Ik heb windows XP pro en ook een groot probleem
Als ik bv gewoon zit te surfen,te spelen ofzo dan slaagt soms men PC over op een blauw scherm des doods en dan moet ik altijd opnieuw opstarten.
Nu eerst gaf gij aan dat het iets met een driverfout te maken had(de foutafhandeling na de boot)
en daarna iets van TiConnect zijn schuld
Ik redelijk kwaad,alles van die stomme Ticonnect eraf gegooid.
Nu is men PC wel geoverclocked van AMD 2500+ naar 3200+
en Vcore= 1.750 of 1.725 volt
en ik dacht zonet,yes van die stomme reboots af,niet hoor doet hij het gewoon opnieuw.
Ik heb:
een AMD 2500+ @ 3200+
A7n8X-X
2* 80 MM fans voluit op't moment toen
1* 92 mm fan voluit toenb
1* SP 97 als CPU koeling(CPU temp was met MBM5 = 37)
en een Ati 9200
1* 512MB DDR Apacer RAM
Aopen 300W voeding.
1* blauwe CCFL
Nu dacht ik eerst spyware. spybot search and destroy en Ad aware 6 late lopen,niets gevonden buiten de "gewone" zever.
Nu weet ik het echt niet meer en men "tweaksense" geeft ook geen bliepjes meer dus vraag ik jullie ten raad.
Zou het men voeding kunne zijn?
want zoja: Dan bouw ik morge die 360 W van chieftec er wel in(nog geen tijd gehad)
al men drivers zijn geinstalleerd ATI = 4.6 van ATI zelf dus geen omegas ofzo.
Moederbord= 1.007 BIOS
alle andere moederbord drivers zijn ook goed geinstalleerd
Ook norton geeft geen virus of dergelijke.
Als ik bv gewoon zit te surfen,te spelen ofzo dan slaagt soms men PC over op een blauw scherm des doods en dan moet ik altijd opnieuw opstarten.
Nu eerst gaf gij aan dat het iets met een driverfout te maken had(de foutafhandeling na de boot)
en daarna iets van TiConnect zijn schuld
Ik redelijk kwaad,alles van die stomme Ticonnect eraf gegooid.
Nu is men PC wel geoverclocked van AMD 2500+ naar 3200+
en Vcore= 1.750 of 1.725 volt
en ik dacht zonet,yes van die stomme reboots af,niet hoor doet hij het gewoon opnieuw.
Ik heb:
een AMD 2500+ @ 3200+
A7n8X-X
2* 80 MM fans voluit op't moment toen
1* 92 mm fan voluit toenb
1* SP 97 als CPU koeling(CPU temp was met MBM5 = 37)
en een Ati 9200
1* 512MB DDR Apacer RAM
Aopen 300W voeding.
1* blauwe CCFL
Nu dacht ik eerst spyware. spybot search and destroy en Ad aware 6 late lopen,niets gevonden buiten de "gewone" zever.
Nu weet ik het echt niet meer en men "tweaksense" geeft ook geen bliepjes meer dus vraag ik jullie ten raad.
Zou het men voeding kunne zijn?
want zoja: Dan bouw ik morge die 360 W van chieftec er wel in(nog geen tijd gehad)
al men drivers zijn geinstalleerd ATI = 4.6 van ATI zelf dus geen omegas ofzo.
Moederbord= 1.007 BIOS
alle andere moederbord drivers zijn ook goed geinstalleerd
Ook norton geeft geen virus of dergelijke.
The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy