Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.086 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 12:24:
....

Dat dat Orange world (Orange tegenhanger van T-mobile T-Zones) gaat werken geloof ik allemaal wel. Maar gaat het checken van mijn E-mail via Orange ook gewoon werken? Ik weet dat Orange ook hun eigen E-mail to SMS systeem heeft, maar daar zit ik eigenlijk niet echt op te wachten.

Weet iemand al hoe ik dit zou kunnen instellen ? Orange World is nog niet geactiveerd, maar dan heb ik vast de instellingen.
Ik kan e-mail van mijn demon account ontvangen via Orange op mijn P900. Ik heb het nog niet geprobeerd op de K700i, maar dat zal ongetwijfeld werken. Orange World werkt tenminste ook. Je kan het instellen via www.orange.nl
Even inloggen en daarna instellingen veranderen en laten opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Junkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04-2024

T-Junkie

user brain not connected...

Een vriend heeft hem gekocht en ik ben ff nieuwsgierig naar de video capacitetiten van het dingetje.

Nokia Multimedia Converter 2.0
http://www.forum.nokia.com/main/0,,034-63,00.html
aanmelden: http://www.forum.nokia.com/main/0,,975,00.html
En een serial aanvragen.
Allemaal gratis. :)

In de TS staat de Video resolutie: 176x144 (QCIF) wat je ook in NME kan vinden.
Het audio gedeelte kan in .amr en .awb
.awb speelt de K700 dat af?

(Mijn T630 wil het niet hebben :( .amr is het type bestandtype van de memo's en die slikt hij wel. Zo heb ik als test al een mp3tje omgegooid naar .amr gemaakt met NME. En die speelde hij af op mn T630. ( okay, geluids kwaliteit kan veel beter natuurlijk :) ) Quicktime lust de .3gp met awb audio niet meer :( )

En als hij .awb afspeelt wat is de maximale bitrate dat hij slikt van de audio?

Afbeeldingslocatie: http://img20.exs.cx/img20/9454/nmc_pimpmyride.jpg

20min video wordt een kleine 15MB
Vergeet niet op de save knop te drukken als hij klaar is met encoden. :)
Natuurlijk kan er nog gespeeld worden met de video bitrate. Trekt de K700 de maximale instelbare 128?

Andere pakketjes die denk ik wel met de juiste instellingen kunnen werken:
Voor de advanced:
http://www.packetvideo.com/info/p800/
http://www.mpegable.com/show/mpegablex4.html
En QuickTime 6 van Apple:
http://www.apple.com/quicktime/download/standalone/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 13:19:

Ik vraag me af hoeverre t mogelijk is met mijn MSI bluetooth dongle en k700 op internet te komen. Op t610 nooit gelukt vanwege dat ie geen java-sockets ondersteund.
Krijg ook sterk de indruk dat die hangende bluetooth aan windows ligt, heb nu versie 1.3.1 van widcom en die geupdate met de msi update naar 1.4 werkt goed en heeft minder kuren. Hangende verbindingen komen vaker voor als je de phone te dicht bij de bt-ontvanger houdt, beter is een meter of 1,5 ertussen.Heeft iemand hier ook ervaring mee ? Heb ook de eerste firmware van t610 , kan t ook wezen.
Ik mis hier smilies voor bluetooth en SE.
Jammer dat -Utopist- niet eerder kwam met zijn waarschuwing dat de MSI BT lastig was te installeren. Het duurde me een uur voordat het ding aan de praat kreeg en nog eens een half uur om het te updaten. Lastig allemaal, eerst een key opvragen via een site om te updaten. Toen dat alles achter rug was, werkte het prima icm FMA. Ik merk ook dat windows wat langzamer wordt als je BT aan het staan.

Ik heb nog niet gepobeerd te internetten via de BT.

Gisteravond heb ik ook geprobeerd de firmware up te daten via de P900 syncstation, maar het werkte niet. Ik kom tot de stap dat de prog vraag om je toestel uit te zetten. En daarna krijg ik de melding dat er ergens een error is. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net Orange World en MMS laten activeren (volgens de tip(s) van LocA). Allemaal leuk en aardig, maar op de site van Orange staat dat je gratis gebruikt kunt maken van Orange World (het kost je wel 6 euro per maand) maar wat is er nou gratis dan?

Ik was ff aan het verder surfen op Orange.nl en ik kwam allemaal dingen tegen (ringtones, wallpapers etc.) die toch al gauw weer 1 euro per stuk waren. Ik snap het niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles over Orange World staat in dit topic: [rml][ GPRS] Orange World[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijg zojuist van de KPN bericht dat ze 36 uur vertraging hebben met de abbonementen in te voeren. Word morgen dus denk ik.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 13:19:

Sony BlueTooth = geweldig (mits je em niet naast je ontvanger houd,
ivm oversturing van signaal.) Crashed op mn t610 soms
(1e firmware)
Nokia Bluetooth = traag en valt vaak weg. Zeer makkelijk te hacken. (leuk zo
bleutooth modem :))
Even inhaken: De Bluetooth van de T68 was redelijk goed. De T610 was erg goed, maar de K700i heeft behoorlijke kuren hoor. De eerste heb ik al vermeld: De verbinding met de headset (meerderen) wordt niet automatisch afgebroken. De tweede is dat ik geen bestanden via de telefoon naar een PC kan sturen; de telefoon maakt OF geen verbinding OF loopt vast. Andersom gaat wel, naar de telefoon toe dus. Dit noem ik nou niet geweldig. En ik ben niet de enige die dit heeft!

Verder prima toestel, maar verre van perfekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slecht nieuws voor Vodafone branded K700i. Vodafone schaart zich achter de muziekindustrie en heeft besloten om voortaan alle vodafone live toestellen niet te voorzien van de mogelijkheden om mp3 als ringtone te gebruiken. Dit zal dus betekenen dat voor de K700i dus geen firmware update beschikbaar gemaakt wordt. Dan maar afwachten todat iemand de k700i kan unlocken. Bij een "free"phone is een SE update service bereidt om de telefoon te flashen. Anders niet.

Bron: Vodafone om 14:00(medewerker datadiensten)

Dit zal één dezer dagen ook op de vodafonesite gecommuniceerd worden.

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 14:29:
[...]

Even inhaken: De Bluetooth van de T68 was redelijk goed. De T610 was erg goed, maar de K700i heeft behoorlijke kuren hoor. De eerste heb ik al vermeld: De verbinding met de headset (meerderen) wordt niet automatisch afgebroken. De tweede is dat ik geen bestanden via de telefoon naar een PC kan sturen; de telefoon maakt OF geen verbinding OF loopt vast. Andersom gaat wel, naar de telefoon toe dus. Dit noem ik nou niet geweldig. En ik ben niet de enige die dit heeft!

MMM das wel erg naar idd :S
Mijn t610 heeft ook soms die kuren maar nadat ik een master-reset heb gedaan, doet ie t weer perfect. Ik heb uitgevonden dat die t610 sommige kapotte bestanden wel slikt maar er moeite mee heeft. Zo had ik een directory op mijn pc met 120 midi files die ie prima slikte , maar zodra ik er een midi bestand indeed die een corrupte indeling heeft dan crashed gelijk de hele telefoon en kan ik t zaakje resetten. M.A.W. als je alle files in orde heb en alle software goed hebt geinstalleerd (zeer lastig in windows) zou t weinig problemen moeten opleveren en die zaken die je opnoemt lijken me met een firmware op te lossen en is niet zozeer hardware related. Daarbij niet alle headsets zijn ook compatible, heb je dit ook ervaren met een sony BT-headset ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen wat de in en uitgaande e-mail servers van vodafone zijn? wil graag e-mail op mijn telefoon ontvangen, heb al wel mijn gebruikersnaam en wachtwoord voor de vodafone mail, maar kan de verdere mail gegevens nergens op de site vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 14:31:
Slecht nieuws voor Vodafone branded K700i. Vodafone schaart zich achter de muziekindustrie en heeft besloten om voortaan alle vodafone live toestellen niet te voorzien van de mogelijkheden om mp3 als ringtone te gebruiken. Dit zal dus betekenen dat voor de K700i dus geen firmware update beschikbaar gemaakt wordt. Dan maar afwachten todat iemand de k700i kan unlocken. Bij een "free"phone is een SE update service bereidt om de telefoon te flashen. Anders niet.

