Dubbelpost
[ Voor 96% gewijzigd door elgringo op 15-07-2004 15:05 ]
if broken it is, fix it you should
[ Voor 96% gewijzigd door elgringo op 15-07-2004 15:05 ]
if broken it is, fix it you should
Verwijderd
heb je hem direct aan lader gehangen of gewacht tot ie helemaal leeg was? en hoelang kan je hem het best opladen de eerste keer?DjWannaB2002 schreef op 15 juli 2004 @ 13:47:
IK HEB HEM NET 5 MIN GELEDEN ONTVANGEN :-D
Edit: Hij ligt nu aan de lader, snel nog ff wat pics van de phony, incl ned firmware enz
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Verwijderd
Ik heb mijn toestel gekocht met een jaar orange 40 verlengen bij GSM-Shop in Den Bosch. Over het algemeen is de prijs van de toestel als je je abbo verlengt. Maar het schijnt dat orange de kortingen op toestel bij verlenging heeft verhoogd.Magma schreef op 15 juli 2004 @ 15:03:
[...]
Doen ze bij zaken als Belcompany en T for Telecom ook aan contractverlenging of is dat iets specifieks voor webshops? Ik zie bij 2call.nl dat het namelijk niet uitmaakt of je nu een nieuw abo of een verlenging van 2 jaar neemt, de toestelprijs blijft het zelfde. Is dat normaal?
Die heb je btw ook nodig anders kan je niet eens radio luisterenDjWannaB2002 schreef op 15 juli 2004 @ 15:08:
Dat is idd een handfree koptelefoon die erbij zit. Die van mij is nu helemaal opgeladen, dus tijd om er mee te gaan spelen. Wat betreft het gewicht en grote van de phone, gewoon precies goed. Niet te groot en ook niet te klein dat je niet meer bij de toetsen kan, gewoon lekker klein
Heb hem meteen aan de lader gehangen aangezien dat ook in de handleiding staat.Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 15:07:
[...]
heb je hem direct aan lader gehangen of gewacht tot ie helemaal leeg was? en hoelang kan je hem het best opladen de eerste keer?
1e post op forum![]()
Verwijderd
dus niet aangelegd voordat je hem opgeladen had?DjWannaB2002 schreef op 15 juli 2004 @ 15:10:
[...]
Heb hem meteen aan de lader gehangen aangezien dat ook in de handleiding staat.
Ik heb maar even gebeld naar de plaatselijke BC. Er zit geen verschil in de toestelprijs bij een 2 jaar verlenging ten opzichte van een 2 jaar abo. Ga er vanavond dus maar even langs dacht ik zoVerwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 15:10:
Ik heb mijn toestel gekocht met een jaar orange 40 verlengen bij GSM-Shop in Den Bosch. Over het algemeen is de prijs van de toestel als je je abbo verlengt. Maar het schijnt dat orange de kortingen op toestel bij verlenging heeft verhoogd.
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
Verwijderd
nope meteen in de oplader gedaan'
w00t
maak daar maar april 2005 van ofzoFireStarter schreef op 15 juli 2004 @ 16:12:
Ik las toennet een berichtje dat er in september een T model uitkomt met een 1.3 megapixel camera aanboord?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
geen vierkantje hier hoorDjWannaB2002 schreef op 15 juli 2004 @ 17:26:
Even een vraagje aan de mensen die de k700 ook hebben. Bij de bereik indicator, blijft er bij jullie dan ook een blauw vierkantje omheen staan? welk thema je ook gebruikt ik blijf een blauw vierkantje zien om de streepjes van het bereik heen. Normaal????
Dus bij jou zie je alleen maar de bereik indicator en helemaal links boven in de hoek gaat jou thema verder en is het dus niet blauw????? Dus als je dat zwarte thema hebt dan is het helemaal links boven in de hoek bij jou zwart en niet blauw?
