee "T-Zones" toestellen...
Die worden helemaal verpakt in een plastic omdoos van T-Mobile...
Bijj de T610 van T-Mobile was T-Zones nog niet echt ontwikkeld bij T-Mobile...
Nu besteden ze er veel aandacht aan en komen er steeds meer T-Zones-toestellen..
Uhmm...Mijn T-Mobile T610 was dus wel helemaal branded. Ik heb hem destijds op de eerste dag gekocht dat hij uitkwam. Ook de T610 kwam in een speciale T-Mobile doos, had T-Mobile menu icontjes en had het T-Mobile logo op de voorkant gespoten.

Maar Ach,
Ben al weer ruim een week happy met m'n UNBRANDED K700i :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Squilex schreef op 21 juli 2004 @ 20:47:
[...]

Klopt, met dit probleem zit ik ook. Heb een HI 20 abonnement afgesloten met nummebehoud bij BelComapgny afgelopen vrijdag. De verkoper vertelde om naar het gratis nummer van KPN te bellen. Heb dat gedaan en een medewerker van KPN wist me te vertellen dat ze 48 uur vertraging hadden, dus heb maandag weer contact opgenomen. Toen was KPN er achter dat het om nummerbehoud ging en kreeg ik de boodschap dat voor prepaid naar abonnement 5 werkdagen tot maximaal een week staat. Zal daarom ook a.s. vrijdag weer contact met KPN op nemen voor de status...
Met welk nummer heb je gebeld? Kan ik ook ff bellen! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 19:15:
Ik heb een vraag voor de mede-eigenaars van dit geweldige toestel:

Klopt het dat de achterkant van het toestel wat 'losjes' is? Dus als je het toestel in je hand hebt, en je oefent een beetje kracht uit op de achterkant, dat je dan je gsm hoort 'kraken' ??? Want dat is het enige minpuntje wat ik kan ontdekken!

Graag reacties, want dan weet ik of ik terug moet gaan of niet!

Overigens heb ik het bij Studentmobiel (af)gehaald in Scheveningen. Goedkoper kon je het los ik niet krijgen!
Nou, ik heb gebeld met Sony Ericsson over dit 'probleem'...en die adviseerden mij om naar het dichstbijzijnde service punt te gaan. Dus dat heb ik gedaan, en het probleem uitgelegd. Maar die gozer zei tegen me, dat er waarschijnlijk heel weinig aan te doen is; die gsm's worden aan de lopende band gemaakt en sommigen hebben nou eenmaal wat meer speling dan de andere. Hij had het zelf ook met zijn P900 zei die, hij had een keer zijn accu verwisseld en sindsdien hoort ie ook alleen maar gekraak (en nokia 6310's hebben er ook heel veel last van geloof ik?)

Dus met andere woorden, mijn eigen huis-tuin-en-keuken oplossing (wat watjes met plakbank achter op het klepje plakken) is gewoon het beste wat ik kon doen!

Voor de rest is het echt een perfect toestel! Ik ben er echt verliefd op geworden!!!

Oh ja, ik heb wel 1 vraagje voor eigenaars van dit toestel die ook een bluetooth headset hebben: als je radio wilt luisteren, moet je perse je (normale)headset in doen (als antenne). Ik hoopte dat je met een bluetooth headset ook radio kon luisteren, alleen helaas helaas, die gozer zei tegen me dat de radio dan niet werkt; je MOET die normale headset erin pluggen!

Kan iemand dit voor me uittesten of het echt zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 20:23:
[...]
Oh ja, ik heb wel 1 vraagje voor eigenaars van dit toestel die ook een bluetooth headset hebben: als je radio wilt luisteren, moet je perse je (normale)headset in doen (als antenne). Ik hoopte dat je met een bluetooth headset ook radio kon luisteren, alleen helaas helaas, die gozer zei tegen me dat de radio dan niet werkt; je MOET die normale headset erin pluggen!

Kan iemand dit voor me uittesten of het echt zo is?
Is inderdaad niet mogelijk. De standaard headset zorgt voor het onvangst. Dus met een BT headsetje gaat het helaas niet werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RUFFNECK schreef op 22 juli 2004 @ 11:20:
[...]

1280x960?!?!?!?! (om ff je vraag en uitroep tekens na te doen :/ )
Volgens mij is dat extended (dus gewoon het digitaal uitrekken van de maximale 640x480) en vandaar al dat geblokker misschien. (Denk ik tenminste, 640x480 is toch egt "max" geloof ik - Large)
Voor de .... keer O-)
Nou voor de duidelijkheid nog maar een keertje:
-Max. Res. = 640x480
-Extended = 1028x768 (is gewoon een uitgerekte "extended" 640x480 foto's Is handig voor op de PC... Beslaat wel veel ruimte in het toestel. :|
En idd de fotos zien er erg goed uit vooral de Extended en de Panorama is echt super...
Er is kwa dig. cam geen leuker toestel dan dit. (op dit moment tenminste. en ook niet de 6710 met 1M pics.
Waarschijnlijk wel de S65 straks en de P730 maar die zijn er dus nog niet B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 20:23:
[...]
Nou, ik heb gebeld met Sony Ericsson over dit 'probleem'...en die adviseerden mij om naar het dichstbijzijnde service punt te gaan. Dus dat heb ik gedaan, en het probleem uitgelegd. Maar die gozer zei tegen me, dat er waarschijnlijk heel weinig aan te doen is; die gsm's worden aan de lopende band gemaakt en sommigen hebben nou eenmaal wat meer speling dan de andere. Hij had het zelf ook met zijn P900 zei die, hij had een keer zijn accu verwisseld en sindsdien hoort ie ook alleen maar gekraak (en nokia 6310's hebben er ook heel veel last van geloof ik?)
Is bij mij ook wel een beetje zo. Maar het is lang niet zo erg als bij de Nokia die kraken allemaal veel meer. :X Komt door die X-press on Covers. Dat is wel leuk maar je hebt wel echt het idee of het een speelgoed ding is. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ik heb getest in de winkel.. haha :D ik zei..ik wil wel een niet krakende versie :D

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de k700i sinds vorige week. hij is echt fantastisch. Het is kinderlijk eenvoudig om met fma (ingekorte) mp3's te uploaden naar je telefoon en ze te gebruiken als ringtone. De foto's vallen me 100 % mee. Is natuurlijk geen digcamresultaat, mar wel leuk. De radio is goed. Jammer dat je de frequenties geen naam kan geven. Met de developerstool is het ook eenvoudig om thema te maken voor je telefoon. Aldus ik heb nog heel wat leuke speeluurtjes voor de boeg

En hij kraakt niet!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2004 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09 17:59

RUFFNECK

Poentje

Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 20:47:
[...]

Voor de .... keer O-)
Nou voor de duidelijkheid nog maar een keertje:
-Max. Res. = 640x480
-Extended = 1028x768 (is gewoon een uitgerekte "extended" 640x480 foto's Is handig voor op de PC... Beslaat wel veel ruimte in het toestel. :|
En idd de fotos zien er erg goed uit vooral de Extended en de Panorama is echt super...
Er is kwa dig. cam geen leuker toestel dan dit. (op dit moment tenminste. en ook niet de 6710 met 1M pics.
Waarschijnlijk wel de S65 straks en de P730 maar die zijn er dus nog niet B)
Ja hey leg dat dus aan die gast uit :P Panorama heb ik vandaag voor et eerst mee wezen spelen, erg cool. Extended hoeft voor mij niet, aan die Large heb ik genoeg voor op de pc en die ziet er egt prima uit ja, zoals ik ook al zei.

Oja die extended is wel degelijk 1280x960 en voor digitaal vergroten van 640x480 vind ik et zelf "nice" voor een gsm cam :)

[ Voor 8% gewijzigd door RUFFNECK op 22-07-2004 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ik ga als ik mijn cradle binnen heb (Ik haat telefoons waar geen cradle bij zit of op kan..voor deze heb ik em gelijk maar besteld...kan iets van 10 dagen of langer duren misschien.. hij is niet op voorraad) dan ga ik eens kijken of ik leuke animaties als background kan zetten..(wel rustige uiteraard)

maar ben ook nog steeds met spv dingen bezig..

[ Voor 16% gewijzigd door gitaarwerk op 22-07-2004 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BRANDED of UNBRANDED, het boeit me eigenlijk niet genoeg om er erg druk om te maken. Zolang hij maar kan bellen en ik hem er mooi uit vindt zien, das belangrijk...

en hij me natuurlijk niet al teveel kost!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2004 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog twee weekjes .......

dan is mijn vodavone branded k700i simlockvrij en heeft ie orginele SE software erop. Ik mag er verder niets over zeggen, maar we zijn goed bezig...

Keep the orginal firmware alive......

zonder dollen. Mensen met een vodafone branded toestel. De oplossing is nabij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 12:44:

**EDIT**

Wow- da's echt een mooi aanbod - en ook goed nieuws wat betreft T-Mobile branded - heb zelf T-Mobile 300 (en nog een Phone House tegoed bon van € 100,= :P) en (maar) moet nog tot 27 oktober wachten (:O); denk dat ik dan eindelijk eens een 1-jarig contract kan nemen ipv dat 'eeuwig-durend' 2-jarig contract _/-\o_

Thnxs voor dit goede nieuws - ik hou nu op over abo's O-)

ps (OT!!) heb mn webicon veranderd, maar ik krijg ze maar niet scherp :'(
edit:
oei - deze is zwaar irri zie ik

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2004 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de K700i sinds eergisteren hij bevalt echt goed.
Ik heb hem bij BELCOMPANY gekocht met een Telfort abonnement kan volgens mij al vanaf € 25,- p/m voor 2 jaar en NIETS bij betalen. Heb zelf een duurder abonnement. Leuke is nog ook dat je de eerste 4 maanden 50% korting krijgt op je abonnementskosten. En Telfort is zo goedkoop buiten de belbundel om, maar liefst 0,11 cent, kpn is al 0,24 en vodafone 0,30 cent. Daarnaast heb je gratis voicemail en klantenservice (wat nu sterk verbeterd is vind ik)

Nu over het toestel zelf. Er zit niet echt een flitser op, het is felle-licht-straal. De VGA functie vind ik persoonlijk te blokkerig.

Ik vind het wel jammer dat ik nu bij een handsfreeset SonyEric. HBH-60 eerst mijn BT moet activeren en bij een binnen of uitgaand gesprek ook nog moet aangeven of ik het via de BT handsfree wil ontvangen. Wasmet de T68i toch anders, hoefde alleen de HBH-60 handsfree aan te doen. Heb hem al gepaired en ingesteld om gesprekken via HBH-60 door te sturen.
Dus als iemand nog een tip heeft.

Vind die spellen op sony site wel mooi uitzien, maar heb het niet gedownload is 5 eur per spel.

OH JA, WIE HEEFT MMS EN WAP al werkende ? En wat is goedkoper/beter via GPRS of via normaal? Bij telfort betaal je via GPRS 1,50 eur per 1 mb zonder een databundel ofzo.

Laat me weten pls :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
ff een vraagje, ik was vandaag radio aan het luisteren op mijn mobielie en toen gingtie af (ik helemaal in rep en roer, want wie zou mij nou bellen) dus ik neem op (gewoon head set in en mobiel tegen oor) maar toen vroeg ik me later af, als ik nu op dat knopje gedrukt had hoe had die gene mij dan kunnen verstaan? (mobiel zat in broekzak...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squilex
  • Laatst online: 20-02-2014
Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 19:24:
Met welk nummer heb je gebeld? Kan ik ook ff bellen! :*)
Zodra je een abonnement afsluit (in dit geval KPN/HI) en je wilt je nummerbehouden, dan moet er door KPN een "extra handeling" plaats vinden. Het A4-papier wat ik kreeg van mijn verkoper:
Aanvraag mobile telefoonaansluiting.
Er zijn extra handelingen nodig voor uw aanvraag. Bel 0800 0507, tst 860 (gratis)

Echter moet je wel in bezit zijn van dit A4-papier, want na lange tijd wachten, doorverbonden en naar nummers geluisterd te hebben, zal een KPN-medewerk vragen naar je "Contractnr." Uiteraard is dit nummer uniek en is te vinden onderaan je A4-papier. Aangezien je het bij een webshop heb gekocht en weet ik niet of je dit A4-papier bezit. Mocht je deze niet hebben, zou je contact op kunnen nemen met de desbetreffende webshop (gsm.nl in dit geval).