Bron: Vodafone om 14:00(medewerker datadiensten)

Dit zal één dezer dagen ook op de vodafonesite gecommuniceerd worden.

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
over een paar dagen kunnen we hem unlocken!!!
en vodaphone is zielig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 14:38:
[...]

zozeer hardware related. Daarbij niet alle headsets zijn ook compatible, heb je dit ook ervaren met een sony BT-headset ?
Dat was ik vergeten te vermelden; dit is dus met SE headsets! Zowel mijn HBH-20, als een HBH-200 van iemand hier op het forum alsmede mijn eigen HBH-65...dus het is een algemeen probleem :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 14:47:
[...]

en vodaphone is zielig
Ja, en jij kan ons vast wel vertellen hoe we aan de juiste info komen om de foutjes eruit te halen :), en welke cradle we nodig hebben dan...(ik zit dus met een VF model. Nadeel als je niet wilt wachten en niet veel wilt betalen :))

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:26

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 14:49:
[...]

Ja, en jij kan ons vast wel vertellen hoe we aan de juiste info komen om de foutjes eruit te halen :)
Hij kan dat wel, maar hij mag niet vertellen hoe je moet flashen enzo...daarvoor is het topic al een keer op slot geweest dus verpest het pls niet nog een keer.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 14:47:
[...]

en vodaphone is zielig
Hey tijgertje,

Weet jij al wat meer of was dit een loze kreet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe63
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-09 18:40
Ga hier niet over posten maar mail elkaar, de vorige thread is inderdaad al dicht gegooid door dit soort postings !!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 14:29:
[...]

Ik heb geen problemen gehad met het versturen van files. Ik heb een stuk of 20 midi's naar mijn k700i gestuurd over BT. Ik heb ze ongeveer per 5 gestuurd. De K700i kon ze gewoon ontvangen en afspelen.

Wel het probleem met het automatisch afbreken van de connectie.

Op howardforums.com zijn er enkele personen geweest die succesvol hun firmware konden updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 15:17:
[...]

Ik heb geen problemen gehad met het versturen van files. Ik heb een stuk of 20 midi's naar mijn k700i gestuurd over BT. Ik heb ze ongeveer per 5 gestuurd. De K700i kon ze gewoon ontvangen en afspelen.

Wel het probleem met het automatisch afbreken van de connectie.
Helaas lees je niet goed. Ik heb ook GEEN problemen met bestanden NAAR mijn telefoon sturen, maar wel VAN mijn telefoon. (Via de K700i initieren).
De connectie wordt ook met alle apparaten goed verbroken, behalve met de headsets....jammur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 15:40:
[...]

Helaas lees je niet goed. Ik heb ook GEEN problemen met bestanden NAAR mijn telefoon sturen, maar wel VAN mijn telefoon. (Via de K700i initieren).
De connectie wordt ook met alle apparaten goed verbroken, behalve met de headsets....jammur!
Oops ... mijn fout. :P Ik ga dat vanavond even testen het verzenden van files naar de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 20:30
Ik heb dus een bluetooth dongle aan mijn pc en wil synchroniseren mbv de bluetooth met de pc. Maar ik krijg het niet voor elkaa en in de handleiding staat ook niet zoveel; wie kan me helpen

if broken it is, fix it you should

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 14:58:
[...]

Hey tijgertje,

Weet jij al wat meer of was dit een loze kreet.
vodaphone is zielig. volgens diverse unlock sites
kunnen ze gewoon de software uitslopen van vodaphone
en de gewone software erin zetten en dat gelijk unlocken.
meestal kost dit rond de 15 euro.
zal wel wat info zoeken en plaatsen
info natuurlijk die geplaatst mag worden.

ik snap namelijk best dat mensen die zoon vodaphone editie hebben
wel die mp3 functie willen.

ik ga even zoek hoe lang het gaat duren voordat het door is en de kosten vraag ik ook wel even.
vraag het ook wel even aan die turk in woerden11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elgringo het staat in de handleiding :)
je hebt mobilephone monitor nodig om te detecten dat de phone in de buurt is van je pc, dan maakt ie automatisch verbinding en synchronised em.
Verder heb je die synchronisatiesoftware nodig,die staat op cd bij phone gehad en
bluetooth dongle software. Je kunt outlook opstarten en dan synchronise menu kieze of via telefoon (onhandig) of via bluetooth software.

ps. waarom boycot men die vodaphone troep niet ?

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 17:32:
elgringo het staat in de handleiding :)
je hebt mobilephone monitor nodig om te detecten dat de phone in de buurt is van je pc, dan maakt ie automatisch verbinding en synchronised em.
Verder heb je die synchronisatiesoftware nodig,die staat op cd bij phone gehad en
bluetooth dongle software. Je kunt outlook opstarten en dan synchronise menu kieze of via telefoon (onhandig) of via bluetooth software.

ps. waarom boycot men die vodaphone troep niet ?
mobile phone monitor vindt niets; ik kan nu alleen geforceerd syncroniseren mbv de software die bij mijn bt dongle zat (op de pc).

Ik wil ook graag weten hoe je dat met de telefoon doet; ik krijg verbingen; vervolgens moet ik een server oid kiezen; help!

Edit: en hoe zit het met de rechten; waar kan ik instellen dat een apparatenpaar alles kan doen zonder toestemming?

[ Voor 7% gewijzigd door elgringo op 16-07-2004 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EDIT:

Laat maar, weet het al.. ;)

[ Voor 105% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 11:11

RUFFNECK

Poentje

Het besturen van de pc en in particular Winamp geeft bij mij nog wat kuren. De installatie geeft standaard een vbs van CarpediWebMouse-1.3.vbs, selecteer ik die in de Options zie je in mijn K700i dus mooi zo'n lijstje met Winamp, PowerDVD etc etc. Kies ik voor WinAmp krijg ik steeds een script error en wil m'n .NET studio gaan debuggen 8)7

Op de site staat dat ik de Carpedi3m script moet pakken, die gepakt, gekozen, maar dan bij het connecten meteen een script error en in m'n phone zie ik wat lege opties.
Beide scripts zie ik dat ze bij een T610 of T68i ofzo moeten werken, maar zijn wel de laatste versies van de scripts..
Weet iemand dus wat ik fout doe?

Met m'n SiteCom bluetooth dinguz, kan ik wel gewoon remote controllen, muis bewegen via m'n telefoon etc (Bluetooth, My devices, Remote Control), maar de Media Player optie erin werkt niet goed met Winamp, als ik bijv. Play drukt gaan de opties van Winamp open :?

Voor de rest, snelheid via BT erg goed, 1mb gemiddeld 1 minuut. Kopieren VAN m'n phone naar de pc lukt WEL, alleen met plaatjes geprobeerd echter, maar zowel plaatjes die in de foon zelf zitten standaard als cam plaatjes gaan gewoon.

Moet nog wat stoeien met de opties, tis m'n eerste SE, dus sommige menu opties vind ik nogal omslachtig om bij te komen, maar misschien zijn er wel kortere manieren en weet ik et niet :) De screen/powersaver dingen snap ik ook nog niet egt :P

Oja weet iemand ook of dit mp3pro ondersteund? Heb helaas geen mp3pro-tje om te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 14:28:
krijg zojuist van de KPN bericht dat ze 36 uur vertraging hebben met de abbonementen in te voeren. Word morgen dus denk ik.. :(
Hmm das balen. ik zit ook te wachten op een HI20 abbo, zei het zonder K700i, is me nog iets te prijzig. Wacht nog wel ff, misschien kan ik wat regelen op mn stage na de vakantie >:)
Ik was vanmiddag in duitsland, en daar hadden ze hem ook. 449 euro (ohne vertrag, zonder abbo dus:P)
Echt wel mooi toestel (deze was alleen zon vodazooi ding), strak scherm, ook de fotos. Alleen vond ik de knopjes wat fragiel aanvoelen, in vergelijking met mijn CMD-J7 (die weinig groter is trouwens). De "joystick" is volgens mij wel beter als die van de T68.

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phoe pheo eindelijk mail, (orange), orange world en wap en alles aan de praat gekregen, dankzij een lieftallige dame bij orange die mij een mailtje met de instellingen voor de k700i heeft gestuurd....het is een excel bestandje dus ik hoop dat het goed door komt. anders laat het maar weten als iemand interessen heeft, dan mail ik het wel

menu verbindingen data communicatie data accounts nieuw account ps data naam orange internet
apn naam internet
gebruikersnaam leeg
wachtwoord leeg

ps data naam orange world
apn naam wap
gebruikersnaam leeg
wachtwoord leeg

gsm data naam orange wap
telefoon nummer +31628500666
gebruikersnaam +31628000000
wachtwoord PASSWORD
orange wap bewerken
data snelheid 9.6 kbits/sec
anoloog/digitaal isdn
dns adres leeg

internet instellingen internet profielen orange wap
orange world

data communcatie voorkeursservice gprs en gsm
sms toegang gsm

orange world meer voer URL in nieuw adres wap.orange.nl ga naar
favorieten nieuwe favoriet titel orange wap
url http://wap.orange.nl/login enz. opslaan
orange wap meer nwe homepage
instellen als nieuwe homepagina ja

orange world meer voer URL in nieuw adres wap.orange.nl/colour ga naar
favorieten nieuwe favoriet titel orange world
url http://wap.orange.nl/ enz. opslaan
orange world meer nwe homepage
instellen als nieuwe homepagina ja

berichten email instellingen nieuw account naam account orange mail
verbinden via orange internet
protocol imap 4
server inkomend imap.orange.nl
inkomende poort 143
login naam alias
wachtwoord gelijk aan www.orange.nl
uitg. server smtp.orange.nl
uitgaande poort 25
email adres alias@orange.nl
downloaden header en tekst
afzender n.v.t.
handtekening n.v.t.
uit. Kopieren uit
controle internval uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

tim, zijn die instellingen meteen voor MMS?
Heb al uren geleden gebeld naar de KS van Orange, ze zouden sms sturen, nog steeds niks gehad |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-10 12:08

bAdmuTs

mAzE

Is deze telefoon aan te raden of toch maar niet vanwege "al" die bugs :?. Zit er namelijk over te denken om er zo eentje te gaan halen.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ruffneck
mms? wa is da?..;) ik verstuur gewoon een mailtje met foto, waarschijnlijk goedkoper, ik denk niet dat dit de settings zijn voor mms, wel de settings die gebruikt worden door mms, maar mms moet je toch ook aanmelden bij orange? dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@badmuts
"bugs" welke bugs? battary die veel moet leren? das alles tot nu toe bij mij...voor de rest echt mooi toestelletje, aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nu een siemens sx1
maar ben er niet tevreden over
is de k700 aan te raden

of heeft deze ook al veel bugs ???
is het geheugen uit te breiden ???
en hoeveel megapixel is de camera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 19:18:

Dat staat in de geweldige _/-\o_ startpost van Ginz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

Ok mp3Pro werkt wel dus, da's leuk. Heeft iemand een idee of het aantal overgaan voor je voicemail komt in te stellen is en zo ja, op de telefoon of is dat iets van de provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:03
Hijs echt vet, ik heb hem ook nu!

Hi25 abo, met GPRS 0.... Bij T for Telecom, hijs echt mega bruut!

Fouten heb ik nog niet kunnen ontdekken, en bij het opladen gaat mijn scherm gewoon uit! Net zoals mijn T300.

Ga dit weekend ff Bluetooth tjekken :*) heb een Sitecom Dongle!

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:14
F-Tim schreef op 16 juli 2004 @ 20:00:
Hijs echt vet, ik heb hem ook nu!

Hi25 abo, met GPRS 0.... Bij T for Telecom, hijs echt mega bruut!

Fouten heb ik nog niet kunnen ontdekken, en bij het opladen gaat mijn scherm gewoon uit! Net zoals mijn T300.

Ga dit weekend ff Bluetooth tjekken :*) heb een Sitecom Dongle!
Wat kost die daar met dat abonnement als ik vragen mag? (en is dat 1 of 2 jaar ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh wat een mooi ding jongus... Ik met velen van jullie ben nu dus ook de blijde bezitter van een Sony Ericsson K700i :P

Hier mijn eerste bevindingen...
- Beeldscherm dit is echt geweldig!
- Mp3 en radio werken perfect!
- Bluetooth van PC naar Telefoon werkt goed en andersom, niet met de telefoon sturen maar met de PC. Zonder enige software gewoon bluetooth connectie opbouwen en vervolgens kun je "met je PC" van je telefoon foto's halen en er MP3 en Thema's opzetten.
Kijk maar eens hier voor thema's : http://www.mobile9.com/4images/categories.php?cat_id=94
Zitten echt vette bij!!!
- Bellen via bijgeleverde headset werkt perfect.

Dan wel nog twee tegenvallertjes.
- Eerste keer aanzetten: wit scherm en niet opstarten.
- Bluetooth hing een keer en de verbinding was niet optimaal (te dicht bij de dongle)
- [EDIT] Verlichting blijft aan tijdens het laden... is niet echt handig

ECHT een _/-\o_ 8) Ding

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nu een siemens sx1
is de k700 aan te raden

Wat is er mis aan je SX1... Heeft alles wat de k700i ook heeft alleen geen flitser en wel RS-MMC? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squilex
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-02-2014
Was vandaag toevallig in de stad (Roosendaal) en ben gelijk bij de Ritel naar binnen gegaan op te kijken of dit pracht exemplaar al in de vitrine stond. Helaas moest de verkoper mij vertellen dat hij nog niet wist wanneer de K700 binnen was.
De KPN winkel stond een lange rij en aangezien Roosendaal meerdere Phone-winkels heeft, ben ik naar BelCompagny gegaan.
Als je hier binnen loopt zie je gelijk 3 demo modellen staan, van natuurlijk 3 verschillende providers..

De K700's schenen ze gisteren binnengekregen te hebben en was al door meerdere mensen naar gevraagt. Heb zelf ook eerst meer informatie gevraagt over het toestel in combinatie met een 2 jarig HI 20 abonnement en nummebehoud van vodafone:
- NON-branded toestel (zowel software matisch als de buitenkant)
- Nederlands menu (geen import model)
- Uiteraard Nederlandse handleiding.
- Evt. nieuwe firmware update wordt verzorgt door een KPN Service Point (dit kan BelComapagny niet zelf)
- 1 jaar garantie op toestel.
- nummerbehoud van vodafone prepaid kost (mits omzetting van provider wordt goed gekeurd) 9 euro. De verkoper van BelCompagny wist niet wat de kosten zouden zijn van nummebehoud, dus dat werd KPN/HI bellen. Aangezien ze bij KPN/HI niet zo snel waren en dat de medewerker steeds doorverbonden werd met het in de wacht worden gezet, waren de kosten uiteindelijk 9 euro..

