Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 2

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.080 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 23:04:
[...]

Hangt denk ik af van de nokia. Ik neem aan dat de SE .gif en .jpg ondersteunt en volgens mij ondersteunen alleen de allernieuwste nokia dit.

(of kun je hem überhaupt niet verzenden, want dan heb ik geen idee)
Hij verzend niets...zegt dat er geen verbinding mogelijk is :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 13:39:
het kan aan mij liggen maaru.....
het geluid van de ringtone kan echt keihard !!!
maar het geluid van de radio(ook via headset)
klinkt erg zacht :S
zelfde geld voor mp3 ?? !!?!?
meer mensen met deze problemen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

nee, bij mij werkt het goed.. gewoon met de plus en min instellen..gaat hier in ieder geval prima.. ik hoor ook geen gekraak hier trouwens als je op de zijkanten en voorkanten drukt (zoals eerder in het topic geschreven staat)

ik vind alleen de rand hard bij de oorkant :P ahahaha..

wat ik mis nog is (nog niet in verdiept) de resterende karakters bij SMSen :)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 19:16

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 17:40:
[...]

meer mensen met deze problemen ?
Nope bij mij kan de radio ook zeer hard

[ Voor 4% gewijzigd door bAdmuTs op 20-07-2004 17:44 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:54

RUFFNECK

Poentje

Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 12:40:
[...]

Hoe zet ik in hemelsnaam dan Dial Up Networking uit dan? Moet ik dan weer alles erafhalen en opnieuw installeren?
Rechtermuisklik op je BT icoontje en dan Advanced Configuration. Bij Local Services kan je dan alles instellen geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

kan je via bluetooth door je pc's internet verbinding komen? ik heb btw een cradle besteld.. 25 euro (excl verzendkosten) de 25 versie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

Gitaarwerk schreef op 20 juli 2004 @ 18:50:
kan je via bluetooth door je pc's internet verbinding komen? ik heb btw een cradle besteld.. 25 euro (excl verzendkosten) de 25 versie..
Waar heb je die besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:25
Bah :( 2Call heeft m'n K700 toch naar het verkeerde adres gestuurd, maja, heb het papiertje van de postbode ff opgehaald en kan hem nu morgen afhalen :D Reken maar dat ik bij openingstijd voor het postkantoor sta ;)
Oja, ik heb 'm dus bij 2Call met een 2 jarige Orange 30 verlenging, en krijg de telefoon gratis en zowaar nog 32 euro op m'n rekening. Mooie deal, dacht ik zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

RUFFNECK schreef op 20 juli 2004 @ 19:02:
[...]

Waar heb je die besteld?
bij www.complaza.nl :Y) komt totaal met verzending op 29,50..had alleen het idee dat ik er eigenlijk gelijk een set bluetooth dongles erbij moet nemen..

voor Terranca,

je kan..dacht ik geld ook voor jou, pakketjes pas na 10 uur halen (moet morgen zelf ook nog ff 2 ophalen)

[ Voor 19% gewijzigd door gitaarwerk op 20-07-2004 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

Gitaarwerk schreef op 20 juli 2004 @ 19:05:
[...]

bij www.complaza.nl :Y) komt totaal met verzending op 29,50..had alleen het idee dat ik er eigenlijk gelijk een set bluetooth dongles erbij moet nemen..

voor Terranca,

je kan..dacht ik geld ook voor jou, pakketjes pas na 10 uur halen (moet morgen zelf ook nog ff 2 ophalen)
Das wel erg goedkoop in vergelijking met rond de 70 euro op andere webshops..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

RUFFNECK schreef op 20 juli 2004 @ 19:14:
[...]

Das wel erg goedkoop in vergelijking met rond de 70 euro op andere webshops..
inderdaad.. je zal wel horen van me dan, als ik hem binnen heb of de shop ok is... (ik had geen zin in 12 euro rembours, dus vooruit betaald) en een verlies van 30 euro is altijd te veel, maar wel te overzien..

vergeleken met de rest, is het inderdaad goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey, een vraag

in verband met die kaders, onder welke folder staan die en kan je zelf nieuwe maken op je pc en naar de k700 zenden ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ik krijg bij het ontvangen van instellingen voor gprs voor hi.. "Lijst met data accounts zit vol" waar kan ik dataaccounts wissen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Gitaarwerk schreef op 20 juli 2004 @ 19:24:
ik krijg bij het ontvangen van instellingen voor gprs voor hi.. "Lijst met data accounts zit vol" waar kan ik dataaccounts wissen? :P
RTFM of kijk iets terug in deze thread. ik heb het een keer gelezen. succes dr mee

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Arie-Kanarie schreef op 20 juli 2004 @ 19:39:
[...]

RTFM of kijk iets terug in deze thread. ik heb het een keer gelezen. succes dr mee
in de manual kon ik het niet terg vinden..ik ga wel even 21 paginas doorspitten :P

tks iig, dan weet ik dat het hier ergens moet staan :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:58
Gitaarwerk schreef op 20 juli 2004 @ 19:24:
Connectivity/Data Comm./Data accounts

Selecteer de account die je wilt wissen, en druk op C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Oke heb nu FMA werkend, echt veel heb ik er niet aan maar het is leuk dat het werkt alleen sinds FMA werkt werkt de sony software niet meer (werkte toch al niet goed maar nu kan hij mijn mobiel ook niet meer vinden) en ik weet nog steeds niet waar ik games neer moet zetten van mijn mobiel.