Over een aantal uren ga ik KPN weer vragen om de status en hoop dan (indien goed) de K700i bij BelCompagny op te kunnen halen...

Don't Copy Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjan

Matjan

Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 01:20:
Ik heb de K700i sinds eergisteren hij bevalt echt goed.
Ik heb hem bij BELCOMPANY gekocht met een Telfort abonnement kan volgens mij al vanaf € 25,- p/m voor 2 jaar en NIETS bij betalen. Heb zelf een duurder abonnement. Leuke is nog ook dat je de eerste 4 maanden 50% korting krijgt op je abonnementskosten. En Telfort is zo goedkoop buiten de belbundel om, maar liefst 0,11 cent, kpn is al 0,24 en vodafone 0,30 cent. Daarnaast heb je gratis voicemail en klantenservice (wat nu sterk verbeterd is vind ik)

Nu over het toestel zelf. Er zit niet echt een flitser op, het is felle-licht-straal. De VGA functie vind ik persoonlijk te blokkerig.

Ik vind het wel jammer dat ik nu bij een handsfreeset SonyEric. HBH-60 eerst mijn BT moet activeren en bij een binnen of uitgaand gesprek ook nog moet aangeven of ik het via de BT handsfree wil ontvangen. Wasmet de T68i toch anders, hoefde alleen de HBH-60 handsfree aan te doen. Heb hem al gepaired en ingesteld om gesprekken via HBH-60 door te sturen.
Dus als iemand nog een tip heeft.

Vind die spellen op sony site wel mooi uitzien, maar heb het niet gedownload is 5 eur per spel.

OH JA, WIE HEEFT MMS EN WAP al werkende ? En wat is goedkoper/beter via GPRS of via normaal? Bij telfort betaal je via GPRS 1,50 eur per 1 mb zonder een databundel ofzo.

Laat me weten pls :)
Jah we zitten in dezelfde situatie, want ik kan ook nog niet wappen met me K700i!!!
Telfort heeft de instellingen voor GPRS nog niet klaar liggen....
Daar Zijn ze nog mee bezig...

Dat wordt dus ff wachten...

GPRS is veel goedkoper dan het "normale" internetten (inbellen)
Je betaalt dan alleen voor het aantal verzonden en ontvangen data...

Dus bijv. Algemeen Dagblad lezen?
GPRS: Je betaalt alleen voor de pagina die je op je scherm ziet
GSM: Je betaalt voor de tijd die het duurt voordat je de hele pagina hebt door gelezen......

En telfort is het goedkoopst qua GPRS!!!!!

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Squilex schreef op 23 juli 2004 @ 04:02:
[...]

Zodra je een abonnement afsluit (in dit geval KPN/HI) en je wilt je nummerbehouden, dan moet er door KPN een "extra handeling" plaats vinden. Het A4-papier wat ik kreeg van mijn verkoper:
Aanvraag mobile telefoonaansluiting.
Er zijn extra handelingen nodig voor uw aanvraag. Bel 0800 0507, tst 860 (gratis)

Echter moet je wel in bezit zijn van dit A4-papier, want na lange tijd wachten, doorverbonden en naar nummers geluisterd te hebben, zal een KPN-medewerk vragen naar je "Contractnr." Uiteraard is dit nummer uniek en is te vinden onderaan je A4-papier. Aangezien je het bij een webshop heb gekocht en weet ik niet of je dit A4-papier bezit. Mocht je deze niet hebben, zou je contact op kunnen nemen met de desbetreffende webshop (gsm.nl in dit geval).

Over een aantal uren ga ik KPN weer vragen om de status en hoop dan (indien goed) de K700i bij BelCompagny op te kunnen halen...
Dank je wel! Ik zit nu op het werk, maar volgens mij staat er wel een nummer op mijn uitgeprinte contract. Ga als ik thuis ben ook even bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eppo © schreef op 23 juli 2004 @ 01:29:
ff een vraagje, ik was vandaag radio aan het luisteren op mijn mobielie en toen gingtie af (ik helemaal in rep en roer, want wie zou mij nou bellen) dus ik neem op (gewoon head set in en mobiel tegen oor) maar toen vroeg ik me later af, als ik nu op dat knopje gedrukt had hoe had die gene mij dan kunnen verstaan? (mobiel zat in broekzak...)
??? Ben ik nog niet goed wakker of...
Je hebt "gewoon head set in en mobiel tegen oor" en je "mobiel zat in je broekzak"?
Hoe doe je dat dan?! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 08:23:
[...]

??? Ben ik nog niet goed wakker of...
Je hebt "gewoon head set in en mobiel tegen oor" en je "mobiel zat in je broekzak"?
Hoe doe je dat dan?! 8)7
Ik heb de K700 nog niet, dus ik weet ook niet precies wat hij bedoelt.
Maar wellicht zit er een knopje op de headset om op te nemen? Hij drukte dat knopje in maar pakte de mobiel uit zijn broekzak om via de mobiel te praten. Maar wat als hij de mobiel niet uit zijn broekzak had gehaald en via de headset had geluisterd? Hoe had de ander hem dan kunnen verstaan?

Hmmm... zoiets maak ik ervan... het is in elk geval rete onduidelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg de WAP en de MMS niet geactiveerd bij de k700 ivm. Orange Free. Heeft iemand suggesties. Ik heb het al geprobeerd via de links van de openingpost (die overigens erg goed is) Zou iemand me kunnen zeggen waar ik de juiste instellingen kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je ergen het geluid van de camera uitzetten? K bedoel dan dat geluid als je een foto maakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe63
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 21:39
Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 10:17:
Kan je ergen het geluid van de camera uitzetten? K bedoel dan dat geluid als je een foto maakt..
pervert :X ;)

on-topic: als je gewoon onder Sounds & Alerts het volume helemaal op 0 zet maakt de camera ook geen geluid meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:41
Erg mooi telefoontje, maar het camera achtige uiterlijk vraagt gewoon om een 1 of 2 megapixel camera :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

Ik heb een klein probleem met mijn toestel:

Als ik de camera gebruik blijft het beeld soms helemaal op "Zwart" staan. Als ik via het service menu kijk gaat het wel altijd goed :? Firmware update lukt niet, die pagina is down/weg.

Verder zoek ik nog het internet profiel van KPN. Zodat ik mijn mail dus kan lezen. Ook hun SMTP server overigens..

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjan

Matjan

XKB schreef op 23 juli 2004 @ 10:38:
Ik heb een klein probleem met mijn toestel:

Als ik de camera gebruik blijft het beeld soms helemaal op "Zwart" staan. Als ik via het service menu kijk gaat het wel altijd goed :? Firmware update lukt niet, die pagina is down/weg.

Verder zoek ik nog het internet profiel van KPN. Zodat ik mijn mail dus kan lezen. Ook hun SMTP server overigens..
teruggaan naar de winkel en een nieuwe eisen misschien?

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 13:59
Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 10:15:
Ik krijg de WAP en de MMS niet geactiveerd bij de k700 ivm. Orange Free. Heeft iemand suggesties. Ik heb het al geprobeerd via de links van de openingpost (die overigens erg goed is) Zou iemand me kunnen zeggen waar ik de juiste instellingen kan vinden.
Instellingen kloppen volgens mij allemaal. Je kunt anders ook de instellingen gebruiken die op SonyEricsson staan. Zorg er wel voor dat GPRS aanstaat (balkje boven je signaalsterkte moet blauw zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

wAizz schreef op 23 juli 2004 @ 11:02:
[...]

Instellingen kloppen volgens mij allemaal. Je kunt anders ook de instellingen gebruiken die op SonyEricsson staan. Zorg er wel voor dat GPRS aanstaat (balkje boven je signaalsterkte moet blauw zijn).
je kan bij telfort toch ook de instellingen laten sturen per sms?

ik heb dat met hi gedaan, en dat werkte ook ^_^, gewoon de instellingen opvragen voor de t610 of t630 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 12:01:
Gisteren ook maar eens besteld bij 2call, icm een 2 jarig Hi 20 abo.
Kreeg een mailtje terug dat KPN er 1 tot 5 :( dagen over doet om contract goed te keuren. Nou, ik hoop dat ze het gauw doen en dat ik mn telefoontje snel krijg opgestuurd! :)
Heel fijn! :( Ik woon al 5 jaar in Rotterdam, maar mijn bankafschriften gaan nog naar het adres waar mijn ouders wonen. KPN wil nu een kopie van een bankafschrift met mijn adres, omdat ik onder een ander adres bij hun bekend sta. Ja, ik heb dus geen bankafschrift met mijn nieuwe adres. 8)7
Ik heb zo het idee dat dit nog lang kan gaan duren... :(

Edit: Berichtje gehad van 2call dat ik gewoon een afschrift moet sturen en dat hij het dan wel zal uitleggen aan de KPN. Ben benieuwd. Nu moet ik echter wel eerst naar Hilversum om een afschrift te halen... ALS ik dat nog heb liggen!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2004 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn jullie ook van mening dat het gespreksvolume erg zacht is? Hij staat volgens mij al op zijn maximum. Hebben jullie dit probleem ook? (Ik heb een importversie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 11:28:
Zijn jullie ook van mening dat het gespreksvolume erg zacht is? Hij staat volgens mij al op zijn maximum. Hebben jullie dit probleem ook? (Ik heb een importversie)
Hehe ik heb gewoon de normale versie (NL, maar ikgebruik ENG menu's) en had dit "probleem" ook. Tijdens het praten (was ineens zo) erg zacht, ik dus drukken op de volume knoppen, terwijl ik de telefoon aan me oor hield, gebeurde niks.
Werd dus para, maar 1 van die keren in een gesprek weer, gewoon ff de telefoon ff van me oor weggehaald en goed op de volume knopjes zitten drukken en warempel, de volumebalkjes kwam op et scherm en ik kon em weer luider zetten 8)7
Ik zou dus zeggen kijk erg goed ernaar! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RUFFNECK schreef op 23 juli 2004 @ 11:31:
[...]

Hehe ik heb gewoon de normale versie (NL, maar ikgebruik ENG menu's) en had dit "probleem" ook. Tijdens het praten (was ineens zo) erg zacht, ik dus drukken op de volume knoppen, terwijl ik de telefoon aan me oor hield, gebeurde niks.
Werd dus para, maar 1 van die keren in een gesprek weer, gewoon ff de telefoon ff van me oor weggehaald en goed op de volume knopjes zitten drukken en warempel, de volumebalkjes kwam op et scherm en ik kon em weer luider zetten 8)7
Ik zou dus zeggen kijk erg goed ernaar! :P
Het volume harder zetten via de knopjes aan de zijkant lukt wel. Die staan nu ook maximaal. Maar nog steeds vind het ik het erg zacht zeker ivm met mijn samsung e700. (is dan ook het enige wat beter aan de e700 is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ik snap niet dat iedereen problemen heeft met de geluidsvolumes. hier is alles prima
ik hoop dat via een explorer wat extra sms toontjes erbij gezet kan worden :) zou wel handig izjn.. misschien ff een SE een mailtje sturen dat dat in de nieuwe firmware moet komen ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

Gitaarwerk schreef op 23 juli 2004 @ 11:40:
ik snap niet dat iedereen problemen heeft met de geluidsvolumes. hier is alles prima
ik hoop dat via een explorer wat extra sms toontjes erbij gezet kan worden :) zou wel handig izjn.. misschien ff een SE een mailtje sturen dat dat in de nieuwe firmware moet komen ^_^
Ja idd :P Mail meteen maar dat als iemand belt je kan kiezen of je het via de speaker wilt opnemen en praten, ipv eerst beantwoorden, dan joystickje drukken en kiezen voor speaker on :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 11:25:
[...]

