Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.068 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 12:47
Dubbelpost :D

[ Voor 96% gewijzigd door elgringo op 15-07-2004 15:05 ]

if broken it is, fix it you should

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op 15 juli 2004 @ 13:47:
IK HEB HEM NET 5 MIN GELEDEN ONTVANGEN :-D

Edit: Hij ligt nu aan de lader, snel nog ff wat pics van de phony, incl ned firmware enz :*)
heb je hem direct aan lader gehangen of gewacht tot ie helemaal leeg was? en hoelang kan je hem het best opladen de eerste keer?

1e post op forum B)
:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:51

13art

Moderator Mobile
Dat is idd een handfree koptelefoon die erbij zit. Die van mij is nu helemaal opgeladen, dus tijd om er mee te gaan spelen. Wat betreft het gewicht en grote van de phone, gewoon precies goed. Niet te groot en ook niet te klein dat je niet meer bij de toetsen kan, gewoon lekker klein :)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magma schreef op 15 juli 2004 @ 15:03:
[...]

Doen ze bij zaken als Belcompany en T for Telecom ook aan contractverlenging of is dat iets specifieks voor webshops? Ik zie bij 2call.nl dat het namelijk niet uitmaakt of je nu een nieuw abo of een verlenging van 2 jaar neemt, de toestelprijs blijft het zelfde. Is dat normaal?
Ik heb mijn toestel gekocht met een jaar orange 40 verlengen bij GSM-Shop in Den Bosch. Over het algemeen is de prijs van de toestel als je je abbo verlengt. Maar het schijnt dat orange de kortingen op toestel bij verlenging heeft verhoogd.
De verkoper zeide tegen mijn dat ze gisteren 20 stuks binnen hebben gekregen. Probeer het daar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenge
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 14:57

ravenge

Wij Schoppen Kont!

DjWannaB2002 schreef op 15 juli 2004 @ 15:08:
Dat is idd een handfree koptelefoon die erbij zit. Die van mij is nu helemaal opgeladen, dus tijd om er mee te gaan spelen. Wat betreft het gewicht en grote van de phone, gewoon precies goed. Niet te groot en ook niet te klein dat je niet meer bij de toetsen kan, gewoon lekker klein :)
Die heb je btw ook nodig anders kan je niet eens radio luisteren :| uiterst vreemd als die er niet bij zou zitten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 15:07:
[...]

heb je hem direct aan lader gehangen of gewacht tot ie helemaal leeg was? en hoelang kan je hem het best opladen de eerste keer?

1e post op forum B)
:7
Heb hem meteen aan de lader gehangen aangezien dat ook in de handleiding staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02:35
ook als je bijvoorbeeld een contract hebt bij debitel? of kun je zo'n abbo alleen bij de debitel-shop verlengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op 15 juli 2004 @ 15:10:
[...]

Heb hem meteen aan de lader gehangen aangezien dat ook in de handleiding staat.
dus niet aangelegd voordat je hem opgeladen had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Laatst online: 12:47

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 15:10:
Ik heb mijn toestel gekocht met een jaar orange 40 verlengen bij GSM-Shop in Den Bosch. Over het algemeen is de prijs van de toestel als je je abbo verlengt. Maar het schijnt dat orange de kortingen op toestel bij verlenging heeft verhoogd.
Ik heb maar even gebeld naar de plaatselijke BC. Er zit geen verschil in de toestelprijs bij een 2 jaar verlenging ten opzichte van een 2 jaar abo. Ga er vanavond dus maar even langs dacht ik zo ;)

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de K700i al met een bluetooth headset gebruikt? Mijn toestel kan mijn HBH-200 bluetooth headset niet vinden. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 15:20:
[...]

dus niet aangelegd voordat je hem opgeladen had?
nope meteen in de oplader gedaan'
ga hem nu ook 15-20 keer helemaal leeg laten lopen en daarna weer helemaal opladen voor optimale cappaciteit van de batterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Oke nu is het genog, ga morgen gelijk ff langs de orange dealer en ga er gewoon een halen, zit gewoon te kwijlen achter mijn PC van al jullie verhaaltsjes en foto's.

(even tussen door, de k700i kan toch ook je computer besturen, tenminste winamp, of kantie nu al meer?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:32
Ik las toennet een berichtje dat er in september een T model uitkomt met een 1.3 megapixel camera aanboord? Zou beteken dat je rond de 1400x1050 foto's kunt maken, kijk en dan gaan we pas praten. Dan kan je mooie foto's opstap nemen ;) .

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
1400x1050 vind ik wel erg groot voor een 1.3 MP maar toch voel ik een twijfel op komen bij me zelf....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
FireStarter schreef op 15 juli 2004 @ 16:12:
Ik las toennet een berichtje dat er in september een T model uitkomt met een 1.3 megapixel camera aanboord?
maak daar maar april 2005 van ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem ook , prachtig toestel !!!!!!!!

en gelukkig kan je wel het geluid uitzetten bij het nemen van een foto, je moet wel het profiel vergadering kiezen dan >:)

prachtig scherm, radio klinkt heel goed, geluid ook in algemeen.

nu laat ik hem wel eerst even een paar uurtjes op _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Even een vraagje aan de mensen die de k700 ook hebben. Bij de bereik indicator, blijft er bij jullie dan ook een blauw vierkantje omheen staan? welk thema je ook gebruikt ik blijf een blauw vierkantje zien om de streepjes van het bereik heen. Normaal????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar ik wel last van heb is als ik binnen foto's neem en het is ietsje donkerder dat er heel veel ruis en 'grain' opzit, iemand had dit al es gepost maar ik vind het niet terug, hoe kan je dit verhelpen ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op 15 juli 2004 @ 17:26:
Even een vraagje aan de mensen die de k700 ook hebben. Bij de bereik indicator, blijft er bij jullie dan ook een blauw vierkantje omheen staan? welk thema je ook gebruikt ik blijf een blauw vierkantje zien om de streepjes van het bereik heen. Normaal????
geen vierkantje hier hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 17:29:
[...]

geen vierkantje hier hoor
Dus bij jou zie je alleen maar de bereik indicator en helemaal links boven in de hoek gaat jou thema verder en is het dus niet blauw????? Dus als je dat zwarte thema hebt dan is het helemaal links boven in de hoek bij jou zwart en niet blauw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Cool bij mij is het nu ook weg, heb gewoon de telefoon gereset, hahaha en nu is ie weg. Vaag, maar wel makkelijke oplossing :)

Edit: dat was dus tijdelijk nu is ie er weer :|

Edit 2: Even een foto erbij gedaan om te laten zien wat ik precies bedoel. Op het scherm helemaal links boven in.....
Afbeeldingslocatie: http://www.imagemotel.com/uploaded/4RyvCd34.jpg

[ Voor 52% gewijzigd door 13art op 15-07-2004 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:43

Sabbi

je denkt aan mij.

Haha, dat is de GPRS-indicator joh, geeft aan dat je gprs-bereik hebt....

Boekje lezen is ook een kunst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Hmm heb het boekje gelezen maar was dat (nog) niet tegen gekomen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een update service van SE voor de K700:

http://www.sonyericsson.com/updateservice/K700/frameset.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was vanmiddag bij de orange shop in Enschede. Ze hadden alleen een branded K700i met aangepaste software voor World. De verkoper wist te melden dat de unbranded versie (nog) niet gaat werken icm. world. Iemand al praktijk ervaring?

Ger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ravenge schreef op 15 juli 2004 @ 14:43:
Ja hoor ik heb hem ook O+

Bij belcompany in woerden vandaan...(ze waren om 2 uur binnnen en ik was er om 5 over 2 ofzo) Ik was de eerste :)

Met een orange 20 abbo 2 jaar voor 69 euro...

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Nu ga ik eerst even verder uitpakken :P
toen ze binnen kwamen ging ik weg
ik haal hem in october wel een keer
moet even op de centjes letten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:17

robhof

Lembongan view

Jaaaaa, bij de Orange shop in Hilversum hadden ze 'm... sinds vandaag! Dus, ligt hier nu naast me! :)

Ziet er in het echt mooier uit dan op de foto's. ;)

Dat Orange world verhaal klopt; over een paar weken is het pas mogelijk om dit toestel i.c.m. World te gebruiken kreeg de verkoper van zijn collega ingefluisterd net.

Nu op oplader, ervaringen volgen later....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Is de orange versie nu ook gebranded (dat betekent toch dat hij reclame heeft van je provder?) en is dat storrend of werkt gewoon alles en zie je af toe orange voorbij vliegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is wel een perfecte telefoon! Klopt het dat je bij gemiste oproepen niet het tijdstip van de oproep kunt zien? Dit mis ik echt heel erg! Bij uitgaande en inkomende gesprekken wordt dit wel vastgelegd...
Kan zoiets zelf geflashed worden of kan het bij een firmwareupdate verholpen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de S45 zeker niet, maar denk bij de SX1 wel staat op hun site.. www.my-siemens.nl

Al gevonden... Er zit dus een USB datakabel bij..

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2004 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook vandaag m'n K700i gekocht!! DAYUM dat scherm hee! :9~ Echt een superhoge resolutie, werkelijk prachtig! Ziet er erg goed uit tot nu toe!

Mijne hangt ook aan de lader nu! :)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/K700i-2.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2004 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
heb m ook gehaald vandaag, samen met een USB-kabel. hij hangt nog in de oplader en ik ga alvast even wat MP3'tjes klaar mixen om gelijk te gebruiken als beltoon.

ding ziet er erg mooi uit alleen de toetsen zijn wat aan de kleine kant imo... en zulke dikke vingers heb ik nou ook weer niet. dat klepje om je pinnetjes te beschermen beneden vind ik persoonlijk ook niet helemaal jofel. maar dat is een kwestie van wennen. het schermpje is iig veel beter dan die van mijn 6100.

oja, top-verkopertje daar bij Belcompany hoor!! ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.michelos.nl/div/k700i_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.michelos.nl/div/k700i_2.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door SURFivor op 15-07-2004 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:03
Ik wil die foon ook hebben :'(

Maar ik ben nog altijd aan het wachten op het geld van de Belastingdienst, wat NOG ALTIJD niet gekomen is ("Dat wordt begin juni overgemaakt meneer, ze zijn momenteel bezig met de verwerking ervan"). En ook m'n loon wat deze week zou komen is nog niet gestort. En ik ga geen abo afsluiten als ik nog geen geld heb....

Ben wel nog aan het twijfelen over het abo....
KPN Hi20 lijkt me wel een goed abo. Maar dan kun je weer geen GPRS / WAP
Vodafone --> Branded Telefoon :r
Telfort / Orange... om de een of andere reden lijken me die niet zo goed kwa ontvangst, kwa service juist wel weer.
T-Mobile... heeft wel goede ontvangst hier, maar k weet niet wat ik van de service van hun moet denken..... en kweet niet of T-Zones wel een complete WAP/GPRS is.

Iemand hier ervaring mee? Ik woon in het zuiden van Limburg, Landgraaf om precies te zijn.

