Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-04-2024
Dan hadden de mensen die jij gesproken hebt hun mails van vandaag moeten lezen. ;)

Het hoofdkantoor hoort hem deze week nog binnen te krijgen en meestal komen ze 1 dag tot maximaal 2 dagen later in de winkel. Ze moeten ook wel want ze adverteren er groot mee en dagelijks is er veel vraag naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan jij mij een mailtje sturen als hij er is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 11:37
De complete instellingen voor Vodafone live en vodafone MMS (handmatig)
* DATA-ACCOUNT MAKEN / ACTIVEREN
* Ga naar het toestelmenu
* Kies Verbindingen
* Ga naar Datacomm.
* Kies Data-accounts
* Hier zou Vodafone GPRS als data-account aanwezig moeten zijn. Als dat het geval is, kan bij Vodafone live! instellingen doorgegaan worden.
* Kies: Nieuw account
* Kies: PS-data
* Naam: Vodafone GPRS
* APN-naam: live.vodafone.com
* Gebruikersnaam: vodafone
* Wachtwoord: vodafone
* Kies: Opslaan
* Verlaat het menu
* VODAFONE LIVE! INSTELLINGEN
* Kies Verbindingen
* Kies Internetinstell.
* Selecteer Internetprofielen
* Vink Vodafone live! aan en verlaat het menu of kies Nieuw Profiel als er nog geen profiel is.
* Naam: Vodafone live!
* Verbinden via: Vodafone GPRS
* Zet de selectiebalk op Vodafone live!
* Kies: Meer
* Kies: Instellingen
* Internetmodus: WAP
* IP-adres: 192.168.251.150
* Beveiliging: Uit
* Selecteer het profiel Vodafone live!
* Kies weer: Meer
* Kies: Geavanceerd
* Kies: Wijz. homepage
* URL: http://live.vodafone.com
* Kies Opslaan
* Verlaat het menu
* Door de browser op te starten, komt men nu op Vodafone live!
en MMS:
* DATA-ACCOUNT INSTELLEN / ACTIVEREN
* Kies Verbindingen
* Ga naar Datacomm.
* Kies Data-accounts
* Hier zou Vodafone GPRS als data-account aanwezig moeten zijn. Als dat het geval is, kan bij MMS-instellingen doorgegaan worden.
* Kies: Nieuw account
* Kies: PS-data
* Naam: Vodafone GPRS
* APN-naam: live.vodafone.com
* Kies Opslaan
* Verlaat het menu
* MMS-INSTELLINGEN
* Kies Berichten
* Ga naar Instellingen
* Kies: MMS
* Kies: Internetprofiel
* Selecteer Vodafone live!, of als dat er niet is, kies: Nieuw profiel en ga door met de volgende stappen
* IP-adres: 192.168.251.150
* Kies Opslaan
* Ga terug naar het menu MMS
* Kies: Berichtenserver
* Voer in: http://mmsc.mms.vodafone.nl
* Klik op: OK
* Alle overige opties in het menu MMS zijn optioneel en door de klant zelf in te stellen
* Verlaat het menu
Succes!

Ow, ik heb sinds vandaag de non-branded K700!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:45

TMC

Ik heb gelezen dat bij nieuwere versies van de K700 de batterij goed is, en vier dagen mee gaat... Hopen dat dat bij de Nederlandse versie het geval is. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow, ik heb sinds vandaag de non-branded K700!
Als ik vragen mag waar vandaan en hoe duur ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TerryC schreef op 13 juli 2004 @ 23:47:
Ik heb gelezen dat bij nieuwere versies van de K700 de batterij goed is, en vier dagen mee gaat... Hopen dat dat bij de Nederlandse versie het geval is. O-)
Mijn branded R2A041 (Vodafone, eerste versie?) heeft na de 2nd charge een standby van 4 dagen. In die tijd is het toestel niet heel veel gebruikt moet ik er wel bij zeggen; wat foto's, een paar videootjes met licht van 10 minuten en een half uurtje bellen plus 20 smsjes. Dus ik verwacht er wel veel van als de batterij pas optimaal is bij 15-20x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
DjWannaB2002 schreef op 13 juli 2004 @ 21:37:
[...]

Nu pas, twee weken geleden stond er al een prijskaartje in de MediaMarkt in Utrecht erbij.
Ik hoorde het van iemand anders en die komt daar niet elke week dus dat zal het dan zijn 8)

Mijn k700 heeft trouwens ook de r2a firmware en de battery gaat lang genoeg mee terwijl ik em nog niet eens 15x opgeladen heb. Dus dat valt alles mee voor mij

[ Voor 22% gewijzigd door Bianca op 14-07-2004 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 23:52:
[...]

Als ik vragen mag waar vandaan en hoe duur ?
Zeker engelse import:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
mmmm toch een nice mobieltje, maar ik heb het andere K700 topic een beetje doorgelezen (in het begin toen hij er pas was heb ik hem helemaal gelezen) maar daar praten mensen dat er binnen kort een beter versie uit komt (K730 of een T700 of hoe je het ook wil noemen), het komt er op neer dat de camera beter word (is leuk maar niet het belangrijkste) en hij krijgt Memory Stick Duo ondersteuning (iets wat ik dan weer wel prettig vind), dacht eerst dat die sticks rete duur waren maar dat viel ook wel mee. Nu is mijn vraag een beetje of die info nog klopt of is dat nog steeds niet bekent? (sorry als het aan het einde van deel 1 stond, ik heb hem niet helemaal door gelezen)

En kort vraagje tussen door, een S700 topic, loopt die ier ergens rond? De search kon niks vinden en google kon ook niet zo snel iets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:55
Eppo © schreef op 14 juli 2004 @ 02:25:
mmmm toch een nice mobieltje, maar ik heb het andere K700 topic een beetje doorgelezen (in het begin toen hij er pas was heb ik hem helemaal gelezen) maar daar praten mensen dat er binnen kort een beter versie uit komt (K730 of een T700 of hoe je het ook wil noemen), het komt er op neer dat de camera beter word (is leuk maar niet het belangrijkste) en hij krijgt Memory Stick Duo ondersteuning (iets wat ik dan weer wel prettig vind), dacht eerst dat die sticks rete duur waren maar dat viel ook wel mee. Nu is mijn vraag een beetje of die info nog klopt of is dat nog steeds niet bekent? (sorry als het aan het einde van deel 1 stond, ik heb hem niet helemaal door gelezen)

En kort vraagje tussen door, een S700 topic, loopt die ier ergens rond? De search kon niks vinden en google kon ook niet zo snel iets vinden.
Als er iets van waar is dan zal SE dat morgen tijdens hun persconferentie wel bekend maken. Zie ook Nieuwe SonyEricsson Toestellen
Een S700 topic loopt idd ergens rond: Het Sony Ericsson S700 topic.

Hoop echt dat morgen of overmorgen de telefoon goed verkrijgbaar is. We hebben er nu wel lang genoeg op moeten wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De presentatie van SE is donderdag...

De telefoon waar Eppo © het over heeft gaat door het leven als F700.. Het schijnt een geweldige phone te gaan worden! Je kunt het beste even de forums op mobile-review.com doorlezen want daar heb ik ook heel veel interessants gevonden!

"I have held F700 and it's the most stunning phone. 1.3mp cam, memory stick, upgraded E100 interface, beautiful form factor. It mixes everything that has been good from Nokia and Sony phones so far. Think of K700 and 8910 combined and MORE"

"F700 is Sony's to-be flagship business/premium class handset, and in my opinion will put them ahead of Nokia. Easily. Nokias new ones are nice but F700 is going to be the ultimate. I will buy it first day of release. On release I would expect K700 price be reduced and it become the youth-targeted phone eldar first envisaged also. K9xx I mentioned earlier is still developing, but not this year. F700 possibly in a few months. This phone will turn heads..."

Maar weer even over de K700i.. Ik hoop dat morgen de unbranded versies uitkomen bij BC enz. Gelijk even langs! Ben het wachten nu wel zat!! 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2004 03:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdens opladen blijft het 'licht' branden en blijft er in beeld staan "Bezig met opladen ..." ookal staat de tel. al uren onder lading.
Zijn er meer die dit hebben en is dit normaal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pret|IA
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-12-2009

pret|IA

I live in an anummene!

Dat het ligt blijft branden is iig bij de T610 normaal....zal bij deze dus ook wel zo zijn denk ik.... Reden hiervan ???? :?

Daarnaast zit ik ook nog met een vraag. Heb momenteel dus een T610 icm een T-Mobile abbo, maar wat me opvalt is dat ik binnenshuis bijna geen bereik meer overhou (1 streepje en af en toe geen streepje - lastig bellen zo!). Het maakt niet veel uit waar ik in het land ben (zit op veel locaties), alleen dicht bij een raam hou ik wat noemenswaardig bereik (2 streepjes) over.

Nu heb ik gisterevond even een test gedaan door mijn SIM in mijn oude Siemens S25 te stoppen...en wat blijkt......continue 2 streepjes! De ontvangst van de Siemens S25 is dus een stuk beter dan die van de SE T610.....

Mijn vraag is dus of de ontvangste van de K700 beter is dan de T610 ...... zo niet...dan wordt het denk ik maar een Siemens ipv een SE.

http://srom.zgp.org || "Did u use Tha Magic Book ?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casio fx-100
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-07 11:38
Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen de originele firmware en de vodafone firmware. Ik heb begrepen dat je geen mp3 kan gebruiken als ringtone (wat waarschijnlijk binnenkort wel weer kan) en dat de icoontjes anders zijn.
Maar zijn er nog andere verschillen of beperkingen. Bijvoorbeeld in de menustructuur. Ik heb uiteraard liever een non-branded gsm maar het prijsverschil is 100 euro.

THx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat er een betere versie komt is logisch, zo gaat dat met technologie.
idem met grafische kaarten voor pc's etc etc

dus als je zo denkt moet je nooit iets kopen ;)

want na bv de s700 zal er weer een betere komen, en dan weer, ...

gewoon nu en dan es upgraden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kreeg vandaag deze mail van 2call.nl:

Goedemorgen,

Indien je de K700i nog niet hebt, is een software update niet meer nodig. Momenteel hebben we de Nederlandse K700i leverbaar.

Met vriendelijke groeten,

Daniel de Boer
2Call B.V.
Postbus 11539
2502 AM Den Haag
Tel : 070-363.53.43
Fax : 070-392.55.02
Email : info@2call.nl

Disclaimer: Dit email bericht is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Niettemin kan www.2call.nl geen aansprakelijkheid aanvaarden voor de juistheid of de volledigheid van de verstrekte informatie. Aan de antwoorden en/of informatie in dit email bericht kunnen geen rechten worden ontleend.

