[XP] stop 0x0000007f bij gebruiker met beperkte rechten*

Pagina: 1
Acties:

• TromboneFreakus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08-2023
Zojuist was ik bij kennissen met een gloedjenieuwe pc (P4 2.67 Mhz, 512 MB DDR400 RAM, 120 GB HD) met Windows XP Home Edition NL geinstalleerd. Alles werkt perfect, er is nog nauwelijks wat geinstalleerd.

Wat er wel op staat is: Norton Antivirus 2004 NL, WinDVD en Nero 6 OEM NL.

Het probleem nu is dat zodra er wordt ingelogd met een gebruiker met beperkte rechten, er het volgende blauwe scherm verschijnt:

code:
1
STOP: 0x0000007F

Dit zonder een driver of een systeemonderdeel erbij te noemen.

Zoeken bij Google levert een oplossing van Symnatec op die ik heb geimplementeerd, maar zonder succes.

Volgens Microsoft kan de oplossing zowel softwarematig als hardwarematig zijn. Het laatste lijkt me onwaarschijnlijk, aangezien alles immers perfect werkt onder de Administrator.

Een nieuwe gebruiker met beperkte rechten aanmaken heeft ook geen nut.

Iemand een idee?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Als je een nieuwe user maakt - inlogged - en vervolgens als ie opnieuw opgestart is jouw profile eens over de profile directory vna die user copieert (via de echte manier dus via My Computer e.d.)?

• TromboneFreakus
elevator schreef op 24 januari 2004 @ 18:59:
Als je een nieuwe user maakt - inlogged - en vervolgens als ie opnieuw opgestart is jouw profile eens over de profile directory vna die user copieert (via de echte manier dus via My Computer e.d.)?
Ik zal het zeker proberen. Maar waarom zou je denken dat dit helpt?

Verwijderd

Waarom zal je norton 2004 er niet afgooien?

Het programma veroorzaakt meer leed dan dat het goed doet.
En dat niet alleen bij jouw.

Het enigste wat je dan nog moet doen , is een nieuw goed virus programma installeren.
En hoppa het probleem is over. :O

• TromboneFreakus
Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 00:25:
Waarom zal je norton 2004 er niet afgooien?

Het programma veroorzaakt meer leed dan dat het goed doet.
En dat niet alleen bij jouw.

Het enigste wat je dan nog moet doen , is een nieuw goed virus programma installeren.
En hoppa het probleem is over. :O
Je reactie klinkt interessant. Heb je echter sites waar wordt vermeld dat Norton 2004 problemen geeft, of op dit forum misschien? Of kun je meer vertellen uit je eigen ervaring?

• Farrell
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:16
Hey TromboneFreakus
Ik heb precies hetzelfde probleem als jij hebt....
Ook nadat ik een account aanmaakte voor mij vriendin ging mijn pc spontane reboots vertonen...
En ik heb ook norton 2004 geinstalleerd.....
Zie deze thread http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/866404

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Hebben jullie beiden al eens Norton geuninstalled en gecheckt of de zaken dan wel naar behoren functioneren ?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• TromboneFreakus
sanfranjake schreef op 28 januari 2004 @ 01:33:
Hebben jullie beiden al eens Norton geuninstalled en gecheckt of de zaken dan wel naar behoren functioneren ?
Ik kan het niet verantwoorden bij mensen die op hun oude pc vele virussen hadden om Norton te verwijderen. Ze hebben versie 2004 gekocht en ik heb contact gezocht namens hen met Symantec. Tot die tijd werken ze maar mooi in de Administrator account, dat lijkt me veiliger dan Norton verwijderen.....

Wel dacht ik zelf slim te zijn door te upgraden van 2003 naar 2004, maar dat heb ik maar ongedaan gemaakt. Misschien dat dit helpt voor wat betreft mijn problemen zoals beschreven in [rml][ xp] computer hangt en blauwe schermen[/rml]

Ik houd je dus verder op de hoogte voor wat betreft de stabiliteit.

[ Voor 6% gewijzigd door TromboneFreakus op 28-01-2004 16:04 ]

Pagina: 1