Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de prijs is weer eens 20 euro gezakt :
nu kost het nog 338,95 euro

ik verwacht dat het de komende maand toch nog serieus gaat dalen...
enfin dat hoop ik toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet er iemand of er ook nog andere verschillen tussen de h1x0 en de h3x0 zijn buiten :
-direct opnemen van fm radio
-kleurenscherm
-films en afbeeldingen bekijken

de prijsverschillen zijn maar 20 euro, of misschien zelfs minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en dan nog een vraagje :P
kan je de h3x0 ook zonder remote krijgen?
en is de firmware voor het aansluiten van de remote van de h1x0 al gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de SE is zonder remote denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-02 20:40
ok ok ok, wacht wacht...

ik heb de Iriver H340 nu vanaf september, en ehm, lees ik nu dat je met de nieuwste firmware video's kan afspelen op deze speler??

WTF??

SERIEUS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:50

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Zeker, lees het topic maar eens door, en je zult het antwoord snel vinden :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Is er al iets meer bekend van een remote met lcd voor de h3x0 serie?
Ik dacht voor een remote van de h1x0 te nemen, maar toch maar bedacht. Ik wil geen €40 uitgeven en dan nog de kans hebben op een irritant achtergrond geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG_82
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Ik ben gisteren een tijdje aan het Googlen geweest maar kon niks vinden, nog nergens te koop voor zover ik weet. Kon wel deze Koreaanse review vinden via misticriver, maar da's dan ook alles wat ik kon vinden.

Vind het toch wel interessant, want ik kom er steeds weer achter dat ik van allerlei nummers de naam/artiest niet weet, en dan kan ik weer die speler uit 't hoesje halen.. En dit geval vind ik nou ook niet echt een fraai alternatief om altijd het display te kunnen zien.

[ Voor 3% gewijzigd door NrG_82 op 09-12-2004 14:21 ]

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 340 nu 2 weekjes en ben er helemaal blij mee, het enige is: Hij vreet echt heel veel batterijen! Hij zou het 16 uur moeten uithouden maar na ongeveer 1,5 uur is de helft van de batterijstreepjes alweer leeg. Heeft iemand enig idee hoe dit kan? En hoe je er langer mee kan doen? Ik ben bijna geneigd de batterijpack erop aan te sluiten omdat hij anders de dag niet eens doorkomt... Er staan ongeveer 1500 nummers en 5 filmpjes op (in totaal ongeveer 8 GB) dat die filmpjes batterij kosten begrijp ik maar ook zonder het bekijken van de filmpjes gaat het naar mijn idee veel te snel! Is er niet een "toetsvergrendeling-toets" (ik bedoel niet Hold) net zoals op een telefoon zodat ie in de slaapstand gaat zeg maar, maar wel muziek kan afspelen? Hoop dat iemand me kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Hmm dan vraag ik me echt af hoe je dat voor elkaar krijgt! Bij mij gaat hij met gemak een dikke tien uur mee, meestal langer, en dat is vaak met veel shuffle (kost ook meer batterijen begreep ik), browsen door de mapjes, en volume verhogen/verlagen waardoor 't display dus aangaat en ook batterijen kost, dus dat jij hem in 1,5 uur half leeg krijgt vind ik erg knap. Misschien moet je eens controleren of de HDD wel stopt met spinnen na een seconde of 15 nadat je de speler hebt laten beginnen met muziek afspelen. Deze opspinbug is bij de H120/H140 een veel gezien probleem geweest en dit zou ook redelijk wat energie vragen. Want normaal gesproken laadt de speler in een seconde of 10 à 15 het de geheugenbuffer van 12mb vol en zet dan de HDD stil. Deze begint pas weer te draaien als de geheugenbuffer weer opnieuw volgeladen moet worden. Je kunt dit wel horen, zeker als je de speler tegen je oor houdt (wel dopje uitdoen hè ;) ) en als je hem goed stilhoudt kun je het ook wel een klein beetje voelen.
Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 17:15:
Is er niet een "toetsvergrendeling-toets" (ik bedoel niet Hold) net zoals op een telefoon zodat ie in de slaapstand gaat zeg maar, maar wel muziek kan afspelen? Hoop dat iemand me kan helpen.
Eeeh, huh?? Niet dat ik weet.

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik voel hem trillen met het opstarten. Daarna trilt hij niet meer. Ik heb de lcdverlichting al op 3 seconden gezet. Ik luister er zeg maar gemiddeld een half uur naar en dan zet ik hem uit. (gedurende 2-3 uur) en dan weer half uur luisteren ofzo. Is dat het? Dat opstarten en uitzetten? Ik doe dat denk ik zo'n 6 keer per dag. Maar dan nog, vandaag heeft ie continu aangestaan (vannacht heeft ie in de lader gezeten) en na ongeveer 5 uur begon hij al met het low-battery...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Dat opstarten en uitzetten zou het ook niet aan moeten liggen. Ik zet hem redelijk vaak weer opnieuw aan, omdat hij, ook als hij op pauze staat, na 3 minuten uitgaat geloof ik (energiebesparing). Maar dan nog is hij zo snel niet leeg. Waar heb je hem vandaag? Ik zou proberen hem te ruilen, want 5-6 uur is toch wel heel veel minder dan de beloofde 16 uur, dus dan heb je niet echt waar voor je geld. Neem iig eens contact op met je leverancier zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ok ik gebruik nu voor het database het programma: Tag Database Tool voor.
Werkt erg goed alleen nu wil ik graag op basis van de ID3Tags, Reorganise Music Files gaan doen dus zodat alle artisten zeg maar met begin letter A allemaal in 1 map komen. En als ik dat wil doen krijg ik dus telkens een fout melding wat deze is:

**** TDT 3.0.1 Error At 22:52 13-12-2004 ****
Operating System: Microsoft Windows XP SP2
File: J:\Music\Trilok And Chiren - It's Called The Music (DHHD Remix).mp3

System.NullReferenceException: De objectverwijzing is niet op een exemplaar van een object ingesteld.
at TDT.TagDatabase.makeCaseless(String& s, Hashtable h)
at TDT.TagDatabase.readTheTag(FileInfo file)
at TDT.TagDatabase.recursivelyAddTags(DirectoryInfo dir)

Het maakt niet uit of ik iets in de ID3Tag zet bij artist of album ik krijg telkens deze melding.
Hoop dat iemand me kan helpen ik kom er namelijk niet uit.

• De_Klusjesman
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Op MisticRiver kwam ik de PocketDivXEncoder tegen, je kunt hiermee Divx films met één druk op de knop omzetten naar een formaat dat geschikt is voor de H3xx. Een film van +/- 700 Mb of 2 uur duurt 30-45 minuten om te converteren en neemt ongeveer 200-300 Mb in. Het programma deed het bij mij overigens pas nadat ik de nieuwste versie van DivX player op mijn computer had gezet.

Waar ikzelf nogal blij mee ben is dat ik na 4 uur filmpjes afspelen nog steeds 3 streepjes van mijn batterij over heb! 8) Dit met brightness op 5.

Je kunt PocketDivXEncoder hier downloaden.

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01:00
Bedankt voor de tip, met dit programma is het veel makkelijker om om te zetten. Met virtualdub is het me een keer gelukt, maar daarna kreeg ik altijd een zwart beeld een alleen geluid.

Ik heb het gelijk ff geprobeerd en het werkt echt goed, goede kwaliteit en geen gepiel met instellen.

edit: Dit programma is iets voor in de startpost.

[ Voor 9% gewijzigd door victenn op 16-12-2004 17:24 ]

Last FM

• De_Klusjesman
  • Niet online
Met Virtualdub kon ik ook niet overweg, was dus erg blij toen ik dit programma tegenkwam.

Verwijderd

Wat een geweldig programma! Heb hem ook uitgeprobeerd en het werkt perfect! Eindelijk lopen beeld en geluid gelijk zonder geklooi met instellingen! Super tip! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elefante
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-11-2020
Nu de H340 voor € 428,95 bij mmport:
http://www.mmport.nl/?doc=product&id=403

het is de SE (Special Edition), geen idee wat ze hiermee bedoelen of wat er anders is... (misschien Pinspot Black ipv Fractal Black?)

Edit: sorry, bovenaan de pagina staat:
"Let op! De SE versie van de H340 is exact gelijk aan de normale versie, maar wordt geleverd zonder Cradle, Remote en Batterypack!"

Bovendien is het apparaat ook te koop bij mp3spelers.nl: http://www.mp3spelers.nl/?produkt&hcat=4&id=238, voor dezelfde prijs

Als je de gewone versie wilt: http://www.mmport.nl/?doc=product&id=250, met € 448,95 bij mmport.nl ook niet duur... :Y)

[ Voor 65% gewijzigd door Elefante op 17-12-2004 21:55 ]

Aan het tweaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
De SE heeft geen afstandsbediening. Lijkt me zelf interessanter, zo kan je wachten op de remote met lcd die wél goed werkt en betalen met het uitgespaarde geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elefante
Er komen weer nieuwe iRiver-producten aan...
zoals de H10: Afbeeldingslocatie: http://club.iriver.co.kr/down/DigitalInfo/%BA%B4%BD%C5%20%BE%DA%C7%C7.jpg

vandaar dat de prijzen dalen van de H3xx. B)

meer foto's van het apparaat kun je op Misticriver.net vinden.

Aan het tweaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi ding. is al bekent wanneer die uitkomt of nog niet?
en hoe duur gaat ie kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-06-2024

JPR

De I-river afstandsbediening voor de H320/H340 gaan bij Mp3-spelers ook verkopen.

richtprijs : 44.95

http://www.mp3spelers.nl/?produkt&hcat=2&id=265

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb donderdag nog een mail gestuurd naar mp3spelers om te vragne of ze al iets wisten over de LCD remote voor H3XX...........maar ze wisten nog niks. Gisteren ging ik ook naar hun site en zag ik dit ook staan....maar de foto klopt niet, de foto is een remote voor de H1xx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie kan mij zeggen welke usb-sd card reader goed werkt met de h340,want ik zou graag mijn vakantie foto's erop zetten als ik op vakantie ben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Toch wel een beetje aan de dure kant, 45 euri's alleen om een LCD op je remote te hebben.. Voor dat geld laat ik hem voor wat ie is.
Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:18:
wie kan mij zeggen welke usb-sd card reader goed werkt met de h340,want ik zou graag mijn vakantie foto's erop zetten als ik op vakantie ben. :)
Lees het topic maar eens door, zijn genoeg cardreaders voorbij gekomen die werken (en ook die niet werken). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
De_Klusjesman schreef op donderdag 16 december 2004 @ 12:38:
Op MisticRiver kwam ik de PocketDivXEncoder tegen, je kunt hiermee Divx films met één druk op de knop omzetten naar een formaat dat geschikt is voor de H3xx. Een film van +/- 700 Mb of 2 uur duurt 30-45 minuten om te converteren en neemt ongeveer 200-300 Mb in. Het programma deed het bij mij overigens pas nadat ik de nieuwste versie van DivX player op mijn computer had gezet.