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
net m'n contract wezen verlengen bij debitel, zaterdag kan ik het toestel ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 19:09:
Heb ook vandaag m'n K700i gekocht!! DAYUM dat scherm hee! :9~ Echt een superhoge resolutie, werkelijk prachtig! Ziet er erg goed uit tot nu toe!

Mijne hangt ook aan de lader nu! :)

[afbeelding]
Nice ladertje, syncroniseert hij ook gelijk en doet hij dat dan draadloos of met usb?

@Corkies, zit er nu een USB kabel bij de siemens of bij de K700?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
F-Tim schreef op 15 juli 2004 @ 19:49:
Ik wil die foon ook hebben :'(

Maar ik ben nog altijd aan het wachten op het geld van de Belastingdienst, wat NOG ALTIJD niet gekomen is ("Dat wordt begin juni overgemaakt meneer, ze zijn momenteel bezig met de verwerking ervan"). En ook m'n loon wat deze week zou komen is nog niet gestort. En ik ga geen abo afsluiten als ik nog geen geld heb....

Ben wel nog aan het twijfelen over het abo....
KPN Hi20 lijkt me wel een goed abo. Maar dan kun je weer geen GPRS/WAP Kan wel
Vodafone --> Branded Telefoon :r
Telfort / Orange... om de een of andere reden lijken me die niet zo goed kwa ontvangst, kwa service juist wel weer. Service van Telfort? :X Gewoon vragen je omgeving om ervaringen met dekking
T-Mobile... heeft wel goede ontvangst hier, maar k weet niet wat ik van de service van hun moet denken..... en kweet niet of T-Zones wel een complete WAP/GPRS is.

Iemand hier ervaring mee? Ik woon in het zuiden van Limburg, Landgraaf om precies te zijn.
Eppo © schreef op 15 juli 2004 @ 20:01:
[...]
Nice ladertje, syncroniseert hij ook gelijk en doet hij dat dan draadloos of met usb?

Bij de SonyEricsson K700 zit in ieder geval geen datakabel bijgeleverd.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 18:27:
Ik was vanmiddag bij de orange shop in Enschede. Ze hadden alleen een branded K700i met aangepaste software voor World. De verkoper wist te melden dat de unbranded versie (nog) niet gaat werken icm. world. Iemand al praktijk ervaring?

Ger.
Neejoh je moet echt niet luisteren naar die orange mensen. Gewoon gprs (world) activeren en zeggen dat je een t610/t630 hebt. Werkt prima. Zo heb ik dat ook gedaan toen mijn t68i en p800 nog niet ondersteund werden door orange. Al die instellingen zijn gewoon compatible met elkaar. Dus Orange World op de k700 werkt WEL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Iemand enig idee hoe ik het gprs bij telfort aan de praat kan krijgen. Heb de instellingen al door laten sturen naar mijn telefoon maar op de een of andere vage reden krijg ik steeds een foutmelding :-S

Wat trouwens ook wel apart is, maar mij boeit het niet zo heel erg, is dat in de loop van de dag de kleur van het toetsenbord van blauw/wit naar paars achtig is veranderd. Is dat bij anderen ook zo of alleen bij mij?

[ Voor 36% gewijzigd door 13art op 15-07-2004 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
DjWannaB2002 schreef op 15 juli 2004 @ 20:56:
Iemand enig idee hoe ik het gprs bij telfort aan de praat kan krijgen. Heb de instellingen al door laten sturen naar mijn telefoon maar op de een of andere vage reden krijg ik steeds een foutmelding :-S

Wat trouwens ook wel apart is, maar mij boeit het niet zo heel erg, is dat in de loop van de dag de kleur van het toetsenbord van blauw/wit naar paars achtig is veranderd. Is dat bij anderen ook zo of alleen bij mij?
Waarvandaan heb je de instellingen? Als je die van de SE site heb, dan moet je het maar even proberen bij Telfort, eerst even aanmelden.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ginz schreef op 15 juli 2004 @ 21:03:
[...]

Waarvandaan heb je de instellingen? Als je die van de SE site heb, dan moet je het maar even proberen bij Telfort, eerst even aanmelden.
Heb beide geprobeerd maar werkte beide niet :-S Op de Telfort site kan je ook niet kiezen voor de k700 wel de t630 dat geprobeerd maar werkte ook niet helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Laatst online: 24-12-2024
DjWannaB2002 schreef op 15 juli 2004 @ 17:26:
Bij mijn live versie, staat er een kleine "g" ipv een blauw driehoekje, ook de batterij indicator is anders (streepjes), het scherm van de unbranded versie lijkt veel meer op mijn inmiddels (geunlockte en geflashte) SE Z600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-09 07:54

RUFFNECK

Poentje

Yes yes, heb em zonet ook gehaald bij de Orange Shop hier in Amsterdam (Kalverstraat). De prijzen vielen reuze mee. Ik heb een nieuw abbo genomen (ik ben al orange Premium :P klant, maar kan nog niet verlengen) dus dan maar zo.

Voor de mensen die het bij de Orange Shops zelf willen halen: Over een week zal ALLEEN de met sticker gebrande versie te koop zijn bij de Orange Shops. Ik heb nu nog een unbranded kunnen krijgen, maar binnenkort dus alleen met stickertje onderin (wel gewoon normale software, ik heb de normale nederlandse versie).
Dit gebeurt, zeiden ze, om wat vage redenen dat ze niet willen dat mensen die dingen naar et buitenland brengen en verkopen, dus willen ze dat ze Orange blijven gebruiken, zoiets vaags, besteedde niet veel aandacht aan eigenlijk.