Dus meteen besteld met orange 30 verlenging voor € 123,- . Tot nu toe de goedkoopste die ik gevonden heb, BC zal die rond de €150,- komen en andere internetsites ook. Bij the phonehouse was ie €185,- met orange 30 verlening.
Nu maar hopen dat ie snel komt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is goed nieuws, ik heb nog geen nieuws over BC TforTelecom ThePhoneHouse en MediaMarkt, maar dat komt nog wel eind van de middag van de andere mensen hiero op het forum ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 23:53

robhof

Lembongan view

Iemand al meer nieuws van de Orange winkel? Hier in Hilversum kunnen ze nog steeds geen concrete datum geven. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

belcompany belgie heeft em vandaag of morgen

phonehouse :r zegt eind juli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pret schreef op 14 juli 2004 @ 10:16:

Nu heb ik gisterevond even een test gedaan door mijn SIM in mijn oude Siemens S25 te stoppen...en wat blijkt......continue 2 streepjes! De ontvangst van de Siemens S25 is dus een stuk beter dan die van de SE T610.....

Mijn vraag is dus of de ontvangste van de K700 beter is dan de T610 ...... zo niet...dan wordt het denk ik maar een Siemens ipv een SE.
Het ligt niet zozeer aan SE. Ik heb dit ook wel gehad met een T68i en met de T610 in sommige gevallen. Wat bleek; T-Mobile en SE telefoons gaan niet zo goed samen (bevestigd door BC Delft). Wat bij mij hielp was een nieuwe SIM kaart installeren; die was beter compatible met SE telefoons. Batterijduur en bereik gingen meteen omhoog. Mijn SIM-kaart bleek te oud te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 13:51:
[...]

Het ligt niet zozeer aan SE. Ik heb dit ook wel gehad met een T68i en met de T610 in sommige gevallen. Wat bleek; T-Mobile en SE telefoons gaan niet zo goed samen (bevestigd door BC Delft). Wat bij mij hielp was een nieuwe SIM kaart installeren; die was beter compatible met SE telefoons. Batterijduur en bereik gingen meteen omhoog. Mijn SIM-kaart bleek te oud te zijn.
Fully agree!!

Zelfs als je T-Mobile simkaarten in sommige Siemens toestellen, dan geven ze ook foutmeldingen.
En betreffende het bereik van SonyEricsson is al tijden een discussie gaande. Die schijnt degelijk niet veel minder te zijn dan andere merken. Het feit is wel dat SonyEricsson zijn netwerk indicator veel vaker update, waardoor het lijkt alsof je minder bereik heb.

Daarom mijn advies:

Neem nooit een SonyEricsson met de huidige T-Mobile kaarten :r

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, bij The Phone House in Nederland bieden ze de "clean" K700i voorlopig alleen aan i.c.m. een KPN/Hi abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 14:07:
[...]

Klopt, bij The Phone House in Nederland bieden ze de "clean" K700i voorlopig alleen aan i.c.m. een KPN/Hi abonnement.
Weer wachten pff, maar morgen is volgens sommige de release dag toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 13:51:
[...]

Het heeft er ook mee te maken dat t/mobile is ontwikkeld door of met nokia.
Vandaar dat het ontvangst met een nokia veel beter zal zijn dan bij de andere merken ook de sim functies zullen bij een nokia altijd werken en bij andere soms niet. Mijn samsung c100 kan het niet, kan ik ook nisk aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
Daar heb ik nog nooit over gehoord, over die SIM-kaarten. Hoe oud zijn die kaarten wel niet waarover jullie praten? En hoe zit het met andere kaarten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
[...]

wat raar :? , mag je niet kiezen voor welk abonnement je wilt gaan? Dus als je Vodafone wilt vanwege betere diensten ( Live! etc. ) mag dat niet? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
De SIM-lock vrij, en unbranded K700 met Nederlandse firmware is per vandaag verkrijgbaar bij T for Telecom.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op 14 juli 2004 @ 15:22:
De SIM-lock vrij, en unbranded K700 met Nederlandse firmware is per vandaag verkrijgbaar bij T for Telecom.
OK, das goed nieuws. Kan alleen nergens prijzen vinden...En over het algemeen zijn ze niet zo goedkoop bij T for telecom :X

Heb vandaag maar weer eens naar een Belcompany filliaal gebeldt hier in A'dam maar kreeg weer hetzelfde verhaaltje: Wel de Vodafone versie, T-mobile komt ieder moment en de rest ergens in aan de aankomende weken... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

morgen bij belcompany belgie te koop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prantiC
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-01-2022
Waar kan ik de k700i online bestellen( nederlandse versie) met nummerbehoud??
Ben aant zoeken geweest op google enzo maar kon nix vinden.

Heb nu namelijk orange en dat heb ik opgezegd omdat die tarieven gewijzigd zijn, en nu moet ik dat nummer meenemen en dan word orange pas opgezegd. Dus als iemand het weet laat het alsjeblieft weten. Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 15:44:
[...]

OK, das goed nieuws. Kan alleen nergens prijzen vinden
Bij T for T kost tie 460 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenge
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:57

ravenge

Wij Schoppen Kont!

Ik kom net bij de Belcompany hier in woerden vandaan en de medewerker daar zei dat hij er morgen 6 binnen zou krijgen...dus dan ga ik dan maar eens even kijken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
[...]

Niet waar. (écht niet waar)

Ik had idd de engelse import met alleen een italiaanse handleiding :?

Maar inmiddels is ie omgeruild voor een nederlandsetalige K700. (non branded)

Ik weet dat ie ook bij Phonehouse volop leverbaar is. (non branded)

Misschien dat ik met GINZ een review ga schrijven. (waarschijnlijk wel)

[ Voor 4% gewijzigd door Utopist op 14-07-2004 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook net BelCompany gebeld en hij komt idd morgen!
ZOOOOOOOOO SPANNEND! Heb hem gereserveerd dus hoop dat ze bellen en hem ook echt achterhouden (heb daar nooit zo'n vertrouwen in)!
Welke abbo pakken jullie erbij? Ben ik erg benieuwd naar....Ik heb nu T-Mobile 225 en stap over als ik heel veel moet bijbetalen...Maar naar wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:55
Kwam net dit tegen op Esato:
http://www.sonyericsson.com/updateservice/K700/frameset.htm

Een online update-service voor je firmware e.d.? Iemand met een K700 die dit kan uitproberen en zeggen hoe het werkt? (Heb zelf even geen tijd om het te bestuderen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robhof schreef op 14 juli 2004 @ 11:52:
Iemand al meer nieuws van de Orange winkel? Hier in Hilversum kunnen ze nog steeds geen concrete datum geven. :/
Dat is raar want ze moeten 'm vanaf vandaag hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
Terranca schreef op 14 juli 2004 @ 19:02:

Een online update-service voor je firmware e.d.? Iemand met een K700 die dit kan uitproberen en zeggen hoe het werkt? (Heb zelf even geen tijd om het te bestuderen)
ik ga het nu even testen, moet veel gebeuren, ik heb ook een dss 20 (p800) en al die reut, laat het wel ffies weten wat het is.

ze mogen wel eens wat snellere servers nemen (ze hebben daar toch allemaal 100 Mbit in het hoge noorden :? :+ ) ik moet 12 mb binnenhalen voor die updateservice met een gangetje van 7 kb/s 3.4 2.1 :| |:(

Mijn god! rock bottom! 0.6 kb/s!!!

[ Voor 24% gewijzigd door Utopist op 14-07-2004 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Nou ben vandaag even naar de orange shop gegaan (wist niet dat we de hadden :P), maar het is er niet makkelijker op geworden, ik ben nu gaan twijfelen tussen de K700, Z1010 en de S700 en ik denk dat ik voor de Z1010 ga, alleen loopt daar geen draadje over op GOT? (ja de searcht vind de ene keer wel veel andere keer weer niks, is best leip..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
Z1010 is wel érg groot! (ingeklapt geloof ik zo groot al een P800)

maar ik zou hem nog niet gebruiken gewoon omdat ik hem nog niet echt zou kunnen gebruiken (UMTS enzo)

en die S700 komt pas over een paar maanden...

[ Voor 15% gewijzigd door Utopist op 14-07-2004 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie zeggen dat hij morgen verkrijgbaar is bij TforTelecom en Bc, maar je bedoelen zeker de BC en Tfortelecom in de grote steden? Want BC TforTelecom in vlaardingen hebben hem pas volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Utopist- schreef op 14 juli 2004 @ 19:30:
Z1010 is wel érg groot! (ingeklapt geloof ik zo groot al een P800)
Hahahaha ja hoor!! hoevoeloe ;) ? Hij is 98*48*28 en de P800 is 117*59*24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
tja heb de Z1010 nog niet gezien in het echt, maar die zag ik thuis in het sony ericson boekje en die heeft wel gelijk ruimte voor een memory stick (iets wat ik dan weer wel belangrijk vind..), dus ga zaterdag ff kijken bij de orange shop of ze die ook hebben. Kwa grote issie misschien wel groot maar dat is de S700 ook. Ook had ik vandaag de K700 vandaag voor het eerst in het echt gezien, ook geen onaardig toestel, maar zou iemand eens een foto neer kunnen zetten die gemaakt is met de K700? wil wel eens weten hoe die kwaliteit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 19:48:
[...]

Hahahaha ja hoor!! hoevoeloe ;) ? Hij is 98*48*28 en de P800 is 117*59*24
ah okay, dan toch niet, dan scheelt het INGEKLAPT 2 cm, maar klap em eens uit dan? dan is ie waarschijnlijk nóg groter als een NEC n22i!

(lach nog maar ff door anders :| )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Utopist- schreef op 14 juli 2004 @ 19:52:
[...]

(lach nog maar ff door anders :| )
Ik lach helemaal niet nog ff door, ik corrigeer je gewoon even op iets. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 20:00:
[...]

Ik lach helemaal niet nog ff door, ik corrigeer je gewoon even op iets. :/
is dat ding nou groot of niet? (want daar had ik het over)

die paar millimeters, je moet em toch openklappen om te bellen, dus (imho) is dat ding groot (ook al scheelt dat 2 cm met p800 dan is dat wel als ie ingeklapt is)

maakt me niets uit dat je me corrigeert, maar ga me niet lopen uitlachen.

maar goed, iig nofi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 19:35:
Jullie zeggen dat hij morgen verkrijgbaar is bij TforTelecom en Bc, maar je bedoelen zeker de BC en Tfortelecom in de grote steden? Want BC TforTelecom in vlaardingen hebben hem pas volgende week.
Bij T for T in Hellevoetsluis hebben ze hem wel redelijk in de buurt toch tov Vlaardingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
is ie er nu wel?

of is ie er nu niet?

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 20:12:
[...]

Bij T for T in Hellevoetsluis hebben ze hem wel redelijk in de buurt toch tov Vlaardingen.
Ja maar ken ik niet komen met de trein, zullen ze hem hebben bij in Rotterdam zal toch wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Tja heb nu ff het z1010 topic doorlopen en op de foto's ziet hij er inderdaad dik uit, denk dan toch maar weer dat ik terug ga vallen op een K700, ondanks ik veel liever eentje heb met memory kaart (tja de F700, maar wil hem graag mee op vakantie nemen.. :P). Ik ga zaterdag wel ff met mijn mobiel (Bosch 909s :$) vergelijken zodat ik met veel mobieltje een beeld krijg van grote dikte, enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Denk het wel, misschien al wel weer uitverkocht. Ik wens je veel succes, ik wacht nog ff totdat ie iets goedkoper wordt en iets meer in mijn budget komt. (still working with a good old CMD-J7)

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Laatst online: 24-12-2024

Iemand dit al getest met een normale datakabel ? en als je zo'n dss-20 of 25 koopt, zit daar een usb datakabel bij ?
Ik heb nog wel een serieele datakabel van mijn T68i liggen...

Kan het proberen, maar het zal wel niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
arjan571 schreef op 14 juli 2004 @ 21:05:
[...]

Iemand dit al getest met een normale datakabel ? en als je zo'n dss-20 of 25 koopt, zit daar een usb datakabel bij ?
Ik heb nog wel een serieele datakabel van mijn T68i liggen...

Kan het proberen, maar het zal wel niet werken.
lees eventjes terug, ik was ermee bezig.

maar om even erop terug te komen, installatie bestand is binnen maar krijg foutmelding dat het magische getal niet klopt, en dus mag ik de update software niet installeren. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Laatst online: 24-12-2024
-Utopist- schreef op 14 juli 2004 @ 21:24:
[...]

lees eventjes terug, ik was ermee bezig.

maar om even erop terug te komen, installatie bestand is binnen maar krijg foutmelding dat het magische getal niet klopt, en dus mag ik de update software niet installeren. :|
heb je de live versie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werken die agenda en notities wat leuk? Kan dat wat snel etc? en synchroniseert het met Microsoft Outlook? BvD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
arjan571 schreef op 14 juli 2004 @ 21:44:
[...]

heb je de live versie ?
lees eventjes terug :P

ik heb een unbranded K700, en het ligt aan de installatie software (die je download)

helaas lukt het niet, heb het 3x geprobeerd. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Utopist- schreef op 14 juli 2004 @ 18:40:

LocA schreef op 14 juli 2004 @ 14:07:
[...]

Niet waar. (écht niet waar)
dan heeft de verkoper me verkeerd voorgelicht (goh... :O)
Eppo © schreef op 14 juli 2004 @ 19:28:
Nou ben vandaag even naar de orange shop gegaan (wist niet dat we de hadden :P), maar het is er niet makkelijker op geworden (...)
"wist niet dat we de hadden :P": het is me niet helemaal duidelijk, maar bedoel je dat de K700i dus bij de Orange Shop verkrijgbaar is, alleen wist de verkoper het zelf nog niet?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2004 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:45

TMC

Volgens mij wist hij niet dat er een Orange shop bij hem in de buurt zat ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Ja dat laatste wist ik niet, was helemaal nieuw voor me zo'n orange shop (dacht dat die alleen in grote steden waren), maar ze hadden het mobieltje wel en heb ff de dummie in mijn handen gehouden en hij is kleiner dat ik had verwacht en het beeld scherm was groter dan mijn verwachtingen, dus over het algemeen wel positief.

Die man zei ook dat de camera goad was, vooral voor op internet, maar heeft toevallig iemand zo'n foto zodat ik kan zie of het iets is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lap, je hebt zo een syncmaster nodig of kweenie wa er just staat, spijtig, da ziet er nogal duur uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Ach.... laat ook maar.....

offtopic:
-Utopist-, geloof me nou gewoon lekker :p

[ Voor 145% gewijzigd door Ginz op 15-07-2004 00:14 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Eppo © schreef op 14 juli 2004 @ 23:45:
Die man zei ook dat de camera goad was, vooral voor op internet, maar heeft toevallig iemand zo'n foto zodat ik kan zie of het iets is?
Hier staan foto's genoeg gemaakt met de k700: http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=61289

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenge

ravenge

Wij Schoppen Kont!

Eppo © schreef op 14 juli 2004 @ 23:45:
KNIP...
Topic on Esato: Post your pictures (and video) taken with a K700

Misschien moet je wel eerst een account aanmaken bij Esato, omdat sommige foto's gehost zijn via Esato, maar dat is zo gepiept :)

De qualiteit is best behoorlijk is de algemene indruk...iig beter dan die van de p900 :P

Edit: Sjit net te laat!

[ Voor 4% gewijzigd door ravenge op 15-07-2004 00:14 . Reden: Ik moet sneller leren typen :O ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Reminder:

• Plaatjes genomen met de K700 toevoegen aan SP
• Online Update Service toevoegen aan de SP

iemand nog meer ideëen?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Nou ik zit nu die foto's te bekijken van k700i en dat zijn nog verdomd mooie plaatjes die hij maakt, zelfs mijn medion webcam maakt nog beroerdere plaatjes (maar dan noem ik ook iets..).

Nu alleen de twijfel nog of wachten op de opvolger en dan met memorysticks werken, of deze lekker kopen en lekker foto-tjes gaan maken op vakantie :P

Even paar foto's die ik gevonden had waarvoor je niet hoeft in te loggen

Large picture (640x480)
Extended picture (1280x960)
Panorama picture
Gemaakt door masseur

Ik vind alleen de 1280x960 enorm tegen vallen, de rest vind ik wel mooi en strak en vooral de panorama foto is mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ravenge schreef op 14 juli 2004 @ 17:39:
Ik kom net bij de Belcompany hier in woerden vandaan en de medewerker daar zei dat hij er morgen 6 binnen zou krijgen...dus dan ga ik dan maar eens even kijken :9
ja maar martin van bel company zat er naast ben vandaag geweest geen phone jammer genoeg.
woon ook in woerden kom er best vaak ken ze heel goed
maar geen phone voor mij ;-( morgen ga ik weer :-)
t-mobile heeft een fout met mijn contrackt verkeerd gemaakt mijne loopt of op 3 october en bij hun op 18 januarie bij t-mobile
ga ik morgen even met ze regelen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
@eppo: Weet je waarom die hoogste resolutie tegenvalt?? Dat komt omdat 640x480 eigenlijk de grootste resolutie is (large heet die) en die grotere heet extended. Dat houd dus in dat de foto in principe gewoon op 640x480 wordt gemaakt maar word uitgerekt tot 2x zo groot. Vandaar dat de kwaliteit er wat op achteruit gaat maar eigenlijk nog minder dan ik persoonlijk had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
dat wist ik niet, wist alleen van het zomen dat hij dan de grote resolitie pakt en dan het stukje wat je inzoomt opslaat (klinkt nu heel vreemd, maar had het hier ergens heel mooi gelezen :P)

Maar dan nog de large ziet er helemaal niet zo verkeerd uit.... Nu is alleen de vraag, is 40 MB genoeg (mp3 speler vind ik dan wel leuk, maar heb hier thuis ook gewoon een Philips CD/MP3 speler liggen en een Sony Minidisc maar eigenlijk gebruik ik het nooit...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Eppo © schreef op 14 juli 2004 @ 20:35:
Tja heb nu ff het z1010 topic doorlopen en op de foto's ziet hij er inderdaad dik uit, denk dan toch maar weer dat ik terug ga vallen op een K700, ondanks ik veel liever eentje heb met memory kaart (tja de F700, maar wil hem graag mee op vakantie nemen.. :P). Ik ga zaterdag wel ff met mijn mobiel (Bosch 909s :$) vergelijken zodat ik met veel mobieltje een beeld krijg van grote dikte, enz...
Nou, ik heb een dummie vastgehad (zie ook het grote Z1010 topic) en voor mij echt TE groot, huge, enorm, bulky etc. ;) De K700i blijft iig nog wel als keuze over :)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:44

13art

Moderator Mobile
Eppo © schreef op 15 juli 2004 @ 09:08:
dat wist ik niet, wist alleen van het zomen dat hij dan de grote resolitie pakt en dan het stukje wat je inzoomt opslaat (klinkt nu heel vreemd, maar had het hier ergens heel mooi gelezen :P)

Maar dan nog de large ziet er helemaal niet zo verkeerd uit.... Nu is alleen de vraag, is 40 MB genoeg (mp3 speler vind ik dan wel leuk, maar heb hier thuis ook gewoon een Philips CD/MP3 speler liggen en een Sony Minidisc maar eigenlijk gebruik ik het nooit...)
Tja denk dat dat 40mb op zich wel genoeg is. Je kan een behoorlijk aantal foto's van 640x480 maken (groter gebruik ik toch niet omdat ze er dan echt niet mooier op worden), als mp3 speler zal ik hem niet echt gaan gebruiken, zit ten slotte ook een goede radio op. En als je ziet dat met ongeveer 100 spelletjes je net 10 mb kwijt bent, tja dan moet het toch wel genoeg zijn.
Nu alleen de twijfel nog of wachten op de opvolger en dan met memorysticks werken, of deze lekker kopen en lekker foto-tjes gaan maken op vakantie
Tja kan je op wachten maar dan kan je dus eeuwig blijven wachten aangezien er altijd wel een betere telefoon aan zit te komen. Steeds betere camera's, steeds betere beeldschermen, enz. Zo blijf je bezig en kan je eeuwig gaan wachten denk ik. Als je nou gewoon een jaar abo neemt kan je daarna (vrij goedkoop) weer een andere nemen. Ennuh de k700 is an een tijdje uitgesteld met de release dus het zal ook nog wel een tijd duren voordat die opvolger de F700 uitkomt aangezien er nog niet zo heel erg veel van bekend is. Als ik jou was zou ik gewoon voor de K700 met een jaar abo gaan.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-09 07:54

RUFFNECK

Poentje

Hem em besteld met een KPN MobielPlus abbo, moet de stukken nog opsturen, maar het zal wel een non-branded versie zijn tog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
de non-branded versie is vanaf vandaag (vrijwel) overal verkrijgbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
tja dan denk ik maar dat ik voor het orange abbo ga, half jaar Orange Free 30 en een half jaar Orange Free 20 en daarna omzetten naar prepaid want zoveel bel ook weer niet...

Weet iemand toevallig wat het berijk een beetje is van orange?

Nog ff 2 vraagjes over de mobiel:
- Maakt hij geluid als je foto maakt?
- Kan je de foto's ook door mailen naar mijn hotmail via de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteravond een K700i. Wat een geweldige toestel. Maar ik kan mijn SE HBH-200 bleutooth headset niet gebruiken met de K700i. De K700i kan de HBH-200 niet vinden. De HBH-200 werkt wel met mijn SE P900. Zijn er meer mensen met dezelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T for Telecom heb hem
met Tmobile relax 300 2 jaar verlenge
120 euro!
ja de ballen he

Even Belcompany bellen / aabeco en mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet alle BC's hebben hem vandaag, maar bij mij in de buurt krijgt hem vanmiddag of morgen en hij kost 60 euro met tmobile 300 2 jaar verlengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eppo © schreef op 15 juli 2004 @ 10:09:
Weet iemand toevallig wat het berijk een beetje is van orange?
Het bereik van Orange is vrijwel overal goed. Ik denk ook niet dat er providers zijn die (behalve op de Veluwen en de Waddenzee) plaatsen hebben waar ze écht geen bereik hebben. Wat dat betreft kun je beter naar de mogelijkheden van de providers kijken. Orange vind ik persoonlijk aantrekkelijk omdat je alles uit één bundel betaalt; bellen en sms'en in binnen/buitenland, GPRS/WAP, MMS'en etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
RUFFNECK schreef op 15 juli 2004 @ 10:03:
Hem em besteld met een KPN MobielPlus abbo, moet de stukken nog opsturen, maar het zal wel een non-branded versie zijn tog?
Unbranded in ieder geval.
Qua SIMlock is het affhankelijk waar je hem bestel, maar hoogstwaarschijnlijk gewoon SIMlock vrij

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 10:57:
[...]
Ik denk ook niet dat er providers zijn die (behalve op de Veluwen en de Waddenzee) plaatsen hebben waar ze écht geen bereik hebben.
Ik weet niet hoe het nu op Vlieland is, maar daar had je met veel providers in ieder geval slecht bereik, maar dat kan verbeterd zijn. Of bedoelde je daar ook de Waddenzee mee?
de non-branded versie is vanaf vandaag (vrijwel) overal verkrijgbaar
Ik hoop het maar want ik heb mijn phone alweer een tijd geleden bij gasmdealer besteld. Maar daar hebben ze hem nog steeds niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
wha woon gelukkig niet in vlieland, maar woon net tegen België aan, dus als het bereik zwak is bel ik in eens met mobistar en dat is minder, maar ik wilde dus gaan voor orange omdat dan je beltegoed altijd geldig blijft.

Maar maken nederlandse K700i nu een geluid als je een foto maakt? Ik heb esato gehoort dat de ene weer wel geluid maakt en de andere weer niet (wegens wetgeving)
En kan je je plaatjes ook mailen met je mobiel (misschien met MMS, ik weet niet...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup hij maakt dat geluidje, ik heb hem eindelijk yes :D snel he...mn mammiej laten halen! :P Zij is contracthouder! Ik kan er zaterdag meespelen :(:( want dan pas kom ik thuis. Thank god.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
mm das minder dat hij geluid maakt met foto's maken, kan je dat niet op stil zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eppo © schreef op 15 juli 2004 @ 12:07:
mm das minder dat hij geluid maakt met foto's maken, kan je dat niet op stil zetten?
Zodat je stiekem onder rokjes kan fotograferen enzo? ;) Die dingen moeten tegenwoordig geluid maken, omdat er zoveel misbruik van gemaakt wordt. Het is helaas niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:41

aKra

Intentionally left blank.

Ik heb er ook eentje 'gekocht' met een Vodafone firmware, eens kijken of we die eruit kunnen slopen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Tja. Ik hoop snel de nederlandse firmware ergens te kunnen vinden.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Ja dat ook :P, maar meer voor gewoon op school spelen met dat ding, fototjes maken enzo, maar als hij geluid maakt ben ik hem kwijt en dat vind ik dan weer zonde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
als je het profiel op stil zet maakt de camera geen geluid

[ Voor 15% gewijzigd door Bianca op 15-07-2004 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aKra schreef op 15 juli 2004 @ 12:23:
Ik heb er ook eentje 'gekocht' met een Vodafone firmware, eens kijken of we die eruit kunnen slopen O-)
Dat moet geen probleem zijn, we zitten immers op het Tweakers forum: (geheel op eigen risico)
1. Men neme een grote sloophamer.
2. leg de K700i op een vaste (bij voorkeur stenen) ondergrond.
3. sla een paar keer hard op de K700i.
4. Klaar! Je hebt nu nooit meer last van de Vodafone software. (maar ik krijg zo het vermoeden dat je nu ook nooit meer last zult hebben van de K700i 8)7 )

Nee sorry ik ben een beetje melig. Het gaat me er alleen om dat dat ff kijkt dat het flashen een beetje legaal gebeurt. Om gezeiver te voorkomen, snappie?
mzzlz, LocA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 10:53:
Niet alle BC's hebben hem vandaag, maar bij mij in de buurt krijgt hem vanmiddag of morgen en hij kost 60 euro met tmobile 300 2 jaar verlengen
hmm... dan had ik m bij gsm-shop (den haag tov bijenkorf) voor 20,-
bij 225 2 jaar was ie 70,- daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
IK HEB HEM NET 5 MIN GELEDEN ONTVANGEN :-D

Afbeeldingslocatie: http://www.imagemotel.com/uploaded/iviu8VU9.jpg

Ga hem nu uitpakken :D :D :D :D

I'm in love................ >:)

Edit: Hij ligt nu aan de lader, snel nog ff wat pics van de phony, incl ned firmware enz :*)

Afbeeldingslocatie: http://www.imagemotel.com/uploaded/9NYET7l7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.imagemotel.com/uploaded/5R03fL7n.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.imagemotel.com/uploaded/Px7gEwju.jpg

[ Voor 46% gewijzigd door 13art op 15-07-2004 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe63
  • Laatst online: 13-09 21:50
Waar had jij hem gekocht??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Douwe63 schreef op 15 juli 2004 @ 14:16:
Waar had jij hem gekocht??
GSM dealer. Die waren op het moment dat ik hem bestelde het goedkoopst, maar dat zijn ze nu niet meer, en op moment kan je daar nu ook niet bestellen omdat ze met de site bezig zijn..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:41

aKra

Damn! Hij is geil!

Over de Vodafone firmware gebeuren en legaal, ik koop hem van iemand over op Marktplaats, ik heb dus niks meer met die software te maken, overigens komt er wel een Vodafone SIM in maar owk O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
  • Laatst online: 11-09 12:47
Ik wil graag wat ervaringen met die 'flitser'. Ik heb hem gekocht bij de belcompany met hi profile 20; 2jr, toestel gratis. Maar wegens gezeik dat ik met 17 man in een huis woon (met 17 contracten) wil KPN niet 123 een contract afsluiten.

if broken it is, fix it you should

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenge

ravenge

Wij Schoppen Kont!

Ja hoor ik heb hem ook O+

Bij belcompany in woerden vandaan...(ze waren om 2 uur binnnen en ik was er om 5 over 2 ofzo) Ik was de eerste :)

Met een orange 20 abbo 2 jaar voor 69 euro...

Afbeeldingslocatie: http://ravenge.irdc.nl/GOT/k700i1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ravenge.irdc.nl/GOT/k700i2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ravenge.irdc.nl/GOT/k700i3.jpg

Nu ga ik eerst even verder uitpakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-12-2024

Dutch

Alfisti

Mijne is ook binnen, ik post vanavond wel wat pics!!!!!!
Kan niet wachten, ik wou dat het vijf uur was!

Visit my homepage | System Specs | Tweakers.net Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe63
  • Laatst online: 13-09 21:50
Dutch schreef op 15 juli 2004 @ 14:50:
Mijne is ook binnen, ik post vanavond wel wat pics!!!!!!
Kan niet wachten, ik wou dat het vijf uur was!
Bastards ;) gsm.nl had hem wel op voorraad gisteren (stond op de site) dus ik had hem vandaag wel verwacht, alleen nog niets van het thuisfront gehoord dus er is nog niemand langs de deur geweest :(

Het voelt weer net als Sinterklaasavond....kan bijna niet wachten..... 8-)

Maarre, hoe zijn de knopjes, het gewicht, de helderheid van het scherm etc. etc.??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ravenge schreef op 15 juli 2004 @ 14:43:
Ja hoor ik heb hem ook O+

Bij belcompany in woerden vandaan...(ze waren om 2 uur binnnen en ik was er om 5 over 2 ofzo) Ik was de eerste :)

Met een orange 20 abbo 2 jaar voor 69 euro...

[afbeelding]

Nu ga ik eerst even verder uitpakken :P
Is dat een handsfree in de doos? Ziet die er standaard erbij? hmmm ... die heb ik niet gekregen. Toch ff navragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Laatst online: 22:28

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

ravenge schreef op 15 juli 2004 @ 14:43:Bij belcompany in woerden vandaan...(ze waren om 2 uur binnnen en ik was er om 5 over 2 ofzo) Ik was de eerste :)
Doen ze bij zaken als Belcompany en T for Telecom ook aan contractverlenging of is dat iets specifieks voor webshops? Ik zie bij 2call.nl dat het namelijk niet uitmaakt of je nu een nieuw abo of een verlenging van 2 jaar neemt, de toestelprijs blijft het zelfde. Is dat normaal?

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:32
Mijn t68i 2 jarig abbo loopt bijna af, kan niet wachten om een nieuwe te halen. Het zal waarschijnlijk een SE worden, en misschien deze wel. Wat ik eigenlijk mis is een hogere kwaliteitscamera. Is er een SE mobieltje die hogere resolutie foto's kan maken?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
  • Laatst online: 11-09 12:47
Magma schreef op 15 juli 2004 @ 15:03:
[...]

Doen ze bij zaken als Belcompany en T for Telecom ook aan contractverlenging of is dat iets specifieks voor webshops? Ik zie bij 2call.nl dat het namelijk niet uitmaakt of je nu een nieuw abo of een verlenging van 2 jaar neemt, de toestelprijs blijft het zelfde. Is dat normaal?
nee, verlenging is normaal iets duurder, en ja bc doet ook aan contractverlenging

if broken it is, fix it you should

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.