Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MonkeeMKII
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-07 16:53
:/ kheb het geprobeert bij een vriend. werkt perfect. :(

• jens1987
  • Laatst online: 19-01-2024
Damn, echt een stel raddraaiers daar bij Bitz! Ik heb 2 weken gebeld om mijn probleem te melden en ze zouden met de leverancier overleggen wat te doen, maar heb nog steeds niets gehoord! |:( Dus zit nog steeds met een speler waar ik niks mee kan :(

ps Is er iemand die CA-C90 FONT durft te installeren op zijn mp3 speler? Om te kijken of het programma werkt..? Je bent wel 8)7 als je het doet...

Mss heeft iemand die Font er al eens opgezet? Laat het me weten AUB!! _/-\o_

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:16
jens1987 schreef op 14 oktober 2004 @ 21:50:
Damn, echt een stel raddraaiers daar bij Bitz! Ik heb 2 weken gebeld om mijn probleem te melden en ze zouden met de leverancier overleggen wat te doen, maar heb nog steeds niets gehoord! |:( Dus zit nog steeds met een speler waar ik niks mee kan :(

ps Is er iemand die CA-C90 FONT durft te installeren op zijn mp3 speler? Om te kijken of het programma werkt..? Je bent wel 8)7 als je het doet...

heb je all :|

• Opperhoof
jens1987 schreef op 14 oktober 2004 @ 21:50:

ik denk niet dat Bitz erin gaat slagen contact te maken met de leverancier, omdat die alleen maar koreaans praat....

Om FONT erop te zetten, moet je versie 2.200 erop hebben staan.
dus versie 2.200 erop zettenn, aanzetten, kijken of kleuren en letters goed werken, zo nee: font erop zetten.

FONT is dus alleen geschikt voor versie 2.200 dacht ik....

misschien kun je de handleiding even raadplegen om te kijken of er een reset functie op zit? zoniet, pak je garantie bewijs + voorwaarden, lees die door.
sloop je mp3 speler zodat je binnen een paar dagen een gloed nieuwe krijgt...!

• MonkeeMKII
owja opperhoofd heeft gelijk. gewoon resetten-->zit op de acherkant, maar dat heb je cker al geprobeert |:( . BTW mijn problemen zijn inmiddels verholpen >:)

[update]

ik heb geprobeert firmware 2.200 te instaleren. als je het moet formateren(laatste stap) wordt het niet meer herkend als externe schijf, dus kan je het ook niet formateren |:( |:( |:( |:(... 3 minuten later ...ik kijk op het lcd schermpje en zie dat het geformateerd is en upgegrade WTF? tnx god _/-\o_

[ Voor 60% gewijzigd door MonkeeMKII op 15-10-2004 12:53 ]

• MonkeeMKII
hey jens ik ben gek genoeg geweest om de font te instaleren. werkt perfect, ik zie alleen geen andere stijl.. je hebt het tog egt verkeerd geïnstaleerd.. btw ik heb v 2.2

• jens1987
MonkeeMKII schreef op 15 oktober 2004 @ 16:36:
hey jens ik ben gek genoeg geweest om de font te instaleren. werkt perfect, ik zie alleen geen andere stijl.. je hebt het tog egt verkeerd geïnstaleerd.. btw ik heb v 2.2
Oke dan _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Wat een held. Ik had die nieuwe firmware ook al hoor.. maar zat toch vast! En idd resetten helpt niet, want als ik em dan weer aan zet gaat ie die font weer installeren! En formateren kan ook niet, kan alleen w88 op een antwoord van Bitz :Z :z

En volgens mij heb ik em niet verkeerd geinstalleerd ik heb em gewoon bij de mappen van MUSIC, TEXT etc. gezet.. En als je em bijvoorbeeld in de map MUSIC zet zal ie em waarschijnlijk geeneens installeren.

Maar het zal dus wss aan mijn mp3 speler liggen dan!

• jens1987
Opperhoof schreef op 15 oktober 2004 @ 09:46:
[...]

ik denk niet dat Bitz erin gaat slagen contact te maken met de leverancier, omdat die alleen maar koreaans praat....

Om FONT erop te zetten, moet je versie 2.200 erop hebben staan.
dus versie 2.200 erop zettenn, aanzetten, kijken of kleuren en letters goed werken, zo nee: font erop zetten.

FONT is dus alleen geschikt voor versie 2.200 dacht ik....

misschien kun je de handleiding even raadplegen om te kijken of er een reset functie op zit? zoniet, pak je garantie bewijs + voorwaarden, lees die door.
sloop je mp3 speler zodat je binnen een paar dagen een gloed nieuwe krijgt...!
Heb alleen geen garantie formulier gekregen.. Ze zeggen dat je dat formulier van de site moet afhalen, maar ik zie alleen de garantie voorwaarden op die site :?