Helaas kon het toestel niet meteen worden meegenomen, wegens nummerbehoud. De verkoper vertelde mij dat het maximaal 5 werkdagen gaat duren voordat de omzetting van provider naar provider goed is. Hierbij kreeg ik een papier met contract en een 0800-nummer voor deze "extra handeling" (nummerbehoud). Echter toen ik eenmaal was thuisgekomen en het 0800-nummer deed bellen, kreeg ik van een KPN/HI medewerker te horen: Door enige vertraging met orders/contractnr's van 48 uur word waarschijnlijk maandag door een collega van me uw contractnr in behandeling genomen. Aangezien het om nummerbehoud gaat, zou het goed mogelijk kunnen zijn dat de "extra handeling" niet nodig is. Jammer dat ze hier pas achter gaan komen als het maandag is maar goed..
Het is in behandeling.
De medewerker van BelCompagny heeft in ieder geval een K700 exemplaar met een KPN kaart appart gelegd, voor als nummerbehoud rond is, mij het pakketje te kunnen meegeven.

De kosten op een rij
SE K700: € 0,-
2 jarig HI 20: € 20,- p/m (hiervoor krijg je 125 min /250 sms (16ct/8ct))
nummerbehoud: € 9,-
actie: € 0,- (i.p.v. € 52,50) aansluitkosten, 200 min / 400 sms extra

In totaal voor 2 jaar: € 489,- (20*24=480 +9)
Je mag zo niet rekenen, maar voor 1 jaar betaal je: € 244,50
En dat vind ik niet veel voor wat je er voor terug krijg, 2 uur bellen p/m EN een goede verbinding (vergeleken met Vodafone hier).

In iedergeval moet ik wel zeggen dat ik over de service EN klantvriendelijkheid van BelCompagny in Roosendaal zeer goed te spreken ben. (De verkoper kon immers ook zeggen: ik krijg KPN/HI niet te pakken dus weet het niet.) Deze medewerker heeft een goede 15 min in de wacht gezeten en dat voor 1 klant te doen vind ik zeer netjes.
Nu nog wachten op volgende week..

Don't Copy Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Squilex schreef op 16 juli 2004 @ 20:24:
knip...

De kosten op een rij
SE K700: € 0,-
2 jarig HI 20: € 20,- p/m (hiervoor krijg je 125 min /250 sms (16ct/8ct))
nummerbehoud: € 9,-
actie: € 0,- (i.p.v. € 52,50) aansluitkosten, 200 min / 400 sms extra

In totaal voor 2 jaar: € 489,- (20*24=480 +9)
Je mag zo niet rekenen, maar voor 1 jaar betaal je: € 244,50
En dat vind ik niet veel voor wat je er voor terug krijg, 2 uur bellen p/m EN een goede verbinding (vergeleken met Vodafone hier).

In iedergeval moet ik wel zeggen dat ik over de service EN klantvriendelijkheid van BelCompagny in Roosendaal zeer goed te spreken ben. (De verkoper kon immers ook zeggen: ik krijg KPN/HI niet te pakken dus weet het niet.) Deze medewerker heeft een goede 15 min in de wacht gezeten en dat voor 1 klant te doen vind ik zeer netjes.
Nu nog wachten op volgende week..
Thanx! Zit zojuist op de belcompany site te kijken en daar wsa die met oude HI20 2 jaar ook 0 euro, en dat vond ik vreemd, maar bij kpn mobielplus 18,50/2 jaar was die ook gratis (nadeeel daar is hoge sms prijs). Dus ik denk dat ik ook maar en seven langs BC ga en zon zelfde abonnement neem.

Weet je misschien hoeveel je moet bijbetalen als je HI15 neemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Voor die van mij:

K700i: Gratis :P
Hi25 + GPRS0: 25€ per maand + 175 belminuten / 350 sms (14 ct, 7 ct)
Gold verzekering: 7,95€ per maand
Bluetooth Dongle: Sitecom 27,95€

Is een 2 jarig abonnement. Files versturen NAAR de telefoon werkt perfect. En files versturen VAN de telefoon werkt ook perfect! Alleen werkt Externe Desktop nog niet echt. Maar daar ga ik van het weekend wel eens mee spelen!

Telefoon is diefstal, en schade verzekerd. Indien die kapot gaat krijg ik meteen vervangend toestel. En belkosten tot 1000€ zijn gedekt! En mocht die over een jaar gepikt worden, dan kan ik met bijbetaling een nieuwe modernere foon kopen >:)

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Met 2 jarig Hi20 moest je bij T for Telecom 80€ bijbetalen, en bij Belcompany 120€... dus bij Hi15 zal dat wel nog meer zijn.

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squilex
@6killer
Heb het niet nagevraagt, maar heb rondgekeken bij andere sites;
Mijn vermoeden is dat het het toestel rond de 119 euro (of meer) zal zijn in combinatie met een HI 15.
Nu moet je je afvragen of je voor 2 jaar HI 15: 479 euro(15*24+ 119 (75 min / 150 sms)) wilt betalen of dat je voor 2 jaar HI 20: 480 euro (20*24+ 0 (125 / 250 sms)) wilt betalen.. Dus 50 min / 100 sms extra voor bijna hetzelfde geld.
Mocht mijn vermoeden kloppen, zal waarschijnlijk niet moeilijk zijn waarvoor je gaat kiezen ;)
F-Tim schreef op 16 juli 2004 @ 20:52:
Met 2 jarig Hi20 moest je bij T for Telecom 80€ bijbetalen, en bij Belcompany 120€... dus bij Hi15 zal dat wel nog meer zijn.
Sorry, maar dan word je door je verkoper van BelCompagny opgelicht.
Ik betaal bij BelCompagny € 0,- voor het toestel met 2 jarig HI 20.

[ Voor 27% gewijzigd door Squilex op 16-07-2004 21:00 ]

Don't Copy Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

Het gaat nu wel teveel over abbonementsvormen :P

Ik lees online dingen over speakerphone enzo. Hierbij denk ik dus aan je telefoon op tafel hebben voor je en gewoon praten en kunnen horen door de speaker. Echter zie ik niks hierover in de handleiding.
Is dit er uberhaupt wel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-10 14:50
RUFFNECK schreef op 16 juli 2004 @ 21:10:
Het gaat nu wel teveel over abbonementsvormen :P

Ik lees online dingen over speakerphone enzo. Hierbij denk ik dus aan je telefoon op tafel hebben voor je en gewoon praten en kunnen horen door de speaker. Echter zie ik niks hierover in de handleiding.
Is dit er uberhaupt wel??
Uiteraard, je kan gewoon tijdens het bellen op de joystick drukken en dan scrollen naar 'Turn on speaker' oid :) Ik heb 'm nu ook besteld bij 2Call, verlening van Orange 30 2 jarig, krijg ik nog wat geld toe ook :D Kan niet wachten tot ik 'm krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:55
Terranca schreef op 16 juli 2004 @ 21:19:
[...]

Uiteraard, je kan gewoon tijdens het bellen op de joystick drukken en dan scrollen naar 'Turn on speaker' oid :) ...
zou deze functie ook nog nuttig kunnen zijn in de auto of is daarvoor het geluid te zacht? En hoe ver kun je er vandaan zitten zodat de persoon aan de andere kant je nog kan horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
elgringo schreef op 16 juli 2004 @ 17:50:
[...]

mobile phone monitor vindt niets; ik kan nu alleen geforceerd syncroniseren mbv de software die bij mijn bt dongle zat (op de pc).

Ik wil ook graag weten hoe je dat met de telefoon doet; ik krijg verbingen; vervolgens moet ik een server oid kiezen; help!

Edit: en hoe zit het met de rechten; waar kan ik instellen dat een apparatenpaar alles kan doen zonder toestemming?
Weet iemand hoe ik mijn PDA kan machtigen om alles zonder toestemming te kunnen bij mijn k700? Ik moet nu telkens op ja drukken. Synchroniseren werkt nu; moest eerst een serial verbinding leggen voordat die se software wat wilde doen

Edit: nog een probleem: ik kan met mijn pc niet in de thema's en video's dir komen door de '. Hoe is dit op te lossen. Met de PC zie ik ze als Thema's

[ Voor 10% gewijzigd door elgringo op 16-07-2004 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

Terranca schreef op 16 juli 2004 @ 21:19:
[...]