[ Voor 52% gewijzigd door 13art op 15-07-2004 17:43 ]
Verwijderd
Verwijderd
toen ze binnen kwamen ging ik wegravenge schreef op 15 juli 2004 @ 14:43:
Ja hoor ik heb hem ook![]()
Bij belcompany in woerden vandaan...(ze waren om 2 uur binnnen en ik was er om 5 over 2 ofzo) Ik was de eerste
Met een orange 20 abbo 2 jaar voor 69 euro...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu ga ik eerst even verder uitpakken
Verwijderd
Verwijderd
Bij de S45 zeker niet, maar denk bij de SX1 wel staat op hun site.. www.my-siemens.nl
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2004 19:11 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2004 19:10 ]
[ Voor 32% gewijzigd door SURFivor op 15-07-2004 20:01 ]
Wanna play?
Nice ladertje, syncroniseert hij ook gelijk en doet hij dat dan draadloos of met usb?Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 19:09:
Heb ook vandaag m'n K700i gekocht!! DAYUM dat scherm hee!Echt een superhoge resolutie, werkelijk prachtig! Ziet er erg goed uit tot nu toe!
Mijne hangt ook aan de lader nu!![]()
[afbeelding]
F-Tim schreef op 15 juli 2004 @ 19:49:
Ik wil die foon ook hebben![]()
Maar ik ben nog altijd aan het wachten op het geld van de Belastingdienst, wat NOG ALTIJD niet gekomen is ("Dat wordt begin juni overgemaakt meneer, ze zijn momenteel bezig met de verwerking ervan"). En ook m'n loon wat deze week zou komen is nog niet gestort. En ik ga geen abo afsluiten als ik nog geen geld heb....
Ben wel nog aan het twijfelen over het abo....
KPN Hi20 lijkt me wel een goed abo. Maar dan kun je weer geen GPRS/WAP Kan wel
Vodafone --> Branded Telefoon![]()
Telfort / Orange... om de een of andere reden lijken me die niet zo goed kwa ontvangst, kwa service juist wel weer. Service van Telfort?Gewoon vragen je omgeving om ervaringen met dekking
T-Mobile... heeft wel goede ontvangst hier, maar k weet niet wat ik van de service van hun moet denken..... en kweet niet of T-Zones wel een complete WAP/GPRS is.
Iemand hier ervaring mee? Ik woon in het zuiden van Limburg, Landgraaf om precies te zijn.
Bij de SonyEricsson K700 zit in ieder geval geen datakabel bijgeleverd.Eppo © schreef op 15 juli 2004 @ 20:01:
[...]
Nice ladertje, syncroniseert hij ook gelijk en doet hij dat dan draadloos of met usb?
@Corkies, zit er nu een USB kabel bij de siemens of bij de K700?
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Neejoh je moet echt niet luisteren naar die orange mensen. Gewoon gprs (world) activeren en zeggen dat je een t610/t630 hebt. Werkt prima. Zo heb ik dat ook gedaan toen mijn t68i en p800 nog niet ondersteund werden door orange. Al die instellingen zijn gewoon compatible met elkaar. Dus Orange World op de k700 werkt WEL!Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 18:27:
Ik was vanmiddag bij de orange shop in Enschede. Ze hadden alleen een branded K700i met aangepaste software voor World. De verkoper wist te melden dat de unbranded versie (nog) niet gaat werken icm. world. Iemand al praktijk ervaring?
Ger.
[ Voor 36% gewijzigd door 13art op 15-07-2004 20:57 ]
Waarvandaan heb je de instellingen? Als je die van de SE site heb, dan moet je het maar even proberen bij Telfort, eerst even aanmelden.DjWannaB2002 schreef op 15 juli 2004 @ 20:56:
Iemand enig idee hoe ik het gprs bij telfort aan de praat kan krijgen. Heb de instellingen al door laten sturen naar mijn telefoon maar op de een of andere vage reden krijg ik steeds een foutmelding :-S
Wat trouwens ook wel apart is, maar mij boeit het niet zo heel erg, is dat in de loop van de dag de kleur van het toetsenbord van blauw/wit naar paars achtig is veranderd. Is dat bij anderen ook zo of alleen bij mij?