Heel fijn! :( Ik woon al 5 jaar in Rotterdam, maar mijn bankafschriften gaan nog naar het adres waar mijn ouders wonen. KPN wil nu een kopie van een bankafschrift met mijn adres, omdat ik onder een ander adres bij hun bekend sta. Ja, ik heb dus geen bankafschrift met mijn nieuwe adres. 8)7
Ik heb zo het idee dat dit nog lang kan gaan duren... :(

Edit: Berichtje gehad van 2call dat ik gewoon een afschrift moet sturen en dat hij het dan wel zal uitleggen aan de KPN. Ben benieuwd. Nu moet ik echter wel eerst naar Hilversum om een afschrift te halen... ALS ik dat nog heb liggen!
dumbo :) loop naar de bank en vraag om je laatste bankafschrift, draaien ze zo een kopietje van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister contact gehad met T-mobile
ik krijg de 700i voor 74,- euro als ik mijn 150 mijn 1 jaar verleng..!
lekkere aanbieding dus..:):)

Heeft de 700 nu eigelijk ook last dat je het scherm amper kan zien als de zon schijnt net zo als bij de t610?

Is er verschil tussen de 700 en de 700i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

Voor zover ik begreep was de 700i voor internationaal ofzo, dus Benelux, UK blabla dat soort iets. :)

Heeft iemand hier al een T-Mobile versie die precies kan uitleggen hoe die eruit ziet, want er wordt gespeculeerd alleen maar en vergeleken met de T630 en T610.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Hum... ik lees iets leuk op Esato:
Some of us might find the online button useless or rarely use it due to costly GPRS charges. Good new, now we can customize the button to something else, eg. SMS or call someone. Here the steps to customize it.

- Main Menu > Internet Services > More > Bookmark
- Create new bookmarks
- Title: SMS
- Address: SMS:
- Save it and then set the bookmarks as "Set Bookmarks as Homepage"

Done! Now try to press the online button and it should bring you to "Write Message" screen. Its very cool isnt it?
En voor de mensen die geen engels kunnen:

De knop aan de zijkant om meteen naar bijvoorbeeld Vodafone Live! of T-Zones te gaan is aan te passen. Of het hierbij om een Vodafone, T-Mobile of standaard versie gaat staat er niet. Maar volg de volgende instructies:

• Menu > Internet Services > More > Bookmarks
• Maak een nieuwe bookmark aan
• Titel: SMS
• Adres: SMS:
• Opslaan, en stel bookmark als startpagina in.

Klaar, druk nu op de Internet knop. Dat zal je nu moeten brengen naar het "Schrijf bericht" scherm.

[ Voor 4% gewijzigd door Ginz op 23-07-2004 12:43 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz, even een serieuze vraag...........

Ik lees dat jij een hele collectie aan mobile's hebt.

Nu ieder zijn hobby, of het nu treintjes zijn of cactussen telen.

Maar leg mij eens uit wat je met zoveel mobile telefoons doet, is dat niet een beetje weggooien van jouw zuurverdiende geld ??

'k bedoel, je kan er maar eentje gebruiken toch ??

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2004 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Ginz.. bij mij werkt het niet.. :{ hij belt in ipv via gprs, of sms sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 12:15:
Heeft de 700 nu eigelijk ook last dat je het scherm amper kan zien als de zon schijnt net zo als bij de t610?

Is er verschil tussen de 700 en de 700i?
1. Het schermpje is nog goed te zien in de volle zon (vergeleken met die Nokia 6100)
2. Er bestaat geen K700, alleen de 700i en 700c. De 700i is de internationale versie en de 700c is de Oost-Aziatische versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RUFFNECK schreef op 23 juli 2004 @ 12:19:
Heeft iemand hier al een T-Mobile versie die precies kan uitleggen hoe die eruit ziet, want er wordt gespeculeerd alleen maar en vergeleken met de T630 en T610.
Ik ben ook wel erg benieuwd... maar denk niet dat iemand 'm al heeft... want de mooie aanbiedingen van T-Mobile zijn net begonnen en als je het via hen regelt duurt het geloof ik zo'n 2 a 3 weken voor je de foon hebt... toch?

Of... heeft iemand 'm toevallig al wel?! (fotooo! :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 10:17:
dat camerageluid is verplicht bij alle toestellen ivm privacy (anders kan je te makkelijk foto's maken onder een rokje...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RUFFNECK schreef op 23 juli 2004 @ 12:19:
Voor zover ik begreep was de 700i voor internationaal ofzo, dus Benelux, UK blabla dat soort iets. :)

Ik weet niet of je hem in realtime wil zien maar een plaatje staat gewoon op de site van T-mobile

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2004 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 13:34:
[...]

Ik weet niet of je hem in realtime wil zien maar een plaatje staat gewoon op de site van T-mobile
Ja die zag ik al, maar egt wat user feels zoek ik, dus de precieze beperkingen qua software (ja iemand had gebeld naar de KS hierboven en antwoord gehad, maar dat blijft een beschrijving van de KS zelf) en bijv of het logo van t-mobile makkelijk weg te halen is dat soort dingen (ik vraag niet of software hacks ofzow, just in case iemand gaaat blaten hierover :P)

Ik wil dit allemaal weten voor m'n vriendin die haar t-mobile abbo moet verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe63
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 21:39
SURFivor schreef op 23 juli 2004 @ 13:26:
[...]

dat camerageluid is verplicht bij alle toestellen ivm privacy (anders kan je te makkelijk foto's maken onder een rokje...)
Nogmaals, je kunt het gewoon uitzetten door je volume op 0 te zetten......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 13:34:
[...]

Ja deze bedoel je, maar dan zie je nog niet hoe het menu er uit ziet en of er functies weg zijn gelaten zoals mp3 instellen als beltoon:

Afbeeldingslocatie: http://www.t-mobile.nl/Persoonlijk//media/images/eshop/devices/sonyericsson_k700/devicefrontdetail.jpg

edit:
oh jaks - zie nu dat T-Mobile logo onderaan op het toestel zelf... zou dat er echt opzitten? zal wel he

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2004 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 12:50:
Ginz, even een serieuze vraag...........

Ik lees dat jij een hele collectie aan mobile's hebt.

Nu ieder zijn hobby, of het nu treintjes zijn of cactussen telen.

Maar leg mij eens uit wat je met zoveel mobile telefoons doet, is dat niet een beetje weggooien van jouw zuurverdiende geld ??

'k bedoel, je kan er maar eentje gebruiken toch ??
offtopic:
Tja, waarom spaart een filatelist bijvoorbeeld postzegels?

Ik ben gewoon knotsgek op (Sony)Ericsson's, en kan er ook lekker mee prutsen. Zoals je kan zien modificeer ik ze ook, gewoon omdat ik dat leuk vind.

En ik had bijvoorbeeld ook gewoon mijn T610 kunnen verkopen en dan een T630 kunnen kopen, maar nee, Ginz moet hem gewoon zelf ombouwen. Dat is toch veel leuker :?

En aangezien mijn gewenste collectie (nog) niet compleet is, kan ik gelijk melden dat ik nog opzoek ben naar een Ericsson R310s en een Ericsson T29s. Maak me blij....
SURFivor schreef op 23 juli 2004 @ 13:23:
[...]

2. Er bestaat geen K700, alleen de 700i en 700c. De 700i is de internationale versie en de 700c is de Oost-Aziatische versie
Tja, dat is zoals de Ericsson R380w, de Ericsson T29s en de Ericsson T39m. De laatste letter laten we gewoon weg, is een beetje rottig om die er steeds bij te vermelden.

[ Voor 19% gewijzigd door Ginz op 23-07-2004 13:52 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 22:43
En aangezien mijn gewenste collectie (nog) niet compleet is, kan ik gelijk melden dat ik nog opzoek ben naar een Ericsson R310s en een Ericsson T29s. Maak me blij.
weet je zeker dat dat geen R320s moet zijn ?

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
MerijnB schreef op 23 juli 2004 @ 13:55:
[...]

weet je zeker dat dat geen R320s moet zijn ?
Nee, die heb ik al. R310 bestaat ook

Afbeeldingslocatie: http://www.yopi.de/images/prod_pics/81/e/81323.jpg

Maar, daar horen we het hier eigenlijk niet over te hebben, anders wordt het namelijk hier een uitwisselplaats voor telefoons. En dat is niet de bedoeling. Mail/MSN/ICQ/IRC is natuurlijk wel mogelijk.

[ Voor 44% gewijzigd door Ginz op 23-07-2004 14:00 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:12

aKra

Intentionally left blank.

Ik heb hem nu ook in mijn handen, ik moet zeggen dat ik de knopjes een beetje lastig vind maar verder is hij wel geil! :)

Toch best nog wel dik en "groot" vergeleken bij mijn P900 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

quote: akra
Toch best nog wel dik en "groot" vergeleken bij mijn P900
Ben je die eigenlijk al kwijt? (lekker on-topic)

Ik heb net gebeld voor mn kaputte camera.. wordt ik doorverwezen naar een SE service point.. die toevallig hier in de buurt allemaal dicht of op vakantie zijn 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door XKB op 23-07-2004 14:47 . Reden: ff quote wat duidelijker.... ]

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Tegen mij? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ginz schreef op 23 juli 2004 @ 12:42:

• Menu > Internet Services > More > Bookmarks
• Maak een nieuwe bookmark aan
• Titel: SMS
• Adres: SMS:
• Opslaan, en stel bookmark als startpagina in.

Vet!

Dit werkt idd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SYQ schreef op 23 juli 2004 @ 11:49:
[...]

dumbo :) loop naar de bank en vraag om je laatste bankafschrift, draaien ze zo een kopietje van
:P Ach, ik moest toch naar Hilversum. Heb net ff ingescand en direct gemaild. Woehoei! :D
Nou opschieten, KPN rukkers! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie zijn er hier al bezig met theme's maken??? want ik heb er een paar gemaakt alleen ik heb wel naar mijn telefoon kunnen verzenden alleen zie ik die achtergrond en alles nie wat ik heb gemaakt? =S hebben jullie dit probleem ook? hebben jullie een oplossing hiervoor??? ik zou het graag willen wete =) wie kan mij helpen met dit probleem!

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2004 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 13:41:
[...]

Ja deze bedoel je, maar dan zie je nog niet hoe het menu er uit ziet en of er functies weg zijn gelaten zoals mp3 instellen als beltoon:

[afbeelding]

edit:
oh jaks - zie nu dat T-Mobile logo onderaan op het toestel zelf... zou dat er echt opzitten? zal wel he
Als het goed is zouden er iig geen beperkingen ('zoals mp3's instellen als beltoon' etc). Ten minste, dat zei dat vrouwtje van KS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjan

Matjan

Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 16:41:
[...]

Als het goed is zouden er iig geen beperkingen ('zoals mp3's instellen als beltoon' etc). Ten minste, dat zei dat vrouwtje van KS.
Als je het aan T-Mobile vraagt ja....

Maarre wat wel zo is, is dat het uiterlijk van de K700 veranderd is en sommige knoppen hebben een andere functie...

Zo is de knop rechtesboven in de non-branded de "meer-knop". In de T-Mobile-branded hebben ze die omgetoverd in een T-Zones-button....

De menustijl is dan ook anders... In de non-branded is het icoontje in het menu linksboven een PLAYNOW-Button waar je MP3-Ringtones (2,20 per stuk!!!!!)kan downloaden en in de branded-ones zijn dat snelkoppelingen naar de homepage (T-Zones)

In de non-branded K700 heb je in de mappen waar alle foto's, filmpjes enzo kan bewaren links naar de website van SE, maar bij T-M-branded dus naar T-zones.

