Ik vroeg me af of iemand iets meer weet van het merk H.H. Scott. Ik heb hier namelijk nog een vrij oude versterker uit de 70's van dit merk (scott A406) . Op internet is er wel het een en ander over te vinden en volgens mij is het een redelijk hi-fi merk. Net zoeits als marantz enz. op dit moment is. (heb al vrij veel gezocht)
Ik ben vooral geintresseerd in hoe dit merk toen ( en nu) in de markt stond qua kwaliteit en geluid. In mijn ogen zit ie er vrij degelijk uit (2 mm alu front) en klinkt ie lang niet slecht, maar ik heb hier (nog) niet echt kwaliteits speakers tot mijn beschikking. Dit in verband met een aanschaf van evt een reciever/stereo versterker en een goede boxen set (waarschijnlijk vifa filligran) , als ik weet dat ik nu een vrij goede hifi versterker in bezit heb kan ik dat natuurlijk nog even uitstellen.
(dit is overigens mijn 2e post dus als ik iets fout doe...sorry)
Ik ben vooral geintresseerd in hoe dit merk toen ( en nu) in de markt stond qua kwaliteit en geluid. In mijn ogen zit ie er vrij degelijk uit (2 mm alu front) en klinkt ie lang niet slecht, maar ik heb hier (nog) niet echt kwaliteits speakers tot mijn beschikking. Dit in verband met een aanschaf van evt een reciever/stereo versterker en een goede boxen set (waarschijnlijk vifa filligran) , als ik weet dat ik nu een vrij goede hifi versterker in bezit heb kan ik dat natuurlijk nog even uitstellen.
(dit is overigens mijn 2e post dus als ik iets fout doe...sorry)
If good's on the left, then I'm sticking to the right.