Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.081 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik bezit nu een siemens sx1
maar die klote software loopt best vaak vast

ik ben nu van plan om bij een orange een k700i
te krijgen bij een abo.
Ik weet dat de sx1 wel een mmc extern geheugen heeft voor mp3
maar ik gebruik deze zelden!!
Mijn vraag is

is het verstandig om mijn sx1 in te ruilen voor een k700i
loopt de software goed? (is hij dus stabieler dan mijn sx1 die vaak vastloopt)
weinig bugs?
en hoe is de radio functie?
foto kwaliteit?
helpt die flitser een beetje savonds?
filmkwaliteit?

reageer aub
ik ga morgen voor een k700i

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2004 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 juli 2004 @ 20:33:
ik bezit nu een siemens sx1
maar die klote software loopt best vaak vast

ik ben nu van plan om bij een orange een k700i
te krijgen bij een abo.
Ik weet dat de sx1 wel een mmc extern geheugen heeft voor mp3
maar ik gebruik deze zelden!!
Mijn vraag is

is het verstandig om mijn sx1 in te ruilen voor een k700i
loopt de software goed?
weinig bugs?
en hoe is de radio functie?
foto kwaliteit?
helpt die flitser een beetje savonds?
filmkwaliteit?

reageer aub
ik ga morgen voor een k700i
Lees eerdere threads en je bent er uit !!!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das toch shit :S
Ik wil gewoon video;s en thema's naar mn pc kunnen verzenden via bluetooth zonder enige problemen :S
elke keer die error "no such file"
Maar ik zie dat de namen van de mappen een beetje raaar zijn
Video's << bijvoorbeeld, die wil ik dan veranderen krijg ik weer een error :S
Verwijderd schreef op 18 juli 2004 @ 19:54:
[...]

Heb ik ook bij mijn neef, twee mappen die niet te openen waren. Thema's en ...
We kregen ook de error 'No such file'.
We hebben toen de thema's in de overige map geplaatst en met het toestel vanuit overige naar thema's dan staan ze toch op een plaats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Probeer eens:

Instellingen --> Tabblad Algemeen --> Taal --> Telefoontaal en dan engels en dan kijken of je het wel kan verplaatsten.

Weet iemand trouwens hoe ik kan inzoomen met foto's? kan met filmpies wel 2x zoomen maar hij moet 4x halen, hoe doe ik dat?
Hoe kan ik snelkeuses maken? wat ik hierboven uitlegde staat in de handleiding als <0000> waarbij de < de beweging van de joystick is volgens mij, maar zodra ik naar links in druk start hij mijn SMS dienst op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:23
Eppo © schreef op 18 juli 2004 @ 22:27:
Probeer eens:

Instellingen --> Tabblad Algemeen --> Taal --> Telefoontaal en dan engels en dan kijken of je het wel kan verplaatsten.

Weet iemand trouwens hoe ik kan inzoomen met foto's? kan met filmpies wel 2x zoomen maar hij moet 4x halen, hoe doe ik dat?
Hoe kan ik snelkeuses maken? wat ik hierboven uitlegde staat in de handleiding als <0000> waarbij de < de beweging van de joystick is volgens mij, maar zodra ik naar links in druk start hij mijn SMS dienst op.
in standby druk op 'meer' en dan op 'snelkoppelingen' en dan kan je voor alle joystickbewegingen instellen wat je wil hebben, zelfs tot in de menu's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok hij doet het nu
soms geeft ie nog een error terwijl het overzetten
alleen ik vind het belachelijk dat bij de pc suite er geen normale file transfer manager programma bij zit! Bij de pc suite van nokia kan je gemakkelijk bestanden overzetten met het EIGEN NOKIA programma, nu moet ik helemaal via de sitecom bluetooth dingen overzetten en elke keer de taal van de telefoon veranderen. Op de SE site staat een programma staat een FILE Transfer programmatje, heb ik gedownload en geinstalleerd :S Nou er verschijnt niks. Echt waardeloos, een heel zwaar minpunt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-12-2024
Verwijderd schreef op 18 juli 2004 @ 22:51:
Ok hij doet het nu
alleen ik vind het belachelijk dat bij de pc suite er geen normale file transfer manager programma bij zit! Bij de pc suite van nokia kan je gemakkelijk bestanden overzetten met het EIGEN NOKIA programma, nu moet ik helemaal via de sitecom bluetooth dingen overzetten en elke keer de taal van de telefoon veranderen. Op de SE site staat een programma staat een FILE Transfer programmatje, heb ik gedownload en geinstalleerd :S Nou er verschijnt niks. Echt waardeloos, een heel zwaar minpunt!
Waarom gebruik je float's mobile agent niet ?
http://fma.sourceforge.net/index2.htm :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Verwijderd schreef op 18 juli 2004 @ 22:51:
Ok hij doet het nu
Ik heb een oude driver geinstaleerd en daardoor zit er in het rechtermuisknop windowtje bij kopieren een mogelijkheid om het direct naar de telefoon te sturen, en documents and settings kan je het in een folder (ftp) gooien. Ik dacht dat het een widcom bluetooth driver was die gewoon te downlaoden was.
arjan571 schreef op 18 juli 2004 @ 23:32:
[...]

Waarom gebruik je float's mobile agent niet ?
http://fma.sourceforge.net/index2.htm :Z
Kan je ook met je telefoon connecten met float? of werkt het alleen vanaf pc naar telefoon?

[ Voor 14% gewijzigd door 6killer op 19-07-2004 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
6killer schreef op 18 juli 2004 @ 22:50:
[...]

in standby druk op 'meer' en dan op 'snelkoppelingen' en dan kan je voor alle joystickbewegingen instellen wat je wil hebben, zelfs tot in de menu's.
Ja dat wist ik, maar ik heb die niet verandert en de handleiding spreekt duidelijk over dat je zo snel kan veranderen maar dat gaat bij mij dus niet.... (en ik wil het wel...)
U kunt altijd automatisch kiezen door in de standbymodus op <8888> te drukken.
Un kunt altijd engels kiezen door in de standbymodus op <0000> te drukken.

Blz 10 handleiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Eppo © schreef op 19 juli 2004 @ 00:12:
[...]

Ja dat wist ik, maar ik heb die niet verandert en de handleiding spreekt duidelijk over dat je zo snel kan veranderen maar dat gaat bij mij dus niet.... (en ik wil het wel...)

[...]
dat is om de taal in te stellen die 0000 en 8888, dat heeft nix met snelkoppelingen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Ja dat weet ik, maar hoe doe ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee hoe je het frontje eraf krijgt ? de klikvingers lukken wel, maar vervolgens zit de bovenkant nog vast. Khad eerder gepost over waterschade :'( Morgen maar ff torx schroevendraaier kopen om de printplaat los te draaien. Weet iemand welke maat het is (6 ?).

Zit er verder trouwens dezelfde accu in als bij de T610 of T630 ? KHeb zelf nog een T600 liggen, maar das een andere helaas. Is wel handig om te testen of misschien de accu is verzopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Eppo © schreef op 19 juli 2004 @ 00:22:
Ja dat weet ik, maar hoe doe ik dat?
O ok ik dacht dat je wat anders bedoelde. joystick links -> 8 -> 8 -> 8 -> 8 -> joystick rechts zo moet je die taal instellen, maar bij mij werkt t ook niet zie ik. Hij gaat gelijk naar mn ingestelde snelkoppelling het is laat... automatisch is natuurlijk nederlands dus dnan zie je geen verschil en engels is engels en dan zie ik ook geen verschil 8)7 ,bedtijd denk :)

[ Voor 23% gewijzigd door 6killer op 19-07-2004 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:32

bAdmuTs

mAzE

6killer schreef op 19 juli 2004 @ 00:32:
[...]

O ok ik dacht dat je wat anders bedoelde. joystick links -> 8 -> 8 -> 8 -> 8 -> joystick rechts zo moet je die taal instellen, maar bij mij werkt t ook niet zie ik. Hij gaat gelijk naar mn ingestelde snelkoppelling
Bij mij werkt het gewoon hoor die snelkoppelingen maken. Gewoon in menu op meer drukken en dan voor elke kant een snelkoppeling kiezen.

En dat met die talen (0000/8888) werkt ook gewoon bij mij.

Weet niet over welke van de 2 je het had maar het werkt hier iig allebij :D

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Die snelkoppeling maken werkte bij mij ook gewoon, alleen die talen snel veranderen werkte bij weer niet (kan wel door het menu heen lopen en zo instelllen maar als ik morgen bluetooth ga halen wil ik dat wel snel kunnen doen anders werken de Thema's weer niet...)

Dus als je ff in het kort uit kan leggen wat ik precies moet doen, want bij mij is automatisch nederlands en dan is die andere engels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen op dit topic,

Ik ben nu in het bezit van een siemens s55 (waar ik zwaar ontevreden over ben: toetsen werken helemaal niet meer of activeren hele andere functies dan ze zouden moeten: Toetsen zitten helemaal los: Valt uit: Software loopt vast ... ga zo maar door, en jullie raden het al) en ik ben op zoek naar een nieuwe. De K700 leek me wel wat, alleen wil ik verlengen bij t-mobile, omdat ik die abbo's redelijk geprijst vindt, maar bovenal, ik geen zin heb op 3 maanden te wachten of dubbel te betalen. Nu is mijn vraag of iemand een webshop of winkel weet waar je die K700 voor nette prijs kan krijgen met een verlenging van T-mobile 400 of 500 (* heb nu T-mobile 450, maar dat abbonement gaat verdwijnen). Meeste sites hebben hem niet onder de 100 euro (wat ik eigenlijk voorlopig nog teveel vindt). Zijn er mensen die hem ergens goedkoper hebben gevonden (bij verlenging dus).

Alvast ontzettend bedankt allemaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:58
Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 05:33:
Nu is mijn vraag of iemand een webshop of winkel weet waar je die K700 voor nette prijs kan krijgen met een verlenging van T-mobile 400 of 500 (* heb nu T-mobile 450, maar dat abbonement gaat verdwijnen).
Ik neem aan dat je al zelf hebt gekeken op telecomvergelijker.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
  • Laatst online: 13-08 20:58
Terranca schreef op 18 juli 2004 @ 17:59:
Zijn er mensen die een paar foto's kunnen neerzetten die gemaakt zijn met hun K700? Ben wel benieuwd naar de kwaliteit, schijnt wel goed te zijn en op Esato ziet het er inderdaad heel redelijk uit, maar ben toch wel benieuwd hoe hij het hier doet, is het inderdaad zo dat foto's in de avond/nacht hele slechte kwaliteit zijn? (veel ruis etc)
Hoop dat 2Call morgen mn foontje op de post doet, kan ik dr deze week ook mee gaan spelen :D
320*240
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/k700/k7001.jpg

320*240
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/k700/k7004.jpg

640*480
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/k700/k7003.jpg

640*480
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/k700/k7005.jpg

panorama (3 foto's die automatisch aan elkaar worden geplakt)
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/k700/k7002.jpg

Ik ben tevreden over de kwaliteit van de foto's. Vergeleken met mijn T610 is het een wereld van verschil. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe63
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:19
Verwijderd schreef op 18 juli 2004 @ 13:07:
[...]

Zelf heb ik de k700 via gsm.nl besteld; zijn er al anderen die 'm ook via hen hebben gekocht en inmiddels al wél thuis hebben?
Nee, wel besteld, nog niets mogen ontvangen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.David schreef op 19 juli 2004 @ 08:42:
[...]

KNIP

Ik ben tevreden over de kwaliteit van de foto's. Vergeleken met mijn T610 is het een wereld van verschil. _/-\o_
Blijburg? ;) :P :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

de fotokwaliteit van mn spv is beter vind ik, maar ik vind deze ook niet echt super tegenvallen..voor de kleine fotootjes is de kwaliteit prima. Jammer at de s700 nog niet uit is.. dat lijkt me ook wel wat

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
  • Laatst online: 13-08 20:58
Jij gaat door voor de koelkast... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga dadelijk om 13:00 mijn siemens sx1 inruilen voor een se k700
nu heb ik nog een vraagje

heeft de k700 een emailclient ???
een programma waar je dus je email via kan ophalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 10:01:
ik ga dadelijk om 13:00 mijn siemens sx1 inruilen voor een se k700
nu heb ik nog een vraagje

heeft de k700 een emailclient ???
een programma waar je dus je email via kan ophalen
ja

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

IMAP en POP3? Of alleen POP3?

Er is zowiezo een Java MIDlet die goed email kan lezen. Emailviewer heet ie geloof ik. Deze hoort zowiezo te werken op de k700i. Welke java versie ondersteund de k700 eigenlijk?

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit dit standaard op de k700??
weet iemand trouwens of de k700 van orange ook een ander menu heeft zoals die van vadofone ?
of heeft hij het normale menu

was het maar al 13:00 kan niet w88 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
Userd schreef op 19 juli 2004 @ 05:33:
Nu is mijn vraag of iemand een webshop of winkel weet waar je die K700 voor nette prijs kan krijgen met een verlenging van T-mobile 400 of 500 (* heb nu T-mobile 450, maar dat abbonement gaat verdwijnen).
wAizz schreef op 19 juli 2004 @ 07:39:
[...]

Ik neem aan dat je al zelf hebt gekeken op telecomvergelijker.nl?
Yezz, bij telecomvergelijker staat alleen 2call, met een prijs van 148 euri voor verlenging T-mobile 500

Is er niemand anders die weet waar ik hem goedkoper kan vinden dat dit met t-mobile verlenging?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2004 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 11:39:

Yezz, bij telecomvergelijker staat alleen 2call, met een prijs van 148 euri voor verlenging T-mobile 500

Is er niemand anders die weet waar ik hem goedkoper kan vinden dat dit met t-mobile verlenging?
Ja - volgens mij bij bestelmaar.nl - voor €129,=
http://www.bestelmaar.nl/...art_id=tmv1jrt7&ab_agid=3

En misschien een beetje dom hoor - maar ik zie niet hoe ik de toestelprijs moet lezen op telecomvergelijk.
Want op die site komt inderdaad 2call als goedkoopste uit de bus...
(bij T-mobile - relax 500 - 1 jaar verlenging)
Maar Userd zegt dat de toestelprijs dan €148,= is

Volgens Telecomvergelijk zijn de totale kosten dan €888,=
en dus €74,= p/m
een abo relax 500 kost €52,50 p/m
dan blijft er €21,5 p/m over
dit x 12 maanden = €258, (= toestelprijs dus) ??? :?
WAT doe ik fout?? 8)7

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2004 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En misschien een beetje dom hoor - maar ik zie niet hoe ik de toestelprijs moet lezen op telecomvergelijk.
Want op die site komt inderdaad 2call als goedkoopste uit de bus...
(bij T-mobile - relax 500 - 1 jaar verlenging)
Maar Userd zegt dat de toestelprijs dan €148,= is

Volgens Telecomvergelijk zijn de totale kosten dan €888,=
en dus €74,= p/m
een abo relax 500 kost €52,50 p/m
dan blijft er €21,5 p/m over
dit x 12 maanden = €258, (= toestelprijs dus) ??? :?
WAT doe ik fout?? 8)7
Jij doet niks fout, het is een fout van telecomvergelijker. Volgens hen gaat dit abbonement e.62,50 kosten. Tik foutje van telecomvergelijker dus. Totaal prijs is 768 dus. Toestel is dus maar e.138,- en niet e.148,- (tik foutje van mijn kant)...

vind e.129,- eigenlijk nog steeds best veel, maar hij is volgens mij nog niet onder de 100 euro te krijgen met t-mobile verlenging...toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je gewoon op die aanbieding (rij) had gedrukt kon je zien waaruit die kosten bestaan. Dan zie je dus dat er blijkbaar een foutje in de DB zit van TV. Ze hebben een T-Mob Relax 500 op 62,50 p/m staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net bij orange geweest
en ik heb morgen mijn k700...

nu heb ik een vraagje
het toestel wat ik krijg is niet orange branded
dus een standaard toestel

is dit een voor of een na deel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 13:15:
[...]

Jij doet niks fout, het is een fout van telecomvergelijker. Volgens hen gaat dit abbonement e.62,50 kosten. Tik foutje van telecomvergelijker dus. Totaal prijs is 768 dus. Toestel is dus maar e.138,- en niet e.148,- (tik foutje van mijn kant)...

vind e.129,- eigenlijk nog steeds best veel, maar hij is volgens mij nog niet onder de 100 euro te krijgen met t-mobile verlenging...toch?
DragonReborn en Userd: bedankt 8) Zo simpel was 't dus toch :)

koolenboer: een voordeel!! hoe origineler hoe beter _/-\o_
(jammer hè - dat je nog een dagje moet wachten - nou ja - bedenk maar dat ik nog tot 27 oktober moet wachten! :'( ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:54

RUFFNECK

Poentje

Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 13:37:
Ik ben net bij orange geweest
en ik heb morgen mijn k700...

nu heb ik een vraagje
het toestel wat ik krijg is niet orange branded
dus een standaard toestel

is dit een voor of een na deel ?
Een voordeel natuurlijk, vooral hoe ze zeer binnenkort alleen branded (stickertje onderin) modellen gaan leveren (de Orange Shops zelf dan he)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op http://www.telecom.nu: €120,= wéér €9,= goedkoper :P
(als ik weer iets goedkopers vind, 'edit' ik dit bericht wel - kan me voorstellen dat het anders nogal irritant wordt :/ :+)

Je kunt als klant van T-Mobile trouwens ook bellen met 0800 7111 - misschien hebben zij een mooi aanbod voor je... en met een mooi praatje over tevredenheid / trouwe klant (of juist met een klacht) kom je vast ook een heel eind O-)

("Neem contact op met de afdeling Relatiebeheer van onze afdeling Klantenservice. Onze medewerkers kunnen je wellicht een aantrekkelijk aanbod doen, indien je je contract vernieuwt. De afdeling Relatiebeheer is bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 17.30 uur via het gratis nummer 0800-7111")

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2004 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jawel, ook ik ben inmiddels een trotse bezitter van de K700. En ik moet je zeggen, hij is gaaf!