Uiteraard, je kan gewoon tijdens het bellen op de joystick drukken en dan scrollen naar 'Turn on speaker' oid :) Ik heb 'm nu ook besteld bij 2Call, verlening van Orange 30 2 jarig, krijg ik nog wat geld toe ook :D Kan niet wachten tot ik 'm krijg
Dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand had in deze topic een keer plaatjes verstuurd van een bmw thema volop mooi
De koplang van die auto ging aan telkens volgens mij!

wie hem heeft stuur hem even op s.v.p.
ik kan hem nergens vinden!
als je hem heb gevonden of als je hem heb mail me ;)

jermaine@mc-smoker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
heb nu een siemens sx1
is de k700 aan te raden

De SX1 is een heel ander segment telefoon dan de K700, de SX1 is een smartphone en de K700 is een fashion phone met van alles een beetje. Jammer dat de SX1 niet bevalt, hij werkt bij mij nog steeds uitstekend en ik ben er zeer tevreden over.

K700 is een natuurlijk een prachtding, heb hem van de week bij de dealer zien liggen. Het grootste nadeel vind ik echter wel dat je er geen MSD er in kan stoppen en dat maakt het toestel een stuk beperkter en ik zou het daarom denk ik ook niet aanschaffen, ook omdat het maar >65000 kleuren heeft en ik had op zijn minst van SE verwacht dat ze met 262k kleuren kwamen, maar helaas.. Het is nu wachten op de _/-\o_ S700 _/-\o_

[ Voor 114% gewijzigd door Le0032 op 17-07-2004 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Squilex schreef op 16 juli 2004 @ 20:54:
@6killer
Heb het niet nagevraagt, maar heb rondgekeken bij andere sites;
Mijn vermoeden is dat het het toestel rond de 119 euro (of meer) zal zijn in combinatie met een HI 15.
Nu moet je je afvragen of je voor 2 jaar HI 15: 479 euro(15*24+ 119 (75 min / 150 sms)) wilt betalen of dat je voor 2 jaar HI 20: 480 euro (20*24+ 0 (125 / 250 sms)) wilt betalen.. Dus 50 min / 100 sms extra voor bijna hetzelfde geld.
Mocht mijn vermoeden kloppen, zal waarschijnlijk niet moeilijk zijn waarvoor je gaat kiezen ;)

[...]

Sorry, maar dan word je door je verkoper van BelCompagny opgelicht.
Ik betaal bij BelCompagny € 0,- voor het toestel met 2 jarig HI 20.
F-Tim schreef op 16 juli 2004 @ 20:44:
Voor die van mij:

K700i: Gratis :P
Hi25 + GPRS0: 25€ per maand + 175 belminuten / 350 sms (14 ct, 7 ct)
Gold verzekering: 7,95€ per maand
Bluetooth Dongle: Sitecom 27,95€

Is een 2 jarig abonnement. Files versturen NAAR de telefoon werkt perfect. En files versturen VAN de telefoon werkt ook perfect! Alleen werkt Externe Desktop nog niet echt. Maar daar ga ik van het weekend wel eens mee spelen!

Telefoon is diefstal, en schade verzekerd. Indien die kapot gaat krijg ik meteen vervangend toestel. En belkosten tot 1000€ zijn gedekt! En mocht die over een jaar gepikt worden, dan kan ik met bijbetaling een nieuwe modernere foon kopen >:)
Kon je kiezen uit Optic Silver of Blue Tinted Silver? Of hadden ze maar 1 kleur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squilex
Ze hadden bij mijn weten maar 1 kleur..

Don't Copy Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-j
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-10 16:19
ff een vraagje, hoe zit het eigenlijk met die Hi abbonementen. Er staat bij. 450 belminuten / 900 smsjes. Moet je dan kiezen tussen 450 belminuten en 900 smsjes? Of zit alles gewoon in één? Dat je zeg maar en kan bellen en smsjes kan versturen, zonder dat je voor de smsjes extra moet betalen ..

[ Voor 22% gewijzigd door devil-j op 17-07-2004 03:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devil-j schreef op 17 juli 2004 @ 03:36:
ff een vraagje, hoe zit het eigenlijk met die Hi abbonementen. Er staat bij. 450 belminuten / 900 smsjes. Moet je dan kiezen tussen 450 belminuten en 900 smsjes? Of zit alles gewoon in één? Dat je zeg maar en kan bellen en smsjes kan versturen, zonder dat je voor de smsjes extra moet betalen ..
Alles ineen. Je kan 450 minuten bellen of 900 smsjes versturen. Elke belminuut is 2 smsjes. Dat is wel lekker geregeld vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 21:02
Ik zit me nu helemaal op te vreten aan al die foto's enzo :D Jam,mer dat je niet zo'n demo hebt om die foon te gebruiken, iets wat se meestal wel had.

Heb ut zelfde gevoel als toen ik net die t68i bestelde.

Kan iemand geen grote foto shoot maken?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Ja, dus ga maar niet naar BelCompany heerlen! Die staan wel al wat langer bekend als oplichters. De Samsung E700 van m'n neef.... bij BC moest hij iets van 150€ bijbetalen, terwijl hij hem bij T for Telecom ook gewoon gratis kreeg.

Ik kreeg trouwens wel 300 belminuten / 600 sms erbij ipv de 200/400 van Squilex!
En ik kon idd niet kiezen uit een kleur, ik heb gewoon de hele heldere zilvere zoals die op de plaatjes staat, maar hijs echt MOOOOOI!

Heb inmiddels Desktop Besturing ook aan het werken!
Moet MobileAgent nog proberen, en ik moet erachter zien te komen wat "Extern Scherm" is bij de opties van een plaatje. Als ik dan nl. de pc selecteer pakt hij hem niet.

edit:

Die Demo is er wel ;-) Moet je toch maar eens beter op de site van SE kijken!

[ Voor 9% gewijzigd door F-Tim op 17-07-2004 09:04 ]

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squilex
F-Tim schreef op 17 juli 2004 @ 09:03:

Ik kreeg trouwens wel 300 belminuten / 600 sms erbij ipv de 200/400 van Squilex!
Ik betaal liever die € 120 niet voor de 100 menuten extra (betaal je uitgerekend € 1,20 p/m (100:120) i.p.v. de normale 16 cent) ;), maar wat je zegt, het idee is wel leuk!

Don't Copy Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:27

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Voor de mensen met een aangepaste K700:
Looks like it might be possible to de-brand a phone using this online update

Found this on another forum: (for those of you with branded K700i's)

======================================
You can update (and debrand) the software from a branded k700i
you need a unbranded one and put it on the station (dss-20/25)
then the server checks if an update is avaiable and starts downloading it!

While downloading you change the phones on the station and the software (AVR and ARM) will be updated on the k700!
Bron: Esato

Persoonlijk ben ik eigenlijk van mening dat dit niet mogelijk zou moeten zijn, omdat bijvoorbeeld Vodafone niet alleen maar aanpassingen doet in de AVR en de ARM software, maar ook in de GDFS software. En die wordt niet aangepast bij de SonyEricsson Online Update Service.

Helaas zijn er momenteel alleen nog maar mensen die hun mening geven, en nu kunnen vertellen dat het degelijk gelukt is, of dus echt niet gaat lukken.

/me Disclaimer*:
Het uitvoeren van deze handeling is totaal voor eigen risico!!!

[ Voor 3% gewijzigd door Ginz op 17-07-2004 10:32 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Heb em gisteravond toch maar gehaald en ik vind het echt een prachtig telefoontje _/-\o_ . Ben nu van een nokia 3210 naar deze gegaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Laatst online: 24-12-2024
bAdmuTs schreef op 17 juli 2004 @ 11:25:
Heb em gisteravond toch maar gehaald en ik vind het echt een prachtig telefoontje _/-\o_ . Ben nu van een nokia 3210 naar deze gegaan :D
Dan heb je 'm dubbel en dwars verdient !
Je doet wel lang met een telefoon (mits je die 3210 nieuw hebt gekocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

arjan571 schreef op 17 juli 2004 @ 13:44:
[...]