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Heb beide geprobeerd maar werkte beide niet :-S Op de Telfort site kan je ook niet kiezen voor de k700 wel de t630 dat geprobeerd maar werkte ook niet helaasGinz schreef op 15 juli 2004 @ 21:03:
[...]
Waarvandaan heb je de instellingen? Als je die van de SE site heb, dan moet je het maar even proberen bij Telfort, eerst even aanmelden.
Bij mijn live versie, staat er een kleine "g" ipv een blauw driehoekje, ook de batterij indicator is anders (streepjes), het scherm van de unbranded versie lijkt veel meer op mijn inmiddels (geunlockte en geflashte) SE Z600.DjWannaB2002 schreef op 15 juli 2004 @ 17:26:
Even een vraagje aan de mensen die de k700 ook hebben. Bij de bereik indicator, blijft er bij jullie dan ook een blauw vierkantje omheen staan? welk thema je ook gebruikt ik blijf een blauw vierkantje zien om de streepjes van het bereik heen. Normaal????
Verwijderd
Verwijderd
Volgens mij is Orange in brabant / limburg best wel goed Ga nu overschakellen van Vodafone op Orange, ik vind vodafone fier juist niet zo geweldig[b]F-Tim schreef op 15 juli 2004 @ 19:49:
Telfort / Orange... om de een of andere reden lijken me die niet zo goed kwa ontvangst, kwa service juist wel weer.
Verwijderd
Verwijderd
Eppo © schreef op 15 juli 2004 @ 20:01:
@Corkies, zit er nu een USB kabel bij de siemens of bij de K700?
Nou ik kan het niet meer vinden, maar toen ik aan het orienteren was kwam ik tegen dat er wel een bijzat..Ginz schreef op 15 juli 2004 @ 20:23:
Bij de SonyEricsson K700 zit in ieder geval geen datakabel bijgeleverd.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2004 23:07 ]
[ Voor 31% gewijzigd door SURFivor op 15-07-2004 23:22 . Reden: omdat ik niet goed kijk... ]
Verwijderd
Maar je datakabel werkt wel gewoon? MooiSURFivor schreef op 15 juli 2004 @ 23:28:
goeiedag zeg!
een MP3'tje op de foon zetten duurt een eeuwigheid!!!
Be small, act BIG.
SURFivor schreef op 15 juli 2004 @ 23:28:
goeiedag zeg!
een MP3'tje op de foon zetten duurt een eeuwigheid!!!
Ik heb ook een datacable en dat gaat idd wel heel erg traag...hoe zit dat met die bluetooth dingen? is dat sneller? en hoe zit dat met de compatibiliteit?o0-Bianca-0o schreef op 16 juli 2004 @ 00:07:
@eppo, ik heb er een bluetooth dongle bijgehaald, dat is ook universeler dan dan zo'n kabel, en volgens mij ook makkelijker maar dat is misschien meer een kwestie van smaak
Hier staat wat
welk merk dongle heb je gekocht? Ik hoor goede verhalen over sitecom en msi. iemand ervaring icm. K700i?o0-Bianca-0o schreef op 16 juli 2004 @ 00:07:
@eppo, ik heb er een bluetooth dongle bijgehaald, dat is ook universeler dan dan zo'n kabel, en volgens mij ook makkelijker maar dat is misschien meer een kwestie van smaak
Verwijderd
Niet specifiek een vraag aan jouw maar aan iedereen die het weetbureno schreef op 15 juli 2004 @ 19:52:
net m'n contract wezen verlengen bij debitel, zaterdag kan ik het toestel ophalen
[ Voor 14% gewijzigd door Bianca op 16-07-2004 00:59 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ok thnx das balen ... op de site van debitel staat helemaal NIKS over verlengeno0-Bianca-0o schreef op 16 juli 2004 @ 00:58:
@mistermilksop84: Verlengen kan pas 3 maanden voordat je abo afloopt (iig bij mijn provider)
Verwijderd
Ik heb hem bij mijn P900 gekregen, maar ik heb het even voor je opgezocht en het is idd de dss-25!Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 23:06:
@ SJOE®DO
Het oplaad/sync station dat jij gebruikt, heeft die toevallig code 'dss-25'..? Ik wil hem nl. ook heel graag, maar ik wil natuurlijk geen verkeerde kopen.. Wil graag wel weten waar je hem weg hebt..!
