Tycoontje schreef op 04 augustus 2004 @ 21:17:
[...]
Ook de schijven die je hier snel even noemt zou ik graag willen opnemen in de lijst. Hoe meer hoe beter! Zou je mij de volledige mediacodes kunnen geven? En ik weet niet zeker of ik al ergens heb langs zien komen of je een 2500 of 2510 hebt. Dus als je dat ook nog even zou willen zeggen.. En dan graag nog het versienummer van je firmware. Alvast bedankt!
brander 2510 fw 2.15
philips dvd+r media code: RICOHJPNR01
snelheid(doos) 4x. werkelijke snelheid 6x.
is de word gebrand op 6 speed met dvd-shrink en alcohol(dvd-kopie). word goed gelezen in stand alone speler.
Philips dvd+rw media code PHILIPS 041
snelheid(doos) 4x. werkelijke snelheid 4x.
wordt in veel dvd spelers(stanalone) goed gelezen. Alleen moet hij helemaal schoon zin wil het bokker speelgoed hem lezen.

Brandervaring is dus goed.
Tdk dvd-r media code TTG01
Gebrand op 8x en hierbij geen problemen gehad met lezen in ons(woon thuis) bokker speelgoed. 1x hapering van paar sec van het geluid in het begin van de film.
word dus ook als goed ervaren omdat ik deze al een aantal heb gebrand waarbij dit niet zo was. het was dus waarschijnlijk een vuitlje of krasje.
ooh ja nog eentje
Fuijfilm dvd-rw media code MCC 01RW11n9
snelheid(doos) 2.4x. werkelijke snelheid 2.4x. brand goed (duh op 2.4x) word goed herkend door standalone spelers.
voldoende duidelijkheid gecreëerd
[
Voor 10% gewijzigd door
Kevinp op 05-08-2004 01:37
]
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.