Waar ikzelf nogal blij mee ben is dat ik na 4 uur filmpjes afspelen nog steeds 3 streepjes van mijn batterij over heb! 8) Dit met brightness op 5.

Je kunt PocketDivXEncoder hier downloaden.
Geweldig programma dit alleen eerst kreeg ik een fout melding toen ik een avi bestand wou omzetten met dit programma van dat het een leeg bestand was. Was een file van 4GB of zo maar goed. Ik ben er achter gekomen dat het wel lukt als je dat avi bestand omzet naar mpg met doormiddel van TMPGenc het wel lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 16:04
Iemand een idee wanneer we het iriver PMC in Europa kunnen verwachten?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elefante
mij lijkt eerder die PMP wel wat... PMC = microsoft software, dus dan weet je het wel :7 >:)

is er al een topic voor of heeft iemand het ding toevallig in huis? ik ben benieuwd naar de ervaringen...! :*)

Aan het tweaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Hij is al te koop bij mp3spelers.nl.

Er zijn wel een paar topics over te vinden, maar niet echt een centraal topic en ook geen review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand mij haarfijn kunnen uitleggen wat het verschil is tussen de H320 en H340 (behalve 20GB respectievelijk 40GB), de H320 Lite en H340 Lite? En het verschil tussen de Internationale, Amerikaanse, Koreaanse versie?

Er zijn zo best wel veel mogelijkheden. Zijn het nou echt (320+340+lite+lite x 3) 12 verschillende apparaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een link gezien (op dit of een ander forum, weet ik eigenlijk niet meer :? ) naar een programmaatje waarmee je tekstbestanden zo kunt aanpassen dat ze precies in het schermpje van de H320 passen. Dus dat woorden niet worden afgebroken aan het einde van een regel.
Kan iemand me misschien vertellen waar ik dat progje kan vinden? Lijkt me wel handig :)

EDIT:
Oh, ik heb het al gevonden! --> http://portal.ksouthworth.net/php/e107/download.php?view.8

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2004 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Ik heb de H320 (al ongeveer een maand of 6) en ik mag zeggen dat ik er heel tevreden over ben...
De 'shuffle-functie' loopt wel brak, als je een map met files (of alle files) shuffeled speelt hij die ALTIJD in dezelfde volgorde... :/
Mss wordt het opgelost met de volgende firmware upgrade...

edit

Helloo! Nieuwe firmware ondersteund videoplayback :p
Tijd om nog is te upgraden...
link http://www.iriver.com/htm...goryIdx=&tmpSearchString=

[ Voor 39% gewijzigd door Elvis op 22-12-2004 15:11 ]

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L-Vis schreef op woensdag 22 december 2004 @ 15:07:
Ik heb de H320 (al ongeveer een maand of 6) en ik mag zeggen dat ik er heel tevreden over ben...
De 'shuffle-functie' loopt wel brak, als je een map met files (of alle files) shuffeled speelt hij die ALTIJD in dezelfde volgorde... :/
Mss wordt het opgelost met de volgende firmware upgrade...

edit

Helloo! Nieuwe firmware ondersteund videoplayback :p
Tijd om nog is te upgraden...
link http://www.iriver.com/htm...goryIdx=&tmpSearchString=
Die is al een aardig tijdje uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Klusjesman
  • Niet online
Ik ben nu bezig om seizoen 10 tot en met 14 van The Simpsons op mijn H340 te zetten, dat kijkt altijd wel lekker weg in de trein. Soms heb ik geen zin in muziek en dan doet dit het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
fijn dat je dat ff meededeeld! _/-\o_ :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Klusjesman
  • Niet online
Fijn hè. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leer eerst maar eens waar je de d's en t's neerzet, doed!

De_Klusjesman, is dat nou wel te volgen. Ik bedoel: fokking pixelig?! Heeft iemand een video'tje online waar je een stukje film op ongeveer dezelfde kwaliteit ziet als dat je hem op de iRiver ziet? Bitte.

Hier is misschien een aankomende iRiver H3xx eigenaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _RRM_
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:33
Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 12:50:
[...]

...

Half minuutje goed? (wel 37 Mb), staat tijdelijk hier

Gasloos 26-05-2020; SHW112YAA + ERSC-VM2C, SWW 400L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Laatst online: 19:36
_RRM_ schreef op zondag 26 december 2004 @ 23:16:
[...]

Half minuutje goed? (wel 37 Mb), staat tijdelijk hier
Ik heb ook wel zware belangstelling voor de H320 :)
ik heb zo';n ace mega codec pack en hij kan m niet afspelen, tenminste geen beeld geven :(.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _RRM_
spyros schreef op maandag 27 december 2004 @ 14:53:
[...]

Ik heb ook wel zware belangstelling voor de H320 :)
ik heb zo';n ace mega codec pack en hij kan m niet afspelen, tenminste geen beeld geven :(.
Hiermee, bij installatie van genoemde video (xvid) pakketten, zou je het af moeten kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik heb vandaag tot mijn blijdschap mijn h320 binnengekregen alleen nu zie ik tot mijn verbazing dat er geen AB en geen Battery pack bij zit...... Ligt het nou aan mij of klopt dit niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 19:07:
Hey, ik heb vandaag tot mijn blijdschap mijn h320 binnengekregen alleen nu zie ik tot mijn verbazing dat er geen AB en geen Battery pack bij zit...... Ligt het nou aan mij of klopt dit niet???
Dan heb je waarschijnlijk de SE versie besteld, die is zonder AB en battery pack, maar wel goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm er stond niet duidelijk bij dat het de SE was, maar eens ff contact opnemen met de winkel, want deze dingen zijn nou juist fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 19:30:
hmm er stond niet duidelijk bij dat het de SE was, maar eens ff contact opnemen met de winkel, want deze dingen zijn nou juist fijn
Waar heb je m gekocht en wat was de prijs dan ?? dan weet ik waar ik op moet letten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Elefante schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 15:21:
Er komen weer nieuwe iRiver-producten aan...
zoals de H10: [afbeelding]

vandaar dat de prijzen dalen van de H3xx. B)

meer foto's van het apparaat kun je op Misticriver.net vinden.
slecht disign :( kruising tussen de Creative Zen touch en H320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem gekocht bij http://www.obcs.nl, maar misschien komt het goed, ik heb ze iig een mail gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 20:21:
heb hem gekocht bij http://www.obcs.nl, maar misschien komt het goed, ik heb ze iig een mail gestuurd
is dat die van de pricewatch €306 ofzo?
Laat het ajb even weten wat ze doen met die bat.pack en Ab :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat waren die van die 306 en die krijg je dus geen ab en bat pack bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 20:57:
ja dat waren die van die 306 en die krijg je dus geen ab en bat pack bij
al mailtje terug dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neej heb het vanavond gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-01 23:36
Weet iemand of het mogelijk is om ook de front cover bijv bij een album te laten zien, door bijv de cover te renamen naar folder.jpg (dit wat kan met Media player 10).?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Klusjesman
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 12:50:
[...]

De_Klusjesman, is dat nou wel te volgen. Ik bedoel: fokking pixelig?! Heeft iemand een video'tje online waar je een stukje film op ongeveer dezelfde kwaliteit ziet als dat je hem op de iRiver ziet? Bitte.

Het is heel goed te volgen. De resolutie is ongeveer de helft van een 4:3 tv beeldscherm, dus er is ook genoeg detail in het beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan alle mensen die twijfels hebben omtrend de video kwaliteit geruststellen

1.de H3XX heeft het beste kleurenscherm dat ik al gezien heb !!! Absoluut verbluffend
2.de video's spelen af zonder enig probleem (geen sckokkerig beeld)
3.het is niet te zien dat het slechts 10fps is, net als andere films duidelijk...
4.als je filmpje korrelig is ligt dat afwel aan de filmkwaliteit ofwel de codering.
5.ik heb er 2 divxen op staan in sublieme kwaliteit !!!!

6.het enigste probleem is dat het geluid bij 80% van de filmpjes niet synchroon is, maar dat vergeet je wel als je naar het prachtige scherm kijkt....

gewoon kopen die hap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 13:31:
Ik kan alle mensen die twijfels hebben omtrend de video kwaliteit geruststellen

1.de H3XX heeft het beste kleurenscherm dat ik al gezien heb !!! Absoluut verbluffend
2.de video's spelen af zonder enig probleem (geen sckokkerig beeld)
3.het is niet te zien dat het slechts 10fps is, net als andere films duidelijk...
4.als je filmpje korrelig is ligt dat afwel aan de filmkwaliteit ofwel de codering.
5.ik heb er 2 divxen op staan in sublieme kwaliteit !!!!

6.het enigste probleem is dat het geluid bij 80% van de filmpjes niet synchroon is, maar dat vergeet je wel als je naar het prachtige scherm kijkt....

gewoon kopen die hap
en jij bent de baas van ??? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
zedzed1 schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 21:41:
Weet iemand of het mogelijk is om ook de front cover bijv bij een album te laten zien, door bijv de cover te renamen naar folder.jpg (dit wat kan met Media player 10).?
Iemand misschien nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spyros schreef op woensdag 29 december 2004 @ 13:49:
[...]

en jij bent de baas van ??? :+
baas?????? Ik ben gewoon al 2 jaar gelukkige eigenaar van lekkere iRiver. Vandaag maar weer eens gespeeld met G4 iPod van vriend........ik versta niet wat die journalisten van artikels verstaan onder sublieme geluidskwaliteit (iPod) . Hij gaat niet hard en de bassen raken vervormd.

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 05:48
ipod is begrensd, hij gaat knoeterhard als je dat eraf haalt (2x30)

• FDMK
Heb je al een reactie? post hem dan even/...

• zedzed1
Ik heb nu1500 artiesten op mijn spelertje. Hoe kan ik nou snel door de artiesten bladeren of is dit niet mogelijk?

Alvast bedankt

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02:34
wtf videofunctie :P hehe en toen wilde ik ook een h320 :)

iemand die m wil ruilen voor 20gb ipod 4th gen? bijbetaling van mijn kant ntl :+

Verwijderd

ja ik heb antwoord gehad, en daar stond in dat hij in nl standaar zonder ab en bp gelever word, ik ga nu denk ik een h120 ab bestllen, maar weet iemand of de h120 ab met lcd al werkt op de h320?

Verwijderd

owja dit kwam ik net tegen op de irivir site, dan w8 ik daar ff op miss wel een lcd ab in de style van de h320:

The H100 remote is not compatible with the H300 series players. H300 accessories, including a remote, will be available early next year.

• zedzed1
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 18:08:
ja ik heb antwoord gehad, en daar stond in dat hij in nl standaar zonder ab en bp gelever word, ik ga nu denk ik een h120 ab bestllen, maar weet iemand of de h120 ab met lcd al werkt op de h320?
Ik heb hem ook zonder ab en accu gekregen maar bij die site stond het wel vermeld, ik wacht nog steeds op reactie. Ik heb hem besteld bij mp3.direqt.nl. Ik heb speciaal daar nog in die winkel gevraagd of de ab en accu er bij zaten. Ja zei die jongen. Kwam ik thuis zaten die dingen er niet in. Ik kan ze niet tel bereiken omdat ze de administratie aan het doen zijn, anders ik van de week niks meer hoor dan ga ik ff langs. Ik heb ze gemaild maar ze mailen niet terug. Als dat zo door gaat zoek ik het hoger op. Als er iets op de site vermeld word en je er voor betaald dan wil ik het ook krijgen ook.

Weet iemand hoe je snel moet scrollen als je 1500 artiesten heb staan, by the way??

Alvast bedankt hou jullie op de hoogte

[ Voor 4% gewijzigd door zedzed1 op 30-12-2004 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel irritant gedoe met die SE versie. Nu kun je niet goed meer zien wat SE is en wat niet. Bij mp3spelers.nl staat bijvoorbeeld niet aangegeven dat het de SE is, maar de bat. pack en ab staan niet bij de accessoires. Ik neem aan dat mp3direqt de goedkoopste is met ab en bat. pack (als je het er tenminste bij krijgt!) ? Ben namelijk ook wel geinteresseerd geraakt in deze speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-04 11:50
Nou, joepie. Ik heb de H340 sinds ie uitkwam, maar nu is ie kapot, backlite is kapot, en harde schijf begon raar te doen, en dat terwijl hij aan de computer lag, maargoed :S. Ik stuur hem wel op, ik heb hem nog nooit laten vallen. Zou het wel onder garantie vallen? Ik hoop van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 23:31:
Ik vind het wel irritant gedoe met die SE versie. Nu kun je niet goed meer zien wat SE is en wat niet. Bij mp3spelers.nl staat bijvoorbeeld niet aangegeven dat het de SE is, maar de bat. pack en ab staan niet bij de accessoires. Ik neem aan dat mp3direqt de goedkoopste is met ab en bat. pack (als je het er tenminste bij krijgt!) ? Ben namelijk ook wel geinteresseerd geraakt in deze speler.
hierover heb ik een mailtje gestuurd naar mp3spelers.nl...
zal morgen wel een reply krijgen die post ik dan wel even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Reply van mp3spelers.nl :

Hallo ,

Allereerst de Beste Wensen voor 2005.

Wij verkopen de H320 versie ,maar dan alleen zonder de remote .Deze
remote komt in Februari op de markt als accessoire met LCD scherm.Deze
is dan tevens ook bij ons los verkrijgbaar.

Fijne dag verder.

Sales Holland Global /Mp3spelers.nl
Met vriendelijke groet,

Holland Global
M.Hobbemastraat 3
5062 LN Oisterwijk
Nederland

Fax: +31 (0)13 - 5230575
www.mp3spelers.nl
sales@mp3spelers.nl

----- Original Message -----

>
> hallo,
>
> Ik wilde informeren over de mp3-jukebox : iRiver H320 20GB.
> Het is namelijk niet geheel duidelijk of het hier om een exemplaar met
> afstandbedining en bat-pack.De SE versie?
> Zou u mij hierover meer duidelijkheid kunnen verschaffen.
>
> Met vriendelijke groet,
>
>
maar je kan de h320 toch nog wel normaal bedienen zonder ab?

[ Voor 21% gewijzigd door FDMK op 03-01-2005 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor de duidelijkheid: mp3spelers.nl levert ook geen battery pack mee. Ik heb er mijn h320 gekocht.

En hij doet het gewoon zonder afstandsbediening hoor. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 19:41:
Even voor de duidelijkheid: mp3spelers.nl levert ook geen battery pack mee. Ik heb er mijn h320 gekocht.

En hij doet het gewoon zonder afstandsbediening hoor. 8)
Dan toch ook weer fijn dat ze dat er lekker duidelijk bij vermelden:S
En hoe duur is dat bat-pack?

[ Voor 24% gewijzigd door FDMK op 03-01-2005 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsiegmund
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 08:48
Gewoon elke avond even aan de lader hangen (kan ook je usb poort zijn), dan heb je dat hele batterij ding niet nodig. Ik heb m weer teruggedaan in de verpakking wegens ongebruiktheid... je zou m zo mogen hebben maar dan krijg ik weer gezeur mocht ik de garantie ooit nodig hebben. Dus als die termijn afgelopen is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
t word echt steeds verwarrrender :(

Goedeavond

van de leverancier heb ik de volgende fabrikant ID: 3IHP320--EUPBCC
Dit is de enige versie die er bestaat. Van een SE versie kan ik niets terugvinden. Ik weet niet waar je die vandaan hebt?
Er zit een Internal rechargeable Li-Polymer battery in.
Ik kan niet nagaan of er afstandsbediening bij zit. Meestal zit er standaard in het snoer van de hoofdtelefoon een afstandsbediening.

Met vriendelijke groet,

Harm van Ledden
Intsys Automatisering

----- Original Message -----

>
>
> hallo,
>
> Ik wilde informeren over de mp3-jukebox : iRiver H320 20GB.
> Het is namelijk niet geheel duidelijk of het hier om een exemplaar met
> afstandbedining en bat-pack.De SE versie?
> Zou u mij hierover meer duidelijkheid kunnen verschaffen.
>
> Met vriendelijke groet,
>
>
>
Hmm, mn discman is ook nog is overleden vanochtends :( nu moet ik een keuze gaan maken :S
Er zit toch wel standaard een accu in ??die van 16 uur dan,,

[ Voor 16% gewijzigd door FDMK op 04-01-2005 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spyros schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 10:01:
Hmm, mn discman is ook nog is overleden vanochtends :( nu moet ik een keuze gaan maken :S
Er zit toch wel standaard een accu in ??die van 16 uur dan,,
Een accu? Ja natuurlijk. ;)
Die battery pack heb je helemaal niet nodig volgens mij, tenzij je hele verre reizen gaat maken ofzo... maar dan moet je dat ding weer meeslepen, is ook niet alles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 12:08:
[...]

Een accu? Ja natuurlijk. ;)
Die battery pack heb je helemaal niet nodig volgens mij, tenzij je hele verre reizen gaat maken ofzo... maar dan moet je dat ding weer meeslepen, is ook niet alles...
Dan ga ik die lekker bestellen:P. Ik moet asap weer portable muziek hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naar wie had je dat laatste mailtje gestuurd?

Misschien worden de nieuwe ladingen H3x0 alleen nog maar zonder ab en bat. pack geleverd en hebben sommigen dat de SE editie genoemd, maar heet het officieel niet zo?
Ik weet ook niet of ik zo' battery pack echt zou gebruiken, de standaard batterij heeft een aardige speelduur, hij wordt een stuk lomper van zo'n rugzak en ik zit nou niet echt dagelijks in de rimboe ofzo. Afstandsbediening was wel handig, maar aan de andere kant heeft die geen lcd en kost de H320 nu een stuk minder.
Ik denk wel dat ik em ga bestellen, weet alleen nog niet waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 12:11:
naar wie had je dat laatste mailtje gestuurd?

Misschien worden de nieuwe ladingen H3x0 alleen nog maar zonder ab en bat. pack geleverd en hebben sommigen dat de SE editie genoemd, maar heet het officieel niet zo?
Ik weet ook niet of ik zo' battery pack echt zou gebruiken, de standaard batterij heeft een aardige speelduur, hij wordt een stuk lomper van zo'n rugzak en ik zit nou niet echt dagelijks in de rimboe ofzo. Afstandsbediening was wel handig, maar aan de andere kant heeft die geen lcd en kost de H320 nu een stuk minder.
Ik denk wel dat ik em ga bestellen, weet alleen nog niet waar
Naar Intsys Automatisering :) staat in de pricewatch

[ Voor 6% gewijzigd door FDMK op 05-01-2005 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Is er al iemand die deze heeft? Lijkt in Nederland nog niet verkrijgbaar maar misschien een importje?

Afbeeldingslocatie: http://www.iriveramerica.com/images/prod/pmc120/PMC-120-straight.jpg
PMC-120

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Yohan schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 17:22:
Is er al iemand die deze heeft? Lijkt in Nederland nog niet verkrijgbaar maar misschien een importje?

[afbeelding]
PMC-120
volgens mij bij http://www.mp3spelers.nl/?produkt&hcat=4&id=196 gezien

[ Voor 5% gewijzigd door FDMK op 04-01-2005 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Das de PMP. Die ziet er minder gelikt uit als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Yohan schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 17:35:
Das de PMP. Die ziet er minder gelikt uit als je het mij vraagt.
Wat is t verschil dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-09 10:07
ah vandaag mn 320 binnen :) moet zeggen dattie best dik is, dikker dan op plaatjes op je monitor iig, zeer mooi scherm wel met mooie kleuren. Nog geen videoplayback geprobeert maar dat komt morgen wel :P

kan iemand me uitleggen hoe je een playlist af kan spelen? via de browser kan niet, en alsik op NAV druk dan zie ik geen .m3u files staan.
Kheb ze gemaakt met tag&rename, ook geprobeert met winamp5 een playlist te maken (zowel m3u als pls) maar ik zie de files gewoon niet.

[ Voor 41% gewijzigd door Helox-in-a-box op 04-01-2005 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Helox-in-a-box schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 20:57:
ah vandaag mn 320 binnen :) moet zeggen dattie best dik is, dikker dan op plaatjes op je monitor iig, zeer mooi scherm wel met mooie kleuren. Nog geen videoplayback geprobeert maar dat komt morgen wel :P

kan iemand me uitleggen hoe je een playlist af kan spelen? via de browser kan niet, en alsik op NAV druk dan zie ik geen .m3u files staan.
Kheb ze gemaakt met tag&rename, ook geprobeert met winamp5 een playlist te maken (zowel m3u als pls) maar ik zie de files gewoon niet.
morgen jou bevindingen posten :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _RRM_
Helox-in-a-box schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 20:57:
....
....
In opstartscherm waarin staat Folder(s) en Song(s), eenmaal op A-B drukken (kort), dan verschijnen alle .m3u bestanden in het scherm, druk op play en de geselecteerde lijst wordt geladen en afgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elefante
PMC = Portable Media Center, PMP = Portable Media Player

PMC werkt op Windows Media Center, PMP op Linux...
die keuze lijkt mij niet zo moeilijk :Y)

op http://www6.tomshardware.com/mobile/200412161/index.html kun je iets over PMC's lezen... je schijnt erg beperkt te worden door WMC :(

Aan het tweaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Elefante schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:32:
[...]

op http://www6.tomshardware.com/mobile/200412161/index.html kun je iets over PMC's lezen... je schijnt erg beperkt te worden door WMC :(
Ik begrijp m :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Elefante schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:32:
[...]

Het is zo makkelijk om op Microsoft te schelden, maar ik werk al jaren met XP Pro en zelden problemen :P
In ieder geval vind ik het uiterlijk van de PMC een stuk beter, dus ga 'em zeker overwegen als hij hier verkrijgbaar wordt.. Tot die tijd voldoet m'n 120-je nog fine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
ervaringen tot nu toe:

kheb de H320 nu 2 dagen (kwam 4 jan binnen), eerste wat ik heb gedaan is het ding helemaal vol laden en vullen met een beetje muziek.

Na een beetje surfen kwam ik erachter dat de firmware wel ff een update kon gebruiken (1.25E was al uit, op het ding stond nog 1.07E). Na het updaten gelijk ff PocketDivxEncoder gedownload en wat afleveringen van The Simpsons omgezet en erop gezet :P

Punten die me zijn opgevallen (negatief):
* Als de H3x0 aangesloten is op een USB op een PC dan kan je zelf nix doen op het apparaat (wat niet egt een punt is aangezien je em dan via Verkenner kan benaderen), alleen je kan dan geen muziek afspelen.
* Tijdens het opladen kan je soms wel en soms niet muziek afspelen, ben dr nog niet helemaal achter wanneer wel of niet...
* Navigatie knopjes zijn te klein/niet intuitief op het apparaat, je kan net niet lekker ff snel een track naar voren springen op gevoel (zodra de afstandbediening weer leverbaar is op mp3spelers.nl dan haal ik die)
* Apparaat is dikker dan verwacht, een G3 Ipod 20GB is 1/3 dunner. En met de beschermhoes erom heen wordt het nog dikker (vooral de voorkant van de hoes kan naar mijn idee dunner).
* Afspelen van playlist kan alleen als je apparaat stopt (kan dus geen andere playlist inladen tijdens het afspelen), daarna kan je pas op A-B drukken en krijg je alle m3u playlists te zien.
* Geen on-the-fly playlists (wanneer komt die firmware uit?)
* Bijgeleverde oordopjes zijn irritant, zonder schuimpjes vallen ze snel uit je oren en als de schuimpjes eromheen zitten, raak je ze veel te snel kwijt (ben nu al eentje kwijt...). Kabeltje had ook wel een centimeter of 10 langer gemogen.
* Niet mogelijk om radio-presets te verwijderen (niet kunnen vinden althans).

Positieve punten:
* Speelduur op 1 lading, kheb em de eerste keer vol geladen en toen 3 uur Simpsons kunnen kijken en de volgende dag nog een uurtje of 2 kunnen luisteren naar mp3.
* Aansluitbaar als USB Mass Storage Device waardoor je onder WXP en W2K (rest niet getest) direct het apparaat aan kan sluiten en in Verkenner bestanden erop kan slepen.
* Kleurenscherm, ja echt waar, supergeil schermpje, helder en zeer duidelijk.
* Navigatie via mapstructuur, tja hier moet je maar net van houden, collega zweert het bij Itunes maar vin dit zelf handiger (kan ook snel vinden wat ik wil, gebruik 'letter / artiestnaam / album' als mapstructuur).
* Overzicht van alle playlists, ook als je ze diep in een map wegstopt.

Dingen om te testen in het weekend:
* Line-out naar stereo
* USB-host functie, ff kijken of het mogelijk is een Ipod erop aan te sluiten :P

Slotwoord:
Het lijstje van negatieve punten is iets langer maarja daar val je sneller over en de positieve punten vallen ook minder op. Al met al een mooi apparaat, vooral de mogelijkheid om videos af te spelen.

[ Voor 12% gewijzigd door Helox-in-a-box op 06-01-2005 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds vandaag ook een H320, maar laten overbrengen uit de US... was stukken goedkoper zelf met transport kosten:D , Speelt echt goed af, en het scherm is echt zalig

Alleen ik kan geen firmware upgrade vinden voor de US H320, dus ik kan geen videobestanden afspelen zolang ik geen US firmware erop zet:/

Weet iemand of die wel bestaat of waar ik die kan vinden?

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Amerikaanse versie van de H320 is iets anders, daar hebben ze geen firmware 1.25 voor uitgebracht. Je kan geloof ik wel de Koreaanse firmware op die speler zetten, dat doen veel Amerikanen. Moet je maar even op www.misticriver.net kijken voor meer informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 17:35:
Heb sinds vandaag ook een H320, maar laten overbrengen uit de US... was stukken goedkoper zelf met transport kosten:D , Speelt echt goed af, en het scherm is echt zalig

Alleen ik kan geen firmware upgrade vinden voor de US H320, dus ik kan geen videobestanden afspelen zolang ik geen US firmware erop zet:/

Weet iemand of die wel bestaat of waar ik die kan vinden?

Greetz
Heb je dan zo'n omvormstekker nodig voor de oplader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alle:)
nee, nie echt

gewoon zelf een draad aan gesoldeerd en afgeplakt
gaat lekker zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi! Ik heb 'm nu een paar weken en ben er heel blij mee _/-\o_
Helox-in-a-box schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 15:43:
ervaringen tot nu toe:

* Tijdens het opladen kan je soms wel en soms niet muziek afspelen, ben dr nog niet helemaal achter wanneer wel of niet...
* Navigatie knopjes zijn te klein/niet intuitief op het apparaat, je kan net niet lekker ff snel een track naar voren springen op gevoel (zodra de afstandbediening weer leverbaar is op mp3spelers.nl dan haal ik die)
* Bijgeleverde oordopjes zijn irritant, zonder schuimpjes vallen ze snel uit je oren en als de schuimpjes eromheen zitten, raak je ze veel te snel kwijt (ben nu al eentje kwijt...). Kabeltje had ook wel een centimeter of 10 langer gemogen.
* Niet mogelijk om radio-presets te verwijderen (niet kunnen vinden althans).
.
Even een paar reacties:
- Volgens mij kun je altijd muziek luisteren tijdens het opladen, tenzij je oplaadt via USB.
- Je kunt een track naar voren springen met het knopje met het pijltje naar rechts... vind ik wel logisch...
- Ja die schuimpjes verlies ik ook steeds. Zeer irritant...
- Je kunt zelf presets verwijderen en nieuwe aanmaken. Moet je ff de manual checken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Echt goeie oordopjes moet je toch zelf aanschaffen, dat is bij de meeste mp3-spelers zo. Schaf een duur setje van Shure ofzo aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em sinds vandaag en ben er echt weg van. Dit is mijn eerste HD speler, hiervoor had ik een Iriver ifp 190 (256mb) en de opslag is natuurlijk sowieso al een verademing. Daarnaast vind ik het ding echt heel soepel werken qua indelen en navigatie. En de video optie is echt cool. Ik had me er niet zoveel van voorgesteld en dacht vantevoren ik heb mazzel als ik er ooit een video op af zal spelen, ik ben namelijk niet zo'n whizkid (zit eigenlijk alleen op dit forum voor informatie over mp3spelers :o). Dat gevoel werd nog sterker toen ik merkte dat pocketdivxencoder niet werkte onder windows 98, dat op momenteel mijn enig beschikbare computer staat. Toen besloot ik virtualdub toch maar eens te proberen, en dankzij de handige guide op misticriver.net lukte het me in 1 keer een video te converten naar het juiste formaat en em op de speler te krijgen (muziek video Muse - Plug in Baby) _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Yohan schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 10:35:
Echt goeie oordopjes moet je toch zelf aanschaffen, dat is bij de meeste mp3-spelers zo. Schaf een duur setje van Shure ofzo aan :P
denk dak maar es een setje Sony ex-71 ga halen, die Shures zijn net iets te duur :P
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 10:29:
Even een paar reacties:
- Volgens mij kun je altijd muziek luisteren tijdens het opladen, tenzij je oplaadt via USB.
- Je kunt een track naar voren springen met het knopje met het pijltje naar rechts... vind ik wel logisch...
- ik denk dattie een minimale batterijsterkte nodig heeft voordat je em aan mag zetten als is aangesloten op de adapter.
- is ook logisch dat je zo bladerd, alleen die knopjes zijn moeilijk op de tast te vinden als het apparaat in je jas zit ofzo.

- nieuw punt van irritatie: aansluiten op de USB, gebeurt soms niet en soms wel gelijk, moet het ding aan staan of juist uit als je em aansluit?

[edit]
- ohja, nog een punt: je hoort een hele hele hele lichte ruis als de hd begint te draaien. Kan je vooral goed horen alsie opstart. Tja s/n dB ratio van 90 heh... maar als je muziek draait dan is het weg :P

[ Voor 10% gewijzigd door Helox-in-a-box op 08-01-2005 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Helox-in-a-box schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 12:45:
[...]

denk dak maar es een setje Sony ex-71 ga halen, die Shures zijn net iets te duur :P
Zijn prima qua geluid, ik heb de witte ( :9~ O+ ) van eBay gekocht, maar als je ze wat langer in hebt vind ik ze niet comfortabel. Ik denk dat ik op iets clip-on ofzo ga overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 12:36
Ik heb eergisteren de firmware 1.25 gedownload, maar ik kan nog steeds geen films op kijken :'( als ik naar menu ga (record button) dan staat er alleen het volgende : music, rafio, record, text, picture en browser.
Ik heb deze mp3 speler 3 dagen geleden gekocht in Hong Kong (voor 150 euro =p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaneV
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 08:49
Chuckiej schreef op maandag 10 januari 2005 @ 14:51:
Ik heb deze mp3 speler 3 dagen geleden gekocht in Hong Kong (voor 150 euro =p)
Je hebt toch wel netjes BTW en duanerechten betaald he:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chuckiej schreef op maandag 10 januari 2005 @ 14:51:
Ik heb eergisteren de firmware 1.25 gedownload, maar ik kan nog steeds geen films op kijken :'( als ik naar menu ga (record button) dan staat er alleen het volgende : music, rafio, record, text, picture en browser.
Ja dat staat er bij mij ook.. en toch kan ik films kijken :)
Op de site van iRiver (op de pagina waar de nieuwe firmware staat) kun je ook een voorbeeldfilmpje downloaden. Zet die eens op je iRiver en browse er naartoe via het (muziek-) beginschermpje. Als het goed is wordt 'ie dan gewoon geladen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 12:36
DaBomB schreef op maandag 10 januari 2005 @ 15:02:
[...]

Je hebt toch wel netjes BTW en duanerechten betaald he:P
Welke Douane en welke BTW? :P was gwoon snel doorgelopen ;)

maar ik heb een heel verzameling filmpjes, en ik wil die graag ook bekijken op mijn mp3-speler, maar hoe kan ik dat dan laten afspelen?

[ Voor 23% gewijzigd door OfferedPoet op 10-01-2005 17:37 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.