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 01:17 ]
dat zou wel een heel erge naaistreek zijn als Bluetooth sneller is...ravenge schreef op 16 juli 2004 @ 00:15:
hoe zit dat met die bluetooth dingen? is dat sneller?
die site is echt zo traag als wat...
[ Voor 61% gewijzigd door SURFivor op 16-07-2004 08:05 ]
bij verlenging moet je niet echt rekenen op toffe prijzen helaas.... ik mag 150 euro bijbetalen met een verlenging (2j). Maar ik had geen zin om langer te wachten en m'n nummer te porteren enzo, vandaar dat ik 't verlengd heb. Dom dat ze niet meer doen om bestaande klanten te behouden, maar wel zo veel mogelijk nieuwe klanten proberen binnen te halen met flinke toestelkortingen...Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 00:56:
[...]
Niet specifiek een vraag aan jouw maar aan iedereen die het weet
Ik heb een abbo van debitel met een t68i die loopt nog tot april volgend jaar
maar kan ik dat abbootje nu al verlengen voor een jaar en voor een redelijke prijs de k700i meekrijgen? of gaat dat niet lukken?
Wanna play?
[ Voor 3% gewijzigd door Rox_NL op 16-07-2004 08:51 ]
Verwijderd
Hier --->http://www.complaza.nl/inquire.php3?prodid=10377 kan je hem krijgen voor 25 euriesVerwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 23:06:
@ SJOE®DO
Het oplaad/sync station dat jij gebruikt, heeft die toevallig code 'dss-25'..? Ik wil hem nl. ook heel graag, maar ik wil natuurlijk geen verkeerde kopen.. Wil graag wel weten waar je hem weg hebt..!
[ Voor 11% gewijzigd door 13art op 16-07-2004 10:22 ]
Ik heb precies hetzelfde alleen dan met Telfort. Heb telfort al gemaild.Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 23:00:
@o0-Bianca-0o
Nog een keer geprobeert....t630 instellingen, eerst alle andere instellingen weggedaan, instellingen ontvangen, en hij geeft connection failed.....
Verwijderd
Ik wilde hem gebruiken met mijn HBH-65 headset en dat werkt OP ZICH prima, nadeel is dat de K700i de verbinding niet verbreekt met de HBH-65 na een gesprek en dat hij dus actief blijft. Dan moet ik dus de headset uitzetten en weer aan. Ik hoop dat dat met een firmware op te lossen is. De T610/T630 heeft hier geen last van. Aangezien ik mijn headset met meerdere toestellen gebruik, is dit lastig!Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 15:31:
Heeft iemand de K700i al met een bluetooth headset gebruikt? Mijn toestel kan mijn HBH-200 bluetooth headset niet vinden.
Verwijderd
Ja, bij mijn VF Live versie ook! Een kleinere indicator voor de ontvangst en een heel klein "G"-tje erbij voor GPRS. En de batterij-indicator is niet hetzelfde blokje als bij de T68/T610, maar losse streepjes die 2 kleuren aannemen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn indicators van de VF Live versie mooier vindt dan die van de unbranded K700i (die dus hetzelfde is als de T68/i/T610/30).arjan571 schreef op 15 juli 2004 @ 21:58:
[...]
Bij mijn live versie, staat er een kleine "g" ipv een blauw driehoekje, ook de batterij indicator is anders (streepjes), het scherm van de unbranded versie lijkt veel meer op mijn inmiddels (geunlockte en geflashte) SE Z600.