Ik heb hem bij de BelCompany in Roosendaal gehaald, prima zaak daar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:25
Mr.David schreef op 19 juli 2004 @ 08:42:
[...]

*KNIP*

Thx, ik vind de kwaliteit inderdaad erg goed voor een VGA-camera, zeker voor een telefoon van deze grootte :D
Mijn aanvraag is inmiddels bevestigd en ze gaan hem bij 2Call zo snel mogelijk opsturen, heb er nog hoop in dat ik er morgen mee kan gaan spelen :D Ik ga de bluetooth vast opwarmen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zal ik ook maar meedoen met het topic: "Ik heb hem gehaald voor..." :)

1 jarig verlening Vodafone 240: 99 euro. Werd opgestuurd :)
Als ik zo alle andere prijzen hoor ben ik nog goed af, afgezien van het feit dat ik een VF branded telefoon heb waar ik prima mee kan leven. (Maar niet de mogelijkheid uit de weg ga als dit veranderd kan worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:16
Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 15:03:
Dan zal ik ook maar meedoen met het topic: "Ik heb hem gehaald voor..." :)

1 jarig verlening Vodafone 240: 99 euro. Werd opgestuurd :)
Als ik zo alle andere prijzen hoor ben ik nog goed af, afgezien van het feit dat ik een VF branded telefoon heb waar ik prima mee kan leven. (Maar niet de mogelijkheid uit de weg ga als dit veranderd kan worden).
Da's vreemd. ik heb hem bij vodafone voor 75 euro mogen krijgen met een verlenging (1 jaar) van mijn 180 abbo.

[ Voor 3% gewijzigd door tiguan op 19-07-2004 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Eerste nadeel gevonden:

Batterij klepje is mooi van aluminium, maar loop nergens tegen aan als je je telefoon in je broekzak draagt :S, ik heb altijd het scherm aan de binnenkant, voor bescherming, dus als je iets raakt is het het klepje. En daar zit nu een miniscuul deukje in :X :( eigen fout, maar zo hard liep ik ook weer niet.

Wees gewaarschuwd dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6killer schreef op 19 juli 2004 @ 15:16:
Eerste nadeel gevonden:

Batterij klepje is mooi van aluminium, maar loop nergens tegen aan als je je telefoon in je broekzak draagt :S, ik heb altijd het scherm aan de binnenkant, voor bescherming, dus als je iets raakt is het het klepje. En daar zit nu een miniscuul deukje in :X :( eigen fout, maar zo hard liep ik ook weer niet.

Wees gewaarschuwd dus.
Voor extra bescherming http://www.howardforums.c...d40250148&threadid=412710

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wannapuf schreef op 19 juli 2004 @ 15:07:
[...]

Da's vreemd. ik heb hem bij vodafone voor 75 euro mogen krijgen met een verlenging (1 jaar) van mijn 180 abbo.
Dan ben IK genaaid, of de prijzen zijn alweer aangepast. Ik heb hem nu bijna 3 weken. Jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Laatst online: 20:08

robhof

Lembongan view

Net mail gestuurd naar de verkoper of die metalen clip er toevallig ook af kan... betwijfel het, maar dan zou dat ding perfect zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net mail gestuurd naar de verkoper of die metalen clip er toevallig ook af kan... betwijfel het, maar dan zou dat ding perfect zijn! :)
Nog een gezien op http://www.mobilefun.co.uk/product/3627.htm wel handig misschien, maar qua uiterlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag voor de mede-eigenaars van dit geweldige toestel:

Klopt het dat de achterkant van het toestel wat 'losjes' is? Dus als je het toestel in je hand hebt, en je oefent een beetje kracht uit op de achterkant, dat je dan je gsm hoort 'kraken' ??? Want dat is het enige minpuntje wat ik kan ontdekken!

Graag reacties, want dan weet ik of ik terug moet gaan of niet!

Overigens heb ik het bij Studentmobiel (af)gehaald in Scheveningen. Goedkoper kon je het los ik niet krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 19:15:

Klopt het dat de achterkant van het toestel wat 'losjes' is? Dus als je het toestel in je hand hebt, en je oefent een beetje kracht uit op de achterkant, dat je dan je gsm hoort 'kraken' ??? Want dat is het enige minpuntje wat ik kan ontdekken!

Overigens heb ik het bij Studentmobiel (af)gehaald in Scheveningen. Goedkoper kon je het los ik niet krijgen!
Bij mij zit alles lekker stevig, zelfs de 1e keer toen ik de batt. in moest doen ging het klepje zo moeilijk eraf en erop (nu nog steeds).
Als we over losjes moeten praten, zou ik alleen het afklepje (rubber) beneden noemen, want dat vind ik wel erg fragiel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Laatst online: 24-12-2024

Bij mij zijn er al 2 ronde rubbertjes af van de binnenkant...
Lijkt alsof het "kraken"nadien minder is geworden.
Ps mijn Nokia 6100 had pas echt last van kraken, vandaar dat ik deze vorig jaar snel heb verkocht.

Veder ben ik zeer tevreden met mijn SE K700i live.

Lijkt alsof de accu nu begint te "leren"zit nu op ongeveer 3 dagen, maar ik ben erg benieuwd of ik de 300uur ooit ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 15:44:
[...]

Dan ben IK genaaid, of de prijzen zijn alweer aangepast. Ik heb hem nu bijna 3 weken. Jij?
Oh dat scheelt. Ik moet hem nog krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online

ik heb daar geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje...een vriend van mij heeft een nokia met infrarood...visitekaartje zenden lukt wel..maar ringtone of plaatje niet...hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 14:07:
[...]

("Neem contact op met de afdeling Relatiebeheer van onze afdeling Klantenservice. Onze medewerkers kunnen je wellicht een aantrekkelijk aanbod doen, indien je je contract vernieuwt. De afdeling Relatiebeheer is bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 17.30 uur via het gratis nummer 0800-7111")
Heb ik laatst gedaan. Ze zouden me een zeer aantrekkelijk aanbod toesturen. De telefonist zei zelfs dat gezien mijn belgedrag ik zeker een aantrekkelijk aanbod kon verwachten. Nou dat aantrekkelijke aanbod was dus alles behalve aantrekkelijk. Ik kon het zelfde aanbod eigenlijk ook wel van hun site halen. Ze boden zelfde abbonement zonder toestel aan voor de helft (sim only dus gewoon) of een abbo verlenging met toestel, en sommige toestellen kreeg je dan gratis, maar meeste moest je gewoon nog bij betalen. Als je dan de eerste de beste webshop erbij haalt, kun je een betere prijs krijgen.

Ik heb ze toen weer opgebeld met de vraag of dit echt hun beste aanbod was (zowel qua sim only als met toestel) en de jongen aan de telefoon verzekerde mij ervan dat dit tot echt wel het beste bod was wat ze konden maken. Toen ik zei dat de meeste webshops een veel aantrekkelijkere aanbieding kon maken zei hij dat niet iedereen kan concurreren met die webshops.
Maar het is toch juist t-mobile die de kortingen en bonussen aan de webshops geeft...en dus zo de lage prijzen creert?? :? OF zit ik er nu HELEMAAL naast...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2004 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 22:44:
Vraagje...een vriend van mij heeft een nokia met infrarood...visitekaartje zenden lukt wel..maar ringtone of plaatje niet...hoe kan dit?
Hangt denk ik af van de nokia. Ik neem aan dat de SE .gif en .jpg ondersteunt en volgens mij ondersteunen alleen de allernieuwste nokia dit.

(of kun je hem überhaupt niet verzenden, want dan heb ik geen idee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OF zit ik er nu HELEMAAL naast...
Ik begrijp je logica wel, maar ik vermoed dat nieuwe klanten interessanter zijn dan bestaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 22:59:
[...]

Maar het is toch juist t-mobile die de kortingen en bonussen aan de webshops geeft...en dus zo de lage prijzen creert?? :? OF zit ik er nu HELEMAAL naast...
Tja, volgens telecomvergelijker.nl heb je helemaal gelijk - dus da's inderdaad vreemd... :/

"Bonus, bonus, bonus
Goedkoop mobiel bellen heeft alles te maken met bonussen die dealers van providers krijgen voor elke abonnee die zij aanbrengen. Operators en service providers (KPN, Vodafone, etc.) hebben graag veel klanten die bellen. Daarom geven zij GSM dealers hoge vergoedingen voor elke nieuwe abonnee die zij aanbrengen. Sommige winkels betalen van deze bonus een duur winkelpand en personeel, maar dan nog blijft er vaak geld over. Vaak wordt een deel van dit geld aan de klant gegeven in de vorm van een gratis toestel. U ziet: de bonussen moeten dan wel erg hoog zijn en dat zijn ze ook"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah - wat Kruimeltje zegt is ook een punt - wij hebben het nu natuurlijk over verlengen - en telecomvergelijker over nieuwe abonnees... toch is het vreemd... (of bedtijd :Z ;) )

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2004 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep, heb ik ook al vanaf day 1. Heb hem nu 3 weken en kraakt nog steeds behoorlijk. Ik vind het niet zo erg, maarja. Batterijklepje schuif je makkelijk open, maar gaat gelukkig (nog?) niet vanzelf open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Even over de batterij die in het begine zo snel leeg zou zijn. Ik heb de mijne nu voor de 2e keer opgeladen. Eerste laad was die na ongeveer 14 uur leeg, veel mee gespeeld toen en met bluetooth gewerkt. Vannacht weer opgeladen en sinds half 11 vanmorgen en er is pas 1 balkje leeg nu. In Float geeft die aan nog twee en halve dag status op 77%. Wel weinig mee gedaan vandaag, paar smsjes en bluetooth stond heel de dag aan.

Tenzij die morgen ochtend ineens leeg is, maar voorlopig vind ik het wel meevallen dus, of ik doe er misschien te weinig mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote: lovelyday
Door lovelyday - Sunday 11 July 2004 14:19

Ik zou willen weten waar deze mensen de al die K700i vandaan hebben.
Aangezien ik eentje wil met een Nederlands menu zal ik zeker moeten wachten, omdat die nog niet uit is. Ik neem aan dat jullie allemaal een Importmodel hebben?
Nee, ik heb gewoon een originele Benelux versie, maar ik heb het dan ook los gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 00:02:
[...]

Jep, heb ik ook al vanaf day 1. Heb hem nu 3 weken en kraakt nog steeds behoorlijk. Ik vind het niet zo erg, maarja. Batterijklepje schuif je makkelijk open, maar gaat gelukkig (nog?) niet vanzelf open.
Ik ga dinsdag even terug naar de zaak waar ik het gehaald heb, proberen om het om te ruilen (ben bang dat dat niet gaat lukken), want ik vind dat kraken toch wel irritant!

Maar mocht dat niet lukken, heb ik een oplossing: doe een heel dun laagje watten tussen het klepje en de accu (van die ronde de-makeup ofzo?!), één stukje aan de bovenkant, en één stukje aan de onderkant. Het kraken is dan voor 80% verdwenen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

kan eigenlijk de SE's via midlets tegen elkaar spelen? (just a wild question)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
T-Junkie schreef op 16 juli 2004 @ 13:34:
Een vriend heeft hem gekocht en ik ben ff nieuwsgierig naar de video capacitetiten van het dingetje.