Dan heb je 'm dubbel en dwars verdient !
Je doet wel lang met een telefoon (mits je die 3210 nieuw hebt gekocht)
Nope, heb hiervoor al 2 3330's versleten en toen maar die 3210 tweedehands gekocht omdat ik een mobiel nodig had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Laatst online: 24-12-2024
Bij wie zijn de ronde rubbertjes (4 stuks) onder het batterijdeksel ook al los gegaan ?
Ik ben er al 2 kwijt, volgens mij heeft dit geen gevolgen voor het op zijn plaats blijven zitten van de batterij ?
Of moet ik weer gaan denken aan opgevouwen stukjes papier (uit het nokia tijdperk...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Ok niemand liegt hier, wat een fantastisch uitziende telefoon!!! Super gewoon, bediening ben ik een beetje aan het bekijken maar is niet ingewikkeld. Scherm is geweldig, ik was de 256 kleuren van de t68 gewend maar dit is superscherp en helder, knopjes zijn zeer mooi, wel wat hard om in te drukken maar niet te hard.

gehaald bij de BC in Rotterdam, netjes geholpen. Hi 20 abonnement 2 jaar, dus 20 euro per maand en dan 125 min/250 smsjes en dan nog de eerste 2 maanden 100 min/200 sms gratis en mn telefoon gratis uiteraard. Zelfde deal als Squilex (ps nog bedankt voor je info)

Bij Hi 15 moest ik nog 90 euro bijbetalen, dan zou ik over 2 jaar gezien 120 euro minder kwijt zijn, plus 90 euro voor de telefoon is uiteindelijk 30 euro goedkoper, maar als ik na 6 maanden teveel over heb per maand kon ik terug naar 15 euro per maand, maar dat is de zaak een beetje oplichten natuurlijk.

En nu moet ik weeer ff verder spelen hoor :9

[ Voor 3% gewijzigd door 6killer op 17-07-2004 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let op: Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten....
Lees je eigen bericht even door voor je het post.
Dit staat niet voor niets boven het scherm waarin je je bericht typt, daarom voor de mensen die zo graag hun abo's met elkaar bespreken; doe dat elders, in een voor mijn part nieuw te openen topic, maar hier gaat het volgens de topictitel over de SE K700. Ik had gedacht dat er op dit forum meer eigen 'research' gedaan werd, maar dat valt nogal tegen, gezien het mjins inziens hoge aantal vragen over oa. specificaties v/d K700 en over welk abo te nemen. Het maakt voor een heel groot deel v/d lezers hier niets uit of de BC in R'dam al wel of niet een demo model heeft liggen... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
  • Laatst online: 13-08 20:58
Ik heb 'm sinds gisteren ook. :9 Echt een topper!!!
Ik heb de phone los gekocht, omdat ik bij vodafone voordeliger uit ben met een 'sim only' contract. Vodafone geeft namenlijk heel weinig korting op een contract verlenging.
Ik heb het toestel voor €230,- gekocht omdat de manager van de BC 'm op zijn naam heeft gekocht (-50%) >:) Lucky me..

Weet iemand nog een paar leuke sites voor de K700.
Ik zou wel meer van die 'You have a call','Ring ring riinngg' beltonen willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 17:57:
[...]

Dit staat niet voor niets boven het scherm waarin je je bericht typt, daarom voor de mensen die zo graag hun abo's met elkaar bespreken; doe dat elders, in een voor mijn part nieuw te openen topic, maar hier gaat het volgens de topictitel over de SE K700. Ik had gedacht dat er op dit forum meer eigen 'research' gedaan werd, maar dat valt nogal tegen, gezien het mjins inziens hoge aantal vragen over oa. specificaties v/d K700 en over welk abo te nemen. Het maakt voor een heel groot deel v/d lezers hier niets uit of de BC in R'dam al wel of niet een demo model heeft liggen... :O
Het is volgens mij de bedoeling dat mensen die enthousiast zijn over de K700i hier ook hun enthousiasme met anderen kunnen delen...als we een beetje terug lezen zien we allemaal posts van mensen die blij zijn dat ze een K700i hebben gekocht. Dit topic is een plaats om die vreugde met andere K700i-enthousiastelingen te delen.
Met een post als die uit bevenstaande quote wordt meteen weer roet in het eten gegooid door een eindeloze discussie over gaat te beginnen :O
De posts over abonnementen kunnen trouwens juist wèl erg hadig zijn voor mensen die nog zitten te twijfelen tussen bepaalde abonnementen. Een topic als dit helpt hen daarbij, dus ik zie geen enkele reden om zulke posts te becritiseren.
En posts als die over het demomodel horen gewoon bij het zojuist besproken enthousiasme.
Laten we het hier dus a.u.b. niet meer hebben over wat wel en niet mag worden gepost, maar over die geweldige K700i, want daarvoor is dit topic bestemd :Y)
Mr.David schreef op 17 juli 2004 @ 18:26:
Weet iemand nog een paar leuke sites voor de K700.
Ik zou wel meer van die 'You have a call','Ring ring riinngg' beltonen willen hebben.
Die ringtones klinken idd erg grappig, met die zwoele stem :9~
Leuke sites: stel http://smartphone.orange.nl eens in bij je favorieten op de K700i, en ga dan naar het onderdeel sites. Daar staan links naar pagina's die je prima met de K700i kunt bekijken, voor allerlei uiteenlopende onderwerpen. De site is wel van Orange, maar volgens mij kom je er als niet-Orange abonnee ook op.

mzzlz, LocA

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2004 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Ja maar Squilex, ik heb die 300/600 aanbieding bij T for Telecom gekregen, en ik heb het toestel ook gratis gekregen..... dus ik heb gewoon 100 belminuten/200 sms meer extra gekregen dan jou. Bovendien kost bellen mij maar 14ct, en smsen maar 7 ;)

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasermen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-08 15:21
reactie op de beginpost.

Je hebt die sneltoetsen om in speciale menu's te komen maar ze werken niet bij de k700.
Ik heb het net zelf geprobeerd met de mijne maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Lasermen, bij mij werken die sneltoetsen wel, ik klik gewoon op de Joystick, en dan klik ik op de bijbehorende toets (bv. 6 voor radio)

En als reactie op 360_M, ik kan wel eigen research doen naar andere abonnementsvormen. Maar ik wilde de mening van anderen weten hierover... oke, misschien is dit idd in het verkeerde topic, maar het is net wat LocA zegt, het is voor andere mensen misschien wel handig. En dan hoeven ze niet persé een ander topic OOK nog door te lezen. En het heeft ook nog betrekking op WAAR mensen de foon gaan kopen evt. scheelt voor anderen ook weer wat research. Want BelCompany in heerlen is dus een afzetter, terwijl die in Rotterdam WEL gewoon normaal doet verkopen. Bovendien is dit maar een DEEL van mijn reactie, het andere deel, wat betreft de foon zelf heb ik in dezelfde post geschreven. Dus als je echt heel kritisch gaat kijken is de informatie/vraag over een abonnement gewoon toegevoegde waarde aan de rest van de post.... 8)

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey mensen,

ik heb net paar dagen een unlocked/unbrand k700i nu zie ik dat
wireless village niet in mijn menu staat! hoe kan ik dit verhelpen
en wie heeft dit probleem ook met unlocked/unbrand k700i
ik heb hem trouwens met hi 20 abonnement genomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij zit er wel op...

bij messaging-->> my friends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 juli 2004 @ 00:05:
hij zit er wel op...

bij messaging-->> my friends
sorry maar bij mijn berichten menu alleen dit

nieuw
postvak in
voicemail bellen
concepten
sjablonen
postvak uit
verzonden items
opgeslagen items
instellingen

zal wel aan mijn firmware liggen =S R2A041 is mijn firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Ik heb het er ook niet opzitten hoor KniveYou. Maybe hebben alleen engelse modellen het?

Iets wat ik ook niet echt kan vinden... mijn oude T300 had een optie "Geheugenstatus"... daarmee kon ik bij het Postvak In kijken hoeveel plaatsen er gebruikt werden door sms berichten. Maar dit kan ik niet terugvinden in de K700i, weet iemand of dit er wel in zit, en zo ja, waar?

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squilex
6killer schreef op 17 juli 2004 @ 14:52:
Knip...
gehaald bij de BC in Rotterdam, netjes geholpen. Hi 20 abonnement 2 jaar, dus 20 euro per maand en dan 125 min/250 smsjes en dan nog de eerste 2 maanden 100 min/200 sms gratis en mn telefoon gratis uiteraard. Zelfde deal als Squilex (ps nog bedankt voor je info)

En nu moet ik weeer ff verder spelen hoor :9
Graag gedaan, veel plezier met je K700 en vertel je bevindingen maar snel!
F-Tim schreef op 17 juli 2004 @ 20:05:
Ja maar Squilex, ik heb die 300/600 aanbieding bij T for Telecom gekregen, en ik heb het toestel ook gratis gekregen..... dus ik heb gewoon 100 belminuten/200 sms meer extra gekregen dan jou. Bovendien kost bellen mij maar 14ct, en smsen maar 7 ;)
Ik neem mijn woorden terug. Het is van T for Telecom wel een ontzettend mooie aanbieding moet ik zeggen. Ook jij veel plezier met je toestel, ik zal nog even moeten wachten.. ;)

Don't Copy Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Je geduld wordt heel erg beloond! Hijs bijna te mooi voor woorden de K700!

Alles gaat gewoon heel lekker ermee! Alleen heel af en toe "reboot" hij zich, dan knippert het scherm paar keer wit, en dan gaat hij terug naar het hoofdscherm. Dit is me tot nu toe 3x gebeurd, 1x toen ik een foto wilde maken, 1x toen ik de Equaliser van de Mediaspeler wilde aanpassen, en 1x toen ik een bestand via Bluetooth verzond.

Weet iemand trouwens ook een goede MP3 -> MP3Pro convertor voor deze foon? Want met MP3's van 5MB is het geheugen best snel vol. (Deze kan dan evt. ook in de startpost van Ginz verwerkt worden ;))

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Ik zit nu aan een abo van voda vast, genomen bijna 2 jaar met een t68i. In aug is mn abbo 1,75 jaar oud, dus krijg ik een aanbieding 3 maanden voor ut einde. Zou ik dan het abo kunnen afkopen en bv een hi20 kunnen pakken met een k700 mobiel >> nummerbehoud? Of werkt het zo niet?

Met een hi abo heb je toch het kpn netwerk?

[ Voor 3% gewijzigd door FireStarter op 18-07-2004 05:04 ]

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:48
Heeft de k700 een wap browser met fullscreen mode? Dat is namelijk een ding wat mij stoort aan de t610 dat je niet met het hele display kun wappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireStarter schreef op 18 juli 2004 @ 05:04:
Ik zit nu aan een abo van voda vast, genomen bijna 2 jaar met een t68i. In aug is mn abbo 1,75 jaar oud, dus krijg ik een aanbieding 3 maanden voor ut einde. Zou ik dan het abo kunnen afkopen en bv een hi20 kunnen pakken met een k700 mobiel >> nummerbehoud? Of werkt het zo niet?

Met een hi abo heb je toch het kpn netwerk?
Ja volgens mij is dat inderdaad mogelijk! Maar waarom zou je dat doen?? Je kunt de foon _/-\o_ ook direct in augustus 'krijgen' (of tegen een zeer scherpe prijs kopen) als je dan alvast je abo verlengt! Ben je net zo duur of goedkoper uit volgens mij - je hoeft dan in ieder geval geen 3 maanden af te kopen. Of wil je om een andere reden over naar Hi?

En ja - een Hi-abo is met het KPN-netwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F-Tim schreef op 18 juli 2004 @ 04:23:
Ik heb het er ook niet opzitten hoor KniveYou. Maybe hebben alleen engelse modellen het?

Iets wat ik ook niet echt kan vinden... mijn oude T300 had een optie "Geheugenstatus"... daarmee kon ik bij het Postvak In kijken hoeveel plaatsen er gebruikt werden door sms berichten. Maar dit kan ik niet terugvinden in de K700i, weet iemand of dit er wel in zit, en zo ja, waar?
Ja denk het ook maar misschien krijgen we die Wireless Village (my friends) wel
weer bij als we een firmware update doen weet iemand dit misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@f-tim ik gebruik dbpoweramp converter www.dbpoweramp.com/dmc.htm gratis en makkelijk, ik converteer bijna alles naar 96 bitrate, worden ze iets kleiner maar toch nog net goed om aan te horen, 64 bitrate is te weinig.

@KniveYou, heb de engelse versie daar my-friends wel op, heb het werken, en werkt...of ik er nou zoveel gebruik van ga maken...zoveel zitten er nou niet bij.
ik wacht wel tot ze een java progje hebben die yahoo en msn aankan..;)

Ik hoop alleen dat de battarij snel "leert" met mijn gebruik gaat hij nu nog geen 24 uur mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben echt verlieft om mijn phone..;-) gisteren naar de kermis geweest paar fototjes gemaakt, kwaliteit redelijk, en meteen naar mijn broer gestuurt per email!!...kosten?..helemaal nix.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand links van site met K700i themes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 juli 2004 @ 11:52:
@KniveYou, heb de engelse versie daar my-friends wel op, heb het werken, en werkt...of ik er nou zoveel gebruik van ga maken...zoveel zitten er nou niet bij.
ik wacht wel tot ze een java progje hebben die yahoo en msn aankan..;)
Een vraagje van mijn kant over chatprogramma's: bestaat er inmiddels een programma voor de T610/T630 (dat ook werkt op de K700i) waarmee je via MSN kan chatten? Ik heb al van verschillende mensen met een Siemens gehoord dat er een programma bestaat voor hun Siemens waarme ze kunnen "MSN'en", dus het lijkt me sterk als er niet zo'n programma is/komt voor de Sony Ericsson T6xx/K700 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Verwijderd schreef op 18 juli 2004 @ 12:25:
Heeft er iemand links van site met K700i themes?
hier staan er een heleboel te laat

Eerste minpunt wat me is opgevallen is dat ik bijna geen namen kan inspreken voor de voicedialing :? Ik heb maar 1 of 2 seconde, soms neemt die helemaal niet op.

En mijn vrienden staat er inderdaad niet tussen, misschien dat het daarom langer duurde voordat de telefoon hier uitkwam, omdat SE de firmware aan moest passen aan de nederlandse oligopolisten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@loca er is wel een mogenlijkheid om het via een bookmark te doen via http://start.e-messenger.net/mobile/ (werkt ook in gewone browser). daarmee kom je via webbrowser op msn na dat je ingeloged bent.

Dit is we aardig, maar te veel typen (en dat gaat al zo makkelijk op een nummeriek keypadje).

En er komt een client aan van...agi...agy...mmm weet het niet meer, stond in een van de GoT's , kon hem alleen niet meer zo snel vinden.

gevonden.. http://www.agilemobile.com/downloads.html komt in juli..
of :
http://www.gamemobile.co.uk/iminstantmessenger.htm (schijnt ook te werken ken het alleen niet)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2004 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Verwijderd schreef op 18 juli 2004 @ 11:57:
Ben echt verlieft om mijn phone..;-) gisteren naar de kermis geweest paar fototjes gemaakt, kwaliteit redelijk, en meteen naar mijn broer gestuurt per email!!...kosten?..helemaal nix.. >:)
hoezo dat? Ik snap ut nog nie helemaal met die abbo's met internetbundels erbij. Hoeveel kost het enzo?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 19:50:
[...]