Verwijderd
Dat ga ik zeker doen! Bedankt voor de moeite trouwens! Ik hoop alleen dat het niet te lang duurt voordat hij uitkomt (zoals met al die telefoons..) Nog even één dingetje: is het ook mogelijk (ik kan eroverheen gelezen hebben) om bijv. een firmware update via de CSS-25 uit te voeren?SJOE®DO schreef op 16 juli 2004 @ 01:07
Maar je kunt misschien beter wachten op de nieuwe 'Desk Speaker Stand CSS-25' die vandaag aangekondigd is! Althans die ga ik zeker kopen! werkt ook met de K700i!
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 11:30 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
via Bluetooth?Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 10:04:
wat die snelheid betreft, een mp3 van 1 mb duurt ongeveer een minuut om op m'n k700 te zetten, valt goed mee hoor.
[ Voor 8% gewijzigd door SURFivor op 16-07-2004 11:48 ]
Verwijderd
Hadden ze ook gezegd over de joystick van mijn t68 en t610, maar die doen het nog perfect!Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 11:35:
Toptelefoon
Nadeel
Joystick en Beeldscherm gaan denk ik snel beschadigen
Rubber onderin aan de telefoon,goedkoop
Verwijderd
Bij Debitel moet je 3 maanden voordat je contract afloopt. De boel opzeggen. Dit moet je schriftelijk doenVerwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 01:05:
[...]
Ok thnx das balen ... op de site van debitel staat helemaal NIKS over verlengen
en los kopen is ook geen optie kheb het geld wel maar dat is voor mijn automaja allemaal offtopic shit dit sorry
Ikke wil hem ook hebbuhhhhh
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
volgens debitelshop-dude:MaNDaRK schreef op 16 juli 2004 @ 12:29:
[...]
Bij Debitel moet je 3 maanden voordat je contract afloopt. De boel opzeggen. ...
Verwijderd
Ik heb het aan de praat gekregen. Ik was vergeten dat ik de K700i moest pairen met de HBH-200.Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 10:26:
[...]
Ik wilde hem gebruiken met mijn HBH-65 headset en dat werkt OP ZICH prima, nadeel is dat de K700i de verbinding niet verbreekt met de HBH-65 na een gesprek en dat hij dus actief blijft. Dan moet ik dus de headset uitzetten en weer aan. Ik hoop dat dat met een firmware op te lossen is. De T610/T630 heeft hier geen last van. Aangezien ik mijn headset met meerdere toestellen gebruik, is dit lastig!
heb t geprobeerd maar t lukte niet echt. volgens mij is dit nog helemaal niet nodigVerwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 12:38:
Heeft iemand al een software update uitgevoerd via de site van Sony Ericsson?
De instellingen kloppen allemaal neem ik aan?? Als je de interne email van je telefoon gebruikt moet dat geloof ik op de internet apn dus dat gaat niet voor de 6euro per maand. Voor die internet apn krijg je de eerste 2 MB gratis bij world maar daarna betaal je 3 euro per mb. Dus dan moet je dezelfde instellingen nemen als voor World alleen moet je dan de gebruikersnaam en het wachtwoord bij dat profiel weghalen, dan zou het moeten werkenVerwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 10:41:
Nou orange world doet het ...eindelijk...gewoon met de instellingen van de t630, je moet alleen inderdaad wat geduld hebben, duurde bij mij een dag voordat hij daadwerkelijk "het blauwe vierkantje om de sterkte meter van ontvangst" gaf.
Nu het volgende probleem...;) ....email....
Alles ingesteld via orangeworld...email alias aangemaakt...instellingen laten zenden...ingesteld dat hij orange world moet gebruiken....mailtje verzenden.....en wat gebeurt er?......5 minuten aan hte zoeken naar de emailserver, toen maar gecanceled....BANG....hij hangt....mijn k700 hangt???....vast als een huis nix meer....leek wel windows ...pvd (potverdorie) ...battarij er uit en nog een keer proberen....zelfde...
iemand een oplossing, of het zelfde?
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 13:26 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq