Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

cmtech Live CA-C90 256MB mp3speler/gameplayer

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 531 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een nieuw soort MP3 spelertje ondekt met game player. Ziet er verschrikkelijk goed uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.mpmate.com/sbuilder/bbs/community/data/pic_av/1183/1.JPG

Standaard geheugen 256MB
Geheugen uitbreiding niet mogelijk
Ondersteund formaat MP3, WMA, Ogg Vorbis, Jpeg, Txt
Game player (standaard al geleverd met 2 spelletjes)
Grafische kleuren LCD display met backlight
ID3-tag support
Connectiviteit USB 1.1
Data overdracht 7 Mbps
Encoding bitrate 8 ~ 320Kbps
Firmware upgradeable
Maximaal vermogen 2x 5mW
Frequentie bereik 20 - 20.000 Hz
Batterijtype Lithium-Polymeer
Batterij speelduur tot 15 uur
Afmetingen 44mm x 72mm x 16mm
Gewicht 53 Gram incl. batterij
4 + 1 handmatig equalizer presets
Signal to Noise speler > 90DB
Signal to Noise tuner > 50DB
Behuizing kunststof
FM tuner met presets
Voice recorder en FM recorder
Direct MP3 encoder (line-in)
Windows 98, ME, XP, 2000, MacOs X

Prijs 199,- euro incl. verzendkosten

website fabrikant : http://www.cmtech.com
website product : http://www.colormp3.com
website importeur : http://www.mp3spelers.nl

Verwijderd

Erg mooi.
Alleen waarom zo weinig geheugen?? En wat heb je dan aan JPEG bestanden als je maar 256 mb hebt?????
Ook is ie op dat plaatje zilver (mooooooooi) maar op de site wit (lelijk)

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2004 12:56 ]

Verwijderd

Inderdaad erg mooi, ik vond die DAH1200 van MobiBLU ook een hele mooie speler , maar dit is nog lekkerder... 256MB voor 199,- euro is toch niet zo duur als je een iRiver iFP 790/890 koopt ben je 30,- euro meer kwijt en ik vind die iRiver er niet beter uitzien als deze Live (persoonlijk).

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2004 16:32 ]

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Is dat nu deze (featured in onderstaande thread) ?
MP3 speler alleen via USB op te laden ???

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-11 19:17

Piggen

Lekker bakkie

Ja

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 12:52:
Erg mooi.
Alleen waarom zo weinig geheugen?? En wat heb je dan aan JPEG bestanden als je maar 256 mb hebt?????
Ook is ie op dat plaatje zilver (mooooooooi) maar op de site wit (lelijk)
256MB is ivoorwit
512MB is zilver

Ik vind dat ivoorwit wel erg mooi... maar ja smaken verschillen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 14:22:
[...]

256MB is ivoorwit
512MB is zilver

Ik vind dat ivoorwit wel erg mooi... maar ja smaken verschillen.
hoe duur zou die 512 mb zijn? Verder een erg mooi dingetje

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 19:32:
[...]

hoe duur zou die 512 mb zijn? Verder een erg mooi dingetje
tussen 289,- en 299,- euro (volgens een engelse website)

Verwijderd

Vind 512 nog steeds te weinig als je er foto's, games en muziek op wilt zetten

Verwijderd

gaste, dit is dus ECHT een mooie mp3 speler!

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/119_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bitz.nl/images/live/live_extra.jpg

http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/119_3.jpg
http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/119_4.jpg
http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/119_5.jpg
http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/119_6.jpg
http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/119_7.jpg
http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/119_8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mstation.com.au/CA-C90/00.gif

Afbeeldingslocatie: http://image.lgeshop.com/image/12/31/1231019_N1.jpg
de witte CA-C90 is uitgerust met 256 mb flash geheugen.

Afbeeldingslocatie: http://image.lgeshop.com/image/12/31/1231020_N1.jpg
En de zilveren uitvoering bevat 512mb opslag capaciteit.

de Live CA-C90 heeft een 1,9'' tft kleuren lcd en beschikt over een opslag capaciteit van 256 mb. buiten mp3 kan er ook nog wma en ogg-vorbis worden afgespeeld. de aanwezigheid van een text display functie (.txt) maakt het mogelijk om je faforite nummer mee te zingen(!). de Live CA-C90 is FirmWare upgradable. d'r kunnen zelfs spelletjes op gespeeld worden!!

de prijs valt ook nog reuze mee! 199 euro.

specificaties:

Standaard geheugen 256MB (ook verkrijgbaar in 512mb uitvoering)
Geheugen uitbreiding niet mogelijk
Ondersteund formaat MP3, WMA, Ogg Vorbis, Jpeg, Txt
Game player (standaard al geleverd met 2 spelletjes)
Grafische kleuren LCD display met backlight
ID3-tag support
Connectiviteit USB 1.1
Data overdracht 7 Mbps
Plug & Play (geen installatie cd nodig)
Encoding bitrate 8 ~ 320Kbps
Firmware upgradeable
Maximaal vermogen 2x 5mW
Frequentie bereik 20 - 20.000 Hz
Batterijtype Lithium-Polymeer
Batterij speelduur tot 15 uur
Afmetingen 44mm x 72mm x 16mm
Gewicht 53 Gram incl. batterij
4 + 1 handmatig equalizer presets
Signal to Noise speler > 90DB
Signal to Noise tuner > 50DB
Behuizing kunststof
FM tuner met presets
Voice recorder en FM recorder
Direct MP3 encoder (line-in)
Windows 98, ME, XP, 2000, MacOs X
12 maanden fabrieksgarantie

(bovenstaande gepubliceerd op mp3spelers.nl)

start topic to be updated SOON :) < igh, topic weg :'(

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2004 13:08 ]

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:38

SmartDoDo

Woeptiedoe

Leuk ding om te zien maar wat me zo al (negatief) opvalt is het lage uitgangsvermogen van maar 5mW. Imho toch echt te laag om behoorlijk geluid te kunnen geven.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2004 02:54 ]

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:00

Reinier

\o/

Dat is dus gewoon telefoon die niet kan bellen, met wat meer geheugen dan gebruikelijk :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2004 02:54 ]

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 22:36:
Plug & Play (geen installatie cd nodig)
Hij heeft dus ook geen DRM-achtige dingen? Zoals mijn MP3 speler (de Philips HD100)

Verder is het wel een leuk dingetje... Alleen ik vraag me af... Wat is nou het nut, van spelletjes op je MP3 speler? Natuurlijk is het leuk en handig... Maar er zijn toch ook andere gadgets die je daarvoor weer kan gebruiken? :? En een nadeel is, is dat dan je batterij natuurlijk sneller leeg is, als je eem game op zo'n ding speelt... ;)

Ik mis trouwens ook de USB 2.0 support... Is wel jammer, want het scheelt enorm in je transfersnelheid, en natuurlijk in tijd!

Wat zijn trouwens de afmetingen van dit mooie kleine gadget?
Ik denk, dat ie 4CM breed is, 2CM hoog, maar hoe lang is die dan? 6CM of zo? :?

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2004 02:54 ]

Verwijderd

SmartDoDo schreef op 13 juli 2004 @ 22:40:
Leuk ding om te zien maar wat me zo al (negatief) opvalt is het lage uitgangsvermogen van maar 5mW. Imho toch echt te laag om behoorlijk geluid te kunnen geven.
Wil niks zeggen, ik heb liever 5mW dan zo'n schreeuwlelijk uit China met 30mW die al bij 1 streepje begint te vervormen.Geloof echt maar dat het ding goed klinkt zeker met die Cresyn dopjes.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:38

SmartDoDo

Woeptiedoe

Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 13:17:
[...]

Wil niks zeggen, ik heb liever 5mW dan zo'n schreeuwlelijk uit China met 30mW die al bij 1 streepje begint te vervormen.Geloof echt maar dat het ding goed klinkt zeker met die Cresyn dopjes.
Dus jij denkt dat die 5mW mijn Sennheiser koptelefoon net zo goed aanstuurd als een (ik pak maar even wat) iRiver met 12mW uitgangsvermogen?

Overigens is die 12 mW van mijn iRiver mij soms al bijna te weinig dus ja, dan is dat voor mij zeker een reden om die 5mW als minpunt te zien ;)

Verwijderd

Ze hebben de 512MB nu ook voor 229,- en daar koop je nog geen 256MB iRiver voor, Ook is er nu een website op www.colormp3.com waar je van allerlei dingen kunt downloaden (games).

Verwijderd

Op nu.nl bij plugged hebben ze de Live getest

http://www.nu.nl/news.jsp?n=382746&c=132

en ik moet zeggen hij komt er goed uit. Wat is het tegenwoordig toch moeilijk kiezen er zijn voortaan zo veel mp3spelers.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 21:06:
Ze hebben de 512MB nu ook voor 229,- en daar koop je nog geen 256MB iRiver voor, Ook is er nu een website op www.colormp3.com waar je van allerlei dingen kunt downloaden (games).
Ja, wat wil je ook. Jij gebruikt een vette koptelefoon die stroom eet. Maar de meeste mensen gebruiken gewoon oordopjes bij zon mp3 spelertje en dan is
5mW genoeg.

• doggiedoggiedog
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-01-2020
Heeft deze mp3 speler nou een agenda functie???
Volgens de review op nu.nl wel (in de conclusie), maar ik kan er niets over vinden op de site van de fabrikant. Tevens de manual gedownload en doorgenomen, maar ook daarin wordt niets vermeld over een agenda functie

Verwijderd

doggiedoggiedog schreef op 28 augustus 2004 @ 15:21:
Heeft deze mp3 speler nou een agenda functie???
Volgens de review op nu.nl wel (in de conclusie), maar ik kan er niets over vinden op de site van de fabrikant. Tevens de manual gedownload en doorgenomen, maar ook daarin wordt niets vermeld over een agenda functie
Ik heb em gekocht en er zit geen agenda op. Wel een telefoonboek.
Die review klopt gewoon niet.

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-11 13:20

Steffy

Ayreonaut

:9 Hij ziet er super gelikt uit, geweldig, iemand die het ding al heeft en er even in het kort wat over kwijt kan. Is het ding een beetje degelijk? Klinkt ie lekker en zit er een beetje redelijk volume in, ook het batterij gebruik, hoe lijkt dat?

Ik zit er namelijk over na te denken om vanwege mijn opleiding waar ik veel met CAD werk (bouwkunde) een memory key aan te schaffen (i know, ik moet me schamen als systeembeheerder dat ik er niet 1 heb :P ) maar ik wil er voor de lol graag ook wat muziek op hebben en dit lijkt mij ideaal.

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11 15:07

Nanax

Ik ben sjaak niet

oh my god dies is mooi zeg... als iemand hem kwijt wil ;).

ik ben benieuwd of de mensen die er een hebben even hun ervaringen willen posten :)

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:41
mm, ik de search gebruiken om te kijken of er al een topic over was,.. niks, ik een topic starten,.. vind ik deze :? :D , anyway ik ga er ook maar 1 kopen want dit ziet er wel heel leuk uit :Y)

• Aram
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-08 19:19
Graag hoor ik wat de ervaringen zijn met de FM-receiver ontvangst. Wil voornamelijk in de trein fatsoenlijk naar de radio kunnen luisteren.

• joke_name
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:28
Ga er ook eentje kopen.

Is het een beetje mooi ding. en heeft iemand al de telefoonboek functie gebruik is die goed aanwezig

• Opperhoof
ik kan alleen niet veel sites vinden waar ze te koop zijn...? ik zag ze voor 179 en voor 169euri in duitsland...? iemand meer verkoopadressen?

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

ik heb ze bij twee winkels gezien in nederland, maar alllebij 180 euro, en voor 10 euro uit duitsland betaal je waarschijnlijk wel weer aan verzendkosten extra dus das ook nauwelijks de moeite

• joke_name
Nanax schreef op 01 september 2004 @ 15:50:
ik heb ze bij twee winkels gezien in nederland, maar alllebij 180 euro, en voor 10 euro uit duitsland betaal je waarschijnlijk wel weer aan verzendkosten extra dus das ook nauwelijks de moeite
Welke winkels heb je ze gezien. Ik heb ze nog niet bij winkels gezien. Ik ga morgen naar Duitsland daar nog even kijken

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

oh ik doelde op webwinkels. in een echte winkel zou leuk zijn maar nog niet gezien.

• Opperhoof
Nanax schreef op 01 september 2004 @ 15:50:
jep, zie ik net ook. 179 euro incl. btw + verzendkosten. dus vanuit duitsland is het dan 169+9.90verzendkosten=duurder
maar toch leuk.

wel opvallend dat deze speler in 10 dagen 20 euro goedkoper is geworden...?
wat is hier de reden voor??

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

maare als je hem koopt wel ff live foto's maken he.. die plaatjes op de site van fabrikant etc zeggen nooit zo veel :p

Verwijderd

hij ziet er echt vet uit, en ook nog eens veel functies!
Ik laat mn broer er 1 meenemen uit Hong Kong, ik hoop dat het een beetje veel scheelt in de centen :)
he maar die 2x5mw, is dat wel ok voor als je zo´n philips nekding hebt?

• joke_name
Wel jammer dat hij geen agenda functie heeft. Dat had hem natuurlijk wel helemaal compleet gemaakt. Maar misschien komt dat nog

• Opperhoof
*KICK*

zijn er misschien ondertussen mensen die hem besteld hebben en ervaringen kunnen posten?? ben wel erg benieuwd maar moet wel iets goeds hebben om mee te patsen op school. (begint trouwens woensdag al :'( :Z )

• joke_name
Opperhoof schreef op 04 september 2004 @ 11:48:
*KICK*

zijn er misschien ondertussen mensen die hem besteld hebben en ervaringen kunnen posten?? ben wel erg benieuwd maar moet wel iets goeds hebben om mee te patsen op school. (begint trouwens woensdag al :'( :Z )
Ja dit zou ik ook wel graag willen weten. Het probleem vindt ik namelijk dat ik eerst wel even wat user evaringen wil zien voordat ik hem zelf ga kopen.

Weet je wat ook wel een beetje irritant is dat ik de site van www.colormp3.com niet helemaal goed kan zien. Ik zie de heletijd alleen maar blokjes en stomme koreaans tekens. Volgens mij kan je trouwens wel een agenda functie er op zetten. Moet je bij Fun Stuff en dan bij studie dat is een programmatje. Alleen het probleem is dat het programmatje in het koreaans weer beschreven staat.

[ Voor 30% gewijzigd door joke_name op 05-09-2004 17:14 ]

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Ben ook wel benieuwd naar bevindingen van anderen, ik sta op het punt dit ding te kopen en had de hoop dat iemand mij iets wijzer kon maken over het ding, reviews zijn leuk maar lang niet altijd te vertrouwen.

[ Voor 18% gewijzigd door Steffy op 05-09-2004 22:06 ]

Verwijderd

Kheb een site gevonden met wat gedetailleerdere foto's:

http://www.gadgets.com.au...M-CAC90-512&ProcessType=1

veel succes

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-11 20:40
Inderdaad een leuke speler. Maar wel enorm jammer dat er weer geen geheugenuitbereiding mogelijk is. Dan ben je ook meteen van het USB1.1 probleem af. SD kaart eruit, in je cardreader en pompen maar :)

Toch maar even verderzoeken dus!

• Opperhoof
ok, ik heb hem zojuist besteld. hoop hem overmorgen of vrijdag te hebben. cant wait

zal vrijdag/zaterdag verslagje doen wel zonder fotos want ik heb nog geen digi camera :X

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

kan je niet ff een camera lenen ofzo?

• Opperhoof
Nanax schreef op 07 september 2004 @ 15:31:
kan je niet ff een camera lenen ofzo?
k heb hem nog steeds niet, maar zal zaterdag ff naar een maat fietsen die heeft een camera op zn telefoon.... en dan ff bleuthooten...:S anyway k zal mn best voor je doen voor wat foto's

k kan niet wachten tot ik hem heb, waarom schieten ze nou niet is een beetje op, al 25 uur geleden besteld....

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

hou vol hou vol ;)

//edit edit

CHeck die nieuwe mp3 speler van hun!!

[ Voor 173% gewijzigd door Nanax op 08-09-2004 20:13 ]

Verwijderd

Uhm, de mp3 speler uit de OP heeft een kleurenscherm, deze een instelbare backlight, dat is wel even ietsjes anders :)

Maar kan deze gewoon javagames als bijvoorbeeld driv3r aan? cool.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2004 20:03 ]

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

Duhh :p maar ik bedoel meer FM radio, mp3 direct encode etc

Java games kunnen er niet op volgens mij alleen speciaal gemaakte spellen

zal ik btw even net zo'n startpostje maken voor deze player als in het topic over de F300? dan kan de topicstarter hem zelf in de startpost plakken

[ Voor 94% gewijzigd door Nanax op 08-09-2004 21:50 ]

Verwijderd

Dat ivoorwit, is dat ipod-wit?

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

btw net ondekt dat ie ook in 128 mb leverbaar is.. niet nutig ofzo maar toch.. alleen 512mb is zilver (moooi)

Verwijderd

Hoe duur zal die blauwe dan worden/zijn?