• jens1987
Oke nu wordt het allemaal nog mooier! Nu verkopen ze deze mp3 speler niet meer bij Bitz! Of ligt dat aan mij??? :?

Verwijderd

werkt nog allemaal perfect bij mij!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:33
Een irritant foutje vind ik trouwens dat je via verkenner(Win2K) er geen bestanden naartoe kan zenden of erop kan verwijderen. Hij doet net alsof ze wel gekopieerd worden(alleen dan binnen 1 sec klaar), maar als je het kabeltje eruit trekt dan staat er niks op.

• Opperhoof
BarôZZa schreef op 18 oktober 2004 @ 09:48:
Een irritant foutje vind ik trouwens dat je via verkenner(Win2K) er geen bestanden naartoe kan zenden of erop kan verwijderen. Hij doet net alsof ze wel gekopieerd worden(alleen dan binnen 1 sec klaar), maar als je het kabeltje eruit trekt dan staat er niks op.
je moet ze wel kopieëren ej!!! geen snelkoppelingen maken..? |:( maar dat deed je zeker al.

• Opperhoof
jens1987 schreef op 16 oktober 2004 @ 13:06:
[...]

Heb alleen geen garantie formulier gekregen.. Ze zeggen dat je dat formulier van de site moet afhalen, maar ik zie alleen de garantie voorwaarden op die site :?
bron: www.mp3spelers.nl
Garantie:
MP3spelers.nl biedt op (bijna) al haar producten minimaal 1 of 2 jaar fabrieksgarantie mits het product niet is opengeschroefd, zwaar is beschadigd of is gevallen. De bestelling wordt geleverd met een factuur en dit is tevens het garantiebewijs.

ik heb volgens mij ook geen factuur gehad. alleen een doos met een stikker met mijn naam en adres gegevens....?

(had er nog nooit opgelet maar idd..?)

• MonkeeMKII
ik heb gewoon een factuur gehad. ik zag het eerst ook niet HET ZIT ONDER IN DE DOOS ONDER AL DAT PIEPSCHUIM!! ff goed kijken dus. maar je hebt het cker al weggegooid'

Owww maar je had bitz he. dat was bij mp3spelers.nl

[ Voor 15% gewijzigd door MonkeeMKII op 19-10-2004 18:19 ]

• Opperhoof
MonkeeMKII schreef op 19 oktober 2004 @ 18:17:
ik heb gewoon een factuur gehad. ik zag het eerst ook niet HET ZIT ONDER IN DE DOOS ONDER AL DAT PIEPSCHUIM!! ff goed kijken dus. maar je hebt het cker al weggegooid'

Owww maar je had bitz he. dat was bij mp3spelers.nl
toevallig nog niet weggegooit, zal is even gaan kijken......... idd onderin, onder al het piepschuim, in een hoekje, opgevouwen, in de hoop dat niemand het vind...

lkkr handige plek, maar toch goed dat ik hem heb

• BarôZZa
Opperhoof schreef op 19 oktober 2004 @ 16:55:
[...]

je moet ze wel kopieëren ej!!! geen snelkoppelingen maken..? |:( maar dat deed je zeker al.
Joh, anders zat ik wel op computeridee.nl ofzo. Heb zelfs ff een proggie geschreven om snel bestanden ernaartoe te zenden ;) . 500kb, dus kan je makkelijk op de speler zelf zetten.

• jens1987
Ah eindelijk contact kunnen krijgen met Bitz! Ik krijg een nieuwe mp3 speler en heb het garantie formulier opgestuurd gekregen..
Dacht dat ik nooit meer iets van die gasten zou horen.. :Z

• Opperhoof
BarôZZa schreef op 19 oktober 2004 @ 20:06:
[...]

Joh, anders zat ik wel op computeridee.nl ofzo. Heb zelfs ff een proggie geschreven om snel bestanden ernaartoe te zenden ;) . 500kb, dus kan je makkelijk op de speler zelf zetten.
you GoT mail,

kun je misschien ff die link geven waar ik dat progje kan vinden. ben wel benieuwd...