De icoontjes hebben een ander uiterlijk, maar voor de rest zijn ze wel hetzelfde...

Zodra ik hem op voorraad heb, maak ik wel een paar fotootjes en post ik ze ff.....

>:)

:z

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
  • Laatst online: 27-06 21:02
Hey ginz, ik heb nog een t29 liggen, die gebruik ik af en toe nog als "werkgsm", anders gebruik ik m'n t610.Ik ben ook zeer pro (Sony)Ericsson, en dat is begonnen met de t28, waar ik verliefd op ben geworden :) Wel spijt dat ik die weggedaan heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 16:03:
wie zijn er hier al bezig met theme's maken??? want ik heb er een paar gemaakt alleen ik heb wel naar mijn telefoon kunnen verzenden alleen zie ik die achtergrond en alles nie wat ik heb gemaakt? =S hebben jullie dit probleem ook? hebben jullie een oplossing hiervoor??? ik zou het graag willen wete =) wie kan mij helpen met dit probleem!
Ik ben bezig met wat te maken maar ik lek in inspiratie... ;(

Iemand een idee? :)

--- Edit ---

Aargh, ik krijg met de DSS-25 geen verbinding tot stand met mijn K700i (DSS-25 zat bij mijn P900). Iemand die hier wat meer over weet :?

[ Voor 14% gewijzigd door aKra op 23-07-2004 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe krijg ik verbinding tussen fma en k700? ik heb alles geinstalleerd, ziet er prima uit, maar hoe connect ik ze met elkaar?
thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 17:55:
hoe krijg ik verbinding tussen fma en k700? ik heb alles geinstalleerd, ziet er prima uit, maar hoe connect ik ze met elkaar?
thanx
Een walktrough:
http://home.planet.nl/~crapt001/FMA/

Staat gewoon in de startpost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:23
Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 16:03:
Heb je hem gemaakt met de theme creator? (ik neem aan van wel)
Dan moet die gewoon tussen de theme's staan, ik kon ze zelfs gelaijk instellen als ik ze verzonden had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matjan schreef op 23 juli 2004 @ 17:04:
[...]

Als je het aan T-Mobile vraagt ja....

Maarre wat wel zo is, is dat het uiterlijk van de K700 veranderd is en sommige knoppen hebben een andere functie...

Zo is de knop rechtesboven in de non-branded de "meer-knop". In de T-Mobile-branded hebben ze die omgetoverd in een T-Zones-button....

De menustijl is dan ook anders... In de non-branded is het icoontje in het menu linksboven een PLAYNOW-Button waar je MP3-Ringtones (2,20 per stuk!!!!!)kan downloaden en in de branded-ones zijn dat snelkoppelingen naar de homepage (T-Zones)

In de non-branded K700 heb je in de mappen waar alle foto's, filmpjes enzo kan bewaren links naar de website van SE, maar bij T-M-branded dus naar T-zones.

De icoontjes hebben een ander uiterlijk, maar voor de rest zijn ze wel hetzelfde...

Zodra ik hem op voorraad heb, maak ik wel een paar fotootjes en post ik ze ff.....

>:)

:z
check deze thread van esato: http://www.esato.com/archive/t.php/t-64316

wel jammer, maar hij blijft voor mij voorlopig de goedkoopste bij t-mobile ... zie wel als ik terug kom van vakantie 1 aug. Misschien is er dan alweer een hoop veranderd in telefoonland. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6killer schreef op 23 juli 2004 @ 18:09:
[...]

Heb je hem gemaakt met de theme creator? (ik neem aan van wel)
Dan moet die gewoon tussen de theme's staan, ik kon ze zelfs gelaijk instellen als ik ze verzonden had.
ja ik heb hem ook gelijk ingesteld alleen je ziet wat rare kleurtjes die ik gebruikt
hebt met theme creator als ik ze in theme creator open zie je ze wel gewoon goed
maar als ik ze naar mijn telefoon verzonden hebt zie je alleen wat gele achtergrond en grijs hier heb je url van mijn theme http://members.home.nl/vtnguyen/Coool.thm

wie kan mij hiermee helpen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar is de goedkoopste Sony Ericson K700 te krijgen, want dit lijkt me zo'n flex mobieltje en waar kun je 3d deze bekijken want van startpost doet het nie bij mij, krijg alleen maar grijs vlak :) :) :) Alvast Bedankt

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2004 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 10:48
Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 19:02:
Waar is de goedkoopste Sony Ericson K700 te krijgen, want dit lijkt me zo'n flex mobieltje en waar kun je 3d deze bekijken want van startpost doet het nie bij mij, krijg alleen maar grijs vlak :) :) :) Alvast Bedankt
Ja zou ik ook willen weten ik kan mijn T-mobile versie nu verlengen met een k700i voor 99 euro maar ik wil tog egt de originele geen branded maar die heeft T-mobile niet ik zal ff kijken hoeveel het kost met een verlenging van T-mobile 150 abbo zal denk ik best wel prijzig worden !

Gr33tz

Majin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 18:29:
[...]

ja ik heb hem ook gelijk ingesteld alleen je ziet wat rare kleurtjes die ik gebruikt
hebt met theme creator als ik ze in theme creator open zie je ze wel gewoon goed
maar als ik ze naar mijn telefoon verzonden hebt zie je alleen wat gele achtergrond en grijs hier heb je url van mijn theme http://members.home.nl/vtnguyen/Coool.thm

wie kan mij hiermee helpen???
Als wat heb je je plaatjes opgeslagen en wat is de resolutie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6killer schreef op 23 juli 2004 @ 19:39:
[...]

Als wat heb je je plaatjes opgeslagen en wat is de resolutie?
als jpg resolutie is naar theme creator aangepast dus wallpaper is gewoon 176 x 176 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 19:57:
[...]

als jpg resolutie is naar theme creator aangepast dus wallpaper is gewoon 176 x 176 !
vreemd dan zou het gewoon moeten werken, probeer de foto eens als png op te slaan, dat heb ik bij mijn themes gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 19:02:
via telfort bij Belcompany, leuke acties en voor een leuk abonnenment krijg je hem al gratis erbij. zie mijn eerdere post op pag.26.
Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 2

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(De K700 heeft een dubbele voorkant) Dit tussen haakjes snap ik nie heeft die een dubbele voorkant 8)7 8)7 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2004 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matjan schreef op 23 juli 2004 @ 05:17:
[...]

Jah we zitten in dezelfde situatie, want ik kan ook nog niet wappen met me K700i!!!
Telfort heeft de instellingen voor GPRS nog niet klaar liggen....
Daar Zijn ze nog mee bezig...

Dat wordt dus ff wachten...

GPRS is veel goedkoper dan het "normale" internetten (inbellen)
Je betaalt dan alleen voor het aantal verzonden en ontvangen data...

Dus bijv. Algemeen Dagblad lezen?
GPRS: Je betaalt alleen voor de pagina die je op je scherm ziet
GSM: Je betaalt voor de tijd die het duurt voordat je de hele pagina hebt door gelezen......

En telfort is het goedkoopst qua GPRS!!!!!
He Matjan,

Bedankt voor je toelichting _/-\o_ Heb die GPRS WAP nog niet aan de praat gekregen en heb ook al via de sonyericsson site gekeken. Maar in iedergeval de instellingen van een T630 doen het niet. Zodra ik ze heb, post ik het wel. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 20:14:
(De K700 heeft een dubbele voorkant) Dit tussen haakjes snap ik nie heeft die een dubbele voorkant 8)7 8)7 8)7
de camera aan de voorkant suggereert een 'tweede' voorkant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Ik heb nog steeds mijn K700i niet werkend op mijn DSS-25 cradle :'(

Maar ik heb al wel een theme 'klaar', ik ben bang dat niet alles goed leesbaar is maar ik kan het niet zelf testen! :(

aKra's Tribal Theme (v1)

Iemand opmerkingen/tips? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
aKra schreef op 23 juli 2004 @ 22:31:
Ik heb nog steeds mijn K700i niet werkend op mijn DSS-25 cradle :'(

Maar ik heb al wel een theme 'klaar', ik ben bang dat niet alles goed leesbaar is maar ik kan het niet zelf testen! :(

aKra's Tribal Theme (v1)

Iemand opmerkingen/tips? :)
Nee wor is duidelijk leesbaar allemaal, alleen je © by akra staat net te hoog, de b en de K raken net de datum, maar das wel zeikerdmode hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Nee, dat zijn dingen waar ik zelf wel op zou letten, als ik mijn cradle werkend heb zal ik hem eens wat verbeteren, zou je hem zelf houden of heb je een andere die je mooier vind?

En evt. nog on request, het is best wel geinig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb m'n k700 nu twee dagen en ik had wat verkeerds gedaan, dus ik dacht reset hem naar de fabrieks instellingen.
Nu heb ik de verkeerde gedaan de onderste en ben al de standaard ringtobes, themes en kleurinstellingen kwijt.
Wie weet hoe ik deze terug kan krijgen zaten echt leuke ringtones op en andere kleur instellingen vond ik ook top .

HELP :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 23:08:
ik heb m'n k700 nu twee dagen en ik had wat verkeerds gedaan, dus ik dacht reset hem naar de fabrieks instellingen.
Nu heb ik de verkeerde gedaan de onderste en ben al de standaard ringtobes, themes en kleurinstellingen kwijt.
Wie weet hoe ik deze terug kan krijgen zaten echt leuke ringtones op en andere kleur instellingen vond ik ook top .

HELP :( :( :(
hey... ik had precies hetzelfde... ergens in dit topic staat een link naar themas voor de k700i, daar staan de originele themas in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks, maar heb jij nu alles wat er origineel op stond weer terug want ik weel de menu's graag in het groen dat vond ik wel mooi. Of is er een betere manier om het terug te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

dat thema heed "flo" en die heb ik weer terug ja.. :) ik heb via mijn spv via infrarood (was een pokkewerk, maar het was te doen) weer terug gezet..alleen de beltonen heb ik niet..maar dat boeit niet.. die maak ik zelf wel in mn studiootje.. :) binnenkort (over tijdje )gooi ik een hele zooi online..maar dat is tijdloos.. dus ik wacht lekker met die dingen tot na de vakantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan je dan met fma een mp3 gebruiken/ knippen (30 secs) als beltone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
aKra schreef op 23 juli 2004 @ 22:58:
Nee, dat zijn dingen waar ik zelf wel op zou letten, als ik mijn cradle werkend heb zal ik hem eens wat verbeteren, zou je hem zelf houden of heb je een andere die je mooier vind?

En evt. nog on request, het is best wel geinig :P
Ik vind hem wel ok, maar ik heb hem niet gehouden. Omdat ik zelf aan het rommelen ben nu met een die ik steeds over stuur om te kijken, mn thema heb ik zelf gemaakt, staat op mobile9.com het is de aston martin db9 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Laatst online: 24-12-2024
Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 13:41:
[...]

[afbeelding]

edit:
Plaatje kun je er vanaf halen, heb ik ook met mijn voda exemplaar gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 10:01:
[...]

Ik heb de K700 nog niet, dus ik weet ook niet precies wat hij bedoelt.
Maar wellicht zit er een knopje op de headset om op te nemen? Hij drukte dat knopje in maar pakte de mobiel uit zijn broekzak om via de mobiel te praten. Maar wat als hij de mobiel niet uit zijn broekzak had gehaald en via de headset had geluisterd? Hoe had de ander hem dan kunnen verstaan?

Hmmm... zoiets maak ik ervan... het is in elk geval rete onduidelijk ;)
Ja dat bedoede ik, had ook al zo'n idee dat het onduidelijk was, maar nu leg je het eens leker duidelijk uit. Maar weet iemand hier het antwoord op?
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.