[W2K] Verifying DMI pool data en *poef*

Pagina: 1
Acties:

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

Topicstarter
Een paar dagen geleden probeerde ik C&C Generals te installeren. Ik heb dit al eens eerder geprobeerd, maar EA maakt dusdanig slechte software dat hij gewoon weigerde te installeren, en dus nu ook weer. :r

Ik kreeg ook nu weer de error #1607, oftewel de installer service zou het zogenaamd niet doen. Nou, die deed het dus wel, want ik heb er nog nooit problemen mee gehad, behalve met Generals.

Maar ik wilde per se Generals spelen, dus ik op GoT zoeken naar een oplossing. Wat blijkt: massa's mensen hebben problemen met de Installshield Service, die het op een of andere manier niet doet.
Ik heb ook dit topic geopend. Ook zijn oplossing en alle andere oplossingen hadden niet het gewenste resultaat.

Inmiddels was mijn Installshield Service dusdanig fucked dat hij helemaal niets meer wilde installeren. :(
Maar nou komt het rare, ik reboot mijn PC na het invoeren van msiexec /unregister en daar direct achteraan msiexec /regserver, en probeer te starten in veilige modus. Nou, zover kwam ik niet eens, want mijn PC hield op met werken bij een volle balk van 'starting windows' na het rammen op F8.

Dus ik resetten en opnieuw proberen. Weer niks. Dus ik start dan maar weer gewoon in windows, en kom tot mijn verbazing in checkdisk terecht. Deze vind 7 corrupt files en repareert deze, waarna mijn PC bij de volgende reboot blijft hangen bij 'Verifiyng DMI pool data...'.

^@$#^#^%^%%%$*&(*&()&*(($%$@# <insert alle ziektes die er zijn> $@%^%$&*@#!%$& :(

Nou, dan maar een repair.
Dus ik probeer met een floppy en de W2K cd een repair uit te voeren, meld dat ding dat hij geen (waarschijnlijk FAT32) ruimte kan vinden om de setup te starten!
Dus nou kan ik helemaal niks meer! :'(

Ik heb ook al geprobeerd het met een W2K-boot-floppy-set te doen, maar daar zegt hij dat NTdetect niet kan vinden.

Ik ben helemaal ten einde raad nou, ik weet het echt niet meer. Ik heb geen zin alles op nieuw te installeren, en wil gewoon weer mijn oude W2K terug.

Heeft iemand enig idee? :?

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:20

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Volgens mij zit er gewoon niets anders op om 2K opnieuw er op te zetten, als ie niet wil repairen.

Krijg je nadat 'DMI Pool Data...' is geweest die tekens? Of blijft ie bij die melding echt hangen + rare tekens? Dan is er wat met je moederbord aan de hand. Misschien nieuw bios proberen, anders is je mobo defect.

Toen waren beige computers heel gewoon.

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

Topicstarter
Prutz0r schreef op 04 juli 2004 @ 20:12:
Volgens mij zit er gewoon niets anders op om 2K opnieuw er op te zetten, als ie niet wil repairen.

Krijg je nadat 'DMI Pool Data...' is geweest die tekens? Of blijft ie bij die melding echt hangen + rare tekens? Dan is er wat met je moederbord aan de hand. Misschien nieuw bios proberen, anders is je mobo defect.
nee, hij blijft gewoon op DMI pool data staan, en verder niks, hij hangt niet, hij doet gewoon niks. :/
Maar hoe krijg ik 'm in repair modus?

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Die verifying DMI pool data komt van je BIOS.

Als je daarna een hangende PC hebt is óf je schijf rot (dat zou ook je melding veroorzaken dat er geen fat32 partitie met voldoende ruimte is) óf je BIOS settings zijn vernaggeld.

Ik neem aan dat je een volledig legale versie had, ik heb wel eens een ali-minderlegali kopie gezien die wat onaardigs op de PC zette met fatale consequenties voor je data.

Probeer eens een bootable Knoppix ofzo om te kijken of je data nog te benaderen is, het klinkt een beetje alsof je schijf verransd is.

[ Voor 18% gewijzigd door alt-92 op 04-07-2004 21:56 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device