Nu hebben ze dus nog de gewone normale nederlandse versie nog :P

Verder toffe foon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenge

ravenge

Wij Schoppen Kont!

Misschien wel leuk voor de mensen die hem al hebben of voor in de startpost (ik had hem zo snel nog niet zien staan) Gevonden op Esato.com.

Een linkje naar de Themes-creator van SonyEricsson. Je moet je even aanmelden als developer (Username/Wachtwoord) en dan kan je hem zo downloaden.

Je vind hem hier
( Directe link naar de file )

Ik heb hem even gedownload en het werkt perfect :)

Gewoon wat plaatjes bij elkaar photosoepen en klaar is je theme :P

Veel suc6...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk heb ik hem ook sinds gisteren...eeeerrruuuggg mooi toestelletje,
alles werk voortreffelijk, geluid is beter dan de 6320, en foto's ook veel beter, mijn colega is jaloers...

Krijg alleen niet de orange world aan de praat, heb al van alles geprobeert, instellingen van de t630, via de SE site de instellingen voor gprs, werkt ook niet.
bij de helpdesk zeggen ze dat het toestel nog niet getest is, ik zei al dat ik dat wilde doen ;) , geen geluk.

iemand hier die wel weet hoe de instellingen moeten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
@tim66: ik heb gewoon orange world aan de praat hoor, zonder er iets aan te doen. Heel simpel. Heb je het wel geactiveerd bij de klantenservice (domme vraag i know) vast wel maar zo ja dan zou het moeten werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]F-Tim schreef op 15 juli 2004 @ 19:49:
Telfort / Orange... om de een of andere reden lijken me die niet zo goed kwa ontvangst, kwa service juist wel weer.
Volgens mij is Orange in brabant / limburg best wel goed Ga nu overschakellen van Vodafone op Orange, ik vind vodafone fier juist niet zo geweldig :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@o0-Bianca-0o
tuurlijk eerst geactiveerd, wilde ze eerst niet doen omdat het toestel bij haar niet in de lijst stond, wappen lukt wl gewoon alleen de gprs (orangeworld) niet, met de instellingen van de t610 en de t630 niet, was al aan het zoeken of ik de handmatige instellingen ergens kan vinden, no luck so far...:(

btw de remote besturing van de ps via blauwetand is wel erg leuk....je muis bewegen en klikken.... 8) cooooollll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eppo © schreef op 15 juli 2004 @ 20:01:
Ginz schreef op 15 juli 2004 @ 20:23:
Bij de SonyEricsson K700 zit in ieder geval geen datakabel bijgeleverd.
Nou ik kan het niet meer vinden, maar toen ik aan het orienteren was kwam ik tegen dat er wel een bijzat.. :/
Mischien dat iemand die hem er dan wel bij heeft gekregen dit kan melden.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@o0-Bianca-0o
Nog een keer geprobeert....t630 instellingen, eerst alle andere instellingen weggedaan, instellingen ontvangen, en hij geeft connection failed..... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ SJOE®DO

Het oplaad/sync station dat jij gebruikt, heeft die toevallig code 'dss-25'..? Ik wil hem nl. ook heel graag, maar ik wil natuurlijk geen verkeerde kopen.. Wil graag wel weten waar je hem weg hebt..!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2004 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
@tim66: bij mij wel, ze wilden eerst niet activeren idd omdat ik een k700 heb, maar ik zei stuur dan de instellingen maar naar mijn t630 (die ik niet heb) maar toen heeft het wel nog een hele poos geduurd voordat het daadwerkelijk werkte hoor. Ik weet niet of je beltegoed hebt maar dan moet je kijken of het geld er al af is. Ik had namelijk s ochtends geactiveerd en ik heel de dag proberen want ik kreeg ook connection failed, maar toen was het dus ook nog niet van mijn beltegoed af. Pas aan het eind van de dag werkte het ook eindelijk. Dus misschien dat het nog gaat werken want bij mij werkt alles gewoon met de standaard instellingen, alleen moest ik ff wachten tot het ook daadwerkelijk geactiveerd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
ik heb nu een datakabel erbij maar hoe krijg ik in godsnaam bestanden VAN mijn computer NAAR mijn telefoon???

btw, Orange World werkt hier al wel :)

laat maar, ik heb t al... ik keek niet goed.

[ Voor 31% gewijzigd door SURFivor op 15-07-2004 23:22 . Reden: omdat ik niet goed kijk... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@o0-Bianca-0o
ok...gewoon rustig.....wachten...geduld....... O-) .....dank...speel ondertussen lekker door...;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
goeiedag zeg!

een MP3'tje op de foon zetten duurt een eeuwigheid!!! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaMini
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:30

thaMini

Tool !!

SURFivor schreef op 15 juli 2004 @ 23:28:
goeiedag zeg!

Maar je datakabel werkt wel gewoon? Mooi :P

Mag ik vragen welke software versie jij hebt? Ik heb zelf nog niet kunnen kijken het was de hele avond druk :Y)

Be small, act BIG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Nou ik denk hem morgen ff bij orange te gaan halen, alleen nu twijfel ik of ik een blue tooth dingetje voor mijn PC neem of de datakabel (die je nodig hebt om iets te upgraden van je telefoon, staat ergens in de laatste 3 pagina's link naar sony en die zeggen weer dat je datakabel daarvoor nodig hebt omdat je blue tooth word geupdate..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
@eppo, ik heb er een bluetooth dongle bijgehaald, dat is ook universeler dan dan zo'n kabel, en volgens mij ook makkelijker maar dat is misschien meer een kwestie van smaak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenge

ravenge

Wij Schoppen Kont!

