Zojuist was ik bij kennissen met een gloedjenieuwe pc (P4 2.67 Mhz, 512 MB DDR400 RAM, 120 GB HD) met Windows XP Home Edition NL geinstalleerd. Alles werkt perfect, er is nog nauwelijks wat geinstalleerd.
Wat er wel op staat is: Norton Antivirus 2004 NL, WinDVD en Nero 6 OEM NL.
Het probleem nu is dat zodra er wordt ingelogd met een gebruiker met beperkte rechten, er het volgende blauwe scherm verschijnt:
Dit zonder een driver of een systeemonderdeel erbij te noemen.
Zoeken bij Google levert een oplossing van Symnatec op die ik heb geimplementeerd, maar zonder succes.
Volgens Microsoft kan de oplossing zowel softwarematig als hardwarematig zijn. Het laatste lijkt me onwaarschijnlijk, aangezien alles immers perfect werkt onder de Administrator.
Een nieuwe gebruiker met beperkte rechten aanmaken heeft ook geen nut.
Iemand een idee?
Wat er wel op staat is: Norton Antivirus 2004 NL, WinDVD en Nero 6 OEM NL.
Het probleem nu is dat zodra er wordt ingelogd met een gebruiker met beperkte rechten, er het volgende blauwe scherm verschijnt:
code:
1
| STOP: 0x0000007F |
Dit zonder een driver of een systeemonderdeel erbij te noemen.
Zoeken bij Google levert een oplossing van Symnatec op die ik heb geimplementeerd, maar zonder succes.
Volgens Microsoft kan de oplossing zowel softwarematig als hardwarematig zijn. Het laatste lijkt me onwaarschijnlijk, aangezien alles immers perfect werkt onder de Administrator.
Een nieuwe gebruiker met beperkte rechten aanmaken heeft ook geen nut.
Iemand een idee?