/edit: http://www.mstation.com.au/ms/products/?id=304 < wat ongeveer 140-150 euro gaat worden.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2004 22:06 ]

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Ik heb net ff verder zitten zoeken, deze Mp3speler is idd zeker weten 1 van de mooiste(zo niet de mooiste) op dit moment maar ik ga toch over op de Philips HDD065, is maar net een tientje duurder en heeft wel mooi 2Gb, dan wel geen kleuren scherm wat wel erg vet is natuurlijk, maar ik ga toch liever voor de wat grotere opslag dan voor de extra (wel erg leuke) andere opties. De 512 mb is me te duur vergeleken met andere merken waar je bv. al een 4Gb speler hebt, dan is de functie van het schermpje mij toch niet al dat geld waard.

• doggiedoggiedog
joke_name schreef op 05 september 2004 @ 17:05:
[...]
Volgens mij kan je trouwens wel een agenda functie er op zetten. Moet je bij Fun Stuff en dan bij studie dat is een programmatje. Alleen het probleem is dat het programmatje in het koreaans weer beschreven staat.
Ik heb gekeken op die plek op de website, Fun STuff -> Study. Echter, ik zie daar alleen een zoekmachine-achtige pagina. Ik zie niet hoe jij hieruit kan concluderen dat daar een agenda-programma gedownload kan worden.

Verder nog een dringend verzoek aan degenen die het al gekocht hebben. Kunnen jullie aub kijken of er een agenda-programma opzit of opgezet kan worden? (En verder nog een aantal foto's graag O-) )

Alvast bedankt

• rcarter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-04 20:08
ik zit er serieus over na te denken deze speler te kopen,
maar ik wou weten of mensen al hadden geprobeerd fotos erop te zetten en hoe de kwaliteit van het schermpje is.

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

iemand in het topic over de andere mp3 van deze tent, wees er op dat ze in korea zelf onder een ander merk worden verkocht.(zelfde fabriekant) http://woodi.co.kr/product_review_11.html tjek deze site voor pics etc

• Opperhoof
jajaja, rustig allemaal, ik heb hem nu 24 uur, en zoals beloofd zal ik mijn ervaringen even posten.

ik hou het nu even kort, en morgen/vanavond proberen foto's te maken.

- fm: prima, thuis goed ontvangst, op school ook, en zelfs in de bus geen 1x geruist. ) (101.90 fm)
- mp3: verschil tussen 128kbit & 192 is te merken. in de bus is 128 meer dan voldoende, op school is het prima te doen, maar je hoort licht verschil tussen de 192kbit mp3.
-wma & ogg: nog niet geprobeerd, moet nog ff converter downloaden (serials :r )
-batterij: :*) >:) oellala, die roeleerd. Toen ik hem gisteren kreeg, zat ik me af te vragen hoe je dat ding in hemelsnaam aan kreeg. geen idee, hij wilde maar niet aan, in de handleiding (helemaal engels) stond ook niets..? nouja. ik hang hem aan de pc, en floep, aan mp3's erop gezet. (ik heb 256versie, 240mb in 6min15)
wat bleek. hij wordt geleverd met lege batterij, dus eerst 4 uur opladen. (of 3 weet ik veel ik heb 4 gedaan)
vanochtend heb ik hem aangezet (9.25 richting bus) en aangezien ik ff moes showen istie weer uitgegaan om 16.00 toen ik thuis kwam. geen 1 streepje eraf, dus nog meer dan 2/3 vol :*) .

-games: wel grappig maar volgens mij kun je niet gamen+muziek luisteren, dus echt bedoeld voor saaie lessen waarbij je geen oordoppen in mag.
- menu's: zijn gaaf, je kan al je muziek in mappen zetten, overzichtelijk, makkelijk.
-jpeg: ik heb er al wel een plaatje op staan, maar ben er nog niet echt mee bezig geweest, schijnt dat je een screensaver kan maken ofzo, zal ik nog is proberen.
-touwtje: je krijgt er een leuk zwart touwtje bij. ziet er heel mooi uit invergelijking met die standaard stoffen touwtjes, dit lijkt meer op iets van gevlochten leer...?!?!
- knopjes: handig maar even uitvinden wat waarvoor is, ben er nu achter en t werkt al blindelings, goeie plek en klikken lkkr.
-LCD: leuk scherm, leuke backlight, goeie kleuren, best wel een goeie kijk hoek, de kleuren veranderen een beetje, maar nog goed leesbaar. 100x beter dan zo'n mobiele telefoon met kleurenscherm, daar is het echt niet mee te vergelijken.
- telefoonboek&functies: zal ik aan mn klasgenoteS vragen, die vonden het helemaal _/-\o_ , dus ik kan alle babes uit de klas bellen :9 >:)
- touwtje deel 2: ik heb het er vanmiddag afgehaald want het begon in de knoop te zitten met mn oordopjes* en ik gebruikte het ook niet dus.....
- oordopjes: komt mooi geluid uit. ze zitten goed, bij mij tenminste. alleen misschien iets, TE , lang,... ik snap alleen niet waarom het rechtse snoertje 2x zo lang is als links, dat is best irritant in het begin, maar je leert er mee leven :Y) .
oordopjes blijven altijd een kritiek punt, en iets dat je regelmatig moet vervangen.
- opberg hoesje: gaaf handig ding. 1ste x moet je het 5 x proberen. dus voordat je hem erin doet, goed kijken hoe ze het willen... ik was veel te snel en deed hem 3x fout, maar als tie er goed inzit, is het heel handig, display wordt niet vies e.d.
- volgens mij heb ik alles wel, vragen zeg het maar , k check dit topic regelmatig. (bookmarked) en vandaag of morgen ga ik mn best doen voor foto's.

al met al is het echt een dikke aanrader! iedereen zat altijd een beetje te patsen met zn mp3-stick, maar vandaag waren ze ineens allemaal stil >:) :o
het is zn geld dik waard.

• Aram
patser :P

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-11 19:11

smallboy

N/A

Opperhoof schreef op 10 september 2004 @ 16:29:

-wma & ogg: nog niet geprobeerd, moet nog ff converter downloaden (serials :r )

- oordopjes: komt mooi geluid uit. ze zitten goed, bij mij tenminste. alleen misschien iets, TE , lang,... ik snap alleen niet waarom het rechtse snoertje 2x zo lang is als links, dat is best irritant in het begin, maar je leert er mee leven :Y) .
oordopjes blijven altijd een kritiek punt, en iets dat je regelmatig moet vervangen.
- Geen converter gebruiken om mp3 -> wma of ogg om te zetten. Omdat ogg en wma andere manieren gebruiken om audio die je toch niet hoort weg te gooien klinkt het dubbel beroerd. Dus gewoon even cdex downloaden en cd->ogg doen. Daarmee de kwaliteit beoordelen.

- Als het ene snoer te lang is, is het een achter-je-nek snoer. Je doet de draad naar het rechterdopje achter in je nek.

En bedankt voor de review natuurlijk :) (lijkt me een gaaf spelertje, jmmr dat ik al een goede mp3 speler heb)

[ Voor 8% gewijzigd door smallboy op 10-09-2004 20:59 ]

• doggiedoggiedog
[...]
- telefoonboek&functies: zal ik aan mn klasgenoteS vragen, die vonden het helemaal _/-\o_ , dus ik kan alle babes uit de klas bellen :9 >:)
[...]
maar hoe zit het nou met de agenda functie? Heeft deze mp3 speler een agenda?

• Opperhoof
doggiedoggiedog schreef op 11 september 2004 @ 01:25:
[...]

maar hoe zit het nou met de agenda functie? Heeft deze mp3 speler een agenda?
nee, geen agenda functie, maar die kun je wel binnenkort downloaden. en die oordopjes zal ik is gaan proberen.

en ja, mag ik ook is ff een keertje patser spelen :D

• doggiedoggiedog
Opperhoof schreef op 11 september 2004 @ 11:39:
[...]
nee, geen agenda functie, maar die kun je wel binnenkort downloaden
[...]
hoe weet je dat je dit binnenkort kan downloaden? staat dit ergens online aangegeven?

Verwijderd

Welke firmware staat er op als je hem krijgt ?

Er is een nieuwe firmware uit (v 2.200) dit zijn de veranderingen:

.1 BMP file as well as JPEG file can be displayed

2. Play back the image folder
If you select the folder where JPEG or BMP files are saved, the unit can
display them one by one like the slide show.

3. AI-OFF
Even if AI-Off is set up, it does not operate in PHONE BOOK,TEXT VIEW mode.

4. The blow problems are solved
- When the folder is selected while the voice file playback, the name of the
file is broken.
- when you try to set the play speed again after set the play speed to 50% and
moving to the other mode by pressing "M" button, the play speed starts over 50%.
- When the data in "Phone Book" is over 56, the data is broken

5. You can use "Text Viewer" and "Calculator" while the music is playing.

6. Adding the searching function in "Text Viewer"
- You can search by using FF or REW.

7. Text Viewer display Max. 1,000 pages
English : Max 77,000 words

8. As the file system is improved more stably.

9 . Lyric Display
16 character in 2 lines ----> 16 characters in 4 lines
In this case, the background images can not be displayed

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2004 17:56 ]

• SuperPaddo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
(overleden)
Deze speler lijkt me erg leuk enzo (ben eind deze maand jarig en moet toch wat vragen :+), maar ik heb 2 vraagjes :) :

- Volgens mp3spelers.nl zit er een 'kleine draagketting' bij, maar kun je deze fatsoenlijk om je nek heen hangen? (voor mij ideaal bij het fietsen ed, je ziet dat veel 'mp3sticks' dit hebben). Misschien zou iemand er een pic van zou willen maken hoe de speler om je nek hangt?

- Die 2x 5mW is dat wel voldoende? Mijn zusje heeft de MobiBLU DAH 1000 speler, en die beschikt over 2x 10mW (ze heeft de bijgeleverde dopjes), en ik vind dit al niet erg hard, laat staan op de helft van het volume... (of is dit geen goede vergelijking <-- audionoob :P).

Grolsch Royce!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
.....

- volgens mij heb ik alles wel, vragen zeg het maar , k check dit topic regelmatig. (bookmarked) en vandaag of morgen ga ik mn best doen voor foto's....
Ik wacht nog steeds :)
Als je foto's maakt zou je een aantal kunnen maken met de functies van de spelertje. Zoals textview, jpg, telefoonboek enzo.

Ik vind 179 euro best duur voor een mp3 speler, maar als het schermpje echt zo goed is... ;)

• Opperhoof
SuperPaddo schreef op 12 september 2004 @ 11:50:
Deze speler lijkt me erg leuk enzo " blablabla "

- Volgens mp3spelers.nl zit er een 'kleine draagketting' bij, maar kun je deze fatsoenlijk om je nek heen hangen? (voor mij ideaal bij het fietsen ed, je ziet dat veel 'mp3sticks' dit hebben). Misschien zou iemand er een pic van zou willen maken hoe de speler om je nek hangt?

- Die 2x 5mW is dat wel voldoende? Mijn zusje heeft de MobiBLU DAH 1000 speler, en die beschikt over 2x 10mW (ze heeft de bijgeleverde dopjes), en ik vind dit al niet erg hard, laat staan op de helft van het volume... (of is dit geen goede vergelijking <-- audionoob :P).
hij lijkt erg leuk, en dat istie ook!!!

over die ketting. ik vind hem 10x mooier dan op andere mp3sticks. daar zie je vaak dat het een " ronde veter achtig" touwtje is,.. niet egt denderend interresant. bij deze zit er een gevlochten touwtje bij, ziet er leuker uit en irriteert minder snel. hij is lang genoeg en je kan hem verstellen. op zn langst hangt hij bij mij op mn navel, lijkt me lang zat. ik heb hem er alleen wel afgehaald omdat ik hem liever in broek/jas zak heb zitten.

het geluid is volgens mij meer dan voldoende. als ik hem vergelijk met die mp3speler die een paar maanden terug bij de AH te koop was (weet geen merk) en met de welbekende zwart/wit HP mp3stick, dan komt er uit deze toch duidelijk meer geluid. ik heb hem nog niet op zn hardst gehad omdat ik dat een beetje zonde van mn oortjes vind... maar dat moet je zelf weten.

@ Liquid

ik kan nog steeds geen foto's maken omdat ik geen camera heb. de telefoon van mn maat zou weer gemaakt moeten zijn, maar helaas, nog steeds kapot. (nokia 6620 oid, waterschade O-) ) maar er zijn toch wel meer mensen met deze mp3 speler??!?!?!?!!?!? :?

offtopic:
*Opperhoof vraagt zich nog steeds af hoe je meerdere mensen tegelijk kan quote...?

[ Voor 5% gewijzigd door Opperhoof op 12-09-2004 13:19 ]

• SuperPaddo
  • Niet online
(overleden)
Opperhoof schreef op 12 september 2004 @ 13:18:
[...]

hij lijkt erg leuk, en dat istie ook!!!

op zn langst hangt hij bij mij op mn navel, lijkt me lang zat. ik heb hem er alleen wel afgehaald omdat ik hem liever in broek/jas zak heb zitten.
Thanks, hoef ik niet bang te zijn dat het een veredelde halsketting wordt :P.
het geluid is volgens mij meer dan voldoende. ik heb hem nog niet op zn hardst gehad omdat ik dat een beetje zonde van mn oortjes vind... maar dat moet je zelf weten.
Oke :), dan denk ik dat dit mijn eerste speler gaat worden. Ik had niet verwacht dat ie zo hard zou gaan (die van mijn zusje (2x 10mW) moet ik er denk ik niet mee vergelijken :)). Bovendien wil ik op de fiets overig verkeer wel willen horen enzo.
offtopic:
*Opperhoof vraagt zich nog steeds af hoe je meerdere mensen tegelijk kan quote...?
Quote knop klikken, post kopieeren, in volgende post plakken (zo doe ik et :P)

Grolsch Royce!

• doggiedoggiedog
Opperhoof schreef op 11 september 2004 @ 11:39:
[...]
nee, geen agenda functie, maar die kun je wel binnenkort downloaden
Als je ook nog 's mijn vraag wil beantwoorden, dat zou ik waarderen! O-)

Waar haal je deze informatie vandaan? Staat het ergens online aangegeven dat binnenkort de agenda functie te downloaden is (url gaarne)?

Verwijderd

Spelletjes zijn er al meer zie ik, je kunt nu al oa. pokeren en jetskieen met de Live.

Afbeeldingslocatie: http://www.colormp3.com/files/data/l4EF2dOwCw.BMP

Afbeeldingslocatie: http://www.colormp3.com/files/data/7GqB8rVv38.bmp

Afbeeldingslocatie: http://www.colormp3.com/files/data/gKdfb7tf9A.JPG

• Opperhoof
doggiedoggiedog schreef op 12 september 2004 @ 14:50:
[...]

Als je ook nog 's mijn vraag wil beantwoorden, dat zou ik waarderen! O-)

Waar haal je deze informatie vandaan? Staat het ergens online aangegeven dat binnenkort de agenda functie te downloaden is (url gaarne)?
sorry, didn't see u before,

over die agenda functie. ik zag op internet al een kalender staan voor deze player en ik meen op de site www.colormp3.com. verder lijkt het mij nou niet egt super makkelijk om dat als agenda te gebruiken. bij mij ziet het er altijd zoiets uit:

maandag:
- xxx jarig
- du: vert. blz 56&57 + ma. 1,2,3,4
- WIb1: 24-31
- NaB2: h3 par4 ma

als je dat allemaal lettertje voor letter moet gaan selecteren en doen, ben je al een lesuur verder voordat het erin staat. gelukkig is er iets nieuws uitgevonden dat sneller en makkelijker gaat.
een witte stof, heel dun, best sterk, > papier genaamd :>

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

waar blijven die pics nou? :P

Verwijderd

hallo, ik heb ook die mp3 speler
allleen ik had dus die games perongeluk gedelete
en nu weer gedownload van http://cmt21.co.kr/cmt21/index.html
maar ik doe iets fout ofso want het werkt dus niet :/
:'( nu kan k ni mer gamen :'(
heeft iemand hier de originele game files ofso misschien dat t dan werkt?

Verwijderd

tis al opgelost :P:P:P
ik heb wel foto's~!

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/firenzestorm/liveca-c90/Image_1.pngAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/firenzestorm/liveca-c90/Image_3.png

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2004 14:50 ]

Verwijderd

ik heb de 512 en hij is niet zilver hoor, gewoon de ivoorwit versie! via mp3spelers.nl gekocht.

bevalt me verders wel prima alleen de kleur vind ik jammer.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 14:05:
ik heb de 512 en hij is niet zilver hoor, gewoon de ivoorwit versie! via mp3spelers.nl gekocht.

bevalt me verders wel prima alleen de kleur vind ik jammer.
die heb ik ook, ik heb nergens een zilvere versie gezien? :/

• Brammel
  • Laatst online: 28-11 08:52
Neem aan dat er een intern accu('tje) in zit? Zo ja, is er dan al iemand die mij kan vertellen of de kwaliteit van die accu achteruit gaat als je hem veel gebruikt?

Verwijderd

Ik heb hem nu twee weken denk ik en hij bevalt erg goed! Geen agenda functie hier, maar als iemand een link geeft wil ik hem wel downloaden.

De text viewer is wel grappig, maar als je naar muziek luistert en dan naar de text viewer gaat en je gaat in de textviewer naar een andere pagina dan hapert de muziek.

Verder erg gave speler, vooral de functie dat je er zelf jpeg bestanden op kan zetten is erg cool.

Verwijderd

Hier zie je hoe klein de speler is. De streepjes op het display (bij de speler in hand) ligt aan de foto het display is normaal strak zoals een TFT monitor zoals op de eerste foto:

Afbeeldingslocatie: http://extra.betanews.net/imgdb/review/0404/30/1837-4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://extra.betanews.net/imgdb/review/0404/30/1837-7.jpg

• BarôZZa
  • Laatst online: 08:33
Hallo Patrick,

Helaas is deze speler momenteel alleen leverbaar in het ivoor wit.De zilvere versie komt aan het einde van dit jaar op de markt
Met vriendelijke groet,

Holland Global
M.Hobbemastraat 3
5062 LN Oisterwijk
Nederland

Fax: +31 (0)13 - 5230575
www.mp3spelers.nl
sales@mp3spelers.nl
Afbeeldingslocatie: http://messenger.msn.com/MMM2004-08-11_11.52/Resource/emoticons/cry_smile.gif

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

*kick* iedereen nog tevreden met zijn mp3 speler? maak je veel gebruik van de functie's etc? de meeste zullen hem nu een tijdje hebben. doe je ook wat met dat scherm. de games heb je wel gezien lijkt me. is hij nog intressant als het nieuwe er vanaf is? :p

• Opperhoof
hij blijft gaaf!!!

alles doet het nog, ziet er nog piekfijn uit, batterij is toppie bij mij, 2x per week opladen. telefoonboek+songteksten+rekenmachine gebruik ik niet, zit op school dus :
- dan heb je de agenda van klasgenotes voor telefoonnummers
- songteksten die je uit je kop kent :)
- zo'n "huge" ti-8* rekenapparaat dat netjes je sommetje probeert uit te rekenen.

games zijn wel leuk, speel alleen die hard, nog best moeilijk :) ben al 3 KWT uren bezig om het uit te spelen :) (kwt=zelf 1/2deel van je rooster invullen :) )

beeldscherm, wat doe je ermee, ik heb er een half foto album op staan, onder het afspelen krijg je dan een slide-show te zien, kan je kiezen: fullscreen of halfscreen.

1 nadeel vind ik, als je lange titelnummers hebt bijv: iron maiden - the best of the beast cd1 - revelation , dan moet je een tijd wachten voordat heel de tekst voorbij is gekomen, dat mag van mij wel wat sneller,.....

en ik hoop dat ze de random functie gaan verbeteren want ik hoor steeds dezelfde...?

maar verder vind ik hem nog helemaal TOPPIE, en beter dan de mp3players van mn classmates. (blauwe ledje achter de joystick is ook zeeer coool)

kortom ik ben tevreden, geen spijt van de aankoop

• BarôZZa
512mb versie besteld.

• BarôZZa
Heb em nu ook. Geweldige speler. Goed geluid, volume is hard genoeg(een tijd op het hardst luisteren en je krijgt koppijn). Het enige irritante vind ik dat hij de tracks niet alfabetisch sorteert, waardoor je als je een album erop zet, je de bestanden wel in de luiste volgorde moet versturen.

• Opperhoof
nee hoor, juist makkelijk

maak je eigen random playlist, hij speelt ze af zoals jij ze in je map zet
je kan ze dus uploaden naar dat ding. rechterklik op een mp3 file --. sort by name .-- thats it.

Verwijderd

Hallo allemaal,
Mede doordat ik hier alle posts heb gelezen, heb ik de Live C90 voor mijn verjaardag gevraagd (vandaag). Die heb ik dus gekregen, als jullie meer foto's willen, zeggen jullie het maar.
Hij is echt geweldig!
Ik wist dat hij klein was, maar zó klein! Wauw...
Doei,
Sebastiaan

• Aram
Luitjes,

Kan iemand zijn ervaringen posten mbt de FM Receiver:

- Hoe is de ontvangst kwaliteit?
- Wel / geen last van veel ruis?
- Ervaringen in trein / bus / metro?
Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 20:42:
Hallo allemaal,
Mede doordat ik hier alle posts heb gelezen, heb ik de Live C90 voor mijn verjaardag gevraagd (vandaag). Die heb ik dus gekregen, als jullie meer foto's willen, zeggen jullie het maar.
...
Enne, extra foto's zijn altijd welkom natuurlijk :*)

Verwijderd

Echt een goeie ontvangst vind ik... Geen last in de trein en in de auto...
En ik heb nog geen ruis gehad...

Ik heb even geen batterijen voor mn digitale camera... even met mn webcam dan maar, morgen ofzo wat mooiere

edit...
kijk allemaal maar:
http://www.xs4all.nl/~netvers/live/

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2004 15:37 ]

• Opperhoof
even stukje topic lezen, heb het er al instaan in een stukje review.

de fm is top. ik heb nergens ruis behalve als onder de televisietoren in Goes rijdt, maar dan is het geluid nog steeds redelijk goed voor stereo en mono is helemaal goed.
ook in school heb ik goed bereik

• jens1987
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-01-2024
Ik heb laatst het volgende programma gedownload: CA-C90 FONT.
Het was de bedoeling dat het programmatje geinstalleerd werd, maar tijdens de installatie zit mijn mp3 speler vast! :'( :/
Ik kan nu helemaal niets meer met mijn mp3 speler, heeft iemand anders dit probleem mss ook gehad?

http://cmt21.co.kr/zip/images/font%20save.gif
Bij verifying blijft ie hangen ----^

*Resetten helpt niet, want het programma blijft er op staan en mij PC herkent de mp3 speler ook niet meer als een verwisselbare schijf...*

Lekker hoor die software van de fabrikant!!! :( :( Had em pas een week in gebruik en nu dit... 8)7

Ik hoop dat iemand mij kan helpen...

• BarôZZa
Nog wat minpuntjes gevonden:

Met VBR mp3's werkt de terugspoelfunctie niet goed. Als je dan bijvoorbeeld 10 sec terug spoelt, spoelt hij werkelijk een minuut ofzo terug.

Games erop zetten lukt me niet. Heb een rom-bestand, maar geen idee wat ik ermee moet(in de root zetten of in de Games-folder heeft geen zin).

De FM receiver werkt niet geweldig. Tunen gaat met stappen van 0.10, waardoor ik sommige zenders niet kan vinden(ID&T Radio).

Verwijderd

Wow vette mp3 speler _/-\o_
Misschien dat ik m ga kopen voor mn verjaardag :)

• sdy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-05 19:32

sdy

Ik zit te twijfelen tussen de
Xen EMP-400 256 MB en de Live CA-C90 256 MB
Welke kan ik het beste kopen volgens jullie. De Xen heeft een ouput van 2x 20 mW en de Live maar 5.... Ik heb mijn speler graag op een flink volume zodat de omgeving me niet stoort met andere geluiden.

Time is an illusion. Lunchtime doubly so.

• MonkeeMKII
  • Laatst online: 15-07 16:53
Ik heb die live ca-c90, 2 weken terug op een donderdag besteld... nogsteeds niet ontvangen.. meer mensen met hetzelfde probleem? hoelang duurde het bij jullie? en btw die mensen van mp3spelers.nl willen niet eens erop inGAAN!

Verwijderd

MonkeeMKII schreef op 11 oktober 2004 @ 19:36:
Ik heb die live ca-c90, 2 weken terug op een donderdag besteld... nogsteeds niet ontvangen.. meer mensen met hetzelfde probleem? hoelang duurde het bij jullie? en btw die mensen van mp3spelers.nl willen niet eens erop inGAAN!
Heb je wel goed besteld, bij mij duurde het 24 uur en ik heb zeker al 4 keer besteld daar. Geen kwaad woord over de afhandeling van bestellingen.

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-11 21:33
Is 5mW niet wat weinig?

• BarôZZa
Met oordopjes is 5mW meer dan genoeg. Genoeg om koppijn te krijgen op vol vermogen in ieder geval. Al ligt het bij MP3's ook altijd aan de volume van de bestanden zelf.

Ik had hem trouwens vorige week maandag besteld onder rembours. Volgende dag ontvangen. Alleen de adapter was niet goed (paste niet in het stopcontact). Ze zouden gelijk een nieuwe opsturen, maar ik heb nog niks ontvangen.

Heeft iemand trouwens een idee hoe je nieuwe games eropzet en waar je nieuwe firmwareupdates kan vinden?

• MonkeeMKII
Heb je wel goed besteld, bij mij duurde het 24 uur en ik heb zeker al 4 keer besteld daar. Geen kwaad woord over de afhandeling van bestellingen.
naja laat maar zitten nou.. ze hebben het al opnieuw gestuurd moet vandaag of morgen aankomen... het was tog hun fout
Heeft iemand trouwens een idee hoe je nieuwe games eropzet en waar je nieuwe firmwareupdates kan vinden?
http://cmt21.co.kr/cmt21/eng/download/list.php3

[ Voor 24% gewijzigd door MonkeeMKII op 12-10-2004 13:21 ]

• jens1987
  • Laatst online: 19-01-2024
MonkeeMKII schreef op 12 oktober 2004 @ 13:19:
[...]

naja laat maar zitten nou.. ze hebben het al opnieuw gestuurd moet vandaag of morgen aankomen... het was tog hun fout

[...]

http://cmt21.co.kr/cmt21/eng/download/list.php3
Ik zou alleen geen CA-C90-FONT downloaden! :( :( Mijn Mp3 Speler zit nog steeds vast en heb nog niets van Bitz gehoord :( Niemand anders met dit probleem???

Verwijderd

wat is dat voor programma dan?

• MonkeeMKII
volgens mij voor een nieuwe font he.. hehe :9

Ik heb hem nu trouwens ook binnen.
ik heb er een paar dingen op aan te merken->
-als de accu helemaal leeg is dan duurt het een tijdje tot ie genoeg geladen is om herkend te worden.
-toen ik enc functie gebruikte om van een cd op te nemen zat ie na 1 seconde vol en stond er dat ik 4 uur lang had opgenomen... en het zat ook nog eens vast dus moest ik w88 tot de accu helemaal leeg was tot ik em weer kon gebruiken... vreemd....... :?

[ Voor 84% gewijzigd door MonkeeMKII op 13-10-2004 13:58 ]

• MonkeeMKII
die drivers die erbij zijn geleverd werken niet. of ligt dat nou aan mij? kan iemand vertellen hoe jullie het hebben geïnstaleerd.. :(

ps het zijn win98 drivers(kheb XP)+ik heb het volgens het boekje gedaan :'(

[ Voor 97% gewijzigd door MonkeeMKII op 13-10-2004 17:55 ]

• BarôZZa
WinXP zou hem sowieso als externe drive moeten herkennen. Is bij Win2k iig wel het geval.

• MonkeeMKII
NAJA! hij herkent hem egt niet als een externe schijf ..! er staat wel usb mass blabla. maar ik zie geen xtra schijf staan, en software zegt ook er zit nix in.. A.ligt dat aan windows of aan de mp3 speler zelf? B. ik was al van plan om mun harde schijf te formateren, is dat een goed idee?

• Opperhoof
en mijne doet het nogsteeds prima, niets op aan te merken.

ik heb hem 34 uur na bestellen ontvangen, nog nooit vastgelopen, batterij wordt als maar beter, (eerst 8 uur nu al >11 uur) komt genoeg geluid uit, en de games kan ik ook prima installeren.

(om de games te installeren moet je eerst versie 2.200 erop zetten, daarna rom files in de game dir.

fm radio is ook prima, ik luister enkel naar yorin,538,skyradio prima te ontvangen.

weet niet wat jullie ermee uitspoken maar mijne is fine :)

Verwijderd

Je moet het altijd op twee PC's proberen dan kun je weten of het aan de speler ligt of aan de computer, of de PC een keer opnieuwe opstarten. Zelf heb ik een Zen Touch en die reageert ook niet altijd...meestal als ik een ander USB apparaat aansluit en daarna de Zen.
Pagina: 1 2 Laatste