MisTraller,
Ik ga eens experimenteren. Om te beginnen met ISO-waardes.
Gisteren heb ik twee uurtje uitgetrokken om al die oude berichten over de
A80 te lezen (tot en met de topic over de A70) én drie reviews nogmaals door te nemen. Bij de A70 topic ben ik een melder van de rode ogen tegengekomen. Die is volledig afgebrand. Helaas. Maar goed, daar was hij/zij zelf wel een beetje debet aan. Best wel ongenuanceerd. Verder schijnt vrijwel niemand de flits te gebruiken op personen. Hierom ga ik het ook zoeken in ISO-waardes, in combinatie met een lichte invulflits. Hopen dat de
A80 dat aankan :-)
Ik heb ergens in mei wat berichten gezien van een party-fotograaf die gebruik maakt van de
A80. Zijn foto's staan op partypics oid. Wie weet wie het is (mailadres?) of kan hij zelf ff reageren. Zijn foto's vind ik prima, en ik ga heel veel foto's met de
A80 als snapshotter maken in soortgelijke omstandigheden (bruiloften etc).
Mag ik aan de forum-bezoekers nog wat vragen???
Alhoewel er een speciale topic voor is, wil ik specifiek van de
A80 bezitters weten waar (en/of hoe) ze foto's laten afdrukken. Bijvoorbeeld wat is je ervaring bij welk bedrijf en croppen jullie of gaan de foto's zo naar de winkel/centrale? Komt psp er eerst even overheen om iets aan kleuren of zo te doen? Zo ja, doen jullie dat dan in batch?
Wie gebruikt een Canon-fotorpinter? Mijn Lexmark is eol, dus ik moet iets nieuws gaan aanschaffen :-)
Ben benieuwd :-)
[
Voor 3% gewijzigd door
Anoniem: 121341 op 30-08-2004 12:44
]