[MMORPG] City of Heroes

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 12.081 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-05 10:08

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

PPD hardsuit, beste van allemaal :P
Zijn er totaal 33 of 36, bij 10 25 en 50 krijg je badge.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-04 15:25

Jabba

Firkan

Heb de 10 badge gisteravond bereikt, die Hardsuit is inderdaad erg cool :) erg leuke event!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserunner
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-05 14:04
w000t ik ben weer verslaafd :D

Nu ik voor hetzelfde bedrag ook Heroes kan spelen (deed altijd villains, omdat ik alleen villains gekocht heb), heb ik nu een empathy defendertje gemaakt. Lukt aardig, leuk om mee te spelen! Ik zit nog steeds op de Union server. Heb wel het idee dat deze post redelijk useless is hier op het forum :')

Waren er maar meer nederlanders in CoX :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik ben er nog steeds hoor :P Tijdens kerst 2 chars naar de 50 gekregen, nu hard bezig met de volgende.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 19-05 11:28

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ik heb 2x de trial geprobeerd. Uren zoet met de character builders, maar zodra ik zo tegen level 10 begin te geraken begint het al eentonig te worden en maak ik weer een nieuwe...

Kwam er maar een CoH 2 ofzo, met nieuwe graphics en next-gen-mmorpg gameplay.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Komt er ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-03 12:37

Silentuz

-_-

Wow, spelen veel mensen dit nog?

mijn sub is onderhand al weer een tijdje afgelopen, kon me niet echt hard meer boeien. Heb nog geprobeerd met DB/WP maar helaas.

syn, is er al enige info over CoH2? behalve dan dat de devs het graag willen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

In het kort wat ik weet, vorig jaar heeft PlayNC (NCSoft) alle merknaam/rechten-gebeuren van CoX opgekocht van Cryptic (orginele developer). Daarmee hebben ze op 1 na alle developers ook overgenomen en nieuw pand gekocht. Ik heb 2 interviews gelezen waar nog niet zeker is of ze een compleet nieuwe CoX2 gaan maken, of de huidige (net als issue 5 en 8) een megaupdate van de engine gaan geven. Ze zijn hard bezig alle mogelijkheden te bekijken van de huidige engine (en limitaties), echter nu Marvel Online zoals het lijkt definitief niet doorgaat zal de druk op CoX2 een stuk lager liggen (ze hebben geen concurrentie) alleen leek wel duidelijk dat er geen CoX2 zou komen voordat GW2 komt. (NCsoft heeft nu 3 flinke toppertjes).

Wel zijn issue 12 en 13 in de maak, met naar horen zeggen, een berg nieuwe features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-03 12:37

Silentuz

-_-

mja, dat ze het alles hadden opgekocht wist ik, maar idd zoals ik dacht nog vrij weinig over CoX2.

helaas, was CoX begon na 2 jaar wel een beetje te vervelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

Silentuz schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 03:33:
Wow, spelen veel mensen dit nog?

mijn sub is onderhand al weer een tijdje afgelopen, kon me niet echt hard meer boeien. Heb nog geprobeerd met DB/WP maar helaas.

syn, is er al enige info over CoH2? behalve dan dat de devs het graag willen doen?
ja zon 170.000 nog :D

speel het nog volop, blijft super! het teamen, de unieke chars blijven gewoon top in deze mmo, verslaat nog steeds vele andere mmo's

als er nog iemand een dutch only ssgtje zoekt Home of the Dutch heeft nog plek zat :) wel op defiant btw !

kom moet ik zeggen elke keer wel nederlanders tegen, denk dat er meer zitten dan op union

[ Voor 8% gewijzigd door Jabba op 09-01-2008 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Zit home of the dutch op US servers? Ik maak altijd trial chars aan op Virtue omdat dit de drukste server aldaar was volgens mij (lopen altijd veel lowlevel chars rond in atlas park).

Viel me trouwens op dat de Villain steden vrij uitgestorven zijn. Is dat niet zo populair?

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Defiant is europe server ;) (Defiant/Union/Zudunft en een franse).

Villians blijft een probleem, vandaar dat je nu bij aankoop van CoH dus nu ook CoV erbij krijgt (voor de prijs van 1). Probleem bij Villians is aanbod van content, CoH heeft dacht 12 mappen, CoV maar 5. De nieuwe co-op maps hebben wat geholpen, maar door gebrek aan search-options werkt nog niet optimaal.

@jabba, Ik denk nog wel een SG-loze character ergens te hebben :P (heb er nu 34).

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 09-01-2008 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

34 charss wow haha! iedereen is welkom :) kleine base met 3 port rooms is aanwezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

Gister tijd bezig geweest om onze base te verbouwen en 1 grote teleport room te krijgen, kom ik erachter dat je nooit meer dan 2 beacons aan 1 telepad kan hangen... pffff.... alles weer terug kunnen zetten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

Dit weekend double xp weekend! woei kan niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Yup, ben alles al aan het klaar zetten :D Beetje jammer dat ze niet eerst de ExpSmoothing op de live server knallen voordat double exp ingaat :( (vanaf zo'n lvl20 krijg je van bosses tot bijna 3x meer exp dan normaal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

5 levels op een zaterdag middag was wel netjes :) , wel laggy door de drukte maar een erg leuk event weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Hoe druk is het op de Europese servers en op welke server zitten de meeste NLers? Zit erover te denken om het spel toch maar te kopen ter overbrugging naar Age of Conan. Vind het wel vervelend dat ik eerst 30 euro moet dokken om het uberhaupt te mogen spelen. Snap niet dat ze niet gewoon een trial kosteloos laten omzetten in een betaald abbo.

Merk dat op de Amerikaanse servers het aardig druk is. Als ik een karakter aanmaak op een tijd dat veel mensen nog op hun werk zitten, is het toch vol met lowlevels 'sewers dit' 'sewers dat'

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zou ik persoonlijk toch kiezen voor de US servers, op de EU servers wil het nog wel eens bizar rustig zijn. Defiant en Union zijn de 'drukkere' servers van de 4, meer op de heroes kant dan op de villian kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Bah, koop ik het spel, zie ik pas helemaal NA de purchase (Europe) tussen haakjes staan...dacht toch echt dat ik de US versie had gekocht.

Hopen bij support dat ze het naar US kunnen omzetten :(

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

rustig? zit alleen op defiant en kan geen minuut ingelogd zijn of krijg al een invite voor een team. maar ja wat is rustig... zo super druk hoeft voor mij ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geops
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-05 11:32
Heuh allen, heb van het weekend ook maar weer eens m'n account geactiveerd. EU version... Het is rustig maar altijd wel iemand te vinden. Helaas mag ik weer helemaal vanaf scratch beginnen. Misschien maar een nieuw manneke maken op Defiant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

Als je een Dutch SGtje zoekt met functionele base pm : Firedragon NL , Terraan of Lython :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-05 14:51
Onlangs ook maar es een 14-day trial aangevraagd. Leuk spel zeg!! Heb inmiddels ook de full version aangeschaft :) Speel zowel op Defiant & Union servers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Laatst online: 20-04 18:38
Zijn er nog mensen die dit spel spelen? Hoe druk is het op de EU servers?
Ik hoorde dat in de nieuwste update je je eigen missies kunt maken dus hopelijk komen er heel wat mensen terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik speel nu hoofdzakelijk op de US servers, nog bijna elke dag, zeker freedom is daar bizar veel drukker. (en ook leuker om te starten). Maar gezien ik nu 2x 45maand accounts heb op de EU blijf ik daar ook nog spelen.

Mission Architect is moment in open beta, het werkt echt heel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

SinergyX schreef op zondag 22 maart 2009 @ 12:20:
Ik speel nu hoofdzakelijk op de US servers, nog bijna elke dag, zeker freedom is daar bizar veel drukker. (en ook leuker om te starten). Maar gezien ik nu 2x 45maand accounts heb op de EU blijf ik daar ook nog spelen.

Mission Architect is moment in open beta, het werkt echt heel goed :)
Is er ook een mmo die jij niet speel? Echt iedere mmorpg topic zie ik jou wel reageren. ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91397

Haha :D

Zijn er al free trials te krijgen voor heroes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Elke speler kan 10 dagen trials uitgeven aan mensen (soort van refer a friend zegmaar), zit op zo'n account wel wat limitaties maar werkt an sich wel goed. (max lvl dacht ik 20, en nog een paar anti-goldsell regeltjes).

Nog keuze voor US of EU server? :P

@prot, ik speel er veel ;)

Wat betreft die Mission Architect, loopt dus nog in Beta.
Wat kan je allemaal:
-Je compleet eigen verhaal schrijven van maximaal 5 missies
-Je 'contactpersoon' volledig naar eigen wil creeren (naam, costume, text alles).
-Je eigen tegenstanders, groepen en allies maken (naam, costume, powers).
-Eigen keuze map soort (niet zelf bouwen) met layout-preview
-Tot maximaal 25 triggers per missie (ambush, glowie, hostage redden, clickies etc).
-Je missie lokaal opslaan, alleen of met een team testen.
-Je verhaal 'publishen' op de centrale server (US/EU samen), feedback geven, rating geven.

Verder kan je met MA-points ook nog wat dingen unlocken, zoals capes, wings of aura's (deze heb je standaar dus niet). Een published missie geeft gewoon experience enkel geen missie-bonus. Verder dropt er geen spul, enkel specifieke 'tokens' welke uiteindelijk weer kunnen worden ingewisseld voor recipes, enhancements en salvage.

[ Voor 66% gewijzigd door SinergyX op 23-03-2009 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Laatst online: 20-04 18:38
Ik heb een timecard gehaald, hopelijk is Union niet te leeg. Ik denk dat de US servers me wat te laggy zullen zijn (was toen ik er voor het laatst was wel zo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214426

stime schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 17:47:
Ik heb een timecard gehaald, hopelijk is Union niet te leeg. Ik denk dat de US servers me wat te laggy zullen zijn (was toen ik er voor het laatst was wel zo).
Ik speel zelf op freedom en heb weinig last van lag. Er zitten nog erg veel mensen en de broadcast chat is erg actief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Maar inmiddels komt Champions Online dus op de markt dit jaar :)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wat met de dag meer gaat lijken op een random arcade knaller, als ik de beta testers mag geloven. CO is toch van juni naar september uitgesteld? Denk zelf mede door de announcement van Going Rogue.

Speel nog steeds tevreden op de Freedom en Defiant server, Freedom voor de mensen, Defiant omdat ik daar toch bijna al mn characters heb zitten. Al raad ik toch mensen aan naar US servers te gaan, EU blijven 'matig' bevolkt.

Leukste is nog wel dat CO mensen dus ingame bij CoH gingen adverteren voor hun game :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

SinergyX schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 17:26:
Wat met de dag meer gaat lijken op een random arcade knaller, als ik de beta testers mag geloven. CO is toch van juni naar september uitgesteld? Denk zelf mede door de announcement van Going Rogue.
Ik kan helaas geen betaleak forums meer vinden. betaleak.com zelf is helaas down gegaan. Maar als ik de ingame footage mag geloven is de GUI nogal minimalistisch, dus je zal wel niet veel knoppen nodig hebben. Zeker niet als het ook voor een console is. Wel jammer. Geef mij toch maar een WoW-achtige interface. Dat is meestal toch een teken van enige diepgang.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat hoorde ik ook als negatieve punten, schijnt echt een focus op console te zijn want er waren toch nog plannen het uiteindelijk te willen porten naar de xbox. Al zitten er wel best stoere elementen in, zoals 'undergrond travel' en soort van spiderman rondvliegen aan touwtjes :P Gelukkig snapte NC/Paragon ook beetje de druk, dev team is van 13 naar nu dacht 50 man gegaan en gaan er schijnbaar flink op los :P

Huidige Issue 15 is meteen open beta, niet zo bijzonder veel nieuws, buiten 2 nieuwe TF/SF's en berg Architect fixes en wat costumes. Iedereen zit toch stiekem te hopen op grafische updates bij de Going Rogue expansion, na Villains is er nooit meer een betaalde addon gekomen dus verwachten ze er best veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Toch weer iets vaker aan het spelen nu. Mijn scrapper Spinewarp (Union) is zowaar lvl 14 geworden. Probeer nu wat inventions en recipes bij elkaar te smokkelen om wat betere enhancements te maken. Maar zoveel INF heb ik nog niet. Alhoewel... had ik nog niet, een of andere +10 enhancement schijnt voor miljoenen verkocht te worden (steadfast prot). Jammer dat ik het maar max. voor 250k op de markt kon zetten (fee van 12.5k, wat mijn huidige banksaldo was). Maar goed, laagste bid was 1 miljoen... da's wel leuk als je normaal zit te sappelen voor elke paar honderd INF :D

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Er zijn aantal inventions die geven meer dan alleen wat %-based bonus, steadfast is dacht ik een +2 knockback protection, die werkt dus op elk lvl. Fire tankers krijgen bv standaard geen knockback protection, enkel dus via zulke recipes of via de leaping pool.

An sich zou ik uitzingen tot lvl22, flink sparen want op dat moment kan je single origens gebruiken. (8% training, 16% dual, 32% single)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ik heb nu bijna overal +10 tot +15 enhancements, maar het blijft lastig om te overleven soms... vooral als er een paar lieutenants staan. Een ervaren speler van hetzelfde level als ik deed bijna 2x zoveel damage met zijn klappen. Gisteren nog wel even balen... clear ik een hele dungeon om Frostfire, een of ander elite boss te verslaan in the Hollows, is die gast omringd door minions en te sterk... moet ik helemaal opnieuw beginnen maar dan met hulp :(

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Let wel op welke soort enhancement je hebt:
Afbeeldingslocatie: http://paragonwiki.com/w/images//9/94/Enhancements.jpg
Meest linker is dus een Dual Orginen (vanaf lvl12 - zijn lvl15), tweede is een training (vanaf lvl1) en de derde is een Single Orginel (vanaf lvl22 - zijn 25). In jou geval zouden de Duals ideaal zijn (16%). Dual en Single origen moeten wel afstemmen met jou gekozen origen (tech, science, mutation, magic, natural). Aan het randje van de enhancement kan je zien wat voor soort het is (dual, single, training).

En Frostfire, die gast is epic. De vroegere Hollows was ook een nachtmerrie om in rond te komen, meen vorig jaar hebben ze de bezem door die zone gehaald en is het stuk beter speelbaar. Ik wil niet weten hoevaak ik Frostie heb neergemept, het geeft een blik hoe het later gaat worden. Het is al jaren dé missie om een team eens flink te testen.

Welke set speel je als scrapper? Sommige sets komen pas richting 20 op gang en worden vanaf 32 echt sterk en tegen de 38 nagenoeg onverslaanbaar. Sommige sets hebben de eerder lvls al erg sterke powers, andere komen pas veel later echt op gang.

Welke server zit je trouwens?

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 08-06-2009 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen84
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-01-2024
Ik wou vorige week sinds 1-1.5 jaar tijd weer CoH gaan spelen, vooral omdat de anticipatie op Champions Online mijn hero gevoel weer op laat komen. :9

Alleen krijg ik een BSOD om de 5-15 minuten, wat echt niet te doen is. :(

Het enige verschil met mijn pc is dat ik sindsdien mijn geheugen heb veranderd van 2GB naar 4GB. (Al het geheugen vervangen, oorspronkelijke 2gb was defect.)

Verder heb ik een upgrade van mijn videokaart uitgevoerd van een nVidia 7600GT naar een AMD 4870. Toen ik nog mijn 7600gt gebruikte had ik nooit stabiliteitsproblemen met CoH. Ik ben met mijn video kaart upgrade ook meteen naar vista geupdate. (Zonder ooit vista problemen gehad te hebben sindsdien..)

Ik heb zo'n beetje alle graphic settings geprobeerd welke in het AMD/ATI topic op de CoH-usa tech support forums te vinden zijn.. Verder heb ik ook de hotfix voor de Vista lockup geprobeerd zonder succes.

Iemand hier enig idee waardoor ik weer fatsoenlijk CoH kan draaien?

Mijn Pc:
Vista 64bit
Intel Core2 E6600
4GB ram
ATI HD 4870
Catalyst version: 9.3
Driver Version: 8.15.0010.0183 (English)

Mijn DxDiag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Welke fout krijg je op de BSOD? Ik draai ook 4 GB en een 4870 (maar dan met een phenom x4), en eigelijk nooit problemen gehad. Je kan testen in safe-mode of het blijft draaien, mischien compabiliteit inschakelen voor XP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

SinergyX schreef op maandag 08 juni 2009 @ 10:13:
Let wel op welke soort enhancement je hebt:
[afbeelding]
Meest linker is dus een Dual Orginen (vanaf lvl12 - zijn lvl15), tweede is een training (vanaf lvl1) en de derde is een Single Orginel (vanaf lvl22 - zijn 25). In jou geval zouden de Duals ideaal zijn (16%). Dual en Single origen moeten wel afstemmen met jou gekozen origen (tech, science, mutation, magic, natural). Aan het randje van de enhancement kan je zien wat voor soort het is (dual, single, training).
Ik heb gisteravond ook de wiki eens goed doorgenomen. Heb nu vooral training en een hoop DO's die niet matchen met de mijne (verkopen die snel op de auction?) Maar met mijn miljoen moet ik toch wel wat DO's kunnen kopen. Bovendien heb ik ontdekt dat meerdere enhancements van hetzelfde type gewoon stacken hehe. Vroeger gooide ik ze over elkaar heen voor +'jes, maar beter is om ze gewoon naast elkaar te zetten.
En Frostfire, die gast is epic. De vroegere Hollows was ook een nachtmerrie om in rond te komen, meen vorig jaar hebben ze de bezem door die zone gehaald en is het stuk beter speelbaar. Ik wil niet weten hoevaak ik Frostie heb neergemept, het geeft een blik hoe het later gaat worden. Het is al jaren dé missie om een team eens flink te testen.
Ok dan, maar eens een team samenstellen dan ;)
Welke set speel je als scrapper? Sommige sets komen pas richting 20 op gang en worden vanaf 32 echt sterk en tegen de 38 nagenoeg onverslaanbaar. Sommige sets hebben de eerder lvls al erg sterke powers, andere komen pas veel later echt op gang.
Spinewarp, een natural spines/regeneration scrapper op server Union. Heb inmiddels mijn respec al verkloot (wilde speed power nemen maar vergat te confirmen en eindigde uiteindelijk met dezelfde build als ik eerst ook al had haha).

Overigens crasht CoH bij mij ook zeker 2x per avond (de graphics driver) ;(

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je moet eens weten hoe lang ik dacht dat eenmaal een enhancement plaatsen = permanent, pas na aantal maanden spelen begreep ik dat je ze gewoon kan vervangen :+ Maar met DO's moet het zeker een stuk makkelijker worden qua damage. Let wel op dat je vanaf lvl1 een accuracy bonus hebt die per level langzaam afneemt. (4x training = 32%, 4x DO = 64%).

Regen is een laatkomertje :P Op lvl16 krijg je integration (uit m'n hoofd), toggle die eindelijk mez-protection geeft en flinke regen, vanaf dat moment wordt het wat beter. Gecombineerd met je heal kan je het nog lang uitzingen, zeker health/stamina nemen voor nog meer regen. Op 28 wordt het echt leuk, Instant Healing, dat hele zooitje met SO's slotten en je hebt bizar veel regen. Neem dan nog fighting erbij voor touch (extra smash/lethal resistance) en Hasten. Maar het grootste verschil komt op lvl22, als je eenmaal SO's kan gaan gebruiken.

DO's verkopen amper meer, je kan ze beter bij de NPC verkopen en ze ook kopen bij NPC. Grof geld zit enkel bij de invention recipes. 1 van mijn characters met huidige AH prijzen is ergens tegen 800-900 miljoen waard. (luck of the gambler +recharge).

Ik heb op union dacht nog 2 characters, 1 die jou zeker wel kan helpen (sonic/archery defender).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

SinergyX schreef op maandag 08 juni 2009 @ 11:20:
DO's verkopen amper meer, je kan ze beter bij de NPC verkopen en ze ook kopen bij NPC. Grof geld zit enkel bij de invention recipes. 1 van mijn characters met huidige AH prijzen is ergens tegen 800-900 miljoen waard. (luck of the gambler +recharge).

Ik heb op union dacht nog 2 characters, 1 die jou zeker wel kan helpen (sonic/archery defender).
Goede zaak :)
De miljoentjes liggen dus voor het opscheppen haha!
En ik gisteren maar moeilijk doen om een paar salvage items voor 500 te kopen zodat ik +15 Training damage kan maken.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je kan nog altijd bergje MA missies doen, en met de tokens die je ermee verdient een paar recipes halen. Mooiste van de MA is dat je zelf bepaald welke mobs je wil hebben als tegenstanders, enkel geen mission-bonus experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinzel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-12-2024

Quinzel

Absent Minded

Even een heel kleine bumpje *kuch, zomer 2009 8)7 *. Speelt iemand dit spel nog wel eens?

De nieuwe expansion komt binnenkort uit, Going Rogue. Je kunt al een pre-order plaatsen en dit zorgt ervoor dat je nu al toegang krijg tot de dual pistol set. Dit weekend is er dubbel XP weekend en reactivation weekend. Dat betekend dat voor iedereen het spel weer is geactiveerd en dat je het nog een keer kan proberen dit weekend.
Get excited because one of your favorite times of the year is here - Double XP Weekend! All the fun begins tomorrow, March 4th!

What is a Double Experience Weekend? It's a three day stretch of time during which all participating Hero and Villain characters receive double the XP, Influence, and Infamy for their accomplishments in game. All you have to do is log in and take advantage of this opportunity to level up your favorite characters twice as quickly as normal! And if you pre-purchase Going Rogue, you'll be able to take advantage of all that Double XP has to offer while wielding the Dual Pistols power set!

But it doesn't end there. We're also having an Account Reactivation at the same time! This means that all inactive accounts in good standing will be re-activated free of charge and given access to City of Heroes and City of Villains® during Double XP weekend! So grab your friends and loved ones and get them back into the game so that you can play and rack-up the phat loot together!
Ik kijk dan ook erg uit naar de nieuwe expansion. Er zit ook een hoog nodige graphics update bij. Iedereen en zijn oma speelt momenteel met de dual pistol power, dus echt leuk is het niet om er nu mee te beginnen. Ondanks dat het echt geweldig eruit ziet.

Als er trouwens nog mensen zijn die willen beginnen of willen proberen dan kan je altijd contact met mij opnemen in game (Esma of Lavena). Ik speel op de Freedom server en ik heb daar een supergroup samen met een maatje. Wij spelen nu al een aantal jaar en hebben ook een behoorlijke basis opgebouwd. Voor meer informatie kan je naar onze website http://www.cityofheroes.nl.

Het blijft een heerlijke MMO, meer dan de moeite waard. _/-\o_

Cityofheroes.nl - De enige echte Nederlandstalige City of Heroes en Villains supergroup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb de closed beta gedaan met dual pistol, ook de 2 boosts naar 38 en 50. Zeker een leuke set, maar absoluut mijn favoriet niet (zeker die exectution shot vind ik een matige animatie). Op de testservers gaat hopelijk binnenkort demon summon in beta, ik zit dacht ik in Perk 2 dus hopelijk snel toegang.

Bijna al mijn characters (ik heb er tegen de 40 ofzo), zitten op europese servers, Defiant en Union, maar die servers zijn zo goed als leeg tijdens de avonduren (60-100 man online via /sea).

Ik speel nog regelmatig, mijn 2 hoofdaccounts tikken bijna 60 maanden aan terwijl mijn US account pas tegen de 15 zit. Ergens wacht ik nog steeds op de dag dat er weer EU->US transfers kunnen, mijn EU characters zitten iets te vol met IO's om die zomaar te laten zitten :P

Nu weer ingehuurd voor de powerlevling van die dual pistol mensen, 2mil per level tikt toch best lekker aan :)

Going Rogue zelf kijk ik erg naar uit, eindelijk mijn masterminds weghalen uit die saaie en sombere rogue islands, vind de hero kant vanaf het begin al veel leuker. Grafisch verwacht ik zelf niet veel bijzonders, ze gooien liever nieuwe content erbij (alsof chimora zo'n supersucces was :P Buiten dat die costume ver stoer was :P), dan oud content een nieuw jasje geven (Atlas park bijvoorbeeld).

[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 05-03-2010 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinzel

Quinzel

Absent Minded

Dat is inderdaad minder dat je ze op de euro servers heb staan. Ik heb zelf maar 36 maanden op mijn us toons, maar dat komt meer omdat ik tussendoor heel wat maanden heb gecanceld. Normaal zou ik al hoger zitten.

Ben bang dat er nooit een EU > US transfer gaan komen. In de avond zitten er nog 600 man online bij ons, in de middag ongeveer 200. Alleen CoV sterft wel uit met in de avond 400 en 150 in de middag. Wat ik erg jammer vind want CoV is toch mijn favoriet. Daarom ben ik ook erg blij dat je straks via Going Rogue met je schurken gewoon lekker aan de heroes kant tekeer kan gaan.

Mocht je ooit naar de US server terug komen, neem dan even contact op. Zou gaaf zijn. We zitten beetje andere Nederlanders te zoeken die spelen op de US servers, maar zal vast niet los lopen.

Cityofheroes.nl - De enige echte Nederlandstalige City of Heroes en Villains supergroup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zijn er volgens mij nog best wat uit Nederland, op de EU servers zelf kwam ik ze alleen amper tegen. Anders oproepje doen op de fora's van CoH zelf, behoorlijk actief forum daar.

Transfer lijkt me ook niet meer te komen, ben stom geweest bij de beta van EU toen toch over te stappen, maarja, alle grote namen gingen toendertijd mee (Tainted greek, mother love, plight trawler). Ben toen wel server-first ice/energy blaster geworden :P Maarja, als Defiant en Union al aardig leeg zijn, hoe zouden Zudunkft en Villigence dan niet wel zijn? (franse en duitse server).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Neem aan dat veel CoH spelers overgegaan zijn naar Champions Online. Ik ook, maar na 2 maandjes weer opgezegd. Vind beide spellen gewoon niet zo leuk vergeleken WoW, wat ik overigens ook al een jaar niet meer speel :D

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinzel

Quinzel

Absent Minded

Zoals je eerder kon lezen was het afgelopen weekend reactivation en dubbel XP weekend. Vrijdag en zaterdag alleen maar badges lopen verzamelen wegens tijd gebrek. Zondag ben ik wel los gegaan. Ben begonnen met een Arachnos Soldier die ik naar level 24 heb geleveld voor uiteindelijk de Crab Spider Soldier path te kiezen. Had der al gerespect, maar ben niet helemaal tevreden erover.

Dubbel XP weekend is wel geslaagd, één member van de SG was terug gekomen. Helaas geen andere Nederlanders kunnen vinden op de US Freedom server. Hopelijk gaat de teruggekomen member weer activeren.

@Funky

Veel mensen gingen toen Champions uitkwam er inderdaad direct naar toe. Maar ook veel mensen zijn direct na één maand weer terug gekomen omdat ze achter kwamen dat champions helemaal niet zo goed is als City of Heroes. City of Heroes loopt te ver voor met content om als koning van de comic book mmo geschopt te worden. Maar goed, komen nu ook nieuwe comic book MMO’s aan, dus wie weet.

[ Voor 25% gewijzigd door Quinzel op 08-03-2010 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Champions Online speel ik ook, de variatie is daar enorm alleen jammer dat range>melee in alle situaties. Spel wint op aantal aspecten makkelijk (diversiteit en action-wise).

Van het weekend niet gespeeld, double exp heb je zo weinig aan als je 50 bent :P Wel even ingelogd met mijn fire/kin, meteen bergen farm requests, zo'n beetje enige party-activiteit de laatste maanden op EU servers.

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 08-03-2010 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinzel

Quinzel

Absent Minded

Agh neem aan dat je niet al je slots heb gevuld met allemaal level 50’s? Je kan altijd nieuwe personages maken. Zelf heb ik een heleboel tussen level personages ondertussen. Vind het altijd tof om personages te maken, outfits te designen. Te levelen tot 20 en dan ben ik ze weer zat. Heb zoveel personages gehad waar ik niks mee deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nou eigelijk.. :+

Ik heb (gok ik) 9 lvl50 heroes, 8 lvl50 villains en nog een berg in de eind 30 mid 40 range, maar zolang NC niets fixed mbt animatie/redraw, heb ik weinig zin die verder te levelen. (het blijft van de zotte dat je met een primair weapon set geen secondairy power kan doen zonder je wapen weg te doen).

Daarnaast is het voor die lvls niemand te vinden, nieuwe SK systeem heeft weinig goeds gebracht, heb je sporadisch een team die enkel +5 wil vechten.. sta je dan met je lvl20 vol met DO's en 90% mis :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinzel

Quinzel

Absent Minded

Ahja, dan heb je inderdaad weinig sloten nog over.

En weet wat je bedoeld met teams. Zelfs op de US servers is het lastig om teams te vinden, iedereen blijft die klote AE doen. Die SK systeem is niet zo’n probleem in mijn ogen, het is die verdomde AE die alles heeft verziekt.

Begrijp me niet verkeerd, het is een leuk systeem om eigen missies te maken en verhaal lijn. Maar flikker dan de XP eruit zodat niet iedereen die verdomde farms blijven doen. Zelfs met die XP nerf die ze aantal maanden geleden hebben toegepast blijven mensen farmen. Je eigen PLen vroeger in Peregin Island is niet nieuw. Maar mensen die niet beter wisten kwamen er niet en deden gewoon partys. Nu vragen ze er al om in Atlas en Cap, iedereen en hun oma zien dat en besluiten dat het wel een goede manier is om te levelen, in de mom van “het gaat lekker snel en dan ben ik snel 50”.

Daarom maak ik bijna al mijn partys zelf, sommige vinden het niet snel genoeg gaan met XP. Maar ik zie teminste alles van het spel. Ik neem dan ook haast alleen maar contact missies en niet paper of radio missies. Er zijn echt ontzettend veel toffe contact missies die, mits je er energie in steekt om de tekst te lezen, ontzettend tof zijn. Maar ook veel zones die zijn aangepast voor de missies. Maar jij met je 17 level 50’s hoef ik dat niet te vertellen.

Als ik leiding had over het spel had ik AE nog erger generfd met XP. Doe iets met bonussen en dan een limiet voor een dag zodat iedereen weer normaal gaat levelen. Met dubbel XP weekend waren de partys gelukkig wel in overvloed. In het weekend ook op de freedom server. Alleen doordeweeks is het minder, zeker omdat je zit met die verdomde time zones waar wij in spelen.

En over die animatie, het zou kunnen dat ze dat ooit aanpassen. Zeg nooit, nooit. Aangezien ze in het verleden ook voldoende opnieuw hebben geanimeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De animaties zitten er al sinds beta in, ik zie dat eigelijk nooit veranderen (BaB noemt het 'balance'). Zeker mijn mastermind, merc/TA/mace, is gewoon een ramp als je zelf ook nog beetje wil aanvallen, aid other zonder wapen, TA bow, extra schieten gun, AoE immobilize mace, en weer opnieuw. Gelukkig zijn ze wel terug gekomen op de uitspraak dat 'redraw time' in de cast animatie/tijd zit, dit was 100% niet waar.

In de jaren hebben ze altijd 1 grote fout gemaakt, diversiteit in missies. Een groot gedeelte (net als in andere MMO's) interesseert het hele lore en missie verhaal voor geen meter, je doel is altijd precies hetzelfde. Defeat alles, pak glowie, red een hostile, defeat boss+adds. Waar er eerst nog enorm veel street-parties waren, zoals in Perez Park (beste tijden), zie je nu niemand meer op straat, buiten mensen die naar AH gaan of richting andere missie gaan.

En daar is AE de oplossing, geen gezeik met travelpowers, wachten op andere, zoning, gevaarlijke zones (als lowbie door Kings moeten lopen), gewoon dichtbij en je doet precies hetzelfde. Of hoe heet die zone vanaf lvl6, rechts van atlas. Vroeger was je langer bezig om uberhaubt bij een missie te komen dan de missie zelf, voor wat? 1 bub experience.

Wie gaat er nu nog een half uur travelen om in IP of Talos echter in een freaking hoekje een missie te doen, identiek aan een missie die je nog geen 10 minuten geleden in Striga deed?

Zouden ze AE op 0 zetten, of cap per dag, gooien ze hele AE simpelweg de prullenbak in. Een feature uniek in de MMO wereld, zo 'flut' uitgewerkt. Per saldo, enige doel is 50 worden, het excuus van 'je AT niet kennen' is zo enorm achterhaald dat je daar ook weinig meer mee kan (een tank is zeker tot ver 20 niet meer dat een scrapper met meer HP en minder damage). De hoeveelheid wat in AE al generfed is, is echt ziek veel. Ik speelde AE vanaf beta, heb er ook de badge 'bughunter' mee gehaald, lijsten vol met mobs die relatief simpel waren maar veel exp gaven. De grap is nu dat een MM boss met minions ver uit sterker is dan een MM speler ooit zal zijn.

En hoe trots ze vaak ook waren om iets toe te voegen wat WoW nog niet had (dual spec, mission teleporter, ingame stat-window, superSK, level pact), random dungeon tool van WoW werkt nu eenmaal 10x beter dan AE ooit zal werken, door het simpele principe dat ook laag-bevolkte servers toegang hebben tot de totale playerbase van een spel.

Door de servers zo extreem te scheiden (Zudunkft en Villigance zijn zelfs server-sided taal-afhankelijk), was er een massale leegloop op de EU servers. En wat waren ze trots dat AH wel cross-server werkte, ware het niet dat het enkel wordt gebruikt om IO's en recipes over te gooien naar de US kant, zodoende daar weer verder te farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinzel

Quinzel

Absent Minded

Ja en nee, ben het met veel dingen eens maar niet alles. De diversiteit in missies is inderdaad niet hoog en veel lijkt op elkaar. Maar ze proberen er zeker wel een twist in te gooien, zeker de afgelopen jaren met nieuwe missies die zijn toegevoegd met hele verandering in mappen die ze opnieuw hebben gebouwd. Als je er echt naar zou gaan kijken dan is het natuurlijk allemaal hetzelfde in een ander jasje, maar het jasje zit er wel omheen. Als je bijvoorbeeld kijk naar de begin missies, zeker als je uiteindelijk naar the hollows ging was het anders. Het was fris en had uitdaging.

AE heeft hele stoere missies en er zijn voldoende mensen die er ook leuk gebruik van maken. Maar het word 99% alleen maar voor farm gebruikt. Een hele map vol met allemaal mobs in 3 verschillende kleuren. Nou, veel plezier om die te blijven killen. Geef mij dan maar missies waar ik iets langer voor moet reizen. Zouden ze AE op 0 zetten, of cap per dag, gooien ze hele AE simpelweg de prullenbak in? Waarom? Ze hebben AE gemaakt zodat je eigen missies en verhaallijnen kan maken en verzinnen. Ze hadden nooit AE gemaakt voor een farm alternatief. Ik zie zelf ook wel het probleem in dat als je XP nog verder gaat cappen dat niemand het meer speelt, maar zoals AE nu wordt gebruikt was nooit de bedoeling geweest van de developers.

En gevaarlijke gebieden? Ze hebben zo ontzettend veel powers in het spel gegooid wat het reizen zoveel makkelijker maakt. Je krijg vanaf level 5 al een reis power in bank missies. Vergeet niet al die extra powers die je krijg met events om mee te reizen. Day Jobs geven ook verschillende mogelijkheden. En dan niet al die teleport powers die er hedendaags zijn om naar je bestemming te komen. Dat heb ik zeker afgelopen weekend gezien met mijn partys. Mensen hebben niet meer dan 1 tot 2 minuten nodig om direct bij de missie te komen, zelfs al zit het op een andere map aan de andere kant. Er zijn genoeg alternatieven voor reizen gekomen en voldoende teleports wat we vroeger niet hadden. Ik heb op veel toons nu ook bijna een aparte balk nodig om al mijn reis mogelijkheden neer te zetten, mits ik dat nog doe.

Het is gewoon dat mensen te lui zijn geworden om die 1 tot 2 minuten te reizen. Nee ze willen liever op één plek blijven waar ze telkens dezelfde missie kunnen blijven doen, dan bedoel ik ook echt letterlijk dezelfde missie mee. Woeptiefockingdoe, daar ben ik City of Heroes voor gaan spelen. Nee geef mij dan maar die missies die op elkaar lijken, maar toch beetje verschillend zijn. En dan bedoel ik niet die paper en radio missies die inderdaad copy paste zijn.

Neem bijvoorbeeld veel missies die je opnieuw kan spelen in ouro. Een storyline begint inderdaad met missies die op elkaar lijken, maar uiteindelijk hebben ze allemaal wel iets unieks aan het einde van alle missies. Al is het maar een aanpassing van de map of mobs die je moet vechten. Het zit verstopt in het spel, daar ben ik achtergekomen toen ik mijn ouro badges ging halen en veel van die missies moest doen. Dit kom je niet tegen als je maar AE blijft doen vanaf level 1.

Het nadeel van dat er geen street partys zijn heeft ook consequenties op veel andere zaken in het spel. Veel minder taskforces die gerunned worden en veel lastiger om mensen te vinden voor al die Giant Monsters die een badge geven in gebieden waar nooit meer iemand komt. En dat vind ik er zo klote aan.

Naar mijn mening hadden ze ook nooit een EU versie moeten maken. Neem bijvoorbeeld Final Fantasy XI, die heeft servers waar gewoon iedereen van heel de wereld opzit. Uiteindelijk creëert de playerbase zelf wel een soort van EU server waar alle EU mensen opzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

mmm altijd als ik iets over COX lees kriebelt het weer, het is al bijna 2 jaar geleden dat ik het speelde maar het was inderdaad een erg gaaf spel, laatst een paar maandjes CO gespeeld maar dat vond ik toch niet echt wat.
als het in COX nog een beetje populated was zou ik het misschien tussendoor nog wel eens willen spelen. goeie tijd in gehad!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mag het niet zeggen, maar who cares, ik zit weer in de closed beta :D
Dual gun was al geweest, nu is demon summoning en Dark Mirror aan de beurt (issue 17), waaronder dus Ultra Mode, de grafische nieuw trucjes van de CoH engine.

Ben erg benieuwd :)

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 15-03-2010 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Jabba schreef op maandag 08 maart 2010 @ 16:14:
mmm altijd als ik iets over COX lees kriebelt het weer, het is al bijna 2 jaar geleden dat ik het speelde maar het was inderdaad een erg gaaf spel, laatst een paar maandjes CO gespeeld maar dat vond ik toch niet echt wat.
als het in COX nog een beetje populated was zou ik het misschien tussendoor nog wel eens willen spelen. goeie tijd in gehad!!
Als je nog eens wat sfeervol's zoekt zou ik LOTR online proberen en dan een halfling in de Shire starten. Een hele leuke ervaring :Y

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinzel

Quinzel

Absent Minded

SinergyX schreef op maandag 15 maart 2010 @ 19:43:
Mag het niet zeggen, maar who cares, ik zit weer in de closed beta :D
Dual gun was al geweest, nu is demon summoning en Dark Mirror aan de beurt (issue 17), waaronder dus Ultra Mode, de grafische nieuw trucjes van de CoH engine.

Ben erg benieuwd :)
Very nice! :9 :9~

Kijk zelf best uit naar Issue 17, dan vooral de nieuwe badges. Zelf ben ik echt een badge snol, op één villains toon heb ik zelfs 482 badges. Ben ik best een beetje trots op, want in villains is het lastig sommige badges te halen. Ben ook bezig met mijn eerste toon die ik 5 jaar geleden h ad aangemaakt wat badges te geven, zij steekt nu op 320. Maar ik heb nog zoveel badges op haar te halen, ook erg simpele badges. Ik moet mezelf alleen voor elkaar krijgen dat te gaan doen.

Mijn spider toon is nu level 28, ben ik ook mee aan het badge hunten. StrikeForce gedaan afgelopen Zondag. Volgende StrikeForce moet je via een base computer krijgen, maar met Issue 17 word hij ook gewoon contact bereikbaar. Dus even wachten op Issue 17 daarmee.

Dus vertel, hoe is Issue 17? Word die vet of niet? :X
Jabba schreef op maandag 08 maart 2010 @ 16:14:
Als je besluit terug te komen en je op US server speelt. Kan ik met mijn supergroep je wel weer op weg helpen. Je kan controleren of wij online zijn door te kijken naar onze status op City info tracker. Klik hier voor de status van de Get Happy supergroup leden en klik hier voor de status van de Get Angry supergroup leden. Helaas staan niet alle leden erbij, sommige gebruiken geen City info tracker.

Dit geld trouwens voor iedereen die weer gaat spelen of het spel wilt proberen op de US servers. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Qua badges, enorm veel exploration badges met flink wat lore informatie.

Ultra mode ben ik nog niet zo zeker van, waterreflecties icm shadows is wel mooi gemaakt, maar grafisch geen nieuw hoogstandje op de reeds bestaande zones (waar pretoriean atlas dat wel gaat worden begreep ik).

Demon Summoning is grappig, attacks zijn met een zweep met elke side-effect (~9% resist debuff). Pets zelf zien er een beetje simpel uit, qua attacks een combo van claw scrapper en fire/ice ranged attacks - later ook een hold. T9 power is een single pet buff die elke XX seconde ook 1 pet extra summoned, beetje combo van serum van Mercs en Possie van Thugs.

Ik zit op de EU beta, dus het is daar relatief erg rustig. Hopelijk binnenkort ook een lvl bump, wat meer spelen met demon summoning. Ook MA heeft wat wijzigingen gehad (je kan jezelf nu clonen als 'back evil me', leuke feature).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

FunkyTrip schreef op maandag 15 maart 2010 @ 20:45:
[...]

Als je nog eens wat sfeervol's zoekt zou ik LOTR online proberen en dan een halfling in de Shire starten. Een hele leuke ervaring :Y
mwah ben zwaar warhammer online verslaafd dus ik verveel me nie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinzel

Quinzel

Absent Minded

Demon Summoning ga ik zeker proberen zodra die uit is. Met dual pistol wacht ik tot de expansion echt uit is. Zodat ik een prea dual pistol corrupter kan maken.

Afgelopen weekend geprobeerd een start te maken aan de ouro badges aan de heroes kant. Heb ik maar direct opgegeven, gaat zo ontzettend veel tijd in zitten in vergelijking met de villains kant. Heroes kent alleen maar story arcs van 5 tot 6 missies, waar dan 1 tot 2 hunt missies zijn en de rest bijna allemaal defeat all. Met villains heb je dit niet zo vaak, veel 3 missies story arcs die je makkelijker kan doen met ouro opties. Ik heb geen trek in 3 defeat all missies met geen enhancement powers en/of inspirations.

Dus die laat ik maar zitten, heb voldoende andere badges nog te halen op mijn badge hero toon. Wel wat andere badges gehaald op andere toons, mijn villain healer Esma heeft nu 487, gaat echt de goede kant op. Daarom kijk ik ook erg uit naar de badges in Issue 17.

Heb je nog een beetje kunnen testen SinergyX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Op de US server zie ik al bergen lvl50 Dual pistols rondhuppelen, leuke set maar ik blijf toch trouw aan AR. (execution shot animatie blijft ruk :P).

Ben nu wel even actief geweest op mijn US account, daar de EU bizar rustig is. Nu op zoek naar mogelijkheden om alle IO's over te gaan zetten naar mijn US characters, toch een aantal herbouwen op de US kant (freedom).

Testserver wacht ik even op de levelbump, het schiet niet bepaald op solo missies doen (EU testserver is echt leeg, US is vrij vol). Set heeft al 2 nerfs achter de rug, die resist debuff op de zweep attacks is flink verlaagt en ook de damage is stuk lager. Eerst gezegt, het was ook erg overpowered (je kon dus -30% uit attacks, dan nog vanuit je secondairy zeker -20%, weinig sets die -50% resist debuff halen).

Verder is de AI nog niet optimaal, veel melee/range issues, de verdere features die er komen zijn wel erg netjes uitgewerkt. (WW heeft ook wat updates). Hopelijk binnenkort ook het vervolg op Going Rogue zelf, oudere characters die in de 'shared zones' uitgelogt waren krijgen al een message-window over de keuze van je kant.

Defender heeft nieuwe inherent power, villigance is uitgebreid met een damage bonus. Solo 30% damage bonus, per team member -10% minder (tot 0%). Verder blijft die endurance discount gewoon bestaan, dit deels omdat ze anders nutteloos worden tov corrupters, als Going Rogue eenmaal live is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Laatst online: 15-04 06:03

White Dust

PlaneScape: Torment

Zit er aan te denken om CoX aan te schaffen. Ben met de trial bezig en opzich vermaak ik me wel. Alleen, in het begin gebied is het nogal rustig, is dat later op beter (ik speel op de EU server Union op het moment, nog maar lvl6 dus niet echt een probleem om over te stappen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ga US servers, zit je 10x beter. Freedom is de meest drukste server, maar andere servers zijn ook nog net bevolkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinzel

Quinzel

Absent Minded

Ja, daar ben ik het mee eens. Kom naar de US servers, Freedom. Geef dan even je toon naam door en ik kan je dan wel met mijn supergroup verder helpen. We zullen je niet helemaal bij het handje nemen, maar als je hulp nodig heb kan je ons dan altijd aanschieten.

Voor meer informatie over onze supgergroup.

www.cityofheroes.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

snap niet dat ze de euro servers niet mergen met de us servers... iedereen zijn toons die kant op en lekker druk dan in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Daar is een 30 pagina lange discussie voor geweest afgelopen maand, toen was er gratis server-transfer, maar natuurlijk enkel binnen je regio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 14:22
Ik heb de trial even gedownload, maar ik kan niet zien of de servers EU of US zijn volgens mij. Weet iemand hoe dit zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Aan de executable (updater.exe of updater.EU.exe) en aan het patchscherm. Lichtblauw (met wit/rood) is EU, donkerblauw met zwartaccenten is US.

Eenmaal ingelogt kan je het zien aan de severs, EU heeft er 4 (defiant, union, zudunkft en villigance), US heeft er dacht ik 7 (Freedom, justice, liberty, errr en nog een berg).

Gister op Freedom een DP/Mental aangemaakt (Psi/mental is bizar irritant qua geluid), man man wat heb ik die sewer-groups gemist. Gewoon met een groep van 8 lvl1-2's sewers in, who cares dat je dood gaat, lvl up en je revived weer :) Nu pas level 7, rustig verder :P

Als het mee zit volgende maand Going Rogue in de beta, ben erg benieuwd hoe het gaat werken.

[ Voor 36% gewijzigd door SinergyX op 24-03-2010 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Heb inmiddels de volledige versie gekocht. Vermaak me prima, alles wat uit vissen :) Heb op Freedom een Villain gerolled. Toon-name: 'Ms. Blight'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinzel

Quinzel

Absent Minded

Heb helaas de afgelopen weken geen tijd meer gehad om er rustig voor te gaan zitten. Het kriebelt af en toe wel hoor, zeker savonds, maar ben dan regelmatig te moe om er nog achter te gaan zitten.

Mijn dayjobs gaan wel lekker zo, op één personage heb ik bijna alle dayjobs (nog 4 stuks). Hoop wel dat Issue 17 snel uit komt, ik kijk ontzettend uit naar alle nieuwe badges.

Jullie nog wat gedaan in CoH/CoV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Probeer de open beta te installeren. Geen enkel probleem met het updaten van de EU versie maar wanneer ik de US versie wil installeren is de download zo traag als kippen stront door een trechter bij -10 8)7

Edit:
Op CoH forum staan wat draadjes met het zelfde probleem, dus maar afwachten.

Edit 2:
Yay, heb het opgelost door eerst via de EU servers up te daten en daarna connecten met de US.

[ Voor 33% gewijzigd door White Dust op 17-04-2010 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinzel

Quinzel

Absent Minded

Mensen die het spel spelen zullen het wel niet ontgaan zijn, Issue 17 is afgelopen weekend live gegaan. Wij konden allemaal aan de slag met de nieuwe power en natuurlijk de nieuwe story arcs en badges.

Ook ik heb samen met mijn supergroup afgelopen weekend op veel toons alle explore badges gehaald. Tevens de story arc meerdere keren doorlopen en zeer genoten van het nieuwe systeem dat word gebruikt in de arcs.

De nieuwe badges zijn een leuke toevoeging, zit heel wat leuke verhalen achter. De accolades die je kunt verdienen is een erg leuke toevoeging voor de badge hunters onder ons, waar ik dus ook onder valt. Alleen vind het jammer dat ze allemaal hetzelfde eruit zien, misschien was het leuker geweest om ze aan te passen naar de zone toe.

De nieuwe story arcs zijn erg leuk gedaan en geven een kleine connectie met de aankomende expansion. Tevens is het erg gaaf dat je nu kan praten met mensen in de missies zelf, keuzes kan je dan ook maken in het gesprek. Gevolgen heeft het nog niet, maar ze zouden er een systeem van kunnen maken dat verschillende antwoorden verschillende gevolgen heeft. De story arcs zelf zien er ook gaaf uit, ze hebben alle mappen aangepast met andere objecten en maken er dan echt een uniek verhaal van.

De eerste taskforce is ook aangepast. Positron taskforce was nooit een favoriet onder veel mensen, ze hebben hem nu dan ook in 2 stukken gedeeld zodat hij meer toegankelijk is voor veel mensen. Maar vergis je niet, als je beide stukken achter elkaar speelt is het nog steeds een ontzettend lange taskforce. Maar de nieuwe mappen die ze gebruiken zijn onwijs gaaf, zeker de laatste dam missie.

Heb zelf nog niet kunnen testen met ultra mode, dit komt omdat ik CoH/CoV speel op een 3 jaar oude laptop. Zodra ik ultra mode probeer aan te zetten ontploft mijn laptop en komt er rook uit. Ultra mode moet voor mij helaas nog wachten tot eind dit jaar.

Hier nog een aantal screenshots van Issue 17.

Afbeeldingslocatie: http://www.cityofheroes.nl/img/gal/Issue17-01g.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.cityofheroes.nl/img/gal/Issue17-02g.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.cityofheroes.nl/img/gal/Issue17-03g.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.cityofheroes.nl/img/gal/Issue17-04g.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.cityofheroes.nl/img/gal/Issue17-05g.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.cityofheroes.nl/img/gal/Issue17-06g.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.cityofheroes.nl/img/gal/Issue17-07g.jpg
Goh, zou Demon Mastermind al uit zijn?

Anyway het was een zeer geslaagde CoH/CoV weekend! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vind het jammer dat ze flink hebben gepushed op Issue 17 (Dark Mirror), Ultra Mode voegt relatief niet echt veel toe (buiten dat rogue islands nog lagere framerate heeft), nieuwe quests zijn wel enorm stoer uitgewerkt (heb je al tegen jezelf gevochten? :P).

Ik ben weer berg infamy aan het binenslepen, erg handig dat er nog steeds bergen mensen zijn die asap een lvl50 Demon Summoning willen hebben, sommige tot ergens 150 mil infamy (verdeelt over 4-5 man) ervoor over hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinzel

Quinzel

Absent Minded

Ja, heb tegen mezelf gevochten. Die screens boven zijn van mij. In de eerste screen zie je Esma, mijn main toon. En daarna Kahlee mijn level 30 crab. En Lavena aan de heroes kant.

Ik baal er wel van dat die AH down is, ik wou mijn scrapper nieuwe sets geven maar dat lukt ineens niet. Ik hoop echt dat hij snel weer up is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wel jammer dat ze empaths en andere heal-abilities nog steeds niet goed hebben werken. Mijn empath wint nogsteeds doodsimpel, mobs healen elkaar amper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinzel

Quinzel

Absent Minded

Dinsdag avond de nieuwe positron taskforce nog een keer gespeeld, maar nu maar met zijn 2en. Was erg gaaf om te doen, zonder enige moeite zijn we beide taskforces doorgekomen.

Maar raad het echt aan om dat eens te doen, met een maatje rustig die taskforces door te lopen. Kan je de kleine details zien die ze erin hebben gestopt. Erg leuk om te doen.

Woensdag ben ik heel de dag aan het badge hunten geweest op mijn scrapper. Toch een heleboel badges erbij, voornamelijk alle history en defeats. Maar ook een accolade naar binnen gesleept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291809

Ik heb een hele tijd geleden dit spel ooit eens gespeeld maar helaas was mijn PC niet echt opgewassen tegen dit spel. Sindsdien is het apparaat vervangen en zou ik wel weer eens een blik willen werpen in deze MMO, heeft er iemand misschien een trial voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Europe of US server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na veel gegraaf zie ik dat ik de Europese versie heb. Geen flauw idee op welke server ik gezeten heb.

EDIT: Ik heb nu de US trial (nog bedankt SinergyX) en heel tof dat CoV daar ook meteen bij zit. Ik heb meteen wat toons aangemaakt (kostuums maken en powers uitproberen is leuk) op de server Justice. In de gebieden na de tutotial zones is het erg rustig, wat is zo'n beetje de hangplek van de meeste mensen? Ik ben voornamelijk erg nieuwsgierig naar wat anderen in elkaar geknutseld hebben.

Ook, heel raar, moet ik uit de buurt van water blijven aangezien dat als een soort bizarrespiegel fungeert: ik zie daarin namelijk alles uitvergroot op z'n kop. Waarschijnlijk iets in de grafische instellingen.

Herkennismaking is in ieder geval tof, moet wel bekennen dat ik tot zover de villains veel leuker vind dan de heroes >:)

[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 291809 op 09-05-2010 20:26 . Reden: Trial ervaringen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinzel

Quinzel

Absent Minded

Waarom de Justice server als ik het mag vragen? Kom lekker naar Freedom, lekker druk en flink wat team invites. En als je dan hulp nodig heb dan kan je altijd mijn maatje en mijzelf aanschieten. We doen regelmatig (meerdere keren per week) taskforces en strikeforces, badge hunten en we zijn pas begonnen met giant monsters hunten. En als je een klein begin kapitaal nodig heb dan kunnen wij je daar zelfs mee op weg helpen. Meer informatie (www.cityofheroes.nl).

Tevens heeft CoV niet echt een hangplek zoals CoH (Atlas Park). Ondanks zitten de meeste mensen in Cap bij de markt of daar ergens in de buurt.

Ben ik afgelopen weekend (in de uurtjes dat ik niet hoefden te werken) begonnen aan een demon mastermind, moet zeggen dat ik het erg tof vind. Zal binnenkort eens al mijn toons hier posten met hun outfit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Freedom is inderdaad de drukste server, direct na tutorial krijg je de vraag of je naar Atlas of Galaxy wil gaan, die eerste is de 'hangplek' van het spel. Vroeger had je ook in Perigrin Island een hangplak voor de 50's (en de mensen die een plvl nodig hadden :P), maar sinds Architect is Atlas weer helemaal vol.

Grootste misser van CoV was wel het gebrek aan een 'hub', een hangplek voor iedereen.

Going Rogue ga ik ook absoluut met mijn Villains over naar Hero kant, heb dat donkere sombere (en mega irritante mobs) gat nu wel gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb gewoon een server er uit gepikt en dat was dus Justice. Maar goed, ik zal eens op Freedom gaan kijken. Het leuke van dit spel is dat rerollen nooit gaat vervelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb zelf zo'n beetje elke outfit-pack die er te koop is (wedding, valkyrie, ninja, veteran, cyborg, etc), daar kan je echt eindeloos mee spelen :P Valkyrie vind ik verreweg de mooiste, kan je hele leuke dingen mee maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinzel

Quinzel

Absent Minded

Heb alles behalve wedding, heb een beetje lopen kijken toen der tijd en vond nou niet echt dingen erin zitten die ik ooit zou gebruiken. De rest wel, sommige zijn echt de moeite waard, als is het alleen voor een extra power die je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinzel

Quinzel

Absent Minded

Afgelopen vier dagen heerlijk CoH/CoV kunnen doen. Mijn demon mastermind langzaam maar gezellig naar dertig weten te krijgen. Tevens vrijdag avond twee strike forces achter elkaar gedaan met onze supergroup, The Beast Beneath the Mountain en Pirates of the Sky. De volgende avond ook direct de derde The Temple of the Waters er doorheen geknald.

Maar mijn grootste uitdaging heb ik Zaterdag middag voor elkaar gekregen. Esma (mijn pain corrupter) had een aantal hunt badges nog niet, het ging hier om de skull bosses, hellion bosses en troll bosses badges. Deze mobs spawnen niet in het wild en kan je alleen via krant missies krijgen. Helaas zijn deze krant missies alleen te krijgen vanaf level 5 tot 20. Heb een nieuw personage gemaakt, de missies gehaald. Paar levels omhoog geleved, maatje geinvite, uitgelogd en daarna met esma erin. Terwijl de missie voor 8 man stond ingesteld. Zo heb ik met een beetje werk en een beetje hulp toch drie lastige badges weten te krijgen. Haar totale badge count staat momenteel op 536. De volgende badge uitdaging staat al voor de deur, de outcast bosses badge.

Deze badge is alleen te krijgen via één missie in CoV waar maximaal drie outcast bosses spawnen per reset. Dat betekend dat ik hem 34 keer moet doen om mijn badge te krijgen. Hier ga ik binnenkort aan beginnen (heb ondertussen de missie op een andere toon klaar staan). Zou een paar maanden kunnen wachten en het dan makkelijker met Going Rogue kunnen halen, maar waar is daar de uitdaging van?

Afbeeldingslocatie: http://www.cityofheroes.nl/img/gal/CoHdames.jpg

Even snel mijn dames voorstellen. Link is Lavena. Dit is mijn CoH main personage. Ze is een emp defender en zij is ook de oudste personage die ik heb. Komende 20 Juni wordt ze vijf jaar oud. Midden is Esma, mijn main in CoV. Pain corrupter. Tevens mijn badge personage. Rechts is mijn laatste creatie, mijn demon mastermind genaamd Tamia. Badge count gaat op haar ook flink omhoog.

En hoe is jullie vrije weekend in CoH/CoV geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Rond gehuppelt in een best wel erg lege Defiant server :(

Had ooit eens voorgenomen al mijn characters in kaart te brengen, maar zit nu op 42, dan ben ik iets te lang bezig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinzel

Quinzel

Absent Minded

Weinig kunnen gamen afgelopen weekend, moest helaas werken. Wel heb ik eindelijk weathergirl badge op Esma weten te krijgen (damn wat een werk was dat zeg), ze heeft nu 540! Badges in CoV.

Tamia staat nu keurig op level 35. En al een paar enhancement setjes staan te wachten op lvl 47.Ben er wel achter gekomen dat paarse setjes behoorlijk duur zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

SinergyX schreef op maandag 17 mei 2010 @ 10:43:
Rond gehuppelt in een best wel erg lege Defiant server :(

Had ooit eens voorgenomen al mijn characters in kaart te brengen, maar zit nu op 42, dan ben ik iets te lang bezig :+
Ja is het nog erger geworden op Defiant? Ik heb nu al een tijd niet meer gespeeld, maar heb wel altijd op Defiant gezeten, was op zich wel te doen qua rustigheid. Zodra Going Rogue komt ga ik weer spelen, misschien binnenkort ook een keer een maandje.

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303104

Quinzel schreef op maandag 10 mei 2010 @ 10:48:
Waarom de Justice server als ik het mag vragen? Kom lekker naar Freedom, lekker druk en flink wat team invites. En als je dan hulp nodig heb dan kan je altijd mijn maatje en mijzelf aanschieten. We doen regelmatig (meerdere keren per week) taskforces en strikeforces, badge hunten en we zijn pas begonnen met giant monsters hunten. En als je een klein begin kapitaal nodig heb dan kunnen wij je daar zelfs mee op weg helpen. Meer informatie (www.cityofheroes.nl).

Tevens heeft CoV niet echt een hangplek zoals CoH (Atlas Park). Ondanks zitten de meeste mensen in Cap bij de markt of daar ergens in de buurt.

Ben ik afgelopen weekend (in de uurtjes dat ik niet hoefden te werken) begonnen aan een demon mastermind, moet zeggen dat ik het erg tof vind. Zal binnenkort eens al mijn toons hier posten met hun outfit.
Kan ik misschien een invite krijgen?
Ik heb dit spel +/- een jaar gelede gespeelt maar toen niet doorgezet, maar daar heb ik nu wel zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinzel

Quinzel

Absent Minded

Tuurlijk, geef even je personage naam door en dan zorg ik ervoor dat je direct een invite krijg. :D

Zelf niet heel veel kunnen gamen, omdat ik aan het rotzooien was met een nieuwe PC die het niet doet. Wel achtergekomen dat een één of andere dude mij telkens probeert in te halen met badges op City info tracker. Hij/zij heeft nu net zoveel als mij 542, maar heb nog een aantal troefkaarten. Aankomend weekend ga ik dus een paar badges erbij krijgen.

Tamia staat ondertussen op 41.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinzel

Quinzel

Absent Minded

Het is alweer een tijdje stil geweest in de City of Heroes forum. Even verandering in brengen. Zelf ben ik de afgelopen maanden ook iets minder actief geworden. Ben een beetje Guild Wars aan het doen en was weer begonnen met Star Trek Online (tevens ook weer gestopt). Maar City of Heroes heeft altijd actief gestaan. Met mijn badge personage Esma heb ik nu 551 badges bij elkaar gespeeld. Tamia, mijn demon mastermind is level 50 geworden met heel wat goede sets. Voor de rest niet echt veel bezig geweest.

Maar er is wel goed nieuws.
NCsoft and Paragon Studios are proud to announce that players will have the opportunity to walk the line between good and evil (or cross it), on 17th August 2010 with the release of City of Heroes Going Rogue™. City of Heroes Going Rogue is the second paid expansion in the City of Heroes® franchise.
Eindelijk, 17 augustus kunnen we dus los met de nieuwe uitbreiding. Ik zelf kijk er heel erg naar uit, eindelijk wat vernieuwing in deze game. Heeft het ook best wel hard nodig. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De grootste misser die ze nu hebben gemaakt/gaan maken, geen retail boxes, geen promoties, helemaal niets voor de Europe servers, en gewoon nergens op reageren.

Vreemd genoeg heb ik wel op mijn US account vanuit het niets een bizarre boost gekregen van veteran maanden (ik heb eerste 3 maanden na beta US gespeeld, daarna EU gegaan en jaren later pas weer US verder gegaan), het lijkt erop dat betaalde maanden van mijn EU account in de tijd dat mijn US account niet actief was toch zijn overgezet naar mijn US account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinzel

Quinzel

Absent Minded

Misschien is dat een hint naar een toekomstige merge? Het zal mij niks verbazen als ze dit toch uiteindelijk gaan doen. De Koreaanse beta ooit was ook naar de US servers verhuisd.

Maar het is inderdaad raar dat ze totaal geen reclame maken. Lijkt wel of ze heel europa maar even vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265288

Ik heb zojuist even de trial gedownload. Nu wil ik ingame mijn resolutie aanpassen, wat geen probleem is, maar ik moet vervolgens opnieuw opstarten, dus ik sluit de client af en weer opnieuw op en vervolgens begint hij weer opnieuw te downloaden |:(, dezelfde 3.1gb die ik de eerste keer gedownload heb...Ik krijg de client ook niet meer opgestart zonder dat ik langs die download moet...

Is dit een bekend probleem? Moet hij na de eerste installatie updaten en doet de client dit terwijl je speelt en wanneer je stopt eerst de patch moet downloaden of iets dergelijks? Of gaat er gewoon iets mis hier :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Windows 7 geinstalleerd in program files? toevallig? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265288

Hm nope, wel een 64 bits versie van xp, maar mij lijkt dat dat toch geen probleem zal zijn :P?
Pagina: 1 2 3 4 Laatste