Verwijderd

Als je er foto's op zet zijn de foto's ook dan van een goeie kwaliteit?????(ik bedoel duidelijke kleuren enz.)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 17:54:
Als je er foto's op zet zijn de foto's ook dan van een goeie kwaliteit?????(ik bedoel duidelijke kleuren enz.)
Als ik zo de screenshots zie, lijkt het mij allemaal perfect ja :) (wel in je achterhoofd houden dat het een mp3-speler is he ;))

• BarôZZa
kun je misschien ff die link geven waar ik dat progje kan vinden. ben wel benieuwd...
Het werkt nog niet echt vlekkeloos dus durf het nog niet online te zetten.
Redelijk. Scherm heeft 4096 kleuren, en de kleuren komen een beetje donker/dofjes over. Zwart is ook niet echt mooi. Vooral bij zwarte vlakken ziet het er een beetje gespikkeld uit. Vergeleken met de meeste andere mp3-spelers is het natuurlijk wel perfect ;)

• Opperhoof
BarôZZa schreef op 03 november 2004 @ 20:39:

blabla

Redelijk. Scherm heeft 4096 kleuren, en de kleuren komen een beetje donker/dofjes over. Zwart is ook niet echt mooi. Vooral bij zwarte vlakken ziet het er een beetje gespikkeld uit. Vergeleken met de meeste andere mp3-spelers is het natuurlijk wel perfect ;)
dan moet je de resolutie een beetje aanpassen en/of met photoshop even iets meer licht in je fotos aanbrengen.

bij mij doen ze het prima :o
(ik krijg het gevoel alsof ik snel tevreden ben... :/ )

• BarôZZa
Resolutie heb ik al aangepast. En de kleur zou je niet hoeven aan te passen, dat hoort ie gewoon gelijk goed weer te geven. De kleuren op m'n telefoon zijn bijvoorbeeld stukken mooier(maar dat is ook meer dan 4096).

Verwijderd

Ik had deze speler nog niet gezien, ziet er mooi uit.

• Opperhoof
BarôZZa schreef op 04 november 2004 @ 10:20:
Resolutie heb ik al aangepast. En de kleur zou je niet hoeven aan te passen, dat hoort ie gewoon gelijk goed weer te geven. De kleuren op m'n telefoon zijn bijvoorbeeld stukken mooier(maar dat is ook meer dan 4096).
[break]

jij hebt een telefoon met fototoestel en leuk beeldscherm op je babes die foto's te laten zien, wtf moet jij dan nog met een kleurenscherm,.. los van het patsen?

wat je ook kan doen is beide weg doen en laptop nemen...?

[/break]

• BarôZZa
Het ziet er leuk uit, werkt handig/duidelijk en het ziet er nogmaals eens leuk uit, :P

Mooie telefoon en mooie mp3speler, waarom zou ik bij een mooie telefoon een lelijke mp3speler moeten kopen?

Verwijderd

Ik heb ergens gelezen dat je ook lyrics onder de nummers kunt zetten, en deze dan kan bekijken op het display. hoe werkt dit eigenlijk? Is het iemand al gelukt?

• Opperhoof
hej guys, ik zat te rammelen en nu rammelt er iets :|

er rammelt iets boven in dat mp3 machienetje, en als het morgen avond nog niet over is en jullie hebben er geen last van kan ik vrees ik de verleiding niet weerstaan hem eens van binnen te bekijken 8) , vervalt dan mn garantie?? O-)

• genosis
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 13:56
ligt eraan hoe je em weer in elkaar krijgt })

• Robbertz236
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-02-2021
Opperhoof schreef op 09 november 2004 @ 22:32:
hej guys, ik zat te rammelen en nu rammelt er iets :|

er rammelt iets boven in dat mp3 machienetje, en als het morgen avond nog niet over is en jullie hebben er geen last van kan ik vrees ik de verleiding niet weerstaan hem eens van binnen te bekijken 8) , vervalt dan mn garantie?? O-)
2 GB harde schijfje inbouwen :Y) (Mn tweakers geest begint op te spelen >:))

• Opperhoof
Robbertz schreef op 10 november 2004 @ 22:20:
[...]

2 GB harde schijfje inbouwen :Y) (Mn tweakers geest begint op te spelen >:))
2gb?? neeej, maxtor 160gb@7200rpm >:)

ik ga hem vanmiddag even openschroeven maar heb nog steeds geen digi fototoestel, dus geen pics, sorry

• Robbertz236
Opperhoof schreef op 11 november 2004 @ 09:18:
[...]

2gb?? neeej, maxtor 160gb@7200rpm >:)

ik ga hem vanmiddag even openschroeven maar heb nog steeds geen digi fototoestel, dus geen pics, sorry
Lukt me best hoor, alleen probleem is, waar moet je die grote harde schijf laten? ;)

• Robbertz236
Trouwens komt binnenkort die 1 GB met zilver uit? Want anders wacht ik nog paar maandjes met kopen :9~

Verwijderd

Hey, ik heb deze mp3 speler vandaag thuis bezorgd gekregen en bevalt prima.