Ohhh ja, volgnes mij heb ik een zware kut accu want hij is volgens FMA nu nog maar 61% vol (staat aan vanaf vanmorgen) dus dat is ongeveer 12 uur, dus dat komt neer op een accu tijd van 30 uur ipv van de 300 uur die belooft was, lekker is dat dan (is trouwens mijn 2de oplading)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Eppo © schreef op 20 juli 2004 @ 20:40:
Oke heb nu FMA werkend, echt veel heb ik er niet aan maar het is leuk dat het werkt alleen sinds FMA werkt werkt de sony software niet meer (werkte toch al niet goed maar nu kan hij mijn mobiel ook niet meer vinden) en ik weet nog steeds niet waar ik games neer moet zetten van mijn mobiel.

Ohhh ja, volgnes mij heb ik een zware kut accu want hij is volgens FMA nu nog maar 61% vol (staat aan vanaf vanmorgen) dus dat is ongeveer 12 uur, dus dat komt neer op een accu tijd van 30 uur ipv van de 300 uur die belooft was, lekker is dat dan (is trouwens mijn 2de oplading)
Het is al meedere keren gemeld dat een accu altijd even een paar keer opgeladen moet worden voordat hij zijn maximale capaciteit heeft.

Tevens moet je natuurlijk begrijpen dat je die 300 uur natuurlijk nooit zal halen, dat is namelijk alleen maar in de meest ideale situatie als het je toestel aan zet en er niet meer aankom. Dan red hij de 300 uur waarschijnlijk, anders niet.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Ja dat hij die 300 uur niet ging alen zo'n idee had ik ook al, maar ád eigenlijk wel gehoopt dat hij sneller zou "leren" maar dat duurt dus echt gewoon een week ofzo...

Maar met mijn games ben ik er nog steeds niet uit, ff sony software uit dit topic gedownload en kijken of dat gaat werken wat de sony file manager start bij mij niet eens op.... (nou heb net ff gekeken maar Mobile Phone Monitor van sony weigert ook maar om een verbinding te maken met mijn mobiel, lekker is dat... en windows geeft trouwens aan dat de bleutooth kabels niet verbonden zijn :? )

[ Voor 29% gewijzigd door Eppo © op 20-07-2004 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik bewerk een ringtone via SonyEricsson SoundEditor (van cd) en dan blijft ie heel zacht klinken. Hoe veel ik het volume in het programma of de gsm ook verander? Hoe kan dit, of waarmee kan ik nog meer 30 sec van een mp3tje opnemen voor een ringtone??? echt koel die functionaliteit hoor! ff bluetoothen en klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

Praten via de speaker vind ik dus egt leuk natuurlijk, alleen jammer dat er eerst verbinding moet zijn vor je die optie kan kiezen. Als iemand belt bijv, zou dat wel erg handig zijn.
Verder over de verschillen in geluid bij verschillende functies (conversatie, media etc)..die heb ik ook gehad. Nu niet meer en ik weet eigenlijk nog steeds niet precies hoe, maar het ligt volgens mij profiel afhankelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ik heb een reset gedaan, maar ik ben ook de standard ringtones en homescreens kwijt.. :X hahaha... echt ik weer 8)7 even wachten maar op de cradle.. nu doe ik alles via IR&spv -> k700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Eppo © schreef op 20 juli 2004 @ 20:52:
Ja dat hij die 300 uur niet ging alen zo'n idee had ik ook al, maar ád eigenlijk wel gehoopt dat hij sneller zou "leren" maar dat duurt dus echt gewoon een week ofzo...

Maar met mijn games ben ik er nog steeds niet uit, ff sony software uit dit topic gedownload en kijken of dat gaat werken wat de sony file manager start bij mij niet eens op.... (nou heb net ff gekeken maar Mobile Phone Monitor van sony weigert ook maar om een verbinding te maken met mijn mobiel, lekker is dat... en windows geeft trouwens aan dat de bleutooth kabels niet verbonden zijn :? )
Je vertelde toch net dat FMA het wel deed?
Daarmee kan je namelijk ook gewoon je spelletjes naar je K700 toe uploaden hoor.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gek, ik kijk net in mijn lijst met contacten. Vervolgens merk ik op dat er verschillende mensen met hetzelfde nummer zijn. Ik schrok even en dat dat het aan FMA lag...
Wanneer ik vervolgens zo'n persoon aanklik zie ik dat er een heel ander (lees: het juiste nummer) staat weergegeven. Ook als ik deze persoon bel kiest hij het juiste nummer.

Nog een probleem: wanneer ik mijn Bluetooth verbinding met FMA beindig via 'Disconnect' bij FMA kan het nog wel eens voorkomen dat ik op mijn telefoon bij 'Meer' in het hoofdmenu de BT connectie op mijn telefoon niet uit kan zetten. Hij geeft dan aan dat ik hem alleen aan kan zetten. Bij een momentje wachten doet hij weer prima.

Zijn dit firmware problemen of ligt dit aan het handige programmaatje FMA? :?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2004 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 23:08:
Zijn dit firmware problemen of ligt dit aan het handige programmaatje FMA? :?
Dit ligt niet aan de firmware, en niet aan FMA.
Je telefoon meld misschien niet meer dat hij actief is met Bluetooth, maar dan is hij eigenlijk nog wel bezig met het afsluiten van de verbinding. Gewoon eventjes wachten dus.....

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 16:59:
Het is eindelijk zover!!

De K700i zit in het verlengingspakket van T-Mobile!! (Ik weet het, ik weet het, het is wel een branded version..) maar hij zal wel een stuk goedkoper worden dan in de winkel !! .... Hij is er dus! :*) :*) :*)
Weet iemand misschien ie al wat ie ongeveer moet gaan kosten met t-mobile verlenging (voor tariefplan 400 of 500 t liefst)??

En wat is de branding van T-mobile precies? Weet iemand dit? Wordt je phone net zo opgetyft als bij Vodafone of hebben ze alleen t-zones voor je ingesteld ??(want daar kan ik nog wel mee leven).

Hoop dat iemand met kan helpen,

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op 20 juli 2004 @ 23:24:
[...]

Dit ligt niet aan de firmware, en niet aan FMA.
Je telefoon meld misschien niet meer dat hij actief is met Bluetooth, maar dan is hij eigenlijk nog wel bezig met het afsluiten van de verbinding. Gewoon eventjes wachten dus.....
Oke, prima. Gerust gesteld; ik was dus te snel. Maar wat betreft die telefoonnummers? Enig idee waar dat aan kan liggen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Ginz schreef op 20 juli 2004 @ 22:53:
[...]

Je vertelde toch net dat FMA het wel deed?
Daarmee kan je namelijk ook gewoon je spelletjes naar je K700 toe uploaden hoor.
Ja FMA werkte, wist alleen niet dat je daar mee ook spelletjes kon uploaden, maar weet nu hoe het moet gewoon via de bluetooth verbinding (heb helemaal geen extra software nodig :)) en dan niet in een map zetten maar gewoon op het hoofdscherm (dus de plek waar je de keuze krijgt van de mappen) dan zet je mobieltje hem zelf goed (is ook een slim mobieltje :P)

Ff een vraagje over die batterij, kan het kwaad al ik hem in het begin heel intensief gebruik doormiddel van bijv bluetooth gewoon aan laten staan en veel spelletjes, mp3-tjes en radio luisteren of maakt dit niks uit en maakt het voor de levens duur vcan de batterij niks uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Eppo © schreef op 21 juli 2004 @ 00:00:
[...]

Ja FMA werkte, wist alleen niet dat je daar mee ook spelletjes kon uploaden, maar weet nu hoe het moet gewoon via de bluetooth verbinding (heb helemaal geen extra software nodig :)) en dan niet in een map zetten maar gewoon op het hoofdscherm (dus de plek waar je de keuze krijgt van de mappen) dan zet je mobieltje hem zelf goed (is ook een slim mobieltje :P)

Ff een vraagje over die batterij, kan het kwaad al ik hem in het begin heel intensief gebruik doormiddel van bijv bluetooth gewoon aan laten staan en veel spelletjes, mp3-tjes en radio luisteren of maakt dit niks uit en maakt het voor de levens duur vcan de batterij niks uit?
Nee, voor zover mij bekend is, is dat geen probleem....

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Oke, dan splinter cell, prince of persia en XIII ik ze lekker verder, zijn trouwens vette games niet normaal, veel beter dan snake enzo (jaja volgens mijn zus (met der nokia 3410, lol) is dat nog steeds the game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vriend van mij zit nu in Thailand, ik zei tegen em dat ie er maar een moest meenemen lekker cheap als ie er een ziet 8)

Enige kans dat ze em daar gewoon hebben en goedkoper :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eppo © schreef op 21 juli 2004 @ 00:16:
Oke, dan splinter cell, prince of persia en XIII ik ze lekker verder, zijn trouwens vette games niet normaal, veel beter dan snake enzo (jaja volgens mijn zus (met der nokia 3410, lol) is dat nog steeds the game.
Waar haal je die games eigenlijk vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ja.. precies..want van midlets.org haal ik alleen maar rare versies... bijvoorbeeld het schaakspel is het bordje maar heel klein.. nokia formaat (128x128)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
De games zijn niet gratis je zult ze moeten kopen, als je vodafone live! of orange worldof t-zones hebt kun je dit waarschijlijk via de portal van je operator doen. Anders zul je het op een minder legale manier moeten downloaden (e-ezel).

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

voor eigen gebruik is het redelijk legaal dacht ik zo..zolang je het maar neit verspreid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 18:39

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

evilpin0 schreef op 21 juli 2004 @ 09:47:
De games zijn niet gratis je zult ze moeten kopen, als je vodafone live! of orange worldof t-zones hebt kun je dit waarschijlijk via de portal van je operator doen. Anders zul je het op een minder legale manier moeten downloaden (e-ezel).
Let op de forum policy aub ;)
Want verwijzingen naar mogelijke illegale downloads van software/files is niet toegestaan. En we hebben liever niet dat dit draadje weer gesloten gaat worden O-)

Cheers

[ Voor 9% gewijzigd door WizzieJP op 21-07-2004 09:55 ]

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 18:39

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

sorry... double post

[ Voor 93% gewijzigd door WizzieJP op 21-07-2004 09:54 ]

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb ook een hele mooie wapsite waar je alleen maar java games kunt downloaden voor alle soorten telefoons maja weet niet of 't legaal is dus post het maar niet even hier anders moet je me even toevoegen op msn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 23:08:
Gek, ik kijk net in mijn lijst met contacten. Vervolgens merk ik op dat er verschillende mensen met hetzelfde nummer zijn. Ik schrok even en dat dat het aan FMA lag...
Wanneer ik vervolgens zo'n persoon aanklik zie ik dat er een heel ander (lees: het juiste nummer) staat weergegeven. Ook als ik deze persoon bel kiest hij het juiste nummer.
Wat kan dat zijn?
Zo ongeduldig als wat, wil ik toch nog even jullie aandacht vragen voor mijn bovenstaand probleem. Heeft niemand een idee waar het aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 05:58

Nitai

Live the life you love.

Gitaarwerk schreef op 20 juli 2004 @ 09:33:
ej..misschien hoort et hier nit in hoor, maar ik kan een xbox(ninjagaiden pack)+t630 of een k700i nemen.. wat zullen jullie in dit geval doen??

De k700i is een erg mooi toestel, maar heb de spv ook nog... Ik vind het belangrijk dat als ik een toestel koop deze goed email kan versturen en ontvangen.. heeft iemand met de t630 tov de k700i wat ervaringen ?
dude, neem de xbox :) heb je veel meer plezier van! (goedkoop mediacentertje), die K700i is erg mooi, maar wacht 3 maandjes en je krijgt hem zowat gratis bij een pak melk... ;)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check je mail :/

[ Voor 89% gewijzigd door intoxicated op 21-07-2004 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net ff een hoesje gehaald voor mijn k700i zodat het schermpje mooi blijft.
Heb bij T4T een bodyglove hoesje gevonden die prima past en het clipje aan de achterkant trek je er zo uit !!
BETER!!!

http://members.home.nl/rba/k700ihoesje.jpg

nog ff een vraagje
ik heb een sitecom bluetooth adapter gekocht
hiermee kan ik verbinding krijgen met de phone
maar ik kan niet in de video & theme directory komen
deze bestaat niet volgens het programma

als iemand een oplossing weet hoor ik het graag

mvg,
Richard Koolen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 11:14:
http://www.******.com/k700/
opendir met themes,games etc ;)
Probeer dit topic eerst eens te lezen voordat je zulke dingen post.
Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware

Ik zou al ik jou was, die link dan ook verwijderen :P

[ Voor 11% gewijzigd door Ginz op 21-07-2004 11:24 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 22:31

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 11:19:
net ff een hoesje gehaald voor mijn k700i zodat het schermpje mooi blijft.
Heb bij T4T een bodyglove hoesje gevonden die prima past en het clipje aan de achterkant trek je er zo uit !!
BETER!!!

http://members.home.nl/rba/k700ihoesje.jpg
Ziet er leuk uit. T4T is t for telecom mag ik aannemen? Kun je misschien de prijs en het type hoesje melden of is er maar één maat?

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Is deze telefoon al ergens los te koop?

heb vodafone gebeld, maar als ik hem bij hun los wil bestellen, kost het iets van 470 euro ofzo...

en mn contract kan ik pas in maart verlengen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

RonnieB82 schreef op 21 juli 2004 @ 12:06:
Is deze telefoon al ergens los te koop?

heb vodafone gebeld, maar als ik hem bij hun los wil bestellen, kost het iets van 470 euro ofzo...

en mn contract kan ik pas in maart verlengen! :(
De telecom wereld bestaat niet alleen uit Vodafone :P Kijk es in de Pricewatch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magma schreef op 21 juli 2004 @ 11:42:
[...]

Ziet er leuk uit. T4T is t for telecom mag ik aannemen? Kun je misschien de prijs en het type hoesje melden of is er maar één maat?
hij was van 19,95 voor 14,95
en hij het is een universeel hoesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff iets anders

wat vinden jullie van de kwaliteit van de foto's !?!?
ik vindt die van de k700i echt vet tegen vallen als ik ze vergelijk met mijn oude toestel (siemens sx1)'

oja....
en ik heb al een paar keer gehad dat de mp3 speler zegt dat hij de mp3 net af kan spelen. en dan na een tijdje in een keer weer wel :S
kan de speler een bitrate van 192 niet aan of zo ?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2004 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gebeld met 0800-7111 (T-Mobile klantenservice) en kreeg het volgende aanbod:

verlenging 1 jaar T-Mobile 225 + SE K700i voor 99 euro, bij 2 jaar was ie gratis.

Nette prijs dacht ik zo.

edit:
Vooropgesteld natuurlijk dat de branded versie niet teveel opgef*cked wordt. Als het zo blijft als bij de T610 branded versie is het wat mij betreft het overwegen waard.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2004 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik heb ook de K700i besteld! _/-\o_
Ik heb hem bij gsm.nl gekocht i.c.m. een 2 jarig KPN MobielPlus 25 abbo. Kreeg ik nog € 89 terug. Het gaat om een Nederlandstalig, simlock vij en een unbranded versie!
Ik hoopte er vandaag wel mee te kunnen spelen, maar ik krijg net een e-mail waarin ze me vertellen dat ik nog 3 a 4 weken moet wachten omdat ik ook nummerbehoud heb aangevraagd... |:(
Dat is alleen zo bij KPN, Debitel en Vodafone als je nummerbehoud aanvraagt. Dat word wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 12:31:
ff iets anders

wat vinden jullie van de kwaliteit van de foto's !?!?
ik vindt die van de k700i echt vet tegen vallen als ik ze vergelijk met mijn oude toestel (siemens sx1)'

oja....
en ik heb al een paar keer gehad dat de mp3 speler zegt dat hij de mp3 net af kan spelen. en dan na een tijdje in een keer weer wel :S
kan de speler een bitrate van 192 niet aan of zo ?
De bitrate van 192 moet hij gewoon zonder problemen afspelen hoor. Mijn telefoon heeft er geen moeite mee althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
tja sorry dat ik geen link, mag plaatsen naar die spellen, maar mag ik wel een link plaatsen naar een site waarbij ze een forum hebben waarop de links naar spellen staan? (ik denk vraag het ff want heb geen zin dat het topic dicht gaat door mij...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eppo © schreef op 21 juli 2004 @ 13:28:
tja sorry dat ik geen link, mag plaatsen naar die spellen, maar mag ik wel een link plaatsen naar een site waarbij ze een forum hebben waarop de links naar spellen staan? (ik denk vraag het ff want heb geen zin dat het topic dicht gaat door mij...)
Ik denk niet dat dat mag. O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2004 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msteer
  • Laatst online: 04-12-2024
ik heb vandaag mijn k700i gekocht. bij ahlers in aalsmeer, uit voorraad, bij telfort 200 2-jaar abbo, 40 euro. mijn vorige mobiele vriend was een sony z5 dus het is een hele stap vooruit. ik ga maar geen vergelijkingen doen ;) . alhoewel: het klepje van de z5 vond ik wel handig ter bescherming en de handleiding was een stuk dunner :D.