Het is volgens mij de bedoeling dat mensen die enthousiast zijn over de K700i hier ook hun enthousiasme met anderen kunnen delen...als we een beetje terug lezen zien we allemaal posts van mensen die blij zijn dat ze een K700i hebben gekocht. Dit topic is een plaats om die vreugde met andere K700i-enthousiastelingen te delen.
Met een post als die uit bevenstaande quote wordt meteen weer roet in het eten gegooid door een eindeloze discussie over gaat te beginnen :O
De posts over abonnementen kunnen trouwens juist wèl erg hadig zijn voor mensen die nog zitten te twijfelen tussen bepaalde abonnementen. Een topic als dit helpt hen daarbij, dus ik zie geen enkele reden om zulke posts te becritiseren.
Ok, point taken, maar gezien de aanmeldprocedure op dit forum, wat ik vrij vaak bezoek (vooral dit topic ;)), maar weinig zelf berichten op post had ik mijn vraagtekens bij sommige 'abo-posts'. Gezien het aantal posts dat tegen mijn mening ingaan, en de nul posts die het met mij eens zijn, ben ik in de minderheid, maar dat is niet erg; het is immers een discussieboard! Ik was niet van plan een discussie te beginnen over wat wel en wat niet gepost mag worden, ik wilde enkel mijn mening geven over iets wat me opviel... Maar nu begin ik er ook het nut van in te zien :+

Zelf heb ik de k700 via gsm.nl besteld; zijn er al anderen die 'm ook via hen hebben gekocht en inmiddels al wél thuis hebben?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2004 15:06 . Reden: typefoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireStarter schreef op 18 juli 2004 @ 12:56:
[...]

hoezo dat? Ik snap ut nog nie helemaal met die abbo's met internetbundels erbij. Hoeveel kost het enzo?
Ik heb een Free 80 van orange met Orange world Abo 6 euro per maand.
En mijn email instellingen lopen via Orange World (krijg je 2 mb bij) foto is ongeveer 24kb dus met mailje 26k of zo, gaat van die 2 mb af...
Dus inderdaad het is niet helemaal gratis, het valt onder mijn 6 euro abo.
Maarja wordt toch betaald door de zaak. dus in feite toch gratis voor mij...lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EY boys, ik heb een Sitecom USB adapter, maar ik heb veel probleempjes ermee. Ik heb ze allebei geinstalleerd, nieuwe software van de usb adapter al geinstalleerd. Alleen ik kan alleen afbeeldingen verzenden naar mijn pc met me k700i, de themamap en videomap wilt hij niet openen. Ik krijg dan een error " No such File" Alsof daar niks inzit, terwijl daar wel bestanden zijn!
Wie helpt mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( ik dacht dat het zo mooi was....dacht dat het gelukt was.. zenden van email met attachment (foto) maar bleek niet gelukt te zijn... :( begint te zenden en na 2 kb zegt hij send failed...uitgaande mailserver verandert naar smtp.euronet.nl (op advies van orange. geen oplossing.
Ook het ontvangen van mail met attachment (klein fototje) doet hij niet (kan dit wel?)
Iemand er ervaring me? of lukt het bij andere wel?

@lovelyday bij mij lukt dat wel zonder problemen, k700 is gepaired met mijn sitecom, dan start ik via icoon in tray quickconnect filetransfer en dan komt in mijn mappen, en ik kan dan alle mappen openen zonder problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Nou ik heb ook eindelijk een K700i (al sinds vrijdag :D) en het is echt een geweldige mobiel, de standby is nu al hoger dan mijn oude telefoon (Bosch 909s) maar hoop wel dat wat meer gaat worden. Alleen het netwerk bereik schommelt er veel, ook al sta ik steel kan hij in eens van vol bereik naar plat rood gaan en weer terug, ligt dat aan de mobiel of aan het netwerk (orange)?

Ook wil ik nog een Blauwtand dingetje halen, maar ze liggen hier alllemaal rond de €35 - €40 en das nog best "veel" geld, dus moet ik gaan kijken voor een speciaal merk of is elke ontvanger even goed?

Ohhh ja als iemand blauwtand aan heeft staan en hij ziet in zijn aparaten Eppo's K700i, zwaai dan ff, dat ben ik dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
@tim66, heb jij hem op de engelse staan? want ik had gelezen (ergens) dat als hij nederlands staat je mappen zoals Thema's krijgt en in het engels Themes en dat die ' probelemen geeft met de mappen te openen. Ik weet het zelf niet, heb het ook maar ergens gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@eppo ik heb op bepaalde plekken het zelfde, mijn ontvangst thuis is prima altijd vol bereik, gisteren was ik elders en "schommelde" hij bij mij ook van vol naar bijna leeg....ik denk hoop dat het bij orange ligt omdat ik hier (thuis) wel altijd full heb.
En ik heb een engelse versie dus alles staat op engels..;), maar ik heb ook geen problemen met mappen te openen

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2004 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Ach ja dat schommelen maakt mij niet zoveel uit.

Kan ik ook in mijn mobiel zetten dat hij alleen maar mag zoeken naar Orange? Kan wel voorkeur lijst aan maken maar daar houd hij zich niet altijd aan en ik woon precies in het grensgebied van nederland begie (precies, wel een paar Km) maar aan de ene kant van mijn kamer vind hij orange en aan de andere kant alleen maar Mobistar en ik heb dus geen zin enorme rekeningen omdat ik per ongeluk via Mobistar belde....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@eppo volgens mij kan dat wel ja...denk dat je als je de search mode op manual zet dat hij niet verder automatisch gaat zoeken staat onder connectivity=>mobile networks=>search mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Ik heb ook problemen met een map te openen via de PC. Ook de video's map... maar boeie, ik stuur dan wel via de foon naar de pc ;) Maybe wordt dat met firmware upgrade gedaan

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-10 14:50
Zijn er mensen die een paar foto's kunnen neerzetten die gemaakt zijn met hun K700? Ben wel benieuwd naar de kwaliteit, schijnt wel goed te zijn en op Esato ziet het er inderdaad heel redelijk uit, maar ben toch wel benieuwd hoe hij het hier doet, is het inderdaad zo dat foto's in de avond/nacht hele slechte kwaliteit zijn? (veel ruis etc)
Hoop dat 2Call morgen mn foontje op de post doet, kan ik dr deze week ook mee gaan spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:'( :'( ja hoor... ik heb het voor elkaar: de mijne is al nat geworden.... 8)7 8)7 8)7
niet volledig ondergedompeld gelukkig, maar ben m nu goed aan het drogen (fohn, ventilator ). Het bovengedeelte (camera en scherm) is gelukkig gespaard gebleven.
Iemand nog tips over hoe ik het frontje eraf krijg... de klikvingers lukken wel, maar aan de bovenzijde zit ie nog vast.
verder is het niet nat van binnen en zie geen zichtbare schade, maar hij doet niets meer. Zou het alleen de accu kunnen zijn, of circuits etc?
wat tips worden gewaardeerd!

en ja, kweet t het is stom, maar toch.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 juli 2004 @ 15:48:
EY boys, ik heb een Sitecom USB adapter, maar ik heb veel probleempjes ermee. Ik heb ze allebei geinstalleerd, nieuwe software van de usb adapter al geinstalleerd. Alleen ik kan alleen afbeeldingen verzenden naar mijn pc met me k700i, de themamap en videomap wilt hij niet openen. Ik krijg dan een error " No such File" Alsof daar niks inzit, terwijl daar wel bestanden zijn!
Wie helpt mij!
Heb ik ook bij mijn neef, twee mappen die niet te openen waren. Thema's en ...
We kregen ook de error 'No such file'.
We hebben toen de thema's in de overige map geplaatst en met het toestel vanuit overige naar thema's dan staan ze toch op een plaats :)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.