Ik wilde even een paar spelletjes van colormp3.com uitproberen maar als ik het .rom filetje erop zet wordt het spel niet toegevoegd aan de lijst. Volgensmij is daar nog een .DAT file voor nodig maar dat kan ik niet op die site vinden.

Kan iemand mij ff uitleggen wat ik verkeerd doe of over het hoofd zie.

;)

• BarôZZa
Firmware updaten.

Verwijderd

Weet iemand misschien de pixels van het beeldscherm, zodat wanneer ik een .jpg bestand aanmaak met dat aantal pixels het beeld volledig gevuld is zonder vervorming ?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2004 00:06 ]

• MonkeeMKII
kzou ff met die mee geleverde jpg manager een plaatje maken en kijken wat de afmetingen zijn :P

• MonkeeMKII
Hey maar kben een noob in dit soort dingen. maar die nieuwe Xen EMP-500 kan ook filmpjes afspelen. Is het mogelijk dat de live ca-c90 dit in de toekomst ook zal kunnen? of is dat hardware matig niet mogelijk.. ?

• Jules|IA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-03 06:22

Jules|IA

lid van MaMoeKIER

Wow, gaaf spul zeg.

Verwijderd

arghh! ik zou net deze speler bestellen voor kerst (net voor het weekend dus) blijkt het precies op dat moment uitverkocht te zijn!!! ik baal als een stekker natuurlijk:( ze zeiden dat de speler "medio januari" wel weer te koop zal zijn. nou, dat wordt iig geen begin januari lijkt mij:( erg jammer dat ik zo lang moet wachten, eveneens op de i-bead 1000 die ook net uitverkocht was.(en al weer op voorraad zou moeten zij ; mailtjes gelovende... tot op heden nog niks van waar) jammer dat het zo moest gaan via mp3spelers.nl maar ik zal wel weer geduld moeten hebben.;( *zucht*

Verwijderd

Nou ik heb hem al sinds oktober en hij bevalt me nog steeds heel erg goed!
Als iemand nog pics wil hebben tell me...

Verwijderd

pics zijn altijd welkom! misschien kan je er een paar nemen, zodat het beeldschermpje er mooi/realistisch uitkomt.

Verwijderd

de pic's zijn nog steeds welkom;) en zijn de mensen die deze speler al hebben, ook tevreden over het geluid? omdat het uitgangsvermogen laag LIJKT. en of ik deze speler in de toekomst i.c.m bijvoorbeeld de ex71sl's kan gebruiken. en dat het geluid dan alsnog goed blijft.

graag reacties:)

Verwijderd

Het geluid is perfect, kraakhelder met bijgeleverde oordoppen. Het uitgangsvermogen lijkt laag, maar heb de mp3 zelden voluit staan :) Voor mij kan hij hard zat !

Verwijderd

Weet er iemand toevallig nog een betrouwbare webwinkel voor de 512 mb versie van deze speler. aangezien mp3spelers.nl de levertijd van het apparaat blijft uitstellen. zeer vervelend.. ik ben nu al bijna een maand aan het wachten!

Verwijderd

Ik heb een paar dagen geleden een e-mail gestuurd om te vragen wanneer hij weer in het assortument zou verschijnen en zij zeiden dat hij eind van de maand zou komen.

Hallo lester,

Deze verwachten wij ongeveer eind deze maand.

Sales
Met vriendelijke groet,

• BarôZZa
Ik heb de speler nu trouwens 3 maanden en ben er nog steeds uiterst tevreden mee. Wat me vooral verbaast is hoe krasvast dat ding is. Ik heb het beschermhoesje nooit gebruikt, doe er niet supervoorzichtig mee(ligt wel eens op de grond en heb de speler wel eens laten vallen), maar toch zit er nog geen één krasje op. Ziet er nog uit als nieuw, terwijl een maat van me een ipod had en die na een week ofzo al onder de krasjes zat(vooral aan de achterkant).

De batterijduur is trouwens ook erg goed. Laad hem echt amper op.

[ Voor 8% gewijzigd door BarôZZa op 14-01-2005 11:23 ]

• Ryankn
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Erg leuke mp3speler, omdat ik een 1gb speler van mn werk heb gekregen niet meer in gebruik.

[ Voor 33% gewijzigd door Ryankn op 01-05-2012 14:44 ]

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-11 19:17

Piggen

Lekker bakkie

Daar zijn de Vraag & aanbod en andere online verkoopplaatsen voor :)
Pagina: 1 2 Laatste