Ook handig: routeplanner voor meerdere adressen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog enig idee hoe de branded versie van T-Mobile is, dit konden ze me bij de klantenservice niet vertellen. Is deze hetzelfde als de branded versie van de T610?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
msteer schreef op 21 juli 2004 @ 13:30:
ik heb vandaag mijn k700i gekocht. bij ahlers in aalsmeer, uit voorraad, bij telfort 200 2-jaar abbo, 40 euro. mijn vorige mobiele vriend was een sony z5 dus het is een hele stap vooruit. ik ga maar geen vergelijkingen doen ;) . alhoewel: het klepje van de z5 vond ik wel handig ter bescherming en de handleiding was een stuk dunner :D.
Dan ben je genaaid, bij de Belcompany is hij namelijk gratis bij een Telfort 200 2-jarig.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 13:28:
[...]

Ik denk niet dat dat mag. O-)
Dan houd het op, sorry...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Nitai schreef op 21 juli 2004 @ 10:25:
[...]

dude, neem de xbox :) heb je veel meer plezier van! (goedkoop mediacentertje), die K700i is erg mooi, maar wacht 3 maandjes en je krijgt hem zowat gratis bij een pak melk... ;)
too late :) heb de k700 al.. ik wcht wel dat de xbox goedkoop wordt.. ik spaar retro consoles :) hijis het nog niet ;) hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 10:19:
[...]

Zo ongeduldig als wat, wil ik toch nog even jullie aandacht vragen voor mijn bovenstaand probleem. Heeft niemand een idee waar het aan kan liggen?
Om mezelf even wederom te citeren: het probleem met de verkeerd weergegeven telefoonnummers heb ik opgelost door alle contacten te verwijderen uit mijn telefoon (ik kreeg het wel even warm toen ik op 'ja' drukte...) en vervolgens alles weer te uploaden met FMA.
Werkt weer als een tierelier! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 12:42:
Ik heb gebeld met 0800-7111 (T-Mobile klantenservice) en kreeg het volgende aanbod:

verlenging 1 jaar T-Mobile 225 + SE K700i voor 99 euro, bij 2 jaar was ie gratis.

Nette prijs dacht ik zo.

edit:
Vooropgesteld natuurlijk dat de branded versie niet teveel opgef*cked wordt. Als het zo blijft als bij de T610 branded versie is het wat mij betreft het overwegen waard.
Userd! Heb je dit gezien?!!! Zo'n mooi aanbod kreeg jij niet toch?! Ik zou nog maar eens bellen - want als ie bij T-Mobile 225 - 1 jaar verlenging al onder de €100,= kost....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

Woei! Die van mij is onderweg. 32 euro cashback bij KPN 18.5. Met verkoop van oude telefoons speel ik precies kiet. <= hoe de funk schrijf je dat :?

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XKB schreef op 21 juli 2004 @ 16:22:
Woei! Die van mij is onderweg. 32 euro cashback bij KPN 18.5. Met verkoop van oude telefoons speel ik precies kiet. <= hoe de funk schrijf je dat :?
quitte 8)
Mooi aanbod! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had de vraag al een keer gesteld maar niemand heeft tot nu toe aantwoord gegeven.

DUS doe ik het zelf maar. :+

Ja de k700 kan perfect communiceren met linux via bluetooth.
Het programma bluez regelt de communicatie goed. Wel had ik problemen met de trust dongel maar nadat ik deze had ingeruilt voor een sitecom class2 versie ging alles van een lije dakje.

PS Mijn communcatie snelheid is ongeveer 25 Kbyte is dit niet een beetje traag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
bij mij schommelt mijn snelheid ook tussen de 15 en 20 en ik heb class1 (zo'n 100 meter berik volgens de doos), dus echt traag kan ik 25 niet noemen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 13:39:
het kan aan mij liggen maaru.....
het geluid van de ringtone kan echt keihard !!!
maar het geluid van de radio(ook via headset)
klinkt erg zacht :S
zelfde geld voor mp3 ?? !!?!?
Klik eens op de knoppen aan de linkerzijkant van je toestel? :)

of lees je handleiding eens goed door...

btw, die datakabel werkt nog steeds ernstig traag. Meer mensen met hetzelfde probleem en een datakabel DKU-11?

[ Voor 13% gewijzigd door SURFivor op 21-07-2004 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al mensen die hun K700 bij gsm.nl hebben gekocht i.c.m. een abbo met nummerbehoud en die het toestel al hebben gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
SURFivor schreef op 21 juli 2004 @ 17:52:
[...]

Klik eens op de knoppen aan de linkerzijkant van je toestel? :)

of lees je handleiding eens goed door...

btw, die datakabel werkt nog steeds ernstig traag. Meer mensen met hetzelfde probleem en een datakabel DKU-11?
[zeikmodus]

Het is de DKU-2/5 van Nokia, of
het is de DCU-11 van SonyEricsson

[/zeikmodus]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Effe twee vraagjes: Waar kan ik deze telefoon heel goedkoop kopen, en wat zit er aan de anderkant een lichtje en aan de andere kant een .......... 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 16:08:
[...]

Userd! Heb je dit gezien?!!! Zo'n mooi aanbod kreeg jij niet toch?! Ik zou nog maar eens bellen - want als ie bij T-Mobile 225 - 1 jaar verlenging al onder de €100,= kost....
Yep, merci EM24 en Mikkel-79. Toen ik anderhalve week geleden belde met T-mobile relatiebeheer hadden ze de k700i nog niet, maar op alle andere telefoons kreeg ik niet zo' heel best aanbod. Morgen ff bellen: 'hope they can make me an offer i can't refuse ;) '

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2004 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een aantal dagen heb ik de SE K700 (NL, EN, firmware versie R2A041) nu in mijn bezit.
Op zich werkt alles goed.
Het lijkt alleen alsof het toestel om de 15 seconden even hangt \ bevriest. :?
Vooral bij het spelen van het tennis spel en RiverRiders is het goed te merken.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe krijg ik een zelfgemaakte ringtone luider?
via de software van SE plak ik 30 seconden van een mps, maar het blijft in mijn gsm heel zacht! hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 18:31:
[...]

Yep, merci EM24 en Mikkel-79. Toen ik anderhalve week geleden belde met T-mobile relatiebeheer hadden ze de k700i nog niet, maar op alle andere telefoons kreeg ik niet zo' heel best aanbod. Morgen ff bellen: 'hope they can make me an offer i can't refuse ;) '
Ik moet er wel even bijzeggen dat dit de tweede keer wordt dat ik mijn T-Mobile abo verleng. Misschien dat dat qua prijs iets uitmaakt (trouwe klant enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squilex
  • Laatst online: 20-02-2014
Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 13:14:
Nou, ik heb ook de K700i besteld! _/-\o_
Ik heb hem bij gsm.nl gekocht i.c.m. een 2 jarig KPN MobielPlus 25 abbo. Kreeg ik nog € 89 terug. Het gaat om een Nederlandstalig, simlock vij en een unbranded versie!
Ik hoopte er vandaag wel mee te kunnen spelen, maar ik krijg net een e-mail waarin ze me vertellen dat ik nog 3 a 4 weken moet wachten omdat ik ook nummerbehoud heb aangevraagd... |:(
Dat is alleen zo bij KPN, Debitel en Vodafone als je nummerbehoud aanvraagt. Dat word wachten...
Klopt, met dit probleem zit ik ook. Heb een HI 20 abonnement afgesloten met nummebehoud bij BelComapgny afgelopen vrijdag. De verkoper vertelde om naar het gratis nummer van KPN te bellen. Heb dat gedaan en een medewerker van KPN wist me te vertellen dat ze 48 uur vertraging hadden, dus heb maandag weer contact opgenomen. Toen was KPN er achter dat het om nummerbehoud ging en kreeg ik de boodschap dat voor prepaid naar abonnement 5 werkdagen tot maximaal een week staat. Zal daarom ook a.s. vrijdag weer contact met KPN op nemen voor de status...

Don't Copy Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 20:40:
hoe krijg ik een zelfgemaakte ringtone luider?
via de software van SE plak ik 30 seconden van een mps, maar het blijft in mijn gsm heel zacht! hoe kan dat?
kijk eens naar die knopjes links aan de zijkant van je toestel.............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SURFivor schreef op 21 juli 2004 @ 20:52:
[...]

kijk eens naar die knopjes links aan de zijkant van je toestel.............
ja duuuuuuh! hij staat standaard heeel zacht, en de tones die er al op staan zijn gewoon veel luider, dus daar had ik echt wel aan gedacht! iemand anders een beter idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Krik het volume van de mp3 iets op voordat je um op je foon zet, of zoek een andere mp3 die op je pc ook zeer luid klinkt. kweenie of het helpt, maar dit is het eerste wat in mij op komt (aangezien het luider zetten van de telefoon niet helpt).
En btw, wat vind jij zacht? vraag anders aan iemand die (naar zijn/haar mening) wel luide mp3 herrie eruit krijgt, of je zijn/haar mp3tje mag lenen (ff overgooien via meel oid) succes dr mee

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo,

Ik heb mijn Vodafone branded k700i nu al twee weken en ben helemaal verkocht. Ik heb er super coole themes op zitten en zelf een hele boel filmpjes gemaakt. Super kwaliteit. Ik heb nu zowat de hele top 40 als music video. Ik gebruik mpagble Xlive. Met dit programma stream ik rechtstreeks van mijn tv kaart naar 3gp video. Ik zal binnenkort een site opzetten met video films. Tevens vandaag mijn usb dongle getest. Ik heb een classe 2 dongle. Best wel vet om te zien dat ik mijn media player over 70 meter kan besturen. Ik ben tevreden. Alleen jammer van die mp3 ringrtones die ik niet kan doen. Zodra er nieuws is om je telefoon te unlocken, dan doe ik dat. Mzzll

Tip voor de drivers van USB dongle. Neem de drivers van de logitech site !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 20:46:
[...]

Ik moet er wel even bijzeggen dat dit de tweede keer wordt dat ik mijn T-Mobile abo verleng. Misschien dat dat qua prijs iets uitmaakt (trouwe klant enzo).
Ik ga mijn abbo voor de derde keer verlengen, dus ik denk het met 'het trouwe klant zijn' wel goed zit ;)

Iig bedankt, ga zo morgen eens bellen (lees: lastig vallen). Nogmaals kijken wat ze nou eigenlijk voor me kunnen betekenen...

Zodra ik bericht heb van T-mobile (weet alleen niet of ze dit per telefoon kunnen doen, of dat ze me weer een brief willen gaan sturen zoals vorige keer) wat hij moet kosten met 400 of 500 verlenging, laat ik dit wel even weten hier (natuurlijk :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 07:40

Yor

Yor1313#2571

Heyzzz...

Ook ik heb hetzelfde freakin'probleem...geen mp3 als ringtones door vodafone...

Ook het progje van se om je ringtones te maken zuigt, het geluids niveau wat hier eerder besproken werd, blijft ook bij mij rete laag. Nou is mijn vraag:

Weet iemand hier welke rates die .wav jes zijn die wel gespeeld kunnen worden en met welk progje zou je deze dus het best kunnen maken?

Ook de fma heeft nog zijn nukken...iemand hier al toegamg tot zijn folders met bluetooth? ik bedoel dan de tones, afbeeldingen etc etc...de rest werkt super!

Nou ik hoor graag jullie rea's!!!

Grtz Yor

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

FMA werkt goed, mits je de laatste updates gebruikts waarin een van de nieuwe features dus de mappenstruktuur voor de k700i is. Waar haal ik thema's? Voor de t610 had je een zeer fijne site (myt610.net) die is er niet voor de k700, maar waar kan ik thema's vandaan toveren?

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

thema's zouden wel leuk zijn... volgends mij zijn trouwens ook geen sms/email/mms ringtones aan te passen he?

wave werkt bij mij niet als ringtone, wel normaal om af te spelen. Ik had van mijn broer's t610 wat midi ringtones gekopieerd..die zijn wel leuk.. "copocobana" *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor

Yor

Yor1313#2571

Je zegt de fma werkt goed...? welke versie gebruik je? ik heb 0.1.1.8 rc 1 en hij doet het niet hoor!!!!

voor themes :

http://www.k700-world.com/multimedia/themes.html

http://www.pitpublishing.com/design/k700-themes.html

en kijk hier ook eens:

http://www.expansys.es/forum.asp?code=K700

myk700.net is in de making voor zover ik het begrijp, dus dat wordt ff wachten...

Grtz Yor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier ervaring met belplan.nl?

De K700 is daar € 223.00 met Orange 20 abbo, 1 jaar, goedkoper heb ik hem nog niet gezien met dat abonnonement.

Maar die site heeft geen enkele shop survey, dus ik weet niets over de hun service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennium
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 18:02

Millennium

Bug free !!!

iceking schreef op 22 juli 2004 @ 00:17:
Je zegt de fma werkt goed...? welke versie gebruik je? ik heb 0.1.1.8 rc 1 en hij doet het niet hoor!!!!
Misschien iets verder kijken dan je neus lang is

Versie 0.1.1.15 RC3 doet het prima :+

Rampen bak 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb inmiddels mijn k700i opgehaald heb nu alleen een vraagje is het mogelijk om tijdens een gesprek het geluid via de speaker te laten lopen ?
Verder is het echt een top toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 00:36:
Heeft iemand hier ervaring met belplan.nl?

De K700 is daar € 223.00 met Orange 20 abbo, 1 jaar, goedkoper heb ik hem nog niet gezien met dat abonnonement.

Maar die site heeft geen enkele shop survey, dus ik weet niets over de hun service.
Ik zou zeggen, doe net als mij een Orange 30 abbo nemen en dan na een half jaar omzetten naa een 20 abbo, betaal je even 60 Euro meer voor abbo maar is je mobieltje voor maar 144,95 (orange shops), heb je dus 20€ winst en 60€ meer beltegoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor

Yor

Yor1313#2571

Millennium schreef op 22 juli 2004 @ 00:50:
[...]

Misschien iets verder kijken dan je neus lang is

Versie 0.1.1.15 RC3 doet het prima :+
Thx!!!!! Klopt idd, maar had er niet aan gedacht dat de update, dus de 0.1.1.8 , slechter zou zijn....weer wat geleerd!!!! Thx again!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he luitjes
ik heb de k700i nu 2 dagen in bezit en ik moet zeggen dat het dingetje zijn werk goed doet maar ik vindt hem bar en bar slechte foto's maken!!!!
En dat voor een gsm die gepromoot wordt als echt camera phone :S
als je ergens op richt zit het er goed uit
maar zodra je de foto echt maakt
wordt het een blokkerige zooi :(

heeft de k700i firmware updates ??
want hier had ik met mijn siemens sx1 in het begin ook last van maar na een firmware update was dit veel beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Laatst online: 24-12-2024
Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 08:54:
he luitjes
ik heb de k700i nu 2 dagen in bezit en ik moet zeggen dat het dingetje zijn werk goed doet maar ik vindt hem bar en bar slechte foto's maken!!!!

want hier had ik met mijn siemens sx1 in het begin ook last van maar na een firmware update was dit veel beter
Stel de resolutie eens in op 640x480.
De later uit te brengen S700 krijgt een betere camera.
Ps ik gebruik een fototoestel om foto's te maken (Canon G2+microdrive)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 08:54:
he luitjes

Het blijft 640x480. En met zo'n plastic lensje kan je ook niet veel scherpte verwachten.
Voor een GSM zijn de foto's die ik gezien heb echt wel goed.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

inderdaad.. de telefoon heeft aardige camera.. eker als je het echt alleen maar op het toestel zelf houd hoor ;)

de spv maakt wat betere (met de clickon cam) maar is wat donkerder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar zijn we nou over bezig....... "de camera maakt slechte foto's"

Je koopt je gsm toch niet voor de foto's 8)7 8)7 8)7

Als je dan zo graag degelijke foto's wil hebben zou ik een digitale camera halen.

De rede dat ik hem koop is omdat er bluetooth op zit en omdat ik het een mooi design vind maar dat is het ook. niet voor de camera want ik heb een digitale die 5.0 megapixel is dus.