SURFivor schreef op 15 juli 2004 @ 23:28:
goeiedag zeg!

o0-Bianca-0o schreef op 16 juli 2004 @ 00:07:
@eppo, ik heb er een bluetooth dongle bijgehaald, dat is ook universeler dan dan zo'n kabel, en volgens mij ook makkelijker maar dat is misschien meer een kwestie van smaak ;)
Ik heb ook een datacable en dat gaat idd wel heel erg traag...hoe zit dat met die bluetooth dingen? is dat sneller? en hoe zit dat met de compatibiliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Ik heb nooit een datakabel gehad dus hoe snel dat is weet ik niet, ik ben alleen infrarood gewend en dan nu bluetooth. Dan gaat bluetooth wel een stuk sneller. En volgens mij is dat allemaal wel compatible met elkaar, ik heb gewoon de eerste de beste dongle gekocht die ik mooi vond en ik deed hem in mijn laptop, windows vond em dus ff dat cd'tje erin en het werkt echt super :) Eventueel neem ik later ook nog een bluetooth headset erbij 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

dat 41mb is echt vast?

want dan heb je er niet zoveel aan dat het mp3tjes speelt :(

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
o0-Bianca-0o schreef op 16 juli 2004 @ 00:07:
welk merk dongle heb je gekocht? Ik hoor goede verhalen over sitecom en msi. iemand ervaring icm. K700i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Ik heb die van trust gekocht (die vond ik er wel leuk uitzien) verder maakt het geloof ik niet zoveel uit. Alleen heb ik wel gehoord van een dongle dat die moeilijk is met instellingen ofzo en ik dacht dat dat de msi dongle was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof

robhof

Lembongan view

Geluid is erg goed.... nu radio aan het luisteren, geweldig! :) Scherm erg mooi, toetsen voelen goed aan, camera werkt snel en foto's zien er prima uit! Nu slapen en morgen verder pielen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die van sitecom cn-502, werkt perfect (ook op grote afstanden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-08 11:17
Wat doe/kun je zoal met orange world wat die 6 euro waard is ?

En zal ik een 10 of 100 meter Sitecom dongle halen ? 29 - 39 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bureno schreef op 15 juli 2004 @ 19:52:
net m'n contract wezen verlengen bij debitel, zaterdag kan ik het toestel ophalen :)
Niet specifiek een vraag aan jouw maar aan iedereen die het weet
Ik heb een abbo van debitel met een t68i die loopt nog tot april volgend jaar
maar kan ik dat abbootje nu al verlengen voor een jaar en voor een redelijke prijs de k700i meekrijgen? of gaat dat niet lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
@hofnar: Orange world is dus gprs. Met orange world kan je onbeperkt wapsites bezoeken en als je een p800/p900 hebt zelfs html }) Voor meer info zou ik ff de orange site checken als ik jou was.

En wat die bt dongle betreft, je telefoon haalt toch geen 100 meter dusja op zich maakt het niet veel uit. Alleen in prijs :+

@mistermilksop84: Verlengen kan pas 3 maanden voordat je abo afloopt (iig bij mijn provider)

[ Voor 14% gewijzigd door Bianca op 16-07-2004 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@hofnar zie ook pagina 1....ga voor de 100 mtr, beter voor later, orange world e-mailen internetten etc, of het waard is?, als je 6 euro per maand kunt missen ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o0-Bianca-0o schreef op 16 juli 2004 @ 00:58:

@mistermilksop84: Verlengen kan pas 3 maanden voordat je abo afloopt (iig bij mijn provider)
Ok thnx das balen ... op de site van debitel staat helemaal NIKS over verlengen :S
en los kopen is ook geen optie kheb het geld wel maar dat is voor mijn auto :P maja allemaal offtopic shit dit sorry

Ikke wil hem ook hebbuhhhhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 23:06:
@ SJOE®DO

Het oplaad/sync station dat jij gebruikt, heeft die toevallig code 'dss-25'..? Ik wil hem nl. ook heel graag, maar ik wil natuurlijk geen verkeerde kopen.. Wil graag wel weten waar je hem weg hebt..!
Ik heb hem bij mijn P900 gekregen, maar ik heb het even voor je opgezocht en het is idd de dss-25! :)

http://www.iphones.ws/dss-25.html

Maar je kunt misschien beter wachten op de nieuwe 'Desk Speaker Stand CSS-25' die vandaag aangekondigd is! Althans die ga ik zeker kopen! werkt ook met de K700i!

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/css25.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Waarom ik een datakabel wilde was hier om:

http://www.sonyericsson.com/updateservice/K700/frameset.htm

Omdat te laten draaien (ja ik heb gewoon de FAQ gelezen) heb je een datakabel nodig, maar ik vind een datakabel helemaal niet relax en om daar nu perse een datakabel voor bij te kopen vind ik wat ver gaan, kan dit ook gedaan worden in SE Service punt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
Een MP3'tje van 600k uploaden met die datakabel duurt dus echt +10 minuten. Hij zet m iig niet om ofzo want een foto van de foon naar je computer zetten duurt ook veel ste lang...
ravenge schreef op 16 juli 2004 @ 00:15:
hoe zit dat met die bluetooth dingen? is dat sneller?
dat zou wel een heel erge naaistreek zijn als Bluetooth sneller is...
die site is echt zo traag als wat...

[ Voor 61% gewijzigd door SURFivor op 16-07-2004 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Ja weet ik dat die site traag is, ff die-hard zijn en gewoon een kwartier laten laden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 00:56:
[...]

Niet specifiek een vraag aan jouw maar aan iedereen die het weet
Ik heb een abbo van debitel met een t68i die loopt nog tot april volgend jaar
maar kan ik dat abbootje nu al verlengen voor een jaar en voor een redelijke prijs de k700i meekrijgen? of gaat dat niet lukken?
bij verlenging moet je niet echt rekenen op toffe prijzen helaas.... ik mag 150 euro bijbetalen met een verlenging (2j). Maar ik had geen zin om langer te wachten en m'n nummer te porteren enzo, vandaar dat ik 't verlengd heb. Dom dat ze niet meer doen om bestaande klanten te behouden, maar wel zo veel mogelijk nieuwe klanten proberen binnen te halen met flinke toestelkortingen... :X Al ligt dat ook deels wel aan de netwerk provider die enkel voor nieuwe aansluitingen hoge bonussen geeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:03
Hoe kun je dan met KPN Hi20 een WAP/GPRS aansluiting gebruiken? KPN Gebruikt toch alleen maar I-Mode? Vroeger gebruikten ze wel M-Info, maar kweet niet of dat hetzelfde is als Wap.

Ik heb m'n loon in ieder geval gekregen, dus ik ga vanmiddag als ik wakker word eens rondbellen naar de winkels hier voor dat Hi20 abotje. (Ik kom uit de nachtdienst :Z )

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof

robhof

Lembongan view

Ik heb er bij de Orange winkel € 144.95 voor betaald bij een 1-jarig Orange € 30 abonnement (verlenging). In combinatie met verlengen (of nieuw contract) van 1 jaar Orange € 20 kost het toestel geloof ik € 205. De rest van de prijzen weet ik helaas niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
@ F-Tim
Bij Hi kun je zogenaamde GPRS bundels afsluiten, zijn erg duur (ik heb ze niet gedaan bij mijn T630). Wat ik wel gedaan heb is na de tijd een zogenaamd GPRS 0 Euro abbonnement afgesloten. Dan betaal je gewoon wat je gebruikt (dus als je mms'ed komt het boven op je bundel.

[ Voor 3% gewijzigd door Rox_NL op 16-07-2004 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat die snelheid betreft, een mp3 van 1 mb duurt ongeveer een minuut om op m'n k700 te zetten, valt goed mee hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik ben sinds een paar dagen ook de gelukkige eigenaar... Het kost een paar centen maar dan hedde ook wa ;)

Het scherm is echt heel goed. In vergelijking tot mn T610 (die ook een 65k kleurenscherm heeft) is de K700i echt veel beter

Ik hoop wel dat mn accu het na een paar keer ontladen en opladen het wat langer vol gaat houden want dat is nu echt waardeloos (1 tot 1,5 dag)

Ik heb trouwens een 'gewoon' simlockvrij toestel met Nederlands menu e.d.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 23:06:
@ SJOE®DO

Hier --->http://www.complaza.nl/inquire.php3?prodid=10377 kan je hem krijgen voor 25 euries

Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgc/GPD_9609_35_0_4000.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door 13art op 16-07-2004 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 23:00:
@o0-Bianca-0o
Nog een keer geprobeert....t630 instellingen, eerst alle andere instellingen weggedaan, instellingen ontvangen, en hij geeft connection failed..... :(
Ik heb precies hetzelfde alleen dan met Telfort. Heb telfort al gemaild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 15:31:
Heeft iemand de K700i al met een bluetooth headset gebruikt? Mijn toestel kan mijn HBH-200 bluetooth headset niet vinden. :'(
Ik wilde hem gebruiken met mijn HBH-65 headset en dat werkt OP ZICH prima, nadeel is dat de K700i de verbinding niet verbreekt met de HBH-65 na een gesprek en dat hij dus actief blijft. Dan moet ik dus de headset uitzetten en weer aan. Ik hoop dat dat met een firmware op te lossen is. De T610/T630 heeft hier geen last van. Aangezien ik mijn headset met meerdere toestellen gebruik, is dit lastig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arjan571 schreef op 15 juli 2004 @ 21:58:
[...]

Bij mijn live versie, staat er een kleine "g" ipv een blauw driehoekje, ook de batterij indicator is anders (streepjes), het scherm van de unbranded versie lijkt veel meer op mijn inmiddels (geunlockte en geflashte) SE Z600.
Ja, bij mijn VF Live versie ook! Een kleinere indicator voor de ontvangst en een heel klein "G"-tje erbij voor GPRS. En de batterij-indicator is niet hetzelfde blokje als bij de T68/T610, maar losse streepjes die 2 kleuren aannemen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn indicators van de VF Live versie mooier vindt dan die van de unbranded K700i (die dus hetzelfde is als de T68/i/T610/30).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SJOE®DO schreef op 16 juli 2004 @ 01:07

Maar je kunt misschien beter wachten op de nieuwe 'Desk Speaker Stand CSS-25' die vandaag aangekondigd is! Althans die ga ik zeker kopen! werkt ook met de K700i!
Dat ga ik zeker doen! Bedankt voor de moeite trouwens! Ik hoop alleen dat het niet te lang duurt voordat hij uitkomt (zoals met al die telefoons..) Nog even één dingetje: is het ook mogelijk (ik kan eroverheen gelezen hebben) om bijv. een firmware update via de CSS-25 uit te voeren?

edit:
Ik lees het net in de startpost.. Het is wel mogelijk..

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou orange world doet het ...eindelijk...gewoon met de instellingen van de t630, je moet alleen inderdaad wat geduld hebben, duurde bij mij een dag voordat hij daadwerkelijk "het blauwe vierkantje om de sterkte meter van ontvangst" gaf.

