jajaja, rustig allemaal, ik heb hem nu 24 uur, en zoals beloofd zal ik mijn ervaringen even posten.
ik hou het nu even kort, en morgen/vanavond proberen foto's te maken.
- fm: prima, thuis goed ontvangst, op school ook, en zelfs in de bus geen 1x geruist. ) (101.90 fm)
- mp3: verschil tussen 128kbit & 192 is te merken. in de bus is 128 meer dan voldoende, op school is het prima te doen, maar je hoort licht verschil tussen de 192kbit mp3.
-wma & ogg: nog niet geprobeerd, moet nog ff converter downloaden (serials

)
-batterij:

oellala, die roeleerd. Toen ik hem gisteren kreeg, zat ik me af te vragen hoe je dat ding in hemelsnaam aan kreeg. geen idee, hij wilde maar niet aan, in de handleiding (helemaal engels) stond ook niets..? nouja. ik hang hem aan de pc, en floep, aan mp3's erop gezet. (ik heb 256versie, 240mb in 6min15)
wat bleek. hij wordt geleverd met lege batterij, dus eerst 4 uur opladen. (of 3 weet ik veel ik heb 4 gedaan)
vanochtend heb ik hem aangezet (9.25 richting bus) en aangezien ik ff moes showen istie weer uitgegaan om 16.00 toen ik thuis kwam. geen 1 streepje eraf, dus nog meer dan 2/3 vol

.
-games: wel grappig maar volgens mij kun je niet gamen+muziek luisteren, dus echt bedoeld voor saaie lessen waarbij je geen oordoppen in mag.
- menu's: zijn gaaf, je kan al je muziek in mappen zetten, overzichtelijk, makkelijk.
-jpeg: ik heb er al wel een plaatje op staan, maar ben er nog niet echt mee bezig geweest, schijnt dat je een screensaver kan maken ofzo, zal ik nog is proberen.
-touwtje: je krijgt er een leuk zwart touwtje bij. ziet er heel mooi uit invergelijking met die standaard stoffen touwtjes, dit lijkt meer op iets van gevlochten leer...?!?!
- knopjes: handig maar even uitvinden wat waarvoor is, ben er nu achter en t werkt al blindelings, goeie plek en klikken lkkr.
-LCD: leuk scherm, leuke backlight, goeie kleuren, best wel een goeie kijk hoek, de kleuren veranderen een beetje, maar nog goed leesbaar. 100x beter dan zo'n mobiele telefoon met kleurenscherm, daar is het echt niet mee te vergelijken.
- telefoonboek&functies: zal ik aan mn klasgenoteS vragen, die vonden het helemaal

, dus ik kan alle babes uit de klas bellen
- touwtje deel 2: ik heb het er vanmiddag afgehaald want het begon in de knoop te zitten met mn oordopjes* en ik gebruikte het ook niet dus.....
- oordopjes: komt mooi geluid uit. ze zitten goed, bij mij tenminste. alleen misschien iets, TE , lang,... ik snap alleen niet waarom het rechtse snoertje 2x zo lang is als links, dat is best irritant in het begin, maar je leert er mee leven

.
oordopjes blijven altijd een kritiek punt, en iets dat je regelmatig moet vervangen.
- opberg hoesje: gaaf handig ding. 1ste x moet je het 5 x proberen. dus voordat je hem erin doet, goed kijken hoe ze het willen... ik was veel te snel en deed hem 3x fout, maar als tie er goed inzit, is het heel handig, display wordt niet vies e.d.
- volgens mij heb ik alles wel, vragen zeg het maar , k check dit topic regelmatig. (bookmarked) en vandaag of morgen ga ik mn best doen voor foto's.
al met al is het echt een dikke aanrader! iedereen zat altijd een beetje te patsen met zn mp3-stick, maar vandaag waren ze ineens allemaal stil
het is zn geld dik waard.