Nokia Multimedia Converter 2.0
http://www.forum.nokia.com/main/0,,034-63,00.html
aanmelden: http://www.forum.nokia.com/main/0,,975,00.html
En een serial aanvragen.
Allemaal gratis. :)

In de TS staat de Video resolutie: 176x144 (QCIF) wat je ook in NME kan vinden.
Het audio gedeelte kan in .amr en .awb
.awb speelt de K700 dat af?

(Mijn T630 wil het niet hebben :( .amr is het type bestandtype van de memo's en die slikt hij wel. Zo heb ik als test al een mp3tje omgegooid naar .amr gemaakt met NME. En die speelde hij af op mn T630. ( okay, geluids kwaliteit kan veel beter natuurlijk :) ) Quicktime lust de .3gp met awb audio niet meer :( )

En als hij .awb afspeelt wat is de maximale bitrate dat hij slikt van de audio?

[afbeelding]

20min video wordt een kleine 15MB
Vergeet niet op de save knop te drukken als hij klaar is met encoden. :)
Natuurlijk kan er nog gespeeld worden met de video bitrate. Trekt de K700 de maximale instelbare 128?

Andere pakketjes die denk ik wel met de juiste instellingen kunnen werken:
Voor de advanced:
http://www.packetvideo.com/info/p800/
http://www.mpegable.com/show/mpegablex4.html
En QuickTime 6 van Apple:
http://www.apple.com/quicktime/download/standalone/
Nou ik heb dit ff geprobeerd (eindelijk blootooth gehaalt) maar als ik eerlijk mag zijn vind ik het filmpie van zware bagger kwaliteit (heb trouwens alleen die nokia oplossing gebruikt, die andere probeer ik ook nog een keer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik mijn K700 in combinatie met FMA via Bluetooth. Erg handig voor de backup van mijn contacten!
Maar nu wil ik ook profielen en dergelijke kunnen backup'en. Volgens 'Phone' -> 'Export' en dan 'All (Backup Phone)' zou het mogelijk moeten zijn, maar dit is bij bij mij niet te gebruiken (is wel leesbaar, maar niet aan te klikken).

Iemand enig idee hoe ik mijn hele telefoon kan backup'en?

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2004 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ej..misschien hoort et hier nit in hoor, maar ik kan een xbox(ninjagaiden pack)+t630 of een k700i nemen.. wat zullen jullie in dit geval doen??

De k700i is een erg mooi toestel, maar heb de spv ook nog... Ik vind het belangrijk dat als ik een toestel koop deze goed email kan versturen en ontvangen.. heeft iemand met de t630 tov de k700i wat ervaringen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gitaarwerk schreef op 20 juli 2004 @ 09:33:
ej..misschien hoort et hier nit in hoor, maar ik kan een xbox(ninjagaiden pack)+t630 of een k700i nemen.. wat zullen jullie in dit geval doen??

De k700i is een erg mooi toestel, maar heb de spv ook nog... Ik vind het belangrijk dat als ik een toestel koop deze goed email kan versturen en ontvangen.. heeft iemand met de t630 tov de k700i wat ervaringen ?
Ik heb zelf nu een paar dagen de K700i, terwijl een goeie vriendin van mij al een paar maanden de T630 heeft, dus ik heb wel ervaring met beide toestellen.

En geloof me.....GA VOOR DE K700i !! Het ziet er fraaier uit, en heeft meer mogelijkheden dan de T630 (video, Mp3, ingebouwde flits...) Die vriendin van me vond nadat ze mijn K700i had gezien, haar eigen T630 niet eens zo mooi meer! Maar goed, smaken verschillen natuurlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In hoevere kun je de bluetooth verbindingen gebruiken onder linux. Wat zijn hierbij de mogelijkheden of zit je zowiezo vast aan windows?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net mijn k700 binnen

en heb een paar vraagjes (ben erg ongeduldig typje) :)

hoe kun je je pincode veranderen?
en hoe werkt de toetsen blokkering ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds ik de sitecom bluetooth usb adapter icm met me k700i is me internet erg sloom geworden, soms vraagt ie ook of ik wil verbinden via "dial up connection" dus internetten via de telefoonmodem. Een vriend van mij heeft precies hetzelfde probleem. Hebben mensen hier meer last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 12:31:
net mijn k700 binnen

Toetsenblokkerijg?? ZIe je niet zo'm mooi sleuteltje op 1 van je toetsen (zeg ik niet, moet zelf doen :P), drukken daarop en de instructies volgen :) (1 handeling)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

Sinds ik de sitecom bluetooth usb adapter icm met me k700i is me internet erg sloom geworden, soms vraagt ie ook of ik wil verbinden via "dial up connection" dus internetten via de telefoonmodem. Een vriend van mij heeft precies hetzelfde probleem. Hebben mensen hier meer last van?
Ik niet, maar hangt er volgens mij ook vanaf, welke services je openzet voor de bluetooth op je pc (je kon heel wat services kiezen w.o. dat file transfer enzo)
Zelfde op je k700i kan je ook services en -of disablen. Probeer dat es. (Ik heb de DUN niet geselecteerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RUFFNECK schreef op 20 juli 2004 @ 12:33:
[...]

Ik niet, maar hangt er volgens mij ook vanaf, welke services je openzet voor de bluetooth op je pc (je kon heel wat services kiezen w.o. dat file transfer enzo)
Zelfde op je k700i kan je ook services en -of disablen. Probeer dat es. (Ik heb de DUN niet geselecteerd)
Hoe zet ik in hemelsnaam dan Dial Up Networking uit dan? Moet ik dan weer alles erafhalen en opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een stomme vraag maar de accu van k700i gaat niet lang mee, kan die van t68i erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Nee, natuurlijk niet. Die ziet er toch héél anders uit....

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
net mijn k700 binnen

Tja, je had misschien ook gewoon je handleiding kunnen raadplegen.

Maar voor vraag 2 heb ik wel een andere manier die je niet in je boekje kan vinden:

**04*ouwe PIN-code, meestal 0000*Nieuwe PIN-code*Nieuw PIN-code bevestigen#

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tis gelukt :)

eerste indruk van het toestel...
lang niet slecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe63
Ik hoorde net dat de bij gsm.nl bestelde K700 binnen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het kan aan mij liggen maaru.....
het geluid van de ringtone kan echt keihard !!!
maar het geluid van de radio(ook via headset)
klinkt erg zacht :S
zelfde geld voor mp3 ?? !!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:54
Douwe63 schreef op 20 juli 2004 @ 13:37:
wanneer heb je hem bestelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

even een dringende vraag.. wie heeft GPRS (met name email) o pde k700 met een HI abbo werkend?
Ik was net bij belcompany.. ik wil zo terug gaan om de telefoon te halen..maar gprs is voor mij redeijk belangrijk..

is dit mogelijk dus?? want we kwamen er zelf niet achter, en de dealerlijn konde het hem niet vertellen

ow ja..en an je email synchroniseren via BT?

[ Voor 22% gewijzigd door gitaarwerk op 20-07-2004 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe63
Maite schreef op 20 juli 2004 @ 13:43:
[...]

wanneer heb je hem bestelt?
29 juni maar het duurde zolang omdat het toestel nog niet voorradig was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gitaarwerk schreef op 20 juli 2004 @ 13:43:
even een dringende vraag.. wie heeft GPRS (met name email) o pde k700 met een HI abbo werkend?
Ik was net bij belcompany.. ik wil zo terug gaan om de telefoon te halen..maar gprs is voor mij redeijk belangrijk..

is dit mogelijk dus?? want we kwamen er zelf niet achter, en de dealerlijn konde het hem niet vertellen

ow ja..en an je email synchroniseren via BT?
Je kan GPRS activeren door 313 te bellen met je Hi aansluiting. Nadat het geactiveerd is kan je T610 sms-en naar 667 waarna je de juiste instellingen per sms ontvangt! Ik heb het ook op deze manier gedaan en het werkt perfect!
Ik kan nu zowel e-mail versturen en ontvangen via GPRS als via GSM-data!

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2004 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje,
wekker / alarm, :Z
gaat die ook af als het toestel uitgeschakeld staat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 14:16:
[...]

Je kan GPRS activeren door 313 te bellen met je Hi aansluiting. Nadat het geactiveerd is kan je T610 sms-en naar 667 waarna je de juiste instellingen per sms ontvangt! Ik heb het ook op deze manier gedaan en het werkt perfect!
je betaald dus alleen per kb dan? (17,zoveel/MB) dus niet automatisch gelijk voor 1 mb betalen? (de site is zo onduidelijk.. ik kan er amper wat over zien)

[ Voor 7% gewijzigd door gitaarwerk op 20-07-2004 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gitaarwerk schreef op 20 juli 2004 @ 14:17:
[...]

je betaald dus alleen per kb dan? (17,zoveel/MB) dus niet automatisch gelijk voor 1 mb betalen? (de site is zo onduidelijk.. ik kan er amper wat over zien)
Je betaalt inderdaad alleen per KB! (Bij 0-euro GPRS-abbonement). Het is ook mogelijk om vooraf GPRS-data in te kopen waardoor het goedkoper wordt.

Zelf verstuur en ontvang ik e-mail via GSM-data oftewel via de belminuten! Hierdoor heb ik geen hoge kosten voor het GPRS gebruik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

perfect.. :) dankjwel kwakkie20 :* ik zou je bijna kunnen zoenen.. haha.. (kidding)

ik ga nu ff het abbo afsluiten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Gitaarwerk schreef op 20 juli 2004 @ 14:24:
perfect.. :) dankjwel kwakkie20 :* ik zou je bijna kunnen zoenen.. haha.. (kidding)

ik ga nu ff het abbo afsluiten :)
Waar ga je afsluiten?
Ik heb het bij gsmeasy gedaan (hi20 sim-only), alles opgestuurd, het is de 15e juli ontvangen (da kan ik zien bij orderstatus) en sindsdien is het stil ;( weet iemand misschien hoelang zoiets gaat duren??

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Douwe63 schreef op 20 juli 2004 @ 13:37:
Het verhaal wordt nog beter; ik heb mijn via gsm.nl bestelde k700 net ontvangen; het is een unbranded versie met naar mijn weten 'n NL's menu met Debitel op Vodafone netwerk.. :)

Nu beginnen 4 lange uren wachten totdat de eerste oplaadbeurt klaar is.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe63
Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 14:43:
[...]

Het verhaal wordt nog beter; ik heb mijn via gsm.nl bestelde k700 net ontvangen; het is een unbranded versie met naar mijn weten 'n NL's menu met Debitel op Vodafone netwerk.. :)

Hehe, met ontvangen bedoelde ik ook 'thuis op de deurmat' (toch handig een vriendin die af en toe thuis werkt... ;)

Ik heb ook debitel op vodaphone, jij had waarschijnlijk ook de aanbieding van 13 a 14 euro per maand, 2 jaar lang, toestel gratis en 30 belminuten per maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Heb weer wat uitgevonden en heb het nog nergens gelezen, als je je * toets een van de nummertoetsen ingedrukt en dan op meer drukt krijg je ook meer functies te zien. Ik ben er nog niet uit of het nou handig is, maar tis wel leuk om te weten :)

En een update over mn eigen batterij experiment. Sinds gister 11 uur is die voor de 2e keer uit de lader, en met 5 minuten bellen erbij vandaag en bluetooth heel de nacht en dag aangehouden is de stus volgens Float 55% en kan ik er er ineens nu nog 3 dagen en 8 uur mee doen. Dus ik wil niemand meer horen klagen over de batterij :P

[ Voor 6% gewijzigd door 6killer op 20-07-2004 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Douwe63 schreef op 20 juli 2004 @ 14:49:
[...]

Ik heb ook debitel op vodaphone, jij had waarschijnlijk ook de aanbieding van 13 a 14 euro per maand, 2 jaar lang, toestel gratis en 30 belminuten per maand?
Ja die aanbieding heb ik, maar ik weet niet of ik wel gebruik ga mk van die 'switch' als blijkt dat ik niet genoeg heb aan 30 belmin. p/m...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe63
Ik bel heel weinig dus ga waarschijnlijk niet vaak over die 30 minuten heen.

Neem je er trouwens nog een GPRS/Vodafone live achtig iets bij voor mail/mms etc.? Zou je dat ook bij Debitel moeten regelen of rechtstreeks bij Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ik heb em voor 0 euro bij de belcompany gehaald..een bekende van me werkt daar (wam ik aachter :P ) een andere had me geholpen.. best goeie nette service vond ik.. (maar dat is denk ik plaatsgebonden?)

de hi20 was ook gratis..maar ik ga zowieso voor de hi25,.. dus maakt me niet zoveel uit.

overigens is er nu een actie dat je 100 minuten of 200 smsjes extra krijgt gedurende 3 maanden..wist ik niet, maar vond het wel leuk! :)

echt een mooi ding..ik ga nog ff spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 14:43:
[...]

Nou lekker is dat. Ik moet hem nog steeds ontvangen. Wanneer heb jij hem precies besteld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6killer schreef op 20 juli 2004 @ 15:03:
Heb weer wat uitgevonden en heb het nog nergens gelezen, als je je * toets ingedrukt houdt tot je die p ziet en dan op meer drukt krijg je ook meer functies te zien. Ik ben er nog niet uit of het nou handig is, maar tis wel leuk om te weten :)
Dat krijg je ook als je een willekeurig nummer intoetst. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe63
Wannapuf schreef op 20 juli 2004 @ 15:31:
[...]

Nou lekker is dat. Ik moet hem nog steeds ontvangen. Wanneer heb jij hem precies besteld dan?
Volgens mij hebben ze hem gisteren (of eind vorige week) pas binnengekregen en misschien dat ze die dingen in volgorde van bestelling de deur uit doen. Ik heb hem 29 juni besteld en vandaag pas binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 15:58:
[...]

Dat krijg je ook als je een willekeurig nummer intoetst. ;)
8)7 Krijg nou wat, had t wel getest met lang indrukken maar dan ga je naar nummers op je sim/telefoon.

Tis maar goed dat ik niet in een laboratorium werk, ik zie nog wel eens wat over het hoofd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Douwe63 schreef op 20 juli 2004 @ 16:03:
[...]

Volgens mij hebben ze hem gisteren (of eind vorige week) pas binnengekregen en misschien dat ze die dingen in volgorde van bestelling de deur uit doen. Ik heb hem 29 juni besteld en vandaag pas binnen.
Ik op 18 juni al. Maar moest later nog een keer mijn rijbewijs faxen want ze konden het niet goed lezen ofzo. Dus er zal wel enige vertraging opgelopen zijn. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe63
Ze moeten ook wachten op goedkeuring van de provider die je gekozen hebt, als die wat langer over de aanvraag doen dan kan gsm.nl daar ook niet zoveel aan versnellen lijkt me.

Maar het wachten is zeker irritant, helemaal nu al een paar dagen lang mensen aan het spelen/proberen zijn ;) Maarja, gelukkig is via internet bestellen een stuk goedkoper dan via een BC/PH/Orange shop...

[ Voor 38% gewijzigd door Douwe63 op 20-07-2004 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is eindelijk zover!!

De K700i zit in het verlengingspakket van T-Mobile!! (Ik weet het, ik weet het, het is wel een branded version..) maar hij zal wel een stuk goedkoper worden dan in de winkel! Over de prijs bij een 150 of 225 (dat is waar ik tussen twijfel) 1-jarig kon de mevrouw niets zeggen omdat ik nog nét niet in de toegestane verlengingsperiode ben beland, maar.... Hij is er dus! :*) :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Nou heb nu bluetooth aangesloten (jaja was ff heel technisch van mij :P) en datwas het eigenlijk, maar nu wilde ik ff een spel over zetten maar de map Game is er niet (of kijk ik nu scheel?) dus denk ik ff die cd van sony in mijn PC gooien en kijken wat daar op staat, helemaal geinstalleerd de telefoon op een com poort aangesloten of zoiets, hij geeft tenminste aan dat het goed is gegaan alleen de sony file manager start niet op, doe ik nu iets fout of moet ik nog iets doen dat ik vergeten ben? (foto's enzo wilhij ook niet via de sony software oversturen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Douwe63 schreef op 20 juli 2004 @ 16:47:
Ze moeten ook wachten op goedkeuring van de provider die je gekozen hebt, als die wat langer over de aanvraag doen dan kan gsm.nl daar ook niet zoveel aan versnellen lijkt me.

Maar het wachten is zeker irritant, helemaal nu al een paar dagen lang mensen aan het spelen/proberen zijn ;) Maarja, gelukkig is via internet bestellen een stuk goedkoper dan via een BC/PH/Orange shop...
de prijzen schelen niet onwijs veel.. eerste dagen voor relase wel.. maarreh.. ze zijn nu overal alleen maar aant stunten met deze phone.. net als alle andere.. let maa r goed op..vaak is er wel nog wat te regelen ook ;-)

@eppo... er staat in de begin post nog zoiets als iets met FAB ofzo? misschien erkt dat?

@kwakkie20, heb je mms op diezelfde manier ook aan de praat gekregen???

[ Voor 12% gewijzigd door gitaarwerk op 20-07-2004 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Douwe63 schreef op 20 juli 2004 @ 16:47:
Ik heb dezelfde aanbieding als jij gekozen. 0 euri voor het toestel met debitel 30 voor 2 jaar. Het was juist deze aanbieding die me meteen had overgehaald.
Ja da's waar. Alleen het wachten he... :z
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.