ervaringen tot nu toe:
kheb de H320 nu 2 dagen (kwam 4 jan binnen), eerste wat ik heb gedaan is het ding helemaal vol laden en vullen met een beetje muziek.
Na een beetje surfen kwam ik erachter dat de firmware wel ff een update kon gebruiken (1.25E was al uit, op het ding stond nog 1.07E). Na het updaten gelijk ff PocketDivxEncoder gedownload en wat afleveringen van The Simpsons omgezet en erop gezet
Punten die me zijn opgevallen (negatief):
* Als de H3x0 aangesloten is op een USB op een PC dan kan je zelf nix doen op het apparaat (wat niet egt een punt is aangezien je em dan via Verkenner kan benaderen), alleen je kan dan geen muziek afspelen.
* Tijdens het opladen kan je soms wel en soms niet muziek afspelen, ben dr nog niet helemaal achter wanneer wel of niet...
* Navigatie knopjes zijn te klein/niet intuitief op het apparaat, je kan net niet lekker ff snel een track naar voren springen op gevoel (zodra de afstandbediening weer leverbaar is op mp3spelers.nl dan haal ik die)
* Apparaat is dikker dan verwacht, een G3 Ipod 20GB is 1/3 dunner. En met de beschermhoes erom heen wordt het nog dikker (vooral de voorkant van de hoes kan naar mijn idee dunner).
* Afspelen van playlist kan alleen als je apparaat stopt (kan dus geen andere playlist inladen tijdens het afspelen), daarna kan je pas op A-B drukken en krijg je alle m3u playlists te zien.
* Geen on-the-fly playlists (wanneer komt die firmware uit?)
* Bijgeleverde oordopjes zijn irritant, zonder schuimpjes vallen ze snel uit je oren en als de schuimpjes eromheen zitten, raak je ze veel te snel kwijt (ben nu al eentje kwijt...). Kabeltje had ook wel een centimeter of 10 langer gemogen.
* Niet mogelijk om radio-presets te verwijderen (niet kunnen vinden althans).
Positieve punten:
* Speelduur op 1 lading, kheb em de eerste keer vol geladen en toen 3 uur Simpsons kunnen kijken en de volgende dag nog een uurtje of 2 kunnen luisteren naar mp3.
* Aansluitbaar als USB Mass Storage Device waardoor je onder WXP en W2K (rest niet getest) direct het apparaat aan kan sluiten en in Verkenner bestanden erop kan slepen.
* Kleurenscherm, ja echt waar, supergeil schermpje, helder en zeer duidelijk.
* Navigatie via mapstructuur, tja hier moet je maar net van houden, collega zweert het bij Itunes maar vin dit zelf handiger (kan ook snel vinden wat ik wil, gebruik 'letter / artiestnaam / album' als mapstructuur).
* Overzicht van alle playlists, ook als je ze diep in een map wegstopt.
Dingen om te testen in het weekend:
* Line-out naar stereo
* USB-host functie, ff kijken of het mogelijk is een Ipod erop aan te sluiten
Slotwoord:
Het lijstje van negatieve punten is iets langer maarja daar val je sneller over en de positieve punten vallen ook minder op. Al met al een mooi apparaat, vooral de mogelijkheid om videos af te spelen.
[
Voor 12% gewijzigd door
Helox-in-a-box op 06-01-2005 15:46
]