En ja de s700 heeft 1.3megapixel maar ik weet nu al dat er dan nog mensen gaan zeuren dat het slecht is.
dus als je echt o graag goede foto's wil koop een digicam :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:09
Eindelijk, ik heb 'm ook :)
Zit bij debitel, eerst op Vodafone netwerk, nu overgestapt op KPN (netwerkwissel)
Probleem is nu dat met de nieuwe simkaart debitel als operator in het display staat! Is dit nieuw beleid bij debitel ofzo? Vind ik niet echt handig op zich... Is het operator logo op een of andere manier te wijzigen met de k700i? Daar moet gewoon NL KPN staan vind ik :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op 22 juli 2004 @ 09:06:
[...]

Het blijft 640x480. En met zo'n plastic lensje kan je ook niet veel scherpte verwachten.
Voor een GSM zijn de foto's die ik gezien heb echt wel goed.
640x480!?!?
hij kan toch 1280x960 max ?!?!?!
en hoe doe je die panorama shots ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 11:11:
[...]

640x480!?!?
hij kan toch 1280x960 max ?!?!?!
en hoe doe je die panorama shots ?
1280x960?!?!?!?! (om ff je vraag en uitroep tekens na te doen :/ )
Volgens mij is dat extended (dus gewoon het digitaal uitrekken van de maximale 640x480) en vandaar al dat geblokker misschien. (Denk ik tenminste, 640x480 is toch egt "max" geloof ik - Large)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 10:32:
Waar zijn we nou over bezig....... "de camera maakt slechte foto's"

Je koopt je gsm toch niet voor de foto's 8)7 8)7 8)7

Als je dan zo graag degelijke foto's wil hebben zou ik een digitale camera halen.

De rede dat ik hem koop is omdat er bluetooth op zit en omdat ik het een mooi design vind maar dat is het ook. niet voor de camera want ik heb een digitale die 5.0 megapixel is dus.

En ja de s700 heeft 1.3megapixel maar ik weet nu al dat er dan nog mensen gaan zeuren dat het slecht is.
dus als je echt o graag goede foto's wil koop een digicam :*)
natuurlijk maakt een digicam veel betere foto's
mijn sony p92 maakt super foto's
maar waar het mij omgaat is
dat de k700 als echte cam phone op de markt wordt gezet
en als je het mij vraagt echt k*t foto's maakt
zelfs mijn oude siemens sx1 maakte betere
en de samsung e700 van mijn vriendin ook :S
had wel verwacht dat deze phone enigzins een beetje fatsoenlijke foto's kon maken.....
maar helaas.....

voor de rest een prima phone

net trouwens een
parrot blue drive gehaald
soort plug en play
carkit
en werkt toppie
bluetooth op dit toestelleje wint van ieder toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ook maar eens besteld bij 2call, icm een 2 jarig Hi 20 abo.
Kreeg een mailtje terug dat KPN er 1 tot 5 :( dagen over doet om contract goed te keuren. Nou, ik hoop dat ze het gauw doen en dat ik mn telefoontje snel krijg opgestuurd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 11:39:
[...]

natuurlijk maakt een digicam veel betere foto's
mijn sony p92 maakt super foto's
maar waar het mij omgaat is
dat de k700 als echte cam phone op de markt wordt gezet
en als je het mij vraagt echt k*t foto's maakt
zelfs mijn oude siemens sx1 maakte betere
en de samsung e700 van mijn vriendin ook :S
had wel verwacht dat deze phone enigzins een beetje fatsoenlijke foto's kon maken.....
maar helaas.....
Sorry maar ik weet niet wat je eigenlijk zeurt :) Al wordt het als een echte cam phone op de markt gezet, wat versta je dan daaronder? Iedereen die een beetje gadget technisch is, zal begrijpen dat je niet veel van moet verwachten.
Ik heb het toevallig ook mogen vergelijken met een e700 en die foto's van de samsung vind ik persoonlijk niet beter.

Ik heb ook nergens gelezen waar het als "echte cam phone" wordt geintroduceert en al zou dat zijn, wat is de definitie ervan :P Dat ie van achter bijna op een echte cam lijkt en shit, dat wel :)

Kortom ik vind de foto's voor een gsm gewoonweg goed als ik ze (ook) op de pc bekijk (Large instelling)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor

Yor

Yor1313#2571

Ter info...

Vandaag weer eens gebeld met Vodafone Citypoint waar ik mijn k700i gehaald heb ivm het niet kunnen gebruiken als ringtone van mp3.
De medewerkster aldaar wist mij te vertellen dat een SE guy was langsgeweest om dit toe te lichten. Het blijkt een keuze te zijn van Vodafone, en ze zijn in onderhandeling om een update uit te geven om dit vrij te geven.

Ook nog even naar een officieel SE servicepoint gebeld met de vraag of zij iets kunnen betekenen. Jullie raden het al...nee dus. Volgens hun kunnen ze wel een nieuwe fw erop zetten, maar de vodafone troep blijft gelijk, incl. het mp3 probleem..

Daarna mijn lokale unlock boer gebeld, hij kon ook nog niks, zelfs de officiële apparatuur die hij heeft ( and believe me, hij heeft veel...) werkt nog niet eens naar behoren...

Dus beste vodafone branded gebruikers...volhouden en hopen op verbetering.....

Grtz Yor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb aan SonyEricsson gevraagd waarom de K700i (bijna als enige!) niet ondersteunt wordt door de carkit HCA-20. Het antwoord is:

"Het heeft niet met de manier van spraakbesturing te maken, maar gewoon met spraakbesturing. de K700i icm de HCA-20 kan dit om de ene of andere manier niet aan. Ik durf ook niet te zeggen of er een update voor komt, hier is bij ons niets bekend."

Kan iemand met een K700i en een HCA-20 carkit dit bevestigen?? Ik vind het nogal vreemd, aangezien de K500i en de S700i wel ondersteund worden.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.