Nu het volgende probleem...;) ....email....
Alles ingesteld via orangeworld...email alias aangemaakt...instellingen laten zenden...ingesteld dat hij orange world moet gebruiken....mailtje verzenden.....en wat gebeurt er?......5 minuten aan hte zoeken naar de emailserver, toen maar gecanceled....BANG....hij hangt....mijn k700 hangt???....vast als een huis nix meer....leek wel windows ...pvd (potverdorie) ...battarij er uit en nog een keer proberen....zelfde...

iemand een oplossing, of het zelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toptelefoon
Nadeel
Joystick en Beeldscherm gaan denk ik snel beschadigen
Rubber onderin aan de telefoon,goedkoop

Voordelen
Snel, prachtig beeld, en heeft alles!

Nu nog eventjes zo;n blauwtand dongelettje kopen en ik ben klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de K700i ook te gebruiken is icm de "oude" carkit HCA-20?? Ik vraag dit omdat de T100 van een vriend helemaal niets deed in mijn carkit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 10:04:
wat die snelheid betreft, een mp3 van 1 mb duurt ongeveer een minuut om op m'n k700 te zetten, valt goed mee hoor. :)
via Bluetooth?

en wat voor MP3? hoeveel kilobits?

Het geluid is iig fantastisch :)

[ Voor 8% gewijzigd door SURFivor op 16-07-2004 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek een programma voor de PC die de taak van een carkit over kan nemen (voor op mijn nog te plaatsen carpc :*) ) Het lijkt me namelijk wel grappig als de naam en foto van de persoon die mij belt op de monitor in mijn auto verschijnt op het moment dat de telefoon overgaat. Heeft iemand een idee of er zulke software bestaat (danwel van SonyEricsson zelf, danwel 3rd-party)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 13:18
Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 11:35:
Toptelefoon
Nadeel
Joystick en Beeldscherm gaan denk ik snel beschadigen
Rubber onderin aan de telefoon,goedkoop
Hadden ze ook gezegd over de joystick van mijn t68 en t610, maar die doen het nog perfect!

En kan nog steeds geen mss versturen met m'n unbranded, orange-simkaart gebruikende k700........ :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem gister ook gehaald hier bij de Belcompany in A'dam.
Inderdaad een top telefoon, met veel mogelijkheden.

nadeel:
Volgens mij kan je de radio kanalen die je opslaat niet een naam geven. Dit is jammer, omdat je nu een lijst frequenties krijgt waarin je zelf maar moet onthouden welke frq. bij welke zender hoort.

Heb ook nog een vraag:
Heb de K700i in combi. met een Orange abb.
Nu gebruik ik momenteel nog mijn T-mobile kaart, omdat ik wacht tot dat dit nummer wordt overgezet naar Orange. Ik gebruik bij T-mobile altijd T-zones, en check ook altijd mijn mail via T-mobile grps (Geen t-mobile adres, maar gewoon mijn "huis" @planet adres)

Dat dat Orange world (Orange tegenhanger van T-mobile T-Zones) gaat werken geloof ik allemaal wel. Maar gaat het checken van mijn E-mail via Orange ook gewoon werken? Ik weet dat Orange ook hun eigen E-mail to SMS systeem heeft, maar daar zit ik eigenlijk niet echt op te wachten.

Weet iemand al hoe ik dit zou kunnen instellen ? Orange World is nog niet geactiveerd, maar dan heb ik vast de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:02
Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 01:05:
[...]

Ok thnx das balen ... op de site van debitel staat helemaal NIKS over verlengen :S
en los kopen is ook geen optie kheb het geld wel maar dat is voor mijn auto :P maja allemaal offtopic shit dit sorry

Ikke wil hem ook hebbuhhhhh
Bij Debitel moet je 3 maanden voordat je contract afloopt. De boel opzeggen. Dit moet je schriftelijk doen ;)

Even nog een site note over Debitel: Die geven bijna geen toestel korting. Dus ik heb gewoon me abbo opgezegd en ben weer met KPN gaan bellen.

Als je voor je vakantie nog van abbo wilt veranderen, hou er dan rekening mee dat je 2 weken kwijt ben voor nummer portering. In die 2 weken krijg je je telefoon & sim NIET mee naar huis.

Ontopic dan maar weer:
* MaNDaRK heeft sinds 2 dagen ook deze telefoon. En de logitech headset (BT) + een sitecom USB dongle (10m). En ik moet zeggen dat het echt heel erg mooi is allemaal! Kan gewoon met me telefoon me PC bedienen. Ik ga er zeker verder mee pielen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik heb gister m'n K700-ietje gekocht bij Belcompany i.c.m. een Orange Free 30 verlenging. Prachtig dingetje, het is onderhand meer een sieraad :9~ en ongeloofelijk in het gebruikt _/-\o_
Ik heb vandaag de internet en MMS instellingen in orde gemaakt.

Voor de mensen die Orange World en MMS niet aan de gang krjigen: Bel naar de klanterservice (1200), laat eerst World activeren als je dat nog niet hebt gedaan, en vraag of ze je de intstellingen voor World naar de Sony Ericsson T630 naar jouw mobiele nummer willen sturen. Je ontvangt dan binnen enkele tellen een bericht met de instellingen. Kies installeren, en de telefoon wordt op de juiste manier ingesteld voor World!

Let op: zorg er voor dat je belt wel voor dat er nog plaatsen vrij zijn bij de data-accounts. Ga hiervoor naar verbindingen > datacomm. > Data-accounts en verwijder de GPRS profielen van de providers waarvan je zeker weet dat je ze toch niet zal gaan gebruiken.

Orange MMS: Bel naar de klantenservice en laat eerst MMS activeren, en vraag daarna of ze je de instellingen voor de Sony Ericsson T630 toe willen sturen naar je mobiele nummer. Als je de instellingen binnen hebt, kies installeren. Het installeren duurt wat langer, maar daarna is de telefoon gereed voor MMS'en.

Succes! LocA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woensdagavond mijn Orange free 40 abonnement verlengt bij 2call met een SE K700i. Kostte me 10 euro, en ik heb het vanochtend al binnen _/-\o_ . Nou nog ff wachten tot hij is opgeladen........ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gebruiken van je K700 als afstandbediening voor je PC is echt geweldig! Zeker icm met een tvtuner!!! :*)

Heeft iemand al een software update uitgevoerd via de site van Sony Ericsson?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
MaNDaRK schreef op 16 juli 2004 @ 12:29:
[...]

Bij Debitel moet je 3 maanden voordat je contract afloopt. De boel opzeggen. ...
volgens debitelshop-dude:
binnen contractsduur 1 maand opzegtermijn
buiten contractsduur 3 maanden opzegtermijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 10:26:
[...]

Ik wilde hem gebruiken met mijn HBH-65 headset en dat werkt OP ZICH prima, nadeel is dat de K700i de verbinding niet verbreekt met de HBH-65 na een gesprek en dat hij dus actief blijft. Dan moet ik dus de headset uitzetten en weer aan. Ik hoop dat dat met een firmware op te lossen is. De T610/T630 heeft hier geen last van. Aangezien ik mijn headset met meerdere toestellen gebruik, is dit lastig!
Ik heb het aan de praat gekregen. Ik was vergeten dat ik de K700i moest pairen met de HBH-200. :P

Dat probleem had ik gisteren ook. In eerste instantie wou ik de bluetooth op de k700i uitzetten, maar dat kon niet. De toestel gaf aan dat de BT connectie nog actief is. Daarna had ik maar de HBH-200 uit- en aangezet. Gelukkig werkt alles toen weer. Hopelijk wordt dit gauw opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 12:38:
Heeft iemand al een software update uitgevoerd via de site van Sony Ericsson?
heb t geprobeerd maar t lukte niet echt. volgens mij is dit nog helemaal niet nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 10:41:
Nou orange world doet het ...eindelijk...gewoon met de instellingen van de t630, je moet alleen inderdaad wat geduld hebben, duurde bij mij een dag voordat hij daadwerkelijk "het blauwe vierkantje om de sterkte meter van ontvangst" gaf.

Nu het volgende probleem...;) ....email....
Alles ingesteld via orangeworld...email alias aangemaakt...instellingen laten zenden...ingesteld dat hij orange world moet gebruiken....mailtje verzenden.....en wat gebeurt er?......5 minuten aan hte zoeken naar de emailserver, toen maar gecanceled....BANG....hij hangt....mijn k700 hangt???....vast als een huis nix meer....leek wel windows ...pvd (potverdorie) ...battarij er uit en nog een keer proberen....zelfde...

iemand een oplossing, of het zelfde?
De instellingen kloppen allemaal neem ik aan?? Als je de interne email van je telefoon gebruikt moet dat geloof ik op de internet apn dus dat gaat niet voor de 6euro per maand. Voor die internet apn krijg je de eerste 2 MB gratis bij world maar daarna betaal je 3 euro per mb. Dus dan moet je dezelfde instellingen nemen als voor World alleen moet je dan de gebruikersnaam en het wachtwoord bij dat profiel weghalen, dan zou het moeten werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er gister een besteld bij phonehouse. Hi20 abbo 2jr met inruil van een oud koelkast model voor €0,-
Zit nog te wachten op de KPN... tis vakantie.... hopelijk komt ie vandaag.
Wisten jullie trouwens al dat SE700i(nternational) stereo-geluid heeft en zeer degelijk geluid , unlike die stomme nokia's met hun zeer hack-bare waardeloos presterende telefoons.
Voor de duidelijkheid:

Sony BlueTooth = geweldig (mits je em niet naast je ontvanger houd,
ivm oversturing van signaal.) Crashed op mn t610 soms
(1e firmware)
Nokia Bluetooth = traag en valt vaak weg. Zeer makkelijk te hacken. (leuk zo
bleutooth modem :))

Sony geluid = fantastisch geluid voor een phone en in stereo.
Nokia geluid = MONO !!!!! inclusief de MP3 speler.. 8)7

Sony firmware = up te daten via website en usb kabel
Nokia firmware = up te daten, maar moeilijk en whats the use als ze er weinig
boeiends aan veranderen zoals een betere BT beveiliging.
Sony video = is oneindig op te nemen. (40mb dus)
Nokia video = max 10 minuten.

verder kun je in 32mb ongeveer 2 hele video-cd's kwijt , zou moeten werken op
die k700..

Ik vraag me af hoeverre t mogelijk is met mijn MSI bluetooth dongle en k700 op internet te komen. Op t610 nooit gelukt vanwege dat ie geen java-sockets ondersteund.
Krijg ook sterk de indruk dat die hangende bluetooth aan windows ligt, heb nu versie 1.3.1 van widcom en die geupdate met de msi update naar 1.4 werkt goed en heeft minder kuren. Hangende verbindingen komen vaker voor als je de phone te dicht bij de bt-ontvanger houdt, beter is een meter of 1,5 ertussen.Heeft iemand hier ook ervaring mee ? Heb ook de eerste firmware van t610 , kan t ook wezen.
Ik mis hier smilies voor bluetooth en SE.
En dr wordt teveel over abbo's gepraat die toch constant veranderen :P

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 13:26 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.